Mediji| Zabava

"stvarnos' treba zabraniti" ili čemu služi...

ana_radmilovic RSS / 21.04.2010. u 19:06

kako je jedna od dražih zabava u srba poredjenje srbijice sa nemačkom za nacizma, a svakog vidjenijeg tj istaknutijeg,  a radu u medijima  sklonog, sugradjanina sa gebelsom (postalo je stvar prestiža i skoro da je sramota baviti se ozbiljno medijima u srbiji a da te niko makar jednom ne proglasi gebelsom) ili, ako već ne sa tomasom manom ono makar sa simonom vizentalom - evo da se pridružim i pomenem i ja "sličnu" nam nemačku. pre nego će gebels (opsednut policijom kao da je srbin) odlepiti i naci kompoziciju od uobraženog valcera dovesti do paklenog krešenda, vesti su se svodile uglavnom na crnu hroniku.

ne slutim rat, "slutim" samo da oni više ne znaju šta da pričaju "gladnom i musavom narodu"   ( mislila sam da je napis'o  krleža al nije nego neko drugi, zaboravila sam)

nemam pojma čemu služi priča o crnogorskim momcima koji šetaju beogradom i samo što nisu ubili tadića, ni čemu služi priča o  "navijačima", ili (ja mislim da je bilo) četiri jezive vesti u jednom danu a sve govore o nasilju što nad životinjama što medju ljudima, vesti koje će užasnuti javnost i insprisati mnogog kolumnistu da napiše nešto o tome kako su ljudi stoka, a srbija nebezbedna, predsednik ugrožen i tako dalje...

onda će "javnost" da se igra dešifrovanja poruka koje medju sobom razmenjuju predstavnici kojekakvih klanova, da se priseća i doseća kako je, eto, jedan takav (klan) već došao glave jednom takvom (reformatoru) koji je objavio rat mafiji... kad ponestane materijala "gladni i musavi narod"   će se plašiti da će na vlas' u srbiji da dodje toma "the bivši radikal" (koji se, ako se obraćamo "demokratama" ič nije promenio a koji se, ako se obraćamo "nacionalistima" toliko izdajnički promenio, da je gori boris od borisa i sad se evo takmiči sa čedom) a kada jednom ni to ne bude dovoljno, ne zato što će "gladni i musavi narod" poželeti da ih zameni za neke bolje (i slepi su uvideli da alternacije za sada nema)nego zato što će (kao što sada u selima dele krave ili već neke domaće životinje) morati da zaredjaju po srbiji i dele kese hrane iz maksija ne bi li namolili sirotu "javnost" da izadje na neke izbore), jednom dakle kada ni toma sa sve šarićima i poklanjanjem domaćih životinja ne bude dovoljan da izmoli koji glas za demokrate (ni za takozvanu opoziciju) na vlas' bi mogao da dodje već neki idiot koji će preživelim gradjanima pričati o "strašnim dvehiljaditim"...

ili takozvana opozicija - toma. 

koji bi mogao prvi da pruži ruku već nekom  sejdijuu. (kao što je sada na kosovu  tzv opozicija haradinaj više pruža ruku srbima nego što to radi   taći, a koji je opet primer toletrancije spram svog kurtija) 

ili koštunica, za čijeg je vakta iz popisa stanovništva RS izuzeto (naravno - srpsko) kosovo za koje će se kasnije mahnito boriti tako što će izabrati najgori zamislivi kadar i slati mu nezamislivo mnogo novca (da imaju ljudi sa čim da ulaze u dilove s albancima, ali iz patriotskih razloga - što se vazda, u duhu dragih akcionih nam planova, radilo tajno)

ili neko iz DS-a,  mladji i lepši od tadića, a  istovremeno i stariji i pametniji (podeljena ličnost, znači lud kao i eventualni glasači)

ima jedan stari almodovarov film (mislim "cvet moje tajne") gde izdavač(ica) kudi spisateljicu lepih ljubavnih romana koja je prolupala  i počela da piše neke grozote, te joj na argumet "ali to je stvarnost" odgovara kako "stvarnost treba zabraniti"

slažem se s izdavačicom (izdavačiteljicom, izdavatološkinjom... ili kako već ide ženski rod :)  i mislim da, kako je stvarnost ionako ukinuta,   treba da prestanu da nam pominju nasilje, huligane, kosovo, tomu, mafiju, klanove ili what ever nego da nam (ko tijanić za vreme bombardovanja) puštaju  lepe filmove i pričaju nam (kao danas vuk jeremić) o našim diplomatskim (i ostalim) pobedama

šteta samo što srbija za razliku od španije, koja je lepa, ne liči ni na šta, a nema ni   more. za razliku od španije  koja ga ima...  

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 10:30 22.04.2010

Re: Interesantno...

Ono što je meni krajnje interesantno je da se, evo sada, jedan bivši policajac javlja da da podršku takvom odobravanju vaninstitucionalne borbe protiv kriminala, metodom istrebljivanja kriminalaca.

Očigledno pristupaš čitanju sa ogromnim predubeđenjima. Tumačenje svakog teksta koji je napisam tumači se
1. lingvistički
2.logički
U tekstu koji sam napisao savim jasno sam osudio brutalnost akta, niti je jednog trenutka bilo opravdanja za vaninstitucionalno rešenje nastalog problema.


Ako društvo pravilno shvati poruku oca koji je štitio integritet svog deteta, na evidentno brutalan način, sprečiće neko buduće ubistvo i tragediju većeg broja ljudi.
Goran Vučković Goran Vučković 10:40 22.04.2010

Re: Interesantno...

Očigledno pristupaš čitanju sa ogromnim predubeđenjima. Tumačenje svakog teksta koji je napisam tumači se
1. lingvistički
2.logički
U tekstu koji sam napisao savim jasno sam osudio brutalnost akta, niti je jednog trenutka bilo opravdanja za vaninstitucionalno rešenje nastalog problema.


Ako društvo pravilno shvati poruku oca koji je štitio integritet svog deteta, na evidentno brutalan način, sprečiće neko buduće ubistvo i tragediju većeg broja ljudi.

Da parafraziram repliku one radnice u fabrici šivaćih mašina iz ruskog vica, koja je za poklon za penzionisanje tražila šivaću mašinu, pa su je svi pitali zašto nije krala malo po malo, pa bi imala 10 šivaćih mašina: "probao sam da pravilno shvatim, ali kako god probam, ispadne puškomitraljez".

Tako i sa savetima novinara i (ex)policajca - kako god pokušam da shvatim, izgleda kao podstrekivanje na osvetu i međusobno ubijanje kao način zamene za nedovoljno funkcionalne institucije sistema koje su uvedene da takve stvari sprečavaju.
sladomir sladomir 11:26 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

Takav je naš krivični zakon, možeš da ubiješ lopova koji je ušao u vaš stan da vas pohara,i odgovaraćete pred našim zakonom kao da ste ga ubili u njegovom stanu...
expolicajac expolicajac 11:27 22.04.2010

Re: Interesantno...

Aristofan ( grčki filozof ) je svojim učenicima pričao priču o slepcu kome su bogovi dozvolili da mu se samo u jednom trenutku povrati vid. Taj delić sekunde, božije volje, slepcu je podaraen i imao je tu sreću ili nesreću da vid magarca. Sve kasnije komparacije o lepoti bile su vezane za njegovu rečenicu "lep ko magarac". Tako da su i ruža i golub i labud i slon i vaza i slika bili poređeni sa magarcem jer je to jedino njemu bilo predmet za komparaciju. Očigledno da su tebi bogovi oduzeli spospobnost da relano sagledaš namere ljudi koji su upravo na ličnom iskustvu osetili bahatost i ogavnost nasilja i o tome pričaju jasno i koncizno da se to nasilje više nikome ne dese
Goran Vučković Goran Vučković 11:47 22.04.2010

Re: Interesantno...

Očigledno da su tebi bogovi oduzeli spospobnost da relano sagledaš namere ljudi koji su upravo na ličnom iskustvu osetili bahatost i ogavnost nasilja i o tome pričaju jasno i koncizno da se to nasilje više nikome ne dese

Pa svako ima nekog svog Aristofanovog magarca - naše životno iskustvo nas čini onim što smo.

Ja ovde prosto čitam višestruko podvučeno podstrekavanje na vaninstitucionalno nasilje i ubijanje (evo opet i u ovoj rečenici koju sam citirao - govoriti tako da se nešto učini) od strane ljudi koji bi, valjda po svojoj struci, trebalo da budu među prvima koji pozivaju na uzdržavanje od takvih stvari. I to mi je, prosto rečeno, čudno.

A nije mi baš ni milo da to vidim, jer se stvar može posmatrati i iz ugla koji Filip, izgleda, čuva jedino za svoje ideološke neprijatelje.
expolicajac expolicajac 15:32 22.04.2010

Re: Interesantno...

Ja se svog magarca ne stidim. Veliki je a i bogu hvala služi me dobro. A tebi tvoj često zataji da li zbog veličine ili lošeg iskustva ne znam. A da je to istina gledaj vesti pa vidi kakav je odnos države prema bitangama. Oslobodili su one stoke koje su neprimereno vređale Brankicu(namerno upotrebljena definicaja radnje koju je izrekla osoba koja se uklapa u tvoje gledanje na stav plaćenih ljudi od strane države da štiti ličnu i imovinsku sigurnost građana). Pa kad počnu sada blogovi oko osude ovog akta ti brani stoku a ja ću i dalje da ima mog magarca.
Goran Vučković Goran Vučković 15:57 22.04.2010

Re: Interesantno...

Oslobodili su one stoke koje su neprimereno vređale Brankicu(namerno upotrebljena definicaja radnje koju je izrekla osoba koja se uklapa u tvoje gledanje na stav plaćenih ljudi od strane države da štiti ličnu i imovinsku sigurnost građana). Pa kad počnu sada blogovi oko osude ovog akta ti brani stoku a ja ću i dalje da ima mog magarca

Ako oslobođene huligane Brankica pobije zato što su bile kabadahije, onda mislim da će nam se mišljenja o njoj razmimoići, sudeći po dosadašnjem razgovoru.

Do tada možemo da kometarišemo naše mišljenje o sudskoj kvalifikaciji čina koji je bio predmet tužbe. Ali mislim da je ona tu stadionsku pojavu bolje opisala nego što bih ja mogao, na bazi poprilično detaljnog istraživanja.
blogovatelj blogovatelj 16:49 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

Blogovatelju, svaki put kad nešto napišeš vidi se da živiš hiljadama kilometara od Srbije. Možda je to za tebe sreća, ali kad napadaš Filipa za vrlo racionalan i životno tragičan komentar time što ga upoređuješ sa radikalima, ta tvoja sreća prelazi u kategoriju nadmenosti i to ničim izazavane


Moguce da si u pravu, ali i dalje mislim da za nedela treba sud da sudi a ne otac i sin. I sveti duh.
Samo tada narod postaje narod i pocinje da se razlikuje od plemena.
mikele9 mikele9 00:25 22.04.2010

Komentar 67

Nema potrebe ukidati stvarnos u Kraljevini Republici Serbiji. A onda neko pita zašto (uvek će se naći neko da pita)? Zato što stvarnos u već pomenutoj zemlji odavno ne stanuje. Sve što izigrava stvarnos je magla i dim, bolje reći običan prdež.
Pozdrav Anči
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:38 22.04.2010

Re: Komentar 67

mikele9
Nema potrebe ukidati stvarnos u Kraljevini Republici Serbiji. A onda neko pita zašto (uvek će se naći neko da pita)? Zato što stvarnos u već pomenutoj zemlji odavno ne stanuje. Sve što izigrava stvarnos je magla i dim, bolje reći običan prdež.
Pozdrav Anči

pa i ja kažem
a kad već ne postoji, neka puštaju dobre filmove i dosta više sa tim scenama nasilja iz tzv stvarnog života :)
dolybell92 dolybell92 01:19 22.04.2010

Re: Komentar 67 - stvarnos`

Najviša zgrada na Balkanu pripada Srbiji

Nakon otvaranja tornja, predsednik Boris Tadić je istakao da najviša zgrada na Balkanu pripada Srbiji.

On je naglasio da je izgradnja tornja pokazala da jedna vlada može da započne, a druga da završi takav kapitalni posao i naveo da mu je žao što nije prisutan i bivši premijer Vojislav Koštunica.

"Pokazali smo da zajedno možemo da gradimo. Gradimo tri mosta autoputeve, korak po korak, završićemo sve kapitalne projekte", rekao je predsednik.

"Počinjemo sa Avalskim tornjem, a nadam se da ćemo završiti sa još mnogo velikih objekata", rekao je Tadić ističući da je da je toranj veliki pokretač za građane Srbije i Avalu čini "najvišom i najlepšom planinom u Srbiji.

Za premijera Mirka Cvetkovića toranj je više od orijentira i bilo kog simbola Beograda.

Patrijarh srpski Irinej rekao je da toranj predstavlja simbol ljubavi, kreativnost i stvaralaštva jednog naroda. "Rušiteljima nikad niko nije podigao spomenik, ali graditeljima jeste'', istakao je patrijarh i dodao da je Srbija kao ptica feniks koja se bezbroj puta rušila, ali onda i obnavljala.

-------------------

"Produžili smo ga za metar. Neka u taj metar stane večna pouka i za one koji su ga rušili i za nas koji smo ga podigli", istakao je generalni direktor RTS-a.

(sa sajta RTS)
bauer. bauer. 03:40 22.04.2010

Re: Komentar 67 - stvarnos`

Nakon otvaranja tornja, predsednik Boris Tadić je istakao da najviša zgrada na Balkanu pripada Srbiji.

On je naglasio da je izgradnja tornja pokazala da jedna vlada može da započne, a druga da završi takav kapitalni posao i naveo da mu je žao što nije prisutan i bivši premijer Vojislav Koštunica.

"Pokazali smo da zajedno možemo da gradimo. Gradimo tri mosta autoputeve, korak po korak, završićemo sve kapitalne projekte", rekao je predsednik.

"Počinjemo sa Avalskim tornjem, a nadam se da ćemo završiti sa još mnogo velikih objekata", rekao je Tadić ističući da je da je toranj veliki pokretač za građane Srbije i Avalu čini "najvišom i najlepšom planinom u Srbiji.

Za premijera Mirka Cvetkovića toranj je više od orijentira i bilo kog simbola Beograda.

Patrijarh srpski Irinej rekao je da toranj predstavlja simbol ljubavi, kreativnost i stvaralaštva jednog naroda. "Rušiteljima nikad niko nije podigao spomenik, ali graditeljima jeste'', istakao je patrijarh i dodao da je Srbija kao ptica feniks koja se bezbroj puta rušila, ali onda i obnavljala.

-------------------

"Produžili smo ga za metar. Neka u taj metar stane večna pouka i za one koji su ga rušili i za nas koji smo ga podigli", istakao je generalni direktor RTS-a.

Mislim da su svi u navedenom komentaru, manje, ili veće, ljige. Ali mi je ipak drago da je taj toranj podignut. Šta je toranj kriv? Nije valjao, pa ga je rušilo, a sad ne valja što su ga ponovo sagradili?

To je onaj, isti, toranj na Avali. Jeste li ga zaboravili? Beograd je ponovo kompletan.
Bili Piton Bili Piton 14:07 22.04.2010

Re: Komentar 67 - stvarnos`

bauer.
Ali mi je ipak drago da je taj toranj podignut. Šta je toranj kriv? Nije valjao, pa ga je rušilo, a sad ne valja što su ga ponovo sagradili?

To je onaj, isti, toranj na Avali. Jeste li ga zaboravili? Beograd je ponovo kompletan.


Bravo Bauer
Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 06:48 22.04.2010

ne bi je tu nista dir'o

Ti si meni carica...

samo se odusevljavam vec po ko zna kojim blogom

pozdravi i zelim vam lep dan!
samodakazemnesto samodakazemnesto 07:17 22.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

"da zaredjaju po srbiji i dele kese hrane iz maksija "

cela anina prica moze stati u ovaj njen deo.

drugo,
usudicu se pitati sve ove koji su na "pravi" nacin shvatili filipov post. dakle,kako niko nije shvatio da je covek ironican? jer kad vam uzmu osnovno ljudsko dostojanstvo,nista vam drugo i ne preostaje nego da budete ironicni.ok, i ogorceni.

ajmo sad iskreno,
seca li se ko onog jadnog psa mile?
da li bi se jos iko setio tatona da juce nije krenulo sudjenje?
seca li se ko onog pretucenog momka iz mirijeva od pre neki dan?
seca li se ko prebijanja i pljacke u vozu?

sve su to frishki dogadjaji. ne krivim nikog sto se usudio zaboraviti,jer nema se vremena. novi uzasi pristizu. a mesto za nove uzase se pravi tako sto se zaborave stari.

fala
marouk marouk 08:43 22.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

samodakazemnesto
"da zaredjaju po srbiji i dele kese hrane iz maksija "

cela anina prica moze stati u ovaj njen deo.

drugo,
usudicu se pitati sve ove koji su na "pravi" nacin shvatili filipov post. dakle,kako niko nije shvatio da je covek ironican? jer kad vam uzmu osnovno ljudsko dostojanstvo,nista vam drugo i ne preostaje nego da budete ironicni.ok, i ogorceni.

...

jer nema se vremena. novi uzasi pristizu. a mesto za nove uzase se pravi tako sto se zaborave stari.

fala


Pa onaj ko ne ume da bude ironičan taj može samo da plače. Mnogo snage treba da bi se moglo pisati na taj način...sasvim podržavam

Užase izgleda delimo na one koji su nas pogodili i one koji su nas pogodili više - iz samo nama znanih razloga - nešto se zapamti a onda zbog navale novih informacija počnu u glavi da se mešaju datumi, ljudi, brojevi :(
Pored svega navedenog i to je tragično jer mi ZNAMO da će biti novih slučajeva i to svakog dana po nekoliko.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:20 22.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

samodakazemnesto
"da zaredjaju po srbiji i dele kese hrane iz maksija "

cela anina prica moze stati u ovaj njen deo.

drugo,
usudicu se pitati sve ove koji su na "pravi" nacin shvatili filipov post. dakle,kako niko nije shvatio da je covek ironican? jer kad vam uzmu osnovno ljudsko dostojanstvo,nista vam drugo i ne preostaje nego da budete ironicni.ok, i ogorceni.



da, kese iz maksija...

filip jeste bio ironičan, kada je u pitanju priča o ubistvu "kabadahije", moj komentar se odnosi na nedostatak svake ironije u pričama o 'apšenjjima onih koji su radili njegov posao u drugim okolnostima i imali drugačije mišljenje ili zadatak ili neka se to zove kako god...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:57 22.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

ana_radmilovic

samodakazemnesto"da zaredjaju po srbiji i dele kese hrane iz maksija "cela anina prica moze stati u ovaj njen deo. drugo,usudicu se pitati sve ove koji su na "pravi" nacin shvatili filipov post. dakle,kako niko nije shvatio da je covek ironican? jer kad vam uzmu osnovno ljudsko dostojanstvo,nista vam drugo i ne preostaje nego da budete ironicni.ok, i ogorceni. da, kese iz maksija... filip jeste bio ironičan, kada je u pitanju priča o ubistvu "kabadahije", moj komentar se odnosi na nedostatak svake ironije u pričama o 'apšenjjima onih koji su radili njegov posao u drugim okolnostima i imali drugačije mišljenje ili zadatak ili neka se to zove kako god...


Primera u našim običnim, svakodnevnim životima o svakojakim kabadahijama ima mnogo. Svako od nas nosi duboku, ličnu dramu zbog nesavršenstva društva i odsustva pravne države u Srbiji. Dva primera, koja sam naveo kao OPOMINJUĆE, iz Ugrinovaca i sa sudjenja ubicama Brisa Tatona, otvaraju presudna pitanja smisla naše egzistencije i moralnosti opstanka u ovoj i ovakvoj Srbiji. Ako posle 5. oktobra 2000. najveći zlotvori, ratni profiteri, huškači i zločinci iz Miloševićevih "godina raspleta" nisu izvedeni pred lice pravde, onda će deceniju kasnije biti sve više OPOMINJUĆIH primera! MISLITE O TOME!
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:48 22.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

Filip Mladenović
Primera u našim običnim, svakodnevnim životima o svakojakim kabadahijama ima mnogo. Svako od nas nosi duboku, ličnu dramu zbog nesavršenstva društva i odsustva pravne države u Srbiji.

slažem se, samo nisu sve te kabadahije proizvod miloševićevog režima, mogla bih da ti navedem i neke primere iz ličnog života, ali malo je glupo, javne su ličnosti
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:36 23.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

onda će deceniju kasnije biti sve više OPOMINJUĆIH primera! MISLITE O TOME!



slazem se potpuno. ali se iskreno bojim oguglavanja. tacnije,ona linija koja razdavaja normalnog od nenormalno,dobro od loseg...se svaki dan pomera za jedan korak napred. zato sam rekla (negde) da se danas nemamo vremena zgrazavati na nabuloze od juce,jer nove nebuloze kucaju na vrata. tonemo u sopstveni mulj uceci da plivamo u njemu,a ne da isplivamo.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:00 23.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

samodakazemnesto
tonemo u sopstveni mulj uceci da plivamo u njemu,a ne da isplivamo.

bljak

i tačno , što je najgrdnije od svega
samodakazemnesto samodakazemnesto 23:15 23.04.2010

Re: ne bi je tu nista dir'o

oprosti guskici (meni) na pravopisnoj krivopismenosti,ahahaha.
dolybell92 dolybell92 07:23 22.04.2010

22. april 2010.

Srecan Vam danasnji dan - Dan planete Zemlje

sladomir sladomir 09:09 22.04.2010

Rekao čovek

Stvarnost je najfantastičnija rekao je Dostojevski, i otišo u legendu i mit...
mariopan mariopan 10:29 22.04.2010

Re: Rekao čovek

sladomir
Stvarnost je najfantastičnija rekao je Dostojevski, i otišo u legendu i mit...

Blago njemu, mi odosmo samo u mit i u majčinu..
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:38 23.04.2010

Re: Rekao čovek


Blago njemu, mi odosmo samo u mit i u majčinu.



mi zivimo u miiitu i mitu.
docsumann docsumann 12:04 22.04.2010

Šta je stvarnost?

Stvarnost (realnost) se uvijek uzima kao ključni i ultimativni argument u odbrani bilo kojih/čijih stavova (pa to nema veze sa realnošću/ ...o čemu se tu stvarno radi/ a realno to je .../ stvarnost nam govori drugačije ...) , a da, realno, niko od nas ne može ni približno da dokuči šta je to zaista stvarnost.
Sad, ne pada mi na pamet da relativizujem svakojake svinjarije koje nam raznorazni političari, biznismeni i uopšte ljudi od društvenog uticaja priređuju kao milje u koje treba da se odvijaju naši životi - to je niži level cijele priče.
Na nivou iznad, smo mi sami suočeni sa sopstvenom percercijom stvarnosti. I ta predstava o stvarnosti je jedina stvarnost koju posjedujemo. Jasno je da je ona lična , a ne univerzalna (to je na sledećem nivou). I kao dijelovi naše ličnosti naše stvarnosti međusobno korenspodiraju stvarajući jedan širi okvir zajedničkog viđenja svijeta.
Stiven Hoking je jednom napisao da su ga najveći protivnici njegovih teorija (određeni filozofi nauke) napadali da one nemaju veze sa stvarnošću. Njegov kontra argument je bio (da parafraziram) da ta stvarnost nije ništa drugo do naš opis svijeta na osnovu postojećih (važećih) teorija. Kao takva ona je uvijek samo privremena.
Nove teorije nas već čekaju na horizontu i izvjesno je da će stvarnost XXI vijeka biti drugačija , ne samo vizuelno, već i suštinski, od stvarnosti koju smo do sada živjeli...
Kako će se sve to reflektovati na naše male, lične stvarnosti - ko zna?
Živi bili , pa vidjeli.


samodakazemnesto samodakazemnesto 21:39 23.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

“Srbija će se ugasiti, ne zbog pohlepnih trećerazrednih političara i biznismena nego zbog kukavičluka i osrednjosti njene elite. “ – Svetlana Lukic
docsumann docsumann 01:04 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

osrednja elita je paradoks

nešto što samo sebe negira
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:38 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

docsumann
osrednja elita je paradoks

nešto što samo sebe negira


paradoks je filozofska kategorija, nadje ga se u mnogoj religiji i u puno mudrih izreka... ovo je više kao ordinarna logička greška.
docsumann docsumann 02:57 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

slažem se, ima razlike
kao pradoks njegovo fizičko postojanje je nemoguće
kao logička greška može da postoji u defektmom obliku

onda je valjda to to
samodakazemnesto samodakazemnesto 10:41 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

docsumann
osrednja elita je paradoks

nešto što samo sebe negira


ej doc, mislim da je bitnija poenta,a bogami i poanta mog citiranog odsecka,nego trazenje dlake u jajetu u istom.

ali ako insistiras,ajd…
ne vidim sta je sporno u rechi “osrednja” . osim mozda tvoje antipatije prema svetlani lukic. sto ti, opet ne daje pravo da njoj oduzimas pravo da bude u pravu.
“osrednjost” elite u kontekstu u kom je rec upotrebljena moze znaciti da srpsko drustvo ima alitu,ali je jadna i bedna. tacnije,ne radi posao koji bi trebalo da radi. a to je izmedju ostalog, i to sto cuti kad treba da govori. a kad se usudi da progovori,onda to ucini shapatom. da sam u krivu,situacija na terenu bi bila totalno drugacija. Znaci,srbija ima elitu i na tome se sve zavrsava.

Jope,fala

docsumann docsumann 11:28 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

Ma ne, nema ništa sporno, evo u onom (na Aninu intervenciju) prepravljenom komentaru, mislim da sam se približio suštini citata kojeg si navela.

"kao pradoks njegovo fizičko postojanje je nemoguće
kao logička greška može da postoji u defektnom obliku"

Znači umjesto prave elite imamo njen surogat. Cjenim da je to i tvoja poenta.

Ali ajde da sad ja tebe pitam nešto - kad kažeš elita da li tačno znaš na koje ljude konkretno misliš ili je to neka apstraktni, raznorodni skup najeminentnijih ljudi u politici, kulturi, nauci, biznisu...onih koji vuku konce naših saplitanja i posrtanja.
Može li elita biti malo više anderground , u sjenci , nekoherentna, neorganizovana. Kao raznorodni skup jakih, i u oblastima njihovog djelovanja vrhunskih znalaca, stvaralaca , čije činjenje itekako ostavlja trag u ovom društvu.
Kako se uopšte polaže prijemni za elitu? Jesu li potrebne jake veze? Cijenim da mitu tu nema mjesta (u malim iznosima).....
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:35 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

docsumann

Ali ajde da sad ja tebe pitam nešto - kad kažeš elita da li tačno znaš na koje ljude konkretno misliš ili je to neka apstraktni, raznorodni skup najeminentnijih ljudi u politici, kulturi, nauci, biznisu...onih koji vuku konce naših saplitanja i posrtanja.
Može li elita biti malo više anderground , u sjenci , nekoherentna, neorganizovana. Kao raznorodni skup jakih, i u oblastima njihovog djelovanja vrhunskih znalaca, stvaralaca , čije činjenje itekako ostavlja trag u ovom društvu.
Kako se uopšte polaže prijemni za elitu? Jesu li potrebne jake veze? Cijenim da mitu tu nema mjesta (u malim iznosima).....


doc, divno pitanje i sad mi pade na pamet duško kovačević, pa kaže: treći poziv, ljudi, u srbiji je ostao da produžava vrstu treći poziv, jer su najbolje ljude uvek slali u prve redove od 1 sv rata, preko sremskog fronta ect ect.
elem, "osredjnja elita" je oksimoron, jedno isključuje drugo, ali kako je ovde elita nastala ili negativnom selekcijom ili u nedostatku boljih lepših i pametnijih može da se kaže "osrednja elita", nkakva, podrumska što ti kažeš, elita kao iz "nečistih sila" f.m. dostojevskog
samodakazemnesto samodakazemnesto 14:29 24.04.2010

Re: Šta je stvarnost?

ja pod elitom podrazumevam intelektualni vrh jednog drustva. predpostavljam da je i svetlana mislilaisto,jer bi joj komentar bio besmislen.
a ovo sto se danas zove elitom (biznismeni,politicari,esrada...,to nije elita u svom bazicnom smislu,nego shlag nashe torte. nazalost.

mislim da sam ti sad odgovorila i na pitanje gde i kako se polaze prijemni za elitu i ostalo.

evo npr,ja mislim da smo i mi ovde deo neke elite jer se manje vise slazemo u pitanjima od "krucijalne vaznostine" koja, gle cuda ona kvazi elita ne prihvata.

ako nisam bila dovoljno jasna,da naglasim da pod elitom ne smatram salonce.

"Može li elita biti malo više anderground , u sjenci , nekoherentna, neorganizovana. Kao raznorodni skup jakih, i u oblastima njihovog djelovanja vrhunskih znalaca, stvaralaca , čije činjenje itekako ostavlja trag u ovom društvu."

ovim si odgovorio na ono moje "“osrednjost” elite u kontekstu u kom je rec upotrebljena moze znaciti da srpsko drustvo ima alitu,ali je jadna i bedna. tacnije,ne radi posao koji bi trebalo da radi. a to je izmedju ostalog, i to sto cuti kad treba da govori. a kad se usudi da progovori,onda to ucini shapatom. da sam u krivu,situacija na terenu bi bila totalno drugacija. Znaci,srbija ima elitu i na tome se sve zavrsava."


mislim,isto mislimo ti i ja,samo se ne dojmimo na prvu,ahahahaha
samodakazemnesto samodakazemnesto 17:06 24.04.2010

docsumann ,BRE!!!

docsumann 02:04 24.04.2010
Re: Šta je stvarnost?
osrednja elita je paradoks

nešto što samo sebe negira


daaaj,bre,pa sve si ti zakuvao! buahahahaahaah sad sam "iz fundamenta obratila paznju". svetlana je rekla "...OSREDNJOSTI njene elite", a ne osrednja elita. ti si je pogresno interpretirao, napao njenu nebulozu,a ja pocela da branim nesto sto zena nije rekla. ooo,pa ovo nije bilo ni na onom RTS-u.

sad mi se izvini,pa cu ja tebi
docsumann docsumann 17:34 24.04.2010

Re: docsumann ,BRE!!!

nema frke, naravno da se slažemo

evo, izvini malo sam pretjerao

ali mi se baš namjestilo na volej, jednostavno nisam mogao da odolim...

P.S. osrednjost elite je i dalje oksimoron
samodakazemnesto samodakazemnesto 17:45 24.04.2010

Re: docsumann ,BRE!!!

evo,izvini i ti.

jel ti sad jasno da smo mi intelektualna elita? vish kako se kulturno raspravljamo i jos kulturnije izvinimo jedno drugom? to ti pricam sve vreme

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana