Ekonomija| Putovanja| Tehnologija

Kako JAT prodaje kartu za avion a vozi autobusom

Vesna Knežević Ćosić RSS / 17.03.2010. u 18:53

Marijana
Marijana
Sedim sinoć sa kćerkom i pričamo šta bi valjalo da vidi još u Hamburgu, gde putuje ujutro, na 15 dana, po pozivu nemačkog i holandskog udruženja mladih reditelja. Putuje JAT-ovim avionom, moja super ideja, naravno, jer kad je kupovala kartu bio strajk 4.000 pilota Lufthanse i Germanwings-a, pa ja ko savesni roditelj preporučila JAT, jerbo Nemci najavili prekid oko 8. marta a posle kao, videće jel će štrajkuju ili jok. I džavrljamo tako i ja kažem, pa možeš i čim sletiš da se promuvaš po gradu, posle kad utrčiš u mašinu, nečeš da vidiš belu mačku.

-Pa bih, rado, al stižem tek oko pola dva, ne znam da li ću imati vremena - kaže mi pile.

- Ček, ček - bacim se ja u rebus - pa što tek oko dva, kad putujes sabajle, takoreci u cik zore, let je u 6 i 45 ujutro, do dva popodne dobacila bi do Afrike.

- Nemam pojma, valjda čamim na aerodromu, presedam u Berlinu - kaže mi Marijana - Evo vidi - i da mi kartu.

A tamo piše Belgrade Berlin,  Let 1, tip aviona Boeing,  a Let 2, Berlin Hamburg,  tip aviona Bus.

Čitam, gledam trljam oči, ne verujem, pa kažem:

- Šta da ti kažem, letiš autobusom i to ne malo, nego bre preko 300 kilometara - i preturim se od smeha.

Mislim išla sam ja bas-avionom, prvi put pre čevrt veka, iz Njujorka za Boston i sećam se da sam se čudila neopevano što samo ulaziš u avion, a kad poleti, stjuardesa ide između sedišta i naplaćuje karte. Ovo nijeTAJ bus, ovo je baš, baš - BUS.

Dobro je, moglo je i biciklom, ima biciklistička staza, mada bih ja pre uzela voz u Berlinu, brže je. Može i norveško pešačenje s štapovima. na primer, ja to sve volim, pešaka i biciklom, da imam lovu išla bih i oko Himalaja cufuz, al me ne otvara u faci kad mi neko prodaje muda za bubrege, tojest bus za avion.

- Pa jeste meni tetka na šalteru nešto pominjala autobus, al je ja nisam razumela jer je zbrzačila, ni pogledala me nije, zevala u lak na noktima.

Pa kako bre da ne zbrzači kad prodaje let avionom a zavali ti autobus, mislim, za takvu kreativnost još nisam čula. Mislim ono - letite našim autobusima, jel. Samo bukvalno! 

I onda se bacim u razmišljanje o korektorskom čitanju, slovo po slovo, a vala i kako bolje prolaze oni što sriču, jel se lepo na svakoj reči zadrže, pa imaju komplet informaciju kad se pomuče. 

I tako, ustanem ja jutros u četiri, napravim detetu sveže sendviče za put, izvedem kuče da piški kad sam već u akciji, vratim se i pozovem taksi da je vozi na aerodrom Surčin, s majčinskim zaklinjanjem da mi se obavezno javi kad sleti u Berlin i nađe avion-bus ili kako se to prevozno sredstvo zove, rikša, motorne sanke ili šta god. 

I stigne meni prvi sms:

- Sletela. Sve glat. I salterusi smesno sto idem basom. Karta mi je bg-berlin, haha. Cu je cuvam. 

A odmah potom i drugi.

- Hahaha. Furamo kolima, u nekoj glondzi od mercedesa, vozi nas dekica s mindjusom i u koznim nonama, a sad je natakario i sherifovske cvidze - i pustio eniu, aaaahahaha

Ja naravno roditeljski pretrnem, uopšte ne uživam da mi se mladunče vozi s nepoznatim dekicama u kožnim pantalonama hajvejom, al šta da radim, mogu da ga duvam na daljinu. Pitam esemesom - Jel naš taj šerif?

- Jok. Nemac - šmeker... i još: - Nema bazanja. idem pravo na generalnu probu u Hambruško narodno pozorište, aaa....

I tako moja kćerka stigne iz Berlina u Hamburg Jatovim avionom, let 2 koji nije avion nego je autobus, ali nije ni to, nego je automobil. Mislim, ja i kad šaljem paket u beli svet biram kombinaciju i očekujem da dobijem ono što sam kupila. Znači, ako saljem avionom, onda je avion, ako saljem vozom, onda je voz. Nije motor, bicikl, rikša, trotinet, skije, motorne sanke... Al za JAT putnik je nižeg ranga od kofera, za kofer ako zeznu, moraju i da plate, pa paze. Putnike ne moraju da paze, mogu unapred da im prodaju sedište u autobusu po ceni avio karte, mislim, može im se.

Pre dve godine, napisala sam ovde blog "Krilati fica u bermudskom trouglu BG aerodroma Nikola Tesla". Tada sam odlepila na objašnjenje pitanja "da li je avion poleteo za Amsterdam", koje je glasilo:

- da će da PROBAJU da polete. I još "znate, neki avioni su mercedes, neki fica. E, pa ovaj je fica".

Stvarno sam mislila da više nikad neću pisati o JAT-u, al što reče Prljavi Hari: Nikad ne reci nikad! Moglo je da bude i ovo:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 19:01 17.03.2010

Ne razumem...

Hajmo prostih pitanja, tako se najlakse dolazi do istine...
Koliko sam shvatio oni su Vam rekli da deo puta idete autobusom?
Da ili ne?
Ako da => Vi stre krivi!
Ako ne => Tuzite ih!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:15 17.03.2010

Re: Ne razumem...

Ako da => Vi stre krivi!
Ako ne => Tuzite ih!


blogovatelj, naravno da smo mi krivi:)

piše na artiji let 2, tip aviona Bus

a i tetka promrsila nešto.

ali, nisam htela o krivici, vec o fenomenu:))) a i smesno je:)
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:23 17.03.2010

Re: Ne razumem...

Koliko sam shvatio oni su Vam rekli da deo puta idete autobusom?
Da ili ne?


Otiđeš li na www.jat.com i probaš li da kupiš povratnu avionsku kartu Beograd-Hamburg-Beograd, ladno će te ostaviti u ubeđenju da taj let postoji, i tek na trećoj stranici te obavestiti da imaš 1 međusletanje, ali samo ako klikneš na "detalji leta" možeš da vidiš da je tip aviona za let 2 BUS, kao i da sleće na Centralnu autobusku stanicu u Hamburgu.

Pre koju godinu umal se ne zahebasmo Krle i ja s ovom kartom Beograd-Hamburg-Beograd. Samo zahvaljujući tome što nam bi sumnjivo koliko dugo let traje, obratili smo pažnju na "međusletanje", i uvideli da je let 2 autobusom, te odustali od cele priče, kidajući se pri tome od smeha.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:27 17.03.2010

Re: Ne razumem...

bas tako krugolino:))) sreca pa se vrce iz amsterdama, inace bi jopet klaj klaj od hamburga do berlina dirizablom, biciklom...:)

Krugolina Borup Krugolina Borup 19:30 17.03.2010

Re: Ne razumem...

Davno čuh da je JAT skraćenica za Joke About Time, ama izgleda da je tačnije da je skraćenica za Joke About Transport.
cassiopeia cassiopeia 19:09 17.03.2010

Gde mi živimo?!?!?!?!

Da mi je neko pričao da se ovo desilo znaš kad bih poverovala? Ma poverovala bih zato što sam primarijus neviđeni, moš' me preći očas posla ali ova priča je horor.
Čekaj, je li tebi teta baš jasno rekla da je bus od Berlina do Hamburga? ja bih to garant prečula. Ko očekuje da mu uvale bus za avionsku kartu.
Znaš šta mi je najstrašnije? Pa to što JAT još uvek postoji. Pre neki dan je bila vest da su u gubicima neviđenim ali neće pod stečaj. Tako reče onaj njihov diša a obrazloženje nisam ni čitala...nemam želudac za to.
Ti si baš optimista kad si se ponovo bacila u ralje JAT-a. Ja njih obilazim od 2002-2003 u širokom luku. Radije blejim na nekom aerodromu par sati ali bar znam da će avion poleteti a ne bus

E od sad nek' bude - Nikad i nikad JAT-om!!!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:18 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

Čekaj, je li tebi teta baš jasno rekla da je bus od Berlina do Hamburga?


ne. dete nije debil. putuje cesto. govori tri strana jezika plus po naski.

ukapirale vece pred put:)
ja cak isla na jatov sajt da proverim, isto pise, idi, ukucaj kartu Beograd Hamburg, pa na ono vise o putu i pojavi se to s basom, jedva ukapras jel ide pod "tip aviona" ahahahaha:)

tj ja sam gluposon, ne bih ni ukapirala nego mi vreme bilo cudno:)))
niccolo niccolo 19:22 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

Pre neki dan je bila vest da su u gubicima neviđenim ali neće pod stečaj.

Nad društvima čiji je osnivač RS po zakonu se ne sprovodi stečaj...Drugim rečima, mogu da naprave gubitak kakav hoće, sve će to narod pozlatiti...
mariopan mariopan 19:25 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

hahahaha ovo je stvarno za Ginisa

Ja zimus letela "Olimpikom" za Atinu,iz Bg, a ono aviončić, mali ko autobus, nas samo petnaestak putnika...da nisu mislili nešto tako malo?Meni baš ličio na autobus
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:26 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

Pre neki dan je bila vest da su u gubicima neviđenim ali neće pod stečaj. Tako reče onaj njihov diša


Sinoć dišu na Studiju B čula kako kaže: "Gubici su dvostruko manji nego 2008. godine. JATovo vreme tek dolazi!"

A meni servirali vode uz "Mafin" (pita s višnjama, ama ga zovu "mafin" na pakovanju) kad sam pre par nedelja letela za Kopenhagen. Nema više ni soka ni kole ni kisele vode čak. Samo voda obična.
cassiopeia cassiopeia 19:29 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

ne. dete nije debil. putuje cesto. govori tri strana jezika plus po naski.


Joj Vesna ne sumnjam ja u Marijanu :) A ni u tebe :)
Važno je da je stigla a mogla bi i ovde kod tebe da napiše kako je bilo kad se vrati.

ukapirale vece pred put:)
ja cak isla na jatov sajt da proverim, isto pise, idi, ukucaj kartu Beograd Hamburg, pa na ono vise o putu i pojavi se to s basom, jedva ukapras jel ide pod "tip aviona" ahahahaha:)


Sad sam pogledala. Pazi kad ja sigurno ne bih čitala taj deo. Nikad ne klikćem na to "detalji leta". A još i piše tip aviona: bus :))))))))
Mene bi garant strefio šlog u Berlinu kad bih shvatila da idem busom.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:30 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

aviončić, mali ko autobus, nas samo petnaestak putnika...da nisu mislili nešto tako malo?Meni baš ličio na autobus


jok more, ovo misle na pravi autobus, al vidis, nije ni to. nego auto.


cassiopeia cassiopeia 19:32 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

niccolo
Pre neki dan je bila vest da su u gubicima neviđenim ali neće pod stečaj.

Nad društvima čiji je osnivač RS po zakonu se ne sprovodi stečaj...Drugim rečima, mogu da naprave gubitak kakav hoće, sve će to narod pozlatiti...


Hvala na objašnjenju Nic :) Nisam imala pojma. pa zar to nije nakaradna politika. Mi taj gubitak pokrivamo iz svog džepa. Pa to onda znači da svi imamo doživotno besplatne karte kod njih
cassiopeia cassiopeia 19:37 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

A meni servirali vode uz "Mafin" (pita s višnjama, ama ga zovu "mafin" na pakovanju) kad sam pre par nedelja letela za Kopenhagen. Nema više ni soka ni kole ni kisele vode čak. Samo voda obična.


Ma ne moraju da mi daju ni vodu. Za početak pristojne cene i da letim avionom.
Kod lowcost kompanija ništa ne služe. Ali zato imaš mogućnost da letiš za male pare.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:38 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

Pa to onda znači da svi imamo doživotno besplatne karte kod njih


al za autobus!

kako su krenuli, mogu i let 1 do Berlina da dunu autobusom, i onako idu prazni, mislim autobusi jel, videla sam kad sam onomad dreždala na bas stanici
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:57 17.03.2010

Re: Gde mi živimo?!?!?!?!

Vesna Knežević Ćosić
Čekaj, je li tebi teta baš jasno rekla da je bus od Berlina do Hamburga?


ne. dete nije debil. putuje cesto. govori tri strana jezika plus po naski.

ukapirale vece pred put:)
ja cak isla na jatov sajt da proverim, isto pise, idi, ukucaj kartu Beograd Hamburg, pa na ono vise o putu i pojavi se to s basom, jedva ukapras jel ide pod "tip aviona" ahahahaha:)

tj ja sam gluposon, ne bih ni ukapirala nego mi vreme bilo cudno:)))



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:20 17.03.2010

sletanje

a da, treba procitati i da sleces ne na aerodrom nego na bus stanicu hohohoho:)
mirelarado mirelarado 19:49 17.03.2010

Re: sletanje

Све је то код ЈАТ-а могућно! Сетила сам се оне дечије игрице "лети, лети, лети... аутобус"! Ако је ЈАТ-ов, треба да подигну прсте увис!

natasavb natasavb 20:18 17.03.2010

Re: sletanje

Сетила сам се оне дечије игрице "лети, лети, лети... аутобус"!

a ja carobnog autobusa.



vesna, ovo je zaista tragikomicno.
najbolji mi je onaj deo : tip aviona - bus.
verovatno ni ja ne bih obratila paznju,jer kome ce na pamet pasti da kad kupuje avionsku kartu, ustvarii putuje autobusom.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:24 17.03.2010

Re: sletanje

kome ce na pamet pasti da kad kupuje avionsku kartu, ustvarii putuje autobusom.


pa daaa, meni bus moze da bude i tip aviona, ne razbiram se ni u automobile, haha. pricam sinu kako sam se vozila u super autu, a on pita koji, kakav, a ja kazem joj divan srebrn:) eno, dete jos prepricava moju odvaljotku:)

mada, ruku na srce, pise da taj tip aviona slece na cetralnu autobusku stanicu, al to je vec stvar povrsnog citanja, haha
mirelarado mirelarado 20:36 17.03.2010

Re: sletanje

Vesna Knežević Ćosić
mada, ruku na srce, pise da taj tip aviona slece na cetralnu autobusku stanicu, al to je vec stvar povrsnog citanja, haha


И ту бих пре помислила да је део станице претворен у аеродром, а да се само зове "централна аутобуска станица". :)))))))
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:44 17.03.2010

Re: sletanje

ne razbiram se ni u automobile, haha. pricam sinu kako sam se vozila u super autu, a on pita koji, kakav, a ja kazem joj divan srebrn:)


Automobile delim na "velike" i "male".
Sve su ostalo nijanse.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:13 17.03.2010

Re: sletanje

Automobile delim na "velike" i "male".
Sve su ostalo nijanse.


kru, ti si moja drugarica:)))

majkemi
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:19 17.03.2010

Re: sletanje

Nego šta sam!
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:38 17.03.2010

Da ilustrujemo

Ovo su "detalji leta" skinuti s JAT-ovog vebsajta, kad pokušaš da kupiš kartu:

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:40 17.03.2010

eror

a tek kupovina karte jatove preko interneta, ajme....:)

probas 10 puta, uvek eror, a onda se smrznes, dal su skidali... 11 put sam poslala dete na salter da kupi i kupi autobusku kartu hahaha
Bili Piton Bili Piton 19:43 17.03.2010

Zasto se mucite?



Kad postoji



koji svakog bogovetnog dana polece iz Beograda u 25 do 3 popodne (najcesce - tacno na vreme) - stize u Cirih sat i po kasnije a odatle - gde vam dusa iste, veze koje imaju za bilo koji deo sveta su fenomenalne. U floti imaju erbasove a ne basove.

A iz nekog razloga najcesce su bar za trecinu jeftiniji od Lufthanze, iako pripadaju istoj corporate grupi.

cassiopeia cassiopeia 19:52 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

A iz nekog razloga najcesce su bar za trecinu jeftiniji od Lufthanze, iako pripadu istoj corporate grupi.


Mene je iznenadila informacija da Swiss air od 2000 i neke više nije švajcarska nacionalna avio kompanija već je Lufthansa preuzela Swiss.
E sad koja je politika Lufthanse ne razumem. Volela bih da se javi neko ko ima više informacija.

Edit: ja sam njihov verni putnik :)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:55 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

bili piton, skupa karta do hamburga, koristimo swiss za let do nl, za tamo bude jeftinijih al ovo bas skupo.

elem, da sam ukapirala ko krugolina, ja bih predlozila kartu do berlina, pa onda ice rail, pici 280 da na sat, to je voz, plus, nemacka laka s vozovima, nevidjeno.
Bili Piton Bili Piton 20:50 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

cassiopeia


Edit: ja sam njihov verni putnik :)


I ja isto, i nikad mi nece biti tesko da ih dovoljno reklamiram jer su stvarno sjajni. Tacni, cisti, ljubazni, uigrani, nenametljivi - da ne govorim o svom fetisu prema smoking-boksovima na ciriskom aerodromu gde je takodje kompletno osoblje ljubazno i ekspeditivno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:54 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

da ne govorim o svom fetisu prema smoking-boksovima na ciriskom aerodromu


Ekstra!
Ni prineti Frankfurtskim.
Može čak i da se sedne, eeeej!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:10 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

osoblje ljubazno i ekspeditivno.


ma slazem se, al lova, burazere, nisu im sve karte jeftine, mada umeju prijatno da iznenade, rekoh vec, za nl, na primer.

mada, nisu idealni, nama prosle godine od 8 letova 7 puta izgubili kofer, ok bilo presedanje i nevreme i svasta:)




Bili Piton Bili Piton 21:22 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?


Dobro da znam da im se desava i to - meni nikad do sada, kuc-kuc (a uvek presedam) - samo su mi jednom malo ostetili kofer i to sam siguran - na utovaru u Beogradu.

A ionako je bilo vreme za novi kofer, bilo mi ispod casti da se bunim :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:24 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Dobro da znam da im se desava i to - meni nikad do sada,


Ja jednom s njima samo letela, i odmah mi se desilo da mene dopreme gdi sam pošla, a kofer ne.
Covek u belom Covek u belom 21:33 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Bili Piton
koji svakog bogovetnog dana polece iz Beograda u 25 do 3 popodne (najcesce - tacno na vreme) - stize u Cirih sat i po kasnije a odatle - gde vam dusa iste, veze koje imaju za bilo koji deo sveta su fenomenalne. U floti imaju erbasove a ne basove.

A iz nekog razloga najcesce su bar za trecinu jeftiniji od Lufthanze, iako pripadaju istoj corporate grupi.

Ja ne znam dal je taj avion iz Beograda u 14h40 ikada poleteo na vreme. Obicno poleti oko 3, a ako si maler desi se da poleti tek oko 4, a onda si ga ugasio za veze iz Ciriha.
Inace u poslednje vreme Lufthanza je osetno jeftinija od Svisa i nude vec duze vremena gomilu promocija po 99evra, za razliku od Svisa koji nikad u istoriji nije imao Bg-Zh povratnu jeftininju od 150 evra.
O tome da u avionu od hrane daju samo cokoladicu od 20gr necu ni da pricam (doduse popravili se u zadnje vreme daju i perecu :)).
cassiopeia cassiopeia 21:38 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Krugolina Borup
Dobro da znam da im se desava i to - meni nikad do sada,


Ja jednom s njima samo letela, i odmah mi se desilo da mene dopreme gdi sam pošla, a kofer ne.


Da se i ja upišem na listu "nikad" bez prtljaga, kuc, kuc.
Bili Piton Bili Piton 21:39 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Covek u belom
za razliku od Svisa koji nikad u istoriji nije imao Bg-Zh povratnu jeftininju od 150 evra.


Pa ne znam, ja nikada ne kupujem Bg-Zh nego LCY-BEG-LCY preko Ciriha, umeo sam ne tako davno da prodjem i za manje od £100. Danas je nesto skuplje, da, i tih jeftinijih letova (utorak, sreda, cetvrtak) - je manje.

Jednom mi se samo desilo da je ozbiljno kasnilo poletanje iz Beograda, no opet sam stigao da uhvatim dalju vezu jer je transfer u Cirihu obicno munjevit.

Bili Piton Bili Piton 22:03 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Covek u belom

O tome da u avionu od hrane daju samo cokoladicu od 20gr necu ni da pricam (doduse popravili se u zadnje vreme daju i perecu :)).


Pa nigde vise nema da se gostis u avionu, svi su stegli kais, nema vise topla lazanja za rucak ko nekad. Svisove posade bar ne puce usne ili prave pitanje kad trazis kafu i sok - a umeju i ono sto pretekne od sendvicica da podele okolo, ako neko hoce jos jedan.
mikimedic mikimedic 23:45 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Pa nigde vise nema da se gostis u avionu, svi su stegli kais, nema vise topla lazanja za rucak ko nekad. Svisove posade bar ne puce usne ili prave pitanje kad trazis kafu i sok - a umeju i ono sto pretekne od sendvicica da podele okolo, ako neko hoce jos jedan.


nije da nema, na primer aeroflot, s7, pruzaju vise nego dobru klopu. mislim na standardni kuvani obrok.
Bili Piton Bili Piton 23:49 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

mikimedic
Pa nigde vise nema da se gostis u avionu, svi su stegli kais, nema vise topla lazanja za rucak ko nekad. Svisove posade bar ne puce usne ili prave pitanje kad trazis kafu i sok - a umeju i ono sto pretekne od sendvicica da podele okolo, ako neko hoce jos jedan.


nije da nema, na primer aeroflot, s7, pruzaju vise nego dobru klopu. mislim na standardni kuvani obrok.


Pa gde da letim s Aeroflotom? U London preko Moskve?

Volim ruske kompozitore, rusku avijaciju - manje.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:55 17.03.2010

Re: Zasto se mucite?

aeroflot, s7, pruzaju vise nego dobru klopu


e ko leti da bi dobro jeo, mislim to ko ajmo u supermarket da se naslusamo muzike, nonsens, brate slatki
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:56 17.03.2010

klopa

kaze mi cerka, za celo putovanje JAT ti da casu ladne vode i jedan keks, onako, ko da ga neko iskopo iz tasne...:) a ima i sendvic, centimetar debeo. Mislim, fala bogu da sam ko roditelj spremila sendviče, voće ahahahaha, samo falilo peceno pile i mladi lukac ajajaj
krkar krkar 07:05 18.03.2010

Re: Zasto se mucite?

Pa ne znam, ja nikada ne kupujem Bg-Zh nego LCY-BEG-LCY preko Ciriha, umeo sam ne tako davno da prodjem i za manje od £100. Danas je nesto skuplje, da, i tih jeftinijih letova (utorak, sreda, cetvrtak) - je manje.

Jednom mi se samo desilo da je ozbiljno kasnilo poletanje iz Beograda, no opet sam stigao da uhvatim dalju vezu jer je transfer u Cirihu obicno munjevit.


Otkrij mi tajnu kako??? Ja na toj relaciji putujem najmanje 3x mesečno (doduše kontra LCY-BEG-LCY) i nikad još nisam našao kartu ispod 360€. A da ne govorim da su letovi iz BEG takvi da ne možeš da stigneš na City pre nekih 1220 što povratak istog dana čini praktično nemogućim. Nego se gombam na LHR preko Beča, polazak u 5.15 ujutru, povratak u 23.30 i 2 sata od Heathrowa i 2 nazad Ili to ili noćenje u Londonu.
jaksa scekic jaksa scekic 10:48 18.03.2010

Re: Zasto se mucite?

krkar
Pa ne znam, ja nikada ne kupujem Bg-Zh nego LCY-BEG-LCY preko Ciriha, umeo sam ne tako davno da prodjem i za manje od £100. Danas je nesto skuplje, da, i tih jeftinijih letova (utorak, sreda, cetvrtak) - je manje.Jednom mi se samo desilo da je ozbiljno kasnilo poletanje iz Beograda, no opet sam stigao da uhvatim dalju vezu jer je transfer u Cirihu obicno munjevit. Otkrij mi tajnu kako??? Ja na toj relaciji putujem najmanje 3x mesečno (doduše kontra LCY-BEG-LCY) i nikad još nisam našao kartu ispod 360€. A da ne govorim da su letovi iz BEG takvi da ne možeš da stigneš na City pre nekih 1220 što povratak istog dana čini praktično nemogućim. Nego se gombam na LHR preko Beča, polazak u 5.15 ujutru, povratak u 23.30 i 2 sata od Heathrowa i 2 nazad Ili to ili noćenje u Londonu.


Imas loseg planera

beograd 04:40 - London 8:35 preko Beca sa Austrijancima

znaci pravo iz kafane na Surcin
krkar krkar 11:08 18.03.2010

Re: Zasto se mucite?


Imas loseg planera

beograd 04:40 - London 8:35 preko Beca sa Austrijancima


Ja sam sam svoj planer ali nikako ne razumem zašto je zgodnije poleteti u 4.40 nego u 5.15???

A problem nije Heathrow nego City, ako imaš planera koji me iz Beograda tamo dovede do 10.30 bez 2 presedanja plaćam piće i tebi i njemu.
mikimedic mikimedic 14:35 18.03.2010

Re: Zasto se mucite?

e ko leti da bi dobro jeo, mislim to ko ajmo u supermarket da se naslusamo muzike, nonsens, brate slatki


znam, ali nisam ja pokrenuo komentare na temu jela. mislim, ako vec pitate gde se dobro jede...
mikimedic mikimedic 14:36 18.03.2010

Re: klopa

kaze mi cerka, za celo putovanje JAT ti da casu ladne vode i jedan keks, onako, ko da ga neko iskopo iz tasne...:) a ima i sendvic, centimetar debeo.


e ko leti da bi dobro jeo, mislim to ko ajmo u supermarket da se naslusamo muzike, nonsens, brate slatki


sad ne kapiram -- jel' bitno kako se jede u avionu ili nije?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:11 18.03.2010

Re: klopa

sad ne kapiram -- jel' bitno kako se jede u avionu ili nije?


relax, mikimedic, džavrljamo, sta si se stiso
Bili Piton Bili Piton 15:45 18.03.2010

Re: Zasto se mucite?

krkar


Otkrij mi tajnu kako???


Mislim da je to zato sto ja u BG putujem na odmor, ne poslovno, pa mogu da biram najzgodnije datume i letove, fleksibilniji sam, samim tim vise izbora.

A inace, primera radi, uvek se radi o istoj turi: poletanje sa London Sitija u pola devet ujutro, sletanje u Cirih, poletanje iz Ciriha za BG u pola jedan popodne i sletanje u dva, taman za rucak. Natrag: poletanje iz Beograda regularno u 20 do 3 etc, sat i po blejanja u Cirihu do londonskog aviona koji na LCY slece u pola osam uvece.

Poslednji put sam leteo krajem proslog leta (kraj avgusta/pocetak septembra) i platio sam £138.
mikimedic mikimedic 15:53 18.03.2010

Re: klopa

relax, mikimedic, džavrljamo, sta si se stiso


slazem se, zato i kazem...



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:45 17.03.2010

kofer

e da, zbog tog gubljenja prtljaga, kazem ja piletu, ej, uzmi samo rucni prtljag, sta ako ti zagube kad presedas u berlinu. i odem prekjuce da kupim detetu neko koferce na tockicima da moze u avion.

i u radnji skapiram da ne znam tacne dimenzije, vec samo odokativno, pa zovem telefonom i kazem idi na neki sajt i vidi, u radnji sam, al pojma neznam sta da ti uzmem.

i dete ode i pocne mi licitira ince i sta ja znam, kazem, zovi bre jat, pitaj. ides jatom alo!

i zove jat i onda zove mene kaze reko joj neki covek ne sme bude sve ukupno vise od 105 cm i trš slušku.

i ja sednem na kofer u sred radnje i duboko se ko pcela zamislim, al nisam uspela da proniknem u svetu tajnu "ne sme vise od 105 ukupno".

i narafski ne kupim, al eto, imali smo srece, isla basom, tj autom, nema gubljenja kofera, jupijej:)
Covek u belom Covek u belom 22:18 17.03.2010

Re: kofer

Vesna Knežević Ćosić
i ja sednem na kofer u sred radnje i duboko se ko pcela zamislim, al nisam uspela da proniknem u svetu tajnu "ne sme vise od 105 ukupno".

To sa zbirnom dimenzijom je standard za sve americke avio kompanije bog te pita od kad, a u skorije vreme su i evropske tako pocele da izrazavaju maksimalne dimenzije prtljaga. Tako da JAT samo prati standard .
Bili Piton Bili Piton 22:29 17.03.2010

Re: kofer


To sa zbirom ukupnih dimenzija zbunjuje, jer na nekim aerodromima (pa i na beogradskom, mislim) - ima onaj nekakav gvozdeni okvir u koji mozes da (probas da) stavis rucni prtljag da vidis da li pasuje i da li moze. Taj okvir je izrazito pravougaonog oblika, tako da neki zbirovi dimenzija nikako ne mogu da odgovaraju, sve i da su manji od 105 cm.

A ni za tezinu rucnog prtljaga nije jasno - nekad do 6 kila, nekad do 8, to valjda zavisi od prevoznika i relacije.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:56 17.03.2010

Re: kofer

To sa zbirnom dimenzijom je standard za sve americke avio kompanije bog te pita od kad, a u skorije vreme su i evropske tako pocele da izrazavaju maksimalne dimenzije prtljaga. Tako da JAT samo prati standard .


dobro, covece u belom, aj ti meni objasni onda taj zbir, kako ja da rascesljam i kupim mali kofercic. mislim, ne mogu da trazim ko da je zavesa 105 cm, a ne mogu ni drugacije, jer ne umem sama da raspetljam duzinu sirinu... ahahaha

to bre izmislio neki chika s malim... mozgom, majkemi.

Covek u belom Covek u belom 23:12 17.03.2010

Re: kofer

Vesna Knežević Ćosić
dobro, covece u belom, aj ti meni objasni onda taj zbir, kako ja da rascesljam i kupim mali kofercic. mislim, ne mogu da trazim ko da je zavesa 105 cm, a ne mogu ni drugacije, jer ne umem sama da raspetljam duzinu sirinu... ahahaha

to bre izmislio neki chika s malim... mozgom, majkemi.

Prosto, kupis kofer koji je dimenzija do 50x35x20, sto je standard za rucni prtljag .
krkar krkar 07:11 18.03.2010

Re: kofer

A ni za tezinu rucnog prtljaga nije jasno - nekad do 6 kila, nekad do 8, to valjda zavisi od prevoznika i relacije.


Nikad mi u životu nisu merili težinu ručnog prtljaga (srećom).

Moja pravila za izbegavanje gubljenja prtljaga:

1. Nikad, nikad, nikad ne leteti preko Pariza.

2. Nikad, nikad, nikad JAT (ima i dodatnih jako dobrih razloga)

2. Vežbati pakovanje u ručni prtljag. Može komotno do 3 dana, za nuždu i malo duže.

3. Netbook. Nekad sam nosio torbu za laptop sa duplim leđima, onu koja može da se navuče na šipke od ručnog kofera i vuče na točkićima ali to zna da bude problematično ponekad kad insistiraju na samo 2 komadu ručnog prtljaga. Sad imam netbook koji staje u malu torbicu a nju u kofer - i mirna Bačka. Pre polaska i po povratku sinhronizujem netbook i sve super.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:54 17.03.2010

hehe

to sam i ja imala, Beograd - Hamburg, preko Berlina, ali minibusom. srećom pa sam u tom minibusu bila sama, bata od dvajs godinica gazio preko 240 na sat (ili već neka brzina najbrža u koju se ne razumem) i sve bilo ok, ali nisu mi pri kupovini karte uopšte rekli za to već pri samom čekingu. naravno, ja nisam proveravala ranije jer nisam imala pojma da je tako nešto moguće. samo dno.

JAT sax ko vojničke noge (to ne znam kako dismr ali kapiram da je nešto najgore na svetu...ko tvor!).
ps. ja sam živela u Hamburgu oko 3 godine, ako treba neki hint da joj se dobaci, tu sam
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:11 17.03.2010

Re: hehe

e bebo da znas da treba, ja uopste ne znam hamburg, a pile ima malo slobodnog vremena, a red da vidi i nesto drugo od pozorista:) aj na pp hahaha:) ili ovde, valja se:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:07 18.03.2010

Re: hehe

nek ide da vidi Altonu, obavezno! to je deo grada, samo 3-4 stanice od centra metroom, mada može i busom, bar će razgledati grad

nek ode na jezero, ako džogira, sasvim preporučujem da ga optrči, nema ničeg lepšeg. uveče postoje dve glavne lokacije: Reeperbahn/St. Pauli i Sternschanze sa okolinom. Prvo je više turističko ali treba da se vidi a drugo je puno studenata, umetnika i mladih parova, jako gotivno mesto! obavezno da ode do Alsterhaus na U-Bahn stanici Jungfernstieg i ceo taj potez oko tog dela jezera. svi hrane patke i labudove, ali nisam sigurna da je dozvoljeno...dalje, Gänsemarkt (na istoimenoj stanici, samo je to peške relacija od Jungfernstieg-a) i Moenckebergstrasse, to je sve ta okolina. Tu je blizu i Rath house (gradska kuća) koja je prelepa!

Ako stigne nek ode do Ependorfa, siđe na Eppendorfer baum stanici, i OBAVEZNO da pije Balzak kafu! to je hamburški Starbaks

apsolutno obavezno mora da vidi luku! ako to ne vidi, nije bila u Hamburgu. to je posle roterdamske, najveća luka u evropi i jedna od najlepših delova planete (bar za mene). neka siđe na stanici Baumwall (ako se ne varam?) i pređe most odmah taj gde je i sišla. Ti su negde blizu i St. Michaelis Church i još jedna, mislim da se zove ST. Nikolaikirche (koja je meni još božanstvenija).

za početak, najbolje je da uzme jedan dan onaj turistički bus i obiđe ceo grad, ne košta milion para. da ne drvim sa muzejima i pozorištima...

eto, ako sve ovo obiđe, moći će da kaže da je bila u Hamburgu :)))

ps. Hamburg je vrlo skup grad ali su zara/mango/campers...jeftiniji nego u srbiji. e sad, ako hoće prstenje od sto'iljadaeura, ima i to


ah, da! Hamburg je grad mjuzikla. ako je pozorišno dete, to ne sme da propusti (ako uspe da nađe kartu...).
rade.radumilo rade.radumilo 22:29 17.03.2010

Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!

Ima i zanimljivih varijanti, tipa upoznaj planetu JAT-om...
Katarina i ja smo krenuli za Kairo. Avion je uredno preleteo Kairo, sleteo u Hurgadi, izmenjao nešto putnika i vratio se nazad za Kairo. Let je umesto 3 trajao 5 sati.
U povratku za Beograd, let je naravno kasnio, pa zbog toga je propustio vremenski okvir dobijen od EU kontrole leta, te je morao čekati novi. Kada smo konačno poleteli i približili se Beogradu na Surčinu je bila magla (uređaje za maglu su nabavili kasnije) pa smo sleteli u Budimpešti! Pošto smo tada bili indijanci (čitaj nismo bili na beloj Šengen listi) nismo smeli da napustimo avion. Tako smo i tu džodžili dvije ure.
No moram priznati da smo imali sreće... Majka mog kuma je u Kairo letela preko Damaska!
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:42 17.03.2010

Re: Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!

Katarina i ja smo krenuli za Kairo. Avion je uredno preleteo Kairo, sleteo u Hurgadi, izmenjao nešto putnika i vratio se nazad za Kairo. Let je umesto 3 trajao 5 sati.


Tako jednom nedeljno leti i za Kopenhagen - preko Stokholma. Do Amerike, bre, stignem, dok stignem do Kopenhagena! A najviše me nervira kad mi prodaju direktan let Bgd-Kopenhagen, pa se onda nedelju dana pred let predomisle, pa me zovu da mi kažu da će ipak da ide preko Stokholma. Onda ja imam izbor ili da trpim 5 sati u avionu ko budala, ili da menjam let za neki drugi dan - opet s nadom da će OSTATI direktan, i da neće i taj da promene u let preko Stokholma.

Al, ajde, bar nije BUS-om / brodom /trajektom ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:41 17.03.2010

Re: Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!

tip aviona Bus

kinky kitten kinky kitten 01:06 18.03.2010

Re: Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrije

Krugolina Borup
Tako jednom nedeljno leti i za Kopenhagen - preko Stokholma. Do Amerike, bre, stignem, dok stignem do Kopenhagena! A najviše me nervira kad mi prodaju direktan let Bgd-Kopenhagen, pa se onda nedelju dana pred let predomisle, pa me zovu da mi kažu da će ipak da ide preko Stokholma. Onda ja imam izbor ili da trpim 5 sati u avionu ko budala, ili da menjam let za neki drugi dan - opet s nadom da će OSTATI direktan, i da neće i taj da promene u let preko Stokholma.

Al, ajde, bar nije BUS-om / brodom /trajektom ...

Zasto bi isla JATom do Kopenhagena od kad je iz Beograda poceo da leti Malev? Mada i pre toga Austrian je bio daleko bolja opcija nego JAT. Sve je naravno bolje od JATa. Elem, ja uhvatila promo ponudu Maleva za ispod 100 jura, putujes 4 sata sa sve presedanjima i stignes cak i pre predvidjenog vremena. Sad' koliko vidim nemaju vise te smesno jeftine karte, ali su i dalje povoljniji od JATa + sve fercera u minut + novija flota. Jedino im se posada (stjuardese i stjuarti) vizuelno ne razlikuje od JATove mada su daleko ljubazniji.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:12 18.03.2010

Re: Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrije

Zasto bi isla JATom do Kopenhagena od kad je iz Beograda poceo da leti Malev?


Direktno Beograd-Kopenhagen? Koliko sam proučila tematiku, JAT jedini leti direktno (mislim, kao, direktno, izuzev kad opale to preko Stokholma). Sad čujem da će neka danska lou kost da počne da leti direktno od 29.3. Bio kratak prilog o tome u "Sajtovanju" u kom je gostovao i nsarski.
kinky kitten kinky kitten 12:59 18.03.2010

Re: Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrije

Krugolina Borup

Direktno Beograd-Kopenhagen? Koliko sam proučila tematiku, JAT jedini leti direktno (mislim, kao, direktno, izuzev kad opale to preko Stokholma). Sad čujem da će neka danska lou kost da počne da leti direktno od 29.3. Bio kratak prilog o tome u "Sajtovanju" u kom je gostovao i nsarski.

A ne, nije direktno, preko Budimpeste, naravno, ali uopste nije cimanje i jako se brzo stigne.
Da nisi mozda zapamtila ime te danske kompanije?
Hehe, danska lou kost, pa to je oksimoron.
pnbb pnbb 18:18 18.03.2010

Re: Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!

tip aviona Bus



aj da je bar ikarbus, pa da covek razume
danko011 danko011 03:52 18.03.2010

Preimenovanje

Kad vec koriste buseve za connection flights, sto ne promene ime aerodromu u Beogradu? Pa umesto Tesla nek se zove Stajga, pa da bar znas unapred koje je prevozno sredstvo u pitanju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana