Politika

Najblaže rečeno - bezobrazluk!

Jelica Greganović RSS / 03.03.2010. u 22:14

149230434b8d494b1fff5025525826_450x338.jpgMinistar spoljnih poslova Francuske, Bernar Kušner, nazvao je u Gračanici ludakom novinara Budimira Ničića i time javno  pao pod svaki nivo pristojnosti, demonstrirajući nevaspitanje i bezobrazluk.

 

 

Iskreno da vam kažem, poslednjih dana ne postizavam da napišem blog, čitam šta drugi pišu, tu i tamo se javim komentarom, malo popričam i galopiram dalje, nadajući se da će naredni dani biti milosrdniji i makar se razvući za koji sat više. Ali, ovo gore napisano, što jeste jučerašnja vest, me iz cipela izbacilo i izuvenu drži još uvek.

Da se razumemo, znam ja da se sve i svašta misli i o novinarima i o političarima. Da znaju i jedni i drugi da, itekako, pređu crte svoje profesije i »unesu sebe«, više no što je zdravo ili moralno, u posao koji rade. Ne sporim, moguće je i da sam esnafski subjektivna u duelu Kušner-Ninčić...mada...duela u stvari nije ni bilo, jer se spoljni ministar (posle ovog ispada ću mu teško dodati »gospodin« pred funkcijom) Francuske, juče, zapravo posvađao sam sa sobom, izvređavši kolegu Ninčića tako kako ni na pijaci ne bi smeo.

Razumem ja da je Kušner navikao da daje dijagnoze, lekar je, ali valjalo bi mu zaboraviti osnovno zanimanje i misliti o tome kojim se hlebom sad hrani. A taj hlebac ni slučajno ne dozvoljava vređanja novinara samo zato što mu je postavljeno pitanje koje mu se nije dopalo. Doduše, političarima retko koje pitanje dopada (sem onog koje bi sami sebi postavili i sigurno bi bilo sugestivno pohvalno) i imaju problem sa svim rečenicama koje na kraju imaju znak pitanja ili tri tačke. Malo koji od njih ne funkcioniše po Vojnovičevom viđenju mitinga, koje je za mene najbolja definicija političara – to su ljudi koji misle ono što ne govore i govore ono što ne misle. Pa, ti posle idi na novinarske konferencije, koje se finije da zvuči zovu »pres«, a srpskije KZŠ.

Po pomenute pres konferencijama klipšem više od četvrt veka i u idućem životu ću da budem kriminalistički inspektor specijalizovan za izvlačenje priznanja svedenim pitanjima, u kojima je minimalizovan prostor za izbegavanje odgovora. Na usavršavanju poslednjeg radim još uvek, jer su političari k'o belouške, nema rupice u pitanju kroz koju ne bi šmugnuli. Ti ga pitaš o ustavu ili poreskim promenama, a on ti samouvereno daje savet za izvlačenje masnih fleka na odelima i odseve kritika jučerašnje premijere Molijera. Pa ti vidi hoćeš li to preneti...a biva i da kad od reči do reči preneseš šta su rekli, oni dožive amneziju na tu temu i 'oće da te tužakaju i panjkaju šefovima. Bogufala za snimače tona, svih sorti, koji mogu i najzaboravnijem političaru da povrate sećanje. Mada i tad su sumnjičavi, šta ako je i snimak ipak neka podmetačina...ili još bolje, jesu to rekli, ali nisu tako mislili.

Tu se ja držim Žmuove zen mudrosti – političari su porez na demokratiju. Nema džabe ni kod stare babe, da izvinite.

Shodno tome i novinari i političari mogu da se kreću do crte koja je makar elementarna pristojnost, ako ništa drugo. Ljudska i profesionalna. A, ministar Kušner je juče pokazao da u obe discipline ima ozbiljan, nedopustiv problem. Ni jedan čovek koji pretenduje da bude gospodin i ni jedan političar, pa još ministar tako ozbiljne države, ne bi sebi smeo da dozvoli javno padanje pod svaki nivo pristojnosti i demonstrira takvo nevaspitanje i bezobrazluk. O diplomatiji i diplomatskom ponašanju ne bih ovom prilikom, to sa ovakvim ponašanjem veze nema.

 

 



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:18 03.03.2010

Snimak

marky787 marky787 23:06 03.03.2010

Re: Snimak

Trajković: Pitanje Kušneru bilo provokacija

Direktor Doma zdravlja u Gračanici Rada Trajković izjavila je danas Tanjugu da joj je "sa profesionalne, ali i sa političke" tačke gledišta razumljiva reakcija šefa francuske diplomatije na novinarsko pitanje o slučaju "žuta kuća"

"Za lekara je zaista teško da prihvati pitanje koje u sebi sadrži bilo kakvu optužbu ili sumnju da je učestovao u trgovini organima", navela je ona.
Trajkovićeva je istovremeno ocenila da je pitanje novinara Glasa Amerike Budimira Ničića, upućeno Kušneru, samo dokaz više da "mediji u Srbiji teže senzacionalizmima i da su praktično jedva čekali da se nešto slično desi".

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/103495/Trajković:+Pitanje+Kušneru+bilo+provokacija.html
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:12 03.03.2010

Re: Snimak

Rada Trajković izjavila je danas Tanjugu da joj je "sa profesionalne, ali i sa političke" tačke gledišta razumljiva reakcija šefa francuske diplomatije

Ovo tek sad vidim, e ako joj je sa političke tačke gledišta jasna njegova reakcija, onda ona daleko u politici dobacila nije, a sumnjam i da će.
Trajkovićeva je istovremeno ocenila da je pitanje novinara Glasa Amerike Budimira Ničića, upućeno Kušneru, samo dokaz više da "mediji u Srbiji teže senzacionalizmima i da su praktično jedva čekali da se nešto slično desi".

A, ovo je tek bruka reći.
ivana23 ivana23 23:16 03.03.2010

Re: Snimak

Trajkovićeva je istovremeno ocenila da je pitanje novinara Glasa Amerike Budimira Ničića, upućeno Kušneru, samo dokaz više da "mediji u Srbiji teže senzacionalizmima i da su praktično jedva čekali da se nešto slično desi".

Nesto je pobrkala.
marky787 marky787 23:25 03.03.2010

Re: Snimak

Jelica Greganović
A, ovo je tek bruka reći.

Znaci pitanje je na mestu? "Jel tacno da ste vi trgovali organima?... A Zuta kuca?!"

Evo vidim po komentarima, svi znaju da je on prodavao organe. Sjajno. Kurir je ispada standard srpskog novinarstva, a ne dno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:31 03.03.2010

Re: Snimak

Kao prvo, dotični novinar radi za "Glas Amerike", a ako Rada T. tvrdi da je to srpski medij, onda zna nešto što mi ne znamo i bilo bi fino da nam to kaže.
Drugo, ograničiti senzacionalizam u novinarstvu na Srbiju, tek veze s vezom nema.
Treće, novinar ga je pitao da prokomentariše optužbe porodica nestalih da je umešan u prodaju organima, a nije ga sam optužio za to.

Evo vidim po komentarima, svi znaju da je on prodavao organe. Sjajno. Kurir je ispada standard srpskog novinarstva, a ne dno.

Bojim se da ćeš morati pažljivije da čitaš, sem ako ti standard nije upravo na nivou za koji optužuješ srpsko novinarstvo.
marky787 marky787 23:43 03.03.2010

Re: Snimak

Jelica Greganović
Kao prvo, dotični novinar radi za "Glas Amerike", a ako Rada T. tvrdi da je to srpski medij, onda zna nešto što mi ne znamo i bilo bi fino da nam to kaže.

Gresisi Jelice, Rada je rekla da "mediji u Srbiji teže senzacionalizmima i da su praktično jedva čekali da se nešto slično desi", misleci na potonju reakciju na njegovu izjavu.

Jelica Greganović
Treće, novinar ga je pitao da prokomentariše optužbe porodica nestalih da je umešan u prodaju organima, a nije ga sam optužio za to.

Mogao je da ga pita i za optuzbe da je silovao bebe i da ucestvuje u otmicama vanzemaljaca, jerbo "nema provokativnih pitanja, samo bezobraznih odgovora".

Jelica Greganović

Bojim se da ćeš morati pažljivije da čitaš, sem ako ti standard nije upravo na nivou za koji optužuješ srpsko novinarstvo.

Procitaj jos jednom recimo Jaksin komentar, ono "svako se cese gde ga svrbi"
Znaci "Kusnera svrbi optuzba da je trgovao organima."
mostarac mostarac 23:46 03.03.2010

Re: Snimak

Procitaj jos jednom recimo Jaksin komentar, ono "svako se cese gde ga svrbi"
Znaci "Kusnera svrbi optuzba da je trgovao organima."

Mislim da njega optuzuju na jos nekim stranama sveta (Afrika, Azija), za slicne stvari, kao sto je trgovina decom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:50 03.03.2010

Re: Snimak

Ma, svašta su mu tovarili, ali očito ništa konkretno natovarili. Kako god, to sve i dalje nema veze sa njegovim nedopustivim ispadom.
marky787 marky787 23:52 03.03.2010

Re: Snimak

mostarac
Mislim da njega optuzuju na jos nekim stranama sveta (Afrika, Azija), za slicne stvari, kao sto je trgovina decom.

Ako nije izvor Slobodan Milosevic, daj da vidimo.
mostarac mostarac 00:08 04.03.2010

Re: Snimak

marky787
mostarac
Mislim da njega optuzuju na jos nekim stranama sveta (Afrika, Azija), za slicne stvari, kao sto je trgovina decom.

Ako nije izvor Slobodan Milosevic, daj da vidimo.

Bila je neka istraga i u francuskom parlamentu oko toga.
Ako te interesuje, proguglaj malo.
blogovatelj blogovatelj 00:19 04.03.2010

Re: Snimak

Snimak



Kakav djavolji smeh !
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:25 04.03.2010

Re: Snimak

Operski spontan.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:10 04.03.2010

Re: Snimak

Kakav djavolji smeh !

ja bih rekla smeh koji nešto krije.

mostarac mostarac 01:14 04.03.2010

Re: Snimak

njanja_de.manccini
Kakav djavolji smeh !

ja bih rekla smeh koji nešto krije.


Izvestacen.
Iz aviona se vidi.
marky787 marky787 02:14 04.03.2010

Re: Snimak

Jelica Greganovic
Ma, svašta su mu tovarili

ukljucujuci eventualnu umesanost u trgovinu organima:

"Bernara Kušnera pitam o njegovoj eventualnoj umešanosti u trgovini ljudskim organima"
http://blog.b92.net/text/14446/Budimir-Nicic%3A-Lud-li-sam/
blogovatelj blogovatelj 04:46 04.03.2010

Re: Snimak

Operski spontan.


Kao suza Amfilohijeva!
wukadin wukadin 09:40 04.03.2010

Re: Snimak

marky787
...


Ovaaaaj marki... steta sto ne postoje negativne preporuke.
Nadam se da tako reagujes i kad Brankica pita nekoga "da li imate veze sa..."
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:56 04.03.2010

Re: Snimak

Kušnerova reakcija je na svaki način neprimerena. Ona može objektivno upućivati na rđavu savest, pa taman da je pitanje postavljeno provokativno.
Problem trgovine organima postoji. Postoje indicije da se to radilo na Kosovu i na sveru Albanije. To je tako etički značajno pitanje da je Kušner bio dužan da nađe formu u kojoj će pružiti odgovor. Tim više što je on ministar spoljnih poslova jedne od najznačajnijih država EU, što je bio administrator na Kosovu u vrlo osetljivo vreme i što je lekar. Kad bi na postavljeno pitanje odgovarao kao građanin i kad bi se radilo o nekom salonskom razgovoru, možda bi bilo mesta da se njegova reakcija razume. Ali, ovo je bio javni čin i to je nedopustivo.
Bilo je mesta da g. Kušner recimo kaže, da će sve uraditi sa pozicije na kojoj jeste da se stvar o trgovini organima i žutoj kući do kraja istraži...to bi po meni bila normalna reakcija...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:37 04.03.2010

Re: Snimak

Da je Kušner ovako reagovao i kao običan građanin i to bi bilo nevaspitano. Snimak sam gledala više puta, pitanje je za njega sigurno bilo neprijatno, ali nikako nije provokativno, niti provokativnim tonom postavljeno. S druge strane, čak i da jeste, ni to ne bi moglo da opravda njegovu reakciju. Ljudi na tako visokim položajima, pa još šefovi diplomatije, ne bi ni u snu smeli sebi da dozvole i morali bi da budu sposobni da ne dozvole da ih neko isprovocira do te mere da reaguju tako kao što je Kušner reagovao. Zato njegova reakcija pored elementarnog nevaspitanja odslikava i obest. To je žalosna strana njegove reakcije, ne bi on tako reagovao da nije verovao da to sme sebi da priušti.
Posebno je problem to što to zapravo i nije njegova reakcija, to je reakcija države Francuske, jer se dotična još uvek nije ogradila, ni izvinila, zbog ispada svog visokog predstavnika.
milosss92 milosss92 18:11 06.03.2010

Re: Snimak

Budimir Ničić
Lud li sam? Što sam iskoristio jedinu moguću priliku da tokom posete Kosovu, bivšeg šefa UNMIK-a Bernara Kušnera pitam o njegovoj eventualnoj umešanosti u trgovinu ljudskim organima


Realno, i Kušner je samo postavio pitanje: "Mais vous êtes malade, non?"
Dakle pitanje, isto kao i Ničićeva pitanja o Kušnerovoj umešanosti u trgovinu organima.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:21 06.03.2010

Re: "Kurir "je pravo merilo stanja svega


Problem trgovine organima postoji. Postoje indicije da se to radilo na Kosovu i na sveru Albanije. To je tako etički značajno pitanje da je Kušner bio dužan da nađe formu u kojoj će pružiti odgovor. Tim više što je on ministar spoljnih poslova jedne od najznačajnijih država EU, što je bio administrator na Kosovu u vrlo osetljivo vreme i što je lekar.



Ko god da dodje od tih sa strane iz belog sveta, ima neki nadmeni stav, kao da je sve to njihovo, njima dato na uslugu....Novinar je provocirao,a Kusner se upecao u svoju sopstvenu mrezu.
filvas filvas 22:20 03.03.2010

Hvala što ne ćutite!

Naravno, udruzenje novinara nije reagovalo, B92 nije reagovao, nikakvo saopstenje, nikakva solidarnost, da ne govorimo o analiticnosti i integritetu medija koji je sam istrazivao tu pricu. Prosto se pitam kako neki ljudi mogu da zive kao takvi licemeri.
AlexDunja AlexDunja 22:28 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Shodno tome i novinari i političari mogu da se kreću do crte koja je makar elementarna pristojnost, ako ništa drugo. Ljudska i profesionalna. A, ministar Kušner je juče pokazao da u obe discipline ima ozbiljan, nedopustiv problem.


strašno!
ivana23 ivana23 22:32 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

filvas
Naravno, udruzenje novinara nije reagovalo, B92 nije reagovao, nikakvo saopstenje, nikakva solidarnost, da ne govorimo o analiticnosti i integritetu medija koji je sam istrazivao tu pricu. Prosto se pitam kako neki ljudi mogu da zive kao takvi licemeri.

Jeste, al' (skoro) nema ko da objavi:

UNS

NUNS
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:43 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Ivana, hvala ti, upravo sam krenula na sajtove da pronađem saopštenja, a komp me zeza, spor dozlaboga, od 22h mu radi antivirusni program, živce mi pokida...
filvas filvas 22:46 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Izvinjavam se Nunsu i Unsu, ali ove dve vesti nisam mogao da procitam ni na jednom od glavnih sajtova. Da li je moguce da su urednici najvecih medija takvi poltroni? U nekim drugim slucajevima, odmah bi pisali Holbrukovoj zeni.

Cak ni VOA nije nesto posebno komentariso slucaj, niti pokazuju da ih se to tice. obicna vest, nema skandala. Nema reakcije urednika.

Reklo bi se da ovaj slucaj pokazuje da srpska vlada ne kontrolise medije u Srbiji, nego da ih kontrolisu vlade nekih stranih drzava. Sto je sto puta gore.

Ali pokazuje verovatno i to koliko je besmisleno pretvaranje da mi u Francuskoj vladi imamo prijatelja. Kouch!
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:54 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Na b92 je još juče objavljeno da su nov. udruženja protestvovala

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=03&dd=02&nav_id=415092
ivana23 ivana23 22:57 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Jelica Greganović
Na b92 je još juče objavljeno da su nov. udruženja protestvovala
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=03&dd=02&nav_id=415092

Po svim novinarskim pravilima to je morala biti zasebna vest.
filvas filvas 23:18 03.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Tačno. Jasno je da nisu želeli da prave buku.
tobex tobex 00:18 04.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

filvas
Naravno, udruzenje novinara nije reagovalo, B92 nije reagovao, nikakvo saopstenje, nikakva solidarnost, da ne govorimo o analiticnosti i integritetu medija koji je sam istrazivao tu pricu. Prosto se pitam kako neki ljudi mogu da zive kao takvi licemeri.


Some people think they're always right
Others are quiet and uptight
Others they seem so very nice nice nice nice nice oh oh
Inside they might feel sad and wrong


wukadin wukadin 09:46 04.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Cak ni VOA nije nesto posebno komentariso slucaj, niti pokazuju da ih se to tice. obicna vest, nema skandala. Nema reakcije urednika.


Skrenuo novinar sa linije onoga ko ga placa. A to je vlada Sjedinjenih Drzava.
Inace, Ameri imaju zakon koji je logican, cak sam ranije mislio da ga treba primeniti i ovde - vlada ne moze biti vlasnik medija koji se obracaju u okviru zemlje. Propaganda se cuva samo za inostranstvo.

Reklo bi se da ovaj slucaj pokazuje da srpska vlada ne kontrolise medije u Srbiji, nego da ih kontrolisu vlade nekih stranih drzava. Sto je sto puta gore.


Izmedju to dvoje ne vidim neku veliku razliku. Jeremic se nesto dzilita, mada mediji koji ga pljuju (jer ono nisu normalne kritike) ne mora da znaci da su pod stranom kontrolom. U Srbiji mnogi vole biti veci katolici od pape. Nadje se poneko takav i na Kosmetu, videsmo... I na ovim blogovima.
filvas filvas 14:50 04.03.2010

Re: Hvala što ne ćutite!

Izmedju to dvoje ne vidim neku veliku razliku.

Razlike po mom misljenju ima, iako je to razlika izmedju dve lose stvari. U svakom slučaju, to je neka druga tema. Činjenica je da našim javnim prostorom vladaju provincijalci sa kompleksom inferiornosti i to je jedna od najbitnijih prepreka razvoju ove zemlje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:25 03.03.2010

ako neko treba da se leči

onda je to ovaj pajac kušner. sa malim k.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:32 03.03.2010

Re: ako neko treba da se leči

Srki, ne bih se spuštala na njegov nivo, moj kum kaže: Ne dozvoli budali da te spusti na svoj nivo i dobije na iskustvo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:34 03.03.2010

Re: ako neko treba da se leči

ma ima da se spustim pa i ja da dobijem na iskustvu. čovek je neviđeno đubre uvek bio.
ps. "malo k" sam mislio da sam mu prezime napisao malim slovom
nsarski nsarski 22:26 03.03.2010

Dobro Pcelice,

a odakle potice ideja da je nareceni politicar - ili bilo koji javni poslenik, sto se toga tice - ikad bio pristojan i vaspitan? Jer, kazes:

Ni jedan čovek koji pretenduje da bude gospodin i ni jedan političar, pa još ministar tako ozbiljne države, ne bi sebi smeo da dozvoli javno padanje pod svaki nivo pristojnosti i demonstrira takvo nevaspitanje i bezobrazluk.


Mozda je on po svojoj prirodi, od malena, nevaspitan i bezobrazan, a onda su ga okitili vaznim medjunarodnim statusom? Nisu, naravno, svi takvi, ali ako medju hokejasima, hirurzima, hiromantima i hidroinzenjerima ima olosa i bitangi (kao i divnih ljudi), zasto to ne bi vazilo i za ministre inostranih poslova? Mislim, nema tu nekih posebnih iznenadjenja, barem ne za mene.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:36 03.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

Učitelju, za mene je elementarno, ljudsko i profesionalno vaspitanje - neophodna pretpostavka. Ne kažem da nevaspitanih nema i da ih nema među svim profesijama, ali posebno u ovako javnim i državničkim poslovima je nedopustivo nekontrolisano ispoljavanje nevaspitanja. Shodno čemu ne sme da se prećuti. A, što se iznenađivanja tiče, ma koliko sam likova i ličnosti srela u životu, nevaspitanje me uvek naljutilo i razočaralo.
bindu bindu 22:45 03.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

Jelica Greganović
Učitelju, za mene je elementarno, ljudsko i profesionalno vaspitanje - neophodna pretpostavka. Ne kažem da nevaspitanih nema i da ih nema među svim profesijama, ali posebno u ovako javnim i državničkim poslovima je nedopustivo nekontrolisano ispoljavanje nevaspitanja. Shodno čemu ne sme da se prećuti. A, što se iznenađivanja tiče, ma koliko sam likova i ličnosti srela u životu, nevaspitanje me uvek naljutilo i razočaralo.



a meni narocito intresantno kad se nevaspitani naljuti na nevaspitanog pa mu kaze da je nevaspitan.

i kad vec o tome; nasi politicari su najnevaspitaniji. pogle molim te,bezobzirno mi posekose sve drvece u kraju. s'a ces veceg bezorazuka.a kamo sve ostalo....
mirelarado mirelarado 22:49 03.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

Jelica Greganović
Ne kažem da nevaspitanih nema i da ih nema među svim profesijama, ali posebno u ovako javnim i državničkim poslovima je nedopustivo nekontrolisano ispoljavanje nevaspitanja. Shodno čemu ne sme da se prećuti.


Овакав непримерени простаклук никако не треба прећутати. Поготово зато што је, како ми се чини, све израженији у свим срединама и на свим нивоима. Као да нешто крупно не штима у целокупној савременој култури која такво понашање све чешће толерише.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:56 03.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

i kad vec o tome; nasi politicari su najnevaspitaniji

Ne bih rekla da srpski političari imaju tapiju na nevaspitanje. Uostalom, evo Kušner daje sve od sebe da to dokaže.
nsarski nsarski 23:09 03.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

Ne kažem da nevaspitanih nema i da ih nema među svim profesijama, ali posebno u ovako javnim i državničkim poslovima je nedopustivo nekontrolisano ispoljavanje nevaspitanja.

Sa ovim se potpuno slazem.
Cak je i onaj polu-idiot iz Teksasa (mislim da se taj nivo svesti klinicki opisuje kao fizioloska tupost) na novinarsku cipelu



odgovorio "Sve sto mogu da kazem je da je cipela broj 10" (u evropskom sistemu, to je oko 44).
filvas filvas 23:16 03.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

Predsednik [Buš] je simpatičan i duhovit čovek :))))

Re: Dobro Pcelice,

ovakvi ispadi se desavaju povremeno svugde u svetu i nemaju nikakve veze sa sistematskim nepostovanjem nekih "NAS" od strane "NJIH". stvar je u tome kakve ce biti poslednice za obojicu.

za pocetak, meni nije jasno zasto novinar ne prilozi zvanicnu zalbu i trazi izvinjenje. mislim, to je regularan mehanizam prevencije buducih ispada. on umesto toga ima neki filozofski lament nad svojom sudbinom koji mozete procitati na blogu glasa amerike. potpuno nekonstruktivno!
Biljana 77 Biljana 77 14:06 04.03.2010

Re: Dobro Pcelice,

ovakvi ispadi se desavaju povremeno svugde u svetu i nemaju nikakve veze sa sistematskim nepostovanjem nekih "NAS" od strane "NJIH". stvar je u tome kakve ce biti poslednice za obojicu.

Ovakvi ispadi se dešavaju svuda u svetu, i javnost, kao i oni koji su učestvovali u događaju reaguju na sebi svojstven način. Nema to veze sa njima i nama. A relevanta reakcija je i
filozofski lament nad svojim sudbinom..
Ili nije?
cbronson cbronson 22:28 03.03.2010

vi ste jelice tek sada

videli pravo lice gospodina kusnera?

nemojte se zavaravati,

moze on to i mnogo gore.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:39 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Cbronsone, ne kažem da sam prvi put videla njegov ispad, ali ovakav i ovako javno, nisam. Ne mislim dobro o njegovom liku i delu, ali ga nikada ne bih nazvala ludakom, ni bolesnikom. A, on kao šef diplomatije Francuske tek to sebi ne bi smeo da dozvoli, toliko bi morao da može da se iskontroliše. Za to platu dobija. Između ostalog.
mariopan mariopan 22:41 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Rekla bih da je lično bio pogođen tim pitanjem.
Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?
I niko ne reaguje da zaštiti novinara? Hmm? Cvećke ta naša udruženja a i svecka
Edit
Sad videla linkove što je Ivana stavila.Ok. ipak su reagovali.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:49 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

mariopan
Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?

upravo histeričan, ono je neartikulisana reakcija. grozna scena, u svakom slučaju
ivana23 ivana23 22:52 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

ana_radmilovic

mariopan
Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?

upravo histeričan, ono je neartikulisana reakcija. grozna scena, u svakom slučaju

Njegov 'smeh' mi i dalje odzvanja negde u glavi...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?

Ne bih mu se mešala u posao od kog sad ne živi...mada za ocenu spontanosti njegovog smeha diploma medicinskog fakulteta nije potrebna.
bindu bindu 22:58 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

ana_radmilovic
mariopan
Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?

upravo histeričan, ono je neartikulisana reakcija. grozna scena, u svakom slučaju


pa kako ne bi bio histerican kad je ukapirao da ga ovaj direktno vezuje za zutu kucu i ubijanje ljudi
mariopan mariopan 23:08 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

bindu
ana_radmilovic
mariopan
Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?

upravo histeričan, ono je neartikulisana reakcija. grozna scena, u svakom slučaju


pa kako ne bi bio histerican kad je ukapirao da ga ovaj direktno vezuje za zutu kucu i ubijanje ljudi

Pa, ako ne znaš, njega porodice Srba sa Kosova koji su nestali direktno optužuju da je u to umešan, zato je novinar to pitanje i postavio. Legitimno. Hoće informaciju i koga drugog da pita? On je novinar.
Reakcija koju vidiš ne kaže "ja sam nevin", bar ja je ne čitam tako i od toga sam se naježila.
bindu bindu 23:15 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

mariopan
bindu
ana_radmilovic
mariopan
Gledajući njegovu reakciju rekla bih da je bio histeričan?

upravo histeričan, ono je neartikulisana reakcija. grozna scena, u svakom slučaju


pa kako ne bi bio histerican kad je ukapirao da ga ovaj direktno vezuje za zutu kucu i ubijanje ljudi

Pa, ako ne znaš, njega porodice Srba sa Kosova koji su nestali direktno optužuju da je u to umešan, zato je novinar to pitanje i postavio.
Reakcija koju vidiš ne kaže "ja sam nevin", bar ja je ne čitam tako i od toga sam se naježila.



sta je on; neki krimos koji je narucio ubistva ljudi i onda prodao organe za stotine hiljda ili milionaa onda su seli on i albaski krimosi i podeli kintu? jel to ta prica?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:16 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Nema nikakvog razloga za histeriju, lepo kaže da sa tim nema veze i ode...i tako ima dobru podlogu, pres se i tako već završio, to je bilo dodato dozvoljeno pitanje, dakle "baš mu se žuri, drugi put više o tome, pozdravite vaše i doviđenja". A, ako diplomata, odnosno šef diplomatije ne može toliko da se iskontroliše, onda zaista...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:33 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada


sta je on; neki krimos koji je narucio ubistva ljudi i onda prodao organe za stotine hiljda ili milionaa onda su seli on i albaski krimosi i podeli kintu? jel to ta prica?

Ne, on je ministar spoljnih poslova Francuske, koji je sebi dopustio nedopustivo ponašanje. Imaš neviđenu sposobnost spinovanja ili čitaš samo onako kako tebi odgovara. Opcija koju si upravo ponudio je dosta teška optužba. Sreća tvoja što si pod nikom inače bi Kušner mogao da te tuži, a ti ako dokaze nemaš...ili još nepažljivije pišeš no što čitaš.
mariopan mariopan 23:35 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada


sta je on; neki krimos koji je narucio ubistva ljudi i onda prodao organe za stotine hiljda ili milionaa onda su seli on i albaski krimosi i podeli kintu? jel to ta prica?

Da, to je ta priča otprilike.
Sve to malo finije, on je ipak doktor, (ljigavi moram da kažem) istraga se vodi....i to je to.
Ispituje se i ima dokaza za tu kuću, o tome je pisala Karla Del Ponte, postoji istarga, postoje dokazi (za kuću) , povremeno tužilac Vukčević kaže šta su našli i tako to....

Edit

Sve ovo ti pišem jer verujem da ne znaš i da zato pitaš.
Malo ljudi za to ne zna.Da ne trolujemo temu jer nije ovo suđenje Kušneru za žutu kuću nego za neverovatno drsko ponašanje prema novinaru. O tome je blog.
Novinar je sasvim legitimno postavio pitanje, stvar je od velikog značaja za Srbe na Kosovu.
Mogao je sasvim normalno da odgovori, bilo šta, pa on je političar, imaju oni svoje načine da se izvuku, sto načina. zato ja osuđujem Kušnera a ne novinara.
bindu bindu 23:40 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

mariopan

sta je on; neki krimos koji je narucio ubistva ljudi i onda prodao organe za stotine hiljda ili milionaa onda su seli on i albaski krimosi i podeli kintu? jel to ta prica?

Da, to je ta priča otprilike.
Sve to malo finije, on je ipak doktor, (ljigavi moram da kažem) istraga se vodi....i to je to.
Ispituje se i ima dokaza za tu kuću, o tome je pisala Karla Del Ponte, postoji istarga, postoje dokazi (za kuću) , povremeno tužilac Vukčević kaže šta su našli i tako to....


pa ako je to ta prica ond aga tuzite. and btw, ako je to i pola tako zasto je on
u srbiji sada. koji je to kretenluk.
mariopan mariopan 23:44 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

pa ako je to ta prica ond aga tuzite. and btw, ako je to i pola tako zasto je on
u srbiji sada. koji je to kretenluk.

Sve je u fazi istrage.
Otuda pitanje novinara pa on i treba da pita, to mu je posao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:44 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

pa ako je to ta prica ond aga tuzite. and btw, ako je to i pola tako zasto je on
u srbiji sada. koji je to kretenluk.

Aman, počni da čitaš pažljivije:

istraga se vodi


U Srbiji je zato što je ministar spoljnih poslova Francuske.
A, ovo je blog o njegovom nevaspitanom ponašanju, koje je nedopustivo ma koliko mu se neko pitanje nije sviđalo.

libela libela 23:45 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

bindu
mariopan
bindu

sta je on; neki krimos koji je narucio ubistva ljudi i onda prodao organe za stotine hiljda ili milionaa onda su seli on i albaski krimosi i podeli kintu? jel to ta prica?

Da, to je ta priča otprilike.
Sve to malo finije, on je ipak doktor, (ljigavi moram da kažem) istraga se vodi....i to je to.
Ispituje se i ima dokaza za tu kuću, o tome je pisala Karla Del Ponte, postoji istarga, postoje dokazi (za kuću) , povremeno tužilac Vukčević kaže šta su našli i tako to....

pa ako je to ta prica ond aga tuzite. and btw, ako je to i pola tako zasto je on
u srbiji sada. koji je to kretenluk.

Ako do sada nisi nasao za shodno da se malo informises pisanom amanetu Karle del Ponte, onda batali ikakvu diskusiju o ovoj temi... jer trulo je da ti iko to objasnjava ovde.
libela libela 23:47 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Jelica Greganović

Aman...


Jelice, mislim da je objasnjavanje nekome ko ne zeli da cuje i shvati cist mazohizam!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:52 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

U pravu si...moja greška...to mi od dece, objašnjavam po sto puta...isto...ponavljam li ponavljam...
bindu bindu 23:53 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Jelica Greganović

sta je on; neki krimos koji je narucio ubistva ljudi i onda prodao organe za stotine hiljda ili milionaa onda su seli on i albaski krimosi i podeli kintu? jel to ta prica?

Ne, on je ministar spoljnih poslova Francuske, koji je sebi dopustio nedopustivo ponašanje. Imaš neviđenu sposobnost spinovanja ili čitaš samo onako kako tebi odgovara. Opcija koju si upravo ponudio je dosta teška optužba. Sreća tvoja što si pod nikom inače bi Kušner mogao da te tuži, a ti ako dokaze nemaš...ili još nepažljivije pišeš no što čitaš.


kakvo te spinovanje spopalo. jel ti citas sta se ovde desava ili imas neki "posebno svoj "metod kapiranja, da ne kazem "spinovanja"

ako je pod sumnjom da je uradio to sto pricate da je uradio zbog cega je covek prohisterisao, zasto je on pozvan u srbiju. pa da je bog otac a ne ministar, ne bi ga zvala, dok se ta stvar ne rascisti .kako to ne kapirate.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:56 03.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

jel ti citas sta se ovde desava ili imas neki "posebno svoj "metod kapiranja, da ne kazem "spinovanja"

Ma jok, ne čitam, nemam pojma o čemu se radi, usput se informišem i računam na neku senzaciju.
jesen92 jesen92 00:01 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Njegov 'smeh' mi i dalje odzvanja negde u glavi...

..deluje kao sarlatan...iako je i pitanje bilo malo neukusno u datim okolnostima njegova histerija nema opravdanja...Izgleda da se svuda za "polituku" regrutuje posebna fela ljudi...
libela libela 00:04 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

jesen92
..deluje kao sarlatan...iako je i pitanje bilo malo neukusno u datim okolnostima njegova histerija nema opravdanja...Izgleda da se svuda za "polituku" regrutuje posebna fela ljudi...

Obraz-djon... i neverovatna kolicina bezobrazluka... u najmanju ruku. Ja nisam mogao da verujem kad sam gledao. Iskreno, ja sam te zapadne (posebno evropske) politicare malo drugacije zamisljao.
jesen92 jesen92 00:23 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

a sam te zapadne (posebno evropske) politicare malo drugacije zamisljao.
..ocigledno nije tako..
marky787 marky787 02:34 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Jelica Greganović
Nema nikakvog razloga za histeriju, lepo kaže da sa tim nema veze i ode...i tako ima dobru podlogu, pres se i tako već završio, to je bilo dodato dozvoljeno pitanje, dakle "baš mu se žuri, drugi put više o tome, pozdravite vaše i doviđenja". A, ako diplomata, odnosno šef diplomatije ne može toliko da se iskontroliše, onda zaista...

Znaci da neko sad pita Jelicu Greganovic "o njegovoj eventualnoj umešanosti u trgovini ljudskim organima", Jelica Greganovic bi odgovorila sa "baš mi se žuri, drugi put više o tome, pozdravite vaše i doviđenja"?
blogovatelj blogovatelj 04:55 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

to mi od dece, objašnjavam po sto puta...isto...ponavljam li ponavljam


I tako dva'es' godine. A onda nauce i odu
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:39 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Znaci da neko sad pita Jelicu Greganovic "o njegovoj eventualnoj umešanosti u trgovini ljudskim organima", Jelica Greganovic bi odgovorila sa "baš mi se žuri, drugi put više o tome, pozdravite vaše i doviđenja"

Da baba ima trolu bila bi tramvaj. Suviše da-ova pretpostavlja odgovor na tvoje pitanje, da bi imalo smisla odgovarati na njega.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:40 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

I tako dva'es' godine. A onda nauce i odu

Uh...tačno tako.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:38 04.03.2010

Re: vi ste jelice tek sada

Ana, jesi li bila tamo?
jaksa scekic jaksa scekic 22:35 03.03.2010

Ima ona narodna

Jelice, svako se cese tamo gde ga svrbi
Cuce se jos o zutoj kuci zasigurno
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:40 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

Nije to sporno Jakša...nego zamisli ako se ovako ponaša ministar spoljnih poslova Francuske, šta možemo od ostalih da očekujemo...da idući put pođem na pres u oklopu. I sa advokatom. I kako li se tek ponaša prema drugima, nižima od sebe, kad ovako sme sa novinarom da razgovara?
jaksa scekic jaksa scekic 22:44 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

Jelica Greganović
Nije to sporno Jakša...nego zamisli ako se ovako ponaša ministar spoljnih poslova Francuske, šta možemo od ostalih da očekujemo...da idući put pođem na pres u oklopu.


Ima jedan jos gora stvar za novinarski cor u BGD, sto (nam)je Budimir Nicic odrzao lekciju, jer Kusner je imao presser u BGD, bio i na B92 i niko ga nije pitao za ZK.

J
Filip2412 Filip2412 22:45 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

Treba da protestvuje neko iz vlade. k je ispao majmun pred kamerama ne treba mu to oprostiti.
bindu bindu 23:02 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

Jelica Greganović
Nije to sporno Jakša...nego zamisli ako se ovako ponaša ministar spoljnih poslova Francuske, šta možemo od ostalih da očekujemo...da idući put pođem na pres u oklopu. I sa advokatom. I kako li se tek ponaša prema drugima, nižima od sebe, kad ovako sme sa novinarom da razgovara?


jeste ponesi oklop i advokata obavezno
filvas filvas 23:07 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

Budimir Nicic odrzao lekciju

Od nevaspitanja, vaznije je pitanje ko je naredio da se uniste dokazi o trgovini organima? Ceo ovaj slucaj izgleda kao idealna prilika da se klupko odmota, a i da se odbiju francuske ucene.

Istovremeno treba i da se nasim "evropskim prijateljima" (bljak!) pokaze da nismo impresionirani njihovom slatkorecivoscu. Bas mi se svidja danasnja izjava Jeremica.
marky787 marky787 23:16 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

jaksa scekic
Jelice, svako se cese tamo gde ga svrbi
Cuce se jos o zutoj kuci zasigurno

Prvo da BIA skuva jos neki lonac. Ne mora ni da se dokazuje, bio licno Kusner tamo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:18 03.03.2010

Re: Ima ona narodna

Ima jedan jos gora stvar za novinarski cor u BGD, sto (nam)je Budimir Nicic odrzao lekciju, jer Kusner je imao presser u BGD, bio i na B92 i niko ga nije pitao za ZK.

E, to je već osmi padež.
De Selby De Selby 00:23 04.03.2010

Re: Ima ona narodna

jaksa scekic
Ima jedan jos gora stvar za novinarski cor u BGD, sto (nam)je Budimir Nicic odrzao lekciju, jer Kusner je imao presser u BGD, bio i na B92 i niko ga nije pitao za ZK.


Pa, čini mi se da ste sada dobili domaći zadatak.
mariopan mariopan 00:45 04.03.2010

Re: Ima ona narodna

jaksa scekic
Jelica Greganović
Nije to sporno Jakša...nego zamisli ako se ovako ponaša ministar spoljnih poslova Francuske, šta možemo od ostalih da očekujemo...da idući put pođem na pres u oklopu.


Ima jedan jos gora stvar za novinarski cor u BGD, sto (nam)je Budimir Nicic odrzao lekciju, jer Kusner je imao presser u BGD, bio i na B92 i niko ga nije pitao za ZK.

J

Da se neko usudi?
Ma kakvi.
Eno svi horski tvrde da su platani truli, doneli po jednu granu i mašu njome u svim vestima, pitam se da li je šalju po kuriru ili je lično nose iz studija u studio?Za to vreme neprocenjiva šteta se pravi Beogradu i Srbiji i svi junaci nikom ponikoše.

U novinama cenzura komentara čitalaca na bilo koju vest, smešno bi bilo da nije tužno.

Nema novnara koji bi se usudio da pita bilo šta van "zadate teme" ni za stvari u Srbiji a ne nekog stranca.
djole63 djole63 22:38 03.03.2010

Ovo je ipak decija igra ...

... u odnosu na njegovu rabotu u Bosni 90-tih (medijska kampanja protiv nas), zatim kao prvi administrator Kosova nakon juna 1999 ...

A i ovaj covek nasao u "cedo" da mu dira, taman posla da su kosovski Albanci krivi za nesto ...
angie01 angie01 22:43 03.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

a shto se prevodilac podsmeshljivo keselji dok prevodi, a Rada Trajkovic isto ne reaguje, nego mirno stoji sa smeshkom na licu, kao i svi ostali okolo?
ivana23 ivana23 22:48 03.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

angie01
a shto se prevodilac podsmeshljivo keselji dok prevodi, a Rada Trajkovic isto ne reaguje, nego mirno stoji sa smeshkom na licu, kao i svi ostali okolo?

Kako ne reaguje...

Rada Trajković brani Kušnera!

Direktor Doma zdravlja u Gračanici Rada Trajković izjavila je da joj je "sa profesionalne, ali i sa političke" tačke gledišta razumljiva reakcija šefa francuske diplomatije na novinarsko pitanje o slučaju "Žuta kuća".

mariopan mariopan 22:51 03.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

Rada Trajković brani Kušnera!

Bruka.
Nune Popović Nune Popović 22:54 03.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

Rada Trajković izjavila je da joj je "sa profesionalne, ali i sa političke" tačke gledišta razumljiva reakcija šefa francuske diplomatije na novinarsko pitanje o slučaju "Žuta kuća".


Drugarica Rada me je oduševila na snimku, zaista bila na visini zadatka, tako se lepo i diplomatski smeškala dok je drug K. vileneo i upućivao novinara na hospitalizaciju
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:02 03.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

1. Što se Rada Trajković smeška ko da je neko giliči po trbi, dok Kušner viče na novinara, to mi ič jasno nije. Još manje što se smeška dok i nju Kušner uvlači u tu priču. A najmanje mi je jasno šta je smešno u tome što Kušner porodice otetih Kosovara naziva "nitkovima i ubicama".
2. Rada Trajković kaže da ga razume, ali ga ne opravdava. Kao političarka ne vidim kako bi mogla da ga razume. A, ako njegov ispad razume sa lekarskog stanovišta, to je drugo, u dijagnoze se ne bih mešala. Mada, kako se stvar nije odvijala u ordinaciji, ne vidim mesta za tu vrstu opravdanja.
Ja, kao što sam napisala, ga ni ne razumem, ni ne odobravam. Njegovo ponašanje je nedopustivo i za običnog građanina na pijaci, a kamoli za ministra spoljnih poslova Francuske.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:19 03.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

a shto se prevodilac podsmeshljivo keselji dok prevodi,

Ja bih pre rekla da se uvlakački smeje, al' što ne zna da prevede "žuta kuća", to je posebna priča.
marta l marta l 03:57 04.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

Što se Rada Trajković smeška ko da je neko giliči po trbi, dok Kušner viče na novinara, to mi ič jasno nije. Još manje što se smeška dok i nju Kušner uvlači u tu priču.

da Rada zna francuski i tamosnje adete znala bi da je i nju uvredio.

Stoji pored nje i govoreci o njoj kaze ONA, u Francuskoj bi ovo bilo nedopustivo nevaspitanje. Morao je da kaze Madame...
al' to je najmanje prema ostalom...
mariopan mariopan 09:41 04.03.2010

Re: Ovo mij e ipak decija igra ...

da Rada zna francuski i tamosnje adete znala bi da je i nju uvredio.

Ne brini o Radi, ima ona đon od obraza, neće se uvrediti ma šta joj rekao.
Da Rada zna šta je sramota ne bi ni stala pored njega.ON je i nju umešao (???) mada nju za to niko nikadanije optuživao, koliko znam, samo njega, tako se providno vadi? I ona mu je i to oćutala? Obraz kao đon.

On je uvredio najviše te ljude koji ga optužuju, rođake i porodice nestalih, za njih je rekao da su bolesnici i ubice. Nije odgovorio na pitanje nego je vređao.

Kako će Rada u oči da pogleda one ljude koji tog čoveka optužuju,pa ona kao "predstavlja Srbe sa Kosova" a brani njihovog najvećeg krvnika? Oni koji svoje nestale još traže nemaju više dilema, kada vide ovu histeričnu reakciju znaju da ne treba više da ih traže.

Hajde ako on tako reaguje jer po meni ima šta da krije i u panici je, ali zašto Rada štiti čoveka koji je optužen za to monstruozno nedelo, po rangu spada pored dr Mengelea?
Radi svoje "karijere"?
Zaboravila je da je i ona doktorka i da otmice i tranžiranje ljudi na "kilo žive vage" ne ulazi u Hipokritovu zakletvu?

sentinel26 sentinel26 13:29 04.03.2010

Ovo nije decija igra ...

Jelica Greganović
1. Što se Rada Trajković smeška ko da je neko giliči po trbi, dok Kušner viče na novinara, to mi ič jasno nije. Još manje što se smeška dok i nju Kušner uvlači u tu priču. A najmanje mi je jasno šta je smešno u tome što Kušner porodice otetih Kosovara naziva "nitkovima i ubicama".

Da li biste gospodjo Greganovič mogli da nam potkrijepite "originalom" izjave gospodina Kušnera u kojem su upotrebljene ove riječi pod navodnicima.

U situaciji kada još uvijek nije pronadjen jedan jedini dokaz (podoban za sud ) da je tamo u toj "kući" bilo nekakvog vadjenja organa radi trgovine, pronadjen je i jedan "izvršilac" i to baš Kušner..
Dvije istrage su okončane i osim rekla kazala više ničega nema za sud. Treće istrage nema i neće je ni biti jer to ne dozvoljava Albanija, samostalna i nezavisna država, Srbija ne bi dozvolila ni "prvu" a kamoli "treću" istragu na svojoj teritoriji..

Pošto ste vi u gornjem tekstu koristili vjerovatno svoje znanje francuskog jezika, kao neko ko se tim jezikom služi više od 40 godina, neću vam nuditi svoj prevod, već jedan drugi, da sami shvatite zašto se gospodja Trajković smejala iako je nijesu "gilicali" po "trbi"..

"Ničić: Porodice kidnapovanih Vas optužuju za učešće u trgovini organima, kakav je Vaš odgovor na to i kakav je Vaš stav o takozvanoj „Žutoj kući"?

Kušner: Jeste li Vi bolesni?! Zar Vam ja ličim na nekoga ko prodaje organe? Jeste li Vi ludak?! Verujete svakoj gluposti. Onda mu to dođe, da smo Rada i ja krali leševe, da bismo prodavali organe. Pitanje je, kome?!

Ničić: Da li je postojala „Žuta kuća" po Vašim saznanjima?

Kušner: Šta je to „Žuta kuća"?

Ničić: „Žuta kuća" u Albaniji. Takozvana „Žuta kuća" u Albaniji?

Kušner: Gospodine, morate ići na kontrolu. Nije bilo nikakve „Žute kuće"! Nije bilo trafikinga organa. Ona je bila doktor, a tako i ja. Mislite da bismo mi mogli prodavati organe?! Oni koji to kažu su probisveti i prosjaci."

Gospodjo Greganovič, Kušner je po odlasku sa Kosova postao ministar zdravlja u vladi Francuske i srpskom zdravstvu je dao poveliku sumu novaca.
Ako vi mislite da neko ne može biti srpski prijatelj ukoliko nije i albanski neprijatelj onda vi odmah obrišite ovaj moj tekst..

Šta je nedopustivo za ministra inostranih poslova Francuske je u nadležnosti vlade i gradjana Francuske - zar ne ?
A izjava ministra Jeremića u Budimpešti vjerovatno nije bezobrazna !
tobex tobex 13:45 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

sentinel26

Gospodjo Greganovič, Kušner je po odlasku sa Kosova postao ministar zdravlja u vladi Francuske i srpskom zdravstvu je dao poveliku sumu novaca.

To je mozda platio PDV Radi
radojicic92 radojicic92 14:06 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

potkrijepite "originalom" izjave gospodina Kušnera u kojem su upotrebljene ove riječi pod navodnicima.


Les Salaud et les Assassin je Gosn Kusner izgovorio , sto bi otprilike bilo kopilad i ubice. Ovaj prevod probisveti i prosjaci je prilicno romantican
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:10 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

Gospodine Sentinel, evo, potpuno prihvatam vaš ponuđeni prevod razgovora i i dalje tvrdim da je odgovor ministra Kušnera nedopustiv ispad nevaspitanja, arogancije i bezobrazluka. I i dalje mi nije jasno šta je u tome tako zasmejavalo Radu Trajković, jer ako ništa drugo, tema ni malo nije smešna, sa dokazima ili bez njih.
Dakle, iza svega što sam gore napisala, u blogu i komentarima i dalje stojim.

Šta je nedopustivo za ministra inostranih poslova Francuske je u nadležnosti vlade i gradjana Francuske - zar ne ?

Da, dok on to ne demonstrira van Francuske.

A izjava ministra Jeremića u Budimpešti vjerovatno nije bezobrazna !

Pretpostavljam da ste primetili da je ovde tema Kušnerova, a ne Jeremićeva izjava. Ukoliko smatrate da je Jeremićeva izjava u Budimpešti bezobrazna (što se da zaključiti iz uskličnika koji ste stavili na kraj rečenice i tako je formulisali kao tvrdnju, a ne kao pitanje), vi lepo napišite blog o tome, tu mogućnost imate i niko vam je ne spori.

Edit: Primećujem i da smo iznenada prešli na persiranje, što mi govori da, pored sarkazma kojim provejava vaš komentar, očito želite još nešto da mi kažete.

Gospodjo Greganovič, Kušner je po odlasku sa Kosova postao ministar zdravlja u vladi Francuske i srpskom zdravstvu je dao poveliku sumu novaca.

Što se prvog tiče, toliko više je njegovo ponašanje nedopustivo, što se drugog tiče, ne znam da li je ta suma uključivala i pravo na vređanje i bezobrazluk.

Ako vi mislite da neko ne može biti srpski prijatelj ukoliko nije i albanski neprijatelj onda vi odmah obrišite ovaj moj tekst..

Nema potrebe da mi vi pišete šta ja mislim, naročito ako je taj pokušaj pogrešan. To šta ja mislim sam već napisala i nigde nisam ni pomenula reč prijateljstvo u takvom isključivom albansko-srpsko-francuskom kontekstu.
A, vaš tekst brisati neću, vama je na čast, makar ga i ne potpisali punim imenom i prezimenom, za razliku od mene.


tobex tobex 14:20 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

radojicic92
potkrijepite "originalom" izjave gospodina Kušnera u kojem su upotrebljene ove riječi pod navodnicima.


Les Salaud et les Assassin je Gosn Kusner izgovorio , sto bi otprilike bilo kopilad i ubice. Ovaj prevod probisveti i prosjaci je prilicno romantican

Da nije gosn Sentinel Kusnerov prevodilac:) Ako jeste, vodite racuna, jos ce Kusner da kaze da ste mu vi lose preveli pitanje
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:38 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

Ako jeste, vodite racuna, jos ce Kusner da kaze da ste mu vi lose preveli pitanje

To je još i najmanje, mogao bi i da mu prikači i neku pridevčinu ili dijagnozu, u svom demonstriranom maniru.
sentinel26 sentinel26 14:47 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

Jelica Greganović
Gospodine Sentinel, evo, potpuno prihvatam vaš ponuđeni prevod razgovora i i dalje tvrdim da je odgovor ministra Kušnera nedopustiv ispad nevaspitanja, arogancije i bezobrazluka. I i dalje mi nije jasno šta je u tome tako zasmejavalo Radu Trajković, jer ako ništa drugo, tema ni malo nije smešna, sa dokazima ili bez njih.
Dakle, iza svega što sam gore napisala, u blogu i komentarima i dalje stojim.
Šta je nedopustivo za ministra inostranih poslova Francuske je u nadležnosti vlade i gradjana Francuske - zar ne ?

Da, dok on to ne demonstrira van Francuske.

Rekao sam već da to nije moj prevod.
Nije mi ni bio cilj da dijalog prevodim, hteo sam da ukažem na postojanje dva originala - jedan čine pitanja na srpskom a drugi odgovori na francuskom.
Razmišljao sam da sam napišem transkript odgovora na francuskom ali znam da to nikoga ne interesuje i nijesam htio trošiti vrijeme.
Drugo, prevodilac koji prevodi sa srpskog na francuski se dobro ne čuje..
Analitičari koji su htjeli da dijele lekcije iz novinarstva i vaspitanja su morali prvo da razjasne korektnost prevoda, pa da krenu dalje..

Da se nešto razumijemo - Kušnerovi odgovori mi se ne dopadaju - ne zbog njega i njegovog imidža, baš me briga za njega, nijesu još povezani ali će u skoroj budućnosti oni biti uvezani sa onim porukama Jeremića u Budimpešti i to na štetu gradjana Srbije..
Razmislite malo o tome. To je bio moj razlog poredjenja.

Što se tiče gospodje Rade Trajković - bio bi red da je neki novinar nešto upita ako njena naknadna izjava nije dovoljna, da je ne osudjujemo prije nego je "saslušamo" šta ima da kaže u svoju "odbranu"..

Pretpostavljam da ste primetili da je ovde tema Kušnerova, a ne Jeremićeva izjava. Ukoliko smatrate da je Jeremićeva izjava u Budimpešti bezobrazna (što se da zaključiti iz uskličnika koji ste stavili na kraj rečenice i tako je formulisali kao tvrdnju, a ne kao pitanje), vi lepo napišite blog o tome, tu mogućnost imate i niko vam je ne spori.

Baš vam hvala na ponudi za pisanje o Jeremićevim izjavama, da je to neko drugi napisao rekao bih da je cinizam u pitanju, vi ipak nijeste glavnokomandujući na ovom blogu.

Pisao sam ja ovdje o nekim Jeremićevim izjavama uz precizno citiranje podataka iz državnih i sudskih arhiva kao demanti njegovih sramotnih izjava, pa danas više nemam prava da pišem o bilo čemu, čak ni o cvijeću ...
Da opet ne bude kakve zabune, elegije ne volim, da vas informišem da mi zbog toga nije žao, niti se kajem za napisano...

Pozdrav i na svidanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:15 04.03.2010

Re: Ovo nije decija igra ...

Analitičari koji su htjeli da dijele lekcije iz novinarstva i vaspitanja su morali prvo da razjasne korektnost prevoda, pa da krenu dalje..

Kakav god da je prevod, s obzirom da novinar ni jednog trenutka nije vređao ministra (pa čak i da jeste, ministar bi se pokazao u boljem svetlu kad se ne bi spuštao na tuđ, nizak nivo), Kušner i dalje nema opravdanja za svoj ispad. A, za procenu toga nije potrebna bogzna kakva analitika, uostalom i vi upravo analizirate, a niste analitičar. Dakle, svako iole pristojno vaspitan bi mogao da oceni Kušnerovo ponašanje, jer njega samo otežava činjenica da je šef diplomatije, a u svojoj osnovi njegov ispad je jednostavno i prepoznatljivo nevaspitanje i bezobrazluk.

Pisao sam ja ovdje o nekim Jeremićevim izjavama uz precizno citiranje podataka iz državnih i sudskih arhiva kao demanti njegovih sramotnih izjava, pa danas više nemam prava da pišem o bilo čemu, čak ni o cvijeću ...

Ne sećam se da ste "ovde", tj. na mom blogu ikada išta o tome pisali, a sa sigurnošću mogu da tvrdim da vam ja takvo pisanje nikada nisam onemogućila. Uostalom, uprkos svojoj tvrdnji, ja vidim da vi i sada pišete, dakle?

Da opet ne bude kakve zabune, elegije ne volim

E, sa tim se baš ne bih složila, ako je rečju elegija ocenjena dužina komentara, pogledajte svoj. O vašoj sklonosti da se izražavate u stihovima, valjda ne moram da vas podsećam...i to u dužim izvođenjima.

da vas informišem da mi zbog toga nije žao, niti se kajem za napisano...

Ovaj deo vaše rečenice nije baš najjasniji, ali recimo da pretpostavljam šta ste hteli da kažete.

Pozdrav i na svidanje.

S obzirom da cenite preciznost, to bi moralo da glasi "Pozdrav in na svidenje".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana