Gradjanske inicijative| Zdravlje

Poseta Zemunskom porodilištu

Krugolina Borup RSS / 26.02.2010. u 17:18

Zemun03.jpg

Popismo Zorka i ja kafu u Zemunskom porodilištu, pa sad - šta nam Bog da.

Kola smo parkirale pooooodaleko, da nam ne bi ko jopet napravio epiziotomiju na gumama. I zadržasmo se u kraćem razgovoru s načelnicom ginekološkog odeljenja i načelnikom porodilišta cirka četiri sata.

Zemunsko porodilište u julu ove godine slavi petogodišnjicu od početka renoviranja. Kad će renoviranju doći kraj - niko ne zna. Renoviraju ga, vala, ko Skadar na Bojani. Već je ono što su renovirali na početku - stiglo da se pokvari. Npr., evo kako izgledaju neki renovirani zidovi:

Zemun01.jpg

Zemun02.jpg

Upravo zbog renoviranja smo i kasnili s posetom, sve čekajući da se završi, pa da uslikamo za "Mapu porodilišta" sve lepo i novo. Ne dočekasmo, a više čekati ne mogosmo. Ceo projekat "Mapa porodilišta" kasni zbog renoviranja Zemunskog i Vršačkog porodilišta - poslednja dva sa spiska ukupno 10 porodilišta koja posećujemo u prvoj fazi projekta.

Što se tiče principa organizacije rada u porodilištu, princip je isti kao i u svim drugim - sve su ostalo nijanse. Nema poseta, nema prisustvovanja pratnje porođaju, epidural je teško dobiti zbog nestašice anesteziologa... i sve tako, naopako, kako i u svim ostalim porodilištima koja smo posetili.

Doduše, ima jedna polu-dobra vest. Čuli smo da je pre neki dan bio nekakav stručni sastanak neke stručne komisije negde u gradu, šta li, koja je okupila neke naše stručnjake akušere, valjda, šta li, i da se na istom raspravljalo o stavu prema naplaćivanju kojekakvih usluga u porodilištu. Prof. dr Stanojević, kažu, bio je čvrst u svom stavu koji je dušom i telom branio - da se prisustvo pratnje porođaju MORA naplaćivati. S druge strane, prof. dr Paja Momčilov jednako čvrsto je dušom i telom branio stav da ni epidural, ni bilo kakvo drugo obezboljavanje, kao ni pratnja porođaju - ne smeju da se naplaćuju, već da ih mora pokriti obavezno zdravstveno osiguranje.

Ljudi moji, kakvo vreme došlo, još ću morati da glasam za radikale. Nego, živo me zanima, od koje li je partijske sorte dr Stanojević, jel' zna neko, da znam za koga SIGURNO da ne glasam? (Kad ne nosi bedž ko sav normalan svet!)

A u stvari, tu me već ministar baš nervira sa tom svojom demokratijom. Pretera ga, brate. Mislim, volim ja demokratiju, ama iz aviona se vidi da ovi naši stručnjaci-ginekolozi-akušeri nikad nema demokratski da se slože oko bilo čega. Njihove debate oko epidurala i pratnje porođaju traju već drugu godinu (a debatu im je naredio ministar, uz napomenu da dođu do stručnog mišljenja/zaključka PO HITNOM POSTUPKU!). Ni skupštinske sednice ne traju toliko, a da se ne donese neka odluka! Zato mislim da je krajnje vreme da ministar lupi šakom o sto i kaže: dosta više demokratske debate, biće kako ja kažem! A s njim ćemo lako, objasnićemo mu već kako i šta treba da im kaže. Samo više da lupi tom šakom o taj sto! Da ga ne bi mi lupali! (Sto - mislim. Ne ministra.)

Za sam kraj, zagonetno pitanje: ŠTA JE OVO?

Zemun04.jpg

 



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 17:26 26.02.2010

Da probam



Umetnost?
katica_zlatica katica_zlatica 17:38 26.02.2010

Re: Da probam

uros_vozdovac


Umetnost?

SHALTER?
zilikaka zilikaka 17:41 26.02.2010

Re: Da probam

Edit: Meni liči i na vrata za ...
-mačke?. Ne, prevelika su, a i mačka ne može da ih otvori.
-keruše? Ne, kao i prethodno.
.... Znam! Krmače! Veličina odgovara, a kažu i da su najinteligentnije, pa će ih otvarati nekako.
Samo, da li je snimak sa pravog mesta? Sigurno niste ništa pomešale?
Ma ono za ono. Definitivno.
katica_zlatica katica_zlatica 17:44 26.02.2010

Re: Da probam

hahha, pozarni izlaz :) vrata za zbunjivanje trudnica, mozda tako proveravaju oporavak? :) daj reci, zivo me zanima. Da se nisi malo poigrala u fotoshopu?:)
a sto se tice stanojevica, taj je u svim strankama, u svim vremenima, oktopod jedan..nego ima li komentara iz novog, miskovicevog porodilista(tzv. beogradski kbc), kakvi su tamo uslovi?
apach92 apach92 18:14 26.02.2010

Re: Da probam

evo da probam ja. Kroz to dodaju ili pokazuju bebe a da ne otvaraju cela vrata? Ako pokazuju ocevima kroz to decu jel ima jos i neko staklo iza malih vrata?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:15 26.02.2010

Re: Da probam

iz novog, miskovicevog porodilista(tzv. beogradski kbc),


Oni nemaju porodilište.
Samo ginekološko odeljenje.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:29 26.02.2010

Re: Da probam

daj reci, zivo me zanima.


Oću, će kažem.
Samo čekam prvo da neko iz dijaspore eventualno objasni o čemu se radi.
Tj., možda neko zna za kvaku (kvake?).
Možda to čudo ima na trulom zapadu, nego mi glupi ovde, to nismo nikad videli...

E, sad me živo zanima jel ima to na trulom zapadu ili ne...
antioksidant antioksidant 18:40 26.02.2010

Re: Da probam

kad otvoris unutrasnja vrata prolazi samo covek
kada otvoris spoljna mogu proci i kolica
ako sam pogodio necu vise da se javljam od sramote
jer to treba da znaju samo drstanojevic, tomica i slicni
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:52 26.02.2010

Re: Da probam

Kroz mala vrata trudnica, korisnik zdravstvene zaštite gurne stomak, koji je predmet zaštite, a ličnost trudnice ostaje gde i treba iza zatvorenih vrata na bezbednom odstojanju od zdravstvenih radnika.

Ovaj pristup ima svojih prednosti, depersonalizuje korisnika zdravstvene zaštite u dovoljnoj meri, a istovremeno pruža pristup objektu zaštite.

Ili veliki je VIP ulaz, mali je ulaz za potpalublje?
maca22 maca22 19:04 26.02.2010

Re: Da probam

apach92
evo da probam ja. Kroz to dodaju ili pokazuju bebe a da ne otvaraju cela vrata? Ako pokazuju ocevima kroz to decu jel ima jos i neko staklo iza malih vrata?

Glasam za ovu pretpostavku.
maca22 maca22 20:17 26.02.2010

Re: Da probam

...ili pokazuje žena ili beba mužu? Da se žena obraća osoblju? Ali sve to može kroz manji šalter... Da nisu izdužena vrata da se fotografiše figura, recimo sestra kako drži bebu?


edit: a i ovaj zatvorska je dobra:
katica_zlatica
vrata za zbunjivanje trudnica, mozda tako proveravaju oporavak? :)

Da provire u ćeliju. Tj. to su vrata sobe sa porodiljama. Ako uđu, mogu nešto da ih pitaju. Da nisu vrata za vizitu?
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:07 26.02.2010

Re: Da probam

Pomoć prijatelja

Kad se otvore vratanca, izgleda ovako:

zilikaka zilikaka 21:13 26.02.2010

Re: Da probam

????
El može i objašnjenje, za nas sa četvrte galerije?
apach92 apach92 21:17 26.02.2010

Re: Da probam

ahahaha, smanjuje promaju u kupatilu koja je, naucno dokazano smrtonosna u Srbiji?

preostaje samo da pitam jel to radi neki posao za porodilje ili za medicinske radnike?
maca22 maca22 21:27 26.02.2010

Re: Da probam

Praktičnost pre svega! Kakav inovativni duh.
apach92 apach92 21:50 26.02.2010

Re: Da probam

mislim da sam shvatio - ovo sluzi kad voda postane neispravna pa se ispred porodilista parkira cisterna i sprovede se shmrk za kupanje porodilja. Onda sestra isti uperi ka subjektu ali zahvaljujuci inovativnom resenju borosane jos ostanu suve?
maca22 maca22 21:54 26.02.2010

Re: Da probam

apach92
Onda sestra isti uperi ka subjektu ali zahvaljujuci inovativnom resenju borosane jos ostanu suve?

I ja mislim da je ovo jednostavno, jeftino i praktično rešenje pomoć porodilji, mada sam mislila kao nadzor, ako joj bude loše... ali ovo sa kupanjem porodilje, a da se ne ukvase borosane, odnosi kolačić.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:40 26.02.2010

Re: Da probam

Rešenje za kvake:

Ako porodilji, slučajno, pozli dok se tušira, a zaključala se u kupatilu, onda konjica uskače kroz mala vrata.

E, sad... zašto bi porodilja zaključala velika vrata, a mala ne... to mi nije baš najjasnije... a bejah u šoku kad sam čula objašnjenje, pa se ne opsetih u momentu da priupitam.

U svakom slučaju, tak'a vrata na kupatilu imaju samo apartmani.
maca22 maca22 23:48 26.02.2010

Re: Da probam

Jasno, to sam i misila, ali tu ima toliko drugih rešenja...npr zašto bi se uopšte zaključavala, pa onda ako je zaključavanje imperativ, može da ona iznutra okrene ugrađenu bravicu koja se sa spoljne strane otvara normalano ključem koji ima sestra, a ne ugrađivati vrata u vrata, duple šarke i sve...

Krugolina Borup
E, sad... zašto bi porodilja zaključala velika vrata, a mala ne... to mi nije baš najjasnije... a bejah u šoku kad sam čula objašnjenje, pa se ne opsetih u momentu da priupitam.

Verovatno su se potrduli da mala vrata imaju poseban ključ koji drži sestra i koja su uvek zaključana i otvaraju se ako (sestra telepatski zaključi da) je ženi pozlilo.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:58 26.02.2010

Re: Da probam

Verovatno su se potrduli da mala vrata imaju poseban ključ koji drži sestra i koja su uvek zaključana i otvaraju se ako (sestra telepatski zaključi da) je ženi pozlilo.


Ma, otvoriše mala vrata na licinome mestu bez ikakvog ključa. Isto ko i velika.
mixailo92 mixailo92 15:33 01.03.2010

Re: Da probam

Ja bih rekao da je ovo način kako da se porodilištu prodaju još po jedan par kvaka i šarki i dodatni radovi, a sve upakovano kao ultra-super-nepohodna-moderna vrata i fakturisano po ceni kajgane Svetoga Petra.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:18 26.02.2010

E, lepo sam

se precepila, samo kad sam naslov pročitala...u dotičnoj bolnici, ali na ginekološkom odeljenju (u petom mesecu, prve trudnoće) sam se provela ko bos po trnju...qq...ne bih da se stresiram ponovo. Žmu me je odande spasavao/otimao u spavaćici, kao vitez na belom konju. Ne ponovilo se...Živi bili, lepo se renovirali i dabogda se nikad više ne videli.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:24 26.02.2010

Još jedna pitalica

Ako je ovo DVOKREVETNI apartman...



...kakav je ovaj dole apartman?

zilikaka zilikaka 18:26 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Bez frižidera.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:27 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Bračni apartman, sa dodatnim krevetom.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:30 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Neste ni blizu!
Ladno, ladno...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:32 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Bez ventilatora?
zilikaka zilikaka 18:34 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

A šta mu dođe ono VELIKO CRNO pored TV-a na slici br. 2? Ko nešto s ušima?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:36 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

A šta mu dođe ono VELIKO CRNO pored TV-a na slici br. 2? Ko nešto s ušima?


Muzika, bre!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:37 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

zilikaka zilikaka 18:37 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Jel s Cecu?
zilikaka zilikaka 18:42 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Znaaam!
Ovaj gore je DVOKREVETNI za dve neestradne gospodže. Mož da ležu i jedu kolko ođe, al bez muziku.
Ovaj dole je takodže DVOKREVETNI (što se jasno vidi sa slike) al za estradne umjetnice. Nem da jedu, a mož da spremaju novi projekat.
maca22 maca22 19:10 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Krugolina Borup
Ako je ovo DVOKREVETNI apartman...
...kakav je ovaj dole apartman?

Jednokrevetni.


(Zašto je onaj treći krevet sa ogradicom? Tu se neko osvešćuje iz anestezije?)
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:23 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Jednokrevetni


BINGO!!!
maca22 maca22 21:07 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Krugolina Borup
Jednokrevetni


BINGO!!!

Bilo je očigledno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:24 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Bilo je očigledno


Pa, ako pitalici pristupiš kao zadatku "uočite razlike na slikama", onda se slažem - očigledno je.
maca22 maca22 21:57 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Ma pijem kafu, pa sobe vidim na isti način kao i oni.

Pa ako je neko drzak da trokrevetan tesnac naplaćuje kao dvokrevetan apartman, zašto ne bi otišao korak dalje i naplaćivao ga kao jednokrevetni. To je logika.
maca22 maca22 22:29 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

A ozbiljno, gde se to slovi za dvo- i jednokrevetna sobu? To im piše u nekom planu porodišta, u cenovniku za porodilje, na vratim samih tesnaca, to su vam rekli, ili kako? I šta su vam rekli kad ste ih pitale za taj...hmmm.... recimo, nesklad?
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 22:35 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Pa ako je neko drzak da trokrevetan tesnac naplaćuje kao dvokrevetan apartman, zašto ne bi otišao korak dalje i naplaćivao ga kao jednokrevetni. To je logika.

Ne, trokrevetni apartman se ne naplacuje kao dvokrevetni, a jos manje kao jednokrevetni. Poenta je da u periodu večne rekonstrukcije moraju da budu praktični i racionalni:
- kada neko hoce dvokrevetni apartman i dobije ga kao takvog a treći krevet se izbaci
- kad neko hoce jednokrevetni apartman takođe ga dobije kao takvog
- poštoo su zbog rekonstrukcije ograničeni kapaciteti i mogućnosti apartmani nisu uvek popunjeni, pa se u tim situacijama koriste kao obične sobe za porodilje i tada se ne naplaćuju

Ljudi koje smo tamo sreli stvarno se trude da jednom prostoru sa vrlo skučenim mogućnostima daju human karakter i gde god mogu da ga ulepšaju i učine prijatnijim. Ono što je posebno interesantno je da su se trudili da gde god mogu stave slike i nalepnice žirafa, kao simbola korektne i nenasilne komunikacije (to je vezano za program komunikacije koji kao antipode koristi komunikaciju i perspektivu Žirafe i Žabe).

Inače, boravak u dvokrevetnom apartmanu naplaćuje se 2.500 din a u jednokrevetnom 4.000 din.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:36 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

to su vam rekli,


To su nam rekli.

Iskoristim ja priliku, te za onaj jednokrevetni apartman pitam - jel može onda otac deteta da boravi s porodiljom tu u sobi, kano što na trulom zapadu borave stalno i pripomažu šta treba? Oni se smeju. Mislili da se šalim. A ja mrtva ozbiljna bila. Mislim se - pa ima krevet i za oca, i za tetku!
maca22 maca22 22:41 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

Krugolina Borup
jel može onda otac deteta da boravi s porodiljom tu u sobi, kano što na trulom zapadu borave stalno i pripomažu šta treba? Oni se smeju. Mislili da se šalim. A ja mrtva ozbiljna bila. Mislim se - pa ima krevet i za oca, i za tetku!

Pa kako je moguće da misle da se šališ nakon svih sastanaka direktora klinika i instrukcija ministrastva? Valjda su makar načuli da se o takvoj ideju negde nekako na neki način priča.
maca22 maca22 22:52 26.02.2010

Re: Još jedna pitalica

spartanka_afrodita
Ne, trokrevetni apartman se ne naplacuje kao dvokrevetni, a jos manje kao jednokrevetni. Poenta je da u periodu večne rekonstrukcije moraju da budu praktični i racionalni:
- kada neko hoce dvokrevetni apartman i dobije ga kao takvog a treći krevet se izbaci
- kad neko hoce jednokrevetni apartman takođe ga dobije kao takvog
- poštoo su zbog rekonstrukcije ograničeni kapaciteti i mogućnosti apartmani nisu uvek popunjeni, pa se u tim situacijama koriste kao obične sobe za porodilje i tada se ne naplaćuju

Ljudi koje smo tamo sreli stvarno se trude da jednom prostoru sa vrlo skučenim mogućnostima daju human karakter i gde god mogu da ga ulepšaju i učine prijatnijim. Ono što je posebno interesantno je da su se trudili da gde god mogu stave slike i nalepnice žirafa, kao simbola korektne i nenasilne komunikacije (to je vezano za program komunikacije koji kao antipode koristi komunikaciju i perspektivu Žirafe i Žabe).

A, pa lepo.. :) Hvala što si objasnila, da nije onako crno kakvim je moglo izgledati.
scabies scabies 21:12 26.02.2010

Jupi jupi jeee

Zato mislim da je krajnje vreme da ministar lupi šakom o sto i kaže: dosta više demokratske debate, biće kako ja kažem!
Da, bilo bi divno. Još da potegne kolac -gde bi nam kraj bio?!
Pa da se posle nadamo da sledeći (ako ikada sledećeg bude, grešne mi misli) neće doći na ideju da metodom lupanja po astalu (nedajbože po glavama) uređuje standarde porodilišta po idejama drStanojevića ili kakvog većeg genijalca (ako uopšte veći može postojati).
Kada je ovakva demokratska svest onih koji bi da unapređuju standarde, šta tek možemo očekivati od rigidnih i konzervativnih, pitam se
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:22 26.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

Da, bilo bi divno. Još da potegne kolac -gde bi nam kraj bio?!


Pa, jeste, Scabi, najbolje da niko ne radi ništa: niti ministar da poteže kolac, niti da lupa šakom o sto, a niti stručnjaci-ginekolozi-akušeri da išta ikad odluče.

I mirna Bačka.

Šta je po tebi rešenje? Da stručnjaci debatuju večno?
scabies scabies 21:26 26.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

Pa, jeste, Scabi, najbolje da niko ne radi ništa
To sam ja rekla? Ne sećam se...
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:28 26.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

To sam ja rekla? Ne sećam se...


Ne vrdaj, nego odgovori.
Šta je po tebi rešenje?
scabies scabies 21:37 26.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

Ne vrdaj, nego odgovori.
Ne vrdam, nego neću da odgovorim.
Ako gospodin Ministar sa svitom iz Ministarstva ne zna i ako gospoda iz ginekološko-akušerske sekcije Srpskog lekarskog društva ne znaju, a zanima ih, eto mogu slobodno da mi se jave na PP, rado ću im pomoći. Bez ikakve nadoknade.
Daj, bre, o čemu mi ovde pričamo?! Meni malo vređa zdrav razum da izmišljam toplu vodu na BloguB92. Oni koji treba da znaju, ili se dobro prave ludi ili su stvarno opasno nesposobni. U oba slučaja, ne vredi trošiti reči...
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:41 26.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

Oni koji treba da znaju, ili se dobro prave ludi ili su stvarno opasno nesposobni. U oba slučaja, ne vredi trošiti reči...


Ma, koj ti traži da trošiš reči?
Troši dela!
Šta da se RADI!?
To te pitam.
A ne šta da se piše ili priča.
maca22 maca22 21:41 26.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

Može topla voda za nas sa jeftinijim kartama? :)
lingamanovic lingamanovic 09:14 27.02.2010

Re: Jupi jupi jeee

Krugolina Borup
Da, bilo bi divno. Još da potegne kolac -gde bi nam kraj bio?! Pa, jeste, Scabi, najbolje da niko ne radi ništa: niti ministar da poteže kolac, niti da lupa šakom o sto, a niti stručnjaci-ginekolozi-akušeri da išta ikad odluče.I mirna Bačka. Šta je po tebi rešenje? Da stručnjaci debatuju večno?



Kru, a kad si bila sto ne pita majke ti ZASTO DELE PORODILJAMA NUTRICIJU, UZAS od casopisa koji pravi PRODAVAC ADAPTIRANOG MLEKA i koji vrvi od pogresnih saveta, valjda s namerom da mame sto pre prestanu da doje (ako su mucene i pocele ikad) i predju na mleko za kravlje bebe?
KRSE KODEKS, sto naravno i njih, a i Ministra Tomicu, boli...
zilikaka zilikaka 21:21 26.02.2010

Nego,

videste li vi tamo još šta, osim ove egzotike?
maca22 maca22 21:29 26.02.2010

Re: Nego,

zilikaka
videste li vi tamo još šta, osim ove egzotike?

Ja se sad stvarno brinem šta oni tamu piju sa kafom?
Vide jedno- i dvokrevetne sobe sa po TRI kreveta; nadzorna vrata u vratima tuš kabine...
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 23:09 26.02.2010

videli ;-)

Moram samo da kažem da oni vlažni zidovi u novom, renoviranom delu predstavljaju veliku frustraciju i razočarenje i ljudima koji tamo rade. Kazali su nam da je rekonstrukcija urašena prema planovima koje je odobrilo MZ a u vezi kojih niko nije konsultovao njih koji rade u porodilištu i na ginekologiji kako bi prostorije trebale funkcionalno da izgledaju i koje su njihove specifične potrebe. Prostorije koje su na slici su podrumske prostorije koje su udeljene prijemnom odeljenju za porodilje. U ostalim delovima koji nisu u podrumu a renovirani su nema ovakvih slika i deluju čisto i korektno.

Inače, došli smo im zamalo pa na rođendan, jer je KBC Zemun - Beograd juče proslavio 226 godina svog postojanja. Dobili smo i promotivni materijal na CD koji su za tu priliku napravili.
maca22 maca22 23:13 26.02.2010

Re: videli ;-)

spartanka_afrodita
Kazali su nam da je rekonstrukcija urašena prema planovima koje je odobrilo MZ a u vezi kojih niko nije konsultovao njih koji rade

MZ odobrilo. A ko je smislio planove i na osnovu čega? Kako to ide kod nas?
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 23:57 26.02.2010

Re: videli ;-)

Veruj mi ne znam, ali kakva god da je procedura u vezi toga nije baš povezana sa realnošću, starnim i funkcionalnim potrebama. Na kraju, posle višegodišnjeg renoviranja imaćemo situaciju da je potrebno ili novo renoviranje ili rekonstrukcija (ali vrlo limitirana, pošto je zgrada pod zaštitom države) i opet neće biti prilagođena ni porodiljama ni onima koji sa njima rade i treba da im pružaju usluge, a najmanje će biti u skladu sa savremenim razvojem i minimalnim standardima koje treba zadovoljiti.
maca22 maca22 00:03 27.02.2010

Re: videli ;-)

spartanka_afrodita
pošto je zgrada pod zaštitom države

A, onda mogu da pretpostavim da je neki briljantni um iz zavoda pravio plan.
jednatanja jednatanja 12:41 27.02.2010

Samo da NAGLASIM ovo

A u stvari, tu me već ministar baš nervira sa tom svojom demokratijom. Pretera ga, brate. Mislim, volim ja demokratiju, ama iz aviona se vidi da ovi naši stručnjaci-ginekolozi-akušeri nikad nema demokratski da se slože oko bilo čega. Njihove debate oko epidurala i pratnje porođaju traju već drugu godinu (a debatu im je naredio ministar, uz napomenu da dođu do stručnog mišljenja/zaključka PO HITNOM POSTUPKU!). Ni skupštinske sednice ne traju toliko, a da se ne donese neka odluka! Zato mislim da je krajnje vreme da ministar lupi šakom o sto i kaže: dosta više demokratske debate, biće kako ja kažem!


Valjda Ministar zna da li ima para da pokrije epidural i pratnju, ili ne? Od kada to nacelnici treba da odlucuju o drzavnom budzetu?

Ministre, vi ste sef, ponasajte se kao sef, idite na te sastanke, sastancite koliko treba, i onda donesite vec jednom tu odluku!
Ozren Tosic Ozren Tosic 21:09 27.02.2010

glupost

Nema poseta, nema prisustvovanja pratnje porođaju, epidural je teško dobiti zbog nestašice anesteziologa...

Sve sama glupost do guposti. Kao da bebe nece da dobiju bakterije od majke i oca kada dodju kuci. Kao da su obicne bakterije sa ulice i iz kuce opasnije od onih koje su godinama trenirale i sparingovale sa najjacim dezinfekcionim i antispeticnim sredstvima koja se upotrebljavaju u bolnicama pa i u porodilistima. Kao da nije ljudsko pravo da prisustvuje porodjaju svoga deteta.
Za sam kraj, zagonetno pitanje: ŠTA JE OVO?

Opet isto: glupost

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana