Društvo| Jubileji| Politika| Reč i slika| Život

Dan sećanja na 1. maj

loader RSS / 01.05.2010. u 10:15

Da, tako je, 1. maj ovde više nije, u punoj meri, simbol onoga što je "oduvek" označavao, već je, za jedan deo populacije, simbol sećanja na vreme koje je prohujalo, tj. simbol nekadašnjih uranaka, koji se dešavahu u doba društveno-ideološkog poleta.

Sve bi se tokom ranih jutarnjih časova sjatilo po poljanama, parkovima, oko spomenika, po širokim travnjacima... I staro, i mlado, i narodnjaci, i zabavnjaci, i funkcioneri, i radnici... - svi bi se slili u šarenu gomilu i, vukući izraz neke poludefinisane, suzdržane sreće, čaprknuli svoj komadić te atmosfere. Tu je muzika negde u pozadini, pa prigodni govori, pa folklorne grupe... Ma, svečarija jednom.

 zastavacrvena.jpg

Tako bejaše nekada i brojni pripadnici starije generacije to uzimaju kao jedan od dokaza da su u sećanjima stvari često vrednije nego u stvarnosti. Čak i za mnoge od njih praznik rada je postepeno izgubio staru vrednost. Godine tavorenja po propalim društvenim preduzećima i lagano gubljenje smisla koji ima pojam rada doveli su na kraju skoro do osećanja ravnodušnosti prema 1. maju.

Za drugi deo populacije (međ koje, provereno, spadaju i neki blogeri) taj dan je kao i svaki drugi dan vikenda. Rano jutro prespavano, rano prepodne zbunjeno, pa se tek uz kafu definiše - koji je tačno datum, na koju stranu gura sunce i kako će se odvijati ostatak dana, pretvoren u nedisciplinovanu gomilicu sati koji se muvkaju tamo-amo, poput nekakvih malih vagoneta koji tek treba da se sklope u kompoziciju i krenu - dok vreme, u stvari, već, smireno sređuje svoje nevidljive poslove i stalno, neosetno, pomalo odlazi, ne čekajući nikoga.  

No, na stranu sve to. 1. maj je klasik i treba da ima svoje mesto u nizu važnih datuma.

 



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dr.wagner dr.wagner 10:39 01.05.2010

Relativno

....dan

-Dan kao svaki drugi .... , zadnjih 20-ak godina .

-Većina "najglasnijih" sa tih prvomajskih livada .... , sada imaju neke druge
"pjesme" .... i hodaju po nekim drugim poljima i klanjaju se nekim drugim (uglavnom novopostavljenim) spomenicima ....

-A bez njih ..... sve je "nekako normalno" ...


Wagner
loader loader 10:41 01.05.2010

Re: Relativno

i klanjaju se nekim drugim (uglavnom novopostavljenim) spomenicima ....



Ko jednom krene da se klanja,
teško posle ispravlja telo u zdrav položaj :)

AlexDunja AlexDunja 11:12 01.05.2010

:)

lep blog.

daaa ja se tek probudila...posle nekoliko kafa...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:53 01.05.2010

Re: :)

Lep, fakat...i začudo lep dan, s obzirom da za 1. maj voli da rkne sneg. Evo i kod nas sija sunce, spremaju se prvomajski kresovi i uveliko drže govori po livadskim okupljalištima. Neko je ovde napisao u novinama: Jedan dan u godini kada kapitalisti postanu drugovi.
loader loader 17:30 01.05.2010

Re: :)

AD:

daaa ja se tek probudila...posle nekoliko kafa...

Ko se to nama ovde prepoznao ?! .. :))

loader loader 17:31 01.05.2010

Re: :)

Jedan dan u godini kada kapitalisti postanu drugovi.



Jelice,
istina, istina, istina i samo istina
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:12 01.05.2010

Re: :)

Jelica Greganović
Lep, fakat...i začudo lep dan, s obzirom da za 1. maj voli da rkne sneg. Evo i kod nas sija sunce, spremaju se prvomajski kresovi i uveliko drže govori po livadskim okupljalištima. Neko je ovde napisao u novinama: Jedan dan u godini kada kapitalisti postanu drugovi.


E, znam "kapitalistu" koji danas hrmbači od rane zore. Bem ti krečenje i farbanje drvenarije i ko ga izmisli. A dan ko stvoren za turu motociklom.
loader loader 22:23 01.05.2010

Re: :)

Krečenje
Pa gde danas, na crveno slovo ?! .. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:41 01.05.2010

Re: :)

loader
Krečenje
Pa gde danas, na crveno slovo ?! .. :)


Ma ova moja supruga ne ferma te komunistične praznike. Uvela mi ovde pravi sweat shop. Džaba časovi istorije, Čikago, osmi mart, radnička prava, i te munje, ne funkcioniše čak ni pozivanje na iseljenički imunitet (ili barem mentalitet). Dobijem ujutro normu formulisanu kao "ova soba ima se sija!" i radim dok nije gotovo, ako je do pola noći - do pola noći. Eee, moj prijatelju, ne znas ti kako je nama u tudjini ovde. Teško

Ali dobro, barem mi se ne meša u izbor muzike za rad, tako da iz ajpoda cepa malo Internacionala, pa malo Spremtesespremte, pa opet budi se Istok i Zapad. A u krešendu, naravno, himna SSSRа. Malo, malo pa mi dodje domar iz udruženja stanara, samo da proveri da nisam pojačao muziku dok bijem ženu ili maltretiram decu.



loader loader 08:06 02.05.2010

Re: :)

Eee, moj prijatelju, ne znas ti kako je nama u tudjini ovde. Teško

Bio sam potpao pod ono uvreženo narodno mišljenje da su tuđe žene drugačije i bolje. Sad... koleb me silan obuzeo. Vidim da je svuda isto :)

I, setih se svojih zvezdanih trenutaka u praznoj sobi, sa četkom, farbom, novinama koje otklizavaju po podu... i neodagnatljivog utiska da se taj performans nikada neće završiti.. Uz sve to, samo što nije naišlo budno oko kućne inspekcije, da vidi nisam li negde, u nemaru, "ostavio šareno" .

Živeo praznik !
Mislim, drugi dan praznovanja
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:37 02.05.2010

Re: :)

loader
Eee, moj prijatelju, ne znas ti kako je nama u tudjini ovde. Teško

Bio sam potpao pod ono uvreženo narodno mišljenje da su tuđe žene drugačije i bolje. Sad... koleb me silan obuzeo. Vidim da je svuda isto :)



Ma pusti, u zanosu farbanja sam resio da je naucim jednu prigodnu udarnicku pesmicu. Odlozimo cetke i krenemo lepo, stih po stih:

"Budi se istok i zapad,
budi se sever i jug,
qraci* tutnje u napad,
napred uz druga je drug"


*ovo je njen originalni izgovor, ebo te kad nisam pao s merdevina od smeha.

Hvala na pozdravu, mi radimo i drugi dan
loader loader 09:58 02.05.2010

Re: :)

mi radimo i drugi dan

To je već dablRed režim

Umalo sa merdevina..?! Hvala bogu da ostadoste na visini zadatka :)

Nego, kako krečite i blogujete?
Dakle, na vr' merdevina laptop, nema druge ?
Za taj poduhvat zaslužujete da vam blogoupraviteljica dodeli neku prigodnu nagradu na kraju godine, kad se bude vrednovalo ko se koliko dao opštoj stvari
mariopan mariopan 12:50 02.05.2010

Re: :)

Bem ti krečenje i farbanje drvenarije i ko ga izmisli.

Eh i ti krečiš? I ko ga izmisli....
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 02.05.2010

Re: :)

loader

Nego, kako krečite i blogujete?
Dakle, na vr' merdevina laptop, nema druge ?


Ma to ti je taj razvijeni Zapad, o kome sve vreme pricam! Radim u multitaskingu i uz upotrebu visokih tehnologija (laptop na merdevinama).

Jedinu pometnju nasem slozenom ali precizno podesenom mehanizmu ume da unese ovaj moj subverzivni macak Uske, kad uspe da otvori vrata od zatvora u kome ga drzimo i uvalja se pravo u baricu farbe na podu. Onda prvo nastaje skakanje sa merdevina, uz psovanje, pa bacanje pod ispreturani namestaj, sto obicno znaci jos farbe, svuda. I kad ga se napokon dopamo, sledi surovo kupanje u kadi, uz puno dranja, frktanja, mrnjaukanja i uzajamnog optuzivanja za nanete dusevne i telesne boli.

E, ma, pusti, prilicno smo neefikasni, to jest imamo dosta praznog hoda, posto nam je stancic mali i onda nemamo kud sa namestajem, tako da mozemo da radimo samo jednu po jednu sobu, uz serijsku obradu (plafon, pauza, zidovi, pauza, drvenarija, pauza). Tako da u medjuvremenu stignem cak i da odem na posao, a i da blogujem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 02.05.2010

Re: :)

mariopan
Bem ti krečenje i farbanje drvenarije i ko ga izmisli.

Eh i ti krečiš? I ko ga izmisli....


Delim vasu strast za krecenjem . A posebnu simpatiju gajim prema plafonima iz kasnih osamdesetih (tzv. popcorn), koji se farbaju tako sto stanes na sred sobe i zavrljacis farbu u proizvoljnom pravcu, pozeljno uvis, i divergentnom putanjom i nadas se da ce, pre ili kasnije, da udje u svaku poru. I da ce tamo prvo da udavi i rastvori svakog pauka ili skorpijicu u njoj trajno nastanjenu.

Ako probas valjkom, i pritisnes malo jace, onda se ceo plafon smota oko njega, pa mora na opravku. Jel' zna neko neki stos kako se to govno farba (a da nije - spahtlom)?



loader loader 22:32 02.05.2010

Re: :)

Ma to ti je taj razvijeni Zapad, o kome sve vreme pricam!

Ne znam šta bi DrugČlan na to kazao! :) ..
E, ma, pusti, prilicno smo neefikasni, to jest imamo dosta praznog hoda, posto nam je stancic mali i onda ...

Nema i jare, i pare. Mali stan se lakše okreči, ali se stvari teže sabijaju iz ugla u ugao kako bi se onaj slobodni malao. Nego, mogli ste stvari kod komšije, Portorikanca, na dan-dva. Razumeo bi. Plus 5 dolara dnevno... Para vrti gde četka neće :)
loader loader 22:34 02.05.2010

Re: :)

Jel' zna neko neki stos kako se to govno farba (a da nije - spahtlom)?

Ima, najnehumanija tehnika - prskalica !
masovna_keva masovna_keva 22:59 02.05.2010

Re: :)

Ako probas valjkom, i pritisnes malo jace, onda se ceo plafon smota oko njega, pa mora na opravku. Jel' zna neko neki stos kako se to govno farba (a da nije - spahtlom)?


Evo i tetke, starijeg molera :)))) Ja bih preporucila prvu ruku sirokom cetkom a drugu valjkom i to mislim da je bolji koncani od sundjerastog, jer ulazi u pore. Ali obavezno da se ceo pod i namestaj oblozi najlonom posto nevidjeno prska.

Inace, drugovi i drugarice, srecan vam 2.maj i izvinjavam se sto kasnim :)
loader loader 23:46 02.05.2010

Re: :)

Hej, Masovna.. :) .. vidim ja juče da nam udarnički pest nešto nije kompletan. Drago mi je da ste solidarni (kako internacionalizam i nalaže), te ste Mr. Pajiću drugarički pomogli oko krečenja, i to pravo onako, na srpski način - teoretski :)


masovna_keva masovna_keva 00:42 03.05.2010

Re: :)

Mr. Loader, pa Vi ne znate da je moleraj jedan od mojih skrivenih talenata, te ja sama krecim svoju kucu, smirglam i farbam stolariju i cak restauriram svoj namestaj :))))
A sve je pocelo tako sto sam ja prvo dete svome ocu i koliko god on pricao da od sinova nema nista a cerke su uvek tu, on je mene, kao svog prvenca svemu ucio. Tako popravljam sitnije kvarove, molerisem, umem da dam dijagnozu kvara i da se sa majstorima konstruktivno konsultujem :)))
E, sobzirom na moje neravne plafone iz 1938 u zgradi koja se sleze, znam sta su muke sa istima a znam i kako majstori fusherishu pa mi pukne plafon za pola godine sto ga lepo nisu pripremili a ni zakrpili ili prozori koje ih je mrzelo da smirglaju kako treba. I tako ja ne zovem majstore nego sve fino sama sredim pa sam godinama mirna :)))
A i volim da menjam boje tako da bi se moj muz po 100 puta od mene do sad razveo da ja svako malo zovem molere da krece. Ovako, on na put a ja na merdevine, kad se vrati misli da je pogresio stan :) Sa godinama se navikao i cak me iz miloshte zove Gustav :)))))
A i Mr. Pajica sam srela na nekom blogu i posto smo istomisljenici na temu radnika - neradnika i kapitalizma, uvek mi je zadovoljstvo da pomognem kolegi koji vrednuje rad :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:55 03.05.2010

Re: :)

masovna_keva
Mr. Loader, pa Vi ne znate da je moleraj jedan od mojih skrivenih talenata, Sa godinama se navikao i cak me iz miloshte zove Gustav :)))))

Gustav

Hvala masovna kevo na savetu. Razvio sam na kraju neku tehniku, kompromis izmedju te vase cetke i moje detonacije boje na plafon, koja se sastoji u tome da prvo predjem sve valjkom, debelo namocenim u farbu, ali vrrrrlo sporo, i pod raznim uglovima, racunajuci vise na kvasenje nego na razmazivanje. Cetkom samo u uglovima. Onda sacekam prvo susenje, pa opalim ortogonalnim pravcem sledeci sloj. Tako da ostanu samo najupornije fleke, koje posle poprskam prajmerom i onda udarim jos jednu ruku. Nije onda ni cudo sto nam treba 4 vikenda da ofarbamo stan od 50 kvadrada. Najveci je problem sto je ovaj popcorn roliko dubok i krhak, da podseca na korale ili pecinske ukrase, tako da obicna cetka samo odvaljuje parcice. Ne moze cak ni da se opere pred farbanje, sto je zapravo, ja mislim, glavni uzrok sto se farba necka.

U, ja sam kupio elektricnu smirglericu kad sam poceo ovaj posao i sad samo gledam sta ima se osmirgla, nema veze dal' stvarno treba, pa i komsije pitam da li i kod njih trebe nesto, dok sam jos on-line. Uglavnom, sve je gotovo, sem ulaznih vrata, koja mi home owner asocijacija ne dozvoljava da ofarbam u tamno crveno, nego mora u rezedo, inace ima da popijem kaznu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:04 03.05.2010

Re: :)

loader
Hej, Masovna.. :) .. vidim ja juče da nam udarnički pest nešto nije kompletan. Drago mi je da ste solidarni (kako internacionalizam i nalaže), te ste Mr. Pajiću drugarički pomogli oko krečenja, i to pravo onako, na srpski način - teoretski :)




Ma consulting je dobro dosao, slab sam sa teorijom, nesto bolji sa praksom, to jest sa cetkom. Dakle, Kevo, ako bi ste bili ljubazni da mi posaljete vas broj deviznog ziroracuna, da regulisem obaveze.

Razmatrao sam prskalicu, ima i da se iznajmi, ali mi se ucinilo da ce to da napravi takav haos u kuci, da je bolje da se oslonim na tradicionalne metode koje se lakse kontrolisu. A to prekrivanje stvari i maskiranje oduzme jedno 80% vremena.
masovna_keva masovna_keva 11:42 03.05.2010

Re: :)

Hvala masovna kevo na savetu. Razvio sam na kraju neku tehniku, kompromis izmedju te vase cetke i moje detonacije boje na plafon, koja se sastoji u tome da prvo predjem sve valjkom, debelo namocenim u farbu, ali vrrrrlo sporo, i pod raznim uglovima, racunajuci vise na kvasenje nego na razmazivanje.


Nema na cemu, tu smo da se (udarnicki) pomognemo Nego Srdjane, ja se bojim da od tolikog kvasenja taj plafon ne otpadne :)
Ja imam karatavan i '44 u bombardovanju iz parka je preletela betonska kocka i zaglavila se u plafon dnevne sobe. Do '54 je to prokisnjavalo a onda je uradjena terasa iznad dnevne i od tad ne prokisnjava ali je plafon neravan u tom delu (precnika pola metra) jer kocka nije smela da se vadi da se ne bi srusio ceo plafon. Meni ne smeta ta neravnina, tretiram je kao rustiku, ali je moler koji je dolazio da mi izgletuje neki gipsani zid za plakar koji sam pravila ponudio resenje koje se sastojalo u obijanju tog plafona, ravnanju, gletovanju pa krecenju i sad da me ubijes ne mogu da se setim da li je pominjao gipsane ploce ili ne na kraju, bila sam u visokoj trudnoci i hormonima i bilo mi je preko glave i radova i majstora :)
U svakom slucaju, ja te moje plafone ishmirglam a prethodno zakrpim pukotine (tako sto prvo napravim vecu pukotinu da izvucem prethodno krpljenje/ poslednji put sam ih krpila lepkom za plocice/, pa tanak sloj gipsa,bandaz traka, pa tanak sloj gleta samo da se poravna, pa smirgla), onda ga vlaznom krpom prebrisem da pokupim prasinu i obavezno mazem podlogu. I izmedju slojeva obavezno susenje od bar 24 sata, ja sam pustala i po 2,3 dana.Evo, proslo godinu i po dana da nisu pukli :))))
Najveci je problem sto je ovaj popcorn roliko dubok i krhak, da podseca na korale ili pecinske ukrase, tako da obicna cetka samo odvaljuje parcice

To si ladno mogao da radis sundjerom i da napravis foru od plafona kao da si bas tako hteo.Procedura : popnes se na merdevine, naneses sloj farbe valjkom a sundjer prstima napravis na oblik leptira i preko farbe stavis sundjer i okrenes za 180 stepeni a mozes i samo da utapkas.Na kraju izgleda kao shpatulat ili melirano. Naravno, to bi trajalo jos 4 vikenda :))))))
Ja sam, sirota, prestala da se borim sa staroscu ove zgrade i na kraju kad nesto ne mogu da ispravim, napravim od toga fazon i tretiram kao rustiku :))))
U, ja sam kupio elektricnu smirglericu kad sam poceo ovaj posao i sad samo gledam sta ima se osmirgla, nema veze dal' stvarno treba, pa i komsije pitam da li i kod njih trebe nesto, dok sam jos on-line.

E, bas steta sto nismo u komsiluku :)))))) Moracu i ja da nabavim tu napravu pod hitno i obavezno. E ako me muz tad ne sutne, nikad nece :))) A prve godine braka - moj rodjendan. I posto on nije inventivan covek ja lepo napisem pismo muzu (kao za NY Deda Mrazu)i na spisku, izmedju ostalog i neki alat :)))) Tad je tek poceo da naslucuje kome je potpisao, al' kasno :)))))
mariopan mariopan 14:04 03.05.2010

Re: :)


Ako probas valjkom, i pritisnes malo jace, onda se ceo plafon smota oko njega, pa mora na opravku. Jel' zna neko neki stos kako se to govno farba (a da nije - spahtlom)?



Znam, malom četkicom pa u svaku poru pojedinačno, dok ti se farba sliva u rukav, i polako, dok ti se vrat ne udrveni da ga ne osećaš. Imam takav zid u predsoblju, brat mi ga uradio da mi "ukrasi" predsoblje, fala mu, kad god ga vidim zovem ga da mi on to okreči a on neće, iz nekog razloga. Zato sam ove godine preskočila predsoblje..
Ne delim strast za krečenjem nego ti ga poklanjam zauvek, nisam ja cicija
Pozdrav tvojoj boljoj polovini koja je bila tako pametna da tebi uvali četku, ja samo treba da naučim kako to isto da uvalim nekom drugom i problem rešen. Živele pametne žene , bre!
Ostali neka kreče.
mariopan mariopan 14:08 03.05.2010

Re: :)

loader
Jel' zna neko neki stos kako se to govno farba (a da nije - spahtlom)?

Ima, najnehumanija tehnika - prskalica !

A ko ti pere posle krečenja pa te kune do petog kolena?
mariopan mariopan 14:19 03.05.2010

Re: :)

U svakom slucaju, ja te moje plafone ishmirglam a prethodno zakrpim pukotine (tako sto prvo napravim vecu pukotinu da izvucem prethodno krpljenje/ poslednji put sam ih krpila lepkom za plocice/, pa tanak sloj gipsa,bandaz traka, pa tanak sloj gleta samo da se poravna, pa smirgla), onda ga vlaznom krpom prebrisem da pokupim prasinu i obavezno mazem podlogu. I izmedju slojeva obavezno susenje od bar 24 sata, ja sam pustala i po 2,3 dana.Evo, proslo godinu i po dana da nisu pukli :))))

Bravo majstorice, upravo tako je radio i moj majstor, prvi i jedini koji je tako uradio, svi drugi samo fušeraj i gledaju da uzmu pare.

I ja sam "sve sam svoj majstor", naučila i radila dok sam mogla, sada ne mogu, otuda majstori, a godinama sam sve sama radila. I nameštaj ošmirglala pa ponovo bajcovala i lakirala, nema više tog od drveta, sve fušeraj od iverice, pa što da bacim dobar i kupim loš a još i da im platim?

Jedino što ne valja u svemu tome je što kada znaš sve da radiš, onda se naradiš - baš. Ali i uživaš u "svojim rukama delu".
Pozzzz
masovna_keva masovna_keva 15:24 03.05.2010

Re: :)

Jedino što ne valja u svemu tome je što kada znaš sve da radiš, onda se naradiš - baš. Ali i uživaš u "svojim rukama delu".


Pa, prvo sam plaćala a onda mi se smučilo da plaćam ni za šta. E, onda sam se naoružala informacijama pa krenula u pohod i baš volim da se igram i da nikog ne čekam i da se ne nerviram.
Ove godine planiram da uradim fasadu i da zamenim bar jedan prozor i mirna sam ko buba već godinu i po dana ne bi li muž zaboravio na prethodne radove :)
Nego, nikako da ode na neki slućbeni put, kreće već 2 meseca al nikako da ode pa da se ja fino razmašem :)
E, a sad imam jedan problem kad smo kod bajcovanja. Detetov sto je bajcovan nekim božanstvenim crveno-pink bajcem, medjutim ona ga je urnisala flomasterima i sad treba ponovo da ga sredim. Hoće li se taj flomaster izvući običnim šmirglanjem ili treba još nešto da uradim ?
Pozzz i tebi koleginice
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 03.05.2010

Re: :)

masovna_keva

To si ladno mogao da radis sundjerom i da napravis foru od plafona kao da si bas tako hteo.Procedura : popnes se na merdevine, naneses sloj farbe valjkom a sundjer prstima napravis na oblik leptira i preko farbe stavis sundjer i okrenes za 180 stepeni a mozes i samo da utapkas.Na kraju izgleda kao shpatulat ili melirano. Naravno, to bi trajalo jos 4 vikenda :))))))


Genijalno, kako se ovoga nisam setio?! Sundjer posle valjka, daaaa . Jeste da bih morao da radim u suvom ronilackom odelu posto bi mi se farba slivala kroz rukav u nogavicu pa u patiku (hm, kad bih mogao da namestim dole neku gusku pa da kao kolektor prikuplja farbu i vraca je u kantu), ali bih sigurno shebao plafon manje.

No ok, sad je manjevise gotovo, ne izgleda lose posle ovih par udarnickih vikenda. Najcrnje je sto planiramo da prodamo gajbu, i sto ce novi vlasnik verovatno da dodje i da kaze - e, ne svidja mi ova boja, pa da sve ponovo prefarba. Ili da plati profesionalce da uklone skroz taj blesavi plafon.

Imao sam i ja par ozbiljnijih popravki, jer je komsija iznad voleo da pusta decu da se igraju Ade Ciganlije u kupatilu, tako mi je voda napravila rupu u plafonu (to je ona slika koju sam kacio, vidi se zakrpa u uglu, nakon sto sam je isprskao prajmerom, a pre nego sto sam stavio popcorn). To je ispalo odlicno, sad se ne vidi da je ikad tamo bila neka rupa, mislio sam da pitam komsu da ponovo pusti decu na tobogan, da vidim da li dihtije

Za Mariopan: pa mi peremo, ko ce drugi?!. Tacnije, ja namestam police, vucem namestaj i instaliram technology package, a supruga riba, posto je ona daleko detaljnija od mene, narafski . Da, ja sam bio zaduzen i za premestanje akvarijuma (dvesta litara), a Uske je bio zaduzen da drzi ribice na oku, sa poklopca na kome voli da drema.

loader loader 17:16 03.05.2010

Re: :)

Masovna:keva:
... Ja sam, sirota, prestala da se borim sa staroscu ove zgrade ...

Jednostavno, možda.. .. treba sazidati oko nje veći, novi objekat, tako da stara kućica u celosti ostane unutar tog nove građevine, zaštićena. Nije loše da unutar nove građevine bude klimatizovano i da se automatski reguliše nivo vlažnosti vazduha. Stara kućica će tako da uživa i da se održava u čvrstom stanju
loader loader 17:23 03.05.2010

Re: :)

mariopan

S.Pajic:
Jel' zna neko neki stos kako se to govno farba (a da nije - spahtlom)?
Loader:
Ima, najnehumanija tehnika - prskalica !
Mariopan:
A ko ti pere posle krečenja pa te kune do petog kolena?

E, zato se i zove najnehumanija tehnika
loader loader 17:32 03.05.2010

Re: :)

To je ispalo odlicno, sad se ne vidi da je ikad tamo bila neka rupa, mislio sam da pitam komsu da ponovo pusti decu na tobogan, da vidim da li dihtuje



Te kohabitacije su uvek dirljive
libkonz libkonz 15:50 01.05.2010

bio i ostao

dan za roštilj, pivo i druženje.
1. Maj je klasik i treba da ima svoje mesto u nizu važnih datuma.


ne damo mi naš praznik ni za šta !
loader loader 17:33 01.05.2010

Re: bio i ostao

Libermane,
praznik je, zbilja, prva liga.
Samo jedna stvar ne valja u tog praznika
- rano ustajanje

miloradkakmar miloradkakmar 18:40 01.05.2010

Meni

je ovo poslednji Prvi maj koji slavim kao radnička klasa.
Imam mišljenje o tome, ali da ne kvarim praznik i lepo vreme , a bio je i dobar roštilj.
loader loader 21:08 01.05.2010

Re: Meni

Kad je dobar roštilj,
i praznik dobije na značaju :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 01.05.2010

Re: Meni

miloradkakmar
je ovo poslednji Prvi maj koji slavim kao radnička klasa.
Imam mišljenje o tome, ali da ne kvarim praznik i lepo vreme , a bio je i dobar roštilj.


Penzos, a? Ili postaješ Tycoon?
miloradkakmar miloradkakmar 23:00 01.05.2010

Re: Meni

srdjan.pajic
Penzos, a? Ili postaješ Tycoon?

Naravski , penzos .
Ovi drugi nemaju stranku, ni sindikat , ništa...
libkonz libkonz 23:03 01.05.2010

Re: Meni

Naravski , penzos .
Ovi drugi nemaju stranku, ni sindikat , ništa...

loader loader 23:08 01.05.2010

Re: Meni

Naravski , penzos

Pravo u ruke Krkobabiću :)
miloradkakmar miloradkakmar 00:25 02.05.2010

Re: Meni

loader
Naravski , penzos

Pravo u ruke Krkobabiću :)

Moram da budem uz tatu, mamu, taštu i tasta...
Eno, oni dobili drva .
loader loader 08:12 02.05.2010

Re: Meni

Eto, znao sam da shvatate poentu.
Krkobabića opet za predsednika pupsa !

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 01.05.2010

drug.clan

Nego gde nam se bre dede Drugar.Član, da mu čestitamo ovaj najvažniji praznik, svečaniji i od samog Božića ili krsne slave?! Jel' on to popio neki partijski ban ovde na gublo, ili se prosto smorio?

loader loader 22:22 01.05.2010

Re: drug.clan

STvarno, čudno je da njega nema na ovakvoj temi. Možda mu kleca vera u ideologiju :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:44 01.05.2010

Re: drug.clan

loader
STvarno, čudno je da njega nema na ovakvoj temi. Možda mu kleca vera u ideologiju :)


E u to verujem manje nego u Boga! Bice pre da organizuje neku masovnu prigodnu vojnu paradu u D.C.-ju. Hebi ga, 1. Amandman.
loader loader 08:10 02.05.2010

Re: drug.clan

A tu veterani iz bitaka slavnih





houp houp 00:57 02.05.2010

padaj silo i nepravdo




Smrt fašizmu,sloboda narodu,bar za 1. maj !




loader loader 08:14 02.05.2010

Re: padaj silo i nepravdo

Hope,
ganut sam

i pitam se... je li stvarno bilo kako su nam pričali

houp houp 09:28 02.05.2010

Re: padaj silo i nepravdo

loader
Hope,
ganut sam

i pitam se... je li stvarno bilo kako su nam pričali



Kako kome,Mr. Loader,kako kome.

A i ne mora rano da se ustaje...ako ste mudri pošaljete izvidnicu ranije a Vi se pojavite taman na vreme za degustaciju plodova tora.Nije baš u duhu praznika al' ja juče nisam zevala.




loader loader 09:49 02.05.2010

Re: padaj silo i nepravdo

A i ne mora rano da se ustaje...

Da, bre :) To je srž te mudre ideološke taktike

Vama

praznični



loader loader 08:07 02.05.2010

Bitku na Neretvi sam gledao sinoć



dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 08:14 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

loader




Vide li pre pocetka filma upozorenja, da se ne preporucuje gledanje filma ispod 16 godina?
Nas su vodili u petom osnovne.
Obavezna lektira, ceo serijal!!!
loader loader 09:46 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Izvrsno primećeno!

Da, stvarno. Te projekcije... Kakav utisak ! Veliko platno, zvučnici nabiflani do daske... Ona scena, kad u Neretvi nalete štuke, a mi deca svi u kragne svoje. Srca pionirska ovolicna( . )! Kad Bebu Lončar četnik minobacačem namerno gađa, a mi deca, očiju suznih i punih zaveta osvete, bez daha ostajemo. Kad Švaba naređuje da se narod i ranjenici tuku iz svih oružja, mi deca se definitivno uveravamo kako su Švabe loši momci. Kad ubijahu narod i ranjenike, u nama pionirima samo krš duševni ostade. Hm, nije lako učiti predmet koji se zove ideologija.

houp houp 09:53 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Kad Švaba naređuje da se narod i ranjenici tuku iz svih oružja, mi deca se definitivno uveravamo kako su Švabe loši momci.



loader loader 10:04 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Švabe su nama nekako stalno tu. Za sve ih ima

Silan narod posle pohrlio u Švapsku,
da radi za njih i zaradi koju marku


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:53 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

loader
Izvrsno primećeno!

Da, stvarno. Te projekcije... Kakav utisak ! Veliko platno, zvučnici nabiflani do daske... Ona scena, kad u Neretvi nalete štuke, a mi deca svi u kragne svoje. Srca pionirska ovolicna( . )! Kad Bebu Lončar četnik minobacačem namerno gađa, a mi deca, očiju suznih i punih zaveta osvete, bez daha ostajemo. Kad Švaba naređuje da se narod i ranjenici tuku iz svih oružja, mi deca se definitivno uveravamo kako su Švabe loši momci. Kad ubijahu narod i ranjenike, u nama pionirima samo krš duševni ostade. Hm, nije lako učiti predmet koji se zove ideologija.



Nezaborav!
mariopan mariopan 12:17 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Meni je taj uranak uvek bio težak, volim bre da odspavam ujutru a ne da me sabajle dižu radi nekakvog praznika?
Kakav je praznik ako ustaneš u 6 a svakog dana kada radiš ustaješ u 4' 30'' ?
A morala sam da ustanem jer smo na taj dan imali gomile gostiju i nešto se obavezno vrtelo na ražnju, uz zastavu, crvenu, onu radničku gde je pisalo "Proleteri svih zemalja ujedinite se" koja je visila sa krova kuće.
I bilo je stvarno praznično i lepo, svi pomažu ali niko ne dobije ručak pa ni piće ako ne otpeva neku radničku pesmu domaćinu (meni nisu morali)...pevali su "drugarska se pesma ori, pesma koja slavi rad"...tako smo mi slavili prvi maj.
loader loader 15:13 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

dusanovaiivanovamama


Da, to je scena koju smo neka moja ekipa i ja puno puta citirali u shally, u raznim prilikama..

Stvarno nezaborav :)
loader loader 15:22 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

mariopan
...i nešto se obavezno vrtelo na ražnju, uz zastavu, crvenu, ...

Jedno je srpsko, drugo je internacionalističko. Kad su se te dve stvari spojile, nastalo je tzv. zlatno doba ! .. :)
Kažu, predanja, da je u to doba istorije živeo nekakav rusko-jevrejski partijski kadar koji se proglasio za doživotnog predsednika Srba i vozio se belom jahtom i crnim mercedesom, nosio beli šešir i pravio crne liste. Srbi mu se klanjahu, a kad je mreo plakahu ...

loader loader 15:24 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Mariopan:
... Meni je taj uranak uvek bio težak, volim bre da odspavam ujutru a ne da me sabajle dižu radi nekakvog praznika ...

Jasno.
Podržavam
trener92 trener92 23:20 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

loader




Eh, gledao sam i ja Mr. Loader,povremeno. Najviše volim Šovagovića:
"Boško pikira"
Da, Sretan praznik
loader loader 23:39 02.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Najviše volim Šovagovića

Ma, nema kiksa !
Šampion !

"Za mnom braćo tifusari"
i
"Preko vode do slobode"

To su "klasici" koje sam nebrojeno puta koristio u shally ..
masovna_keva masovna_keva 00:48 03.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć


Malo kasnim i na ovu temu i ja gledala, drugi put u 3 meseca Neretvu. A evo i mog favorita : Zenzi dizen shtat, das ist Valter :)

loader loader 00:58 03.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

E, pa, vi kevo nemate milosti :) ... Sad ću da sanjam Bulidžu kako mlati Germane iz svih nišanskih uglova ..!

Pitao sam Kineze u radnji, jesul' stvarno gledali Valtera, a oni iskeziše zube u osmeh i odmahnuše glavom. Bila i dva starija međ njima. Oni bi morali da se sećaju. Posebno što su vitalan narod. Kažu, opet - E, e..! (odmahuju glavom). Sad, ili je laž da se to tamo toliko prikazivalo, ili ovi nisu imali afiniteta prema bioskopu.
masovna_keva masovna_keva 10:39 03.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

Ma, ti koji su dosli kod nas nisu ni imali bioskop kod kuce, ko ne zna za Valtera ne zasluzuje da zivi, to je, bre, opsta kultura :))))))))))))))
loader loader 17:43 03.05.2010

Re: Bitku na Neretvi sam gledao sinoć

bre, opsta kultura :))))))))))))))

Opšta, jakako :)

Nego, evo još jedne antologijske pripovesti, sa elementima socijalne pravde i nagoveštaja izlaska iz ekonomske krize:


libkonz libkonz 12:34 02.05.2010

u duhu teme

loader loader 15:09 02.05.2010

Re: u duhu teme

Mr.Lib, hvala. Pažljivo odslušah.
Ma... žestoka stvar :) .. Šteta što se umešao glas B.Đorđevića, koji je u ovoj deceniji toliko udavio svojom "poštenjačina i rodoljub pozom", da poslednjih godina samo iritira. Ali, dobro... iz poštovanja prema njegovih prvih par albuma, naročito prema onom u grupi Suncokret, nećemo da ga devalviramo previše.

Dakle, komunizam (socijalizam) je u opasnosti?! Jeste, ali na zapadu, a ne ovde, pošto ga ovde nikada nije ni bilo. Tamo je kapitalizam bio prelazni oblik ka socijalizmu, ovde je komunjarstvo bilo prelazni oblik ka tajkun-kapitalizmu. Svaka čast zapadu na standardima koje uživaju ljudi, i sram neka je srpske seljačine-gazde, kod kojih se radi za sitnu lovu i najčešće bez staža. Doduše, i u našim socijalističkim, društvenim preduzećima ljudi radiše, pa jednog dana videše da
staža za neke petoljetke uopšte nema!

Živeo zapadni socijalizam. Živeo Prvi maj.

mariopan mariopan 15:46 02.05.2010

Re: u duhu teme

. Živeo Prvi maj.

I Drugi i Treći....
loader loader 16:01 02.05.2010

Re: u duhu teme

I Drugi i Treći....

Da, da... izvinjavam se, i Drugi i Treći...
Jer, što bi se prase okretalo samo Prvog dana?!
Drugog treba da se okrene opet.
Pa onda i Trećeg dana...
Veliki je to praznik !!
mariopan mariopan 17:39 02.05.2010

Re: u duhu teme

Veliki je to praznik !!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana