Društvo| Kultura| Životni stil

Dijagnostika bloga: Akutni sujetivitis

dirtyharry RSS / 13.04.2010. u 08:38

3003792574_ff4d69447d.jpgPokušavam da spavam, ne ide. Prevrćem se, znojevi, temperatura. Ustajem, idem do kupatila, gledam se u ogledalu (ne pitajte šta vidim) plezim se ogledalu, koje vrišteći skače i beži u ćošak. Hmm... Krajnje čudno. Okrećem se oko sebe i tražim belog zeca koji hronično kasni i gleda na sat.

U tom trenutku me neko drma za rame i konačno budi.

"Nešto vrišti u drugoj sobi!"

Ja:"Ništa ne brini, sad ću da pogledam."

"Obuci nešto."

Ja:"Zašto? Ovako ako me vidi pre će da se uplaši šta god da je."

Kao Bajaga, na vrhovima prstiju, se šunjam. U sobi se čuje neki čudan zvuk, između plakanja i vrištanja. Svetlo mog laptopa obasjava jakom belom bojom celu sobu. Sad mi je jasno šta se dešava, pa to Blog vrišti. Igrom slučaja mi je ostao uključen računar i to baš sa otvorenom stranom Bloga u Firefox-u.

Dr_Gregory_House_by_Cataclysm_X.jpg"Crni Harry, pa kako možeš da spavaš dok je ovde situacija napeta kao kišobran", pomislih u sebi. Ništa sad, tu smo gde smo, nema nazad. Da vidimo šta može da se učini. Hvatam stetoskop i počinjem ispitivanje, ono najelementarnije. Tučak za meso me gleda sa zida kuhinje, ako budem morao da proveravam reflekse neće biti problem da odem po isti. Slušam jednu stranu, listam dalje, druga strana, treća strana. Imam šta i da vidim, akutni sujetivitis je napao blog na mnogim mestima i počeo da nagriza ono što je zdravo.

Za one koji se nisu školovali u tom smeru, evo, pokušaću najjednostavnije moguće u par rečenica da objasnim o čemu se radi. Blog je mnogo čudan organizam. Svakim danom dobija po neki novi organ koji se zove post (ili blog sa malim početnim slovom "b"), nijedan novi organ na sreću nije vitalan ali se svakim novim organom dobija po jedan novi pogled na svet. Neki organi mogu da budu veoma kompleksni i veliki u zavisnosti od evolucije koja traje sedam dana i kojom mogu da postanu mnogo bolji ali i nažalost očajni.

Organi evoluiraju pomoću malih tela i antitela kojih je Blog pun i koja se zovu blogeri i komentatori. Svaki ima jedinstvenu oznaku (engleski nick, od latinskog nickus). Svako telo i antitelo deluju na organ i u tom procesu organ dobija svoju pravu funkciju. Nažalost, ono što sam prilikom mog pregleda utvrdio je zabrinjavajuće ali nije alarmantno. Neka tela i antitela su u neslozi i tom prilikom dolazi do borbe kojom se izlučuje velika količina štetnih materija od kojih je jedna poznata kao sujetilaza. Ona šteti većini i neka tela i antitela bivaju nažalost trajno odstranjena iz organizma.

Zaključak: Blogu sam prepisao sujeticilin i to u velikim količinama u narednom periodu. Bolest iako je akutna je veoma otporna i često se navraća ponovo ali to je sve što sam mogao da uradim i da se nadam najboljem. Opet za one laike, sujeticilin sadrži 100% poštovanja, 100% tolerancije, skoro 100% razumevanja i mnogo smeha (malo ispod 100%). Zato je toliko i delotvoran.

O Autoru:

guilty-puppy1.jpgDr. Prljavi je najebo više puta u životu ni kriv ni dužan od veoma slične bolesti koja za naziva sujeta. Kada bi se pravio spisak njegov obim bi postideo Tolstoja koji bi odma' seo da prepisuje i dopisuje svoja dela, mada možda i ne bi, možda on nije sujetan. Počevši od fakulteta gde je jedan profesor jedva pustio istog da položi ispit zato što mu je rekao da mu rešenje zadatka nije tačno i zato što je uradio zadatak na bolji način od njega pa do par zadnjih poslova koje je promenio najviše zbog iste bolesti. Pretpostavljeni (čitaj seronje) ne podnose pametne podanike i mahom pripisuju sebi njihova dela. Ovo je rezultiralo da se Dr. Harry kasnije posle nekog vremena kada se sve okolnosti razjasne ponovo poziva na istu kliniku od nadležnih da radi ali sve te ponude su odbijene.

Ova bolest je poznata mnogima, Englezima kao vanity, Rusima kao суета itd. Mnogi ljudi boluju od nje manje ili više. Malo ima onih koji je nemaju skoro uopšte i sa tim ljudima je pravo zadovoljstvo da se diskutuje, razgovara i u njihovom društvu uopšte. Sujeta je potreba da se pokaže sopstvena vrednost nipodaštavajući vrednosti ostalih. U drugima se vidi samo ono loše. Nadmenost, egoizam su pokazatelji sujete. Sujeta je želja za dokazivanjem, ali nezdravim dokazivanjem koje može da bude i kroz materijalne stvari kako bi pokazao svoju superiornost i privukao pažnju drugih.

Najveća kazna za sujetne je ignorisanje. Kompleksi viših vrednosti, postavljanje previsokih standarda i onda omalovažavanje ostalih smatrajući ih za manje vredne su takođe pokazatelji sujete. Ljudi koji priznaju svoju sujetu i koji se bore protiv nje su druga sorta. To je zdrava sujeta, da ne kažem urođena i koja možda vuče korene još od pre Darvina kada je svako brinuo samo za svoj opstanak.

324558-250px_the_thinker_close_large.jpgOvde na blogu može da se kod nekih tela i antitela vidi nešto što folozofi nazivaju eristička dijalektika ili umetnost da se uvek bude u pravu. Sredstva se u ovoj prepirci ne biraju, fair play-a nema jer to umanjuje mogućnost da se duel dobije. Makijavelijevo učenje dolazi do izražaja, ili napadaj da ne bi bio napadnut. Ako se u prepirci dâ šansa protivniku da bude u pravu, teško onda da može da se očekuje da će i on to uraditi prema vama i zato mora da se igra oštro i nepravedno. Da ne idemo dalje u filozofiju, ovde ćemo stati, shvatili ste poentu.

Ljudi koji izbegavaju kritike, pa čak i šale, na svoj račun su sujetni. Ovo može da se vidi svuda u svakodnevnom životu. Svako zna nekog na čiji račun ne može da zbija šale kao što može sa drugima. Hvalisavci su sujetni ljudi jer žele da stvore sliku o svojoj višoj vrednosti. Ova viša vrednost može biti postignuta i pripadnošću nekoj grupi ljudi po bilo kom osnovu, pa čak i nacionalnom. Predrasude i stereotipi takođe, jer se omalažavaju ljudi koji ne pripadaju toj grupi ljudi ili nemaju neke osobine kao oni drugi. Nacionalizam je oblik sujete (setite se i nacizma).

Smurfs_Vanity_Smurf-Statue.jpgSujeta je usko povezana sa narcizmom ali po mom iskustvu ženski deo populacije je skloniji ovoj vrsti sujete. Nažalost sujeta se dobrim delom i uči od okoline i to pre svega od roditelja i porodice. U porodicama gde su deca učena da uvažavaju i poštuju druge od malena, tu nema mesta sujeti. Čisto da se zna da je i u svim religijama sujeta greh pa tako i u hrišćanstvu.

Da li Dr. Harry ima sujete? Pa ima je naravno, ne mnogo ali je ima. Zato je sam sebi prepisao sujeticilin doživotno i leči se od toga. Zato je jednog studenta na poslu uzeo pod svoje i umesto da ga bije po ušima što ništa ne zna, uči ga kako treba da radi ali ga i sluša jer mu je isti pomogao svojim idejama da reši probleme koje je dotični Dr. prevideo. Uvek važi ono da su dve glave pametnije od jedne.

Po Dr. Harry-ju najsujetnije profesije su programeri i lekari. Kad se samo seti koliko je puta išao kod lekara kad je isti rekao za svog kolegu:"Ma što ti je to dao, ma taj nema pojma, ovo ti da uzmeš!". Tetka Šnjavi mu je već jednom rekla da nije upoznao arhitekte pa će ovde da doda i arhitekte. Nema pravila.

Niko nije savršen. Svako ima svoju oblast u kojoj je bolji od sagovornika, mada za par godina može da bude i obrnuto, ipak to ne znači da svoj kvalitet treba da se nabija sagovorniku na nos. Prava pohvala i kvalitet je kad to neko drugi samoinicijativno uradi umesto vas.

PS: U slučaju da ovaj organ bude uspešno transplantiran iz Word-a u Blog, čemu se Dr. Harry iskreno nada i što ćemo videti nakon sedam dana, svoje doze sujeticilina možete da naručite preko privatnih poruka, svakog dana u bilo koje vreme ili komentara ovde. Za prvih 10 koji se jave besplatno.

Edit: Zaboravio sam da dodam ovaj film koji oslikava život na blogu. Nadam se da će biti edukativan.



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 08:46 13.04.2010

muzichka podloga!

dirtyharry dirtyharry 08:49 13.04.2010

Re: muzichka podloga!

angie01

levitan92 levitan92 08:57 13.04.2010

Treće lice


Opaka boles', nema šta, sjajno analizirana. Samo, i Hari, kao i svi mi, živ čovek, pa mu promakao jedan lingvisitički detalj- kada neko o sebi govori u trećem licu, vrlo verovatno ima nekih malo teže odstranjivih naslaga sujete No, ništa što malo rada na sebi ne može da eliminiše- a ovakvi tekstovi su baš to. Preporuka.

dirtyharry dirtyharry 09:10 13.04.2010

Re: Treće lice

levitan92

Opaka boles', nema šta, sjajno analizirana. Samo, i Hari, kao i svi mi, živ čovek, pa mu promakao jedan lingvisitički detalj- kada neko o sebi govori u trećem licu, vrlo verovatno ima nekih malo teže odstranjivih naslaga sujete No, ništa što malo rada na sebi ne može da eliminiše- a ovakvi tekstovi su baš to. Preporuka.

Hvala, hvala. Prihvatam sve kritike ali i tebi je promiklo da je polovina teksta u prvom licu , a ovaj dole deo je "O Autoru" pa ne ide da se piše u prvom licu bre ho . Svi smo mi ljudi (valjda) samo treba da se potrudimo da prihvatimo druge takve kakvi jesu.
4krofnica 4krofnica 09:02 13.04.2010

*


3ca
krofna/antitelo and proud of it.
dirtyharry dirtyharry 09:13 13.04.2010

Re: *

4krofnica

3ca
krofna/antitelo and proud of it.




Isporuka štiže poštom
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:38 13.04.2010

Mislim

da bi sujeticilin bio još efikasniji u kombinaciji sa



A, taština je, na žalost još starija od engleskog pojma, još stari Rimljani su se bavili problemom Vanitas vanitatum omina vanitas.

4krofnica 4krofnica 09:46 13.04.2010

Re: *

hjaoooo, ovi lekici su sa cokoladom! mi lajk it!
(dottore, ubacite i nesto za nesanicu, to je takodje bolest bloga)
dirtyharry dirtyharry 10:47 13.04.2010

Re: Mislim

Jelica Greganović
da bi sujeticilin bio još efikasniji u kombinaciji sa

Apsolutno se slažem koleginice. Vidi se da iskustvo govori iz Vas.

Jelica Greganović
A, taština je, na žalost još starija od engleskog pojma, još stari Rimljani su se bavili problemom Vanitas vanitatum omina vanitas.

Znam, šteta samo kad su već bili dokoni što ne nađoše i neku preventivu ali dobro ne možeš sve da dobiješ.

4krofnica
hjaoooo, ovi lekici su sa cokoladom! mi lajk it!
(dottore, ubacite i nesto za nesanicu, to je takodje bolest bloga)

Pa šta si bre ti mislila. Ovo je All Inclusive usluga
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:54 13.04.2010

Sujeta

Vidi se da iskustvo govori iz Vas.

Je l ovo komplimenAt?
dirtyharry dirtyharry 12:37 13.04.2010

Re: Sujeta

Jelica Greganović
Vidi se da iskustvo govori iz Vas.

Je l ovo komplimenAt?

Apsolutno .
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:19 13.04.2010

Ogledalce, ogledalce...


Sujeta je usko povezana sa narcizmom ali po mom iskustvu ženski deo populacije je skloniji ovoj vrsti sujete.



Edit: Ja, ipak, mislim da su političari najveći narcisi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:40 13.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

usko povezana sa narcizmom ali po mom iskustvu ženski deo populacije je skloniji ovoj vrsti sujete.


Je li Vojislave, beše li rodonačelnik pojma narcisoidnost muško ili žensko?

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:06 13.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

Po mom saznanaju bio je muško, ipak, pomalo feminiziran tip.

PS: gornji citatit, a i skustvo, je autora bloga.
Ja ostajem pri, ranije već iznetom, stavu da su političari najveći narcisi.
Ako treba mogu navesti primere.
nikola_kovac nikola_kovac 10:12 13.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

Ja ostajem pri, ranije već iznetom, stavu da su političari najveći narcisi.

Соло певачи, билив ми.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:48 13.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

Ako treba mogu navesti primere.

Ne moraš, poznajem ih suviše dobro
dirtyharry dirtyharry 12:34 13.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

Jelica Greganović
usko povezana sa narcizmom ali po mom iskustvu ženski deo populacije je skloniji ovoj vrsti sujete.

Je li Vojislave, beše li rodonačelnik pojma narcisoidnost muško ili žensko?

ako si mu rekla
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:47 13.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

iris.davidovich iris.davidovich 18:57 14.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

Po mom saznanaju bio je muško, ipak, pomalo feminiziran tip.
metroseksualac, takoreci
dirtyharry dirtyharry 18:58 14.04.2010

Re: Ogledalce, ogledalce...

iris.davidovich
Po mom saznanaju bio je muško, ipak, pomalo feminiziran tip.
metroseksualac, takoreci

e slatko me nasmeja
buba_truba buba_truba 09:23 13.04.2010

Konačno prava dijagnoza

Svaka čast! Konačno jedan valjan blog o Blogu. Preporuka.

P.S. Samo da te ovom prilikom zamolim: kada budeš poželeo da prestaneš da pišeš na ovom blogu (nebitno zašto), nemoj da pišeš oproštajni blog, da se odjavljuješ (javno). Samo nestani (ma znam ja da bi svako od nas rado posmatrao sopstvenu sahranu, pa da vidi lica raznih, koliko ko tuguje...) - u suprotnom, ova tvoja sjajna analiza odnosiće se i na tebe. Ako je za utehu, evo, moja malenkost će se dugo i rado sećati tvojih blogova.
dirtyharry dirtyharry 10:40 13.04.2010

Re: Konačno prava dijagnoza

buba_truba
Konačno prava dijagnoza
Svaka čast! Konačno jedan valjan blog o Blogu. Preporuka.

Hvala

Za ostatak tvog komentara mogu da ti poklonim ovu pesmu:

miloradkakmar miloradkakmar 09:26 13.04.2010

Jesam li

ja to 9(deveti)!?
I meni, ponekad, na um dođe da sam pametniji od samog sebe.

Ima li leka DR ?
dirtyharry dirtyharry 10:36 13.04.2010

Re: Jesam li

miloradkakmar
I meni, ponekad, na um dođe da sam pametniji od samog sebe.

Dragi kolega doktor vam prepisuje gledanje ovog kratkog filma, inače na radost sviju nas ovde, savršenog ste blogozdravlja.



PS: Pouke će vam pomoći i u predstojećoj i zasluženoj penziji .
miloradkakmar miloradkakmar 10:54 13.04.2010

Re: Jesam li

dirtyharry
miloradkakmar
I meni, ponekad, na um dođe da sam pametniji od samog sebe.

Dragi kolega doktor vam prepisuje gledanje ovog kratkog filma, inače na radost sviju nas ovde, savršenog ste blogozdravlja.



PS: Pouke će vam pomoći i u predstojećoj i zasluženoj penziji .

Izvrsno!
Neko bi rekao život je partija šaha.
Simultanka sa samim sobom.

Igraj sa konjem!
Neću da igram sa konjem.
dirtyharry dirtyharry 10:59 13.04.2010

Re: Jesam li

miloradkakmar
Izvrsno!
Neko bi rekao život je partija šaha.
Simultanka sa samim sobom.
Igraj sa konjem!
Neću da igram sa konjem.

Baš to .
Ako mi veruješ da i sam to radim ponekad, pokušavam da nadmašim samog sebe.
Recimo pisanje bloga je jedan takav proces. Imam čitavu kolekciju neobjavljenih koji po meni nisu dobri, sâm sam ih ocenio kao nedostojne, pa tek kad prođu doradu možda budu dovoljno kvalitetni da ugledaju svetlost ovog belila
miloradkakmar miloradkakmar 16:08 13.04.2010

Re: Jesam li

dirtyharry
Recimo pisanje bloga je jedan takav proces. Imam čitavu kolekciju neobjavljenih koji po meni nisu dobri, sâm sam ih ocenio kao nedostojne, pa tek kad prođu doradu možda budu dovoljno kvalitetni da ugledaju svetlost ovog belila

Ja kad napišem, odmah i objavljujem.

P. S. Pozajmi koji.
Atomski mrav Atomski mrav 09:27 13.04.2010

Doktore, jeste li sigurni...

... da je u pitanju akutno stanje?
dirtyharry dirtyharry 10:45 13.04.2010

Re: Doktore, jeste li sigurni...

Atomski mrav
... da je u pitanju akutno stanje?

Nažalost, nisam. Teško se razaznaje. Nadam se najboljem .
pointofview_gun pointofview_gun 10:29 13.04.2010

Ako

nisi sujetan,tad si neprimetan . Narocito na blogu.
Doktore, povedite racuna o dozama, da ne bude previse harmonije. Harmonija je prvi korak ka dosadi.
dirtyharry dirtyharry 10:54 13.04.2010

Re: Ako

pointofview_gun
nisi sujetan,tad si neprimetan . Narocito na blogu.

Sa ovim se koleginice ne slažem. Veruj mi da ljudi primećuju kvalitetne komentare i bez doze sujete u njima kojima se ističe komentatorova veličina.

pointofview_gun
Doktore, povedite racuna o dozama, da ne bude previse harmonije. Harmonija je prvi korak ka dosadi.

I sa ovim se ne slažem ali prihvatam savet, vodim računa o dozama bolje nego naše ministarstvo zdravlja o vakcinama protiv novog gripa.
Dobra polemika može da bude harmonična i bez sujete. Pametni ljudi vide intelektualnu veličinu u sagovorniku po komentarima kakvi god oni bili. Nažalost, vidi se i zloba i sujeta i još mnogo toga. To se oseća bez bilo kakvog posebnog naglašavanja.
Po nečijem komentaru od jednog pasusa mogu da napišem ceo blog šta sam sve zaključio iz njega, naravno da nisam za sve u pravu ali već posle nekoliko komentara je slika sve jasnija.
pointofview_gun pointofview_gun 09:55 15.04.2010

Re: Ako

Sa ovim se koleginice ne slažem.

I sa ovim se ne slažem


Evo, posle primanja inekcije, mogu samo da kazem
dirtyharry dirtyharry 09:59 15.04.2010

Re: Ako

pointofview_gun
Sa ovim se koleginice ne slažem.

I sa ovim se ne slažem

Evo, posle primanja inekcije, mogu samo da kazem

Hahahaha
jinks jinks 10:34 13.04.2010

Nisu svi

tela i antitela kojih je Blog pun i koja se zovu blogeri.

blogeri. Neki su komentatori bez prava pisanja bloga.
dirtyharry dirtyharry 10:38 13.04.2010

Re: Nisu svi

jinks
Organi evoluiraju pomoću malih tela i antitela kojih je Blog pun i koja se zovu blogeri.

blogeri. Neki su komentatori bez prava pisanja bloga.

Potpuno ste u pravu kolega, izvinjavam se na nepotpunim informacijama, ko što rekoh ipak je složen organizam u pitanju. Eno, ispravio sam ovu nepravdu u tekstu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:39 13.04.2010

sujeticilin

Redovna, ciklična pojava na Blogu.

Pas laje, karavani prolaze.

Mogu da mi pljunu pod Windows (tj. Mac)
dirtyharry dirtyharry 10:44 13.04.2010

Re: sujeticilin

Milutin Milošević
Redovna, ciklična pojava na Blogu.
Pas laje, karavani prolaze.
Mogu da mi pljunu pod Windows (tj. Mac)

Slažem se gazda Milutine, to je kao što sam rekao najjače sredstvo protiv sijetnih: Ignorisanje.

Nažalost ne mogu svi i u svakoj prilici da ignorišu.
masovna_keva masovna_keva 11:26 13.04.2010

Re: sujeticilin

Doktore, jel moze prvih 15 ? :)

Odlican post i u pravo vreme za mene, zajedno sa onim o ostavljanju nikotinskih stapica :)
dirtyharry dirtyharry 11:37 13.04.2010

Re: sujeticilin

masovna_keva
Doktore, jel moze prvih 15 ? :)

Naravno. Taman posla bre
masovna_keva
Odlican post i u pravo vreme za mene, zajedno sa onim o ostavljanju nikotinskih stapica :)

Hvala .
stasava stasava 11:16 13.04.2010

sujeta

Meni se tvoji blogovi svidjaju izmedju ostalog i zbog toga sto se primecuje odsustvo sujete, koja je stvarno najteza bolest-a Tolstoj je posebna prica kada je sujeta u pitanju. Ipak, lepse je kada se na blog ne stavi kljucic za komentare, jer kao sto se kaze-niko me ne moze uvrediti, samo sam sebe mogu da uvredim i ponizim. Mada, reci mogu uzasno da bole, da izazovu jak fizicki bol.Svako je odgovoran iskljucivo za SVOJE reci.
dirtyharry dirtyharry 11:51 13.04.2010

Re: sujeta

stasava
Meni se tvoji blogovi svidjaju izmedju ostalog i zbog toga sto se primecuje odsustvo sujete

Hvala .

stasava
Ipak, lepse je kada se na blog ne stavi kljucic za komentare, jer kao sto se kaze-niko me ne moze uvrediti

Naravno, ja sam recimo za svoj prethodni blog bio u velikoj dilemi da li da ga zaključam ili ne. Uradio sam moje tačke gledišta ispravno jer se desilo na nekom drugom blogu upravo ono što sam ja hteo da izbegnem a to je opšte pljuvanje na sve strane i pravdanje svojih postupaka od nekad. Primio sam milion privatnih poruka gde sam rekao onima koje je interesovalo zašto je tako i to je to.

stasava
Mada, reci mogu uzasno da bole, da izazovu jak fizicki bol.Svako je odgovoran iskljucivo za SVOJE reci.

Baš tako.
thebee269 thebee269 15:38 13.04.2010

Re: sujeta

Svako je odgovoran iskljucivo za SVOJE reci.


RECI-,, Opasne su i zato ih treba cuvati na jednom mestu, najbolje pod kljucem, i upotrebljavati pazljivo, u malim dozama, samo onda kada si siguran da tebi i nikom drugom ne mogu nauditi. Inace..."

neko pametan je ovo rekao, ja procitao kod moje 16-godisnje cerke na fejsu.
dirtyharry dirtyharry 15:43 13.04.2010

Re: sujeta

thebee269
neko pametan je ovo rekao, ja procitao kod moje 16-godisnje cerke na fejsu.

Slažem se, inače nemoj da špijuniraš dete bre (mnogo ).
thebee269 thebee269 20:35 13.04.2010

Re: sujeta

Slažem se, inače nemoj da špijuniraš dete bre (mnogo ).

to je uz njenu dozvolu ,naravno
dirtyharry dirtyharry 20:37 13.04.2010

Re: sujeta

thebee269
Slažem se, inače nemoj da špijuniraš dete bre (mnogo ).

to je uz njenu dozvolu ,naravno

Ma šalim se, naravno. Inače ako budem počeo da pišem i o poltronstvu (već pišem o pohlepi) pomisliće bre neko da sam ugostio ovde kao podstanare četiri jahača apokalipse.
Bili Piton Bili Piton 20:38 13.04.2010

Re: sujeta

dirtyharry

Slažem se, inače nemoj da špijuniraš dete bre (mnogo ).


Hehe, ovo je i meni proletelo kroz glavu
maca22 maca22 01:47 17.04.2010

Re: sujeta

stasava
Meni se tvoji blogovi svidjaju izmedju ostalog i zbog toga sto se primecuje odsustvo sujete,

A ja vidim nesto mi chudno...

anagardboo anagardboo 11:21 13.04.2010

Ne komentarisem cesto,

ali me je ovaj tekst ponukao da se setim jednog sjajnog filma i da njegov sam kraj podelim s vama



Vanity, definitely my favourite sin!
dirtyharry dirtyharry 11:35 13.04.2010

Re: Ne komentarisem cesto,

anagardboo
ali me je ovaj tekst ponukao da se setim jednog sjajnog filma i da njegov sam kraj podelim s vama
Vanity, definitely my favourite sin!

NEPROCENJIVO. Film je odličan i gledao sam ga više puta ali ne znam kako mi je ova rečenica promikla. Malo mi žao Stonse koji su isečeni pa evo cele kompozicije:



Hvala na komentaru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:48 13.04.2010

POHLEPA je još gora bolest!

U odnosu na sujetu, pohlepa je još gora bolest, pogubnija po ljudski rod! Predlažem da uputimo inicijativu da se pohlepa i sujeta uvrste u oficijelni spisak zaraznih bolesti Svetske zdravstvene organizacije!
dirtyharry dirtyharry 11:54 13.04.2010

Re: POHLEPA je još gora bolest!

Filip Mladenović
U odnosu na sujetu, pohlepa je još gora bolest, pogubnija po ljudski rod! Predlažem da uputimo inicijativu da se pohlepa i sujeta uvrste u oficijelni spisak zaraznih bolesti Svetske zdravstvene organizacije!

Slažem se kolega. O toj bolesti sam počeo blog iako ne direktan kao o ovoj sada, ali nažalost on je i ozbiljniji pa zahteva i malo više intelektualnog rada.
Inače obe bolesti kod nas u Srbiji uspevaju naočigled svih s tom razlikom što ova tvoja ubija pošten narod.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:50 13.04.2010

Re: POHLEPA je još gora bolest!

pohlepa je još gora bolest, pogubnija po ljudski rod! Predlažem da uputimo inicijativu da se pohlepa i sujeta uvrste u oficijelni spisak zaraznih bolesti Svetske zdravstvene organizacije!

Nemoj svega ti...opet će da proglase neku pandemiju ne bi li prodali ono što je ostalo ptičje-svinjskih, 'oće da pocrcamo od njih...
ivana23 ivana23 13:02 13.04.2010

Re: POHLEPA je još gora bolest!

Jelica Greganović
pohlepa je još gora bolest, pogubnija po ljudski rod! Predlažem da uputimo inicijativu da se pohlepa i sujeta uvrste u oficijelni spisak zaraznih bolesti Svetske zdravstvene organizacije!

Nemoj svega ti...opet će da proglase neku pandemiju ne bi li prodali ono što je ostalo ptičje-svinjskih, 'oće da pocrcamo od njih...

Pandemija je jos uvek na snazi...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:54 13.04.2010

samo,da se ne predoziramo !



Kad se vec citira,Momcilo...
(Ako se posle ovoga vise ne budem pojavljivao,razumecete!?)
taube taube 12:29 13.04.2010

m

odlicno napisano
dirtyharry dirtyharry 12:31 13.04.2010

Re: m

taube
odlicno napisano

Hvala .
Bili Piton Bili Piton 12:54 13.04.2010

I opet


sjajan blog, Hari (maznuo si mi temu o kojoj sam se spremao da pisem, samo sto si je mnogo temeljnije i duhovitije obradio).

Nisam ranije bio u prilici, pa da iskoristim ovu da ti cestitam vise nego zasluzenu promociju
dirtyharry dirtyharry 13:59 13.04.2010

Re: I opet

Bili Piton

sjajan blog, Hari (maznuo si mi temu o kojoj sam se spremao da pisem, samo sto si je mnogo temeljnije i duhovitije obradio).

Ma jes, to mi se omiklo, nemoj da omalovažavaš sebe

Bili Piton

Nisam ranije bio u prilici, pa da iskoristim ovu da ti cestitam vise nego zasluzenu promociju

Hvala, hvala. Mislim da se to omiklo uredništvu .
4krofnica 4krofnica 14:13 13.04.2010

Re: I opet

to mi se omiklo,
da se to omiklo

1.jel ovo neka interna fora ili
2.si zaboravio maternji
3.previse arbajtovanja
4.voz trucka
5.losa tastatura

*pomislih jos i da previse programiras ali ondak bi stavio ovako
function getFunctionName {omiklo}
ili tako nestooo
dirtyharry dirtyharry 14:22 13.04.2010

Re: I opet

4krofnica
*pomislih jos i da previse programiras ali ondak bi stavio ovako
function getFunctionName {omiklo}
ili tako nestooo

Ma jok bre. To mi je poseban taster na tastaturi. Kad zaglavim i ne znam šta ću ja lupim njega pa šta ispadne .
4krofnica 4krofnica 14:32 13.04.2010

Re: I opet

ah zoooo
lako je tebi Hari, ja sad moram na 2 (dve) radionice u vrtic kod klinaca. to je posebna presija-kad krenes da se druzis sa klincima i kao lepite nesto, kako znate i umete a drugi roditelji dodju skockani, sa vec pripremljenim materijalom, konceptom i vizijom, te sve to prezentuju kao da je za Oktobarski salon a ne da izgledaju kao radovi trogodisnjaka i petogodisnjaka...uf. roditelj. najtezi posao koji postoji, narocito ako imas sa kim da se poredis..
dirtyharry dirtyharry 14:38 13.04.2010

Re: I opet

4krofnica
uf. roditelj. najtezi posao koji postoji, narocito ako imas sa kim da se poredis..

Nimsa roditelj, ali imam dva bratanca koji su malo stariji od tovjih klinaca i znam koliko naporno može da bude. Bezpogovorno si u pravu.

4krofnica
a drugi roditelji dodju skockani, sa vec pripremljenim materijalom, konceptom i vizijom, te sve to prezentuju kao da je za Oktobarski salon a ne da izgledaju kao radovi trogodisnjaka i petogodisnjaka.

A da znaš samo koliko ja to mrzim, da ne možeš da pojmiš. Mada videće ti za 15-20 godina gde su grešili. Po meni cilj je da naučiš dete da što više samo uradi a ne da mu ti uradiš sve da bi ono pobedilo nekog.
Tako stvaramo debile, odnosno neki od roditelja, no dobro. To je druga tema .
gagas77 gagas77 13:14 13.04.2010

..

dirtyharry dirtyharry 13:58 13.04.2010

Re: ..

gagas77

mikele9 mikele9 14:23 13.04.2010

Re: ..

„Mišljenja su kao guzice, svi ih imaju i misle da tuđa više smrdi“.
Dragi moj mladi prijatelju Harry, ne odoleh a da ne stavim ovo iznad, ku'š bolje ilustracije za sujetu?
Odličan desetka, daj jedan od Index-a da je upišem
dirtyharry dirtyharry 14:29 13.04.2010

Re: ..

mikele9
„Mišljenja su kao guzice, svi ih imaju i misle da tuđa više smrdi“.

Odlična dosetka moj iskusni prijatelju. samo bih ovde čisto ilustracije radi pozajmio jednu skicu od dragog nam kolege Черевићанa. Jes' da je ima i kod tebe, ali evo, da pokažem da i mi ne oskudevamo

jasnaz jasnaz 14:09 13.04.2010

:




Љudi svih mana:
Potvrдite (se)




blogovatelj blogovatelj 14:27 13.04.2010

Citam i secam se

Kad sam procitao ovo setih se price koju sam cuo pre nekih petnaestak godina.
Moja prijateljica, u to vreme student medicine, imala je vezbe iz neuropsihijatrije u kragujevackoj ludari.
Profesor im je jednog dana dodelio po jednog dilbera koji se tog momenta nasao tamo. Dilber je kragujvacki sleng za ludaka, da ovo ne bude pogresno shvaceno. Moja drugarica je dobila pacijenta koji je utripovao da je Gospod Bog licno i persnalno.
Posle neke uvodne price sa njim on je njoj to jasno i glasno rekao. To da je on Gospod Bog. Na njeno pitanje zasto tako misli imao je spremno objasnjenje:
- Pa evo ovako. Probudim se, podignem roletne, sunce sija, divan dan. Sve prelepo. Izadjem napolje, sve olistalo, prolece, cvece mirise. Puno ljudi napolju, svi lepi i fini. Automobili prolaze. Kako da ne budem ponosan, kad znam da sam to sve ja stvorio ?!
Sujetni blogeri mene podsecaju na razblazenu verziju ovog dilbera. Oni stvarno imaju trip da su u najmanju ruku stvorili ako ne svet, ono bar internet. A ako su stvorili internet, onda je i blogosvemir njihovo licno vlasnistvo. Podrazumeva se da se na blogu osecaju kao kod kuce, ne dozvoljavaju nikakve primedbe, banuju po sopstvenom nahodjenju, ujedaju u coporima ako im ne ides niz dlaku.
A kako i da ne rade to, kad znaju da su izmislili internet?!
Atomski mrav Atomski mrav 14:42 13.04.2010

Re: Citam i secam se

Kako kaže Mark Knopfler...

"Two men say they are Jesus,
one of them MUST be wrong...!"
scabies scabies 15:18 13.04.2010

samoterapija

Ljudi koji izbegavaju kritike, pa čak i šale, na svoj račun su sujetni.
Ja ne izbegavam ni kritike ni šale na svoj racun, a sujetna sam, bre, k'o žena programer-lekar-arhitekta Zato mi je malo sumnjiva ova tvoja tvrdnja
Teško je priznati svoj greh i slabost. Ja računam na onu: "ko priznaje pola mu se prašta" Ne pokušavam da se lečim jer duboko verujem da je to posao koji sujetu sujetnih samo sve više hrani. Lično smatram da je sasvim dovoljno sa moje strane da pokušavam da sprečim manifestacije sujete.
dirtyharry dirtyharry 15:22 13.04.2010

Re: samoterapija

scabies
Ja ne izbegavam ni kritike ni šale na svoj racun, a sujetna sam, bre, k'o žena programer-lekar-arhitekta Zato mi je malo sumnjiva ova tvoja tvrdnja

Ne kažem da nema izuzetaka ali i tvoje priznanje da jesi sujetna znači nešto otprilike ko što i sama reče, pola ti se prašta.
Najgori su oni koji ništa ne priznaju.


scabies
Lično smatram da je sasvim dovoljno sa moje strane da pokušavam da sprečim manifestacije sujete.

Jeste, u najvećem broju slučajeva, da ne kažem uvek.
scabies scabies 16:09 13.04.2010

sujetitis

Ima jedna jako interesantna stvar, ljude kad pitaš koje su najgore ljudske osobine najfrekventniji su odgovori: sujeta, licemerje, zavist, poltronstvo, sebičnost, pohlepa... Kad ih pitaš koje su njihove najgore osoine najfrekventniji su odgovori: previše sam iskren, previše verujem ljudima, preemotivan sam, impulsivan sam, nekad sam naivan, brzoplet sam... Čudna je to neravnoteža kako se vidimo, kako smo viđeni i kako vidimo druge. Nešto tu opasno ne štima
Zato jeste osnovni korak priznati sebi svoje mane. Ali tu nastupa drugi problem: čim priznamo, već u sledećem trenutku počnemo verovati da smo se sa istim uspešno izborili i da su sad deo naše mračne prošlosti. A onda nastupa terminalna faza sujetitisa u kojoj je izlečenje nemoguće.
nsarski nsarski 20:46 13.04.2010

Re: sujetitis

Ima jedna jako interesantna stvar, ljude kad pitaš koje su najgore ljudske osobine najfrekventniji su odgovori: sujeta, licemerje, zavist, poltronstvo, sebičnost, pohlepa...


Kad pitas Bibliju koji su smrtni grehovi, ona ih nabroji sedam:
ponos, bes, zavist, lenjost, pohlepa, pozuda i prozdrljivost. Ispoljavati bilo koji od njih je nemoralno, ali nije i obavezno zakonom kaznjivo.

Rece W. C. Fields: Sve sto ja volim da radim je ili protiv zakona, ili protiv morala, ili goji.
mariopan mariopan 16:22 15.04.2010

Re: samoterapija

Najgori su oni koji ništa ne priznaju.

OK, ja ništa ne priznajem.
E, sad ti meni na ovo gluvo uvo šapni o čemu se ovde radi ali pazi da drugi ne ukapiraju da nemam pojma
dirtyharry dirtyharry 18:27 15.04.2010

Re: samoterapija

mariopan
Najgori su oni koji ništa ne priznaju.

OK, ja ništa ne priznajem.
E, sad ti meni na ovo gluvo uvo šapni o čemu se ovde radi ali pazi da drugi ne ukapiraju da nemam pojma

Nema veze Mariopan, ponekad je i neznanje blagosloveno . Što manje znaš manje glavobolje .
mariopan mariopan 16:10 16.04.2010

Re: samoterapija

dirtyharry
mariopan
Najgori su oni koji ništa ne priznaju.

OK, ja ništa ne priznajem.
E, sad ti meni na ovo gluvo uvo šapni o čemu se ovde radi ali pazi da drugi ne ukapiraju da nemam pojma

Nema veze Mariopan, ponekad je i neznanje blagosloveno . Što manje znaš manje glavobolje .

Tek toliko da vidiš da nisam sujetna, lepo priznam kada ne znam, ali kada se vratim čitaću pažljivije pa ću valjda ukapirati Inače mi frka danas totalna, ne mogu k sebi da dođem od posla.
thebee269 thebee269 15:52 13.04.2010

svaka cast ...

na temi i kako si je obradio, super.
Nego , zamolio bih te da napises nesto slicno o poltronstvu, koga , cini mi se ovde na blogu itekako ima.
7ispala7 7ispala7 16:04 13.04.2010

..

Rekla bih da je mrvica sujete izbacila ovaj dobar tekst(zato budi stalno po malo takav)
dirtyharry dirtyharry 21:00 13.04.2010

Re: ..

7ispala7
Rekla bih da je mrvica sujete izbacila ovaj dobar tekst(zato budi stalno po malo takav)

Pa mogu da ti kažem da ima verovatno malo istine u tome što si rekla. U pravu si . Da nije tako ne bih gledao da mi svaki sledeći blog bude bolji od prethodnog
Filip2412 Filip2412 16:12 13.04.2010

...

previše sam iskren, previše verujem ljudima, preemotivan sam, impulsivan sam, nekad sam naivan, brzoplet sam


previse radim, previse sam lep, previse sam pametan i naravno....

preterano sam skroman.
scabies scabies 16:14 13.04.2010

Re: ...

Filip2412
previše sam iskren, previše verujem ljudima, preemotivan sam, impulsivan sam, nekad sam naivan, brzoplet sam


previse radim, previse sam lep, previse sam pametan i naravno....

preterano sam skroman.
I priznaćeš da je najteže nama sa tim najgorim sklopom najlošijih osobina?
Filip2412 Filip2412 16:46 13.04.2010

Re: ...

I priznaćeš da je najteže nama sa tim najgorim sklopom najlošijih osobina?
a da, hvala na podsecanju:

...meni je uvek najteze
blogovatelj blogovatelj 16:51 13.04.2010

Re: ...

previse radim, previse sam lep, previse sam pametan i naravno....

preterano sam skroman


Nekada sam bio prepotentan.
Sada sam se te mane oslobodio.
Sada sam savrsen.
dirtyharry dirtyharry 07:21 14.04.2010

Re: ...

blogovatelj
previse radim, previse sam lep, previse sam pametan i naravno....

preterano sam skroman


Nekada sam bio prepotentan.
Sada sam se te mane oslobodio.
Sada sam savrsen.

dunja73 dunja73 17:21 13.04.2010

uh

uh... visa matematika ovo za mene...
maksa83 maksa83 21:28 13.04.2010

vanitas vanitatum...

Vanitas vanitatum omnia vanitas. (houli bajbl)


Što ti je veća to si veća meta.


All is vanity, C. Allan Gilbert:




P.S. Da ne bude bez muzike.

train in vain


myredneckself myredneckself 23:27 13.04.2010

Re: vanitas vanitatum...

Vanitas vanitatum omnia vanitas.

ali u jednom momentu ostajemo ogoljeni, bez slave, imanja, rodbine, prijatelja...
suočavamo se sa smrću, u samoći.
svi, bez razlike. i to nam je jedina spona u životu.
ironično, ali tako stvari stoje.
i samo kad shvatimo svu tu sujetu, tada je nema!
(parafraziran citat by andrew schneider)
jel' dobra ova dr hari?
meni se sviđa
(dance macabre)
"Na web-u će svako biti slavan makar petnaestorici ljudi" , (rekao opet jedan u vezi one vorholove)
zato nemoj da brigaš
PS
imaš li ti zaliha? ...i nemoj da me odereš, kad nisam stigla u onih prvih deset
dirtyharry dirtyharry 07:20 14.04.2010

Re: vanitas vanitatum...

myredneckself
imaš li ti zaliha? ...i nemoj da me odereš, kad nisam stigla u onih prvih deset

Ima dovoljno zaliha. Radim isto ko naše ministarstvo zdravlja za ovaj novi grip. Imam mnogo više nego što ima pacijenata pa mogu upola cene da ti dam duplu dozu .
myredneckself myredneckself 08:13 14.04.2010

Re: vanitas vanitatum...

Imam mnogo više nego što ima pacijenata pa mogu upola cene da ti dam duplu dozu .

to volim, kad znaš biznis
topcat topcat 02:21 14.04.2010

: )))))))))

A hoće li nam Dr. Hari odgovoriti tko je po njegovoj dijagnozi ta blogo-ptica koja je sve ostale očerupala?


Btw, kad sam već u ordinaciji, čini mi se da imam alergijsku reakciju na sujeticilin.
Ima li neki plan B ili da počnem kopati?
Filip2412 Filip2412 04:20 14.04.2010

Re: : )))))))))

cat, evo nekih ozbiljnih misli na tu temu...

We love ourselves to the point of idolatry; but we also intensely dislike ourselves--we find ourselves unutterably boring. Correlated with this distaste for the idolatrously worshiped self, there is in all of us a desire, sometimes latent, sometimes conscious and passionately expressed, to escape from the prison of our individuality, an urge to self-transcendence. It is to this urge that we owe mystic theology, spiritual exercises and yoga--to this, too, that we owe alcoholism and drug addiction.

A hoće li nam Dr. Hari odgovoriti tko je po njegovoj dijagnozi ta blogo-ptica koja je sve ostale očerupala?
mislim da lekarska etika ovo ne dozvoljava

Dr Hari, jel primas pacijente na pp?
samodakazemnesto samodakazemnesto 07:09 14.04.2010

Re: : )))))))))

A hoće li nam Dr. Hari odgovoriti tko je po njegovoj dijagnozi ta blogo-ptica koja je sve ostale očerupala?

mislim da lekarska etika ovo ne dozvoljava


ja nisam doktor,nem doktorske etike,mislim. mogu li ja glasno naslutiti o tkome je rech?
dirtyharry dirtyharry 07:15 14.04.2010

Re: : )))))))))

topcat
A hoće li nam Dr. Hari odgovoriti tko je po njegovoj dijagnozi ta blogo-ptica koja je sve ostale očerupala?

Nije reč o pojedinačnom slučaju. Da je samo jedan komentator/bloger takav ne bi imalo rezona ni pisati blog. Tačnije to bi bila samo promocija istog pa bi od bloga bila veća šteta nego vajda.

topcat
Btw, kad sam već u ordinaciji, čini mi se da imam alergijsku reakciju na sujeticilin.
Ima li neki plan B ili da počnem kopati?

Sledeći blog obrađuje alergijske reakcije, pa ćeš morati da izdržiš nekako .
dirtyharry dirtyharry 07:18 14.04.2010

Re: : )))))))))

samodakazemnesto
ja nisam doktor,nem doktorske etike,mislim. mogu li ja glasno naslutiti o tkome je rech?

Ne. Tako ćeš samo iz koša izvući jednog dok će ostali biti ignorisani. Nije cilj bloga da se pokazuje prstom na bilo koga, nego da svako dobije po svoju dozu sujeticilina kako bi terapija bila uspešna .
myredneckself myredneckself 08:36 14.04.2010

Re: : )))))))))

A hoće li nam Dr. Hari odgovoriti tko je po njegovoj dijagnozi ta blogo-ptica koja je sve ostale očerupala?

top, jedva ću ovo prevaliti preko kaskature -
ostanimo u neznanju zbog opšteg zdravlja, valjda dr zna kako treba
( big blog bird-ov sujetivitis tek bi nam onda nanu naninu , a mi tek počeli da se lečimo, ovako roviti)
dirtyharry dirtyharry 10:28 14.04.2010

Re: : )))))))))

myredneckself i samodakazemnesto i top i Filip2412

ostanimo u neznanju zbog opšteg zdravlja, valjda dr zna kako treba

Baš tako. Ponekad je i neznanje blaženstvo . Inače ima jedan drugi blog gde možete da kažete sve ono što ja ovde želim da izbegnem, pa tamo ne morate da se suzdržavate.
Ja takvu diskusiju, ili bolje reći pljuvanje, želim da izbegnem ovde.
margos margos 11:49 14.04.2010

..........

Kažu da je Lucifer postao pali anđeo onda kada je zamerio Bogu da je stvorio nesavršen svet i da bi on to bolje.
Hvala VP-u, postavio je dobru klizu (o koju se, doduše, prvi okliznuo).
topcat topcat 13:57 14.04.2010

Re: : )))))))))

top, jedva ću ovo prevaliti preko kaskature


Ah, ti doktori! Vidi šta nam rade!

Naravno da ne očekujem da Hari imenuje nekog pojedinačno, ono može biti bilo koji "bloger s idejom". ; )))))))))))))))
ivana23 ivana23 15:33 14.04.2010

Iskreno da mi kažeš...

Socijalne mreže već su vam dosadile ili se nikada niste ni primili na njih jer vas nervira svo to besmisleno torokanje. Nema šanse da vas neko uvuče u neku novu, jel da? Hm, možda i nije baš tako...



Potencijalno novi internet hit je mreža Unvarnished u prevodu, grubo, sirovo ili ako ćemo malo slobodnije – "iza leđa". Ovu mrežu pokrenuo je izvesni Piter Kazanji, IT menadžer, i već je nazvana Zubatim Linkedinom. Ideja je jednostavna. Napravio je sajt na kojem ljudi mogu da ostavljaju svoja mišljenja o ljudima sa kojima rade ili o svojim bivšim kolegama. Anonimno, naravno. Dakle, da li biste ipak voleli da pogledate svoju stranicu na tom sajtu, ako su je drugi već napravili?

B92 - ceo tekst - ne vazi za blog, al` mozda neko napravi nesto slicno i za nas.

dirtyharry dirtyharry 20:29 14.04.2010

Re: Iskreno da mi kažeš...

Nisam znao za ovo Ivana, super je. Jednom prilikom je prijatelj Unf (koji se takođe negde zagubio ovih dana) ovako nešto preporučio, da na profilu svako ima takvo mesto gde će ostali članovi bloga moći da pišu svoja mišljenja o dotičnom. Mislim da je to super ideja. Naravno, potrebno je nešto vremena da se napravi .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana