Društvo| Ljudska prava

Kastracija silovatelja i pedofila - za i protiv ?

sentinel26 RSS / 29.12.2009. u 16:19

"Na počinioce krivičnog dela silovanja trebalo bi primeniti najstrože kaznene mere, pa i uvođenje hemijske kastracije, zaključili su poslanici Skupštine Srbije."

I z v o r : Poslanici se zalažu za hemijsku kastraciju

Neki bi svakog božjeg dana da mijenjaju zakone koje i ne pokušavaju da primenjuju i poštuju.

Sjajna fora podmetanja kukavičjeg jajeta a sve u duhu populizma i prikrivanja sopstvene odgovornosti za kriminal u zemlji i situaciju u pravosudju koju su zahvaljujući spretnosti i nesebične pomoći ćutologa, umjesto prihvatanja žestokih kritika dobili čak i aplauze, za navodnu reformu koja se svela na izbor jednih a neizbor drugih sudija i tužilaca..

Sudije koje su učestvovale u izbornim kradjama bi verovatno trebali biti najrevnosniji u izricanju kazne “hemijske kastracije”.

Nijesu brojni silovatelji nastavili sa svojom djelatnošću zbog blagih kazni propisanih sadašnjim zakonima nego zbog neprimjenjivanja tih istih zakona..

Koliko je minimalnih - simboličnih kazni do sada izrečeno ?

Koliko je predmeta zastarelo ?

Koliki je broj pedofila koji su zahvaljujući vlastima izbegli čak i pojavljivanje na sudu ?

Koliko je sudija u sudske spise upisalo nacionalnu pripadnost silovane žrtve i zbog čega ?

Koliko se silovatelja branilo sa slobode ?

Koliko je tih i takvih sudija i tužilaca izabrano ponovo ?

Zašto za pedofile ne predlažete nikakvu kastraciju ?

Iz  “inicijalnog predloga“ V.Batića naprasno su izostavljeni pedofili. Zašto ?

Kao što ne možete da vratite smrtnu kaznu tako ni ovu sankciju nećete moći da uvedete jer vam to Ustav ne dozvoljava..

Željom za uvodjenjem te kazne vi se odričete mogućnosti  resocijalizacije počinioca.

Nakanom za uvodjenjem te kazne vi  pokazujete neke opasne porive i namere.

 

Šta još možete da predložite vi gospodo narodni tribuni i vaši popečitelji ?

Sakaćenje ? 

Sečenje ruku, nogu ?

Čupanje jezika ?

Sečenje nosa ?

Smudjenje ?

Vadjenje mazije ?

Postavite kazan  nasred skupštine pa prvo vi izvršite degustaciju i promociju vadjenja mazije.

Čim vi usvojite tu dopunu zakona svi silovatelji će duboko da se zamisle i najverovatnije sami sebe kastrirati...

 

Dobrovoljna kastracija pedofila o kojoj se priča u  Francuskoj neće pomoći rešenju ovog problema ali možda hoće vama da što duže ostanete na vlasti.

Zalaganjem za uvodjenje te kazne pokušava se skinuti odgovornost sa sebe, tj. sa vlasti.

Gospodo, kandidovali ste se za prihvat i sprovodjenje Lisabonskog sporazuma koga prati bezbroj drugih sporazuma i akata - bez obzira što ne oskudeva u ajatolasima - Srbija nije Iran.

Odmorite malo - ostavite piće ako vam škodi  !

Raspravu o odgovornosti za višemilionsko nezakonito trošenje para iz budžeta ste odložili za neka bolja vremena, odnosno na mesec-dva do pred naredne izbore..

Predlažem hemijsku kastraciju vaših poslaničkih plata i fizičku kastraciju vaših poslaničkih fotelja..

 

60157090.jpg&usg=AFQjCNHE_XPLwi7QpM_S3_pivMj33JXq8g 

 

 

 

 

 



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 16:20 29.12.2009

Poljska

Poljska izglasala kastraciju za pedofile i počinioce incesta.

Sprovodit će se nakon odsluženja zatvorske kazne.
ssvetlana92 ssvetlana92 16:48 29.12.2009

Re: Poljska

sentinel26
Poljska izglasala kastraciju za pedofile i počinioce incesta.

Sprovodit će se nakon odsluženja zatvorske kazne.

Ovo mi se dopada
sentinel26 sentinel26 17:07 29.12.2009

Re: Poljska

ssvetlana92
sentinel26
Poljska izglasala kastraciju za pedofile i počinioce incesta.
Sprovodit će se nakon odsluženja zatvorske kazne.
Ovo mi se dopada

Pazite u njihovoj odluci, nijesu obuhvaćeni svi silovatelji već samo pedofili (silovatelji lica mladjih od 15 godina ) i počinioci incesta.

U nekim drugim EU državama vodi se rasprava o dobrovoljnoj kastraciji. Francuska naprimer.
Don Salieri Don Salieri 22:25 29.12.2009

Re: Poljska

sentinel26

Sprovodit će se...

Protiv, sakacenja, smudjenja i slicnog!
Ja bi seksualne delikte kaznjavao strogim zatvorskim kaznama. Nazalost, u praksi podmitljivi drzavni sluzbenici, korumpirani politicari, crkveni velikodostojnici... su cesto nedodirljivi!



Krugolina Borup Krugolina Borup 09:34 30.12.2009

Re: Poljska

Poljska izglasala kastraciju za pedofile i počinioce incesta.


Kod njih je i abortus zabranjen.
Biblijska pravda, što bi rekli.
halman halman 10:32 30.12.2009

Re: Poljska

Ovo mi se dopada


И мени, ја би још нешто додао....
angie01 angie01 15:19 30.12.2009

Re: Poljska

halman
Ovo mi se dopadaИ мени, ја би још нешто додао....



evo ja vec neko vreme izbegavam da se izjasnim oko dodataka!
ervetor ervetor 18:11 30.12.2009

Re: Poljska

Apsolutno sam za kastraciju ali uz nekoliko uslova:

1) Da se svim vozacima koji bahatom voznjom izazovu tudju smrt, odseku obe ruke.

2) Da se huliganima koji prebiju neduzne gradjane i izazovu teze posledice odseku i ruke i noge i da im se ugrade tockovi da bi mogli da se krecu do stadiona, jer klubovi ipak moraju da zive od necega

3) Da se svim osobama koje zatraze uslugu za koju ostanu duzni i time oteraju drugi subjekat u dubiozu glava uroni u vlastiti izmet dok ne nastupi mozdana smrt

4) Da se ukine policija i sudovi i da gradjani glasanjem odlucuju da li je neko kriv i kako ga kazniti

5) Da se sa kastracijom pocne od Pahomija

Dakle, zar ne vidite ljudi da vam se stalno bacaju neke koske i da iznova stalnim poostravanjem postojecih zakona koje ne postuje ova drzava pokusava da pokrije vlastiti nerad.
O ovoj temi uopste nebi ni diskutovali da neko konkretan nije prerano pustio zlikovca iz zatvora.
Pa kako mislite da ce taj koji ga je pustio ranije iz zatvora sada naprasno krenuti da kastrira ljude okolo.
Shvatite da je problem u necemu drugom.
I ja imam cerke i znam o cemu govorim.
Mi moramo kastrirati nasu vlast ako ne pocne da radi ono za sta je birana...
sentinel26 sentinel26 18:18 30.12.2009

Re: Poljska

ervetor
Mi moramo kastrirati nasu vlast ako ne pocne da radi ono za sta je birana...

Za početak, pa da onda pogledamo šta je sa krivičnim zakonima.

Samo što ja ne vjerujem da oni kane početi da rade, prazne priče, servilnost gazdi, bezakonje i sl. dokazali su to višestruko.
sentinel26 sentinel26 23:23 30.12.2009

Krivična dela u KZ Srbije

KRIVIČNI ZAKONIK
("Sl. glasnik RS", br. 85/2005, 88/2005 - ispr., 107/2005 - ispr. i 72/2009)

KRIVIČNA DELA PROTIV POLNE SLOBODE

Silovanje
Član 178
(1) Ko prinudi drugog na obljubu ili sa njom izjednačen čin upotrebom sile ili pretnjom da će neposredno napasti na život ili telo tog ili njemu bliskog lica,
kazniće se zatvorom od tri do dvanaest godina.
(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno pretnjom da će se za to ili njemu blisko lice otkriti nešto što bi škodilo njegovoj časti ili ugledu ili pretnjom drugim teškim zlom,
učinilac će se kazniti zatvorom od dve do deset godina.
(3) Ako je usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupila teška telesna povreda lica prema kojem je delo izvršeno ili ako je delo izvršeno od strane više lica ili na naročito svirep ili naročito ponižavajući način ili prema maloletniku ili je delo imalo za posledicu trudnoću,
učinilac će se kazniti zatvorom od pet do petnaest godina.
(4) Ako je usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupila smrt lica prema kojem je delo izvršeno ili je delo učinjeno prema detetu,
učinilac će se kazniti zatvorom najmanje deset godina.

Obljuba nad nemoćnim licem
Član 179
(1) Ko nad drugim izvrši obljubu ili sa njom izjednačen čin iskoristivši duševno oboljenje, zaostali duševni razvoj, drugu duševnu poremećenost, nemoć ili kakvo drugo stanje tog lica usled kojeg ono nije sposobno za otpor,
kazniće se zatvorom od dve do deset godina.
(2) Ako je usled dela iz stava 1. ovog člana nastupila teška telesna povreda nemoćnog lica ili ako je delo izvršeno od strane više lica ili na naročito svirep ili naročito ponižavajući način ili je učinjeno prema maloletniku ili je delo imalo za posledicu trudnoću,
učinilac će se kazniti zatvorom od pet do petnaest godina.
(3) Ako je usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupila smrt lica prema kojem je delo izvršeno ili ako je delo učinjeno prema detetu,
učinilac će se kazniti zatvorom najmanje deset godina.

Obljuba sa detetom
Član 180
(1) Ko izvrši obljubu ili sa njom izjednačen čin sa detetom,
kazniće se zatvorom od tri do dvanaest godina.
(2) Ako je usled dela iz stava 1. ovog člana nastupila teška telesna povreda deteta prema kojem je delo izvršeno ili je delo izvršeno od strane više lica ili je delo imalo za posledicu trudnoću,
učinilac će se kazniti zatvorom od pet do petnaest godina.
(3) Ako je usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupila smrt deteta,
učinilac će se kazniti zatvorom najmanje deset godina.
(4) Neće se kazniti za delo iz stava 1. ovog člana učinilac, ako između njega i deteta ne postoji značajnija razlika u njihovoj duševnoj i telesnoj zrelosti.

Obljuba zloupotrebom položaja
Član 181
(1) Ko zloupotrebom svog položaja navede na obljubu ili sa njom izjednačen čin lice koje se prema njemu nalazi u odnosu kakve podređenosti ili zavisnosti,
kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.
(2) Nastavnik, vaspitač, staralac, usvojilac, roditelj, očuh, maćeha ili drugo lice koje zloupotrebom svog položaja ili ovlašćenja izvrši obljubu ili sa njom izjednačen čin sa maloletnikom koji mu je poveren radi učenja, vaspitavanja, staranja ili nege,
kazniće se zatvorom od jedne do deset godina.
(3) Ako je delo iz stava 2. ovog člana učinjeno prema detetu,
učinilac će se kazniti zatvorom od tri do dvanaest godina.
(4) Ako je delo iz st. 1. do 3. ovog člana imalo za posledicu trudnoću, učinilac će se kazniti za delo iz stava 1. zatvorom od šest meseci do pet godina, za delo iz stava 2. zatvorom od dve do dvanaest godina, a za delo iz stava 3. zatvorom od tri do petnaest godina.
(5) Ako je usled dela iz stava 3. ovog člana nastupila smrt deteta,
učinilac će se kazniti zatvorom najmanje deset godina.

Nedozvoljene polne radnje
Član 182
(1) Ko pod uslovima iz čl. 178. st. 1. i 2, 179. stav 1. i 181. st. 1. do 3. ovog zakonika izvrši neku drugu polnu radnju,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do tri godine.
(2) Ko pod uslovima iz člana 180. stav 1. ovog zakonika izvrši neku drugu polnu radnju,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(3) Ako je usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupila teška telesna povreda lica prema kojem je delo izvršeno ili ako je delo izvršeno od strane više lica ili na naročito svirep ili naročito ponižavajući način,
učinilac će se kazniti zatvorom od dve do deset godina.
(4) Ako je usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupila smrt lica prema kojem je delo izvršeno,
učinilac će se kazniti zatvorom najmanje pet godina.

Podvođenje i omogućavanje vršenja polnog odnosa
Član 183
(1) Ko podvede maloletno lice radi vršenja obljube, sa njom izjednačenog čina ili druge polne radnje,
kazniće se zatvorom od jedne do osam godina i novčanom kaznom.
(2) Ko omogućava vršenje obljube, sa njom izjednačenog čina ili druge polne radnje sa maloletnim licem,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina i novčanom kaznom.
sentinel26 sentinel26 23:46 30.12.2009

Jedno poredjenje u KZ

Ubistvo deteta pri porođaju
Član 116
Majka koja liši života svoje dete za vreme porođaja ili neposredno posle porođaja, dok kod nje traje poremećaj izazvan porođajem,kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

i

Neovlašćeno fotografisanje
Član 144
(1) Ko neovlašćeno načini fotografski, filmski, video ili drugi snimak nekog lica i time osetno zadre u njegov lični život ili ko takav snimak preda ili pokazuje trećem licu ili mu na drugi način omogući da se sa njim upozna, kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
(2) Ako delo iz stava 1. ovog člana učini službeno lice u vršenju službe, kazniće se zatvorom do tri godine.

..................

Vrednosti koje se štite i stepen opasnosti njihovog ugrožavanja su neka polazna osnova koja opredeljuje visinu kazne.

antioksidant antioksidant 16:21 29.12.2009

.

protiv
Bili Piton Bili Piton 17:00 29.12.2009

Re: .



I meni prvi instinkt kaze "protiv" i na to sam stavio preporuku - ali, s druge strane, pitam se - ako zatvor i hemijska kastracija nisu dovoljan detriment not to reoffend again - a ponovni prestupi su suvise cesti, neko bi rekao i cesci nego sto nisu - sta onda preostaje?

Treba uzeti u obzir i slucajeve u kojima sami prestupnici traze za sebe hemijsku kastraciju da ne bi ponovo prestupili, jer sami vrlo iskreno kazu - iskusenje je preveliko.

Nisam pametan....
adam weisphaut adam weisphaut 17:07 29.12.2009

Re: .

Treba uzeti u obzir i slucajeve u kojima sami prestupnici traze za sebe hemijsku kastraciju da ne bi ponovo prestupili, jer sami vrlo iskreno kazu - iskusenje je preveliko.

Pa to nije isto, ljudi npr. mogu sami da izaberu da se sterilišu ali nije isto kad im država to naređuje kao što je bio slučaj 20ih i 30ih godina...
antonacci antonacci 17:12 29.12.2009

Re: .

Izrazito protiv.
filantrop filantrop 19:27 29.12.2009

Re: .

antonacci
Izrazito protiv.


Takodje.
meandmyself meandmyself 01:28 30.12.2009

Re: .

Protiv.


Ne opravdavam nikakva sakaćenja ni smrtne kazne! Kad se napravi takav presedan, šta je sledeće? Već vidim ko bi Palmi&Co. bio sledeći u listi za hemijsku kastraciju. Kome nije jasno, neka pogleda: http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing
Po meni, treba uvesti maksimalne kazne za ova krivična dela i izricati ih! A ne po 6 meseci, pa onda naravno da je toliki broj povratnika! Kada bi krenulo sa kaznama od 30-40 godina bez prava pomilovanja, situacija bi bila znatno drugačija, u to sam sigurna.

Btw, po komentarima ovde zaključujem da je gore silovati nekoga nego ga ubiti. Kad ubiješ čoveka, lepo odeš u zatvor, odležiš svoje i to je to.
Ali ako si silovatelj, e onda... morbidna mašta pojedinih blogera ovde me zaista plaši.

Dalje, koliko shvatam, predlog je vezan za silovatelje, a ne pedofile? Tipično zgrtanje jeftinih političkih poena zbog skorašnjih slučajeva silovanja u Beogradu. Kao da nije bilo silovatelja pre mesec dana? Bilo je, ali je političare bolelo uvo, kao što je i sad slučaj, nego su prepoznali svoju priliku.

I nekoliko napomena:
- Nisu samo žene žrtve silovatelja - kako bi po komentarima ovde to moglo da se zaključi; valjda nekima prija taj stereotip i večno izigravanje slabijeg pola. To opet sa druge strane povlači da se muškarci ne bi usudili da prijave da su silovani.
- Nisu silovatelji samo manijaci koji napadaju po liftovima; postoji - ne znam da li u Srbiji, ali u normalnim zemljama da - pojam silovanja u braku (čije uvođenje u naš krivični zakonik podržavam, ako ga nema!). Iskreno sumnjam da bi ovdašnje žene ikad prijavile muževe za ovo delo, a kamoli pristale da budu kastrirani, ali su zato vrlo glasne kad se radi o nekim psihijatrijskim slučajevima. Licemerno, u najmanju ruku
- Nisu samo muškarci pedofili - opet onaj stereotip da su žene samo žrtve, nikad krivci. Wikipedia kaže: Due to the stereotype that pedophiles are always male, it has been difficult to determine the prevalence of female pedophiles; however, studies in the UK and USA suggest that a range of 5% to 20% of child sexual abuse offenses are perpetrated by women. Baš me zanima kakvu kaznu bi maštoviti blogeri predložili za žene.
Mirko S. Zlikovski Mirko S. Zlikovski 01:55 31.12.2009

Re: .

Bili Piton


detriment not to reoffend again

Daj, ako baš moraš (nepotrebno) upotrebljavati engleski, barem ga prvo nauči.
scabies scabies 16:27 29.12.2009

ZA

U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.
I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.
ssvetlana92 ssvetlana92 16:46 29.12.2009

Re: ZA

scabies
U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.
I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.

Apsolutno se slažem!
buba_truba buba_truba 16:53 29.12.2009

Re: ZA

scabies
U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.
I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.

ZA - nema se šta dodati.
skener92 skener92 18:51 29.12.2009

Re: ZA

buba_truba
scabies
U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.
I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.

ZA - nema se šta dodati.



ZA
selica_nena selica_nena 19:12 29.12.2009

Re: ZA

Za.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:34 29.12.2009

Re: ZA

buba_truba
scabies
U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.
I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.

ZA - nema se šta dodati.

doživotna robija bez prava pomilovanja.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:35 30.12.2009

Re: ZA

scabies
U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.


Super je to, ama koliko sam čula, hemijska kastracija podrazumeva da on pije pilule redovno, tj. svakog dana.
Ko će da ga juri da ih pije redovno?
On će, kao, sam da se seti i da oće da pije?
scabies scabies 17:29 30.12.2009

Re: ZA

hemijska kastracija podrazumeva da on pije pilule redovno, tj. svakog dana.
Ne moraju biti pilule. Mogu i implanti, kao za hormonsku kontracepciju, ako si čula.
mrvicak mrvicak 01:37 31.12.2009

Protiv

OSIM u slučajevima ponovljenog silovanja, incesta i pedofilije.

Za sve druge slučajeve bili bi dovoljno podići visinu kazni - i pre svega ih dosledno izricati i sprovoditi - tj. u sprečavanju ovih dela više bi pomoglo nekorumpirano i efikasno sudstvo (i policija naravno) nego tu neke drastične mere (koje su više mere samopromocije nego ičega drugog! Bljak!)

Nego, je li ta hemijska kastracija reverzibilna? Tj. da li nakon vađenja implanta ili sl. se vraća u normalu?
Jer mislim da kazne ne smeju biti ireverzibilno narušavanje zdravlja (kao ni života - smrtna)... ako ni zbog čega drugog a onda zbog uvek prisutne, makar i minimalne, mogućnosti greške.
hajkula1 hajkula1 10:51 31.12.2009

Re: ZA

scabies
U slučaju ponovljenog silovanja nakon odležane zatvorske kaze - da, hemijska kastracija.
I da se zna da sam vrlo milostiva, jer mi se po glavi mota da je jedina ispravna kazna - mehanička kastracija.


Moj sin je ovde jos rigorozniji. Da li zato sto je cuo price svoje prijateljice koja radi na jednoj klinici? O stanju zrtve silovanja koja je jedva prezivela? Operisali su je, izvadili neke organe, usivali... Kaze, meni u ruke! pa javno! za primer!

Neka zlodela su monstruozna. Kazna treba da bude odgovarajuca ali ne samo da bi se kaznio zlotvor, nego da se spreci da ponovi. I kao upozorenje.

Mis`im, kad neko kaze, sama je kriva
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:28 29.12.2009

pa...

... kad već nema smrtne kazne...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:36 29.12.2009

Re: pa...

Je l' i za Romana Polanskog? :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:42 29.12.2009

Re: pa...

Je l' i za Romana Polanskog? :)

dobro pitanje. možda kad dobijemo sve informacije vezane za sluča,j imaću konkretan odgovor. oko polanskog je sve u sivoj zoni.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:54 29.12.2009

Siva zona

Ja razmišljam o primerima nekih poznatih sportista koji su optuženi za silovanje kada nije bilo
sigurno da li je bilo silovanje ili seks uz pristanak.
Dakle, ovo bi moglo da bude jako zloupotrebljeno, žrtva optuži nekoga
možda iz neke koristi ili osvete...šta znam.
Možda bih se složila oko kastracije kada bi se prekršaj ponovio,
za jedan sigurno ne.
scabies scabies 18:01 29.12.2009

Re: Siva zona

Možda bih se složila oko kastracije kada bi se prekršaj ponovio,
za jedan sigurno ne.
To sam i ja rekla. Naravno ne za jedan!
Nego, kad te uhvate i osude, znaš da imaš izbor. Ti odlučuješ da li je ponovljeno silovanje vredno hemijske kastracje. Pa biraj!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:05 29.12.2009

Re: Siva zona

Da, jednom može da bude i geška i nameštaljka, dva je već obrazac ponašanja- gde je dva, tu je tri.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:34 29.12.2009

Re: pa...

Srđan Mitrović
... kad već nema smrtne kazne...

da, saglasna.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:36 29.12.2009

Re: pa...

dobrosavljevic_m
Je l' i za Romana Polanskog? :)

bez izuzetaka, ako je dokazana krivica.
i za pahomija i ilariona.
covek u australiji za 20 fotki dece (dečija pornografija) dobio 200 godina zatvora.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:40 29.12.2009

Re: pa...

Ja sam izričito protiv smrtne kazne, ali da ne komplikujemo dodatno već zapetljanu diskusiju.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:19 29.12.2009

Re: pa...

Ja sam izričito protiv smrtne kazne,

i ja sam izričito protiv smrtne kazne osim za pedofiliju i silovanje.
sanja_idf sanja_idf 07:51 30.12.2009

Re: pa...

Sex sa maloletnicom u sivoj je zoni sve dok to nije necija cerka...

Pa sta ako je u pitanju Roman Polanski? Da li ga to cini nesto bitnijim ili vise povlascenim?
(BTW, ne znam previse o tom slucaju, i nije u pitanju samo taj slucaj vec "siva zona" koja ne bi trebalo da postoji...)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:07 30.12.2009

Re: pa...

Pa sta ako je u pitanju Roman Polanski?

nije siva zona zato što je on poznat nego zbog samog slučaja gde nisu sve činjenice poznate.
Sex sa maloletnicom u sivoj je zoni sve dok to nije necija cerka...

ispostavilo se da je upravo majka podvodila svoju ćerku polanskom i da navodno tada nije izgledala kao maloletnica.
ipak mora nepobitno da se dokažu činjenice pre nego što se neko kastirira. kad već su ukinuli smrtnu kaznu.
hajkula1 hajkula1 11:02 31.12.2009

Re: Siva zona

dobrosavljevic_m
Ja razmišljam o primerima nekih poznatih sportista koji su optuženi za silovanje kada nije bilo
sigurno da li je bilo silovanje ili seks uz pristanak.
Dakle, ovo bi moglo da bude jako zloupotrebljeno, žrtva optuži nekoga
možda iz neke koristi ili osvete...šta znam.
Možda bih se složila oko kastracije kada bi se prekršaj ponovio,
za jedan sigurno ne.



Kada zrtva silovanja stigne na kliniku u jezivom stanju, sigurno da nema govora da je uz pristanak.
Ma ko bio siledzija, on tada nema ni zanimanje, ni talenat, ni imunitet, on je tada zlocinac. Zakon je valjda jednak za sve. Ni po babu ni po stricevima. A zato sto ce sudije mozda biti pristrasne, sto mozda iz nekog razloga nece suditi po slovu zakona, po pravdi, (kako je cest slucaj inace) znaci ne treba da postoji zakonska sankcija? Pa ako idemo tom logikom, zakoni, milicija, sudovi su nepotrebni. Ukinimo ih!!?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:11 31.12.2009

Re: Siva zona

Polanskog sam spomenula jer mi se učinilo da je Srđan u toj diskusiji imao mekši pristup nego ovde.
Pa ako idemo tom logikom, zakoni, milicija, sudovi su nepotrebni. Ukinimo ih!!?

Nemam strpljenja za ovakva preterivanja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:30 29.12.2009

protiv!

Odmorite malo - ostavite piće ako vam škodi
sesili sesili 16:35 29.12.2009

Re:Pa...

Ja ne znam koji bi drugi način bio da se to spreči. Juče su na TV govorili koliko je tu povratnika. Neki čak istog dana kada izađu iz zatvora, počine isto nedelo. Dakle, ako se glasa - ZA! (I za pedofile, naravno).
frana frana 16:44 29.12.2009

Re: Re:Pa...

Slažem se!
ivana23 ivana23 16:44 29.12.2009

Za

sentinel26 sentinel26 17:03 29.12.2009

Re: Za

Ljudi moji, lako je reći "Ja sam ZA".

To je jedna varijanta sakaćenja.

Šta je sa podizanjem minimuma i smanjenjem raspona izmedju minimalne i maksimalne kazne ?
Šta je sa idejom da se maksimalna kazna povisi na 30 - 40 godina ?
Šta je sa idejom da se u slučaju ponavljanja prije osude i prvog povrata nakon izdržane kazne obavezno izriče maksimalna kazna ?
Šta je sa idejom da sudije koji izriču blage kazne budu udaljene iz pravosudja ?
Šta je sa idejom da državni tužilac i sudija kojima proces (bez ozbiljnih smetnji -tj. više sile ) traje duže od godine dana budu momentalno razrešeni..?
Šta je sa idejom da silovatelj nema pravo na pomilovanje niti skraćenje kazne?
Šta je sa .... ?

Ako znamo da takvo nešto Ustav ne dopušta .. ?


bandina bandina 17:05 29.12.2009

Re: Za


Uau.

A silovanje nije vrsta emotivnog sakacenja i fizickog izivljavanja____
sentinel26 sentinel26 17:10 29.12.2009

Re: Za

bandina
Uau.
A silovanje nije vrsta emotivnog sakacenja i fizickog izivljavanja____

Pa zbog toga je i zabranjeno i proglašeno težim krivičnim delom.
bandina bandina 17:13 29.12.2009

Re: Za


Pa zbog toga je i zabranjeno i proglašeno težim krivičnim delom.


Koje se , opet, ne kaznjava kao gore navedeno.

Zena ostane sterilna a silovatelj dobije godinu dana???

Teze krivicno delo my ass.


ssvetlana92 ssvetlana92 17:13 29.12.2009

Re: Za

To je jedna varijanta sakaćenja.

Zar misliš da žrtve nisu osakaćene? Ne mogu da verujem šta pričaš...da nisi i ti malo zagrizao tu jabuku
scabies scabies 17:20 29.12.2009

Re: Za

To je jedna varijanta sakaćenja.
A silovanje nije varijanta sakaćenja?
Zapitajte se koliko osakaćene ostaju žrtve.
I da li je bolje (i za koga) i isplativije za državu da 30 godina nekog drži u zatvoru ili da ga onemogući da izvrši ponovo krivično delo, koje je već jednom ponovio.
Kada bi postojala mogućnost ja ne bih imala ništa ni protiv gašenja centra u mozgu koji je odgovoran za druga krivična dela (nanošenje telesnih povreda, krađe, provale...). I ne mislim da bi se to moglo nazvati sakaćenjem.
I lako je biti human na rečima. Pitam vas šta biste mislili da je neko vašu kćerku, sestru, suprugu, prijateljicu... presreo na putu kući, stavio joj nož pod grlo, naneo fizičke povrede i silovao. Da li biste i dalje mislili da on ima pravo na svoj sexualni nagon i sexualni život, pa makar i na doživotnoj robiji.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:22 29.12.2009

Re: Za

To je jedna varijanta sakaćenja.

silovane osobe su takodje osakacene za CEO ZIVOT TUDJOM KRIVICOM.
sentinel26 sentinel26 17:26 29.12.2009

Re: Za

ssvetlana92
To je jedna varijanta sakaćenja.
Zar misliš da žrtve nisu osakaćene? Ne mogu da verujem šta pričaš...da nisi i ti nalo zagrizao tu jabuku
Mene niko nije sakatio, niti je ko imao želju i neće dok sam živ, a o tvom "grizenju" jabuka ne bih, a mogao bih da ti vratim istom merom... jer ništa slično o žrtvama nijesam napisao...
Ostavite se komentara "šta neko misli", već se usresredite na ono što neko piše, ako možete...

Vodjenje komentara i diskusije i tom smeru neću dozvoliti, pa vas molim da se uzdržite.

Ovo jeste sakaćenje koje Ustav zabranjuje...
bandina bandina 17:29 29.12.2009

Re: Za

Ustav


Malo sale: Ustav kaze da je Kosovo Srbija. Pa nije.
sentinel26 sentinel26 17:32 29.12.2009

Re: Za

scabies
To je jedna varijanta sakaćenja.
A silovanje nije varijanta sakaćenja?
..................
I lako je biti human na rečima. Pitam vas šta biste mislili da je neko vašu kćerku, sestru, suprugu, prijateljicu... presreo na putu kući, stavio joj nož pod grlo, naneo fizičke povrede i silovao. Da li biste i dalje mislili da on ima pravo na svoj sexualni nagon i sexualni život, pa makar i na doživotnoj robiji.

Da ste pažljivo pročitali ceo osnovni tekst i odgovor na jedno "ZA" ne biste postavljali ovakva pitanja.

Ja nikome od vas ne branim da se zalažete za primjenu "Oko za oko - zub za zub".
Samo ću reći da ne podržavam primenu tog "pravila"..

Prestanite da tumačite moje misli i pokušajte da se skoncentrišete na tekst, na "glasna" razmišljanja nekih poslanika koji se mnogo ne zanimaju pra primjenu postojećih zakona već bi svakoga dana pravili nove.

ivana23 ivana23 17:34 29.12.2009

Re: Za

sentinel26
Ostavite se komentara "šta neko misli", već se usresredite na ono što neko piše, ako možete...Vodjenje komentara i diskusije i tom smeru neću dozvoliti, pa vas molim da se uzdržite.Ovo jeste sakaćenje koje Ustav zabranjuje...

Postavio si temu pitanjem: Kastracija silovatelja i pedofila - za i protiv ?

Ako je zabranjeno (Ustavom), cemu pitanje - za ili protiv?!
scabies scabies 17:36 29.12.2009

Re: Za

"Oko za oko - zub za zub"
Nije oko za oko... Nego je paraliza ruku koje oči vade!

ne zanimaju pra primjenu postojećih zakona već bi svakoga dana pravili nove.
Slažem se, ali ne u ovom slučaju. Ovde potpuno podržavam promenu zakona.
sentinel26 sentinel26 17:46 29.12.2009

Re: Za

ivana23
sentinel26
Ostavite se komentara "šta neko misli", već se usresredite na ono što neko piše, ako možete...Vodjenje komentara i diskusije i tom smeru neću dozvoliti, pa vas molim da se uzdržite.Ovo jeste sakaćenje koje Ustav zabranjuje...
Postavio temu pitanjem: Kastracija silovatelja i pedofila - za i protiv ?
Ako je zabranjeno (Ustavom), cemu pitanje - za ili protiv?!

Postavio sam ja još nekoliko pitanja i nekoliko svojih stavova, ali nema toliko mesta u naslovu.

Nadam se da će ovo tvoje pitanje neko proslediti poslaniku Vladanu Batiću ali i poslanicima koji se prihvatili samo jedan deo njegovog predloga.

Izostavili su pedofile, baš nikako ne mogu da se sjetim zašto, pa očekujem da će se neko od blogera sjetiti.

Ja ne vjerujem da oni ne znaju da bi morali mijenjati Ustav a možda misle da je mrtav i da ga treba zaboraviti.

Sve dok je taj Ustav na snazi ja ću se zalagati za njegovo poštovanje.
mariopan mariopan 18:36 29.12.2009

Re: Za

BebaOdLonchara
To je jedna varijanta sakaćenja.

silovane osobe su takodje osakacene za CEO ZIVOT TUDJOM KRIVICOM.

Silovane osobe, pogotovo deca, su na DOZIVOTNOJ ROBIJI jer ne mogu da zaborave sta im se desilo.
Potpuno se slazem sa BOL.
Pogotovo sto je to patolosko stanje kod silovatelja, gde su u skoro sto posto slucajeva povratnici. Povodom slucaja silovanja u Beogradu gde je manijak uhvacen i on preti da ce se ubiti, ( hajde da se nadam da je svastan kako je uradio strasnu stvar, ) - ako bi mu ponudili kao pomocno sredstvo ovaj nacin da se bori sa svojim nagonom, sta mislite da li bi prihvatio? Verujem da bi.
Ako im se oduzme "alat" za to smanjuje se mogucnost ponavljanja a to je cilj za ne?
U svakom slucaju, za ponovljeno delo bih im davala priliku da biraju, da li dozivotna robija ili kastracija, Nista drugo samo taj izbor, pa neka sami izaberu,( na bazi dobrovoljnosti), tu milost oni svojim zrtvama nisu dali.
Ps. Meni skinut ban da nije neka greska? Ok, mozda samo za ovu priliku?
pss. Za pedofile samo vesala. Javno.
selica_nena selica_nena 19:28 29.12.2009

Re: Za

Je l' stvarno veruješ u rehabilitaciju silovatelja? Nema tog pomračenja svesti, afekta, zovi ga kako hoćeš koji mogu da se uzmu kao olakšavajuća okolnost kod silovanja. Posebno ako je žrtva dete. Tu opravdanja i iskupljenja nema. Samo je pitanje kako kazniti počinioca. Da pati? Da. Da se izopšti iz društva? Da.
Mene užasava i sama pomisao da je potrebna još jedna žrtva, da bi se silovatelj trajno (ne na 30-40 godina, nego doživotno) onemogućio da taj čin ponovi.
filantrop filantrop 19:35 29.12.2009

Re: Za

Za pedofile samo vesala. Javno.


Uh sto volim krvozednost...pa jos javnu , onako, kao free spektakl za narod, da se zabavljaju i da imaju o cemu da raspredaju
kao sto su onomad gledali kako se kotrljaju glave sa giljotine jer im to bila jedina zabava
mariopan mariopan 19:53 29.12.2009

Re: Za

filantrop
Za pedofile samo vesala. Javno.


Uh sto volim krvozednost...pa jos javnu , onako, kao free spektakl za narod, da se zabavljaju i da imaju o cemu da raspredaju
kao sto su onomad gledali kako se kotrljaju glave sa giljotine jer im to bila jedina zabava

Milost sam potrosila na ponudu da sami biraju kastraciju ili dozivotnu robiju, sta da radim, ponestalo mi, pogotovo sto se milost prema zrtvama ne pominje a milosti prema zlocincima itekako ima, navodno ne smemo mi to, pa ljudi smo.

Milost sam potrosila odavno, kada sam videla prilog na tv. Negde u svetu (bilo je davno ali to sto sam videla ne mogu da zaboravim) nasli su i uhapsili mnogo pedofila i kod njih nasli snimke, zatamnili lica dece ali su snimke javno prikazali, jer neku decu ne mogu uopste da pronadju, nema ih medju zivima. Vidim kako nekim hodnikom ide mala beba, tek je prohodao, u pelenama, i onda kazu islednici da dalji tok snimka ne mogu da prikazu jer je ta beba kasnije bila divlajcki silovana. Kazu da im je pozlilo kada su sve to morali da odgledaju, da su plakali, da su ih lovili....Otada nemam ni trunke razumevanja, milosti niti bilo cega ljudskog u sebi kada te monstrume neko pomene.
Divlajkusa, takva sam. I opet kazem, javno vesanje.
Naravno, samo za nepobitno dokazane slucajeve.
nevolja nevolja 21:42 29.12.2009

Re: Za

scabies
To je jedna varijanta sakaćenja.
A silovanje nije varijanta sakaćenja?
Zapitajte se koliko osakaćene ostaju žrtve.
I da li je bolje (i za koga) i isplativije za državu da 30 godina nekog drži u zatvoru ili da ga onemogući da izvrši ponovo krivično delo, koje je već jednom ponovio.
Kada bi postojala mogućnost ja ne bih imala ništa ni protiv gašenja centra u mozgu koji je odgovoran za druga krivična dela (nanošenje telesnih povreda, krađe, provale...). I ne mislim da bi se to moglo nazvati sakaćenjem.
I lako je biti human na rečima. Pitam vas šta biste mislili da je neko vašu kćerku, sestru, suprugu, prijateljicu... presreo na putu kući, stavio joj nož pod grlo, naneo fizičke povrede i silovao. Da li biste i dalje mislili da on ima pravo na svoj sexualni nagon i sexualni život, pa makar i na doživotnoj robiji.

U potpunosti se slazem sa Scabies.Za ,,povratnike" u vrsenju krivicnog dela silovanja obavezna hemisjka kastracija (sto se mene tice,optimalna bi bila hiruska).Za pedofile takodje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:17 30.12.2009

Re: Za

Ljudi moji, lako je reći "Ja sam ZA".

Prijatelju, znam da nije uporedivo sa onim kada zbog krađe seku prste ili ruke ali za slučaj silovanja mora da se drugačije razmišlja. Prvo tu se radi o nemerljivom fizičkom i psihičkom nasilju, ponižavanju, povređivanju i traumiranju sa trajnim posledicama. Nisam ja za preke sudove ali kada se za nekoga to dokaže onda i najteža kazna pa i štrojenje. Šta uraditi čoveku koji siluje sopstvenu decu, nesporno da je bolestan, ali taj ne zaslužuje da ikada bude slobodan, kad već nema smrtne kazne.
Mislim da bi najpravedniji odgovor dobili kada bi postojalo udruženje silovanih pa da one i oni predlože kaznu, pitati rodizelje silovanih, braću čija je sestra silovana.
Ma i za sudiju koji takvog osobodi i advokata koji ga brani.
Za, nego šta.
sentinel26 sentinel26 00:52 30.12.2009

Re: Za

Milan Karagaća
Ljudi moji, lako je reći "Ja sam ZA".
Prijatelju, znam da nije uporedivo sa onim kada zbog krađe seku prste ili ruke ali za slučaj silovanja mora da se drugačije razmišlja. Prvo tu se radi o nemerljivom fizičkom i psihičkom nasilju, ponižavanju, povređivanju i traumiranju sa trajnim posledicama. Nisam ja za preke sudove ali kada se za nekoga to dokaže onda i najteža kazna pa i štrojenje. Šta uraditi čoveku koji siluje sopstvenu decu, nesporno da je bolestan, ali taj ne zaslužuje da ikada bude slobodan, kad već nema smrtne kazne.
Mislim da bi najpravedniji odgovor dobili kada bi postojalo udruženje silovanih pa da one i oni predlože kaznu, pitati rodizelje silovanih, braću čija je sestra silovana.
Prijatelju, pa ako bismo tako gledali na stvari onda nam zakon ne bi ni trebao, niti bi nam trebali sudovi..
Opcija da žrtve presudjuju nije na dobrom putu.
Formiranje udruženja žrtava takodje ne bi bilo dobro za njih same, naprotiv bilo bi čak štetno..
mrvicak mrvicak 01:40 31.12.2009

Re: Za

Šta je sa podizanjem minimuma i smanjenjem raspona izmedju minimalne i maksimalne kazne ?
Šta je sa idejom da se maksimalna kazna povisi na 30 - 40 godina ?
Šta je sa idejom da se u slučaju ponavljanja prije osude i prvog povrata nakon izdržane kazne obavezno izriče maksimalna kazna ?
Šta je sa idejom da sudije koji izriču blage kazne budu udaljene iz pravosudja ?
Šta je sa idejom da državni tužilac i sudija kojima proces (bez ozbiljnih smetnji -tj. više sile ) traje duže od godine dana budu momentalno razrešeni..?
Šta je sa idejom da silovatelj nema pravo na pomilovanje niti skraćenje kazne?
Šta je sa .... ?


Moj potpis!
Definitivno je mnogo rešenja koja su daleko efikasnija, konstruktivnija, reverzibilnija, humanija...
adam weisphaut adam weisphaut 16:55 29.12.2009

Protiv sam

hemijske kastracije kao kazne, a ako me pitate zašto, zato jer je opasan presedan koji može da potencijalno dovede do mnogo šireg kršenje ljudskih prava mnogo većeg broja ljudi od malog broja sociopata. Dakle isti razlog zbog koga sam protiv smrtne kazne. Ako dozvolimo ovo zašto smo nju ukidali?
scabies scabies 17:09 29.12.2009

Re: Protiv sam

opasan presedan koji može da potencijalno dovede do mnogo šireg kršenje ljudskih prava mnogo većeg broja ljudi od malog broja sociopata
Koliko ima slučajeva koji su robijali za silovanje koje nisu počinili? Pa sad od njih koji je broj onih koji su ponovo osuđeni za silovanje koje ponovo nisu počinili?
Uostalom, zakon ima pravo da uzme čoveku slobodu. Na par meseci, godina, decenija. I tu može da se ogreši o nekog nevinog, ali ne znam da li je to dovoljan razlog da ukinemo zatvorske kazne.
Nego mi je interesantno kako muškarci gledaju na ovaj problem. Ja lično mislim da je humanije (i za državu jeftinije) da silovateljima oduzme mogućmost da vrše to krivično delo, nego da im uzme slobodu na više desetina godina.
blogovatelj blogovatelj 17:10 29.12.2009

Re: Protiv sam

hemijske kastracije kao kazne, a ako me pitate zašto, zato jer je opasan presedan koji može da potencijalno dovede do mnogo šireg kršenje ljudskih prava mnogo većeg broja ljudi od malog broja sociopata. Dakle isti razlog zbog koga sam protiv smrtne kazne


Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.
sentinel26 sentinel26 17:14 29.12.2009

Re: Protiv sam

blogovatelj
hemijske kastracije kao kazne, a ako me pitate zašto, zato jer je opasan presedan koji može da potencijalno dovede do mnogo šireg kršenje ljudskih prava mnogo većeg broja ljudi od malog broja sociopata. Dakle isti razlog zbog koga sam protiv smrtne kazne
Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.
Da !
Ovo je veoma važno i bez obzira što nam možda ne izgleda kao takvo.
To je takodje jedan od više razloga zbog čega se ukida smrtna kazna.
adam weisphaut adam weisphaut 17:19 29.12.2009

Re: Protiv sam

Koliko ima slučajeva koji su robijali za silovanje koje nisu počinili? Pa sad od njih koji je broj onih koji su ponovo osuđeni za silovanje koje ponovo nisu počinili?

Pogrešno shvataš ovo što kažem, moja ideja nije samo da postoji mogućnost greške, a postoji, iako možda nije velika, nego da postoji minimum ljudskih prava koja ne smemo pogaziti čak ni monstrumima, jer se na taj način štite i prava većine. Pravo na život je jedno takvo pravo, takođe je i pravo na zašttiu od sakaćenja, pa makr i hemijskim putem.
Ja lično mislim da je humanije (i za državu jeftinije) da silovateljima oduzme mogućmost da vrše to krivično delo, nego da im uzme slobodu na više desetina godina.

Njajeftinije je pogubljenje po kineskom sistemu metak u potiljak, ali to ne znači i da je najpravednije.
Pravo ne bi trebalo da bude osveta.
bandina bandina 17:21 29.12.2009

Re: Protiv sam


Silovanje je direktno krsenje ljudskih prava, direktno se krsi pravo na fizicku nepovredivost ( ili kako se vec kaze )
antioksidant antioksidant 17:24 29.12.2009

Re: Protiv sam

Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.

hemijska kastracija je povratan proces tj ako se prestane sa lekovima nestaju i posledice (sto je razlika u odnosu na fizicku kastraciju)
nadam se da ne govorimo i o smrtnoj kazni (jos jedan baticev predlog od pre par godina)

a sto se tice kastracije (bilo kakve) ona ne znaci da nece doci do ponovnog nasilja (to sto prestupnik ne moze imati erekciju jednostavno nije garancija da nece ponovo "napasti".
kastracija je vise vid osvetnickog sakacenja nego prevencija
prevencija je psihicko lecenje (ako psihickog poremecaja ima a najcesce ima) i zatvaranje
kastrirati pa pustiti na ulicu znaci imati besnog bivseg prestupnika bez erekcije ali sa mogucnoscu da povredi na drugi nacin
ssvetlana92 ssvetlana92 17:28 29.12.2009

Re: Protiv sam

Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.

Siledžija, ubica i slični uvek ostave neki trag...pa se greške teže potkradaju. Nauka je napredovala u medjuvremenu!
adam weisphaut adam weisphaut 17:31 29.12.2009

Re: Protiv sam

Silovanje je direktno krsenje ljudskih prava, direktno se krsi pravo na fizicku nepovredivost ( ili kako se vec kaze )

Pa zato ga i zakon sankcioniše kao krivično delo, a nisam video da se i jedan diskutant spori oko toga da bi ono trebalo da se strogo sankcioniše...
scabies scabies 17:33 29.12.2009

Re: Protiv sam

kastrirati pa pustiti na ulicu znaci imati besnog bivseg prestupnika bez erekcije ali sa mogucnoscu da povredi na drugi nacin
Razmišljala sam i ja o tome. Ali nije mi ubedljivo. Može da napadne, da, ali mogu i sve drugi ljudi koji hodaju gradom, a koji to nikad nisu uradili. Takva osoba je već ponavljala napade koji su za cilj imali silovanje, pa je mnogo veća verovatnoća da će i ako ponovo pokuša napad imati za cilj silovanje. Smanjuju se šanse. Ovako sa erekcijom može i da bije i da siluje, bez - samo jedno.
prevencija je psihicko lecenje (ako psihickog poremecaja ima a najcesce ima) i zatvaranje
Ne verujem u mogućnost izlečenja/zalečenja takvih. Jedino da budu doživotno zatvoreni. Može i to, ako mene pitaš. Pa nek se zabavljaju sa svojom erekcijom do kraja života!
bandina bandina 17:35 29.12.2009

Re: Protiv sam

trebalo da se strogo sankcioniše..


Nedovoljno strogo. Vec decenijama se ne kaznjava dovoljno strogo.
buba_truba buba_truba 17:35 29.12.2009

Re: Protiv sam

blogovatelj
Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.

antioksidant
hemijska kastracija je povratan proces tj ako se prestane sa lekovima nestaju i posledice(sto je razlika u odnosu na fizicku kastraciju)

Upravo! Dakle, ne stoji da bi to trebalo da bude argument protiv, niti stoji poređenje sa smrtnom kaznom - ne podmećite.
drug.clan drug.clan 17:38 29.12.2009

Re: Protiv sam

Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.



kako se ispravlja greska ukoliko je kaznjenik odlezao u zatvoru recimo 10 godina?

vrate ga vremepolovom u mladost?
antioksidant antioksidant 17:39 29.12.2009

Re: Protiv sam

Razmišljala sam i ja o tome. Ali nije mi ubedljivo.

pretpostavljam da ima i nekih istrazivanja u tom smislu
sto sumnjam da je baticu ili homenu uopste prestavljalo temu razmisljanja
seksualna izivljavanja su sirok pojam i samo jedan njihov deo podrazumeva erekciju i penetraciju polnim organom
probajmo da ostavimo na strani zelju za osvetom a za ostalo imao premalo argumantacije za bilo koji stav
Ne verujem u mogućnost izlečenja/zalečenja takvih. Jedino da budu doživotno zatvoreni. Može i to, ako mene pitaš.
sa ovim se slazem. problem je sto cemo brzo stici do toga sta je koliko skupo ( a najeftinija varijanta je ubiti i to bez metka - giljotina ili obican konopac - a nadam se da necemo o takvim varijantama)
antioksidant antioksidant 17:40 29.12.2009

Re: Protiv sam

Nedovoljno strogo. Vec decenijama se ne kaznjava dovoljno strogo.

to je problem naseg sudstva
mi u srbiji gotovo da nemamo izrecenu kaznu za silovanje blizu maksimuma (mislim da sam cuo proteklih dana da je prosek negde oko 2 godine
sramno ali se ne resava ovako
antioksidant antioksidant 17:41 29.12.2009

Re: Protiv sam

Upravo! Dakle, ne stoji da bi to trebalo da bude argument protiv, niti stoji poređenje sa smrtnom kaznom - ne podmećite.

niko ne podmece
razmenjujemo misljenja
a ja sam protiv hemijske kastracije iako je ona povratan proces
adam weisphaut adam weisphaut 17:42 29.12.2009

Re: Protiv sam

Nedovoljno strogo. Vec decenijama se ne kaznjava dovoljno strogo.

Pa mislim d aje teza autora da već postoje zakoni ali da se neadekvatno primenjuju, otkud onda vera da bi se ovom novom kaznom to promenilo?
adam weisphaut adam weisphaut 17:44 29.12.2009

Re: Protiv sam

Upravo! Dakle, ne stoji da bi to trebalo da bude argument protiv, niti stoji poređenje sa smrtnom kaznom - ne podmećite

Da ponovim:
Pogrešno shvataš ovo što kažem, moja ideja nije samo da postoji mogućnost greške, a postoji, iako možda nije velika, nego da postoji minimum ljudskih prava koja ne smemo pogaziti čak ni monstrumima, jer se na taj način štite i prava većine
scabies scabies 17:47 29.12.2009

Re: Protiv sam

seksualna izivljavanja su sirok pojam i samo jedan njihov deo podrazumeva erekciju i penetraciju polnim organom
Prema iživljavanju svih vrsta imam isti stav. E sad, seksualna iživljavanja kao podklasa ipak pokazuju veliku razliku u odnosu na to da li ima penetracije polnim organom ili ne. Tu spada mogućnost da žrtva dobije HIV, hepatitisB/C, neku polno prenosivu bolest, ostane u drugom stanju... Meni je dovoljan argument za hemijsku kastraciju to što će žrtva biti bar od toga zaštićena, ako ne može da bude zaštićena od fizičkih i psihičkih povreda.
bandina bandina 17:49 29.12.2009

Re: Protiv sam

otkud onda vera da bi se ovom novom kaznom to promenilo?



o da, promenilo bi se. Barem bolesnici ne bi mogli da ponove zlocin, sto se u velikoj vecini slucajeva desava
scabies scabies 17:50 29.12.2009

Re: Protiv sam

Pogrešno shvataš ovo što kažem, moja ideja nije samo da postoji mogućnost greške, a postoji, iako možda nije velika, nego da postoji minimum ljudskih prava koja ne smemo pogaziti čak ni monstrumima, jer se na taj način štite i prava većine
Joj što volim vaše pravničke fraze
Ajde mi, molim te, onjasni koja prava većine se štite tim što nema hemijske kastracije silovatelja povratnika? Pravo da nikome niko neće oduzeti pravo na erekciju ako odluči da se bavi tim krivičnim delima? Ili šta? Stvarno ne razumem.
buba_truba buba_truba 17:55 29.12.2009

Re: Protiv sam

antioksidant
niko ne podmece
razmenjujemo misljenja
a ja sam protiv hemijske kastracije iako je ona povratan proces

"Podmetanje" se nije odnosilo na tebe, izvini ako je tako izgledalo (tebe sam citirala zato što si objasnijo da hemijska kastracija nije isto što i fizička - jednom hemijski kastriranog je moguće "otkastrirati" - bukvalno rečeno). Podmetanje je bilo upućeno blogovatelju i sentinelu koji su hemijsku kastraciju stavili u isti koš sa smrtnom kaznom. Ali, ako su se samo zaleteli, a nisu znali ovo što si ti pojasnio - i njima se izvinjavam.

edit: Adame, ni na tebe nisam mislila, ukapirala sam šta si hteo da kažeš.
adam weisphaut adam weisphaut 17:55 29.12.2009

Re: Protiv sam

Evo jednog načina kojim se 100% garantuje da se prestup neće ponoviti plus je jeftin:
Saudi beheads convicted Yemeni rapist
Dec 27, 2009 at 23:21
View count (124) | | | |


RIYADH - Saudi Arabia beheaded a Yemeni by the sword in the western Jeddah region on Sunday after convicting him of rape, the interior ministry said.

Suleiman bin Ali was found guilty of beating and raping the wife of a Saudi after breaking into their home, said a ministry statement carried by the official SPA news agency.

He was also found guilty of sexual assault and rape against a second woman, the ministry said, stressing that he was a repeat offender.

His execution brings to 67 the number of death sentences carried out in the kingdom so far this year. Last year, Saudi Arabia carried out 102 executions, down on the record 153 carried out in 2007.

Under the strict version of Islamic sharia law enforced in Saudi Arabia, the death penalty can be imposed for rape, murder, apostasy, armed robbery and drug trafficking.

Biljana 77 Biljana 77 17:57 29.12.2009

Re: Protiv sam

kastrirati pa pustiti na ulicu znaci imati besnog bivseg prestupnika bez erekcije ali sa mogucnoscu da povredi na drugi nacin

Apsolutno. Zato kaznu podići na trideset godina, a za povratnike doživotno, bez mogućnosti skraćenja kazne ili pomilovanja. I osmisliti im neki koristan vid provođenja vremena, tj. rad.

vi se odričete mogućnosti resocijalizacije počinioca.
U ovo ne verujem kada su u pitanju silovatelji, pedofili, ubice sa predumišljajem.
adam weisphaut adam weisphaut 18:05 29.12.2009

Re: Protiv sam

Joj što volim vaše pravničke fraze
Ajde mi, molim te, onjasni koja prava većine se štite tim što nema hemijske kastracije silovatelja povratnika? Pravo da nikome niko neće oduzeti pravo na erekciju ako odluči da se bavi tim krivičnim delima? Ili šta? Stvarno ne razumem.

Lupaš, strašno:
a) nisam pravnik, a ako ti već smeta pravnička frazeologija zalutala si na ovaj topic
b) u ovom konkretnom slučaju, otvar se prostor da pod nekim drugim, mnogo manje benignem režimom, slične mere se primenjuju po analogiji za neke druge prekršaje koji neće imati veze sa ovim.
Izgleda nemoguće? Sterilisanje mentalno insuficijentnih i obolelih nije počelo pod nacističkim režimom, počelo je pre nejga, no oni su ga usavršili do razmere o kojima ne moram d agovorim po n-ti put. Verovanje društva tada je bilo da je to dobro rešenje i bilo je u skladu sa mišljenjem dobrog dela naučne javnosti tada.
Poenta je da ono što se primenjuje na marginalnoj grupi )naravno ne kažem mentalno oboleli su isto što i silovatelji), može vrlo lako da postane osnova za mnogo širu zloupotrebu...
sentinel26 sentinel26 18:11 29.12.2009

Re: Protiv sam

buba_truba
Podmetanje je bilo upućeno blogovatelju i sentinelu koji su hemijsku kastraciju stavili u isti koš sa smrtnom kaznom. Ali, ako su se samo zaleteli, a nisu znali ovo što si ti pojasnio - i njima se izvinjavam.
Gdje si našla taj koš ?
Postoji li mogućnost greške - postoji.
Postoji li mogućnost da se ispravi takva greška - ne postoji.
To nije bio jedini razlog za ukidanje smrtne kazne..

Neću sada da licitiram zašto sam protiv smrtne kazne.

Protivim se uvodjenju kazne zvane "hemijska kastracija" zato što :
- nijesmo primjenili ni ove sankcije koje su propisane postojećim zakonom.
- u ovom ovakvom sistemu nećemo postići ništa više nego što imamo sada..

Isti tužioci će da imaju dvojne ili trojne standarde.
Isti sudije će da rade kako su i do sada radile..

Nije glavni problem u zakonu nego u ljudima koji ga (ne ) primjenjuju.


scabies scabies 18:16 29.12.2009

Re: Protiv sam

Sve to načelno stoji. I to važi i za zatvorske kazne, doživotnu robiju ili četrdeset godina zatvora, ne?
Kazna koliko znam treba da ima i preventivnu funkciju. A ja ne vidim bolju prevenciju od mogućnosti da počinilac bude hemijski kastriran ako ponovi krivično delo silovanja. Pri tom je AO objasnio da je hemijska kastracija reverzibilna. To znači da osoba koja je zbog ponovljenog silovanja hemijski kastrirana ima mogućnost da bude na slobodi i da se "odkastrira" ako u narednih x godina ne počini nikakvo krivično delo protiv tela i života drugih ljudi.
I niko mi nije rekao definiciju sakaćenja. Ja sam mislila da se tiče ireverzibilnog narušavanja telesnog integriteta.
buba_truba buba_truba 18:23 29.12.2009

Re: Protiv sam

sentinel26
Gdje si našla taj koš ?

Ovde:

sentinel26
blogovatelj
hemijske kastracije kao kazne, a ako me pitate zašto, zato jer je opasan presedan koji može da potencijalno dovede do mnogo šireg kršenje ljudskih prava mnogo većeg broja ljudi od malog broja sociopata. Dakle isti razlog zbog koga sam protiv smrtne kazne
Takodje sam protiv smrtne kazne i protiv hemijske kastracije iz prostog razloga sto ako se ustanovi greska, nije moguce ispraviti tu gresku.
Da !
Ovo je veoma važno i bez obzira što nam možda ne izgleda kao takvo.
To je takodje jedan od više razloga zbog čega se ukida smrtna kazna.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:28 29.12.2009

Re: Protiv sam

Pogrešno shvataš ovo što kažem, moja ideja nije samo da postoji mogućnost greške, a postoji, iako možda nije velika, nego da postoji minimum ljudskih prava koja ne smemo pogaziti čak ni monstrumima, jer se na taj način štite i prava većine

u prevodu: šiomigađura.

monstrum nije ljudsko biće. on je monstrum, te nema prava na taj minimum ljudskih prava, jer nije - čovek. imati sve fizičke karakteristike čoveka ne znači i biti čovek.
adam weisphaut adam weisphaut 18:33 29.12.2009

Re: Protiv sam

RIGHTS: Castration for Polish Paedophiles Opposed
By Pavol Stracansky

BRATISLAVA, Oct 2 (IPS) - New legislation in Poland introducing compulsory castration of paedophiles has angered human rights groups, who claim its introduction is little more than populist posturing.

They say the new law is open to abuse and is likely to be ineffective in tackling sex crimes. The law was passed by Poland's lower house of parliament last week, and is expected to be rubber-stamped within weeks by the upper house and right-wing President Lech Kaczynski.

Human rights campaigners warn that the law, which has also angered EU politicians who have said it could be challenged in human rights courts, has been brought in as a measure to improve the government's image rather than to help stop sexual abuse.

Andrzej Jaroszkiewicz, spokesman for Amnesty International in Poland, told IPS: "We oppose the introduction of chemical castration by a government seeking to give the impression of 'toughness' in response to particularly notorious cases of sexual violence."

He added that while governments should do all they can to tackle sexual violence against women and children, making medical treatment compulsory for criminals was wrong.

"This legislation is turning medical treatment into a form of punishment. We are not against the use of hormonal treatments to control the sexual impulses of those with a history of sexual violence, but we support its use as a treatment instead of a punishment, and it should be evidence-based and require the consent of the person undergoing the treatment."

The new legal provision, which would see paedophiles convicted of raping under-15s or a close relative having to undergo chemical therapy on their release from prison, would make Poland the only European Union (EU) country to impose chemical castration on convicted paedophiles.

It is also part of a package of laws designed to make punishments stricter for sexual criminals, including longer prison sentences for rape and incest.

The law was drafted after a high-profile incest case more than a year ago in which a 45-year-old man allegedly sexually abused his underage daughter for six years and forced her to bear him two children.

The legislation has overwhelming backing from Poles, and when Prime Minister Donald Tusk first unveiled the plans one poll showed that 84 percent of people supported his plans.

Tusk said that he had no concerns for the human rights implications of the law. He was quoted by media as saying that paedophiles were "degenerates" and that they could not be labelled 'human'.

"I don't think protection of human rights should refer to these kind of events," he said.

Many activists say that the overwhelming support for the legislation reflects the conservative mindset prevalent among the general population of the strongly Catholic country.

Sociologists say that the Church is one of the biggest influences on public opinion in Poland.


Human rights groups are not surprised by the popular support for the bill. Barbara Grabowksa from the Helsinki Foundation for Human Rights in Warsaw told IPS: "Public opinion is that these kind of people should be severely punished."

Many have questioned the effect chemical castration will have on sex crimes. The procedure involves large doses of drugs being administered to suppress libido. It is also usually accompanied by psychological therapy.

The Polish newspaper Gazeta Wyborca, which has opposed the law, has repeatedly published U.S. studies which have shown that two-thirds of criminals convicted for assaulting children were not paedophiles, and had done so for other reasons, including illnesses. Other sexual therapists and doctors have warned that the process is not 100 percent successful in preventing sex offenders relapsing and attacking again.

"Chemical castration will not solve the problem. The cause of sexual offenders' behaviour is their physical state and not their sex drive. Their brains cannot be controlled by this (treatment)," Piotr Kladoczny, a lawyer with the Helsinki Foundation for Human Rights in Warsaw, told IPS.

The legislation has also been criticised in Brussels, but European Parliament members have pointed out that they cannot stop it being passed into law in Poland. They say that only the death penalty is completely banned among EU member states and that criminal law is a matter for individual countries.

In some other EU member states, such as Sweden and Denmark, chemical castration programmes are available for convicted sex offenders on a voluntary basis. A similar programme has also been recently announced in Britain.

A controversial voluntary surgical castration programme is also available for sex offenders in the Czech Republic. The practice has been condemned by rights groups such as the Council of Europe, which claimed in a report last year that mentally retarded people had been given the treatment and that some convicts claimed they had been told they would face long-term detention if they did not agree to the procedure.


Czech authorities say they have no plans to stop the practice.

Rights groups in Poland say the compulsory nature of the country's new legislation also raises serious questions about how it could be implemented. "There are also doubts as to whether or not we should be making rulings on compulsory ambulatory treatments. And it is unwelcome because every mandatory decision can be a source of abuse," said Kladoczny. (END/2009)
adam weisphaut adam weisphaut 18:40 29.12.2009

Re: Protiv sam

u prevodu: šiomigađura.

monstrum nije ljudsko biće. on je monstrum, te nema prava na taj minimum ljudskih prava, jer nije - čovek. imati sve fizičke karakteristike čoveka ne znači i biti čovek.

Dakle lek za monstrume je da se ponašamo kao monstrumi prema njima?
A cunning plan...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 29.12.2009

Re: Protiv sam

Dakle lek za monstrume je da se ponašamo kao monstrumi prema njima?

ne, i to nisam ni rekla. hemijska kastracija to monstruozna. fizicka bi bila. smrtna kazna takodje.
dragan7557 dragan7557 19:08 29.12.2009

Re:ispravno

law enforced in Saudi Arabia, the death penalty can be imposed for rape, murder, apostasy, armed robbery and drug trafficking.


cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana