Društvo| Politika

Uticaj stranačkih politika na Filozofski fakultet

Dušan Maljković RSS / 06.04.2010. u 20:17

Prenosim saopštenje inicijative "Odbrani Filozofski" povodom zbivanja na Filozofskom fakultetu u Beogradu, a u vezi sa skorašnjim izborima i partijskim uticajima na njih. Posebno skrećem pažnju na priloženi youtube snimak, na kome su jasno vidljivi stranački akteri (DS i SNS), te njihovo bahato i nelegalno ponašanje.

 

***

SAOPŠTENJE POVODOM INCIDENTA 01.04.2010. NA FILOZOFSKOM FAKULTETU

Studenti Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu okupljeni pod sloganom "Odbrani Filozofski" najoštrije osuđuju incident koji se dogdio na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Nišu, kada je jedan kolega zadobio nekoliko uboda nožem.

Demantujemo navode pojedinih medija da su nelegalni izbori za Studentski parlament Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu uspešno okončani drugog izbornog dana, tj. 1. aprila. Naime, studenti Filozofskog fakulteta su, posle dužeg protesta protiv nelegalnih izbora koje sprovode funkcioneri Demokratske stranke i Srpske napredne stranke uz podršku uprave fakulteta, oko 17 časova prišli izbornom mestu sa namerom da spreče dalje sprovođenje ove farse.

Na izbornom mestu, pored stranačkih aktivista i kandidata na "izborima", nalazila se i neka vrsta privatnog obezbeđenja sastavljenog od nepoznatih osoba koje po sopstvenom priznanju nisu studenti Filozofskog fakulteta. Tokom razgovora i prepirke koja je usledila dogodio se sledeći incident: kada je naša grupa preuzimanjem nekolicine glasačkih listića pokušala da spreči održavanje nelegalnih izbora, jedan od organizatora istih fizički je napao jednu studentkinju, inače članicu parlamenta, nakon čega je usledio metež u kojem su pripadnici "privatnog obezbeđenja" pretili nasiljem i potezali stolice na studente. Glasačku kutiju organizatori nelegalnih izbora su uklonili u dekanat Filozofskog fakulteta. Dekanica Vesna Dimitrijević i deo uprave fakulteta tom prilikom nisu želeli da razgovaraju ni sa jednim drugim studentom, čak ni sa članovima parlamenta koji već nekoliko meseci koristeći se svim pravnim sredstvima pokušavaju da joj ukažu na zloupotrebe koje u Studentskom parlamentu vrše parlamentarci koji su ujedno i funkcioneri stranaka. Nakon višečasovnog čekanja i pokušaja da stupe u kontakt sa upravom, studenti oko 22 časa bili izbačeni sa fakulteta.

Ovakvi pokušaji postavljanja stranačkih funkcionera na mesta koja mogu odigrati ključnu ulogu u sprečavanju slobodnog studentskog organizovanja neposredno štete interesima studenata i autonomiji univerziteta. Smatramo nedopustivim i sramnim čin kojim se dekanica najdirektnije stavila u službu najmoćnijih političkih partija. Nastavićemo da sprečavamo ove i ovakve uzurpatorske prakse stranačkih funkcionera i uprave fakulteta.

Danas, 6. aprila, nelegalna izborna komisija je "konstatovala izborne rezultate", uprkos krajnje beznačajnoj izlaznosti od oko 130 ljudi od bezmalo 6 hiljada studenata. U svom saopštenju pozivaju da se njihove kolege, koje su se suprotstavile nelegalnim izborima disciplinski gone, što je samo po sebi apsurd i još jedan u nizu skandaloznih presedana uprave i stranačkih funkcionera na Filozofskom fakultetu tokom poslednjih meseci.

Želimo da saopštimo javnosti da nam je dosta tiranije političkih partija i da ćemo se boriti da sačuvamo svoja stečena prava - kao što je pravo na studentsko samoorganizovanje bez upliva države i partijskih funkcionera kojima je, kako se pokazalo na Filozofskom fakultetu, konačni cilj uništenje svakog oblika nezavisnog organizovanja sposobnog da kritikuje ne samo politiku institucija visokog obrazovanja već i opštu državnu politiku prema obrazovanju.

Pozivamo celokupno društvo da se bez odlaganja suprotstavi ovakvim praksama koje će za posledicu imati stvaranje generacija visokoobrazovanih ljudi neosetljivih na potrebe svojih sugrađana, gušenje kritičke misli i još važnije - njenog ostvarivanja na delu!

kontakt:
063 893 03 76
odbrani.filozofski@gmail.com 



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

illuminated illuminated 20:44 06.04.2010

History repeating?

Neverovatno... Narocito kad pogledam od kada je ovaj snimak. Situacija me podseca na slicnu iz ~1999 sa ETF-a... Bio sam uveren da se nista slicno nece ikada ponovo dogoditi.
myredneckself myredneckself 20:53 06.04.2010

Re: History repeating?

da se smrzneš
nurudin nurudin 21:14 06.04.2010

Re: History repeating?

Ма, ништа није "невероватно", напротив, све је све више вероватније, и извесније... црно нам се пише...

Никоме до образовања није стало, НИКОМЕ, посебно политичарима, њихово "интересовање" за образовање је на нивоу личног интереса...личних амбиција и "употребљивости" (не)образовања...

Политичарима би било лакше, чини се, да образовање уопште и не постоји, јер само једна главобоља више... какве реформе, какви бакрачи, а с обзиром да већ годинама систематски "са стране" уништавају образовање, сад се "Влас(т)и досетили", да се не муче годинама, већ да очас реше посао, тако што ће међу, колико-толико, часне и врсне интелектуалце, нпр., на Филозофском, да инфилтрирају своје јуноше, дојучерашње "лепљивце" предизборних плаката, и да компромитују до краја и појам "интелектуалца" и институцију "независности" факултета...

Ма, мучно је да дође човеку да се исповраћа...

Вама сва подршка, издржите, ако можете, ако не можете...разумеће вас многи...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:13 06.04.2010

школа живота

и после кажу да се на факултету не уче ствари које су корисне у животу.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:05 06.04.2010

Re: школа живота

Škola života... Evo jednog idealnog primera koji, i pored minimalne vremenske distance, uspešno oslikava jedan razvojni put od škole do života.

Pre dve-tri godine je za studenta-prorektora BU izabran omladinski funkcioner DSS-a, Marko Milutinović. Sledeći stepenik u Markovoj karijeri je bio kada je, kao predstavnik "SVIH" studenata Beograda, držao govor na onom tragičnom mitingu Patike za Kosovo. Sećam se da sam na TV-u gledao kada je, između obraćanja Koštunice i Kusturice, visokoparno uskliknuo "danas u Beogradu - dogodine u Prištini"! Nakon što je vlada pala 2008, DSS ga je na izborima predstavio kao budućeg člana gradske vlade. Zvanično se kandidovao na gradskim izborima iako je još uvek bio student-prorektor univerziteta. Pošto nisu ušli u gradsku vlast, dobio je mesto gradskog odbornika.

Danas, posle dve godine, Marko Milutinović nije stigao do Prištine, ali je postao član Predsedništva DSS-a i - naravno - priča o ustavu.
dr_john dr_john 21:23 06.04.2010

Podrska!

Ceo klip je vrhunski!

Svaka cast!
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:52 06.04.2010

Re: Podrska!

Ceo klip je vrhunski!

хмм, она бљутава музика се баш могла и прескочити.
seceranac seceranac 00:01 07.04.2010

Re: Podrska!

marco_de.manccini
Ceo klip je vrhunski!

хмм, она бљутава музика се баш могла и прескочити.


zasto bljutava, sta fali Muse-u?
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:42 07.04.2010

Re: Podrska!

ето, видиш, тамо је било и друге музике, а ти си одмах знао која је бљутава. немам шта да додам.
gasan gasan 01:04 07.04.2010

Re: Podrska!

seceranac

zasto bljutava, sta fali Muse-u?


I ja se pitam...


Ova pesma i nije nešto, al' teško da Muse može biti bljutav.
Možda za neka pohabana nepca...

marco_de.manccini
ето, видиш, тамо је било и друге музике, а ти си одмах знао која је бљутава. немам шта да додам.


Evo, malo da se nerviraš:
http://www.cbc.ca/arts/music/story/2010/02/25/nme-awards.html

corn mouth corn mouth 01:07 07.04.2010

Re: Podrska!

хмм, она бљутава музика се баш могла и прескочити.

marco_de.manccini marco_de.manccini 02:12 07.04.2010

Re: Podrska!

Evo, malo da se nerviraš:

имам паметнијих ствари да радим од нервирања око тога да ли су бољи oasis или coldplay.

последњи muse албум је досадан до зла бога и шта му ја ту могу. али има ко воли, претпостављам.
gasan gasan 10:42 07.04.2010

Re: Podrska!

marco_de.manccini

последњи muse албум је досадан до зла бога и шта му ја ту могу. али има ко воли, претпостављам.

Kad se govori o tom bendu, potpuno sam subjektivan.
Zauvek su me kupili onim koncertom u praznoj Areni, kad su svirali kao da su na prepunom Wembley-u. Za razliku od njihovih američkih kolega koji su, par meseci pre toga, pred 100000 ljudi u Inđiji izašli kao da ih je neko puškom prisilio.
Da si ih slušao uživo oprostio bi im i poneki slabiji album...
Filip2412 Filip2412 14:34 07.04.2010

Re: Podrska!

oasis или coldplay
joj de ih sastavi, ni zasebno nisu neki

evo prigodne melodije
Oljacat Oljacat 21:48 06.04.2010

Srbija je mrtva

Imate li uspeha u onome za šta se borite? Pošto je aparat protivu kojeg se borite doista neverovatno jak. Svi su tako lepo povezani. Ima li svrhe studirati? Ima li ikakve svrhe bilo šta, u Srbiji ?
cajtnot cajtnot 21:54 06.04.2010

Podrska!

dr_john
Ceo klip je vrhunski!

Svaka cast!


Mislio sam da nam se nece vise NIKAD ponavljati slucne gluposti !
Kako su samo agresivni !!!! Devojka koja prica na klipu je heroj.
Nedajte se !!!!
Nije ovo ekonomska kriza, ovo je moralna kriza !
A momci mogu da se slikaju za sva vremena. Smekeri ? Sarmeri ? Dzekovi ?
Nista vise nije sveto!

jedan hit moje generacije...








seceranac seceranac 22:05 06.04.2010

tranzicija

dve decenije borbe i tranzicije da bi dosli tamo odakle smo posli, ali ogoljeni - osiromaseni i stariji jer su nam skakavci pojeli dve decenije
cajtnot cajtnot 22:23 06.04.2010

Re: tranzicija

Mi smo `naivcine` verovali, ali devedesetih se u ocima ljudi videla nada,
sada se u ocima ljudi sve cesce vidi samo : apatija, agresivnost, pohlepa...
Osmeh i pozzitiva su JackPot.

Ljude njihovih godina treba da zanima, knjizevnost, muzika, slikarstvo, umetnost, sport, humanitarne organizacije...
Pogledaj kako prica sa devojkom umesto da se udvara on namece snagu...



gently5210 gently5210 22:14 06.04.2010

Podrska

1.Svaka cast,borite se protiv politickih karijerista,verujem da cete uspeti!

2.Podrska sa masinskog fakulteta,mi imamo izbore na fakultetu prekosutra,plasim se da se i kod nas ne desi slicna prica.

3.Sad je jasno koja ce biti koalicija posle sledecih izbora DS+SNS
nurudin nurudin 23:03 06.04.2010

Re: Podrska

gently5210
Sad je jasno koja ce biti koalicija posle sledecih izbora DS+SNS


Сад???

Мени се чини да је то било јасно још кад...сад се само савез учвршћује...
Filip2412 Filip2412 00:50 07.04.2010

Re: Podrska

3.Sad je jasno koja ce biti koalicija posle sledecih izbora DS+SNS

Preciznije receno, ima da se foliraju kao politicki protivnici da bi uzjahali parlament na duge staze, ocigledno je takav plan.
Spiridon Spiridon 22:17 06.04.2010

..

tuzno je da ima samo ovoliko komentara. Ovo je strasno.
sybil sybil 22:24 06.04.2010

a jel se to meni prividja ili

se sns i ds odlicno slazu po fakultetima i tako tim nezvanicnim mestima. mic po mic i bice kongres ujedinjenja.
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:31 06.04.2010

Re: a jel se to meni prividja ili

Kao što iz klipa vidite, originalno je i LDP bio u savezu... Tako da će koalicija izgleda biti šira i to za "rezervnu vladajuću stranku", koja se već pokazala lojalnom, ponajviše na nivou grada Beograda...
sybil sybil 22:32 06.04.2010

Re: a jel se to meni prividja ili

i ldp? kuda ide ovaj svet!
angie01 angie01 22:24 06.04.2010

,

technofetishist technofetishist 22:42 06.04.2010

kao jedan od ucesnika...

...mogu da kazem da se na snimku ne vide sve gluposti koje su se desavale ovih dana na fakultetu.

inace stranacki podmladak je danas i ozvanicio "pobedu" na izborima. za koji dan valjda putuju u amsterdam na ekskurziju - naravno, besplatno :/
dr_john dr_john 11:09 07.04.2010

Re: kao jedan od ucesnika...

Koji HARD CORE!
Sto je najgore, znam neke od ovih "partijskih" predstavnika iz klipa, koji su mi pre koju godinu nagovarali da udjem kod njih u stranku.
A, delovali su k'o neki fini ljudi...
Ali, kada ovo vidim, ne zalim sto do sada nisam podlegao uticaju i prisao nekoj stranci!
lutherblisset lutherblisset 22:45 06.04.2010

...

Ovog Nemanju Devića je na blogu Gorana Nikolića reklamirao izvesni Srđan Cvetković kao talentovanog mladog istoričara (dečko je izbrojao najviše mrtvih četnika).

Tužno je videti da na Filozofskom fakultetu, mestu koje bi trebalo da predstavlja poslednji bastion kritičke misli, najvitalnije ostaje političko mešetarenje. Ali šta i očekivati od profesora koji su pre par godina ukinuli fenomenologiju, a antičku filozofiju sveli na minimum (studenti po novom programu ne trebaju da čitaju Platonov Fedon, a Državu rade tek u trećoj godini, i to samo pojedine delove). Izgleda da ovi partijski mladunci na fakultet gledaju kao na pripremu pred pravi parlament, a studiranje im je na poslednjem mestu. A ove vajne demokrate su devedesetih obećavale da će raskrstiti sa moralno-političkom podobnošću.

Podrška za buntovne studente.



miluli miluli 23:15 06.04.2010

Re: ...

lutherblisset


Tužno je videti da na Filozofskom fakultetu, mestu koje bi trebalo da predstavlja poslednji bastion kritičke misli, najvitalnije ostaje političko mešetarenje. Ali šta i očekivati kada su pre par godina ukinuli katedru za fenomenologiju, a antičku filozofiju sveli na minimum Izgleda da ovi partijski mladunci na fakultet gledaju kao na pripremu pred pravi parlament, a studiranje im je na poslednjem mestu.



Teško je znati šta se stvarno sve dešava , al' jesmo li opet na početku 90 tih , samo je sad sve perfidnije ?
Studirati na Filozofskom prvenstveno znači razvoj kritičkog mišljenja ,pa samim tim i razvoj političnosti kao odlike osobe... a posle - s godinama svako neka ide u pravcu u kojem želi.Ali biti na Filozofskom zato što to eventualno dobro izgleda u budućem CV -u političara - katastrofa.
A nažalost ovo sve upravo tako deluje...
nurudin nurudin 23:17 06.04.2010

Re: ...


lutherblisset
A ove vajne demokrate su devedesetih obećavale da će raskrstiti sa moralno-političkom podobnošću




Па, раскрстили су, ал' још увек нису стигли да подмире све "лепљивце", "поделолеткаче", "помагаче", "достављаче", тј. симпатизере...који су им помогли да дођу у позицију "раскрстивача", па су принуђени да опет крсте, док не дођу неки други да и њих раскрсте... и тако у "бескрајон"...

Који други???
dragan7557 dragan7557 08:17 07.04.2010

Re: ...

(studenti po novom programu ne trebaju da čitaju Platonov Fedon, a Državu rade tek u trećoj godini, i to samo pojedine delove

A Platonove "Zakone" verovatno pručavaju u sklopu Političke Nastave kod Komesara=Gazde Njegove Partije.

cerski
angie01 angie01 22:50 06.04.2010

na snimku me najvishe dojmila,

kolika je kolichina drskosti 'ladno ispoljena,..prosto mi nije prirodno da je tako mlad chovek dostigao toliku slojevitost premaza-i debljina obraza i bahatost i arogancija i ne prezanja ni od chega,...pazi, a ni ne trepne i josh samodopadno ponosan sa svim tim nedostojnim teretom!
miluli miluli 23:21 06.04.2010

Re: na snimku me najvishe dojmila,

angie01
kolika je kolichina drskosti 'ladno ispoljena,..prosto mi nije prirodno da je tako mlad chovek dostigao toliku slojevitost premaza-i debljina obraza i bahatost i arogancija i ne prezanja ni od chega,...pazi, a ni ne trepne i josh samodopadno ponosan sa svim tim nedostojnim teretom!


Hm , da . ovo ne deluje kao uobičajena i poželjna "drskost" i strast obrazovane mladosti za svoju stvar - već samodopadnost iz koje isijava moć .
Samo kakva i čija ?

Moć analize možda ?
Moć intelekta možda ?
disident79 disident79 22:50 06.04.2010

Ovo vraca uspomene...98-99

Demokratski mrak...




Podrska studentima, ali mislite na sebe najvise, na ispite i ucenje, da sto pre diplomirate, jer na kraju se samo to i broji...
cajtnot cajtnot 22:55 06.04.2010

Re: Ovo vraca uspomene...98-99

Vraca, ali...

98-99-te su pojedinci bili ispred svoje grupe, a ne protiv svoje grupe...


illuminated illuminated 23:10 06.04.2010

Re: Ovo vraca uspomene...98-99

I sada ocigledno ima pojedinaca... jedina razlika je sto tada (~98-99.) nije bilo ovako malih kamera/mobilnih telefona i interneta (ovog potonjeg je doduse bilo, ali je bio prilicno nedostupan vecem delu stanovnistva).
Nadam se samo da ce ovi pojedinci sada uspeti da poguraju onako kako su to radile njihove kolege pojedinci pre desetak godina...
filantrop filantrop 23:52 06.04.2010

Re: Ovo vraca uspomene...98-99

disident
Podrska studentima, ali mislite na sebe najvise, na ispite i ucenje, da sto pre diplomirate, jer na kraju se samo to i broji...

nobole
oji se to pametan student jos lozi na zvanicne studentske organizacije.


bas sam to hteo da kazem
secam se kad sam studirao na BU, kad su bili protesti, ko su bili predvodnici i organizatori, prvenstveno veciti studenti.
Najpametnije sto sam uradio je sto sam nastavio da ucim, a nije da mene i ostale koju nisu hteli da bojkotuju ispitne rokove nisu osudjivali. kad sam video koga treba da sledim...neka hvala.
moja buduca karijera mi je bila vaznija od tapsanja u amfiteatru onome ko nikad nije dosao na jutarnja predavanja i vezbe, jer ga je mrzelo da ustane.
One vodje nikad nisu zavrsile fakultete.
isto je bilo i u KG, pricali mi moji drugovi.
pedja1008 pedja1008 00:18 07.04.2010

Re: Ovo vraca uspomene...98-99

A koliko si ti placao skolarinu?
cajtnot cajtnot 14:33 08.04.2010

Re: Ovo vraca uspomene...98-99

pedja1008
A koliko si ti placao skolarinu?


Ne mogu da izracunam, ali tvrdim da smo imali najskuplju skolarinu `ever` !!!




dragannalovic dragannalovic 23:04 06.04.2010

departizacija studentskog parlamenta

Glasačku kutiju organizatori nelegalnih izbora su uklonili u dekanat Filozofskog fakulteta. Dekanica Vesna Dimitrijević i deo uprave fakulteta tom prilikom nisu želeli da razgovaraju ni sa jednim drugim studentom, čak ni sa članovima parlamenta koji već nekoliko meseci koristeći se svim pravnim sredstvima pokušavaju da joj ukažu na zloupotrebe koje u Studentskom parlamentu vrše parlamentarci koji su ujedno i funkcioneri stranaka.

Čije interse zastupa gdja dekanica, studenata ili političkih partija, ona je tu zbog studenata bez obzira ko je postavio. Morate se boriti za svoja prava svim raspoloživim sredstvima, potrebna vam je masovnost i stalna akcija, nemojte dozvoliti da vas prave budalama. Što se tiče dotične gdja dekanice, nije dorasla mestu na kome se nalazi i trebala bi da je bude makar sramota zbog takvog skandaloznog ponašanja.
senka123 senka123 23:12 06.04.2010

već viđeno i ne viđeno

Ti ljudi iz studenskog parlamenta, ne samo na filozofkom već i na drugim fakultetima, su nedodirljivi za većinu studenata, pa se pitam "Čemu sve to?" I zašto se potencira da niko iz LDP nije ušao u parlament? Zar neko mora da bude politički aktivan? Zar ne postoje neki viši kriterijumi, recimo prosek ocena?
Na filozofkom od Bolonje ni B.
Ma, mnogo sam besna da bih dalje pisala! Ova država je ......... ma nemamo državu! Idem
noboole noboole 23:23 06.04.2010

...

Koji se to pametan student jos lozi na zvanicne studentske organizacije.
technofetishist technofetishist 23:38 06.04.2010

Re: ...

desavanja na filozofskom nisu borba za prevlast u st. parlamentu, vec borba protiv infiltracije partijskih karijerista na funkcije sa kojih mogu da ometaju i sprecavaju autohtono studentsko organizovanje - evo, klasican primer toga je sabotaza studentskih protesta 2008. i 2009. od strane iste te DS omladine.
sybil sybil 00:09 07.04.2010

Re: ...

technofetishist
desavanja na filozofskom nisu borba za prevlast u st. parlamentu, vec borba protiv infiltracije partijskih karijerista na funkcije sa kojih mogu da ometaju i sprecavaju autohtono studentsko organizovanje - evo, klasican primer toga je sabotaza studentskih protesta 2008. i 2009. od strane iste te DS omladine.

u tome nece uspeti, dzabe. sta je svasta radio kasapin protiv studenata, ali bezuspesno. kada se setim kradje izbora, kad su studenti krenuli....
miloradkakmar miloradkakmar 23:38 06.04.2010

Hteo

sam da predložim da se obratite predsedniku države.
Što bi bilo sasvim normalno.
Posle vidim da ne bi vredelo.
Izguraćete vi to sami.
Političari nastaju i nestaju preko noći, vi morate trčati na duge staze.
dragan7557 dragan7557 08:25 07.04.2010

Re: Hteo

Političari nastaju i nestaju preko noći,

Ne bih rekao, od početka devedesetih na ovamo sve ista stara draga lica i naličja.
vi morate trčati na duge staze.

Kao i gore spomenuta draga malo ostarela lica i naličja.

cerski
Filip2412 Filip2412 00:34 07.04.2010

Hvala Dusane sto si ovo objavio

Slosalo mi se u stomako posle gledanja snimka. Uzas.

Evo prvi put, prvi put kazem: Gori su od Slobodana Milosevica.

Gnjide jedne DS & SNS

Ovaj mali radikal klasican djilkos ali ovaj iz demokratske eeeeej alo bre alo DS toliko nisko ste pali kakavog to primitivca dovodite u stranku, pa ako morate da kradete daj bar nek vam kadrovi budu pismeni.

kakav sljam, moralni otpad, da moze neka velika voda da dodje i odnese svo to djubre i smrad
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:48 07.04.2010

Re: Hvala Dusane sto si ovo objavio

Gnjide jedne ... klasican djilkos ... primitivca ... sljam, moralni otpad, ... djubre i smrad

ма добро све то, али сад нам стварно, искрено и без устезања, реци шта мислиш о њима.
Filip2412 Filip2412 01:00 07.04.2010

Re: Hvala Dusane sto si ovo objavio

мислиш о њима.
Cudi me da ti marco smatras kako na ovu temu treba nesto misliti. Mozak nije organ koji moze da obradi bas sve sto nam se desava. Nekad nizi delovi neurnog sistema odreaguju. Mozda cak onako, iz lakta.

pesma je tu da objasni (video malo irelevantan ne obracati paznju), popularna melodija ... jedna
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:09 07.04.2010

Re: Hvala Dusane sto si ovo objavio

ма ја сам се само измотавао. изгледало ми је да си већ рекао све што мислиш, али рекох да те питам да трезвено размислиш, да ниси нешто пропустио, и да се не устежеш у оценама. није важно.
Filip2412 Filip2412 09:04 07.04.2010

Re: Hvala Dusane sto si ovo objavio

ма ја сам се само измотавао
Ukapirao sam ali kasno. suzenje svesti
Ivan Marović Ivan Marović 01:28 07.04.2010

Anegdota iz života

Sećam se kada je trebalo da budu izbori za drugi saziv Studentskog parlamenta, bila je to jesen 1997. Partije (tada DS i SPO) su želele da preuzmu parlament, koji je u to vreme bio pod punom kontrolom studentskih organizacija.

Mi imali sednicu parlamenta, mislim na Pravnom, dođu Lečić i Šikman i kažu da su saznali da se upravo održava sastanak u prostorijama Opštinskog odbora SPO na Starom Gradu na kome razmatraju strategiju preuzimanja parlamenta. Mi prekinemo sednicu i zaputimo se tamo.

Kuc kuc, jel' slobodno, jel' otvoreno za javnost, oni zbunjeni klimaju glavom i nas 20 udje u salu i sve kao samo vi nastavite, mi ćemo samo da slušamo, oni sve nešto tuc muc, opšta mesta, ništa konkretno i posle pola sata zaključe sednicu. U svakom slučaju, da skratim priču, na kraju nije bilo ništa od tog preuzimanja, ali to su bila druga vremena, kad su studenti bili jači od stranaka...
dragan7557 dragan7557 08:36 07.04.2010

Re: Anegdota iz života i stvranost

Ivan Marović
Sećam se kada je trebalo da budu izbori za drugi saziv Studentskog parlamenta, bila je to jesen 1997. Partije (tada DS i SPO) su želele da preuzmu parlament, koji je u to vreme bio pod punom kontrolom studentskih organizacija.Mi imali sednicu parlamenta, mislim na Pravnom, dođu Lečić i Šikman i kažu da su saznali da se upravo održava sastanak u prostorijama Opštinskog odbora SPO na Starom Gradu na kome razmatraju strategiju preuzimanja parlamenta. Mi prekinemo sednicu i zaputimo se tamo.Kuc kuc, jel' slobodno, jel' otvoreno za javnost, oni zbunjeni klimaju glavom i nas 20 udje u salu i sve kao samo vi nastavite, mi ćemo samo da slušamo, oni sve nešto tuc muc, opšta mesta, ništa konkretno i posle pola sata zaključe sednicu. U svakom slučaju, da skratim priču, na kraju nije bilo ništa od tog preuzimanja, ali to su bila druga vremena, kad su studenti bili jači od stranaka...

Čul' ti za projekt 1.000 mladih lidera Srbije ???
Ako jesi onda treba da znaš da je Projekt uspešno završen a plodovi .....


cerski
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:43 07.04.2010

VRH DNA

Bravo za klip.
Što bi rekao Rambo: VRH DNA.
Pozdrav svim studentima koji nisu ni u jednoj političkoj partiji.

vludvig vludvig 03:15 07.04.2010

Carica!

Svaka čast ovoj devojci što snima i ganja ove ljigavce! Kako kidiše na njih! Vidi se da kad im se čovek suprotstavi oni zaneme i beže.
Na Filološkom je interesovanje za studentski parlament prilično jadno, što je žalosno.
Goran Vučković Goran Vučković 04:35 07.04.2010

Re: Carica!

Vidi se da kad im se čovek suprotstavi oni zaneme i beže.

Iskreno, meni je izgledalo da je ignorišu i voze svoju priču.

DS i SNS ne prave koaliciju - prave, koliko vidim, ono što "stabilne demokratije" imaju - dvopartijski sistem.

Dobili smo Velikog Brata, dobili smo Farmu, a sada evo, još malo i istaliran je i dvopartijski sistem, sa svojim monopolom na relevantnost političkog diskursa (uzgred, definicija tog termina na Vikipediji je prilično šizična - u njoj Orvel živi u raznim značenjima te reči).

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:10 07.04.2010

Homo politicus

I u jednopartijskom soc.sisitemu, a i devedesetih, mnogi je student naparavio političku karijeru i posle diplomiranja nikada se ni jedan jedini dan u svom životu nije bavio filozofijom, mašinstvom, pravom, dramaturgijom...već politikom, odnosno vladanjem.
I to sa obe strane - i između onih koji su na fakultetima bili produžena ruka vladajuće politike i/ili ideologije i između onih koji su se borili da sačuvaju autonomiju fakulteta od politike i/ili ideologije.
Ad hock mi padaju na pamet Vlasi, Drašković, Jovanović, Đilas...

A, ni mnogi univerzitetski profesor nije ostao po strani (mrzi me da nabrajam).

Uvek se pitam: Šta je to u ljudskom biću, što ga vuče prema politici (čitaj: vlasti), odnosno otkud tolika profesionalna dezorjentacija?
Niče mi odgovara: Volja za moć.
Inner Party Inner Party 08:31 07.04.2010

Re: Homo politicus

Pa stranke ce uvek naci nacina da iskontrolisu stanje bilo gde.

U nekom srecnijem slucaju mi ne bi znali da su ovi momci iz DS-a i SNS-a, vec bi se oni kandidovali na "studentskom parlamentu" kao "nezavisni kandidati" birani od "stranacki neopredeljenih glasaca" ...

Meni je najveci problem to sto stranke imaju razvijenu infrastrukturu pa mogu da postignu vise nego neko ko bi zaista hteo da se organizuje nezavisno od njih - bilo sta da je u pitanju (univerzitet, sindikati...).

U ovom slucaju bi zaista bilo najbolje da se politicke stranke u to ne mesaju, ali naivno je to ocekivati.
dragannalovic dragannalovic 10:46 07.04.2010

Re: Homo politicus

Meni je najveci problem to sto stranke imaju razvijenu infrastrukturu pa mogu da postignu vise nego neko ko bi zaista hteo da se organizuje nezavisno od njih - bilo sta da je u pitanju (univerzitet, sindikati...).

U ovom slucaju bi zaista bilo najbolje da se politicke stranke u to ne mesaju, ali naivno je to ocekivati.

Kod nas je malo specifična situacija. Ne funkcionišu sve stranke na isti način i tu postoje odredjene nijanse i razlike. Ono što je zajedničko je da su sve stranke liderske i da u samim strankama nema ni d od demokratije. Odatle i pojava da jačanjem stranke slabi pozicija lidera, što je i logično zbog ovakvog strančkog ustrojstva, tako da smo imali čestu pojavu, da se stranke cepaju na dve ili više novih stranaka.
A pošto nema demokratije u samim strankama kako onda da je bude i u parlamentu.Takodje stranke su zavisne od finansijera tako da onaj ko kontroliše stranke kontroliše i parlament .
Više su neumesna poredjenja sa nekim predhodnim vremenima, osim ako se uzme u obzir činjenica da je prethodni režim bio u priličnom strahu od studentskih protesta, što je slučaj i sa ovim sadašnjim, tako da je sasvim jasno zašto vlada toliki interes stranaka da kontrolišu parlament. Očigledan primer je i sabotaža studentskih protesta iz 2008 od strane omladine DS.
Primetan je napor da se održi status quo i da se uspostavi potpuna kontrola kako nad sindikatima, medijima, instutucijama sistema tako i nad radom studentskog parlamenta.
dragan7557 dragan7557 11:05 07.04.2010

Re: Homo politicus

I to sa obe strane - i između onih koji su na fakultetima bili produžena ruka vladajuće politike i/ili ideologije i između onih koji su se borili da sačuvaju autonomiju fakulteta od politike i/ili ideologije.
Ad hock mi padaju na pamet Vlasi, Drašković, Jovanović, Đilas...

A meni neki koji su potezali pištoljage kako bi se rečeni studenti "urazumili"
Niče mi odgovara: Volja za moć.

Niče nije u pravu. Mehanizam ove bolesti je poznatiji kao opsesija silom i moći, za koju psiho-farmaca još nije našla odgovarajuće sredstvo. Predlagana SOMA iz prošlog veka nije došla do izražaja.

Tebi pozdrav

cerski
mikimedic mikimedic 10:07 07.04.2010

Nekoliko objasnjenja?

iako pretpostavljam da su stvari zaista takve kako se navodi u saopstenju, meni ovde nedostaju neki argumenti -- mozda je upucenima u desavanja jasnija situacija i bez argumenata, ali laickoj javnosti (ukljucujuci i mene) pretpostavljam da nije. zato mislim da je saopstenje supljikavo, ako je upuceno toj i takvoj javnosti. a ako nije...


naime:

najoštrije osuđuju incident koji se dogdio na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Nišu, kada je jedan kolega zadobio nekoliko uboda nožem.


saopstenje pocinje incidentom u nisu, a zatim sa neba pa u rebra na dogadjaje na filozofskom. kakve veze ta dva dogadjaja imaju?

Demantujemo navode pojedinih medija da su nelegalni izbori za Studentski parlament Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu uspešno okončani drugog izbornog dana, tj. 1. aprila.


zasto su izbori nelegalni? ako se iznosi takav stav, on mora biti potkrepljen nekim drugim dokazom, sem 'nelegalni su zato sto ja tako kazem'.



Naime, studenti Filozofskog fakulteta su, posle dužeg protesta protiv nelegalnih izbora koje sprovode funkcioneri Demokratske stranke i Srpske napredne stranke uz podršku uprave fakulteta, oko 17 časova prišli izbornom mestu sa namerom da spreče dalje sprovođenje ove farse.


zasto je farsa? ako grupa studenata smatra da ima legitimno pravo da obstruira bilo kakav proces na fakultetu, onda bi u najmanju ruku morala da to i obrazlozi.

na stranu sto se koriste uobicajene uopstavajuce floskule tako tipicne za prosla vremena -- 'studenti filozofskog fakulteta'. koji studenti? njih 5, 10, 100, 1000 ili svi? jel saopstenje izdato u ime petorice, desetorice, ili koliko vec? zasto se to eksplicitno ne navede nego stari dobri provereni metod 'u ime svih nas'... samo fali 'iz pedeset i neke'.

Na izbornom mestu, pored stranačkih aktivista i kandidata na "izborima", nalazila se i neka vrsta privatnog obezbeđenja sastavljenog od nepoznatih osoba koje po sopstvenom priznanju nisu studenti Filozofskog fakulteta. Tokom razgovora i prepirke koja je usledila dogodio se sledeći incident: kada je naša grupa preuzimanjem nekolicine glasačkih listića pokušala da spreči održavanje nelegalnih izbora, jedan od organizatora istih fizički je napao jednu studentkinju, inače članicu parlamenta, nakon čega je usledio metež u kojem su pripadnici "privatnog obezbeđenja" pretili nasiljem i potezali stolice na studente.


Danas, 6. aprila, nelegalna izborna komisija je "konstatovala izborne rezultate",


ali odakle vam pravo da bilo sta sprecavate, a da svoju akciju ne obrazlozite? dakle -- zasto su izbori nelegalni, osim zato sto se tako kaze u saopstenju?

o ostalom cemo se uglavnom sloziti.

krajnje beznačajnoj izlaznosti od oko 130 ljudi od bezmalo 6 hiljada studenata


koliko hiljada je potpisalo saopstenje?


Želimo da saopštimo javnosti da nam je dosta tiranije političkih partija i da ćemo se boriti da sačuvamo svoja stečena prava - kao što je pravo na studentsko samoorganizovanje bez upliva države i partijskih funkcionera kojima je, kako se pokazalo na Filozofskom fakultetu, konačni cilj uništenje svakog oblika nezavisnog organizovanja sposobnog da kritikuje ne samo politiku institucija visokog obrazovanja već i opštu državnu politiku prema obrazovanju.


a ko ste to vi?

technofetishist technofetishist 12:18 07.04.2010

Re: Nekoliko objasnjenja?

mikimedic
zasto su izbori nelegalni? ako se iznosi takav stav, on mora biti potkrepljen nekim drugim dokazom, sem 'nelegalni su zato sto ja tako kazem'.


izbori su nelegalni iz dva razloga: proglaseni su na sednici parlamenta na kojoj nije bilo kvoruma za takvu odluku (sto je i razlog zasto ni dan danas nemaju zapisnik sa te sednice da pokazu, a koji mora postojati da bi se izbori proglasili), i, izbore je objavio trenutni student prodekan koji, nakon zalbi odredjenih studenata, nije dobio potpis predsednika saveta fakulteta potreban da bi se on zapravo nasao na toj funkciji.

zasto je farsa? ako grupa studenata smatra da ima legitimno pravo da obstruira bilo kakav proces na fakultetu, onda bi u najmanju ruku morala da to i obrazlozi.

na stranu sto se koriste uobicajene uopstavajuce floskule tako tipicne za prosla vremena -- 'studenti filozofskog fakulteta'. koji studenti? njih 5, 10, 100, 1000 ili svi? jel saopstenje izdato u ime petorice, desetorice, ili koliko vec? zasto se to eksplicitno ne navede nego stari dobri provereni metod 'u ime svih nas'... samo fali 'iz pedeset i neke'.


farsa je zbog gore navedene nelegalnosti. farsa je i zbog samog iskustva sa radom partijskih podmladaka u studentskom organizovanju. farsa je i ako ste videli njihove izjave za medije od prosle nedelje, ili "pokrete" na fejsbuku, uostalom, i snimak sam je farsican.

a uobicajena uopstavajuca floskula je, nazalost, potrebna. ne razumem sta biste vi? imena? tacan broj studenata?

ali odakle vam pravo da bilo sta sprecavate, a da svoju akciju ne obrazlozite? dakle -- zasto su izbori nelegalni, osim zato sto se tako kaze u saopstenju?


akcija je, nadam se, obrazlozena, i to se vidi. ne bi valjda reakcija ni ovde bila ovakva da nije. nije samo nelegalnost u pitanju...

koliko hiljada je potpisalo saopstenje?


...saopstenje nije peticija. ali slazem se, komentar sa izlaznoscu je bio nepotreban.

a ko ste to vi?


pa studenti filozofskog koji su resili da sprece partijsko preuzimanje studentskih organizacija. ponavljam, je l' bi vam imena pomogla?
mikimedic mikimedic 12:57 07.04.2010

Re: Nekoliko objasnjenja?

izbori su nelegalni iz dva razloga: proglaseni su na sednici parlamenta na kojoj nije bilo kvoruma za takvu odluku (sto je i razlog zasto ni dan danas nemaju zapisnik sa te sednice da pokazu, a koji mora postojati da bi se izbori proglasili), i, izbore je objavio trenutni student prodekan koji, nakon zalbi odredjenih studenata, nije dobio potpis predsednika saveta fakulteta potreban da bi se on zapravo nasao na toj funkciji.


ok, ali u saopstenju to ne pise.

farsa je zbog gore navedene nelegalnosti. farsa je i zbog samog iskustva sa radom partijskih podmladaka u studentskom organizovanju. farsa je i ako ste videli njihove izjave za medije od prosle nedelje, ili "pokrete" na fejsbuku, uostalom, i snimak sam je farsican.


ok, ali ni to u saopstenju ne pise.

a uobicajena uopstavajuca floskula je, nazalost, potrebna. ne razumem sta biste vi? imena? tacan broj studenata?


jeste, u nekim davno proslim vremenima. ili vi, 'studenti' mislite da smo i dalje u 1968.? ja bih da se tacno odredite -- koga vi predstavljate? u cije ime je pisano saopstenje?

akcija je, nadam se, obrazlozena, i to se vidi. ne bi valjda reakcija ni ovde bila ovakva da nije. nije samo nelegalnost u pitanju...


mozda vama, ucesnicima, jeste obrazlozena. ako mislite da vas podrzim (ja, deo laicke javnosti), onda objasnite sta hocete i na osnovu cega.

a ako vas bas briga sta ja mislim, sto onda uopste pisete saopstenja?

pa studenti filozofskog koji su resili da sprece partijsko preuzimanje studentskih organizacija. ponavljam, je l' bi vam imena pomogla?


'studenti filozofskog' je floskula koja ima za cilj da u javnosti predstavi da svi studenti filozofskog stoje iza saopstenja. laicka javnost je moze samo tako i nikako drugacije shvatiti.

da li vi imate legitimitet? da li predstavljate sve studente filozofskog fakulteta? -- a ocigledno je da imate nameru da takav utisak ostavite u javnosti.

ako ga nemate, a to svesno radite, onda ste isti takvi manipulatori kao i ovi protiv kojih se satro borite.

da ste rekli 'grupa studenata filozofskog' -- kao sto to lepo pise u vesti na b92 -- ne bi bilo nikakve zabune, niti manipulacije koja je ovako vise nego ocigledna.

eto, samo zato vas necu podrzati koliko god vasi razlozi bili legitimni.
technofetishist technofetishist 14:11 07.04.2010

Re: Nekoliko objasnjenja?

kakva je to manipulacija vise nego ocigledna?
pise "studenti okupljeni pod sloganom Odbranimo Filozofski". ne znam gde je to ocigledno da mi pokusavamo da se predstavimo kao citav fakultet... na razlicitim mestima pise ili "grupa studenata" ili gorepomenuto "studenti okupljeni oko...", na snimku se lepo vidi da u pitanju nije ceo filozofski fakultet. gde je manipulacija?
vi sami odlucite koga cete i kada podrzavati, ali makar budite sigurni zasto to radite.

drugo, ovo je saopstenje nakon izbora, kojim se objasnjava kako su izbori tekli i zasto prica nije gotova "proglasenjem pobede". o nelegalnosti je vec bilo i saopstenja i izjava, i medijima i profesorima itd.
mikimedic mikimedic 14:23 07.04.2010

Re: Nekoliko objasnjenja?

kakva je to manipulacija vise nego ocigledna?
pise "studenti okupljeni pod sloganom Odbranimo Filozofski". ne znam gde je to ocigledno da mi pokusavamo da se predstavimo kao citav fakultet...


sem u prvoj recenici, na svim ostalim mestima. a i prvu recenicu je moguce dvosmisleno tumaciti (pitanje zapete). ali vi ste buduci filozofi pa bi trebalo da vam je ta oblast bliska, zar ne?

sto onda niste lepo u prvoj recenici jasno i glasno stavili 'u ime grupe studenata filozofskog fakulteta'?

na snimku se lepo vidi da u pitanju nije ceo filozofski fakultet.


snimak nije deo saopstenja.

gde je manipulacija?


u floskuli 'studenti filozofskog fakulteta' i u konstantnom koriscenju prvog lica mnozine vezanog za tu floskulu.

vi sami odlucite koga cete i kada podrzavati, ali makar budite sigurni zasto to radite.


naravno da cu sam odluciti, ne moras da mi kazes. i naravno da sam siguran u to sto radim, cim cujem ton saopstenja mladih revolucionara.

drugo, ovo je saopstenje nakon izbora, kojim se objasnjava kako su izbori tekli i zasto prica nije gotova "proglasenjem pobede". o nelegalnosti je vec bilo i saopstenja i izjava, i medijima i profesorima itd.


prica, namenjena siroj laickoj javnosti, o toku izbora za koje se tvrdi da su nelegalni -- ne zasluzuje da se objasni zasto su nelegalni?

krajnje zanimiljiv misaoni domet buducih filozofa, moram priznati.


Sepulturero Sepulturero 20:43 07.04.2010

Re: Nekoliko objasnjenja?



Demantujemo navode pojedinih medija da su nelegalni izbori za Studentski parlament Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu uspešno okončani drugog izbornog dana, tj. 1. aprila.


zasto su izbori nelegalni? ako se iznosi takav stav, on mora biti potkrepljen nekim drugim dokazom, sem 'nelegalni su zato sto ja tako kazem'.



Naime, studenti Filozofskog fakulteta su, posle dužeg protesta protiv nelegalnih izbora koje sprovode funkcioneri Demokratske stranke i Srpske napredne stranke uz podršku uprave fakulteta, oko 17 časova prišli izbornom mestu sa namerom da spreče dalje sprovođenje ove farse.


zasto je farsa? ako grupa studenata smatra da ima legitimno pravo da obstruira bilo kakav proces na fakultetu, onda bi u najmanju ruku morala da to i obrazlozi.

na stranu sto se koriste uobicajene uopstavajuce floskule tako tipicne za prosla vremena -- 'studenti filozofskog fakulteta'. koji studenti? njih 5, 10, 100, 1000 ili svi? jel saopstenje izdato u ime petorice, desetorice, ili koliko vec? zasto se to eksplicitno ne navede nego stari dobri provereni metod 'u ime svih nas'... samo fali 'iz pedeset i neke'.

Браво, ово су одлични примери за "weasel words".



Filip2412 Filip2412 21:43 07.04.2010

Re: Nekoliko objasnjenja?

Sepulturero
zasto su izbori nelegalni?
Ja pogledah video i primetih da ovi sto odrzavaju/obezbedjuju te izbore nisu svi studenti a drugo, ponasaju se ko kriminalci & siledzije. E sad ako je to legalno onda okay, ja nisam pravnik.

А да и не говоримо о томе да ни ћирилицу не умеју или не смеју да уоптребљавају. Наша будућа елита.
Kako si zakljucijo da se plase od cirilice?!
gently5210 gently5210 16:01 07.04.2010

Uticaj stranaka na OS Veljko Dugosevic

Da razjasnim stvari,zele isto kao sto su i u sestoj gimnaziji vec uradili-da otmu deci 2 otvorena terena za fudbal i jedan za kosarku izgradnjom privatnog balona!

Evo novosti u vezi izgradnje privatnog balona na terenima OS Veljko Dugosevic

U ponedeljak direktorka najavljuje pocetak gradnje balona!

direktorka je danas zokiju rekla da ce ako bude opstrukcije izvesti 600 dece napolje...



Facebook grupa ne damo skolsko
http://www.facebook.com/group.php?gid=109840505710609
gently5210 gently5210 18:48 08.04.2010

Re: Uticaj stranaka na OS Veljko Dugosevic

1.sastank-u 11h je Dr.Zlatko Beslagic dogovorio sastanak o ovoj temi sa predsednikom opstine Zvezdara, kojem ce prisustvovati i Misa Tanko i Zoki Nedeljkovic

2.sastanak je bio,rekao je da je licno potpisao da se deo gosinog parkinga prevede na skolu,da ce sutra najverovatnije da ode na skolsko sa izvodjacem radova i predoci mu drugo mesto za balon...
rekao je da ce biti PRVI na terenu i da nece dozvoliti gradnju preko 3 terena,makar ga smenili...
uzdrzite se komentara,bicemo oprezni i sacekacemo...
vidimo se na skolskom posle 5
fejnman fejnman 20:40 07.04.2010

nista me ne cudi

Na univerzitetima i naucnim institutima u Srbiji je problem broj 1 KRIMINAL.Nauke skora da nema nikakve,sa studentima se ne radi ozbiljno pare se dele kako kome dune.Ne zivim u Srbiji,ali od prijatelja imam informacije sta se desava.Cak i ETF koji je nekad bio kvalitetan,nije ni blaga senka onoga od pre.Sto se tice veza stranaka i profesora, to je najveci problem sto niko i ne ukazuje na sustinu problema neko se sve vode rasprave oko nekih perifernih stvari.
A studentske proteste su 96/97 u Ns,gde sam studirao isto organizovali neki veciti studenti i buntovnici protiv svega zivog.
Sepulturero Sepulturero 20:59 07.04.2010

6 хиљада???

Не могу да верујем да има толико студената на том паразитском факултету. Шта ће они после да раде? Ко то све плаћа?
А да и не говоримо о томе да ни ћирилицу не умеју или не смеју да уоптребљавају. Наша будућа елита.
kukusigameni kukusigameni 22:33 07.04.2010

Re: 6 хиљада???

А да и не говоримо о томе да ни ћирилицу не умеју или не смеју да уоптребљавају. Наша будућа елита.


doloreshaze doloreshaze 13:47 08.04.2010

Re: 6 хиљада???

Sepulturero
Не могу да верујем да има толико студената на том паразитском факултету. Шта ће они после да раде? Ко то све плаћа?


Neki od nas ce posle da budu psiholozi, i malo je mesta ovde da bih Vam nabrajala sta cemo sve raditi. Ne mogu da govorim u ime svih, ali u svoje mogu, svoje skolovanje placam ja. A ako biste bili ljubazni, molim Vas da mi objasnite, na kom to domacinu mi, jelte, parazitiramo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:41 08.04.2010

UNIŠTAVANJE BEOGRADSKOG UNIVERZITETA

Proces uništavanja Beogradskog univerziteta kao aktera političke borbe i punkta otpora tiraniji i svakom vidu totalitarizma počeo je posle tzv. lipanjskih gibanja 1968. godine. Najpre su "pacifikovani" avangardni fakulteti BU, pre svega Filozofski i Pravni fakultet, da bi potom polako, ali nezaustavivo gušena autonomija univerziteta.
Najveća perverzija je u tome što je sa ukidanjem autonomije univerziteta SANU dobio privilegovan status, što je omogućilo nesmetan prolaz Miloševićevoj nacional-socijalističkoj nomenklaturi.
Ovo što se vidi na snimku (BRAVO za snimatelje i autore komentara i sjajnu montažu) samo je prikaz METASTAZE perfidne i bezobrazne strategije svih režima do sada da se UGUŠI KRITIČKA reč, maksimalno suzi polje POKRETA OTPORA u Srbiji i obezbedi dalja kretenizacija većine populacije, kroz PINKizaciju medija!
Glas ove hrabre, dostojanstvene, uporne, SLOBODNE devojke daje mi NADU da u Srbiji ipak nije sve otišlo dodjavola. Njen glas je lekovit, obećavajući i upozoravajući za sve hulje, gnjide i ološ ove opljačkane i nasamarene zemlje!
dragannalovic dragannalovic 08:13 08.04.2010

Re: UNIŠTAVANJE BEOGRADSKOG UNIVERZITETA

Glas ove hrabre, dostojanstvene, uporne, SLOBODNE devojke daje mi NADU da u Srbiji ipak nije sve otišlo dodjavola. Njen glas je lekovit, obećavajući i upozoravajući za sve hulje, gnjide i ološ ove opljačkane i nasamarene zemlje!

Svaka čast za tu mladu osobu, to je odgovor i na podmetnute tvrdnje kako se ne treba zanositi da nešto može da se promeni i da bolje od ovog ne može.
Gospodjo dekanice, treba da se ponosite na te mlade ljude koji se tako časno bore za svoja uzurpirana prava i da se malo ugledate na tu hrabru devojku a ne da favorizujete te, najblaže rečeno, mlade karijeriste bez trunke savesti i poštenja.
angie01 angie01 08:43 08.04.2010

Re: UNIŠTAVANJE BEOGRADSKOG UNIVERZITETA

dragannalovic
Glas ove hrabre, dostojanstvene, uporne, SLOBODNE devojke daje mi NADU da u Srbiji ipak nije sve otišlo dodjavola. Njen glas je lekovit, obećavajući i upozoravajući za sve hulje, gnjide i ološ ove opljačkane i nasamarene zemlje!Svaka čast za tu mladu osobu, to je odgovor i na podmetnute tvrdnje kako se ne treba zanositi da nešto može da se promeni i da bolje od ovog ne može.Gospodjo dekanice, treba da se ponosite na te mlade ljude koji se tako časno bore za svoja uzurpirana prava i da se malo ugledate na tu hrabru devojku a ne da favorizujete te, najblaže rečeno, mlade karijeriste bez trunke savesti i poštenja.


to se obichno zavrshava tako-shto samosvesna i hrabra devojka ostane usamljeni sluchaj i uredno sklonjena kao sluchaj-ona nema niakavih drugih interesa-sem shto hoce da je sve normalno i trazi svoja prava-s druge strane je gomila onih, koji hoce neki veci interes od toga, koji preko poslushnosti i udvornishtvu strankama i onima kojima trebaju-to ostavruju lagano, bez druge argumentacije.

i to nije nishta novo- tako je jsso-neshto kao jugoslovenska socijalistichka omladina-koja se regrutovala na fakultetima za vreme jednopartijskog sistema, jednako odradjivala sve shto je vlastima trebalo-pri tome, vecina tih chlanova nikada nije faks ni zavrshila, ili mozda u privatnoj reziji, ali su zato brzo seli u neke fotelje i nastavili da upravljaju.
miramajchicamarkovic, je vodila jsso na PMF-u, sa velikim uspehom,(kasnije), njenog chlanstva.

primeri ovde pokazuju da je to mnogo isplativiji put od samosvesti, koja se btw niti podrzava, niti razvija!
moderatokantabile moderatokantabile 11:12 08.04.2010

Re: UNIŠTAVANJE BEOGRADSKOG UNIVERZITETA

to se obichno zavrshava tako-shto samosvesna i hrabra devojka ostane usamljeni sluchaj i uredno sklonjena kao sluchaj-ona nema niakavih drugih interesa-sem shto hoce da je sve normalno i trazi svoja prava-s druge strane je gomila onih, koji hoce neki veci interes od toga, koji preko poslushnosti i udvornishtvu strankama i onima kojima trebaju-to ostavruju lagano, bez druge argumentacije.

U pravu ste, nažalost to je danas postala normalna pojava i plasira se od samog vrha, o tome sam već pisao u prethodnom komentaru. Problem je što se oni koji hoće nešto da učine za dobro svih nas sklanjaju u stranu a mnogi se plaše ili jednostavno nemaju izgradjenu svest o tome. Uvek su oni drugi bolje prolazili ali to je već stvar ličnog izbora, samog karaktera ličnosti, vaspitanja i odsutnosti bilo kakavih moralnih načela.
Pitanje je šta raditi, da li ići protiv sebe i prikloniti im se ili makar pružiti otpor i pokušati. Ja lično sam ,još pre nekoliko godina, uradio ono drugo i postigao sam odredjeni uspeh. Situacija je takva da ništa ne može brzo ni drastično da se promeni ali ako se svako od nas bori i pruži neki doprinos, neke šanse i postoje. Upravo sam bio na jednom sastanku povodom bahate seče platana, gde je bilo više uglednih gradjana i udruženja i organizacija i gde smo dogovorili konkretne akcije kako bi sprečili upravo one koji hoće neki veći interes i jure ličnu korist i tako lako zaboravljaju čije interese treba da zastupaju.
primeri ovde pokazuju da je to mnogo isplativiji put od samosvesti, koja se btw niti podrzava, niti razvija!

I tu ste u pravu , što se tiče novca pa i ostalih prinadležnosti , to je uvek isplativije
i tu nema dileme!
seceranac seceranac 13:50 08.04.2010

Re: UNIŠTAVANJE BEOGRADSKOG UNIVERZITETA

Proces uništavanja Beogradskog univerziteta kao aktera političke borbe i punkta otpora tiraniji i svakom vidu totalitarizma počeo je posle tzv. lipanjskih gibanja 1968. godine. Najpre su "pacifikovani" avangardni fakulteti BU, pre svega Filozofski i Pravni fakultet, da bi potom polako, ali nezaustavivo gušena autonomija univerziteta.



nasi samo prate svetske trendove - u citavom svetu posle 68. univerziteti prozivljavaju slican tretman od strane vlasti
bolonjska je poslednji korak u tom procesu
manituu manituu 04:00 10.04.2010

Re: UNIŠTAVANJE BEOGRADSKOG UNIVERZITETA

bolonja je konacno stavila tacku na ono sto vlast u drzavama vec vekovima pokusava- da spreci i eliminise kriticku misao, koja najvise i nastaje u institucijama kakvi su univerziteti...
tuga je sto to ljudi ne vide ili ne zele da vide i shvate, jer su previse zaokupljeni svojim malim zivotima....
ali sloboda se svakim danom sve vise i vise ukida...filosofski fakultet je samo jedan od dokaza, i to sitniji..
i onda, kad se na kraju jos pojave spodobe koje se pitaju sta radi 6000 studenata na parazitskom fakultetu, i ko ce to sve da plati, sto ne idu na menadzmente na megatrendu...
pa potpuno je jasno zasto bolonja kao jos jedan sistem poremecenih vrednosti, moze da prodje i da se zapati na nasim fakultetima..
jer je doslo vreme za nju, ljudi su dovoljno zaglupljeni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana