Hronika| Istorija| Životni stil

Dokle bre više da se ćeramo?

Strongman RSS / 12.04.2010. u 16:05
142849439346e9535ab1a1f595089251.jpgU svetu postoji podrugljiva nagrada koja nosi ime po tvorcu teorije o evoluciji, onom što je posthumno bio u svađi sa našom ministarkom. Darvinova nagrada se dodeljuje onima koji daju doprinos produženju ljudske vrste uklanjajući se iz ljudskog genetskog koda na uzvišeno idiotski način. Primeri su koliko i smešni toliko i tužni. Prvi mi pada na pamet kamerman koji je snimao film o padobrancima, pa je iskočio sa njima iz aviona, smetnuvši s uma da nema padobran. Tu je i igranje ruskog ruleta poluautomatskim pištoljem, provera nivoa goriva u rezervoaru upaljenim upaljačem. Dakle masa glupih ideja koje su dovele autore do sopstvene smrti.

Po meni, gore od saučestvovanja u sopstvenom glupom nesrećnom slučaju je kada nečija ideja odvede nekog drugog u smrt. Još je gore kada masa ljudi pogine zbog nečije glupe ideje ili priče. 
Posmatravši našu istoriju tri primera sama nameću:

marko1.jpgTREĆE MESTO: Marko Kraljević, u većini priča je pijan ili pije, pravi sranja i maltretira okolinu. U privatnom životu turski vazal, u mitovima veliki heroj. Pažljivim čitanjem pesama o Kraljeviću Marku saznajemo da je odseko ruku kovaču koji mu je napravio sablju, da je pijan učestvovao u saobraćaju, i oranjem oštećivao infrastrukturu. Marko kao takav, kabadahija, alkoholičar i nevernik, postao je model ponašanja mnogih koji su docnije činili razne gluposti pa i prouzrokovali sopstvenu ili tuđu smrt. Po mojoj proceni barem par stotina ljudi je poginulo glumeći Kraljevića Marka

DRUGO MESTO: Matija Bećković i njegova suicidalna poema, pesma ili šta već "Ćeraćemo se još". Zahvaljujući njegovoj privilegovanoj poziciji kod mnogih patrijota pomirenje i prestanak sukoba nikada neće bio moguć kod Srba, nego moramo uvek još i iznova da se ćeramo. To nije toliko opasno ako su u pitanju konflikti sa slabijim nacijama, nego se nama zalomi da se ćeramo sa nekim jačim. A to znači da ima da dobijemo preko pičke jer kad mi nekog branimo ili se branimo sami svodi se na "Aj udari me još jednom ako smeš". Većina pametnih ljudi traži način kako da prekine sukob a naš polupismeni akademik sugeriše da uvek licitiramo sa samouništenjem kao realnom opcijom. Štetnost verovanja da ispod kape Šerlok Holmsa postoji nešto pametno se meri hiljadama ljudskih žrtava i sa naše i sa protivničke strane.
MIJ.JPG
PRVO MESTO: Za vrh liste profesionalnih podstrekača odgovornih za smrt drugih ljudi moram da zagrebem malo jače od pola veka unazad. A i pravo je vreme. Obeležava se 69 godina od aprilskog bombardovanja Beograda i drugih srpskih gradova u sastavu Kraljevine Jugoslavije. Laureat (nisam siguran da sam lepo napisao ovu reč) je svakako General Dušan Simović koji je izveo puč i stavio van snage sporazum o nenapadanju koji je, sa nadirućim Nemcima, potpisao moj Nišlija Dragiša Cvetković. Narečeni general kao engleski plaćenik je uvođenjem vojne diktature suspendovao, po Srbiju veoma povoljan, sporazum po kome se Nemci i Italijani obavezuju da ne smeju da se kreću preko teritorije Kraljevine a mi, za uzvrat da budemo neutralni. Ludilo i podlost pučista koje je predvodio Simović je dobilo maha kada su demonstranti uzvikivali podmetnute im parole "Bolje rat nego pakt" i "Bolje grob nego rob" uprkos tezi koju podržavaju istoričari  da je uvek je bilo bolje biti živ nego mrtav  i biti neutralan umesto bombardovan. Ne zaboravimo ime Dušan Simović jer je General Simović je prouzrokovao smrt preko više desetina hiljada ljudi, a mnogi od njih nisu pevali "bolje grob", a da ne spominjemo Nemce koji nisu ni planirali da nas bombarduju.


Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dolybell92 dolybell92 16:12 12.04.2010

preskočio

si Gavrila Principa....zbog čijeg se atentata
Srbija nikada neće oporaviti...
Strongman Strongman 16:13 12.04.2010

Re: preskočio

Jaka je konurencija.

EDIT:

Ceracemo se jos
Jednako cerati
To da smo nacisto
Nema sta da krijemo
Neka niko ne misli da necemo

Postenije je reci da hocemo
Pa da se otvoreno ceramo
Kad se vec ceramo
I da jasno kazemo
Ceracemo se jos
Nego da upredamo i obecavamo
Kako vise necemo
A svak zna da hocemo
Pa da ispadne
Neka sto smo se cerali
Nego smo jos i slagali
I u laz ucerani
*
Ceracemo se jos
Nema od pomirenja nista
Moramo se cerati
Ne mozemo se ne cerati

Ni stati na ovome
Samo bi jos trebalo
Da se i ne ceramo
Dje ste se cerali
Nidje
Sta ste iscerali
Nista
sentinel26 sentinel26 09:48 13.04.2010

Dokle ćeranje ?

Dok sve što je pametno u ovom zemlji ne oćeramo preko grane !

Primjeri su ti dobri i sva tri imaju današnju modernu alternaciju.

Treće mjesto:
Kraljević Marko je bio sitna riba, mi danas imamo boljega junaka, koji može jednim udarcem pesnice da izore milion dolara.
Majka Jeremrosima ga nije mnogo grdila.
U Skupštini su mu ukazane sve počasti.

Drugo mjesto:
Dotični akademik nije polupismen, u vrijeme prijema u članstvo imao je završenu gimnaziju.
U vrijeme kada je njegovo „ćeranje“ bilo na vrhuncu jedan drugi gospodin je bio ministar vojni.
Obzirom da Srbi više vole puške no olovke, sada su njihove uloge zamijenjene, nekadašnji ministar vojni se sada bavi „ćeranjem“, a akademik kampanjom protiv NATO pakta, tj. vojačkim pitanjima..

Prvo mjesto:
Što se tiče rata i generala, situacija je drastično različita.
Naime, nemamo pravi sukob pristalica paktova i „pučista“, štaviše, oni su u dijalektičkom jedinstvu..Ako i povremeno dodje do kratkotrajnog sporečkanja, uslijedi pomirenje začinjeno mirisom tamjana.
Nekada su parole „poturali“ Englezi i „zli komunisti“, a danas ambasadori koji vole svadbe pod šatorom.
Vlada i general (doskorašnji pukovnik) su ka „grlo i duša“, to jest u velikoj slozi i ljubavi.
Parole su zamijenjene (modifikovane). Umjesto „Bolje grob nego rob“ - imamo „bolje u bijedi nego u EU“.
Parola „Bolje rat nego pakt“, je sada potpuno suvišna, jer smo taj Pakt već pobijedili i potpisima pobjedu ovjerili..


Ćeranje do posljednjeg - "ako ne umijemo da radimo, umijemo da se bijemo" - je prevod te iste rečenice na "prost" narodni jezik..
neoplant neoplant 10:35 13.04.2010

Re: preskočio

Ponekad je, da bi se doneo sud o nekome, potrebno pročitati i malo više od onog što piše u, recimo, "Blicu". Matija jeste čovek nesumnjive političke orijentacije, koja u većini slučajeva nije prihvatljiva čitaocima ovog bloga, ali je isto tako i čovek vrhunskih dometa kad je u pitanju jezik.
Ćeraćemo se još ima sasvim drugi predznak od onog kakvim ga je shvatio pisac ovog teksta i smatram da bi se u neformalnom razgovoru gospodin Strongman i gospodin Bećković jako lepo složili oko same ideje te poeme.

I na kraju, mali, mali, malecki trol.

Ogledalo

Kad smo oslobodili Beograd
odvedoše nas u crkvu Ružicu
Da se pričestimo.
Ali pop ne da pričesnu užicu
Dok se ne ispovedimo.
Mene upita:
Jesi li ubio?
Jesam,
Rekoh
A on:
Vojniče,
Što si to učinio?
Stuštio se na mene ubilac.
Iznakažen,
Zapaljene glave,
Ispamećen,
Isplažen.
Krvnikovim očima me gledao.
Mora da sam tako
I ja sam izgledao.
Pucao sam
Kao u ogledalo.
Do sad sam mislio
Da sam ga ubio.
Ali čim sam ovamo ukročio
Uvideh da otad on živi u meni
I da je ovde u crkvi Ružici
Iz mojih usta i progovorio.
Da se nikad ne sazna
Ko je koga ubio.

Matija Bećković
Jukie Jukie 16:17 12.04.2010

Grob i rob

"Ludilo i podlost pučista koje je predvodio Simović je dobilo maha kada su demonstranti uzvikivali podmetnute parole "Bolje rat nego pakt" i "Bolje grob nego rob" uprkos tezi koju podržavaju istoričari da je uvek je bilo bolje biti živ nego mrtav i biti neutralan umesto bombardovan."

Šta istoričari, naša učiteljica je imala problema da nas nauči te parole kad smo ih učili iz poznavanja društva, jer smo smatrali da nisu logične i da učiteljica nije dobro čula
Freedom of Information Freedom of Information 08:25 13.04.2010

Re: Grob i rob

bolje ... biti neutralan umesto bombardovan."

Ne verujem da je mnogo sta sustinski zavisilo od odrzavanja na snazi sporazuma Kraljevine Jugoslavije sa silama osovine Rim -Berlin--Tokio. Tesko da nam je on,i da nije bilo puca od 28.marta, mogao,pogotovo sa nasim geostrateskim polozajem, jemciti bilo sta osim kratkotrajne neutralnosti. Vrlo kratkotrajne,trajne samo onoliko koliko bi to Nemackoj odgovaralo a nakon toga bi neumitno bili suoceni sa dilemom - ili u tor sa drugim satelitima ili ...,zna se,rat.Ugovori su,kad su nacisti bili u pitanju, bili beznacajni,obavezivali su samo drugu stranu.SSSR je imao mnogo cvrsi ugovor,prakticno saveznicki,prijateljski koga se pridrzavao, zajedno sa Nemackom je napao i raskomadao Poljsku,pa je ipak napadnut.
kukusigameni kukusigameni 08:38 13.04.2010

Re: Grob i rob

Potpuno se slazem da se Hitler nije i ne bi drzao nikakvih sporazuma i to nije diskutabilno. Ja samo mislim da je autor bloga napisao da bi na taj nacin izbegli bombardovanje Beograda, rusenje zgrada i kao najvaznije uzaludnu smrt velikog broja ljudi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:22 12.04.2010

ne znam šta da ti kažem

Nemce koji nisu ni planirali da nas bombarduju.

oni su imali druge planove sa slovenima. malo prelistaš Mein kampf pa nađeš.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:26 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

aham,i sa Sovjetima su imali ˝pakt˝,pa se desio Barbarosa!
Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 16:57 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Srđan Mitrović
Nemce koji nisu ni planirali da nas bombarduju.oni su imali druge planove sa slovenima. malo prelistaš Mein kampf pa nađeš.



Ma jok, pogresno citas, poenta je da svi zivimo pod parolom „Radi ti, dijete, svoj posao!” (M.Vukasin), da verujemo u svevisnjeg i da stanemo u redaljku. Pa da monstrumi polude!Onda smo i se na.... keve!

"Real Politika" je neminovnost. Kao i neokonski ured sveta. Prestao sam da verujem u dobrotu (ljudskost) ljudi kad sam devedesetih doziveo rat u Sarajevu. Kao dete, nije me plasio rat koliko transformacija u neljude.

Ali kapiram i gosn.Strongmena. "Zivot je sad" , daj da damo zadnjicu dok jos imamo kome nek oni odluce kad, sta i kako.Jedina iluzija postavljaca bloga je da mi u te ugovore i dogovore ulazimo kao partneri i da nece da boli.

Ipak se slazem u cinjenici da treba biti opservativniji i racionalniji. Videli smo cemu vodi istorisanje i narcisoidnost devedesetih. Moj glas ide trenutnoj polugi Tadic, Dodik, Jeremic koji besprekorno obavljaju najtezi politicki posao na svetu. To sto je ekonomija u k... je ipak bitnije pitanje i uzrocno posledicno za sve buduce politicke odluke. A ko je tu kriv je tema za drugi blog.


Napravili smo kucu na putu. Sta nam je tu nam je.







Strongman Strongman 17:18 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

oni su imali druge planove sa slovenima. malo prelistaš Mein kampf pa nađeš.



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:45 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem


ti zaista veruješ u to?
doduše vrlo brzo smo se oslobodili jevreja i postali prva judenfrei zemlja u evropi. što da se zameramo potpisnicima pakta.
Strongman Strongman 17:48 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

A ti? Ti smatraš da je "bolje rat nego pakt" bolja varijanta?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:50 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Ti smatraš da je "bolje rat nego pakt" bolja varijanta?

da li je postojala uopšte druga varijanta? pakt? daj molim te.
asparagus asparagus 18:00 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Naravno da je postojala, pogledajte Madjare, Bugare, Hrvate... Nijedan od tih naroda nije arijevski po nacistickom shvatanju. Zna se dokle se protezao nemacki lebensraum, on zavrsava kod Kocevja u Sloveniji. Do Srbije mu treba jos 500 kilometara.

Proucite sam sporazum koji smo potpisali + 3 Ribentropova memoranduma na isti, vrlo je korisno. Btw i Svedjani su potpisali nesto slicno, doduse nisu direktno pristupili paktu (po tome su bolji od nas), ali su dopustili prelaz trupa preko svoje teritorije (po tome su gori od nas). Evo vidim danas im je jako mnogo lose zbog toga, sve se izgrizose ljudi...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:12 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

pakt sa zemljom koja pravi gasne komore je sramotan.
pogledajte Madjare, Bugare, Hrvate...

video sam. i video sam šta su njihovi režimi radili.
zaista me je sramota što sam danas uopšte otvorio blog na kome se propagira pakt sa nacističkom nemačkom.
dexter92 dexter92 18:31 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Mozda bi bilo bolje da smo ostali netralni (ili bar neko vreme neutralni).
Medjutim , verovatno bi nas onda 'oslobodili' Rusi i zavrsili bi u istocnom bloku..
mariopan mariopan 19:01 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Naravno da je postojala, pogledajte Madjare, Bugare, Hrvate... Nijedan od tih naroda nije arijevski po nacistickom shvatanju. Zna se dokle se protezao nemacki lebensraum, on zavrsava kod Kocevja u Sloveniji. Do Srbije mu treba jos 500 kilometara.

Mađari, Bugari i Hrvati su aktivno učestvovali u ratu na strani Rajha. Nisu arijevski po nacističkom shvatanju ali su im služili i ginuli za nacističke ciljeve, usput pobili što su god mogli više nearijevaca u koje i mi spadamo.

Šveđani nisu Sloveni...za nas je bilo predviđeno uništenje kao za Jevreje i to je sprovođeno sve vreme rata.

Nemci su mnoge sporazume tada potpisali, ne samo sa Srbijom pa su ih sve, onda kada im je bio povoljan trenutak i kada su bili spremni - pogazili i započeli ratove sa svim svojim "potpisnicima" raznih paktova...pa i sa Rusijom. Kakve garancije imamo da bi sporazum sa nama poštovali?
mariopan mariopan 19:08 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Srđan Mitrović
pakt sa zemljom koja pravi gasne komore je sramotan.
pogledajte Madjare, Bugare, Hrvate...

video sam. i video sam šta su njihovi režimi radili.
zaista me je sramota što sam danas uopšte otvorio blog na kome se propagira pakt sa nacističkom nemačkom.

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 20:08 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

slazem se sa vama
talicni talicni 20:30 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

mariopan

Nemci su mnoge sporazume tada potpisali, ne samo sa Srbijom pa su ih sve, onda kada im je bio povoljan trenutak i kada su bili spremni - pogazili i započeli ratove sa svim svojim "potpisnicima" raznih paktova...pa i sa Rusijom. Kakve garancije imamo da bi sporazum sa nama poštovali?


Nikakve. Ali Nijemci su tad bili na vrhuncu moci i svako suprostavnjanje je bilo ravno samoubistvu.
Poslije napada na Sovjetski Savez nasa sansa da se odbranimo bi samo rasla jer je svaki njemacki vojnik i tank bio prijeko potreban na istocnom frontu.

Samisli samo, da je pakt ostao NDH uopste ne bi postojala!
talicni talicni 20:36 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Srđan Mitrović
pakt sa zemljom koja pravi gasne komore je sramotan.
pogledajte Madjare, Bugare, Hrvate...

video sam. i video sam šta su njihovi režimi radili.
zaista me je sramota što sam danas uopšte otvorio blog na kome se propagira pakt sa nacističkom nemačkom.


Suprostavljanje toj istoj zemlji na vrhuncu moci je kontrproduktivno.

Nepotrebno beskorisno zrtvovanje.

Mozda da se informises prvo koliko je Jevreja prezivjelo u Bugarskoj a koliko kod nas prije sto pocnes s ovakvima komentarima.

U trenutku kad je potpisan pakt nije bilo gasnih komora, moras naci neki drugi argument.
mariopan mariopan 21:04 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Samisli samo, da je pakt ostao NDH uopste ne bi postojala!

Mislim da bi postojala.
Nije država samo geografski pojam, tu zemlju su činili ljudi koji bi sve to isto učinili zato što su u ratu za to dobili priliku i saveznike.
Da im se niko nije suprotstavio "jer je to najveća glupost u našoj istoriji" mislim da bi postojala i danas - mi možda ne bi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:13 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

U trenutku kad je potpisan pakt nije bilo gasnih komora, moras naci neki drugi argument.

Talični, ti bi morao malo da obnoviš istoriju nemačke do 1941. zaista.
počni od Dahaua koji je otvoren u martu 1933...
talicni talicni 22:23 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Srđan Mitrović
U trenutku kad je potpisan pakt nije bilo gasnih komora, moras naci neki drugi argument.

Talični, ti bi morao malo da obnoviš istoriju nemačke do 1941. zaista.
počni od Dahaua koji je otvoren u martu 1933...


Trebalo bi da poslusas svoj savjet. Zaista. Ili se drzi filma.

Pocni od toga koliko je Jevreja prezivjelo drugi svjetski rat u Bugarskoj a koliko kod nas. Mozda i shvatis neke stvari, recimo da je od dva zla uvijek bolje izabrati manje.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:26 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

talični, jel si naučio kad su nastali logori?
jel ti treba kratak kurs?
nemoj molim te meni da pričaš o jevrejima u srbiji.
a raspitaj se malo šta je bilo sa 14000 jevreja sa područja pod bugarskom okupacijom.
bookez bookez 22:49 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Postoje razliciti nacini na koje se Jugoslavija i Srbija mogla boriti sa nacistickom Nemackom. Mislim da je nacin pucista bio najmanje bolan po Nemacku, a najvise bolan po Srbiju.

Uzmimo primere dobre borbe: Rusija je potpisala pakt sa Nemcima i sve vreme su se pripremali za rat. Isto vazi i za Ameriku, koja se, iako neutralna, pripremala za rat i jos pomagala Britaniju u zamenu za teritorije. Niko u svetu ne osporava borbu Amerike i Rusije protiv nacisticke Nemacke. Sta bi bilo da su ove drzave, Amerika razjedana ekonomskom krizom i Rusija koja se jos oporavljala od prevrata, usle u rat na samom pocetku. Da li bi ljudske zrtve bile manje?

Ivan Marović Ivan Marović 22:55 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

bookez
Postoje razliciti nacini na koje se Jugoslavija i Srbija mogla boriti sa nacistickom Nemackom... Uzmimo primere dobre borbe: Rusija...

Pa gde baš kao primer "dobre borbe" izabra zemlju koja je najviše stradala u drugom svetskom ratu!

Knjige u šake
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:57 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Sta bi bilo...

štabibilokadbibilo to niko ne zna. prema tome glupo je o tome i raspravljati. jer svako može da tvrdi da je u pravu.
Atomski mrav Atomski mrav 23:04 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Uzmimo primere dobre borbe: Rusija

Evo ga još jedan kanidat za Darvinovu nagradu!
talicni talicni 23:17 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Srđan Mitrović
talični, jel si naučio kad su nastali logori?
jel ti treba kratak kurs?
nemoj molim te meni da pričaš o jevrejima u srbiji.
a raspitaj se malo šta je bilo sa 14000 jevreja sa područja pod bugarskom okupacijom.


Podatke je lako naci. Stvarnu kontrolu u tim oblastima su imali nacisti.

During World War II, Nazi Germany allowed Bulgaria to occupy parts of Greece and of Yugoslavia, although control over their population and territories remained in German hands. Bulgaria became one of only three countries (along with Finland and Denmark) that saved its entire Jewish population (around 50,000 people) from the Nazi camps through different rationales and the continued postponement of compliance with German demands.[42] However, the Nazis deported almost the entire Jewish population of the Bulgarian-occupied Yugoslav and Greek territories to the Treblinka death camp in occupied Poland.

Jel treba da ti ovo prevedem?

60% jugoslovenskih Jevreja nije prezivjelo ww2.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:22 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

nisi mi odgovorio da li si naučio kad su nastali logori?
drugo, ne treba meni da prevodiš. prilično dobro poznajem taj deo istorije. činjenica je da su bugari uspeli da sačuvajiu skoro sve svoje jevreje, njih oko 50000.
ali zato su deportovali sve koji su se nalazili na okupiranim teritorijama 14.000, pre svega se misli na makedoniju i deo grčke.
i šta sad? šta pokušavaš da mi dokažeš? kako su bugari super što su sarađivali sa nacistima, pa nisu pobili svoje jevreje, a zato su tuđe slali u logore?
e moj ti....
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:36 12.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

talicni
mariopan

Nemci su mnoge sporazume tada potpisali, ne samo sa Srbijom pa su ih sve, onda kada im je bio povoljan trenutak i kada su bili spremni - pogazili i započeli ratove sa svim svojim "potpisnicima" raznih paktova...pa i sa Rusijom. Kakve garancije imamo da bi sporazum sa nama poštovali?


Nikakve. Ali Nijemci su tad bili na vrhuncu moci i svako suprostavnjanje je bilo ravno samoubistvu.
Poslije napada na Sovjetski Savez nasa sansa da se odbranimo bi samo rasla jer je svaki njemacki vojnik i tank bio prijeko potreban na istocnom frontu.

Samisli samo, da je pakt ostao NDH uopste ne bi postojala!

Ma bila bi opet NDH, a onda bi i Srbe kao što su radili sa Hrvatima iz NDH, Mađarima, Česima, Slovacima i Rumunima poslali na ruski front pa bi ih više izginulo tamo nego što je od strane okupatora i u međusobnim borbama između partizana i četnika i partizana i ustaša.
asparagus asparagus 07:20 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

A niste procitali ni pakt ni memorandume? Vojna neutralnost... Vi krecete od pogresnih premisa u pretpostavkama.

@Srdjan Mitrovic
Izmedju pakta za zemljom koja pravi gasne komore i zivota bilo kog od 2 miliona ljudi koji je poginuo u tom ratu koji se mogao izbeci - pogodite sta biram...
adam weisphaut adam weisphaut 07:28 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

A niste procitali ni pakt ni memorandume? Vojna neutralnost... Vi krecete od pogresnih premisa u pretpostavkama

Poznato je da se Hitler držao potpisanog:

adam weisphaut adam weisphaut 07:28 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

A niste procitali ni pakt ni memorandume? Vojna neutralnost... Vi krecete od pogresnih premisa u pretpostavkama

Poznato je da se Hitler držao potpisanog:

asparagus asparagus 07:37 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

O klin o plocu... Sa potpisnicima pakta se drzao. SSSR mu je direktna pretnja i pitanje je vremena ko bi koga pre napao.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 07:52 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Izmedju pakta za zemljom koja pravi gasne komore i zivota bilo kog od 2 miliona ljudi koji je poginuo u tom ratu koji se mogao izbeci - pogodite sta biram...

zaista je naivno verovati u hitlera i njegovu reč. bilo bi pitanje vremena kada bi i mi svi završili u tim istim gasnim komorama.
osim čitanja memoranduma, malo pročitati i hitlerovu knjigu.
asparagus asparagus 08:01 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Zaista je naivno verovati da bi svoje saveznike trpao u te iste gasne komore.
Procitajte tu knjigu btw...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:09 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Zaista je naivno verovati da bi svoje saveznike trpao u te iste gasne komore.

sad sam se grohotom nasmejao a u stvari je jako užno. ti veruješ hitleru?
ovo postaje stvarno zabrinjavajuće.
asparagus asparagus 08:15 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Pa nisam nesto video da je trpao Bugare i Madjare u logore, a mazohista nisam, tako da... Uzgred mi u njegovu viziju rajha ne ulazimo, sta mislite zasto smo -na njihovo insistiranje- usli u trojni pakt kao i ceo Balkan uostalom? Zato sto Nemacka nema interes za prosirenjem ka Balkanu. Stoga te price kuku-majko-u-logor-ce-nas-baciti mozete okaciti macku o rep. Jedini nacin da budemo baceni u logor je bio da zaratimo s njima pa da nas pokore, sto se upravo i desilo u ovoj nasoj tuznoj istoriji koju Vi tako zdusno branite. E pa nazdravlje Vam i nasa istorija i konc-logori.
mlekac mlekac 09:01 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Jevereji u Bugarskoj preziveli su zahvaljujuci ultranacionalistickom stavu bugarskog cara koji je tvrdio da u njegovoj zemlji ne zivi ni jedan drugi narod osim BUGARA!!!!

Eto kako su preziveli.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:01 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

E pa nazdravlje Vam i nasa istorija i konc-logori.

blago tebi kad veruješ u hitlera.
mariopan mariopan 09:04 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Ma bila bi opet NDH, a onda bi i Srbe kao što su radili sa Hrvatima iz NDH, Mađarima, Česima, Slovacima i Rumunima poslali na ruski front pa bi ih više izginulo tamo nego što je od strane okupatora i u međusobnim borbama između partizana i četnika i partizana i ustaša.

Tačno.
mariopan mariopan 09:08 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

asparagus
Zaista je naivno verovati da bi svoje saveznike trpao u te iste gasne komore.
Procitajte tu knjigu btw...

Ne mogu da verujem da ti veruješ da ne bi?Pa čovek je bio lud, sa njim ni njegovi najbliži nisu bili sigurni
asparagus asparagus 09:16 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

Srđan Mitrović
E pa nazdravlje Vam i nasa istorija i konc-logori.

blago tebi kad veruješ u hitlera.


Nije poenta verovati ili ne verovati u Hitlera, poenta je vrlo prosta: zelite li rat odmah sada bez saveznika protiv najjace sile na kontinentu i njenih 5-6 saveznica... ili taj rat zelite da odlozite (a mozda da i do njega ne dodje) a vi se za to vreme spremajte ili radite sta vec hocete. To je real politika, u kojoj je opstanak glavni cilj. Sve ostalo je moralisanje (rekao bih i busanje u grudi) koje nas je dovelo do toga da smo pregazeni za -kol'ko bese- 11 dana i onda je usledilo 4 godine veselja na ovim prostorima. Zaista je van svake pameti misliti da neko ko kaze da je taj pakt bio povoljan voli Hitlera ili veruje u njega...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:25 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

sklapati pakt sa jednim od najvećih zločinaca u istoriji čovečanstva je baš odlična real politika.

a vi se za to vreme spremajte ili radite sta vec hocete.

ovo je posebno duhovito.
asparagus asparagus 09:28 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

sklapati pakt sa jednim od najvećih zločinaca u istoriji čovečanstva je baš odlična real politika


To je i poenta, real politika ne poznaje principe dobrih i zlih. Postoji samo interes. Posle toga smo recimo bili saveznici sa Staljinom, on je npr. broj 2 na toj vecnoj listi zlocinaca, pa nam to eto ne smeta mnogo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:35 13.04.2010

Re: ne znam šta da ti kažem

real politika ne poznaje principe dobrih i zlih. Postoji samo interes.

ako ti je tako lakše, onda ok.
danko011 danko011 16:23 12.04.2010

Promena redosleda

DRUGO MESTO: Matija Bećković i njegova suicidalna poema, pesma ili šta već "Ćeraćemo se još".
Gospodina Beckovica treba staviti na prvo mesto, jer je on jos uvek aktuelan. Njegov poslednji podvig peticija protiv NATO-a direktno utice na strateska kretanja Srbije. Mislim da je Dobrica Cosic vrlo lepo sumirao njihovu zajednicku filosofiju:"Mene buducnost ne zanima, jer ja tamo necu biti." Ta bezobzirnost i nedostatak vizije ima plodno tlo u Srbiji jer sta ponuditi gladnim i sludjenim ljudima osim nekih nebeskih "obecanja". Njih i njima slicnima nikad nije zanimao rezulatat kao i pitanje njihove odgovornosti. Nisu se zapitali, da li smo zemlju koju smo dobili na upravljanje predali svojim potomcima bolju nego sto smo je primili?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:41 12.04.2010

Re: Promena redosleda

Nisu se zapitali, da li smo zemlju koju smo dobili na upravljanje predali svojim potomcima bolju nego sto smo je primili?

E to je patriotizam. Ali njih takav patriotizam ne interesuje, oni su višew okrenuti nacionalističkoj romantici i šovinizmu kao i ona gospođa što je bila spremna da u interesu Srba žrtvuje 4 miliona Srba. Samo je pitanje da li u te žrtve planiraju prvo sebe, sigurno ne. Za njihove bolesne ideje neka se gine do poslednje kapi tuđe krvi.
Time Bandit Time Bandit 16:34 12.04.2010

raznorazni čitaoci

Pažljivim čitanjem pesama o Kraljeviću Marku saznajemo da je odseko ruku kovaču koji mu je napravio sablju,


pruži ruku da ti sablju platim

očigledno da je vrednost predmeta koju je Novak predao Marku bila daleko manjeg kvaliteta od naručene, tj kovač nije napravio dovoljno dobru sablju (nekakvu jeste ali ne najbolju, po njegovim rečima bolja je bila napravljena Musi).
Ovi stihovi su ujedno i začeci QA kod Srba.
Kako o ovome, tako i o drugim domaćim ličnostima pomenutim u ovom tekstu,
van konteksta društvenih okolnosti,
u jednom slučaju i umetničke valorizacije, dosta površno reklo bi se...
asparagus asparagus 18:03 12.04.2010

Re: raznorazni čitaoci

To se zove korisnicka reklamacija, ocigledno ni tad prodavci tehnicke robe u Srbiji nisu pratili svetske standarde koji se ticu kvaliteta i vremenske duzine garancije...
Ivanaxe Ivanaxe 18:04 12.04.2010

Re: raznorazni čitaoci

Time Bandit
Pažljivim čitanjem pesama o Kraljeviću Marku saznajemo da je odseko ruku kovaču koji mu je napravio sablju,
očigledno da je vrednost predmeta koju je Novak predao Marku



Kad smo vec kod Novaka - popravlja servis!
U potpisu,
vrhunski trol

Hajd sad malo istorije
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:35 12.04.2010

Još malo unazad

Mislim da si pogrešio. Na prvo mesto treba staviti odluku Slovena da se rasele po Evropi. Da se nisu šetali iz vukojebina po Sibirima, ne bi bilo ni pijanog vozača Kraljevića Marka, niti ovih drugih, pa bi milioni ljudi bili spaseni.

Ili, možda Aleksandar Makedonski. Da nije avanturisao po srednjim istocima i Indijama, možda bi duže poživeo i vaspostavio jače carstvo koje bi se odbranilo od najezde nas divljaka u VII veku, pa bi tako desetine miliona ljudi bile spaseno.

Mada, kad bolje razmislim, krivac najveći je veliki Tvorac (kako god ga zvali u raznim religijama). Da nije napravio nas Srbe ovakve kakvim smo, spasao bi možda stotine miliona ljudi.
A i kod Darvina se zeznuo.
A i što je ovaj Internet dozvolio.
Da ne redjam dalje.

Mislim: da je baba imala muda bila bi tramvaj.
curadorsorchid curadorsorchid 00:05 13.04.2010

Re: Još malo unazad

SJAJNO RECENO!
blazha2000 blazha2000 16:36 12.04.2010

A,mogli smo...

...da budemo svajcarska i u prvom i u drugom svetskom ratu,a Boga mi i danas...

A vidim nesto te opasno gnjavi ovaj Beckovic.U poslednje vreme cesto ga spominjes...ne kazem da nisi u pravu.Pust je taj covek.
mixailo92 mixailo92 21:52 12.04.2010

Re: A,mogli smo...

Teško da bi smo bili Švajcarska, kada se kod nas prvo i zakuvalo.
blazha2000 blazha2000 22:53 12.04.2010

Re: A,mogli smo...

Ma i da se nije kod nas zakuvalo,takvi smo da bi sami napravili neko sranje,cak i da nas niko ne dira
kukusigameni kukusigameni 16:41 12.04.2010

Dokle bre više da se ćeramo?

Lista je ok, osim sto bi trebalo Marka zameniti sa hajducima.
inagadadavida inagadadavida 16:41 12.04.2010

sabrana dela

a da ne spominjemo Nemce koji nisu ni planirali da nas bombarduju.


ma da...rece mi jedan coek ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:53 12.04.2010

prvak

Moj prvi pik je,ipak,onaj() sto je izjavio...da je svetska ekonomska kriza,nasa sansa!
Ivan Marović Ivan Marović 16:56 12.04.2010

E svašta...

Strongman
Laureat (nisam siguran da sam lepo napisao ovu reč) je svakako General Dušan Simović koji je izveo puč i stavio van snage sporazum o nenapadanju koji je, sa nadirućim Nemcima, potpisao moj Nišlija Dragiša Cvetković.

Ajde sad u sledećem nastavku napiši nešto o Milanu Nediću i o Miti Ljotiću. Čisto da ne ispadne da je sve bilo suicidalno, ima tu i svetlih primera. Ccc...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 17:12 12.04.2010

Re: E svašta...

molim posebno obraditi ljotica, krakova te dodati lokalni kolorit u vidu marisava petrovica i velikog heroja koste pecanca.
Sepulturero Sepulturero 19:43 12.04.2010

Re: E svašta...

Ivan Marović
Strongman
Laureat (nisam siguran da sam lepo napisao ovu reč) je svakako General Dušan Simović koji je izveo puč i stavio van snage sporazum o nenapadanju koji je, sa nadirućim Nemcima, potpisao moj Nišlija Dragiša Cvetković.

Ajde sad u sledećem nastavku napiši nešto o Milanu Nediću i o Miti Ljotiću. Čisto da ne ispadne da je sve bilo suicidalno, ima tu i svetlih primera. Ccc...


Занимљиво је да су они који овај пакт са Немцима осуђују сада углавном ЗА улазак у НАТО.
Ivan Marović Ivan Marović 19:51 12.04.2010

Re: E svašta...

Sepulturero
Занимљиво је да су они који овај пакт са Немцима осуђују сада углавном ЗА улазак у НАТО.

Engleski špijuni. Bili i ostali. Lepo Strongman objasnio da je general Simović bio engleski plaćenik, sa onakim ljudinama smo zaratili zbog njega. U sledećem nastavku širimo spisak, da vidimo ko to danas radi za Engleze.
Ivan Marović Ivan Marović 20:49 12.04.2010

Re: E svašta...

Sepulturero
Занимљиво је да су они који овај пакт са Немцима осуђују сада углавном ЗА улазак у НАТО.

Baj d vej, zar ti nije zanimljivo kako to da u istom tekstu autor kaže da Marko Kraljević ne zaslužuje da bude heroj jer bio u paktu (sa Trucima), a Simović ne zaslužuje da bude heroj jer nije bio u paktu (sa Nemcima)?

To je, brate, problem, odsustvo logike, a ne Englezi, NATO, SPC, Akademija Nauka, Bećković, partizani, četnici itd.
Strongman Strongman 21:01 12.04.2010

Re: E svašta...

Baj d vej, zar ti nije zanimljivo kako to da u istom tekstu autor kaže da Marko Kraljević ne zaslužuje da bude heroj jer bio u paktu (sa Trucima), a Simović ne zaslužuje da bude heroj jer nije bio u paktu (sa Nemcima)?

To je, brate, problem, odsustvo logike, a ne Englezi, NATO, SPC, Akademija Nauka, Bećković, partizani, četnici itd.



Kad smo već kod logike druže Maroviću autor je u prvom delu teksta objasnio šta je tema. Evo autor će da ponovi:

Dakle masa glupih ideja koje su dovele autore do sopstvene smrti.

Po meni, gore od saučestvovanja u sopstvenom glupom nesrećnom slučaju je kada nečija ideja odvede nekog drugog u smrt. Još je gore kada masa ljudi pogine zbog nečije glupe ideje ili priče.


Autor, dakle, se ne bavi paktovanjem nego pogibiom inih, naslonjenih na ideje pomenutih.
Ivan Marović Ivan Marović 21:11 12.04.2010

Re: E svašta...

Idi bre Strongmene, sad mi tek nije jasno šta si hteo da kažeš.
Strongman Strongman 21:14 12.04.2010

Re: E svašta...

Ma Ćeraćemo se još... Pisaću ja
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:46 12.04.2010

Re: E svašta...

Занимљиво је да су они који овај пакт са Немцима осуђују сада углавном ЗА улазак у НАТО.

Zanimljivije je da su oni koji smatraju da je pakt bio prava stvar upravo sada najveći protivnici ulaska u NATO, kažu da je bilo pametnije da su bile parole"Bolje pakt nego rat" i "zato nećemo u NATO"
inagadadavida inagadadavida 17:03 12.04.2010

ZIRANTI

po Srbiju veoma povoljan, sporazum po kome se Nemci i Italijani obavezuju da ne smeju da se kreću preko teritorije Kraljevine a mi, za uzvrat da budemo neutralni.


Kao ziranti na ugovoru se potpisali cascu i svom pokretnom i nepokretnom imovinom Adolf fckn Hitler i japanski car

Benito i Ante su igrali tada boche u Trogiru
nsarski nsarski 17:47 12.04.2010

Ne znam dokle cemo mi da se ceramo

ali Kurmanbek Bakijev (svrgnuti predsednik Kirgistana) je upravo izjavio da ce "biti krvi" ako opozicija pokusa da ga uhapsi. Cerace se oni jos...
Istorija, cini se, nikog nicemu nije naucila.
Ivan Marović Ivan Marović 03:46 13.04.2010

Re: Ne znam dokle cemo mi da se ceramo

nsarski
ali Kurmanbek Bakijev (svrgnuti predsednik Kirgistana) je upravo izjavio da ce "biti krvi" ako opozicija pokusa da ga uhapsi.

Njemu još niko nije javio da je on sad opozicija?
tompinchns tompinchns 17:58 12.04.2010

Zamisli...

... kako bi nam bilo dosadno da nismo imali ovu trojicu, i još poneke!!! Pardon, jednog još imamo, ali meni se više čini da je on ovde upao zbog sasvim subjektivnih (autoru znanih) razloga, a da nam savremena istorija daje mnogo "svetlijih" primera kako za***ati sopstvenu pastvu, a samog sebe, na primer, uputiti na službeni put u zamlju lala i klompi!
A to znači da ima da dobijemo preko pičke jer kad mi nekog branimo ili se branimo sami svodi se na "Aj udari me još jednom ako smeš".



blogovatelj blogovatelj 18:03 12.04.2010

Ludila Balkana

"Bolje rat nego pakt"


Godinama razmisljam koliko malouman treba biti pa smisliti ovako nesto.
Adje ono - bolje grob nego rob, to nekako i mogu da razumem. Ali ovo za rat i pakt - jeza.
talicni talicni 18:07 12.04.2010

Zbogom pameti

Laureat (nisam siguran da sam lepo napisao ovu reč) je svakako General Dušan Simović koji je izveo puč i stavio van snage sporazum o nenapadanju koji je, sa nadirućim Nemcima, potpisao moj Nišlija Dragiša Cvetković. Narečeni general kao engleski plaćenik je uvođenjem vojne diktature suspendovao, po Srbiju veoma povoljan, sporazum po kome se Nemci i Italijani obavezuju da ne smeju da se kreću preko teritorije Kraljevine a mi, za uzvrat da budemo neutralni. Ludilo i podlost pučista koje je predvodio Simović je dobilo maha kada su demonstranti uzvikivali podmetnute im parole "Bolje rat nego pakt" i "Bolje grob nego rob" uprkos tezi koju podržavaju istoričari da je uvek je bilo bolje biti živ nego mrtav i biti neutralan umesto bombardovan.


Treba napomenuti da se to desilo posto je Njemacka za kratko vrijeme potpuno porazila Francusku, zemlju sa mnogo vecom,opremljnijom vojskom i punom podrskom iz UK.

Nikome od tih debila nije palo na pamet da je odbrana u slucaja napada nemoguca jer je relativno mala jugoslovenska vojska imala zastarjelo naoruzanje iz prvog svjestkog rata. Nije im palo na pamet i da bi u nekim dijelovima svabe bile docekane kao oslobodioci.

Svedjani su, na primjer, izvozili zeljeznu rudu svabama citavo vrijeme dok nije postalo izvjesno da ce nijemci izgubiti rat kad su samo preusmjerili izvoz prema zemljama iz pobjednicke alianse. Neutralnost i nije tako losa za biznis.

asparagus asparagus 07:26 13.04.2010

Re: Zbogom pameti

Nikome od tih debila nije palo na pamet da je odbrana u slucaja napada nemoguca jer je relativno mala jugoslovenska vojska imala zastarjelo naoruzanje iz prvog svjestkog rata


Oh, palo je to njima na pamet, ali palo im je tek posto su uzeli vlast... Onda su Simovic, Mirkovic (koji je inace bio mozak operacije, ne Simovic) i ekipa shvatili koliko su nasamareni i u kakvom su se nebranom grozdju nasli. Tako da u narednih 10tak dana koliko je zivotarila Vlada nije izasla zvanicno iz Trojnog pakta, pa je cak i izdala neka saopstenja u kojima govori da ce se drzati svojih obaveza... Oni su shvatili da je (nazalost) politika kneza Pavla bila jedina u tom trenutku moguca za opstanak drzave... S druge strane Hitler je vec nekoliko sati posle puca iz besa izdao direktivu 25 (napad na Kraljevinu Jugoslaviju)... Smatrao je da je izdan i da se Jugoslovenima vise ne moze verovati, da su pod prevelikim uticajem Britanije... (ne slucajno, recimo Britanci su dan posle puca bacili kosku da ce Entoni Idn -ministar spoljnih poslova- da poseti Beograd za koji dan... da podsetimo radi se o vremenu u kome je Britanija uveliko u ratu sa Nemackom)... I tako - mast u propast.
jaksa scekic jaksa scekic 18:34 12.04.2010

A il smo trebali 48-e da kazemo DA

umesto NE

J

PS:I samo mali komentar,
Svi zivi se ubise da dokazu da su 41-45 bili na strani saveznika, samo se pojedini Srbi izgleda stide toga -svasta

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 18:51 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

logikom autora bloga jesmo

Svi zivi se ubise da dokazu da su 41-45 bili na strani saveznika, samo se pojedini Srbi izgleda stide toga






nsarski nsarski 19:29 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

Ah, Halls of Montezuma, shores of Tripoli! Himna americkih Marinaca.

From the Halls of Montezuma,
To the shores of Tripoli;
We fight our country's battles
In the air, on land, and sea;
First to fight for right and freedom
And to keep our honor clean;
We are proud to claim the title
Of United States Marine.

Our flag's unfurled to every breeze
From dawn to setting sun;
We have fought in every clime and place
Where we could take a gun;
In the snow of far-off Northern lands
And in sunny tropic scenes;
You will find us always on the job
The United States Marines.

Here's health to you and to our Corps
Which we are proud to serve;
In many a strife we've fought for life
And never lost our nerve;
If the Army and the Navy
Ever look on Heaven’s scenes;
They will find the streets are guarded
By United States Marines.

Prvi deo recenice, Halls of Montezuma, se odnosi na opsadu Meksiko Sitija i, specificno, na osvajanje Chapultepec Dvorca. Mlada USofA je pocela da se siri.
Shores of Tripoli se odnosi na pomorski rat sa piratima severne Afrike koji su napadali americke brodove koji su transportovali robove iz Afrike u USofA. Mladoj i siroj USofA je bila potrebna radna snaga pa su je brodovima dopremali.

Lovely!

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:40 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

profesore, u pravu ste - ovo se medjutim odnosi na one marince koji su bili na tarawi, solomonskim ostrvima, filipinima, itd... sta je bilo posle, i to je druga prica... borbene pesme su takva jedna stvar...

eto na primer, danska kraljevska himna (imaju kraljevsku i narodnu) prica o kralju kristijanu koji stajase kraj visoka jarbola, ciji mac udarase kroz svedska srca i slemove, a ima i neka verzija sa mozgovima koji se prosipaju okolo...



Kong Kristian stod ved højen mast
i røg og damp;
hans værge hamrede så fast,
at gotens hjelm og hjerte brast.
Da sank hvert fjendtligt spejl og mast
i røg og damp.
Fly, skreg de, fly, hvad flygte kan!
hvo står for Danmarks Kristian
hvo står for Danmarks Kristian
i kamp?


uzgred, ovo su pesme onih koji su pobedili, ali mi nekako bi bezveze da kacim sve redom, bilo bi previse.
nsarski nsarski 20:46 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

uzgred, ovo su pesme onih koji su pobedili, ali mi nekako bi bezveze da kacim sve redom, bilo bi previse.

Potpuno se slazem. Moja poenta je bila da postoji ogroman raskorak izmedju istinskog uzasa rata i holivudskog rata.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:49 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

Moja poenta je bila da postoji ogroman raskorak izmedju istinskog uzasa rata i holivudskog rata.


i tu se slazemo. hteo sam da nadjem bolju verziju halls of montesuma, a mrzelo me da kopam...

p.s.
eno nasao sam nesto malo bolje
tompinchns tompinchns 21:53 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

Šta fali Švajcarcima što su bili neutralni i što se nisu posle "ubijali" da dokažu da su bili (ili nisu bili) na strani saveznika! Ovde se ne radi o stidu! Blog je o nečem drugom.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 23:22 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

Šta fali Švajcarcima što su bili neutralni i što se nisu posle "ubijali" da dokažu da su bili (ili nisu bili) na strani saveznika! Ovde se ne radi o stidu! Blog je o nečem drugom.


platilo ih...savezniČkom lovom?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:57 12.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

ima ih mnogo koji su sa dva svedoka dokayivali kako su bili u partizanima ili ilegalno radili za njih , a onda mnogi od njih postaše mnogo nacionalno svesni pa se odriču samih sebe i svoje prošlosti, kao neko ih naterao da traže svedoke i dokazuju da nisu bili četnici , a oni bre svi od glave do pete i od cetrdeset prve do pete četnici i opet će.
asparagus asparagus 07:31 13.04.2010

Re: A il smo trebali 48-e da kazemo DA

Svi zivi se ubise da dokazu da su 41-45 bili na strani saveznika, samo se pojedini Srbi izgleda stide toga -svasta


Kad se razmislja o ovakvim pitanjima obicno se razmislja (i donose odluke) glavom, a ne emocijama, stidom, ljubavlju, mrznjom.

Racunica je prosta:
Trojni pakt - stid - opstanak
Rat - paljevina, ponos, hrabrost - 2 miliona mrtvih

Ovde uopste nije rec o partizanima i cetnicima (mada su pojedini zapeli za to).
loader loader 18:54 12.04.2010

Tri tačke srpske (ne)pameti ..!!

1. Marko Kraljević - poginuo boreći se za tursku stranu, na Rovinama. Dakle, on je bio strani najamnik i plaćenik (ako to neko već hoće tako da gleda), a ne pola miliona, ili možda i više od milion mladih koji su odbili da ratuju za ove koji danas drže srpska preduzeća u vlasništvu i otpuštaju radnike čija deca su baš za njihovo bogaćenje bila primorana da ginu po ratištima u Bosni i Hrvatskoj. Da, to su oni, nekada strogi marksisti, pa raspomamljeni rodoljubi, pa 90-tih ratni profiteri, a danas tajkuni i sumnjivi biznismeni-skorojevići, koji kandišu ispod miške !!! Alooo !!!!! Srbijooooo..! Probudi se !!!

2. Bećković pesnik Matija - Nema puno komentara. Uzrastao na zloupotrebi kosovskog mita i srpskoj propasti. Neću da obrazlažem. Slučaj je suviše lak. Ako ima navodnih kontraargumenata - rado ću.

3. 27. mart - dan srpskog samoubistva
, za račun velikih sila, a opet na zloupotrebi kosovskog mita. To je startni pucanj, koji je označio juriš krvnika, početak klanice srpskog življa. I to nedugo nakon Prvog Svetskog rata gde je stradalo više od 60% muške populacije između 16 i 65 godina!!!! I nakon toga neko uzvikne - Bolje grob, nego rob!!!! Hej, ljudi... Hej, pa i moroni sa makar malo svesti bi sračunali da to vodi u samouništenje, a za račun drugoga !!! Takođe, to je bio i početak klanice srpske istorije, vrednosti, uništavanja kakvog-takvog građanskog društva... Satiranje! Satiranje! Rezultat svega toga je danas nemoćna i siromašna Srbija, pred izumiranjem !!!!!!!


talicni talicni 20:28 12.04.2010

Re: Tri tačke srpske (ne)pameti ..!!

3. 27. mart - dan srpskog samoubistva[/b], za račun velikih sila, a opet na zloupotrebi kosovskog mita. To je startni pucanj, koji je označio juriš krvnika, početak klanice srpskog življa. I to posle Prvog Svetskog rata gde je stradalo više od 60% muške populacije između 16 i 65 godina!!!! Bolje grob, nego rob!!!! Hej, ljudi... Hej, moroni sa makar malo svesti bi sračunali da to vodi u samouništenje, a za račun drugoga !!! Takođe, to je bio i početak klanice srpske istorije, vrednosti, uništavalja kakvog-takvog građanskog društva... Satiranje! Satiranje! Rezultat svega toga je danas nemoćna i siromašna Srbija, pred izumiranjem !!!!!!!


Manje je poznat detalj pakta po mome je Jugoslavija trebala da dobije Solun kad svabe i italijani zavrse s grcima i englezima. A nismo morali nijednog vojnika da posaljemo.

A mi svi znamo koliko je nama teritorija vazna. Kakva je tek SAO tu mogla da se napravi.
Strongman Strongman 21:03 12.04.2010

Re: Tri tačke srpske (ne)pameti ..!!

Manje je poznat detalj pakta po mome je Jugoslavija trebala da dobije Solun kad svabe i italijani zavrse s grcima i englezima. A nismo morali nijednog vojnika da posaljemo.


A šta beše sa "Tuđe nećemo, svoje ne damo"?
talicni talicni 21:13 12.04.2010

Re: Tri tačke srpske (ne)pameti ..!!

Zar nije nasa parola: "Tudje hocemo, svoje ne damo?"

loader loader 22:00 12.04.2010

Re: Tri tačke srpske (ne)pameti ..!!

Naša parola, izvedena iz istorije:

Ništa nećemo, šta hoćemo ne znamo !!

Inner Party Inner Party 20:59 12.04.2010

27. mart 1941.

A je li da si hteo samo da pljunes po Matiji...



PS

Kraljevic Marko je samo legenda
Matija je (verovali ili ne) samo pesnik
Puc 27. marta je za ponos.
Strongman Strongman 21:02 12.04.2010

Re: 27. mart 1941.

Puc 27. marta je za ponos.


Ko MI (6) kaže
loader loader 22:05 12.04.2010

Re: 27. mart 1941.

Puc 27. marta je za ponos.

Jeste,
za po nosU
Strongman Strongman 22:06 12.04.2010

Re: 27. mart 1941.

Više je preko pi4ke...
loader loader 23:01 12.04.2010

Re: 27. mart 1941.

Hm... kako različiti organi,
a ista istorijskla uloga ! :)
xanadu92 xanadu92 21:10 12.04.2010

WW II

pakt sa zemljom koja pravi gasne komore je sramotan.

pogledajte Madjare, Bugare, Hrvate...


video sam. i video sam šta su njihovi režimi radili.
zaista me je sramota što sam danas uopšte otvorio blog na kome se propagira pakt sa nacističkom nemačkom.







Najdobronamernije: da je autor iole upućen u problematiku WW II i nacističke Nemačke, znao bi da nije postojao nijedan sporazum koji dotični nisu izigrali, uključujući i sporazume sa svojim saveznicima. Za nešto više o tome preporuka mu je da pročita: William L. Shirer, Uspon i pad Trećeg Rajha; jes' da je podebelo, ali se ima puno saznati...
Strongman Strongman 21:23 12.04.2010

Re: WW II

Najdobronamernije: da je autor iole upućen u problematiku WW II i nacističke Nemačke, znao bi da nije postojao nijedan sporazum koji dotični nisu izigrali, uključujući i sporazume sa svojim saveznicima. Za nešto više o tome preporuka mu je da pročita: William L. Shirer, Uspon i pad Trećeg Rajha; jes' da je podebelo, ali se ima puno saznati...


U situaciji kada je Nemačka gvozdenom pesnicom razbila par zemalja bolje je bilo nadati se da nemci neće prekršiti ugovor nego se sami popeti na nišan i podmetnuti pod bombe.

A i te fore "najdobronamernije ti si jedan glupan..." koristi negde drugde. Ratatatira.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana