Društvo| Ekonomija| Moj grad| Region| Tehnologija

.

Aleksandar Vasović RSS / 01.02.2010. u 15:30

.

Atačmenti



Komentari (23)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

miloradkakmar miloradkakmar 16:48 01.02.2010

Umesto onog

skupog , možeš da imaš 51 prosti telefon i da ti ostane 200 dinara.

Svaka čast za upornost!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:19 02.02.2010

Re: Umesto onog

ama ni ovaj nisam kupio ja nego mi ga kupila bivsa firma pa mi ga i ostavila kad sam prelazio u drugu. i sad u njemu mi je gomila podataka, ima onu qwerty tastaturu i vrlo mi je zgodan za posao. ranije nisam bio toliko uporan, ali sam valjda omatorio i prozlio se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 01.02.2010

tastatura

Sta da ti kazem - kupi iPhone, ne moras da se zajebavas sa tastaturom, ever!

E, da trolnem malo, u vezi sa ovim da ti menjas tastaturu, stvarno, ako nisi bas jako vest, uvek je bolje da uvalis da ti to uradi majstor, presumably dobar, znaci koji ima alat. Evo ja sam pre neki dan menjao bateriju na mom iPod-u. Znaci, imam Nano, 1. generacija, pogledam po webu, izgleda lako cak i sa time sto su pokusali da me uplase da "mora nesto da se lemi" (mene ce da plase, pa ja bre imam PhD iz elektrotehnike , a i opravlj'o sam televizore jos u srednjoj skoli!). I preporukom da im posaljem 30 dolara i iPod pa ce oni to da mi zamene, da ne moram da prljam ruke.

Uglavnom, stigne baterija (16 dolara) + dva mala otvaraca za konzerve + video klip na jutjubu, u kome dasa otvara iPod za otprilike 2 sekunde. Aha! Da ne pricam sta sam sve morao da uradim da ga stvarno otvorim, one otvarace sam bacio Usketu da se igra sa njima, koliko su bili korisni, na kraju je i krv pala, ali je govno popustilo. Ali ne pre nego sto sam uspeo da polomim LCD. Nista, zamenim bateriju, ocenim da se i kroz polomljeni LCD nesto vidi (da li je upaljen ili nije), tako da sad radi kao onaj iPod shuffle, ali nema veze. Odem na web i pogledam ostale klipove koje imaju: zamena LCD ekrana, pa zamena onog click wheel-a, i tako sve u krug.


vishnja92 vishnja92 18:01 01.02.2010

Re: tastatura

mene ce da plase, pa ja bre imam PhD iz elektrotehnike , a i opravlj'o sam televizore jos u srednjoj skoli!

dejs Pajicu, jel ja lepo kazem da ti je skolovanje sabansko...
(ps - i kako Usketu da uvaljujes otvarace za konzerve, jestinormalan?)
mariopan mariopan 18:57 01.02.2010

Re: tastatura

"Ne može. Ne dajemo brojeve telefona mušterijama", reče on.  

Hahahahahahaha


Druga je bila otvorena. Gazda majstor mi je za otprilike 18 sekundi objasnio da sve može, da tu tastaturu trenutno nemaju u radnji ali da mogu da je donesu iz magacina i zapitao me da li mi je kasno da po telefon dodjem ujutro.

Ovaj deo mi se baš dopada i sve ostalo do kraja teksta.
Radi čovek svoj posao, dabogda se obogatio, otvorio na svakom cošku po jednu radnju za sve opravke, za svako sokoćalo sto nam jede struju, zivce i pare.

Svi ostalo nadrimajstori neka pocrkaju od gladi ako nece da rade.

Super tekst
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:30 02.02.2010

Re: tastatura

vishnja92

(ps - i kako Usketu da uvaljujes otvarace za konzerve, jestinormalan?)


Pa inace bi ih sam oteo. Ne brini, macak je bezbedan, dao sam mu tek kad su se istupili na iPodu, dakle samo sto sam krenuo da radim. Da, jos jedna preporuka - nikako ne treba pokusavati sa opravkama ICEGA kod kuce! Ondeti u radionicu, gde ima SAV alat + radni sto, ili ko ima ko ja - u lab, pa tamo razjebavati. I dosta bre sa ovim trolom!

vishnja92 vishnja92 05:53 02.02.2010

Re: tastatura

kako dosta bre, pa ne umem drugacije da ucestvujem u temi.
ionako su te mobilne telefone izmislili namerno, e da bi nas se mucilo. dole telefoni! (i kljucevi, jos vise dole)

zivela neverbalna komunikacija
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:29 02.02.2010

Re: tastatura

vishnja92
kako dosta bre, pa ne umem drugacije da ucestvujem u temi.
ionako su te mobilne telefone izmislili namerno, e da bi nas se mucilo. dole telefoni! (i kljucevi, jos vise dole)

zivela neverbalna komunikacija



, gde nalazis te smesne smajlije? Dobar ti je ovaj, moracu da te upoznam sa Veronikom.

U, zabole me za mobilne - evo ja ga nemam! I nisam ni na facebook-u! A, jel' da da sam cool!
vishnja92 vishnja92 20:48 02.02.2010

Re: tastatura

ovde, potpuno su sumanuti :)))

gle

- to je Jack :)

pa onda


a gle ovog


ovo sam naravno ja a ovo je moj alter ego


, , Snjavi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:41 03.02.2010

Re: tastatura

vishnja92
ovde, potpuno su sumanuti :)))

gle

- to je Jack :)

pa onda


a gle ovog


ovo sam naravno ja a ovo je moj alter ego


, , Snjavi.


Jel ovo Doktor Wu, ispod Bauera?
Unfuckable Unfuckable 20:52 01.02.2010

uuuu

kako se ovo zove?
"Odnos prema klijentu?"
"Usluga"
majkomila
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 21:13 01.02.2010

Majstori

A mozda su ovi u dilu sa ovim sto radi za 800 djunti,pa sisaju tamo a nose ovamo?
Ko zna.Vis da je ovde doslo da ne moz ni mob da popravis ako se neko ne ugradi?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:30 02.02.2010

Re: Majstori

Majstori
A mozda su ovi u dilu sa ovim sto radi za 800 djunti,pa sisaju tamo a nose ovamo?
Ko zna.Vis da je ovde doslo da ne moz ni mob da popravis ako se neko ne ugradi?


ma ne verujem... nije taj trzni centar tako blizu, otisao sam na bezveze u prvu otvorenu radnju, niko me nije uputio, itd...

mada ima i ovo - odem ja onomad u ovlasceni servis za auto (jer sam zbog prirode kvara hteo originalni deo - doneo ga u torbi iz madjarske - ali i garanciju da je deo zamenio ovlasceni serviser) i tamo jedan batica (pogresno me valjda procenio, sta li) krene da me lozi "ne aprtguje vam konusna zenflica, mora da se prepelcuje, ali prepelcer sa konusom nemamo mi jer se to radi samo u nemackoj, ali ga ima majstor milojko kod groblja u orlovaci, pa idite tamo, evo vizit karta" itd...

e tu sam pozeleneo i napravio skandal i zvao sefa i jos viseg sefa i najvrhovnijeg sefa i direktora distribucije za srbiju, svih devet patrijar'a i desetog rim-papu i onda su se izvinjavali i popravili za dzaba.
skener92 skener92 22:28 01.02.2010

ma svuda je isto!

moja bolja polovina je preko neta ('tehnomanija') kupio bosch usisivac za koji je trebalo da se kupe kese.

'dobar dan'.

'tehnomanija, dobar dan.'

'molim vas, trebaju mi kese za bosch usisivac.'

'ne drzimo kese'.

'molim?'

'idite na pijacu, tamo mozete da kupite.'

'pa usisivac nije kupljen na pijaci, nego kod vas, sa sve garancijom.'

'zao mi je.' tras slusalica.

Milutin Milošević Milutin Milošević 23:05 01.02.2010

Srbija

Dakle, sve u ovoj zemlji mora da bude neka vrsta rocket science.
Kod nas je mnogo uobičajenija "reket science"

Napati se, jadan.
krkar krkar 06:22 02.02.2010

Imam i ja spisak ovakvih slučajeva


Slučaj 1, aparat za kafu:

Doseljavam se ja nazad u Beograd. Spakujem i aparat za espreso, doduše već je imao 7-8 godina ali svetska marka, dobar aparat, odlično me služio. Nakon nekog vremena crkne aparat, pumpa. Vidim po simptomima da je pumpa, odem na sajt proizvođača, pogledam tehnički crtež, uzmem fabrički broj pumpe i dva dihtunga, pozovem proizvođača u EU, kažu "e, to je malo skuplji deo - celih 45 € ali uključeni i dihtunzi. Možemo da Vam pošaljemo da platite karticom ili pouzećem". Poučen nekadašnjim iskustvom sa carinama koje još funkcionišu po principima iz Osmanskog carstva (koji su i u Turskoj odavno ukinuti), a koje je uključivalo jednom za paket od 2 knjige u Londonu obilazak Pošte 6, pa neke carinske ispostave gde sam nekom gedži morao da objašnjavam o čemu knjige pišu i šta će meni uopšte knjige iz inostranstva, pa da na kraju obilazim šaltere i plaćam takse u ukupnom iznosu većem od cene knjiga... odustanem ja od kupovine pumpe u inostranstvu.

Nađem u knjižici adresu Ovlašćenog Servisa.

Alo, pokvarilo se to-i-to.
Donesite aparat.

Donesem aparat.

Crkla pumpa. Možete li da zamenite i za koliko vremena?
E pa ne možemo da vam kažemo dok ne vidi majstor i ne ustanovi kvar.
Dobro, a kad će da vidi majstor i kad ćete da naručite deo i kad će da stigne i koliko vam treba da ga zamenite (već počinjem da ludim u apstinencijalnoj krizi).
Evo Vam revers, ostavite broj telefona, javićemo Vam.
Naravno, niko ništa ne javlja. Pustim da se koncentrišu 3-4 dana pa krenem da zovem. Konačno nekog dobijem:
Crkla pumpa
Znam, to sam vam rekao pre 5 dana
Mora da se menja
Pa menjajte, i to sam vam rekao pre 5 dana
Ali mora da se naruči iz Francuske, nemamo na lageru (što baš iz Francuske, nema proizvođač ama baš nikakve veze sa Francuskom, ali gde smem da ljutim Majstore pitanjima)
Pa naručite. Koliko će da traje?
Zavisi od isporuke, najmanje 20 dana ako imate sreće a može i do 3 meseca.

Zvao ja servis posle 20 dana, pa posle 40, pa posle 3 meseca, pa posle 6 i nikako da stigne deo iz Francuske. Evo saće, samo što nije

Naravno da sam kao lud bez kafe otišao i kupio Kineza za nekih 5000, tada je bilo 60-i-nešto evra. Konez k'o Kinez - liči, pravi kafu, ali pumpa loša, tandrče kao lokomotiva, kaplje kad isključiš, napuni se očas ona ćasa pa prelije i isprlja mi radnu površinu... Računam nema veze, nek potraje dok se vrati Pravi Aparat pa posle u vikendicu.

Zvao ja zvao onaj servis i jednog dana, prošla godina i više, meni dojadi i uzmem onaj revers (već požuteo) i odem u Ovlašćeni Servis. Daj aparat, eb'la vas popravka, računam kupiću deo prvom prilikom u inostranstvu i doneti ga i zameniti sam.

Koji aparat?
Ovaj iz reversa
E, pa to je revers od pre skoro dve godine, mi smo aparat rashodovali jer niste došli po njega
Kako, bre, rashodovali moj aparat?
Pa po našem propisu mi ga držimo najviše godinu dana
Kakvom propisu, majku, sestru... I ipak odlučim da ne vredi robijati zbog aparata. Bar da sam znao koji ga je genije odneo kući da mu bar jednu zavalim za uvo.

Naravno, pišem proizvođaču mail. Odgovor sutradan, ljubaan, Vaš aparat nije bio u garanciji a nije ni kupljen u Srbiji ali nama je stalo da su klijenti zadovoljni... Javiće vam se iz Službe za Nešto...
Služba za Nešto prvo napiše mail, pita mogu li da zovu, pa zovu, pa ja objasnim, pa napišem izveštaj, pa skeniram revers... pa opet odgovor radimo na Vašem slučaju

Prođe mesec-dva, ja zaboravio, zove Služba za Nešto: mi ispitali stvar, kaže Ovlašćeni Servis da su Vas zvali onoliko a Vi niste dolazili po aparat pa su ga rashodovali i još su bili fini i nisu Vam naplatili ležarinu.

E, mislim se, oćete da poslujete na Balkanu, naivci. Ajde, rekoh, dosta je bilo, beš stari aparat.

Opet prođe mesec-dva zove Služba za Nešto:
Gospodine Krkar, kad putujete u neko inostranstvo?
Što li se to njih smatra, mislim se. Pitam što.
Pošto ste se izmaltretirali hteli smo da vam pošaljemo poklon bon za kupovinu naših proizvoda, da ostvarite popust, ali u toj vašoj državi to nikako ne može, sve smo pokušali, pa recite u kojoj ćete ga državi
Ušetam u prvi Media Market u Diseldorfu, predam poklon bon od 50€... i tako je moja mama dobila novu peglu.

Slučaj 2, opet aparat za kafu:

Nedavno na onom "privremenom" Kinezu pukne plastični šraf koji drži mrežicu kroz koju izlazi voda. Cena šrafa - u najboljem slučaju 0,05 € ali nestandardan, morao bi se čovek pomučiti da ga nađe. Sačuvala moja žena uputstvo, spisak Ovlašćenih Servisa, popunjenu garanciju (ja je u životu nisam popunio u radnji) i račun.

(Posle 20 poziva, konačno): Dobardan, je li to ovlašćeni servis? Na aparatu tom-i-tom, u dvogodišnjoj garanciji, pukao šraf taj-i-taj. Imate li da ga zamenim?

Morate da zovete Majstora
A šta ste vi?
Mi smo Ovlašćeni Servis, ali majstor nije ovde nego na Banovom Brdu
Uzmem broj, zovem Brdo. Dobardan, na aparatu tom-i-tom, u dvogodišnjoj garanciji, pukao šraf taj-i-taj. Imate li da ga zamenim?
Morate da pitate Majstora
Meni su ovaj broj dali za Majstora
Nije Majstor tu, dođe oko 10 i ode oko pola 2 (zvao sam oko 3)
(Sutradan oko 11, posle 5-6 poziva):
Nije Majstor tu, sutra mu je slava pa otišao
Znači neće ga biti ni sutra. A da ne slavi slučajno i drugi dan slave?
Imate pravo, ne verujem ni da će na drugi dan da dođe

Prošle nedelje ubodem nekoga u Radno Vreme Majstora Od 10 Do Pola 2:
Ove nedelje majstor radi popodne, od pola pet

Tri dana sam zvao u Pola Pet, Pet, Pola Šest... Naravno ništa.

E sad se navrzla moja žena da Popriča sa Majstorom. Eno joj ga aparat u gepeku i samo čekam kad će nekog da zatekne na Banovom Brdu da donese kući kožu da štavim za abažur.

A ja i dalje ujutru mrzim ceo svet pijući nes kafu.
krkar krkar 06:44 02.02.2010

Re: Imam i ja spisak ovakvih slučajeva


Dokaz da ne rade kreteni samo u našim servisima:

Slučaj 3, notebook: PRIČA POSEBNO NAMENJENA PAJIĆU

Otprilike 1997, živeo u Nemačkoj, kupim novi Texas Instruments notebook (bio Pentium1 na 75 i Win 95, čisto da znamo o kojem se tehnološkom kamenom dobu radi).

Nakon nekoliko dana primetim da se pri određenim uglovima otvaranja ekran gasi. Nestane signala, pomeriš ga, signal se vrati. Ali nekako se gasi baš na onim uglovima koji su ti najpotrebniji. I to nekad gasi nekad radi.

Jasno mi je da je u pitanju loše utaknut konektor na traci sa kontaktima ali što da otvaram nov-novcat komp. Piše u garanciji ako se ošteti onaj lak na šrafovima garancija ne vredi.

Odem u Ovlašćeni Servis:

Dobar dan, gubi se kontakt i gasi se ekran pri određenim uglovima. Pretpostavljam da je samo kontakt na traci, ako možete samo da je malo jače utaknete.
Ne možemo mi to, mi samo primamo i šaljemo u Centralu
Objasnim još jednom šta je, predam notebook.
Zovu za 2 nedelje iz Centrale da nemaju Deo jer je novi model pa dok stigne. Kakav, bre, Deo, samo treba da se utakne kontakt.
Gospodine, ja sam samo sekretarica, ne razumem se u tehniku, tako su mi rekli da Vam kažem

Ajd, prođe skoro 6 nedelja, jedan dan DHL na vrata sa mojim kompom.
U kutiji moj notebook. Uz njega i Radni List, 2-3 potpisa na njemu i 2 pečata. Ovaj Primio, ovaj Popravio, ovaj Kontrolisao...

Na Radnom Listu piše ZAMENJEN EKRAN

Mene samo što šlog ne strefi, budale zamenile ekran. Računam ako je onaj loš kontakt bio na strani ekrana - super, ali ako je bio na strani motherboarda...

Naravno da je bio na strani motrerboarda i da je i dalje palio i gasio.

Tu ja odlepim, zovem Texas.

Gospodine, pre nekog vremena našu proizvodnju notebookova preuzeo je Acer, oni su sad odgovorni i za reklamacije .

Acer za Evropu je u Holandiji. Dobijem ja nekakvog direktora nečega, Servisa ili Usluga ili Kupačkog Orgazma...

Objasnim čoveku priču, on se u Amsterdamu valja od smeha. Jeste sigurni da je baš tako?

Kako, bre, jesam siguran, evo trepće, oš da ti ja dođem tamo?

Vidim da ste razuman čovek, reći ću Vam u čemu je problem. Danas su majstori skupi a delovi jeftini. Ko bi zapošljavao prave majstore u servisu, to je sve obučeno na najkraćim kursevima mogućim. Zato je neki idiot pročitao u reklamaciji NE RADI EKRAN i pogledao u uputstvo u kojem piše KAD NE RADI EKRAN - ZAMENI EKRAN. I zato to Vama još trepće a mi bacili zdrav ekran.

Ali pošto smo Vas dosta izmaltretirali ajde Vi meni lepo taj trepćući Texas pošaljite, mi plaćamo poštarinu, a ja ću Vama novi komp.


I stvarno mi pošalje novi Acer, Pentium MMX na 166, eno ga i danas živ i zdrav.

Upoznao sam čoveka, kaže da je onaj trepćući godinama nosio na razne kurseve za menadžment da im objasni neke stvari vezane za zapošljavanje kretena.
irenaema irenaema 11:02 02.02.2010

Tapacirung



E sad se navrzla moja žena da Popriča sa Majstorom. Eno joj ga aparat u gepeku i samo čekam kad će nekog da zatekne na Banovom Brdu da donese kući kožu da štavim za abažur.


Samo napred!

Kakvo ja iskustvo imam sa servisima, garancijama i ostalim velemajstorima dosad sam mogla da istapaciram nameštaj za Gnevnu sobu, trApezariju i da pretekne

pozdravio me Malaparte
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:07 03.02.2010

Re: Imam i ja spisak ovakvih slučajeva

krkar

Dokaz da ne rade kreteni samo u našim servisima:

Slučaj 3, notebook: PRIČA POSEBNO NAMENJENA PAJIĆU



Plakao sam dok sam citao ovo .

Steta sto je istekao blog, imam ja jos potresnih prica. Na primer zamena senzora na mom starom Nikonu D200 (ovde u USA), gde je sekretarica uporno pokusavala da me nauci sta je faktor suma i ubedi kako mi je CCD sasvim ispravan. Pa zamena senzora na mom pecinarskom digitalcu, u BG-Elektronik-u, gde su pokusali da sakriju citavog mog drugara koji je dok nisam bio u Srbiji postao ovlasteni serviser Canona otrilike za jugoistocnu Evropu, ukljucujuci i Sabansko poluostrvo, Aziju, Australiju sa Okeanijom i Tasmaniju. I odvojio se od doticne bande serviserske - nisu hteli da mi kazu da vec par meseci ne radi kod njih, nego ono - izasao ranije, zvala ga zena, otisao po burek.

Pa zamena ganc novog Dellovog monitora preko customer servisa u Mumbaiju. Zbog nesporazuma prouzrokovanog mojim slabim razumevanjem hindu-engleskog i njihovog nerazumevanja mog srbo-engleskog, dosao mi siik sa sve turbanom i sabljom na kucnu adresu da zameni ekran na mom laptopu, umesto da zameni ceo eksterni monitor. Jedva smo se objasnili, 'teo je vec da sece! I tako dalje.

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:34 02.02.2010

TELEFON OPRAVLJEN!!

i jos sam pride dobio novu futrolu! sve za 800 dinara + 800 dinara za onaj rezervni telefon (a nije bilo pod moranje da ga kupim) i jos mi je vratio cast od 200 dinara. "nemojte molim vas, nikakav je bio posao i jos ste cekali od juce za ovu glupost i evo futrola za cekanje. hvala, dovidjenja i dodjite opet."
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:00 02.02.2010

Re: TELEFON OPRAVLJEN!!

E sad, kad je operacija gotova, a ovaj majstor bio MAJSTOR lepo bi bilo da ga pomeneš ovde punim imenom i prezimenom, kad je već bio na visini. Da ga izreklamiraš kao što dolikuje.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 01:03 03.02.2010

Re: TELEFON OPRAVLJEN!!

ako ne pominjem po imenu firme imbecile iz servisa, neću ni dobrog i poštenog majstora. i jedni i drugi su pojavni oblici (što bi rekli drugovi komunisti).
godec godec 10:56 02.02.2010

Majstorska radionica

Mislim da se svakodnevno svako od nas suočava sa sličnim stvarima (majstorska radionica vs. multinacionalna kompanija) u svim oblastima života. Samo je pitanje da li želimo da ih primećujemo ili ne. Zdravije je ne primećivati.

Broj radnji u takvim trznim centrima (onako, neki kao skup radnjica) je sve manji, kao i broj gazda majstora u njima. Ponekad pomislim nazalost, a ponekad na srecu.

Ja sam imao slicne peripetije sa ugradnim uredjajem Gorenje koji mi je isporucen bez jednog trivijalnog limenog dela. Kada sam ugradio uredjaj, citajuci uputstvo za koriscenje shvatio sam da mi mali limeni deo nije isporucen. Kada sam se obratio prodavnici, oni su me obavestili da im donesem uredjaj, pa ce ga zameniti. Da bih izbegao da platim elektricara koji bi mi razmontirao ugradjeni uredjaj i da bih izbegao transportovanje uredjaja do prodavnice, obratih se po savetu prodavca tada ovlascenom ekskluzivnom servisu, koji se naravno nalazi sa druge strane reke, u ulici u kojoj je nemoguce parkiranje. Objasnih mladoj dami situaciju. Ona me je pazljivo saslusala i rekla da moram da dodjem kod njih i da nazalost nemaju servis sa ove strane reke, vec iskljucivo na gore pomenutoj nepristupacnoj lokaciji. Odem ja i naravno potrosim sat vremena u voznji, cekanju na mostu, parkiranju, .... i dodjem u servis. Strpljivo sacekah petnaestak minuta da dodjem na red i objasnih situaciju. Da, rece mlada dama. Vi ste zvali malopre, dodjite ovamo sa moje strane pulta i pogledajte radionicki crtez vaseg uredjaja sa spiskom svih rezervnih delova. Pogledah ali ne shvatih zasto. Ona me tada upita.... vidite li vi negde ovde deo koji je vama potreban a nije vam greskom isporucen. Ne vidim, odgovorih. Eto! Nema ga! - uzviknu mlada dama. Nisam ja kriva sto oni greskom nisu stavili taj deo u katalog rezervnih delova!

Ali zasto ste mi onda rekli da moram da dodjem? - upitah zaprepasceno.
Pa da se licno uverite u ovo sto vam govorim! - odgovori ona

Po njenom savetu uputih se da obilazim servise kako bih proverio da slucajno neko od njih nema taj deo. Nedeljama sam obilazio servise ali bez uspeha. Tada mi jedan gazda majstor dade savet.

"Znas gde ces da nadjes taj deo? Moras da poranis jednog vikenda. U Zemunu u ulici toj i toj, ujutru se okupe cigani, pa prostru pored ulice ono sto nadju po kontejnerima da prodaju. Tu jedino mozes da nadjes taj deo, ali porani. Oko osam, devet sati, kako kad, dodje policija pa ih razjuri."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana