Ekologija| Kućni ljubimci| Ljudska prava| Politika

.

Aleksandar Vasović RSS / 06.04.2010. u 14:45

 .

Atačmenti



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:55 06.04.2010

Bogami..

Bogami Vaske, tebe će oporezovati do koske za toliko blago...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:58 06.04.2010

Re: Bogami..

oporezovati do koske


joj drago, znam... kuku meni...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:56 06.04.2010

Re: Bogami..

Bogami..

Vaske, ima platis ko Grcka, rovci popci hrcci ribice prasici morski psi macke... dal si bre ti normalan? tebe treba na detektor za poreklo imovine!

:)
NNN NNN 17:30 06.04.2010

Re: Bogami..

ja imam dva (2) morska praseta (po imenu Marko i Djole), hrčka (sibirskog, prugastog) Dragicu, papagaja (tigricu) Jecu, te zlatne ribice (japanske) po imenu Ujka i Ana. Šta ću ja? Da li se ova mera odnosi na mene? Ker po imenu Golija je u izbeglištvu van Beograda, jednako kao i tri mačke (Gvozdenov Unuk, Macan i Debela)
Ugasio si!
(moraćeš Leni da smisliš neku ubedljivu priču)
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 17:31 06.04.2010

Re: Bogami..

Ugasio si!
(moraćeš Leni da smisliš neku ubedljivu priču)


to mi je najveća muka :(
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:54 06.04.2010

Re: Bogami..

tebe treba na detektor za poreklo imovine!


alo bre, vise jedu oni nego ja!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:26 06.04.2010

Re: Bogami..

alo bre, vise jedu oni nego ja!


khm...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:48 06.04.2010

Re: Bogami..

khm...


ja mogu leba i pastete, ali oni oce samo jednu vrstu cavia special hrane, seno iz poljske (u vakumiranom pakovanju) i dnevno svezu zelenu salatu i povrce (a meni sta ostane - od povrca - seno fakat jos ne jedem). papagaj jede samo jednu vrstu hrane i jednu vrstu poslastice. isto i hrcak i ribetine. more bre! ker jede damo royal canin i dzigericy i pilece vratove sa pirincem. macke su, dragom bogu neka je slava i hvala, manje izbirljive.
maca22 maca22 22:41 06.04.2010

Re: Bogami..

Vadi se da ih gojiš za sestrinu svadbu!
margos margos 14:57 06.04.2010

Imam i ja pitanja...

Beograd -- Vlasnici pasa, mačaka i egzotičnih životinja u Beogradu će za držanje kućnih ljubimaca od juna plaćati godišnju taksu od 500 dinara.

Ael to po komadu?
Ili po stambenoj jedinici?
I kad i kako se to plaća?
A šta ako udomiš neko izgubljeno pseto - ne znaš jel taksirano ili nije?
Ako se dva put plati taksa za istu živuljku, hoće li se uplata prenositi na sledeću godinu?

PS Moj ti je savet, ne nabavljaj farmu mrava dok ne dobiješ precizne odgovore na sva pitanja.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:59 06.04.2010

Re: Imam i ja pitanja...

ne nabavljaj farmu mrava

pa to mi je glavna briga. zamisli klepe me 500 dinara po jednom mravu. a? malo li je... ja se više ne zezam. u izbeglištvo idu ribice i papagaj... hrčak i morska prasad ostaju dok se ne rastabiri plaća li se, a ako se ispostavi da je tačno, onda idu u 'ajduke.
margos margos 15:02 06.04.2010

Re: Imam i ja pitanja...

E, a ništa ne javljaš za buba ruse i buba švabe, a ni za one žute kućne kuhinjske mrave koji bivstvuju u nečijem stanu protiv vlasnikove volje. Hoće li morati da ih se odriče preko novina?
seceranac seceranac 15:04 06.04.2010

Re: Imam i ja pitanja...

margos
E, a ništa ne javljaš za buba ruse i buba švabe, a ni za one žute kućne kuhinjske mrave koji bivstvuju u nečijem stanu protiv vlasnikove volje. Hoće li morati da ih se odriče preko novina?


ma lako je vama mravi, pcele i bubasvabe nisu egzoticne zivotinje
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:06 06.04.2010

Re: Imam i ja pitanja...

buba ruse i buba švabe, a ni za one žute kućne kuhinjske mrave


pa zakonodavac je bio neprecizan. otkud znam. možda će i njih naplatiti nekako jer obitavaju ustanovima, a mogu se i pripitomiti da dolaze na tačno odredjeno mesto da jedu (posebno bubašvabe)... ovo mi je pričao jedan dugogodišnji mardeljaš koji ih je (da bi skratio vreme) pripitomljavao.
seceranac seceranac 15:08 06.04.2010

Re: Imam i ja pitanja...

pa zakonodavac je bio neprecizan.


namerno, sada ce neki birokrata moci po svojoj volji da pravi spiskove "egzoticnih" zivotinja
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 16:44 06.04.2010

Re: Imam i ja pitanja...


ne nabavljaj farmu mrava dok ne dobiješ precizne odgovore na sva pitanja.


...'hbg...ja... već imam gomilu mrava šetača i buba rusa koje, al sasvim odomaćeno šetkaju kroz naš stan...I ŠTA SAD: jel će plaćam po komadu ili đuture za tu gamad? moram li ih JOPET prijaviti?...misleeeeem prijavljivali mi deratizacijama i sl. al truba...to šećka i šećka...za kuče mi neće biti žao da platim - tolika silna stoka po gradovima besplatno, pa ajde pristaću zarad mira, nek nas još malo JAŠIDU!!!!!
seceranac seceranac 14:59 06.04.2010

obracun

jel tih 500 po zivotinji ili po vlasniku?

Ako je po zivotinji onda sam ja sa mojih 20-tak egzoticnih ribica ugasio

PS. Samo da nam jos uvedu porez na disanje sto je i u planu sa ovom prevarom oko CO2 i laznog zagravanja
niccolo niccolo 15:08 06.04.2010

Re: obracun

Po životinji...jedino što nisam siguran šta se od tih zivotinja registruje pošto mogu da naplaćuju samo onima za koje znaju da poseduju pse, mačke odnosno egzotične životinje. Za pse i mačke ima registar Uprave za Veterinu, a za egzotične životinje ta odluka pominje neko rešenje nadležnog ministarstva, ne znam kako to izgleda u praksi za koje životinje je potrebno rešenje ministarstva...Za ostale životinje izgleda da se ne plaća taksa.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:12 06.04.2010

Re: obracun

Za ostale životinje izgleda da se ne plaća taksa


pusti ti to. koga su guje ujedale... itd
arianna arianna 15:15 06.04.2010

Re: obracun

seceranac
PS. Samo da nam jos uvedu porez na disanje sto je i u planu sa ovom prevarom oko CO2 i laznog zagravanja



i to je izgleda u pripremi, samo je pitanje kako naplaćivati vazduh? da li po spirometrijskom nalazu tj. izmerenom kapacitetu plućne funkcije ili uopšteno po glavi stanovnika


E, sad ja imam pitanje vezano za ovu odluku: ko će sve ovo da kontroliše? komunalni inspektori ili neka novoformirana inspekcija za egzotiku?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:16 06.04.2010

Re: obracun

PS. Samo da nam jos uvedu porez na disanje sto je i u planu sa ovom prevarom oko CO2 i laznog zagravanja

Sldeće je valjda porez na sve koji su drski pa imaju IQ viši od vladajuće klase i njenih satelita (dakle svi koji imaju trocifreni IQ).



Elem, imaju i druge države "porez" za pse i sl. ali imaju i protivuvrednost koju država daje za uzvrat. Mimo opšte "usluge" - uklanjanje divljaka i lutalica (kod nas su lutalice zaštičene više nego majmuni, pacovi i krave u Indiji, a šinteri rade samo kada se lutalice "prevare" pa ujedu nekog na vlasti - recimo onu glumicu iz Mućki, epizoda "Del Boy i Lutke na naduvavanje" ), evo šta licenca od $5 pruža vlasniku:

How does a pet license benefit my pet and me?

1. Found pets are reunited quickly with their owner. To report a found pet, please call the Found Pet Information Line.
2. Your pet gets a free ride home the first time it is found. County staff will attempt to deliver your pet home to you immediately, skipping a trip to the animal shelter.
3. Your pet gets a longer care period. When found, your licensed pet will be cared for at the County Animal Shelter for a longer time.
4. You and your pet get the Vacation Pet Alert. When you leave home on vacation, call 206-296-2712 to register where your pet will be while you are on vacation, who will be taking care of your pet and where to reach you. We will call the correct number if your pet gets loose during your vacation.
5. Your pet can be picked up at no charge. Your dog or cat will be picked up from your home at no charge if you need to release your pet to King County Animal Control.
6. License fees support the return of more than 2,500 lost pets to their homes and help adopt 5,000 homeless pets to new families every year. Other services funded by pet licenses are investigation of animal neglect or cruelty, spay/neuter programs to reduce pet over-population, and community education services.
cajtnot cajtnot 15:17 06.04.2010

Re: razmisli...

seceranac
PS. Samo da nam jos uvedu porez na disanje sto je i u planu sa ovom prevarom oko CO2 i laznog zagravanja


Zapitaj sebe kome ne ide na ruku `buka` oko globalnog zagrevanja ?
Pa firmama koje uticu na globalno zagrevanje !
Vise im se isplati da plate `hollywood` da snimi par filmova na temu `globalno zagrevanje - prevara` nego da smanje emisiju CO2 !

Naravno i na zalost mnogi veruju iskljucivo izvoru zvanom `hollywoodu` !

Da nije mozda i `smog` teorija zavere ? Ili ga primecujes ?











niccolo niccolo 15:18 06.04.2010

Re: obracun

pusti ti to. koga su guje ujedale..

Taj i na guštera taksu plaća...
ivana23 ivana23 15:25 06.04.2010

Re: obracun

Niccolo, kako i sa kakvim ovlascenjem mogu ti neki da udju u stan i prebrojavaju (eventualno) zlatne ribice, kornjacice, papagaje, kanarince i slicne zivuljke?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:32 06.04.2010

Re: obracun

komunalni inspektori ili neka novoformirana inspekcija za egzotiku?


žandarmerija
mirelarado mirelarado 15:33 06.04.2010

Re: obracun

niccolo
pusti ti to. koga su guje ujedale..

Taj i na guštera taksu plaća...


Следеће на реду су собне биљке, претпостављам.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:35 06.04.2010

Re: obracun

Следеће на реду су собне биљке


tu će me na muškatle unakaziti
niccolo niccolo 15:35 06.04.2010

Re: obracun

Niccolo, kako i sa kakvim ovlascenjem mogu ti neki da udju u stan i prebrojavaju (eventualno) zlatne ribice, kornjacice, papagaje, kakarince i slicne zivuljke?

Pa i ne mogu, koliko shvatam podatke će vući iz tih registara koji se vode...
Следеће на реду су собне биљке, претпостављам.

Ali samo egzotične...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:35 06.04.2010

Re: obracun

Taj i na guštera taksu plaća...
seceranac seceranac 15:37 06.04.2010

Re: razmisli...

cajtnot
seceranac
PS. Samo da nam jos uvedu porez na disanje sto je i u planu sa ovom prevarom oko CO2 i laznog zagravanja


Zapitaj sebe kome ne ide na ruku `buka` oko globalnog zagrevanja ?
Pa firmama koje uticu na globalno zagrevanje !
Vise im se isplati da plate `hollywood` da snimi par filmova na temu `globalno zagrevanje - prevara` nego da smanje emisiju CO2 !

Naravno i na zalost mnogi veruju iskljucivo izvoru zvanom `hollywoodu` !

Da nije mozda i `smog` teorija zavere ? Ili ga primecujes ?


U pravu si da uvek treba pratiti novac kako bi se otkrio motiv:

ko i kakvu korist ima od uvodjenja cap and trade?
zapadni berzanski mesetari posle ovog kraha vise namaju nista sa cim bi trgovali pa im je ovo leglo kao kec na desetku.

Evo sta oni sami kazu o "poslu veka" koji ce zaradu od nafte da presisa za samo 5 godina (ovo su ozbiljni izvori)

Carbon Trading May Dwarf That of Crude Oil
Carbon Capitalists Warming to Climate Market Using Derivatives

Sto se nauke tice tu je sve jasno. Evo kako u stvarnosti izgleda "katastrofalno topljenje" leda na Artiku koji se po njima "smanjio za 20%" od 1980. i koji ce po njima bez leda ostati za dvadeset godina. Podaci su zvanicni podaci NASE i Americkog nacionalnog centra za led i sneg koji inace i sami podrzavaju teoriju o otopljavanju.



seceranac seceranac 15:39 06.04.2010

Re: obracun

ivana23
Niccolo, kako i sa kakvim ovlascenjem mogu ti neki da udju u stan i prebrojavaju (eventualno) zlatne ribice, kornjacice, papagaje, kakarince i slicne zivuljke?


a ja umesto kamuflaznih ribica koje bi mogle da im promaknu nabavljao one drecece sarene egzoticne...
ima da me unakaze sa porezom, mesec dana cu raditi samo za porez na ribice
cajtnot cajtnot 15:56 06.04.2010

Re: razmisli...

seceranac
Carbon Trading May Dwarf That of Crude Oil
Carbon Capitalists Warming to Climate Market Using Derivatives


Ima tu mnogo toga da se kaze.
Ali tesko ces ubediti ljude da su `ozonske rupe, klimatkse promene, povecanje nivoa mora` samo teorija zavere. Mada je prica o tome odlicna tema za blog...

Slazem se sa tobom da je Cap and Trade je jako poucna prica.

Stavi se u ulogu `co2-kompanije` - par radnika ce za nekoliko (bonus plata) naci milion dokaza da je `sve teorija zavere`, ljudi ce poceti da se svadjaju oko toga : ``da li jeste ili nije`` i emisija co2 bice u drugom planu. Tako sistem radi.






seceranac seceranac 16:34 06.04.2010

Re: razmisli...

Stavi se u ulogu `co2-kompanije` par radnika ce za nekoliko (bonus plata) naci milion dokaza da je sve teorija zavere`, ljudi ce poceti da se svadjaju oko toga : ``da li jeste ili nije`` i emisija co2 bice u drugom planu. Tako sistem radi.


ne razumem tvoj stav prema CO2 kompanijama, nece CO2 kompanije osetiti teret cap and trade-a. Povecace cenu struje ili cenu prevoza onoliko koliko budu morale da daju za carbon tax i profit ce im ostati isti. Sve ce platiti potrosaci nikako kompanije. I ono sto je najgore je to sto cap and trade ni na koji nacin ne podstice razvoj obnovljive energije. Naprotiv, kompanije pored manjka motiva jer ce svaliti troskove na potrosace imace i manje svojih para za investicije jer ce morati da placaju carbon tax a investitori nece ulagali pare u rizican razvoj nove tehnologije kada umesto toga mogu kupiti carbon credits danas i prodati sutra uz lepu zaradu. Sto vise CO2 to vise trgovine to veca zarada.

Slazem se ja sa ovim kako zavadi pa vladaj sistem radi ali kada neko zeli da mi uvede porez na disanje na njemu je najpre da DOKAZE da je razlog zasto ga uvodi opravdan. Nikada nije teret dokaza na onima sto osporavaju teoriju vec na onima koji guraju teoriju.
Ako na ovo jos dodamo cinjenicu da se u ljudskoj istorji ni porez nikada nije smanjio ili ukinuo sve postaje jos jasnije. Uvedemo ga na brzaka a kada se ispostavi da je sve bila prevara i narod se opasulji stvar ce vec biti zavrsena a ljudi naviknuti na novi harac...
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 16:52 06.04.2010

Re: obracun

When you leave home on vacation, call 206-296-2712 to register where your pet will be while you are on vacation, who will be taking care of your pet and where to reach you. We will call the correct number if your pet gets loose during your vacation.



...kad me sad srčka nije STREFILA......za sve što dajemo ovde za pse ne možemo od veterinara da dobijemo ni duplikat livreje da je pas čipovan ako istu izgubite...
NNN NNN 17:39 06.04.2010

Re: obracun

jel tih 500 po zivotinji ili po vlasniku?

Ako je po zivotinji onda sam ja sa mojih 20-tak egzoticnih ribica ugasio
Možda postoji neko rešenje

seceranac seceranac 17:42 06.04.2010

Re: obracun

NNN
jel tih 500 po zivotinji ili po vlasniku?

Ako je po zivotinji onda sam ja sa mojih 20-tak egzoticnih ribica ugasio
Možda postoji neko rešenje



ma te egzoticne ribice su uglavnom gadne za jelo a ponekada i otrovne
vishnja92 vishnja92 20:37 06.04.2010

Re: razmisli...

Ali tesko ces ubediti ljude da su `ozonske rupe, klimatkse promene, povecanje nivoa mora` samo teorija zavere. Mada je prica o tome odlicna tema za blog...


prica o tome jeste bila tema za blog, a i za komentare (ali od viska glava ne boli, uvek dobrodoslo)


Следеће на реду су собне биљке, претпостављам

pipne li neko kucne biljke natrcace na gradjansku neposlusnost



pps - Vaske, kako Dragica?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:51 06.04.2010

Re: razmisli...

pps - Vaske, kako Dragica?


dragica, eno je vozi tocak, izlazi da se mazi i najvise voli da se zavuce u dzep od kosulje. i pozdravila te <_<
halman halman 11:42 08.04.2010

Re: obracun

ЈООООЈ, ГИРИЦЕЕЕЕЕЕ.....
cartmanikus cartmanikus 15:56 06.04.2010

Shalu na stranu

Bas pre neki dan kada je bilo vezano ono malo lepih i suncanih dana, zena i ja resimo da se prosetamo sa decom do Kalimegdana. Sakakvih lepota videsmo, mi stariji po ko zna koji put a deca tek prvi ili drugi put. Posle duze setnje seli smo da se odmorimo i ko pravi turisti u sopstvenom gradu izvadimo po koji sladoled i po neki slatkis pa udri. Medjutim pojavi se zer/tele pored nas i to na lancu pa poce da se prazni i to traje, traje bogami. masala. Sa druge strane lanca devojka sa drugaricom i drugom gledaju i smeskaju se, gazdarica poce cak i da crveni.
"hihihi pa nisi bas morao, hohoho sta cu sada", a ker ko ker, nastavi dalje da vuce onaj lanac i svoju gazdaricu i oni odose dalje za njim.

Deca gledaju i..
Zivela komunalana policija.
Novcana kazna je iz raja izasla, mada ni samari nisu za baciti.
...ma, sta dalje da pisem, tih 500 din je za vodu i sl, a za ovakve gore navedene slucajeve postoji valjda neka kazna od bar 5000 din pa sto se mene tice moze na svakom cosku ako ima da plati.
Da se razumemo, imao sam kuce 13 godina u stanu i znam kako i sta. Vode sigurno potrosi ko dete, a voleo je da se greje kraj radijatora.
Mislim da bi posteno bilo kada bi vlasnici kucnih ljubimaca placali po rasi a ne po komadu. Valjda nije isto kad neko ima mastifa, buldoga, dogu, vucjaka... ili pikinezera, pudlicu....
...i vazduh da se plati i ima u tvojoj sali polazne tacke za razmisljanje o tome da umesto kucnih ljubimaca ljudi imaju domace zivotinje pa jos da ih drzava stimulise, sto da ne.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:09 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

vala šalu na stranu - plaćaću ja rado tih 500 dinara po evidentiranom keru, a i mački, samo nek mi država kaže šta dobijam za svoje pare
arianna arianna 16:20 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

Aleksandar Vasović
vala šalu na stranu - plaćaću ja rado tih 500 dinara po evidentiranom keru, a i mački, samo nek mi država kaže šta dobijam za svoje pare

eh, šta ćeš da dobiješ? pa, dobićeš nove platane, brži metro, još najmanje tri mosta a najverovatnije i lepša kola, mlade sekretarice i veće plate narodnih haračlija, mada možda i izgrade neki azil za životinje, čisto da zamažu oči narodu
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:22 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

pa, dobićeš nove platane, brži metro, još najmanje tri mosta a najverovatnije i lepša kola, mlade sekretarice i veće plate narodnih haračlija, mada možda i izgrade neki azil za životenje, čisto da zamažu oči narodu


mnogo bre to za samo 500 dinara po glavi (repu), posebno one sekretarice. smanji malo. ajd' samo sekretarice i kola... malo li je za narodnu vlas'
arianna arianna 16:26 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

Aleksandar Vasović

mnogo bre to za samo 500 dinara po glavi (repu), posebno one sekretarice. smanji malo. ajd' samo sekretarice i kola... malo li je za narodnu vlas'


nemoj da preprave odluku na 1000 dinara, pa posle da se žališ kako nisi bio obavešten šta ulazi u cenu takse
cartmanikus cartmanikus 16:51 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

Svako od nas ima reserve neku blanko priznanicu/kaznu ili sobu u CZ-u samo je pitanje hoce li potvrditi rezervaciju.
Znaci dobijas mogucnost da budes na pravoj strani zakona.

Neka ima 10000 "repova" to je 5 miliona din.
nema tu za automobile, platane, a kamo li za sekretarice.
Valjda ce biti pametni pa da se sav taj novac usmeri na zivotinje koje lutaju ovim gradom i na brigu o njima.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 16:55 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

da nisi možda pogrešio pa 13 godina negovo patuljastog nislkog konja?......
Vode sigurno potrosi ko dete
myredneckself myredneckself 21:18 06.04.2010

Re: Shalu na stranu

vala šalu na stranu - plaćaću ja rado tih 500 dinara po evidentiranom keru, a i mački, samo nek mi država kaže šta dobijam za svoje pare

ihh, ne sitničari!
ne pitaj stalno šta ćeš da dobiješ od države, nego da vidimo šta još možeš ti da joj daš
halman halman 11:45 08.04.2010

Re: Shalu na stranu

Има 100 000 репова најмање....
ivankagrump ivankagrump 14:22 08.04.2010

Re: Shalu na stranu


...ma, sta dalje da pisem, tih 500 din je za vodu i sl, a za ovakve gore navedene slucajeve postoji valjda neka kazna od bar 5000 din pa sto se mene tice moze na svakom cosku ako ima da plati.
Da se razumemo, imao sam kuce 13 godina u stanu i znam kako i sta. Vode sigurno potrosi ko dete, a voleo je da se greje kraj radijatora.
Mislim da bi posteno bilo kada bi vlasnici kucnih ljubimaca placali po rasi a ne po komadu. Valjda nije isto kad neko ima mastifa, buldoga, dogu, vucjaka... ili pikinezera, pudlicu....
...i vazduh da se plati i ima u tvojoj sali polazne tacke za razmisljanje o tome da umesto kucnih ljubimaca ljudi imaju domace zivotinje pa jos da ih drzava stimulise, sto da ne.


Ja ne razumem, vodu placas bez obzira da li je trosis na ljubimca ili na sebe, radijator radi i tako i ovako, kada radi ti placas onome ko te greje, cemu taksa? To za razlicite rase mozda nekako i da razumem, recimo ako uvodis kuce u gradski prevoz onda nije isto ako je doga ili ako je civava, ali opet i to bi valjda trebalo da se placa prevozniku, a ne preko takse, sta ako neko uopste ne uvodi kuce u gradski prevoz, cemu taksa?

Evo recimo primer mog macka, mrzi da se kupa, napolje samo proviri kroz vrata i odmah smugne nazad u kucu, dakle ne izlazi uopste, za vakcinaciju veterinar dolazi kuci, a za vece stvari (sterilizacija) vozili smo ga kolima, greje se kad se i mi grejemo, placamo PDV na hranu i pesak koje mu kupujemo... za sta konkretno treba da platimo gradu? Taksa na emotivnu satisfakciju koju nam pruza igranje sa njim?

Uz to nije nikakva rasna macka, nego lutalica koja se pojavila ispred nasih vrata. Pa me sada interesuje, posto obicno kada drzava nesto hoce da stimulise ona to oslobodi poreza, a kada hoce da obeshrabri neko ponasanje ona ga oporezuje, da li grad pokusava da obeshrabri ili stimulise usvajanje lutalica? Je li poruka gradjanima "ako vam se pojavi napusteno mace ispred vrata, imajte na umu da cete morati da platite kaznu ako ga usvojite"?

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:58 06.04.2010

moja kuca mila:)

mlekac mlekac 16:54 06.04.2010

pazi kad sad proradi bablja spijunaza

JOJ!
Unapred mi je muka, a vec vidim kako ce sad svi besposleni penzioneri iz komsiluka pozuriti da prijave komsijske pse i macke, da slucajno neko ne promakne!

A tek kad otkriju da taksa vazi za ribice i papagaje! Kuku!

Salu na stranu, a kako ce oni da znaju da li ja imam kucnog ljubimca? Mog Simeona smo nasli na ulici, a o njegovom zdravlju od pocetka vodi racuna privatni veterinar koji nam je, usput, kucni prijatelj.

Mislim, ako izuzmem babe iz komsiluka, pomocu kojih trikova ce da znaju ko ima zivotinju?

Ili je to ona stara fora, ko je bio dovoljno naivan da vakcinise psa ili macku kod drzavnog veterinara, taj ce da placa taksu jer je usao u bazu podataka. Ko nije, pravice se lud.

Epilog - samo da molimo boga da ne zaluta neka besna lisica na Novi Beograd, recimo, jer nesto mi se javlja da ce jedini efekat ove takse biti smanjen broj zivotinja vakcinisanih protiv besnila.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 17:05 06.04.2010

Re: pazi kad sad proradi bablja spijunaza

jer nesto mi se javlja da ce jedini efekat ove takse biti smanjen broj zivotinja vakcinisanih protiv besnila.


da izvineš,malKo naivno od tebe...niko neće imati koristi k'o od svega sličnog ostalog, sem što će država puniti kasu kobojagi baš iz dobrog razloga! predstaviće nam da je tako i u EU gde smo baš krenuli...a ono što tamo dobijaš napisaTo je koji komentar gore,doduše na angliskom,ali...od ovih para presipaće iz praznog u šuplje...niti će biti za vakcinu/sterilizaciju lutalica pa da se stvar jednom reši, niti ćemo mi k'o obveznici imati kakvu vajdu...sve dok se ovde misli da je imati psa čudo neviđeno pa ko sva čuda...
mlekac mlekac 17:10 06.04.2010

Re: pazi kad sad proradi bablja spijunaza

mogul_sad_ja_kasti
jer nesto mi se javlja da ce jedini efekat ove takse biti smanjen broj zivotinja vakcinisanih protiv besnila.


da izvineš,malKo naivno od tebe...niko neće imati koristi k'o od svega sličnog ostalog, sem što će država puniti kasu kobojagi baš iz dobrog razloga! predstaviće nam da je tako i u EU gde smo baš krenuli...a ono što tamo dobijaš napisaTo je koji komentar gore,doduše na angliskom,ali...od ovih para presipaće iz praznog u šuplje...niti će biti za vakcinu/sterilizaciju lutalica pa da se stvar jednom reši, niti ćemo mi k'o obveznici imati kakvu vajdu...sve dok se ovde misli da je imati psa čudo neviđeno pa ko sva čuda...


Izgleda da se nismo razumeli - jedino sto ce se dogoditi je da ce oni ljudi koji su do sada redovno vodili svoje zivotinje na vakcinaciju u drzavne ambulante poceti to da izbegavaju kako ne bi usli u bazu podataka, jer, taksu ce morati da placaju samo oni koji se u toj bazi nalaze.

Drugo sto mi pada na pamet jeste da ce se odjednom povecati broj pasa i macaka lutalica jer ce nekima biti lakse da ljubimce izbace nego da plate taksu.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 17:18 06.04.2010

Re: pazi kad sad proradi bablja spijunaza

Drugo sto mi pada na pamet jeste da ce se odjednom povecati broj pasa i macaka lutalica jer ce nekima biti lakse da ljubimce izbace nego da plate taksu.


a najezdea podivljale morske prasadi, hrčaka, papagaja i onih kako se zovu - zeba? pa to su onda invazivne vrste! eto šta čini kratkovida državna politika!
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 17:26 06.04.2010

Re: pazi kad sad proradi bablja spijunaza

...skroz si u pravu...nažalost
nelsonmendelovic nelsonmendelovic 17:22 06.04.2010

Smešna je ta tasa od 500 dinara...

Ta taxa je skandalozno mala, po mom mišljenju, ta taxa treba da bude minimum 50 evra.
Evo zašto: kučiće, keriće, psiće drže uglavnom imućne porodice, pojedinci itd.
Isti su već godinama zauzeli sve parkove u Beogradu, a verovatno u celoj srbiji, tamo ostavljaju svoj izmet, urin...u Beogradu od 1000 vlasnika pasa, možda samo jednom padne na pamet da očisti izmet psa kojeg šeta.
Dakle, kućni ljubimci uglavnom prljaju, urnišu mnoge delove grada, zgrade, parka gde prolaze, šetaju, trče , a to što gro njih smrdi nevidjeno je drugo pitanje.
Po svetu i kod nas u poslednjih par decenija, bahati i imućni pojeinci su počeli da drže pitone, morske ježeve, razne daždevnjake, krokodilčiće i zmijuljage.
U mojoj zgradi u ulazu od 10 stanova, 3 porodice drže oko 6 kerova, jedna samo 4 komada raznih rasa. Kada god prodjemo pored tog stana, zalaju i dignu dreku da bog sačuva.
Svako juro deca u školu ne mogu da prodju pored zgrade, jer ih gazde puste same ujutru da se istreče po pola sata. Zato tvrdim, ko hoće da ima ljubimca, pitona, kera, ima da plati 50 evra, koje bi se koristilo za dodatno čišćenje ljudima iz gradske čistoće, to jest naših svekolikih parkova, koja su puna izmeta, i tamo deca više ne zalaze, sem ona koja imaju nekog kera.
seceranac seceranac 17:30 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

nelsonmendelovic
Ta taxa je skandalozno mala, po mom mišljenju, ta taxa treba da bude minimum 50 evra.
Evo zašto: kučiće, keriće, psiće drže uglavnom imućne porodice, pojedinci itd.
Isti su već godinama zauzeli sve parkove u Beogradu, a verovatno u celoj srbiji, tamo ostavljaju svoj izmet, urin...u Beogradu od 1000 vlasnika pasa, možda samo jednom padne na pamet da očisti izmet psa kojeg šeta.
Dakle, kućni ljubimci uglavnom prljaju, urnišu mnoge delove grada, zgrade, parka gde prolaze, šetaju, trče , a to što gro njih smrdi nevidjeno je drugo pitanje.
Po svetu i kod nas u poslednjih par decenija, bahati i imućni pojeinci su počeli da drže pitone, morske ježeve, razne daždevnjake, krokodilčiće i zmijuljage.
U mojoj zgradi u ulazu od 10 stanova, 3 porodice drže oko 6 kerova, jedna samo 4 komada raznih rasa. Kada god prodjemo pored tog stana, zalaju i dignu dreku da bog sačuva.
Svako juro deca u školu ne mogu da prodju pored zgrade, jer ih gazde puste same ujutru da se istreče po pola sata. Zato tvrdim, ko hoće da ima ljubimca, pitona, kera, ima da plati 50 evra, koje bi se koristilo za dodatno čišćenje ljudima iz gradske čistoće, to jest naših svekolikih parkova, koja su puna izmeta, i tamo deca više ne zalaze, sem ona koja imaju nekog kera.


predpostavljam da je veliki stres kada lavez pasa i miris podsete na rodni kraj iz kog se pobeglo
ali posto je ona narodna "nek komsiji crkne krava" prezivela urbanizaciju 50 evrica iz komsijskog dzepa je dovoljno da to zadovoljstvo prekrije pretrpljeni stres
nelsonmendelovic nelsonmendelovic 17:44 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

predpostavljam da je veliki stres kada lavez pasa i miris podsete na rodni kraj iz kog se pobeglo
ali posto je ona narodna "nek komsiji crkne krava" prezivela urbanizaciju 50 evrica iz komsijskog dzepa je dovoljno da to zadovoljstvo prekrije pretrpljeni stres

Hm, misliš da si duhovit, misliš da ćeš uvrediti nekoga ko ceo život živi u najurbanijem i nagušćem delu Beograda u njegovoj istoriji-teško.

Da se šta ja pitam, odlučujem, držanje kerova u urbanim delovima gradova u sveru, i kod nas bi ili zakonom zabranio, ili bi ih odrao od taxi.
Nehumano,odvratno, nehigijenskiji je, držati kera, psa u gradu, pogotovu u višespratnicama...gde ker ide liftom na 6-9-15 spratu. To je skandal, i to u istoj ravni, kao kad bi neko držao mečku, kengura, koalu u stanu na 16 spratu. Strašno.
Po meni pse bi trebalo držati samo oni koji imaju kuću, i bar dva ara svog placa, a svim ostalima bi to zakonom zabranio, a ko hoće da drži psa bez taxi, neka živi u Sjenici, Umci, Zaklopšači, Ostružnici i Kaludjerici.
seceranac seceranac 17:48 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

Hm, misliš da si duhovit, misliš da ćeš uvrediti nekoga ko ceo život živi u najurbanijem i nagušćem delu Beograda u njegovoj istoriji-teško.



bas me zanima sta je to "najurbaniji i najgusci deo beograda u njegovoj istoriji"?
asparagus asparagus 18:40 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

kučiće, keriće, psiće drže uglavnom imućne porodice


Da mi to streljamo...
mlekac mlekac 22:09 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

Neumesno je da neko, ko ocigledno nikada nije drzao kucnog ljubimca, uopste i raspreda o tome.

A pogotovo kad pocne da se tvrde gluposti kao sto je:

1. Da pse drze samo imucni

2. Da pas ne moze normalno da zivi u stanu

Ovo prvo je toliko glupa i proizvoljna tvrdnja da nemam reci. Nije potrebno imati uzasno mnogo para da bi se drzao pas. Potrebno je imati mnogo ljubavi i tolerancije, a onaj ko drzi kucne ljubimce zna da nas oni upravo tome i uce.

Ovo drugo je uobicajena predrasuda onih koji su ranije ziveli u tzv. seoskim sredinama ili su se tek nedavno uselili u stanove.

Dobro obucen pas, koji se redovno seta i o cijem se zdravlju i higijeni vodi racuna ne pravi nikakav problem u stanu.

Sva su mi deca odrasla uz pse, macke i jos gomilu "sitnijih" kucnih ljubimaca, i nikada ne bih to promenila.

Postoje samo dva pravila - posle kontakta sa zivotinjom OBAVEZNO se peru ruke i zivotinja ne ulazi u spavace sobe.

Nista drugo.


maca22 maca22 22:48 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

I gde se u tu pricu uklapaju macke?

Ovo ce samo dovesti do toga da krenu jos neodgovornije da se odnose prema životinjama i da ih izbacuju na ulice.
maca22 maca22 22:52 06.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

nelsonmendelovic
u Beogradu od 1000 vlasnika pasa, možda samo jednom padne na pamet da očisti izmet psa kojeg šeta.
Svako juro deca u školu ne mogu da prodju pored zgrade, jer ih gazde puste same ujutru da se istreče po pola sata. Zato tvrdim, ko hoće da ima ljubimca, pitona, kera, ima da plati 50 evra...

...umesto da tvrdis da treba takvo nedgovorno ponasanje vlasnika da se sankcionise.
marijainatasha marijainatasha 15:06 07.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

Ja za svojim psima i čistim i ne dopuštam da mi se obraćate na ovakav način! I to nisu kerovi - nego psi! I nisam bogata - nemam nadprosečna primanja - kao ni mnogo mojih prijatelja koji imaju pse. Ne zaklanjajte se više iza dece (to mi je najodvratnije), ne koristite njih kao razlog za sve što mrzite. Naučite ih da vole, ne samo vas, nego i još nekog i još nešto... Nije prirodno da vodite dete u prirodu, a da ga čuvate od prirode učeći ga da mrzi životinje. Pretpostavljam da ste ljubitelj zoološkog vrta u centru grada. Deca vide životinje k'o na TV, a ne postoji opasnost da bi mogli da zaprljaju ruke. Gde ste odrasli? Niste imali selo? ili ste, naprotiv, baš odatle?
Dr M Dr M 17:23 06.04.2010

Sorte koje nedostaju

Ovim predlogom nisu obuhvacene, vlasti najmilije, zivotinjske vrste:
Vinske musice, stidne vasi i podrepne muve...Nece vlast da sece granu na kojoj sedi...
noboole noboole 18:32 06.04.2010

....

Nije losa taksa kao ideja za zivotinje koje ostavljaju tragove varenja po gradskim ulicama. Naravno, ukoliko se od nje plate ljudi koji ce da odrzavaju grad cistim od takvog smeca. Ali, ako i iguane placaju porez, izgleda da to nije ideja.
jinks jinks 20:05 06.04.2010

Koliko li


ce ovo da kosta
noboole noboole 20:22 06.04.2010

Re: Koliko li

Treba prijaviti farmu mrava - domacih zivotinja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:40 08.04.2010

Re: Koliko li

Treba prijaviti farmu mrava - domacih zivotinja.

E, onda stanovništvo Novog Beograda odmah da počne sa dizanjem kredita po glavi mrava, jer nema boga da dokažu nadležnima da im svi oni mravi, koji im decenijama naseljavaju stanove, nisu kućni ljubimci.
miloradkakmar miloradkakmar 20:53 06.04.2010

Jadni

mi sa sela, ako to dođe i do nas, kakvih tek mi imamo sitnih i egzotičnih životinjica.

P.S. Eno, kod tasta kvočka večeras izlegla 17 pilića.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:12 06.04.2010

Re: Jadni

kvočka večeras izlegla 17 pilića.


17 x 500 = 8500

malo li je
miloradkakmar miloradkakmar 22:23 06.04.2010

Re: Jadni

Aleksandar Vasović
kvočka večeras izlegla 17 pilića.


17 x 500 = 8500

malo li je

To ti kažem !

A, gde su još pačići, guščići, mačići....
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:38 06.04.2010

je l' to neko najavio grcki scenarij?

Znaci,porast'o standard?!
Oni ˝stede˝,a mi placamo njihovu ˝stednju˝...
4krofnica 4krofnica 09:07 07.04.2010

pitanje

da li se bubasvabe, bubarusi, komarci, buba-uvlake, skakavci, misevi, i drugi lepotani mogu svrstati u kucne ljubimce? to sto je opste prihvaceno da su ljudima gadni ne znaci da ih neko ne gaji iz ljubavi a na taj nacin moze da izbegne nov zakon.
nakon izlaska ekipe na teren i utvrdjivanja kolicine/vrste zivih bica u stanu/kuci, ja predlazem da svako mora da pokaze papir na kome jasno pokazuje da je ucinio sve u njegovoj/njenoj moci da ukloni sva ziva stvorenja ukoliko ne zeli da plati taksu.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:41 08.04.2010

Re: pitanje

buba-uvlake

Je l ovo karakterna osobina ili insekat?
nestor92 nestor92 09:17 07.04.2010

Koncentracija...

...izmeta po duznom kilometru trotoara u starom delu grada je zamasna. Sa te strane kada pogledam, ne bih imao nista protiv da se drzanje pasa, pa i macaka "oporezuje" ali samo kada bi se prikupljena sredstva koristila za olaksavanje zivota kako vlasnika tako i nevlasnika zivotinja.

Bojim se medjutim da od toga nece biti nista...

Cinjenica je da vlasnici cetvoronoznih ljubimaca ne ciste za svojim ljubimcima. Za poslednjih nekoliko godina video sam samo jednu zanu koja je to ucinila. Odlikovao bih je samo zato sto je (gotovo) jedina.

A opet ... ko je taj koji odlucuje sta je za "oporezivanje"?

Ja imam ribice ... a dete me vec "pretiska" za kucu, pa mozda postanem i veci takseni obveznik.

Kako cemo se evidentirati ( i u boju raspoznavati )?

Mozda ce popisivaci u narednoj godini imati i rubriku o broju i vrsti kucnih ljubimaca?

A imam i jos nekoliko pitanja:

Ako kupim zivog sarana pa ga umlatim u kadi shodno starome srpskome obicaju, placa li se nesto?

Da li su bubasvabe egzoticne zivotinje ili kucni ljubimci? Ako ne, u koju kategoriju spadaju?

Komarci u kuci?

Pacovi u podrumu - da li padaju na teret kucnog saveta ili se razrezuje po domacinstvu?

Grad bi mogao pare da namlati...
cartmanikus cartmanikus 10:14 07.04.2010

Salu na stranu ali..

DEFINICIJA
"Pod pojmom kucni ljubimac podrazumeva se svaka zivotinja koju covek drzi ili namerava da drzi narocito u svo domacinstvu radi vlastitog uzivanja i druzenja".
Znaci bube, vasi-raznorazne, i ostale zivuljke koje su neki naveli se podrazumevaju

Odluka o taksi je donesena iz po meni dva bitna razloga:
1. Punjenje budzeta,
2. koliko toliko zadovoljenje (zapusavanje usta) onih koji nemaju kucne (repate) ljubimce
Sto se budzeta tice nadam se da ce taj novac otici SAMO na sluzbe koje se bave brigom i zastitom zivotinja, a pogotovo napustenih kucnih ljubimaca.
Postavljeno je pitanje kako ce se naplacivati to jest kako ce drzava da naplati taksu od svih vlasnika kucnih ljubimaca. Tu postoji vise nacina: prvi i osnovi je "obaveza svakog vlasnika kucnog ljubimca da ga prijavi i vakcinise" (sto postoji u zakonu), onda idu sledece mogucnosti - rutinskom kontrolom po parkovima i na ulicama, po prijavi komsija i nadzak baba sa viskom vremena i stolicom kraj ulaznih vrata itd.
Privatni veterinari moraju imati obavezu registracije i prijave svake nove zivotinje koja nema svoje ime to jest indetifikacioni broj.
Ne slazem se da ce biti nesto povecan broj napustenih kucnih ljubimaca.
Zestoko se zalazem za velike kazne u skucaju kada kucni ljubimci prave "nered" na javnom mestu.

u potpisu...Ljubitelj kucnih ljubimaca
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:33 07.04.2010

Re: Smešna je ta tasa od 500 dinara...

Da mi to streljamo...


naravno. dokle te buržoaske i nenarodne navike
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:43 08.04.2010

Re: Salu na stranu ali..

Privatni veterinari moraju imati obavezu registracije i prijave svake nove zivotinje koja nema svoje ime to jest indetifikacioni broj.

I da se čipiraju, naročito mravci.
ssvetlana92 ssvetlana92 10:14 07.04.2010

Nema problema..

Ja ću rado da platim porez ako postoji utvrdjeni plan šta će od tog novca da se finansira. Azili, besplatna veterinarska usluga, policija za nesavesne vlasnike, čiščenje površina zagadjenih psećim izmetom (pod uslovom da nije ljudski). Taj porez treba da omogući vlasniku da se slobodno kreće po gradu sa svojim ljubimcem, ulazi u prevoz, prodavnice, restorane, bolnice kao što je to slučaj u svim zemljama koje su na višem civilizacijskom nivou.
Da se organizuju predavanja po školama i Opštinama na kojima će se učiti ovaj narod kolika je korist od toga da se brinemo o životinjama i da ih ne zlostavljamo.
Treba reći i to da kućnim ljubimcima nije potrebna kuća sa baštom, nego nama. Ljubimcima je dovoljno da budu pored vlasnika, makar to bio i mali prostor, ali redovna šetnja je preporučljiva kako njima, tako i nama.
cartmanikus cartmanikus 11:05 07.04.2010

Re: Nema problema..

Treba reći i to da kućnim ljubimcima nije potrebna kuća sa baštom, nego nama. Ljubimcima je dovoljno da budu pored vlasnika, makar to bio i mali prostor, ali redovna šetnja je preporučljiva kako njima, tako i nama.


Pun pogodak
maca22 maca22 11:34 07.04.2010

Re: Nema problema..

Kako sam ja čula, a verujem, "vlas'" ko god to sve bio, NECE da resi problem lutalica da mi mogla da nastavi da prima silne novce iz raznih fondacija u te svrhe (koje onda slupa na sebe).
ssvetlana92 ssvetlana92 11:57 07.04.2010

Re: Nema problema..

Ne zavaravajte se. Ovde NE ZELE da resavaju problem lutalica, niti prava zivotinja.

Znamo da NE žele da reše ni jedan jedini problem, pa zato mislim da mi, koji se zalažemo za humani odnos prema životinjama, zahtevamo podnošenje računa od vlasti i tačan uvid u to, u šta se troše pare od ovakvog poreza. Taksativno!
Ovog puta ne treba da sedimo skrštenih ruku i dozvolimo da nas pljačkaju i vode kao ovce na klanje.
maca22 maca22 12:31 07.04.2010

Re: Nema problema..

Ok, ko se javlja da bude dobrovoljna nova Krugolina i da sve to gura? :)
margos margos 14:53 07.04.2010

Re: Nema problema..

Ja ću rado da platim porez ako postoji utvrdjeni plan šta će od tog novca da se finansira. Azili, besplatna veterinarska usluga, policija za nesavesne vlasnike, čiščenje površina zagadjenih psećim izmetom (pod uslovom da nije ljudski). Taj porez treba da omogući vlasniku da se slobodno kreće po gradu sa svojim ljubimcem,

Ništa mi nije strašnije neg kad zakoračim u travu da pokupim za mojim Malim Psom, a ugazim u minuli rad nečijeg Velikog. :(

Manje više, nije problem u taksi, koliko je problem u trošenju novca od taksi.

I mali trol oko prijavljivanja: tu će komšinice da budu najrevnosnije.
Zida se nešto u komšiluku i ljudi rade, lupaju, a onda se prodere dežurna komšinica ''Šta lušate u pola četiriiii!?!?!'' i to se tako prodere, da uznemiri sve pse u kraju koji počnu da laju. Do tog trenutka se čuo samo ritmični, prigušeni zvuk štemovanja zidova, a otad, pa narednih deset minuta, opšta pomama....
Sada, 20 minuta kasnije, i dalje se čuje štemovanje...
ssvetlana92 ssvetlana92 16:12 07.04.2010

Re: Nema problema..

Sada, 20 minuta kasnije, i dalje se čuje štemovanje...

Revnosno će da prijavljuju pse oni koji sav šut bacaju na nedozvoljenim mestima, praveći divlje deponije.. a tek kako su revnosni oni koji frljaju kese sa djubretom i pikavce kroz prozor. Važno je da se vlasnici pasa dovedu u red i plaćaju takse što nisu na selu i drže životinje na lancu!
ssvetlana92 ssvetlana92 16:21 07.04.2010

Re: Nema problema..

Ok, ko se javlja da bude dobrovoljna nova Krugolina i da sve to gura? :)

U Holandiji postoji stranka u Parlamentu koja se bori za prava životinja, svih vrsta..pa bi bilo pametno da se krene u tu priču. Ovako pojedinačno ništa ne možemo uraditi. Problem sa lutalicama mora humano da se rešava, a sada će ih biti još više jer siromašni ljubitelji neće biti u stanju da hrane, leče i plaćaju porez na te životinje.
maca22 maca22 16:35 07.04.2010

Re: Nema problema..

Ok, ko ce da krene?
ssvetlana92 ssvetlana92 16:41 07.04.2010

Re: Nema problema..

Ok, ko ce da krene?

Nadam se da će neko ko ima autorsku opciju, želeti time da se bavi
margos margos 16:57 07.04.2010

Re: Nema problema..

maca22
Ok, ko ce da krene?

Krenuo je izvesni momak po imenu Dejan Miletić, predsednik jednog od Udruženja ljubitelja životinja, u akciju formiranja Saveza Udruženja i trebalo bi da tokom ovog meseca bude Osnivačka Skupština Saveza.

Ljudi i/iz Udruženja koji se godinama time bave, nose određena loša iskustva i samim tim im nedostaje entuzijazma - što ovom momku ne nedostaje. Možda bi podrška i promocija bile dovoljne (ili potrebne) u ovom trenutku.

Veliki broj akcija se sprovodi putem Fejsbuka i raznih grupa tamo registrovanih. Problemi oko životinja su na određeni način složeniji nego problemi oko porodilišta, jer mnogi zainteresovani za rešavanje problama imaju najrazličitije pristupe i ideje. I da, sujete ne nedostaje ni tu...

Uzgred, u današnjoj emisiji 'Stanje nacije', rečeno je da je proračun da u Beogradu ima oko 80.000 pasa i 8.000 mačaka po domovima, što pomnoženo sa 500 dinara daje iznos od 44 miliona dinara tj 440.000 evra na koje gradska kasa računa.

mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 19:16 07.04.2010

Re: Nema problema..

...dosadašnje moje iskustvo,(evo smem da kažem NAŠE, jer nas je desetak upravo razglabalo ovu temu u parku dok su nam se ljubimci Sigrali) svaka ovakva akcija entuzijasta je unapred osuđena na propast. država i tu ništa ne radi......OVO JE SRBIJA i sve što odskače od proseka ima da se saseče u korenu! bile su u našem NS arke,orke /rimuje se sa razne šorke!/i svi se zalagali za sve živo dok nisu podobijali sredstva od nekih Jevropskih fondova i koječega pa su se kojekude zabavili VAŽNIM poslovima od sveukupnog društveni korisnog značaja... ... (zanima me ko njih kod nas, i da li kontroliše? i hoćel' ti isti i ove novce od takse za ljubimce kontrolisati? ...) a mi što imamo pse... ... i nadalje se dovijamo kao što smo i do sada...pa valjda ćemo i nadalje...a razglabati o mrziteljima ne vredi NARODE MOJ
edukacija...dukacija...ukacija...kacija...AKCIJA!!!!!!!!!...
seceranac seceranac 19:36 07.04.2010

Re: Nema problema..

mogul_sad_ja_kasti
...dosadašnje moje iskustvo,(evo smem da kažem NAŠE, jer nas je desetak upravo razglabalo ovu temu u parku dok su nam se ljubimci Sigrali) svaka ovakva akcija entuzijasta je unapred osuđena na propast. država i tu ništa ne radi......OVO JE SRBIJA i sve što odskače od proseka ima da se saseče u korenu! bile su u našem NS arke,orke /rimuje se sa razne šorke!/i svi se zalagali za sve živo dok nisu podobijali sredstva od nekih Jevropskih fondova i koječega pa su se kojekude zabavili VAŽNIM poslovima od sveukupnog društveni korisnog značaja... ... (zanima me ko njih kod nas, i da li kontroliše? i hoćel' ti isti i ove novce od takse za ljubimce kontrolisati? ...) a mi što imamo pse... ... i nadalje se dovijamo kao što smo i do sada...pa valjda ćemo i nadalje...a razglabati o mrziteljima ne vredi NARODE MOJ
edukacija...dukacija...ukacija...kacija...AKCIJA!!!!!!!!!...



od svih samohvala koje su stavili na wikipediju orka sa preko sto clanova je za deset godina prakticno uradila sledece:
Udomljeno 1050 napuštenih životinja.
Sterilisano 276 pasa i 70 mačaka za vreme rada našeg Centra za sterilizaciju 2002 i 2003. godine.
Spaseno 10 srna.

znaci udomljeno 100 zivotinja godisnje - dve nedeljno
sterilisano 350 zivotinja - tri mesecno
spasena jedna srna godisnje

ostalo vreme i pare su potrosili na seminare, druzenja, prezentacije i "pregovore" sa vlastima

od 2004. ne objavljuju godisnje izvestaje o radu iako sajt redovno update-uju
maca22 maca22 19:56 07.04.2010

Re: Nema problema..

margos

Problemi oko životinja su na određeni način složeniji nego problemi oko porodilišta, jer mnogi zainteresovani za rešavanje problama imaju najrazličitije pristupe i ideje. I da, sujete ne nedostaje ni tu...

Mislim da je jednini nacin kao Krugolinin. Ona tera svoju pricu, ko podrzao, podrzao.
A svi normalni ce je podrzati.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 22:14 07.04.2010

Re: Nema problema..


ma svaka im čast!...hvala ti
margos margos 23:56 07.04.2010

Re: Nema problema..

Mislim da je jednini nacin kao Krugolinin. Ona tera svoju pricu, ko podrzao, podrzao.
A svi normalni ce je podrzati.

Maco, ja sam odlučila da podržim tog momka, njegovu organizaciju i njegovu ideju. Mnogi koji su se etablirali, razna udruženja - nisu, no to je njihov problem.

Inače, na tom inicijativnom sastanku, upoznala sam momka (tj. Ssvetlana i ja smo ga skupa upoznale) koji godišnje udomi 600 pasa - sam.

teodorakaze teodorakaze 11:34 08.04.2010

Re: Nema problema..

Ja ću rado da platim porez ako postoji utvrdjeni plan šta će od tog novca da se finansira. Azili, besplatna veterinarska usluga, policija za nesavesne vlasnike, čiščenje površina zagadjenih psećim izmetom (pod uslovom da nije ljudski). Taj porez treba da omogući vlasniku da se slobodno kreće po gradu sa svojim ljubimcem, ulazi u prevoz, prodavnice, restorane, bolnice kao što je to slučaj u svim zemljama koje su na višem civilizacijskom nivou.
Da se organizuju predavanja po školama i Opštinama na kojima će se učiti ovaj narod kolika je korist od toga da se brinemo o životinjama i da ih ne zlostavljamo.
Treba reći i to da kućnim ljubimcima nije potrebna kuća sa baštom, nego nama. Ljubimcima je dovoljno da budu pored vlasnika, makar to bio i mali prostor, ali redovna šetnja je preporučljiva kako njima, tako i nama.

Slazem se od A do S (sh)
Apsolutno. Civilizacijski nivo drzave i njenih stanovnika se definitivno vidi po njihovom odnosu prema zivotinjama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:25 07.04.2010

Rekla bih da

Kako se u gornjem slučaju tretiraju barske, šumske kornjače i ježoliki miševi, te afrički zečevi, činčile i degui?

i Marko, Đole, Jeca, Ujka, Ana i Dragica su spadaju, ako se ne varam, pod egzotične životinje...pretpostavljam i nubijske gugutke i kanarinci...mada i kikirezci bi se tu upisali...đavo bi ga znao...a gliste i sram te bilo što ubijaš sirote popce, su bar kod tebe iz porodice teglaša, znači spadaju u zimnicu.
Vaske, ugasio si sa tim svetom životinja, ima da digneš kredit za globu kad te ukebaju...
maca22 maca22 11:41 07.04.2010

Re: Rekla bih da

Trazili ste - gledajte!

novi namet
Taksa na pse i mačke 1.000, na papagaje i ribice 500 din!

Vlasnici pasa i ostalih kućnih ljubimaca u Beogradu od septembra će morati da plaćaju godišnju taksu u iznosu od 500 do 1.000 dinara ....
...Ova gradska odluka, koja je usvojena krajem decembra prošle godine, ne odnosi se samo na vlasnike pasa i mačaka, već na sve Beograđane koji u stanu ili kući drže životinje - majmuna, pticu, morsko prase, kornjaču, ribicu, iguanu, zmiju...


Vite, nije ni dan prosao, a vec dupliraju najavljenu cenu, ako i prosiruju spisak! Dobroćudni skupljači poreza.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/u_fokusu/story/110541/Taksa%20na%20pse%20i%20ma%C4%8Dke%201.000,%20na%20papagaje%20i%20ribice%20500%20din!.html
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 11:42 07.04.2010

Re: Rekla bih da


ja pronašla paVuka na terasi...nemožEM da nastavim hitam da ga prijavim...nije naš majke mi...a šta ak nam neko podmetNO samo zbog taxe, pa ga posle pozove da mu se vrne?...nisu to čista posla......žurim...
maca22 maca22 11:53 07.04.2010

Re: Rekla bih da

Доброћудни скупљачи пореза

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana