Eksperimenti u blogovanju| Literatura

Eksperiment u blogovanju

mirelarado RSS / 10.02.2010. u 02:53

OHOLA GREŠKA

Била једном једна грешка
Тако смешна тако мала
Да је нико не би ни приметио

Сама себе није хтела
Ни да гледа ни да чује

Шта све није измислила
Не би ли доказала
Да у ствари не постоји

Измислила је простор
Доказе своје у њега да смести
И време да јој доказе чува
И свет да јој доказе види

Све што је измислила
Није било ни тако смешно
Ни тако мало
Али је наравно било погрешно

Је ли могло бити другачије

Васко Попа, из збирке Споредно небо



Komentari (807)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 17:39 11.02.2010

Re: La forza del destino

Goran Vučković

Večera ide onome ko nađe da sam na nekoga na ovom tvom blogu podigao glas

Večera,a? Sad ćemo nadjemo
Aha..evo :
Goran Vučković

Laku noć :)

Nemoj samo da bude da si lepo rekao "laku noć", kad je jasno ko dan da si uzviknuo :)
Meni jednu punjenu belu

ReanimatorTheMenjamVeruZaVečeru
maksa83 maksa83 18:49 11.02.2010

Re: in fabula

drugari ja predlazem divide and conquer algorithm za resavanje problema.

Ovo ne funkcioniše sa ljudima (i hvala Krišni da je tako).
Ko god je probao da razreši te stvari algoritamski olupao se o ljuCku prirodu čije su manifestacije vožene emocijama, čak i kada tako ne izgleda.
bauer. bauer. 19:01 11.02.2010

Re: in fabula

Opcije se ne pojavljuju od fokusiranja na problem, nego od fokusiranja na rešenje. To bi neko ko želi da vodi ljude prema bilo čemu svrsishodnom morao da zna.

Inače samo čini ljude da se osećaju mizerno, a situaciju pogoršava.

Dobija li se vecera i za uvrede? Ne znam za tebe, Vucko, ali ja se sigurno ne osecam mizerno.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:09 11.02.2010

Re: in fabula

maksa83
drugari ja predlazem divide and conquer algorithm za resavanje problema.

Ovo ne funkcioniše sa ljudima (i hvala Krišni da je tako).
Ko god je probao da razreši te stvari algoritamski olupao se o ljuCku prirodu čije su manifestacije vožene emocijama, čak i kada tako ne izgleda.

kao sto odgovorih malo nize Milanu samo sam se zezala jer mi je jasno da je nemoguce, ali mi je na momenat situacija licila ko da se vec radi po tom algoritmu.
maksa83 maksa83 19:09 11.02.2010

Re: in fabula

Dobija li se vecera i za uvrede? Ne znam za tebe, Vucko, ali ja se sigurno ne osecam mizerno.

Konačno prilika za trol.
Bauere, dobacuješ kao Wayne Gretzky (da ti priznam, od kad sam krenuo redovno na ona klizanja u potaji ga gledam na Jutjubovima i ložim se ko tinejdžer.)

Mizer... mrmljmrmlj...

Mizar!

(njanja, prati go ovaj ubavi makedonskiot zvuk)


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:19 11.02.2010

Re: in fabula

(njanja, prati go ovaj ubavi makedonskiot zvuk)

jas go izbegavam toj zvuk zato sto je jedan njihov clan fizicki maltertirao svoju zenu (inace marcovu bivsu devojku) i decu pa je jedva oslobodila sebe i decu od njegovog strasnog zagrljaja. ne volim nasilnike pa to ti je, makar pisali i najbolju muziku.
vise volim da cujem ove tipove

edit: nisam ja uspela da vidim youtube koji sam okacila nemam pojma zasto, pa evo stavila sam mjuzik u linku, ali ovaj put drugi bend, jer sam zaboravila koju sam stvar okacila. sta da vam kazem prolupala sam skroz.
bauer. bauer. 19:31 11.02.2010

Re: in fabula

Konačno prilika za trol.
Bauere, dobacuješ kao Wayne Gretzky

Ma kakav Vejn Grecki, pogledaj pod Sergej Fedorov :)
Nego, u vezi trola, zar nije danas veseli cetvrtak. Osecam se mizerno kad zabavnik ne izadje na vreme. Da nije ono najgore?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:06 11.02.2010

Re: in fabula

eto sad ne mogu da prestanem da slusam muziku na poslu. makso jesi cuo za string forces?



marco_de.manccini marco_de.manccini 20:12 11.02.2010

Re: in fabula

ех, свира наша бебиситерка, растура.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:20 11.02.2010

Re: in fabula

inace marcovu bivsu devojku

ех, даде ми њањо идеју за блог, али нећу ипак, жале се људи кад је предугачко.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:23 11.02.2010

Re: in fabula

pa ti samo pisi o bivsim devojkama koje si meni prijavio.
tako nece da bude mnogo dugacko
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:30 11.02.2010

Re: in fabula

ех, као да ја пратим или памтим шта сам пријавио а шта нисам. шта ако почнем, мислим све је легитимно, кад оно - непријављено?

или, још горе, нисам баш тако пријавио прошли пут.

опасне су то странпутице, не бих ја то. живот је леп.
blogovatelj blogovatelj 21:12 11.02.2010

Re: drugačije mišljenje/ponašanje

To o interesima i troškovima B92 je prazna priča - ljudi se ne skupjaju ovde u velikim brojevima zbog B92, nego zbog drugih ljudi, njihovog pisanja, zezanja i ostalog, svađe, naravno.


Mogu da kazem da ja iskljucivo zbog ovoga dolazim. A i mnogi drugi koliko vidim. Mislim na broj preporuka. Jedna od njih je moja, da se zna.
miloradkakmar miloradkakmar 09:39 10.02.2010

Poezija

Tako je dobro biti sam



Pođem kroz trave do najbliže padine.
Pronađem obli kamen, sednem, pa
ćutim.
Tako je dobro biti sam: u daljini neko
čeka.
Zagledam se u sunce i polako žutim,
(U glavi dodam:
Ispod nogu se igraju ribe, teče reka.)
Tako je dobro biti sam:
U zamršenom korovu iza kamena
Dve ptice se hlade od sunca.
Dve male ptice!
Jedna prhne u sunce i senkom mi išara
lice.
Drugu zovem da mi sleti na ramena.
Tako je dobro biti sam: neko te voli.
Potrčiš pet koraka i staneš kao
kamen.
Prav, visok, ispod sunca: ti ličiš
jedino topoli!
Stojim.
Tako je dobro biti sam: u daljini neko
čeka.
Ispod nogu se igraju ribe, teče reka.

/ Stevan Raičković /
mirelarado mirelarado 20:38 10.02.2010

Re: Poezija

miloradkakmar
Tako je dobro biti sam


Дивна песма. Хвала, Милораде. Је л' се Девојка која се чешља успешно опоравља?
aleksanadar aleksanadar 14:15 11.02.2010

Re: Poezija

ТУГОВАНКА НАД ВЕЛИКИМ СИВИМ ПРЕДЕЛОМ

О, граде где сам живео
По сутеренима, на балконима
Смејао се, плакао, сивео
Под твојим небом, плафонима

Ту смо се тужно љубили
У сенкама, по клупама
Ту су ме весело убили
И бацали по рупама

О, где све нисам шетао
Кога све нисам сретао
Пред каквим кафанама седао

Како је болно вредео
Велики сиви предео
У који сам сатима гледао


Стеван Раичковић
Камена успаванка


П.С. Написано по сећању.
margos margos 09:39 10.02.2010

Sjajna pesma

Васко Попа, из збирке Споредно небо

Čak i naziv zbirke... :)))

Mirelo, da nema кошмара možda ne bih ni Vaska Popu sad pročitala i mnoge dobre stihove.

Meni se nametnuli ovi:

''Pevaj, pevaj,
ruke neka mašu...
Kobni zamah, kobi će doneti.
Čuj, nek idu svi u pivsku flašu,
nikad druže ja neću umreti.''



Tebi
mirelarado mirelarado 10:58 10.02.2010

Re: Sjajna pesma

margos
''Pevaj, pevaj,
ruke neka mašu...
Kobni zamah, kobi će doneti.
Čuj, nek idu svi u pivsku flašu,
nikad druže ja neću umreti.''[/i]


Хвала, Маргос.

Oвај стих са пивском флашом подсетио ме је на ову песму. На римском је дијалекту, али разумећеш ;-)

Unfuckable Unfuckable 11:27 10.02.2010

Re: Sjajna pesma

Oвај стих са пивском флашом

postoji čitava zbirka pesama u čijem se naslovu spominje pivska flaša (i rege, doduše)
ali je nije napisao Popa Vasko
jasnaz jasnaz 09:49 10.02.2010

krpice






Кад тад

Мање или више
Некако свакако
Они чије је
Покажу да није
Што су ти дали да јесте

твоје

____________________________________________________

i jedan, zauvek za tebe, u modi sijene:




mirelarado mirelarado 11:08 10.02.2010

Re: krpice

jasnaz

Кад тад
Мање или више
Некако свакако
Они чије је
Покажу да није
Што су ти дали да јесте

твоје


Квариигре највише воле да се играју узимала-давала игара.
Има и лепших игара, за тебе.

И једна сунчана Хаљина сијенска:


marta l marta l 09:51 10.02.2010

slavni sude...

"bolje je stado ovaca koje predvodi lav, nego krdo lavova koje predvodi ovca"
nesto mi se od otoich vrzma ovo po glavi, napisem od muke (od tog vrzmanja) u jednom komentaru, racunam pomoci ce dobri ljudi da se resim vrtoglava, pametno je ovo mesto,

tek, stvarno, odma to neki mudri obrisase da me ne proganja vise valjda, al' ne vredi, vrzma se to opet i opet i sad se i poJezija tu uplela, i svi ovi mudrijasi komentatori, sve bolja od boljeg, a sve im babe i pretci junacki, pa mi se jopet svrzmalo ko je tu krdo, ko stado, ko opevan, ko neopevan, ko....
e sad zasto mi se to vrzma, slavni sude, ti da mi kazes jerbo na oci ne vidim svoje mi charne, a sumnjam na kompjuktora
ivana23 ivana23 10:06 10.02.2010

Bez straha...

A meni se čini da je strah najveća sramota ovog svijeta, i najveće poniženje čovjekovo. Izmahnut je nad njim, kao bič, uperen u grlo, kao nož. Čovjek je opkoljen strahom, kao plamenom, potopljen njime, kao vodom. Plaši ga sudbina, plaši ga sutrašnji dan, plaši ga vladajući zakon, plaši ga moćniji čovjek, i on nije ono što bi htio biti, već ono što mora da bude. Umiljava se sudbini, moli se sutrašnjem danu, poslušno ponavlja zakon, ponizno se smiješi mrskom moćnom čovjeku, pomiren da bude nakazna tvorevina sačinjena od straha i postajanja.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mogu da mislim šta god hoću, učiniti ne mogu ništa. U današnjem svijetu ostaju nam samo dvije mogućnosti, prilagođavanje ili vlastita žrtva. Boriti se ne možeš, kad bi i htio, onemogućiće te na prvom koraku, pri prvoj riječi, i to je samoubistvo, bez dejstva, bez smisla, bez imena i uspomena. Nemaš mogućnosti da kažes ono što ti je na srcu, pa da poslije i stradaš! Premlatiće te da ne progovoriš, da iza tebe ostane sramota ili ćutanje.


Mesa Selimovic, Tvrdjava

myredneckself myredneckself 10:40 10.02.2010

Re: Bez straha...


Наоружан бескрај килаву вечност јаше
Човека јашу и вечност, и бескрај и све але.
Гле, оседлан човек,
гле, зауздан,
плаче!
Песници већи,
обратите пажњу,
и на коње,
и на јахаче.
Б. Петровић

драга мирела
мој прилог експерименту
моћ говора имамо, али шта вреди кад га тако мало користимо за добар и поштен разговор међу нама
све је супротно од онога што изгледа да јесте
зло је не покушати нешто побољшати

PS
ја уопште не знам тачно шта се овде на овом блогу дешава
видим да се постови бришу, али не сви
срећа да сам успела да прочитам обрисане
mirelarado mirelarado 11:20 10.02.2010

Re: Bez straha...

myredneckself
моћ говора имамо, али шта вреди кад га тако мало користимо за добар и поштен разговор међу нама
све је супротно од онога што изгледа да јесте
зло је не покушати нешто побољшати


Добар прилог, МРНС. Не знам ни ја тачно шта се догађа. Биће да је, као што рече Професор, у току ресинхронизација (преусаглашавање?) света.

ДАЛЕКО У НАМА

13.

Руше се стубови који небо држе

Клупа са нама полако
У празно пропада

Зар да довек чамимо
У каменом ћутању

Кроз очи кроз чело
Речи ће нам проклијати

Разбежали се дани

Зар да довек чекамо сунце
Да нам се кроз ребра зажути

Слушамо како нам срца
У грлу мртвих стубова лупају

Истрчали смо из груди
mirelarado mirelarado 12:09 10.02.2010

Re: Bez straha...

ivana23

Nemaš mogućnosti da kažes ono što ti je na srcu, pa da poslije i stradaš! Premlatiće te da ne progovoriš, da iza tebe ostane sramota ili ćutanje.
Mesa Selimovic, Tvrdjava


Али на К-ов гркљан положише се руке једнога од господе а онај други зари му нож дубоко у срце и двапут га окрете. Очима које су се гасиле К. виде још како господа тик пред његовим лицем, приљубивши образ уз образ, посматрају извршење пресуде. "Као псето!" рече он, и чинило се да ће га стид надживети.

Франц Кафка, Процес
aleksanadar aleksanadar 15:19 10.02.2010

Re: Bez straha...

Ти без страха увијек пођи
Камо год те живот шаље
И у бој

И не мисли никад на ме
Знам да живот иде даље
Сине мој
mikele9 mikele9 11:35 10.02.2010

Poezija u prozi

Gospođa Granguzje, u drugom stanju, jela je previše škembića, toliko mnogo da su morali da joj prepišu astrigent; on je bio tako jak da joj je posteljica olabavila; fetus Gargantue skliznuo je u venu, uspeo se i izašao kroz mamino uho.
Milan Kundera, Pronalaženje humora, iz: Iznevereni Testamenti
Mirela ljudino!
myredneckself myredneckself 13:37 10.02.2010

Re: Poezija u prozi

Gospođa Granguzje...

...inače poznata pod nick-om nezajaz...
mirelarado mirelarado 14:17 10.02.2010

Re: Poezija u prozi

mikele9


Хвала, Микеле.

Уме Кундера. :)
blogovatelj blogovatelj 17:22 10.02.2010

Re: Poezija u prozi

Уме Кундера. :)


Ume, al' samo kad 'oće. Jos kad bi redovno trenirao, gde bi mu bio kraj!
mikele9 mikele9 18:05 10.02.2010

blogovatelju

Ume, al' samo kad 'oće. Jos kad bi redovno trenirao, gde bi mu bio kraj!

Javio mi se, mislim Kundera, pre pet minuta, imam osećaj da je pročitao ovo tvoje, i rekao mi da od sutra počinje sa intenzivnim treningom. Posipao se malo pepelom (ne uzimam mu za zlo), kao, zaneo se...lova do krova, provod do provoda, akvarijum mu pri ruci, volj mu ova, volj mu ona riba...i sve tako nekako. Bio ubedljiv, odlučno zvučao, rekao sam da ću ga proveravati svaki drugi dan. Daklem, ne brigaj.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:40 10.02.2010

Manje boba, više sladoleda

Kad bih svoj život mogao ponovo da proživim
pokušao bih u sledećem da napravim više grešaka,
ne bih se trudio da budem tako savršen,
opustio bih se više.
Bio bih gluplji nego što bejah,
zaista, vrlo malo stvari bih ozbiljno shvatao.
Bio bih manji čistunac.
Više bih se izlagao opasnostima,
više putovao,
više sutona posmatrao,
na više planina se popeo
više reka preplivao.
Išao bih na još više mesta
na koja nikada nisam otišao,
jeo manje boba, a više sladoleda,
imao više stvarnih, a manje izmišljenih problema.
Ja sam bio jedan od onih
što je razumno i plodno proživeo
svaki minut svog života:
imao sam, jasno, i časaka radosti.

Ali kad bih mogao nazad da se vratim
težio bih samo dobrim trenucima.
Jer, ako ne znate, život je od toga sačinjen,
od trenova samo; nemoj propuštati sada.
Ja sam bio od onih što nikada nikuda nisu išli
bez toplomera, termofora, kišobrana i padobrana.
Kad bih opet mogao da živim
lakše bih putovao.
Kada bih ponovo mogao da živim
s proleća bih počeo bosonog da hodam
i tako išao do kraja jeseni.
Više bih se na vrtešci okretao,
više sutona posmatrao, sa više se dece igrao,
kada bih život ponovo pred sobom imao.

Ali, vidite,

imam 85 godina,

i znam

da umirem.

(Borhes, naravno)



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:02 10.02.2010

cestitam

ti neVIP!
vidis kako sam ja kulturna za razliku od tebe koja si propustila da to isto stanje cestitas i meni, c,c,c...
evo i prigodna cestitka


topcat topcat 15:08 10.02.2010

Re: cestitam

Pridružujem se čestitkama!

Kao i obično, kasno sam primijetila ovo i više nego zasluženo unapređenje.
Čestitam i Njanji i Brajoviću.

; )))
mirelarado mirelarado 15:15 10.02.2010

Re: cestitam

Њањо и Топкет, хвала на срдачним честиткама. Узвраћам, уз извињење за своје касно паљење. Мени сте обе у листи одабраних, још из доба гараве котларнице, па овај редизајн нисам на време опазила. ;-)



marco_de.manccini marco_de.manccini 15:15 10.02.2010

Re: cestitam

кад су и мирела и брајовић добили вип ја сам мислио да честитке треба да иду уредништву. и сад то мислим.

(немој да је неко рекао бело!)
jasnaz jasnaz 15:16 10.02.2010

: čestitam, njanjo

njanja_de.manccini
čestitam ti neVIP!
vidis kako sam ja kulturna za razliku od tebe koja si propustila da to isto stanje cestitas i meni, c,c,c...
evo i prigodna cestitka





Јa se juče b e č i l a – pa mislila da sam preskočila info o tome........ volela bih i da to: oko ključa za razumevanje: Koncepcije: ovog mesta: neko nešto: Kaže. a možda i ne mora.




Kažu: nije fotomontaža!

topcat topcat 15:19 10.02.2010

Re: cestitam

Hm, kad je EU ukinula vize za Srbiju, ja sam rekla "napokon", a nisam čestitala činovnicima EU. Možda sam pogriješila.

Btw, kod mene pada snijeg.
Goran Vučković Goran Vučković 15:19 10.02.2010

Re: cestitam

кад су и мирела и брајовић добили вип ја сам мислио да честитке треба да иду уредништву. и сад то мислим.

Ovo je apsolutno tačno. Samo za ovaj gubitak mislim da je obrnuto
antioksidant antioksidant 15:40 10.02.2010

Re: : čestitam, njanjo

Kažu: nije fotomontaža!

cite se relativno lako pripitomljavaju (imajuci u vidu da su u pitanju velike macke)
niccolo niccolo 16:07 10.02.2010

Re: cestitam

cestitam
ti neVIP!

Ja bih da primetim da je super što nastavljamo tradiciju da Mireli na svakom njenom blogu čestitamo status
mirelarado mirelarado 16:15 10.02.2010

Re: cestitam

niccolo
Ja bih da primetim da je super što nastavljamo tradiciju da Mireli na svakom njenom blogu čestitamo status


Mорамо се држати традиције.
blogovatelj blogovatelj 17:27 10.02.2010

Re: : čestitam, njanjo

Kažu: nije fotomontaža!


Lažu, veruj mi.
Ili je ovaj gospodin levo junački dobro nahranjen pre fotografisanja.
aleksanadar aleksanadar 15:24 10.02.2010

?

Сама себе није хтела
Ни да гледа ни да чује


А чему служи ово овде "Обавести модератора"?
Никада га нисам употребио (ни злоупотребио). Шта ће се десити ако га притиснем? Да не буде неко... да не искочи нешто из екрана!?

И, ко је модератор?
Мирела, ако си ти модератор, обавештавам те да си ме разгалила стиховима Васка Попе, и учинила да један, иначе тмуран дан, буде малко ведрији.

Мало музике?

mirelarado mirelarado 15:31 10.02.2010

Re: ?

обавештавам те да си ме разгалила стиховима Васка Попе, и учинила да један, иначе тмуран дан, буде малко ведрији.


Драго ми је, Александре. Хвала ти што си поетским и музичким прилозима обогатио овај блог.
vishnja92 vishnja92 18:49 10.02.2010

Re: ?

Mirela, obavestavam te da sam zbunjena i ne znam sta treba da cestitam, taman sam navikla na jedno kad ono...

cek malo, tema (sad sam marco).
... gde sam ono stala? (sad sam gorstak)

ah, pjesmica. (skroz nevezano)

i Mika:
Zašto mi dva dana ranije čovečanstvo ne javi da će me udariti? Zašto ne kaže: u petak, u ulici toj i toj, iza ugla. Čuvaj levu stranu, lice i srce. Hoću da budem spreman, da mogu da se branim.

ali ceo komentar je izgovor za ovo (opet Mika, sa malo patosa):
Ako vam mnogo puta kažem da vas volim, je li to više ljubavi, ili je ista, jedna jedina? Ako svakoga jutra ponovo otkrijete da ste živi, je li to više života, ili je ovaj, jedan jedini?


mirelarado mirelarado 20:20 10.02.2010

Re: ?

vishnja92
Mirela, obavestavam te da sam zbunjena i ne znam sta treba da cestitam, taman sam navikla na jedno kad ono...
i Mika:
Zašto mi dva dana ranije čovečanstvo ne javi da će me udariti? Zašto ne kaže: u petak, u ulici toj i toj, iza ugla. Čuvaj levu stranu, lice i srce. Hoću da budem spreman, da mogu da se branim.


Драга Вишњичице, немој бити збуњена, важно је да увек имамо чему да наздравимо.

Неочекиване ствари увек се десе... изнебуха. Тако каткад и саму себе изненадим, што ме увек обрадује, јер значи да никада нећу сасвим огуглати. :))

Хвала ти за Мику, љубавних исказа никад доста. Миком узвраћам:

3.
Не разумем се ја у ово камење што мирује - и то му је сва кривица
Можда сам само због љуљашки имао образа
да останем све до сада
овом свету у гостима.
Иначе,
објасните ми људи,
ста ћу овако дивно блесав са ових милион птица
у мојој крви и костима?
Можда постоји молитва која све решава
и све прашта?
Можда и у коцкама узиданим у друмове
живи некакв немир
непрестан
и дуг?
Али шта ћемо кад нас увек и опет увек има
оваквих који стално
који стално,
који стално поново цветамо као башта
од априла
до септембра,
па онда опет поново тако,
и поново,
и поново - у круг?


(Концерт за 1001 бубањ)
vishnja92 vishnja92 20:37 10.02.2010

Re: ?

Можда сам само због љуљашки имао образа
да останем све до сада
овом свету у гостима.

e mirela...

:)
niccolo niccolo 17:43 10.02.2010

200

?

Edit:
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:51 10.02.2010

Re: 200

mirelarado mirelarado 20:26 10.02.2010

Re: 200

niccolo
?

Edit:


Од дарежљиве Бебе добио си 200 еврића, од мене, зна се. :)
Biljana 77 Biljana 77 18:21 10.02.2010

Је ли могло бити другачије

Изгледа да није... Тек, постаје част бити у овом друштву блогера.
mirelarado mirelarado 20:58 10.02.2010

Re: Је ли могло бити другачије

Biljana 77
Изгледа да није...


Сва је прилика да није. Хвала, Биљо. :)
scabies scabies 19:30 10.02.2010

Eksperiment na blogu

U skladu sa eksperimentom, da pustim svoje asocijacije...

Grešni grešku ne vide pa im grešenje nije preselo.
Sinovi Adama i Eve Zmiju slede nesvesno.
Milenijum u kom vileni um, otrovnim zarom,
bezbrižni novi Vavilon zaboravlja priču o starom...
Vaviloncima se jezici vezaše u čvorove
da ne razumeju bližnje kad govore..
Nikad takli oblake, nikad makli poroke,
zalivajuci svoje korove, otrovaše svoje korene..

Mirela,
mirelarado mirelarado 21:05 10.02.2010

Re: Eksperiment na blogu

scabies


Први пут сам пажљиво саслушала Марчелове стихове. Одлична асоцијација, Скаби.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:16 10.02.2010

Re: Eksperiment na blogu

mirelarado
scabies


Први пут сам пажљиво саслушала Марчелове стихове. Одлична асоцијација, Скаби.

Студент Катедре за светску књж.

П.С.
Музика
mirelarado mirelarado 22:41 10.02.2010

Re: Eksperiment na blogu

Predrag Brajovic
Студент Катедре за светску књж.
П.С.
Музика


СвеЦка рулеЗ, свака част.

П.С. Била сам убеђена да су оне :)))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:48 10.02.2010

Re: Eksperiment na blogu

mirelarado
П.С. Била сам убеђена да су оне :)))

Кум гитариста. До малопре на Б92.
mirelarado mirelarado 23:46 10.02.2010

Re: Eksperiment na blogu

Predrag Brajovic
Кум гитариста. До малопре на Б92.


Слушала, кум откида. Хвала за линк. :)

Priznanje

Ja priznajem da blog B92 (zlo)upotrebljavam u licne svrhe: kao sredstvo komunikacije sa dragim ljudima koje poznajem (koji su uglavnom citaoci, a ne komentatori), razmene misljenja sa onima koje licno ne poznajem ali su mi dragi, vezbe pisanja na maternjem jeziku, promociju nekih ideja za koje mislim da su dobre...

shodno tome, ne ocekujem B92 koji je, ne zaboravimo, privatna firma koja za svoje pare obezbedjuje moja sredtva, meni dozvoli meni da odlucujem o nacinu na koji se trose njene pare (racunajuci tu i plate urednice i moderatora).

inace, poznata sam po tome sto se zalazem za promociju "assertiveness" u srbiji. u skladu sa tim, vise puta sam pisala urednistvu kad sam mislila na ne postupaju pravedno.
margos margos 12:05 11.02.2010

Re: Priznanje

Ana, nisam se ni ja probudila jutros, juče, pre neki dan - s idejom da oni meni treba da ispunjavaju želje. Vrlo sam svesna vlasništva nad ovim mestom i njihovih prava.

Od nove godine učestvujemo u priči o novom izgledu bloga. Od radosti, pa preko ukazivanja na nefunkcionalnost pojedinih aplikacija.... do zamerki da nije 'user friendly'... da bismo došli do toga da smo mi nekakva ne-friendly grupa.

Ubiti glasnika je često korišćena metoda, ali ne rešava, samo odlaže rešavanje problema.

Ako je neko artikulisao problem, ili nešto sa čim sam saglasna, ako stavim potpis ili kliknem preporuku na to - ne moram i privatnom poštom da obrazlažem svoje mišljenje.

Re: Priznanje

Da ne bude nesporazuma, ja mislim da je brisanje komentara u poslednje vreme preteranije nego ikada. davanje I oduzimanje VIPa za mene je uvek bilo I ostace obaviheno velom tajne, mada bih mogla da ponudim nekoliko teorija.

Mislim da si se ti, Margos, a uz tebe I jos neki, previse identifikovala sa blogom B92. Nije lose analizirati licne motive I odnose prema svom pisanju na blogu.
margos margos 16:27 11.02.2010

Re: Priznanje

Mislim da si se ti, Margos, a uz tebe I jos neki, previse identifikovala sa blogom B92. Nije lose analizirati licne motive I odnose prema svom pisanju na blogu.

Ne razumem šta te je nagnalo na ovakav komentar, posle onog što sam napisala. Ok, to je tvoje mišljenje, iako, kad se pojavljuješ u svojstvu lekara, zvuči kao dijagnoza. Zar delujem kao neko ko nije svestan sebe, svojih motiva i razloga pisanja i kao neko ko svojata ovo mesto? Ne nalazim ništa patološko u želji da mesto na kome boravim bude bolje.

Re: Priznanje

Na ovom blogu nije tema medicina, tako da ni moje pisanje nema veze sa mojim zanimanjem. Uostalom, koristila Sam bezlicni glagolski oblik kad Sam rekla da treba preispitati svoje motive. Pri tom ne mislim da su ONI losi ili dobri. Svaka vrsta obracanja javnosti je neka vrsta promocije, manje ili vise licne. Cinjenica je da svako od nas ima svoj nezavisni blog ne bi citalo vise od 100 nak ljudi. Na b92 imamo siru publiku, nalazimo intresantne sagovornike ( a neki I vise od toga:)), neki ljudi su zahvaljuci popularnosti pisanja ovde, objavili knjige, neki drugi objavljuju knjige pa se ovde reklamiraju... Sve to za dz. Na to Sam mislila.
margos margos 20:29 11.02.2010

Re: Priznanje

Budući da sam ti se obratila lično, i govorila u lično ime - te mi ti tako i odgovorila, bezlični glagolski oblik mi je zaličio na uvijeno lično obraćanje. Ako sam pogrešila, greh na moju dušu.:)


myredneckself myredneckself 09:38 12.02.2010

Re: Priznanje

Svaka vrsta obracanja javnosti je neka vrsta promocije, manje ili vise licne. Cinjenica je da svako od nas ima svoj nezavisni blog ne bi citalo vise od 100 nak ljudi. Na b92 imamo siru publiku, nalazimo intresantne sagovornike ( a neki I vise od toga:)),


ah, taj narcis u nama...
mashha mashha 22:09 10.02.2010

Eksperiment u (b)logovanju

Evo od mene nešto novije, onako, za đuskanje...
Supermode- Tell Me Why
Mirela,
mirelarado mirelarado 22:44 10.02.2010

Re: Eksperiment u (b)logovanju

mashha
Evo od mene nešto novije, onako, za đuskanje...
Supermode- Tell Me Why
Mirela,


Речит наслов коментара. ;-) Хвала, веренице Машо.
maksa83 maksa83 12:11 11.02.2010

Sinnne

Kakva je pizdarija ovo ukidanje VIP statusa. Mirela mi je bila u VIP dok nije dobila pravi VIP. Kako neko ko je u mojoj VIP listi dobije pravi VIP status ja ga izbacim iz moje VIP liste da mi se ne duplira u spiskovima. I onda nekom oduzmu VIP, ne stignem da turim tekst u Favorite (koristim to kao Vučko - bookmarks na tekstove koje trenutno pratim) i onda - hopa - nestane mi iz vidokruga.

I onda ja kasno dođem na ovakvu žurku.

'De je šank? Je l' ostalo još votke?
Biljana 77 Biljana 77 12:24 11.02.2010

Re: Sinnne

'De je šank? Je l' ostalo još votke?

Ima .. ima i ladna coca-cola zero!
geragera geragera 12:26 11.02.2010

Re: Sinnne

maksa83
.

'De je šank? Je l' ostalo još votke?


Makso, dete, ajde da zloupotrebim to sto si zedan, i da zovem duplu ako me naucis kako da direktno odem na nove komentare ako ovi nisu na prvoj stranici?
antioksidant antioksidant 13:00 11.02.2010

Re: Sinnne

'De je šank? Je l' ostalo još votke?

снађи се у срчи ако можеш : )
margos margos 13:13 11.02.2010

Re: Sinnne

stara kuka, štekovala...

maksa83 maksa83 13:25 11.02.2010

Re: Sinnne

Makso, dete, ajde da zloupotrebim to sto si zedan, i da zovem duplu ako me naucis kako da direktno odem na nove komantare ako ovi nisu na prvoj stranici?

Čika Gero, ovako.

Ako koristiš Firefox, klikni prvo ođe:

Greasemonkey Extension

i tu klikni na najzeleniju stvar koju vidiš, i samo viči Yes za sve što 'oće od tebe.

Potom klikni ovde:

Hop Na Zadnju Sa Naslovne

i tu klikni na Install kad te nešto pita.

To bi moralo biti to. Potom će te kliktanje na onaj crveni broj novih komentara bacati na zadnju stranu.
geragera geragera 14:15 11.02.2010

Re: Sinnne


Makso, verovatno da ja nesto ne radim dobro, ali kako sam dobio ovo simpa majmunce iznad sata - slobodno mozes da kazes sankeru da je sve sto popijes na moj racun.
Hvala puno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:56 11.02.2010

Re: Sinnne

coca-cola zero

maksa83 maksa83 19:12 11.02.2010

Re: Sinnne

Makso, verovatno da ja nesto ne radim dobro,

Čekajstani. Hoćeš reći da ti ne radi to skakanje na zadnju stranu sa komentarima?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:16 11.02.2010

we are ll individuals!


niccolo niccolo 15:53 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

Kad smo već prešli na filmsku umetnost, jel gledao neko ovaj film?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:59 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

niccolo
Kad smo već prešli na filmsku umetnost, jel gledao neko ovaj film?

ja nisam smela
niccolo niccolo 16:07 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

ja nisam smela

A meni baš sad zanimljivo da ga pogledam...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:12 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

njanjo, neću gore da se umećem, ali nemoj da se psuješ, znaš? algoritmi neki i to...mislim da smo rekli da nema vređanja.
topcat topcat 16:20 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

BebaOdLonchara
algoritmi neki i to...mislim da smo rekli da nema vređanja.

Izgleda da se i Njanja počela ponašati drugačije nego prije...
Što je slijedeće?

geragera geragera 16:22 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

topcat

Izgleda da se i Njanja počeka ponašati drugačije nego prije...
Što je slijedeće?



macmac
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:24 11.02.2010

Re: we are ll individuals!


BebaOdLonchara
njanjo, neću gore da se umećem, ali nemoj da se psuješ, znaš? algoritmi neki i to...mislim da smo rekli da nema vređanja.

Bebo bre pa konstruktivan mi predlog 100% i ja sam mrtva ozbiljna. moglo bi da se primeni i ovde, ja bar mislim. evo neka kaze maksa, Milan ili vucko ako ne moze. meni zvuci sasvim ok:

Our strategy will be to divide an instance of a problem into smaller and smaller pieces until we are able to solve the problem for the smaller pieces. Then, if all goes well, joining together these good solutions for portions of the problem should provide a reasonable approximation to the original problem instance.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:55 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

Bebo bre pa konstruktivan mi predlog 100% i ja sam mrtva ozbiljna. moglo bi da se primeni i ovde, ja bar mislim. evo neka kaze maksa, Milan ili vucko ako ne moze. meni zvuci sasvim ok:

ja sam rekla šta sam rekla. nemoj da krenem da ti boldujem.



njanjo, @you:





za moredatore: mislim da postavka pesme robija vilijamsa nije troll, jer se ovde radi pre svega o - poeziji, right? ovo bi bio odličan primer uglazbljenja jednog poetskog uradka (jel tako Topcat?) a moj odnos sa njanjom je - ok. (ko razume, shvatiće )
topcat topcat 17:07 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

ovo bi bio odličan primer uglazbljenja jednog poetskog uradka (jel tako Topcat?)


Tako je Bebo.
I da iskoristim i pojasnim onaj ljubavno-poetski ispad gore: Tarzanče (geragera) i maca su stari par - još od Unfovog bloga, na kojem nas je dotični izmanipulisao da se svađamo oko toga da li Rolling Stonese treba penzionirati.
Eh, to su bila vremena...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:11 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

ok ubedila si me da ne kacim algoritme vise.
bojim se boldovanja (a sto nema neki smajli koji se boji? eto predlog)

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:27 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

na kojem nas je dotični izmanipulisao da se svađamo oko toga da li Rolling Stonese treba penzionirati.

ja to nisam videla! kakogod, ja sam da se stonsi penzionišu.

njanja_de.manccini
ok ubedila si me da ne kacim algoritme vise.
bojim se boldovanja (a sto nema neki smajli koji se boji? eto predlog)


hm...smjali koji se boji? nemam manji. jbg.


(njaaaaanjooooo, booooldooovaaaaanjeeeeee.....buuuuuuuuuhuhuhuhuh.....)
topcat topcat 17:31 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

BebaOdLonchara

ja to nisam videla! kakogod, ja sam da se stonsi penzionišu.



p.s. a kako drugačije? ; ))))))))))
Milan Novković Milan Novković 17:50 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

Our strategy will be to divide an instance of a problem into smaller and smaller pieces until we are able to solve the problem for the smaller pieces. Then, if all goes well, joining together these good solutions for portions of the problem should provide a reasonable approximation to the original problem instance.

Ima na blogu i bolji čovek za to - odaziva se na Marco, upoznaćemo vas :)

Nažalost, pre nego što njega prozovemo ja moram da kažem da ni problemi ni solucije nisu, u proseku, aditivni, obično ni skalarno, ni vektorski, kako god da ih modeliraš.... između njih postoje korelacije - jake zavisnosti, isključivosti itd, koje god reči da preferiramo.

A problem komadanja velikog problema u ortogonalne podproblemčiće ume da bude vrlo komplikovan, često neisplativ, često skuplji od rešenja originalnog problema.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:50 11.02.2010

Re: we are ll individuals!

Ima na blogu i bolji čovek za to - odaziva se na Marco, upoznaćemo vas :)

obavezno da me upoznas

A problem komadanja velikog problema u ortogonalne podproblemčiće ume da bude vrlo komplikovan, često neisplativ, često skuplji od rešenja originalnog problema.

nije da nisi u pravu, u pravu si i te kako. povlacim predlog za resavanje problema pomocu ovog algoritma jer to dovodi do prevelikog razglabanja situacije a time i povecavanja negativnih emocija.

p.s. ja sam ono vece kod Alave bila toliko puta izbrisana da sam na kraju pocela da placem od smeha. jbg ovaj blog je stvarno dobra zabava!
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:38 11.02.2010

дугмићи и суши

изгубио сам мало нит па ћу почети нови низ.

вучко, за много тога си у праву. то, да није лако ни уредништву ни програмерима (и ја сам се смејао на једном од прошлих блогова на нечију опаску да се сваки програм може урадити за три дана), то да власник има неке своје интересе, ... све је то тачно. тачно је и да је бело метафора. не верујем да је иког више много брига за бело, схватили смо да се дизајн неће мењати. да цитирам силију, најелшу девојку у monsters inc.,

sushi! sushi! you think this is about sushi!

дакле, није абоут суши. хајде да се играмо матафора. бело је метафора чега? одсуства, празнине. чега то нема? комуникације.

кажеш, зато што је све дошло до неког усијања, а дугмићи су ту, најлакше је било испритискати сву ту црвену дугмад. јесте. најлакше је. али сумњам и да је најбоље. не верујем да је икада ико постао бољи од слања у ћошак.

и да ли су дугмићи ту да спрече критику и шалу? или ипак мало озбиљније ствари.

хођу да кажем, дугмић употребљен за брисање брајовићевог блога, као и коментара на другим блоговима који су до истог довели, то разумем. масовна бановања, укидања ауторских и вип опција за, у суштини, безазлено измотавање око дизајна блога не разумем (зар није сваки публицитет добар?).

рад са људима (индивидуалцима, да подсетим) изискује свест да се не може контролисати све. мора се оставити да нешто штрчи. атмосфера на блогу не може да буде иста као на конференцији за штампу удружења узгајивача орхидеја. блогу, па и кући о чијем толико спомињаном интересу и не знамо баш тако много (бар ја не знам), је потребна енергија и креативност коју блогерска необавезност, неспутаност, па и дрскост, доносе.

јесте, јесте, и уреднитво и модерација су људи. али су и професионалци. шта год понекад налети, што кажу твоји енглези, comes with the territory.
vishnja92 vishnja92 17:51 11.02.2010

Re: дугмићи и суши

ih, sto volim kad osetim da komentar mogu da preporucim unapred...


sushi! sushi! you think this is about sushi!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:51 11.02.2010

Re: дугмићи и суши

тачно је и да је бело метафора.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:55 11.02.2010

Re: дугмићи и суши

da li je neko skoro video ono stefana što kači smajliće? ja ga ne vidim nešto. da nije i on otišao?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:58 11.02.2010

Re: дугмићи и суши

ih, sto volim kad osetim da komentar mogu da preporucim unapred...

па лако је. прочиташ наслов коментара и даље не мораш ни да читаш.
reanimator reanimator 18:03 11.02.2010

Re: дугмићи и суши

BebaOdLonchara
da li je neko skoro video ono stefana što kači smajliće? ja ga ne vidim nešto. da nije i on otišao?

Oooo...oooo...ooo...

jasnaz jasnaz 18:11 11.02.2010

: дугмићи и prsti

блогу, па и кући о чијем толико спомињаном интересу и не знамо баш тако много (бар ја не знам), је потребна енергија и креативност коју блогерска необавезност, неспутаност, па и дрскост, доносе.


experiment ((а мислим се у себи:..............))










Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana