Društvo| Ekonomija

Ko je kriv što smo siromašni, a“dužni ko Grčka”?

Milan Karagaća RSS / 23.03.2010. u 11:25

Imamo ogroman dug s tendencijom rasta, a nizak standard s tendencijom pada, sve veći broj stanovništva živi sve lošije i sve je ogorčenije na onaj mali deo koji je uzeo ogroman deo bogatstva.

Preti li opsanost da zemlju napuste tajkuni a novac su već prebacili u inostranstvo i tako ostave narod kao siročiće? Može li država da dovede državu u red, je li država zaista jača od onih kojima do sada nije htela ili nije smela da pravi smetnje?.Ko ima veću moć i uticaj, ko koga drži u šaci i ko će koga lupiti šakom?Dokle će mediji seiriti sa aferama umesto da izveštavaju o rezultatima obračuna sa kriminalom.

Predsednik države već nekoliko puta s pravom  insistira i daje punu političku podršku obračunu sa organizovanim kriminalom. Iako je bilo nekoliko dobro organizovanih akcija od strane MUP-a i tužilaštva još uvek se ne vidi odlučna akcija države. A da je situacija krajnje ozbiljna dovoljno je uporediti koliko je para država dobila od 2001.godine,šta je izgrađeno i koliko smo zaduženi, koliko ima siromašnioh, koliko milionera. Dakle, konkretno šta  se radilo od 2001.godine do sada, gde su tolike pare, otkud toliko kriminala i mafija. Što duže oni koji su na vlasti budu odugovlačili sa odgovorima na ova pitanja to više rizikuju da se dovedu u situaciju da i sami budu odgovorni za nečinjenje, a ko zna koliko i za činjenje. Izgovor ne može biti ni petstogodišnje ropstvo pod Turcima, ni bahatost Miloša Obrenovića, dvorci Karađorđevića, ni 2.svetski rat, ni komunisti,ni Milošević, ni sankcije, ni NATO agresija, ni odbrana Kosova, ni svetska ekonomska kriza, jer ništa ne može opravdati pasivnost države u obavljanju svojih osnbovnih funkcija.

Profesor Mlađan Kovačević kaže da je od 1. januara 2001. godine do danas država je po osnovu inostranih kredita, privatizacije... uzela 70 milijardi dolara.Dalje, kaže da ne vidi  kuda je taj novac otišao  i da  za devet godina nismo izgradili nijedan novi most niti je završen Koridor 10, ni bilo koja značajnija investicija .I sami vidimo da osim novih poslovnih zgrada, ekspozitura banaka i crkava nije mnogo napravljeno, pogotovo nije pokrenuta proizvodnja. Krajnje je vreme da se utvrdi gde su otišle tolike pare , koje su se sve uzurpacije, mahinacije i privatizacije i krimininalizacije izdešavale i dešavaju i kako, da se konačno počne obračun sa kriminalom.

Ako država utvrdi otkud nekima toliki novci i bogastvo biće to u velikoj meri i odgovor na pitanje gde je otišlo preko 70 milijardi dolara. Sigurno je samo da pare nisu uzeli siromašni.

Istovremeno,Srbija je u dugovima do guše, koje ne znamo ko će i kako da vraća. Na osnovu pokazatelja i Svetske banke i MMF, već smo visoko zadužena zemlja sa 22,8 milijardi evra obaveza prema inostranim kreditorima, a Narodna banka Srbije i nadležni pokušavaju da ublaže situaciju tvrdeći da smo i dalje srednje zadužena država sa učešćem duga u BDP od 74,1 odsto, odnosno šest odsto ispod granice koja nas odvaja od visoko zaduženih.

Istovremeno, nastavljamo da uzimamo nove kredite.Već ima naznaka da će nam Kinezi najverovatnije dati milijardu evra zajma, a Rusi oko 800 miliona evra. U najavi su i nove pozajmice Evropske investicione banke..

Istovremeno, kaže Kovačević, država nastavlja da krčmi svoje "porodično blago", da rasprodaje sve što ima. Najavljuje se i prodaja "Telekoma" do kraja godine, u trenutku kada kriza i dalje drma Evropu, što znači da će cena za takav srpski resurs biti mnogo manja nego u nekom drugom, boljem vremenu. Pominje se i privatizacija EPS - a kao glavni interesent javlja se češki "Čez", odnosno jedna državna institucija pa se opravdano pita kako je moguće da strana državna kompanija može da bude bolji gazda od nas samih u svojoj kući.

Istovremeno, javna je tajna da imamo više vrsta mafija nego privrednih grana i zanimanja, kriminal i korupcija su zahvatili sve sfere društvene baze i nadgradnje, ugrađujući se i gde može i gde ne može.Toga nije pošteđena privatizacija, bankarstvo, građevinarstvo, prosveta, zdravstvo, školstvo, estrada,državna uprava, i nema oblasti gde nema afera, uključujući i SPC, a o trošenju novca na i za Kosovo da i ne govorimo.

Mislim da bi prvi korak trebalo da bude utvrđivanje imovine i šta je i kako ko stekao od 1990.godine do 2000., a onda posebno posle petooktobarskih promena do danas.

U svakoj državi to je normalna procedura poreskih organa, uz asistenciju sudskih i policije gde je neophodno.

Neki već pominju da je neophodna nova “Sablja” bez politikanstva i medijskih manipulacija.Onu su kritikovali kao obračun, nekima su isplatili oštetu za “uvredu časti” što su ih privodili. Pre će biti da je posredi politički revanšizam državnim parama onih koji su došli na vlast posle onih koji su uveli akciju “Sablja”.

Možda je upravo najvećča slabost "Sablje" bila što je dozvolila da bude suspendovana pre nego je raščišćeno što je moralo biti.Zanemarljiv je broj onih koji su privođeni greškom i bez ikakvog povoda i putera.

Možda bi trebalo sprovesti jednu beskompromisnu akciju pod nazivom "Očistimo Srbiju od kriminala i korupcije, lopovluka, laži i prevare"





Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 11:38 23.03.2010

...

Prvipreporukananevidjenoodohnačitanjetocarepreporukaalistvarnopočeotrol
mariopan mariopan 11:41 23.03.2010

Mafija

Oni koji to treba da urade su se razbežali iz Skupštine da ne bi o tome raspravljali u odboru za bezbednost, Tadić nam je obećao borbu protiv mafije a njegovi su prvi ustali i otišli....od glave riba smrdi a ne od repa.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:49 23.03.2010

Re: Mafija

mariopan
Oni koji to treba da urade su se razbežali iz Skupštine da ne bi o tome raspravljali u odboru za bezbednost, Tadić nam je obećao borbu protiv mafije a njegovi su prvi ustali i otišli....od glave riba smrdi a ne od repa.

Nemojte biti sigurni ni u namere ni u ono sto Todoroivic prica.
Pa nije to stvar za ad hock promociju, valjda treba pribaviti relevantne informacije i onda, slazem se da Odbor to ozbiljno, i ne samo to razmotri.
Tadić nam je obećao borbu protiv mafije a njegovi su prvi ustali i otišli....od glave riba smrdi a ne od repa.

ovaj ti kontekst nije bas u kontekstu.
mariopan mariopan 12:11 23.03.2010

Re: Mafija

Milan Karagaća
mariopan
Oni koji to treba da urade su se razbežali iz Skupštine da ne bi o tome raspravljali u odboru za bezbednost, Tadić nam je obećao borbu protiv mafije a njegovi su prvi ustali i otišli....od glave riba smrdi a ne od repa.

Nemojte biti sigurni ni u namere ni u ono sto Todoroivic prica.
Pa nije to stvar za ad hock promociju, valjda treba pribaviti relevantne informacije i onda, slazem se da Odbor to ozbiljno, i ne samo to razmotri.
Tadić nam je obećao borbu protiv mafije a njegovi su prvi ustali i otišli....od glave riba smrdi a ne od repa.

ovaj ti kontekst nije bas u kontekstu.

....čiju promociju? Pa oni su se svi kompletno obrukali, deklarisali da se o tome ne raspravlja, zato su izašli,......svi su se obrukali.

Pa zar mislite da nemaju informacije? Nemaju odakle da ih nabave? A šta je ustvari njihov posao i za šta ih sve na gomilu plaćamo?

A Tadićevi su prvi izašli za njima ostali to je činjenica pa sad šta to vama govori? Meni to kaže baš ovo što sam napisala.
Šta bi bilo to "borba protiv mafije" ako ne bi bila borba protiv nezakonitosti, u svemu, jer na taj način je ova zemlja pljačkana i zato smo svi toliko siromašni.
Upravo sam u temi a ne van teme. Ko to treba da radi? Ko drži poluge vlasti i upravlja ovom zemljom? I to ne od juče, već mi je muka da nam stalno serviraju pričicu o tome kako je to sve od Slobe ...pa zato smo njih birali da to sve počiste a oni se ugradili? Bljak.
Sepulturero Sepulturero 11:42 23.03.2010

Weasel words

Zanemarljiv je broj onih koji su privođeni greškom i bez ikakvog povoda i putera.

На основу чега износите ову тврдњу? Препоручио бих вам да изгуглујете појам "weasel words".
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:54 23.03.2010

Re: Weasel words

На основу чега износите ову тврдњу?

na osnovu licnih utisaka i saynanja jer ne poynajem nikoga ko je priveden a da nije imao nista. I da Vam kazem bilo je mnogo onih koji su znali zasto su privodjeni i kad oni koji su ih priveli ili komsije nisu znale.
Naravno, ne tvrdim da nije bilo i nepravilnosti.
mariopan mariopan 13:11 23.03.2010

Re: Weasel words

Milan Karagaća
На основу чега износите ову тврдњу?

na osnovu licnih utisaka i saynanja jer ne poynajem nikoga ko je priveden a da nije imao nista. I da Vam kazem bilo je mnogo onih koji su znali zasto su privodjeni i kad oni koji su ih priveli ili komsije nisu znale.
Naravno, ne tvrdim da nije bilo i nepravilnosti.

Raspitajte se u nekom sudu, ja sam pratila te vesti, isplaćene su milionske odštete za pogrešno hapšene.Iz našeg dzepa, pardon, platila je Država iz našeg dzepa.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:52 23.03.2010

Re: Weasel words

Raspitajte se u nekom sudu, ja sam pratila te vesti, isplaćene su milionske odštete za pogrešno hapšene.Iz našeg dzepa, pardon, platila je Država iz našeg dzepa.

isplaceno jeste,a da li su bas svi pogresno hapseni???
mariopan mariopan 15:59 23.03.2010

Re: Weasel words

Milan Karagaća
Raspitajte se u nekom sudu, ja sam pratila te vesti, isplaćene su milionske odštete za pogrešno hapšene.Iz našeg dzepa, pardon, platila je Država iz našeg dzepa.

isplaceno jeste,a da li su bas svi pogresno hapseni???

Što bi im platili ako nije po dokazano da jesu?
Atomski mrav Atomski mrav 11:43 23.03.2010

Država u stečaju

Vlastodršci razni se ponašaju prema državi kao tajkuni prema firmama koje otkupe za siću a onda izvuku sve što se može iz njih izvući, zaduže ih preko svake mere a novac pokupe i na kraju ih gurnu pod stečaj. To nas čeka i kad je država u pitanja.
duchesse duchesse 12:08 23.03.2010

Re: Država u stečaju

Atomski mrav
pod stečaj. To nas čeka i kad je država u pitanja.

Ja odavno govorim da državu treba privatizovati.
E, stvarno, šta se dešava kada država ode pod stečaj, zanima me da li neko zna? Dodje prinudna uprava, a Predsednik i Premijer (sa ostatkom Vlade) dobiju otkaz?
Atomski mrav Atomski mrav 12:11 23.03.2010

Re: Država u stečaju

Pa i privatizovana je, od strane Miškovića, Beka i njima sličnih...
duchesse duchesse 12:21 23.03.2010

Re: Država u stečaju

Atomski mrav
Pa i privatizovana je, od strane Miškovića, Beka i njima sličnih...

Pa da, ali nije bio javni tender i nisu platili ništa u državnu kasu. E, pazi, kako bi to bilo super kada bi Mišković zvanično privatizovao Ministarstvo trgovine, recimo, sa sve gospodinom Ministrom. Bar da ozvaničimo realno stanje stvari.
Sorry Mr Karagaća na ovom sarkastičnom troliću, bilo je to jače od mene.

A i dalje se pitam, šta se dešava sa državom kad ode pod stečaj...
marija.mt marija.mt 12:29 23.03.2010

Re: Država u stečaju

E, pazi, kako bi to bilo super kada bi Mišković zvanično privatizovao Ministarstvo trgovine, recimo, sa sve gospodinom Ministrom.


Milan Karagaća Milan Karagaća 14:54 23.03.2010

Re: Država u stečaju

A i dalje se pitam, šta se dešava sa državom kad ode pod stečaj.

obicno biva rekapitulacija sta je ko stekao.
sentinel26 sentinel26 15:20 23.03.2010

Re: Država u stečaju

duchesse
.. kako bi to bilo super kada bi Mišković zvanično privatizovao Ministarstvo trgovine, recimo, sa sve gospodinom Ministrom. Bar da ozvaničimo realno stanje stvari.
Sorry Mr Karagaća na ovom sarkastičnom troliću, bilo je to jače od mene.

Zašto je ovo trol ?
Ono je odavno njegovo u cjelosti još samo da se u APR upiše kao zvanični vlasnik.

Kada je ono sadašnji ministar trgovine bio na čelu Privredne komore, preduzeće njegove supruge je po nalogu te Komore radilo "analizu" tj. dokazivalo da Delta "nema" monopol..
Treba li jasniji dokaz..?
duchesse duchesse 18:06 23.03.2010

Re: Država u stečaju

Zašto je ovo trol ?

Nije trol nego trolić. Zbog zahe#ancije.
Ono je odavno njegovo u cjelosti još samo da se u APR upiše kao zvanični vlasnik.

Pa da. Ja to i predlažem! Zbog PDV-a i lakšeg praćenja novčanih transakcija, i tako to...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:56 23.03.2010

Nije baš sve do države

"Bolji su uslovi rada, ali se mnogo više radi.Zabranjeno nam je pušenje i nema gde da se puši". Kažu radnici koji ne mogu da izdrže tempo u Fiatu Srbija.
Ili, u uslovima velike nezaposlenosti, naročito među mladima, niko neće u drvoseče ni za 1.000 EUR.

Socijalističko samoupravljanje je ostavilo dubok trag i u radnim navikama, u odnosima prema poslodavcu i još mnogo toga.
O toj vrsti tranzicije kod nas se malo govori.
duchesse duchesse 12:10 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Socijalističko samoupravljanje je ostavilo dubok trag i u radnim navikama, u odnosima prema poslodavcu i još mnogo toga.

Jeste. A ostavilo je i dubok trag na odnos poslodavca prema preduzeću. I tako u krug. Mislite o tome.
Inače, ja bih u drvoseče za 1.000 evra, ali sam slabačka i jektičava.
dexter92 dexter92 12:14 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Ovo za drvosece i 1000 evra nije tacno. Max. zarada je do 500 evra uz tezak rad.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:22 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

duchesse

Inače, ja bih u drvoseče za 1.000 evra, ali sam slabačka i jektičava.

Važno je da te posao čeka, kad porasteš i ojačaš.
wukadin wukadin 12:39 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Vojislav Stojković
...


Zanimljivo je jedno Stojiljkoviću. Drug Karagaća vam nešto ne odgovara. Da ponovi ono da je dogovorna ekonomija bila odgovorna ekonomija.
Ja bih rekao ponešto, ali ne želim dok se on ne izjasni.
duchesse duchesse 12:43 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Vojislav Stojković
Važno je da te posao čeka, kad porasteš i ojačaš.

Ma. Nije kom je nudjeno, nego kom je sudjeno.
JJ Beba JJ Beba 13:22 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

dexter92
Ovo za drvosece i 1000 evra nije tacno. Max. zarada je do 500 evra uz tezak rad.

čujem da na pešteru traže čobane. lova dobra, vazduh čist
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:32 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Kao i čobanice na Jasenici, jer tamnošnje su se sve od reda poudavale.
JJ Beba JJ Beba 13:45 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Vojislav Stojković
Kao i čobanice na Jasenici, jer tamnošnje su se sve od reda poudavale.

za nekog trgovca?

Čobanin sam u selu
A nemam ni platu
Voleo bih da sam negde
Na nekom zanatu

Kad je zanat obdaren
Lako je za hranu
Radio bih ceo dan
U nekom dućanu

Sepulturero Sepulturero 13:49 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Данас је врло лако да се узрок свих проблема тражи у самоуправљању јер нема нико да га брани па чак ни професор Лабус који је и уџбенике писао о договорној економији.

Самоуправљање није пропало због радника већ због неспособњаковића, лопова и муватора међу руководиоцима, углавном тог истог соја људи који нам и данас кроје капу.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:03 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

JJ Beba

za nekog trgovca?


Većinom za trgovce, a one sa bogatijim mirazom, za biznismere.
wukadin wukadin 14:08 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Данас је врло лако да се узрок свих проблема тражи у самоуправљању јер нема нико да га брани па чак ни професор Лабус који је и уџбенике писао о договорној економији.


Ajde!?
A sada bi da uvodi ojro čak i ako je EU protiv toga. Reče Prokopijević da bi nam uveli sankcije, prosto ne znam kojoj od veličina da verujem

Самоуправљање није пропало због радника већ због неспособњаковића, лопова и муватора међу руководиоцима, углавном тог истог соја људи који нам и данас кроје капу.


Da ipak nešto kažem na tu temu.
Ma šta inače mislio o njemu složio bih se sa bivšim ministrom Palam... Parivodićem. Participacija radnika u odlučivanju je imala smisla. To je ono što je Japance recimo zanimalo. Sve dok postoji tržišna utakmica. Alternativa, bolje reći nužna dopuna, je nekakav oblik centralnog planiranja. Sve samo ne ljudi-smo-dogovorićemo-se sistem koji je uveo Kardelj. Ako je to drugu Karagaći odgovorno, ne znam što mu i Velja Ilić nije odgovoran sa svim svojim simpatičnim fazonima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:07 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

wukadin
Vojislav Stojković
...


Zanimljivo je jedno Stojiljkoviću. Drug Karagaća vam nešto ne odgovara. Da ponovi ono da je dogovorna ekonomija bila odgovorna ekonomija.
Ja bih rekao ponešto, ali ne želim dok se on ne izjasni.

pa ti prijatelju cekas da bi se svadjao i skrenuo raspravu na to kako su za sve krivi oni pre 100 ili 50 godina.Ako si procitao tekst lepo sam rekao da treba da se vidi gde su potrosene tolike pare u poslednjih 10 godina.
oni koji su radili pre 20 godina u toj dogovornoj ekonomiji sasda imaju minimum 50 i vise godina i ne radi se o njihovim navikama.
Vec smo odgojili generacije dovoljno svesne, obrazovane i vaspitane da nikakve veze sa socijalizmom vise nemaju.Uceni su da je to bio logor, diktatura, tortura,bez obzira sto su im roditelji upravo u tom sistemu lepo ziveli i i njih skolovali.
Toliko o toj istorijskoj retrospektivi, a sada da vidimo yasto smo ovde gde jesmo iako smo se nacionalno i socijalno&verski emacipovali.
Dakle, od 2001. pa do danas, sta je moralo a nije i zasto nije?
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:18 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

čujem da na pešteru traže čobane. lova dobra, vazduh čist

nece blejaci da budu cobani.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:24 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Socijalističko samoupravljanje je ostavilo dubok trag i u radnim navikama, u odnosima prema poslodavcu i još mnogo toga.
O toj vrsti tranzicije kod nas se malo govori.

500 godina pod Turcima je ostavilo neizbrisive tragove koji nam sad cine nepremostive prepreke.
Gsn.Stojkovicu koga vise interesuje samoupravljanje i kakva iskustva današnjni mladi imaju sa tim.
Možda je valjano postaviti i pitanje zašto je toliko firmi propalo, zašto nisu otvorene nove, pre svega proizvodne.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:12 23.03.2010

Re: Nije baš sve do države

I što se tiče Turaka, a i samoupravljanja, ne bih rekao da su bitna iskustva, već geni: Srbin oće leba bez motike, pa to ti je.
wukadin wukadin 09:17 24.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Ako si procitao tekst lepo sam rekao da treba da se vidi gde su potrosene tolike pare u poslednjih 10 godina.


Sterilno je to sve ako se odbacuje mogucnost promene vlasti, zakera opoziciji... Sto bi vas Tadic poslusao ako zna da cete poslusno glasati za njega. A mislite da je iko drugi u ovoj zemlji vlastan da odlucuje (tajkune i strane ambasadore ovde ne ubrajam, njima i ne treba demokratski legitimitet - imaju silu).

a sada da vidimo yasto smo ovde gde jesmo iako smo se nacionalno i socijalno&verski emacipovali.


Zato da se ne bi vratili u "devedesete" i sto "Evropa nema alternativu".
Zanimljivo je pitanje koje mantre ce biti ponudjene na sledecim izborima.

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:52 24.03.2010

Re: Nije baš sve do države

Sto bi vas Tadic poslusao ako zna da cete poslusno glasati za njega.

A ko je taj tvoj za koga poslusno glasas?
Ja pretpostavljam ali bih voleo da sam kazes.
dexter92 dexter92 12:22 23.03.2010

Detajkunizacija

Kroz nacionalizaciju znacajnog dela imovine stecenog zahvaljujuci monopolskim polozajima.
Da li ima neka partija koja ima ovo u svom programu?
wukadin wukadin 12:40 23.03.2010

Re: Detajkunizacija

Ja bih razmislio da takvima dam svoj glas
hajkula1 hajkula1 19:02 23.03.2010

Re: Detajkunizacija

dexter92
Kroz nacionalizaciju znacajnog dela imovine stecenog zahvaljujuci monopolskim polozajima.
Da li ima neka partija koja ima ovo u svom programu?


A sto ne smislimo da osnujemo udruzenje grajdana (manje kosta nego osnivanje partije)?
jinks jinks 12:33 23.03.2010

Ukoliko se

Profesor Mlađan Kovačević kaže da je od 1. januara 2001. godine do danas država je po osnovu inostranih kredita, privatizacije... uzela 70 milijardi dolara.Dalje, kaže da ne vidi kuda je taj novac otišao

ne vidi na šta je ovaj novac potrošen, onda je sva prilika da je opet vraćen u inostranstvo, preko privatnih ili nekih drugih računa.

Stvarno bi bilo interesantno saznati koji su sve mehanizmi preko kojih se državni novac u suštini na legalan način preliva u privatne džepove (između ostalog i taj novac koji je iz inostranstva ušao u zemlju).

Sećate se raznih dotacija u mnogim privrednim sektorima, gde je novac (a često se radilo o sredstvima koja su namenski za tu svrhu dobijena upravo iz inostranstva), direktno upumpavan u privatne džepove firmi i pojedinaca, koji izgleda da ga nisu iskoristili za ulaganje u privredu već su ga potrošili ili uložili na neki drugi način i neko drugo mesto.


wukadin wukadin 12:35 23.03.2010

Druže

Odavno je Rambo Amadeus rekao "Ako je zemlja čamac / znamo ko je kapetan / što smo više potopu on je više sretan..."
To što je to pisano u vreme jedne druge vlasti (koja je sad opet vlast), što se za ovog "kapetana" teško može reći da bi bio sretan potopu (a da li se to stvarno moglo reći za onog?) nema veze. Nema veze ni što se u istoj pesmi postavlja pitanje da li je bilo bolje u vreme Hirohita (a zna se na kojeg se misli).
Ima veze osnovno pravilo, koje je narod iskazao svojom mudrošću - riba se čisti od glave, ne od repa.
Jedino od socijalne pravde u našoj vlasti je pristojna i poštena pojava Rasima Ljajića (ne sporim da je pojava takva) koji ide da gasi požare i bar sasluša osiromašene građane. Jedino što ovu vlast povezuje sa levicom su vaši solilokvijumi, a vi ste njihov pristalica i kao levičar. A čak o Draži Mihajloviću oni ne dele vaše mišljenje. Ali dele mišljenje o NATO, koje baš i nije levičarsko... Jedino što povezuje ovu vlast sa Hirohitom kojeg je opevao Rambo je dnevnik RTS-a onako dosadan i bajkovit.
Bio naš "kapetan" Tadić veseo ili veselje samo marketinški glumio, bez obzira da li je stvarno primio vakcinu za pričji (ili koji beše) grip ili neku vodicu (ergo - veruje li ili ne u svoju propagandu) vreme mu je da prepusti kormilo.
Tu školski sastavi ne pomažu, a i odviše ste stari da ih pišete.
slozenjicin02 slozenjicin02 12:43 23.03.2010

Kako, ko to da uradi ?

Citat "Možda bi trebalo sprovesti jednu beskompromisnu akciju pod nazivom "Očistimo Srbiju od kriminala i korupcije, lopovluka, laži i prevare"

-Ko to da uradi ?
-Kako ?

Ti koji bi to trabalo da urade, pa to su ti protiv koga to treba uraditi...dakle, nemoguća mislija, to jest oranizovano samohapšenje samih sebe ne biva.

P.S. Nije lako boriti se protivu korupcije, ako ne znate gde je, i ako ne znate kako se ona pravi ? Kod nas to ili niko ne zna, ili se prave svi nevešti.Da li je moguće da imate akciju protiv nekoga za koga ne znate ghde se nalazi, i ko je on uopšte? E baš to se radi u Srbiji.
Ako ima zaineresovanih, mogu napisati šta je to srpska korucija, nije sigurno ono šta vi znate i mislite da znate ?
wukadin wukadin 13:02 23.03.2010

Re: Kako, ko to da uradi ?

Ma drug misli na ORA.
Omladinci, omladinke, grabulje u ruke pa cisti. Imali smo tako u skoli drustveno koristan rad... DKR ili DRK vise se i ne secam.
Samo, onda je bar bilo efekata. Znate onaj kad se istom prugom voze Tito, Ante Markovic i Boris Tasic? Si claro, u raylicita vremena.
skyspoter skyspoter 12:44 23.03.2010

pre ce

Preti li opsanost da zemlju napuste tajkuni a novac su već prebacili u inostranstvo i tako ostave narod kao siročiće?


siromasni da pobegnu i ostave zemlju tajkunima da se prozivaju po TV kanalima razlicitih televizora.
A da, ostace i politicari – cisto da olaksaju opstanak svojih tajkuna.
duchesse duchesse 12:57 23.03.2010

Re: pre ce

skyspoter
siromasni da pobegnu i ostave zemlju tajkunima da se prozivaju po TV kanalima razlicitih televizora. A da, ostace i politicari – cisto da olaksaju opstanak svojih tajkuna.

Odlična ideja, samo što siromašni mahom moraju da ostanu da bi imao ko da brani Kosovo, da nam Srpstva ne nestane, da čuvamo naše svetinje, da ne damo Ratka, i tako ta priča. A ko da im, sirotima, objasni da to baš i ne mora da bude životni prioritet?
freehand freehand 14:30 23.03.2010

Imamo rešenije!

Ne mora niko ništa da radi.
Evo Jelašić podneo ostavku, biće sve ok!
Odahnusmo!

Al' za svaki slučaj - nek neko javi Đuri da blokira aerodrom!

P.S. Nije direktno vezano, al ni potpuno bet veze: da sam juče umro ne bih znao da Nemci prelaze u Poljsku i rade na crno... Evo sad bi na BBC.
intrepid intrepid 15:39 23.03.2010

Re: Imamo rešenije!

Ne mora niko ništa da radi.
Evo Jelašić podneo ostavku




Dakle, oteraše Jelasica, zadnjeg koji im je smetao. Čovek je sjajno radio svoj posao, a sad ce biti veselo. Poslednja linija odbrane stabilnosti dinara vise ne postoji..Miskovicev uvoznicki lobi, uz pomoc Dinkica, je pobedio.
sentinel26 sentinel26 15:48 23.03.2010

Grehota

je porediti neke sadašnje dogadjaje sa "Sabljom".
Ova vlast nije ni sposobna da sprovede neku novu "Sablju" jer je dobar dio onih koji treba da se nadju na njenom udaru u vlasti i drži konce u svojim rukama.

Možda ne bi bilo loše pogledati ovaj tekst u listu "Danas" - "Balkanska pravila"..

Funkcioner G 17% koji ima relativno pozitivnu ocjenu za svoj rad (kao guverner ) na odbrani dinara,podnio ostavku - znači da su izbori veoma blizu - za oko 3 mjeseca..??


Milan Karagaća Milan Karagaća 15:59 23.03.2010

Re: Grehota

Možda ne bi bilo loše pogledati ovaj tekst u listu "Danas" - "Balkanska pravila"..

A clanak se zavrsava ovim stavom, o kome treba barem ozbioljnije razmisljati:
"Organizovani kriminal u Srbiji je ne tako davno, 2003. godine, bio doveden na najmanju moguću meru, i prvo treba istražiti šta je i ko je doveo do toga da se sveobuhvatna kriminalna aktivnost tako brzo i snažno obnovi. Zašto je 2004. godine izvršena čistka svih onih koji su kreirali i realizovali „Sablju“, ko je to naredio i ko je Šarićima i sličnima davao srpsko državljanstvo? Ko su tajkuni, političari i državni službenici koji su, po rečima državnog sekretara nadležnog ministarstva, saradnici mafijaških kartela?

Ovo nije tema za bulevarsku štampu. Brze i jasne odgovore na ova pitanja moraju dati hrabri i profesionalni policajci, tužioci i sudije."
sentinel26 sentinel26 16:12 23.03.2010

Re: Grehota

Milan Karagaća
Možda ne bi bilo loše pogledati ovaj tekst u listu "Danas" - "Balkanska pravila"..

A clanak se zavrsava ovim stavom, o kome treba barem ozbioljnije razmisljati:
"Organizovani kriminal u Srbiji je ne tako davno, 2003. godine, bio doveden na najmanju moguću meru, i prvo treba istražiti šta je i ko je doveo do toga da se sveobuhvatna kriminalna aktivnost tako brzo i snažno obnovi. Zašto je 2004. godine izvršena čistka svih onih koji su kreirali i realizovali „Sablju“, ko je to naredio i ko je Šarićima i sličnima davao srpsko državljanstvo? Ko su tajkuni, političari i državni službenici koji su, po rečima državnog sekretara nadležnog ministarstva, saradnici mafijaških kartela?
Ovo nije tema za bulevarsku štampu. Brze i jasne odgovore na ova pitanja moraju dati hrabri i profesionalni policajci, tužioci i sudije."


Prijatelju, sva ta imena su poznata širokoj javnosti.
Oni koji imaju kuraži da pokrenu ova pitanja nalaze se daleko od pozicija sa kojijh se to može..
Hrabri sudije .? Bio skoro reizbor sudija ...Veliki broj predmeta kreće ispočetka..

Evo pogledaj šta je premijer izjavio u vezi ostavke guvernera Jelašića :
"Nije mi rekao koji su to lični razlozi."

Gospodin premijer vrijedja i guvernera i sve nas..
Da li on uopšte zna šta su to lični razlozi i zašto se zovu "lični" i zašto se nigdje u svijetu ne saopštavaju..?

mariopan mariopan 16:32 23.03.2010

Re: Grehota

Milan Karagaća
Možda ne bi bilo loše pogledati ovaj tekst u listu "Danas" - "Balkanska pravila"..

A clanak se zavrsava ovim stavom, o kome treba barem ozbioljnije razmisljati:
"Organizovani kriminal u Srbiji je ne tako davno, 2003. godine, bio doveden na najmanju moguću meru, i prvo treba istražiti šta je i ko je doveo do toga da se sveobuhvatna kriminalna aktivnost tako brzo i snažno obnovi. Zašto je 2004. godine izvršena čistka svih onih koji su kreirali i realizovali „Sablju“, ko je to naredio i ko je Šarićima i sličnima davao srpsko državljanstvo? Ko su tajkuni, političari i državni službenici koji su, po rečima državnog sekretara nadležnog ministarstva, saradnici mafijaških kartela?

Ovo nije tema za bulevarsku štampu. Brze i jasne odgovore na ova pitanja moraju dati hrabri i profesionalni policajci, tužioci i sudije."

Interesantno, ali ja bih pitala kako je Sablja promašila tajkune koji su se baš tada povezali sa vlašću i učvrstili u svojim pozicijama? Isti ljudi koji su tada bili u vlasti su i danas na političkoj sceni bez ikakvih posledica, a mi smo za njih glasali upravo da se obračunaju sa takvima? Zar nismo zbog njih siromašni i opljačkani?

Ok, za vas to možda nije kriminal, nego samo one secikese, prodavci droge i pljačkaši banaka? Da li ste o njima hteli da pričamo kao o "mafiji" a da ove prave preskočimo?
dr.wagner dr.wagner 15:52 23.03.2010

...DRŽAVA...

....dan

-Malo po Marxu ...

-On kaže : "Država je instrument sile vladajuće klase nad potčinjenom "
..... i tu je problem , a i uzrok problema ...i jedina istina ....

-Sve dok državu gledamo kao "sveto tlo" , maštamo o "povijesnim granicama" i
hvalimo se "novosagrađenim crkvenim utvrdama" kao civilizacijskim dosezima .....

.....sve do tada će naš pogled biti u smjeru koji pokazuje "njihov" prst , a
druga ruka će im biti u našem džepu ....

-Naravno ..... , svima nam je to jasno ..... , ali kako pronaći pravoga koji će promjeniti stanje ...???

-I evo ga ...., zabrinuto lice , širok osmjeh , čista prošlost , dobre škole
i poštenje ..... on je pravi , on zna , hoće i može ......


......,a prve riječi su mu : " Kako je za nastalo stanje kriva prošla vlast ,
kako su (negativnu) ulogu odigrale i socijalističke navike , kako se sada treba malo odricati...itd...itd...., a zatim dolazi svijetla budućnost !!!!"


-Eeeee... moji Hlebinci ...... ....to zapravo počinje "novi krug" .....


Wagner


P.S.
-Hlebine ... selo u RH , nekada smatrano centrom tzv. NAIVNE UMJETNOSTI ..

cartmanikus cartmanikus 16:24 23.03.2010

Zar je vazno ko je kriv? Pa vazno je!

Gde poceti?!
Danas citam u nekim novinama da je Bjeljina novi Trst ali jedina je razlika sto se u Bjeljini [btw grad je u BIH ko ne zna ] za razliku od Trsta, vecinom prodaju
proizvodi proizvedeni u zemlji Srbiji.
Neko bi rekao da to nije nista novo, neobicno nit ne do bog strasno ali sa informacijom da se ta roba koja je proizvedena u Srbiji prodaje u BIH mnooogo jeftinije pa npr:
Proizvod cena u BiH / cena u Srbiji
„Plazma“ keks 300 grama 118 / 148
„Najlepše želje“ sa keksom 45 / 68
„Eurokrem“ Takovo 155 / 180
Kečap „tomatino“ 42 / 50
„Smoki“ 15 / 28
„Imlekova“ kravica 65 / 75
Gume „vintera“ 2.940 / 3.700
Toalet-papir „perfeks“ 24 kom. 160 / 280
*Cene su u dinarima


Ovu vest sam procitao u meni veoma losem dnevnom listu koji mi je igrom slucaja pao u sake.

Dodatno sam se informisao i utvrio da je isti slucaj i sa Makedonijom, Crnom Gorom, Hrvatskom ...ma svuda.
Namece se logicno pitanje? Kome ide tolika marza u dzep???
Odgovor se takodje zna ako uzmemo u obzir da direktno jedan covek i njegove firme direktno kontrolisu 37% prodajne mreze u Srbiji, a indirektno jos toliko. Takodje su poceli da proizvode mnoge proizvode da bi tako zatvorili krug onom narodskom - od proizvodjaca do potrosaca.
Necu da pricam o kasnjenju u placanju dobavljacima i proizvodjacima i to po 6 i vise meseci niti o malim platama za koje zaposleni rade i vise od 8h dnevno i subotom i nedeljom. Na zalost milion je nezaposlenih pa im se moze.
Skoro sam isto procitao da je jedan nas gospodin ponovo postao jedini "vecinski" vlasnik svih secerana u Srbiji.
Balago njemu i slicnima, pa i ja bi to hteo ali su me moji roditelji drugacije vaspitali.

U ovoj zemlji niko nije monopolista bar ne na papiru ali moja baba zna po imenice da ih nabroji na prste i da kaze " e sine to su ti nasi kapitalisti=monopolisti".

Evo deset godina cekam i cekam, cekam i malo ima pomaka. Sve to pravdam da u svakom zitu ima kukolja pa dok se ne ocisti i dok ne isplivaju oni "posteni" i oni koji znaju kako i sta treba da se radi.
Tesim se i cekam da se zakoni promene i da za to treba vremena i par vlada i koncezusa stranaka i dogovora kako na papiru tako i van njega u "cetri uva".
Prolaze godine iz dana u dan su teme: izbori, Kosovo, EU, Zika, Mika, komsije, izbori, ubistva, EU, uraaa nema viza, Kosovo, EU, meda brundo, parade, ko je koga, Kosovo, EU....
trljala baba dlan da nam prodje zivot.
Evo sad ce 2012 i kataklizma sveta, a mi?
Mi je zivimo odavno.
freehand freehand 16:40 23.03.2010

Jel čuo neko za Mr. Inveja?

Gledam, slušam, čitam. Sa nekima i nečime se slažem, sa nekima i nečime ne. Vrte se imena i prezimena pojedinaca i firmi. Klanova, kartela, medija.
Ali se nigde ne pojavljuje ime, prezime i nadimak Predrag Ranković Peconi. Ne pominje se "Rubin", "Ratar", pančevačka pekara, Luka "Dunav"... Jer kad bi se pominjalo - razna bi tu egzotična imena i prezimena sa sve titulama i funkcijama mogla da se zavrte i ponovo steknu popularnost.
E sad - zašto?
Nema rašta, ne sme se, ili nešto treće do čega ja ne mogu da dobacim?
marija.mt marija.mt 17:10 23.03.2010

Re: Jel čuo neko za Mr. Inveja?

Cula sam za njega kad sam trazila posao, invej je uvek imao konkurse. Onda sam pokusavala da se raspitam cime se kompanije bave i ko je vlasnik, svi tekstovi o njemu su bili tajanstveni, kao i ovaj.

http://www.srbijanet.rs/vesti/drustvo/24872-predrag-rankovic-peconi-biznismen-bez-lica.html
hajkula1 hajkula1 19:12 23.03.2010

hm




Da je naveo razlog da se ne slaze sa drugacijim stavovima koji preovladavaju o daljem vodjenju monetarne politike i tako nekako, bila bih uz njega.

Ovako, ne. Razlog je, licne prirode.

Blogeri, sory, ja sam sumnjicava.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana