Budućnost| Društvo| Kultura| Mediji| Politika

KONKURISAO SAM ZA GEN. DIREKTORA RTS!

Filip Mladenović RSS / 14.06.2010. u 16:28

JAVNI, A NE GRUPNI SERVIS
JAVNI, A NE GRUPNI SERVIS
Kao i pre 4 godine, ponovo sam se prijavio na konkurs za Generalnog direktora RDU RTS. U prilogu prijave na konkurs predao sam sva tražena dokumenta , uključujući i PROGRAM RADA I RAZVOJA RDU RTS od 2010. do 2014. godine. Izmedju ostalog, u mom predlogu piše:  

Temelj programa rada i razvoja Radiodifuzne ustanove Radio-televizija Srbije kao Javnog medijskog servisa su članovi 68, 77, 78. i 79. Zakona o radiodifuziji, a noseći stubovi su:

  1.      1.  Kadrovsko podmladjivanje
  2.       2. Tehnološka modernizacija - digitalizacija
  3.       3. Ravnomerni razvoj Radio Beograda i TV Beograd
  4.       4.  Inoviranje programske šeme RTS

                                                          5. Nov, originalan odnos prema pretplatnicima

 

Takodje,  Savetu RRA i Upravnom odboru RDU RTS poslao sam OTVORENO PISMO!  Predlažem da se kandidati, koji ispunjavaju inače zahtevne uslove konkursa, predstave svojim radnim biografijama i programima rada i razvoja RDU RTS u posebnim emisijama Radio Beograda i TV Beograd. Ovakav postupak učvrstio bi poverenje u Javni medijski servis Srbije, a ujedno bi omogućio  pretplatnicima i svim zaposlenim ljudima, kao i saradnicima Radiodifuzne ustanove Radio televizija Srbije, neposredan uvid u kvalitet prijavljenih kandidata, kao i  uporedjivanje predloženih programa rada i razvoja RTS-a u naredne četiri godine.

Atačmenti



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shumska shumska 09:42 15.06.2010

Re: Podrška, of course

alselone
mlekac

Nego, koga cemo za premijera (premijerku)????


Rastka.





ulepša mi dan koliko se smejem
alselone alselone 10:00 15.06.2010

Re: Podrška, of course

shumska

ulepša mi dan koliko se smejem




mariopan mariopan 10:01 15.06.2010

Re: Podrška, of course


Vladimir-The-Would-be-Governor-of-the-Narodna-Banka-of-Serbia

Bravo Vladimire, podrškaaaa
A kada postaneš guverner, može li mala tezgica za mene, imam sve kvalifikacije za ekonomiju, uspevam da preživim od penzijice - reći ću vam kako samo ako mi platite
Vidiš da imam talenat?
wukadin wukadin 10:07 15.06.2010

Re: Podrška, of course

Ajd da te ankuražiram
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:07 15.06.2010

Re: Podrška, of course

mariopan

Vladimir-The-Would-be-Governor-of-the-Narodna-Banka-of-Serbia

Bravo Vladimire, podrškaaaa
A kada postaneš guverner, može li mala tezgica za mene, imam sve kvalifikacije za ekonomiju, uspevam da preživim od penzijice - reći ću vam kako samo ako mi platite
Vidiš da imam talenat?


Ubaci i onu našu ideju od pre koji dan, sećaš se?
mariopan mariopan 11:23 15.06.2010

Re: Podrška, of course

uros_vozdovac
mariopan

Vladimir-The-Would-be-Governor-of-the-Narodna-Banka-of-Serbia

Bravo Vladimire, podrškaaaa
A kada postaneš guverner, može li mala tezgica za mene, imam sve kvalifikacije za ekonomiju, uspevam da preživim od penzijice - reći ću vam kako samo ako mi platite
Vidiš da imam talenat?


Ubaci i onu našu ideju od pre koji dan, sećaš se?

Ok, ali da delimo profit kao Mujo bombone ;
Jedna meni, jedna tebi, jedna meni, jedna meni, jedna meni ....... onda ti pitaš a gde je "tebi"?
Nema ljutiš, samo dokazujem da sam sposobna za posao
tripraseta92 tripraseta92 13:42 15.06.2010

Re: Podrška, of course

mlekac

Kako smo krenuli - ima ovde uskori i celu vladu da sastavimo.


Hm, ako ćemo iskreno, ovde postoje bolji kadrovi nego u vladi.


PS 3 praseta za savetnike
NNN NNN 09:37 15.06.2010

UKINITE TV PRETPLATU!!!!!!!!!!!!!!

ivana23 ivana23 10:43 15.06.2010

Re: UKINITE TV PRETPLATU!!!!!!!!!!!!!!

NNN

Skupstina ju je uvela, ona bi mogla i da je ukine.

Direktor se ne pita.
NNN NNN 10:58 15.06.2010

UKINITE SKUPŠTINU!!!!!!!!!!!!!!

Samo treba skupštini zapretiti ukidanjem TV prenosa i uradiće šta se od nje traži - > ukinuće TV pretplatu
wukadin wukadin 09:58 15.06.2010

Podrška?

Ljudi, aj da ga podržimo.
Ali ipak mora malo... neki uslov.
Što se mene tiče, uslov je odgovor na tri pitanja. Iskren ili ne, možda ga bar nešto zapecka... Ergo:
1. Da li Mladenović to ozbiljno misli da se žrtvuje (makar sujete radi) ili samo želi na državne jasle, kao recimo Miletić?!
2. Da li (pretpostavljamo da je požrvtovan) stvarno misli da nije budala, odnosno da ga neće tako gledati... Pretpostavljamo integritet, a ne podaništvo.
3. Da li misli da će nešto stvarno promeniti?!? Pretpostavljamo odgovarajući odgovor na prethodna dva pitanja i nezadovoljstvo trenutnim upravljanjem.

Što reče preCednik najlakše je biti ciničan i dobacivati iz prikrajka
dragoljub92 dragoljub92 10:19 15.06.2010

Re: Podrška?da!


2. Da li (pretpostavljamo da je požrvtovan) stvarno misli da nije budala, odnosno da ga neće tako gledati... Pretpostavljamo integritet, a ne podaništvo.

99% onih koji ga sad smatraju za budalu bi ,čim gaproglase za direktora,odma zaboraviloi smerno ga proglasili za pravog,poštenog i pametnog
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:59 15.06.2010

Re: Podrška?

wukadin
Ljudi, aj da ga podržimo. Ali ipak mora malo... neki uslov.Što se mene tiče, uslov je odgovor na tri pitanja. Iskren ili ne, možda ga bar nešto zapecka... Ergo:1. Da li Mladenović to ozbiljno misli da se žrtvuje (makar sujete radi) ili samo želi na državne jasle, kao recimo Miletić?!2. Da li (pretpostavljamo da je požrvtovan) stvarno misli da nije budala, odnosno da ga neće tako gledati... Pretpostavljamo integritet, a ne podaništvo.3. Da li misli da će nešto stvarno promeniti?!? Pretpostavljamo odgovarajući odgovor na prethodna dva pitanja i nezadovoljstvo trenutnim upravljanjem.Što reče preCednik najlakše je biti ciničan i dobacivati iz prikrajka

U čemu je problem!? Imam vlastitu radnu biografiju, dostupnu svima, radim već godinama kao novinar i autor Radio Beograda 202! Napisao sam svoj, originalan Program rada i razvoja RDU RTS, na osnovu vlastitog iskustva pod krovom RTS! Raspisan je JAVNI konkurs, na osnovu zakona, i ja sam se prijavio, prilažući sve tražene dokumente - dokaze o ispunjenosti zahtevnih uslova konkursa! I to nije sve! Uputio sam OTVORENO PISMO Savetu RRA i Upravnom odboru RDU RTS sa predlogom da kanidati koji ispunjavaju uslove konkursa dobiju mogućnost da JAVNO predstave svoje radne biografije i Programe rada i razvoja RDU RTS od 2010. do 2014. godine! Želim da se u Srbiji uspostavi nova, pravedna, korektna i stimulativna praksa prilikom izbora: da pretplatnici i zaposleni dobiju ŠANSU, da imaju SLOBODU da na transparentan način upoznaju kandidate i Programe njihovog rada! Samo tako ova jadna i opljačkana zemlja može napred, samo tako JAVNI interes može postati važniji od grupnog interesa!!!! Samo tako najkvalitetniji kadrovi mogu biti izabrani, umesto sadašnjih partijskih nagodbi i trulih kompromisa!
wukadin wukadin 13:57 15.06.2010

Re: Podrška?

99% onih koji ga sad smatraju za budalu bi ,čim gaproglase za direktora,odma zaboraviloi smerno ga proglasili za pravog,poštenog i pametnog


To je još veći problem, zar ne?!
A šta ako posle bude onaj scenario - Ibro nije htio para, Ibro će vazda biti budala...
Filipe, ponovo pročitaj pitanja, videćeš da su šta-ako... slučajno postaneš Direktor RTS-a. OK, imaš formalne uslove, ne sporim. U stvari, mrzi me da ti proveram biografiju, imam pametnija posla.
Nego, šta ja imam od tebe na tom radnom mestu? Napisao si OTVORENO PISMO i bićeš novi Crkvenjakov, šta li? On je bio direktor RTS-a dok je Srbija bila "na dobrom putu"...
Mislim umesto fraza sagledaj svoju ulogu u sistemu. Odgovori sam sebi. Meni ne moraš, ja već sve znam...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:37 15.06.2010

Podrska

Sretno Filipe. Podrska sa moje strane.
mecabg mecabg 10:54 15.06.2010

Konkurs

Lepo, sad i ne moraju da te izaberu,
program si im poslao.Ala će neko da bere lovorike
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:05 15.06.2010

Re: Konkurs

mecabg
Lepo, sad i ne moraju da te izaberu,program si im poslao.Ala će neko da bere lovorike

Nije suština u epilogu izbora, već u TEHNOLOGIJI izbora! Tu smrdi i zaudara! Zbog ovakve naopake prakse, Srbija je na začelju Evrope! Neka pobede najbolji, najkvalitetniji, najstručniji i nasposobniji kadrovi, kroz fer i transparentno sproveden konkursni postupak! Neka ovaj izbor bude prekretnica u Srbiji! Da podsetim: bira se Gen. direktor JAVNOG MEDIJSKOG SERVISA SRBIJE. Pa neka izbor bude takav: i javan, i medijski transparentan i servisno efikasan i u korist cele Srbije, a ne u korist ove ili one stranke ili grupe!
dule79 dule79 12:35 15.06.2010

Stubovi su nesto klimavi

1. Kadrovsko podmladjivanje
Zbog ovoga ce tvoj izbor biti sabotiran, recimo od starijih kolega.
RTS ima visak radnika. Podmladjivanje = otpustanje prekaljanih matorih koji ni sami ne znaju gde ce i sta ce posle, a potencijalno uvodjenje neiskusnih klinaca sa raznih megatrendova. Rezultat - jos gluplje tinejdz serije i zbogom obrazovnom programu.
RTS-u treba vrhunski strucnjak koji ce osmisliti kompletno novu, svetsku a nasu programsku semu. Neko ko ce izbaciti stare bajate i nove stupidne serije a uvesti kvalitetan i zanimljiv naucni program, i program za civilizovanje nacije


2. Tehnološka modernizacija - digitalizacija
Ovo ce svaki kandidat da navede. Samo sto para za svemirske stanice nema.
A digitalizacija signala je ionako nesto sto je obavezno do 2012.


3. Ravnomerni razvoj Radio Beograda i TV Beograd
Razumem da je 'Beograd srce Srbije', ali zasto bi Vranjanci ili Suboticani placali mrsku nametnutu pretplatu za ovo?


4. Inoviranje programske šeme RTS
5. Nov, originalan odnos prema pretplatnicima

Podrzavam, kao sto se vidi pod 1., ali sta i kako konkretno? Ovako zvuci kao spisak lepih zelja, koji ce u ostalom svaki drugi kandidat da navede.


U svakom slucaju da ne kritikujem previse, izgledate mi kao prijatna promena na celu RTS, i zelim sve najbolje.
Pozdrav.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:13 15.06.2010

Re: Stubovi su nesto klimavi

Svaki od ovih nosećih stubova ima obrazloženje, tj. argumentaciju.
Što se podmladjivanja tiče, u mom predlogu sam citirao jednu od čuvenih TV KUVARICA Duška Radovića, koje je maestralno ilustrovao Dušan Petričić. Ta TV kuvarica, napisana pre oko 40 godina, i danas je aktuelna: TV PROGRAM UREDJUJU STARCI, A PRAVE GA MLADI HONORARCI!
Što se razvoja Radio Beograda i TV Beograda tiče, radi se o tehnološkoj modernizaciji i digitalizaciji. Naravno da će se sa digitializacijom olakšati i poboljšati mnogo toga, tako da će jedan od budućih TV kanala biti specijalizovan za regione u Srbiji!
Slažem se da je Javnom medijskom servisu Srbije potreban jedan sposoban i dobar menadžer, koji bi realizovao svoj Program rada i razvoja RDU RTS!
wukadin wukadin 14:36 15.06.2010

Re: Stubovi su nesto klimavi

Rezultat - jos gluplje tinejdz serije i zbogom obrazovnom programu.


Ej, ako mislis na seriju "Pridji blize" silno gresis.
Ako smo u domenu ukusa, onda ok... Nego ne znam da nismo u domenu pljuvanja po svemu domacem.

U pravu si da Filip ne nudi nista konkretno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:45 15.06.2010

Re: Stubovi su nesto klimavi

wukadin
Rezultat - jos gluplje tinejdz serije i zbogom obrazovnom programu.Ej, ako mislis na seriju "Pridji blize" silno gresis. Ako smo u domenu ukusa, onda ok... Nego ne znam da nismo u domenu pljuvanja po svemu domacem.U pravu si da Filip ne nudi nista konkretno.

Konkretno je napisano u Programu rada i razvoja RDU RTS od 2010. do 2014. godine! Ovde sam naveo samo glavne crte, tj. temelj i 5 nosećih stubova!
dragoljub92 dragoljub92 15:19 15.06.2010

Re: Stubovi su nesto klimavi

Filip Mladenović
wukadin
Rezultat - jos gluplje tinejdz serije i zbogom obrazovnom programu.Ej, ako mislis na seriju "Pridji blize" silno gresis. Ako smo u domenu ukusa, onda ok... Nego ne znam da nismo u domenu pljuvanja po svemu domacem.U pravu si da Filip ne nudi nista konkretno.

Konkretno je napisano u Programu rada i razvoja RDU RTS od 2010. do 2014. godine! Ovde sam naveo samo glavne crte, tj. temelj i 5 nosećih stubova!

ma be filipe ja bi glasao za tebe i da si načisto nepismen i gluv i mutav,samo da onaj monstertruck ode već jednom,al neć boris i safetnici.kad ga je borisko ostavi da i dalje klopara po sloboviziji pored onoga što je reko za njegovog(boriskovog)predsednika stranke,pa ne bi mu dao ni da prođe takovskom ili kako god se zove televizijina ulica aka,oli da direktoriše.
mlekac mlekac 19:53 15.06.2010

Re: Stubovi su nesto klimavi

Filip Mladenović
Ta TV kuvarica, napisana pre oko 40 godina, i danas je aktuelna: TV PROGRAM UREDJUJU STARCI, A PRAVE GA MLADI HONORARCI!

Idi Fico, pa ovo je aktuelno ne 40 nego preko 50 godina!

I uvek je bilo bivsih honoraraca koji su se kleli da ce to promeniti, ali, gle cuda, umedjuvremenu su oni postajali matori urednici i cela prica se ponavljala...
wukadin wukadin 09:00 16.06.2010

Re: Stubovi su nesto klimavi

Ovde sam naveo samo glavne crte, tj. temelj i 5 nosećih stubova!


Bog te molovao... ne, stvarno se izvinjavam sto odmah nisam reagovao na uporno prosipanje bisera.

Filipe, jel ti Jeremic neki rod?!
dunja73 dunja73 13:09 15.06.2010

naravno

podrska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

negroponte negroponte 09:00 16.06.2010

Dosta vise!

Stvarno mi pripada muka od danasnjeg samoreklamerstva.Iskustvo sa najcuvenijim samoreklamerom svih vremena u Srbiji Mladjanom Dinkicem(secate li se penjanja na terasu u Kolarcevoj i mahanja sopstvenom knjigom) me cini rezervisanim,vidim kako smo prosli.STA NOVO IMA U OVIM NOSECIM STUBOVIMA?!To bi danasnji djak u osnovnoj skoli mogao da pobroji da mu daju temu-Koji si tvoji ciljevi kao buduceg direktora bilo cega.
wukadin wukadin 09:03 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Stubovi nisu nesto, ali nemojmo potcenjivati kamen temeljac

Da dogovor kucu gradi rekao je neko...
Tarmi Ricmi

dragoljub92 dragoljub92 10:17 16.06.2010

Re: Dosta vise!

wukadin
Stubovi nisu nesto, ali nemojmo potcenjivati kamen temeljac

Da dogovor kucu gradi rekao je neko...
Tarmi Ricmi


dobro bukadine,aj objasni šta ti imaš protiv filipa,el ti brat,drugar,prijatelj-neprijatelj.znaš ga pa zato ismejavaš njegovu prijavu na konkurs.aj prosvetli blozere svojom erudicijom pa nam objasni zaštp filip nije pogodan za direktora tkzv. rts-a
mikimedic mikimedic 10:51 16.06.2010

Re: Dosta vise!

aj prosvetli blozere svojom erudicijom pa nam objasni zaštp filip nije pogodan za direktora tkzv. rts-a


mislim da bi vise smisla imalo da nam filip objasni zasto jeste umesto da wukadin objasnjava zasto filip nije

napisa filip nekoliko blogova i komentara na istu temu, ali nigde da objasni zasto je on najbolji kandidat...

mozda sto ume sam sebe da slika digitalcem na terazijama?
dragoljub92 dragoljub92 11:01 16.06.2010

Re: Dosta vise!

mislim da bi vise smisla imalo da nam filip objasni zasto jeste umesto da wukadin objasnjava zasto filip nije

a i ti si od ovih što im pamet ne smeta da podjebavaju čoveka o kome ništ neznaju.
ajd da tebe i tviog drugara prosvetlim,mada je to uzaludan poso.
filip vodi noćni program na 202,ima kvalifikacija dipl.i tomeslično,ima iskustvo izoblasti znači ima pravo da se kandiduje,juče je na rts sajtu stajalo a niko nije odneo prijavu za konkurs,filip blogom pobija to što tamo piše ali vas ,dežurne pljuvače po blogu to uopšte ne interesuje,mada šta ja znam možda vam ona cepotina neki rod pa sad potkopavate svakog ko se drzne da mu konkuriše
mikimedic mikimedic 11:23 16.06.2010

Re: Dosta vise!

a i ti si od ovih što im pamet ne smeta da podjebavaju čoveka o kome ništ neznaju.
ajd da tebe i tviog drugara prosvetlim,mada je to uzaludan poso.

vas ,dežurne pljuvače po blogu to uopšte ne interesuje,mada šta ja znam možda vam ona cepotina neki rod pa sad potkopavate svakog ko se drzne da mu konkuriše



ove kvalifikacije, dragoljube, su ruzne.

o filipu zaista ne znam mnogo (ali ne mislim da ga zbog toga 'pod...') -- sem njegovog pisanja na blogu.

ako je filip kao kandidat hteo da nam se predstavi, mogao je u nekoliko redova da napise zasto bi on bio najbolji kandidat, a to uporno izbegava da ucini.

nije tvoj posao da me prosvetljavas o filipu (iskreno, ne zanima me mnogo), vec je to posao kandidata koji trazi podrsku za svoju kandidaturu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:47 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Moja radna biografija je dostupna i na ovom blogu, i na www.google.com, i na mom profilu na www.facebook.com/filipmlad. Medjutim, poenta je u mom OTVORENOM PISMU Savetu RRA i Upravnom odboru RDU RTS da se kandidatima, koji ispunjavaju inače zahtevne uslove konkursa, omogući da JAVNO predstave svoje radne biografije i Programe rada i razvoja RDU RTS od 2010. do 2014. godine na prvom programu RTS i na talasima Prvog programa Radio Beograda!
Dosta sa političkim nagodbama, DOLE truli kompromisi u kadrovanju, UA mućke iza zatvorenih vrata!
alselone alselone 11:55 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Filip Mladenović
i na www.google.com


hostujes biografiju na guglu? care!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:12 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Dosta sa političkim nagodbama, DOLE truli kompromisi u kadrovanju, UA mućke iza zatvorenih vrata!
dragoljub92 dragoljub92 12:14 16.06.2010

Re: Dosta vise!

ako je filip kao kandidat hteo da nam se predstavi, mogao je u nekoliko redova da napise zasto bi on bio najbolji kandidat, a to uporno izbegava da ucini.

filip
video
eto miki 5minut posla
mlekac mlekac 12:37 16.06.2010

Re: Dosta vise!

dragoljub92
ako je filip kao kandidat hteo da nam se predstavi, mogao je u nekoliko redova da napise zasto bi on bio najbolji kandidat, a to uporno izbegava da ucini.

filip
video
eto miki 5minut posla

Moram da priznam, iako licno poznajem Filipa, nisam znala da je dobrovoljni davalac krvi!
dragoljub92 dragoljub92 13:00 16.06.2010

Re: Dosta vise!

mlekac
dragoljub92
ako je filip kao kandidat hteo da nam se predstavi, mogao je u nekoliko redova da napise zasto bi on bio najbolji kandidat, a to uporno izbegava da ucini.

filip
video
eto miki 5minut posla

Moram da priznam, iako licno poznajem Filipa, nisam znala da je dobrovoljni davalac krvi!

meni nije tema filip,on me dalje od bloga ne interesuje,tema je naš glavni sportr zvani ~ združeno pljuvanje po svakom i za svašta~ neizgovoreno pitanje ovde glasi ~kojsi beti filipe da se kandiduješ na to mesto,uopće neinsteresuje tvoja kvalifikacija ti si se drznuo da se istakneš po gle kaki si nikakav i tako dalje u tom smislu~ sve u stilu mrtvog mora r. donanovića
mikimedic mikimedic 13:03 16.06.2010

Re: Dosta vise!

eto miki 5minut posla


sve je to lepo, ali ja tu bas nigde ne procitah zasto bi bas on bio bolji od drugih kandidata?

mada, bas mi je zanimljiv bio onaj klip gde prica o orgazmu.
ali ni to nema veze sa mestom za koje je konkurisao...
valjda...
mikimedic mikimedic 13:06 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Moja radna biografija je dostupna i na ovom blogu, i na www.google.com, i na mom profilu na www.facebook.com/filipmlad. Medjutim, poenta je u mom OTVORENOM PISMU Savetu RRA i Upravnom odboru RDU RTS da se kandidatima, koji ispunjavaju inače zahtevne uslove konkursa, omogući da JAVNO predstave svoje radne biografije i Programe rada i razvoja RDU RTS od 2010. do 2014. godine na prvom programu RTS i na talasima Prvog programa Radio Beograda!
Dosta sa političkim nagodbama, DOLE truli kompromisi u kadrovanju, UA mućke iza zatvorenih vrata!


filipe, ja sam mislio da je poenta u tvojoj kandidaturi, da nam kazes ako bas hoces kako ti to zamisljas da vodis televiziju (sem naravno podmladjivanja kadrova...).

ako si podneo kandidaturu, sto sad ne objavis svoj program rada i razvoja od 2010 do 2014?

ako ti vec to rts ne omogucava, sto ne objavis ovde?

ivana23 ivana23 13:10 16.06.2010

Re: Dosta vise!

dragoljub92
...juče je na rts sajtu stajalo a niko nije odneo prijavu za konkurs,filip blogom pobija to što tamo piše

Licno sam procitala da je dostavljeno 8 prijava, a da se cekaju jos one koje su eventualno poslate postom.

- 8 -
dragoljub92 dragoljub92 13:15 16.06.2010

Re: Dosta vise!

sve je to lepo, ali ja tu bas nigde ne procitah zasto bi bas on bio bolji od drugih kandidata?

a što se ti to pitaš kad nećeš da znaš,a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,
da oćeš da nešto razumešdovoljno bi ti bilo da samo naosnovu ovog obkavljenog na fm on ima bolje reference od tijanića,kojke su tijanićeve reference-da dobro ubiva muveu studiju i tepa ljude na parkinku.
ne no se zajebavamo ,ostrvili ste se na čoveka iz čiste srpske karakterne osobine zvane obest iliti osionost sa primesom zavisti zvane -ko je sad on da bude direktor- ajde begaj
ne procitah zasto bi bas on bio bolji od drugih kandidata

to se obično pita kad se nema nikakav argument da se kaže a zašto ne bi bio
dragoljub92 dragoljub92 13:17 16.06.2010

Re: Dosta vise!

ivana23
dragoljub92
...juče je na rts sajtu stajalo a niko nije odneo prijavu za konkurs,filip blogom pobija to što tamo piše

Licno sam procitala da je dostavljeno 8 prijava, a da se cekaju jos one koje su eventualno poslate postom.

- 8 -

neko je postavio citat ili link a ja ga nisam proverio,moja greška
alselone alselone 13:20 16.06.2010

Re: Dosta vise!

dragoljub92
a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,


pa nije elektricar da treba u tv da se razume vise od ovoga. razumevanje u kvalitean program se i svodi na upalis pa gledas, ugasis i ne gledas vise.
dragoljub92 dragoljub92 13:30 16.06.2010

Re: Dosta vise!

alselone
dragoljub92
a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,


pa nije elektricar da treba u tv da se razume vise od ovoga. razumevanje u kvalitean program se i svodi na upalis pa gledas, ugasis i ne gledas vise.

a ti si bukvalista po vokaciji
alselone alselone 13:34 16.06.2010

Re: Dosta vise!

dragoljub92
alselone
dragoljub92
a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,


pa nije elektricar da treba u tv da se razume vise od ovoga. razumevanje u kvalitean program se i svodi na upalis pa gledas, ugasis i ne gledas vise.

a ti si bukvalista po vokaciji


a ti si ozbiljan smarac po delovanju
dragoljub92 dragoljub92 13:56 16.06.2010

Re: Dosta vise!

alselone
dragoljub92
alselone
dragoljub92
a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,


pa nije elektricar da treba u tv da se razume vise od ovoga. razumevanje u kvalitean program se i svodi na upalis pa gledas, ugasis i ne gledas vise.

a ti si bukvalista po vokaciji


a ti si ozbiljan smarac po delovanju

alselone alselone 14:03 16.06.2010

Re: Dosta vise!

dragoljub92
alselone
dragoljub92
alselone
dragoljub92
a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,


pa nije elektricar da treba u tv da se razume vise od ovoga. razumevanje u kvalitean program se i svodi na upalis pa gledas, ugasis i ne gledas vise.

a ti si bukvalista po vokaciji


a ti si ozbiljan smarac po delovanju


mlekac mlekac 14:07 16.06.2010

Re: Dosta vise!

dragoljub92
alselone
dragoljub92
alselone
dragoljub92
a i ne verujem nešto da se u tv razumeš više od mene a to je svo znanje svedeno na upalim tv-ugasim tv,


pa nije elektricar da treba u tv da se razume vise od ovoga. razumevanje u kvalitean program se i svodi na upalis pa gledas, ugasis i ne gledas vise.

a ti si bukvalista po vokaciji


a ti si ozbiljan smarac po delovanju



A da malo oladite obojica?

alselone, ti uporno propustas poentu onoga sto je Filip napisao - prijavio se da bi insistirao na OTVORENOSTI izbora buduceg direktora. Dok do tog otvorenog izbora ne dodje, potpuno je irelevantno ko je bolji a ko gori, ko je vise ili manje kvalifikovan, jer, bez otvorenog izbora sve to nam ama bas nista ne znaci!

dragoljube, pokusao si, ali ne ide...
Pa nemoj onda da raspravljas vise sa osobom koja, ocigledno, ne zeli da cuje sta imas da joj kazes. Hvala za linkove, verujem da su mnogima znacili.

A sad lepo da se rukujete, ko sto prilici drugarima, pa svaki u svoj cosak i da se igra svojim lego kockicama!

Big Mama had spoken!
alselone alselone 14:19 16.06.2010

Re: Dosta vise!

mlekac

alselone, ti uporno propustas poentu onoga sto je Filip napisao - prijavio se da bi insistirao na OTVORENOSTI izbora buduceg direktora. Dok do tog otvorenog izbora ne dodje, potpuno je irelevantno ko je bolji a ko gori, ko je vise ili manje kvalifikovan, jer, bez otvorenog izbora sve to nam ama bas nista ne znaci!



ja poentu nisam komentarisao jer je samoobjasnjiva. Potpuno sam saglasan da ovaj, kao i svaki drugi, izbor treba da bude transparentniji. Tu nema "grede".
Komentarisao sam Filipovu naivnost preloga i, od skora, dragoljubovo smaranje.
mlekac mlekac 14:40 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Da bi komentarisao koliko mu predlozi jesu ili nisu naivni, prvo je potrebno da imas druge predloge sa kojima mozes da ih uporedis.

Medjutim, posto takvi trenutno ne postoje, onda je, kao sto rekoh, cela vasa rasprava potpuno bespredmetna.
alselone alselone 14:45 16.06.2010

Re: Dosta vise!

mlekac
Da bi komentarisao koliko mu predlozi jesu ili nisu naivni, prvo je potrebno da imas druge predloge sa kojima mozes da ih uporedis.


Oni su apsolutno a ne relativno naivni.

Al' 'ajde da ne sirimo diskusiju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:05 16.06.2010

Re: Dosta vise!

alselone

mlekacalselone, ti uporno propustas poentu onoga sto je Filip napisao - prijavio se da bi insistirao na OTVORENOSTI izbora buduceg direktora. Dok do tog otvorenog izbora ne dodje, potpuno je irelevantno ko je bolji a ko gori, ko je vise ili manje kvalifikovan, jer, bez otvorenog izbora sve to nam ama bas nista ne znaci!ja poentu nisam komentarisao jer je samoobjasnjiva. Potpuno sam saglasan da ovaj, kao i svaki drugi, izbor treba da bude transparentniji. Tu nema "grede". Komentarisao sam Filipovu naivnost preloga i, od skora, dragoljubovo smaranje.

E, super da ste najzad ukapirali POENTU! OTVORENOST, TRANSPARENTNOST, KOREKTNOST, a ne muljanje iza zatvorenih vrata kabineta!!!!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:09 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Svoj Program rada i razvoja RDU RTS prezentiraću JAVNO na Prvom programu RTS i putem talasa I programa Radio Beograda, ako Savet RRA i Upravni odbor RDU RTS usvoje moj predlog, iznesen u OTVORENOM PISMU upućenom juče, 15. juna 2010, da kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa dobiju tu mogućnost da se predstave svojim radnim biografijama i programima rada!
mlekac mlekac 15:19 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Filip Mladenović
alselone

mlekacalselone, ti uporno propustas poentu onoga sto je Filip napisao - prijavio se da bi insistirao na OTVORENOSTI izbora buduceg direktora. Dok do tog otvorenog izbora ne dodje, potpuno je irelevantno ko je bolji a ko gori, ko je vise ili manje kvalifikovan, jer, bez otvorenog izbora sve to nam ama bas nista ne znaci!ja poentu nisam komentarisao jer je samoobjasnjiva. Potpuno sam saglasan da ovaj, kao i svaki drugi, izbor treba da bude transparentniji. Tu nema "grede". Komentarisao sam Filipovu naivnost preloga i, od skora, dragoljubovo smaranje.

E, super da ste najzad ukapirali POENTU! OTVORENOST, TRANSPARENTNOST, KOREKTNOST, a ne muljanje iza zatvorenih vrata kabineta!!!!

Idi bre Fico, sta se deres ko da duvas u vuvuzele!

Ukapirali smo odavno, al' nisam znala da to mora i da se crta...
mikimedic mikimedic 16:31 16.06.2010

Re: Dosta vise!

Svoj Program rada i razvoja RDU RTS prezentiraću JAVNO na Prvom programu RTS i putem talasa I programa Radio Beograda, ako Savet RRA i Upravni odbor RDU RTS usvoje moj predlog,


a ako ne usvoje?
mariopan mariopan 18:04 16.06.2010

Re: Dosta vise!


E, super da ste najzad ukapirali POENTU! OTVORENOST, TRANSPARENTNOST, KOREKTNOST, a ne muljanje iza zatvorenih vrata kabineta!!!!

Upravo zato očekujem onaj post posle izbora, da nam sve to kažeš, jer u prvoj rečenici kažeš da si konkurisao i pre 4 godine pa ništa od toga a ne znamo ni zašto?

Ako bude mućke iza zatvorenih vrata, napiši nam šta se događalo, blog je i za to da saznamo detalje koje obično ni Inetrpol ne bi saznao.

Što se tiče moje podrške, već rekoh, smenjivost treba da uvedemo svuda, jer su se neke zadnjice tako zalepile za fotelje da ih ni Džo bagerista ne može pomeriti...a ako ne valjaš onda ćemo tebe još lakše pomeriti... ne samo daljinac u ruke pa gasi TV, to je onda linija manjeg otpora, šta smo time dobili? Ništa. Onaj trut i dalje sedi tamo. Zato PODRŠKA !
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:21 16.06.2010

ŠTA ŠTAMPA ŠTAMPA?

Iako je juče istekao rok za prijave, konačna lista kandidata biće saopštena za dva-tri dana, jer će UO RTS sačekati da stignu i prijave koje su eventualno podnete poštom zaključno sa 15. junom. Veljković, međutim, nije želeo da otkrije imena kandidata čije su prijave već stigle.
- Utorak je bio poslednji dan za podnošenje prijava i, pošto znam da vas zanima, među njima nema Aleksandra Tijanića. Znam da nema Tijanića jer na prijavama u zaglavlju stoji ime podnosioca. Ali, nije korektno da otkrivam njihova imena - kaže Veljković za 'Press' i dodaje da će sednica Upravnog odbora na kojoj će biti izabran novi direktor RTS biti održana „između 25. i 30. juna".
(PRESS, 16. jun 2010.)
gently5210 gently5210 16:50 16.06.2010

Re: ŠTA ŠTAMPA ŠTAMPA?

Ko će biti prvi čovek RTS-a?
16. jun 2010. | 17:25 | Izvor: B92
Beograd -- Na konkurs za generalnog direktora RTS-a do isteka roka stiglo je 10 prijava, a među njima nema dosadašnjeg direktora Aleksandra Tijanića.

U Upravnom odboru RTS-a kažu da spisak kandidata možda nije konačan i da ne isključuju mogućnost da je neko prijavu poslao poštom poslednjeg dana.

Neki mediji objavili su međutim nezvanično da je Tijanić ipak konkurisao, ali tu informaciju nismo uspeli da proverimo, jer je, kada je čuo pitanje, samo spustio slušalicu.

Od onih koji su javno priznali da su se kandidovali su novinar radija Beograd 202 Filip Mladenović, predsednik UO „Svetlost“ iz Kragujevca Gvozden Jovanović i učesnik rijaliti programa Farma Dejan Stanković.

Nezvanično se može čuti da je među prijavljenim kandidatima i Milivoje Pavlović, ministar za informisanje s početka devedesetih.

Konkurs za izbor novog generalnog direktora RTS-a je završen. Do kraja roka za prijavu, koji je istekao juče, stiglo je 10 kandidatura. Ko su ti ljudi, generalni sekretar Upravnog odbora RTS-a Stanislav Veljković nije želeo da kaže, ali je ipak otkrio da među njima nema aktuelnog direktora javnog servisa Aleksandra Tijanića.

Međutim, to još ne znači da će se spisak kandidata završiti na cifri od 10, objašnjava Veljković.

Neki mediji, objavili su međutim nezvanična saznanja da je Tijanić ipak poslao kandidaturu, ali od njega lično potvrdu te informacije nismo uspeli da dobijemo.

Za razliku od Tijanića, koji o tome ne želi da govori, neki od kandidata javno su priznali da su konkurisali za prvog čoveka RTS-a. Među njima je dugogodišnji novinar Dvestadvojke Filip Mladenović.

Jedno od najvećih iznenađenja je kandidatura Dejana Stankovića, učesnika rijaliti programa Farma i voditelja emisije na televiziji Košava "Luda kuća“, u kojoj je atmosfera baš kako naziv kaže.

Stanković koji živi u Belgiji, za B92 kaže da ljudi znaju samo tu njegovu stranu, a mnogima je nepoznato da je zapravo veoma ozbiljan.

Iza sebe nema 10 godina radnog iskustva, što je jedan od uslova konkursa, ali kako kaže Dejan Stanković, govori četiri strana jezika – flamanski, engleski, nemački i francuski.

Upravni odbor RTS-a će na sednici koja će biti održana do kraja meseca odlučiti ko če biti novi generalni derektor RTS-a.

U slučaju da ni jedan od prijavljenih kandidata ne ispunjava uslove, u tom slučaju Aleksandar Tijanić prelazi u VD stanje do izbora novog direktorta RTS-a.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=06&dd=16&nav_category=12&nav_id=439297]
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:58 16.06.2010

Re: ŠTA ŠTAMPA ŠTAMPA?

Ukoliko se pokaže tačnim da se Aleksandar Tijanić nije prijavio na konkurs, onda će se desiti ono što sam već predvideo u jednom od prethodnih komentara:
UO RDU RTS neće izabrati nijednog kandidata, Aleksandar Tijanić prelazi u lagodniju i komotniju VD varijantu i tako sve do sledećih parlamentarnih izbora 2012. godine!
libkonz libkonz 18:21 16.06.2010

Jedno pitanje

O Tijaniću su na ovom blogu mnogi pisali, uglavnom ga blateći. Setimo se samo epizode sa Čedomirom Petrovićem. Ono što bih pitao Filipa, ali i druge blogere je: Šta tačno zamerate Aleksandru Tijaniću? Konkretno.
dragoljub92 dragoljub92 20:32 16.06.2010

Re: Jedno pitanje

Ono što bih pitao Filipa, ali i druge blogere je: Šta tačno zamerate Aleksandru Tijaniću? Konkretno.

ono što je blebetao o Čoveku i to što se slizao sa koštunjavim i to što nopstop moram da slušam komentatore kako kažu srbski tamo gde treba da kažu našnjegovu osionost u ponašanju i političku ostrašćenost koju čovek na takvom položaju ne sme da ima
mlekac mlekac 21:02 16.06.2010

Re: Jedno pitanje

Pazi, da bih ti stvarno odgovorila na ovo pitanje trebalo bi da pratim program RTS-a/
E, ali posto za protekle 3 i po godine, otkako sam se vratila u zemlju doticni nisam okrenula izuzev za:
A) 1. januar da odgledam koncert iz Beca
B) Za pesmu Evrovizije
C) Za otvaranje OI
i
D) Ove godine za prenos Mundijala

Nadam se da je sve jasno!

Ne izbegavam ih, jednostavno, u njihovoj ponudi programa, izuzimajuci poneki Trezor u stine jutarnje sate na RTS-u 2 nema niceg sto bi me navelo da svesno promenim kanal i gledam ih...

Koliko je tu Tijanic uticao, ne znam, ali nesto mi se cini da je, po defaultu, on neka krajnja istanca koja bi trebalo da ima uticaja na programsku semu...

A mozda i gresim?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:59 16.06.2010

Re: Jedno pitanje

1. "Na programu prvog kanala RTS od januara do marta 2010. najviše je bilo informativnog programa, preko 14 dana. S druge strane, gledaoci su najmanje mogli da uživju u kulturno-umetničkim emisijama, jer je njih bilo nepunih 12 sati. Ovo su neki od podataka iz izveštaja predstavljenog na jučerašnjoj sednici Saveta RRA..." (POLITIKA, 9. jun 2010.)

2. Pošto izveštaj ovlašćenog revizora o finansijskom poslovanju RDU RTS za 2009. godinu još uvek nije objavljen na sajtu www.rts.rs, evo jednog od zaključka za poslovanje 2008. godine:

IZVEŠTAJ NEZAVISNOG REVIZORA

Skretanje pažnje

g) na dan 31. decembra 2008. godine kratkoročne obaveze RDU RTS veće su od obrtne imovine za 1,484,754 hiljada dinara, odnosno 154,609 hiljada dinara izuzimajući razgraničene troškove i odložene prihode budućeg perioda. Ovo pitanje, zajedno sa ostalim pitanjima razmotrenim u prethodnim tačkama, ukazuje na postojanje materijalno značajnih neizvesnosti, koje mogu da izazovu sumnju u sposobnost RDU RTS da nastavi sa poslovanjem u skladu sa načelom stalnosti poslovanja....

Beograd, 19. jun 2009.
Žarko Mijović
Ovlašćeni revizor
Deloitte d.o.o.

mlekac mlekac 00:25 17.06.2010

Raste broj protivkandidata...

Ako je verovati Press-u, sad ih je VEC 14.

EDIT:
A neki te, kanda, kopiraju...
negroponte negroponte 20:01 17.06.2010

Ha

Gospodine Mladenovicu, pa ispadoste srpski Kandid! Kakav optimizam! Što reče neko gore - ju, ju pa šta biste radili da stvarno pobedite?! Znate strani jezik i završili ste fakultet. Bravo!!! A to što nikada niste ni jednog dana rukovodili ničim, pa biste da se oprobavate na RTS-u, da vežbate na preko 3000 zaposlenih. Da mi nije veoma žalosna činjenica da u ovoj zemlji nema ni jednog jedinog novinara koji može (ili sme) da nadjača Tijanića (fakat!), bili biste mi smešni... Uz dužno poštovanje...
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:15 18.06.2010

Re: Ha

negroponte
Gospodine Mladenovicu, pa ispadoste srpski Kandid! Kakav optimizam! Što reče neko gore - ju, ju pa šta biste radili da stvarno pobedite?! Znate strani jezik i završili ste fakultet. Bravo!!! A to što nikada niste ni jednog dana rukovodili ničim, pa biste da se oprobavate na RTS-u, da vežbate na preko 3000 zaposlenih. Da mi nije veoma žalosna činjenica da u ovoj zemlji nema ni jednog jedinog novinara koji može (ili sme) da nadjača Tijanića (fakat!), bili biste mi smešni... Uz dužno poštovanje...


Epilog Tijanićevog "uspešnog" rukovodjenja Javnim medijskim servisom Srbije:

1. "Na programu prvog kanala RTS od januara do marta 2010. najviše je bilo informativnog programa, preko 14 dana. S druge strane, gledaoci su najmanje mogli da uživju u kulturno-umetničkim emisijama, jer je njih bilo nepunih 12 sati. Ovo su neki od podataka iz izveštaja predstavljenog na jučerašnjoj sednici Saveta RRA..." (POLITIKA, 9. jun 2010.)

2. Pošto izveštaj ovlašćenog revizora o finansijskom poslovanju RDU RTS za 2009. godinu još uvek nije objavljen na sajtu www.rts.rs, evo jednog od zaključka za poslovanje 2008. godine:

IZVEŠTAJ NEZAVISNOG REVIZORA

Skretanje pažnje

g) na dan 31. decembra 2008. godine kratkoročne obaveze RDU RTS veće su od obrtne imovine za 1,484,754 hiljada dinara, odnosno 154,609 hiljada dinara izuzimajući razgraničene troškove i odložene prihode budućeg perioda. Ovo pitanje, zajedno sa ostalim pitanjima razmotrenim u prethodnim tačkama, ukazuje na postojanje materijalno značajnih neizvesnosti, koje mogu da izazovu sumnju u sposobnost RDU RTS da nastavi sa poslovanjem u skladu sa načelom stalnosti poslovanja....

Beograd, 19. jun 2009.
Žarko Mijović
Ovlašćeni revizor
Deloitte d.o.o.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana