Porodica

besmisleni sajberhejt božića

Srđan Fuchs RSS / 08.01.2010. u 20:13

primetio sam novi modni trend u sajbermikrosvetu devedesdvojke, a to je da se stvorio jedan horić ljudi koji se bogznakako upiru da iskažu svoje gađenje prema božiću.

yea well, njihovo slobodno legitimno demokracko pravo da šire mržnju i ne znam kakvu šatro prefinjenu gadljivost i nezainteresovanost, njihovo pravo jer tok tranzicije u srbiji čudan, okej, crkva zauzima čudnu ulogu, i na kraju krajeva, neko im je istiltovao mozak da tako rade.

nemam mržnju za takvu ljude, naprotiv, imam razumevanje. njihovo ponašanje je u najvećoj meri, ako ne i potpunoj, posledica uloge crkve u društvu poslednjih desetak godina. njihovo dakle foliranje je reakcija na crkveno foliranje. doduše, vidim tu i druge elemente foliranja, foliranje kao takvo, foliranje, tačka.


 

opet, nemam hejt za hejtere božića. njihov moddafackin problem, s tim dok me se taj hejt ne kosi i ne izaziva mi loše raspoloženje, kao i uvek kada se susretnem sa ljudskim besmislenostima, da ne kažem njesrima.

crkva je tu je gde je, u katastrofalnoj situaciji, vođena pogrešnim i fejk ljudima (ko čitat ume nek razume). ovi communist pozeri su takođe tu gde su, pojedini delimično isprani višegodišnjim funkcionerstvom u kojekakvim postkomunističkim političkim radovima.

međutim, božić je božić, miran porodični praznik koji se slavi u srpskim porodicama na miran način otkad je sveta i veka. čak i kad su nam se đedovi odrekli crkve zbog njene sramne uloge u društvu 30-ih prošlog veka, božić i slave su ostali, iako su đedovi bili punih pluća novih ideala...

 whatever, šejmfulan je ovaj današnji hejt unuka. okej nemojte da slavite, ali ostavite na miru ljude koji slave a nisu slepi sledbenici političkoekonomske organizacije srpske pravoslavne crkve. i zato, moja božićna poruka svim slepim hejterima krismasa je: krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...

uz pjesmu moddafacka 

 




Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sachse sachse 20:35 08.01.2010

Aferim...

... ne znam vise sta je losije... verski fundamentalisti... ili ateisticki fanatici!!!
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:12 09.01.2010

Re: Aferim...

sachse
... ne znam vise sta je losije... verski fundamentalisti... ili ateisticki fanatici!!!

ni ja ne znam šta je gore
gorran2 gorran2 00:35 09.01.2010

Re: Aferim...

ana_radmilovic
sachse
... ne znam vise sta je losije... verski fundamentalisti... ili ateisticki fanatici!!!
ni ja ne znam šta je gore
Evo šta je gore od oboje: mi namćori. Elem, koristim i ovu priliku da svim ateistima poručim:
Мир божји, Христос се роди!
a vernicima:
The true meaning of christmas is shopping!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:09 09.01.2010

Re: Aferim...

The true meaning of christmas is shopping!



šta ima loše u šopingu?
gorran2 gorran2 02:32 09.01.2010

the true commandments

BebaOdLonchara
The true meaning of christmas is shopping!
šta ima loše u šopingu?
1. spend
2. spend
3. spend
4. what do you mean you have no money, go earn some
5. spend more
6. what do you mean how, get loan
7. get big loan and buy house
8. put it on mortgage
9. drop dead
10. spend some for funeral
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 16:22 09.01.2010

Re: the true commandments

Само трошите. .................



dunjica dunjica 17:31 09.01.2010

Re: Aferim...

The true meaning of christmas is shopping!



JJ Beba JJ Beba 18:52 09.01.2010

Re: Aferim...

drfaz011 drfaz011 21:27 09.01.2010

Re: Aferim...

ana_radmilovic
sachse
... ne znam vise sta je losije... verski fundamentalisti... ili ateisticki fanatici!!!

ni ja ne znam šta je gore


ima i onih trecih.koji bi hteli da menjaju tradiciju,kanone,pravila moralnosti i preoblikuju pravoslavlje kako je njima cef.oni su meni najgadniji.mnogo vise od ovih bozic hejtera.
background noise background noise 21:57 09.01.2010

Re: Aferim...

Ma ugrozeni likovi bre, sve je to ista fela sto zivi u strahu pa bi da plase i druge . . .

De Selby De Selby 02:35 11.01.2010

Re: Aferim...

ma i onih trecih.koji bi hteli da menjaju tradiciju,kanone,pravila moralnosti i preoblikuju pravoslavlje kako je njima cef.oni su meni najgadniji.mnogo vise od ovih bozic hejtera.
*novo


ma da... najgori su ti koji bi uvek hteli nesto da menjaju. da nije takvih zemlja bi jos uvek bila ravna ploca.
Zamisli samo.
oort oort 20:41 08.01.2010

božić ili božić-behaving hate?

jesam ateista i trne mi za crkvu ali nema mništa protiv božića, neka slavi šta ko voli sve dok mi ne diraju u prvi maj, novu godinu i rođendan. ali zato običaj božićnih sms pesmica... užas, ljudi dosta više. trebalo je 5 debelih godina da nateram ljude da me se okanu.
takođe je smrt u boji i standardna božićna poslanica, koja stalno podcrtava kako je biti srbin i biti pravoslavac isto. ok, neka me spc hejtuje i odbacuje, ali me nervira što i rođena mi država sve to tiho podržava.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:10 09.01.2010

Re: božić ili božić-behaving hate?

trebalo je 5 debelih godina da nateram ljude da me se okanu.


sad su prešli na facebook. imaš lepu aplikaciju pa jednim klikom pošalješ 1000 Jesus se rodi... i to besplatno.
wukadin wukadin 08:55 11.01.2010

Re: božić ili božić-behaving hate?

takođe je smrt u boji i standardna božićna poslanica, koja stalno podcrtava kako je biti srbin i biti pravoslavac isto. ok, neka me spc hejtuje i odbacuje, ali me nervira što i rođena mi država sve to tiho podržava.


Pa ipak niko ne dovodi Vulinovo srpstvo u pitanje...
loader loader 20:42 08.01.2010

Raketni štit

Ne se sekirajte. Ovi koji ruglu izvrgavaju verske elemente samo još više bruse veru kod ovih koji veru ne daju :)
blogovatelj blogovatelj 20:43 08.01.2010

Da cestitam...

Svaka ti je ka Dilanova!
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:55 08.01.2010

Ispravna poruka

Srdjan Fuchs
... Moja božićna poruka svim slepim hejterima krismasa je: krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...


ana_radmilovic ana_radmilovic 00:13 09.01.2010

Re: Ispravna poruka

vladimir petrovic
Srdjan Fuchs... Moja božićna poruka svim slepim hejterima krismasa je: krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...

i jopet:

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:11 09.01.2010

Re: Ispravna poruka

U mojoj kući je nestao.

vladimir petrovic vladimir petrovic 12:58 09.01.2010

Re: Ispravna poruka

Predrag Azdejković
... U mojoj kući je nestao

Ti da ćutiš, bezbožniče jedan. Jer, vidim da se opet, na svom blogu, sprdaš sa vladikama. A dugo ih nisi dirao, ili mi se tako učinilo...

A ja sam siguran da bi ti voleo, onda kada se u Srbiji dozvole istopolni brakovi (vidim da je to upravo učinjeno u Portugalu, pa ne znam zašto bi Srbija previše kasnila, pod pretpostavkom da SPC sledi državu) da se sa nekim tipom venčaš u - crkvi. Dobro, ne bi ti verovatno insistirao da te venča baš mitropolit Amfilohije, ali bi voleo da osetiš lepotu crkvenog venčanja, zar ne? Priznaj!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:15 09.01.2010

Re: Ispravna poruka

Dobro, ne bi ti verovatno insistirao da te venča baš mitropolit Amfilohije, ali bi voleo da osetiš lepotu crkvenog venčanja, zar ne? Priznaj!


Ne mora Amfilohije, on je sad suviše velika faca, ali bi mogao vladika Pahomije.

Re: Ispravna poruka

predraze, nego, prica mi jedna drugarica iz bgd da ima nekog gay frienda, za kog se ispostavilo da je vatreni radikal. je l' znas ti nesto o tome? kako je to moguce?
Atomski mrav Atomski mrav 13:15 10.01.2010

Re: Ispravna poruka

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
predraze, nego, prica mi jedna drugarica iz bgd da ima nekog gay frienda, za kog se ispostavilo da je vatreni radikal. je l' znas ti nesto o tome? kako je to moguce?


Verovatno ubačeni element... samo ne znam u koju grupaciju je ubačen
JJ Beba JJ Beba 14:59 10.01.2010

Re: Ispravna poruka

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
predraze, nego, prica mi jedna drugarica iz bgd da ima nekog gay frienda, za kog se ispostavilo da je vatreni radikal. je l' znas ti nesto o tome? kako je to moguce?

moguće je.
gay pokret kaotakav nije više revolucinaran, danas su geyovi debelo zašli u mejnstrim svet.
u desno idu i neke naše gay blog kolege
Goran Vučković Goran Vučković 15:08 10.01.2010

Re: Ispravna poruka


moguće je.
gay pokret kaotakav nije više revolucinaran, danas su geyovi debelo zašli u mejnstrim svet.
u desno idu i neke naše gay blog kolege

Pa ono menja se i politička scena - prošli put je Toma Nikolić izjavio da zna kako je to biti majka (ili kako ono beše), sledeći put će možda svratiti i kod Peđe na portal, da kaže da je nekada osećao privlačnost prema muškarcima sa ovećim stomakom, u košuljama sa kratkim rukavima - ili tako nešto...
sentinel26 sentinel26 20:57 08.01.2010

Nema potrebe za ovim

krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...
Ovo nije mjesto ni za hejtovanje ni za odbranu - propagandu Božića.

Kao neko ko je 7 decenija bez prekida svjedok i aktivni učesnik slavljenja Božića, reći ću ti da su u moju kuću na Božić dolazili i pripadnici drugih vjera i ateisti..
Niti je njima smetao moj Božić (ne bi ni dolazili da im je smetao ), a ni meni njihovo neslavljenje i neljubljenje Božića, ali nam je bilo veoma drago što medju gostima imamo i takvih..

Oni koji želei da Božić proslave i van svojih kuća, na javnim mjestima, treba da vode računa da na tim mjestima ima i onih koji to ne slave..

Mir s tobom !



Bili Piton Bili Piton 21:04 08.01.2010

Malo

si ga nafilovao za moj ukus ali nisi daleko od sustine, cini mi se.

U Srbiji svako tvrdoglavo cima na svoju stranu, ponekad cak s direktnom namerom da iznervira one druge, osim sto su svima kratki fitilji, i to je jedan od razloga zasto stalno imamo tu voznju pod rucnom kocnicom. To nije tako strasno - dok ne predje u hronicno, a onda smo ga ugasili.
blogovatelj blogovatelj 21:11 08.01.2010

Re: Malo

ponekad cak s direktnom namerom da iznervira one druge,


Ne ponekad. Uvek
drug.clan drug.clan 23:11 08.01.2010

Re: Malo

ponekad cak s direktnom namerom da iznervira one druge,


pa mora jer od kada je "sloboda govora i izrazavanja" stigla na ove prostore vise niko ne slusa i ne cuje druge dok pricaju sve dok taj ne pocne u oko da dira

dok "slobode govora" nismo imali shapat je bio dovoljan da svi cuju ....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:15 09.01.2010

Re: Malo

ponekad cak s direktnom namerom da iznervira one druge

pa to je omiljeni sport u srbalja
JJ Beba JJ Beba 21:21 08.01.2010

smor

jbt što ste dosadni
ko hoće da slavi nek slavi, ko neće ne mora;
ko hoće da čestita nek čestita, ko neće ne mora.
šta se bre koga tiče nečije slavlje ili neslavlje

krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...

i sam širiš hejt

Who You Are
pardon, bacaš hejt
filantrop filantrop 23:20 08.01.2010

Re: smor

JJ Beba
jbt što ste dosadni
ko hoće da slavi nek slavi, ko neće ne mora;
ko hoće da čestita nek čestita, ko neće ne mora.
šta se bre koga tiče nečije slavlje ili neslavlje

krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...

i sam širiš hejt

Who You Are
pardon, bacaš hejt


Tako je Bebo.
nikome ne smeta bozic vec nametanje
Sve ostalo je podmetanje.
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:35 08.01.2010

odna

meta nema selameta
koji nece
nexe nepod mece
JJ Beba JJ Beba 23:48 08.01.2010

Re: odna

Tine i Radojka
meta nema selameta
koji nece
nexe nepod mece


koj se kreće taj i meće,
a koj sedi samo gledi
Tine i Radojka Tine i Radojka 00:23 09.01.2010

desi

botebo
srecan bozic spraznici
JJ Beba JJ Beba 00:32 09.01.2010

Re: desi

jedva čekam kad će božić
da mi tata kupi nožić.
da prikOljem samusebe
da me niko ne sekira.

itebi srećan, vaistinu
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:31 09.01.2010

Re: smor

jbt što ste dosadni

da znaš.
Tine i Radojka Tine i Radojka 01:39 09.01.2010

100%

JJ Beba
da prikOljem samusebe

kurije oci

nemose zavitlavas turi neki melem
JJ Beba JJ Beba 01:42 09.01.2010

Re: 100%

kurije oci

nemose zavitlavas turi neki melem
*novo

melem na kurje oči,
nemožse moči.
Tine i Radojka Tine i Radojka 01:53 09.01.2010

kurijekurije

nemodasi
malo dusna
JJ Beba JJ Beba 02:03 09.01.2010

Re: kurijekurije

Tine i Radojka
nemodasi
malo dusna

S a pravom ga možemo svrstati u prirodni lek. nenadjebiv.
nevolja nevolja 05:18 09.01.2010

Re: smor

JJ Beba
jbt što ste dosadni
ko hoće da slavi nek slavi, ko neće ne mora;
ko hoće da čestita nek čestita, ko neće ne mora.
šta se bre koga tiče nečije slavlje ili neslavlje

Blogoslovena bila
Slazem se u potpunosti.
bookez bookez 21:23 08.01.2010

Božić i Mediji

Nije stvar u Božiću nego u zatrpavanju i veličanju istog na svakom koraku. Ceo dan liturgija. A rođendan Karla Marksa samo spomenu na 10 sekundi u emisiji "Na danasnji dan"

E da, Srećan Božić, sa zakašnjenjem.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:58 08.01.2010

Tačku

bih samo da ostavim, al' moderacija briše usamljene tačke,
pa ću to ovako:
.
maca22 maca22 22:04 08.01.2010

Hehe

Preporuka. :)
sesili sesili 22:30 08.01.2010

Re: Hehe

I od mene tačka. Slavim Božić i poštujem našu tradiciju. Kada to nije preterano i isforsirano - lepo je. Topao, miran dom, radosni ukućani, vesela deca. Po neki poklon, tek da se pokaže da se mislilo na nekog. A SMS čestitke i to svakakvih sadržaja - bljak, rekla bi deca. Ko iskreno slavi, nosi to u srcu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:15 09.01.2010

Re: Hehe - taćka

sesili
I od mene tačka. .

evo i od mene jedna tačka .
Strongman Strongman 23:19 08.01.2010

evo i ja

Da preporučim ovaj pomirljivi tekst.
JJ Beba JJ Beba 23:50 08.01.2010

Re: evo i ja

Strongman
Da preporučim ovaj pomirljivi tekst.

izuzetno!
libkonz libkonz 23:27 08.01.2010

Navikne se čovek

ovde na te hejtere. Zovemo ih OMA (Ostrašćeni militantni ateisti).
Imaju neke svoje lične frustracije, šta da se radi.
Filip2412 Filip2412 23:52 08.01.2010

Re: Navikne se čovek

Libkonz, Nema to veze sa ateizmom niti sa verom u Boga, vecina ovih sto me spamuju sa HRISTOS SE RODI porukama su ateisti ali vole da se uklapaju u drustvo, zato i nerviraju jer rade to bez mozga. Uzgred, moje licno misljenje je da ne mozes istovremeno verovati u Boga i biti sledbenik religijske organizacije. Jedno drugo potire.

Licno verujem samo u Deda Mraza i Novu Godinu, prvi put u zivotu sam cuo HRISTOS SE RODI kad mi je bilo oko dvadeset, malo kasno da se primim; prema tome, za mene to nije nikakva tradicija niti ja to kapiram.

Kulturno odgovorim VAISTINU SE RODI cisto da ne ispadnem Dawngreeter
JJ Beba JJ Beba 23:55 08.01.2010

Re: Navikne se čovek

Kulturno odgovorim VAISTINU SE RODI cisto da ne ispadnem Dawngreeter

Don Salieri Don Salieri 00:19 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

Filip2412
Uzgred, moje licno misljenje je da ne mozes istovremeno verovati u Boga i biti sledbenik religijske organizacije. Jedno drugo potire.


libkonz libkonz 00:21 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

Filipe, zbog tih što se uklapaju mnogi i imaju mišljenje o vernicima takvo kakvo imaju.
Ovde se mnogi busaju u grudi borbom za ljudska prava i kako su navodno protiv vređanja svake vrste. Onda pišu tekstove da bi provocirali. Zar im ne pada na pamet da postoje iskreni i dobri ljudi koje su povredili. Nemoj pravdati ono što se ne može opravdati.
vishnja92 vishnja92 01:06 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

Ovde se mnogi busaju u grudi borbom za ljudska prava i kako su navodno protiv vređanja svake vrste. Onda pišu tekstove da bi provocirali. Zar im ne pada na pamet da postoje iskreni i dobri ljudi koje su povredili. Nemoj pravdati ono što se ne može opravdati.

da sam vernik, libkonz bi me vredjao jos vise nego sad, npr
ovako mi je... skoro pa svejedno
libkonz libkonz 01:40 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

da sam vernik, libkonz bi me vredjao jos vise nego sad, npr
ovako mi je... skoro pa svejedno

ovo ni gugl translator ne bi mogao da prevede.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:08 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

ovde na te hejtere. Zovemo ih OMA (Ostrašćeni militantni ateisti).
Imaju neke svoje lične frustracije, šta da se radi.

blogovatelj blogovatelj 02:11 09.01.2010

Re: Aferim...

ni ja ne znam šta je gore


Nista nije gore. Sve je isto.
Krajnja netolerancija. A kad to kazes i jednima i drugima, nervni slom dobiju. I dodje im da te ubiju.
I posle kazu ima razlike izmedju dve Srbije. Nema nikakve. Jedni su spremni da ti presude ako im kazes da ti i ne bi bas u Evropu, a drugi bi da te prikolju ako im kazes da bi Evropa morala da nam bude uzor. Niko ne vidi nijanse. Kompletan svemir im je kao binarni sistem - ili nula ili jedan - ili jesi ili nisi.
Sve isto kao i pre. I niko ne popusta. Svi su nesalomivi. A posle se cude mnogim stvarima, nije im jasno nesto... I nije im jasno zasto...
sanja_idf sanja_idf 08:02 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

libkonz
Zovemo ih OMA (Ostrašćeni militantni ateisti).


Svidja mi se!
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:02 09.01.2010

Re: Navikne se čovek

Filip
... Kulturno odgovorim VAISTINU SE RODI cisto da ne ispadnem Dawngreeter

vishnja92 vishnja92 23:48 08.01.2010

nemam reci,

covek je zamolio da mu se ne spamuje telefon jer ne slavi bozic.
onda mu je blog spinovan sa obe strane.
onda je on strpan na "hejtersku" gomilu iako nema veze s tim.
onda se naravno javljaju kontrablogovi.

a evo i pomirljivih da preporuce tekst, hvala bogu.

samo bozicnog raspolozenja und tolerancije - niotkud.

ps - JJ,

pps -

ppps - ma...
miloradkakmar miloradkakmar 00:46 09.01.2010

Božić

međutim, božić je božić, miran porodični praznik koji se slavi u srpskim porodicama na miran način otkad je sveta i veka.

Poštovanje i onim koji ne misle tako.
Ali, moram da dodam , ako nešto / nekog / ne volim / u ovom smislu / trudim se da to i ne spominjem.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:37 09.01.2010

sto bi rekao moj komsija

Christmass se rodi!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:05 09.01.2010

.

međutim, božić je božić, miran porodični praznik koji se slavi u srpskim porodicama na miran način otkad je sveta i veka.

pa ti koji ga slave na taj nacin od kad je sveta i veka, ce nastaviti da ga slave. mislim da revolt ide zbog 15tominutnog pucanja iz teske artiljerije u vazduh, na prelasku sa 6tog na 7mi januar (za serbiše novaka je još gore) upravo od strane onih koji odredjuju ko je "pravi" srbin i pravoslavac, a da pre exyu ratova ti isti nisu nikada ni usli u crkvu. i te sms poruke koje stizu iz minuta i minut...to je sve samo ne miran porodican praznik. to je preraslo u sveopstu srBsku histeriju i vise lici na neki paganski obicaj, ili na vudu (kod onih bučnijih, a oni se čuju, right? oni mirni se ne čuju te i ne smetaju). i onda te TV stanice koje prikazuju stilizovane babe&dede kako loze smederevac na drva...helou? kad je ono bese srbija dobila struju? mislim da je samo revolt zbog agresije.
Filip2412 Filip2412 02:10 09.01.2010

Re: .

TV stanice koje prikazuju stilizovane babe&dede kako loze smederevac na drva...

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:22 09.01.2010

Ekstrem mora da ima svoj esktrem

To vam je dečice draga kao u prirodi.

Ako zeka u Australiji nema svog prirodnog neprijatelja onda se on razmnoži i sjebe celu zemlju...

Isto tako i ekstremisti moraju da imaju svoje neprijatelje jer će se u suprtonom namnožiti i sjebati celu zemlju.

Ali tu ostaje vaša divna pozicija u sredini, gde lagodno možete da pljujete i na jednu i na drugu ekstremnu stranu i da se osećate lepo, jer ste fini, čisti i mirisni.

Sve je to stvar balansa.

Mada, ateisti mogu dobiti epitet militantni i ekstremni samo onda kada zbog svog verovanja budu ubili / pretukli nekog, što se još uvek nije desilo.
Tine i Radojka Tine i Radojka 02:28 09.01.2010

tiovo

prosto
prozimas
blogovatelj blogovatelj 03:06 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Isto tako i ekstremisti moraju da imaju svoje neprijatelje jer će se u suprtonom namnožiti i sjebati celu zemlju.


Tako je....
Tomas Man je rekao da nije ni levicar ni desnicar, ali ako svi putnici broda krenu na desnu stranu broda, logika mu kaze da on mora da ide na levu, da ne bi svi potonuli.
NNN NNN 03:16 09.01.2010

Re: tiovo

Tine i Radojka
tiovo
prosto
prozimas



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:30 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Tomas Man je rekao da nije ni levicar ni desnicar, ali ako svi putnici broda krenu na desnu stranu broda, logika mu kaze da on mora da ide na levu, da ne bi svi potonuli.

au! bravosedipet!
nevolja nevolja 05:25 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Tomas Man je rekao da nije ni levicar ni desnicar, ali ako svi putnici broda krenu na desnu stranu broda, logika mu kaze da on mora da ide na levu, da ne bi svi potonuli.

Slaba mu logika...sta ako su svi krenuli na desnu stranu jer se odatle mogu evakuisati u camce za spasavanje?
Ili ima veoma visoko misljenje o sebi (svojoj tezini) -100 putnika na jednoj strani broda,on na drugoj-i brod u ravnotezi...
nevolja nevolja 05:25 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Tomas Man je rekao da nije ni levicar ni desnicar, ali ako svi putnici broda krenu na desnu stranu broda, logika mu kaze da on mora da ide na levu, da ne bi svi potonuli.

Slaba mu logika...sta ako su svi krenuli na desnu stranu jer se odatle mogu evakuisati u camce za spasavanje?
Ili ima veoma visoko misljenje o sebi (svojoj tezini) -100 putnika na jednoj strani broda,on na drugoj-i brod u ravnotezi...
blogovatelj blogovatelj 06:38 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

au! bravosedipet!


Mi smo svojevremeno imali konflikt a propos netoolerancije na jednom blogu i tad sam rekao da vam se necu u zivotu obratiti. Zamolio bih vas da se ni vi meni ne obracate. Sasvim lepo mozete ziveti i bez mene, kao sto sam i ja divno ziveo bez vasih komentara.
JJ Beba JJ Beba 11:19 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

blogovatelj

Tako je....
Tomas Man je rekao da nije ni levicar ni desnicar, ali ako svi putnici broda krenu na desnu stranu broda, logika mu kaze da on mora da ide na levu, da ne bi svi potonuli.

uuuu jbt.


ael isto važi i za aviJon?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:24 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Mi smo svojevremeno imali konflikt a propos netoolerancije na jednom blogu i tad sam rekao da vam se necu u zivotu obratiti. Zamolio bih vas da se ni vi meni ne obracate. Sasvim lepo mozete ziveti i bez mene, kao sto sam i ja divno ziveo bez vasih komentara.

jel tako?! pardon, ja se toga ni ne secam.
blogovatelj blogovatelj 19:44 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

jel tako?! pardon, ja se toga ni ne secam.


??
Unfuckable Unfuckable 19:49 09.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Ali tu ostaje vaša divna pozicija u sredini, gde lagodno možete da pljujete i na jednu i na drugu ekstremnu stranu i da se osećate lepo, jer ste fini, čisti i mirisni.

ovo zvuči nakiselo pa ti i ne stoji baš najbolje, a poprilično podseća na poznatu autogol retoriku ldp :
ono što bih voleo, to je da neko, kada ugleda ili konstatuje tu "odvratnu sredinu" to shvati kao šansu (ali ne za pljuvanje), a ne kao problem.
Tine i Radojka Tine i Radojka 20:04 09.01.2010

nemodase opet pravis naivna

BebaOdLonchara
ja se toga ni ne secam.

kosa onimalim
basistom
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:06 10.01.2010

Re: nemodase opet pravis naivna

kosa onimalim
basistom

juce sam se setila basiste!!!! pa sta je tu bilo? ni$mo $e ne$to dogovorili, a?

ps. basista je najhepiji metal ikad
djordj.e djordj.e 16:26 10.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Predrag Azdejković:

Mada, ateisti mogu dobiti epitet militantni i ekstremni samo onda kada zbog svog verovanja budu ubili / pretukli nekog, što se još uvek nije desilo.



Pa, naravno da nisu nikog ubili kada ne postoje.
Tine i Radojka Tine i Radojka 20:22 10.01.2010

sta staje bilo

wukadin wukadin 09:06 11.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Isto tako i ekstremisti moraju da imaju svoje neprijatelje jer će se u suprtonom namnožiti i sjebati celu zemlju.


To se odnosi i na ekstremne liberaliste (mondijaliste), poznatije i kao reformski talibani, kasnije reformski teletabisi
meandmyself meandmyself 11:24 12.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

djordj.e:

Predrag Azdejković:

Mada, ateisti mogu dobiti epitet militantni i ekstremni samo onda kada zbog svog verovanja budu ubili / pretukli nekog, što se još uvek nije desilo.

Pa, naravno da nisu nikog ubili kada ne postoje.

Postojimo, ne brini
djordj.e djordj.e 18:11 12.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

meandmyself:

Postojimo, ne brini


Ма Ви постојите, него се мени чини да "атеисти" не постоје. Наравно, да има људи који не верују у Бога, али је њима бог неко или нешто друго, или комбинација та два. На пример: верују у науку или поједине научне области, верују у технику, у случајност, у људе (у научнике, уметнике, спортисте, себе...), у ђавола и/или демоне, судбину и тако даље. Дакле тешко да су "атеисти" пре антитеисти.
Dawngreeter Dawngreeter 19:06 12.01.2010

Re: Ekstrem mora da ima svoj esktrem

Praying bunnies be funny.
angie01 angie01 09:13 09.01.2010

da niste malo preterali sa tim

da je neko hejter, samo zato shto mu je dosta agresivnog, novokomponovanog nametanja nechega, shto u samoj svojoj formi negira sushtinu ovog praznika!?

A vecina tih "branitelja", veoma konkretno ispoljava svoju mrznju!

Pri tome- Bozic je porodichni praznik i slavi se u krugu svoje porodice- u duhu mira & pomirenja!

pa ja sad ne znam- ko je odve cinichan?



(ja slavim oba- katolichki, po tradiciji moje bake i kuce u kojoj sam odrasla, pravoslavni- jer mi je tada rodjendan-pa shta cu:))),

btw- one glupe stihove sa sms, a kao chestitku, pa josh cirkularnu-pa to vredja inteligenciju i zdrav razum, a ne verska osecanja i "mir Boziji"!
bandina bandina 15:13 09.01.2010

Srdjane, slazem se


" Cinik zna cenu svega, ali vrednost nicega "
Unfuckable Unfuckable 15:33 09.01.2010

Božična punk poslanica

i zato, moja božićna poruka svim slepim hejterima krismasa je: krepajte dečki, vaš hejt će proć, božić nestat neće...

skroz u onom "Mir Božji & Hristos se rodi" fazonu, zanimljivo
Želim da kažem nešto što bi se moglo osloniti na Bebin komentar gore, uz malu dopunu, koja ima veze samo i jedino sa kompasom u glavama ljudi : skromnost, kao jedna od bitnijih karakteristika Praznika, skoro pa je nevidljiva.
Istovremeno se, opet tu i tamo, na oko fantastično glupim ali i dovoljno znakovitim pitanjima tipa "A jel ti postiš?" prebrojavaju krvna zrnca i dele tapije na pravovernost.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:41 09.01.2010

"A jel ti postiš?"

Hajde da ne sugerišem i ne opisujem sebe u toj celoj epizodi, ali voleo bih da blogeri kažu šta misle o pitanju.
Da ovde odgovorim( Kouč je rekao da neće diskusiju, a i strana se teško otvara kod njega)
Ovo pitanje se kod mene isto tretira kao zavirivanje u tuđe gaće, krevete, novčanike itakoto.
Komentar koji usledi na odgovor često bude još gori od pitanja.
Unfuckable Unfuckable 18:30 09.01.2010

Re: "A jel ti postiš?"

Bejbe,
moj odgovor bi bio "a šta to tebe bole______?"
mada je već samo pitanje - poražavajuće i zaslužuje temeljan mentalni maltretman.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:21 09.01.2010

Re: "A jel ti postiš?"

već samo pitanje - poražavajuće i zaslužuje temeljan mentalni maltretman.

Posle par 'pravoslavnih ribanja' koje sam dobila posle netačnog odgovora,
sklona sam da se složim.
Unfuckable Unfuckable 20:11 09.01.2010

Re: "A jel ti postiš?"

ja nekako više volim onaj tajanstveno - sažaljivi "A..." koji mi se dobaci nakon odgovora, sa sve pogledom u stranu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:01 09.01.2010

Re: "A jel ti postiš?"

sažaljivi "A..." koji mi se dobaci nakon odgovora, sa sve pogledom u stranu

Diskretno neodobravanje je drugo ime za toleranciju, bejb
Dawngreeter Dawngreeter 15:59 09.01.2010

I ja!

Ovim generickim komentarom bih hteo da ustanovim cinjenicu da sam deo koncenzusne vecine, i to kroz kritiku ljudi cije ponasanje je nama, podsecam - vecini, strano. Takodje zelim kroz arbitrarne kvalitativne procene da obesmislim cinjenicu da je njihovo ponasanje zapravo racionalno, sto cu uciniti ispraznim terminima "fejk", "foliranje" i slicno, ali i ubacujuci komuniste u tu celu pricu jer je poznato da nama, koncenzusnoj vecini, taj termin predstavlja shorthand za sve sto je ogavno.

Sadrzinski zapravo i nemam nista da ponudim a ostatak komentara cu posvetiti identicnom ponasanju koje sam krenuo da osudim. Ali posto sam vec ustanovio da sam deo vecine, da koncenzus radi za nas, dajte mi mnogo preporuka da bi ti drugi videli da je ovo nasa teritorija.

Hvala.

Re: I ja!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:17 09.01.2010

Hebiga...

... Božić je prošao, oko čega ćemo sad da se svađamo?
Tine i Radojka Tine i Radojka 19:29 09.01.2010

dodmorimo malo

utoce i savindan
dunjica dunjica 19:33 09.01.2010

Re: Hebiga...


Vojislav Stojković
... Božić je prošao, oko čega ćemo sad da se svađamo?


Oko Valentinova sigurno ne. Ne dira onu posebnu žicu.
JJ Beba JJ Beba 20:40 09.01.2010

Re: Hebiga...

dunjica

Vojislav Stojković
... Božić je prošao, oko čega ćemo sad da se svađamo?


Oko Valentinova sigurno ne. Ne dira onu posebnu žicu.

ne?
kakvo te bre valentinovo spopalo?
šta ti je to? podemećeš nam neku katoličku ujdurmu.
mi imamo našeg lepog Svetog Trifuna , zaštitnika vina te kaotakavog i ljubavi
šta ti meni vaentinovo


Somebody to Love




JJ Beba JJ Beba 20:45 09.01.2010

Re: dodmorimo malo

Tine i Radojka
utoce i savindan

i naravno Prepodobni Sisoje Veliki

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana