Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Hobi| Zabava

nije o platanima a ima i pesma gde peva ceca

ana_radmilovic RSS / 24.02.2010. u 05:56

 Suprotno logici, ovde je neophodno imati odgovore da bi se steklo pravo na postavljanje pitanja. Ovde je, dakle, dozvoljeno postavljati samo retorička pitanja. Kao na primer: "Ne mislite li da je 2 i 2 jednako 4?" Da lepo čoveku dodje da kaže - ne, ne mislim.

Ne mislite li da je zločin seča platana? Pa se ti usudi da kažeš: nemam pojma, odakle ja znam da li su u pravu ti "doktori za drvo", Djilas & co ili (to  tako deluje) neki večiti dežurni gradjani koji "brane" već nešto od već nekoga ko je za tu priliku označen kao zlikovac, Rome ispod Gazele od preseljenja na valjda uslovnije mesto ili već nešto...  ne mogu da se setim ima toga puno.

Naravno da mi je žao platana, rasla sam na Krstu, pamtim svoj deo Bulavara po drvoredima, isto tako mi je žao i mnogih malih ulica po tom mom starom kraju koje više ne prepoznajem, izmedju Save Kovačevića (sada Mileševske), Kneza od Semberije, Požarevačke, Lozničke i najdalje do Tomaša Ježa (a da to nije najlepši deo Beograda može da kaže samo onaj ko nema pojma :)  žao mi je svega, pa i same sebe ali posle svakodnevnog mantranja na odredjenu temu, prestane da mi bude žao. Bude dosadno. Bude toliko naporno da izaziva sasvim suprotan efekat od željenog.

Ja mislim da više i ne pamtim vreme (valjda sam tada bila još u osnovnoj školi) da nisam stalno bila gotovo prisiljena da se za nešto opredeljujem i biram za koga sam? Od najkrupnijih stvari u državi (koje će se kasnije gotovo uvek pokazati kao farsa a učesnici koji nisu profitirali će se, uglavnom, osetiti kao budale), pa do najtrivijalnijih stvari ili stvari koje bi zaista trebalo da budu moja privatna stvar. Da li pišem ćirilicom ili latinicom (šta koga briga), da li sam vernik (takodje, šta koga briga), da li sam za Artemija ili za sinod (zašto ja moram da budem za Artemija da bih mislila da je način na koji je sve uradjeno mnogo više štetan na mnogo nivoa, nego što će se pokazati korisnim, takodje, zašto moram da budem za sinod ako nemam ništa protiv ekumene i ostalih jeresi) da bi na kraju sa jednakom ozbiljnošću trebalo da dam (a kome?) odgovor da li sam  za drvorede ili za drvoseču Djilasa.

Lepo mi dodje da kažem da sam za drvoseču, i uvek za drvoseču. I da kada razgovaram sa artemijevcima kažem da je sinod super, i obrnuto. I da pišem ćirilicom "kad ne treba" i isključivo latinicom tamo gde se to tretira kao dokaz mog izdajstva.

Zašto ovo pišem? Zato što bih volela da mi još neko kaže da je umoran od toga da se svako malo za nekog djavola "opredeljuje", da mu je dosadno da ga se stalno anketira od toga da l će da se vakciniše protiv gripa preko toga da li je za podelu Kosova. Ti stalno moraš u neki djavo da se upisuješ, da se deklarišeš za svaku stvar o kojoj te, da smo iole normalni, niko ne bi ni pitao.

Ovih dana se dosta ljudi posvadjalo sa prijateljima (neki su pokušali i sa mnom - ali ne dolazi u obzir da padnem u tu napast i upustim se u raspravu) oko dogadjaja u Gračanici. Neka budem ja osoba bez stava i mišljenja, ali preskupo mi je da izgubim  neke vredne ljude koje sam upoznala  medju onima koji su verovali da vredi dati život za takve stvari  kao i one koji misle da je to kompletna besmislica.

U to ime jedna stara pesma koju su tamo nekad davno  pevale dve zvezde, po svemu medju sobom različite, dva sveta takoreći, ako to sa "dva sveta" uopšte može da postoji u stvarnosti.

Računam, pošto sam pisala o Kusturici, puštala Severinu (koja je super, samo nikako da "intelektalni" shvate da je žena, povrh svega, i jako duhovita) mogu valjda nekažnjeno da se prisetim  jedne prave, mega  antiheroine - Cece

pa kaže:



Komentari (151)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:59 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

Isidora Sekulić je na poziv uredništa Srpske književne zadruge da objavljuje svoje knjige za vreme okupacije tokom II svetskog rata odgovorila: „Kada me nema, nemojte me tražiti!“
Tomas Man je bio žestok protivnik fašizma. Knut Hamsun je, na žalost, podržavao fašiste. Zbog toga je doživeo da mu čitaoci, u znak protesta, vraćaju knjige na kućnu adresu!

Postoje trenuci u istoriji kada moraš odlučiti, zbog sebe, zbog vlastitog etičkog koda, zbog svojih potomaka! Primer nemačkog vojnika Jozefa Šulca, koji je odbio da strelja šumadijske seljake i zbog te svoje odluke bio likvidiran zajedno sa njima, ostaće večno svetlo u istoriji srpske nacije. Ili primer mladog Trebinjca Srdjana Aleksića, koji je zbog odluke da brani svog prijatelja, Bošnjaka, na smrt pretučen od strane svojih sunarodnika!
halman halman 15:06 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

To radim dostojanstva radi, da se osetim kao čovek a ne kao zgaženo biće.

Ne treba nedužni platani da plate cenu njihove bahatosti, da nekome napune dzepove a meni da pokažu da mogu da mi rade šta hoće, tada će mi i raditi šta hoće, a da im ja na to sve ćutim.

Zato ništa nema "za kasnije", tada će biti kasno.


Ајде, де, не љути се... Све си у праву, али брате досадише и Богу и народу са сечом и садњом...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:11 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

Dosadno je sto se uporno cuti i dopusta sljamu da aka Beograd kako hoce i kad hoce!
Atomski mrav Atomski mrav 15:22 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

Ајде, де, не љути се... Све си у праву, али брате досадише и Богу и народу са сечом и садњом...


Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

Ovo je često citirano ovde na blogu... možda seča platana u BG mnoge od nas ne dotiče, možda nas ni seča drveća u našem gradu ne bi doticala... ali kada se desi nešto što je nama bitno, onda nemoj da se čudimo ako se drugi neće na to osvrtati.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:25 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

Filip Mladenović
Tomas Man je bio žestok protivnik fašizma. . !

Ja, Filipe, mislim da je jedan od naših problema i to što su oni koji vole sebe da identifikuju sa Tomasom Manom a Srbiju sa Hitlerovom Nemačkom (blago je reći - neumesno) veća podrška i reklama našim "fašistima" i štetočinama iz tih opskurnih grupa, te da im prave veći marketing nego što bi ga ovi jadni za još 100 života svog delovanja mogli da naprave.
Atomski mrav Atomski mrav 15:28 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

To je samo opomena dokle može da nas vodi neopredeljivanje i guranje glave u pesak... mada imamo mi i boljih primera iz bliže prošlosti.
mariopan mariopan 15:49 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

halman
To radim dostojanstva radi, da se osetim kao čovek a ne kao zgaženo biće.

Ne treba nedužni platani da plate cenu njihove bahatosti, da nekome napune dzepove a meni da pokažu da mogu da mi rade šta hoće, tada će mi i raditi šta hoće, a da im ja na to sve ćutim.

Zato ništa nema "za kasnije", tada će biti kasno.


Ајде, де, не љути се... Све си у праву, али брате досадише и Богу и народу са сечом и садњом...

To i čekaju, da dosadimo i Bogu i narodu pa da urade šta su naumili.
Nisam ja ljuta na tebe, ljuta sam na samu ideju da se ne vredi boriti, da je sve propalo, da su svi isti, da im treba dozvoliti da nas lažu i kradu..i oni će sve to da rade i dalje.
Kada će biti dosta?
Gde ćemo da povučemo crtu?
Ja povukla crtu kod platana pre nego što počnu da seku ljude, jer moć je opojna droga, to je sledeće.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:54 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

mariopan
halman

Ja povukla crtu kod platana pre nego što počnu da seku ljude, jer moć je opojna droga, to je sledeće.


Pa dovoljno je ljudi vec "poseceno", to je stara prica, sada su na red dosli drugi zivi organizmi.
mariopan mariopan 16:14 24.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

Jelena Pavlović
mariopan
halman

Ja povukla crtu kod platana pre nego što počnu da seku ljude, jer moć je opojna droga, to je sledeće.


Pa dovoljno je ljudi vec "poseceno", to je stara prica, sada su na red dosli drugi zivi organizmi.

U pravu si, nažalost, i tada je bilo malo ljudi koji su vikali "dosta".
blogovatelj blogovatelj 06:25 25.02.2010

Re: PLATANI !!!!!!

Ja, Filipe, mislim da je jedan od naših problema i to što su oni koji vole sebe da identifikuju sa Tomasom Manom a Srbiju sa Hitlerovom Nemačkom (blago je reći - neumesno) veća podrška i reklama našim "fašistima" i štetočinama iz tih opskurnih grupa, te da im prave veći marketing nego što bi ga ovi jadni za još 100 života svog delovanja mogli da naprave.


Bravo.
Ni Seselj ne bi bio to sto je bio da mu nije bilo Vesne Pesic i Nenada Canka.
loocifer48 loocifer48 13:58 24.02.2010

slažem se

Lepo mi dodje da kažem da sam za drvoseču, i uvek za drvoseču. I da kada razgovaram sa artemijevcima kažem da je sinod super, i obrnuto. I da pišem ćirilicom "kad ne treba" i isključivo latinicom tamo gde se to tretira kao dokaz mog izdajstva.

Zašto ovo pišem? Zato što bih volela da mi još neko kaže da je umoran od toga da se svako malo za nekog djavola "opredeljuje", da mu je dosadno da ga se stalno anketira od toga da l će da se vakciniše protiv gripa preko toga da li je za podelu Kosova. Ti stalno moraš u neki djavo da se upisuješ, da se deklarišeš za svaku stvar o kojoj te, da smo iole normalni, niko ne bi ni pitao.

Toliko se slažem sa tobom u ovome, da moram da izjavim da sam apsolutno protiv.
mirelarado mirelarado 14:57 24.02.2010

Све те разумем :)

Тачно знам како ти је опредељивање за све и свашта дојадило. Ево, мени је тешко и да се определим за опредељивање или против њега. И нешто ме увек гони да покушам да разумем и другу страну. Кад размислим, да ли ћу се определити, зависи једино од тога да ли ми је неко питање битно.

Нервира ме нешто друго: потреба других да те сврстају у неки табор, да те сместе у неку од постојећих фиока. Ако си против сече платана, а и Мика је, аутоматски си у Микином табору, па си исто што и он, било да је то ледепеовац, слобоносталгичар, жути, комуњара... додати по жељи. А нисам склона да будем у фиоци, акомеразумеш. :)

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:28 24.02.2010

Re: Све те разумем :)

mirelarado
. И нешто ме увек гони да покушам да разумем и другу страну.

pa i mene, zato se i nerviram
Bili Piton Bili Piton 16:15 24.02.2010

Re: Све те разумем :)

mirelarado
Кад размислим, да ли ћу се определити, зависи једино од тога да ли ми је неко питање битно.


Jasno.

Нервира ме нешто друго: потреба других да те сврстају у неки табор, да те сместе у неку од постојећих фиока.


Meni to i ne smeta toliko, zapravo bas me briga (navikao sam). A ima tabora kojima prirodno pripadam i "fioka" u kojima se sasvim komotno osecam....


mirelarado mirelarado 16:30 24.02.2010

Re: Све те разумем :)

Bili Piton
mirelarado
Нервира ме нешто друго: потреба других да те сврстају у неки табор, да те сместе у неку од постојећих фиока.

Meni to i ne smeta toliko, zapravo bas me briga (navikao sam). A ima tabora kojima prirodno pripadam i "fioka" u kojima se sasvim komotno osecam....


Сигурно да их има, код тебе су то махом музичке, а код мене литерарне фиоке, у филмској смо заједно, научно потврђено.

Сметају ми политичке фиоке, ту сам антипротивна.
Unfuckable Unfuckable 19:41 24.02.2010

Re: Све те разумем :)

потреба других да те сврстају у неки табор, да те сместе у неку од постојећих фиока. Ако си против сече платана, а и Мика је, аутоматски си у Микином табору, па си исто што и он

bingo.
Tako dolazimo do one stare da se ipak itekako gleda Ko nešto zastupa, a ne - Šta zastupa.
Dr M Dr M 22:14 24.02.2010

Re: Све те разумем :)

потреба других да те сврстају у неки табор, да те сместе у неку од постојећих фиока.


Izlaz vidim u tome da budes toliko veliki da ne mozes da stanes ni u jednu fioku..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:17 24.02.2010

Re: Све те разумем :)

A ima tabora kojima prirodno pripadam i "fioka" u kojima se sasvim komotno osecam...

misliš, jedno drugom virimo iz fijoka, kao čarape?
talking_heads talking_heads 15:37 24.02.2010

nije o platanima a ima i pesma gde peva ce

Poštovana Ana,
dugo pratim blog i bilo je tema koje bi nekada i prokomentarisala, ali nisam. Do danas. Vaše pisanje me je pokrenulo. U pravu ste! Unazad 20 godina stalno se za nekoga ili nešto opredeljujemo, svrstavamo se u one "za" i one "protiv", iako u većini slučajeva ne bi ni trebalo da bude bitno koja je naša odluka, jer je lična, intimna.
Moje mišljenje je da ova vlast ne poštuje osnovne zakone, time duboko vređa našu inteligenciju i "tera" nas da biramo strane (da je sve bilo po zakonu ne bi bilo priče o drvoredu i drvoseči, kao ni o mnogim drugim pričama koje su nas podelile na one "za" i one "protiv". S druge strane, mi već jako dugo vodimo prilično siromašne, isprazne živote u kojima se ništa ne dešava, pa onda šta bismo drugo, nego potpuno slepo pratimo sve što nam se plasira u medijima i automatski "zauzimamo" jednu stranu. Na taj način imamo lažnan osećaj da smo učestvovali u nekom događaju, da smo deo neke priče, da se i mi nešto pitamo...a na žalost, uopšte nije tako. Nas, građane, odavno niko ništa ne pita, a još manje prihvata naše mišljenje. Tako se ponaša ova vlast. Znaju da će, kakav god skandal da je u pitanju, javnost biti uzburkana nekoliko dana, a onda će neki nov događaj zaseniti prethodni.
nurudin nurudin 15:55 24.02.2010

Предворје...


ana_radmilovic
Zašto ovo pišem? Zato što bih volela da mi još neko kaže da je umoran od toga da se svako malo za nekog djavola "opredeljuje"


Ана, вероватно се сећате оних несретника из предворја Дантеовог "Пакла" који нису заслужили ни паклене муке, а само из разлога што су били неопредељени. Увек сам био мишљења да су заправо њихове муке најгрђе, јер "нису били достојни мучења"...Има ли веће казне него да вас неко игнорише? Колико била то апсурдна ситуација, то је наша свакодневица... Само страхујем за своју будућност да ћу се једног дана придружити тим патницима из предворја .

Срдачан поздрав!
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:02 24.02.2010

Re: Предворје...

nurudin
[ .Срдачан поздрав!

i vama, nurudine, uvek
sesili sesili 19:01 24.02.2010

Re: Предворје...

Draga Ana, svaka reč kao da je moja. Toliko osoba imam u mom okruženju, koje u svojoj porodici ništa nisu u stanju da srede. Muževi nesposobni, žene ni ručak na vreme da spreme, deca na ivici nevaspitanja... Ali, uređenje države, politika vođe, predsednici država - o tome znaju SVE! I to tako žučno i bezobrazno dokazuju. A kad sam videla vaš muzički prilog, eto i mene, znala sam kakva će biti reakcija. Da se razumemo, prokomentarišem i ja po nešto što mi nije baš sto posto poznato, ali to u cilju da se informišem, da čujem stav drugih, a ne da tvrdoglavo branim svoj stav. Vas pozdravljam i znam, pardon, osećam da se ne predajete lako.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:05 24.02.2010

Re: Предворје...

sesili
. Toliko osoba imam u mom okruženju, koje u svojoj porodici ništa nisu u stanju da srede. Muževi nesposobni, žene ni ručak na vreme da spreme, deca na ivici nevaspitanja... Ali, uređenje države, politika vođe, predsednici država - o tome znaju SVE! svoj stav..

draga sesili, sve potpisujem. i to tako od kad ja pamtim politiku, a to je od neke devedesete, osamdeset devete...
Atomski mrav Atomski mrav 21:03 24.02.2010

Re: Предворје...

U to ime i ovaj muzički prilog:

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:41 24.02.2010

?

Čekaj, što porediš one reakcije na tvoje pisanje o Gračanici sa ovim dešavanjem u vezi platana? Gledao sam tamo kako retro-ljotičevci pokušavaju da te linčuju, stvarno je bilo mučno. I mislim, uopšte je muka opredeljivati se kada je kosovska muka u pitanju.

Po pitanju platana su se zaista angažovali ljudi različitih političkih uverenja. Za istoriju je to da su NSPM (prvo) i Peščanik (malo kasnije) objavili isti tekst Vladimira Milutinovića. A sad što se diže buka koja je nekome možda i dosadna, to je jedini način da se alarmira letargična javnost. Meni prvom je moglo da se desi da progutam Đilasovu udicu o "neophodnoj seči" da nije bilo tzv. bukača. Onda sam se malo više informisao pre svega privatno (znam neke ljude koji su u toj "šumarskoj" struci) a i pogledao po netu šta se priča. Ovde je linija podele na bahatu vlast koja se ponaša kao okupatorska i pobunjenih građana koji, bez obzira na politička uverenja, na to ne pristaju.
A kad krene seča idemo na ulice.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:53 24.02.2010

Re: ?

vrabac_u_steni
Čekaj, što porediš one reakcije na tvoje pisanje o Gračanici sa ovim dešavanjem u vezi platana?

ma ne poredim, osim po tome da o čemu god se radilo - kad krene ta histerija prosto dobijem želju da kažem "baš me briga i za najdivnije drvorede na svetu".
Gledao sam tamo kako retro-ljotičevci pokušavaju da te linčuju, stvarno je bilo mučno

i meni (takav je pos'o ni ja ga ne volim)
trener92 trener92 18:26 24.02.2010

Uh, što si

ljuto opredeljena!

Nemoj, pogledaj ovaj osmeh , koji "pleni"

Maligana Margot ženski biskup



"Vodu propovedati, vino piti, a gas dodati" - ovako komentariše štampa slučaj pijanstva Kesmanove, uz ocenu da je ona, ipak, imala "anđela čuvara", kada je sa 1,54 promila alkohola u krvi i vožnji kroz "crveno" bez ogrebotine.



ana_radmilovic ana_radmilovic 19:12 24.02.2010

Re: Uh, što si

trener92
"Vodu propovedati, vino piti, a gas dodati" - ovako komentariše štampa slučaj pijanstva Kesmanove, uz ocenu da je ona, ipak, imala "anđela čuvara", kada je sa 1,54 promila alkohola u krvi i vožnji kroz "crveno" bez ogrebotine.

pa šta će žena nego da pije i vozi kroz crveno?!
u to ime, pomenuta autorka i njena izvedba kompozicije "gas, gas"
mada bi mi ovde "legla" i "ave marijo" (mislim, uklapa se u temu... a ja ne mogu d' odolim)

JJ Beba JJ Beba 19:17 24.02.2010

Re: Uh, što si

pa šta će žena nego da pije i vozi kroz crveno?!

stvarno šta bi drugo?
how propriate.
trener92 trener92 19:18 24.02.2010

Re: Uh, što si

ana_radmilovic
trener92
"Vodu propovedati, vino piti, a gas dodati" - ovako komentariše štampa slučaj pijanstva Kesmanove, uz ocenu da je ona, ipak, imala "anđela čuvara", kada je sa 1,54 promila alkohola u krvi i vožnji kroz "crveno" bez ogrebotine.

pa šta će žena nego da pije i vozi kroz crveno?!
u to ime, pomenuta autorka i njena izvedba kompozicije "gas, gas"
mada bi mi ovde "legla" i "ave marijo" (mislim, uklapa se u temu... a ja ne mogu d' odolim)



Još jedan razlog za osmeh "Palma najavio dolazak Žirafe !"
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:21 24.02.2010

Re: Uh, što si

trener92

Još jedan razlog za osmeh "Palma najavio dolazak Žirafe !"

jel žirafa dolazi u skupštinu ili je će čast učiniti samo onim jagodincima? ako ne dolazi - ja pišem peticiju, žirafa da se dovede u beograd.
trener92 trener92 19:34 24.02.2010

Re: Uh, što si

ana_radmilovic
trener92

Još jedan razlog za osmeh "Palma najavio dolazak Žirafe !"

jel žirafa dolazi u skupštinu ili je će čast učiniti samo onim jagodincima? ako ne dolazi - ja pišem peticiju, žirafa da se dovede u beograd.


Ne-može ,bre , samo u Jagodinu!
p.s. a i kako da ide i skupštinu, znaš li ti kakvih tamo ima ..... likova!
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:05 24.02.2010

Re: Uh, što si

trener92

Ne-može ,bre , samo u Jagodinu!p.s. a i kako da ide i skupštinu, znaš li ti kakvih tamo ima ..... likova!

pa što si takav! ja mislila šta fali da zaseda žirafa. kad je nešto posebno važno
crossover crossover 22:59 24.02.2010

Re: Uh, što si

ana_radmilovic
pa što si takav! ja mislila šta fali da zaseda žirafa. kad je nešto posebno važno

Не долази у обзир. Треба тамо нешто да јој се деси после ћемо ми да будемо криви. Замисли да је неко гађа ципелама или полива водом, само ћемо да навучемо себи беду на врат, треба после да нас јуре разноразне Орке и Гринписови. Ако већ нека животиња мора да иде у скупштину најбоље је да то буде лав или тигар.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:20 24.02.2010

Re: Uh, što si

crossover

Не долази у обзир. Треба тамо нешто да јој се деси после ћемо ми да будемо криви. .

pa dobro ajde, ima smisla. mislila sam žirafa jer su gradjani već upoznati s njenim dolaskom, imamo neki prisan odnos hoću da kažem...
crossover crossover 23:30 24.02.2010

Re: Uh, što si

ana_radmilovic
mislila sam žirafa jer su gradjani već upoznati s njenim dolaskom, imamo neki prisan odnos hoću da kažem...

Па, јесте, заволели је људи, некако к’о своју. Ал’ не би се она тамо снашла, сирома, биљојед је то, емотивац...
Filip2412 Filip2412 02:21 25.02.2010

Re: Uh, što si

joj kad cujem cecu & severinu tak sam hepi sto sam u kanadi pa je jedino mesto gde nehotchno mogu da se sretnem sa njima B92 blog
loader loader 18:30 24.02.2010

Beli blues




Olga Medenica Olga Medenica 22:56 24.02.2010

Evo i mene, o platanima!

Salim se.
odgovor da li sam za drvorede ili za drvoseču Djilasa.

To je i problem u Srbiji, stalno neko nesto mora da se opredeljuje, kao deca u skolskom dvoristu.
zaso neko ne moze da bude i za Djilasa a protiv sece platana?
zasto sve mora da bude tako iskljucivo? Zasto sve mora da se do koske izpolitizira?

Ovo meni izgleda kao da Srbi nisu dorasli do visepartijskog sistema i nisu u stanju da barataju raznim idejama, na raznim nivoima nego je visepartijski sistem shvacen kao neko KLANSKO drustvo gde je sve za ili protiv 100%.
To nikako nije dobro.

Kada cemo da cujemo JA SAM ZA DRVOSECU ALI on GRESI U OVOME ILI ONOME ?

Kako moze ta ZA ili PROTIV iskljucivost da bude dobra i za koga?
To strancarenje je jedan od razloga sto nam nekako lose ide.



.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:13 24.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

Ovo meni izgleda kao da Srbi nisu dorasli do visepartijskog sistema i nisu u stanju da barataju raznim idejama, na raznim nivoima nego je visepartijski sistem shvacen kao neko KLANSKO drustvo gde je sve za ili protiv 100%.

igzektli.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:43 24.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

Olga Medenica
Salim se.
..

prepadoh se sad!

nurudin nurudin 01:57 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!


ana_radmilovic
prepadoh se sad


Недајете се, Ана...

Највећи проблем наше мајке Србије јесте примораност људи на политичко опредељење, ако ниси члан неке партије гледају на тебе као да си, не дај Боже болестан...Нема посла, нема напредовања у каријери. Директор неке фирме, институције, можеш да постанеш само ако си члан неке партије. Све друго није важно, па тако, нпр., директор позоришта или библиотеке може да буде цариник, економиста, студент...али, важно је да буде политички јасно опредељен. Стручност, искуство, вештине, просек...за то те и не питају, заправо и не будеш у прилици да те питају, јер ниси опредељен, и тако у круг...

У вези са платанима, мислим, дајте немојте...Када ћемо једном да схватимо да о платанима не расправљају театролози и драматурзи (које узгред, будиречено, ИЗУЗЕТНО ПОШТУЈЕМ), о црквеним односима не расправљају "образовци"(о којима не бих да се изјашњавам, није пристојно)...

Биће нам боље када глумац најбоље одглуми, када пекар најбоље испече хлеб, када професор најбоље одржи свој час...али, како да глумац најбоље одглуми кад за уметничког директора има цариника...А, зашто глумац не управља позориштем - па, зато што није политички опредељен, и тако, опет у круг...

П.С. Но мучно је, најмучније...
П.С.С. Драга Ана, надам се да ово није трол, али, ако сте супротног мишљења, сагласан сам да избришете коментар...
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:03 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

nurudin

П.С. Но мучно је, најмучније...П.С.С. Драга Ана, надам се да ово није трол, али, ако сте супротног мишљења, сагласан сам да избришете коментар...

Nurudine, pa vi to mene podsećate na Svakidašnju jadikovku... :)
naopako da obrišem
Kako je teško biti star, a biti mlad, i gaziti po cestama ... znate dalje,
i hvala
Atomski mrav Atomski mrav 09:23 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

Možda nam "opredeljivanje po svaku cenu" neće doneti ništa dobro, ali ni nezainteresovanost + kukanje kako nam je loše nisu dobitna kombinacija...
nurudin nurudin 15:44 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!


ana_radmilovic
Nurudine, pa vi to mene podsećate na Svakidašnju jadikovku


Камо среће да иког у Србији, па и Вас, треба да подсећам на Свакидашњу јадиковку, сви је, Ана, знају наизуст, у по' дана и по' ноћи...

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:54 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

nurudin

Камо среће да иког у Србији, па и Вас, треба да подсећам на Свакидашњу јадиковку, сви је, Ана, знају наизуст, у по' дана и по' ноћи...

E znaju djavola, Nurudine, da izvinite - ovde 'de sam ja ne znaju ni ko je Ujević... ma kakav Ujević... znaju da ima onaj Ćosić, pa onda Ćosić, zatim Ćosić... ajde, lažem, znaju i za Bećkovića da ne budem nepravedna. I ono od Dese, kad Gračanica ne bi bila od kamena (eto, i Desa je znala da ode Kosmet...)

eto, kad sam se dala isprovocirat'
pogodili ste me s pesmom, mogla bih svaki dan da je recitujem ko vernici Oče naš
nurudin nurudin 16:06 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

ana_radmilovic
E znaju djavola, Nurudine, da izvinite


Ана, мислио са у НАЈПРЕНОСНИЈЕМ ЗНАЧЕЊУ..., са посебним акцентом на јадиковку, па тек онда свакидашњу...

А, Шербеџија је само за Вас, за угодно по подне... (није нека визуелна пратња, ал' је зато добар снимак).

П. С. Сигурни сте за Ћосића?
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:04 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

nurudin
).П. С. Сигурни сте за Ћосића?

apsolutno sigurna.
Olga Medenica Olga Medenica 17:18 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!

Možda nam "opredeljivanje po svaku cenu" neće doneti ništa dobro, ali ni nezainteresovanost + kukanje kako nam je loše nisu dobitna kombinacija...


To su dve strane jednog istog luzerskog paketa.
nurudin nurudin 21:59 25.02.2010

Re: Evo i mene, o platanima!


ana_radmilovic
eto, kad sam se dala isprovocirat


Ана, ја сам се данас мало нашалио, заиста ми није била намера да Вас испровоцирам, жао ми је...
g.radicevic g.radicevic 09:00 25.02.2010

....

ne da sam umoran,
vec mi je muka
a onda mi je muka, shto mi je muka


JEDAN vs Cane

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana