Moj grad| Sex| Životni stil

What if I am not Marat Safin?

Milutin Milošević RSS / 10.05.2010. u 13:52

djokovic_safin_2.jpg

Čitam prekjuče u novinama kako je nekada prvi teniser sveta Marat Safin izjavio da je Beograd pun lepotica. "Priča se da je Beograd najzabavniji grad u Evropi i mogu da potvrdim da se ljudi ovde odlično zabavljaju. Gde god da krenem srećem mnogo lepih žena" - poručio je Safin. Ko zna iole nešto više o Safinu zna i da je on poznat po izuzetnom temperamentu, ali  da mnogo voli da se provede, te da su mu ženske vrlo slaba strana. E, onda, ovakva izjava stvarno zaslužuje pažnju.

Zaista, Beograd se može podičiti time da je jedan od najživljih gradova Evrope, koji nikada ne spava i uvek diše svojim specifičnim ritmom. Pri tome (a možda je u tome i stvarni razlog), Beograd je jednostavno takav, po prirodi, za razliku od mnogih drugih gradova koji pokreću nevidjenu mašineriju i ulažu ogromna sredstva ne bi li privukli goste i zabavili i njih i svoje žitelje. Ležernost i opuštenost koju Beograd ima jednostavno plene. Takodje, sa puno pouzdanja mogu da se složim da su devojke u mom gradu neprevaziđene. Svuda ima lepih žena, ali ovde kao da nema ružnih. Sa obe ove tvrdnje slažu se i svi moji prijatelji koji su posetili Beograd.

Opet, u istim novinama, čitam da slavni glumac Džerard Batler, koji je u Beogradu na snimanju filma, kreše našu manekenku Martinu Rajić. Mislim, oni su kao u vezi. Ona ga je upoznala preko svog menadžera i smatra da je "šarmantan, zanimljiv i iznenadjena je koliko je normalan budući da je takva svetska zvezda". On je "zamolio za diskreciju, kao i to da prestane da priča o njihovoj avanturi za medije. Naime, Džerard želi samo avanturu sa Martinom i društvo za izlazak". U moje vreme, to se zvalo "riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš. Beograd je uvek imao i takvih devojaka. Ranije se to plaćalo - sad je izgleda devojkama dovoljno da u svoj SiVi dodaju da su služile za pražnjenje nekom poznatom. "Imala sam tri revije i punio me slavni glumac". Izgleda da je i takvo vreme došlo.

Konačno, te noći je u Beogradu pretučen Holandski državljanin Slovenačkog porekla. Ovakve stvari dešavaju se širom sveta. I gore. Malte ne, nema više grada u kome se može mirno i sigurno prošetati kasno u noć. No, valjda smo mi na to postali previše osetljivi, pogotovo od kada su majmuni ubili Tatona. U većini gradova ovakva vest se i ne zabeleži. U onima koji se, kao naš Beograd, trude da se ponovo nadju na svetskim mapama, ovo je mnogo više od negativne reklame.

Holandski državljanin Slovenačkog porekla nije Marat Safin koga će vodati po ekskluzivnim mestima, koga će obezbedjivati i kome će nabacivate mlado meso ne bi li se lepo osećao i na sva usta hvalio Beograd. No, mom gradu nisu potrebni samo poznati gosti. Voleo bih da ovde bude lepo svakom ko svrati.

Pomenuta radodajka verovatno nije najlepša devojka u Beogradu. Verovatno se slična usluga može dobiti i kod drugih koje su slično ili još i više lepe. No, ne bih voleo da moj grad počnu da hvale naiživljeni sutomehaničari iz okoline Mančestera koji ovde dolaze da se istresu i nalokaju za male pare.

Beograd treba da ostane mesto koje valja posetiti čak i ako neko nije Marat Safin. Ali, Beograd mora da ostane mesto sa svojom dušom, mesto u koje se dolazi da se mirno i opušteno uživa u atmosferi, hrani i lepoti.



Komentari (382)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 08:22 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Mislim da bi bili bolje da malo naculjite usi i procitate tekst ponovo pre nego sto napadata coveka.

I ja bih ovo preporučio.

Alternativno zadržite se samo na ovom delu Spirinog komentara:
Ovo o cemu gazda pise zaista jeste potencijalna opasnost i on ne zeli takav epitet za svoj grad.
AlexDunja AlexDunja 08:27 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Ovo o cemu gazda pise zaista jeste potencijalna opasnost i on ne zeli takav epitet za svoj grad.


preduhitriše me spi i nic.

politički korektno pisanje na blogu,
neće učiniti da fenomen nestane.
libkonz libkonz 08:33 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Meni je stvarno muka od te patetične političke korektnosti.
Tekst je odličan, kao i svi drugi gazdini tekstovi.
Mislim da je problem u vama, ne u ovom tekstu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:37 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Ovo o cemu gazda pise zaista jeste potencijalna opasnost i on ne zeli takav epitet za svoj grad.

imamo problem sa NAČINOM pisanja o tom problemu! verovatno misliš o ženama vrlo slično milutinu, te ne vidiš problem koji vide neki od nas. verujem da vam termini ribarnik i mesara imaju još neko značenje pored osnovnog.
AlexDunja AlexDunja 08:46 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

imamo problem sa NAČINOM pisanja o tom problemu!

način na koji je napisan text,
je način da se skrene pažnja na pogubnu i sve prisutniju pojavu,

a ne način na koji MM gleda žene.

tako ja to vidim.i u ovom tekstu i inače.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:51 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

AD, hvala što si me razumela. Da mislim o ženama na način na koji mi se ovde imputira, verovatno ne bih pisao, a ni čitao.
Spiridon Spiridon 08:55 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

BebaOdLonchara
Ovo o cemu gazda pise zaista jeste potencijalna opasnost i on ne zeli takav epitet za svoj grad.

imamo problem sa NAČINOM pisanja o tom problemu! verovatno misliš o ženama vrlo slično milutinu, te ne vidiš problem koji vide neki od nas. verujem da vam termini ribarnik i mesara imaju još neko značenje pored osnovnog.


kada sam procitao Milutinov tekst nije mi ni na kraj pameti bilo da ce neko ovako reagovati i napasti Gazdu. Zaista sam bio u soku.
U isto vreme sam i srecan da se ponovo vode ovakve zustre diskusije.

Hvala ti Bebo




stari92 stari92 08:55 11.05.2010

Hipokrizija drugosrbijanaca

Spiridon
on ne zeli takav epitet za svoj grad


Ova briljantna kritika krize duhovnog,moralnog,.. posrnuća,
trenutnog načina življenja,je samo nastavak čuvene izjave B.S.
".. klinke koje stopiraju od Autokomande i za pljeskavicu .. ".
Ili vam je možda draže da napaljeni pozadinci (furundžije)
startuju drago vam muško čeljade,dok se vi pozivate na slobodu
izbora (dijagnoze) čina.

Dr.Ristić

(p.s.-Spiridonče,okreni se i opusti mišić (]
Spiridon Spiridon 09:04 11.05.2010

Re: Hipokrizija drugosrbijanaca

stari92
Spiridon
on ne zeli takav epitet za svoj grad


Ova briljantna kritika krize duhovnog,moralnog,.. posrnuća,
trenutnog načina življenja,je samo nastavak čuvene izjave B.S.
".. klinke koje stopiraju od Autokomande i za pljeskavicu .. ".
Ili vam je možda draže da napaljeni pozadinci (furundžije)
startuju drago vam muško čeljade,dok se vi pozivate na slobodu
izbora (dijagnoze) čina.

Dr.Ristić

(p.s.-Spiridonče,okreni se i opusti mišić (]


kako divno iznenadzenje

Svi smo ponovo na okupu samo nam Dragoljub fali. Ko je njega i zbog cega banovao ??? Ako je ovaj blog imao dusu onda je to bio Dragoljupce.

Moram priznati da me je i to motivisalo da stanem u Milutinovu odbranu.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:10 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Mislim da je problem u vama, ne u ovom tekstu.

još jedan genije.
niccolo niccolo 09:24 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

NAČINOM

Ok, sad smo napredovali. Znači nije problem u onome za šta se Milutin zalaže već u načinu na koji je to prezentovao? Jesam li ispravno shvatio?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:33 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

U isto vreme sam i srecan da se ponovo vode ovakve zustre diskusije.

Hvala ti Bebo

??
spiro, ako ti fali virt komunikacija, imaš je diljem weba. ne mora neko da me vređa da bih se upustila u diskusiju. mislim, dec jor point, wrajt? hvala bebo što diskutuješ u toj meri, malo smo te zasuli govnima ali nije bitno, bitno je da se Ja Ponovo Zabavljam i da je Blog Ponovo - Živ!

neću više povećavati čitanost ovakvom mestu. kod milutina više neću ni proviriti, a na tvoj blog spiro već odavno ne slećem...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:36 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Ok, sad smo napredovali. Znači nije problem u onome za šta se Milutin zalaže već u načinu na koji je to prezentovao? Jesam li ispravno shvatio?

zaista odustajem.
Spiridon Spiridon 09:46 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

neću više povećavati čitanost ovakvom mestu. kod milutina više neću ni proviriti, a na tvoj blog spiro već odavno ne slećem...


Bas mi je krivo ali C'est la vie. Zelim ti sve najbolje.



niccolo niccolo 09:56 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

zaista odustajem

Šteta što pre odlaska nisi pokušala da razumeš o čemu je tekst, koji uopšte ne govori protiv žena niti brani ženama da završavaju škole kakve hoće, da se bave poslom kojim hoće, a da se za sve to vreme oblače kako hoće i spavaju sa kime hoće, već govori protiv onih koji pokušavaju da prodaju seks sa Beograđankama kao jedini kvalitet ovog grada zbog koga ijedan stranac treba uopšte da dođe ovde...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:58 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

kada sam procitao Milutinov tekst nije mi ni na kraj pameti bilo da ce neko ovako reagovati i napasti Gazdu. Zaista sam bio u soku.
U isto vreme sam i srecan da se ponovo vode ovakve zustre diskusije.

vala, ni ja...mada se nisam ni nadao da dobijem 12 preporuka, na onaj moj, ruku na srce, fenomenalan komentar....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:01 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Bas mi je krivo ali C'est la vie. Zelim ti sve najbolje.

ma spiro, pusti je, nikada necemo razumeti zene, ajde popi jedan Leffe i iskuliraj...
A i ti Bebo, mislim stvarno, sa ti to sad pa znaci da vise ne posecujes njegov blog...
vishnja92 vishnja92 10:10 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

super je taj pogled na stvari: ko je sa Milutinom sedeo u kafani i ko ga poznaje, znace da nije tako mislio

a oni koji nisu i koji ga ne poznaju?
procitajte ponovo tekst.
Spiridon Spiridon 10:11 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan


A i ti Bebo, mislim stvarno, sa ti to sad pa znaci da vise ne posecujes njegov blog...


da nije ono najgore?



Spiridon Spiridon 10:20 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

vala, ni ja...mada se nisam ni nadao da dobijem 12 preporuka, na onaj moj, ruku na srce, fenomenalan komentar....


Teco, brojim dane do letnjeg raspusta. Gajtane sam kupio, a ti donesi kombinirke i neku dobru kompilaciju iz osamdesetih. Tamo je sve spremno. Ceka se samo na nas znak
niccolo niccolo 10:38 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

ko je sa Milutinom sedeo u kafani i ko ga poznaje

he, he, he...radi ostalih čitatelja da napomenem da ja lično nikada nisam sedeo sa Milutinom u kafani i da ga uživo nisam upoznao. I da napomenem da to ne smatram ni plusom ni minusom u svojoj biografiji, već je u pitanju jedna suštinski nebitna činjenica koju eto sticajem okolnosti valja navesti da se ne bi stekao pogrešan utisak...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:56 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Gajtane sam kupio, a ti donesi kombinirke i neku dobru kompilaciju iz osamdesetih.

Spiro,ja je vec uzurbano pravim. Evo ti samo jedan hint i nemoj previse sad da se palis, budi cool.
irenaema irenaema 11:41 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Spiridon

A i ti Bebo, mislim stvarno, sa ti to sad pa znaci da vise ne posecujes njegov blog...


da nije ono najgore?





Imaš li još neku svežiju od te i one sa opuštanjem mišića?
Bili Piton Bili Piton 11:46 11.05.2010

Re: Hipokrizija drugosrbijanaca


stari92

Ili vam je možda draže da napaljeni pozadinci (furundžije)
startuju drago vam muško čeljade,dok se vi pozivate na slobodu
izbora (dijagnoze) čina.



Mark Almond (Soft Cell) posle nastupa u Beogradu pre par godina izjavio za neki britanski list da u zivotu bolje frajere nije video nego u BG.

Kako rekoh, boys will be boys, cak i kad su gej.


stari92 stari92 12:31 11.05.2010

raspolućeni mondijalisti

Bili Piton


za neki britanski list da u zivotu bolje frajere nije video


Šta li će tek da izjavi iskusni sir E.Jon,nakon najavljenog gostovanja ?

Galimatijas je nastao nakon benignog teksta o (nažalost)svakodnevici
prepunoj anomalija. Svakodnevno pozivanje na "sloboda za sve-u svemu"
je tako In - rušiti temelje normalnog na tradicionalnim vrednostima
zasnovanom društvu,a u korist i račun neoliberalizma,globalizma,..
korporacijskog sveta.
E,sad,nakon svakodnevnog kokodakanja,zaista boli saznanje da decu ne
donose rode,a sa druge strane,obično petingovanje stavlja u istu ravan
sa "emotivno seksualnim jednokratnim pražnjenjem" tzv ....šajem*.
Pa,bre,i na tom trulom zapadu se non-stop prežu u karuce,al' se ne žene,
odma'.

Dr.

*.... - odno

** zbog ravnopravnosti ženiti-ženik-ženu zameniti sa udati ..


Bili Piton Bili Piton 12:40 11.05.2010

Re: raspolućeni mondijalisti

stari92
Bili Piton


za neki britanski list da u zivotu bolje frajere nije video


Šta li će tek da izjavi iskusni sir E.Jon,nakon skorog gostovanja ?




Verovatno to isto.

Treba se pomiriti s tim da nam "podmladak" oba pola izgleda sjajno, kako ribe tako i frajeri, i da to stranci, nezavisno od inklinacije, primecuju.
Bili Piton Bili Piton 12:51 11.05.2010

Re: raspolućeni mondijalisti

stari92
Svakodnevno pozivanje na "sloboda za sve-u svemu"
je tako In - rušiti temelje normalnog na tradicionalnim vrednostima
zasnovanom društvu,a u korist i račun neoliberalizma,globalizma,..
korporacijskog sveta.


Nije to "in", to je jednostavno tako. Potreba za "rusenjem temelja" (oh, taj apokalipticki prizvuk) je tu zato sto te "normalne, tradicionalne vrednosti" nisu ni normalne, a ako cemo pravo, ni tradicionalne.
Spiridon Spiridon 13:14 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Imaš li još neku svežiju od te i one sa opuštanjem mišića?


Koliko mogu da procenim tvoj je poprilicno zategnut. Barem kada sam ja u pitanju.
stari92 stari92 13:26 11.05.2010

e,'si zastereo

Spiridon
Citaj prakticnu zenu


A, Kukičanje,Lola (Press),Pra'tični kuvar (bmliga što nije kuvaRica))
(još uvek si pod dojmom Starta,Čika,Ciao-a,..draga Saveta)
D)
Spiridon Spiridon 13:35 11.05.2010

Re: e,'si zastereo

stari92
Spiridon
Citaj prakticnu zenu


A, Kukičanje,Lola (Press),Pra'tični kuvar (bmliga što nije kuvaRica))
(još uvek si pod dojmom Starta,Čika,Ciao-a,..draga Saveta)
D)


Stari prijatelju,


Pre godinu dana su mi u Beogradu prepricavali "foru" o tome kako jedna tinejdzerka kaze drugoj "Yebes ucenje, uci yebanje". Moje pitanje glasi odakle dolazi inspiracija za ovakve posalice?
irenaema irenaema 13:43 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Spiridon
Imaš li još neku svežiju od te i one sa opuštanjem mišića?


Koliko mogu da procenim tvoj je poprilicno zategnut. Barem kada sam ja u pitanju.



Nešto si mi osetljiv i nežan, lutko lepa.
Spiridon Spiridon 13:51 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Nešto si mi osetljiv i nežan, lutko lepa.


da nije ono najgore?
irenaema irenaema 14:04 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Spiridon
Nešto si mi osetljiv i nežan, lutko lepa.


da nije ono najgore?


Pogledaj se u ogledalo, pa javi da ne brinemo (nadam se da imaš dovoljno dugačke ruke ili makar veliko ogledalo)

Ajde što se jediš!?
Važno je da se blog probudio i da je zezanje, pa makar i na tvoj račun!?

Ili možda sujetica ne da?

Nema odgovora na imaš li nešto svežije?
Bili Piton Bili Piton 14:07 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

irenaema
Spiridon
Nešto si mi osetljiv i nežan, lutko lepa.


da nije ono najgore?


Pogledaj se u ogledalo, pa javi da ne brinemo (nadam se da imaš dovoljno dugačke ruke ili makar veliko ogledalo)

Ajde što se jediš!?
Važno je da se blog probudio i da je zezanje, pa makar i na tvoj račun!?

Ili možda sujetica ne da?

Nema odgovora na imaš li nešto svežije?


A i ti si zapela ko mutav na telefon....ako imas sa njim nesto da se razracunavas, uradi to putem PP-a, ne moramo svi ovde da citamo licna prepucavanja
man ray loves me man ray loves me 14:10 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

A i ti si zapela ko mutav na telefon...

E bili bili ... Evo jos jedne izreke koju ne bi mogao da prevedes bukvalno u ju keju a da ne izazove sablazan ...
Bili Piton Bili Piton 14:13 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

man ray loves me
A i ti si zapela ko mutav na telefon...

E bili bili ... Evo jos jedne izreke koju ne bi mogao da prevedes bukvalno u ju keju a da ne izazove sablazan ...


Garantovano postoji ekvivalentni idiom....nema greske, samo me mrzi sad da kopam.
Spiridon Spiridon 14:14 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Pogledaj se u ogledalo, pa javi da ne brinemo (nadam se da imaš dovoljno dugačke ruke ili makar veliko ogledalo)

Ajde što se jediš!?
Važno je da se blog probudio i da je zezanje, pa makar i na tvoj račun!?

Ili možda sujetica ne da?

Nema odgovora na imaš li nešto svežije?


svaki neuk covek ima obicaj da svoje osobine pripisuje drugima. Pogledaj osnove psihologije - "projektivne matrice".
irenaema irenaema 14:27 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Spiridon
Pogledaj se u ogledalo, pa javi da ne brinemo (nadam se da imaš dovoljno dugačke ruke ili makar veliko ogledalo)

Ajde što se jediš!?
Važno je da se blog probudio i da je zezanje, pa makar i na tvoj račun!?

Ili možda sujetica ne da?

Nema odgovora na imaš li nešto svežije?


svaki neuk covek ima obicaj da svoje osobine pripisuje drugima. Pogledaj osnove psihologije - "projektivne matrice".



Eh, tu si sad zeuznuo. Pogledaj spisak diplomiranih studenata psihologije 92 i tu negde je i moje ime.

Transferi su magičniji!!!

Neukusno mi je da i dalje diskutujem s tobom, pošto se teško sporazumevamo. Pozdrav.
Spiridon Spiridon 14:32 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Eh, tu si sad zeuznuo. Pogledaj spisak diplomiranih studenata psihologije 92 i tu negde je i moje ime.


ajde ako ti nije tesko, skeniraj pa mi ga posalji u PDF-u

Mojne da si sisa.
irenaema irenaema 14:43 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

Spiridon
Eh, tu si sad zeuznuo. Pogledaj spisak diplomiranih studenata psihologije 92 i tu negde je i moje ime.


ajde ako ti nije tesko, skeniraj pa mi ga posalji u PDF-u

Mojne da si sisa.


Evo i sa arhitektonskog 93, sram me bilo neuku.

Ajd sad stvarno over and out.
Out of Beirut Out of Beirut 15:39 11.05.2010

Re: e,'si zastereo

Pre godinu dana su mi u Beogradu prepricavali "foru" o tome kako jedna tinejdzerka kaze drugoj "Yebes ucenje, uci yebanje". Moje pitanje glasi odakle dolazi inspiracija za ovakve posalice?


Ne znam za inspraciju, ali ta je fraza meni poznata jos od pre 20 godina iz srednje skole.

(Nisam je upotrebljavao.)
ecce-florian ecce-florian 16:24 11.05.2010

Re: tekst je fenomenalan

studenata psihologije 92

al se ovaj 92 raširio, nisam znao da je pod svoje uzeo i psihologiju.


Jedino što mi trenutno pada na pamet je da ni približno nisu bile ovake reakcije na sudbinsko Spirino pitanje iz poznatog posta: je Biii Čedu or not.

Jel' to znači da jedino Spira ima licencu ženskog dela blogokopulacije da nekažnjeno rabi graničene teme homobiiheteroseksualne rodne ravnopravnosti.

Raspravu inače pažljivo pratim, deo sam i sačuvao za slučaj da u žaru diskusije nestane i jedino mi je žao da je vreme poluraspada posta ograničeno na 7 dana. Neće biti vremena da mi se svi utisci od prejakih senzacija na ovom mestu slegnu , pre no što rešim da nešto o temi i napišem u vidu komentara, ili možda a kako već prelazi obim smislenog komentara po dužini, u vidu posebnog posta.Bojim sa da mi uživajući u razmeni dosadašnjih argumenata tipa "da li autor ima problema sa očuvanjem erektivne funkcije" ne padne zastavica
Domazet Domazet 13:52 12.05.2010

Shta je ovde upucanih nogu...

Spiridon

.
.
.
Ovaj blog nije napisao neko ko nije mrdnuo svoje dupe iz Beograda pa mu doslo da moralise ne bi li tako prikrio svoju licnu frustraciju.
.
.
.

...ali nisam hteo o tome. Trenutno me ne zanimaju mrdanja dupeta koja su evidentno omanula u prikrivanju svojih lichnih frustracija.

15 preporuka za tekst koji ne vidi da to shto fenomen postoji nikako nije opravdanje za izuzetno seksistichki character assassination!? Opet dsa kazhem, u Srbiji (a i dijaspori) ne postoji mishljenje na nivou principa. Sve se svodi na lichne afinitete. Da je pomenuta Martina neko ko je iz ovih ili onih razloga cool bila bi proglashena za Modernu Devojuku Koja Odbija Da Se Povinuje Besmislenim Limitima RetroGradne i Seksualno Represivne Sredine. Medjutim nije pa je zavrshila kao Radodajka. Pri tome za licemerje i nezrelost ne optuzhujem Gazdu Milutina. On izgleda iskreno msli da se zhene dele na Radodajke, Lepe i Pametne, i One Ostale Koje Nije Potrebno Ni Spominjati. Dakle, ne mislim da je Gazda Milutin ni nezreo ni licemeran. Njegov je problem na zhalost, i moje iznenadjenje, ozbiljniji...
alselone alselone 08:35 11.05.2010

Kapiram zene sto se ljute, al'

jedino objasnjenje sto se deo muske populacije ljuti je da njima nikad nije prolazila fora: "volim te, bicemo u vezi ali nemoj niko da zna"
nevencho nevencho 10:19 11.05.2010

E sad..

S druge strane..kada bi na primer kod nas dosla Megan Fox i da jurca i luduje po gradu..nisam sigurna da bi se nalozila na nekog naseg krsnog sumadinca...dok bi isti ti nasi sumadinci blenuli ko krave u nju, ali ne bi nista ni uradili, jer ne bi smeli...

Tako gledano, ova devojka (manekenka), mozda ima hrabrosti...sve ribe u gradu lude za tim glumcem...nije da nije poznat..i slavan :)

Nije joj neki CV, ali kad sedne sutra na kaficu pa kad opali po prici o Batlerovoj guzi mmmmm a drugarice piske od srece...

Nemojmo da smo na kraj srca...
man ray loves me man ray loves me 10:38 11.05.2010

Re: E sad..

how i see it.

Problem u Martina - Batler situaciji nije sta su njih dvoje radili, jer su oboje odrasle osobe i sve sto je consentual 'i bogu je drago'. Problem je u tome kako su to novine opisale, sto samo odgovara tome kako su ljudi opisali. Problem je u reci 'KURVA'. (A affirmative action se ne sastoji u tome da sad i muskarce zovemo KURVA, btw)

Sto se mene tice, u mom recniku reci kurva i sponzorusa uopste nemaju negativnu konotaciju, jer obe opisuju sasvim normalno ponasanje koje uopste ne treba da bude sankcionisano od strane drustva. Kurva je zena koja se 'ne zadovoljava malim' i koja istrajava u tome da nadje adekvatnog seksualnog partnera, a sponzorusa je zena koja se 'gnezdi' dakle koja ispred sopstvenog seksualnog zadovoljstva zeli da obezbedi optimalne uslove za razvoj potomstva. Samo jedan Bunuelov film - Belle de jour - meni deluje kao dobro objasnjenje cele te zavrzlame.

Kod nas su zene 'napicene maksimalno' zato sto su prikljestene - nemaju posla, i medju raznim nacinima da se izraze biraju bas ovaj jer se tako bune protiv licemernog patrijarhalnog morala. Obuci se tako i gledati isplazene jezike na sopstveno dupe je EMPOWERING, i za sve te devojke to je JEDINI nacin da budu EMPOWERED.

Medjutim, u ovom sukobu ja sam sa AD (ostao mi djon na pendzetiranju) - ako neko hoce da kaze KURVA, mora da ima pravo. PC ne sme ici dotle da se siluje jezik, to jednostavno nije nacin. Tako su Amerikanci mislili da nije PC reci za nekog da je glup, nego treba da se kaze 'challenged'. Dvaes godina kasnije rec 'challenged' je jednostavno preuzela znacenje reci 'glup'. Ljudska priroda je konstanta.
libkonz libkonz 11:19 11.05.2010

Re: E sad..

nisam sigurna da bi se nalozila na nekog naseg krsnog sumadinca...dok bi isti ti nasi sumadinci blenuli ko krave u nju, ali ne bi nista ni uradili, jer ne bi smeli...

tako je ! Ali zato su tu Dalmatinci!
Filip2412 Filip2412 11:29 11.05.2010

Re: E sad..

ako mogu da pomognem

Problem nije u konotaciji KURVA vec u tome sto je ta konotacija dodeljena samo Martini. Pa pobogu ne kurva se ona sama sa sobom. Taj glumac je u najmanju ruku isto sto i ona. Druga stvar, mozda ljudi ostanu zajedno ceo zivot, nikad se ne zna pa svo ovo seruckanje ispadne krajnje nisko, cemu to? Da li ste sebe svaki put reklamirali kao KURVU kada ste imali neku kratku/neuspesnu vezu?

Drugo, deliti ljudska bica u ruzne i lepe je nisko:
Takodje, sa puno pouzdanja mogu da se složim da su devojke u mom gradu neprevaziđene. Svuda ima lepih žena, ali ovde kao da nema ružnih.


Ajde da kazes da ima najvise lepih u BG uredu ali da prebrojavas ruzne... to je nisko. Promakne po neka rugoba ali skoro kao da ih nema... Fizicki izgled je nesto sa cim se covek rodi, javno komentarisanje necije ruznoce je bezveze. Jel bi reko za svoje cerke, e jedna je bas lepa ova druga ruzna ko djavo, sta ces...

Dakle NE radi se o politickoj nekorektnosti nego o nepristojnosti. Inace meni je neverovatna ta lozaja oko toga da su nase devojke najlepse, slicno onome da smo nebeski narod.
man ray loves me man ray loves me 13:48 11.05.2010

Re: E sad..

Problem nije u konotaciji KURVA vec u tome sto je ta konotacija dodeljena samo Martini. Pa pobogu ne kurva se ona sama sa sobom. Taj glumac je u najmanju ruku isto sto i ona. Druga stvar, mozda ljudi ostanu zajedno ceo zivot, nikad se ne zna pa svo ovo seruckanje ispadne krajnje nisko, cemu to? Da li ste sebe svaki put reklamirali kao KURVU kada ste imali neku kratku/neuspesnu vezu?

Vidis, ti zelis da zadrzis znacenje reci KURVA. I to je ok. Dakle ti smatras da je promiskuitetna zena nesto lose. Ako se ona kresnula sa njim zato sto je htela da ostanu zajedno ceo zivot, to je ok, ali ako se kresnula sa njim jer je htela te veceri da se kresne sa njim, to je lose? Zasto?
Zato ja mislim da PC premaz ne hvata na podlogu. Jedan broj ljudi smatra da je biti promiskuitetna zena nesto lose i to je njihovo pravo.

Edit: Inace ovo da je 'mi imamo najlepse devojke' identicno kao 'mi smo nebeski narod' a ja bih dodala i kao 'beograd je svet', to se potpuno slazem.
Bili Piton Bili Piton 13:53 11.05.2010

Re: E sad..

man ray loves me
Ako se ona kresnula sa njim zato sto je htela da ostanu zajedno ceo zivot, to je ok, ali ako se kresnula sa njim jer je htela te veceri da se kresne sa njim, to je lose? Zasto?


Bravo
pinnochio pinnochio 14:18 11.05.2010

Re: E sad..

U potpunosti se slažem. Nebeski narod, najlepše devojke... sve su to simptomi iste mitomanije. O ukusima ne treba raspravljati, ali sve to što se može videti po raznoraznim splavovima je najcrnji treš i talog. Takvih plastičnih klonova ima svuda i po raznim Las Vegasima, Majamijima, itd. Ništa posebno. Al' naš čovek se ponaša kao da nikad u životu nije video sise i dupe, pa mora da ide u Knez Mihajlovu ili na splavove da bi se nagledao sisa. Verovatno strancima izgledamo smešno i groteskno dok im kao makroi nudimo sopstvene sugradjanke kao deo turističke ponude.
alselone alselone 14:25 11.05.2010

Re: E sad..

man ray loves me

Edit: Inace ovo da je 'mi imamo najlepse devojke' identicno kao 'mi smo nebeski narod'





Filip2412 Filip2412 15:28 11.05.2010

Re: E sad..

Vidis, ti zelis da zadrzis znacenje reci KURVA. I to je ok. Dakle ti smatras da je promiskuitetna zena nesto lose.
Ma ne, samo ne kapiram sto je ona kurva a Butler nije, jel moze malo pojasnjenje? Zasto je ona opisana kao riba za istresanje a Butler nije opsisan kao frajer za istresanje?

Vidim da ste upoznati sa detaljima njihovog intimnog zivota ko da ste im drzali svecu ali mene apsolutno me ne interesuje zasto se i da li se ona sa njim kresnula, da li je zaljubljena ili ne itd.
man ray loves me man ray loves me 15:43 11.05.2010

Re: E sad..

Ma ne, samo ne kapiram sto je ona kurva a Butler nije, jel moze malo pojasnjenje? Zasto je ona opisana kao riba za istresanje a Butler nije opsisan kao frajer za istresanje?

Napravi test kod kuce - reci jednom proizvoljnom drugu da je kurva, i jednoj proizvoljnoj drugarici, pa javi ko se vise naljutio.
dant.gwyrdd dant.gwyrdd 16:09 11.05.2010

Re: E sad..

Mislim da je razlika u tome što, sudeći po medijima (iako je upitno koliko se njima može verovati), on zna da je ono što radi samo "istresanje" dok je ona pod utiskom da je to nešto više. I to je ključna razlika, bar koliko vidim. Ni meni nije jasno što je ona tu kurva, ja bih pre rekao da je Batler kurva, a da je ona naivna jer misli da će s kurvom imati nešto više od seksa.

E sad, problem je što je, tradicionalno, tok novca mušterija -> kurva, a ovde se čini/pretpostavlja da je tok novca kurva -> naivna što ne odgovara uobičajenom stanju stvari te se takav odnos odbacuje i pretpostavljaju mu se markeri na osnovu ekonomskog modela u kojem ona ispada kurva jer se Batler "prazni" i usput plaća piće jer je mnogo "fin" (zaboravih šta je tačno rekla za njega).

Naravno, mnogo prostije objašnjenje je da je ona kurva zato što je žensko (i još manekenka) proisteklo iz duboko uteranih modela po kojima žena ne treba da uradi mnogo da bi bila nazvana kurvom (dovoljno je da se oblači na određeni način) koji su ovde čini mi se već pominjani pa da ne drvim i ja.

A šta se ovde zaista dešava znaju samo on i ona.
Filip2412 Filip2412 16:13 11.05.2010

Re: E sad..

Ma ne, samo ne kapiram sto je ona kurva a Butler nije, jel moze malo pojasnjenje? Zasto je ona opisana kao riba za istresanje a Butler nije opsisan kao frajer za istresanje?

man ray loves me
Napravi test kod kuce - reci jednom proizvoljnom drugu da je kurva, i jednoj proizvoljnoj drugarici, pa javi ko se vise naljutio.
Naravno, dala si pravi odgovor. Martina je nazvana kurva zato da bi je neko uvredio. Mogu da razumem... ako ima aferu sa mnom onda je predivna zena slobodnih shvatanja, ako se kresne sa nekim drugim onda je kurva.... da, to sam i mislio.

Ili mozda treba podrugljivo govoriti o svim zenama sa kojima ste imali kratku vezu ("riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš.) ? Ne znam, ja sam tu skolu propustio, meni lepo i kad se setim onih sto su bile za jednu noc, istresem ga u WC o plocice ali nikad ne bi reko da mi je devojka za istrisanje.
maksa83 maksa83 16:21 11.05.2010

Re: E sad..

Mogu da razumem... ako ima aferu sa mnom onda je predivna zena slobodnih shvatanja, ako se kresne sa nekim drugim onda je kurva.

Ne-ne-ne-ne-ne-deeeeečko.... ((c) Lajavi Krelac Sofronije)

Q1: Kako se zove riba koja je bila sa svima?
A1: Kurva.
Q2: Kako se zove riba koja je bila sa svima osim sa mnom?
A2: Prokleta kurva.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:38 11.05.2010

Re: E sad..

on zna da je ono što radi samo "istresanje" dok je ona pod utiskom da je to nešto više. I to je ključna razlika, bar koliko vidim.


Da ne bi bilo zabune, evo teksta iz novina:

Jesmo zajedno, ali stvarno se viđamo tek nekoliko dana, tako da ne mogu više da kažem o eventualnoj budućnosti naše veze - izjavila je Martina Rajić i dodala da joj ne bi bio problem da veza sa Džerardom ostane na „jednoj noći“.
dant.gwyrdd dant.gwyrdd 16:40 11.05.2010

Re: E sad..

Milutin Milošević
on zna da je ono što radi samo "istresanje" dok je ona pod utiskom da je to nešto više. I to je ključna razlika, bar koliko vidim.


Da ne bi bilo zabune, evo teksta iz novina:

Jesmo zajedno, ali stvarno se viđamo tek nekoliko dana, tako da ne mogu više da kažem o eventualnoj budućnosti naše veze - izjavila je Martina Rajić i dodala da joj ne bi bio problem da veza sa Džerardom ostane na „jednoj noći“.

Hvala na ispravci.
JJ Beba JJ Beba 21:12 11.05.2010

Re: E sad..

maksa83
Mogu da razumem... ako ima aferu sa mnom onda je predivna zena slobodnih shvatanja, ako se kresne sa nekim drugim onda je kurva.

Ne-ne-ne-ne-ne-deeeeečko.... ((c) Lajavi Krelac Sofronije)

Q1: Kako se zove riba koja je bila sa svima?
A1: Kurva.
Q2: Kako se zove riba koja je bila sa svima osim sa mnom?
A2: Prokleta kurva.

zar prva Evina savetnica nije bila kamenjarka?
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:55 11.05.2010

Kako nas vide?

Evo prikaza Beograda u okviru promotivnih letova koji nudi Air Baltic

Belgrade – just where the Danube meets the Sava Rivers in modern day Serbia, there is a party city like no other. Southeastern Europe’s fourth largest city, Belgrade is an intersection of east and west, where floating bars and an endless party scene have earned the city a reputation as one of the most exciting places on earth. Dating back some 8000 years, and exchanged from empire to empire and culture to culture, Belgrade is packed with fortresses and palaces, monuments and forested parks, and plenty of cafes and museums on the river banks. From impressive Kalemedan Citadel to the underground scene of Skadarska and onward to shopping on Knez Mihailova, Belgrade delivers a travel experience like no other.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:59 11.05.2010

Re: Kako nas vide?

Belgrade is packed with fortresses and palaces, monuments and forested parks, and plenty of cafes and museums on the river banks.

Museums, plenty, Belgrade?
maksa83 maksa83 11:00 11.05.2010

Re: Kako nas vide?

Dating back some 8000 years


Eto, subliminalne poruke - dating 8000 years.

Ovo znači da kod nas mo'š se vodaš sa ribom 8000 godina i ne moraš se ženiš.

Zbog tako neoprezno pisanih brošura nas i bije takav glas.
man ray loves me man ray loves me 11:07 11.05.2010

Re: Kako nas vide?

Brilliant!

Desi se coveku da se zabroji... Tako i princ Dimitrije Karadjordjevic izjavio nedavno za nytimes da je 'njegova porodica vec vise od 500 godina vlasnik Turinskog pokrova' (mislio je na deo po majci) - rekoh mojne mi reci da je Karadjordje umotavao svinjske polutke u Turinski pokrov ... (moguca etimologija reci 'turiti'...)
margos margos 11:10 11.05.2010

Re: Kako nas vide?


niccolo niccolo 11:12 11.05.2010

Re: Kako nas vide?

Evo prikaza Beograda

Evo i domaćeg prikaza dela oko pristaništa. Na ovakvim stvarima bi trebalo raditi i popravljati turističku situaciju u Beogradu...
libkonz libkonz 11:22 11.05.2010

Ništa bez Ramba

margos margos 11:22 11.05.2010

A šta fali seksu?

Ali, Beograd mora da ostane mesto sa svojom dušom, mesto u koje se dolazi da se mirno i opušteno uživa u atmosferi, hrani i lepoti.

Zašto si iz uživanja, atmosfere i lepote izbacio seks?

I šta je toliko uznemiravajuće što se jedna manekenka spanđala s glumcem? Bruka grad, žene, mene??? Ma hajde, Milutine... Njena stvar, s kim će, gde će, kako će i koliko će to da daje na doboš.

Tvoja kvalifikacije nje kao radodajke je problematična, tj. nedopustiva. Kresanje, pražnjenje... ružno, bre. Baš ružno.

talking_heads talking_heads 11:27 11.05.2010

What if I am not Marat Safin

U potpunosti se slazem sa autorovim tekstom. Mislim da su neki, u besu, ili vec cemu, prevideli poentu citavog teksta. Da li ste procitali blog do kraja? Sta je sa holandskim turistom koji je pretucen u tom istom Beogradu gde su se poznati glumac i teniser u isto vreme lepo provodili. G. Milutin je, cini mi se, zeleo da kaze da treba da budemo svim gostima dobri domacini. I naravno, ako je moguce, da se nase gostoprimstvo ne svodi samo na "pruzanje odredjenih usluga". Valjda ovaj garad moze da pruzi vise?! Rekla bih da je upotrebljenim recnikom G. Milutin jednostavno zeleo da ogoli i tako vec ogoljenu istinu.
Uostalom, ima i on zensko dete, zna sta pise, jednostavno, ni jedan roditelj (a i sama imam i musko i zensko dete) ne bi voleo da danas sutra krajnji domet deteta bude da je posluzio kao devojka/momak za zabavu neke poznate licnosti. Pa zar je to bilo tako tesko shvatiti?!
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:40 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Rekla bih da je upotrebljenim recnikom G. Milutin jednostavno zeleo da ogoli i tako vec ogoljenu istinu.

Hvala na dobrom čitanju
Filip2412 Filip2412 12:19 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

I naravno, ako je moguce, da se nase gostoprimstvo ne svodi samo na "pruzanje odredjenih usluga".
Dakle Milutin me savetuje da ako neka lepa Norvezanka svrati u BG i startuje me nikako ne smem da se smuvam sa njom jer cu ja ondak biti samo dzak za praznjenje, to jest muska kurva?! ... ako sam vas dobro shvatio

Valjda ovaj garad moze da pruzi vise?! Rekla bih da je upotrebljenim recnikom G. Milutin jednostavno zeleo da ogoli i tako vec ogoljenu istinu.
A istina je da volimo da turamo nos u tudja posla?
margos margos 12:29 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Mene samo zanima da je manekenka nečija komšinica, rođaka, drugarica - da li bi to nesretno dete bilo zaljubljeno, ili bi opet bila radodajka.
niccolo niccolo 12:30 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Dakle Milutin me savetuje da ako neka lepa Norvezanka svrati u BG i startuje me nikako ne smem da se smuvam sa njom jer cu ja ondak biti samo dzak za praznjenje, to jest muska kurva?! ... ako sam vas dobro shvatio

Naravno da možeš da radiš kako želiš. U stvari potpuno je nebitno šta ćeš ti da uradiš u toj situaciji. Radi šta ti volja. Bitno je da li se bilo muške bilo ženske kurve promovišu (od nas samih) kao jedina stvar zbog koje valja doći u Beograd.
Filip2412 Filip2412 12:37 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Bitno je da li se bilo muške bilo ženske kurve promovišu (od nas samih) kao jedina stvar zbog koje valja doći u Beograd.

Pa onda prestanimo da ponavljamo mantru koju i Milutin izgovara:
Takodje, sa puno pouzdanja mogu da se složim da su devojke u mom gradu neprevaziđene. Svuda ima lepih žena, ali ovde kao da nema ružnih. Sa obe ove tvrdnje slažu se i svi moji prijatelji koji su posetili Beograd.

niccolo niccolo 12:44 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Pa onda prestanimo da ponavljamo mantru koju i Milutin izgovara:

Sama činjenica da je neko lep i da dobro izgleda nema nikakve veze s kurvanjem, niti je poziv na kurvanje.
Filip2412 Filip2412 12:59 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Sama činjenica da je neko lep i da dobro izgleda nema nikakve veze s kurvanjem, niti je poziv na kurvanje.
OK, samo upada u oko da je to nekako cinjenica koja se uvek istice u prvi plan.

Inace, u Torontu ima na hiljade prirodnih plavusa kakvih kod nas nema, anglosaksonke, poljakinje, ukrajinke, zatim redhead pegave, kakve skoro da ne postoje kod nas takodje, ima tipova slicnih nasim, na desetine hiljada italijana i portugalaca... latino, brazilke, meksikanke, zatim indijke azijatkinje, crnkinje, onda razne miksovane rase koje mogu fenomenalno daizgledaju...

nasu uspaljenost sopstvenom lepotom nalazim smesnjikavim fenomenom, nije relano

Milism da je razlog sto nasi ljudi na zapadu uglavnom rade pa zatim uporedjuju svoje iskustvo iz javnog prevoza i sa pijace sa beogradskim splavovima, pa onda kazu eee kod nas su lepse.

talking_heads talking_heads 13:00 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Pa ne bi bila "nesretno zaljubljena", bila bi upravo radodajka! Sto, da nije mislila da ce Batler da je zeni?!
Filip2412 Filip2412 13:03 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Pa ne bi bila "nesretno zaljubljena", bila bi upravo radodajka!
Poztoje 2 razloga za nazivanje zene radodajkom:

1. Zensko si i ljubomorna si sto nisi uhvatila glumca
2. Musko si i krivo ti je sto nisi glumac

i podpitanje, zasto je ona nazvana radoajka mnogo vise puta nego Butler, zar nisu isti?


niccolo niccolo 13:10 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

latino, brazilke, meksikanke, zatim indijke azijatkinje, crnkinje, onda razne miksovane rase koje mogu fenomenalno daizgledaju...

Slažem se, evo ja, kad sam se vratio iz Pariza pa prošao Svetogorskom do Ateljea to veče, sam primetio da su ovde svi nekako previše beli, tamo ih ima i crnaca i azijata i muslimana, i šta ti ja znam šta sve ne, pa to nekako da na intezitetu gradu...a ovde sve belac do belca, monotono...
terazije_41 terazije_41 13:30 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Fenomenalan blog. Bravo Milutine
Potpisujem ispod svake rečenice koju si napisao, a to što istina boli, to me samo potseća na onu bajku, da li se zvala "Car je go" ili tako nekako....Treba nazvati stvari pravim imenom, pa neka to nekome i smeta...
pinnochio pinnochio 13:44 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Ja bih se u principu i složio sa Vama da niste izrekli sledeće (parafraziram): u moje vreme, takve su nam služile samo za pražnjenje. Ispada da je to tzv. "pražnjenje" po Vama problem uglavnom jer su oni koji se "prazne" u ovom slučaju Džerald Batler (ili Marat Safin), a ne Vi.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:57 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

pinnochio
Ja bih se u principu i složio sa Vama da niste izrekli sledeće (parafraziram): u moje vreme, takve su nam služile samo za pražnjenje. Ispada da je to tzv. "pražnjenje" po Vama problem uglavnom jer su oni koji se "prazne" u ovom slučaju Džerald Batler (ili Marat Safin), a ne Vi.

Ne moraš da parafraziraš, niti da mi persiraš - to je valjda još uvek jedno od nepisanih pravila na Blogu. Napisao sam:

U moje vreme, to se zvalo "riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš.


Nigde nisam napisao da su nam služile za pražnjenje.
talking_heads talking_heads 14:09 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Filip2412
Pa ne bi bila "nesretno zaljubljena", bila bi upravo radodajka!Poztoje 2 razloga za nazivanje zene radodajkom:1. Zensko si i ljubomorna si sto nisi uhvatila glumca2. Musko si i krivo ti je sto nisi glumaci podpitanje, zasto je ona nazvana radoajka mnogo vise puta nego Butler, zar nisu isti?


Potpuno si promasio temu. Zensko sam i nisam ljubomorna. Jednostavno, ostvarena sam u svom zivotu (porodica, posao, prijatelji) i zaista potpuno zadovoljna.
Ona je radodajka zato sto "rado daje", a on uzima ono sto mu se nudi. To je bar jasno. Ne mogu nikako njih dvoje biti isti.
man ray loves me man ray loves me 14:14 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Ona je radodajka zato sto "rado daje", a on uzima ono sto mu se nudi. To je bar jasno. Ne mogu nikako njih dvoje biti isti.

Evo jos jednog primera. Ona je radodajka, a on je radouzimac. Isto tako i 'praznjenje' o kome govori Milutin moze da ide samo u jednom smeru, jer taj izraz evocira fiziologiju. Ali rec 'radouzimac' ne postoji! Nas jezik prosto ne dopusta mogucnost da ona iskoristava njega.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:19 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

radouzimac
Khm, khm, glede najnovijih tendencija u životu i jeziku i seksualnih sloboda, možda bi trebalo da uvedemo i pojam "radodavač".
man ray loves me man ray loves me 14:36 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

pojam "radodavač"

may i suggest - radopunjač ?
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:46 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

A šta ćemo sa onima koji su dvojne ličnosti?
talking_heads talking_heads 15:07 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

Milutin Milošević
radouzimacKhm, khm, glede najnovijih tendencija u životu i jeziku i seksualnih sloboda, možda bi trebalo da uvedemo i pojam "radodavač".


Moze, potpuno se slazem
Filip2412 Filip2412 15:32 11.05.2010

Re: What if I am not Marat Safin

talking_heads
Potpuno si promasio temu. Zensko sam i nisam ljubomorna. Jednostavno, ostvarena sam u svom zivotu (porodica, posao, prijatelji) i zaista potpuno zadovoljna.
Ona je radodajka zato sto "rado daje", a on uzima ono sto mu se nudi. To je bar jasno. Ne mogu nikako njih dvoje biti isti.
mislim da si ipak ljubomorna
gorstak92 gorstak92 13:05 11.05.2010

Seksistički komentar

Jednom davno sam slušao našu najsasvimnajslavniju modnu kreatorku VR gde je rekla da uopšte nije čudno da se na ulicama Beograda, Moskve i Ria mogu videti najlepše žene.
Razlog je jednostavan - zato što su glupe!
U NewYorku, Parizu ili Londonu nema teorije da sretnete prelepu devojku na ulici tek tako kao kod nas.
One su unovčile tu lepotu i uveliko žive u izdvojenim bogataškim četvtrtima, penthousima, voze se limunzinama ili 'elikopterima.

I da nastavim sa citatima iz ,,agencije" gde Martina radi:
Za stvaranje velikog i uspešnog modela neophodno je da model ima integritet, sposobnost i volju da naporno radi, viziju i želju uspeha, talenat ali sve to nije dovoljno bez posvećenog tima ljudi koji će pružiti potrebnu podršku modelu i koji će stvoriti sliku modela koji će biti privlačna potencijalnim klijentima.



BREAKING NEWS!!!

BREAKING NEWS!!!

BREAKING NEWS!!!


Batler o'šo


Bila žurka oproštajna:

Viđu ga kako je preplanuo. K'o da je kukuruz okopavo svo vreme.

Vezano za Safina i Batlera vidi ovo:
Iako su svi očekivali da na žurku dođe sa ovonedeljnom devojkom, srpskom manekenkom Martinom Rajić, Batler se pojavio sa teniserom Maratom Safinom, koga je upoznao tokom „Srbija opena“ i sa kojim se združio.

Eh kako je svet mali.

I još nešto sam 'teo.
Da!
Mnogo ti dobar Post!
Fenomenalan što bi reko drug Spiridon.

Spiro puno pozdrava iz oblačnog, ali toplog Beograda
docsumann docsumann 13:16 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Jednom davno sam slušao našu najsasvimnajslavniju modnu kreatorku VR gde je rekla da uopšte nije čudno da se na ulicama Beograda, Moskve i Ria mogu videti najlepše žene.
Razlog je jednostavan - zato što su glupe!


U jednom intervjuu, upitana da uporedi svoj rad sa najvećim svijetskim modnim kreatorima, VR je skromno izjavila sledeće (parafraziram):

To je neuporedivo. Najbolji američki auto je Rols Rojs (!?) a naš Jugo.
Spiridon Spiridon 13:23 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Spiro puno pozdrava iz oblačnog, ali toplog Beograda


Hvala na pozdravima Highlanderu. Jel ona fora sa murijom i pivom jos uvek pali?
gorstak92 gorstak92 13:31 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Hvala na pozdravima Highlanderu. Jel ona fora sa murijom i pivom jos uvek pali?

Malo slabije, ali se odomaćio izraz: ,,Pijan ko sudija"
To ako te izvedu pred istražnog (nije upalilo sixpack) onda mora da se otvoriš za najmanje jedan skivi
dunja73 dunja73 17:23 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Jednom davno sam slušao našu najsasvimnajslavniju modnu kreatorku VR gde je rekla da uopšte nije čudno da se na ulicama Beograda, Moskve i Ria mogu videti najlepše žene.
Razlog je jednostavan - zato što su glupe!



E sta bi ta LoKa dala da je glupa..na ovaj nacin..Brale ili sele ..genetika je cudo...Dzaba nekima sve sto imaju....Ja sam bila na jednoj destinaciji jednom nema Ruskinje da je prosetala da nisu svi i zenski i muski "zinuli i blenuli" ..Kod mene u Sumadiji ..svaka (hajd nek bude svaka druga) seka k´o upis..hajd´ bre sta ovo pisete...glupe , pametne...Po Evropi i Americi dobru ribu treba lucem da trazis ..kod nas se to radja..nice...zrace zene...lice zene na zene....MaHani te se ovih bla bla...

A da se od Srbije napravi "Bordel" sex turizam kao u Slovackoj ili Tajlandu... hm.... probaj na Tajlandu van "ONOG GRADA" da startujes zenu ce da vidis kako ces se S´provedes....
ecce-florian ecce-florian 18:16 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Viđu ga kako je preplanuo. K'o da je kukuruz okopavo svo vreme.

Greška , to mu je "krv udarila u glavu" zbog loše postavke dijafragme dok je pev'o I'm To Sexy.
Gerard Butler would “love” to get married and have kids — but is worried it might not happen.
“I would love to have a wife and kids, but you can’t magic them out of thin air,” Butler, 39, told Britain’s Red magazine. “I’ve never been that ’seven-year relationship’ kind of guy. [But I'm ready] for the big relationship.



Šteta, mogao je inače deci da kupi album sa sličicama za poneti
gorstak92 gorstak92 22:07 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Šteta, mogao je inače deci da kupi album sa sličicama za poneti

A jesi li provalio kako je bio sladak kao mali. Pa još u mornarskoj uniformi.
Čujem da se zabavlja sa nekom Radom. Ili nekim Radom?

Ali cvike su vrh. One sa electric blue okvirom.
Baš mu, nekako, stoje.

I još nešto - šokantno!
Časopis Alo je juče počeo da objavljuje serijal žestokih momaka sa vrelog beogradskog asfalta iz perioda veselih '90.
Ukrali mi ideju

Milutine, izvini, ali Cvetko je prvi počeo.

Molim moderaciju da obriše ovaj trol.
Šta da obriše?
Banuj!
ecce-florian ecce-florian 23:53 11.05.2010

Re: Seksistički komentar

Nije tačno
Gorštak je prvi počeo i upoznao me sa likom i delom Milana.
Samo sam preneo i povlačim komentar s njegovim albumom.
PS
Gorštak, jes' vido oe zvezdice desno gore. ešto su mi familijarne , il je to grafićki urednik nivel'so ovo i ono.
gorstak92 gorstak92 11:20 12.05.2010

Re: Seksistički komentar

Nije tačno na nije tačno.

Razmišljao sam da počnem da skupljam sličice Milana Stankovića i unapred se radovao kolekciji iz srednjoškolske faze - ono Milan u mantilu medicinskog brata. To sam Cvetku rekao na pp, a on odmah, protivno disclaimeru, objavio na sva zvona znajući kolika je ovde čitanost i uticaj na kretanja u društvu.

Stoga, banovati Cvetka.

Ko se slaže neka klikne na preporuči!
man ray loves me man ray loves me 13:58 11.05.2010

ustvari

cela ova situacija me vise podseca na jedan sasvim drugi film - ljubavi jedne plavuse (a to na ceskom zvuci divno - lasky jedne plavovlasky) od milosa formana.
49 41 49 41 14:51 11.05.2010

Moskovljanka

Naomi.

Dal' je Naomi ili Moskva dobila vise; ne moze se diskutovati; izuzev trla baba lan...


Mnogi blogeri sa VIP - statusom su vrlo iritantni, odabirom tema i svojim "bogovsko"- neprikosnovenim stavom.

Ne uzivam u sopstvenom iritiranju; klick misa ili dugme na daljinskom TV-ea i nema me tamo vise.

Odoh, makar da prosetam - korisnije mi je.

Kad bih povracao pred TV-om i kudio kako im je program odvratan ili to cinio na icijem blogu; verovatno bih sebe "ulovio" u mazohistiskoj psihopatologiji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana