IT

Apple Unveils the iPad

Spiridon RSS / 28.01.2010. u 09:31

"it's a dream to type on"

 

Razmislite o ovome. On zajebava?

Sta "ovo" moze da uradi sto iphone ili slicna naprava nije u stanju?

Da li moze da zameni lap top i normalnu tastaturu?

Da li primecujete koliko je ljudski input imputiran (ako tako mogu da se izrazim). Uzimas ono sto ti se servira pritiskom na ekran. Ja zelim adekvatnu napravu za sopstveni input ili sto bi prost narod rekao TASTATURU.

Sto se velicine tice istih je gabarita kao i laptop.  

Mozda je bolje da je poceo izlaganje sa "ovim necete zameniti iphone ili laptop" ali cete izgledati fensi ... 

 

 



Komentari (133)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 09:36 28.01.2010

:)

antioksidant antioksidant 09:37 28.01.2010

.

Mozda je bolje da je poceo izlaganje sa "ovim necete zameniti iphone ili laptop" ali cete izgledati fensi ...

pa nista drugo nije ni rekao
to je apple
to jeste fensi

meni je problem sto je preveliko da stane u dzep
mada ima onih koji i nece imati takav problem
drug.clan drug.clan 14:19 28.01.2010

Re: .

antioksidant
Mozda je bolje da je poceo izlaganje sa "ovim necete zameniti iphone ili laptop" ali cete izgledati fensi ...

pa nista drugo nije ni rekao
to je apple
to jeste fensi


Jobs je dobar biznismen on svoj posao zasniva na "dobroj" ljudskoj pshihologiji a ne dobrim uradjajima.

Mypods and Boomsticks
g.radicevic g.radicevic 10:00 28.01.2010

....

Ja zelim adekvatnu napravu za sopstveni input




i ja
Spiridon Spiridon 10:13 28.01.2010

Re: ....

g.radicevic
Ja zelim adekvatnu napravu za sopstveni input




i ja


a gde je ovde USB ulaz za flash memoriju?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:20 28.01.2010

Re: ....

Srce jedno, kako je slatka...pre par godina me Žmu odveo na romantični vikend u Logarsku dolinu. Shodno tome je sledovala još romantičnija šetnja kroz tamošnje šume, gde sam ja, na užas mog Žmua ubrala takvu kucaću mašinu. Naime, usred prekrasne alpske šume se pojavio otpad na kome je bilo par rashodovanih šporeta i još neki metalni, zarđali krš. A na jednom od šporeta upravo takva mašina, cela celcata, nezarđala. To je bilo jače od mene...i iako je Žmu džvanjkao i bunio se samo tako ("Nećeš valjda da skupljaš stare pisaće mašine po šumi...uberi cvetić, vidi ciklama...kako ćeš u hotel sa tim kršem u rukama...", sam ja siroticu spasila, uprtila je i srećna je ponela sa sobom nazad u hotel. Eno je u podrumu, očišćena i u kutiji koju sam joj nabavila. Lutkica jedna.
A što se tiče applova, ovi su najzdraviji
g.radicevic g.radicevic 11:32 28.01.2010

Re: ....

a gde je ovde USB ulaz za flash memoriju


pa zar ga ne vidish ????
odmah pored human interface devices-a, a iznad HDMI porta
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:24 28.01.2010

Re: ....

jelica
Lutkica jedna.


ja imam ovo u kući. samo za ukras
dirtyharry dirtyharry 10:37 28.01.2010

Ovako prijatelju

ja to vidim. Ovo jeste nešto između laptopa i iPhone-a ili bilo kog drugog mobilnog uređaja te vrste. Ovo će pre svega putovati ljudi koji dosta putuju, koji nisu programeri i kojima ne treba aždaha od lapotopa da bi radili. Recimo moja devojka kada uzme moju torbu sa Mac Book Pro-om, nakrene se na jednu stranu iako je isti samo 3.5kg težak. Ovo je minijaturno. Za najveći broj ljudi sasvim dovoljno. Ovo ne vidim kao kućni uređaj koji će da zameni kompjuter, mada surfovanje po netu iz kreveta recimo sa ovim je mnogo lakše nego sa bilo kojim laptopom.
Što se tiče tastature, tu opet mislim da je stvar ukusa. Ovo je nešto novo, vrlo malo uređaja nudi nešto slično. Osim toga kao što rekoh ovo ne vidim kao nešto što će da zameni neki od postojećih uređaja. Inače tastatura može da se zakači na isti. Ovde ne branim dotični uređaj. Još mnogo toga treba da se pogleda ali mislim da ovo što je Apple napravio ima smisla. Moji matori ne mogu da pogode mišem da kliknu na nešto ali ovaj touch screen sam siguran da bi im pomogao u tome a osim toga ništa više od ovog što je ovde ponuđeno njima i ne treba.
antioksidant antioksidant 10:42 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Ovo jeste nešto između laptopa i iPhone-a ili bilo kog drugog mobilnog uređaja te vrste. Ovo će pre svega putovati ljudi koji dosta putuju, koji nisu programeri i kojima ne treba aždaha od lapotopa da bi radili.

toga vec ima ali je ovo "fensi"

link



(ja licno imam ovakav a kupio bih i ipad. i kupicu nekad. volim igracke)

Spiridon Spiridon 10:46 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

dirtyharry
ja to vidim. Ovo jeste nešto između laptopa i iPhone-a ili bilo kog drugog mobilnog uređaja te vrste. Ovo će pre svega putovati ljudi koji dosta putuju, koji nisu programeri i kojima ne treba aždaha od lapotopa da bi radili. Recimo moja devojka kada uzme moju torbu sa Mac Book Pro-om, nakrene se na jednu stranu iako je isti samo 3.5kg težak. Ovo je minijaturno. Za najveći broj ljudi sasvim dovoljno. Ovo ne vidim kao kućni uređaj koji će da zameni kompjuter, mada surfovanje po netu iz kreveta recimo sa ovim je mnogo lakše nego sa bilo kojim laptopom.
Što se tiče tastature, tu opet mislim da je stvar ukusa. Ovo je nešto novo, vrlo malo uređaja nudi nešto slično. Osim toga kao što rekoh ovo ne vidim kao nešto što će da zameni neki od postojećih uređaja. Inače tastatura može da se zakači na isti. Ovde ne branim dotični uređaj. Još mnogo toga treba da se pogleda ali mislim da ovo što je Apple napravio ima smisla. Moji matori ne mogu da pogode mišem da kliknu na nešto ali ovaj touch screen sam siguran da bi im pomogao u tome a osim toga ništa više od ovog što je ovde ponuđeno njima i ne treba.


slazem se sa ovim razmuisljanjem. Kao i uvek ja krecem od sebe i nalazim da bi bili beskorisno. Za moju kevu (u vezi sa ovim sto si naveo za svoje matorce) ovo bi definitivno bio pun pogodak.


Spiridon Spiridon 10:49 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

antioksidant
Ovo jeste nešto između laptopa i iPhone-a ili bilo kog drugog mobilnog uređaja te vrste. Ovo će pre svega putovati ljudi koji dosta putuju, koji nisu programeri i kojima ne treba aždaha od lapotopa da bi radili.

toga vec ima ali je ovo "fensi"

link



(ja licno imam ovakav a kupio bih i ipad. i kupicu nekad. volim igracke)



meni je ovo savrsena spravica. Mozes da instaliras XP ili Linux da se zajebavas do mile volje. Nije skupa i nema nikakvih limitacija.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:05 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Ovo jeste nešto između laptopa i iPhone-a ili bilo kog drugog mobilnog uređaja te vrste.

ovo je revolucija.
jedina zamerka, za sada, je da nema kameru
ali treba sačekati veziju 2.
dirtyharry dirtyharry 11:20 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Srđan Mitrović

ovo je revolucija.
jedina zamerka, za sada, je da nema kameru
ali treba sačetati veziju 2.

Ima kameru ali to je već dodatna oprema . Možeš da vidiš ovde tehničke detalje, kamerica je na dnu strane.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:30 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

ma jasno je meni šta radi stiv. pratim ga već decenijama.
ne želim kameru kao dodatnu operemu, nego kao deo ipada.
to će sigurno da stavi u sledeću verziju.
slične egzibicije je imao sa raznim verzijama iphonea i macbook pro.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:53 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Ovo je minijaturno. Za najveći broj ljudi sasvim dovoljno. Ovo ne vidim kao kućni uređaj koji će da zameni kompjuter, mada surfovanje po netu iz kreveta recimo sa ovim je mnogo lakše nego sa bilo kojim laptopom.

Shvatam. Samo onda: javlja se problem uskladjivanja sa "pravim" kompjuterom, bilo da je lap ili desk top.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:19 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Shvatam. Samo onda: javlja se problem uskladjivanja sa "pravim" kompjuterom, bilo da je lap ili desk top.

nema. ako koristiš apple prizvode, oni su svi naistom sistemu i sve se automatski updateuje međusobno, ako to želiš
JJ Beba JJ Beba 19:14 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

mada surfovanje po netu iz kreveta recimo sa ovim je mnogo lakše nego sa bilo kojim laptopom.

a vajarles?
mogul sa ovim da da surfujem iz kreveta i Bivolju?
da kupim knjigu i u Krivom Viru?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:28 28.01.2010

Re: Ovako prijatelju

a vajarles?
mogul sa ovim da da surfujem iz kreveta i Bivolju?
da kupim knjigu i u Krivom Viru?

ako ideš dotle da nemaš ni struju, onda ne možeš ništa od toga da koristiš (možeš film da gledaš dok ne iscuri baterija).

Re: Ovako prijatelju

ko nije probao jabuku ne zna
svi njihovi uredjaju su savrseno kompatibilni, name nikakvih pc zajebancija sa instaliranjem, cim ih prikljucis oni se sami prepoznaju.

moj najomljeniji apple frankenstajn je kombinacija desk top kompjutera u radnoj sobi, rutera u dnevnoj pored muzickog uredjaja i iphonea. onda imas aplikaciju za iphone koju kad otvoris, koristis ga kao daljinski u dnevnoj sobi. mozes da biras i pustas muziku sa desk topa koji je u drugoj sobi i to iskljucen! (u sleep mode, da budem preciznija)
g.radicevic g.radicevic 08:37 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

jedina zamerka, za sada, je da nema kameru


i shto ne ume da pere,pegla,kuva,chuva decu....
Spiridon Spiridon 08:57 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

moj najomljeniji apple frankenstajn je kombinacija desk top kompjutera u radnoj sobi, rutera u dnevnoj pored muzickog uredjaja i iphonea. onda imas aplikaciju za iphone koju kad otvoris, koristis ga kao daljinski u dnevnoj sobi. mozes da biras i pustas muziku sa desk topa koji je u drugoj sobi i to iskljucen! (u sleep mode, da budem preciznija)


ja se sve vise razmisljam u poslednje vreme da kupim gramofon


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:00 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

i shto ne ume da pere,pegla,kuva,chuva decu....

al smo pametni!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:47 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
ko nije probao jabuku ne zna
svi njihovi uredjaju su savrseno kompatibilni, name nikakvih pc zajebancija sa instaliranjem, cim ih prikljucis oni se sami prepoznaju.

moj najomljeniji apple frankenstajn je kombinacija desk top kompjutera u radnoj sobi, rutera u dnevnoj pored muzickog uredjaja i iphonea. onda imas aplikaciju za iphone koju kad otvoris, koristis ga kao daljinski u dnevnoj sobi. mozes da biras i pustas muziku sa desk topa koji je u drugoj sobi i to iskljucen! (u sleep mode, da budem preciznija)

ana, ako do sad nisi bila u mojim fejvoritsima, od danas sigurno jesi (kako kažu maksa&co, i appe-sektaši se drže zajedno). ko nije probao Apple a pritom Nije Programer, nije nikad zažalio. programeri su uvek najpametniji, sorry dear makso, vi uvek sve znate i onaj drugi kolega programer SIGURNO nešta greši ili u najmanje nema pojma...to je model ponašanja (te ja sa zadovoljstvom ignorišem skorašnje CSS-orgije )

Apple rulz, drugari. Pa Apple je napravio iPhone i almost skenjao Nokiu koja se samo time i bavi.
samo vi gubite vreme, drugari i otimajte se, budžite jer je to zanimljivije od svake igrice (so, dec d point!). Apple juzeri nemaju vremena da se bave prizemnim problemima



ps. ovo je verovatno poslednji put da sam spiri dala ovako očigledan razlog za ban. možda spira voli da pati?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:49 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

shto ne ume da pere,pegla,kuva,chuva decu....

aha, ono što windows i linux sigurno rade već odavno, takoreći od osnivanja.
maksa83 maksa83 14:52 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

sorry dear makso, vi uvek sve znate i onaj drugi kolega programer SIGURNO nešta greši ili u najmanje nema pojma...to je model ponašanja

E, grešiš, nemaš pojma.


P.S. Ima ona serija viceva sa "koliko <nekihveć> treba da se zavrne sijalica?

Q: Koliko je programera potrebno da se zavrne sijalica?
A: 21. Jedan da zavrne a 20 da stoji okolo i mrmlja: "ja bih to bolje".
Dawngreeter Dawngreeter 15:26 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

maksa83
P.S. Ima ona serija viceva sa "koliko treba da se zavrne sijalica?


Q: How many members of a certain demographic does it take to change a light bulb?

A: A finite number. One to change the light bulb and the rest to behave in a manner stereotypical for said demographic.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:26 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Q: Koliko je programera potrebno da se zavrne sijalica?
A: 21. Jedan da zavrne a 20 da stoji okolo i mrmlja: "ja bih to bolje".

e, yebešmisve!
Spiridon Spiridon 15:53 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

ps. ovo je verovatno poslednji put da sam spiri dala ovako očigledan razlog za ban. možda spira voli da pati?


draga prijateljice. Banovanje nacin da ti olaksam muke, a argument je da ti produzim agoniju =]

Apple sve vreme servira njihove proizvode koje ti kupujes da bi (paradoksalno) nastavio njima da placas (muziku, programe ...). Hocu da kazem da ako vec prodaju ovog frankenstajna od iPada koji ti kesiras i posle nastavljas da im placas za knjige i ostale stvari, onda bi u najmanju ruku trebalo da ti ga daju za dzabe.

To je duplo karanje, Igre bez granica ...



drug.clan drug.clan 17:13 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

Spiridon
ps. ovo je verovatno poslednji put da sam spiri dala ovako očigledan razlog za ban. možda spira voli da pati?


draga prijateljice. Banovanje nacin da ti olaksam muke, a argument je da ti produzim agoniju =]

Apple sve vreme servira njihove proizvode koje ti kupujes da bi (paradoksalno) nastavio njima da placas (muziku, programe ...). Hocu da kazem da ako vec prodaju ovog frankenstajna od iPada koji ti kesiras i posle nastavljas da im placas za knjige i ostale stvari, onda bi u najmanju ruku trebalo da ti ga daju za dzabe.

To je duplo karanje, Igre bez granica ...


apple proizvodi su od kada je otsao iWoz a ostao iJobs kao skupa brendirana motika ...
blogovatelj blogovatelj 18:52 29.01.2010

Re: Ovako prijatelju

ja se sve vise razmisljam u poslednje vreme da kupim gramofon


Obavezno Tosku 20 kupi i nijedan drugi!
g.radicevic g.radicevic 08:23 30.01.2010

Re: Ovako prijatelju

al smo pametni!


konacno da neko primeti,
a nije mi majka
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:28 28.01.2010

iPad

Ja zelim adekvatnu napravu za sopstveni input ili sto bi prost narod rekao TASTATURU.

iPad nije za prost narod.

Sto se velicine tice istih je gabarita kao i laptop.

da, ali nema taj osetljivi deo laptopa, otvaranje i zatvaranje. ovaj možeš da baciš na krevet dok "radi" a ako laptop samo malo nezgodnije (otvoren!) baciš na isti, slomićeš ga. laptop nije za krevet, iPad - jeste. (spriro, zamisli pornografija na iPadu, on im touch screen... )

Mozda je bolje da je poceo izlaganje sa "ovim necete zameniti iphone ili laptop" ali cete izgledati fensi ...

pa i ne treba da zameni. ovo su on-line "papirne" novine sa dodatnim fičersima i velikim izvorom informacija koje obične novine ne nude, ili nude samo jedan mali deo. takođe, možeš mnogo lakše da čitaš knjige koje nisi štampao. Amazon je imao proizvod za to, izgledao je kao da je pravljen u Japanu 1982. iPad NIJE laptop.


Sta "ovo" moze da uradi sto iphone ili slicna naprava nije u stanju?

gledaj film ili čitaj vesti na iPhone-u i ovom velikom ekranu, i to je odgovor. iPhone je prvenstveno - telefon.

Da li moze da zameni lap top i normalnu tastaturu?

ne, ali i ne treba i to nije cilj. ovo je druga adresa totalno. ovo NIJE laptop. ono je Novi Proizvod Drugačije Namene iako ima neke fičerse jako sliče laptopu (što je već deo standarda čak i u mobilnim telefonima).

to je kao kad sam ja kupila posluzavnik sa dodatkom polujastuka na donjoj strani posluzavnika, koji je punjen stiroporom. na njemu jedem u krevetu, na njemu drzim laptop kad sedim na fotelji ili leži u krevetu. to je ona magična nemačka reč - Komfort tako i ovo. mnogo je, brate, udobnije da gledas film u avionu, na putu (kad ne vozis!), ili da čitaš on-line knjigu. pa samo zamisli sve te amerske domaćice koje pronađu novi recept na web-u? na iPad-u ga čitaju u kom hoće formatu, mogu da ga drže u kuhinji, okreću na koju stranu hoće, velika slova, velike slike, nema sitne tastature, miša...samo guraju VELIKI ekran kako im odgovara. mislim da je na njih Jobs i mislio kad je ovo pravio
kapiram da je takođe nezamenljiv kod svakodnevne jutarnje akcije zvane kafa&novine@klonja.

Apple svaki svoj proizvod obelodanjuje na isti način, tako da ne vidim razlog da se zbog toga nešto preterano mrdamo iz svog uobičajenog ležišta ni mi, apple juzeri, a ni ostali "prost narod"

(spiro, ako me sad ne banujš, teško da ću ti tu priliku tako lako pružiti još jednom )
Spiridon Spiridon 14:43 28.01.2010

Re: iPad

spriro, zamisli pornografija na iPadu, on im touch screen.



sram te bre bilo, na to si nasla da me hvatas. Pa ja pornografske sajtove i ostale "stimulativne" stvari ne gledam iz principa. Ja sam brom poceo da pijem samo da bi zastitio komsiluk.

Kazu da Apple sakuplja informacije o svakom korisniku (koje strane najvise posecujes, sta kupujes preko interneta i td.) Posle izvesnog vremena pocinje sam da ti izbacuje "ponude" u duhu onoga sto oni procenjuju da bi ti se svidelo. E, sada zamisli da mi zena uzme iPad i da joj preko celog ekrana iskoci nesto ovako







Spiridon Spiridon 14:51 28.01.2010

Re: iPad

BebaOdLonchara
Ja zelim adekvatnu napravu za sopstveni input ili sto bi prost narod rekao TASTATURU.

iPad nije za prost narod.

Sto se velicine tice istih je gabarita kao i laptop.

da, ali nema taj osetljivi deo laptopa, otvaranje i zatvaranje. ovaj možeš da baciš na krevet dok "radi" a ako laptop samo malo nezgodnije (otvoren!) baciš na isti, slomićeš ga. laptop nije za krevet, iPad - jeste. (spriro, zamisli pornografija na iPadu, on im touch screen... )

Mozda je bolje da je poceo izlaganje sa "ovim necete zameniti iphone ili laptop" ali cete izgledati fensi ...

pa i ne treba da zameni. ovo su on-line "papirne" novine sa dodatnim fičersima i velikim izvorom informacija koje obične novine ne nude, ili nude samo jedan mali deo. takođe, možeš mnogo lakše da čitaš knjige koje nisi štampao. Amazon je imao proizvod za to, izgledao je kao da je pravljen u Japanu 1982. iPad NIJE laptop.


Sta "ovo" moze da uradi sto iphone ili slicna naprava nije u stanju?

gledaj film ili čitaj vesti na iPhone-u i ovom velikom ekranu, i to je odgovor. iPhone je prvenstveno - telefon.

Da li moze da zameni lap top i normalnu tastaturu?

ne, ali i ne treba i to nije cilj. ovo je druga adresa totalno. ovo NIJE laptop. ono je Novi Proizvod Drugačije Namene iako ima neke fičerse jako sliče laptopu (što je već deo standarda čak i u mobilnim telefonima).

to je kao kad sam ja kupila posluzavnik sa dodatkom polujastuka na donjoj strani posluzavnika, koji je punjen stiroporom. na njemu jedem u krevetu, na njemu drzim laptop kad sedim na fotelji ili leži u krevetu. to je ona magična nemačka reč - Komfort tako i ovo. mnogo je, brate, udobnije da gledas film u avionu, na putu (kad ne vozis!), ili da čitaš on-line knjigu. pa samo zamisli sve te amerske domaćice koje pronađu novi recept na web-u? na iPad-u ga čitaju u kom hoće formatu, mogu da ga drže u kuhinji, okreću na koju stranu hoće, velika slova, velike slike, nema sitne tastature, miša...samo guraju VELIKI ekran kako im odgovara. mislim da je na njih Jobs i mislio kad je ovo pravio
kapiram da je takođe nezamenljiv kod svakodnevne jutarnje akcije zvane kafa&novine@klonja.

Apple svaki svoj proizvod obelodanjuje na isti način, tako da ne vidim razlog da se zbog toga nešto preterano mrdamo iz svog uobičajenog ležišta ni mi, apple juzeri, a ni ostali "prost narod"

(spiro, ako me sad ne banujš, teško da ću ti tu priliku tako lako pružiti još jednom )


ok, ubedila si me. Postajem fensi domacica koja cita recepte sa iPada i koja skroluje i siri sliku na ekranu masnim rukama. Yebes mi sve ako ga sad ne bih narucio samo da moze na kraju da se opere u masini za sudove.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:34 28.01.2010

Re: iPad

spiro, dva puta si komentarisao u tzugu moj koment, to govori već samo po sebi

nego, mislim da je ovaj proizvod najbolji za jutarnju klonju i šoping u velikim supermarketima. pazi o čemu ti pričam:

1. jutarnja klonja kao vrlo bitan posao iziskuje izvesne fičerse, right? ako nosiš laptopt, to podrazumeva sisnute noge (laptop natvojim stisnutim kolenima), pola glave misli o tome da ne isklizne na pločice i razbije se zauvek, pola na kafu koja stoji na mašini za veš (ko puši taj ga je ugasio za vrlo bitan posao - totali!). koliko ti ostaje za koncentraciju i opuštanje koje je neophodno za uspešno obavljanje vrlo bitanog posla? sa iPad-om je sve mnogo lakše. kafa je ma istom mestu, a iPad drzis u jednoj ruci. kolena blago razmaknuta, stvar opuštena (sem kod porno sadržaja + zamisli, desna ruka UVEK slobodna!), i sve nekako klizi kao podmazano. Komfort, sipro. 21. vek.

2. napraviš listu proizvoda na iPadu, i jednom nedeljno odlaziš u obližnji supergigamarket. uzimaš ona velika kolica koja imaju gore ispred tebe mali prostor za tašnu (uglavnom, žensku). tu staviš iPad i ideš da kupuješ. kako šta kupiš, delete na ekran proizvod po proizvod. to može i na iPhonu, ali ti trebaju dve ruke i eventualno, cvikeru za vid. veri teribleee! ako te još tom prilikom neko pozove (a sigurna sam da hoće "dragi, dodaj na spisak još i kuhinjske ubruse i set čaša za kumove", moraš da staneš pa da opet otvoriš spisak proizvoda za sledecu nedelju, unosiš izmene u iPhone+cvikeri+dve ruke+opet te neko u pola posla zove. kprš? komplike.


iPad je tvoj najbolji prijatelj i najbolji prijatelj tvoje porodice, samo što to još nisi osvestio.
drug.clan drug.clan 15:47 28.01.2010

Re: iPad

jednom nedeljno odlaziš u obližnji supergigamarket. uzimaš ona velika kolica koja imaju gore ispred tebe mali prostor za tašnu (uglavnom, žensku). tu staviš iPad i ideš da kupuješ.


pa to je prostor za decu a ne tasne i MyPad-e ....

izbaciste decu iz price, zameniste ih gadget-ima .... gde ce vam dusa ...
drug.clan drug.clan 15:48 28.01.2010

Re: iPad

.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:05 28.01.2010

Re: iPad

izbaciste decu iz price, zameniste ih gadget-ima .... gde ce vam dusa ...



ima raznih kolica. ona koja imaju taj prednji deo mali i vrlo izdignutog "poda" je za tasne. inace se intenzivno protivi ubacivanju dece u kolica za kupovinu. imam vrlo jasne i jeizive asocijacije na deca@šoping-kolica

so, vidis taj mali prednji deo? tu ide tasna (da ti bude na oku) a na nju - iPad



drug.clan drug.clan 16:12 28.01.2010

Re: iPad

BebaOdLonchara
izbaciste decu iz price, zameniste ih gadget-ima .... gde ce vam dusa ...



ima raznih kolica. ona koja imaju taj prednji deo mali i vrlo izdignutog "poda" je za tasne. inace se intenzivno protivi ubacivanju dece u kolica za kupovinu. imam vrlo jasne i jeizive asocijacije na deca@šoping-kolica

so, vidis taj mali prednji deo? tu ide tasna (da ti bude na oku) a na nju - iPad



cccc

Taj deo nije za tasne vidis da ima rupe za noge ,
tasna ide na onaj civiluk ispod rucke a tu se ovaj Ipad nesto ne uklapa, osim ako mu steve u verziju dva ne doda i petlju za civiluk
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:17 28.01.2010

Re: iPad

u supermarketia je obično pretopli, right? skineš jaknu i staviš na nju iPad. mada, ne moraš ništa da stavljaš sem iPad-a. on može i sam da stoji na tom mestu

(deca se BESKRAJNO smaraju u šoping centru)
trener92 trener92 16:31 28.01.2010

Re: iPad

Spiridon

E, sada zamisli da mi zena uzme iPad i da joj preko celog ekrana iskoci nesto ovako


Jel` to Anđela ?


Bili Piton Bili Piton 17:46 28.01.2010

Re: iPad

BebaOdLonchara

kapiram da je takođe nezamenljiv kod svakodnevne jutarnje akcije zvane kafa&novine@klonja.



Bogami tu se i laptop dobro pokazuje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:02 28.01.2010

Re: iPad

Bogami tu se i laptop dobro pokazuje

haha! ne kažem da ne može, ali mora da ti stoji na kolenima-->ona su stisnuta=nema opuštenosti koja je neophodna za Posao.

mislim da Apple vrlo brine o našem probavnom traktu
Bili Piton Bili Piton 19:20 28.01.2010

Re: iPad

BebaOdLonchara
Bogami tu se i laptop dobro pokazuje

haha! ne kažem da ne može, ali mora da ti stoji na kolenima


Ne mora
(ako ti je pod rukom nesto ovako)




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:30 28.01.2010

Re: iPad



da li si obratio pažnju na iPad@šoping kolica? prajsles
polarno_prase polarno_prase 16:02 28.01.2010

hm

Postoji još jedna sitnica u vezi sa ovim. Ne podržava multitasking.
Prevedeno na srpski - možete da koristite samo jedan program u istom trenutku. Dakle, nema ''surfujem netom i slušam muziku'', npr.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:07 28.01.2010

Re: hm

polarno_prase
Postoji još jedna sitnica u vezi sa ovim. Ne podržava multitasking.
Prevedeno na srpski - možete da koristite samo jedan program u istom trenutku. Dakle, nema ''surfujem netom i slušam muziku'', npr.

kapiram da će biti u verziji 2.
drug.clan drug.clan 16:15 28.01.2010

Re: hm

BebaOdLonchara
polarno_prase
Postoji još jedna sitnica u vezi sa ovim. Ne podržava multitasking.
Prevedeno na srpski - možete da koristite samo jedan program u istom trenutku. Dakle, nema ''surfujem netom i slušam muziku'', npr.

kapiram da će biti u verziji 2.


cek da najpre proda ovaj krsh naivcinama za skoro $1000, pa ce onda da enejbluje sve ono sto vec postoji u njemu ali je disejblovano u prvoj verziji

ako ste nekada imali u rukama "ipod touch" i "iphone" u isto vreme sve ce vam biti jasno
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:19 28.01.2010

Re: hm

cek da najpre proda ovaj krsh naivcinama za skoro $1000, pa ce onda da enejbluje sve ono sto vec postoji u njemu ali je disejblovano u prvoj verziji

ako ste nekada imali u rukama "ipod touch" i "iphone" u isto vreme sve ce vam biti jasno

naravno. oni koji su kupili prvi iPhone, kupili su i svaki sledeći. oni koji imaju manje novca će sačekati poboljšanu verziju.
Spiridon Spiridon 18:39 28.01.2010

Re: hm

polarno_prase
Postoji još jedna sitnica u vezi sa ovim. Ne podržava multitasking.
Prevedeno na srpski - možete da koristite samo jedan program u istom trenutku. Dakle, nema ''surfujem netom i slušam muziku'', npr.


to ne mogu da verijem????
maksa83 maksa83 18:48 28.01.2010

Re: hm

Postoji još jedna sitnica u vezi sa ovim. Ne podržava multitasking.
Prevedeno na srpski - možete da koristite samo jedan program u istom trenutku. Dakle, nema ''surfujem netom i slušam muziku'', npr.

Koliko znam, to je fičr iPhone OS-a pod kojim trči. Mislim da je muzika izuzetak, tj. da može da svira dok radiš nešto drugo, ali nemoj me držati za reč.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:56 28.01.2010

Re: hm

cek da najpre proda ovaj krsh naivcinama za skoro $1000

iPad je 499$, ako se ne varam?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:57 28.01.2010

Re: hm

ali nemoj me držati za reč.

a za šta da te drži onda?
maksa83 maksa83 19:04 28.01.2010

Re: hm

a za šta da te drži onda?

Od celog mog konstruktivno priloga diskusiji ti se za to uhvatila.
Sramotno.

iPad je 499$, ako se ne varam?

$499 u najslabijoj varijanti, bez 3G-a. U najnabudženijoj 800-i-nešto-ne-baš-sitno.

Šalu i zezanje na stranu, iPad deluje kao dobra general purpose fun sprava.
Da bi bila zaista upotrebljiva za čitanje fali joj eInk ekran koji se vidi i pod direktnim sunčevim svetlom. Fora sa eInk ekranom je što je slika a) najbliža moguća papiru (i vidi se pod direktnim suncem, probao), b) troši stvarno malo struje pošto se ne refrešuje osim kada se strana okreće/slika menja. Mana je što je crno-bela, mada obećavaju šarene eInk ekrane uskoro (od neke druge firme), i što nema pozadinskog osvetljenja, pa ti za čitanje u mraku treba neka lampa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:19 28.01.2010

Re: hm

Od celog mog konstruktivno priloga diskusiji ti se za to uhvatila.
Sramotno.

što se odmah ljutiš?

ps. ne komentarišem ono drugo&ozbiljno, jer se slažem sa svim što si rekao.
maksa83 maksa83 20:10 28.01.2010

Re: hm

što se odmah ljutiš?

Pa ne, mis'im, mi ovde ozbiljno razgovaramo o ozbiljnim stvarima, a ti tu ulećeš sa nekim lascivnim primedbama. Žao mi je ako sam zvučao strogo, ali moraju da postoje neke granice, nema zajebancije kada se priča o Operativnim Sustavima.



Gaaaah. :)))))

AbreBebočo'eče, ko ljuti, probao sam da napravim kontra-foru ("za to uhvatila") ali mi očevidno nije uspelo i ispadoh sad tu neki drkoš.

mali prst, mir-mir-mir...ava-ava-ava...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:18 28.01.2010

Re: hm

maksa83
što se odmah ljutiš?
Pa ne, mis'im, mi ovde ozbiljno razgovaramo o ozbiljnim stvarima, a ti tu ulećeš sa nekim lascivnim primedbama. Žao mi je ako sam zvučao strogo, ali moraju da postoje neke granice, nema zajebancije kada se priča o Operativnim Sustavima.



Gaaaah. :)))))

AbreBebočo'eče, ko ljuti, probao sam da napravim kontra-foru ("za to uhvatila" ali mi očevidno nije uspelo i ispadoh sad tu neki drkoš.

mali prst, mir-mir-mir...ava-ava-ava...

ustvari me smajli zbunio. ja namigušu stavljam kad govorim ozbiljne stvari ali na mekši način. misandrstending

ps. onaj iJerk na onom drugom mestu - (nego, nešto nema spire. možda je kupio iPad,

s l u č a j n o instalirao iJerk aplikaciju pa ga testira... ?!

maksa83 maksa83 20:22 28.01.2010

Re: hm

ps. onaj iJerk na onom drugom mestu - (nego, nešto nema spire. možda je kupio iPad, s l u č a j n o instalirao iJerk aplikaciju pa ga testira... ?!

Ma da, vidim ga kako sedi zanemoćalo, vrti glavom levo desno i mrmlja u sebi u bradu "jbmti-onaj-brom-ko-me-ter'o-da-ga-pijem".

Spiro, "glavu gore" (baaaah ; ) proći će!

Samo budi nežan i strpljiv...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:25 28.01.2010

Re: hm

"jbmti-onaj-brom-ko-me-ter'o-da-ga-pijem".

Spiridon Spiridon 20:55 28.01.2010

Re: hm

Spiro, "glavu gore" (baaaah ; ) proći će!


lako je tebi da zajebavas kada tebi sta god da dopadne saka ti ga dovedes u stanje da valja. Evo Beba je sasvim druga prica. Ona bi vec da ga seta po zardjalim kolicima iz samoposluge i dira masnim rukama po kuhinji. Pa posle 10 dana u servis - izvinite ali ipad mi slabo hvata bezicni internet. Ovaj kada ga bude otvorio imace sta da vidi. 100 grama mlevenog mesa, a procesor prekriven alevom paprikom ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:00 28.01.2010

Re: hm

lako je tebi da zajebavas kada tebi sta god da dopadne saka ti ga dovedes u stanje da valja.

?! spiro, ja sam od tebe očekivala bar isto toliko.
maksa83 maksa83 21:08 28.01.2010

Re: hm

Ovaj kada ga bude otvorio imace sta da vidi. 100 grama mlevenog mesa, a procesor prekriven alevom paprikom ...

Tzv. iLeskovački iPad.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:05 28.01.2010

Re: hm

100 grama mlevenog mesa, a procesor prekriven alevom paprikom ...

kako se usuđuješ?! ja uopšte ne koristim alevu papriku, samo svežu!

Tzv. iLeskovački iPad.

Sremački!
Spiridon Spiridon 22:20 28.01.2010

Re: hm

BebaOdLonchara
100 grama mlevenog mesa, a procesor prekriven alevom paprikom ...

kako se usuđuješ?! ja uopšte ne koristim alevu papriku, samo svežu!

Tzv. iLeskovački iPad.

Sremački!



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 04:08 29.01.2010

Re: hm

Doctor Wu Doctor Wu 05:06 29.01.2010

Re: hm

Šalu i zezanje na stranu, iPad deluje kao dobra general purpose fun sprava.

Mislim da je cela ideja ipada da se konzumacija knjiga i novina u potpunosti "digitalizuje" i da se onda naplacuje njihov sadrzaj. Prema tome, Jobs se na ovaj nacin pridruzuje arhivillainu Rupertu Murdochu koji je prvi put prosle godine izasao sa idejom da se ubije "free" internet. Prihodi od reklama su sto presahli sto ih je Google maznuo, i sada se traze drugi nacini finansiranja "besplatnog" interneta.
maksa83 maksa83 08:59 29.01.2010

Re: hm

Mislim da je cela ideja ipada da se konzumacija knjiga i novina u potpunosti "digitalizuje" i da se onda naplacuje njihov sadrzaj.

Pazi, ne ide to baš glatko trenutno, mnogi će morati da prelome koješta u glavi.
Npr. trenutni problem sa tim (pomno pratim problematiku pošto su počele da me zanimaju skoro isključivo knjige koje mogu da strpam u Kindle) je što su margine (zarade, ne one na listovima ; ) trenutno mnogo veće na papirnim knjigama nego na elektronskim, i izdavačima se dešava da izdavanjem elektronske varijante knjige kanibalizuju papirno izdanje, a time i svoju zaradu. Opet, ako to ne urade imaće manji volume prodaje, ili će prosto konzjumer da kupi neku drugu knjigu koja je dostupna u e-obliku. Otpr. neka kao Prisoner's Dilemma.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:05 29.01.2010

Re: hm

možete da koristite samo jedan program u istom trenutku. Dakle, nema ''surfujem netom i slušam muziku'', npr.

mislim da to nije tačno.
čak i na iphone možeš bez problema da slušaš muziku i surfuješ po netu.
polarno_prase polarno_prase 15:22 29.01.2010

Re: hm

OK, mala ispravka. I da i ne...
"Unlike Palm's webOS or Google's Android, the iPad's operating system remains a single-tasker - that is, when running third-party apps, since Apple reserves the benefits of multitasking for its own apps, such as iTunes."

A kad smo već kod toga šta može a šta ne - ne može da prikaže Flash. Što je za uređaj koji bi najviše trebao da se koristi za surf prilično apsurdno.
maksa83 maksa83 15:38 29.01.2010

Re: hm

"Unlike Palm's webOS or Google's Android, the iPad's operating system remains a single-tasker - that is, when running third-party apps, since Apple reserves the benefits of multitasking for its own apps, such as iTunes."

Da, to je ekstra svinjarija.

Inače, jedan od Apple propisanih zahteva za iPhone aplikaciju je da postoji i bitmapa koja je identična sa naslovnim ekranom aplikacije. Ovo služi tome da loader prvo povuče nju (bitmapu) i prikaže je dok se prava aplikacija učitava u pozadini. I onda ti misliš da se učitala brzo.

Teški kriminalci i prevaranti.


A kad smo već kod toga šta može a šta ne - ne može da prikaže Flash. Što je za uređaj koji bi najviše trebao da se koristi za surf prilično apsurdno.

Zadnji sam kad treba da se brani Apple proizvod, ali - najavljuju da će moći, a trenutno ni Android ne može da prikaže Fleš. Inače, Fleš only sajtovi me izluđuju, a autore bih (dejsi Bebo ) osudio na doživotni dial-up i držao ih u tom režimu dok ne nauče HTML.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:52 29.01.2010

Re: hm

Zadnji sam kad treba da se brani Apple proizvod, ali - najavljuju da će moći, a trenutno ni Android ne može da prikaže Fleš. Inače, Fleš only sajtovi me izluđuju, a autore bih (dejsi Bebo ) osudio na doživotni dial-up i držao ih u tom režimu dok ne nauče HTML.

haha!


ono što mene privlači tom Flashu je interakcija i brate taj grafički fazon. ja voulim, što bi unf rekao, voulim da mi se mrda i da ima timeline i da mu pravim sve to na očigled, a ne tamo razne <> i </> kerefeke. sve je jasno kako ide i zašto. ja sam od onih vizuelnih (što se sasvim kosi sa mojom profesijom... )
Dawngreeter Dawngreeter 15:52 29.01.2010

Re: hm

maksa83
Inače, jedan od Apple propisanih zahteva za iPhone aplikaciju je da postoji i bitmapa koja je identična sa naslovnim ekranom aplikacije. Ovo služi tome da loader prvo povuče nju (bitmapu) i prikaže je dok se prava aplikacija učitava u pozadini. I onda ti misliš da se učitala brzo.

Teški kriminalci i prevaranti.


Ovo u opste nisam znao. Kako... bljak. I fuj takodje.

maksa83
Inače, Fleš only sajtovi me izluđuju, a autore bih (dejsi Bebo ) osudio na doživotni dial-up i držao ih u tom režimu dok ne nauče HTML.


Otprilike jednom nedeljno se svadjam sa ortakom dizajnerom oko Flash-a. Super je sto postoji, dobar je za rapid prototyping igara ali najozbiljnije treba osnovati tajni nindza odred za maltretiranje ljudi koji prave flash sajtove. Takodje i za ljude koji stavljaju background music na sajtove.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:04 29.01.2010

Re: hm

Takodje i za ljude koji stavljaju background music na sajtove.

a mi muz'ćari? da umremo od gladi, a?

sad bezez, mislim da je flash super za multimedijalne umetnike, jer daje slobodu kreiranja i interakcije sa on-line publikom, i ne samo on-line. takođe, može da se povezuje sa Max/MSP aplikacijom (ili već teško-objektnom platformom...wasever) u kojoj mnogi muzičari rade. postoje komande u AS i objekti u Max/MSP-u koji omogućavaju taj multifazon. super je za web i ne web multimedijalne umetničke instalacije.
(makso, sve idem unazad po tekstu i ispravljam naša slova, )
maksa83 maksa83 16:07 29.01.2010

Re: hm

Takodje i za ljude koji stavljaju background music na sajtove.

Priznaj da ti ideja da za njih postoji specijalno mesto u paklu čini hrišćanstvo malo primamljivim? Evo ja priznajem.
maksa83 maksa83 16:10 29.01.2010

Re: hm

(makso, sve idem unazad po tekstu i ispravljam naša slova, )

Znaš da cenimo!
Dawngreeter Dawngreeter 16:15 29.01.2010

Re: hm

maksa83
Takodje i za ljude koji stavljaju background music na sajtove.

Priznaj da ti ideja da za njih postoji specijalno mesto u paklu čini hrišćanstvo malo primamljivim? Evo ja priznajem.

Evo, priznajem. Nije mi lako da priznam tako nesto, ali eto... istina je.

BebaOdLonchara
sad bezez, mislim da je flash super za multimedijalne umetnike


Apsolutno jeste i video sam mnogo lepih, u bukvalnom smislu reci multimedijalnih umetnickih dela radjenih u Flash-u. Super je za takve stvari. To su self-contained stvari. Ali ne treba ceo prokleti sajt da bude u Flash-u. Dodjavola.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:26 29.01.2010

Re: hm

Apsolutno jeste i video sam mnogo lepih, u bukvalnom smislu reci multimedijalnih umetnickih dela radjenih u Flash-u. Super je za takve stvari. To su self-contained stvari. Ali ne treba ceo prokleti sajt da bude u Flash-u. Dodjavola.

ne treba. zato treba da se izmisli neka druga aplikacija (html sa php fazonom updateovanja podataka) za nas koji NEĆEMO da učimo html, koje toliko jednostavna i grafički juzer frendlirana kao i Flash. do tad, ja radim (i dalje) svoj fjučr sajt u Flasu (iako za to nema nikakve potrebe )

hoću grafički fičers da samo prevučem stvari na buduću stranu, ukucam tekst (ili samo c/v iz text editora), prevučem slike i ulavim tačno kako treba da mi stoje bez dodatnih <> ili CSS kaskada ili php-a ili već (!?), biram boje i prelive i kažem - send, kao za email. e TO mi treba! i neću da instaliram sto on-line sranja pre toga da bi mi se činilo da kao sve će to super&lako. to nema a to mi treba ko leba. (iWeb je pokušao ali se sve završava na lošem templejtu za domaćice)

Dawngreeter Dawngreeter 16:36 29.01.2010

Re: hm

I ja bi da sa dva klika dobijem avion, al' kazu mi da to ne ide tako. 'Ebiga.

No, ako oces lakse pravljenje sajtova, uzmi motku i tuci ljude koji koriste IE. To je najlaksi i najbrzi nacin da pomognes :)
dirtyharry dirtyharry 16:44 29.01.2010

Re: hm

Apsolutno jeste i video sam mnogo lepih, u bukvalnom smislu reci multimedijalnih umetnickih dela radjenih u Flash-u. Super je za takve stvari. To su self-contained stvari. Ali ne treba ceo prokleti sajt da bude u Flash-u. Dodjavola.

Šta da ti kažem na ovo, ima i onih koji se ne slažu recimo ovo sam radio zadnjih meseci. Customer hoće da svetli da šljašti, da se mrda, da bude fancy i da bude ovako kako je. nije Flash ali je jedna slična Adobe-ova tehnologija koja se zove Flex u svakom slučaju krajnji korisnik dobije isto, ne može da vidi razliku.
Dawngreeter Dawngreeter 16:53 29.01.2010

Re: hm

Flex je Flash. Radio u njemu, zanimljive mogucnosti povezivanja na klasicnu Javu u pozadini. Ali ipak... ajoj kuku lele kolko mi islo na zivce.

Kad musterija nesto trazi, das sta god musterija trazi. Radi se za pare a ne da bi ljude ubedjivao da si u pravu. Ili da im je ideja losa. Kao sto u ovom slucaju vrlo jeste.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:55 29.01.2010

Re: hm

Dawngreeter
I ja bi da sa dva klika dobijem avion, al' kazu mi da to ne ide tako. 'Ebiga.

No, ako oces lakse pravljenje sajtova, uzmi motku i tuci ljude koji koriste IE. To je najlaksi i najbrzi nacin da pomognes :)

ne, web-site-maker nije avion, na svu sreću. mislim da su neki programi tipa Fireworks blizu tome ali još uvek daleko, nemaju podršku za mnoge multimedijalne dodatke. Flash je takođe blizu, ako ne najbliži (zato ga i volim, izmeđuostalog). mislim da kad bi neko napravio takvu aplikaciju, masa web dizajnera bi ostala bez posla. uostalom, ja pred DOS crnim ekranom i ja pred OS X Leopard (Snow very soon) je 14.ti i 22. vek u samo dvajs' godina. so, hoću aplikaciju za nas malo naprednije web domaćice.

ne razumem ovo oko IE, to đubre ne koristim jaaaako dugo pa ne razumem u čemu je vitz? help?
maksa83 maksa83 17:05 29.01.2010

Re: hm

ne razumem ovo oko IE, to đubre ne koristim jaaaako dugo pa ne razumem u čemu je vitz? help?

Evo za muzičare, da iskažemo to Sevdalinkom Svih Web Developera, bog ih blagoslovio:



Ponekad im zavidim, a ponekad baš i ne.
Dawngreeter Dawngreeter 17:09 29.01.2010

Re: hm

BebaOdLonchara
ne razumem ovo oko IE, to đubre ne koristim jaaaako dugo pa ne razumem u čemu je vitz? help?


Ne prati standarde, verovatno isto onoliko brutalno kolko i zadnji put kad si ga koristila. Vreme izrade sajta je puta tri onoga sto bi bilo da IE prati standarde kako valja. Ujedno, kada bi svi standardi bili postovani, onda bi i automatizovani alati mogli da budu efikasniji. Tu elementarnu automatizovanost Flash ima jer jedna firma drzi standard u svojim rukama pa ne mora da trpi Microsoft gluposti.

Mada nema posla dok ne otkucas svoj kod, sto vazi i za Flash.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:21 29.01.2010

Re: hm

aha. znači, programeri ne mogu da mi naprave onaj gorepomenuti fičers jer ne mogu da ga narihtaju da radi na IE? so?! taj part ne razumem. pa radiće na Operi, Firefoxu, Safariju, Chrome-i ...kanda nešto dozlaboga komplike ne kapiram?
Dawngreeter Dawngreeter 03:59 30.01.2010

Re: hm

Statistike pokazuju da je IE u decembru 2009. godine bio zastupljen kod negde oko 40% Internet korisnika. Ni jedan sajt sebi ne sme da dopusti odbijanje tolikog broja potencijalnih posetilaca.

Mada, cuo sam svasta. Ortak mi je pricao da je dobio neki web coding posao od nekih Sjedinjenih Drzavljana ciji prethodni sajt je bio uradjen od strane neke profesionalne web design firme (sta god to znacilo) koja je apsolutno odbijala da se bakce tim glupostima. Njihov stav je bio da sajt prave tako da prati sve IEEE standarde i ne zanima ih dal' ce nesto te standarde pogresno da interpretira. Sto je sjajan pristup, nacelno, ali nisam siguran koliko znaci ljudima koji dobiju sajt sa 40% manje posecenosti.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 04:32 30.01.2010

Re: hm

Statistike pokazuju da je IE u decembru 2009. godine bio zastupljen kod negde oko 40% Internet korisnika. Ni jedan sajt sebi ne sme da dopusti odbijanje tolikog broja potencijalnih posetilaca.

google is phasing out support for IE
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:37 31.01.2010

Re: hm

google is phasing out support for IE

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:08 28.01.2010

evo zasto ja duboko

postujem Spiru:

Ja sam brom poceo da pijem samo da bi zastitio komsiluk.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:30 28.01.2010

spiro

Ipad je napravljen da bi izbacio Amazonov book reader Kindle sa trzista, jer Kindle ne moze da display u boji i neki kazu da je jako los ako hoces da citas novine na njemu jer nema boja. posto imam kindle ima da sacekam neko vreme pre nego sto odlucim dali da kupim ovo cudo. moram da kazem da je kindle jako zgodan kad se putuje, samo uploadujes knjige i pdf fajlove koji su ti potrebni i lepo ides bez da krivis ledja od silnih knjiga po torbi. plus ima samo jedno jedino dugmence za on and off, sve drugo radis prstima. meni lici super cool.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:47 28.01.2010

Re: spiro

njanja_de.manccini
Ipad je napravljen da bi izbacio Amazonov book reader Kindle sa trzista, jer Kindle ne moze da display u boji i neki kazu da je jako los ako hoces da citas novine na njemu jer nema boja. posto imam kindle ima da sacekam neko vreme pre nego sto odlucim dali da kupim ovo cudo. moram da kazem da je kindle jako zgodan kad se putuje, samo uploadujes knjige i pdf fajlove koji su ti potrebni i lepo ides bez da krivis ledja od silnih knjiga po torbi. plus ima samo jedno jedino dugmence za on and off, sve drugo radis prstima. meni lici super cool.

njanjo,
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:18 28.01.2010

Re: spiro


Bebo, tebi jedan Ipad
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:49 28.01.2010

Re: spiro

ah, falafala
maksa83 maksa83 18:51 28.01.2010

Re: spiro

moram da kazem da je kindle jako zgodan kad se putuje, samo uploadujes knjige i pdf fajlove koji su ti potrebni i lepo ides bez da krivis ledja od silnih knjiga po torbi. plus ima samo jedno jedino dugmence za on and off, sve drugo radis prstima. meni lici super cool.

Podržavam. Najbolji gedžet koji sam ikad posedovao, nema više "koju knjigu da ponesem? u ova je debela, u ova me možda neće zanimati, uh ova, a kada bih mogao i jednu i drugu i treću pa u kom fazonu budem...". Sve te dileme nestale kao rukom odnešene. Kindle je ke-va. Voleo bih da može da se surfuje sa njega (može u Americi, nekim rudimentarnim šit brauzerom), ali preživeću i bez toga.
antioksidant antioksidant 18:58 28.01.2010

Re: spiro

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:11 28.01.2010

Re: spiro

antioksidant
HOCU OVO

na ovo misliš?
antioksidant antioksidant 19:15 28.01.2010

Re: spiro

zar stvarno imas srca da kupujes te imperijalisticke tvorevine?
antioksidant antioksidant 19:18 28.01.2010

Re: spiro

ja sam emotivno vezan za moj stari laptop i ja tu nista ne bi menjao
(dok ne zazive rolltopovi)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:25 28.01.2010

Re: spiro

zar stvarno imas srca da kupujes te imperijalisticke tvorevine?

a vidim ti kupuješ patike strogo pravljene u imperijalističkim zemljama? tamo se više ništa ne prozivodi. enivej, lajf saks.
antioksidant antioksidant 19:31 28.01.2010

Re: spiro

a vidim ti kupuješ patike strogo pravljene u imperijalističkim zemljama?

ja hodam bos :)
(jeste malo nezgodno ovih dana ali bar se ne kliza)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana