Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Hobi| IT

CSS-ove će svi pisati

Goran Vučković RSS / 24.01.2010. u 20:50

 

Za one koji ne znaju šta je CSS, preporučujem sledeći link: CSS Zen Garden. Probajte linkove na desnoj strani, koji potpuno istu web stranicu, onu koju gledate, pretvore u nešto sasvim drugo, koristeći samo drugačiji CSS (i poneku dodatnu sličicu, naravno).

+++

Ovaj tekst daje predlog kako na fleksibilan način, uz minimalne izmene softvera bloga i minimalno kasnije održavanje od strane tima B92, rešiti zahteve korisnika za personalizacijom izgleda ("ne volem belo", "font nije lep", itd). Korisnicima bi se davala velika sloboda u personalizaciji, a razmena tih dizajn "tema" koji bi korisnici napravili bi bila veoma jednostavna.

Ovih dana smo se dosta igrali prekonfigurisanjem CSS instrukcija iz glavnog http://blog.b92.net/v2/css/blog.css fajla pomoću greasemonkey plug-ina za firefox i to prilično lepo radi.Jedini stvarni problem je to što greasemonkey skript proradi tek kada se stranica potpuno učita - a dok se učitava vide se standardne boje sajta.

Jedno moguće rešenje za ovo bi bilo da se omogući, u okviru stranice za održavanje profila, održavanje i privatnog CSS fajla, koji ne bi bio zamena za b92 CSS fajl, nego bi bio dopuna, koja promeni samo ono što je neophodno.

Privatni CSS fajl bi se držao na B92 blog web sajtu slično kao što se drži i avatar - znači, na primer, ako je URL mog avatara:

http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/444/3444.jpg

onda bi URL mog privatnog CSS fajla bio:

http://blog.b92.net/user_stuff/css/444/3444.css

Tj. ista logika imenovanja i indeksiranja (poslednje 3 cifre userid su folder u kome je fajl).

Pošto se radi o prostom serviranju fajla, HTTP protokol bi trebalo da sam po sebi koristi keširanje, tj. da se (kao i glavni CSS) i ovaj učita samo jednom, a onda ne učitava ako nije promenjen.

Stranice bloga bi onda u standardnom zaglavlju, ispod reda:

< link href="/v2/css/blog.css?r=1" rel="stylesheet" type="text/css" />

dobile i red koji učitava i privatni stylesheet, nešto ovako u mom slučaju:

< link href="/user_stuff/css/444/3444.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

Tako da bi se onda u browseru drugi (privatni) css "pregazio" sve što treba iz prvog (glavnog) css.

Ako je neophodno, veličina CSS bi se mogla sistemski ograničiti na npr. 8K, što bi trebalo da bude više nego dovoljno za bilo kakve "akrobacije".

Pošto bi ovi fajlovi bili javni, svako bi mogao trivijalno kopirati sadržaj tuđeg CSS kod sebe, tako što prosto otvori tuđi CSS fajl i prenese njegov sadržaj u svoj profil.

Pošto, naravno, svako u svom CSS fajlu može da upiše šta god hoće, programeri b92 bloga ne bi imali nikakvu obavezu da održavaju kompatibilnost blog aplikacije sa privatnim CSS-ovima. Prosto - kad oni nešto promene, mi ćemo videti da (tj. ako) nam naš CSS više ne radi u nekim funkcijama, pa ćemo sami prepraviti ono što više ne radi.

Nadam se da bi ovo trebalo da bude minimalno zahtevno za programere B92, a omogućilo bi da svako od nas napravi (ili prekopira od drugoga) "temu" sajta - tj. boje, fontove itd - prema sopstvenom ukusu.

Osim toga, mislim da i ta mala dopuna znanja HTML i CSS koja bi se ovim postigla nije "za bacanje" - da se izrazim tako kao davni član organizacije Narodne Tehnike :-)

Kao mala motivacija (iako je moj smisao za dizajn veoma ograničen) evo par slika ekrana postignutih CSS izmenama kroz greasemonkey na mom računaru:

Vrh naslovne stranice (puna veličina)

4301445648_a2dffd5188_m.jpg 

 

 

 

 

 

 

Početak sekcije sa komentarima (puna veličina)

4301445486_211fbff2fb_m.jpg 

 

 

 

 

 

 

Nadam se da će ovaj predlog biti prihvaćen i od strane trenutno nezadovoljnih korisnika bloga, kao i od tima B92 Web-a. U tom smislu otvaram "javnu raspravu" o rešenju za korisnike bloga - da li ovo ima smisla i da li imate izmena/dopuna koje bi pomogle funkcionalnosti, fleksibilnosti, izvodljivosti itd.

NOVO: evo primera moje najnovije varijante "obucite malu Cicu" (potreban instaliran greasemonkey plug-in, to možete naći na odgovarajućem Maksinom blogu) - da biste dobili novi dizajn, kliknite na ovaj link (hvala gordanac, Makso!) a onda učitajte ponovo stranicu bloga.

Atačmenti

  • bg.jpg / 7.08 / KB image/jpeg


Komentari (575)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 11:58 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje


Hadmeđutoa, problem bi upravo mogao nastati glede kačenja skrinšotova - dakle moralo bi sve da se linkuje ovako kao vučko,ništa da se kači kao slička - inače će korporativni madafaka dizajn, kao i neprilagođeni korisnik biti žestoko u štresu : zamisli neki tamo uk in srbija slučajno otvori vučkov blog i šlogira se svim tim šustiklama i gondolama na teliški?!?

Pa ovaj predlog sa privatnim CSS-om to rešava, u principu - jer svako koristi svoju CSS šustiklu (privatni CSS) - ako gospodin ambasador ne stavi svoju šustiklu, videće "faks helizim" korporativni dizajn...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:07 26.01.2010

Re: Blog sa japanskom keramikom

ok, ok - ja samo pokušavam da ubacim u priču i nekoga kome je "lepo" struka

pa i meni je lepo struka, ali ne radim CSS. ne znam ni šta vam treba, ustvari, samo se psujete, to ne mož' da se izdrži više!
ps. @Css: Error page, Total ActionScript Errors
Unfuckable Unfuckable 12:08 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

naravno, ali skrinšotovi (radi...još uvek!!!) bi zaista mogli boleti osetljivo diplomacko oko (kad već bbc belinu štiva )

zaključak : blogeri, ako kačite skrinšotove svojih idejnih rešeNJa, uradite to putem linka, da ne štresiramo sofisticirano dizajnersko oko (koje ovo ionako ne čita)
uzgred (kad smo već kod sofisticiranog dizajna), ima li nekog odgovora, Vučko?
Goran Vučković Goran Vučković 12:13 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

zaključak : blogeri, ako kačite skrinšotove svojih idejnih rešeNJa, uradite to putem linka, da ne štresiramo sofisticirano dizajnersko oko (koje ovo ionako ne čita)

Aha, ok - pogrešno sam interpretirao savet

uzgred (kad smo već kod sofisticiranog dizajna), ima li nekog odgovora, Vučko?

Ništa konkretno - samo da je prosleđeno nadležnom referentu - sad čekam u nadi...
Unfuckable Unfuckable 12:22 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

sad čekam u nadi...

daj nam malo više detalja,pliz...



Gospodja Klara Gospodja Klara 12:31 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

naravno, ali skrinšotovi (radi...još uvek!!!) bi zaista mogli boleti osetljivo diplomacko oko (kad već

Evo ko hoće da biduje, kupiš, okačiš na lap-top, nema css img šžđ itd; padajući milje preko desne margine.
Kazezoze Kazezoze 13:18 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

evo kako sam ja ukrasio moj komp

mirelarado mirelarado 14:11 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

Код мене викторијански стил:

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:42 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

Код мене викторијански стил:

ako dozvolite da se obratim, meni je mirelin stil nekako najlepsi.

deco ja imam viruse na poslu jos uvek. nisu mogli bez mene da zavrse proceduru dekontaminacije tako da gledam u beli blog. imajte razumevanje za mene.
Kazezoze Kazezoze 15:01 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

mirelarado
Код мене викторијански стил:


jel ti to radish za onog popa kachavendu?
sve mi mirishe na njega
mirelarado mirelarado 20:31 26.01.2010

Re: totaaaalno neumesno pitanje

Kazezoze
jel ti to radish za onog popa kachavendu?
sve mi mirishe na njega


Зар ја, некрст?

Радим, бре, за Министарство за истраживање руда и губљење времена. Ово им иде уз канцеларијски намештај.
Milan Novković Milan Novković 20:46 26.01.2010

Re: Blog sa japanskom keramikom

Vučkova Japanska Tema

A za ljubitelje naučne fantastike ja predlažem ovu dole pozadinu, gde se fontovi, boje i veličine svakog karaktera biraju random number generatorom

jasnaz jasnaz 14:03 26.01.2010

десигн






Kazezoze Kazezoze 15:56 26.01.2010

evo predloga boja i kombinacija:



predlazhem kombinaciju kukuruza (list - svetlo zelen i zrno - neka vrsta krem-zhute)za nove i stare komentare i zelene paprike kao podloga (ovo gde su reklame)... za naslovnu ona vuchkova boja postova i maslinasto zelena okolo.
ova politichka siva u kombinaciji sa japanskom belom (oni ornamenti se i onako ne vide na mom kompu) me ubi
Alava Alava 16:02 26.01.2010

A kako

čitate tekstove kad u pozadinu metnete te patterne i ostale miljee i ručne radove? Zar se Vučkova topla siva ne nalazi i ispod samog teksta autora?! To pitam jer sam i ja htela da ubacim neki pattern, ali sam kontala da bi čitanje teksta u tom slučaju bilo znatno otežano ako ne i nemoguće.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:22 26.01.2010

Re: A kako

Alava
čitate tekstove kad u pozadinu metnete te patterne i ostale miljee i ručne radove? Zar se Vučkova topla siva ne nalazi i ispod samog teksta autora?! To pitam jer sam i ja htela da ubacim neki pattern, ali sam kontala da bi čitanje teksta u tom slučaju bilo znatno otežano ako ne i nemoguće.

pa ubacis neki mirniji pattern i nece glava da te boli.
samo da se oslobodim virusa....
ima ceo dan da se zezam paternima
Goran Vučković Goran Vučković 16:23 26.01.2010

Re: A kako

čitate tekstove kad u pozadinu metnete te patterne i ostale miljee i ručne radove? Zar se Vučkova topla siva ne nalazi i ispod samog teksta autora?! To pitam jer sam i ja htela da ubacim neki pattern, ali sam kontala da bi čitanje teksta u tom slučaju bilo znatno otežano ako ne i nemoguće.

Fora je što namestiš da ono što treba da se čita nije transparent. Probaj download sa Maksinog sajta sa ovom japanskom šarom pa ćeš videti. Dodao sam par instrukcija da osnovni tekst i desna strana nisu transparentni, jer su bili pa se kroz njih videla šara.
Alava Alava 19:56 26.01.2010

Re: A kako

Probaj download sa Maksinog sajta sa ovom japanskom šarom pa ćeš videti. Dodao sam par instrukcija da osnovni tekst i desna strana nisu transparentni, jer su bili pa se kroz njih videla šara.

I tako ja otišla kod Makse na Hundertwasser, kad ono tamo nema ništa a tek sad vidim da ti kažeš Maksin sajt. A koji je Maksin sajt?
Goran Vučković Goran Vučković 22:45 26.01.2010

Re: A kako


I tako ja otišla kod Makse na Hundertwasser, kad ono tamo nema ništa a tek sad vidim da ti kažeš Maksin sajt. A koji je Maksin sajt?

Maksa hostuje ove JavaScript-ove na njegovom sajtu - inače skript možeš da skineš (odatle) klikom na link na dnu ažuriranog osnovnog teksta gore - slično kao što si skidala skriptove sa Stovodićevog bloga.
Filip2412 Filip2412 16:25 26.01.2010

...

Vucko, svaka cast.

Inace, najdojaja bi bilo ako bi korisnici B92 mogli da kreiraju css fajlove koji bi isli u neki zajednicki folder koji je svakom clanu bloga vizuelno dostupan,

naime, da nam se omoguci da slicno zen garden websajtu vidimo listu css kreacija clanova bloga i klikom miša izaberemo sami onu koja nam se najvise svidja. Nesto slicno onome sto google nudi, gde korisnici kreiraju teme i one su svima dostupne. Time bi smo doduse izbegli korisno znanje pisanja css koda, koji meni licno izgleda grozomorno kao i html kao i xml kao i sva ta papazjanija vezana za web

Primetite da bi ovime postavili osnovu za raznorazne akcije:
- biranje najseksi kreacije
- dodeljivanje godisnje nagrade blogeru za najbolji dizajn
- i jos puno toga...

ps:iako sam se malo sportski bavio web-om jos uvek se drzim baza podataka i desktop aplikacija, sve vezano za web su mi takve spagete i takva rugoba od koda da mi se kaki ... iako cu morati i ja najzad da se uvatim sa tim u kostac...

Goran Vučković Goran Vučković 16:51 26.01.2010

Re: ...

Inace, najdojaja bi bilo ako bi korisnici B92 mogli da kreiraju css fajlove koji bi isli u neki zajednicki folder koji je svakom clanu bloga vizuelno dostupan

Pa sa ovom šemom imenovanja gore fajlovi bi bili svima dostupni - ako znaš link do avatara znao bi i link do .CSS fajla.

Moglo bi se to grafički pakovati na puno načina ali ja pokušavam da ovo što se predlaže ima što manje posla za programere - a čak i ovako kako je, bilo bi trivijalno razmeniti CSS - ja ti samo ostavim u mom postu ili komentaru link na .CSS i ti onda možeš da ga otvoriš (CSS se otvara kao najobičniji tekst fajl), uradiš select all - copy - paste, nalepiš u svoj profil i potvrdiš - čime prepišeš CSS u svoj fajl. To sam siguran da svako može.

Onda bi svako mogao da doprinese koliko zna, istovremeno bi se moglo vrlo jednostavno kopirati ono što je urađeno, a programerima je ovako minimalan posao, jer imaju praktično samo smeštanje još jednog tekst fajla i sitan dodatak u sadržaju HTML hedera.

Još samo ako budu rešili da nam učine tu neviđenu radost i implementiraju ovo
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:04 26.01.2010

Re: ...

не може!

дизајн је перфектан онакав какав јесте и не може се мењати.

ја сам сигуран да је требало пар дана само да се смисли да боја линка на аутора и боја позадине на којој тај линк стоји треба да буду исте. одмах се види да је све то урађено с визијом и јасним планом, о трендовима и да не говоримо.

нико не може забранити корисницима да упропашћавају овај савршен дизајн на свом компјутеру, али чување корисничких css фајлова на серверу не долази у обзир. па неће ваљда да сами допринесу ускраћивању нашег уживања у тако пажљиво смишљеним решењима.
Goran Vučković Goran Vučković 18:09 26.01.2010

Re: ...

не може!

дизајн је перфектан онакав какав јесте и не може се мењати.

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:19 26.01.2010

Re: ...

имаш право, можда ми само не знамо и не смемо доживети ту радост невидљивих линкова.

замисли, ми и немамо појма колико невидљивих ствари има ту около. кликнеш случајно безвезе негде, кад оно, хоп, тамо био сакривен невидљиви линк за неке невидљиве блогове.

о, радости!
Gospodja Klara Gospodja Klara 18:27 26.01.2010

Re: ...

замисли, ми и немамо појма колико невидљивих ствари има ту около. кликнеш случајно безвезе негде, кад оно, хоп, тамо био сакривен невидљиви линк за неке невидљиве блогове.

Ili nestašne sajtove.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:46 26.01.2010

Re: ...

Ili nestašne sajtove

...sa etitjudom.
Gospodja Klara Gospodja Klara 18:55 26.01.2010

Re: ...

...sa etitjudom.

Ma opet pominju Mileta... Najnoviji tekst, libkonz, tamo medju hitovima. Neće da mi prihvati link.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:39 26.01.2010

Re: ...

marco_de.manccini
ја сам сигуран да је требало пар дана само да се смисли да боја линка на аутора и боја позадине на којој тај линк стоји треба да буду исте.

Креативни процеси неки пут трају и дуже. Овај је започет самим рођењем.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:47 26.01.2010

Re: ...

a ja u svojoj (problematičnoj) glavi čitam: "Ma opet nahuju mileta..." reko, ko nahuje mileta, aaaahahahahaha?!?!?! (kliberim se po kući ko kreten!!!)
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:51 26.01.2010

Re: ...

Креативни процеси неки пут трају и дуже.

I za proizvod mogu imati svakakve kreature.

a ja u svojoj (problematičnoj) glavi čitam: "Ma opet nahuju mileta..." reko, ko nahuje mileta, aaaahahahahaha?!?!?! (kliberim se po kući ko kreten!!!)

:)))))))))
A šta znači nahovati?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:59 26.01.2010

Re: ...

A šta znači nahovati?

to je ono kad uđe džon vejn u kafanu i priča čist slovenački (od nahsinhronizacija)

e sad ti vidi kako je meni dok mislim da neko nahuje Mileta na blogu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:06 26.01.2010

Re: ...

Gospodja Klara
Креативни процеси неки пут трају и дуже.

I za proizvod mogu imati svakakve kreature.

Тачно. Ево како изгледа моја ВИП листа. Чист минимализам: ништа на левој маргини, ништа на десној, ништа изнад, ништа испод... Је л' тако треба? (Мртав сам озбиљан, стварно питам.)





**********************************************************************************
**********************************************************************************



А ево, за оријентацију, и то како цео екран изгледа пре објави:



Хармонија графичког дизајна и програмерске довитљивости.


**********************************************************************************
**********************************************************************************


P.S.
Ако вам овај мој коментар изгледа мало необично у прегледачу који користите, само да вас обавестим да је лек ИЕ: ту све изгледа нормално, осим што је десна маргина пала скроз на дно коментара на леву маргину...



P.P.S.
Број звездица којима сам одвајао сегменте коментара апослутно је исти у сваком реду. Зашто се редови ипак појављују као различите дужине, то би, можда, МГМ групација (Макса, Горан, Милан) умела да одговори. Нисам сигуран да желим да знам...


Unfuckable Unfuckable 20:09 26.01.2010

Re: ...

довитљовости.

...akrobatike, usuđujem se da dodam.
Milan Novković Milan Novković 20:39 26.01.2010

Re: ...

...akrobatike, usuđujem se da dodam.

...raskalašne kreativnosti, ja bih umetnuo

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:50 26.01.2010

Re: ...

МГМ групација (Макса, Горан, Милан)



Milan Novković Milan Novković 21:13 26.01.2010

Re: ...

апослутно је исти

Nije, u prvom redu imaju 3 zvezdice manje zbog [ b ]
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:16 26.01.2010

Re: ...

Milan Novković
апослутно је исти

Nije, u prvom redu imaju 3 zvezdice manje zbog [ b ]

Ах, да!
Значи треба да додам три звездице у горњи ред.
Ево, хитам да исправим, хвала, и извињење због моје глупаве непажљивости и, хммм, негативног приступа... (Ма какви, већ сам отупео, само пријављујем оно што видим, а при том и очигледно халуцинирам. Свеједно, погодио сам ко ће да зна решење. П.С. Докле ће смајлији да померају ред по вертикали?)
Milan Novković Milan Novković 21:26 26.01.2010

Re: ...

негативног приступа

Pošto je dobra optička varka ni ja nisam odmah primetio, pa je moj pristup bio još negativniji - po prvi put sam otvorio html da vidim po čemu to ova dvojica "manijaka" čeprkaju (ja sam IE, inače, a na belinu, iako mi smeta, sam navikao i samo malo razvučem oči, ko Japanci, tj kao da ću da žmirkam

Mad Max(a) i još Luđi Vučko - ne zna se da li sam pre otvorio ili zatvorio html, kažem kad ga nisam do sad učio neka i ostane na mlađima

(mislim da je ovaj u (heli)kopteru tehnički)

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 26.01.2010

Re: ...

Milan Novković
(mislim da je ovaj u (heli)kopteru tehnički)


Него, питање: мени је јако тешко да скролујући насловну (почетну) страницу блога пронађем баш онај блог који тражим, сви ми се наслови утопе један у други и сваки блог ми личе на претходни, немам довољно визуелне идентификације. Јесам ли усамљен?
Milan Novković Milan Novković 21:47 26.01.2010

Re: ...

П.С. Докле ће смајлији да померају ред по вертикали?)

Tu bi morali ili da povećaju font size ili da smanje smajlije ili da povećaju razmak izmešu redova (a ovo treće bi napravilo blog još beljim).

Paragrafi su ovde ono što, bar ja i mnogi pri Javi, zovemo "Styled Documents" - u jednom redu mogu da mešaju fontove, veličine, tekst i ikonice, pa se visina celog reda prilikom rasterizacije prilagodi najvišoj komponenti.

To u jednom trenutku, ako se potpuno iskoristi, što ovde nije ni približno slučaj, postaje moćno - tj što moćniji editor toliko lakše blogeru da iznese multi-media ideje.
Milan Novković Milan Novković 21:56 26.01.2010

Re: ...

Него, питање: мени је јако тешко да скролујући насловну (почетну) страницу блога пронађем баш онај блог који тражим, сви ми се наслови утопе један у други и сваки блог ми личе на претходни, немам довољно визуелне идентификације. Јесам ли усамљен?

Ja naslovnu nikad nisam koristio !

Meni ova sad opcija "Svi Blogeri" rešava posao (pre sam ja radio mimikriju ove opcije tako što sam sve autore stavljao u VIP Listu).

Onda - svakom teksu, od svakog autora, mogu da posvetim bar 30-tak sekundi kad se prvi put pojavi tekst da vidim šta je tema i ko je napisao - ako mi se svidi ja stavim u "Favoriti", tu nema previše tekstova i mogu da pratim diskusiju.

U "Svi Blogeri" idem retko, nekoliko puta dnevno, samo da vidim šta je pri vrhu od novih tekstova.

vishnja92 vishnja92 22:05 26.01.2010

Re: ...

U "Svi Blogeri" idem retko, nekoliko puta dnevno




немам довољно визуелне идентификације

pa da, to je jedan od problema ovde - neprepoznatljivost i nepreglednost.
(pretpostavljam da tu imamo najmanje kontraargumenata za tvrdnju da "tako mora u pocetku dok se ne navikne" )

ali jeste nepregledno.

ps - sad su ubili i apostrof, ne moze vise ona fora sa glumljenjem navodnika za izbeci ovog:
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:19 26.01.2010

Re: ...

vishnja92
немам довољно визуелне идентификације

pa da, to je jedan od problema ovde - neprepoznatljivost i nepreglednost.
(pretpostavljam da tu imamo najmanje kontraargumenata za tvrdnju da "tako mora u pocetku dok se ne navikne"

Ево, ја покушавам да се навикнем већ недељу дана, али ми не иде. Додуше, још сам млад, има преда мном времена. (Са' ћу видим је л' су убили господина Апострофа, тог познатог српског "бекрију"

Госн Апостроф је ипак жив.

ЕДИТ:
Што јес' јес', још увек намигује. Ев' га без тога, да пробам ("отворена заграда, иду све време наводници, па ћу да их затворим са затвореном заградом, то јест реч је о лажном наводнику који се састоји од два апострофа'').

ЕДИТ на ЕДИТ:
Онај смајли што се роди када се спаре наводници и затворена заграда није никав bug, већ карактерна особина. А тога човек не може да се реши...
Unfuckable Unfuckable 22:32 26.01.2010

Re: ...

Brajoviću, predlažem ti da umesto što širiš defetizam i negativu, budeš predvodnik akcije "Pomozimo Karagaći!"

(videti naslovnu, najnovije)
margos margos 23:05 26.01.2010

Re: ...

eh... dok sam kropovala, aploudovala, linkovala.... okasnih 10 minuta za tobom...:(
maksa83 maksa83 00:33 27.01.2010

Re: ...

Tu bi morali ili da povećaju font size ili da smanje smajlije ili da povećaju razmak izmešu redova (a ovo treće bi napravilo blog još beljim).

Nerd trivia, from the apsolutno nepotrebno znanje department.

Normalan i pošten svet bolje da ode da čita Karagaćin blog nego da nastavi da čita ovo. Ozbiljno.

Doooobro...


Microsoft Word 1.0 je kasnio 6 (šest, six, sette, sieben, سبعة, 七) godina.

Po konačnom završetku projekta poslali su ceo tim na neko idilično ostrvo na mesec dana, sve sa porodicama, da se priberu od galimatijasa, a onda su radili postmortem analizu projekta da vide "gde je to krenulo po zlu". Ispostavlja se da im je prodakt menadžment utrpavao fičere kao mutav, a da im niko nije dao vremena da čiste bagove.

Kažu da je vrhunac bio kada su našli funkciju koja računa visinu reda u pixelima u zavisnosti od izabranog fonta, stila, veličine, slova, itd. itd..

U njoj je pisalo samo:

return 12;

vishnja92 vishnja92 09:28 27.01.2010

Re: ...

то јест реч је о лажном наводнику који се састоји од два апострофа'').

to sam i ja radila, ali sada mi ih vise ne prikazuje u pregledu. transcendirali i preselili se negde.
Milan Novković Milan Novković 09:33 27.01.2010

Re: ...

return 12;

Ja sam ovakve stvari komentarisao sa //** sa idejom da se jednog dana vratim i sve to popravim

U jednom projektu za Nomura banku (ogromna, japanska securities house), u dve faze, imao sam na stotine ovakvih komentara (Unix, Motif, C++, 1991)

A morao sam, pošto sam došao na upražnjeno mesto gde su čoveku pre mene dali otkaz posle mesec dana, pošto se nije pokazao (surovi City of London posle opuštenog Oxfordshire-a sa nekoliko stotina PhD-jeva oko mene ali plate tako niske da mi je standard bio niži nego u Bgd koji sam napustio 1987-me. Da mi nisu dali kuću na korišćenje po subvenciranoj ceni brojao bih koliko šljiva smem dnevno da pojedem, ko neki moji ortaci, i to u opsegu u kojem i kokoška ume da broji).

Na projektu, nema dokumentacije, šef i mozak trader/risk-manager, posle sat vidim da mi treba sofisticirana grid-controla, bar dve nedelje posla i opasnost da i ja odlepršam za mesec dana.

Tako ja u dve nested for petlje generišem matricu TextField controla, "obložim" to sa par potrebnih i za laike impresivnih metoda, šef još tog prvog dana pokaže svima na Fixed Income spratu (bratija od nekoliko stotina ljudi gde je traderima prosečna transakcija 50 miliona funti, tradera 30-tak, samo nekoliko pametnih, ostali izvršavaju instrukcije, ostalo prodavci, manageri i palamuđenje razno, često u paru - jedan japanac uparen sa jednim zapadnjakom)

Tog prvog dana zaradim STRAŠNE poene (za neprogramere ovo je bio "Hello world" kind of excercise) i nekoliko desetina //** komentara

Ja otišao pre isteka prve godine u kontraktore sa idejom da osnujem softversku firmu, a stotine //** komentara obrisao jedan fini Englez kojem je to u sorsu bilo neuredno (obično su ova 4 karaktera, bez dodatnog teksta bila komentar - zar treba više u ovom tvom return 12 primeru?), pa su još nekoliko godina posle debugarilali, samo što su prljavštinu morali sami da pronađu.

Da budem fer prema sebi i meni su natrpavali zahteve, na poslu bio od 09:30 do 00:30, plus putovanje od sat i po ukupno, mesecima, i kad god sam šefu rekao da u nekom prekratkom roku mogu da završim posao samo u quick-and-dirty maniru on je to odobrio.

Tako, samo da podsetim, rešeta se po tehničko-menadžerskim i uredničkim osobama, nikako po programerima
Atomski mrav Atomski mrav 16:27 29.01.2010

Re: ...

Ja sam ovakve stvari komentarisao sa //** sa idejom da se jednog dana vratim i sve to popravim


/* No comment! */
dragoljub92 dragoljub92 20:47 26.01.2010

majstori

meni u chrome otvara java skript ovako ali mi ne dozvoljava da išta promenim ,el zna neko zakaj to ne dela.

sam zaboravio daplasiram phptosceaMshot

Unfuckable Unfuckable 20:49 26.01.2010

Re: majstori

...možda nisi registrovan ?
dragoljub92 dragoljub92 21:14 26.01.2010

Re: majstori

Unfuckable
...možda nisi registrovan ?

tkome iliti tgde
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:15 26.01.2010

Re: majstori

ето, и линукс се слаже да нема ту шта да се мења.
Unfuckable Unfuckable 21:17 26.01.2010

Re: majstori

ma zezam se malo u ovo hladno zimsko veče na razmeđi između nade i vere, Ljudino : vežbam etitjud
dragoljub92 dragoljub92 21:19 26.01.2010

Re: majstori

marco_de.manccini
ето, и линукс се слаже да нема ту шта да се мења.

ma ja samo fontovi sa desetku na ćetrnesticu ništa više majke mi moje nade
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:25 26.01.2010

Re: majstori

vežbam etitjud

probaj sa nahovanjem :)))))
dragoljub92 dragoljub92 21:34 26.01.2010

Re: majstori

ne bi (al sm pismet,a) da zakeram,ič,ali jel samo kod mene neće da skaka na novi comenti ćim prije prijeđe na drugu stranu,aj za 4,5 nema veze al što neće ni na drgu
vishnja92 vishnja92 21:41 26.01.2010

Re: majstori

majke mi moje nade

ti si prvi koga znam da mu se majka ne zove Nevenka
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:54 26.01.2010

Re: majstori

probaj sa nahovanjem :)))))

Bebo, ubijaš me :))))))))))))
I dajte ljudi neka neko pomogne dragoljubu da izgradi etitjud.
dragoljub92 dragoljub92 22:00 26.01.2010

Re: majstori

vishnja92
majke mi moje nade

ti si prvi koga znam da mu se majka ne zove Nevenka

pa kad se zvala nada
a sestra mi se zove nevenka pa ne ide ......
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:17 26.01.2010

Re: majstori

I dajte ljudi neka neko pomogne dragoljubu da izgradi etitjud.

to je neophodno.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:29 26.01.2010

Re: majstori

blago vama jos se zezate. meni je kompjuter skroz crko od onih virusa. dobicu novi sutra. i onda ima da krecim ponovo ne samo ovde nego svuda.
vidimo se kad sredim sve moguce settings u svim mogucim aplikacijama

za mesec dana,

adio
dragoljub92 dragoljub92 22:39 26.01.2010

Re: majstori

BebaOdLonchara
I dajte ljudi neka neko pomogne dragoljubu da izgradi etitjud.

to je neophodno.

bebčena ovoj se uniš odgovara sa --hebem ti kume blagoslov
meni je kompjuter skroz crko od onih virusa

pa kaži gi da na linux nema virusi
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:48 27.01.2010

Re: majstori

pa kaži gi da na linux nema virusi

eee dragoljube samo me ti razumeš.
oni iz systemsa danas na poslu su mi se smejali kad sam im rekla da i na mom macu se pojavila neka zahebancja juce i to verovatno sa istog sajta, pa sam deinstalirala firefox i onda opet instalirala. jos mi kaze jedan od njih, pa sad mozes da blogujes da ti je mac pokupio neki virus, jer je to tako retko! ha, ha, ha, prso je od smeha.
htela sam da mu razbijem njušku, al ne smem nije dozvoljeno, zamisli

inače ne znam zašto je jako popularan windows kod nas na poslu. kod marca su na unix.
sad ćemo da prebacujemo neke drive-ove na Xythos. Sta ste vi - Maksa, Vučko, Milan čuli o njemu?
Goran Vučković Goran Vučković 01:04 27.01.2010

Re: majstori


inače ne znam zašto je jako popularan windows kod nas na poslu. kod marca su na unix.
sad ćemo da prebacujemo neke drive-ove na Xythos. Sta ste vi - Maksa, Vučko, Milan čuli o njemu?

Prvi put od tebe. Ovo je neki sistem za upravljanje dokumentima - ne kapiram baš tačno u kom kontekstu prebacuješ drajvove tamo - jel' se to vidi na korisničkim mašinama kao mrežni fajl sistem, ili kako?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:22 27.01.2010

Re: majstori

pa sve fajlove koje imamo na share drajvu na primer ćemo da prebacimo u novom systemu i tako redom sve druge drive-ove. samo ono klik and drag fazon ništa specijalno i napravi se kopija u tom xythos drive-u.

došo nam neki novi čika u digital initiatives koga plaćaju nenormalno i sad se zanosi sa ovim cloud computing-om. moći ću da gledam sve fajlove koje su u mom odeljenju a fajlove sa drugih departmana samo ako imam dozvolu (šifru). baš danas prvi put su nam prezentovali kako da to uradimo. ali pošto nemam svoj kompjuter momentalno na poslu ne mogu da počnem sa tim procesom. baš liči sexi da ti kažem pravo jer sad smo na nekom mnogo ružnom systemu odakle ne možeš da priđeš svojim fajlovima na poslu od kuće. glupo do beskraja. ovo omogućava da imamo pristup svim fajlovima za koje imamo dozvolu from home and from anywhere in the world.

narod je raspamećen na poslu jer mogu da se izgube neke stvari, kao što je arhiva e-mail-ova. sad svi panično prave word documente i kopiraju stare bitne mejlove. neki psuju ne sviđa im se, nekima se sviđa...i tako što da ti kažem liči na situaciju ovde sa ovim novim bogom
Goran Vučković Goran Vučković 01:36 27.01.2010

Re: majstori

pa sve fajlove koje imamo na share drajvu na primer čemo da prebacimo u novom systemu i tako redom sve druge drive-ove. samo ono klik and drag fazon ništa specijalno i napravi se kopija u tom xythos drive-u.

Mi u firmi trenutno imamo sve i svašta, uključujući MS Sharepoint - ja recimo još koristim Source Off Site za vezu sa nekim prastarim Visual Source Safe bazama (verovatno sam jedini u firmi kome je ta skalamerija još potrebna, ostali tim preostalim VSS bazama pristupaju preko mapiranih windows diskova) - ali inače je sada za sors kod uglavnom u upotrebi MS Team Foundation Server i još ima i CVS,SVN i sličnih open source stvari, plus vikiji razni i neka korporativna čudesa. Jedno vreme smo imali čak i svoj document web-based sistem za upravljanje dokumentima - ali to je povučeno iz upotrebe (ostalo u onom drugom delu firme koji se ne bavi igrama na sreću, kad su nas kupili Ameri). I pored svega toga, glavni mehanizam za razmenu dokumenata je i dalje stari dobri email.

Milan Novković Milan Novković 09:55 27.01.2010

Re: majstori

Xythos. Sta ste vi - Maksa, Vučko, Milan čuli o njemu?

Ni ja nisam probao, nažalost.

Mi za version control koristimo GNU TortoiseSVN, a za kolaboraciju svoj software, koji je više fokusiran na procese u kolaboraciji (ko, kad i pod kojim uslovima treba ili može da prihvati dokumenat i na njemu nešto uradi) nego na simultano održavanje dokumenata - tj sličniji smo ranim verzijama Documentum-a, samo što nam sve radi preko Interneta, nego Xythosu, Googlu i sličnima.
dragoljub92 dragoljub92 10:08 27.01.2010

Re: majstori

svaki ubuntu ima u sebi i "ubuntu one" to je kao da negde tamo smestiš podatke i sad ima nešto veličina besplatno a nešto veličina se plaća to je valjda taj cloudako sam dobro shvatio,samo ovo ta lične namere.
margos margos 22:42 26.01.2010

Ako je neko propustio:)

Unfuckable Unfuckable 22:44 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

stativa, eno gore link kod Brajovića (pa ispod)
dragoljub92 dragoljub92 22:49 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

poglejga sad ima 359 com.a on me baca na drugu str. a ja sam podesio na 200 po str.
tkaj tsad?
Goran Vučković Goran Vučković 23:01 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

Naslovna maločas :)

Hm... imam utisak da su kolege sa b92 počeli da koriste sofisticirane softverske alate...


mirelarado mirelarado 23:01 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

margos
Naslovna maločas :)


И даље све шљака као подмазано. Ма какви подмазано, турбо мултипликовано, бре!

Мада ми ни то није помогло да укапирам Карагаћин наслов.
margos margos 23:07 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

Unfuckable
stativa, eno gore link kod Brajovića (pa ispod)

Videla.
Mirela
Мада ми ни то није помогло да укапирам Карагаћин наслов.

Eh, Mirela, mnogo 'oćeš...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:07 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

Goran Vučković
Naslovna maločas :)

Hm... imam utisak da su kolege sa b92 počeli da koriste sofisticirane softverske alate...


Вучко, у игри топло-хладно није дозвољена замена улога. Зато, немој да ми узимаш реплике, молим лепо... Зна се ко је овде за шта задужен.
Goran Vučković Goran Vučković 23:17 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

Вучко, у игри топло-хладно није дозвољена замена улога. Зато, немој да ми узимаш реплике, молим лепо... Зна се ко је овде за шта задужен.

A, da! Izvin'te kolega!

Pa ok, daj onda neku prigodnu muziku uz radove na aplikaciji

mirelarado mirelarado 23:43 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

margos
Mirela
Мада ми ни то није попмогло да укапирам Карагаћин наслов.

Eh, Mirela, mnogo 'oćeš...


Јесте, стварно извољевам и закерам. Тко сам тек ја да очекујем да ће нови блог бити бољи, прегледнији и функционалнији од претходног, а не обратно?! К томе задрто мислим да онај ко посао лоше уради треба да се поломи како би што пре исправио властите грешке. Јер, о томе сви ми све време овде говоримо, о лоше урађеном, смандрљаном и скарабуџеном послу.

ЕДИТ: Захваљујући твом цитату, Маргос, видела сам словну грешку у свом коментару (поПмогло), те сам је брже-боље исправила.
margos margos 23:56 26.01.2010

Re: Ako je neko propustio:)

Јесте, стварно извољевам и закерам.

Ali, baš! :))))

PS Sad ću i ja da ispravim slovnu grešku u citiranom... pa ondaK opet ti... da makar ono što je do nas bude perfect.
shumska shumska 23:26 26.01.2010

moram

izraziti svoje kilometarsko divljenje prema Vučkovim i Maksinim naporima da ovu moru (belu i svakakvu) promene i odagnaju.
drugari, svaka vam čast.
sad upadam ovako iznebuha, ali moram dve stvari da prijavim:

- spadam u onaj postotak blogera koji nema hrabrosti da eksperimentiše jer sam sigurna da će se sve u kompu pokarabasiti za minut. gledam ove skrinšotove obojene i ide mi voda na usta, niste ni svesni koliko ste srećni, a ja neću da reskiram do trenutka kad nekog "cara za kompjutere" ne privežem za radijator u sobi dok mi sve ne podesi i opravi, sama ne smem. (neuka i nesigurna, najgora kombinacija )

- na blogu najnovijem kod JT su mi nestale sve opcije citiraj, link, odgovori a opcija preporuči ne funkcioniše uopšte. samo me je DK banovao vo vjek vjekova, pa pomislim da je možda i JT to slučajno uradila (nisam se nikako isticala kod nje)ali izgleda nije ni to. (slučaj banovanja spominjem jer samo u tom slučaju nestaju pomenute opcije / neke od njih))
prosto je nestalo sve iz donjeg desnog ugla

- bagovi, dokle?
Goran Vučković Goran Vučković 23:31 26.01.2010

Re: moram


- na blogu najnovijem kod JT su mi nestale sve opcije citiraj, link, odgovori a opcija preporuči ne funkcioniše uopšte. samo me je DK banovao vo vjek vjekova, pa pomislim da je možda i JT to slučajno uradila (nisam se nikako isticala kod nje)ali izgleda nije ni to.

Primeti poruku ispod teksta, u crvenom okviru:
Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst
shumska shumska 23:35 26.01.2010

ups


biće da je u medjuvremenu zaključan, kad je objavljen pošlo mi je za rukom da preporučim jedan komentar. (bilo ih je, valjda nisam umislila)

hvala za razjašnjenje:)

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:36 26.01.2010

Re: moram

shumska
- na blogu najnovijem kod JT su mi nestale sve opcije citiraj, link, odgovori a opcija preporuči ne funkcioniše uopšte. samo me je DK banovao vo vjek vjekova, pa pomislim da je možda i JT to slučajno uradila (nisam se nikako isticala kod nje)ali izgleda nije ni to. (slučaj banovanja spominjem jer samo u tom slučaju nestaju pomenute opcije / neke od njih))

Ееех, Шумска, и ја сам се тако код ЈТ био понадао. Рекох: Напокон да ме банују! Кад оно ништа, још није свануо мој дан... Него, то што се теби догодило, те халуцинације, природна је последица снежног слепила у које смо потонули, чему сам и ја недавно био подлегао.
maksa83 maksa83 23:46 26.01.2010

Re: moram

do trenutka kad nekog "cara za kompjutere" ne privežem za radijator u sobi

Auu... Šumska my man, upravo si postala geek goddess.

Okej, projekat je - za ovo patrijarhalno društvo - možda maaaalčicke kinky, ali kao što rekoh young padawan reanimatoru: ko bira - programira.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:05 27.01.2010

Re: moram

maksa83
Okej, projekat je - za ovo patrijarhalno društvo - možda maaaalčicke kinky...

Хм, хм, хммм... мислим да нам у овом тренутку треба неко прибран као ВП. Рецимо, да окачи неки његов evergreen.txt с насловом: Нови Блог, чему? Мада, све ми је некако, из трена у трен, кудикамо забавније. Кад год отворим своју ВИП листу па видим оног васкрслог Јеремију92, побољша ми се расположење. (Има Бога, има!) Потом, и оног атитјуда уврстио сам међу своје ВИП-овце, а наравно, да целог пичвајза нема, не бих се могао много пута слатко насмејати, на чему сам Ре-у с овим нарочито захвалан.

Драги Максимилијане, у овој ситуацији ништа није прекомерно кинки. (Еееј, и Вуле потегао чекић...)
maksa83 maksa83 00:24 27.01.2010

Re: moram

Драги Максимилијане, у овој ситуацији ништа није прекомерно кинки. (Еееј, и Вуле потегао чекић...)

Naravno da je potegao čekić. Šta god ljudi pričali (biću sad otvoren) - um caruje dok snaga ne popizdi. A čekić je ultimativni alat - možda njime nećeš zavrnuti šraf, ali ćeš sigurno da ga ukucaš ako dovoljno jako zama'neš.

Sad je možda vreme da ubacimo programerske doskočice o ovom uvek popularnom univerzalnom alatu:

"When all you have is a hammer - everything looks like a nail."

"When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb."

(Milan će da potvrdi ovo poslednje, siguran sam.)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:40 27.01.2010

Re: moram

- bagovi, dokle?

dokle, čemu?
shumska shumska 01:27 27.01.2010

Re: moram

Okej, projekat je - za ovo patrijarhalno društvo - možda maaaalčicke kinky, ali kao što rekoh young padawan reanimatoru: ko bira - programira.

ništa nije dovoljno kinky naspram ovog (kako to lepo reče Predrage) blogovsko - snežno - belog zaslepnjenja.
e sad, ono što se meni javlja kao briga je sledeće - da li će vaša solidarnost i empatija vremenom oslabiti ? (s obzirom da je većina vas zbog vašeg genijalnog napora uglavnom ofarbala ovaj ružni nefunkcionalni haos) u odnosu na nas koji ne raspolažemo umnim kapacitetima da stručne savete primenimo (ala sam se upetljala) na svoje kučne računare - koji se i dalje na ovom sajtu batrgaju po nepodnošljivoj belini.
au.
lagano gubim i sposobnost izražavanja, eto kako sve ovo utiče na mene.
umesto da primenim Predragov recept kvalitetnog otpora i rafalne paljbe, samo kukam (u iščekivanju onog pomenutog kog treba privezati za radijator)
p.s. nikako da se pomirim sa ovim fontom u komentarima.
shumska shumska 01:34 27.01.2010

Re: moram

dokle, čemu?

pravo pitanje, Bebo.
nego vidim da je i ju tjub započeo promenu dizajna (ima text o tome u onom delu b92sajta gde su ta tehnička dostignuća i IT svet),
i oni sve pobeleše i odlepiše, meni zastrašujuće deluje. (nalepiću link ako se snadjem)
pošto mene i dalje muče jeftina filozofska pitanja tipa zašto menjati ono što je dobro, počinjem da verujem da su počeli da prepisuju od drugih. i to neuspešno
(samo su ovi na tjubu pametni pa promene uvode polako i postoji varijanta (u vidu linka) "vrati se na prethodni izgled".
svet je poludeo, nemam drugo objašnjenje.
Goran Vučković Goran Vučković 01:43 27.01.2010

Re: moram

ništa nije dovoljno kinky naspram ovog (kako to lepo reče Predrage) blogovsko - snežno - belog zaslepnjenja.
e sad, ono što se meni javlja kao briga je sledeće - da li će vaša solidarnost i empatija vremenom oslabiti ? (s obzirom da je većina vas zbog vašeg genijalnog napora uglavnom ofarbala ovaj ružni nefunkcionalni haos) u odnosu na nas koji ne raspolažemo umnim kapacitetima da stručne savete primenimo (ala sam se upetljala) na svoje kučne računare - koji se i dalje na ovom sajtu batrgaju po nepodnošljivoj belini.
au.
lagano gubim i sposobnost izražavanja, eto kako sve ovo utiče na mene.
umesto da primenim Predragov recept kvalitetnog otpora i rafalne paljbe, samo kukam (u iščekivanju onog pomenutog kog treba privezati za radijator)
p.s. nikako da se pomirim sa ovim fontom u komentarima.

Da, ovaj svet je dolina suza, nego... koji browser koristiš?
Milan Novković Milan Novković 09:39 27.01.2010

Re: moram

Milan će da potvrdi ovo poslednje, siguran sam

Potvrđeno, iako nije strašno kao nekada otkad su nam došli std i neko znanje OO-a, kome sa faksa i kurseva, a kome kroz višegodišnje iskustvo sa čekićem i prstima
shumska shumska 01:44 27.01.2010

promena

http://www.b92.net/tehnopolis/internet.php?nav_id=406232&version=print

edit - vatrenu liju ff
edit - vidiš kako je svetu teško ugoditi, sve živo opravite, neki ne primene a još bi i empatiju
Goran Vučković Goran Vučković 01:57 27.01.2010

Re: promena

edit - vatrenu liju ff

U tom slučaju klikni ovde i pristani na sve.

Onda klikni ovde pa pritisni "Install".

Onda osveži stranu ili idi na neku drugu stranu bloga - trebalo bi da cela stvar izgleda malo drugačije.

Ako ti se svidi, ima još kod Makse.
Alava Alava 01:53 27.01.2010

Znači

Opet ja kao padobranac (šta ću kad nemam vremena).

Prvo, jako je glupo što kad istekne 7 dana u dnu strane i dalje stoji opcija Pošaljite komentar, na šta naravno mo'š samo da klikćeš dok ne shvatiš da je istek'o rok.

Drugo, uopšte nisam shvatila Vučkovo objašnjenje za to šta je i gde je Maksin sajt, šta i odakle hostuje, i gde treba da klikćem. Ako je sajt, onda valjda ima nešto www.jebemli.ga . Dajte tako neku adresu, man'te me šta hostuje.

Treće, Dragoljube vidim pitaš za neku drugu stranu i nove komentse. Meni hop na novo ne radi baš kako treba, ako imam nove komentse na bilo kojoj strani osim prve, uopšte me ne baci na njih, nego uredno otvori prvu, pa onda ja moram ručno da klikćem na 2. 3. i 4. ponekad i na 5. Samo nemoj da klikćeš na Sledeća, tu ćeš grdno da se sjebeš jer tako nove komente prikaže kao stare.

I četvrto, nije da se žalim, ali samo da prijavim da ja i dalje nemam ono dugme Sve kategorije koje ste vi dobili još prošle nedelje.
Goran Vučković Goran Vučković 02:01 27.01.2010

Re: Znači

www.jebemli.ga

www.thecodething.org - ali nije debela literatura. Bitni su ovi .js fajlići koje je Maksa postavio tamo - npr. Blog ne dozvoljava upload .js fajlova.

I četvrto, nije da se žalim, ali samo da prijavim da ja i dalje nemam ono dugme Sve kategorije koje ste vi dobili još prošle nedelje.

Stavi font na 10, pa će da se pojavi. Onda probaj "Ctrl"-"+" da uvećaš slova umesto fonta 14 u CSS
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:04 27.01.2010

Re: Znači

Alava
I četvrto, nije da se žalim, ali samo da prijavim da ja i dalje nemam ono dugme Sve kategorije koje ste vi dobili još prošle nedelje.

Ех, свету се не може угодити... Поред толико дугмића, ти баш запела за то једно. Даћу ти ја моје, ал' да ми вратиш сва она стара, заједно са почившим дизајном!
Alava Alava 02:09 27.01.2010

Re: Znači

Stavi font na 10

Da, čim sam stavila na 10, dugme se pojavilo, ali
Onda probaj "Ctrl"-"+" da uvećaš slova umesto fonta 14 u CSS

kad uradim Ctrl+ opet nestane.

Vraćam se ja na 14, ko šiša dugme.

Поред толико дугмића, ти баш запела за то једно. Даћу ти ја моје, ал' да ми вратиш сва она стара, заједно са почившим дизајном!

Samo sam htela znati da li je to do mene ili me neko mrzi.
A vratiću ti - videćeš kad napravim neki mnogo lep dizajn pa pošaljem Maksi pa ti samo klikneš i uživaš - a?a? Onda ćeš mi biti zahvalan...
shumska shumska 02:06 27.01.2010

upravo

sam iskliktala sve Maksine linkove (nakon instalacije greasemonkey - ja) / odluka je pala nakon Vučkovog pitanja "koji browser" koristim pa nek' ide život)
verovatno nešto nisma dobro uradila, čim i ne primećujem značajniju promenu (mada mi se čini kako nije baš onoliko belo kao pre, šta ti je moć autosugestije )
ne znam kako da proverim boje, Alava, ti si na linuxu koliko znam, ako si upotrebila Maksin princip pomoći, koje se boje pojavljuju kod tebe?
hm,
Goran Vučković Goran Vučković 02:10 27.01.2010

Re: upravo

sam iskliktala sve Maksine linkove (nakon instalacije greasemonkey - ja) / odluka je pala nakon Vučkovog pitanja "koji browser" koristim pa nek' ide život)

Overdozirala se

U donjem desnom ćošku lisice je glava od majmunčeta - da li svetli i smeška se ili je siva i mršti se? Ako klikneš desnim tasterom na nju, šta se vidi?
dragoljub92 dragoljub92 02:14 27.01.2010

Re: upravo

Alava, ti si na linuxu koliko znam, ako si upotrebila Maksin princip pomoći, koje se boje pojavljuju kod tebe?
hm,

a el si i ti na linuxu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana