Društvo| Moj grad| Politika

Ljudi puče most

Drago Kovacevic RSS / 29.01.2010. u 12:55

Gazela kleca
Gazela kleca
Ljudi, puče most, zavapio je pre dve godine dr Miodrag Zec u jednom od "Peščanika".

Pade mi na um taj opravdan vapaj gledajući ovu gužvu u gradu i sinoćna izjava direktora "Srbija - puteva" povodom obustave saobraćaja na jednoj traki "Gazele", gde kaže.."obustavili smo da ne daj bože most ne padne" ili tako nekako.

Suvišno je pričati o značaju "Gazele" za Beograd a bogami i za ovaj deo Evrope i bliske nam Azije. Preko tog mosta dnevno prelazi na stotine hiljada vozila.

I puče most. Kažu, saniraćemo ga za 15 dana. Ma nemoj.

Još 2007. godine Evropska investiciona banka je odobrila sredstva za sanaciju "Gazele" ali je uslovila povlačenje tih sredstava raseljavanjem Roma ispod "Gazele". Nakon dugog natezanja oni su raseljeni ali na način koji nije u skladu sa evropskim standardima.

Džaba što Đilas misli da jesu. Nisu, jer ne borave u čvrstim objektima što je evropski standard nego u nekim limenim kontejnerima. Evropa nam je popustala po raznim pitanjima, ali po ovome nije i neće.

Ako nema vlastitih sredstava za sanaciju "Gazele" evropske pare neće se moći koristiti sve dok Romi ne budu smešteni na zadovoljavajući način.

E, sad tu smo u problemu. Gde ih smestiti. Nema stanova. Nema ni para da se napravi tridesetak stanova.

Pa evo, možda bi rešenje bilo da ih država i grad smeste u stanove koje su oduzeli krimnalcima. Sudeći po vestima iz medija takvi stanovi se plene. Sam Uskoković ih je imao više od trideset...

Znam da to ne dolazi u obzir, ali, ljudi, pade most bez koga je nemoguće funkcionisati. 

P.S. Nemoguće je, ne setiti se na šta sve pare odlaze. Na Miladina, na sekretarice, na vozače..koliko samo ode na korupciju, koliko na razna čuda i čudesa....koliko na duple plate na Kosovu...

A most je podigao još Tito pre skoro četrdeset godina i iza toga šlus...Direktor "Puteva" zaziva boga....Lepo je biti u trendu i bogobojažljiv, ali šta sami da uradimo i nađemo neki realniji oslonac..

P.S.

Sad u e-novinama nađoh izjave onih koji su po meni najodgovorniji što je most došao u ovo stanje, i grad sa njim...Doduše, Đilasa "kandiduje njegov pomoćnik.

Još u oktobru prošle godine, ljut zbog uslovljavanja evropskih banaka, Milan Krkobabić, zamenik gradonačelnika Đilasa, poručio je: “Politiku Beograda vode gradonačelnik i Gradsko veće, a ne bilo ko iz Evrope!”. Istog dana otrovne strele ka Evropi poslao je izvesni Zoran Drobnjak, direktor „Puteva Srbije“ koji je tada rekao: “Za sve su krive razne nevladine organizacije koje zahtevaju da romskim porodicama bude obezbeđen što bolji smeštaj, tako da zbog toga ocenjivanje akcionog plana ide sporo”

Atačmenti



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 13:21 29.01.2010

Što je Tito napravio

ovi ne mogu ni da okreče.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:24 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

a pogotovo da okrpe..
dragoljub92 dragoljub92 13:49 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

Drago Kovacevic
uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

a pogotovo da okrpe..

pa ne,sve što su tito&co napravili je loše i štetno pa zato i treba da propadne.nećemo valjda da priznamo da su komunisti uradili i nešto pametno i dobro.zar ne?
Dawngreeter Dawngreeter 13:52 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Ja mislim da bi taj most trebalo porusiti i izgraditi bolji, potpuno nekomunisticki most na tom mestu. U toku sledecih dvadeset pet godina, bez zurbe. Vazno je da ga porusimo odma, da se ne brukamo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:53 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

dragoljub92
uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

Drago Kovacevic
uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

a pogotovo da okrpe..

pa ne,sve što su tito&co napravili je loše i štetno pa zato i treba da propadne.nećemo valjda da priznamo da su komunisti uradili i nešto pametno i dobro.zar ne?

Pa, da...
dragoljub92 dragoljub92 13:53 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Dawngreeter
Ja mislim da bi taj most trebalo porusiti i izgraditi bolji, potpuno nekomunisticki most na tom mestu. U toku sledecih dvadeset pet godina, bez zurbe. Vazno je da ga porusimo odma, da se ne brukamo.

slažem se.daj da kupimo dinamit i da srušimo tu komunističku rugobu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:54 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Dawngreeter
Ja mislim da bi taj most trebalo porusiti i izgraditi bolji, potpuno nekomunisticki most na tom mestu. U toku sledecih dvadeset pet godina, bez zurbe. Vazno je da ga porusimo odma, da se ne brukamo.

Kao na Neretvi kad je Tito naredio Vladi Rusu..Ruši most, diži most..
Ali, jebiga i to je titoizam...
marija.mt marija.mt 13:58 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

pa ne,sve što su tito&co napravili je loše i štetno pa zato i treba da propadne.nećemo valjda da priznamo da su komunisti uradili i nešto pametno i dobro.zar ne?


Uradili su dosta dobrog i pametnog, ali i dosta loseg i glupog.

Ovi sad, kako vidim, ne rade ni jedno ni drugo.
dragoljub92 dragoljub92 14:04 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

marija.mt
pa ne,sve što su tito&co napravili je loše i štetno pa zato i treba da propadne.nećemo valjda da priznamo da su komunisti uradili i nešto pametno i dobro.zar ne?


Uradili su dosta dobrog i pametnog, ali i dosta loseg i glupog.

Ovi sad, kako vidim, ne rade ni jedno ni drugo.

rade,rade al su napravili istoriski rez i distancu i sad rade samo drugu polovinu tvoje rečenice(dosta loše i glupo) distancirajući se od onog komunističkog dela zvanog dobro i pametno.
mariopan mariopan 14:30 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Ovi sad, kako vidim, ne rade ni jedno ni drugo.

Ne rade nista.
Verovatno se plase da nesto ne pogrese
miloradkakmar miloradkakmar 15:27 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Dawngreeter
Ja mislim da bi taj most trebalo porusiti i izgraditi bolji, potpuno nekomunisticki most na tom mestu. U toku sledecih dvadeset pet godina, bez zurbe. Vazno je da ga porusimo odma, da se ne brukamo.

Pa da napravimo "demokratski" most, onda kada se promeni vlast " narodnjački ", pa " naprednjački "... Svake četiri ili osam godina da rušimo i gradimo mostove!?!Ako bude i vanrednih izbora, onda i ranije !?!!!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:30 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

miloradkakmar
Dawngreeter
Ja mislim da bi taj most trebalo porusiti i izgraditi bolji, potpuno nekomunisticki most na tom mestu. U toku sledecih dvadeset pet godina, bez zurbe. Vazno je da ga porusimo odma, da se ne brukamo.

Pa da napravimo "demokratski" most, onda kada se promeni vlast " narodnjački ", pa " naprednjački "... Svake četiri ili osam godina da rušimo i gradimo mostove!?!Ako bude i vanrednih izbora, onda i ranije !?!!!?

U obećanjima ih ima dvadeset. Svaki izbori najmanje tri....
Sad nam obećavaju kineske mostove...
drug.clan drug.clan 16:03 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

ispade sada da je NATO zajebao beogradjane sto im nije srusio sve komunisticke mostove jer bi sada mogli da niknu novi i bolji "slobodni i demokratski"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:10 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

drug.clan
ispade sada da je NATO zajebao beogradjane sto im nije srusio sve komunisticke mostove jer bi sada mogli da niknu novi i bolji "slobodni i demokratski"

Bilo bi još po neka "korist"..Patrioti bi mogli kukati do nebesa i kriviti druge..
drug.clan drug.clan 16:12 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Drago Kovacevic
drug.clan
ispade sada da je NATO zajebao beogradjane sto im nije srusio sve komunisticke mostove jer bi sada mogli da niknu novi i bolji "slobodni i demokratski"

Bilo bi još po neka "korist"..Patrioti bi mogli kukati do nebesa i kriviti druge..


za te potrebe je bolje ovako, sada mogu (sa razlogom) da krive svoje politicke "protivnike" na vlasti
hazar hazar 22:18 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

Хајде да разумем друга члана, али откуда либерали да обожавају друга Броза? Па зар ви нисте на потпуно супротним идеолошко-економским основама или вам другарица Латинка утиснула љубав према бесплатном акцијашком раду на изградњи државе.

uros_vozdovac uros_vozdovac 23:05 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Хајде да разумем друга члана, али откуда либерали да обожавају друга Броза? Па зар ви нисте на потпуно супротним идеолошко-економским основама или вам другарица Латинка утиснула љубав према бесплатном акцијашком раду на изградњи државе.


Dragi moj prijatelju, a gde ste zaboga videli obožavanje? Ja sam prosto rekao da ono što je Tito napravio ovi ne mogu ni da okreče. To je prosta činjenica, i to što zastupam odrđenu ideologiju ne smeta mi da vidim činjenice. Lično mislim i da je prednost, ali hajde...

Dakle sa goposdinom Brozom sam na potpuno različitim ideološkim osnovama, ali takođe delim mišljenje da je njegov režim na polju razvoja države postigao ono što ova generacija političara i ne sanja da postigne. Oni sanjaju neki drugačiji san.

Opasku o Latinki i akcijašenju u najboljoj volji nisam razumeo...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:48 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Dragi moj prijatelju, a gde ste zaboga videli obožavanje? Ja sam prosto rekao da ono što je Tito napravio ovi ne mogu ni da okreče. To je prosta činjenica, i to što zastupam odrđenu ideologiju ne smeta mi da vidim činjenice. Lično mislim i da je prednost, ali hajde...

Pa to je grupacija koja je protiv komunističkog mosta...
hazar hazar 23:54 29.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Шалим се мало госн Уроше. Наравно да су сви незадовољни резултатима рада власти у последњих 10 година, боље рећи сви смо више очекивали. Изгледа да највећи део политичара заиста сања неки други сан, па и ови из опозиције гледају како да намакну станче или луксузни аутић више.

Ипак када се помиње друг Броз не треба сметнути са ума да развој СФРЈ у првих 10 година није био богзна какав и да би људи вероватно умирали од глади да није било стране помоћи, принудног откупа и сл. Дакле, сувише мало је времена прошло од 2000.год. да би се могло поредити са целокупном Брозовом владавином. Ипак, сигурно је да су "радни људи и грађани", 1955.год. више веровали у светлу будућност него грађани Србије 2010.год.



drug.clan drug.clan 00:47 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Ипак када се помиње друг Броз не треба сметнути са ума да развој СФРЈ у првих 10 година није био богзна какав и да би људи вероватно умирали од глади да није било стране помоћи, принудног откупа и сл. Дакле, сувише мало је времена прошло од 2000.год. да би се могло поредити са целокупном Брозовом владавином. Ипак, сигурно је да су "радни људи и грађани", 1955.год. више веровали у светлу будућност него грађани Србије 2010.год.



razlika je u tome sto je posle rata drzava bila potpuno srusena, mnogi delovi do temelja

ovi danasnji su dobili na ruke solidno razvijenu zemlju minus dva mosta
dubogdanovic dubogdanovic 14:12 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

da bi taj most trebalo porusiti
...
Zašto ga rušiti? I rušenje zahteva da se zavrnu rukavi.
Mislim da bi ga trebalo "održavati" kao do sada - sam će pasti.
JJ Beba JJ Beba 20:31 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

uros_vozdovac
ovi ne mogu ni da okreče.

JJ Beba JJ Beba 20:36 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

narodnjački ",

narodnjački mos' treba da bude u obliku ovećeg brvna. samo za pešake.
taljige na skelu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:00 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

dubogdanovic
da bi taj most trebalo porusiti
...
Zašto ga rušiti? I rušenje zahteva da se zavrnu rukavi.
Mislim da bi ga trebalo "održavati" kao do sada - sam će pasti.

Dobar predlog....najjeftiniji...i nema gužve...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:02 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

JJ Beba
narodnjački ",

narodnjački mos' treba da bude u obliku ovećeg brvna. samo za pešake.
taljige na skelu

Ništa bez brvna...evo, taman će seku platane...
JJ Beba JJ Beba 21:20 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Drago Kovacevic
JJ Beba
narodnjački ",

narodnjački mos' treba da bude u obliku ovećeg brvna. samo za pešake.
taljige na skelu

Ništa bez brvna...evo, taman će seku platane...

totiakem , jednim udarcem ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:23 30.01.2010

Re: Što je Tito napravio

JJ Beba
Drago Kovacevic
JJ Beba
narodnjački ",

narodnjački mos' treba da bude u obliku ovećeg brvna. samo za pešake.
taljige na skelu

Ništa bez brvna...evo, taman će seku platane...

totiakem , jednim udarcem ...

I onda zlobnici kau da vlas ne valja...
dolybell92 dolybell92 01:28 31.01.2010

Re: Što je Tito napravio

Sad nam obećavaju kineske mostove...


Evo i preporuka za kineske građevince...
(trebalo je da bude jedna od zgrada u
olimipijskom selu ....).. izgleda da
se srušila... LOL ...tako nekako,
nije most, koliko se vidi...







drug.clan drug.clan 03:56 31.01.2010

Re: Što je Tito napravio

dolybell92
Sad nam obećavaju kineske mostove...


Evo i preporuka za kineske građevince...
(trebalo je da bude jedna od zgrada u
olimipijskom selu ....).. izgleda da
se srušila... LOL ...tako nekako,
nije most, koliko se vidi...

zgrada je pala a nije se razbila


umeju oni i ovako









mada se meni od novijih dopada ovaj malezijski



nstamara nstamara 13:12 31.01.2010

Re: Što je Tito napravio

I to bar dve nedelje pre roka!
dolybell92 dolybell92 04:48 01.02.2010

Re: Što je Tito napravio

zgrada je pala a nije se razbila


... pa razbila se ali se nije raspala...
k'o Mujo i opanci.... a ovi ostali
mostovi i petlje, koliko znam,
nisu kineskog porekla...
Spiridon Spiridon 13:53 29.01.2010

Gazela

nije to bas tako lose kao sto izgleda



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:00 29.01.2010

Re: .

nije to tako lose kao sto izgleda

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:26 29.01.2010

Re: Gazela

Spiridone,
gde cemo sad da strajkujemo?
Spiridon Spiridon 15:41 29.01.2010

Re: Gazela

Aleksandar Stosic
Spiridone,
gde cemo sad da strajkujemo?


neko kafance u kraju =]


lozacpera1 lozacpera1 00:01 30.01.2010

Re: Gazela

nije to bas tako lose kao sto izgleda

mozda je i gore nego sto izgleda.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 04:25 31.01.2010

Re: Gazela

Why Try To Change Me Now?



.."Na ovom primeru je našem vladajućem polusvetu, koji u prigodnim prilikama lupeta o evropskim standardima i vrednostima, nacrtana veza između novca i evropskih standarda. Gradonačelniku Đilasu će možda pucanje glavnog nosača na mostu pokazati cenu njegovog neznanja o evropskim standardima, ljudskim pravima i pravima Roma, ma kako mu lično oni možda bili odvratni."
nstamara nstamara 13:13 31.01.2010

Re: Gazela

Samo da ne bude kafance na barzi...

Evo kod nas dve slobodne niko ih nece

dirtyharry dirtyharry 18:36 31.01.2010

Re: Gazela

Idi bre Spiridone suze mi pođoše od smeha. Šta ti je crni humor.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:11 29.01.2010

E, sad...

Kako ne upitati gde su nestale sve te pare iz privatizacije....i da li je bilo važnije stvari od ulaganja u kapitalne objekte..
antioksidant antioksidant 14:30 29.01.2010

Re: E, sad...

i da li je bilo važnije stvari od ulaganja u kapitalne objekte..

jeste
rast standarda
drugim recima - potrosnja
drug.clan drug.clan 14:41 29.01.2010

Re: E, sad...

antioksidant
i da li je bilo važnije stvari od ulaganja u kapitalne objekte..

jeste
rast standarda
drugim recima - potrosnja


naravno potrosnjom - kupovinom novog mosta, pozeljno plasticnog i pozeljno u inostranstvu i najpozeljnije preko naseg najveceg uvoznika

stanje mostova u beogradu i novom sadu je sramno, koliko su potrosili na price o mostovima mogli su da betoniraju plocu preko dunava od backe palanke do smedereva i da to prodaju kao gradsko gradjevinsko zemljiste
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:47 29.01.2010

Re: E, sad...

este
rast standarda
drugim recima - potrosnja

Bio je skuplji Palma i Krkobabić nego most..
Gde je onaj NIP- hvalili su se silnim novcem tu..
antioksidant antioksidant 14:49 29.01.2010

Re: E, sad...

Gde je onaj NIP- hvalili su se silnim novcem tu..

eno ga u skupstini
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:52 29.01.2010

Re: E, sad...

antioksidant
Gde je onaj NIP- hvalili su se silnim novcem tu..

eno ga u skupstini

To je fond za kupovinu glasova...koliko ja razumem..
antioksidant antioksidant 14:54 29.01.2010

Re: E, sad...

To je fond za kupovinu glasova...koliko ja razumem..


upravo tako
jinks jinks 14:16 29.01.2010

Interesantno

kako bi liberali resili problem raseljavanja ispod mosta
drug.clan drug.clan 14:40 29.01.2010

Re: Interesantno

pa bas onako kako su ga resili - silom i represijom
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:40 29.01.2010

Re: Interesantno

Interesantno
kako bi liberali resili problem raseljavanja ispod mosta

To je više metafora nego predlog....
Most ne može da čeka...
sentinel26 sentinel26 15:45 29.01.2010

Ljudi

Zloba Podlipovski, Koštunica i Tadić sa Djilasom pride uz koljeno i Dinkićem na ramenu zajedno ne bi mogli da naprave ovako nešto ni za 100 godina :



zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 16:00 29.01.2010

Di su novci

Mozda da im predlozimo,Djilasu i inim,da naprave neku emisiju pa ljudi da zovu i onda te pare za most,ili da otvore broj pa ti pozoves a onu uzmu x dinara plus pdv za most,ili posaljes sms,ili neki zajam za preporod mosta,oru,tako nesto?Kad je mogao Tita, Sloba,Kostunica moze valjda i Djilas.Sto je on gori od njih?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:14 29.01.2010

Re: Di su novci

zarkor.2407-72
Mozda da im predlozimo,Djilasu i inim,da naprave neku emisiju pa ljudi da zovu i onda te pare za most,ili da otvore broj pa ti pozoves a onu uzmu x dinara plus pdv za most,ili posaljes sms,ili neki zajam za preporod mosta,oru,tako nesto?Kad je mogao Tita, Sloba,Kostunica moze valjda i Djilas.Sto je on gori od njih?

A moglo bi i tako što bi tajkuni napravili konzorcij pa da naplaćuju mostarinu na svim mostovima i pasarelama...
Tako bi mogli da zaposle još ljudi i daju svoj doprinos za savladavanje krize...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:52 29.01.2010

Evo šta kažu..

Drobnjak(direktor Srbija puteva) objašnjava da “sredstva postoje, ali je problem akcioni plan, jer Evropska banka ne dozvoljava da se počna sa poslom dok se ne reši pitanje raseljavanja Roma. Treba još da se, po njihovom nalogu, urade objekti od čvrstog materijala gde su raseljeni Romi”.

A evo šta kaže Đilas, koji često kad hoće da izbegne politički odgovor prozbori - "ja i moja inženjerska pamet"....iz demagoških razloga, naravno...

Inače, na pitanje da li će Evropska banka za obnovu i razvoj biti zadovoljna rešenjem za raseljavanje Roma koji su živeli ispod mosta Gazela, gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je za Novosti rekao je "velika većina Beograđana, kao i ja, zadovoljna. Kako će EBRD da procenjuje, to je njihova stvar. Raseljeni Romi imaju krov nad glavom, grejanje, struju i, što je najvažnije, deca im idu u školu".

"Evropljanin" Đilas je Evropljanin taman koliko i Toma Nikolić...Geografski da,ali što se standarda tiče, ostaje samo goli populizam.
drug.clan drug.clan 17:06 29.01.2010

Re: Evo šta kažu..

"Evropljanin" Đilas


tajkun djilas
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:37 29.01.2010

Re: Evo šta kažu..

"Evropljanin" Đilas je Evropljanin taman koliko i Toma Nikolić...Geografski da,ali što se standarda tiče, ostaje samo goli populizam.

nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:48 29.01.2010

Re: Evo šta kažu..

Srđan Mitrović
"Evropljanin" Đilas je Evropljanin taman koliko i Toma Nikolić...Geografski da,ali što se standarda tiče, ostaje samo goli populizam.

nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.

To će, čujem poveriti onima sa Šumarskog fakulteta što su potkresivali platane 1997.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:51 29.01.2010

Re: Evo šta kažu..

To će, čujem poveriti onima sa Šumarskog fakulteta što su potkresivali platane 1997

ili šro bi prost narod rekao "obrezivali"
Dr M Dr M 21:02 29.01.2010

Re: Evo šta kažu..

nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.


Skuplja materijal za novi, drveni most?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:38 29.01.2010

Re: Evo šta kažu..

Dr M
nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.


Skuplja materijal za novi, drveni most?

Mašala doktore..
Pročitaju li ovo možda ga stvarno naprave...
JJ Beba JJ Beba 20:44 30.01.2010

Re: Evo šta kažu..

Dr M
nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.


Skuplja materijal za novi, drveni most?




dajbože i da ovakav može duradi
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:56 30.01.2010

Re: Evo šta kažu..

JJ Beba
Dr M
nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.


Skuplja materijal za novi, drveni most?




dajbože i da ovakav može duradi

E, to je mos...
JJ Beba JJ Beba 21:29 30.01.2010

Re: Evo šta kažu..

Drago Kovacevic
JJ Beba
Dr M
nema đilas vremena sad. mora da poseče 500 stabala u beogradu.


Skuplja materijal za novi, drveni most?




dajbože i da ovakav može duradi

E, to je mos...

kakvi su ovi dunđeri bolje sami da ga napravimo
kolko me sećanje drži, šarski naučio sve sve oko gradnje od onih crnotravaca... il' se to odnosilo samo na parket?
Olga Medenica Olga Medenica 18:13 31.01.2010

plati pa klati

Koliko ja razumem: "Banka" nudi pare, recimo 10 a zahteva da se od tih 10 izdvoji za raseljavanje Roma na odredjeni nacin, a to ce kostati recimo 3.
"Grad" nece da potrosi 3 na Rome nego 1.
"Banka" ne da. Bancina lova, Bancino pravo. "Grad" po dobroj staroj tradiciji, vec shvata da je tih 10 "Nasa" lova i racuna da ce se "Banka" smoriti kad tad.
Tako Romi ostadose bez stanova.
A drugo, koliko sam shvatila, niko nece te Rome u svom komsiluku?
Resenje: ako neces da ti neko drugi diktira uslove i politiku nemoj da od njega uzimas pare nego sredi most od svojih para.
Plati pa klati (po sopstvenoj politici).
Ali naz zato ne mrzi da se dignemo na zadnje noge i kazemo "av" za "zapadne" parice u mnogim drugim sferama, zar ne?
JJ Beba JJ Beba 00:11 01.02.2010

Re: plati pa klati

Zoran Drobnjak, direktor JP Puteva Srbije kaže ovde da je Akcioni plan za raseljavanje Roma kamen spoticanja za povlačenje kinte od EBRD i Evropske banke za obnovu i razvoj
-Evropska banka za obnovu i razvoj i EBRD traže da se Akcioni plan sprovede do kraja. Traže da se naprave objekti od čvrstog materijala za Rome. Nevladine organizacije za zaštitu Roma neprestano vrše pritisak na banke, a najnoviji zahtev je da se Romi koji su raseljeni zaposle i da se time reši njihov socijalni problem.
i posebno ovo , ali ne može banka da nam kaže napravite ozidane kuće, ako se zna da su Romi živeli u kartonima.
jbt koja dijabola


izvor Blic
zeks92 zeks92 17:02 29.01.2010

Drago ... znash shta me zanima:

Ko je bre, spinovao most-Gazelu, nas prelaz i oslonac?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:09 29.01.2010

Re: Drago ... znash shta me zanima:

zeks92
Ko je bre, spinovao most-Gazelu, nas oslonac i nas prelaz?

Bogami Zeks, ovo nije spin...
zeks92 zeks92 19:43 29.01.2010

Re: Drago ... znash shta me zanima:

Zeks
Ko je bre, spinovao most-Gazelu, nas prelaz i oslonac?


Drago
Bogami Zeks, ovo nije spin...


... kako nije?! kamioni shto je prelaze!
... oni su u spinu ... piche li piche!
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 17:11 29.01.2010

Re:evo sta kazu

Zamisli"deca im idu u skolu"?Pa da li je moguce da idu u skolu a tek sto je Vuk umro?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:15 29.01.2010

Re: Re:evo sta kazu

zarkor.2407-72
Zamisli"deca im idu u skolu"?Pa da li je moguce da idu u skolu a tek sto je Vuk umro?

Hahaha....hajde prihvatimo i ovo kao dostignuće....Nego ostaje ključno pitanje...Šta se događa kad dođu iz škole...
negokada negokada 17:46 29.01.2010

Ljudi puce most

Puce ljudi drzava!
djole63 djole63 18:25 29.01.2010

Puce most !

Ma puce njima sto puce most
Oni ce ako treba i helikopterom.
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 18:36 29.01.2010

Oni ce helikopterom

A mi mozemo da letimo.Zar nismo nebeski narod?A moze i da se prepliva Sava,ajkule i krokodili su ionako na suvom.
dali76 dali76 19:27 29.01.2010

celi jug ko gazela

Beograd i Vojvodina je jedna Srbija a od Beograda samo sto Km juznije je neka peta Srbija. To kako ljudi dolje zive nema veze ni sa Beogradom niti sa Vojvodinom.
To je juzno tuzno i sramota.
Oljacat Oljacat 20:26 29.01.2010

Puče most

Baš me briga. Ovde sve puklo pa baš nekog boli za nas. Sve nek pukne.
dirtyharry dirtyharry 18:40 31.01.2010

Re: Puče most

Ćao ženska, dugo te nešto nisam video . Slažem se sa tobom. Za vlast je samo problem ako nešto pukne u BG-u onda je kritično. Južna Srbija nije na platnom spisku kao što i sama znaš. Zato i sve pare idu za BG jer se previše toga drži na okupu pomoću štapa i kanapa ali sad je izgleda počelo da puca u pravom smislu reči.
nivano nivano 20:52 29.01.2010

most

nasi gradjevinci su najbolji na svijetu (ili su bili), most u koji se skoro nista nije ulagalo 40 godina i koji godinama podnosi teret iznad predvidjenog, i jos i dan danas se preko njega vozi, pa sta hocete...dosta je i izdrzao:)
drug.clan drug.clan 21:34 29.01.2010

Re: most

nivano
nasi gradjevinci su najbolji na svijetu (ili su bili), most u koji se skoro nista nije ulagalo 40 godina i koji godinama podnosi teret iznad predvidjenog, i jos i dan danas se preko njega vozi, pa sta hocete...dosta je i izdrzao:)


neverovatno da je most jos u vazduhu

mogu samo da mislim koliko dugo ce uz takvo (ne)odrzavanje da traju ovi mostovi sto ih sada grade raznorazni belosvetski LLC kontraktori
adam weisphaut adam weisphaut 21:22 29.01.2010

Pa nek posle neko kaže

da se ovde sve ne raspada po šavovima..
yu1bcd yu1bcd 21:50 29.01.2010

Avala

Srbiji i Beogradu je bilo vaznije obnoviti simbolican Avalski toranj pre prelaska na digitalnu TV nego srediti Gazelu. Gde je udarnik Mrkonjic, bre?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:40 29.01.2010

Re: Avala

yu1bcd
Srbiji i Beogradu je bilo vaznije obnoviti simbolican Avalski toranj pre prelaska na digitalnu TV nego srediti Gazelu. Gde je udarnik Mrkonjic, bre?

To je društvo htelo pokazati da je jače od sudbine...a u stvari je van pameti..
dolybell92 dolybell92 00:23 30.01.2010

Re: Avala

yu1bcd
Srbiji i Beogradu je bilo vaznije obnoviti simbolican Avalski toranj pre prelaska na digitalnu TV nego srediti Gazelu. Gde je udarnik Mrkonjic, bre?


A propo, a ciji je sada toranj ... ko je vlasnik ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:25 30.01.2010

Re: Avala

dolybell92
yu1bcd
Srbiji i Beogradu je bilo vaznije obnoviti simbolican Avalski toranj pre prelaska na digitalnu TV nego srediti Gazelu. Gde je udarnik Mrkonjic, bre?


A propo, a ciji je sada toranj ... ko je vlasnik ?

RTS-ov valjda...
dolybell92 dolybell92 00:29 30.01.2010

Re: Avala

Nije ... varate se...
pitam zato sto znam...
nece ga niko... jer ga treba
odrzavati - RTS-u nije vise potreban..
(u stvari kao TV toranj nije nikom)...
Vazno je da su ga napravili za trostruko vise para
nego sto je trebalo...

drug.clan drug.clan 00:49 30.01.2010

Re: Avala

dolybell92
Nije ... varate se...
pitam zato sto znam...
nece ga niko... jer ga treba
odrzavati - RTS-u nije vise potreban..
(u stvari kao TV toranj nije nikom)...
Vazno je da su ga napravili za trostruko vise para
nego sto je trebalo...




kako baciti 20 miliona evra na nesto sto u danasnje vreme nikome ne treba

da su ga bar napravili negde u gradu pa da ga neko i obidje od turista, ovako nista

a ovaj novi i besmisleni spomenik most na adi ce mozda biti i visi (stub) od tornja na avali - kava je to tek besmislenost
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:02 30.01.2010

Re: Avala

dolybell92
Nije ... varate se...
pitam zato sto znam...
nece ga niko... jer ga treba
odrzavati - RTS-u nije vise potreban..
(u stvari kao TV toranj nije nikom)...
Vazno je da su ga napravili za trostruko vise para
nego sto je trebalo...


Pa ja obavezao Tijanića i Velju Ilića da ga oni od svojih para održavaju, a da im povremene uplate isto od svojih para moraju davati oni voditelji "Tornja" sa RTS-a kao i gosti koji su se odazivali u tu emisiju...Pošteno, da poštenije ne može biti..
dolybell92 dolybell92 01:32 31.01.2010

Re: Avala

Gde je udarnik Mrkonjic, bre


MrKonjić kupuje Barsku luku za izvoz
rude sa Kosova... a može i nečije žito
- samo to ne kupuje svojim parama...
pa kad je Milo nacionalizije imaće love
za 10 života....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:36 31.01.2010

Re: Avala

dolybell92
Gde je udarnik Mrkonjic, bre


MrKonjić kupuje Barsku luku za izvoz
rude sa Kosova... a može i nečije žito
- samo to ne kupuje svojim parama...
pa kad je Milo nacionalizije imaće love
za 10 života....

Nikako, bre da se odreknu ambicija izlaska na more..to mi liči na imperijalnu težnju..
Na more izađeš kad dođeš na mosrku obalu...
background noise background noise 22:00 29.01.2010

Muzika vise govori vise od reci

sluhzaduh sluhzaduh 22:57 29.01.2010

Valjda će...

Pa moraće da ga poprave. Na kraju krajeva, i oni prelaze preko tog mosta.
dolybell92 dolybell92 00:26 30.01.2010

Re: Valjda će...

sluhzaduh
Pa moraće da ga poprave. Na kraju krajeva, i oni prelaze preko tog mosta.


Dobro si rekao - oni stvarno prelaze preko mosta...
kada bi ga stvarno koristili ne bi im bilo svejedno
kao sto jeste... a da li ce se srusiti ?
Valjda nece... !?
g.radicevic g.radicevic 09:21 30.01.2010

Re: Valjda će...

Pa moraće da ga poprave. Na kraju krajeva, i oni prelaze preko tog mosta.


Ako budemo chekali da ga oni poprave...
hmmmm....
Nije nju napravio Broz,
vec Mostogradnja i prof. M.Djuric,
a popravljace ga neka druga Mostogradnja, i prof.D.Bajic pretpostavljam
Mrka, Djilas & co. to svakako ne umeju.
chisto istine radi
maca22 maca22 14:46 30.01.2010

Re: Valjda će...

Molim vas, prestanite da se bavite trivijalnim stvarima kao što su mostovi. To nikom ne treba.

Njavažnije i najurgentnije je da investiramo u sečenje platana. Oni su problem.
dolybell92 dolybell92 18:54 30.01.2010

Re: Avala

kako baciti 20 miliona evra na nesto sto u danasnje vreme nikome ne treba


Nije sve bačeno... samo trećina...
drug.clan drug.clan 20:46 30.01.2010

Re: Avala

dolybell92
kako baciti 20 miliona evra na nesto sto u danasnje vreme nikome ne treba


Nije sve bačeno... samo trećina...



racun koliko je sve to kostalo nikada nece izaci na videlo - procenepre gradnje su isle od 5-17 milion a neki su kasnije su neki pominjali cifre vece od 20 miliona
dolybell92 dolybell92 01:36 31.01.2010

Re: Avala

Mislila sam, na toranj su bacili trećinu love...
a ostalo je ..... bilo za "temelj"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:08 30.01.2010

Evo čime se oni bave..

Pazi današnju Mrekonjićevu izjavu....

"Srbija ima politički interes da izađe na more, ali tvrdim da je u osnovi te ideje ekonomski interes Srbije", kazao je Mrkonjić i dodao da Vlada Srbije ne želi i nema mogućnosti da svojim novcem uđe u kupovinu barske luke, zbog čega je formirala koncern srpskih kompanija koje će se, kako očekuje pojaviti na tenderu.
dolybell92 dolybell92 01:40 31.01.2010

Re: Evo čime se oni bave..

Pa i neke druge države imaju politički interes da iziđu
na more... ali zato ne kupuju luke...
koriste tuđe, jeftnije im je, normalno...
a i ne mora da koriste jednu luku,
kad mogu one koje im najviše odgovaraju....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:58 31.01.2010

Re: Evo čime se oni bave..

dolybell92
Pa i neke druge države imaju politički interes da iziđu
na more... ali zato ne kupuju luke...
koriste tuđe, jeftnije im je, normalno...
a i ne mora da koriste jednu luku,
kad mogu one koje im najviše odgovaraju....

Rekoh malopre...Još se gaje nade kako Crna Gora ne može bez Srbije...
I ne žale se pare za to..beš most...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:21 30.01.2010

Krive im NVO....

Evo izjava koje nađoh u e-novinama a gde su najodgovorniji lepo nacrtani.Iz oktobra..
Znali su oni za posledice, pa je direktor "Srbija - puta" potrčao preventivno okriviti NVO....

Još u oktobru prošle godine, ljut zbog uslovljavanja evropskih banaka, Milan Krkobabić, zamenik gradonačelnika Đilasa, poručio je: “Politiku Beograda vode gradonačelnik i Gradsko veće, a ne bilo ko iz Evrope!”. Istog dana otrovne strele ka Evropi poslao je izvesni Zoran Drobnjak, direktor „Puteva Srbije“ koji je tada rekao: “Za sve su krive razne nevladine organizacije koje zahtevaju da romskim porodicama bude obezbeđen što bolji smeštaj, tako da zbog toga ocenjivanje akcionog plana ide sporo”
Olga Medenica Olga Medenica 18:14 31.01.2010

plati pa klati

Koliko ja razumem: "Banka" nudi pare, recimo 10 a zahteva da se od tih 10 izdvoji za raseljavanje Roma na odredjeni nacin, a to ce kostati recimo 3.
"Grad" nece da potrosi 3 na Rome nego 1.
"Banka" ne da. Bancina lova, Bancino pravo. "Grad" po dobroj staroj tradiciji, vec shvata da je tih 10 "Nasa" lova i racuna da ce se "Banka" smoriti kad tad.
Tako Romi ostadose bez stanova.
A drugo, koliko sam shvatila, niko nece te Rome u svom komsiluku?
Resenje: ako neces da ti neko drugi diktira uslove i politiku nemoj da od njega uzimas pare nego sredi most od svojih para.
Plati pa klati (po sopstvenoj politici).
Ali naz zato ne mrzi da se dignemo na zadnje noge i kazemo "av" za "zapadne" parice u mnogim drugim sferama, zar ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana