Ljudska prava| Mediji

Životinjska farma 2

Srđan Mitrović RSS / 25.05.2010. u 10:14

iliti "Ludilo se nastavlja".

Na sve prozivke od juče, Televizija koja pušta Životinjsku farmu se oglasila sa rezultatima gledanosti! Boli njih za RRA koji je danas zakazao vanrednu sednicu. Sednica još nije ni počela a portparol Srboljub Bogdanović se polako ograđuje: "Pokušaćemo da emiterima skrenemo pažnju na to. Pokretanje postupka je administrativno dugotrajna procedura i ovaj način skretanja pažnje se do sada pokazao kao najefikasniji. Teoretski, ukoliko se proceni da je ovakav sadržaj štetan za omladinu, može doći i do kazne." Tanja V. portparol televizije zaključuje: "Ono što je dobra okolnost u svemu ovome jeste da su se ti događaji odigrali posle ponoći kada deca sigurno nisu gledala."

Pravi se blesava. ne da su puštali u udarnom terminu, nego su juče i reprizirali. drugo, poenta i nije da li će to neko da gleda ili ne već je da se tamo vrši neviđeno nasilje i tortura nad jednim čovekom!

Šta reći tek o naslovnoj stani jednog časopisa na kome je Miloš Bojanić sa naslovom "Ko će ubiti Mlioša"

Da se nešto ipak dešava u narodu, osetila je i ovonedeljna gazdarica Milena Ćeranić (jedna od učesnica na farmi). 

Tekst je iz ALO novina:

- Uaaaa, kučko raspala! Ti si umišljena zvezda! Jadnice jedna! Popović će da te izbaci iz „Granda“, propala sponzorušo! Pojela si sama sebe, ne treba ti ta hrana! Dođi ovamo ako smeš da ti mi pokažemo šta su batine - vikao je na pijaci okupljen narod, dok su policija i ljudi iz produkcije „Farme“ pokušavali da ih smire! Sve je ostalo samo na psovkama sve do trenutka dok jedan čovek nije uspeo da prođe obezbeđenje i krene ka Mileni urlajući:
- Dođi da ti ja pokažem šta je muško, seljančuro jedna!
Dva policajca su skočila na njega i sprečila ga da priđe Ćeranićevoj, odvukli ga u ćošak i tu ga držali na oku sve vreme dok je pevačica bila u nabavci. Starije žene nisu birale reči kako će je nazivati, a Milena je na sve to odgovarala ciničnim osmehom.

.banner_text_link{ text-align: right } .banner_text_link a{ font-size: 12px; color: #ccc } .banner_text_link a span{ font-size: 10px; } .banner_text_link a:hover{ color: #666 }

- Skini naočare i pogledaj narodu u oči, kozo jedna - čulo se iz mase, a pevačica je na to odgovorila tako što je pomerila naočare i poslala im poljubac, što je dodatno dovelo do tenzije.
Jedine tri osobe koje su je juče ujutru podržale bile su devojke koje nisu smele da pričaju sa njom, već su je samo poljubile i sklonile se po strani. A mentor Proka je dao sve od sebe da smiri narod, ali je naišao na odbijanje kada su počeli da se deru uglas: „Nemoj da pomažeš njoj Proko, brukaš sebe!“
U jednom trenutku meštani su počeli da skandiraju: „Nemanja i Dragana, Nemanja i Dragana!“ Farmerka se pravila da ne čuje ništa, što su svi primetili i u inat bili još glasniji.
Kada je kupovina namirnica bila pri kraju, desetak policajaca i isto toliko obezbeđenja opkolili su Milenu kako je neko ne bi napao. Na samom izlazu dve starije žene su krenule rukama ka Mileni da je udare, ali je obezbeđenje reagovalo u pravom trenutku, pa su uspele samo da je pljunu, Pevačica ih je samo pogledala i nastavila pravo.

A sada sa sajta B92:

Za urednika lista Danas Zorana Panović, sednica Saveta RRA gubi smisao, ako se zna da je upravo ta agencija dodeljivala nacionalne frekvencije.

U toj emisiji došlo je do verbalnih prepucavanja između repera Ivana Ivanovića-Đusa i folk pevača Miloša Bojanića. Producenti "Farme" su izbacili Ivanovića iz takmičenja zbog seksualnih aluzija i fizičkog nasrtaja na Bojanić

Na tome se nije sve završilo, već republičko radio-difuzna agencija , kako kaže zamenik predsednika Goran Karadžić, danas hitno zaseda po tom pitanju.

"Članovi saveta agencije su razgovarali o onome što se videlo na programu TV Pink, u emisiji 'Farma' tokom vikenda, i vladika Porfirije, naš predsednik zakazao je vanrednu sednicu, i zbog onoga što smo i sami videli i što je videla cela Srbija i zbog više desetina predstavki građana i različitih organizacija koje su stigle u RRA", kaže Karadžić.

Sednici RRA trebalo bi da prisustvuju predstavnici Televizije Pink, koje tokom večeri nismo uspeli da dobijemo za komentar. Iz te televizije, međutim, izdato je saopštenje da je u prošloj sedmici gledanost rialiti programa Farma nadmašila sve što su piplmetri "AGB Nilesen Medija Riserč" ( Nielsen Media Research) u Srbiji izmerili od 2002. godine.

Prema saopštenju ove tv stanice, TV Pink je imala prosečan sedmični udeo u gledanosti od 31,7 odsto, "kao drugoplasirani RTS 1 i trećeplasirani Fox zajedno".

Uz opasku da je neverovatno da RRA uvodi red, ako se zna da je ona dodeljivala nacionalne frekvencije, glavni i odgovorni urednik lista "Danasa" Zoran Panović kaže da su svi rijaliti programi u Srbiji, do "Trenutka istine" bili ipak socijalistički i malograđanski.

"Mi smo čekali seks u 'Velikom bratu' i ne znam da li je toga i bilo svih ovih sezona. Sa 'Farmom' ulazimo baš u tu fazu kada je vulgarizacija došla do te mere da, čak i meni koji imam prilično razumevanja za tu formu, nije lako za gledanje. Javlja se samo jedno pitanje- da li ćemo mi takav program da gledamo u 'praj tajmu'? Nervira me i jedna vrsta zgražavanja koja nam se stalno ponavlja sa tim rijalitim programima, kao da naše društvo generiše probleme iz tih programa, a ne da su oni posledica stanja u našem društvu", kaže on.

Panović za B92 kaže da su ova dešavanja u skladu sa tzv. "poseljačenjem" Srbije, kao i da se sa tim nije lako izboriti.

"Mora da postoji neka vrsta odgovornosti, da određene televizije moraju da nameću vrednosti. U ovom slučaju se radi o televiziji koja jeste komercijalna i koja ima veliku gledanost i koja brani rajting, ali mora se naći zakonska regulativa da ne može taj trend 'poseljačenja' Srbije biti dominantan“, kaže on.

Panović takođe naglašava da je jedan od glavnih problema i to što su svi ti programi apolitični i vode jednom mrtvilu.

"Mnogi misle da oni služe za zabavu, ali radi se pre svega o zaglupljivanju naroda", smatra on.

O Farmi je i nedavno bilo reči i zbog poruka na kajronu na kome se objavljuju SMS poruke gledalaca –reč je porukama koje je rodbina upućivala zatvorenicima i porukama koje oni šalju prijateljima i poznanicima.

Zbog toga je reagovala Uprava za izvršenje krivičnih sankcija,a dogovoreno je da Televizija Pink ubuduće filtrira SMS poruke.

 

 



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 10:21 25.05.2010

...

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:27 25.05.2010

Re: ...

Ja dete nisam, ali ono je dno dnova koje ni za odrasle oči i uši nije. Ko da je bitno ko je stao u balegu, dete ili odrastao čovek...jedan se umazao do kolena, a drugi do članaka.
dragan7557 dragan7557 10:38 25.05.2010

Re: ...

Ja dete nisam, ali ono je dno dnova

Zna li ko uopšte gde je dno.

Srđane, preporuka k'o dvoja vrata=dvokrilna

cerski
docsumann docsumann 10:48 25.05.2010

Re: ...

Zna li ko uopšte gde je dno.

Dno nije stacionarno. Ono tone zajedno sa nama.
Strongman Strongman 11:03 25.05.2010

Re: ...

Ja dete nisam, ali ono je dno dnova koje ni za odrasle oči i uši nije. Ko da je bitno ko je stao u balegu, dete ili odrastao čovek...jedan se umazao do kolena, a drugi do članaka.


Nekako mi je lakše jer ne gledam TV, ali potpuno sam svestan reakcija okoline na događaje na farmi kroz reflektovanje na ljudima koje srećem
maca22 maca22 11:17 25.05.2010

Re: ...

Ne gledam ni ja, ali mi je draga ova reakcija naroda na pijaci. Cisto da se vidi da je narod pamentiji od g**** koje im serviraju.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 12:51 25.05.2010

Re: ...

Jelica Greganović
Ja dete nisam, ali ono je dno dnova koje ni za odrasle oči i uši nije. Ko da je bitno ko je stao u balegu, dete ili odrastao čovek...jedan se umazao do kolena, a drugi do članaka.


dno dnova = danceta govanceta

yugaya yugaya 13:13 25.05.2010

Re: ...

maca22
ali mi je draga ova reakcija naroda na pijaci. Cisto da se vidi da je narod pamentiji od g**** koje im serviraju.


Meni bas i nije, vise mi govori o tome da se granica ponasanja i normalnih ljudi kada zvrje kamere nepovratno pomerila nanize. Pljuvati, vredjati, sikanirati iz gomile je u svakoj raspodeli uloga bedan prizor.
nestor92 nestor92 14:52 25.05.2010

Re: ...

Zna li ko uopšte gde je dno.


Naravno da se zna. Dno smo dotakli i sad smo tu negde u mulju i ko zna cemu.

Ali, tako nam i treba kad Pink ima nacionalnu frekvenciju.

Kao nisu oni ti koji su krivi, oni samo prikazuju stvarnost, narod to hoce da gleda...

NIJE TACNO! ONI MODELIRAJU STVARNOST I NATURAJU OBRASCE PONASANJA, OBLACENJA, KULTURE. I TO RADE SA BLAGOSLOVOM DRZAVE. DA NIJE TAKO, ODAVNO BI IM FREKVENCIJA BILA ODUZETA.

zilikaka zilikaka 16:26 25.05.2010

Re: ...

vise mi govori o tome da se granica ponasanja i normalnih ljudi kada zvrje kamere nepovratno pomerila nanize. Pljuvati, vredjati, sikanirati iz gomile je u svakoj raspodeli uloga bedan prizor.

I meni se čini.
Uživeli se ljudi u uloge, pa žive živote zajedno sa ovima iz Farme. Doživljavaju sebe kao aktere. Tužno.
zilikaka zilikaka 16:30 25.05.2010

Re: ...

ONI MODELIRAJU STVARNOST I NATURAJU OBRASCE PONASANJA, OBLACENJA, KULTURE. I TO RADE SA BLAGOSLOVOM DRZAVE. DA NIJE TAKO, ODAVNO BI IM FREKVENCIJA BILA ODUZETA.

Upravo tako. Kako rekoše, "što majmun vidi , to majmun radi".
maca22 maca22 19:48 25.05.2010

Re: ...

zilikaka
Upravo tako. Kako rekoše, "što majmun vidi , to majmun radi".

Svi mi smo nastali od majmuna. I u tom smislu nismo mnogo odmakli. Pogresno je misliti da se obrasci ne mogu naturati, ili da se mogu naturiti samo glupom, pa onda nema veze.

zilikaka
Uživeli se ljudi u uloge, pa žive živote zajedno sa ovima iz Farme. Doživljavaju sebe kao aktere. Tužno.

Imate pravo za ovo. Previdela sam taj ugao.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:50 25.05.2010

Re: ...

Svi mi smo nastali od majmuna.

neki bivši ministri se ne bi složili
joseywales joseywales 22:36 25.05.2010

Re: ...

Zna li ko uopšte gde je dno.


Pa zna se. Mi smo ga odavno otkrili i sad kopamo i rukama i nogama sve dublje.
dragoljub92 dragoljub92 10:40 25.05.2010

пинк

да плати казну од пар зилиона јеура због нарушаванја угледа и добри обичаја,ил како већ то адвокату назову,пас нек пушта
пс
мислим да би казна од 100 милиона € била адекватна.па онда нек се правдају гледаношћу колко оће.
Unfuckable Unfuckable 10:44 25.05.2010

pa da

najbolje su mi te "unapred znamo da će biti teško (ako ne i nemoguće)" žvake - umesto - kusura, to je tako lepo peglanje opravdanja unapred, milina 1.
Dočim gđica Vojtehovski ne časeći ni časa pušta mastilo manirom iskusne sipe i valja testise za renese skrećući pažnju na "termin" emitovanja - laže, gđica, emitovano je u prajmtajmu.
Pa još posle filovano eufemizmima o "vulgarnostima".
Nisu vulgarnosti, gdžice, ono je čisto i nepatvoreno psihičko maltretiranje, sa elementima fizičkog nasilja.
A u sve to je, da se Vlasi ne sete, utkano i "najbolje od najboljeg": nasilje je verovatno manje, ako ga vidi manje ljudi ili se dešava kasnije uveče.
Eto dragi blogeri, čisto da znate - ako vas neko izvređa i maltretira pred manjim auditorijumom, manja je i šteta.
Može se, dakle. biti "manje trudna" to je upravo izumela dična Vojtehovska, carica spina (što joj je i posao, da se ne lažemo)
Uzgred, za nju, beše, važi da je ogorčeni protivnik nasilja. Izgleda mi, samo kada se ono vrši nad ženama.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:53 25.05.2010

Re: pa da

gđica Vojtehovski

ona je već svoje mesto u Hall of Shame zaslužila kada je u svojoj emisiji postavila pitanje;
Da li ste doživeli orgazam dok vas je otac silovao?
Ako tada nije ukinuta emisija, bojim se da neće ni farma
docsumann docsumann 10:54 25.05.2010

Re: pa da

pa da


Taj profil ljudi bi sutra, zbog profita, bio spreman da nas ubjeđuje kako nije loše da adolescenti prođu kroz heroinsku zavisnost, kako bi istestirali i spoznali svoj stvarni karakter, a eto, kakva slučajnost, njihov kum baš valja dobar heroin...
maca22 maca22 10:55 25.05.2010

Re: pa da

"Pokušaćemo da emiterima skrenemo pažnju na to. Pokretanje postupka je administrativno dugotrajna procedura i ovaj način skretanja pažnje se do sada pokazao kao najefikasniji. Teoretski, ukoliko se proceni da je ovakav sadržaj štetan za omladinu, može doći i do kazne."


i vladika Porfirije, naš predsednik

docsumann docsumann 10:59 25.05.2010

Re: pa da

Da li ste doživeli orgazam dok vas je otac silovao?


Mislim da znam kako ona zamišlja pakao - sjedi ona tako gola u fotelji sa elektrodama prikopčanim na mozak, a preko kojih se na džinovskom ekranu pojavljuju slike njenih sjećanja, svaki put kad joj neko iz publike u mraku oko nje postavi pitanje o tome (po mogućnosti što indiskretnije)...
irenaema irenaema 11:26 25.05.2010

Re: pa da

Srđan Mitrović
gđica Vojtehovski

ona je već svoje mesto u Hall of Shame zaslužila kada je u svojoj emisiji postavila pitanje;
Da li ste doživeli orgazam dok vas je otac silovao?
Ako tada nije ukinuta emisija, bojim se da neće ni farma



Ozbiljno pitam

Jel ovo citirano istina?

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:28 25.05.2010

Re: pa da

Jel ovo citirano istina?

pa zbog toga je dobila packu od RRA i emisija je sa 21h prešla u 23h. zbog dece.
libkonz libkonz 11:30 25.05.2010

Re: pa da

gđica Vojtehovski

omražena po mnogo pitanja, kolege je baš ne vole, a pomenuto pitanje jeste postavila.
buba_truba buba_truba 11:39 25.05.2010

Re: pa da

Srđan Mitrović
Jel ovo citirano istina?pa zbog toga je dobila packu od RRA i emisija je sa 21h prešla u 23h. zbog dece.

Pošto su deca posle 23h u kafićima, a ne pred televizorima.
irenaema irenaema 11:42 25.05.2010

Re: pa da

libkonz
gđica Vojtehovski

omražena po mnogo pitanja, kolege je baš ne vole, a pomenuto pitanje jeste postavila.



Ne umem sažeto da objasnim šta mislim nakon ovog saznanja. Kao da me neko zasuo kofom g....
Rejlem Rejlem 12:15 25.05.2010

Re: pa da

Srđan Mitrović
gđica Vojtehovskiona je već svoje mesto u Hall of Shame zaslužila kada je u svojoj emisiji postavila pitanje;Da li ste doživeli orgazam dok vas je otac silovao?Ako tada nije ukinuta emisija, bojim se da neće ni farma

A posebno gadjenje sam osetio kad se Vojtehovska pojavila na skupu u Pionirskom parku nakon smrti Brisa Tatona, kao jedan od govornika. Da li ju je neko pozvao od organizatora, ili se ona samopreporucila da bi da dodje, tek bilo mi je bljutavo do jaja.

Na tome se nije sve završilo, već republičko radio-difuzna agencija , kako kaže zamenik predsednika Goran Karadžić, danas hitno zaseda po tom pitanju.


A zakljucak nakon hitnog zasedanja ce biti shitan. Sta ocekivati od drmatora love sa radio indeksa i telekomunikacionog eksperta porfirija...
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:17 25.05.2010

Re: pa da

A posebno gadjenje sam osetio kad se Vojtehovska pojavila na skupu u Pionirskom parku nakon smrti Brisa Tatona, kao jedan od govornika.

isto.
žena valjda misli sa je nasilje samo fizičko.
dragan7557 dragan7557 13:40 25.05.2010

Re: pa da

buba_truba
Srđan Mitrović
Jel ovo citirano istina?pa zbog toga je dobila packu od RRA i emisija je sa 21h prešla u 23h. zbog dece.

Pošto su deca posle 23h u kafićima, a ne pred televizorima.

Gde imitiraju svoje idole sa Farme.

cerski
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:02 25.05.2010

Re: pa da

irenaema
Srđan Mitrović
gđica Vojtehovski

ona je već svoje mesto u Hall of Shame zaslužila kada je u svojoj emisiji postavila pitanje;
Da li ste doživeli orgazam dok vas je otac silovao?
Ako tada nije ukinuta emisija, bojim se da neće ni farma



Ozbiljno pitam

Jel ovo citirano istina?



Verovatno zamislja da to ide uz posao dobrog novinara. Da postavlja nezgodna pitanja i otvara neprijatne teme.
Sad, sto je ovde nezgoda i neprijatnost iskljucivo usmerena na objekat ispitivanja,
i sto u drustvu ima hiljadu neotvorenih tema, koje niko ne pipa, nema veze, to je drugo.
Nezgodacija i neprijatnost nikako ne sme da se desi novinarima.
man ray loves me man ray loves me 22:27 25.05.2010

Re: pa da

Hall of Shame

Da, Tanja Incest.
Za to je trebalo krivicno da odgovara, potpuno se slazem sa Zarkom Koracem. A otkaz i profesionalno udaljavanje iz medija do kraja zivota, to bi se podrazumevalo.
drmomir drmomir 10:46 25.05.2010

Kako je krenulo

biće zdravije i normalnije gledati opako tvrde porniće u društvu porodice odmah posle dnevnika, nego ova gov.. hmm...
Pa jel nije?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:50 25.05.2010

Re: Kako je krenulo

biće zdravije i normalnije gledati opako tvrde porniće u društvu porodice odmah posle dnevnika, nego ova gov.. hmm...

uvek je bilo zdravije
arianna arianna 10:51 25.05.2010

Re: Kako je krenulo

pred očima nam se dešava svakodnevno nasilje, koje se emituje sa malih ekrana u udarnim terminima a nadležni i odgovorni ne reaguje adekvatno!!!


Hoće li NEKO uzeti u zaštitu prosečne gledaoce i poštedeti ih ove besomučne gladijatorske predstave uživo ciji je jedini cilj novac i gledanost?!?


Zaštitite gledalište od prostačkog, agresivnog i primitivnog ponašanja!



dragoljub92 dragoljub92 10:55 25.05.2010

ово

жуто гласило би исто такоџе зребало бити кажњено због позива на убиство ,главни уредник тих новина да буде процесуиран због навођења НН лица на убиство а власник пинка да буде суђен због саучесништва у тим радњама и пружања услуга у виду места извршења злочина.
stasava stasava 11:09 25.05.2010

Re: ово

Uopste nije bitno da li ovakav program generise probleme ili je posledica stanja u drustvu, nisu bitni ni konzumenti ovih prostakluka koji imaju odredjeni broj godina, jer imaju mogucnost selekcije, mada ne moraju da budu osudjeni da ignorisu kanal koji ima nacionalnu frekvenciju, ali u pitanju su DECA, mali li je razlog za hitnu reakciju RRA?
dragannalovic dragannalovic 12:02 25.05.2010

Re: ово

Uopste nije bitno da li ovakav program generise probleme ili je posledica stanja u drustvu, nisu bitni ni konzumenti ovih prostakluka koji imaju odredjeni broj godina, jer imaju mogucnost selekcije, mada ne moraju da budu osudjeni da ignorisu kanal koji ima nacionalnu frekvenciju, ali u pitanju su DECA, mali li je razlog za hitnu reakciju RRA?

Mislim da su bitni svi , pa i odrasli konzumenti jer i oni valjda treba da vaspitavaju neku svoju decu.Svako ko iole drži do sebe i poseduje imalo ukusa, promeniće kanal ali ona što je u svemu ovome dobro, upravo je činjenica, da nam ovakve emisije otvaraju oči i pružaju nam mogućnost, da se pogledamo u ogledalu i da shvatimo pravo stanje stvari! A tu nam RRA neće biti od pomoći, niti naš predsednik, vladika Porfirije, pa ni sama njegova preuzvišenost! Naše društvo nezadrživo klizi u sve dublji ponor bešćašća, primitivizma, bahatosti, prostakluka, stupidnosti i ravnodušnosti. Farma je svuda oko nas, farmeri su uzurpirali sva važnija mesta, podjimo samo od Skupštine i likova koji se motaju po dotičnoj i oko nje. Slično je i sa gradskom Skupštinom, sa gradonačelnikom koji nogom otvara vrata i "stručno" ulepšava grad,sa političarima koji nas gledaju u oči i lažu bez imalo blama i smatraju svoje glasače za oridinarne budale. A sve dok ima budala biće i farmera!
Rejlem Rejlem 12:16 25.05.2010

Re: ово

Farma je svuda oko nas,

moderatokantabile moderatokantabile 11:04 25.05.2010

gde si sada ministre

Sednici RRA trebalo bi da prisustvuju predstavnici Televizije Pink, koje tokom večeri nismo uspeli da dobijemo za komentar. Iz te televizije, međutim, izdato je saopštenje da je u prošloj sedmici gledanost rialiti programa Farma nadmašila sve što su piplmetri "AGB Nilesen Medija Riserč" ( Nielsen Media Research) u Srbiji izmerili od 2002. godine.


Mislim da je ovo dobra prilika za ministra Dulića da sprovede ono što je upravo najavio a to je da će najozbiljnije krenuti sa uklanjanjem nelegalnih objekata. Koliko me sećanje služi, zgrada Pinka je trebala da bude uklonjenja kao nelegalni objekat još pre deset godina. Da je to tada učinjeno verovatno do ovoga svega ne bi ni došlo. Ministre evo ti prilike da pokažeš kako ova vlast nikome ne gleda kroz prste i da popravite jako loš utisak od nekih prethodnih akcija kada ste rušili samo sirotinji.
arianna arianna 11:14 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

ljudi, za samo 100.000 evra koliko je nagrada u farmi, imate skoro preko milion ljudi, možda i više, koji su senzibilisani na nasilje.



Sprečite ovo!!!


posledice su ogromne!!!
Zen Master Zen Master 11:26 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

moderatokantabile

Mislim da je ovo dobra prilika za ministra Dulića da sprovede ono što je upravo najavio a to je da će najozbiljnije krenuti sa uklanjanjem nelegalnih objekata. Koliko me sećanje služi, zgrada Pinka je trebala da bude uklonjenja kao nelegalni objekat još pre deset godina. Da je to tada učinjeno verovatno do ovoga svega ne bi ni došlo. Ministre evo ti prilike da pokažeš kako ova vlast nikome ne gleda kroz prste i da popravite jako loš utisak od nekih prethodnih akcija kada ste rušili samo sirotinji.


Nope ! Zgrada je svojevremeno imala problem sa odnosom površine objekta i površinom parcele tj stepenom iskorišćenosti koji je bio prekoračen ali su imali urbanističke dozvole i ispravnu tehničku dokumentaciju pa su uz malu izmenu DUP-a za Dedinje i kreativno tumačenje propisa stvari sredjene na dobrobit i sreću uvaženog gdina Ž. Mitrovića prosvetitelja serbskog
Naime malo je bilo nezgodno dirati tih godina televiziju tako blisku drugovima oslobodiocima jer se najmladji potpredsednik vlade izjašnjavao kao verni gledalac iste ( ono djubre od b92 je po svom priznanju izbegavao sem NBA košarke ) a predsednik skupštine Vojvodine je pevao u duetu sa pevačicom koja je srpska Lady Gaga ( ona će doduše tek mnogo godina kasnije shvatiti tu fascinantnu sličnost )
Prema tome to je nama naša 5-okotobarska borba dala da imamo TV Pinka za maršala... a ovi blogovi i ostale nazovi akcije i zgražavanja ne mogu ama baš ništa sem da se ljudi negde isprazne i izjadaju jedni drugima, fala...
ivana23 ivana23 11:27 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

moderatokantabile


To je davno reseno pitanje... placanjem izvesne sume u vidu poreza.

link
myredneckself myredneckself 11:27 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Tanja V. portparol televizije zaključuje: "Ono što je dobra okolnost u svemu ovome jeste da su se ti događaji odigrali posle ponoći kada deca sigurno nisu gledala."

Saša Popović, direktor Grand produkcije, je rekao da ovo kod nas nije ništa u poređenju sa Farmom u Švedskoj, Nemačkoj... i ne znam kojom još evropskom zemljom gde se ona emituje. Navodno je tamo gore i surovije. Eto utešite se, bolji smo od Evrope.


PS
Na ovu izjavu sam naletela u nedelju u njegovoj emisiji "Narod pita"(sic!)
Doduše, rekao je još i da će svoje "grandovce" uzeti na mindros čim se Farma završi, zbog prostačkog jezika i psovki. Pošto kupila, po to prodala.
Samo neka ludilo prestane, dok još nema mrtvih.
Negde sam čula (ne na TV, a to je navodno rečeno u nekom mediju) da je neka "vračara" prognozirala da će se ova farma fatalno završiti
buba_truba buba_truba 11:29 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

moderatokantabile
Mislim da je ovo dobra prilika za ministra Dulića da sprovede ono što je upravo najavio a to je da će najozbiljnije krenuti sa uklanjanjem nelegalnih objekata. Koliko me sećanje služi, zgrada Pinka je trebala da bude uklonjenja kao nelegalni objekat još pre deset godina.

Sećanje?! Polovično to tebe služi.

Da, trebalo je... a onda smo imali revoluciju koja je iznedrila novu revolucionarnu vlast. A ta vlast isposlovala Pinku da je nadalje sve legalno (samo je malko iskočio iz projektovanog, ali i taj višak je naknadno sveden u legalno).

A ti sad prozivaš Dulića koji je tada bio mali što kupuje burek.

Da je to tada učinjeno verovatno do ovoga svega ne bi ni došlo. Ministre evo ti prilike da pokažeš kako ova vlast nikome ne gleda kroz prste i da popravite jako loš utisak od nekih prethodnih akcija kada ste rušili samo sirotinji.

S ovim se slažem 100%.

P.S. Sad videh da su Zen Master i Ivana već odgovorili.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:29 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

ovi blogovi i ostale nazovi akcije i zgražavanja ne mogu ama baš ništa sem da se ljudi negde isprazne i izjadaju jedni drugima, fala...

malolije
libkonz libkonz 11:34 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Doduše, rekao je još i da će svoje "grandovce" uzeti na mindros čim se Farma završi, zbog prostačkog jezika i psovki. Pošto kupila, po to prodala.

Iz dobro obaveštenih izvora (priča ceo komšiluk) čujem da će ovo dvoje odmah biti najureno iz Granda, a ni ostali neće više moći da gostuju u njihovim emisijama.
Saša P. rules !
Zen Master Zen Master 11:37 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Srđan Mitrović

malolije


Podržavam akciju iz dna duše, samo konstatujem tužnu realnost budućeg ishoda svega toga. Inače gdina Ž. Mitrovića jedino zanima piplmetar i ništa drugo u univerzumu, tako da on svoju zlatnu Farma koku neće dati ni po cenu života. Jedino što možemo očekivati sem našeg jadanja i pražnjenja je da sledeća Pink Farma bude za par meseci i da smišljeno dovedu još ludju i šabanskiju ekipu koja će da se po mogućstvu posle još gore pijačne svadje i psovanje majki izbode lepo noževima a to cela Srbija da vidi...
Unfuckable Unfuckable 11:43 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Saša P.

- čuvar javnog morala, svaka čast: kad već RRA, tužilac, urednici emisije ne razmišljaju o tome - eto nama Sašice koji bdi
reanimator reanimator 11:44 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

libkonz

Iz dobro obaveštenih izvora (priča ceo komšiluk) čujem da će ovo dvoje odmah biti najureno iz Granda,

Iz najproverenijeg mogućeg izvora, tj iz usta Popovića lično, neće biti suspendovani, nego će da im se izrekne disciplinska mera "mirovanje 6 meseci". Taman da malo odmore od Farme, pa laganica da se krene..Beč, Švica, Sidnej, Brčko..
Atomski mrav Atomski mrav 12:16 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

- čuvar javnog morala, svaka čast: kad već RRA, tužilac, urednici emisije ne razmišljaju o tome - eto nama Sašice koji bdi

Strašno. Podsećanje da ova septička jama u kojoj živimo izgleda ipak nema dna...
docsumann docsumann 12:22 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Strašno. Podsećanje da ova septička jama u kojoj živimo izgleda ipak nema dna


Pa šta je onda ovo pod našim nogama?
Bili Piton Bili Piton 12:46 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

docsumann
Strašno. Podsećanje da ova septička jama u kojoj živimo izgleda ipak nema dna


Pa šta je onda ovo pod našim nogama?


Zivo blato....
moderatokantabile moderatokantabile 12:52 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Sećanje?! Polovično to tebe služi.

Da, trebalo je... a onda smo imali revoluciju koja je iznedrila novu revolucionarnu vlast. A ta vlast isposlovala Pinku da je nadalje sve legalno (samo je malko iskočio iz projektovanog, ali i taj višak je naknadno sveden u legalno).

A ti sad prozivaš Dulića koji je tada bio mali što kupuje burek.

Hajdemo onda da malo obnovimo sećanje:
"Zgrada Televizije "Pink" u Beogradu nije legalizovana, jer je Ustavni sud utvrdio da je protivzakonita odluka Izvršnog odbora Skupštine grada Beograda o korekciji urbanističko-tehničkih uslova kojim bi se praktično omogućilo legalizovanje tako, da upravo zbog toga, Gradski sekretarijat za imovinsko-pravne poslove, koji je nadležan, do današnjeg dana nije izdao dozvolu za izgradnju objekta RTV "Pink", iako republički ministar urbanizma i građevine Dragoslav Šumarac i predsednik Izvršnog odbora Skupštine grada Nenad Bogdanović tvrde da se zna ko je TV "Pink" izdao građevinsku dozvolu. "
"Cupic u intervjuu novosadskom "Gradjanskom listu" izjavio da zgradu TV Pink i vile porodice Karic na Dedinju treba srusiti jer su podignute bez odgovarajucih dozvola. Cupic je tada rekao: "Ukoliko zgrada 'Pinka' bude nedodirljiva, ja cu znati da zivim u drzavi gde se pravda na razlicite nacine koristi, za nekoga vazi, za nekoga ne vazi. A onaj ko to omogucava i ko bude omogucavao, narocito iz vlasti, on se onda izdize iznad zakona". U nastavku intervjua Cupic je naglasio da bi rusenje bespravno podignutih objekata iza kojih se smatra da stoji odredjena ekonomska i politicka moc pokazulo da zakon funkcionise zakon i da bi rusenje takvih objekata ljudima pokazalo da vlast zaista namerava da uvede pravnu drzavu."

Takodje kada je već reč o pravnoj državi nekim malo manje solventnim porušeni su objekti zbog mnogo manjih nepravilnosti, pa se i dan danas sude sa državom a sličnih slučajeva bilo je i za vreme sadašnjeg gdina ministra, da ne spominjemo izgradnju Tržnog centra Ušće i Luku Beograd.( onog malog što je kupovao burek pa odmah avanzovao)
Bili Piton Bili Piton 12:59 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Zen Master
a ovi blogovi i ostale nazovi akcije i zgražavanja ne mogu ama baš ništa sem da se ljudi negde isprazne i izjadaju jedni drugima, fala...


Barem da znaju ti ljudi da nisu sami u ludnici, od bloga - dosta...
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:20 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Da, trebalo je... a onda smo imali revoluciju koja je iznedrila novu revolucionarnu vlast. A ta vlast isposlovala Pinku da je nadalje sve legalno (samo je malko iskočio iz projektovanog, ali i taj višak je naknadno sveden u legalno).

trebalo je da se ruše objekti koji se ne uklapaju u ambijent, pored ostalih nadgradnji i tako to.
a pink se baš uklapa, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 13:22 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Eksi, ako nam sad dodže Džordže Bobič, ugasili smo ga
dragan7557 dragan7557 14:03 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

A ti sad prozivaš Dulić

A šta bi sa Ekselencijom za Kulturu ? Neđe u inostranstvu na račun građana provodi se ?

cerski
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:31 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Unfuckable
Eksi, ako nam sad dodže Džordže Bobič, ugasili smo ga

pazi anfak,
u mojoj ulici srušili zgradu pod zaštitom države, bivša japanska ambasada.
divna zgrada, neka secesija.
i baja, po imenu zatezalo, geadi 'otel koji se zove "nobel".
sad, ima nekoliko meseci da gradnja stoji, ne zna se što. trebalo je da bude gotovo oktobra 2009. godine.

u istoj ulici u zadužbini napravili hostel, eeej,hostel.

a i hostel i hotel 50 metara od predsednika, ko god da je to...

sećaš se kad je bobić bio glavni arKitekta i pisao ovde da je rekao da je video taj objekat i da je divan.
ništa nije rekao što je srušena zgrada pod zaštitom države.

inače, projektant je ćerka, direktor gradnje sin, tata investitor.
ko se sve ugradio, ne zna se ...
angie01 angie01 14:32 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

a pink se baš uklapa, zar ne?


he, he,..a zgrada dobila neku nagradu za arhitekturu i josh je uruchio moj drugar-koga ja znam, kao veoma normalnog, ono grdska faca, rokenrol i tajrad-bez belih charapica i shljokastih sakoa!
Rejlem Rejlem 14:36 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Unfuckable
Eksi, ako nam sad dodže Džordže Bobič, ugasili smo ga

Joj, ne d'o bog
alselone alselone 14:40 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Exitus Letalis

i baja, po imenu zatezalo, geadi 'otel koji se zove "nobel".
.



a postoji problem kako se zove/preziva?
treba da te je sramota
Bili Piton Bili Piton 14:55 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Exitus Letalis

u mojoj ulici srušili zgradu pod zaštitom države, bivša japanska ambasada.
divna zgrada, neka secesija.


U Osmana Djikica?????

Nemoj da pricas, to moja ulica, dve kuce do bivse japanske ambasade sam bio
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:04 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

alselone
Exitus Letalis

i baja, po imenu zatezalo, geadi 'otel koji se zove "nobel".
.



a postoji problem kako se zove/preziva?
treba da te je sramota

izvini, ako se tako prezivaš.

projektant je ana zatezalo.



ne znam kako se tata zove. a ni brat.

ovako je izgledalo...


a ovako će da izgleda



a ovo je ana zatezalo

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:08 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

zilikaka zilikaka 16:47 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

detaljnije i sa vise slika

božemesačuvajisakloni!
Unfuckable Unfuckable 16:49 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

a ovo je ana zatezalo

ima žena viziju, jbt, vi'š kako gleda u daljinu.
Hebiga, neko ima viziju - neko televiziju
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:58 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

evo stvarno sam mnogo glupa ali ne razumem kako je moguce da se srusi zgrada koja je pod zastitom drzave? imam baku koja zivi u kuci koja je pod zastitom drzave i ne sme nista da prepravi, samo kreci sa vremena na vreme. kako je moguce da ovi mogu da sruse celu zgradu???
Hansel Hansel 18:12 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Na ovu izjavu sam naletela u nedelju u njegovoj emisiji "Narod pita"(sic!)

Već dugo mislim, pa neka budem i paranoik, da se Pink i danas koristi na sličan način kao i devedesetih, uz, naravno, zgrtanje para. Bio neka vrsta katalizatora socijalnog nezadovoljstva i to i ostao, samo u početku (malo posle Petog) malko preobučen. Pazi, "Narod pita"! Video sam nekoliko puta šta pita i o čemu pita, pa to je izvrgavanje ruglu demokratije (ili one o kojoj bar mislimo lepo) - možete da pljujete po pevačima, onima, ovima, koji u suštini za vas nisu bitni, ali hajde neka vam neki iole gledan medij dozvoli da necenzurisano razgovarate s nekim ko zaista odlučuje o našoj sudbini. A-a! To je tako perfidno zamajavanje i premošćavanje energije bunta, da bi mu se, danas, divili i ideolozi naše propasti devedesetih.

Tako i taj narod što se toj nekoj devojci(?) isprečio i zamalo je nije linčovao - ma, sve mu je drugo potaman, samo mu ona bode oči!

Tu je možda ta "mala", suptilna razlika između Zapada i nas - tamo je sve to napravljeno jer je ljudima, brate, dosadno; kod nas to ima funkciju! Pa čak i da nije unapred smišljena, neko je uvideo da je to korisno. A možda se i tamo smatra da je uvek zgodno skrenuti fokus pažnje s bitnih stvari... Nikada se ne zna kad to može da zatreba!

Ako već spominjemo RRA - treba podsetiti da neke televizije/radio-stanice nisu dobile frekvenciju jer se procenjivalo da neće moći dovoljno da zarade da bi opstale - tj. nisu zamišljene kao komercijalne. Pa, šta iam da se RRA brine i unapred saseca onoga ko je ponudio bolji koncept, ali, koji, eto, nije komercijalan? Ako ti ne bude plaćao frekvenciju, oduzmi mu je (a i to je posebno pitanje - nekomercijalne stanice bi mogle da budu oslobođene plaćanja tog nameta ako je nekome stalo do nekakve budućnosti ove zemlje i naroda!)

EDIT: Izvinjenje (Rejlemu i moderatoru), greškom sam kliknuo na "obavesti moderatora" u komentaru http://blog.b92.net/text/15167/Zivotinjska-farma-2/#k867587
man ray loves me man ray loves me 23:02 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

Hebiga, neko ima viziju - neko televiziju

ili, kako sam nedavno cula (mozda je to ovde vec provaljena fora) - ko nema u vugla, ima na gugla.
die hard die hard 23:44 25.05.2010

Re: gde si sada ministre

malolije


Malo jeste ali nije nepotrebno.
Ma kukaju danas babe po nekim pijacama da im se zgadila Farma Srama.
Cini mi se da ce im tesko proci sledeca sezona.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:36 25.05.2010

ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Ono što je započeo bračni par Milošević, kroz formulaciju Milovana Vitezovića "DOGODIO SE NAROD", sada buja u više metastaza. Aždaha se jednostavno otela, jer bivši JULOVCI formata Željka Mitrovića i njegove PR službenice ništa drugo i ne znaju da rade sem da kretenizuju gradjanke i gradjane Srbije.
Zato predlažem uvodjenje poreza na KIČ i ŠUND. Ko hoće da emituje glupirity šou programe na nacionalnim frekvencijama, neka plati porez na KIČ i ŠUND. Prihodi od tako sakupljenog poreza išli bi u Fond za mlade talente svih profila, od umetničkih i naučnih do sportskih!
libkonz libkonz 11:39 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Filipe, komentar ti je kao da si portparol Željka Mitrovića. Od farme uzima više para nego što većina drugih televizija sa NF ima godišnji prihod. Rado bi on platio taj porez na Kič i šund i mirno nastavio sa Farmom, Trenutkom istine i sl. Uveo bi i nešto novo, verujem.
mariopan mariopan 11:48 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Sad na kiosku vidim Kurir sa velikim naslovom da će ovo đubre od Farme biti zabranjeno.
E, ako se i Kurir zgadio na to onda i treba da se zabrani...a još i kazni, kao što reče Dragoljub, od par ziliona evara , neka to ide u opismenjavanje nacije , recimo, ali neka PLATI pa neka klati, pa ako opet ovako nešto urade opet neka PLATI i tako u beskrajon. Tako Musa dere jarca....pa kome se pre smuči?
arianna arianna 11:49 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

nema tih para, a ni ljudi koje će ispraviti ovo, verujete!

ne mogu roditelji ili nastavnici po školama da vaspitavaju decu kada im se konstantno serviraju ovakvi sadržaji preko medija kao primeri.


zanima me kome je u interesu senzibilizacija na nasilje i kretenizacija gradjana Srbije, ovakvim emisijama?

dragoljub92 dragoljub92 11:53 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Zato predlažem uvodjenje poreza na KIČ i ŠUND.

то смо већ имали ,а и ти ниси тако млад да се не би тога сећао и ушта се тај закон претворио и како им је баш тај порез на шунд и кич помогао да се енормно обогате баш ти против којих је закон био намењен.
buba_truba buba_truba 11:54 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Filip Mladenović
Ono što je započeo bračni par Milošević, kroz formulaciju Milovana Vitezovića "DOGODIO SE NAROD", sada buja u više metastaza. Aždaha se jednostavno otela...

Kome se otela? Samo tako - jednostavno? Blago tebi.

Zato predlažem uvodjenje poreza na KIČ i ŠUND. Ko hoće da emituje glupirity šou programe na nacionalnim frekvencijama, neka plati porez na KIČ i ŠUND. Prihodi od tako sakupljenog poreza išli bi u Fond za mlade talente svih profila, od umetničkih i naučnih do sportskih!

Jesu li te kao malog zvali Milče?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:58 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

buba_truba

Filip MladenovićOno što je započeo bračni par Milošević, kroz formulaciju Milovana Vitezovića "DOGODIO SE NAROD", sada buja u više metastaza. Aždaha se jednostavno otela...Kome se otela? Samo tako - jednostavno? Blago tebi.
Zato predlažem uvodjenje poreza na KIČ i ŠUND. Ko hoće da emituje glupirity šou programe na nacionalnim frekvencijama, neka plati porez na KIČ i ŠUND. Prihodi od tako sakupljenog poreza išli bi u Fond za mlade talente svih profila, od umetničkih i naučnih do sportskih!Jesu li te kao malog zvali Milče?

Predlažem rupu na saksiji ili toplu vodu: za sve što ne valja u Srbiji - PO DŽEPU! Ako imate bolji predlog, izvolite!
docsumann docsumann 12:12 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Ono što je započeo bračni par Milošević

ništa drugo i ne znaju da rade sem da kretenizuju gradjanke i gradjane Srbije.

Nama potrebe Slobu uvaljivati u svaku bljuvotinu koja nam se servira. Ovi rialiti su proitvod zapadne koncepcije tv programa, sračunatih na beskompromisno uvećanje gledanosti (čitaj - profita). Eto, neko je naveo da su u Švedskoj i Njemačkoj sadržaji tih šouova još gori, a oni nit su imali Sloba, niti Jul.
U toj koncepciji širenja tržišta postoji mnogo nus produkata (medijska radijacija) i kolateralne štete (poniženja koje doživljavaju ućesnici u emisiji kod gđice Vojtehovski ili na Farmi).
Interesuje me samo gdje je prag tolerancije u svemu tome. Da li su ovi sadržaji samo uvod u nešto mnogo žešće, bizarnije, divljačkije, sa neizvjesnim posljedicama...
Unfuckable Unfuckable 12:16 25.05.2010

Re: kuvanje žaba

Da li su ovi sadržaji samo uvod u nešto mnogo žešće, bizarnije, divljačkije, sa neizvjesnim posljedicama...

heh, najzad dođosmo do tehnike "kuvanja žabe", mislim da je odličan momenat za pitanje:
seća li se iko ovog momka, i načina kako je došao do svojih para?

Rejlem Rejlem 12:21 25.05.2010

Re: kuvanje žaba

Unfuckable
Da li su ovi sadržaji samo uvod u nešto mnogo žešće, bizarnije, divljačkije, sa neizvjesnim posljedicama...heh, najzad dođosmo do tehnike "kuvanja žabe", mislim da je odličan momenat za pitanje:seća li se iko ovog momka, i načina kako je došao do svojih para?

Da, setio ga se i Pera bibliotekar/organizator/boem... iz osnovne skole u koju moji klinci idu, pa ga je doveo da na decjoj priredbi, ne secam se da l za svetog savu ili pocetak skole, prica deci o ostvarivanju svojih snova, ucenju i ne znam cemu. Pustio ga 5 minuta da prica, a onda ga saseko sa hvala-hvala kad je g. ljuba bio tek u naletu.
Boz' pomozi i ovakvog skolstva.
Bili Piton Bili Piton 13:16 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

mariopan
Sad na kiosku vidim Kurir sa velikim naslovom da će ovo đubre od Farme biti zabranjeno.
E, ako se i Kurir zgadio na to onda i treba da se zabrani...


Daleko od toga da se Kurir zgadio, naprotiv, Kurir zadovoljno trlja ruke jer ima dobar naslov za danas, prodace koju krpu vise nego obicno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:24 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Predlažem rupu na saksiji ili toplu vodu: za sve što ne valja u Srbiji - PO DŽEPU! Ako imate bolji predlog, izvolite!

po džepu u smislu oduzimanja trajno frekvencije i nacionalne i lokalne.
samo tako.
jer sve ostalo može da plati.
reanimator reanimator 13:25 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Bili Piton

Daleko od toga da se Kurir zgadio, naprotiv, Kurir zadovoljno trlja ruke jer ima dobar naslov za danas, prodace koju krpu vise nego obicno.

Juče je preko cele prve strane bila slika Bojanićevog dupeta, u uglu mala uokvirena fotka Juicea (koji na istoj izgleda ko pripadnik zemunskog klana) a preko pola strane naslov : GURNUO MU PRST U DUPE.
Btw, u kuhinji na Farmi već danima stoji grafit SVI SMO MI JUICE.
Bili Piton Bili Piton 13:29 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

reanimator
(koji na istoj izgleda ko pripadnik zemunskog klana)


Znaš kako smo mi zvali svojedobno te sa niskim čelom? Dvoprstaši (čelo od čitava dva prsta).
reanimator reanimator 14:14 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Bili Piton

Znaš kako smo mi zvali svojedobno te sa niskim čelom? Dvoprstaši (čelo od čitava dva prsta).

Odmah da ti kažem...danas nam je pola školske omladine u tom namrštenom fazonu. Pojeedinci začine zajebanim dizanjem obrve.
Pre neki dan sestrić doneo sliku iz škole...90% ih je Stiven Džerard i tek po neki nije zabrinut :)
mariopan mariopan 21:29 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Bili Piton
mariopan
Sad na kiosku vidim Kurir sa velikim naslovom da će ovo đubre od Farme biti zabranjeno.
E, ako se i Kurir zgadio na to onda i treba da se zabrani...


Daleko od toga da se Kurir zgadio, naprotiv, Kurir zadovoljno trlja ruke jer ima dobar naslov za danas, prodace koju krpu vise nego obicno.

Znam, to im je manir inače, ali nisu ih štedeli, ja posle čitala na netu.

A nađem u nekoj novini i kako su babe na pijaci ispljuvale neku mlađanu "zvezdicu" te farme kada je došla da pazari, valjda po zadatku, morala policija da je čuva da ne dobije batine tu na licu mesta od razjarenih pijačnih prodavaca i kupaca. Kažu da su je častili sve istim psovkama kao što i ona u farmi časti sve druge.
Pomislim, na dve sekunde, narodu se to smučilo pa zato ....a ono ... pa svako od tih pljuvača ima svog favorita pa im mala zasmetala.....i tako .... svi u farmu jer nemamo gde više

(tu vest sam negde pročitala ali nemam pojma u kojim novinama jer sam ih nekoliko listala)
Eto, ako se malo dosađuješ, nemoj da čitaš novine, nema tamo ništa. Samo se razočaram još više.
mikimedic mikimedic 22:42 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?

Zato predlažem uvodjenje poreza na KIČ i ŠUND. Ko hoće da emituje glupirity šou programe na nacionalnim frekvencijama, neka plati porez na KIČ i ŠUND. Prihodi od tako sakupljenog poreza išli bi u Fond za mlade talente svih profila, od umetničkih i naučnih do sportskih!


a sto se nerviras, kad ionako gradjani i gradjanke srbije idu u evropu najkasnije 2014 godine!!!
die hard die hard 23:51 25.05.2010

Re: ŠTA DRUGO OČEKIVATI?


zanima me kome je u interesu senzibilizacija na nasilje i kretenizacija gradjana Srbije, ovakvim emisijama?


U interesu je vecinski( svih ) gradjana Srbije jer oni to voooole da gledaju.Premda se ponekad zgrazavaju, poneki.Ova drzava mora da propadne, govorio je odavno deda moje drugarice.Vid`o covek i onda da sve ide u bestraga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:44 26.05.2010

Re: kuvanje žaba

seća li se iko ovog momka, i načina kako je došao do svojih para?

VB 1. sezona, pobednik?
Unfuckable Unfuckable 06:41 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

da, poenta je da je Čovek (bar koliko se ja sećam) pobedio upravo zbog toga što je bio izuzetno pristojan i odmeren, a najgora (?!) pojava u tom prvom serijalu, setimo se samo, bio je Miki iz Kupinova koji mu sada za ove ovde dođe kao Crvenkapa.
To se očigledno nije dopalo organizatorima serijala, jer nije atraktivno, ne drži pažnju, ne pobuđuje target grupu da šalje milijune polemičnih sms i ne izaziva "pikove" gledanosti, pa su (iz emisije u emisiju) po malo "dosoljavali" angažujući sve imbecilnije učesnike i dajući im sve više hemikalija u cilju "liberalizacije nastupa".
ivana23 ivana23 09:34 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

Unfuckable
da, poenta je da je Čovek (bar koliko se ja sećam) pobedio upravo zbog toga što je bio izuzetno pristojan i odmeren, a najgora (?!) pojava u tom prvom serijalu, setimo se samo, bio je Miki iz Kupinova koji mu sada za ove ovde dođe kao Crvenkapa.To se očigledno nije dopalo organizatorima serijala, jer nije atraktivno, ne drži pažnju, ne pobuđuje target grupu da šalje milijune polemičnih sms i ne izaziva "pikove" gledanosti, pa su (iz emisije u emisiju) po malo "dosoljavali" angažujući sve imbecilnije učesnike i dajući im sve više hemikalija u cilju "liberalizacije nastupa".

Ne bih se slozila. Miki je u kuci bio samo 13 dana i nije napravio ni jedan veci eksces, ali jeste sjajnu analizu (psiho profil) ostalih ukucana.
Atomski mrav Atomski mrav 09:51 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

Ne bih se slozila. Miki je u kuci bio samo 13 dana i nije napravio ni jedan veci eksces, ali jeste sjajnu analizu (psiho profil) ostalih ukucana.

Tako je. Najgori deo ukućana je posle završio (gle čuda!) na TV Pink u svojstvu voditelja. Lepša(?) polovina tog dueta se čak oprobala i u estradnim vodama ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:56 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

a miki je jedno 200 puna prolazio okroz razne reality programe
Atomski mrav Atomski mrav 11:05 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

a miki je jedno 200 puna prolazio okroz razne reality programe

Da, bilo ga je svuda. Producenti su ga koristili kako bi se atmosfera dodatno "naelektrisala"...
niccolo niccolo 11:12 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

na TV Pink u svojstvu voditelja

Jel to ona Ema, Ena, Ela...kako se već zove?
Atomski mrav Atomski mrav 11:32 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

Jel to ona Ema, Ena, Ela...kako se već zove?

Nisam siguran. Ja je zovem iritantna @#!&@...
reanimator reanimator 11:44 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

niccolo
na TV Pink u svojstvu voditelja

Jel to ona Ema, Ena, Ela...kako se već zove?

Ta će bude gospodja Kačar
A ja mislio pristojan dečko...
niccolo niccolo 12:01 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

gospodja Kačar

Gojka ili Tadije?
reanimator reanimator 12:11 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

niccolo
gospodja Kačar

Gojka ili Tadije?

Za sada Gojka, a ako Tadija u medjuvremenu dodje do neke kinte...
libkonz libkonz 15:16 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

a bila je i ona Daliborka
Unfuckable Unfuckable 19:20 27.05.2010

Re: kuvanje žaba i nadogradnja

Miki je u kuci bio samo 13 dana i nije napravio ni jedan veci eksces

Ok, moja procena da je on "najgori" (trebalo je da stavim pod navodnike, bilo bi jasnije) proizašla je iz reakcija tadašnjih ukućana koje je peckao, zavitlavao i živcirao svojim "puštanjem vetrova" i češanjem - što u odnosu na ovo sada izgleda kao nevina dečija igra.
To je bila poenta koju nisam uspeo da dohvatim svojim komentarom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana