In memoriam| Ljudska prava| Na današnji dan

IMENA UBICA NOVINARA SLAVKA ĆURUVIJE

Filip Mladenović RSS / 11.04.2010. u 12:26

Već godinama tužilaštvo i policija Srbije igraju PING-PONG sa dokazima u vezi sa ubistvom novinara Slavka Ćuruvije. Danas je tačno 11 godina od likvidacije kolege Ćuruvije, 11 godina ruganja njegovoj porodici, novinarima i javnosti Srbije, u režiji svih režima, od Miloševićevog do Tadićevog.

Novinari su zahvaljujući svojim istraživanjima došli do imena ubica Slavka Ćuruvije, ali se vlast stalno i uporno "vadi" papagajskim ponavljanjem da "policija nije prikupila dovoljno dokaza" za podizanje optužnice.

Evo do čega si novinari došli: Za Ćuruvijinu likvidaciju najodgovorniji je Vlajko Stojiljković, Miloševićev ministar policije. Samo je od njega mogla da dodje naredba da se prati i likvidira Slavko Ćuruvija. A ovako nešto gnusno mogao je Stojiljkoviću da naredi samo bračni par Milošević

Načelnik SDB Rade Marković i Milan Radonjić, šef Beogradskog centra DB, bili su pioni koji su izvršavali naredjenja i koji i dalje bezobrazno ćute, odbijajući da se podvrgnu testu istine na poligrafu! 

Neposredno pre ubistva u Ulici Lole Ribara više svedoka je uočilo auto DB-a, belog "golfa trojku", službeno vozilo nekadašnjeg načelnika Šestog odeljenja beogradskog centra tajne policije (Odeljenje za pripremu i tehničku organizaciju) Ratka Romića. Njegovo, kao i prisustvo bivšeg radnika DB-a Miroslava Mikija Kuraka u blizini mesta Ćuruvijine likvidacije zabeležile su i bazne podstanice mobilne telefonije, jer su obojica tu koristili svoje mobilne telefone.

Luka Pejović, pripadnik kriminalnog podzemlja, saradnik DB i rodjak Miroslava Kuraka, pucao je u Slavka Ćuruviju i ubio ga. Sa njim je bio Miroslav Kurak, dok je beli golf vozio Ratko Romić.

Epilog: Slobodan Milošević je umro 2006. u pritvoru Suda za ratne zločine u Hagu.

 Mirjana Marković je pobegla u Rusiju 2003. i ne izručuje se Srbiji uprkos Interpolovoj poternici.

Vlajko Stojiljković je izvršio samoubistvo 2002. godine.

Luka Pejović je likvidiran decembra 2000. u Beogradu, na Topčiderskom brdu u Dinarskoj ulici broj 12, ispred kuće u kojoj je stanovao, kada je nepoznati napadač na njega ispalio više od 20 metaka iz "kalašnjikova". Dakle, ubijen je u decembru 2000, samo mesec dana nakon pojavljivanja izveštaja "Ćuran"  o tajnom praćenju Slavka Ćuruvije neprekidno, sedam dana pre ubistva, u kome je učestvovalo 27 inspektora Devetog odeljenja Državne bezbednosti Srbije (zaduženog za tehniku, snimanje, prisluškivanje i tajno praćenje) podeljenih u tri smene.

Radomir Marković, bivši načelnik RDB Srbije, pravnosnažno je osuđen na 40 godina zatvora zbog zločina na Ibarskoj magistrali.

Milan Radonjić, bivši načelnik beogradskog centra DB-a, danas je na slobodi.

Ratko Romić i Miroslav Kurak uhapšeni su za vreme policijske akcije "Sablja", ali su svoje iskaze o ubistvu Ćuruvije odbili da potvrde na poligrafskom testiranju. Oni su danas na slobodi. Ratko Romić je čak uspeo da od države naplati odštetu zbog hapšenja u "Sablji".

Miroslav Kurak je sklonjen u Tanzaniju, gde se bavi organizovanjem lova na afričku divljač.

SLAVA Slavku Ćuruviji, slava Dadi Vujasinović i Milanu Pantiću.

I neka je stid sve one koji već godinama po drugi put ubijaju našu koleginicu Dadu i naše kolege Slavka i Milana, krijući od javnosti dokaze i izbegavajući da nalogodavce, saučesnike i ubice izvedu pred lice pravde!



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rinca rinca 12:52 11.04.2010

Hrabro

Jako hrabro najzad neko da to javno kaze!
8c_competizione 8c_competizione 12:54 11.04.2010

svaka cast ...

.... za muda velika kao kalemljene breskve!

A trebalo ih je imati da se objavi ovakav tekst!

A za stanje u drzavi u kojoj Tadic kohabitira sa Dacicem (naj-evropljaninom sa frizurom slicnoj Slobinoj) i Vojom (citaj DBom), nishta vishe ne cudi!
mostarac mostarac 13:28 11.04.2010

Re: svaka cast ...

A trebalo ih je imati da se objavi ovakav tekst!

Ovde nista novo nije receno.
Ovo je vec vise puta objavljivano po raznim novinama.
dolybell92 dolybell92 22:55 11.04.2010

Re: svaka cast ...

A trebalo ih je imati da se objavi ovakav tekst!

Ovde nista novo nije receno.
Ovo je vec vise puta objavljivano po raznim novinama.


Lepo je što pratite razne novine i ?

moderatokantabile moderatokantabile 13:11 11.04.2010

Dokle trpeti

neka je stid sve one koji već godinama po drugi put ubijaju našu koleginicu Dadu i naše kolege Slavka i Milana, krijući od javnosti dokaze i izbegavajući da nalogodavce, saučesnike i ubice izvedu pred lice pravde!

Da, to su ljudi koji zaista umeju da se postide! Nije problem u njima oni su takvi kakvi su, problem je u nama koji smo spremni da sve ovo trpimo! Postoji čvrsta veza, kriminalaca, tajkuna, političara i kadrova SDB-a i to je razlog zašto već rešen slučaj nema svoj epilog i zašto uostalom nemamo pravnu državu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:24 11.04.2010

Re: Dokle trpeti

Nezavisno udruženje novinara Srbije učinilo je do sada sve što je u njegovoj moći da nalogodavci ubistava i saučesnici i ubice Dade Vujasinović, Slavka Ćurivije i Milana Pantića budu privedeni pravdi. Ironija je da svi znamo sve, ali nema sudskog procesa! A sudskog procesa nema jer policija i tajna policija NEĆE i NE ŽELE da dostave tužilaštvu DOKAZE!
Evo, juče je na izbornoj Skupštini NUNS-a jednoglasno usvojen zahtev da se slučajevi ubijenih novinara Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića nađu na jednom mestu, u Tužilaštvu za organizovani kriminal.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:25 11.04.2010

Re: Dokle trpeti

Filip Mladenović
NEĆE i NE ŽELE da dostave tužilaštvu DOKAZE!



I sto je najgore, znaju da sve jos uvek mogu i da im niko, nista, ne moze:( Jadno!
Zna se cija je vlast.
Evo scene iz jednog filma koji se odnosi na jednu drugu zemlju, a po mom skromnom misljenju, na ostale zemlje sveta, takodje: V for Vendetta, the speach
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:29 11.04.2010

Re: Dokle trpeti

Nezavisno udruženje novinara Srbije

bedno je šlepovanje unsa uz nuns.
ja jednostavno nisam mogla da dođem i da gledam te njuške koji su bili ratni huškači i direktno doprineli širenju mržnje pa i rata.
a naravno, i ubistvu slavka ćuruvije.
bila sam na sahrani slavkovoj sa ćerkom.
u sred nato intervencije.
ali tih njuški nije bilo na sahrani.
oni su verovatno branili mostove il su terali narod da izlazi na te mostove.
sramno.
kako tada, tako sada!
dolybell92 dolybell92 23:43 11.04.2010

Re: Dokle trpeti

Ljilja Smajlović ni nezna koliko je godina
prošlo od ubistva Slavka Ćuruvije i baš volim što
su je pustili da to i kaže....
samo kao dodatak tom bednom šlepovanju...
angie01 angie01 13:45 11.04.2010

,

neka je stid sve one koji već godinama po drugi put ubijaju našu koleginicu Dadu i naše kolege Slavka i Milana, krijući od javnosti dokaze i izbegavajući da nalogodavce, saučesnike i ubice izvedu pred lice pravde!

ma shta ima da ih bude stid-nek krivichno odgovaraju, jer to spada u krivichno delo!
Sepulturero Sepulturero 13:53 11.04.2010

Tell me something new!

Већ сам се понадао да ће коначно неко нешто ново да напише али узалуд.

Волео бих да сазнам шта ви мислите ко и зашто крије имена правих убица и налогодаваца?

Јер нема ама баш никаквог разлога да се, ако је тачно ово што сте горе написали, цела ствар не заврши подизањем оптужбе, привођењем оптужених и њиховом осудом.

У том случају би бар имали неки стварни разлог да траже екстрадицију Мирјане Марковић.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:08 11.04.2010

Re: Tell me something new!

Imena ubica i nalogodavaca kriju policija i tajna policija Srbije.
Zašto!? Pa zato što bi eventualno otkrivanje tih imena bilo poput otvaranja Pandorine kutije! Pokuljalo bi sve i svašta, kao lančana reakcija!
expolicajac expolicajac 15:09 11.04.2010

Re: Tell me something new! - Omerta

Svaka kasta rešava svoje probleme unutar sebe. Filipe pročitaj knjigu "Tajne špijuna Borisa Nješkina" izdanje 1957 izdavačkog preduzeća "Rad" Beograd. S poštovanjem
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:22 11.04.2010

Re: Tell me something new! - Omerta

Hvala na preporuci za knjigu. A što se Vaše prve rečenice tiče, da nema "mangupa iz njihovih redova" i insajdera, mnogo toga bi ostalo sakriveno, poput ubistava novinara!
sentinel26 sentinel26 14:02 11.04.2010

Kakav ružan tekst ?

Novinari su zahvaljujući svojim istraživanjima došli do imena ubica Slavka Ćuruvije, ali se vlast stalno i uporno "vadi" papagajskim ponavljanjem da "policija nije prikupila dovoljno dokaza" za podizanje optužnice.

1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.

2) Drugo, "nalaze" do kojih su došli ti novinarski stručnjaci moraju biti podvrgnuti ocjenjivanju od trane istražnih organa i tužilaštva.

3) Jedan broj pomenutih ljudi nijesu više živi i ne mogu da se brane od optužbe da su "ubice" ili "pripadnici kriminalnog podzemlja".

4) Na ovaj način ometa se stvarna istraga (ako i postoji ).

5) Na osnovu vaših "nalaza" (istrage) nijedan sud u ovoj (a ni bilo kojoj drugoj ) zemlji ne može izreći nikakvu osudu.

6) Dokaze koje su ti "novinarski" inspektori "pronašli" su neupotrebljivi za sud.

7) Podaci (svejedno da li su istiniti ili ne ) koje ste objavili "poznati" su i policiji i istražnim organima i tužilaštvu i BIA.

8) Varate se ako mislite da će vaš "pritisak" postići rezultat, dok neko ne izgubi vlast.

Načelnik SDB Rade Marković i Milan Radonjić, šef Beogradskog centra DB, bili su pioni koji su izvršavali naredjenja i koji i dalje bezobrazno ćute, odbijajući da se podvrgnu testu istine na poligrafu!


Ovo je smiješno, a osim toga valjda znate koliko je za sud vrijedan taj nalaz sa poligrafa.

Pročitah da su novinari pozvani da obudju mjesto ubistva Slavka Ćuruvije i polože svijeće.

Tamo treba da ide porodica, rodbina i bliski prijatelji.

A ova dva novinarska udruženja komplet da idu ili na Andrićev venac ili u Kraljice Ane bb i da tamo pretestuju nekoliko dana neprekidno...ako stvarno imaju ono (što očigledno nemaju )....


Filip Mladenović Filip Mladenović 14:16 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

Kada bi u ovoj zemlji većina radila onako kako već godinama rade najbolji, najprofesionalniji i najhrabriji novinari, Srbija bi već bila u EU, a nalogodavci ubistava, saučesnici i ubice Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića u zatvoru!
Kod svih vlasti posle 5. oktobra 2000. NUNS je demonstrirao, protestovao, zahtevao, insistirao, prozivao... PA ŠTA VIŠE!?
Doctor Wu Doctor Wu 15:20 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.

Nije posao novinara bio niti su bili sposobni da istrazuju ni nelegalno prislukivanje prostorija americke Demokratske stranke, pa to opet nije sprecilo Woodworda i Bernsteina da obelodane Watergate skandal. Nije posao novinara bio ni da objave skandalozne marifetluke engleskih poslanika pa je Daily Telegraph opet to objavio (krseci, usput, i zakon). Primera je zaista bezbroj...

Kriticka javnost je vrlo bitna institucija u svim demokratskim zemljama. Ono sto meni, medjutim, nije jasno je zasto NUNS ne angazuje advokate i javnost da se podignu optuznice protiv ovde navedenih. Ovako kako je ovde izneseno previse lici na samo jos jedan politicki obracun, a utisak je da se zapravo i ne zeli razresenje ovih ubistava nego je pravi motiv drzanje politickih protivnika u nekoj pat poziciji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:37 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

Doctor Wu
1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.Nije posao novinara bio niti su bili sposobni da istrazuju ni nelegalno prislukivanje prostorija americke Demokratske stranke, pa to opet nije sprecilo Woodworda i Bernsteina da obelodane Watergate skandal. Nije posao novinara bio ni da objave skandalozne marifetluke engleskih poslanika pa je Daily Telegraph opet to objavio (krseci, usput, i zakon). Primera je zaista bezbroj...Kriticka javnost je vrlo bitna institucija u svim demokratskim zemljama. Ono sto meni, medjutim, nije jasno je zasto NUNS ne angazuje advokate i javnost da se podignu optuznice protiv ovde navedenih. Ovako kako je ovde izneseno previse lici na samo jos jedan politicki obracun, a utisak je da se zapravo i ne zeli razresenje ovih ubistava nego je pravi motiv drzanje politickih protivnika u nekoj pat poziciji.


PONAVLJAM: Juče je na izbornoj Skupštini NUNS-a jednoglasno usvojen zahtev da se slučajevi ubijenih novinara Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića nađu na jednom mestu, u Tužilaštvu za organizovani kriminal.

A što se optužnica protiv ovde navedenih tiče, podsećam da je još 31. oktobra 2000. godine brat ubijenog novinara Slavka Ćuruvije, Jovo Ćuruvija, podneo krivičnu prijavu protiv načelnika SDB Srbije Radomira-Radeta Markovića.
Takodje, i porodica Slavka Ćurivije je podnela krivičnu prijavu! U krivičnoj prijavi navedeno je da su svi saslušani radnici DB-a, koji su učestvovali u praćenju Slavka Ćuruvije, potvrdili da je neposredno pre ubistva povučena pratnja, i to po izričitom nalogu načelnika Centra DB-a Beograd Milana Radonjića.

Koliko još krivičnih prijava treba da se podnese, da bi naše pravosudje presudilo nalogodavcima ubistva, saučesnicima i ubicama novinara Slavka Ćuruvije!?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 15:47 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.


Господине с Дурмитора, дошло доба једном и ја да се сложим с Вама. Заиста, свако треба да ради оно што му је посао.

Како би то стајало кад би свако, умјесто своје работе, радио шта му падне на памет. Новинар да глуми детектива, злочинац полицајца, шверцер пресједника а чобанин мудраца са истока? Ружно, ружно.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:06 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

Istraživačko novinarstvo je jedna od najboljih i najangažovanijih grana žurnalizma! Nema slobode misli i govora, nema ljudskih prava bez doprinosa istraživačkog novinarstva!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 16:38 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

Istraživačko novinarstvo je jedna od najboljih i najangažovanijih grana žurnalizma! Nema slobode misli i govora, nema ljudskih prava bez doprinosa istraživačkog novinarstva!


ма наравно, него господин о свему има ултрарелевантно мњење и много воли д ага подели са нацијом, па мало под*ебавам, да простиш.
sentinel26 sentinel26 19:15 11.04.2010

Re: Kakav fini нечовијек?

Dejan Tiago Stanković
1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.

Господине с Дурмитора, дошло доба једном и ја да се сложим с Вама. Заиста, свако треба да ради оно што му је посао.
Како би то стајало кад би свако, умјесто своје работе, радио шта му падне на памет. Новинар да глуми детектива, злочинац полицајца, шверцер пресједника а чобанин мудраца са истока? Ружно, ружно.

То што ви не знате одакле сам ја а мене баш заболе одакле сте ви, ништа не мијења у мојем мишљењу о вашим текстовима (не о вама)..

Није дошло никакво ново вријеме ја сам одувијек знао да сте ви један "фини" нечовјек", и никада се нијесам заклањао иза "подхебавања".
jaksa scekic jaksa scekic 19:32 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

sentinel26
Novinari su zahvaljujući svojim istraživanjima došli do imena ubica Slavka Ćuruvije, ali se vlast stalno i uporno "vadi" papagajskim ponavljanjem da "policija nije prikupila dovoljno dokaza" za podizanje optužnice.

1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.

2) Drugo, "nalaze" do kojih su došli ti novinarski stručnjaci moraju biti podvrgnuti ocjenjivanju od trane istražnih organa i tužilaštva.

3) Jedan broj pomenutih ljudi nijesu više živi i ne mogu da se brane od optužbe da su "ubice" ili "pripadnici kriminalnog podzemlja".

4) Na ovaj način ometa se stvarna istraga (ako i postoji ).

5) Na osnovu vaših "nalaza" (istrage) nijedan sud u ovoj (a ni bilo kojoj drugoj ) zemlji ne može izreći nikakvu osudu.

6) Dokaze koje su ti "novinarski" inspektori "pronašli" su neupotrebljivi za sud.

7) Podaci (svejedno da li su istiniti ili ne ) koje ste objavili "poznati" su i policiji i istražnim organima i tužilaštvu i BIA.

8) Varate se ako mislite da će vaš "pritisak" postići rezultat, dok neko ne izgubi vlast.

Načelnik SDB Rade Marković i Milan Radonjić, šef Beogradskog centra DB, bili su pioni koji su izvršavali naredjenja i koji i dalje bezobrazno ćute, odbijajući da se podvrgnu testu istine na poligrafu!


Ovo je smiješno, a osim toga valjda znate koliko je za sud vrijedan taj nalaz sa poligrafa.

Pročitah da su novinari pozvani da obudju mjesto ubistva Slavka Ćuruvije i polože svijeće.

Tamo treba da ide porodica, rodbina i bliski prijatelji.

A ova dva novinarska udruženja komplet da idu ili na Andrićev venac ili u Kraljice Ane bb i da tamo pretestuju nekoliko dana neprekidno...ako stvarno imaju ono (što očigledno nemaju )....




Redakciji Bloga B92

Ja predlazem da se ovaj Gospodin lepo iskljuci sa svih Blogova ovde a i sire jer ****, ja bolji izraz nemam. Jedno je sloboda govora, a jedno je zloupotreba slobode govora.

S postovanjem

J Scekic

PS:Bez obzira na njegovo advokatsko zvanje (koje je sad pokazao) mislim da treba da popije kolektivni IGNORE

JS
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:00 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

"necovjek" to care! serdare! vojvodo!
mene vasa rasuticna duhovitost s pretencioznim i tendencioznim tumacenjima istorije i sadasnjosti zacinjena cojstvom i junastvom i folklornim izrazima od surutke do cicvare uzasno zabavlja. To se odnosi cak i na ovaj apsolutno komican komentar. Generalno, mislim da je vase prisustvo bitno jer da nije vas niko se ne bi bavio veoma zabavnim, mada potpuno marginalnim temama vezanim na naseg realno najmanje bitnog suseda. Svecano obecavam da cu poceti redovno da citam vase napise a ne samo kad nemam pametnija posla. casna titova pionirska.
dolybell92 dolybell92 20:08 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?


1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.


Verovatno je da se novinari ili bilo ko drugi, time ne bi bavio,
kada bi se zaduženi za taj posao time bavili, pa makar po cenu da
sami sebe uhapse, ako je rezultat istrage takav.

Nečije sposobnosti su pojedinačne i nisu opšte.

2. Rečenica ne pripada tekstu sa bloga.

3. Ako neki nisu živi, kako i zašto nisu ?

4. Prava istraga nikada ne može biti ometena,
naročito ne na ovakav način. Navedeno je već opšte poznato.

5. Svaki nalaz je proverljiv, a priori ništa
ne sme biti odbačeno (što je ovde česta pojava)

6. Tim gore što su podaci poznati.

7. Ko to treba da izgubi vlast da bi se došlo
do istinitih i tačnih rezultata istrage ?

S obzirom da poligraf nije za sud validan, kako kažete,
zašto navedeni odbijaju da budu na takav način ispitani?
Trebalo bi da im bude svejedno.

Mesto na kome je ubijen Slavko Ćuruvija nije privatan posed,
i tamo može da ode ko god hoće i kad god hoće.


dolybell92 dolybell92 20:16 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

Како би то стајало кад би свако, умјесто своје работе, радио шта му падне на памет. Новинар да глуми детектива, злочинац полицајца, шверцер пресједника а чобанин мудраца са истока? Ружно, ружно.


Не могу да верујем да сте ово ви написали....
Ово није никаква представа нити су глумци
тема... Боље је да текст избришете...и
размислите шта сте написали....
sentinel26 sentinel26 20:35 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

jaksa scekic
sentinel26
Novinari su zahvaljujući svojim istraživanjima došli do imena ubica Slavka Ćuruvije, ali se vlast stalno i uporno "vadi" papagajskim ponavljanjem da "policija nije prikupila dovoljno dokaza" za podizanje optužnice.

1) Nije posao novinara da istražuju ubistva, niti su ona sposobna za takvo nešto.
2) Drugo, "nalaze" do kojih su došli ti novinarski stručnjaci moraju biti podvrgnuti ocjenjivanju od trane istražnih organa i tužilaštva.
3) Jedan broj pomenutih ljudi nijesu više živi i ne mogu da se brane od optužbe da su "ubice" ili "pripadnici kriminalnog podzemlja".
4) Na ovaj način ometa se stvarna istraga (ako i postoji ).
5) Na osnovu vaših "nalaza" (istrage) nijedan sud u ovoj (a ni bilo kojoj drugoj ) zemlji ne može izreći nikakvu osudu.
6) Dokaze koje su ti "novinarski" inspektori "pronašli" su neupotrebljivi za sud.
7) Podaci (svejedno da li su istiniti ili ne ) koje ste objavili "poznati" su i policiji i istražnim organima i tužilaštvu i BIA.
8) Varate se ako mislite da će vaš "pritisak" postići rezultat, dok neko ne izgubi vlast.
Načelnik SDB Rade Marković i Milan Radonjić, šef Beogradskog centra DB, bili su pioni koji su izvršavali naredjenja i koji i dalje bezobrazno ćute, odbijajući da se podvrgnu testu istine na poligrafu!

Ovo je smiješno, a osim toga valjda znate koliko je za sud vrijedan taj nalaz sa poligrafa.
Pročitah da su novinari pozvani da obudju mjesto ubistva Slavka Ćuruvije i polože svijeće.
Tamo treba da ide porodica, rodbina i bliski prijatelji.
A ova dva novinarska udruženja komplet da idu ili na Andrićev venac ili u Kraljice Ane bb i da tamo pretestuju nekoliko dana neprekidno...ako stvarno imaju ono (što očigledno nemaju )....


Redakciji Bloga B92

Ja predlazem da se ovaj Gospodin lepo iskljuci sa svih Blogova ovde a i sire jer ****, ja bolji izraz nemam. Jedno je sloboda govora, a jedno je zloupotreba slobode govora.
S postovanjem
J Scekic
PS:Bez obzira na njegovo advokatsko zvanje (koje je sad pokazao) mislim da treba da popije kolektivni IGNORE
JS

Kakvi maniri - stari recept - nemogoste da dokažete ni na jednom primjeru tu "zloupotrebu" slobode govora koja uistinu u Srbiji i ne postoji.

Bilo bi fer gospodine Jakšiću da pojasnite dokle se prostire ovo "i šire" ?
Da se pripremim...Do Slovenije, do Islanda,... ?
Duge cijevi ili nešto slično nijeste predložili (doduše nikad nije kasno ).

Novinarski hljeb sam probao kada ste vi tek učili da čitate novine, i da sam nastavio ničije ubistvo ne bih koristio za sticanje novinarske slave..

Pa nijesam vam ja kriv što su gornji podaci (u takvoj prezentaciji) potpuno bezvrijedni za sud.

O novinarskim udruženjima ( N + UNSovcima ) koja se sada utrkuju u odavanju pošte pokojnom Slavku Ćuruviji dovoljno je rekao njegov brat Jovo Ćuruvija i ta njega izjava je za mene jedina vodilja u tumačenju odnosa oba udruženja prema ovom ubistvu..

Nekoga ta istina boli !
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:36 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

Не могу да верујем да сте ово ви написали....


ja licno. a i objasnicu vam zasto. ovoga puta ozbiljno.
meni je malo muka kada neko ozbiljnu temu kao sto je ova oskrnavi svojim vitopernim pogledom na svet, kao sto je to ucinio gdin. da verujem da bi ozbiljan rezgovor sa nadobudnim autorom sramotnog komentara mogao da ima rezultat, reagovao bih drugacije. ovakos am se odlucio za ironiju. objektivno, jaksa je konstruktivniji, no ne verujem da gospodinov komentar zasluzuje bilo kakvu suvisliju reakciju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:35 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

ovde su najružniji ovi naslovi od "kakav ružan tekst" ... do "kakav ružan čovek/fin nečovek ... "
mnogo ličite na skupštinu!

p.s. al tekst uopšte nije ružan.
ne razumem tu kvalifikaciju.
možda je mogao filip da ga malo ukrasi nekim cvetićem, a?

istraživačko novinarstvo, šta je to?
javno mnjenje, šta je to?

piscima ovih naslova očigledno nepoznate stvari!!!
jesen92 jesen92 22:40 11.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

Dejan Tiago Stanković
"necovjek" to care! serdare! vojvodo!
mene vasa rasuticna duhovitost s pretencioznim i tendencioznim tumacenjima istorije i sadasnjosti zacinjena cojstvom i junastvom i folklornim izrazima od surutke do cicvare uzasno zabavlja. To se odnosi cak i na ovaj apsolutno komican komentar. Generalno, mislim da je vase prisustvo bitno jer da nije vas niko se ne bi bavio veoma zabavnim, mada potpuno marginalnim temama vezanim na naseg realno najmanje bitnog suseda. Svecano obecavam da cu poceti redovno da citam vase napise a ne samo kad nemam pametnija posla. casna titova pionirska.

..Dejane, ako moezes da citas novokomponovano guslanje svaka ti cast...Ja se slazem sa Jaksom da ovog druga definitivno treba poslati bar na godisnji odmor dok ne nauci da se pristojno ponasa...Ovde se banuju ljudi koji imaju nesto da kazu a njega neko pusta da gusla sta hoce i vredja sve nas zajedno a usput vrlo otvoreno siri mrznju medju narodima bivse yu..
dolybell92 dolybell92 23:32 11.04.2010

Re: Kakav ružan човијек?

Izvini, moja greška... previdela sam naslov...

Potpuno si u pravu, salata tekst...
samo se bezveze zamaram čitajući svašta.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:44 12.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

ako mozes da citas novokomponovano guslanje svaka ti cast

it's funny 'cos it's stupid.
kako da ne citam? usred neke kao fol suvisle rasprave (o nekim kao gistro vaznim medjudrzavnim odnosima dve suverene i ravnopravne satro zemlje) baja se usplahiri i pocne da priziva genocidni duh stefana nemanje, hegemonizam svetog save i prvu galakticku svercerku pljuga prokletu jerinu. dal su mu to argumenti, dokazi, opravdanja, pojma namam, aj je smehotresno. a onda ga isprozivaju a on padne u vatru i pocne da mase nekim diplomama koje mu kao fora daju pravo da mudruje i svima soli pamet. ludilo mozga.
fino se covek razgali citajuci.
jesen92 jesen92 21:15 12.04.2010

Re: Kakav ružan tekst ?

t's funny 'cos it's stupid.
kako da ne citam? usred neke kao fol suvisle rasprave (o nekim kao gistro vaznim medjudrzavnim odnosima dve suverene i ravnopravne satro zemlje) baja se usplahiri i pocne da priziva genocidni duh stefana nemanje, hegemonizam svetog save i prvu galakticku svercerku pljuga prokletu jerinu. dal su mu to argumenti, dokazi, opravdanja, pojma namam, aj je smehotresno. a onda ga isprozivaju a on padne u vatru i pocne da mase nekim diplomama koje mu kao fora daju pravo da mudruje i svima soli pamet. ludilo mozga.
fino se covek razgali citajuci.
...
..citaj onda i dalje, analliza njegovih blogodela ti je fenomenalna i mnogo smehotresnija od njegovih pisanija...nasmejao si me bas...
mrdax mrdax 16:14 11.04.2010

'Jubilej'

Za pola godine slavicemo jubilej. Deset godina od promena. Bilo bi zaista lepo podvuci crtu tada i videti ko je tu a ko fali. Nekako mi se cini da su neki poput Dacica i dalje tu a nekih poput Djindjica nema. Naravno , novinarima niko nije kriv sto su pisali krivo. Sada smo nacionalno pomireni i nema cega da se bojimo.Ekonomski eksperti su manje vise i dalje tu .
Oni naivni su mislili da ce moci drugacije, da se 'narod' lako menja, da je samo potrebno ukazati na istinu i sve ce se resiti. Na zalost 'narod' ne zna ili ne zeli da zna kako bi sve moglo lako da se resi za godinu-dve , samo kada bi odmakli glavu od 'Farme' , 'Granda" , "Djokovica & Co" i pogledali dobro u frizider, u svoju porodicu, svoje preduzece, svog predsednika opstine, svog premijera i predsednika drzave i postavili po koje pitanje.
Naravno, to se u Srbiji nece uskoro desiti dok ne dogori opet , ali nevolja je sto sada nema jednog krivca, jedne stranke, vec je sve suptilnije. I tako je proslo leto gospodnje 2010 , nista se nije promenilo , niko ne fali....
A i pre neki dan se ubio Branimir Nikolic Branci - Otporas iz Subotice.
loader loader 16:32 11.04.2010

Da :


Slava im !!
sentinel26 sentinel26 19:35 11.04.2010

Istraživačko novinarstvo

u Srbiji ne postoji niti će postojati dok je na snazi ovakav zakon kome su podršku dali i NUNS i LDP.

Istraživačko novinarstvo u Srbiji neće ni postojati dok imamo ovakvu vlast koja i novinarstvo smatra jednim od feuda koji treba pod čizmom držati..

Dva su osnovna uslova nužna:
1) da je novinarstvo nezavisno, i
2) da su istražni organi nezavisni i samostalni u radu.

Nijedadan od ova dva uslova u Srbiji nije ispunjen.

Potrebno je još i da novinari znaju gdje je granica njihovog "istraživanja" i od koje stvar moraju da prepuste državnim istražnim organima.

Pokušaj novinarskih udruženja da se slučaj ovih ubistava "preseli" u odeljenje za organizovani kriminal jeste davanje alibija - amnestije državi za dosadašnji nerad i ćutanje..

Uskoro možemo očekivati da neki novinar predloži da se i slučaj ubistva vojnika u Topšideru "preseli" u odeljenje za organizovani kriminal - pa iz početka, do sudnjega dana.

Ponavljam, gospodo novinari pravi i vi koji ste novinari u pokušaju, pravac
- Andrićev venac br. 1, ili
- Kraljice ane bb,
pa jedno mjesec dana odsjedite tamo, zamislite lapovsku prugu ili tramvajske šine iz Nemanjine, šta vam se više svidja, možda bude nekog rezultata.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:17 11.04.2010

Re: Istraživačko novinarstvo

Vi se ponašate po principu "AKO ČINJENICE NE ODGOVARAJU MOJIM PREDRASUDAMA, UTOLIKO GORE PO - ČINJENICE"!
Moj ljudski savet Vama je da više ne uopštavate, da poštujete uspomene na ubijene koleginicu Dadu i kolege Slavka i Milana, da saosećate sa njihovom decom i da OTVORENO i KOREKTNO podržite one novinare u Srbiji koji se NE MIRE sa ovakvom sadašnjicom i koji svoje znanje, talenat, veštinu i umeće ulažu za bolju, prosperitetniju, slobodniju i evropskiju Srbiju!
sentinel26 sentinel26 20:45 11.04.2010

Re: Istraživačko novinarstvo

Filip Mladenović
Vi se ponašate po principu "AKO ČINJENICE NE ODGOVARAJU MOJIM PREDRASUDAMA, UTOLIKO GORE PO - ČINJENICE"!
Moj ljudski savet Vama je da više ne uopštavate, da poštujete uspomene na ubijene koleginicu Dadu i kolege Slavka i Milana, da saosećate sa njihovom decom i da OTVORENO i KOREKTNO podržite one novinare u Srbiji koji se NE MIRE sa ovakvom sadašnjicom i koji svoje znanje, talenat, veštinu i umeće ulažu za bolju, prosperitetniju, slobodniju i evropskiju Srbiju!

Nemam namjeru da dokazujem da medju novinarima ima i onih neiskrenih.

Moji prijedlozi su veoma konkretni, nije obavezno niti sam insistirao da vam se dopadnu. To su samo ideje, prijedlozi za nekakav napredak...

Prema tome nema potrebe da me stavljate na suprotnu stranu niti razloga da se ljutite zbog tih prijedloga..

sentinel26 sentinel26 21:41 11.04.2010

Re: Istraživačko novinarstvo

Posljednja konferencija za novinare
Slavka Ćuruvije i njegova ocjena stanja u Srbiji :

„Država je bolesna, a srpski narod je u bunilu, pod visokom temperaturom. Glavni uzroci tome su Slobodan Milošević i Mira Marković, okruženi sumnjivim osobama, pa čak i kriminalcima. Oni neće prezati ni od čega da bi nas poveli u provaliju”

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:55 11.04.2010

Re: Istraživačko novinarstvo

Niti se ljutim niti Vas stavljam na suprotnu stranu, nego Vas molim da ne uopštavate. Primer: Vi tvrdite da u Srbiji ne postoji istraživačko novinarstvo!
Razmislite dobro! Da li zaista verujete u to što ste napisali!?
sentinel26 sentinel26 23:07 11.04.2010

Re: Istraživačko novinarstvo

Filip Mladenović
Niti se ljutim niti Vas stavljam na suprotnu stranu, nego Vas molim da ne uopštavate. Primer: Vi tvrdite da u Srbiji ne postoji istraživačko novinarstvo!
Razmislite dobro! Da li zaista verujete u to što ste napisali!?


Ne samo da vjerujem nego mogu to i da dokažem.
Nekorektno je da za to koristimo ovu priliku.

Nijeste pročitali šta sam napisao kao osnovni minimalan uslov za postojanje istraživačkog novinarstva :
1) nezavisno novinarstvo (nije isto što i slobodno), i
2) nezavisno sudstvo.

Pročitajte glavni naslov iz "Dnevnog telegrafa" sa slike S.Ćuruvije koju sam gore postaviio.

Uostalom, otvorite jednoga lijepoga dana temu o istraživačkom novinarstvu u Srbiji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:38 11.04.2010

Re: Istraživačko novinarstvo

Budite ljubazni pa posetite internet prezentaciju NUNS-ovog Centra za istraživačko novinarstvo (www.cins.org.rs)! Nadam se da ćete nakon toga imati drugačije mišljenje o našem istraživačkom novinarstvu!
gorio92 gorio92 21:28 11.04.2010

Zašto?

Gospodine Mladenović, poštovanje za ovo što ste napisali, hrabro i čovečno od vas.
Da imamo različita mišljenja o tome šta je činjeno i šta i kako valja činiti da se dodje do istine i do pravde, valjda je normalno.
Mene brine nešto drugo.
Na ovo vaše pisanje javilo se evo ni dvadeset ljudi.
Zašto smo tako nezainteresovani, zašto zaboravljamo šta nam je činjeno, kakve su strašne sudbine doživeli ljudi oko nas.
Zašto tako lako dozvoljavamo da nam isto rade i danas.
Zašto ćutimo i tonemo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:52 11.04.2010

Re: Zašto?

Tačno je da se na ovo moje pisanje javilo ni dvadeset ljudi, ali ga je pročitalo skoro hiljadu ljudi! Takodje, ovo moje pisanje sam postavio i na FACEBOOK i na TWITTER.

A što se apatije većine gradjanki i gradjana Srbije tiče, glavni uzroci su masovna kretenizacija putem PINK kulture i svakojakog reality show kiča, pad životnog standarda i dužničko ropstvo, kao i veliko izneveravanje svih onih koji su posle pada Miloševićevog nacional-socijalističkog režima očekivali moralnu obnovu i ekonomski prosperitet, uz izvodjenje na sud svih krivaca za počinjene ratne zločine i pljačku države Srbije!
gorio92 gorio92 22:22 11.04.2010

Re: Zašto?

Tačno je da se na ovo moje pisanje javilo ni dvadeset ljudi, ali ga je pročitalo skoro hiljadu ljudi!

Ma slažem se ja sa vama Filipe, vidite i sami mnogi ljudi trpe a malo njih nešto preduzima.
jesen92 jesen92 23:10 11.04.2010

podrska za hrabrost

...hvala za ove informacije vezane za ubustvo Curuvije ...Da li postoje takvi podaci u vezi ubistva Dade Vujasinovic i Milana Pantica..?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:33 11.04.2010

Re: podrska za hrabrost

Da, postoje informacije i za ubistva Dade Vujasinović i Milana Pantića. NUNS ima svoj Centar za istraživačko novinarstvo, u kome radi nekoliko vrsnih novinara, uz pomoć mladih, vrednih novinara i studenata žurnalizma.
jesen92 jesen92 21:21 12.04.2010

Re: podrska za hrabrost

Filip Mladenović
Da, postoje informacije i za ubistva Dade Vujasinović i Milana Pantića. NUNS ima svoj Centar za istraživačko novinarstvo, u kome radi nekoliko vrsnih novinara, uz pomoć mladih, vrednih novinara i studenata žurnalizma.
..Hvala..drago mi je da neko zaista misli na njih i radi na tome da se istina sazna...Posebno mi je drago za Dadu o kojoj su mnogi pisali razne bljuvotine o samoubistvu u koje ja nikada nisam veroovala ...
manituu manituu 02:40 12.04.2010

istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

hahahahaha
pa o tom pojmu vise ne vredi ni diskutovati, bar ne sto se tice Srbije...
pa posle onoga sto se dogodilo sa platanima i Bulevarom, kada je tata djiki rekao no no, ne da se o tome pise,
potpuno je ogoljen taj pojam i jasno je i najmanjoj deci kolika je to fikcija...

ja da sam na mestu novinara, pognuo bi glavu i gledao u zemlju, i pisao samo o korisnim informacijama tipa kad ce da padne kisa, i koliko, po popisu, gradjana zivi u ulici Rige od Fere..
i ostavio neke druge ljude iz drugih profesija da rade svoj posao, a ako ga ne rade, e pa onda- jebiga...
vi u svakom slucaju nemate pravo glasa, gospodo novinari..tj. niko vam vise nista ne veruje...za osobe koje iole znaju da razmisljaju svojom glavom, vase postojanje je - nepotrebno....
dolybell92 dolybell92 08:39 12.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

vi u svakom slucaju nemate pravo glasa, gospodo novinari..tj. niko vam vise nista ne veruje...za osobe koje iole znaju da razmisljaju svojom glavom, vase postojanje je - nepotrebno....


O čemu biste razmišljali svojom glavom
kada ne bi bilo novinara ?
Čak niste ni smešni...
sentinel26 sentinel26 10:08 12.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

manituu
hahahahaha
pa o tom pojmu vise ne vredi ni diskutovati, bar ne sto se tice Srbije...
pa posle onoga sto se dogodilo sa platanima i Bulevarom, kada je tata djiki rekao no no, ne da se o tome pise,
potpuno je ogoljen taj pojam i jasno je i najmanjoj deci kolika je to fikcija...
ja da sam na mestu novinara, pognuo bi glavu i gledao u zemlju, i pisao samo o korisnim informacijama tipa kad ce da padne kisa, i koliko, po popisu, gradjana zivi u ulici Rige od Fere..
i ostavio neke druge ljude iz drugih profesija da rade svoj posao, a ako ga ne rade, e pa onda- jebiga...
vi u svakom slucaju nemate pravo glasa, gospodo novinari..tj. niko vam vise nista ne veruje...za osobe koje iole znaju da razmisljaju svojom glavom, vase postojanje je - nepotrebno....

Ako vam ne smeta potpisujem ovo gore napisano.
Bila je to akcija gdje su novinari mogli mnogo da postignu i bez velikih "žrtava".. Šta se može očekivati u težim slučajevima ?

Mali dodatak zbog nekih zaboravnih :



Šta je sa naredbodavcima, organizatorima, planerima, pružaocima podrške i logistike ?

Zabrana "Dnevnog telegrafa", oktobra 1998.

Vertikala komandne (opšte ) odgovornosti :

Slobodan Milosevic
Predsednik Savezne Republike Jugoslavije

Mirko Marjanovic
Predsednik vlade Republike Srbije

Goran Matic
Sekretar za informacije

Aleksandar Vucic
Ministar za informacije u Vladi Srbije

Urednici pojedinih državnih glasila pripadaju onoj prvoj grupi (izvršiocima radova )..

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:20 12.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

sentinel26

manituuhahahahahapa o tom pojmu vise ne vredi ni diskutovati, bar ne sto se tice Srbije...pa posle onoga sto se dogodilo sa platanima i Bulevarom, kada je tata djiki rekao no no, ne da se o tome pise,potpuno je ogoljen taj pojam i jasno je i najmanjoj deci kolika je to fikcija...ja da sam na mestu novinara, pognuo bi glavu i gledao u zemlju, i pisao samo o korisnim informacijama tipa kad ce da padne kisa, i koliko, po popisu, gradjana zivi u ulici Rige od Fere..i ostavio neke druge ljude iz drugih profesija da rade svoj posao, a ako ga ne rade, e pa onda- jebiga...vi u svakom slucaju nemate pravo glasa, gospodo novinari..tj. niko vam vise nista ne veruje...za osobe koje iole znaju da razmisljaju svojom glavom, vase postojanje je - nepotrebno....Ako vam ne smeta potpisujem ovo gore napisano. Bila je to akcija gdje su novinari mogli mnogo da postignu i bez velikih "žrtava".. Šta se može očekivati u težim slučajevima ?Mali dodatak zbog nekih zaboravnih : Šta je sa naredbodavcima, organizatorima, planerima, pružaocima podrške i logistike ?Zabrana "Dnevnog telegrafa", oktobra 1998. Vertikala komandne (opšte ) odgovornosti :Slobodan MilosevicPredsednik Savezne Republike JugoslavijeMirko MarjanovicPredsednik vlade Republike SrbijeGoran MaticSekretar za informacijeAleksandar VucicMinistar za informacije u Vladi SrbijeUrednici pojedinih državnih glasila pripadaju onoj prvoj grupi (izvršiocima radova )..


Beograd 202 je objektivno i angažovano izveštavao javnost o sramnoj seči platana u Bulevaru, na čemu su nam se JAVNO zahvalili i organizatori protesta. Tokom čitave nerazumne akcije uništavanja najstarijeg drvoreda u Beogradu DVESTADVOJKA je izveštavala bez cenzure i uključivala u program aktiviste i pobunjene gradjanke i gradjane.
Takodje, Nezavisno udruženje novinara Srbije, svesno činjenice da su pojedini mediji u Srbiji krajem 80-ih i početkom devedesetih godina XX veka, tokom raspada SFRJ, prvo znatno doprineli rastu međunacionalnih netrpeljivosti i mržnje, a zatim se i direktno stavili u službu ratne propagande, podnelo je u junu 2009. godine Tužilaštvu za ratne zločine Srbije prijavu protiv NN lica - odgovornih osoba i novinara u više medija. Zbog nesporne uloge u propagandi prijava je podneta protiv odgovornih u Radio-televiziji Beograd, Radio-televiziji Novi Sad, dnevnim listovima Politika, Večernje novosti, ali i drugih koji su svojim uticajem i značenjem u medijskom prostoru i kao državna medijska preduzeća sprovodili ratnohuškačku propagandu.
manituu manituu 16:12 12.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

dolybell92
vi u svakom slucaju nemate pravo glasa, gospodo novinari..tj. niko vam vise nista ne veruje...za osobe koje iole znaju da razmisljaju svojom glavom, vase postojanje je - nepotrebno....


O čemu biste razmišljali svojom glavom
kada ne bi bilo novinara ?
Čak niste ni smešni...


hahahah evo ponovo me nasmejaste...
pa sta predstavlja internet?
na njemu samo novinari objavljuju vesti?
a o platanima sam saznao uz pomoc novinara, koji su mi otvorili oci?
evo ja odlicno koristim svoju glavu, i bez novinara...
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:21 12.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

Šta reći, sem citirati staru latinsku: OČI I UŠI SU LOŠI SVEDOCI ONIMA KOJI IMAJU VARVARSKE DUŠE!
Goran Vučković Goran Vučković 00:52 13.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

O čemu biste razmišljali svojom glavom kada ne bi bilo novinara ?

OČI I UŠI SU LOŠI SVEDOCI ONIMA KOJI IMAJU VARVARSKE DUŠE!

Ovo počinje da biva interesantno - zanima me šta će dobiti sledeći koji izrazi sumnju u novinarsku profesiju...
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:10 13.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

па ово последње је било великим словима и болдовано. следеће ће бити и подвучено.
dolybell92 dolybell92 07:54 13.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

manituu
dolybell92
vi u svakom slucaju nemate pravo glasa, gospodo novinari..tj. niko vam vise nista ne veruje...za osobe koje iole znaju da razmisljaju svojom glavom, vase postojanje je - nepotrebno....


O čemu biste razmišljali svojom glavom
kada ne bi bilo novinara ?
Čak niste ni smešni...


hahahah evo ponovo me nasmejaste...
pa sta predstavlja internet?
na njemu samo novinari objavljuju vesti?
a o platanima sam saznao uz pomoc novinara, koji su mi otvorili oci?
evo ja odlicno koristim svoju glavu, i bez novinara...


Prvo, koliko znam, kod nas svaka kuća nema internet konekciju.
Drugo, baš me zanima gde to pronalazite informacije na Netu,
ukoliko za njih niste prethodno već čuli ?
Navedite mi bar jedan site sa informacijama koje nisu stigle
preko novinara ... kako god





sentinel26 sentinel26 08:51 13.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

Goran Vučković
O čemu biste razmišljali svojom glavom kada ne bi bilo novinara ?

OČI I UŠI SU LOŠI SVEDOCI ONIMA KOJI IMAJU VARVARSKE DUŠE!

Ovo počinje da biva interesantno - zanima me šta će dobiti sledeći koji izrazi sumnju u novinarsku profesiju...

Ko smije da izrazi sumnju u novinarsku profesiju ?!

Da ne beše novinara da nam dojave, nikada ne bismo saznali da je jedan "drveni advokat" uspio da bar privremeno spasi jedan (zdravi) platan na Bulevaru..
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:39 13.04.2010

Re: istrazivacko i nezavisno novinarstvo !?

Kao što sam već napisao i objasnio, u Beogradu i u Srbiji bilo je novinarki i novinara, koji su putem medija INFORMISALI istinito i objektivno domaću javnost o kriminalnoj seči platana u Bulevaru. Jedan od tih medija je i Beograd 202, na čijim talasima su se DIREKTNO, sa lica mesta, pre, za vreme i posle seče platana, mogli čuti reporteri i protivnici tog bezumnog čina. Ovo su činjenice, a ostalo je...
bosko92 bosko92 22:56 13.04.2010

Otkud cudjenje? Pa i nada.

Razlozi zasto ubistva pocinjena u vrijeme Milosevica nisu rasvetljena su veoma jasni. Dovoljno je prisetiti se ko je sada ministar policije u Srbiji i sta je taj gospodin radio u vreme Milosevica. To je samo "tip of iceberg". Ko ce da otopi citav ledeni breg?
manituu manituu 04:12 14.04.2010

sto se tice radija 202

u pravu ste, jedini su oni davali u etar nesto sto se kosilo sa nacinom razmisljanja mister djilasa, mada, i oni se u celu pricu nisu ukljucili ispocetka..
u sv. slucaju, jedino zahvaljujuci peri lukovicu i e-novinama i 202 donekle, novinarska profesija u srbiji je i dalje - profesija...

a ovi, koji nadam se citaju blog tu i tamo, jos uvek nisu ni svesni koliko su izgubili zbog ove cele price oko platana..novinari, takodje...

@dolybell92
tesko je polemisati sa nekim ko ima stavove kao sto su vasi...
sto se neta tice, vrlo je lako procackati po njemu, sta god da vas zanima, a da nisu u pitanju novinarski izvestaji, ili izvestaji drzavnih sluzbi...nego, jednostavno, informacije koje daju obicni smrtnici, ocevici, svedoci, autori, ko god...
sto se mene licno tice, imam srecu pa sam tako lud od detinjstva, da volim da putujem i sam otkrivam neke stvari( znam da se to vrlo ne ceni u danasnje vreme, al hebiga), pa tako imam i dosta prijatelja sa svih krajeva sveta, koji mi svakodnevno javljaju o interesantnim stvarima koje se desavaju u njihovom kraju :)..
da li ste nekad culi za gasa dzong manastir npr ?
ili za zeitgeist movement?
i ako jeste, nemojte mi reci da je to bila informacija od strane novinara :)
nemojte mene da krivite zbog toga, ali novinari su toliko iskompromitovani( cast izuzecima) u zadnje vreme, da ja vise ne verujem ni u jednu informaciju koju cujem na nekom mediju informisanja ( ne bacam pare vise ni na jedne novine)..
i sto je najgore, ja nisam uopste usamljen, slican stav ima i masa ljudi oko mene..onih koji su sacuvali slobodu duha
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:44 14.04.2010

Re: sto se tice radija 202

Kao i u svakoj drugoj profesiji, i u žurnalizmu ima dobrih i loših novinara.
Ono što objektivno blokira dobre novinare u Srbiji, i ne samo ovde, jeste strahoviti uticaj mixa krupnog kapitala i krupne politike na medije, u uslovima kada mediji teško preživljavaju ekonomsku krizu. Treba imati na umu i činjenicu da istraživačko novinarstvo zahteva i vreme i novac, što urednike stavlja u nezgodnu situaciju da najbolje novinare em rezerviše za istraživački temu na par meseci, em mora da im daje plate u tom neophodnom periodu za kvalitetnu obradu novinarskog istraživanja!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana