Društvo| Mediji| Politika

Smiley “The Freedom Fighter” vs Mishko „The Patriot"

Unfuckable RSS / 17.11.2007. u 01:52

- Samo još Pixie The Nema Licencu nedostaje za dobru priču -
....a i ne znamo ko je u Red a ko u Blue corner....ali "umorni" je definitivno out....

   LM - mnogopominjana Ljiki The Smiley  je ustala u odbranu svegapostojećeg... - oduševiti se ovde :
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=11&dd=16&nav_category=11&nav_id=272537


   Tako da - jakaotakav - sada treba da biram kome da verujem & koga da podržim ....woow, šta još neću doživeti
..mada ...piše lepo da su reagovala sva novinarska udruženja...nisam slep... - odlepljujem na zajedništvo & uredništvo... - a i na novinare, espešli
   Bila je sredina septembra 2007. kada sam sa TV-a načuo nešto što je ličilo na"monopol"..."Delta"...ali - onako, stidljivo... -...novinarski
(Moja ex firma imala je podatke o tome još u zimu 2003. Ja, skromno ali falično, doprineo iznalaženju istih....)
   U sred srede tog septembra, rekoh nekom blizu mene - „...evo strele koja je krenula ...za sada izgleda smešno, jer je daleka..." - umem ja da se odrazim pesnički kad treba, nije da nije...
  Onda je došao oktobar - vredni graditelji rmbali 24/7 - gledalo se & psovalo kako "niko tom brzinom neće most preko Ade graditi, a kamoli Stari popraviti & šta rade pare "...
..a evo nas i u novembru...
- jel to novinari peru malo savest ? ...misssim, za kigijenu nikad kasno.....al....ćutalo se...
....jel to počinje neka horska završnica ( uvertira je išla solo ) ... ?
   Da verujem Ljiki Smiley...zna žena, morala bi biti obavešteta ...What s Gonna Happen Tomorrow ?
   Eto malo politike. Kodmenekaotakvog.

   Ja prosto ne znam na koga da uložim kvant energije u ovoj gistronisituaton.Kako li stoje na kladionici ?



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

asterix asterix 02:29 17.11.2007

Promilio Mish iz rupe

Neckao se neckao i na kraju krenuo na sir. Samo namazan je taj nije Sloba njega bash za dzabe izabrao. Sad malo kontre i krece panika, kad krene strah za fotelje pashce rednjarenje i onda dolazi ofanziva, pucaju butici i narod trga dzempere i kobasice iz samoposluga "Delte". Krece probavanje cipela pokojnika i ko se snadje bolje, snadje. Lova menja vlasnika i nastavlja se mulj. Ja se muvam po gradu sa rukama u dzepovima, shutiram konzervu, machka bezi iz kontejnera i odlazi u noc.
Sutra je novi dan.
Tamo nekog srecnika krvavih ruku savetuje starac iz senke. A sad pamet u glavu i ne talasaj puno.
Unfuckable Unfuckable 02:52 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

...ti mi duguješ odgovor na moje pitanje kod NM na blogu - zašto je Premijer ljigavac koji ništa nije uradio - kako si napisao tamo ...
al pre nego što počne razmena.... - dobrodošao ...
Ne mislim da se Miško plaši za fotelju...mislim da oseća lagane drhtaje tla pred nadolazećim cunamijem ....nije tu fotelja u pitanju ....
asterix asterix 03:20 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Da ti odgovorim poshto si me ispljuvao bez razloga kod Stronga i nazvao latentnim homoseksualcem? Dechko ne znam odakle ti ideja za takav stav?
Drugo meni ne izlaze navodi da imam poruku na blogu vec sam moram da nadjem istu, na novoj verziji nema, i zashto se uopshte pravdam nekome ko je tako bezobrazan i podmukao. Ako imash sledeci put neshto samnom poshalji mi privatnu poruku a ne jajarski iza ledja da me nazivash gejom.
Rekao sam da je Djindjic bio ljigavac kao politichar u velikom delu svoje karijere, misleci da je balansirao i da nije bio preoshtar u nekim trenutcima kad je to mozda bio bolji momenat. Onda kada se konachno odluchio na to, bilo je kasno.

Unfucable kad ti odu Un probacu tvoj savet mozda si u pravu.
asterix asterix 03:22 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Nisam mislio na Mishkovu fotelju, on nema fotelju ima lovu. Koshtunica i vlada su foteljashi.
Unfuckable Unfuckable 03:34 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Dechko ne znam odakle ti ideja za takav stav?



1. opusti se...dechko....
2. niko te nije nazvao latentnim homosom - kako si se baš ti prepoznao u mojoj priči tamo ?
3. nisi imao poruku, ok kapiram - tvoj komentar - mislim da su bila samo 2 tamo bili su ok ...ali moraš da mi obrazložiš kako to Premijer ništa nije radio & uz to bio ljeegav justlikethat..
4. shodno tome - ništa ti jajarski nisam uradio iza leđa - nemaš opciju da vidiš nove komentare, a tamo ih je bilo ...previše
5. Politichar treba da balansira - da bi postigao svoj cilj
6. Drago mi je da i tebe inspirishe & dopada ti se moj nick ...kolona je duga, a nije peta....ali ima i pametnijih stvari za bavljenje od mog nicka ....valjda ?
7. Smiley or MM ? ..ko će dobiti bitku ali ne i rat ... - ili je sve samo jedan ugly fake...?
8. Ništa lično - pišeš dobre komentare, ovde si dobrodošao
asterix asterix 04:19 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Nikad nisam Gotivio Djindjica do poslednjih dana kada je izveo par vrlih govora pravo u rebra. Za vreme Miloshevica mi je delovao previshe tunjavo bezlichno takoreci nije imao chvrst stav ili ideju shta treba nama sve je nekako balansirao i tonuo u balastu svakojakih malih govornika. Lichno sam uchestvovao u studentskom protestu 96 godine i bio u organizacionom delu u prostorijama Filozofskog i znam da se neshto prljavo desilo poshto se Cheda sastao sa njim i protest se pretvorio u bljutavu masu bez pravog pravca. Tada se odbor podelio na dva dela jedan je bio onaj debeli idijot gmaz mislim Nemanja Djordjevic ali nisam siguran koji je bio pijun Slobe i Cheda koji je upravo bio potpisao za Djindjica. Prichali su da je dobio puno love, pominjalo se 30 soma za taj prelaz tad su prichali i da je Lechic uzleteo vrlim govorima o nichemu i fasovao gajbu u centru od Djikija poshto je uspeo da smori studente i da skine edge sa shiljka euforije, nemam nikakvih osnova da verujem ali sumnjam da je moguce.Ja sam samo dobio 60 metara pendreka kad je murija jedne vecheri chistila ulice pa posle uletela u filozofski i mene dovatila na stepenicama dok su profani kukali da je to krshenje ustavnog prava univerziteta kao nezavisne institucije. Tako sam ja osetio leshenje na pravdi boga u sred faksa a Djindjic je ladio muda negde i boleo ga je paja da posle oko toga digne frku na medjunarodnom nivou. Mi smo imali neke kamere i sve smo snimali sa krova ali nikog to nije bila briga. Tada sam bio siguran josh da je i Djindjic bio u nekoj sprezi i balansu sa Slobom jer mislim da je Sloba hteo opoziciju sa nekoliko jednako zastupljenih pojedinaca razlichitih partija koji bi omogucavali njemu da pobedjuje na vlasti a oni sami bi dobijali parche kolacha.Njihov posao je bio da zabavljaju narod i da prave ludilo u glavama sa raznim doktrinama i idejama i puno toga na ulici da bi pljachkanje i druge vaznije manipulacije bile u pozadini. Medjutim oni su jachali polako i merili momenat kada ce uzjahati konja. Jedan od prvih prepreka bio je Arkan, Atila Hunski miloshevicevog rezima.
Kada je Sloba izgubio Kosovo, Arkan je bio najdublje potresen, Kosovo je bilo njegovo dete. Pritisak iz haga za Arkana je rastao a Sloba nikada ni u ludilu nije pristajao ni na kakve uslove u vezi njega. Odrechno ne. Arkan razocharan u Slobu posle rezolucije postaje nervozan i sumnjichav da ce ga Sloba prodati sad kada je sve gotovo. Tu se pojavljuje Djindjic koji iz haga donosi dil koji je fol, znajuci da Arkan nikada nece pristati da rednjari Slobu a u isto vreme preko nekih ljudi obaveshtava Slobu da se Arkan razocharao, shto je i vidljivo po njemu i dozvoljava mu da sazna za hashku ponudu. Sloba je tu srozan i mora sebi da puca u nogu. Djindjic izlazi kao pobednik jer je uspeo da se oslobodi Atile Hunskog. Medjutim Legija to sve zna zajedno sa udovicom. Sada se Legiji nudi uloga da se pokaze kao heroj i zaradi poene i izbegne hag. Onda se deshava 5 oktobar. Medjutim Legija ne veruje Djindjicu i plashi se da se sprema chishcenje i da se on sprema za hag. Onda se deshava ubistvo.
Naravno ovo je moja teorija u kojoj fali mnogo stvari ali ono shto mi se tu ne svidja je taj prvi deo u kojem on ima neke lokalne vlasti i u stvari radi za Slobu sve do momenta dok nije ojachao i reshio da ih odigra po scenariju grchke tragedije. Onda se probudio i pocheo je da politichki cveta. Naravno da je zapad znao za ceo ovaj posao i zato je i dobio nagradu najperspektivnijeg politichara evrope.
bauer bauer 04:26 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Naravno ovo je moja teorija u kojoj fali mnogo stvari ali ono shto mi se tu ne svidja je taj prvi deo u kojem on ima neke lokalne vlasti i u stvari radi za Slobu sve do momenta dok nije ojachao i reshio da ih odigra po scenariju grchke tragedije. Onda se probudio i pocheo je da politichki cveta. Naravno da je zapad znao za ceo ovaj posao i zato je i dobio nagradu najperspektivnijeg politichara evrope.

samo ovaj deo da citiram, fali ti tu mnogo sto-sta.
Unfuckable Unfuckable 04:33 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

5. Politichar treba da balansira - da bi postigao svoj cilj
..ako ne balansira - nije politichar
Nečiji želudac to trpi - nečiji ne.... - uletećemo u filozofiju........
koja je prognoza ...za match ????
asterix asterix 04:52 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Mislim da je jedna stvar tu veoma vazna. Narod nije uchestvovao ni u jednoj promeni u drushvu u poslednjih 15 godina, narod ne bio kolateralna shteta, sve se deshavalo sa razlogom koji se maskirao na razne nachine i to bash narodom. Ne znam kako ce se mech zavrshiti stvarno nemam pojma. Sve moze da se desi isto kao shto je moguca i teorija da je Klinton bombardovao Srbiju zbog afere o Moniki Levinski o chemu su amerikanci napravili i film sa Robertom De Nirom.
Ja verujem da Mishkovic nikada nije bio otet da je to sve scenski odradjeno zbog nekih drugih razloga i postavljanja njega u situaciju suznjeg u periodu kada su vrshene neke druge radnje. Sve je moguce. On sada nije nervozan zbog medija vec zbog necheg shto se deshava a o chemu mi josh neznamo a iza njegovih ledja i on pochinje da brljavi i pravi pochetnichke greshke. Sve teritorije su prodate nishta nije izgubljeno ratom jer je rat bio samo pokrice za te prodaje i mi i nemozemo da sanjamo o kojoj se tu lovi radi i ko je sve jachi i od Mishkovica. Mozda je ideja da njega skenjaju da bi ovi veci zatvorili krug i nesmetano nastavili.
Tako isto mislim da su Karadzic i Mladic odavno mrtvi i da se ova farsa sa Karlom proizvodila samo dok se ne opere lova i sredi za povracaj u infrastrukturu u kojoj ce se ustanoviti chist monopol. Danas sam se sreo sa jednimprijateljem Rusom chija je kompanija pobedila na tenderu za Black Horse fabriku baterija i Mishkovic je trazio od Koshtunice da ih skloni. Shto je ovaj uradio bez objashnjenja zashto su odbijeni posle pobede.
Unfuckable Unfuckable 04:58 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

najzad ...neko dovoljno paranoičan da možemo da pričamo !!!!
nije šala ovo što napisah, da se ne zbunjujemo ...
Kako se Smailey uklapa u kontext, to mi daj...rođo !?
asterix asterix 05:02 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Jednostavno-direktiva
asterix asterix 05:07 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Ona ti to i sama objashnjava u tekstu u kojem kaze da je Mishkovic praktichno vlasnik medija i ona ne bi mogla da krene na njega bez podrshke nekoga tj- direktive
Unfuckable Unfuckable 05:09 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Jednostavno-direktiva



...znači...iz 2 u 1 ? Ili samo traženje extramoney za fajt ?
...ovo me malo podsetilo ko Tatjana Lenard kad je najavljivala ..............u Bloodnicku...al to je moj osećaj
Što bi neko ganjao Bizija, ako ga ovaj već donira ?!?!?!
asterix asterix 05:11 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

A mozda je to i njegova direktiva da bi imao razloga da se izgubi iz zemlje shto je vec bilo najavljeno izmedju redova. Ovako ima razlog u inostranstvu da su ga pritiskali, a mozda bezi zato shto je osetio da ga ovde kuvaju za neshto.
Unfuckable Unfuckable 05:16 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

da se izgubi iz zemlje



..a plaća sve partije,,,,,,ok, skoro sve...? što bi bežao ?
Šta ima da se pravda inos- u ? Money talks.
asterix asterix 05:25 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

A shto je Dzej bio ortak sa Arkanom kad je znao da mu je ovaj ubio burazera?
Shto je Mishkovicu uspelo shto Karicu nije a cerka mu se udala za njegovog sina?
Mozda dolazi novi kontingent oprane love a nije Mishkoviceva.
Mozda ga neko ima za neshto i preti mu da bolje da digne frku i ode jednostavno.
Usput ima pokrice kod advokata da su sumnje neosnovane i da je on chist chovek.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:34 17.11.2007

Da se nije

otkinuo od ruke koja ga 'lebom hrani?
milos g. milos g. 20:39 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Rekao sam da je Djindjic bio ljigavac kao politichar u velikom delu svoje karijere, misleci da je balansirao i da nije bio preoshtar u nekim trenutcima kad je to mozda bio bolji momenat.

u redu nazvao te h.sexualcem.a ti/Vi djikia ljigavcem sto nije bio preostar u nekim trrenutcima?
pa ako si i '88-o godiste znao bi da nije bio preostar jer je bila podela vlasti.Na toj drugoj strani je bio Voja the Vojni (gde je i danas) koji je"ljigavca"saplitao dok mu nije polomio nogu i ucinio ga pogodnom metom(u svakom smislu),a kada su se pobunili vojini miljenici,uhapsenici u Sablji,on im je dodelio bele mantile i hecklere.
ali ovo je jos bitnije,nazvao si ga tako neoprostivo misleci da je sta god,balansirao....
kaad se ljigavcu vise smucio Trut The podmetac klipova u tockove Srbije na dobrom putu,razvlastio ga je i smestio tamo gde mu je i mesto.u prostorije dss-a,poznatijeg i kao debatni no prakticni club.I tek tada je krenuo u obracun sa svima a na prvom mestu na bele mantile.medjutim ne bi oni bili mantili kada ne bi imali dojave od voje d vojnog miljenika,(javlja mi se bracanovic,koga je morao ljigavac da primi posle Kule jer d vojni obecao da se vojska nece mesati)i streljase ga dan pre nego sto je trebalo ljigavci ali pravi da se pohapse.I bili su pohapseni i polako istraga je dovela do Voje d Ljigavca,ali je tu intervenciju zaustavio predstavnik oebsa Massari.
A posle se svakog atentata postavlja pitanje ko ima najvise koristi od toga. ne znam znate li ko sedi u okrvavljenoj
premijerskoj fotelji vec dva mandata bez trunke savesti.Ako nema prema nekom sa kojim je,hteo-ne hteo,saradjivati deceniju i kusur,kako li se samo kida i nemirno spava about svojih gradjana koji glasaju za njega,
a posebno za one koji nisu ...za njega The Brrr(Tr)uta.a Ubedjen sam da tako percepira gradjane Srbije.
tako da nisi zasluzio gay input al nesto kao ljiga,sto mu dodje bumerang,jesi...zaista jesi.
asterix asterix 20:51 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

Potpuno greshish ako mislish da Koshtunicu nisam pominjao zato shto ga poshtujem ili podrzavam. On jeste uchestvovao u svemu shto si rekao ali on ne postoji kao politichka figura on je pion ljudi iz senke i ne smatram ga politicharom. On nije ni postojao kao politichar dok nije postao Predsednik "voljom naroda". Mogao je i Shecerovski te godine da pobedi Slobu jer su vladari iz senke vec bili odluchili da menjaju politiku prema Evropi.

A ti mala ushtvo nemoj da mi odredjujesh shta sam ja zasluzio, zadrzi lichni stav za kada se sretnemo.

Unfuckable Unfuckable 21:59 17.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

@ milos g.

Nisam dečka nazvao homosom, to smo već raspravili i sada smo drugari. Zanimalo me da mi objasni zašto Premijera nazva ljigavcem - objasnio mi je svoj stav, ima čovek pravo na njega - ja se sa tim stavom ne slažem, ali nećemo povaditi oči zbog toga.
Teši me pomisao - ako je po asterixu Premijer ljigavac & neradnik ....kako li tek ostale titulira....
Smanjite malo gas, fantje ....bez vređanja, plz
Unfuckable Unfuckable 01:33 18.11.2007

Re: Promilio Mish iz rupe

on je pion ljudi iz senke i ne smatram ga politicharom. On nije ni postojao kao politichar dok nije postao Predsednik "voljom naroda". Mogao je i Shecerovski te godine da pobedi Slobu jer su vladari iz senke vec bili odluchili da menjaju politiku prema Evropi.



Sjajno. To je i prica ovog posta. Ljudi iz senke.
Zasto se sada ovo dešava ?
MM nije "saka pirinca da je pozoba svaka vrana koju nanese vetar".......mislim ja
bauer bauer 02:38 17.11.2007

Pa, dobro bre,

jer ja teba da postavljam link pravilno, da ljudi mogu da procitaju?
Unfuckable Unfuckable 02:48 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

treba.
Fala Bogu i ti nešto korisno da uradiš ; ))))
Skrenuo pažnju Supermodu da mi je ikonica za hyperlink neaktivna ...saveta nema ...još ...
a ljudi mogu da proćitaju ako obeleže link / copy ( right click ) / new tab / paste ....malo truda...al vredi !!!!!!...dok Supermod ne pripomogne ...or bauer...?

update : ...Sam Svoj Majstor the Great ...si vido ?
bauer bauer 02:59 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

probaj ono staromodno,
[url=adesa odozgo]nekarecposopstvenomizboru[/url)
samo, na kraju zavrsi s uglastom zagradom. ja nisam mogao da je postavim da bi se pokazao ceo string :)
Unfuckable Unfuckable 03:01 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

resheno, my friend ...vidigore !!!!
Nisi mi rekao ništa oko Ljiki The Smiley or Miško The Patriot ....koji je tvoj tips ?
...iz 2 u 1 ?
bauer bauer 03:15 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

Unfuckable
resheno, my friend ...vidigore !!!!Nisi mi rekao ništa oko Ljiki The Smiley or Miško The Patriot ....koji je tvoj tips ?...iz 2 u 1 ?

dobro je, bolje nego sto je bilo :)

a sto se tice ovih, ne mislim nista dobro. matori je ulozio kintu u sve stranke u srbiji. mislim da je on, i slicni, razlog sto postoji kohabitacija. biti u opoziciji ne donosi profit. treba podeliti kolac. a ona? sta reci?
Unfuckable Unfuckable 03:20 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

a ona? sta reci?



..pa to je pitanje ...ako je on uložio - pa svi mirni ...šta se ona sada qrchee ?
Sad će da te nabodu iz jedne stranke - koja nije dobila ...od njega kintu, nego se finansira dobrovoljnim prilozima svog mnogobrojnog članstva...
nahebo si ...nepažnja ...ispravljaj
bauer bauer 03:22 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

L mislis 6. Oktobar?
Unfuckable Unfuckable 03:24 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

bauer
L mislis 6. Oktobar?



????

Unfuckable Unfuckable 03:37 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

bauer
pa jel' mora da ti crtam?


u jeeeeeeeee...sad si tek nahebo b...
sad ce tek da te nabodu, samo tako, iz one -jedne druge - stranke koja vice da nije jedina dobila nista od MM - a nije ova prva...tj druga...
znaci - mm ne placa vec dve stranke ?
nice start
Možda zato Ljiki Smiley sheezee na njega tako boochno & drrchno
bauer bauer 03:44 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

u jeeeeeeeee...sad si tek nahebo b...

nece biti prvi put. a i ti me onomad oplete neosnovano, a sve stajuci u odbrany svog 'evil twin brother (?)' mungosa :)

nego, sto ti ne spavas u ovo zlo doba?
Unfuckable Unfuckable 03:53 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

[quote=
nece biti prvi put. a i ti me onomad oplete neosnovano, a sve stajuci u odbrany svog 'evil twin brother (?)' mungosa :)

nego, sto ti ne spavas u ovo zlo doba?


..sva je sreća pa nisi srbenda i nemaš dobro pamćenje ...
al tamo gde si prozvan si zvoochao like dezurni DyagnosticHik...sa sve alko & drogomerom u rukama...to mi je malo bilo smešno & zabavno...ali i tužno...svi ti okovi predubeđenja ...ali malo smo se poshalili, so wtf ...
Obično ne spavam kad postavim blog,
Mislim da je to fair ...bar za overseas ekipu....a i ostale
bauer bauer 04:22 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

..sva je sreća pa nisi srbenda i nemaš dobro pamćenje ...
al tamo gde si prozvan si zvoochao like dezurni DyagnosticHik...sa sve alko & drogomerom u rukama...to mi je malo bilo smešno & zabavno...ali i tužno...svi ti okovi predubeđenja ...ali malo smo se poshalili, so wtf ...

onda nista, nema ljutis, do sledece prilike...:)
Unfuckable Unfuckable 04:35 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

onda nista, nema ljutis, do sledece prilike...:)



...narafffski ! Kakvi ljutiš, bre...klasičan vazdušni duel na Wembley-u...
milos g. milos g. 20:48 17.11.2007

Re: Pa, dobro bre,

matori je ulozio kintu u sve stranke u srbiji

pa sad ne verujem da je u ldp,sto zbog njihove trenutne kampanje vs. delta,
sto zbog dugova sa poslednjih izbora prema svima koji su im objavljivali spotove,gostovanja na tvu(naravno RTS-u ne duguju nista,zamislimo se zasto).
Spiridon Spiridon 09:04 17.11.2007

hvala na informacijama

nisam znao da je TAMBURICA 5 VD Predsednik. Mogli bi da se ogrebemo za upaljace i kalendare ...
Kazezoze Kazezoze 11:34 17.11.2007

Re: hvala na informacijama

))))))
Unfuckable Unfuckable 11:49 17.11.2007

Re: hvala na informacijama

momci ...ovde je tema match Smiley vs Miško... ste videli vest ?
El bi se neko pre mesec - dva smeo kladiti da će to da pročita...?

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:28 17.11.2007

Doš'o đavo po svoje.

Unfuckable Unfuckable 19:02 17.11.2007

Re: Doš'o đavo po svoje.

...misliš ...došla maca na vratanca,,, ?


...tko li je maca, hm, hm ?!?!?!
Unfuckable Unfuckable 19:04 17.11.2007

Nema veze sa slobodnim novinarstvom

...ali ima veze sa monopolom...
Evo jednog umetnika koji nam objašnjava zašto je normalno i očekivano da nam mleko, etc budu najskuplji u okruženju, aišire

Umetnik piše na adresi : [url=http://www.vreme.com/cms/view.php?id=532265][/url]
....hebalo me hiperlinkovanje.......
gordanac gordanac 20:05 17.11.2007

linkovi...

...netražena pomoć :))
a) kad linkuješ u telu posta, "select" (prevučeš miša preko reči) preko reči koja ti je link (klikabilna) reč, onda ti "oživi" karikica, "click" na karikicu, "skoči prozorče", desni klik i onda "paste" linka koji želiš da postaviš u "telu" posta
b) u komentaru može isto tako ili može da sam "tipkaš" klikabilnu reč između uglastih zarada..[ ...]vreme[/url]
Umetnik piše na OVOJ adresi
Unfuckable Unfuckable 20:13 17.11.2007

Re: linkovi...

Hvala Goco....mogu da kažem da ponešto znam o kompu...al za neke stvari sam def duduk...
Možeš li da mi kažeš svoje mišljenje o "maca & mishko" situaciji ? Zanima me tvoj komentar ; -))))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:59 17.11.2007

Re: linkovi...


Trebalo bi se fokusirati na poreklo kapitala SM udbaskih bizMismena Miskovica, Drakulica, Karica....Jednostavno, milijarde dolara drzavnih para, su prebacene na njihove racune pocetkom devedesetih. Ne samo to, koristilu su DB monopolski polozaj u kupovini deviza po zvanicnom kursu Narodne Banke u vreme najvece inflacije, kao dobijanja izvoznih/uvoznih dozvola, koje drugima nisu bili dostupni......

Vrlo jednostavno, svi oni su stekli kapital na nezakonit nacin, saglasno tome SVE steceno na taj nacin im se treba oduzeti.

Stvari su vrlo jednostavne, krsenje zakona se mora sankcionisati. Takodje i sa privatizacijama koje su uradjene na nezakonit nacin - SVE ih treba ponistiti, a zaposlenima podeliti 100% akcija firmi.
gordanac gordanac 21:19 17.11.2007

:)

Meni je sve to - skroz očekivano, to mi je jedini komentar.
Ali za "olaku lakoću" takvog komentara dugujem objašnjenje, kad već odgovaram na tvoje zanimanje :))

Nekoliko stvari omogućava da se napiše komentar "očekivano":
1. znaš sve informacije do kojih možeš da dođeš, a koje se odnose na 10 zemalja koje su 2004 ušle u EU i na dve koje su 2007. ušle u EU - ne može se pobeći od procesa kroz koje su te zemlje prošle, imena nisu važna dok prikupljaš podatke - proces je važan
2.procena o tome jesmo li u fazi u kojoj većina medija prestaje da "ogovara" probleme ili da "spletkari" o makarčemu - na engleskom mi je lakše: "it must be about the issue", a ne "šta je ovaj rekao o onome što je onaj rekao da je onaaaaj rekao kad je od onooooga čuo"
3.brojke daju najpouzdanije podatke o tome u kojoj si fazi, a kad kažem brojke mislim (osim na makroekonomske parametre) na udeo javnih finansija koji potiču od privatnog kapitala, kao i na kontrolu javnih finansija, kao i procene za FDI
4.procene o tome koliko je odmakao proces "we mean bussines!" u sektorima koji se menjaju po pravilima EU integracija

I to bi bilo - to.
Mogu s tobom da podelim i procene o budućim zanimljivim tekstovima u novinama, biće to (otprilike):
- Čija su moja prava? (a da se tiču javnog sektora, pravo na zdravlje, pravo na obrazovanje, pravo na pravičnost, pravo na .....)
- Čije je naše tržište?
- Čija su naša prava i pravila o konkurenciji, kako da osetim korist od konkurencije?
- Čiji su moji političari (i novinari i sudije i ini)?
- Čija su naša pravila o tome šta se sme i šta se ne sme raditi, a ne piše u zakonu?

Može i ovako:
Da bi video/la o čemu će sve novine pisati, traži sličnosti sa svime onim što već znaš o nama kao društvu i ljudima, ali traži i - razlike. Ne dozvoliš nikad da te "zaslepi" sopstveni prethodni stav o tome da je jasno "ko je ko" i "šta je šta" i da je "sve stalno isto". Jer - nije.
Unfuckable Unfuckable 21:55 17.11.2007

Re: :)

kako da osetim korist od konkurencije?
...definitivno za mene ključno pitanje - mi imamo privid konkurencije, a ne pravu od koje koristi ima običan čovek...ali ovo je mnogo puta isticano, pa ne bih da se ponavljam.
Meni je ovde najzanimljivija "podela karata" - dakle, sa prozivkom MM prvi je počeo B92. Ok - stvar stoji i trebalo je o tome ranije pričati.
Rekoh već da je moja bivša firma - prostim "ukrštanjem" podataka došla do frapantnih zaključaka još u zimu 2003. i da je tada već bilo jasno da je na tržište Srbije - mislim na onaj deo koji je MM interesantan - nemoguće ući, a i ako se uđe - prognoza nije dobra. Dakle - tu se već lepo videlo - ne samo šta je MM uradio & pokupovao, i u kom se pravcu kreću stvari, nego i šta želi / radi Drakulić & društvo ...da ne nabrajam - samo iz onoga što su kupovali, mogli su se već izvući zaključci....poprilično jasni
Ako se setimo potpuno uvredljivog negiranja postojanja monopolista u Srbijici - od strane mnogih javnih "neobaveštenih" faca, a onda, desetak dana posle počne "sporadično puškaranje" od strane Velje i pojedinih "inih" koje ni u najluđim snovima sa Veljom ne mogu spojiti - onda mi već gore crvene lampice...mislim, menikaotakvom - posmatraču - amateru, ljubitelju zavera & dežurnom paranoiku - jel to neko dao komandu "Raspameti !" ...????
A onda nastupa i kolumnistkinja.
Nemam neko predubeđenje ...nemam čak ni mišljenje o njoj. Mene je moja škola, koja vezenema sa ekonomijom, pravima, politnaukama naučila da se pitam Zašto se nešto dešava ....
Jel to MM postao pretnja i prepreka našim tolikoželjenim evrointegracijama.....???
Pre ćemo da spakujemo tj smanjimo apetite stoglave aždaje u vlasništvu MM nego Hašku ekipu....hm - to je, kao, lakši posao ?
Hvala ti na odgovoru, uz izvinjenje što sam ga "profiltrirao" na relativno prosta pitanja koja su se sama nametnula
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:57 17.11.2007

Re: :)

gordanac
gordanac 21:19 17.11.2007 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0:) #LinkMeni je sve to - skroz očekivano, to mi je jedini komentar.
Ali za "olaku lakoću" takvog komentara dugujem objašnjenje, kad već odgovaram na tvoje zanimanje :))

Nekoliko stvari omogućava da se napiše komentar "očekivano":
1. znaš sve informacije do kojih možeš da dođeš, a koje se odnose na 10 zemalja koje su 2004 ušle u EU i na dve koje su 2007. ušle u EU - ne može se pobeći od procesa kroz koje su te zemlje prošle, imena nisu važna dok prikupljaš podatke - proces je važan
2.procena o tome jesmo li u fazi u kojoj većina medija prestaje da "ogovara" probleme ili da "spletkari" o makarčemu - na engleskom mi je lakše: "it must be about the issue", a ne "šta je ovaj rekao o onome što je onaj rekao da je onaaaaj rekao kad je od onooooga čuo"
3.brojke daju najpouzdanije podatke o tome u kojoj si fazi, a kad kažem brojke mislim (osim na makroekonomske parametre) na udeo javnih finansija koji potiču od privatnog kapitala, kao i na kontrolu javnih finansija, kao i procene za FDI
4.procene o tome koliko je odmakao proces "we mean bussines!" u sektorima koji se menjaju po pravilima EU integracija

I to bi bilo - to.
Mogu s tobom da podelim i procene o budućim zanimljivim tekstovima u novinama, biće to (otprilike):
- Čija su moja prava? (a da se tiču javnog sektora, pravo na zdravlje, pravo na obrazovanje, pravo na pravičnost, pravo na .....)
- Čije je naše tržište?
- Čija su naša prava i pravila o konkurenciji, kako da osetim korist od konkurencije?
- Čiji su moji političari (i novinari i sudije i ini)?
- Čija su naša pravila o tome šta se sme i šta se ne sme raditi, a ne piše u zakonu?

Može i ovako:
Da bi video/la o čemu će sve novine pisati, traži sličnosti sa svime onim što već znaš o nama kao društvu i ljudima, ali traži i - razlike. Ne dozvoliš nikad da te "zaslepi" sopstveni prethodni stav o tome da je jasno "ko je ko" i "šta je šta" i da je "sve stalno isto". Jer - nije.


Ovo je tipican stav DS-a, dok udbaski tajkuni otimaju i pljackaju, dok se narod nasao na ulici ocajan i bez ikakve persepektive u zivotu, DS zamajava ljude nekakvim "strucnim" objasnjenjima i podacima, a u stvari je politicki paravan i precutni klimoglav ovakvog jednog procesa privatizacije, u kome su saradnici DB-a postali zapravo kapitalisti u Srbiji.

Sta si ti Unfuck ocekivao, da ce Gordana Comic kritikovati Miskovica ovde, bas si smesan i naivan ako je tako:( DS je saglasan sa ovim procesom, mnogi imaju materijalni interes da se ovo nastavi, proces zavrsi i potom sve ostane tako zauvek.

Naravno, prevareni i opljackani iz inata glasaju za radikale, nikako ne za one koji su ih opljackali (DS, DSS-NS, G17)
zato ih ne treba kriviti za takvo glasanje. Na njihovu veliku zalost, ne shvataju da ni SRS ne zeli da resi njihove probleme, ne shvataju da je SRS zapravo DB filijala kao i sve ostale parlamentarne stranke u Srbiji.

Sve se polako privodi kraju, dok se "opozicija" oko LDP-a bori za nezavisno Kosovo.
Unfuckable Unfuckable 22:03 17.11.2007

Re: :)

Sta si ti Unfuck ocekivao, da ce Gordana Comic kritikovati Miskovica ovde, bas si smesan i naivan ako je tako:( DS je saglasan sa ovim procesom, mnogi imaju materijalni interes da se ovo nastavi, proces zavrsi i potom sve ostane tako zauvek.



Pitao sam Gocu, ona odgovorila ...nisam imao nikakva početna očekivanja osim da dobijem odgovor.
Ne očekujem da mi neko ko je tako visoko pozicioniran u političkom svetu nacrta baš sve što misli. .. . - ali, volim da pitam, po cenu da ispadnem i smešan i naivan. Ne smeta mi.
Ja sam profesionalac na nekom drugom polju, a što se politike tiče ...samo sam posmatrać - paranoik
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:11 17.11.2007

Re: :)

E pa dobro, dobio si odgovor kao od Malog Perice u skoli, pitas Perici jedno - on ti prica drugo. Satro elita i inteligencija Srbije, dno-dna:(
gordanac gordanac 22:16 17.11.2007

@UnFck

Mene je moja škola, koja vezenema sa ekonomijom, pravima, politnaukama naučila da se pitam Zašto se nešto dešava ....

:)
prava škola
I kanda si samo "proveravao" ima li nas još koji smo bar veliki odmor bili u sličnoj....
Esmo, oGličedno.
Konkurencija.
Prava potrošača.
Kontrola kvaliteta.
Mehanizmi zaštite prava.

...definitivno za mene ključno pitanje - mi imamo privid konkurencije, a ne pravu od koje koristi ima običan čovek...ali ovo je mnogo puta isticano, pa ne bih da se ponavljam.

tema za novine, prava

Pre ćemo da spakujemo tj smanjimo apetite stoglave aždaje u vlasništvu MM nego Hašku ekipu....hm - to je, kao, lakši posao ?

and how about multitasking, ha? :))

Unfuckable Unfuckable 22:35 17.11.2007

Re: @UnFck

ok, hvala na lepim rečima ...pod školom sam zaista mislio na određenu školu, mada je to nebitno.
Bitno je to da je to da li se "ekonomsko - profitnoj niši" koju zaposeda MM nazire kraj...tj otvaranje - ali pravo otvaranje. Znam da će znak otvaranja biti njegov izlazak iz te "niše"...onda ide i traži novu ( stara pesma ), ali - nekako mi je neverovatno da se to skoro može desiti.
Mnogo puta smo devedesetih bili svesni da smo taoci režima SM...ne znam da li postoji svest o tome da njega odavno nema, a mi smo i dalje taoci... - ljudima se priča da se mnogo toga promenilo, ali je osećaj isti - talački....ovaj put - po džepu...znalački ( rime radi...).. isad se - kao, najzad, detektuje krivac.
Ok, bolje ikad nego nikad ... - ali stvari koje si pobrojala zvuče mi kao najobičnija ljudska prava, a izgledaju naučnofantastično što se dostizanja tiče - ako uzmemo u obzir "neobaveštene" zvaničnike koji "ne vide ništa loše" ili "ne vide monopol"...da ne prozivam sad .... - a po tome zaključujem da nam se najosnovnija ljudska prava krše, i to od strane onih koji bi morali da ih štite. Ko ćale koji "ne vidi" da mu biju dete na ulici....baš to
Paranoik & pesimista u meni šapuće mi da ovo malo vuče na priču : "Primetiše nas da ih džeparimo - aj izadjemo na ovoj stanici, pa čekamo drugi bus..."
Multitasking...hm....ako je opozit monotasking...pa i na tome padamo...kako onda možemo da odigramo multitasking ...
gordanac gordanac 23:02 17.11.2007

Re: @UnFck

Mnogo puta smo devedesetih bili svesni da smo taoci režima SM...ne znam da li postoji svest o tome da njega odavno nema, a mi smo i dalje taoci... - ljudima se priča da se mnogo toga promenilo, ali je osećaj isti - talački....ovaj put - po džepu...znalački ( rime radi...).. isad se - kao, najzad, detektuje krivac.

Više smo taoci sopstvene volje (ili nedostatka iste) kao želje za uspehom ili češće, taoci sopstvenog straha da bi stvarno sve i moglo uspeti....međutim, nije ti to tema
Ali si ( i to mi je jedina asocijacija bila dok sam čitala post) otvorio pitanje koje se kod nas vrlo retko izgovara tako da se stvarno traži i odgovor:
"Šta se ustvari menja (se promenilo)?"
I "olaka lakoća" kojom sam dala odgovor "očekivano" je i na to - evo, konačno se postavlja i takvo pitanje - tamo gde treba, među ljudima koji BI trebalo da budu direktni korisnici promena, a ne osećaju te promene, kao promene na bolje. Početak je da se postavi takvo pitanje - šta se događa?
Ako hoćeš skoro pa skroz objektivan odgovor - gledaš u Sloveniju, Mađarsku i baltičke zemlje (LLE) u periodu 1997/98. Možda i Češka. Ostale kasne 1,5 -2 godine.
Kako možeš da "izbegneš" da se ovde desi isto što i kod njih u sledećih godinu dana?
Ne možeš.
Pošto su okolnosti u kojima se proces dešava promenjene, ne možeš čak ni da usporiš (kao što je mogla Rumunija ili Slovačka), možeš da se "gicaš" na nivou izjava (ako proceniš da ti donosi korist), ali u suštini - stepen uređenosti sistema se povećava jer se energija ulaže u sistem, točak tržišta se (srećom) neumoljivo vrti...

- a po tome zaključujem da nam se najosnovnija ljudska prava krše, i to od strane onih koji bi morali da ih štite.

manje-više, zato se zovemo "zemlja koja gradi pravni sistem", "tranzicija" ili već kako god hoćeš da "tepaš" teškoj, preteškoj svakodnevici većine ljudi...
Paranoik & pesimista u meni šapuće mi da ovo malo vuče na priču : "Primetiše nas da ih džeparimo - aj izadjemo na ovoj stanici, pa čekamo drugi bus..."

što je bedan napredak u odnosu na devedesete, a dobra vest je - nema drugog busa :))
mada ima vozila koja mogu da ih odvezu...
Unfuckable Unfuckable 00:07 18.11.2007

Re: @UnFck

...sjajno i kompetentno.
Evo korena moje paranoje & pesimizma :
ajd, na trenutak samo, da zamislimo da osvanemo sutra ujutro - a ono ni jednog Maxija, nema Delta shittya, etc ...sve sami Metroi, Merkatori, po neka Idea, Kerfur, Kora.... - bitka cenama u najavi, krajnji kupac "piska firnajz" od sreće...polomiše se oko njega ..... - moguće ?
Po meni - nije.
Ljudi ne znaju koliki procenat proizvodnje / uvoza hrane i osnovnih životnih potrepština je u rukama MM.... .. - i Drakulića -ali malo manje ...ako ima uopšte manje ...vide samo ono što se spolja vidi ...Delta sitije, Maxije...etc ... - to su podaci do kojih smo došli 2003 - a koji su i tebi, predpostavljam, dobro poznati...... -
LM - mogu navedeni "lanci" da se slikaju - jer im kao dobavljač za njihove objekte dolazi ...pa zna se ko.... - kako god okreneš, i gdegod se okreneš - MM
Mi ovde ne pričamo o solitarnom tumoru ...ovo su duboko infiltrovane metastaze ....zato sam skeptik.
Ko će to da preseče - a da ne razvali...nema šanse...dakle ići će se na kompromis...a,sa tumorom praviti kompromise....
Spiridon Spiridon 00:09 18.11.2007

Re: :)

Ja sam profesionalac na nekom drugom polju


hajde da pogadjamo ilustrovano, a ti pisi vruce-hladno

prvo ja



Unfuckable Unfuckable 00:13 18.11.2007

Re: :)

dnohla, al hvala na komplimentu !!!!!
gordanac gordanac 00:22 18.11.2007

Re: @UnFck

evo još jedne očekivane vesti CEFTA? - "Houston, we have a problem".
E, uoči amaterizam u ovoj vesti (tiče se jednog predloga).
A zamisli kad uskoro krenu pitanja o primeni "Evropske Energetske Zajednice JIE"?! :))
...dakle ići će se na kompromis...

To je jedna od reči koja, na žalost i zbog nedostatka znanja nema dovoljnu učestalost u politici, ali srećom - uopšte ne postoji u tržišnoj ekonomiji! :))
Pravila konkurencije i antimonopolski zakon - da.
Tržišni "dogovori" i "kompromisi"?
Samo uz kontrolu tržišta, nikako drugačije.
Kada?
Vidi vest o CEFTA....
Unfuckable Unfuckable 01:00 18.11.2007

Re: @UnFck

ok, again ...
...nemamo li mi antimonopolski zakon & even i nekakvu fuckin inspekciju koja istražuje konkurenciju ( nelojalnu or bilokoju ...) ......?
Ali - očekivao sam da obratiš pažnju na "čudesno jutro u Srbiji" i daš svoje mišljenje... - prepotentno od mene, moram priznati. Mada mislim da to stvarno mnogo ljudi ne zna.
Vide samo vidljivo
gordanac gordanac 01:26 18.11.2007

Re: @UnFck

već ti "davim " post onoooolikoooo! klizim po granici "pristojnosti" za ban (opravdan! :))
ali mi zanimljivo ...
..da zamislimo da osvanemo sutra ujutro...
.- bitka cenama u najavi, krajnji kupac "piska firnajz" od sreće...polomiše se oko njega ..... - moguće ?
Po meni - nije.

Po meni - neminovno.
Nije pitanje "da li?", već "kada?"
A odgovor je vezan za kontrolu i zakona ali i institucija koje si pomenuo....i sud za ratne zločine je POSTOJAO, ali nije RADILO, i banke su bile lepe kuće u koje si najnormalnije ulazio i pitao "imate li para? nemate?pa, da otkud vama pare, mislim, vi ste banka!", i političari su krili zarade kao zmija noge i nabavljali "po burazerski" robu a plaćali javnim finansijama, mislilo se i da je "poverenik za informacije" - just for fun, sada se tako gleda na revizora i zaštitnika građana, o reformi vojske i da ne govorim, PfP uopšte nije "just for fun"....
Naučilo me (na najteži mogući način) da procenjujem "održivost" ili "verovatnoću" događaja....a nećeš mi verovati - meni je sve sporo i sve je moglo još JUČE, vidim "umrtvljene" potencijale i "huškam" na brzinu gde god i kako mogu....
Možda ću se kajati, ali evo, bez dodatnog gledanja u brojke, mislim da mogu da ti procenim - proleće sledeće godine...
Ja se nadam (u to vreme) i računu za struju koji ću moći da razumem, a na kome piše:
cena proizvodnje
cena prenosa
cena distribucije
cena poreza
UKUPNO KWh, pa sve =.....din
E, sad nemoj da me pitaš "a, što to već ne može?!" :))

p.s. izvinjenje za preteran broj mojih komentara, ali ovo tvoje pitanje, otvoreno, jasno - "šta se to događa i menja?" je jedno od onih očekivanih koje ja posebno beležim, zato sam dosadna...neću više

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:36 18.11.2007

Re: @UnFck

Huston, Earth calling! We have a problem!


Hjuston se pise sa o, dakle - Houston
gordanac gordanac 01:48 18.11.2007

Re: @UnFck

u pravu ste, ispraviću grešku
a nadam se i da je fraza svima poznata:

Meaning

Houston, we have a problem.
Originally a genuine report of a life-threatening fault. Now used humorously to report any kind of problem.

Origin

John Swigert, Jr. and James Lovell who, with Fred Haise Jr., made up the crew of the US's Apollo 13 moon flight used (almost) this phrase to report a major technical problem back to their Houston base.

Swigert: 'Okay, Houston, we've had a problem here.'
Duke: 'This is Houston. Say again please.'
Lovell: 'Houston, we've had a problem. We've had a main B bus undervolt.'

The phrase was later used as the tagline for the 1995 film - Apollo 13.
Unfuckable Unfuckable 01:50 18.11.2007

Re: @UnFck

neću više
...hoćeš, hoćeš & nisi dosadna, naprotiv... ; - ))))...mia casa....missssim - meni ne smeta, a ostali - kao i uvek - stoje sa strane & gledaju...
LM - proleće je za 4 meseca - zato se ne bih baš kladio na to što si rekla... - ne pada mi na pamet da pitam "a što ne sad" ...
Cena struje je "najmanji" problem - plaćaš jednom mesečno ... - hleb i mleko kupuješ svaki dan + još gomilu fmcg...tu je catch, znamo to oboje...to je zarada & extrazarada ...na tom busu rade džeparoši opisani gore....misssim - rade i na ostalim linijama...al na ovoj su najbezobrazniji - i najviše boli
Zanimljivo je da si iz mog citata pobrisala imena trgovačkih kuća koje sam nabacao ...neke namerno - neke btw ...ti znaš ko je od njih proteran, bukvalno, odavde - prvi put u svojoj istoriji da je proteran od negde.... - kako bi bilo moguće da osvane to čudesno jutro a da nema svih tih imena oko nas ?
That s question....ili qestion
Unfuckable Unfuckable 01:51 18.11.2007

Re: @UnFck

about Houston :
kao što rekoh - ...gledaju..... : - )))))))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:21 18.11.2007

Re: @UnFck

Houston, we have a problem.

Da ok je znam za dogadjaj, nije stvar bila u kucanju samo vec, i u gresci u smislu - posto ste napisali
Huston, Earth calling! We have a problem!

Ispada da je Hjuston u vasioni:))

Ovo sa "o" je bila samo moja mala sala, greske u kucanju se naravno desavaju, narocito ovde na blogu, a i ja slucajno zivim bas in Huston:)))
Unfuckable Unfuckable 02:35 18.11.2007

Re: @UnFck

Ovo sa "o" je bila samo moja mala sala, greske u kucanju se naravno desavaju, narocito ovde na blogu, a i ja slucajno zivim bas in Huston:)))
tako je, Zdraviću !!!! Taj rad !
Malo konstruktivnog pristupa prema političkim (ne)istomišljenicima nije bedaya.
Lako ćemo da se pošutiramo ispod stola....ako baš ustreba
Al prvo da pričamo.
Takvog te volim......btw ...koja je tvoja prognoza za ovu Smiley prozivku glede Bizija ?
Asterix je gore dao par doooobrih opservacija, Jelica grafičkolakonski....Goca je, takođe, utrošila energiju, strpljenje & vreme,naznačivši par stvari......so ?
David Icke David Icke 02:37 18.11.2007

Sherif u autobusu "Krstic i sinovi"?!

Raspon od Smajlovicke do Miskovica, od Kostunice do Tadica, raspon je srpske politike i srpske zbilje danas. To je nasa mera, drugovi. Jedini je problem, ima li icega izmedju? Postoji li ta treca pozicija? Ona, recimo, gradjanina Srbije?

Nije ovde od presudnog znacaja raskol izmedju tabora Smajlovicke i Miskovica, niti kako je do tih novih podela doslo. Mozda je neko podviknuo braniteljima Kosova u cilju zastite svojeg sumnjivog biznisa. Ili nam opet bacaju prasinu u oci da bi nam ispred nosa makli ono mrvica sto je ostalo. Nije to sve bitno. Nesto drugo je presudno vec 20 godina. Presudna je ta sramna podela na kriminalce i nemocnu, cutljivu vecinu. A ta vecina nikako da se uzdigne do svoje gradjanske pozicije. Nikako da neko iz prasine uzme tu serifsku zvezdu, okaci je o rever, opali hitac u vazduh i u ime zakona drekne: U Ime Zakona, sad cu svima da vam hebem mater!
To je, na zalost, jedini jezik koji ta banda razume.
Unfuckable Unfuckable 02:48 18.11.2007

Re: Sherif u autobusu "Krstic i sinovi"?!

U Ime Zakona, sad cu svima da vam hebem mater!



..pazi - ne palim se na lidere ..al ovde možeš slobodno da koristiš sva slova...saturday night, deca spavaju... ; -)))
Naravno da nije presudan raskol dva plemena koja dišu kao jedno...pitanje je - zašto je komanda izdata...ako je izdata - a koliko vidim, ovde niko ne veruje da je Smajlovićka ustala na levu nogu i sela za komp... - sa sve šerifskom zvezdom na rever(s)u....
Dakle - zašto & gde se stvar kreće, koji pravac .....?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:54 18.11.2007

Re: @UnFck


Druze, ako ti nesto znaci, diplomirani sam ekonomista i bas sam u ovoj bransi import/wholesale/retail u kojoj je Miskovic i njegov maloprodajni lanac Maxi. Ok, radi se o monopolu, ali nas problem u Srbiji nece biti resen ako se pojavi jos nekoliko ovakvih lanaca - jer nas problem je sustinski, problem je u sistemu.

Ok, bilo bi bolje kada bi postojalo jos 3-4 maloprodajna lanca , kao sto je Maxi. Sigurno bi konkurencija pospesila kvalitet usluge, odredjeno snizenje cena proizvoda. Ali nista se znacajno nece promeniti mnogo nabolje u zivotima ljudi, niti u privredi.

Licno, mene vise bother sto njega i njemu slicne tajkune niko ne "proziva" za poreklo njihovog kapitala, sto niko ne prica o nezakonitim privatizacijama, sto niko ne spominje povracaj konfiskovane i nacionalizovane imovine posleI 45. Jos niko nije postavio pitanje, zasto je more takve nacionalizovane i konfiskovane imovine, sada privatizacijom preslo u vlasnistvo SM (DB) tajkuna.

Pomalo se i nerviram da ti kazem iskreno sto inteligencija Srbije na dize ovakva pitanja, svi cute ili se bave potpuno marginalnim stvarima.
Unfuckable Unfuckable 03:18 18.11.2007

Re: @UnFck

Licno, mene vise bother sto njega i njemu slicne tajkune niko ne "proziva" za poreklo njihovog kapitala, sto niko ne prica o nezakonitim privatizacijama,



Retroaktivno, cenim - ništa neće da se uradi. Zato sam i spomenuo da će da se dela kompromis : "Oladi sada, al te ne diramo za ono pre.." - (navatan džeparoš u busu, a pandur koji prima repa od istog savetuje...)
Nezakonite privatizacije - koji majčin sin koji ne voli svoj život će to da pokrene...????....rokanje bi bilo po ulcama grada Chicaga...samotakvo...ne bi dočekao živ da potpiše odluku or wnatever..taj neko... - rokno bi ga njegov rođeni office manager "angažovan za tu prigodbu" ...apanažom ...soma evra - dva, vršno
Jeftin je život u Srbiji. Znaju to i oni koji su to omogućili & pustili, ne razmišljajući da - ulazeći u to kolo - i sebe stavljaju na listu potencijalno jeftinih meta ...circulus vitiosus
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:51 18.11.2007

Re: @UnFck

Nezakonite privatizacije - koji majčin sin koji ne voli svoj život će to da pokrene...????....

Pa dobro, ti se onda miris sa svime - znaci nista se ne treba i ne moze promeniti. Da li mislis da sa protiv pljacke i krsenje zakona ne treba boriti, vec pristati na njih. I plasiti se lopova Miskovica, Karica, Drakulica.....Plasis se lopova i kriminalaca? Malo ti je sto su te opljackali i ponizili, zgazili te/nas kao gnjide, izbacili nas iz zemlje - zar jos treba da ih se plasim.
Brate, ja mogu mozda da se plasim do izvesne granice za nesto - u smislu da sam oprezan, da ne idem glavom kroz zid bez potrebe, ali kada su principi u pitanju - ne plasim se nikoga do Boga, mogu da mi duvaju ovi lopovi i kriminalci Miskovic, Karic i Drakulic a i svi oni iz DB-a sto se bave kriminalom i cuvaju kriminalce - umesto da ih hapse, a umesto toga nas postene maltretiraju i diskriminisu.

Nezakonite privatizacije - koji majčin sin koji ne voli svoj život će to da pokrene...????....rokanje bi bilo po ulcama grada Chicahga...

Pa evo ja se ne plasim, videces da cu da pokrenem
Unfuckable Unfuckable 05:08 18.11.2007

Re: @UnFck

mogu da mi duvaju ovi lopovi i kriminalci Miskovic, Karic i Drakulic a i svi oni iz DB-a sto se bave kriminalom i cuvaju kriminalce - umesto da ih hapse, a umesto toga nas postene maltretiraju i diskriminisu.


.

lako je iz US ...ovde glave padaju za soma evra, a ne za ovo o čemu pričamo ... - ništa lično Bro ... - ali ovde je život jeftin ...
........tako da Vlast može time da se pohvali ..."Život jeftin u Srbijici", već vidim neki headlines - kadbisegađalitramvajima - i da se zamisli..ta ista Vlast...ako hoće da sprovodi ugovore / dogovore koje potpisuje, šatropromptno.......KAKO misli to da izvede ...a da ostane - biološki - živa....

Ja se lično skotova ne plašim.
Al ja ne potpisujem & ne sprovodim......
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:28 18.11.2007

Re: @UnFck

lako je iz US ...ovde glave padaju za soma evra, a ne za ovo o čemu pričamo ... - ništa lično Bro ... - ali ovde je život jeftin ...

Pa ja dolazim u Srbiju 3-4 puta godisnje, so, nije bas iz US sto ti kazes, pisem/pricam ja ovo dugo, nije ovo nista novo. I ovo sto radim nije protiv zakona, a nemam ni putera na glavi, cist sam kao suza - sto da se plasim onda. nek' se plase ovi lopovi...
Ja se lično skotova ne plašim.

Pa to ti pricam, koga bre da se plasim, ima bre da im se oduzme sve sto su pokrali od 45. na ovamo i tacka!!!!!!!

Kao prvo, crvena burzoazija ima da leti sa Dedinja, odakle su postene ljude izbacili iz kuca i gde su naselili svoje porodice i svoju kopilad. Pa ce onda sve iz kruga dvojke da vrate, pa dalje po celoj Srbiji isto tako. Pa ce da vrate sve pare sto im je Milosevic pocetkom devedesetih sa drzavnih racuna, iz deviznih rezervi, iz penzionih i zdravstvenih fondova, prebacio u inostranstvo - znaci naaase pare. Pa ce da vrate nezakonito stecene firme.

Pa ce onda da budu lustrirani, pa onda nek opet glume bizMismene, nek nose gajbice i beru breskve , da nam pokazu kako se to stice kapital, posto mi ne znamo.
Unfuckable Unfuckable 05:44 18.11.2007

Re: @UnFck

Zdravicu - da se mi sutra probudimo u Srbiji u kojoj si ti, sa tom pričom - nekim čudom, na poštenim izborima koje nisu kontrolisali & finansirali tajkuni, vojna sb i db - jer su išli baš tada da tetki daju lek - postao Prime minister..a onda se - recimo sutradan, ovi što su išli da daju lek...vrate nazad... - tvoja devojčica bi sama slavila rođendan, ako me razumeš.... a ti bi bio mrtav ladan...cool, štobisereklo
- znam da je grubo, al život u Srbiji nije nežan...a ni ovi što kao idu tetki po lek, veruj mi.
A ovi što se ljube s njima u usta ( s jezikom ! ) znaju to još bolje nego ti i ja .....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:58 18.11.2007

Re: @UnFck


Sto moram ja da budem Prime minister, ja ovde nisam uopste bitan, bitna je ideja koja je zapisana i koja mora da pobedi jednog dana, to je istorijska neminovnost - praksa je pokazala u bivsim zemljama Varsavskog Pakta. Ideja ce ih skenjati brate kako ne razumes.
Unfuckable Unfuckable 06:07 18.11.2007

Re: @UnFck

Bojan Zdravic

Sto moram ja da budem Prime minister, ja ovde nisam uopste bitan, bitna je ideja koja je zapisana i koja mora da pobedi jednog dana, to je istorijska neminovnost - praksa je pokazala u bivsim zemljama Varsavskog Pakta. Ideja ce ih skenjati brate kako ne razumes.



Bro,
postavio sam hipotetičnu situaciju da shvatiš nivo smrzavanja kojem bi neko "odlučan" bio izložen, akoseusudidadirne - podvarijanta, the surovija : možda bi ti i slavio rođendan ....homealone.
To je igra.
Dešava se.
Stalno.
Unfuckable The Primećuje
( copyright by Mungos The Bro )
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:30 18.11.2007

Re: @UnFck


Razumem te ja, ipak zivite dugo u diktaturi i ne vidite joj kraja. Ne krivim vas, vodili su nas "opozicionari" (njihovi ljudi) koji su umesto rusenja rezima, 91. trazili ostavku Mitevica, 96-7 umesto rusenja rezima i hapsenja svih koji su pokrali izbore trazili i dobili mesta u upravnim odborima javnih preduzeca, kao i gradske poslovne prostore, 2000. umesto rusenja rezima - rusenje samo Milosevica.
Mnogo je kompromisa napravljeno, ko' je kusao sa Milosevicevog kazana, taj je i neku obavezu primio....

Ja na tom kazanu nikad nisam bio, zato ih se i ne plasim, a ti Bro, samo se cuvaj i nastavi da kucas iza nika, niko ti nista ne moze, samo hrabro tebra i ti i Mungos Tbra Ti The Odvazni

Unfuckable Unfuckable 06:46 18.11.2007

Re: @UnFck

umesto rusenja rezima - rusenje samo Milosevica




...eto trojke sa osam metara mladog Zdravića !!!

Mnogo je kompromisa napravljeno, ko' je kusao sa Milosevicevog kazana, taj je i neku obavezu primio....

...dal samo sa Miloševićevog...?

Kucanje iza nicka sleduje, naravno. Hvala na podršci.

Unfuckable The Zna Zašto
(copyright by Mungos The Bro )
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:55 18.11.2007

Re: @UnFck

Kucanje iza nicka sleduje, naravno. Hvala na podršci.

Unfuckable The Zna Zašto
(copyright by Mungos The Bro


Ma znam da znas, u svakom slucaju ces docekati rodjendan, hipoteticki sto kazes, homealone or whatever
vucko vucko 03:14 18.11.2007

Krelac ili pevac...

Ne sme više čovek da ustane od računara, kojom se brzinom stvari dešavaju...

Ja prosto ne znam na koga da uložim kvant energije u ovoj gistronisituaton.Kako li stoje na kladionici ?


Mislim da je najbolje poslužiti se logikom koju je koristio mali kobac (Henery the hawk) iz crtanog filma



Krelac ili pevac - biće dobra večera
Unfuckable Unfuckable 03:20 18.11.2007

Re: Krelac ili pevac...

biće dobra večera



..al kupljena u Maxiju....a još nedopečena
A ...- skupa.
Ali zato - neukusna.
Kakva gozba, jbt....
vucko vucko 03:27 18.11.2007

Re: Krelac ili pevac...


..al kupljena u Maxiju....a još nedopečena
A ...- skupa.
Ali zato - neukusna.
Kakva gozba, jbt....

Hm... ja sam to drugačije shvatio. Ajd da probamo ovako: koga više voliš: Miška ili Ugricu?
Unfuckable Unfuckable 03:37 18.11.2007

Re: Krelac ili pevac...

Hm... ja sam to drugačije shvatio. Ajd da probamo ovako: koga više voliš: Miška ili Ugricu?



hmmmm
...Slugu ili Gospodara ...
posto sam blagolevak...by default bi trebalo da sam na strani Sluge....mada mi smeta to što Sluga piška hunderd jrs u istu tikvu - i sad se setio da vidi ... - ok : Prosvetljeni Sluga...dešava se
Bedaya je što mislim da neće biti pečenja za večeru....moj tips.......
ko sa Radetom Terzićem
vucko vucko 03:51 18.11.2007

Re: Krelac ili pevac...

hmmmm
...Slugu ili Gospodara ...
posto sam blagolevak...by default bi trebalo da sam na strani Sluge....mada mi smeta to što Sluga piška hunderd jrs u istu tikvu - i sad se setio da vidi ... - ok : Prosvetljeni Sluga...dešava se
Bedaya je što mislim da neće biti pečenja za večeru....moj tips.......
ko sa Radetom Terzićem

Pa ok, videćemo, ali svakako ljubimica Pere Lukovića ne izgleda kao neko kome naprasno proradi savest...
Unfuckable Unfuckable 04:04 18.11.2007

Re: Krelac ili pevac...

Pa ok, videćemo, ali svakako ljubimica Pere Lukovića ne izgleda kao neko kome naprasno proradi savest...


.
..ok ...direktiva ...jasno je - svi to misle ovde.
Tj - niko ne misli da Služavka misli svojom glavom.
Pitanje je - zašto - ako pre 20 dana "nikonemapojma" o monopolu..seku vrpce & ljube se u usta (s jezikom!)
Šta se to tako gadno desilo ?
Usrali se od javnosti ? ...misssssim...Oni prave javnost...jbtšto bi se usrali od samih sebe ?
Al onda pada u vodu priča da tajkuni drže Srbiju.
Da je drže - ovo se ne bi dešavalo, kaj ne ?
vucko vucko 04:14 18.11.2007

Salata i vepar

Šta se to tako gadno desilo ?

Pa šta znam... meni prvo što je na pamet palo, kad ovo pročitah, bili su salata i vepar
Unfuckable Unfuckable 04:17 18.11.2007

Re: Salata i vepar

salata i vepar




...??????
vucko vucko 04:21 18.11.2007

Re: Salata i vepar

Unfuckable
salata i vepar




...??????


Unfuckable Unfuckable 04:39 18.11.2007

Re: Salata i vepar

mhmda.....
rascherechenog & proteranog tajkuna uvodimo na nikadbolljestojećeg ....ubedi me ?...a i rodbina su...prijatelji....malo li je..
To što se trolovalo na Kesovija - about - blogu ...ne znači come back...da je bio tako jak - ne bi mu uradili to što su mu uradili ...a - uradiše ga, justlikethat
jinks jinks 09:50 18.11.2007

Uskladjivanje zakona

Jel to MM postao pretnja i prepreka našim tolikoželjenim evrointegracijama.....???
U jednom od komentara na postu postavljeno je ovo pitanje ... da li proces integracije Srbije u EU, odnosno, odgovarajuce izmene u zakonodavstvu mogu da ugroze interese monopolista. Odnosno, da li ce prilikom daljeg sprovodjenja procedure (100% definisane od strane EU) integracije politickog i ekonomskog sistema Srbije u sistem EU doci na red i neki set antimonopolistickih zakona, koji Srbija neminovno mora/treba da usvoji. To bi trebalo vec sada (ako jeste slucaj) da bude poznato i politicarima, i ekspertima za EU integracije ... a poznato i monopolistima, ciji bi vrlo ozbiljni interesi time mogli da budu dovedeni u pitanje.

p.s.

Iz linkovanog teksta u Vremenu:

Nije teško odgonetnuti zašto je u nas mleko skuplje nego u Nemačkoj, što ovih dana svi potežu kao ključnu temu. Nemačka država sa svojim budžetom ne učestvuje sa oko 32 odsto u bruto nacionalnom dohotku kao što će naša. Proizvodnja je produktivnija i još je subvencionirana. I tek na trećem mestu, pod uticajem konkurencije, trgovačke marže su niže nego u Srbiji.
Pretpostavljam da subvencionisanje, kao nacin da se snize cene odredjene grupe proizvoda, ima dubljeg smisla samo na trzistima na kojima postoji realna konkurencija medju trgovcima. Kog uopste smisla ima da drzava bilo sta subvecnionise, ako se kroz marze monopoliste ... kakve god bile ... ta subvencije skrecu samo u jednu kasu (odlomi se i koja mrvica usput i baci je gde treba, sto je najgore). Tako da monopolisti, odnosno nedostatak konkurencije, obesmisljava svaki pokusaj drzave da subvencionise neke grupe proizvoda (eto jedne od mogucih koristi od konkurencije medju trgovcima :) ... posto deo subvencije direktno zavrsava u dzepu jednog coveka.
Unfuckable Unfuckable 13:50 18.11.2007

Re: Uskladjivanje zakona

Znamo dobro koliko i kako tajkuni & monopolisti mogu uticati na zakonodavstvo...tj donosioce zakona...to je prvi catch.
Drugi je u uticaju na sprovoditelje zakona
Možemo imati extrasuperultra dobar zakon - i da ga se ne pridržavamo, jer se sve nadamo da niko ne primećuje da neko drži 60 - 70 % tržišta.... - to je ono džeparenje u busu....džepare dok ne primetiš....
Konkurencija : ovo što ovde imamo je najobičniji privid.
Nadao sam se da će se nešto pomeriti ulaskom trećeg operatera mobilne telefonije - ali mi čak i to uspevamo da obesmislimo, veoma uspešno....olakšice koje se navodno daju korisnicima su dno - dna....što me navodi na pomisao da se ekipa malo izdogovarala međusobno....čovečanski...
Dakle, po meni - praistorija tržišta je na delu, još uvek. Ne znam koliko je realno očekivati nešto konkretno & korisno za krajnjeg kupca.
Uz to - skeptičan sam da će se neko sada, kao trgnuti i rešiti da se usklađuje sa EU ....lakši posao je da se obori Vlada...to tajkunima mislim da ne predstavlja nikakav problem, a i praktičnije je.....kasica se puni - bilo Vlade ili ne
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:41 18.11.2007

Re: Uskladjivanje zakona

Možemo imati extrasuperultra dobar zakon - i da ga se ne pridržavamo, jer se sve nadamo da niko ne primećuje da neko drži 60 - 70 % tržišta....

Ti kao da ne kapiras gde zivis, i da u Srbiji postoji grupa ljudi za koje zakoni na vaze. To je taj monopolski polozaj u odnosu na nas ostale koji nismo u toj grupi - za nas vaze zakoni, za njih ne. Ta grupa se zove saradnicka mreza tajnih policija.
Kako mi mozemo da konkurisemo njima u bilo kom pogledu, kad za nas postoje pravila/zakoni - a za njih ne.


Nadao sam se da će se nešto pomeriti ulaskom trećeg operatera mobilne telefonije - ali mi čak i to uspevamo da obesmislimo,

Možemo imati extrasuperultra dobar zakon - i da ga se ne pridržavamo


Pricas u prvom licu mnozine u oba quotes, koji ste to vi - sto se ne pridrzavate zakona
Unfuckable Unfuckable 17:54 18.11.2007

Re: Uskladjivanje zakona

koji ste to vi

/quote]

...pa mi svi se ne pridržavamo Zakona, Zdraviću...jbt
Ovi što treba da ga sprovode - ne sprovode ga, mi što sve to gledamo i ne možemo ništa da uradimo - isto učestvujemo - pasivno - u tom nesprovođenju...napisao sam već gore da smo i dalje fuckin taoci, a SM je već odavno odsutan...
Za to vreme City Tycoon kasica uredno zvecka ...upadaju parice...iz svih pozicija...
Sad ćeš ti opet da mi kažeš da će da se pojavi opcija koja će sve to da reši - a ja ću tebi opet reći da taj koji krene to da reši., neće živ dočekati popodne istog tog dana.
Mene više zanima ko kontroliše ovu zemlju : tajkuni ili političari ?
Ispada da je kontrolišu političari : jer, da je tajkuni kontrolišu, ne bi mogla da im se dešava ovakva "halabuka" po medijima koja je i tema ovog bloga.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:21 18.11.2007

Re: Uskladjivanje zakona

Ovi što treba da ga sprovode - ne sprovode ga

Ok, ajde da kazemo krivi su znaci oni sto ih ne sprovode, krivi su oni sto ih krse, krivi su oni sto ne sankcionisu ove sto krse. Znaci kriva je Vlada, Skupstina, sudstvo, policija i tajna policija - svi zajedno. Ja ti pricam uporno da su svi oni iz jedne iste udbaske kaste - saradnicke mreze tajnih policija. Nadam se da znas da iole jaci pribatnik - bizMismen u Srbiji je clan te saradnicke mreze. Nadam se da kapiras sve ovo sto sam napisao - da za sve njih gorepomenute ZAKONI NE VAZE.

Ovi što treba da ga sprovode - ne sprovode ga, mi što sve to gledamo i ne možemo ništa da uradimo - isto učestvujemo - pasivno - u tom nesprovođenju...

Pa ovde gresis prijatelju, ne mozemo mi da snosimo krivicu zato sto ONI krese zakon. Mi mozemo da snosimo krivicu - ako ga mi krsimo.
Sad ćeš ti opet da mi kažeš da će da se pojavi opcija koja će sve to da reši - a ja ću tebi opet reći da taj koji krene to da reši., neće živ dočekati popodne istog tog dana.

Necu - ne zelim da te ubedjujem da promenis misljenje
Mene više zanima ko kontroliše ovu zemlju : tajkuni ili političari ?

Ovo cu probati ponovo da ti objasnim, jer vidim da ne razumes, politicari i tajkuni su svi delovi saradnicke mreze tajnih policija. Nadam se da znas sta je klasa u drustvu, drustveni sloj, kasta. Eto to ti je to, udbaska kasta koja valada Srbijom od 45. U toj klasi se naravno svi ne bave istim poslom, vec neko politikom, neko privredom, bizMisiom, naukom, verom, umetnoscu.....


Ako ti je ovo sve jasno, i ako se slazes eventualno samnom, mozemo da nastavimo na temu kada ce u Srbiji poceti da se postuju i primenjuju zakoni.
gordanac gordanac 10:46 25.11.2007

----

....računam, na tvom postu je tema "blogovski" otvorena, kad ti čitam "follow up" komentare, vidim da i dalje oštrooko pratiš temu i bez ikakve sumnje da već znaš ovu vest, rešila da ipak ostavim link kao komentar...
Negde si pitao (konstatovao) "izgubila se tema mnopola"...pa, samo da kažem - nije i neće.
О контрер, мон фрер, reklo bi se na stranim jezicima...tema se tek otvara...
Unfuckable Unfuckable 10:30 27.11.2007

Re: ----

!!!!!
Nisam verovao da još pratiš ovu "praistoriju"....eto, opet predubeđenja...a lepo su me učili - tamo gde su me učili da svakom razgovoru, pa makar prekoputa bio i Staljin lično (nenamerno poređenje !) pristupam sans prevision
Inače, nisam mislio na Leclerc...da se odmah razumemo.... ; )))))
Oštrooko pratim, kako si lepo primetila - jer sada več počinje da mi liči na The Game ( još jedan ljubitelj DB nameštaljki, šta da radim...)
naročito ako pročitaš vest u današnjoj Policiki.... - baš liči : prvo te nalože, "nahrane" pa te pošalju u slepu ulicu ...ko i moju ex firmu, uostalom...

[/url][url=http://][url=http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=49044]
...još kada bi naučio da dam linku neko ime .... ; )))))
gordanac gordanac 11:52 27.11.2007

:))

e, kako li ti je uspelo ovo sa linkom :)))))
a još i radiiiiiii

p.s. javim se još jednom posle, imam rašta :))
Unfuckable Unfuckable 11:59 27.11.2007

Re: :))

gordanac
e, kako li ti je uspelo ovo sa linkom :)))))
a još i radiiiiiii

p.s. javim se još jednom posle, imam rašta :))



ok, narafski....ček da vežbam malo linkovanje ...

http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=48530

zanimljivo.
p.s. : nikad neću naučiti da imenujem link ( kao ono što si ti gore uradila sa "umetnikom" ...) ...pa ybt, jedva sam i ovo uradio kako treba ... - iz 155. pokušaja...
- nađem stranicu koju želim i kopiram link
- pejstujem ga u moj tekst
- prevučem mišem - "označim"..
- kliknem u "link" prozorče
- otvori mi, sa već gotovim http:....
- ja pejstujem tu link ili var. 2 - samo kliknem ok bez pejstovanja
- u tekstu mi izađe jedan običan i jedan hiperlinkovani link
- onda ja briskam jedan ili drugi - već ni ja ne znam koji, eda bi ostao samo hiperlink....to još i uspem...sometimes.. ; ))))
...ali da tom linku dam neko drugo ime, osim toopavog "http...." ...nema shaye....za sada ...

Ali link je zanimljiv, mislim nije nova vest...ali u svetlu nekih novih događaja ...pa i današnjih (rekoh li - Policika...?)...
Unfuckable Unfuckable 13:17 27.11.2007

Re: :))

..i ovo ..

ovde

jeeeeeahhhhhhhhhh !!!!!
mali korak za computergeeks, ali.....

...hm ...izgleda da sam ipak nešto zeznuo

ponovo
gordanac gordanac 13:55 28.11.2007

:))))

bravo!
I mislim da slobodno možeš u svoj "nick" da dodaš i "hawkeye", što se mene tiče, nešto kao "devojačko prezime" :)))
I konkurencija i korupcija će biti vrlo vidljive institucionalne teme...a za sve ostalo - vidiš ti to sve hawkeye! :))
Unfuckable Unfuckable 15:40 28.11.2007

Re: :))))

.....hvala na komplementi......
ali odgovor ti je čista diplomatija...meni ovo što je navedeno pod, treba li reći, majstorski plasiranim linkovima gore, ukazuje da :
- "svet" šalje poruku da sa tajkunima treba razgovarati ( u sred one dževe oko "dokumenta"..." ) - tajkuni su nezaobilazni faktor mira ....javlja mi se....
- neko iz sveta ( ili "polusveta" ** ) je debelo navukao nekoga na tanak led sa tim dokumentom...
- nikome ne pada na pamet da dira tajkuna(e) & ispituje monopol - videti pod : "prodaja državnog udela u C marketu" + "nema Anketnog odbora za ispitivanje monopola dok se ne dokaže da je svemir beskonačan" + "ukidanje savete ...Verice Barać tj osnivanje Agencije za to isto - koja će, naravno, raditi sve od početka.."
misssssimmm...kopča li se iko na leđima ?
Ne pretendujem da mogu dobiti direktne odgovore na ove moje "teorije".
S druge strane - ne mogu da proniknem krajnji cilj - osim kod podmetačine "dokumenta" a i tu nisam siguran da sam u pravu. Ali kad pomislim na onu staru narodnu : "Nikada nije na odmet dozvoliti političkom suparniku da se malo povalja u kaljuzi" znam da je to prvo & sigurno.

** : shadowmans, sekuritatea...whatever
gordanac gordanac 17:35 28.11.2007

umesto odgovora...

...kažem ja - hawkeye
I još jednom - sledi jača institucionalna borba protiv korupcije, a za konkurenciju na tržištu (sudovi, tužilaštva, Komisija za konkurenciju, kontrola primene anti-monoposkih mera, Komisija za ispitivanje "pranja novca", evropski monitoring, sve to postoji i neće da stoji, već će da radi....). Ako me pitaš - a što to već ne radi, najtačniji bi bio dečiji odgovor "zato", a objašnjenje je - faza tranzicije, svi su je prešli, ne možemo je izbeći, ništa se ne dešava zato što bi trebalo i što je normalno, već kad se steknu svi uslovi da se desi...U razvijenim, stabilnim društvima za mnogo tema su se takvi uslovi već stekli u bližoj ili daljoj prošlosti, pa izgleda da su "oduvek". Nisu. A jednom će i kod nas izgledati da je oduvek...skorije nego što bi se mnogima svidelo...
Da li Savet ili Agencija, o tom-potom, čak i ako bude Agencija - ništa se ne radi "iz početka", nikako.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana