Gost autor| Hronika| Kultura| Politika

Хрватска

antioksidant RSS / 05.01.2010. u 13:37

Избори

У другом кругу председничких избора у Хрватској "снаге ће одмерити" два кандидата "левице": Иво Јосиповић из СДП-а и Милан Бандић, до скоро такође члан СДП-а. Јосиповић је стекао "предност" у првом кругу јер је за њега гласало скоро 33% изашлих а за Бандића мање од 15%. Рекло би се да је други круг готово формалност.
Да ли је?
У другом кругу су свакакве прерасподеле гласова могуће па није лоше погледати резултате првог круга поново. Гласало је мање од 2 милиона гласача. Мање од половине.
(Јосиповић 33%, Бандић 15%, Хебранг 12%, Видошевић 11%, Пусић 7%, Приморац 6%, Туђман 4%,
Кајин 4%, Јурчевић, Микшић, Шкаре Ожболт и Вукшић сви мање од по 3%)
На први поглед идеално за Јосиповића, идеално за регион, јер је Јосиповић кандидат грађанске левице, спреман за отвореност и сарадњу.
Али ....Kандидати левице су освојили око 45% гласова (Јосиповић, Весна Пусић и истранин Кајин) а кандидати деснице (практично сви остали) око 40% уз "недефинисаног" Бандића и "независних" 15%. "Предност" више није тако велка.
Грађанске опције ће гласати за Јосиповића, то је јасно али какво гласање се очекује од деснице у другом кругу?
Десница је тренутно заузета цепањем ХДЗ-а (Санадер је после најаве повратка у политику по кратком поступку искључен из странке), стожера онога што се у Србији зову "домаћинске вредности", грађанска опција осећа да може да зада јак ударац владајућој десници, што је свакако мотивишући фактор који не треба занемарити. Али кад смо већ код "мотивишућих фактора" да ли је било право време да Србија подноси своју контратужбу?
Бандићев основни квалитет је "независност". Страначки договори су се смучили гласачима и у Хрватској тако да је Бандићу било релативно лако да се отресе чињенице да је био перјаница СДП-а годинама (вишегодишњи градоначелник Загреба) и да на себе обуче одело човека који не жели да слуша странке већ само гласаче. То је јак Бандићев аргумент (искључен из СДП-а пошто је поднео кандидатуру за председника) нарочито уз бледог Јосиповића на кога је лако налепити СДП и недостатак сопственог чврстог става (што наравно не значи да је то тачно, нешто слично се причало о Јадранки Косор па питајте Санадера шта данас мисли о томе).
Бандић свесно игра на карту популизма. Можете се смејати његовом проклизавању при покушају постављања венаца у Брчком али... Чуо сам да се на том снимку може видети и упоран човек који је спреман и на коленима до свог циља.
Неће бити Јосиповићу лако у другом кругу а ако Бандић тесно победи нека упути захвалницу и на ову страну. Да се у правом тренутку подгреју страхови и мржње бар на Балкану никада није био проблем.

......................................

 



Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 13:56 05.01.2010

Bandić ume da me nasmeje

do suza ali njegovo populisticko poigravanje može da osvaja simpatije ali i pravi ridikula od njega što nije dobra preporuka za predsednika kod konzervativnog balkanskog biračkog tela. No ono što je stvarno Bandićev slabi stomak su korupcijski repovi iy ZG, koliko vidim kao posmatrač iz komšiluka, biračko telo je u vreme krize voljno za promenu koruptivne političke scene, Bandić ne može biti simbol promene....
antioksidant antioksidant 15:06 05.01.2010

Re: Bandić ume da me nasmeje

biračko telo je u vreme krize voljno za promenu korumptivne političke scene

to jeste jak adut sdp-a
samo postoji problem sto je sdp stranka koja je vrlo aktivna i vrlo velika vec jako dugo
glasacima je lakse da nekog "nezavisnog" dozive kao nosioca promene
ne zaboravi da desnica nema "svog" kandidata sada
duboko je more iz koga bandic sada peca...
videcemo
ja bih licno vise voleo josipovica ali on ne bi trebalo da se opusta ...
reanimator reanimator 14:06 05.01.2010

...

Drugi
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:13 05.01.2010

Re: ...

Ti si mi nešto poznat
:)
Biljana 77 Biljana 77 14:45 05.01.2010

Re: ...

reanimator

Kakvi izbori u Hrvatskoj, pa ovo je događaj godine 2010. Unapred odgovorno tvrdim!
antioksidant antioksidant 15:09 05.01.2010

Re: ...

reanimator
Drugi

ako je adam prvi a ti si drugi....
imas li nesto da nam kayes o sebi i promenama koje su ti se desile poslednjih dana....
reanimator reanimator 15:19 05.01.2010

Re: ...

dobrosavljevic_m
Ti si mi nešto poznat
:)

Da,da..znam...ali da znaš..nisam Brad Pit..samo ličim

Biljana 77

Kakvi izbori u Hrvatskoj, pa ovo je događaj godine 2010. Unapred odgovorno tvrdim!

Hvala, hvala..
To mi bila jedna od novogodišnjih odluka
dunjica dunjica 15:46 05.01.2010

Re: ...

Kakvi izbori u Hrvatskoj, pa ovo je događaj godine 2010.


Po meni je događaj godine izbacivanje Sanadera iz HDZa. Djeluje daleko blagotvornije na Hrvatsku nego išta u ovom trenutku, a i obećava...
libkonz libkonz 16:43 05.01.2010

Re: ...

Vratio se Re!!! Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
NNN NNN 17:48 05.01.2010

Re: ...

Vratio se Re!!!
Krug se zatvorio.
Re se vratio upravo na mesto sa kog je pobegao.
Sve je počelo tako što je na nekom od ranijih AO blogova Re isprozivao Ćirkovića, a ovaj mu je zapretio da ima da ga nađe preko IP adrese i da ga ošiša na svoju frizuru

sREćna nova godina!!!
maksa83 maksa83 20:13 05.01.2010

Re: ...

reanimator
Drugi

Drž' ga!

(Pucajte u kolena ako treba, zalečićemo ga posle, sve to moderna medEcina sredi...)
reanimator reanimator 10:02 06.01.2010

Re: ...

libkonz
Vratio se Re!!! Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Da,da..svemu dodje kraj, pa i apstinenciji
(ovime diskretno dajem podršku apstinentima svih boja da budu strpljivi)

NNN
Krug se zatvorio.
Re se vratio upravo na mesto sa kog je pobegao.
Sve je počelo tako što je na nekom od ranijih AO blogova Re isprozivao Ćirkovića, a ovaj mu je zapretio da ima da ga nađe preko IP adrese i da ga ošiša na svoju frizuru
sREćna nova godina!!!

Objection!
Otišao sam nakon što sam se na jednom blogu jedva obuzdao da ne podržim JT, što je bio jasan signal da sam skroz out i da mi treba pauza :)

maksa83

Drž' ga!

(Pucajte u kolena ako treba, zalečićemo ga posle, sve to moderna medEcina sredi...)

Pazi...vraćam se u etapama :)
Prva faza : nem
Ono..gde li je bio do sada i sl, a ja
Druga faza : mistik
Gde li je bio do sada i sl, a ja : eee moj ti...gde sam bio..(zagonetno zagledan u daljinu)
Treća faza : navodjenje na pogrešan trag
Kačenje youtube tropical hitova, kako bi se pomislilo da sam bio na Ibici, pa sam pod utiskom
Četvrta faza : političar
Otvaram afere po blogu, kako bih izašao iz fokusa
Peta faza : zaborav
Sve je kao pre..tra la la..i nikome ne objašnjavam da sam zapravo bio nevidjeno dosadan
myredneckself myredneckself 10:38 06.01.2010

Re: ...

Kačenje youtube tropical hitova,


akomodaj se ti još malo i nigde ne mrdaj, evo ja ću...jeeeeeee, vratio se, SNG
maksa83 maksa83 10:43 06.01.2010

Re: ...

Kačenje youtube tropical hitova, kako bi se pomislilo da sam bio na Ibici, pa sam pod utiskom

Čisto da znaš, ta faza ima svoje ime - zove se koko-džambo (po najgorem ikad tropical hitu).
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:09 05.01.2010

A evo kako bi se snašli na Facebooku :)

antioksidant antioksidant 15:11 05.01.2010

Re: A evo kako bi se snašli na Facebooku :

:)
drug.clan drug.clan 14:42 05.01.2010

nema razlike u ...

E tako je svejedno i hrvatima i okolini i dalekom svetu ko ce da pobedi.

Kao da ce biti neke razlike osim u izgledu i boji glasa?!
antioksidant antioksidant 15:09 05.01.2010

Re: nema razlike u ...

drug.clan
E tako je svejedno i hrvatima i okolini i dalekom svetu ko ce da pobedi.

Kao da ce biti neke razlike osim u izgledu i boji glasa?!

to je valjda dobra stvar?
drug.clan drug.clan 15:59 05.01.2010

Re: nema razlike u ...

antioksidant
drug.clan
E tako je svejedno i hrvatima i okolini i dalekom svetu ko ce da pobedi.

Kao da ce biti neke razlike osim u izgledu i boji glasa?!

to je valjda dobra stvar?


nije "a priori" bolje, potpuno odsustvo demokratije nikako ne moze biti dobra stvar, narocito ako plan koji su im zadali nije bas povoljan po narod

meni se cini da plan koji se sprovodi vec dve tri decenije a koji se nastavlja nije nikako dobar po stanovnike hrvatske, po tom planu uzece im vise, zaduzice ih vise i dace im manje .....
antioksidant antioksidant 16:13 05.01.2010

Re: nema razlike u ...

mislio sam vise u kontekstu da je dobro sto politicka situacija vise nije tako uzarena...
Biljana 77 Biljana 77 15:00 05.01.2010

A sad ozbiljno..

Imam utisak da su njihovi izbori * mnogo bolji od naših.. Kod nas se uglavnom glasa PROTIV.. Koliko sam u kontaktu sa ljudima tamo (a imam blisku rodbinu) oni već neko vreme praktikuju da glasaju ZA.

* izbori kao opcije, ne kao sam čin glasanja za političke partije/kandidate
antioksidant antioksidant 15:11 05.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

Imam utisak da su njihovi izbori * mnogo bolji od naših..

nase opcije pravimo mi...
a i kako bi smo mi bez sundjer boba?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:28 05.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

pobeđuje josipović.
i treba.
bandić je tačno ono što mu prezime kaže, muljator... tajkun... etc...
antioksidant antioksidant 16:14 05.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

el,
kako je tebi sve jednostavno i jasno...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:59 05.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

antioksidant
el,
kako je tebi sve jednostavno i jasno...

ne znam čemu zajedljivost?
hoćeš da se ne javljam na tvom blogu?
samo kaži, slušam.

p.s. mayo ti je rekao tačno što i ja. a on je čovek odande.
biće da zna kako im je i ko je ko.
antioksidant antioksidant 10:11 06.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

hoćeš da se ne javljam na tvom blogu?

ne, necu to
a ako zvucim zajedljivo to je verovatno sto ja stvarno ne vidim slicnost izmedju onoga sto je napisao mayo i ovog sto si napisala ti
tvoja poruka je previse jednostavna, bez argumenata
samo
pobedice josipovic
bandic je muljator

i kraj razgovora
a dobrodosla si uvek
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:52 06.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

tvoja poruka je previse jednostavna, bez argumenata
samo
pobedice josipovic
bandic je muljator
i kraj razgovora

pa, pratim političku scenu u hrvatskoj dok nam rra ne ukine i hrt kao cg.
znam od prijatelja i preko štampe ko je bandić i šta je radio.
a malo izgugluješ i sve to vidiš.
osim toga, ispitivanje javnog mnjenja pokazuje da josipović vodi sa popriličnom razlikom.
dakle, mogla sam da pišem čaršaf al računam da ljudi prate.
sve je ok.
no hard feelings:)))
antioksidant antioksidant 13:00 06.01.2010

Re: A sad ozbiljno..

osim toga, ispitivanje javnog mnjenja pokazuje da josipović vodi sa popriličnom razlikom.

dao sam link dole jednog od dva poslednja istrazivanja
josipovic 55
bandic 45
(drugo kaze josipovic 55, bandic 38, ostalo neodlucno)

ako uracunas efekat onih koji nece javno reci da ce glasati za bandica....

nije ivo toliko siguran
zelim mu najbolje
(za razliku od tadica i jeremica)

sve je ok.
no hard feelings:)))

sentinel26 sentinel26 16:37 05.01.2010

Glasovi

hrvatske dijaspore su okrenuti prema Bandiću.
Josipović nije bio ni na trećem mjestu kod dijaspore u prvom krugu, ali i kod njih je bila mala izlaznost.

Antikampanja protiv Josipovića iz Srbije će se obiti o glavu njenim tvorcima u dogledno vrijeme. Ona pokazuje da se njeni tvorci nijesu odrekli svojeg nacionalizma i da ozbiljno računaju na taj korpus glasova za svoje izbore i pobjeda Josipovića im ne bi odgovarala.
Ni po cijenu poraza na izborima on neće povući tužbu, a osim toga to ("povlačenje" ) i nije u njegovoj nadležnosti.

topcat topcat 16:58 05.01.2010

Bandić u snijegu

scena koja može imati i drugo značenje, a reakcija protukandidata - uglavnom ismijavanje - govori ponajviše o njima, tko zna gledati. Bandić poručuje da će služiti državi - ostali mu odgovaraju da je budala, te da im takvo što ne pada na pamet. Kome će, dakle, oni služiti ako zasjednu na tron?

(Ne)odaziv birača govori o stanju nacije koja je čekala promjene onog davnog 3. siječnja i razočarala se. Promjena nema, osim na gore...

Nisam se na vrijeme registrirala i ne mogu glasati van Hrvatske. Možda mi je i drago jer ne znam šta bi zaokružila. Tko je manje zlo?
Bandić definitivno nije moj kandidat, ali ne mogu dati glas ni bivšem profesoru, jedinom u dugačkoj povijesti mog školovanja, s čijeg se predavanja baš ničeg ne sjećam. Ni jedne jedine rečenice, pa ni sa ispita. Vođa treba imati karizmu, Josipović je sa svim svojim poznavanjem stranih jezika - nema.

mayo1 mayo1 18:24 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Bandić definitivno nije moj kandidat, ali ne mogu dati glas ni bivšem profesoru, jedinom u dugačkoj povijesti mog školovanja, s čijeg se predavanja baš ničeg ne sjećam. Ni jedne jedine rečenice, pa ni sa ispita. Vođa treba imati karizmu, Josipović je sa svim svojim poznavanjem stranih jezika - nema.

Mislim da nam je dosta ovih s "karizmom".
Vrijeme je da predsjednik države bude prvenstveno pošten čovjek, bez putra na glavi, koji će slijediti i poštovati hrvatski ustav i zakone i ukazivati na loše pojave u društvu i državi.
I primjereno i kulturno predstavljati zemlju.
Sve to Bandić nije i ne može biti.
Obmanjivanje glasača i lupetanje o "pokretanju Hrvatske", "otvaranju novih radnih mjesta" i slične gluposti koje nemaju veze sa predsjedničkim ovlastima, dovođenje Zagreba na rub bankrota, silne korupcijske afere u koje je umiješan, otpuštanje policajca koji ga je zaustavio zbog vožnje u pijanom stanju... a o nastupu i načinu ophođenja da ne govorim.
Josipović je možda običan i "dosadan", ali nije novokomponirani "poduzetnik" i kao takav je idealan za predsjednika.
Želim živjeti u dosadnoj zemlji sa dosadnom vladom i dosadnim predsjednikom.
Dosta više karizmatičnih vođa, revolucionara, vizionara, pokretača... na moju grbu.
dunjica dunjica 18:31 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Želim živjeti u dosadnoj zemlji sa dosadnom vladom i dosadnim predsjednikom.
Dosta više karizmatičnih vođa, revolucionara, vizionara, pokretača... na moju grbu.


AMEN!

(Dodatak: I da nas ima samo još u sportskim vijestima.)
buba_truba buba_truba 18:53 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

mayo1
Josipović je možda običan i "dosadan", ali nije novokomponirani "poduzetnik" i kao takav je idealan za predsjednika.
Želim živjeti u dosadnoj zemlji sa dosadnom vladom i dosadnim predsjednikom.
Dosta više karizmatičnih vođa, revolucionara, vizionara, pokretača... na moju grbu.

Sve si lepo rek'o.
Samo je problem što ti "obični i dosadni" s početka priče vremenom postanu "neobično aktivni".

Ma, izvini... samo loše iskustvo, pa mi tako dođe da nikome nije za verovati. A volela bih da si u pravu, da bar vama krene nabolje, pa da se prenese dalje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:02 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

ali ne mogu dati glas ni bivšem profesoru, jedinom u dugačkoj povijesti mog školovanja, s čijeg se predavanja baš ničeg ne sjećam. Ni jedne jedine rečenice, pa ni sa ispita.

možda si bežala sa časova:))
ništa nije isključeno.
harizmatični su nas i doveli do ove mrtve tačke iz koje ne možemo ni makac.
al eto, šteta da nisu hebrang ili tuđman junior ušli u drugi krug.
prosto ne zna čovek za koga bi glasao.
Doctor Wu Doctor Wu 22:25 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Želim živjeti u dosadnoj zemlji sa dosadnom vladom i dosadnim predsjednikom.

Ovo je, od reci do reci, ono sto je Vojislav Dr Kostunica (inace Josipovicev kolega) pozeleo gradjanima Srbije 6.10.2000.
mayo1 mayo1 22:46 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Doctor Wu Ovo je, od reci do reci, ono sto je Vojislav Dr Kostunica (inace Josipovicev kolega) pozeleo gradjanima Srbije 6.10.2000.


Koštunica je očito lagao:
buba_truba
Samo je problem što ti "obični i dosadni" s početka priče vremenom postanu "neobično aktivni".
Ma, izvini... samo loše iskustvo, pa mi tako dođe da nikome nije za verovati


Za Josipovića ćemo tek vidjeti...
drug.clan drug.clan 22:47 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Doctor Wu
Želim živjeti u dosadnoj zemlji sa dosadnom vladom i dosadnim predsjednikom.

Ovo je, od reci do reci, ono sto je Vojislav Dr Kostunica (inace Josipovicev kolega) pozeleo gradjanima Srbije 6.10.2000.


Pa zar sada nije bas tako kako nam je Vojislav Dr. Kostunica pozeleo?

Za koga god glasali nista se novo i drugacije nece desiti. Cista dosada u kojoj je jedina promena ta da li je u vasem dzepu necija leva ili desna ruka.
Doctor Wu Doctor Wu 23:17 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Koštunica je očito lagao:

Mene uvek iznova iznenadjuju odrasli ljudi koji mogu verovati bilo kom politicaru.
I, iskreno, nije da im ponekad ne zavidim na tome.
mayo1 mayo1 23:41 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Mene uvek iznova iznenadjuju odrasli ljudi koji mogu verovati bilo kom politicaru.
I, iskreno, nije da im ponekad ne zavidim na tome.

Država mora imati predsjednika, vladu... a to se rješava izborima.
Što je alternativa?
Izigravati "više biće", ne izlaziti na izbore, onda kukati zbog rezultata i - zbrisati iz zemlje?
I pametovati onima koji su ostali kako su naivni? Jer izlaze na izbore i glasaju.
Ja živim u Hrvatskoj i ne smatram da je svejedno Bandić ili Josipović.
Premda je realna vlast u rukama Vlade i Predsjednik nema gotovo nikakve ovlasti on ipak predstavlja državu.
I da citiram Slovence u drugom krugu su ostali "Capone i gospodin".
Ja biram gospodina.


maksa83 maksa83 23:43 05.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Vrijeme je da predsjednik države bude prvenstveno pošten čovjek, bez putra na glavi, koji će slijediti i poštovati hrvatski ustav i zakone i ukazivati na loše pojave u društvu i državi.

Drugari, nadam se da će ovo proći lakše od istine o Deda Mrazu koja nas sve stigne u nekoj dobi.

Neki osnovni podaci o planeti Zemlji:

Takvi ne ulaze u politiku.
Ako i uđu, ne dospeju daleko - ispadnu brzo ili bezopasno tavore na totalnim marginama.
Ako dospeju daleko, onda svakako ne budu više onakvi kakvi su ušli.
Zemlja rotira oko Sunca.
Deda Mraz ne postoji.
adam weisphaut adam weisphaut 08:40 06.01.2010

Re: Bandić u snijegu

scena koja može imati i drugo značenje, a reakcija protukandidata - uglavnom ismijavanje - govori ponajviše o njima, tko zna gledati. Bandić poručuje da će služiti državi - ostali mu odgovaraju da je budala, te da im takvo što ne pada na pamet. Kome će, dakle, oni služiti ako zasjednu na tron?

A ja mislio da je poruka da je ridikul koji će napraviti sve da bi osvojio simpatije puka?
Uzgred koju će državu da služi? Herceg Bosnu? BIH?
antioksidant antioksidant 10:17 06.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Uzgred koju će državu da služi? Herceg Bosnu? BIH?

republiku srpsku
(njima je kao i nama u ustavu da je se sluzi narodu (hrvatima ili srbima) - drzava je tu neznatno nebitnija)
dunjica dunjica 12:34 06.01.2010

Re: Bandić u snijegu

i - zbrisati iz zemlje?


Nemoj tako, zemljače. Svatko nosi svoj križ.
mayo1 mayo1 14:29 06.01.2010

Re: Bandić u snijegu

Nemoj tako, zemljače. Svatko nosi svoj križ.


Ma, daj... ne mislim na tebe

Nesuglasje u mišljenju sa DrW.
topcat topcat 06:18 07.01.2010

Re: Bandić u snijegu

mayo1

Dosta više karizmatičnih vođa, revolucionara, vizionara, pokretača... na moju grbu.

A...misliš da ovaj gljivasti neće biti na tvoju grbu? ; )

To EL:
Ne, nisam nigdje bježala, bio je obavezan predmet, blok sat jednom tjedno, dva semestra.


Bili Piton Bili Piton 18:14 05.01.2010

...

Али кад смо већ код "мотивишућих фактора" да ли је било право време да Србија подноси своју контратужбу?


Dobar argument, prihvatam. Priznajem da nisam to uzeo u obzir uopste u svojim razmisljanjima na tu temu.
Doctor Wu Doctor Wu 06:46 06.01.2010

Re: ...

Dobar argument, prihvatam. Priznajem da nisam to uzeo u obzir uopste u svojim razmisljanjima na tu temu.

Zasto je dobar argument? Pa ni Hrvati nisu gledali da li je "vreme" da se priznaje Kosovo, da se podnosi tuzba, nego su isli za nekim svojim interesima (koji ocito ne idu u pravcu normalizovanja odnosa sa Srbijom). Tadic je, pa i Jeremic, vise puta dao jasne signale da bi radije gledao normalizaciju odnosa nego sudjenje, ali Hrvatima se ucinilo da se nesto moze dobiti iz pokretanja procesa. Kontratuzba je iznudjen potez.

A kad je vec tako ne vidim zasto bi Srbiji bilo u interesu da u ovom trenutku ima lukavog, prepredenog i pametnog protivnika sa dobrim vezama u ICJ? Zar se nije lakse suditi protiv budale?
antioksidant antioksidant 10:15 06.01.2010

Re: ...

Tadic je, pa i Jeremic, vise puta dao jasne signale da bi radije gledao normalizaciju odnosa nego sudjenje


Mene uvek iznova iznenadjuju odrasli ljudi koji mogu verovati bilo kom politicaru.

wu, sam si sebi odgovorio
ako verujes tadicu i jeremicu onda slobodno poveruj i deda mrazu (cvetkovicu)

i jos nesto - ne sporim da je kontratuzba potrebna (ima ona i svoju pregovaracku i svoju pravnu (ovde delimicnu) logiku
pitanje je da li je kontratuzba morala biti zavrsena i podneta u vremenu izmedju 2 izborna kruga?

kome u srbiji odgovara da homogenizovana hrvatska desnica na glasanju u nedelju?

Zar se nije lakse suditi protiv budale?
pa i mi svoju budalu imamo (neznatno pismenija ali ....)
Doctor Wu Doctor Wu 10:33 06.01.2010

Re: ...

ako verujes tadicu i jeremicu

Huh? Gde je ovo napisano, tj iz cega sledi navedeno? (ne mora rec, cak ni slovo, mogu i interpunkcijski znaci).

Ovo me podseca na onaj odgovor maye (maya ili kakovec). Lepo mu se napise da ekstremno narcisoidnim manijacima nije preporucljivo verovati, ali on uporno pribegava oprobanim obrascima gospoda, naivci, mafijasi, nemoj mi soliti pamet. Ali, dobro, ovde i inace svako pre svega pise o sebi.
antioksidant antioksidant 10:46 06.01.2010

Re: ...

Huh? Gde je ovo napisano, tj iz cega sledi navedeno?


a zasto si ovo napisao?


Tadic je, pa i Jeremic, vise puta dao jasne signale da bi radije gledao normalizaciju odnosa nego sudjenje


ti verujes njihovim signalima ili ne?
ako ti ne verujes zasto se pozivas na njihove signale?
ako ti ne verujes zasto ocekujes da im hrvati veruju?

ili da skratim:
navedeno sledi iz gore citiranog

ne solim ti pamet
Doctor Wu Doctor Wu 11:07 06.01.2010

Re: ...

ti verujes njihovim signalima ili ne?
ako ti ne verujes zasto se pozivas na njihove signale?
ako ti ne verujes zasto ocekujes da im hrvati veruju?

Stvarno ne razumem zasto raspravu guras u ovom pravcu. Nikom ne verujem per se, nego na osnovu postupaka, a, u slucaju politicara, i izjava. Meni se cini da Tadic i Jeremic u slucaju Hrvatske nisu pravili glupe poteze i da su mnoge stvari uradili u iznudici. To nije pitanje verovanja i neverovanja nego jednostavno nekih procedura koje se moraju ispostovati, profesionalnosti, ako hoces. Potpuno je nebitno sta Hrvati misle o Tadicu i Jeremicu, nisu ih oni izabrali, a pominjem ih, pozivam se na njih jer su predstavnici drzave Srbije.

Stvarno ne razumem zasto bi oni morali imati vise obzira prema hrvatskoj unutrasnjoj politici nego sto Hrvati imaju prema srpskoj (Mesicevo teatralno zveckanje oruzjem, lupanje samara i cvrgi Tadicu i u vezi odnosa sa bosanskim Srbima i u vezi Kosova). Ja, na primer, nisam cuo ni jednog srpskog politicara da komentarise odnose Hrvatske sa zapadnoherecegovackim Hrvatima, a mnogo sam puta citao sta Hrvati imaju da kazu na obratnu temu.
antioksidant antioksidant 11:17 06.01.2010

Re: ...

Stvarno ne razumem zasto bi oni morali imati vise obzira prema hrvatskoj unutrasnjoj politici nego sto Hrvati imaju prema srpskoj

ok wu, ponovo:
pricam o tajmingu podnosenja kontratuzbe
sta bi se drasticno lose desilo srpskom interesu da je tuzba zavrsena i podneta 11 januara?
Meni se cini da Tadic i Jeremic u slucaju Hrvatske nisu pravili glupe poteze i da su mnoge stvari uradili u iznudici
tvoje misljenje. samo bih voleo da znam sta je iznudilo da sada podgrejavaju pricu o genocidu?
(a ne skrecem ja pricu u tom smeru - ti si se pozvao na tadicevo i jeremicevo "davanje jasnih signala"

poenta je sledeca - ako srbiji vise odgovara josipovic za predsednika hrvatske onda je pogresno vreme za podnosenje kontratuzbe
ako srbija zeli bandica uradila je upravo ono sto mu moze pomoci


а ако Бандић тесно победи нека упути захвалницу и на ову страну. Да се у правом тренутку подгреју страхови и мржње бар на Балкану никада није био проблем


Bili Piton Bili Piton 11:55 06.01.2010

Re: ...

antioksidant

pricam o tajmingu podnosenja kontratuzbe


Upravo tako, Wu - samo na to sam mislio, jer ja vizavi kontraoptuzbe nemam nista nacelno protiv osim ako se ne povuce tuzba - jedino je mozda (to jest ne mozda, nego sigurno) bilo pametnije sacekati ishod izbora pa onda dalje delati u skladu s tim.

I samo jos ovo

Stvarno ne razumem zasto bi oni morali imati vise obzira prema hrvatskoj unutrasnjoj politici nego sto Hrvati imaju prema srpskoj


Zato sto principijelno necije lose ponasanje ne moze da mi bude uzor pa cak ni motiv. Osim toga, nije mi cilj da budem obziran prema njemu, vec gledam da izvucem korist za sebe.
Doctor Wu Doctor Wu 12:33 06.01.2010

Re: ...

Osim toga, nije mi cilj da budem obziran prema njemu, vec gledam da izvucem korist za sebe.

Upravo tako. Zato sam i napisao
A kad je vec tako ne vidim zasto bi Srbiji bilo u interesu da u ovom trenutku ima lukavog, prepredenog i pametnog protivnika sa dobrim vezama u ICJ? Zar se nije lakse suditi protiv budale?

Ponavljam, uopste ne mislim da je tuzba & kontratuzba dobra stvar i generalno smatram da su medjuslovenske zadjevice izuzetno losa stvar, ali ovo nije sukob koji je Srbija odabrala, a kad je vec tako onda, kao Srbin, mislim da je bolje imati za protivnika budalu.
antioksidant antioksidant 12:38 06.01.2010

Re: ...

mislim da je bolje imati za protivnika budalu.

mislis da je to motivacija nasim talentima da indirektno potpomognu bandica?

link
Bili Piton Bili Piton 12:48 06.01.2010

Re: ...

Doctor Wu

Ponavljam, uopste ne mislim da je tuzba & kontratuzba dobra stvar i generalno smatram da su medjuslovenske zadjevice izuzetno losa stvar, ali ovo nije sukob koji je Srbija odabrala, a kad je vec tako onda, kao Srbin, mislim da je bolje imati za protivnika budalu.


Nisam sasvim ispratio ovo (izvini, I'm multitasking) - koga smatras budalom, Bandica naspram Josipovica?


Doctor Wu Doctor Wu 13:00 06.01.2010

Re: ...

koga smatras budalom, Bandica naspram Josipovica?

Da.
Bili Piton Bili Piton 13:26 06.01.2010

Re: ...



Tja....ne znam stvarno sta je pametnije. Muka mi je vise iskreno od svega, fuck all. Videcemo sta ce biti za koji dan pa mozemo onda da nastavimo raspravu.
sentinel26 sentinel26 14:53 06.01.2010

Re: ...

Ponavljam, uopste ne mislim da je tuzba & kontratuzba dobra stvar i generalno smatram da su medjuslovenske zadjevice izuzetno losa stvar, ali ovo nije sukob koji je Srbija odabrala, a kad je vec tako onda, kao Srbin, mislim da je bolje imati za protivnika budalu.

Ne mislim da je Srbiji potreban protivnik, Tadiću možda jeste.

Nije isto napisati odgovor na tužbu i kontratužbu. Ovdje se priča kako su podnijeli obje.
Ta špekulacija neće dugo trajati, saznaćemo ubrzo šta su tačno podnijeli jer će MSP to sve dostaviti i Hrvatskoj

Za normalno i odgovorno ponašanje je podnijeti na vrijeme odgovor na tužbu.
Kontratužba je svojevrsno priznanje krivice ali sa ponudom opravdanja tj. alibija..

Ako je podneta i kontratužba onda to ima svoje ciljeve..

Kratkoročni :
- Pokušaj trgovine srpskim glasovima uoči II kruga izbora, koji je unaprijed bio osudjen na neuspjeh. Ružan potez, nije mu ni prvi a neće biti ni posljednji..

Dugoročni :
- Tadić zna da će mu za naredne izbore (svejedno koje ) biti potrebni glasovi srpskih nacionalista, a mobilizacija hrvstakih nacionalista može da pomogne ovdašnju..

- Pokušaj trajnijeg zadržavanja uticaja i kontrole Srba u Hrvatskoj da bi uz njihovu pomoć mogao uticati na Hrvatsku, jer su mnogi od njih počeli da misle svojom glavom i ne idu po "svoje" mišljenje u Beograd..

Za kratkoročni cilj bio mu je potreban Josipović, šef tima koji je posao tužbu.

A za ove dugoročne mu više odgovara Bandić, te ova njegova priča o tempiranju kontratužbe smiješna..

Lično ne vjerujem da su pisali i predali i jedno i drugo, već samo odgovor koji namjerno ovdje (radi mira u kući ) predstavljaju dvojako..
loader loader 18:00 06.01.2010

Re: ...

Bili Piton: "Videcemo sta ce biti za koji dan pa mozemo onda da nastavimo raspravu."

Aj' sad svi lepo u stanje hibernacije, dok se ne zbude to što će biti...





pa se za neki dan vidimo uz posthibernacijsku kafu :)



Ali, nakon toga, tema neće biti ova koju smo započeli i prekinuli kako bi je nastavili posle hibernacije...
Glavna tema će biti - ko je za vreme hibernacije hrkao, a ko ne :)
loader loader 03:52 06.01.2010

Serbia - Croatia

Dobar sus(j)ed para vredi ! .. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana