IT| Ljudska prava| Mediji| Tehnologija| Život

Nadležnom Organu / To Whom It May Concern

Unfuckable RSS / 21.01.2010. u 22:59

Zanima li uopšte nekoga mišljenje tih...korisnika?

Iz mora komentara i pritužbi na ovu temu, jer ovo definitivno nije blog gde ćemo se  radovati tome što jeste postignuto – nego poređati šta nije, a i šta bi smo mi – Korisnici (zamisli bezobrazluka!) voleli ili mislili da treba, izdvojiću samo par...

Ja: “...i, kako ti se svidža...?

Ona : „Iskreno? Nikako. Belo, bledo, sterilno, nečitljivo i  ne mogu da se snađem, sve je razbacano

Ja: „Ok, to se da srediti, koji brauzer koristiš?

Ona: „IE, samo to imamo ovde.

Ja: „Trebaće mi 10 minuta da ti pokažem par osnovnih štosova u Operi i onda....

Ona: „Ja NEĆU da instaliram bilo šta drugo i NEĆU da učim štosove, i NEĆU da se snalazim, malo sam matora za to. Hoću da mi bude lepo i prijatno dok čitam sve ono Tamo, a ne da stavljam naočare za Sunce, jebote.

klik, tu tuuu...

  A posle toga je došao prekid filma u vidu milijunitog server fuckin erora. O da, na blogu koji ima najviše komentara, ali – trebalo bi da smo se navikli na blogove sa mnogo komentara, šta uopšte fali blogovima sa najviše komentara i zašto server večito ima nešto protiv njih?

Dok sam hladio glavu od svega, ipak razmišljajući o tome što mi je jedna, sasma prosečna i obična posetiteljka bloga B92 rekla, ovaj put glasom moje starije sestre (stara navika da se pazi šta Onaj radi), prošao mi je kroz glavu podatak koji se u vidu komentara pojavio na maksinom blogu :

Browser / % visits (na Blogu)

Firefox 48.44%, Internet Explorer 30.64%, Chrome 9.69%, Opera 6.80%, Safari 3.52%

 Ove cifre, u prevodu, znače da oko 45% stalnih posetilaca bloga, najmanje – hajde da pretpostavimo da su svi ostali kompjuterski veoma opismenjeni i sposobni da si samopomognu skriptovima koje su vredni maksa i vučko opravili – nemaju nikakvu drugu opciju nego da se suoče sa realnošću da posle 15 minuta čitanja obole od snežnog slepila i da im očno dno bude sprženo (opekotine III stepena po licu se podrazumevaju)

Posle 7 dana od postavljanja nove (a)verzije bloga, pitanje za milijun dolara (ima ih nekoliko) glasi : mora li tako drugovi web dizajneri?
Pokazaše li vam Ona Dvojica šta se sve može u par poteza uraditi a da ne boli? Čita li to iko?
Ne možete da izaberete sasvim korektnu boju za pozadinu, za komentare i za margine? Tu smo da pomognemo, ako nas neko uopšte i konstatuje, u šta sumnjam.
Pada li bilo kome na pamet kakve će priče sada tek da serviraju naši siroti političari, koji poprilično prate ovaj blog, ionako od mnogih optuženi da su „slepi kod očiju"?
Razmišlja li neko, drugovi kojima je to posao, o onome što razmaženi nazivaju „user friendly"?
Šta bi bilo da je drug maksa otišao da tetki aplikuje lek, a da se drug vučko zadržao u lokalnom pabu?
Razmišljamo li o čitanosti, novim posetiocima, udobnosti i prijatnosti (opet taj Juzer Frendli!). Želimo li da ovo mesto bude još bolje i da ima više posetilaca ili - šta? Čita li neko to što mu Neko Drugi pošalje, a odnosi se na reakcije korisnika?
Imate bar 20 (da budemo jaaaako skromni), pa hajde da kažem, sasvim relevantnih autora i komentatora ovde koji su jasno i glasno rekli da će biti strpljivi sa tehničkim bagovima (bogo moj : Srbija, tek je prošlo 7 dana, šta sad ima veze par servis erora više - manje) ali da dizajn, boje, kakogod hoćete to da nazovete : ne va lja ju!
Zanima li uopšte nekog mišljenje tih...korisnika?
Da nisu blogeri preozbiljno shvatili ovo mesto ili traže previše?

Iz mora komentara i pritužbi na ovu temu, jer ovo definitivno nije blog gde ćemo se radovati tome što jeste postignuto - nego poređati šta nije, a i šta bi smo mi - Korisnici voleli (zamislite bezobrazluka!) izdvojiću samo par:
   "I, da, ne mogu da verujem koliko je grafički dizajn bloga bazičan, da ne kažem prizeman. Razočaravajuće saznanje. Da ne pričamo o alatima koji postoje u web-dizajnu, makar kada bi se neko poigrao sa fontovima, njihovom bojom i veličinom, već bi bolje izgledalo."
"Tako je brate Bauere, malo konstruktivne kritike postojećeg stanja, čisto da ne zaboravimo zašto smo, u stvari ovde (i šta bi bilo da je brat Maksa otišao na pecanje, a brat Vučko do obližnjeg paba...)
Dakle, moje skromno pitanje glasi : ako par ljudi, odvajajući vreme i energiju od poslova za koje su plaćeni, do'vati i sredi, za oko jedan dan - koliko - toliko, ali svakako strpljivo i korektno - nekoliko vrlo bolnih problema glede dizajna ovog bloga, čime se bave ljudi koji su plaćeni za to i kojima je to - posao?
"
"Bilo bi svašta :)Trećina bloga bi pisala peticije za vraćanje starog dizajna, druga trećina bi izražavala gradjanski protest bojkotovanjem, ja bih tražio sledbenike da započnemo "korejski studenti" vid protesta, a tajanstvenoj urednici bi, po slobodnoj proceni u utorak pre podne, počelo da igra oko :)"
Totivelim, brale : mi smo se sad kao malo osvežili ovim bojama, ali - pošteno - sve je to iskusan plejer, kad pogledaš komentatore,sklon snalaženju i improvizaciji.
Naravno da sada na red dolazi pitanje : a šta da rade oni koji su početnici ovde, privlači li ih onaj "non - maxa&vucko" dizajn ili posle 15 minuta oboljevaju od snežnog slepila i beže glavom bez obzira?
"

i još samo - ovo

2010. je, 21. vek je, jebiga gospodo.

<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v//js/tiny_mce/themes/advance



Komentari (1003)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 12:44 23.01.2010

Re: nego...

moj glavni problem u "pregovorima" je bio što na laptopu tehničkog direktora to uopste nije tako. Njegov laptop je podešen da i levo i desno ima vrlo malo belog prostora

Porazno. Klasika. "Kod mene je sve u redu i ja ne vidim u čemu je problem."

ili protestovati direktno, kod onih kojima je ovaj blog namenjen, ali ne putem bloga, jer, evo bolne istine - ne čitaju ga, ni približno kao što su možda neki pretpostavljali.

Još poraznije. Ali zato pohvala Tajanstvenoj urednici na trudu uloženom da se naše primedbe i problemi s kojima se susrećemo na blogu prenese onima koji su, izgleda, slepi i gluvi za njih. S tim u vezi, veoma mi je žao zbog ovog:

Sve u svemu, za belilo sam otkačena onako kako je bolje da Vam ne prepričavam

Unfuckable Unfuckable 13:59 23.01.2010

Re: nego...

Urednice,
zahvaljujem na detaljnom odgovoru i utrošenom vremenu i energiji.
Vesti su takve kakve jesu i ne bih ih opširnije komentarisao jer nemam ništa novo a ni pametno da dodam : sve što treba da se vidi, a dosta toga ima, nalazi se na blogovima Srđana Mitrovića, makse, Aleksandra Vasovića i ovom ovde.
Sasvim reprezentativan uzorak blogerskog mišljenja o Temi, uz par kolaterala.
Sumarno, mogu da ponovim deo svog komentara sa ovog bloga gde kažem da nema pobednika i nema poraženih. I da dodam da ne znam da li će se, u nekom krajnjem računu ipak pojaviti - gubitnik, što niko od nas ne bi želeo.
U okviru značajno suženog "manevarskog prostora", koji čitam u Vašem odgovoru svakako ne bi bilo loše da se pokuša bar sa izmenom kontrasta, kako je spomenuto.
Tehničkom direktoru nemam ništa da kažem, osim poruka iskrene radosti što ima realnu sliku bloga na svom laptopu, uz najbolje želje u vezi predstojećeg redizajniranja celog sajta. Iskreno, nisam ni očekivao da još i čita šta je po blogu napisano, kad je već slika koju je namestio na svoj laptop - odlična.
Nepisani dobar običaj na blogu B92 je da blogeri, naročito oni sa dužim stažom ovde,pomažu ostalima u lakšem snalaženju. Iz komentara ovde a i po gore spomenutim blogovima vidi se da je taj dobar običaj više nego živahan i da funkcioniše, pa ma kako smešni, nelogični ili apsurdni bili problemi s kojima se suočavaju neiskusniji blogeri - jer, svi smo mi jednom bili u toj koži.
S te strane, ne sumnjam u spremnost blogera da, po ko zna koji put, pomoću trikova, štapa, kanapa - i dobrog duha ponajviše - iznesu teret promena i prilagođavanja, čime po ko zna koji put pokazuju koliko im je stalo i koliko vole, cene i poštuju ovo mesto. Na blogere mislim.
Isto tako, poznajući sasvim dobro mentalitet ove naše male i šarene blogozajednice, ne sumnjam ni u to da će blogeri, veoma brzo, imati vrlo konkretnu poruku za tehničkog direktora (ili koga već...), skroz neobavezujuću, naravno (jer tko smo mi da obavezujemo bilo koga?) - ali sasma čitljivu i razumljivu.
Tako stvari opet dolaze na neko svoje mesto, što bi neki čiča rekao :
"oni nek' rade svoje, a mi ćemo - svoje"

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:27 23.01.2010

Re: nego...

jer, evo bolne istine - ne čitaju ga, ni približno kao što su možda neki pretpostavljali.


ne znam što sam zaprepašćena ovom istinom, jer jasno je da ko god je odgovoran za novi dizajn ne provodi dovoljno vremena na sajtu! ovde nema ni trunčice pokušaja da se razume korisnik i njegove potrebe.

da vam kažem pošteno da sam ja na nekom od mojih sastanaka po firmi rekla ovako nešto - na mom ekranu je sve super, mislim da bi dobila po njušci i potsetili bi me brže bolje da:

On the other end of these services are users


B92 blog postoji zbog nas, a ne mi zbog njega.


Goran Vučković Goran Vučković 14:27 23.01.2010

Re: nego...

Vesna,

prvo da se, naravno, zahvalim za ovaj (poprilično nezahvalni) "posrednički" posao koji ste radili ovih dana. Nije lako imati ovakve mušterije :)

Što se tiče ovoga:
Mogućnost da blog bude "obojen" kao u Maksinim čarolijama (uz Vučkovu nesebičnu pomoć i podršku), od strane B92 - zaboravite. To mi je tako eksplicitno rečeno, da prosto moram da vam ponovim. Naravno, svako može za sebe da farba prema "čarolijama" po želji, ali ne i da se onda eventualno žali, ukoliko mu to usporava rad (da, dvoje korisnika su me mejlom obavestili da su nezadovoljni jarko belom bojom, ali da su morali da skinu "maksine čarolije" jer im znatno usporava rad" ).

Istina je da izvršavanje ovih skripti koje smo pisali Maksa i ja nije "besplatan ručak" - pošto se dešava još nešto na kraju prijema stranice sa bloga - ali sad sam napravio par merenja i na primer Maksin post od 800+ komentara se dovuče za oko 15-20 sekundi, a procesiranje i osvežavanje strane (do duše na mom računaru HP Pavillion dv7) traje daleko ispod sekunde (50-500ms, u zavisnosti da li je bilo novih komentara itd) - i to onaj moj skript koji par puta "protrči" po tekstu da pronađe "nove", njihove "drugare iz grupe", pa još jednom da pogasi ostale, i još premesti znak za novo da bude ispod komentara.

Oni koji hoće da vide koliko sam skript uzima vremena mogu pre prve instrukcije u skriptu da stave:
var tsstart = new Date();

a onda posle poslednje da stave:
var tsend = new Date();
var timespent = tsend.getTime() - tsstart.getTime();
alert(timespent);

pa će posle učitavanja stranice i izvršenja skripta iskočiti alert box sa trajanjem skripta u milisekundama.

I još jedan detalj koji mislim da ima smisla pomenuti: ovi skriptovi sami po sebi ne opterećuju dodatno b92 web sajt - oni rade samo nad onim što bi sajt i onako poslao i to nakon što se stranica skine. Tako da mislim da, što se tiče B92, oni koji koriste ove skriptove nema potrebe da osećaju bilo kakvu "grižu savesti".

Sve u svemu - sa svim ograničenjima koja imate - Vi vidite šta već može a šta ne može da se uradi, a mi ćemo se snalaziti sa onim što dobijemo. Hvala još jednom na trudu i izvinjenje zbog stresa i prekovremenog rada, uz prigodan video klip:



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:39 23.01.2010

Re: nego...

prvo da se, naravno, zahvalim za ovaj (poprilično nezahvalni) "posrednički" posao koji ste radili ovih dana.

stvarno Vesna, svaka Vam čast!
ne bila bi vam u kozi : )))
reanimator reanimator 14:48 23.01.2010

Re: nego...

njanja_de.manccini

stvarno Vesna, svaka Vam čast!
ne bila bi vam u kozi : )))

A to što je obećala sliku kume, pa izneverila, to ništa,a?
Kakav smo bre to narod..sve zaboravljamo..
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:54 23.01.2010

Re: nego...

A to što je obećala sliku kume, pa izneverila, to ništa,a?

ja nisam pratila na času pa nemam pojma koja je ta kuma, jbg

ako ti nije teško osveži mi memoriju paNćenja pliz, da ne živim u neznanju
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:54 23.01.2010

Re: nego...

aj kad sam se već duplirala da kažem nešto pametno

margos margos 15:07 23.01.2010

Re: nego...

A ja tražim za Odgovorne na poklon pesmu Ace Lukasa - ''Belo'', no je ne nalazim celu:))

Šalu na stranu, otvorila sam sad IE da bih pogledala kako blog izgleda bez čarolija Makse i Vučka - i iznenadila se jer tu imam ''Sve kategorije'' (koje na FF nemam) i postoji margina, no ne postoji mogućnost povećanja slova, te iako vizuelno i estetski sređenije izgleda, opet je napornije zbog malih slova i slabog kontrasta.

Kako god, meni će ova promena ostati upamćena po 'prčkanju po skriptovima', 'krečenjima',skrinšotovima i neverovatnim problemima koji se kod nekog pojavljuju, a kod nekog drugog ne.


reanimator reanimator 15:08 23.01.2010

Re: nego...

njanja_de.manccini
A to što je obećala sliku kume, pa izneverila, to ništa,a?

ja nisam pratila na času pa nemam pojma koja je ta kuma, jbg

ako ti nije teško osveži mi memoriju paNćenja pliz, da ne živim u neznanju

Da mi bude teško nakon nesebične pomoći koju si mi pružila??
Za razliku od nekih, ja ne zaboravljam :)
Dakle :
Juče
p.s. ako treba da priložim kuminu fotku, i to ću (ne sumnjam da će kod muškog dela blogopopulacije biti od uticaja )

Danas
Jedino ne dolazi u obzir onaj štrajk u Nemanjinoj, zbog kume, to sam već zamolila i obećala kuminu sliku, ukoliko se neko od potencijalnih štrajkača koleba (za potencijalne štrajkačice još nisam smislila ništa odgovarajuće u vidu fotke, ali mogu da vam napišem srceparajuću priču o tome zbog čega ona svaki dan ide dva put niz i uz Nemanjinu).


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:56 23.01.2010

Re: nego...

jednom davno sam imala post o nabavci laptopova našim poslanicima u skupštini. možda bih mogla da update-ujem post?
zanimljivo je to da se ne vidi veza između porasta/pada čitanosti, stimuvezi cene reklamnog prostora na istom sajtu, te i novca, jelte? gosn tehnički se, vidim, razume u svoj posao.
vishnja92 vishnja92 20:09 22.01.2010

deco, ipak su bitni pobedili

sa sve BS na celu

jeste li primetili da komentatore vise niko ne moze da stavi u svoju VIP listu?
a non vip autora nema na naslovnoj :)))

sve nobles, jbte, samo sto se struktura noblesa malo izmenila.
maca22 maca22 20:13 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

E da, samo VIP može da se ubaci na listu. Non-VIP blogeri ne.
A oni koji nisu ništa, tj. potpalublje, tek oni naravno da ne.

edit: greška, i non-VIP blogeri mogu da se ubace u VIP listu.
Alava Alava 20:18 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

vishnja92
sa sve BS na celu

jeste li primetili da komentatore vise niko ne moze da stavi u svoju VIP listu?
a non vip autora nema na naslovnoj :)))

sve nobles, jbte, samo sto se struktura noblesa malo izmenila.

Da si ti meni Višnjičice živa i zdrava, komentatore niko ne može da stavlja u VIP listu još od ukidanja potpalublja. Valjda su se vodili logikom da kad već ne pišemo, neće nas niko ni hteti na svojoj VIP listi.
vishnja92 vishnja92 20:30 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

E da, samo VIP može da se ubaci na listu

a kojcemionda vip lista?

radije cu da zamolim maksu za skript koji mi sa naslovne eliminise one koji mi smetaju.

lepo mesto postao ovaj blog, pomalo pusto doduse, i bice sve vise - ali dobija na znacaju i intelektualnoj razini :)

mogli bismo da organizujemo mali blog-matine sa pregledom vip autora i njihovih ucinaka - savtajrad uz mjuz, sa popodnevnim kolacicima i cajem uz lezerno cesljanje profila i doprinosa vip autora. verujem da bi bilo zabavno.
Alava Alava 20:33 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

Ja sam danas na blogu pratila latinoameričku seriju kod Peđe, a sad sam se baš zdravo nasmejala kod Srećka Šekeljića.
vishnja92 vishnja92 20:45 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

da, a ko zna koliko je ljudi u medjuvremenu objavilo blogove, ali to ne pise nigde osim na hronoloskoj.

pajz alava - nemam problem sa svojom zabavom, imam je viska od kada sam rodjena - samo ne podnosim da mi se pod izgovorom promene dizajna (koji nije promenjen nego unakaradjen) potura promena uredjivacke politike, ne podnosim te neveste poteze.

ako me se preveslava i pravi budalom, neka se to radi sa milosrdnom premisom: da ja to ne primetim. hvala lepo, unapred (posto ste unazad omasili)

i jebo vas server error vise.
Alava Alava 20:50 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

pajz alava - nemam problem sa svojom zabavom, imam je viska od kada sam rodjena - samo ne podnosim da mi se pod izgovorom promene dizajna (koji nije promenjen nego unakaradjen) potura promena uredjivacke politike, ne podnosim te neveste poteze.

OK, ja sad imam neke obaveze pa idem, a i da nemam šta da radim svejedno bih otišla jer je mnogo negativne energije i počeli smo da se međusobno grizemo.
vishnja92 vishnja92 20:57 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

pa ne grizemo se medjusobno, gde si sad to videla

a negativno postoji, samo je pitanje da li ces da mu okrenes ledja ili lice. a to sa licem sleduje kad-tad, pa onda bolje odmah.
(vatra-vazduh)

i ok: profili su nam degradirani, non-vipovi su degradirani, super trenutak za idenje odavde. vidis, meni nije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:35 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

a non vip autora nema na naslovnoj :)))

ima, ako klikneš Svi blogeri...ili nisam razumela? kad kliknem Svi blogeri, pojavi mi se i Spira koji nije VIP.
Milan Novković Milan Novković 23:37 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

ima, ako klikneš Svi blogeri

Da, to je meni wow feature, tj moja naslovna.

Tako da ne moram više da stavljam sve u favorite i jurim koga sam propustio da dodam, a da bih video svaki tekst pre nego što odlučim da li me interesuje.

Meni bi logično bilo da se u B92 naslovnu biraju tekstovi, a ne autori. Tako bi uredništvo dobilo više smisla, više korisnog posla i u nedostatku vremena iole solidno uredništvo bi garantovalo kvalitet preko te naslovne stranice (jedino što bi se onda neki blogeri durili kad im tekst ne izađe na naslovnoj).

Ok, fali i lista svih blogera, ali to je, cenim bug koji će doći na red, pošto se stranica retko koristi, iako je jako važna ponekad.

Onda u favorite stavimo autore čije nas teme uvek interesuju i imamo solidnu, grubu navigaciju po sadržaju.

Pošto je sadržaj srce sistema, pa tako autori i komentatori, još bi bilo interesantno (nikad nisam razumeo zašto su izbacili sa Drupala, verovatno koriste third party modules):

- da komentari imaju više nivoa indentacije, tako da da se organizuju i prate diskusione threadove, a ne da se threadovi prepliću pa često ne znamo na šta se komentar odnosi (a da komentatori paze da dubina ne ide predaleko, meni je ovde Drupal definitivno bio bolji)

- Da tekst može da teče oko sličica i u komentarima

- Malo da se zgusne stranica, ako je belo baš toliko lepo, a i ako nije, kao na BBC News

Pretpostavljam da ponavljam ono što su mnogi već rekli.

I ok, razumem da je ovo prvi korak većeg posla, ali treba slušati blogere, pa MS, Oracle i slični nas jure da budemo alpha, beta testeri i komentatori, i kad im nismo dobri u toj ulozi oni rade release površno istestiranog softwarea pa im onda ceo svet testira, hteo to ili ne.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:45 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

све блогере можеш да нађеш овде подељене по азбучном реду (изабери сви блогери, па онда опет сви блогери).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:51 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

vidi ovo dvoje Milan i Marco kako zvuče nekako cool i logički, t.j formalno logički bogte.
znate li kako znam?
pa nema smajlija nigde oko njih.

p.s. mojne sad vas dvojica da kačite slike pa da mi pobijete teoremu
(naravno da ja nisam logična)
Alava Alava 23:51 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

a negativno postoji, samo je pitanje da li ces da mu okrenes ledja ili lice. a to sa licem sleduje kad-tad, pa onda bolje odmah.
(vatra-vazduh)

Ja sam vazduh, hvala na pitanju. I to dupli vazduh

i ok: profili su nam degradirani, non-vipovi su degradirani,

I još milion stvari... ja sam sama navela najmanje 20 stvari koje su katastrofa...
super trenutak za idenje odavde. vidis, meni nije.

Pa ja sam tu svakog dana - isto kao i ti i svi ostali.

Ali čitala sam šta je pisala TU, pa odatle izvukla neke zaključke. Ni afera oko gašenja potpalublja nije bila tako davno, pa samo mislim da ne treba baš toliko padati u vatru.

Milan Novković Milan Novković 23:56 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

све блогере можеш да нађеш овде

Vidim, thanks, zaboravio na footer :)

Smajli je zbog Njanje, iako bi fer-play nalagao da se Marcu zahvalim jednom logički-konzistentnom fotkom H Newtona
Unfuckable Unfuckable 23:59 22.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

vidi ovo dvoje Milan i Marco kako zvuče nekako cool i logički, t.j formalno logički bogte.
znate li kako znam?
pa nema smajlija nigde oko njih.


čitaš, čitaš...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:02 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

čitaš, čitaš...

ma vidi Milan mi sheba teoremu.
sad moram da nađem neki drugi put do istine.

mirelarado mirelarado 00:04 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

Unfuckable
vidi ovo dvoje Milan i Marco kako zvuče nekako cool i logički, t.j formalno logički bogte.
znate li kako znam?
pa nema smajlija nigde oko njih.


čitaš, čitaš...


А Тко је овде први инсистирао на логичком закључивању, молићу фино? Ја бих онде формалној логици додала и реторске вештине, где су Нсарски и Марко ненадмашни, ал' нећу да полемишем.
Unfuckable Unfuckable 00:11 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

opasne ste vi, blogerke : sve vidite, bokcamu!
sme smajli?
ok
niccolo niccolo 00:19 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

sme smajli?

Nisam siguran da li to doprinosi tvojoj težnji da postaneš intelektualac

Unfuckable Unfuckable 00:28 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

što bi Rambo devedesetih rek'o:
"Neću da budem intelektualac
hoću da kresnem Vesnu Zmijanac!
"
- mislim, hebo image, bitno je opšte dobro.
A ono Tamo, smajliji i to... - to se ja samo malo šalim sa Wuom, i svim tim "pitanje - odgovor" komunikacionim zavrzlamama.
Gledajmo na to kao na mali ogled u komentarisanju
mirelarado mirelarado 00:30 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

sme smajli?


Сме, наравно. :) Мада, откако је Професор ово и ово рекао, радије се смејем интерпункцијом.
niccolo niccolo 00:48 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

A ono Tamo, smajliji i to... - to se ja samo malo šalim sa Wuom, i svim tim "pitanje - odgovor" komunikacionim zavrzlamama.

Pa dobro, sam je kriv. Ta njegova rečenica bi mogla da bude dobar primer za savet onima koji žele da budu dobri polemičari - nauči kada da završiš rečenicu.
Мада, откако је Професор ово и ово рекао, радије се смејем интерпункцијом.

Inače, oni koji nemaju podešeno 1000 komentara po strani ne mogu da odu pomoću linka na te komentare. Mislim da se ovo i u ranijim komentarima postavilo kao pitanje kako nekog odvede a nekog ne, ali sam zaboravio da napomenem objašnjenje...
Unfuckable Unfuckable 00:52 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

Сме, наравно. :) Мада, откако је Професор ово и ово рекао, радије се смејем интерпункцијом.

uh, sad me opasno preseče poviše kolena s' ovim saznanjem!
Ja ću ipak, i pored toga što to očito nije...kako bi to moj stari rekao...?..a da - "hoh" - zadržati kontakt sa svojom bambi - ličnošću, ma kakve posledice to imalo.
Moja je.
mirelarado mirelarado 00:57 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

Ja ću ipak, i pored toga što to očito nije...kako bi to moj stari rekao...?..a da - "hoh" - zadržati kontakt sa svojom bambi - ličnošću, ma kakve posledice to imalo.



bauer. bauer. 03:26 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

uh, sad me opasno preseče poviše kolena s' ovim saznanjem!
Ja ću ipak, i pored toga što to očito nije...kako bi to moj stari rekao...?..a da - "hoh" - zadržati kontakt sa svojom bambi - ličnošću, ma kakve posledice to imalo.
Moja je.

ma to se profesor samo šalio sa vladimirovim prijateljem. smajliji su dobri, kao i sve ostalo u čemu se ne preteruje.
vishnja92 vishnja92 09:31 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

BebaOdLonchara
a non vip autora nema na naslovnoj :)))

ima, ako klikneš Svi blogeri...ili nisam razumela? kad kliknem Svi blogeri, pojavi mi se i Spira koji nije VIP.

to nije naslovna. naslovna je naslovna, to je ona prva strana bloga na koju ulaze i neregistrovani korisnici bez potrebe da se smucaju naokolo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:30 23.01.2010

Re: deco, ipak su bitni pobedili

vishnja92
BebaOdLonchara
a non vip autora nema na naslovnoj :)))
ima, ako klikneš Svi blogeri...ili nisam razumela? kad kliknem Svi blogeri, pojavi mi se i Spira koji nije VIP.
to nije naslovna. naslovna je naslovna, to je ona prva strana bloga na koju ulaze i neregistrovani korisnici bez potrebe da se smucaju naokolo.


pa nema one liste najnovijih postova bitnih i nebitnih blogera, ako na to misliš. nema tog pregleda nigde sastrane (mada za to ima mesta), nemamo ni dugme za odlazak na home site-a b92 (sto je velika konceptualna greška), ali zato imamo vesti po celom blogu - uzduž i popreko.

višnjice, mislim da Nije upitanju uređivačka politika, već prilično omašivanje teme. mislim da je ceo izgleda bloga radio neko ko ga zpravo ne koristi, ili ga ne koristi u meri koliko mi. da je se uzeo neko od nas kao "spoljni savetnik", sve bi ovo izgledalo bolje, pa čak i da je belo. onda bi belo bila jedina zamerka, mnogi od nas bi potamnili ekrane, i blogovali kao i obično.

ono što mene zanima je: da li smo mi krivi što b92 ne može da jednostavno uzme neki blogger kao gomila sajtova? mislim, da li naše orgijanje po blogu sa po 1000 komentra, sličica, tjubova, onemogućava korišćenje neček takvog (mislim da i bbc ima isto neki opštenarodni blogger)? zašto ne može neki worldpress ili nešto slično? da li je drupal uklonjen jer nije mogao da izdrže taj pritisak? eto, mene to zanima.

ps. da je BS pobedila, nas ovde ne bi bilo. bilivmi.
maca22 maca22 20:11 22.01.2010

Iskoristiću ovo mesto

da se nadležnima pohvalim svojim neuhvatljivim PROZIRNIM padajućim menijem koji nestaje na dodir kojim uopšte ne mogu da se služim <_<

Alava Alava 20:19 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

A odakle tebi Maco taj meni, ja imam samo dva - VIP blogeri svi blogeri.
vishnja92 vishnja92 20:33 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

i ja imam sve kategorije i rade kako treba, osim sto se nekontrolisano survavaju (mrzim osetljive padajuce menije)
mirelarado mirelarado 20:39 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

Alava
A odakle tebi Maco taj meni, ja imam samo dva - VIP blogeri svi blogeri.


И трећи је све категорије, само што код мене ради нормално, иако га нисам ни разгледала.
Alava Alava 20:43 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

И трећи је све категорије, само што код мене ради нормално, иако га нисам ни разгледала.



Sad će još i da nas posvađaju!!!
AlexDunja AlexDunja 20:50 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

Sad će još i da nas posvađaju!!!

nece:)
i ja imam samo te dve!

edit, bice da je zbog rokenrola:))
maca22 maca22 20:55 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

Alava
A odakle tebi Maco taj meni, ja imam samo dva - VIP blogeri svi blogeri.

Znači nisam najgora?

Alava
Sad će još i da nas posvađaju!!!

Ako je za utehu, ni ta dva mi ne rade. Em su prozirni, em kad stanem na njih, nestanu!
mirelarado mirelarado 20:58 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

Alava
И трећи је све категорије, само што код мене ради нормално, иако га нисам ни разгледала.

Sad će još i da nas posvađaju!!!


Нема шансе! Код тебе има неки баг, а код мене не.


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:08 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

мирела, ти ниси на линуксу.

блог апликација није шала. има ту милион ствари. од базе и сервера, који се нас корисника ”не тичу” јер их не видимо, а у ствари се итекако тичу (кад год их ”видимо” у смислу грешке, пада или дугог чекања), па све до оптимизације/прилагођавања разним браусерима и оперативним системима и, на крају, функционално/дизајнерских решења.

неко је негде поменуо да се програм за било шта може написати за три дана. аха, може. програм за било шта. али овде се ради о програму са прецизном и унапред одређеном наменом.
ivana23 ivana23 21:15 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

A ja mogu da stavim neVIP blogere u VIP listu...
Unfuckable Unfuckable 21:19 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

ja imam sva tri menija, evo linka na sliku
(da, da dame i gospodo : ja želim po svaku cenu da izbegnem server error )

edit : ivana23 - svakog možeš da staviš u vip listu osim - komentatora bez autorske opcije.
Ne želim da diskutujem ovde o uređivačkoj politici, svoje mišljenje o tome sam rekao Tamo gde Treba, ukratko : ja sam pre dodeljivanja autorske opcije, kao komentator imao oko tridesetak vip izbora. Mene je to motivisalo, takav sam. I mislim da dobre komentatore treba motivisati da nastave u tom smeru, što ne mora i ne treba (zbog mogućih zloupotreba, koje su se dešavale) da bude reper za autorsku promociju.
Ranije se vip dobijao maltene automatski sa 50 izbora, što mislim da je skroz pogrešno, i na svu sreću je ukinuto.
Ali, mislim da treba da postoji mogućnost da komentatora stavimo u svoju vip listu: ako su dobri tekstovi kičma i mozak, komentari (dobri) su srce,krv i meso ovog bloga.
mirelarado mirelarado 21:24 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

мирела, ти ниси на линуксу.
блог апликација није шала. има ту милион ствари. од базе и сервера, који се нас корисника ”не тичу” јер их не видимо, а у ствари се итекако тичу (кад год их ”видимо” у смислу грешке, пада или дугог чекања), па све до оптимизације/прилагођавања разним браусерима и оперативним системима и, на крају, функционално/дизајнерских решења.


Намера ми је и била да покажем да код Алаве нешто није како ваља, да скренемо пажњу. Јасно да је овде реч о сложеном подухвату и не мислим да се све одједном може довести у савршено стање.


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:28 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

разумемо се, мирела, одлично. оно после помињања линукса није теби упућено. онако, ... коментаришем.

ЕДИТ. него одох да оправим моју страницу, да не оду мангупи да виде како сад изгледа па да ме брукају овде скрин шотовима (и шалама на рачун кода). њања нешто склепала преко распуста, па ћу ја сад мало да га покварим па да га поставим.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:41 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

pravo mesto da vam prenesem sta sam naucila na casu digital libraries

kaze ovako:

On the other end of these services are users (pazi stvarno!)
Consideration must be given to expected access capabilities. Technology and conectivity at user end will vary with respect to speed, capacity, device, and graphic display, and this should be taken into account in interface design.(Candy Schwartz- Digital Libraries: An Overview)

cvrc!

њања нешто склепала преко распуста, па ћу ја сад мало да га покварим па да га поставим.

mojne da kvaris! imas samo pravo da ulepsavas
ivana23 ivana23 21:43 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

mirelarado
Јасно да је овде реч о сложеном подухвату и не мислим да се све одједном може довести у савршено стање.

Verovatno jeste slozen poduhvat, ali nigde ne videh da je neko postavio redizajniran sajt, a da sve ne funkcionise kako bi trebalo i kako je zamisljeno.

I opet cu da citiram TU koja je u novogodisnjoj noci napisala: "Princip koga ćemo se pridržavati u daljem radu je da sve novitete pripremimo veoma dobro, a da eventualno ispravljanje "u hodu" ostane rezervisano samo za ono što ni prilikom testiranja ne uočimo. Iskreno verujem da ćemo na taj način u punoj meri ispoštovati sve vas..."

Carevo novo odelo ... i SREĆNA NOVA GODINA
maca22 maca22 22:13 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

Unfuckable
ja imam sva tri menija, evo linka na sliku
(da, da dame i gospodo : ja želim po svaku cenu da izbegnem server error )


A kad staneš mišem na te menije da li se vide ili su prozirni?
I da li možeš da odabereš nešto sa poslednjeg menija, a da ti ne nestane?
maca22 maca22 22:14 22.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:38 22.01.2010

Providno

se regulise (bar u mom browseru pa i OS) u nekom prefernace-u. to nema veze sa blogom, cini mi se? ja na Mac-u mogu da napravim prozore da budu providni kao ti tvoji, samo sto mi je to besmisleno, naravno.
prčni malo pa pronadji neki transparent...nešto već, pa se igraj malo sa tim.
Unfuckable Unfuckable 22:44 22.01.2010

Re: Providno

meni nije transparentno, trenutno sam na Operi, os je windows Vista, mogu da kliknem na bilo koju opciju iz tog padajućeg menija
Čudno je to što nemaš taj treći meni,
a ovo što ti je providno - ja nekako sumnjam da je do FF i mislim da malo guglanja ili maksa (naravno) mogu pomoći
maca22 maca22 23:18 22.01.2010

Re: Providno

Unfuckable
a ovo što ti je providno - ja nekako sumnjam da je do FF i mislim da malo guglanja ili maksa (naravno) mogu pomoći

Moguće to što kažeš, jer mi nije providno u IE.

Ali pazi začkoljicu: meniji na onoj obojenoj lajsni: Moj blog, Moja VIP lista, Favoriti, Poruke - oni nisu providni.
I zato ipak mislim da je nešto do samog bloga. Nikad mi ništa nigde nije bilo prozirno.
Unfuckable Unfuckable 23:24 22.01.2010

Re: Providno

Moguće to što kažeš, jer mi nije providno u IE.

ako u IE radi i možeš da koristiš padajući meni, onda je to definitivan dokaz da je nešto sa FF.
Ako je u jednom te istom programu jedan meni proziran, a ostali nisu i mogu da se koriste - onda jeste nešto drugo, bar se meni - amateru - tako čini
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:35 22.01.2010

Re: Providno

кад сте у недоумици око прозирних менија, компјутера, а и других ствари, погледајте максин профил
Ništa nije uvek, i sve je ponekad.
topcat topcat 00:32 23.01.2010

Re: Providno

FF ovdje i nije providno.
mirelarado mirelarado 00:35 23.01.2010

Re: Providno

topcat
FF ovdje i nije providno.


Зар ти ниси на Опери?
topcat topcat 00:45 23.01.2010

Re: Providno

Ja sam od neznalica koje ne znaju postaviti čarolije u Operu (prvo kao nije radilo, ali sad kao radi...ali ne radi... ), tako da farbam u FF, a guglam u Operi.

Inače, ima jedan zanimljiv detalj:
kad se otvori naslovna (meni je i dalje bijela, ali nisam instalirala onu zadnju maksinu čaroliju koja vjerojatno farba i to. Rečeno je da se kosi s dosadašnjim, a nekako nisam imala vremena ni volje dalje eksperimentirati), vide se samo naslovi, bez teksta.
Kad se ta ista naslovna otvori s telefona(!)vidi se i dio teksta.

Ta naslovna bjelina je osnovni razlog što velik broj blogova još nisam pročitala.
Valjda od tog blještavila mislm da je ljeto, pa me u'vati fjaka!
mirelarado mirelarado 00:59 23.01.2010

Re: Providno

kad se otvori naslovna (meni je i dalje bijela


И мени. После оног спектакуларног успеха са 1000 страна, хоћу мало да се одморим од хакерисања. :))
topcat topcat 01:11 23.01.2010

Re: Providno

E, imam nešto za Unfa...
Svježe, s Maksinog bloga!
Unfuckable Unfuckable 01:12 23.01.2010

Re: Providno

topcat, imaš na kompu ali ne i na mobilcu instaliranu maksinu "economy" skriptu koja "jede" tizere (ovo sam naučio od višnje i vučka na maksinom blogu da se tako zove)
Dakle, par bratskih uputstava iz susjedne, i - što ne reći - prijateljske Srbije :
- ako ne želiš da ti "seče" tizere, samo dislociraj "economy" skript izvan tog foldera (s obzirom da sam upotrebio krajnje intelektualnu reč moram si kazniti jednim smajlijem, dakle - ludnica je sa ovim smajlijima - upadaju gde ne treba!)
- da bi znala koji je folder (ako kojim slučajem ne znaš) ideš na tools/preferences/advanced/content/javascript options - tamo je upisan folder iz kog ti Opera "vuče" skripte
- u taj folder ćeš ubaciti, ako želiš, i skript "topla fm siva - tako - nešto" koji ubija ovaj Blogoshima - atomic - bljesak okolo

Bilo kada, ako želiš da poništiš dejstvo bilo koje skripte - možeš ih jednostavno izmestiti iz tog odredišnog (destinacionog) foldera i one neće raditi sve dok ih ponovo ne vratiš tamo.
topcat topcat 01:23 23.01.2010

Re: Providno

Brate Unfe, putem sam shvatila vlastitu glupost i nepripremljenost i izbacila economy scriptu iz onog majmuna u FF. Sad već blog izgleda kao da netko nešto piše, umjesto popisa naslova. Ovako mi je draže. ; )
(To je recimo stvar ukusa - za razliku od onog bijelo na bijelo sa još malo bijelog koje "nije tako bitno", osim što nitko ništa ne vidi, a većina je smanjila blogo-aktivnosti za bar 30%)
Upute za Operu su meni...ovaj...(jel može sad smajli? ok onda)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:43 23.01.2010

Re: Providno

Brate Unfe, putem sam shvatila vlastitu glupost i nepripremljenost i izbacila economy scriptu iz onog majmuna u FF. Sad već blog izgleda kao da netko nešto piše, umjesto popisa naslova. Ovako mi je draže. ; )

da znas da se i ja razmisljam da uradim isto jos od juce.
Goran Vučković Goran Vučković 01:48 23.01.2010

Re: Providno

Ja sam ostavio economy samo na favoritima - to najčešće otvaram i nemam nameru da ponavljam napamet sve svaki put a onda skrolujem gore-dole do 101 i nazad da bih video šta ima novo. Naslovna i VIP pregled su mi skinuti sa liste strana koje se ekonomišu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:54 23.01.2010

Re: Providno

ја сам поделио економију на више скриптова, па ми се банер не види нигде, а уклањање текстова ми ради свугде осим на насловној (и на самим текстовима, кад их отворим). немам зашто да имам увид у тизере мојих випова. свакако читам шта год напишу.
margos margos 02:03 23.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

i ja imam samo te dve!

I ja.
mikele9 mikele9 10:36 23.01.2010

Re: Iskoristiću ovo mesto

Ali, mislim da treba da postoji mogućnost da komentatora stavimo u svoju vip listu: ako su dobri tekstovi kičma i mozak, komentari (dobri) su srce,krv i meso ovog bloga.

Hvala!
Goran Vučković Goran Vučković 01:42 23.01.2010

Seci uši...

Ako vam smeta to što je tekst "novo" sa zvezdicom (onaj koji tražite "find" funkcijom kada hoćete da vidite nove komentare) sada na vrhu komentara, a ne na dnu, pa vam pri svakom skoku na novi komentar tekst komentara ostane "pod prozorom", pa morate da skrolujete - možete naravno da proganjate tajanstvenu_urednicu da zavrne ruku programerima da to premeste. Posle toga će malkice prestati da rade neki Maksini i moji skriptovi - ali to se, naravno, da prepraviti.

Međutim... ima i alternativa - ovaj malecki dodatak na skript za farbanje novih komentara (ili onaj moj koji i sakriva pročitane niti) ispod. Znači odmah ispod sledeće linije originalnog skripta (Maksinog ili mog):

msg_frame.style.background = new_color;


treba dodati sledeće tri linije:
var new_msg_copy = new_msg.cloneNode(true);
new_msg.parentNode.removeChild(new_msg);
msg_frame.parentNode.childNodes[3].childNodes[1].appendChild(new_msg_copy);


Ovo bi trebalo da prebaci žuto "novo" u donji desni ćošak komentara, posle opcije "Odgovori". Onda "Find" bude za dlačicu praktičniji...
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:50 23.01.2010

Re: Seci uši...

ради. одлично. једини проблем је што прави гужву тамо где је већ гужва, али је важније лако скроловати.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 04:38 23.01.2010

Re: Seci uši...

auuu vučko za ovo imaš trip to a silky stocking gentlemen's bar od mene.
koja radost ljudi!
bauer. bauer. 05:37 23.01.2010

Re: Seci uši...

treba dodati sledeće tri linije:

dodato. da vidimo dal' radi...

edit: WOW!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:58 23.01.2010

pre spavanja

moram da priznam da me ovaj blog podseća na onaj prethodni, na kojem smo "čekali informaciju", pa nismo smeli da trolujemo. ne znam da li smem bar smajli?
Bojan Budimac Bojan Budimac 15:54 23.01.2010

Ošljarenje

Ajde da kažem da bih razumeo aroganciju genijalaca (programera & administratora) iz webab92 kad bi svoj bazični posao obavljali barem na zadovoljavajućem nivou. Mada za tu količinu arogancije je potrebno da ga obavljaju savršeno.

Radio sam u barem dve firme (ovde u Turskoj) u kojoj bi administratoru, zbog sledećeg, bila odsečena glava, truplo bačeno sa zidina grada da ga rastrgnu psi lutalice, a glava mu nabijena na kolac kao opomena drugima.
(Ups! Pogrešio sam vek! Da, više puta je ovde naglašeno da je 21. Dobro, samo bi dobio momentalnu nogu i recommandation letter koje ne bi smeo da pokaže ni najrođenijima – skoro pa ekvivalent onog malopre navedenog)


Mislim, je l' to neka bolesna šala? Baš na Kontakt linku 404. Svaka čast!

Ovo drugo barem ne vodi u 404, ali je pokazatelj koncentracije (vinske mušice) kojom se pristupalo seljenju bloga (nije čudo da se nešto pogubi usput). Klikom na "Svi Blogeri" u footeru stižete na čudnu adresu http://dev.blog.b92.net/ (dev. stoji za development, pretpostavljam) iz koje se nećete iskobeljati ukoliko ne pritsnete jedan od linkova na naslovnu). Dalje pretpostavljam da je subdomain "dev" služio da se aplikacija razvije i (ne)testira.



Ova dva primera (a još ne smatram da sam zaista testirao blog) su mila majka prema screenshotovima koji već postoje na ovom blogu. Impresioniran sam Ivaninim editorom komentara, kao i onim providnim padajućim menijima.

No, gospodo draga, bitno je da kod Vas sve radi kako treba i da je više nego očigledno da mislite da nismo u ovom zajedno. Otrežnjavajuće... A urednici hvala što nam je prenela to što smo ionako osetili.
blogovatelj blogovatelj 16:09 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Impresioniran sam Ivaninim editorom komentara, kao i onim providnim padajućim menijima.


Providni meniji su zona sumraka

Ja mislim da bi ti posle prethodnog komentara morao biti preporucen posao sefa softver testera u B92.
Belilo o kome ovde svi pricaju je nista u odnosu na ovo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:18 23.01.2010

Re: Ošljarenje

No, gospodo draga, bitno je da kod Vas sve radi kako treba

ne radi ni njima, ali Gosn Tehnićkom sve radi na laptopu.

ps. eeee, na koga smo nekada drvlje&kamenje, sad ga od blata pravimo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:23 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Уколико бих ја био тај који би требало да некоме плати за програмерска и дизајнерска решења овог блога, дебело бих размислио има ли за то основа...

P.S.
Овај неучтиви коментар не бих се усудио да оставим да нам ТУредница није саопштила како особе које би он могао директно да "узнемири" и не читају овдашње текстове.
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:29 23.01.2010

Re: Ošljarenje

posao sefa softver testera u B92.

...

pa kad bi tamo postojalo radno mesto testera sve ove brljotine ne bi bile moguće, a kamoli tim testera sa sve šefom.
Unfuckable Unfuckable 16:44 23.01.2010

Re: Ošljarenje

ako je situacija, kao takva, naterala i Brata po Petardama Predragea da se pojavi, sa sve čizmama, uprtačima, u gradskom odelu - i ko zna čime još po džepovima... - onda bi trebalo da je svima jasno koliko je sati.
blogovatelj blogovatelj 16:46 23.01.2010

Re: Ošljarenje

i ko zna čime još po džepovima.


Koliko mi je poznato, uz gradsko odelo obavezan je cesalj, ogledalce, igla i konac.
blogovatelj blogovatelj 16:47 23.01.2010

Re: Ošljarenje

pa kad bi tamo postojalo radno mesto testera sve ove brljotine ne bi bile moguće, a kamoli tim testera sa sve šefom.



I to sto kazes. Tim pre bi morali da razmotre tvoje kvalitete
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:48 23.01.2010

Re: Ošljarenje

aj još jednom da kažem što mene muči i što mi je krivo što nas ne čitaju oni koji imaju magičnu moć da ovo srede kako bi useri sa IE-a imali isto iskustvo ko i mi hakeri.
daklem ovako: kad su menjali izgled web sajta naše universitetske biblioteke u webdizajn timu su bili predstavnici studentskog saveza (student body), predstavnici profesora, predstavnici alumni (savez bivših studenata), i još mnogi drugi koji koriste sajt regularno. oni su svi radili zajedno sa web dizajnerima i zajednički ustanovili koje su stvari bitne za sajt i koje će istovremeno da pruže nefrustrirajuće zadovoljstvo surfanja i pretraživanja.

stvarno je ovo primenljivo i u ovom našem slučaju ovde, ali nažalost niko nas ne čita.
niccolo niccolo 16:49 23.01.2010

Re: Ošljarenje

oni su svi radili zajedno sa web dizajnerima i zajednički ustanovili koje su stvari bitne za sajt i koje će istovremeno da pruže nefrustrirajuće zadovoljstvo surfanja i pretraživanja.

Svašta Njano, šta ti predlažeš, pa ko je to vid'o da se i korisnici konsultuju, to kod nas nikada nije bilo...
reanimator reanimator 16:56 23.01.2010

Re: Ošljarenje

niccolo

Svašta Njano, šta ti predlažeš, pa ko je to vid'o da se i korisnici konsultuju, to kod nas nikada nije bilo...

Kako nije? A kad je biran most preko Ade? Mislim, nisu oni sami izabrali da umesto dva funkcionalna imamo jedan velelpni (kod kojeg btw još uvek nije baš najjasnije kako će da ga spuste na gradskoj obali, ali da ne širim temu ), nego su gradjani na nezvaničnom referendumu odabrali..kako ono beše..žirafu? :)
Plus..zlobnici tvrde da će ona stubčina malo da zadje u prostor za sletanje na Surčin
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:04 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Анафакбл
Истина, Анфаче, мало сам стиснут, али... ми можемо до сутра да се лажемо да је ово пред нашим очима добро урађен посао, кад то опет тако неће бити. Мој бесплатни канта-блог на gmail-у спрам овог ми изгледа као Микеланђелово дело (додуше, могуће да имам закржљало естетско чуло). Што се мене тиче, ако ће промена целог сајта да иде у овом правцу, можда је тренутак да неко приспита ту одлуку. После ће бити касно.

Свакако, неко ми као контрааргумент може показати ово: Time, New York Times, Indipendent... Изгледа ми да се томе тежи.

ЕДИТ:
Само да вам свима пренесем ко ме је малопре поздравио, док сам покушаво да вас читам:

Bojan Budimac Bojan Budimac 17:15 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Изгледа ми да се томе тежи.

Mislim da se mislilo da se teži ovome (Milan je već kačio link)
Alava Alava 17:26 23.01.2010

Bezobrazluk

U našem selu kad od nekog tražiš da potroši svoje dane kako bi na konstruktivan način pomogao da se od ovog mesta napravi mesto koje je ne lepo nego pristupačno, a onda mu tek posle njegovog utrošenog vremena koje se meri danima i njegove utrošene energije saopštiš da onaj gore ni ne gleda kako izgleda to što pravi - to se daklem u našem selu ne zove konstruktivnost nego bezobrazluk.
gordanac gordanac 17:52 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Bojan Budimac
Изгледа ми да се томе тежи.

Mislim da se mislilo da se teži ovome (Milan je već kačio link)

Ha!
PoJen za "user friendly editor"
Budimac, siđi sa IE i ondaK:
- obrati pažnju na nežno-toplu sivu pozadinu na editors blog BBC CO UK
I kad sam već tu - da pitam:
El sada sve ovo razmenjivanje informacija znači da ĆE BITI popravki svega i nečega ILI da NEĆE BITI popravki svega već samo nečega ili da je NESEZNAVA, ha?

Msleeeeeem, nimije skroz jasno, razumem da treba vremena (ljudi smo, humanisti, drugovi i blogisti), ali - da li će biti, TO baš ne razumem, da li je jasno popisano ŠTA sve ne šljaka (fercera, funkcioniše, radi,...) i da li će TO uočeno biti otklonjeno, ha?
Ili je već negde odgovoreno, ali ja nisam našla?

Pri tome ne mislim na "design", to sam pročitala, shvatila sam da im je "k`o dete drag i od srca otpao i da oni tu ne bi ništa menjali, niti će", svetlo belo will be (k`o božja reč!:)))), hatmeđutoa - bugOVI, šta š njima, editor, rukovanje komentarima, TO pitam.


dragoljub92 dragoljub92 17:52 23.01.2010

Re: Bezobrazluk

Alava
U našem selu kad od nekog tražiš da potroši svoje dane kako bi na konstruktivan način pomogao da se od ovog mesta napravi mesto koje je ne lepo nego pristupačno, a onda mu tek posle njegovog utrošenog vremena koje se meri danima i njegove utrošene energije saopštiš da onaj gore ni ne gleda kako izgleda to što pravi - to se daklem u našem selu ne zove konstruktivnost nego bezobrazluk.


mogli bi ovi naši da uče malo i od drugih kako se održavaju sajtovi evo i primer
ja sam juče imao problema da sa pixuda preko chromea aploadujem slike na pixude i da ih odatle plasiram na blog.nisam se žalio pixudu na to,i neznam kako bh nisam se trudio da pročitam uputstvo.bez obzira na to što se ja kao korisnik nisam žalio na probleme Pixudo majstori su sami uočili problem i u roku od odma popravili sajt tako da na opšte zadovoljstvo blogozajednice i mene mogu sad neometano da postujem svoje skrinšoptove kolko me volja.to je poslovnost.a ovi naši bi rekli pa ko ga jebe nek koristi FF ili IE,mi li smo dužni da pratimpo svaki novi brouzer koji izađe.
uostalom koliko sam ja shvatio diseugneri b92 prave disagn bloga da to bude lepo kod druga tekničkog urednika na njegovom lapatopu a blozere ko jwebe i baš ću didem da vidim tko je taj tkanički turednik samo da nađem vreme.
mirelarado mirelarado 18:11 23.01.2010

Re: Ošljarenje

njanja_de.manccini
aj još jednom da kažem što mene muči i što mi je krivo što nas ne čitaju oni koji imaju magičnu moć da ovo srede kako bi useri sa IE-a imali isto iskustvo ko i mi hakeri.


Искористићу прилику да се најпре захвалим ономе ко чита - нашој Тајанственој Уредници - за сав труд који улаже како би овај сајт био што боље и привлачније место. Жао ми је што они који, најблаже речено, свој посао раде недовољно добро, не показују вољу да побољшају ствари и поправе утисак. O естетици не вреди расправљати, вероватно ми не знамо шта је добро, а технички недостаци су, дакле, отклоњени. Па добро, наставићемо да намигујемо десном заградом, да пишемо без подвлачења, да у рубрици Моја ВИП листа наилазимо на драге старе никове, да до нових текстова невип блогера долазимо из пет потеза... Друштву са Блога желим да што пре уведе Максине и Вучкове чаролије, а програмерима и дизајнерима посвећујем песму коју ионако неће слушати.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:34 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Друштву са Блога желим да што пре уведе Максине и Вучкове чаролије, а програмерима и дизајнерима посвећујем песму коју ионако неће слушати.

uh dobro je!
ja već mislila da će pesma biti ista kao na jednom drugom blogu.
mirelarado mirelarado 18:40 23.01.2010

Re: Ošljarenje

BebaOdLonchara
uh dobro je! ja već mislila da će pesma biti ista kao na jednom drugom blogu.



mirelarado mirelarado 18:41 23.01.2010

Re: Ošljarenje

BebaOdLonchara
uh dobro je! ja već mislila da će pesma biti ista kao na jednom drugom blogu.




E да, баш добро што све ферцера на блогу као подмазано! Тако да ово није дупликат, него се ја двоструко радујем овој Бебиној песми.
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:13 23.01.2010

Re: Ošljarenje

Budimac, siđi sa IE i ondaK:
- obrati pažnju na nežno-toplu sivu pozadinu na editors blog BBC CO UK

Budimo precizni, Gordana(c), to je toplosiva margina, dok je pozadina bela.

Međutim, šta čini taj (ceo) BBC-ijev sajt prijatnijim za okice i pored bele pozadine i "crnog" teksta? Pod jedan vrsta fonta: family:verdana,helvetica,arial,sans-serif, dok je kod nas font-family: Arial, Helvetica, sans-serif (i nemojte misliti da je to isto).

Drugo, bitnije, a o tome sam juče hteo da napišem komentar, pa mi se nije dalo jer je blog krenuo u offside u jednom momentu, da tekst nije crn. Nego je siv i to: #545454. Ne smeta belilo (onom kome smeta) nego kontrast. Naime, iz iskustva znam da crni tekst na belom uvek bode oči na ekranu, kao i obrnuto (beli tekst na crnom), te da je moguće rešenje ublažiti nijansu slova, te da smanjenje kontrasta čini tekst lakšim za čitanje.

Da bih to ilustrovao, napravio sam nekoliko scrshotova. Stavljanje ovde, posto su široki, ne bi učinilo uslugu onome što hoću da kažem.

Belo na crnom (ovo samo kao pokazatelj da je kontrast taj koji (nam) smeta.

Sivo na crnom


[url=http://www.bojanbb.com/images/blogb92/NoviBlog/kontrast1.gif]Crno na belom
[/url]

Sivo na belom
(ovo je znatno svetlije nego na BBC-iju, ali pokazuje poantu, nadam se)

Elem, dakleM, "okobolja" se može, po mom mišljenju, rešiti izmenom 6 cifara u CCS-u, a da se pri tom (budući korporativni) dizajn ne dovede u pitanje.

EDIT: Posle n pokušaja da postavim link (prvo poslednji nije "ispadao", sada pretposlednji) odustajem... Super je editor komentara... Naročito opcija "Pregledaj" u njoj sve lepo, pa i linkovi.
gordanac gordanac 19:31 23.01.2010

: Ošljarenje

E, gari, ovo ti je (osim što si u pravu) k`o naslov za knjigu, pajz samo:
"Toplosiva margina"
Prosto "vuče" da je naslov neke knjige, ha?

A sad tek vidim da ti je naslov komentara "ošljarenje", pa si me setio nečeg sličnog, a isto tako lepa, zvučna reč (sa mnogo značenja):
- šlamperaj, SCHLAMPIG
"Šlamperaj" je germanizam, nemačka reč koju smo usvojili i upotrebljavamo jer postoji pojava među nama za koju je ona baš dobar opis. Koren joj je u nemačkom SCHLAMPIG ("šlampih" ) što je i u njihovom jeziku "kolokvijalna" reč, a znači (kao pridev) - neuredan, aljkav, nemaran.
Umemo, kao zajednica da budemo "šlamperaj" u tako mnogo oblasti da je nepravedno čak i započinjati ih ređati, jer će neke od njih, važne u kojima smo SCHLAMPIG, sasvim sigurno biti - izostavljene. U jednom od razgovora koje sam o toj reči vodila, pala je zanimljiva opaska "ma, nije to nikakav germanizam, to ti je čuveno naše NEMA PROBLEMA, LAKOĆEMO, SRPSKA POSLA stav i garantujem ti da smo mi to naučili Nemce, zato im je izraz i kolokvijalan!" . Bio je ponuđen i izraz "ošljarenje" (za koji niko nije znao da kaže odakle nam), ali smo se složili da TO nije TO. "Ošljarenje" sadrži u sebi nameru, nekakvu, a biti SCHLAMPIG je svojevrsno "stanje duha", nastalo bez ikakve namere, samo tako - traje.

EDIT:
e, ovo brisanje smajlija od znaka navoda pored zagrade, msleeeeeem! :))))
blogovatelj blogovatelj 19:36 23.01.2010

Re: Ošljarenje

kako bi useri sa IE-a



Probaj ovo sto si napisala da procitas po Vuku, pogotovo ono sto sam podebljao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana