Društvo| Ekologija| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Moj grad

Da li su bolesni platani ili odluka da se oni poseku?

Nune Popović RSS / 17.02.2010. u 22:53

SPRECIMO-SECU-PLATANA-U-BEOGRADU.gif

Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda, oglušio se o brojne pozive, molbe, apele i argumente stručne, intelektualne i šire javnosti, koji su mu upućeni kako bi se preispitala odluka da se poseku platani u Bulevaru kralja Aleksandra.

Prema onome što se moglo čuti i pročitati, Đilasov "stručni" alibi za seču platana je neka studija Šumarskog fakulteta. Međutim, ta studija nije javnosti dostupna na uvid. Đilas takođe izjavljuje da su odluku o seči platana doneli stručnjaci, ali ne kaže koji. S druge strane, kao razlog za navodno oboljevanje platana, navodi se nestručno orezivanje stabala u prošlosti, ali se ne spominje ko je odgovoran za takvo uništavanje stabala i kakve će posledice snositi. Na taj način je grubo prekšena osnovna demokratska procedura, pa je time Đilasovo ponašanje indikativno opasno i u širem kontekstu.

Đilasova priča o brizi za građane kao razlogu seče platana, baš kao nekada pozivanje na patriotizam, najčešće su se u praksi pokazali kao čista demagogija i jeftina maska za ostvarivanje ciljeva koji su u suprotnosti sa opštim interesom.

Priča o zasadjivanju novih platana, nakon što se stari poseku, "koji će za sedam godina da porastu u još lepši drvored", mnogim ljudima zvuči cinično i nedvosmisleno podseća na rušenje čuvenog mosta u Mostaru pod parolom njegovog rušitelja "sagradićemo stariji i lepši".

Ako su platani zaista neizlečivo bolesni i opasni po život stanovnika Beograda, kako govori gradonačelnik Đilas, a što je osporio deo stručne javnosti i u šta sumnja intelektualna i šira javnost, postavlja se logično pitanje: u čemu je problem javno objaviti studiju Šumarskog fakulteta i ostale podatke od javnog značaja u kojima se tvrdi da platane treba poseći? Šta je prepreka da se otvori javna stručna rasprava na tu temu, koja bi trebalo da uključi i međunarodne stručnjake? Zar građani Beograda, poreski obveznici i ljudi koji su glasali za demokratiju, to ne zaslužuju!? Da li Beograđanima bilo ko može ponovo da uskrati tu osnovnu demokratsku praksu i osnovno ljudsko pravo za koje su se dugo borili?

Đilasovo ponašanje deluje kao da se naslađuje molbama koje su mu upućene da preispita odluku o seči platana, kao što se i Milošević nasladjivao 1991. godine kada ga je Đilas, kao vođa studentskog protesta, zamolio da učini uslugu svom narodu i odstupi sa mesta predsednika.

Zato osnovano sumnjam da je odluka da se poseku platani, bolesnija od stabala čiju seču odobrava Dragan Đilas, umesto da učini sve da ih leči i spašava, u interesu svojih sugrađana.

 

 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:02 17.02.2010

Da li su bolesni platani

ili odluka da se oni poseku?
bolesni su oni koji su odluku doneli.
AlexDunja AlexDunja 23:05 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Zato osnovano sumnjam da je odluka da se poseku platani, bolesnija od stabala čiju seču odobrava Dragan Đilas, umesto da učini sve da ih leči i spašava, u interesu svojih sugrađana.

i ja.
Nune Popović Nune Popović 23:06 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

bolesni su oni koji su odluku doneli.


a sramota su oni koji ćute, sve heroji i prvoborci iz salona, ekolozi, eksperti, oni što osvešćuju javnost o ekološkim i drugim demokratskim vredno$tima...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:06 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

i da bude još luđe, postoje DVE studije istog fakulteta.
ivana23 ivana23 23:08 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

drug.clan drug.clan 23:13 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Nune Popović
bolesni su oni koji su odluku doneli.


a sramota su oni koji ćute, sve heroji i prvoborci iz salona, ekolozi, eksperti, oni što osvešćuju javnost o ekološkim i drugim demokratskim vredno$tima...




pa ne smeju vlasniku i finansijeru da se zameraju
Nune Popović Nune Popović 23:14 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

i da bude još luđe, postoje DVE studije istog fakulteta.


Jesu obe javno objavili, na nekom sakrivenom linku koji ni drug google ne može da pronađe?
margos margos 23:16 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Morbidno, ali mi pada na pamet da će jednog dana tako da uklanjaju starije od xy godina, uz obrazloženje da su bolesni, a nisu dobro lečeni, pa... :(((
Nune Popović Nune Popović 23:21 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Morbidno, ali mi pada na pamet da će jednog dana tako da uklanjaju starije od xy godina, uz obrazloženje da su bolesni, a nisu dobro lečeni, pa... :(((


Isto mi je palo na pamet, da li je sledeće uklanjanje starih i bespomoćnih građana iz autobusa, čekaonica u domovima zdravlja, poštama...? Naravno, zbog interesa zdravih, mladih i sposobnih...
Nune Popović Nune Popović 23:22 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Re: Da li su bolesni platani

Zato osnovano sumnjam da je odluka da se poseku platani, bolesnija od stabala čiju seču odobrava Dragan Đilas, umesto da učini sve da ih leči i spašava, u interesu svojih sugrađana.


i ja.


to su mi rekli mnogi ljudi...
drug.clan drug.clan 23:23 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

margos
Morbidno, ali mi pada na pamet da će jednog dana tako da uklanjaju starije od xy godina, uz obrazloženje da su bolesni, a nisu dobro lečeni, pa... :(((

u americi to vec rade i zove se "Health Insurance Lifetime Benefits" i "precondition - medically uninsurable"
AlexDunja AlexDunja 23:23 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani


Isto mi je palo na pamet, da li je sledeće uklanjanje starih i bespomoćnih građana iz autobusa, čekaonica u domovima zdravlja, poštama...? Naravno, zbog interesa zdravih, mladih i sposobnih...

ne mračite vas dvoje:)

ne misle oni tako daleko.
ovo su samo parice:)
Nune Popović Nune Popović 23:28 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

loše iskustvo je poprilično gadna stvar. Svaki totalitarizam ulazi na mala vrata i obično "niko ne bi mogao ni da pomisli..." kad ono - lenjin, hitler, staljin, tito, sloba... očas posla pustoš koja se decenijama ne može popraviti
margos margos 23:28 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

ne mracite vas dvoje:)

Ne bih da mračim, ali parice se daju napraviti na svemu, samo kad se napravi dobar biznis plan i naravno, ako imaš prolaz.

AlexDunja AlexDunja 23:31 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Ne bih da mračim, ali parice se daju napraviti na svemu, samo kad se napravi dobar biznis plan i naravno, ako imaš prolaz.

znam bre margo,
al' bas mi nesto bilo lepo veceras...
mirelarado mirelarado 23:31 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

margos
Ne bih da mračim, ali parice se daju napraviti na svemu, samo kad se napravi dobar biznis plan i naravno, ako imaš prolaz.


И можеш да затвориш конструкцију. :(((
margos margos 23:32 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

znam bre margo,
al' bas mi nesto bilo lepo veceras...

Nećem da kvarim, evo Mirela je to stručno zaokružila.
Vlada rečima, nije da nije. :)
AlexDunja AlexDunja 23:35 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Vlada rečima, nije da nije. :)

to ta lno!
note, evo ti cvetic
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:37 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

ali parice se daju napraviti na svemu

smrt je najsigurniji posao.
mirelarado mirelarado 23:38 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

AlexDunja
note, evo ti cvetic


Цветићи и вама двема:

Ал' шта ћемо с овима што затварају своју конструкцију, упркос незадовољству грађана?
Nune Popović Nune Popović 23:40 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

smrt je najsigurniji posao.


tačno tako, a ovi primerci su baš dugački...
AlexDunja AlexDunja 23:43 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

упркос незадовољству грађана?

imam utisak da vole...
sto vise uprkos.

i ljutim se, a ne znam sta.
margos margos 23:45 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Ал' шта ћемо с овима што затварају своју конструкцију, упркос незадовољству грађана?

Akcija ''Zaštitimo beogradske platane'' traje već neko vreme i čini mi se da je dosta bučna, no iskreno, mislim da relativno mali broj ljudi RAZMIŠLJA, uglavnom se povinuju izjavama iz televizora uz sleganje ramenima.



mariopan mariopan 23:49 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

margos
Morbidno, ali mi pada na pamet da će jednog dana tako da uklanjaju starije od xy godina, uz obrazloženje da su bolesni, a nisu dobro lečeni, pa... :(((

Jaoooo ne bi me čudilo.
Em stari, em bolesni, em mogu nekome da padnu na glavu, skupa kola, na ruke, na leđa, na krevet i slično, a samo koštaju, ništa ne rade.
Nune Popović Nune Popović 23:58 17.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Akcija "Sačuvajmo BG platane" na Fejsu ima 13,116 članova, među kojima su mnoge javne ličnosti, pokrenute su peticije, oglasile su se zaista ugledne ličnosti i to jako konkretno i korektno. Kulturno. Argumentovano. Civilizovano. Građanski. Demokratski. Svetski. Odgovorno.

A Đilasovo ponašanje je jako nekulturno i osiono. To je činjenično stanje stvari. Arogancija & ignorancija na delu. Pametnom čoveku bi bilo dosta da čuje nekoliko pametnih ljudi pa da se zamisli i bude mudriji. Ali Đilasa to kao da provocira pa "udara kontru", jer se on, kao, "nikog ne boji", jer glumi ne znam ni ja šta ni zašto, a verujem da ni sam sebi nije jasan, posebno ako ima neke ozbiljne ambicije u politici, na kursu demokratske i građanske opcije.

Vrlo čudno i razočaravajuće ponašanje demokratskog gradonačelnika. Ponaša se kao da Beograd nije njegov grad, kao da ne živi u njemu.
margos margos 00:07 18.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

U pravu si - među tih 13 116 članova i onih koji su potpisali peticiju ima vrlo uglednih ljudi i za demokratskog gradonačelnika bi to trebalo da ima težinu, svakako.
No, on računa na onih milion i po koji sležu ramenima i veruju mu da tako mora da se uradi kako je on rekao. Njegovu ignoranciju i aroganciju tumače odlučnošću i 'čovek je u pravu... pa stoje stručnjaci i institucije iza te odluke, nije on to sam smislio i odlučio'.
hazar hazar 00:34 18.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Ali Đilasa to kao da provocira pa "udara kontru", jer se on, kao, "nikog ne boji", jer glumi ne znam ni ja šta ni zašto, a verujem da ni sam sebi nije jasan, posebno ako ima neke ozbiljne ambicije u politici, na kursu demokratske i građanske opcije.

Rekao bih da je pozicija gradonačelnika Beograda vrhunska ambicija za svakog ko se bavi politikom. To mu dođe treći čovek u državi.
maksa83 maksa83 01:42 18.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Morbidno, ali mi pada na pamet da će jednog dana tako da uklanjaju starije od xy godina, uz obrazloženje da su bolesni, a nisu dobro lečeni, pa... :(((

To zavisi od toga koliko grobljanski posao bude unosan i ko ga bude držao.
tripraseta92 tripraseta92 03:05 18.02.2010

Re: bolesti razne

Srđan Mitrović
Da li su bolesni platani ili odluka da se oni poseku?


ili neko i nesto trece?????

Hm! Pa svaki majstor iz Gradskog zelenila zna recept kako da drvo "otruje"! Za vrlo kratko vreme, drvo pocne da truli i da se susi. I tada Gradsko zel. MORA da ga isece. Jer, je BOLESNO.
Taj metod se primenjuje kad neko HOCE da posece drvo koje nije za secu!



Re: bolesti razne

ideja:
da se se zvanicno zatrazi, preko kancelarije poverenika za informacije od javnog znacaja, uvid u studiju koja je pokazala da se platani moraju seci.
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 09:02 18.02.2010

Re: Da li su bolesni platani

Jesu obe javno objavili, na nekom sakrivenom linku koji ni drug google ne može da pronađe?

bindu bindu 23:15 17.02.2010

.

na kraju samo ostaje da se isproba civilna neposlusnost.
Nune Popović Nune Popović 23:24 17.02.2010

Re: .

Mene više zabrinjava što Đilas ignoriše građansku neposlušnost, koja je već na delu
drug.clan drug.clan 23:26 17.02.2010

Re: .

Nune Popović
Mene više zabrinjava što Đilas ignoriše građansku neposlušnost, koja je već na delu


treba masovno prestati placati poreze, karte u gradskom prevozu, parking, racune, ... onda nece moci ignorisati
bindu bindu 23:36 17.02.2010

Re: .

Nune Popović
Mene više zabrinjava što Đilas ignoriše građansku neposlušnost, koja je već na delu


mislila sam na onu zadnju, kad budu morali fizicki da nas uklanjaju sa mesta dogadjaja....
Nune Popović Nune Popović 23:41 17.02.2010

Re: .

mislila sam na onu zadnju, kad budu morali fizicki da nas uklanjaju sa mesta dogadjaja....


nije strašno, može se preživeti

bindu bindu 23:52 17.02.2010

Re: .

Nune Popović
mislila sam na onu zadnju, kad budu morali fizicki da nas uklanjaju sa mesta dogadjaja....


nije strašno, može se preživeti




znam. to si ti.
btw suuuupeeer su ti slike
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:41 17.02.2010

$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kakvi gradjani, kakvi bakraci....dobijene su pare, stavljene u dzep....Nikogovici tajkunovici prekrajaju Beograd kako im volja, kao da je njihova prćija....
Nune Popović Nune Popović 23:46 17.02.2010

Re: $$$$$$$$$$$$$$$$$

mislim da pogrešno ulaziti u pretpostavke takve vrste, svejedno mi je, u krajnjoj liniji, šta je pozadina.

kao građanin mogu da kažem svoje načelno mišljenje i argumente zašto sam protiv i zašto ne dozvoljavam da me prave ludim i da pocenjuju moju svest i informisanost o mojim pravima, osnovama demokratskog vladanja i o osnovnom redu kada se donose odluke koje me se, itekako, tiču, baš kao i mnoge druge ljude
mariopan mariopan 23:51 17.02.2010

Re: $$$$$$$$$$$$$$$$$

Zašto kažemo "demagog" kada umamo lepu domaću reč LAŽOV?
Kupujmo domaće.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:53 18.02.2010

Re: $$$$$$$$$$$$$$$$$

Nune Popović
mislim da pogrešno ulaziti u pretpostavke takve vrste, svejedno mi je, u krajnjoj liniji, šta je pozadina.


Meni zaista nije svejedno da li se neko bogati tako sto unistava moj grad.
mlekac mlekac 07:48 18.02.2010

Re: $$$$$$$$$$$$$$$$$

mariopan
Zašto kažemo "demagog" kada umamo lepu domaću reč LAŽOV?
Kupujmo domaće.

Milan Novković Milan Novković 23:55 17.02.2010

Sigurno....

Zato osnovano sumnjam da je odluka da se poseku platani, bolesnija od stabala čiju seču odobrava Dragan Đilas, umesto da učini sve da ih leči i spašava, u interesu svojih sugrađana.

....bolesnija.

Verovatno dovoljno bolesnija da može da garantuje da su nečiji ozbiljni, sebični interesi u pitanju (tj da nemaju veze sa Beograđanima).

Teško bi bilo malu decu ubediti da treba seći argumentima kakvi se koriste.
Nune Popović Nune Popović 00:02 18.02.2010

Re: Sigurno....

E dragi Milane, ti kao svetski gospodin, kad to kažeš... Trebalo bi da se stidi na koju foru pokušava da učini tako veliki zahvat kao što je odstranjivanje velikog entiteta Beograda, koji ima tako veliko i simboličko i u suštinsko značenje i funkciju, kao platani u Bulevaru...

Znaš kako kažu: NIJE ŠTO LAŽE, NEGO ŠTO MISLI DA MU VERUJEM...
ssvetlana92 ssvetlana92 00:00 18.02.2010

Iskustvo

nam je ne može biti bogatije, kad su njihove laži i izgovori u pitanju. Da su nam lepo rekli, smetaju nam golubija govna po kolima ili treba da napravimo parkinge od kojih ćemo imati koristi..oni smišljaju bolest i to neizlečivu, pa navodno ceo drvored mora da se poseče. E bre, ja moljakam godinama da mi poseku jablanove koji su truli da truliji ne mogu biti, a oni bez 4.000 evrića neće da razgovaraju. Boli ih baš što su bolesni..
mariopan mariopan 00:07 18.02.2010

Re: Iskustvo

ssvetlana92
nam je ne može biti bogatije, kad su njihove laži i izgovori u pitanju. Da su nam lepo rekli, smetaju nam golubija govna po kolima ili treba da napravimo parkinge od kojih ćemo imati koristi..oni smišljaju bolest i to neizlečivu, pa navodno ceo drvored mora da se poseče. E bre, ja moljakam godinama da mi poseku jablanove koji su truli da truliji ne mogu biti, a oni bez 4.000 evrića neće da razgovaraju. Boli ih baš što su bolesni..

Pa kad su već navalili da seku da ih pošaljemo kod tebe i to za "dz" da ti odrade, i ti si u gradu, i to je "opasno i bolesno drveće" ali stvarno? Znam da su truli već si pisala o tome samo su problem 4 000 evića. Onda sam se zapitala koliki je biznis poseći 400 stabala ako je seča 4 jablana 4 000 evra? Evo neka seku opasno drveće! ,
Neka budu korisni gradu i građanima.
Nune Popović Nune Popović 00:10 18.02.2010

Re: Iskustvo

Da su nam lepo rekli...


Nema lepo, kako to misliš lepo? Šta si ti to videla da znaju lepo, kulturno, odgovorno da urade? To su pogrešne osobine, ako želiš da uspeš u Srbiji.

Bolje je tebi da i ti kreneš osiono, bezobrazno, arogantno... možda ćeš uspeti u životu (sledećem)... Čini mi se da je to poruka. Umesto, hajde da se dogovorimo, hajde da se svađamo, pa ću ti pokazati ko je jači. Meni liči da je to način nastupa gradonačelnika...
ssvetlana92 ssvetlana92 00:13 18.02.2010

Re: Iskustvo

Jeste pisala sam ali niko nije reagovao. Kukala sam i u Gradskom zelenilu ali kao što rekoh, nema priče bez love. Pet jablana koji sa prvim vetrom (malo jačim) mogu da naprave neopisivu štetu ili tragediju, ne daj Bože. I niko ništa, pošto nas nekoliko stanara koristimo to dvorište, na koje inače nemamo nikakva prava, samo obaveze.
Zezaju nas da brinu o gradjanima, samo gledaju ko će to da plati! Jedina briga je kako opelješiti gradjane.
Nune Popović Nune Popović 00:15 18.02.2010

Re: Iskustvo

Probaj da im javiš da ispred zgrade imate pet trulih platana
ssvetlana92 ssvetlana92 00:18 18.02.2010

Re: Iskustvo

Nema lepo, kako to misliš lepo?

U pravu si, ja sam išla sve po protokolu. Kuc kuc..izvinite, trulo drveće samo što nije ubilo nekoga..molim vas..posecite ih, srušiće nam zgradu, ima ih samo pet komada...nema instalacija u okolini..pliz! I dobila sam tras, račun 4.000,oo evrića..
Nisu se ni nasmejali..možda iza ledja
ssvetlana92 ssvetlana92 00:21 18.02.2010

Re: Iskustvo

Probaj da im javiš da ispred zgrade imate pet trulih platana

Ispred zgrade su odavno posekli i napravili parking. Priča je bila identična..zasadićemo nove. Problem je što je u dvorištu i nema plana za parking mesta!
mariopan mariopan 00:23 18.02.2010

Re: Iskustvo

Nune Popović
Probaj da im javiš da ispred zgrade imate pet trulih platana

ivana23 ivana23 00:16 18.02.2010

***

Nune Popović Nune Popović 00:24 18.02.2010

Re: ***

ivana23 ivana23 00:30 18.02.2010

Re: ***

Nune Popović

Ja tu fotku okacila kod Olge
Nune Popović Nune Popović 00:34 18.02.2010

Re: ***

Tamara Ćetković Tamara Ćetković 08:48 18.02.2010

Re: ***

Tamara Ćetković Tamara Ćetković 08:53 18.02.2010

Re: ***

dexter92 dexter92 00:16 18.02.2010

Bunt chemu?

Gledam vec danima bunt protiv seche platana u bgdu na blogu..
whats the fuckin point?
Moj utisak je da se u ovoj zemlji ljudi ne bi pobunili ni da se donese dekret da se svakom odsece noga!
Odseci ce platane, prodace drva za ogrev, posadice druge...whats the big deal??
Niko ne zivi vecno, pa ni platani.
mariopan mariopan 00:28 18.02.2010

Re: Bunt chemu?

Odseci ce platane, prodace drva za ogrev,

Neće za ogrev, to je PLEMENITO DRVO od koga se pravi plemeniti nameštaj ili furnir - čitaj -SKUPO.
Niko ne živi večito pa ni platani, oni žive oko 300 godina, znači da su ovi naši u NAJLEPŠEM ŽIVOTNOM DOBU.
Treba da nas nadžive, nisu oni krivi što ljudi ne žive 300 godina. Zar zato da ih posečemo ili zato da neko od njih napravi stolicu, furnir (kilo love) ili iverje?
A bunt čemu?
Ničemu, tebe neka lažu ti si na to pristao, ja nisam. Otuda bunt.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:29 18.02.2010

Re: Bunt chemu?

bunt čemu?
Ničemu, ubijamo vreme...kao pitamo se za nešto..pa tako, malo galamimo
margos margos 00:30 18.02.2010

Re: Bunt chemu?

Jes vala, evo rekoše na vestima, počinje seča u pola osam izjutra... i da, to je sve za naše dobro.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:31 18.02.2010

Re: Bunt chemu?

Neće za ogrev, to je PLEMENITO DRVO od koga se pravi plemeniti nameštaj ili furnir - čitaj -SKUPO.

Aha, zato mene ne konstatuju, jer ovi bedni jablanovi nisu ni za ogrev, sve šuplje.
bindu bindu 00:31 18.02.2010

Re: Bunt chemu?

whats the fuckin point?


practice makes perfect
ssvetlana92 ssvetlana92 00:32 18.02.2010

Re: Bunt chemu?

i da, to je sve za naše dobro.

Kako da ne!
Nune Popović Nune Popović 00:32 18.02.2010

Drvo se leči, reci NE seči

bindu bindu 01:00 18.02.2010

Re: Bunt chemu?


Ničemu, tebe neka lažu ti si na to pristao, ja nisam. Otuda bunt.

Re: Bunt chemu?

zanima me odakle podatak u intervjuu sa gradonacelnikom da je drvece staro 80 godina?!
Olga Medenica Olga Medenica 00:47 18.02.2010

Gradonacelnik

je u emisiji svet u dva a u povodu ovog protesta (danas, mozete slusati na sajtu b92) manje vise rekao da ako umes da pevas pevaj, ako umes da pises pisi (ako umes da kuvas kuvaj?) a ostavi drvece strucnjacima koji se u to razumeju.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:59 18.02.2010

Re: Gradonacelnik

Pravo kaže, kad mi ne znamo sa parama, on će da nam ih potroši.
Ko zna, zna!
Nune Popović Nune Popović 01:00 18.02.2010

Re: Gradonacelnik

uh, zaboravio samo da kaže kojim stručnjacima. Jel možda istim onim što su stručno orezivali platane pa su, navodno, zbog toga oboleli?
Milan Novković Milan Novković 01:17 18.02.2010

Re: Gradonacelnik

Olga Medenica
je u emisiji svet u dva a u povodu ovog protesta (danas, mozete slusati na sajtu b92) manje vise rekao da ako umes da pevas pevaj, ako umes da pises pisi (ako umes da kuvas kuvaj?) a ostavi drvece strucnjacima koji se u to razumeju.

Ili, u manje politički korektnoj formi, "ako ne umeš nemoj". Kriminalan rezon de-facto kriminalnog project managera.

Po toj logici ako ne umeš da budeš manager nemoj (jedan od štetnijih paradoksa demokratije je što career politicians koji nisu nikad radili management ni jednog ozbiljnijeg projekta, ili nijednog uopšte, u oblasti u kojoj su odjednom izabrani da vode odjednom vole ne samo da budu na vrhu te piramidice nego umišljaju da znaju i da im je i po kriterijumu stručnosti mesto baš tu na vrhu).

Da je polu-pošten i polu-stručan valjda bi otvoreno diskutovao o temi, a zbog vanrednog rizika doveo još nekog stručnog da mu da još jedno mišljenje.

Nekog iz londonskog Kew Gardens, na primer (ovde bi ga English Heritage poslali na sud da odseče jedno takvo drvo bez ozbiljne diskusije, a u ozbiljan zatvor da poseče drvored).

Pošto Beograđani, očigledno, nisu "umeli" kad su ga izabrali za gradonačelnika treba ovo da mu zapamte (taj ima svakojake ambicije, priča se).

I on je bio DS kandidat, zar ne?
mariopan mariopan 01:31 18.02.2010

Re: Gradonacelnik

Olga Medenica
je u emisiji svet u dva a u povodu ovog protesta (danas, mozete slusati na sajtu b92) manje vise rekao da ako umes da pevas pevaj, ako umes da pises pisi (ako umes da kuvas kuvaj?) a ostavi drvece strucnjacima koji se u to razumeju.

Po toj logici ni on ne bi trebao da bude gradonačelnik.

Re: Gradonacelnik

[quote]Po toj logici ako ne umeš da budeš manager nemoj (jedan od štetnijih paradoksa demokratije je što career politicians koji nisu nikad radili management ni jednog ozbiljnijeg projekta, ili nijednog uopšte, u oblasti u kojoj su odjednom izabrani da vode odjednom vole ne samo da budu na vrhu te piramidice nego umišljaju da znaju i da im je i po kriterijumu stručnosti mesto baš tu na vrhu).



samo da naglasim u cemu je koren svih problema domacih institucija
zlizlaja zlizlaja 00:57 18.02.2010

Sombor

Olga Medenica Olga Medenica 01:03 18.02.2010

Re: Sombor

Neeeee!
Bez komentara.
Nune Popović Nune Popović 01:03 18.02.2010

Re: Sombor

To je taj trend, seci i popločaj. A imate i zelenilo, baš su lepi žbunići...
bindu bindu 01:05 18.02.2010

Re: Sombor

zlizlaja

Somborska Glavna Ulica Nekad
i
SaD
u režiji DS


pa zar ni jedno drvo da ostave
AlexDunja AlexDunja 01:05 18.02.2010

Re: Sombor

Neeeee!

nacrtane zvezdice obaska.
Olga Medenica Olga Medenica 01:06 18.02.2010

Re: Sombor

Horor!
ivana23 ivana23 01:08 18.02.2010

Re: Sombor

AlexDunja
nacrtane zvezdice obaska.

Novogodisnje lampice...
Milan Novković Milan Novković 01:25 18.02.2010

Re: Sombor

seci i popločaj

Bar da stave asfalt i koševe (tako ja zezam ženu kad mi skrene pažnju na neki lep pejzaž)
mariopan mariopan 01:54 18.02.2010

Re: Sombor

zlizlaja

Lepo ti izbetoniran taj Sombor, tako će i Bulevar da izbetoniraju.
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 08:46 18.02.2010

Re: Sombor

Nune Popović
To je taj trend, seci i popločaj. A imate i zelenilo, baš su lepi žbunići...

Beton, beton, samo beton ...
margos margos 09:51 18.02.2010

Re: Sombor

irenaema irenaema 11:20 18.02.2010

Re: Sombor

zlizlaja

Somborska Glavna Ulica Nekad
i
SaD


u režiji DS

Neki arhitekta je POTPISAO ovo, a neki mozak dozvolio??!!!
platanbgd platanbgd 01:11 18.02.2010

Bolesni platani??

Da li su bolesni platani ili odluka da se oni poseku?

Nune Popović Nune Popović 01:15 18.02.2010

Re: Bolesni platani??

pa vidiš da su bolesni. a i nebo je narandžasto.
Milan Novković Milan Novković 01:22 18.02.2010

Re: Bolesni platani??

Nune Popović
pa vidiš da su bolesni. a i nebo je narandžasto.

Ideja za plakat, ako stvarno poseku drveće - kad se "manager" sledeći put kandiduje za nešto staviš ovu fotku pa do nje drugu, "zdravu", i dopišeš nešto, izbor je veliki, o manageru na delu.
Olga Medenica Olga Medenica 01:25 18.02.2010

Re: Bolesni platani??

Preciznije "degenerisani".

Nune Popović Nune Popović 01:33 18.02.2010

Re: Bolesni platani??

Možda je ovakvo managerovo ponašanje upravo zbog njegove procene i osećanja da je nezamenjiv i da, zapravo, nema mogućnosti nekog izbora. Alternativa mu je Vučić Radikalni Naprednjačić koga je za dlaku pobedio na izborima, a koji mu se ozbiljno približava po rejtingu. Đilas je već izgubio Voždovac, na nedavnim vanrednim izborima u toj opštini.

Problem je zapravo što Đilas ovakvim ponašanjem kompromituje demokratsku opciju, u najširem kontekstu, ne samo u Beogradu. Ali ko zna, možda mu je plan da ostane i napreduje u kombinatorici sa onima kojih se sve demokratske snage najviše boje - naprednjacima, ex-Šešeljevim radikalima. Ko će ga znati kakva je managerska logika, posebno kada se razumes i u monetarnu politiku i u zdravstveno stanje platana na Bulevaru.
platanbgd platanbgd 01:38 18.02.2010

Re: Bolesni platani??

platanbgd
Da li su bolesni platani ili odluka da se oni poseku?




Da da to su ti truli platani zasadjeni pre 80-90 godina davne 1985 godine to bese.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 02:41 18.02.2010

Re: Bolesni platani??

Nune Popović
Možda je ovakvo managerovo ponašanje upravo zbog njegove procene i osećanja da je nezamenjiv i da, zapravo, nema mogućnosti nekog izbora. Alternativa mu je Vučić Radikalni Naprednjačić koga je za dlaku pobedio na izborima, a koji mu se ozbiljno približava po rejtingu. Đilas je već izgubio Voždovac, na nedavnim vanrednim izborima u toj opštini.

Problem je zapravo što Đilas ovakvim ponašanjem kompromituje demokratsku opciju, u najširem kontekstu, ne samo u Beogradu. Ali ko zna, možda mu je plan da ostane i napreduje u kombinatorici sa onima kojih se sve demokratske snage najviše boje - naprednjacima, ex-Šešeljevim radikalima. Ko će ga znati kakva je managerska logika, posebno kada se razumes i u monetarnu politiku i u zdravstveno stanje platana na Bulevaru.


Apsolutno. Zaista...Vucic iz dana u dan izgleda sve privlacnije kao politicka opcija. Na ZALOST.
Da mi je neko reko da cu ovo jednog dana da kazem...

I ne mogu da verujem da Demokrate dopustaju ovakvu samovolju. Gde je Tadic? Gde je sada Savetnik? Smeta mu da Beograd izgleda kao Teheran? A ovo je bolje, kao?
Posle ovoga, kod mene su demokrate ispusile (Zao mi je, ali moram da opsujem)
Nune Popović Nune Popović 01:52 18.02.2010

NOVO: Okupljanje građana i javnih ličnosti

Okupljanje građana i javnih ličnosti ispred skupštine Srbije



Osim građana koji žive u Bulevaru, seči platana oštro se protivi i grupa od 800 javnih ličnosti.

Oni se pozivaju na izveštaj šumarskog inženjera Miladina Vojinovića koji tvrdi da platani nisu bolesni i da mogu da žive još 8-10 godina bez lečenja.

Javne ličnosti pozvale su građane da se u podne okupe ispred skupštine Srbije, a kakav im je plan najavila je za B92 Jelena Tinska.

"Plan je da se baš tu gde će biti odbor, jedan sat ranije skupe inteltualci i ostali drugi građani koji žele da dođu i da podrže istinu i da se sačeka izveštaj odbora. Da vidimo da li su baš svi platani bolesni na smrt ili nisu i da u mirnom protestu na licu mesta odlučimo šta će se raditi dalje. Bojim se da, ako je ta odluka neopoziva i ako počne seča platana, možemo samo da kukamo nad njihovom sudbinom i da dokazujemo kako su bili zdravi", kaže Tinska.

Sednici Odbora, kako su najavili, pristustvovaće i predstavnik Akademije arhitekture Srbije Branislav Jovin.

On će, kako se navodi u njihovom saopštenju, izneti niz stručnih argumenata u prilog tvrdnji da je namera o seči drvoreda u Bulevaru Kralja Aleksandra zasnovana na pogrešnim projektantskim pretpostavkaama i da nema nikakve veze sa bolešću platana.


B92.NET
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=02&dd=18&nav_category=12&nav_id=411998
49 41 49 41 04:12 18.02.2010

Hoce li se Bulevar promeniti u Ulicu

ili Sokace Revolucije?!?

Davno je definisano u urbanizmu gradova; sta je minimum pa navise za Ulicu, Bulevar, Avenije. Sirina i odnos zelenih povrsina, jednoredi-dvoredi spalir drvoreda,...
Smestenih sa strane ili centralno na kolovozu,...

Pa reko', ako ih poseku; automatski bi morali da je "prekrste" u ulicu.
Mozda to ne zvuci tako historijski Ulica-what ever?!?

Beograd nema vise Urbanista - "izjeli" ih politikanti?!?
Nune Popović Nune Popović 08:36 18.02.2010

Re: Hoce li se Bulevar promeniti u Ulicu

Hoce li se Bulevar promeniti u Ulicu
ili Sokace Revolucije?!?


Baš vala, pa da bude "po meri i potrebi" rođaka
49 41 49 41 14:51 18.02.2010

Re: Hoce li se Bulevar promeniti u Ulicu

Kanada, kazu; ima najveci potencijal suma i drveca.
Kanadjani uvoze svo drvo - za svoje potrebe i preradu.
-Ne seku svoj "potencijal".

Japanci, pokusavaju decenijama; da svojim kapitalom prodru na Novi Zeland i prave profit od vrste novozelandskog bora - koji tamo raste 15 puta brze.

Bulevar je daleko od Kanade, a tek Novi Zeland ?!?



marija.mt marija.mt 07:51 18.02.2010

Pocelo je?!

Beograd -- Direktor Gradskog zelenila Radovan Draškić potvrdio je za B92 da će danas oko 7.30 početi seča platana u Bulevaru kralja Aleksandra u Beogradu.
Greshka Greshka 08:23 18.02.2010

Re: Pocelo je?!

Beograd -- Direktor Gradskog zelenila Radovan Draškić potvrdio je za B92 da će danas oko 7.30 početi seča platana u Bulevaru kralja Aleksandra u Beogradu.

Kazu da je počelo. Radnici navodno nećeu ulaziti u sukob sa građanima ukoliko se oni okupe na mestu seče.Ima li nade?
Nune Popović Nune Popović 09:05 18.02.2010

Re: Pocelo je?!

Na vestima kažu da je počelo, kod Đerma..., a zamisli, direktor Gradskog zelenila kaže da se njegova firma, koja je u vlasništvu Beograđana, neće sukobljavati sa građanima ako se budu suprotstavili seči. Zamisli ideju da u ime Gradskog zelenila kažeš - "nećemo se sukobljavati sa građanima". To bi značilo, mi bi mogli, i spremni smo, ako zatreba, ali, eto, nećemo... KATASTROFA koja demonstracija bahatosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana