Politika

STOP ulici Ratka Mladića na Voždovcu

Nebojsa Krstic RSS / 18.12.2009. u 23:54

Moj prethodni tekst “Na Voždovcu se već lakše diše”, uznemirio je rukovodioce SNS-a koji su se složili da je to brutalan i prljav napad na njih. Vučić kaže da sam ih vređao, te da sam nepismen i loš čovek. Kaže da je dokaz za to moje pogrešno spelovanje reči “asfalt”. I dodaje Vučić: ”Ako Krstić kaže da sam ja glup i neobrazovan čovek koji je poslednjih 20 godina išao Šešelju po burek, ja to prihvatam…”

Izgleda da se nismo razumeli.

Glupost i neobrazovanost Aleksandra Vučića u tekstu se uopšte ne elaboriraju. Za burek se eksplicitno kaže: “Nisu oni ti (misli se na Vučića i sl, prim.prev.) koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek .” Takođe, nije se pojašnjavalo ni koga Šešelj nije slao po jogurt.

Zašto ovo naglašavam?

Pa da bi Vučić pažljivije čitao šta piše i zato što sam jedna od retkih osoba koje su zbog svog teksta na blogu b92 već posećivale IV opštinski sud. Tužilo me Vladimir Popovuć zvani Beba zbog nanošenja duševne boli njegovoj cenjenoj i uvaženoj ličnosti. Ja se uredno odazvao, izneo svoju odbranu (lično i personalno sam se branio, herojski sam odbio da me zastupa advokat) i…sud sudio, presudio i proglasio me nevinim.

Od tad pazim šta pišem da me žar dijaloga ne bi opet izlagao srpskom pravosuđu.

E sad, ja lepo objavim tekst na blogu, tako da može da mi replicira ko god hoće i tako da bilo ko može da mi na licu mesta kaže da sam nepismen i loš čovek koji ne zna da speluje “asfalt”, kad ono Vučić mi odgovara iz tabloida, koji by the way malo pogrešno prepričaju šta u mom tekstu piše. E, pa ne radi se to tako brate mili! Da sam hteo tabloidno misspelovanje ja bih njima poslao tekst. Izvoli brate baćuška! Registruj se ovde pa reci šta imaš da mi kažeš.

Vraćam se uvredama.

Osim Vučića, navodno uvredio sam i Tomislava Nikolića koji nije pomenut poimence, ali se prepoznaje u liku svršenog srednjoškolca koji je stručnjak za pečenje rakije. Ja sam, grešna mi duša, mislio da je to svima dobro poznata činjenica…I, da odmah pojasnim. Što se mene tiče može Nikolić da bude i predsednik i premijer. Može da bude čak i guverner Narodne banke. Ja za tako nešto neću glasati, ali obećavam g. Nikoliću, ako se to ikada desi, ugledaću se na njega – i neću izvoditi narod na ulice.

Ipak, imam nešto da saopštim. Jesam, priznajem, izrekao sam jednu uvredu. Zbog nje mi je osobito žao i osećam se krivim.

Rukovodioce SNS uvredio sam tako što sam ih poredio sa Zoranom Živkovićem.

A taj je ipak neuporediv.

No, da se manemo praznog razgovora.

Neke moje voždovačke komšije sa zabrinutošću su me pitale da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića. Rekao sam da ne znam, ali da mi svakako možemo da preduzmemo građansku inicijativu da to sprečimo. Komšije se složile i našu akciju nazvale STOP ulici Ratka Mladića na Voždovcu.

Pa sad pitam, hoćete li vi, najdraži čelnici Srpske napredne stranke, pokušavati da nekoj ulici na Voždovcu nadenete ime osumnjičenog za najstrašnije ratne zločine?

Cenio bih brz i iskren odgovor jer su komšije poprilično revoltirane, a zbog važnosti teme neće biti problem da odgovor date u ma kojem mediju koji vama konvenira.

Važna napomena:
Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mostarac mostarac 23:59 18.12.2009

jbt!

I ovo je nasa elita!
Ne zna se ko je gori.
margos margos 00:05 19.12.2009

Re: jbt!

Mada, dopalo bi mi se da se registruje Aleksandar Vučič pa da i on piše blogove... pa da komuniciraju... komuniciramo...
I tako....
blogovatelj blogovatelj 00:13 19.12.2009

Re: jbt!

Mada, dopalo bi mi se da se registruje Aleksandar Vučič pa da i on piše blogove


Ili Draganče Todorović.
Ako nekome od njih daju da piše tekstove ovde ja ću da idem pred konzulat Srbije u Torontu da demonstriram
NNN NNN 01:17 19.12.2009

Re: jbt!

da se registruje Aleksandar Vučič pa da i on piše blogove...
Nema šanse!
On ne može da komunicira bez onog ogavno-patetičnog izraza lica
teskabudala teskabudala 03:54 19.12.2009

Re: jbt!

Nesto me mrzi da trosim energiju pa da citiram:

"Ako i dalje ne razumete zašto su se vaši dosadašnji birači opredelili za apstinenciju ─ pre nego što se ista pretvori u trajno (trpno) stanje ─ razmislite i o sledećem:
► Izgubili ste izbore zato što su vam interesi monopolista koji finansiraju vaše stranke važniji od interesa građana.
► Zato što ste zaboravili na principe političke kulture i demokratske samokontrole.
► Zato što ste centralizovali vlastite stranke i pretvorili ih u torove poslušnika gde se ─ umesto pameti i inicijativa ─ cene isključivo poslušnost i odanost vođi.
►Zato što se ─ umesto vaših ministarstava, poslaničkih klubova, glavnih odbora i predsedništava ─ opštim dobrom i javnim interesima u ovoj zemlji bave jedino Brankica Stanković, Verica Barać i Peščanik!
► Zato šte ste partije pretvorili u biroe za zapošljavanje, ministarstva u stranačke feude a Skupštinu u ordinarni circus.
► Zato što Srbijom već mesecima divljaju i vladaju huligani kojima država ne ume ili ne sme da se suprotstavi.
► Zato što direktore javnih preduzeća i dalje postavljate partijskim nagodbama ─ umesto javnim konkursima, kako ste nam obećali.
► Zato što imamo najglomazniju i najneefikasniju Vladu u Evropi.
► Zato su predsednici opština istovremeno i poslanici iako zakon to izričito zabranjuje.
► Zbog plata upravnika i predsednika upravnih odbora u iznosu od po više desetina hiljada evra.
► Zato što je prema statističkim podacima u ovoj zemlji preko 20% nezaposlenih. Zato što je najmanje još toliko njih koji su zaposleni ali ne primaju platu. Zato što je tu još bar 20% koji su i zaposleni i primaju platu ali nemaju realan posao pošto su isti dobili zahvaljujući svojim stranačkim angažmanima, nepotizmu, vezama, korupciji.
► Zbog Aleksandra Tijanića koji je i dalje na čelu Javnog servisa."

Samo bih potrosio 14.86 kalorija na sledeci dodatak:

-zato sto ne mozete (ili necete) da nadjete Ratka Mladica otkad ste dosli na vlast, cak i Karadzica je morao DACIC (!!!!!) da hvata
-zato sto ste BLIZANCI naprednjaka u stavu "i srbija i kosovo" sto je u principu identicno stavu "i jare i pare." Pa se porazmislili biraci: ako ove dve stranke imaju identicne ideologije sto se tice unutrasnje i spoljasnje politike, a demokrate kradu gotovo istom punom parom poput julovaca, hajde onda da vidimo ove druge

Sve ostalo o pljuvanju naprednjaka stoji ali je tuzno da nema pljuvanja najkorumpiranije i najlopovskije stranke posle JUL-a

Hvala bogu sto ne zivim vise u Srbiji pa da o ovakvim temama ne moram ozbiljno da razmisljam!
tripraseta92 tripraseta92 04:22 19.12.2009

Re: jbt!

teskabudala

► Zbog Aleksandra Tijanića koji je i dalje na čelu Javnog servisa."

pa ko bi onda objavljivao OVAKVE vesti ?

Hahaha, pazi, brisu DIREKTORA? Mene mnogo vise interesuje vlasnicka struktura iste. Ali na zalost, taj podatak NE MOGU da nadjem u APR. Zasto?
Sve sto nude je hrvatsko predstavnistvo iste:
YOUNG & RUBICAM ZAGREB PREDSTAVNIŠTVO BEOGRAD, NEMANJINA 40

Vest o "sukobu interesa' je od pre 20 dana. Za to vreme ne moze da se ugasi firma!!!!!
KO JE , BRE, OVDE LUD???!!!!!! ( ovo je nagradno pitanje, a ko pogodi, dobice pravo na naziv ulice)
maksa83 maksa83 07:29 19.12.2009

Re: jbt!

Mada, dopalo bi mi se da se registruje Aleksandar Vučič pa da i on piše blogove... pa da komuniciraju... komuniciramo...

Ja se nekako nadam onoj Bacačici Cipela.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:10 19.12.2009

Re: jbt!

margos
Mada, dopalo bi mi se da se registruje Aleksandar Vučič pa da i on piše blogove... pa da komuniciraju... komuniciramo...
I tako....


Slazem se u potpunosti Margos ... to bi bilo super!

A i Nebojsa se popravlja, ovaj text mu je odlican (i zasluzuje preporuku) - prosli je bio nekako suvise ... skojevski

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:18 19.12.2009

Re: jbt!

teskabudala

► Zato šte ste partije pretvorili u biroe za zapošljavanje, ministarstva u stranačke feude a Skupštinu u ordinarni circus.
► Zato što Srbijom već mesecima divljaju i vladaju huligani kojima država ne ume ili ne sme da se suprotstavi.
► Zato što direktore javnih preduzeća i dalje postavljate partijskim nagodbama ─ umesto javnim konkursima, kako ste nam obećali.
► Zato što imamo najglomazniju i najneefikasniju Vladu u Evropi.
► Zato su predsednici opština istovremeno i poslanici iako zakon to izričito zabranjuje.
► Zbog plata upravnika i predsednika upravnih odbora u iznosu od po više desetina hiljada evra.
► Zato što je prema statističkim podacima u ovoj zemlji preko 20% nezaposlenih. Zato što je najmanje još toliko njih koji su zaposleni ali ne primaju platu. Zato što je tu još bar 20% koji su i zaposleni i primaju platu ali nemaju realan posao pošto su isti dobili zahvaljujući svojim stranačkim angažmanima, nepotizmu, vezama, korupciji.


E da mi juce neko rekao da cu preporucivati post neke teksebudale - ne bih mu verovao

I ko sad moze da kaze da Srbi nisu nebeski narod - kad su im i teskebudale ovako pametne

ps. Jedino sto mi smeta kod ove nase budalice je sto, za moj ukus, suvise naginje "pescanoj" liniji
Boris Drenca Boris Drenca 11:45 19.12.2009

Re: jbt!

Zverilla Zverilla 11:47 19.12.2009

Re: jbt!

teskabudala

► Izgubili ste izbore zato što su vam interesi monopolista koji finansiraju vaše stranke važniji od interesa građana.
► Zato što ste zaboravili na principe političke kulture i demokratske samokontrole.
► Zato što ste centralizovali vlastite stranke i pretvorili ih u torove poslušnika gde se ─ umesto pameti i inicijativa ─ cene isključivo poslušnost i odanost vođi.
►Zato što se ─ umesto vaših ministarstava, poslaničkih klubova, glavnih odbora i predsedništava ─ opštim dobrom i javnim interesima u ovoj zemlji bave jedino Brankica Stanković, Verica Barać i Peščanik!
► Zato šte ste partije pretvorili u biroe za zapošljavanje, ministarstva u stranačke feude a Skupštinu u ordinarni circus.
► Zato što Srbijom već mesecima divljaju i vladaju huligani kojima država ne ume ili ne sme da se suprotstavi.
► Zato što direktore javnih preduzeća i dalje postavljate partijskim nagodbama ─ umesto javnim konkursima, kako ste nam obećali.
► Zato što imamo najglomazniju i najneefikasniju Vladu u Evropi.
► Zato su predsednici opština istovremeno i poslanici iako zakon to izričito zabranjuje.
► Zbog plata upravnika i predsednika upravnih odbora u iznosu od po više desetina hiljada evra.
► Zato što je prema statističkim podacima u ovoj zemlji preko 20% nezaposlenih. Zato što je najmanje još toliko njih koji su zaposleni ali ne primaju platu. Zato što je tu još bar 20% koji su i zaposleni i primaju platu ali nemaju realan posao pošto su isti dobili zahvaljujući svojim stranačkim angažmanima, nepotizmu, vezama, korupciji.
► Zbog Aleksandra Tijanića koji je i dalje na čelu Javnog servisa."



potpisujem.
background noise background noise 12:22 19.12.2009

Re: jbt!

A i Nebojsa se popravlja, ovaj text mu je odlican (i zasluzuje preporuku) - prosli je bio nekako suvise ... skojevski


Ma da, super, samo neka pise negde drugo, ovde je k'o krme u Teheranu!
angie01 angie01 12:23 19.12.2009

Re: jbt!

On ne može da komunicira bez onog ogavno-patetičnog izraza lica


jbte- ushtirk'o facijalis na-sad ce mi zadrhti usnica-by spira,sa, sauchestvujem u bolu& patnji pogledom sa treptanjem!

a ne moz' na tastaturi i ona silovana sloumoushn varijanta govora- kao on je nezan i strpljiv i nadasve pazljiv!

ffljuuuuj!
Doctor Wu Doctor Wu 12:27 19.12.2009

Re: jbt!

Hvala bogu sto ne zivim vise u Srbiji

I ja kažem.
mikimedic mikimedic 14:19 19.12.2009

Re: jbt!

k'o krme u Teheranu!


ja napisah jos na prethodnom spiridonovom blogu da mislim da krmad u teheranu prolaze malo bolje nego u srbiji za bozic....



ali logika nikad nije bila srbaljima jaca strana, sta da se radi...

edit:

a teheran ima i metro...
NNN NNN 15:31 19.12.2009

Re: jbt!

Ja se nekako nadam onoj Bacačici Cipela.
Banovala bi je gordanac
nurudin nurudin 16:40 19.12.2009

Re: jbt!

Благо Вама што не живите у Србији, куку нама што још увек живимо!

Испало је да је и сувише добро што су придали значај изборима на Вождовцу, јер су само вукови скинули своја јагњећа одела.... замислите, уместо да сагледају где су погрешили, они покушавају да нађу оправдања за своје грешке, па да се човек згрози..... Њихов успех су визе, а ми треба да кликћемо и полетимо, па то се, господо, подразумева..... Млади грцају у проблемима, а они "безгешне Марије" чине све да грцање олакшају.... у партијама су им медиокритети, за неке нисам сигуран ни да су нормални, пропали студенти који су лепећи предизборне плакате догурали до фотеља, па сад продају памет, "муда за бубреге", да простите
Нисан члан ниједне партије, нити желим да будем, желим само да имам нормалне услове у којима ћу да радим и живим.....а, док то не буде придружићу Вам се у иностранству, јер немам снаге да се борим са "алама" и "килама", нисам се за то школовао........
Изгубићете, господо, и на следећим изборима, где год да се одрже, то Вам желим, али се не радујем ни онима који долазе.....
maksa83 maksa83 16:45 19.12.2009

Re: jbt!

.а, док то не буде придружићу Вам се у иностранству, јер немам снаге да се борим са "алама" и "килама",

Nije ti frka tamo od neke kataklizme, tipa - sretnu se Haruki Murakami i Kenzaburō Ōe i onda bude - big-bada-boom?
Bili Piton Bili Piton 16:52 19.12.2009

Kutak za odabrani trenutak

maksa83
big-bada-boom?




blogovatelj blogovatelj 18:15 19.12.2009

Re: jbt!

ja napisah jos na prethodnom spiridonovom blogu da mislim da krmad u teheranu prolaze malo bolje nego u srbiji za bozic....


Da, ali ima i varijanta kad se kaze "osecam se neprijatno kao krme u Teheranu"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:34 19.12.2009

Re: jbt!

Virtuelni Vasilije

E da mi juce neko rekao da cu preporucivati post neke teksebudale - ne bih mu verovao

I ko sad moze da kaze da Srbi nisu nebeski narod - kad su im i teskebudale ovako pametne

ps. Jedino sto mi smeta kod ove nase budalice je sto, za moj ukus, suvise naginje "pescanoj" liniji

Teskabudala je citirao Nebojšu Milenkovića, možda je red da se kaže
Doctor Wu Doctor Wu 18:46 19.12.2009

Re: jbt!

Teskabudala je citirao Nebojšu Milenkovića

O, ironije li...
mikimedic mikimedic 20:28 19.12.2009

Re: jbt!

Da, ali ima i varijanta kad se kaze "osecam se neprijatno kao krme u Teheranu"


znam da ima, ja se pitam zasto. mislim da je krmetu prijatnije (po zivot) u teheranu no u beogradu za vreme bozica.

by the way, odlican komentar na onom drugom blogu za vojsku u novom mestu.

blogovatelj blogovatelj 21:37 19.12.2009

Re: jbt!

odlican komentar na onom drugom blogu za vojsku u novom mestu.


Biografski, zato je i dobar.
Ne volim kad mi kazu da je sve pocelo osmom sednicom, a ja znam da nije....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:23 19.12.2009

Re: jbt!

dobrosavljevic_m
Virtuelni Vasilije

E da mi juce neko rekao da cu preporucivati post neke teksebudale - ne bih mu verovao

I ko sad moze da kaze da Srbi nisu nebeski narod - kad su im i teskebudale ovako pametne

ps. Jedino sto mi smeta kod ove nase budalice je sto, za moj ukus, suvise naginje "pescanoj" liniji

Teskabudala je citirao Nebojšu Milenkovića, možda je red da se kaže


Hahaha, pa sta ... sve ovo isto bih mogao da kazem i da je post potpisao Nebojsa (ili bilo koji drugi nick) ... ukljucucjuci i ono o naginjanju ... Imao je Nebojsa nekad odlicnih postova, pre nego sto ga je zahvatio virus ldp-itisa
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:29 19.12.2009

Re: jbt!

Hahaha, pa sta ... sve ovo isto bih mogao da kazem i da je post potpisao Nebojsa

Ok
margos margos 01:33 20.12.2009

Re: jbt!

znam da ima, ja se pitam zasto. mislim da je krmetu prijatnije (po zivot) u teheranu no u beogradu za vreme bozica.

Sede dva tipa u kafani, a jedan će:

- Brate, ja dok ne probam lava, za mene je svinja car životinja!!!


wukadin wukadin 09:19 21.12.2009

Re: jbt!

margos
Mada, dopalo bi mi se da se registruje Aleksandar Vučič pa da i on piše blogove... pa da komuniciraju... komuniciramo...
I tako....


Jes vala.
Mada Brana Šešelj bi bio neoboriv
wukadin wukadin 09:23 21.12.2009

Re: jbt!

ja napisah jos na prethodnom spiridonovom blogu da mislim da krmad u teheranu prolaze malo bolje nego u srbiji za bozic....


U najgorem slučaju mogu da ih stave u krantin zbog svinjskog gripa. To se dogodilo jedinoj svinji u Avganistanu (u zoološkom vrtu Kabula).
Sofroniye Sofroniye 11:46 22.12.2009

Re: jbt!

Doctor Wu
Hvala bogu sto ne zivim vise u Srbiji

I ja kažem.


Potpisujem :)
nsarski nsarski 00:04 19.12.2009

Ulice

da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića.

Cak i da to urade, a gde ce onda biti ulica Vojvode Stepe? Nisu ga se valjda odrekli?!
blogovatelj blogovatelj 00:15 19.12.2009

Re: Ulice

a gde ce onda biti ulica Vojvode Stepe?


I ja se to pitam...
mostarac mostarac 00:17 19.12.2009

Re: Ulice

nsarski
da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića. Cak i da to urade, a gde ce onda biti ulica Vojvode Stepe? Nisu ga se valjda odrekli?!

Ja mislim da je ovo sa ulicom Ratka Mladica obicna patka.
tyson tyson 01:11 19.12.2009

Re: Ulice

Ja mislim da je ovo sa ulicom Ratka Mladica obicna patka.
U jebote, jesil' baš siguran...?

Sad ne znam ni ja šta da mislim...




Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:25 19.12.2009

Re: Ulice

nsarski

Cak i da to urade, a gde ce onda biti ulica Vojvode Stepe? Nisu ga se valjda odrekli?!


Tako ti je to kad im DS nije ostavio nijednog partizana da ga uklone.
nsarski nsarski 20:12 19.12.2009

Re: Ulice

Tako ti je to kad im DS nije ostavio nijednog partizana da ga uklone.

Pa sad nastupaju sa "zrtvom kralja" da bi dobili partiju. Takticka varka?
halman halman 11:57 21.12.2009

Re: Ulice

Ja mislim da je ovo sa ulicom Ratka Mladica obicna patka.


Наравно, Жута патка....
Bili Piton Bili Piton 00:06 19.12.2009

Hm

Rukovodioce SNS uvredio sam tako što sam ih poredio sa Zoranom Živkovićem.

A taj je ipak neuporediv.


Ti tog coveka bas-bas ne ljubis. U redu. Ali nemoj da dopustas da ti netrpeljivost lije iz usiju, ko god da je u pitanju, to nikad ne ostavlja dobar utisak - naprotiv. Narocito kad je prilican broj ljudi reagovao prosli put.

A ovo s ulicom - jel to neka rekla-kazala da se takvo nesto sprema ili je to neka preventive action?
palilula92 palilula92 00:34 19.12.2009

Re: Hm

Rukovodioce SNS uvredio sam tako što sam ih poredio sa Zoranom Živkovićem.

A taj je ipak neuporediv.


---------------------------------------------------------

Ti tog coveka bas-bas ne ljubis. U redu. Ali nemoj da dopustis da ti netrpeljivost lije iz usiju, ko god da je u pitanju, to nikad ne ostavlja dobar utisak - naprotiv. Narocito kad je prilican broj ljudi reagovao prosli put.



Izgleda da je Zivkovic trenutno mnogo bitniji nego sto se to meni cinilo.

Pljunu ga u dva bloga za redom.
Deluje ko ispitivanje blogerskog misljenja ne o SNS-ci nego o Zoranu Zivkovicu.
Znaci to je tema. Usput ubaci i Bebu kao mirodiju.
margos margos 00:46 19.12.2009

Re: Hm

Izgleda da je Zivkovic trenutno mnogo bitniji nego sto se to meni cinilo.

Izgleda.
NNN NNN 01:19 19.12.2009

Re: Hm

Izgleda da je Zivkovic trenutno mnogo bitniji nego sto se to meni cinilo.
Možda se i javi Bivši
tyson tyson 01:25 19.12.2009

Re: Hm

Izgleda da je Zivkovic trenutno mnogo bitniji nego sto se to meni cinilo.

Pljunu ga u dva bloga za redom.
Deluje ko ispitivanje blogerskog misljenja ne o SNS-ci nego o Zoranu Zivkovicu.
Znaci to je tema. Usput ubaci i Bebu kao mirodiju.
Zvuči kao opasna i brižljivo planirana zavera.

Pitam se samo kakva je uloga B92 u tome, kad su ga doveli - kako neko to lepo reče na valjda prethodnom blogu - i ustupili mu prostor za sejanje svoje mračne, savetničke propagande. Ko je sve od moderatora uključen u ovu mračnu rabotu? Odjednom mi više nisu simpatični. Da li je i tajanstvena urednica ubačena da radi za njih?

Strah me je i da pomislim koliko duboko ovo seže; no jedno je jasno svim ljudima-blogerima: crno nam se piše.

Ja samo čekam da i strongmen opet ujaše na ovaj blog da odbrani čast, lik i delo svog pajde i zeme Živkovića, pa da se načisto zagrcnem.




uraljamazivota uraljamazivota 01:28 19.12.2009

Re: Hm

Naravno da je bitniji.Skupstina Demokratske stranke bi trebalo da bude odrzana u februaru.A u strahu su velike oci, pa gledaju i na blog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:30 19.12.2009

Re: Hm

Ja samo čekam da i strongmen opet ujaše na ovaj blog da odbrani čast, lik i delo svog pajde i zeme Živkovića, pa da se načisto zagrcnem.

oće, oće ...
al šta ima ko da brani od krstića bilo koga.
zoran bar uzima lektora kad piše, što ovde nije slučaj, očigledno.
schweppes92 schweppes92 01:37 19.12.2009

Re: Hm

Exitus Letalis
zoran bar uzima lektora kad piše, što ovde nije slučaj, očigledno.


Ih lektora... Za tekstove koji su na Strong blogu preneti Zoki je uzeo i autora. Za svaki slučaj....
libkonz libkonz 01:40 19.12.2009

Re: Hm

zoran bar uzima lektora kad piše, što ovde nije slučaj, očigledno.

ma u redu za greške, ali nas g. savetnik tretira kao neku dečurliju. Ko će da proguta ovu priču o menjanju ulice?
Pa još da ispadne da naprednjacima smeta srpski vojvoda.
tyson tyson 01:41 19.12.2009

Re: Hm

zoran bar uzima lektora kad piše, što ovde nije slučaj, očigledno.
Pa mogao bi tog lektora da pozajmi svom pajtosu

Šalu na stranu, šta ima pa da se lektoriše najobičniji blog? Nisu ovo novine, ili nastup u kampanji, ili govor na nekoj konferenciji. Koji će nam ovde lektorisani, brižljivo i ciljano napisani isprazni propagandni tekstovi? To možemo da čitamo svakog dana u raznoraznim novinama.

Ovo je blog, dnevnik. ovde valjda treba više da dođe do izražaja ona lična, ljudska, svakodnevna strana ličnosti.



tyson tyson 01:45 19.12.2009

Re: Hm

ma u redu za greške, ali nas g. savetnik tretira kao neku dečurliju. Ko će da proguta ovu priču o menjanju ulice?
Pa još da ispadne da naprednjacima smeta srpski vojvoda.
Cijenim da je taj deo bloga tzv. izrugivanje ex-radikalima.




palilula92 palilula92 01:48 19.12.2009

Re: Hm

Šalu na stranu, šta ima pa da se lektoriše najobičniji blog? Nisu ovo novine, ili nastup u kampanji, ili govor na nekoj konferenciji.



Mi smo bitni BRE!
tyson tyson 02:01 19.12.2009

Re: Hm

Mi smo bitni BRE!





Strongman Strongman 02:04 19.12.2009

Re: Hm

Ja samo čekam da i strongmen opet ujaše na ovaj blog da odbrani čast, lik i delo svog pajde i zeme Živkovića, pa da se načisto zagrcnem.


sentinel26 sentinel26 02:05 19.12.2009

Re: Hm

libkonz
zoran bar uzima lektora kad piše, što ovde nije slučaj, očigledno.

ma u redu za greške, ali nas g. savetnik tretira kao neku dečurliju. Ko će da proguta ovu priču o menjanju ulice?
Pa još da ispadne da naprednjacima smeta srpski vojvoda.

Kako pažnju (ljutnju ) bar na kratko prebaciti sa demokrata na radikale.. repertoar (rezervoar ) se ispraznio..

Idu stranački izbori ... treniramo, malo joga, malo hip-hop, malo opa-cupa ...

I parlamentarni izbori će na proljeće, .. kajganu su presolili, a ne bi da je pojedu...

palilula92 palilula92 02:06 19.12.2009

Re: Hm

gde si bre Jaki, bas si nam nedostajao. Vidis kako smo bitni!
adam weisphaut adam weisphaut 07:36 19.12.2009

Re: Hm

Ih lektora... Za tekstove koji su na Strong blogu preneti Zoki je uzeo i autora. Za svaki slučaj....

Napušio te, najgadnije. Vidim pamtiš
Bivsi Bivsi 09:36 19.12.2009

Re: Hm

dobra kafa?
Strongman Strongman 10:58 19.12.2009

Re: Hm



Retko dobra.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:31 19.12.2009

Re: Hm

A ovo s ulicom - jel to neka rekla-kazala da se takvo nesto sprema ili je to neka preventive action?


Da ponovim post od prošlog puta:


mirelarado mirelarado 16:58 19.12.2009

Re: Hm

Значи, сви на Баново Брдо!


Припада суседној Чукарици.
trener92 trener92 00:14 19.12.2009

A zašto se uvredio?

Osim Vučića, navodno uvredio sam i Tomislava Nikolića koji nije pomenut poimence, ali se prepoznaje u liku svršenog srednjoškolca koji je stručnjak za pečenje rakije.



"Imao sam nesrećno detinjstvo, a i u školu sam morao da idem"
Tomislav Nikolic, predsednički kandidat, 23. maja 2004.

Sam se izjasnio u tom smislu
trener92 trener92 00:18 19.12.2009

Re: A zašto se uvredio?

Izvoli brate baćuška! Registruj se ovde pa reci šta imaš da mi kažeš.


A šta ako nam dođe ona , što proklinje i rod i porod .Predlažem preventivu :

NNN NNN 01:20 19.12.2009

Re: A zašto se uvredio?

"Imao sam nesrećno detinjstvo, a i u školu sam morao da idem"
Tomislav Nikolic, predsednički kandidat, 23. maja 2004.
Znam kako je teško biti mlada majka
- Tomislav Nikolic, večiti predsednički kandidat

mikimedic mikimedic 00:29 19.12.2009

Aman

Spiridone,

dosta vise.

trener92 trener92 00:34 19.12.2009

Re: Aman

mikimedic
Spiridone,

dosta vise.



Nije valjda ? Spi?
Ne znam kako će Spi ovo da shvati , ali ... očutaču čekam Spirinu reakciju
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 00:30 19.12.2009

Ista strategija za blog

kao za izbore- postavite se naspram naprednjaka, pa ste lepši i od njih i od Vas :)
maksa83 maksa83 07:53 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

kao za izbore- postavite se naspram naprednjaka, pa ste lepši i od njih i od Vas :)

Ali možeš da zamisliš koliko je zeznutije nego prošli put, pošto su se ovi ratosiljali Glavnog Strašila.
Beskrajno je bilo lakše plašiti narod kada je uživalac ugostiteljskih usluga holandske banje bio nazočan i vazda spreman da lupi koješta i pripomogne. Ovo je sad ozbiljan čelendž, Šešelj verovatno sada više fali DS-u nego celom njegovom fanbaseu zajedno.

Inače, ta dva vektora (drive-by slander (ono kad stojiš na trotoaru a pored tebe projuri auto i zapljusne te iz bare pa produži, i ne možeš mu ništa) na Živkovića i plašenje SNS-om) već postaju upadljiv pattern u uradcima bivšeg Idola. Meni nije jasno koliko ljudi treba da im kaže da je to potrošeno pa da sFate. Dajte neku Fejsbuk grupu, nešto tipa "Traži se 100000 članova da DS shvati da plašenje radikalima više ne šljaka". Šalim se, samo ne još jedna Fejsbuk grupa, pliz.

Ubi me nostalgija bre od ovih blogova. Je l' se seća neko ranih radova Pilota? Ja k'o da je juče bilo.

Npr. sećam se (ti dete Milena verovatno nisi tada bila u planu nego neka maglovita ideja u neke dve glave) reklame na TV-u za ovu ploču, u pozadini ide ova pesma, u kadru stoje Idoli i Šaper zavrti glavom i kaže: "ovo je stvarno neverovatan početak". Meni je to izlgedalo kao neverovantno kul gest jednog afirmisanog benda prema neafirmisanom. Zbog ovakvih transformacija me plaši starost.



Doctor Wu Doctor Wu 08:19 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Npr. sećam se (ti dete Milena verovatno nisi tada bila u planu nego neka maglovita ideja u neke dve glave) reklame na TV-u za ovu ploču, u pozadini ide ova pesma, u kadru stoje Idoli i Šaper zavrti glavom i kaže: "ovo je stvarno neverovatan početak". Meni je to izlgedalo kao neverovantno kul gest jednog afirmisanog benda prema neafirmisanom. Zbog ovakvih transformacija me plaši starost.

Tu verovatno misliš i na Lesendrića, koji je prešao dug put od prvog beogradskog moda do pisca muzike za grčke narodnjake.

Ali, mislim da tvoj strah nema osnova jer je posledica asimetrije informacija. Sve je bilo kul dok je jedini izvor informisanja bila TV kutija. Sada, sa internetom, je mnogo teže sakriti proverbijalne šiške ispod miške ili još proverbijalniju promaju u glavi. To su nam prvo pokazali tipovi kao što su Biljka i Qsovac, a i Krle se sada, sa samo 2 pokušaja, odlučio na jedan crash course. Drugim rečima, dileja je dileja i sa 20 i sa 50 godina, samo što se onda to nije videlo/čulo jer je bilo strogo kontrolisano.

Na svu sreću, nikom nije palo na pamet da na blog dovede onog geologa Divljana. Tek je taj slučaj...
maksa83 maksa83 08:31 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Tu verovatno misliš i na Lesendrića, koji je prešao dug put od prvog beogradskog moda do pisca muzike za grčke narodnjake.

Pa, da, Tragedija Odrastanja i Starenja u svi dimenzijama, te tekstove za baš tu ploču je Lesandriću pisala Marina Tucaković, ista ona koja je sada Bard Šunda (hitovi Tsetse i Ekipe).

To su nam prvo pokazali tipovi kao što su Biljka i Qsovac, a i Krle se sada, sa samo 2 pokušaja, odlučio na jedan crash course

Danil Harms (da ostanemo u duhu ovih blogova) bi rekao u jednoj priči: "sve su to dobri ljudi, ali im se ne da uhvatiti korena".

Drugim rečima, dileja je dileja i sa 20 i sa 50 godina, samo što se onda to nije videlo/čulo jer je bilo strogo kontrolisano.

Sad ne znam da l' si me utešio il' zakopao.
Mislim da ipak nije tako. Rodiš se nekakav, i ide tako vreme, i budeš svakakav, i onda krene okoštavanje - fizičko, mentalno... To je valjda ono što zovu - Život. ; ) Kod mene sam to primetio tako što sam sišao da se*em nekim klincima što žive ispod mene što usisavaju u 11 uveče a deca mi spavaju. ; ) U glavi mi sve vreme bilo "jeee, koji si fuckin' penzos". ; )

Na svu sreću, nikom nije palo na pamet da na blog dovede onog geologa Divljana.

Tog slučaja videh u Beču kod nekog hot-dog standa, čovek se bavi muzikom i dalje (žena mu je jedan slatkiš koji je išao sa mnom u srednju školu), ne mrsi ono što se ne mrsi i ne Savetuje. Meni to kul. Nemam pojma je l dileja ili nije. Jbg, svi smo mi neki mlinari koji su posuti nekim brašnom. (Eto recimo kod tebe isplivava tradicionalna i somehow familiar pizma na geologe :)))
Doctor Wu Doctor Wu 08:45 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

(Eto recimo kod tebe isplivava tradicionalna i somehow familiar pizma na geologe :)))

:)))), samo srpske geologe, ne zaboravi. Oni sa Imperiala i nisu tako glupi.
te tekstove za baš tu ploču je Lesandriću pisala Marina Tucaković, ista ona koja je sada Bard Šunda

Viš, to nisam ni znao. Valjda zato što mi je jedini kontakt sa Pilotima bio nihov koncert u Pivari, oktobra 1981. Eto, još jednom potvrđuje, jednom dileja uvek dileja. Teško da Kiki tada nije znao ko je Marina Tucaković- pisala tekstove za Olišku, Zanu, sa i bez Nimani.
Kod mene sam to primetio tako što sam sišao da se*em nekim klincima što žive ispod mene što usisavaju u 11 uveče a deca mi spavaju.

Misim, šta reći... Dno, :).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:02 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Doctor Wu
Drugim rečima, dileja je dileja i sa 20 i sa 50 godina, samo što se onda to nije videlo/čulo jer je bilo strogo kontrolisano.

Ја не бих био тако строг и уверен у ово што кажеш. Наиме, ствар јесте више методолошке природе: погрешно си поставио проблем. Та немогућност да продреш до правог лика другог често је скривена формом, не никаквом контролом. Нема много среће кад неког спознајеш гледајући га искључиво кроз његову јавну "професионалну" призму, као професора, певачицу, возача, премијера, писца, генерала, и тек ако га мало помериш из те његове професионалне форме, указаће ти се његов прави лик. Рецимо, оперски певачи или глумци, због природе посла који раде, најчешће стекну неку постуру достојанства или интелигенције и дубине. Ако се, не лези враже, деси да их нешто избаци из ње (обичан људски контакт, виспренији интервју), свашта може да се укаже. Тако је и сада. Јер некад си споменуте видео и сагледавао сасвим другачије, кроз њихове наступе контролисане најпре јавном улогом (формом) коју су имали, а сада, на овој интернетској ледини, та заштитна чаролија је нестала. Нестаје она заштитна дистанца, особито за оне мање веште и свесне докле им се може пружити.

Запетљавам, запетљавам, али мислим да ћеш ме разумети. Ено, Макса се у овом смислу већ самобичевао. Изгледа да је одувек био надрдани пензос, али, поставши, додуше мало задоцнело, свестан тога, мислим да још има наде за њега... :))
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:42 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Ovo je sad ozbiljan čelendž, Šešelj verovatno sada više fali DS-u nego celom njegovom fanbaseu zajedno.

He, pa dosta govori o ovoj našoj demokratji kad je odžavaju radikali. A kad histerično vičeš:"Toma!",
pa vladu praviš sa Vojom, Veljom, pa onda Ivicom, desi se nešto za šta sam ja mislila da je apsolutno nemoguće-
oteraju se ljudi ovde u političku ravnodušnost.
Npr. sećam se (ti dete Milena verovatno nisi tada bila u planu nego neka maglovita ideja u neke dve glave) reklame na TV-u za ovu ploču, u pozadini ide ova pesma, u kadru stoje Idoli i Šaper zavrti glavom i kaže: "ovo je stvarno neverovatan početak"

Gre'ota, gre'ota za te izgubljene duše.
Moram da kažem da svaki put kad sam u nekoj frci, u glavi mi se javlja Šaperov glas sam od sebe i peva:
"Sutra ću smisliti savršen plan, samo da preguram današnji dan".

p.s.
Zbog ovakvih transformacija me plaši starost.

Makso, uopšte se ja ne brinem za tebe :)
Doctor Wu Doctor Wu 13:49 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Та немогућност да продреш до правог лика другог често је скривена формом, не никаквом контролом. Нема много среће кад неког спознајеш гледајући га искључиво кроз његову јавну "професионалну" призму, као професора, певачицу, возача, премијера, писца, генерала, и тек ако га мало помериш из те његове професионалне форме указаће ти се његов прави лик. Рецимо, оперски певачи или глумци, због природе посла који раде, најчешће стекну неку постуру достојанства или интелигенције и дубине. Ако се, не лези враже, деси да их нешто избаци из ње (обичан људски контакт, виспренији интервју), свашта може да се укаже.

Pa, dobro, ja sam na tu kontrolu forme i mislio. Ako se sećaš, VIS 'Idoli' su svojevremeno bili predstavljani kao koncept umetnici, nikome nije bilo važno što Krle i Šaper nisu znali da pevaju i sviraju jer su oni tu bili zbog prenošenja vizuelne poruke (kao i Zdenko Kolar, uostalom, on je imao ulogu lokalnog butchera). U tom konceptualizmu su toliko bili odmakli da su Odbranu promovisali sa Dragošem Kalajičem i Kostom Bunuševcem (danas se partnerstva iz tog doba čine potpuno nadrealnim), njihovi nastupi u Petkom u 22, javnosti, intervjui, fotke po Džuboksu, Startu, Poletu, koncerti su bili pažljivo kontrolisani jer su bili važni barem koliko i muzika (ona je, zapravo, bila kao neki soundtrack). Kad sam pominjao asimetriju informacija, delom sam mislio i na to da su u tim nastupima ispadali (mnogo) pametniji nego što su zapravo.

Krle i Šaper su uspeli da get away sa tim svojim švindlovanjem, i u tom smislu se može reći da je karijera PR-ova, prodavanja muda za bubrege, spinovanja potpuno prirodni produžetak 'Idola'. Hoće se reći, mnogo su se manje promenili oni, nego mi.

Što se tiče Maksimovića, samo je trebalo da pusti Smithse. Deca ne da bi prestala da usisavaju nego bi se poubijala od depresije.

maksa83 maksa83 14:24 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Što se tiče Maksimovića, samo je trebalo da pusti Smithse. Deca ne da bi prestala da usisavaju nego bi se poubijala od depresije.

Aesad, pa imam i ja dušu.
Doctor Wu Doctor Wu 14:31 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Aesad, pa imam i ja dušu.

To ti je što si Brajoviću dirao Tsetsu.
maksa83 maksa83 14:38 19.12.2009

Re: Ista strategija za blog

Doctor Wu
Aesad, pa imam i ja dušu.

To ti je što si Brajoviću dirao Tsetsu.

Pa kad je prvi počeo.


(Znam da ne izgleda tako, ali mogu da dokažem, samo trenutno nemam vremena)
sentinel26 sentinel26 00:44 19.12.2009

Zašto vredjate

blogere komentatore i čitaoce bloga ?
Neke moje voždovačke komšije sa zabrinutošću su me pitale da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića. Rekao sam da ne znam, ali da mi svakako možemo da preduzmemo građansku inicijativu da to sprečimo. Komšije se složile i našu akciju nazvale STOP ulici Ratka Mladića na Voždovcu.

Da li zaista mislite da mi ne znamo u čijoj je nadležnosti promjena naziva ulica u Beogradu ?
Do danas to nije bilo u nadležnosti gradskih opština u Beogradu, osim ako se Voždovac nije već odvojio od Beograda..

Neka oni podnesu takav prijedlog, to im se ne može zabraniti, gradska komisija koja prihvata ili odbija prijedloge i prosljedjuje ih Skupštini Grada će legalno da ih odbije jer tamo radikali nijesu (ili možda jesu ) na vlasti.

Nego, kako bi bilo da to komšijsko društvo organizuje jednu drugačiju akciju pod nazivom : Ratko Mladić ODMAH u Hag !

Poslije "pokušaja" pripajanja Malog Mokrog Luga Voždovcu (vjerovatno da "olakšate" život DS-u i LDP-u na Zvezdari ) vi pravite novi "udar" - nadležnost imenovanja naziva ulica sa Grada prenosite na opštine.

Moguće je i da toj komisiji treba dati malo poduži odmor jer se u posljednje vrijeme naradila..
Ako se tamo kod gradonačelnika dijele kakvi bonusi ta komisija ih je zaslužila.

Ništa tu više nije čudno, pa i da traže brisanje Stepe Stepanovića. Brisanje Save Kovačevića nije nudjeno radikalima, to su neki bolji od njih uradili. Ništa nas ne smije iznenaditi.

tyson tyson 01:08 19.12.2009

Re: Zašto vredjate


Au, kako si ga raskrinkao, svaka ti čast!

A zamalo da mu prođu ove podle podmetačine...

Za Savu mi je naročito drago da si ga se setio...



Exitus Letalis Exitus Letalis 02:49 19.12.2009

Re: Zašto vredjate

Za Savu mi je naročito drago da si ga se setio...

a što da se ne seti?
da nije i on ujahao u tuđe stanove a decu poslao na školovanje vanka?
borio se protiv fašista.
i dali delu ulice naziv "kisela voda".
da, odlična zamena.
tyson tyson 11:22 19.12.2009

Re: Zašto vredjate

a što da se ne seti?
da nije i on ujahao u tuđe stanove a decu poslao na školovanje vanka?
borio se protiv fašista.
Šta je nejasno u onom što sam napisao? Kažem, baš je lepo što se setio druga Save, mnogo mi je drago zbog toga. Koja tačno reč te je navela da pomisliš da nije trebalo da ga se seti?

Inače, preporučio bih ti da pročitaš još neki uradak ((c) Maksa) iz pera nekadašnjih partizana gde se pominje drug narodni heroj, pa posle polako da pređeš i na crnogorske autore bez prvoboračkog i nužno lepo stoji partizanska bluza pedigrea. Ima se šta saznati o dotičnoj ličnosti.

Jeste lepo živeti u svetu opusa France Bevka i Branka Ćopića, ali kako da ti kažem, po savremenoj klasifikaciji sa amazon.com to spada u Fiction. Mada je Branko imao svoje momente vredne poštovanja.

To što se neko bori protiv fašista ne da je valjda carte blanche za, ne daj bože, proizvoljno ubijanje ljudi po sopstvenom nahođenju pri pomračenom stanju svesti, na primer...? Ne znam što mi baš to pade na pamet...





maksa83 maksa83 11:34 19.12.2009

Re: Zašto vredjate

Inače, preporučio bih ti da pročitaš još neki uradak ((c) by Maksa)

Credit where credit is due - reč sam pokupio od Doctora Wua koji je tako nazvao poslednji istup gradskog arhitekte Bobića ovde pre nego što se ovaj samouklonio ispraćen phmmm ... nemuštim mumlanjem nas neotesane raje što baca đubre kroz prozor.
Spiridon Spiridon 00:44 19.12.2009

..

Prvi!!!
trener92 trener92 00:54 19.12.2009

Re: ..

Spiridon
Prvi!!!


Spiro ti li si ili...? Ki ez az?
Spiridon Spiridon 01:05 19.12.2009

Re: ..

trener92
Spiridon
Prvi!!!


Spiro ti li si ili...? Ki ez az?



hocu da kazem da sam prvi da se stopira ulici Ratka Mladića na Voždovcu

Krle uhvati ih na spansku!

Mi ti odavde dajemo logisticku podrsku, a ti sprovodis u delo.

Plen delimo na ravne delove.
mikimedic mikimedic 01:16 19.12.2009

Re: ..

Prvi!!!


Krle???

Ti li si???

trener92 trener92 07:47 19.12.2009

Re: ..

Spiridon
trener92
Spiridon
Prvi!!!


Spiro ti li si ili...? Ki ez az?



hocu da kazem da sam prvi da se stopira ulici Ratka Mladića na Voždovcu

Krle uhvati ih na spansku!

Mi ti odavde dajemo logisticku podrsku, a ti sprovodis u delo.

Plen delimo na ravne delove.


Kako je krenulo , neko će dobiti "Španske gaće " !

Profiteru jedan odrek`o bi te se preko svih blogova
Alava Alava 00:45 19.12.2009

Žar

Nebojša Krstić
Od tad pazim šta pišem da me žar dijaloga ne bi opet izlagao srpskom pravosuđu.

Ovo je hit!!!
Ali pazi - Žar, i to pazi - Dijaloga!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:19 19.12.2009

Re: Žar

Ovo je hit!!!
Ali pazi - Žar, i to pazi - Dijaloga!

nemoj tako alava. nije stavio veliko D:)))
Doctor Wu Doctor Wu 00:46 19.12.2009

Da, kažem ja

pata karta.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 00:56 19.12.2009

ti

stvarno nemas druga posla? Savetnice? Vip-ovce? Aman?
tyson tyson 01:32 19.12.2009

Re: ti

ti stvarno nemas druga posla? Savetnice? Vip-ovce? Aman?
Ovo bi moglo da se kopi-pejstuje u svaki blog, VIP ili NIP, na ovom sajtu.

Svaka čast dusanovaiivanovamama!

Nego bre, šta ćeš ti na B92 blogu? Zar stvarno nemaš druga posla? Majko? NIP-ovče? Aman?



omega68 omega68 00:56 19.12.2009

Ali stvarno

Pa sad pitam, hoćete li vi, najdraži čelnici Srpske napredne stranke, pokušavati da nekoj ulici na Voždovcu date ime osumnjičenog za najstrašnije ratne zločine?

Otkud mi znamo
trener92 trener92 00:59 19.12.2009

Iščekujući Spiridonov komentar

uzročno-posledični grafit:
"Pao je Voždovac ali nikad neće Kadinjača!"
potis: Mz

(Mile zubar )



edit: Valjevo - Užice to je tu blizu, sve je to Srbija!
edit 2: Sve je to Srbija , brale!
edit3: Srbija zna zašto! ("jer ste vi to tražili" )!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:11 19.12.2009

Re: Iščekujući Spiridonov komentar

"Pao je Voždovac ali nikad neće Kadinjača!"

a prozor?

p.s. jbt. kako prave ove kese za kafu, nemoš da otvoriš.
izvini treneru, ti si najdobroćudniji, pa da se malo izvičem :)))
trener92 trener92 04:11 19.12.2009

Re: Iščekujući Spiridonov komentar

Exitus Letalis
"Pao je Voždovac ali nikad neće Kadinjača!"

a prozor?

p.s. jbt. kako prave ove kese za kafu, nemoš da otvoriš.
izvini treneru, ti si najdobroćudniji, pa da se malo izvičem :)))


Slobodno na mene možeš koliko god želiš ja nikom ništa ne zameram, posebno lepom ženskom svetu ,
osim ....toplani , smanjili nam grejanje ovde , a niko ne odgovara na pozive
Alava Alava 10:33 19.12.2009

Re: Iščekujući Spiridonov komentar

Slobodno na mene možeš koliko god želiš ja nikom ništa ne zameram, posebno lepom ženskom svetu ,

Treneru, skidaj se sa Krstićevog bloga, počeo si k'o savetnik, sad ćeš da pitaš svakog ponaosob A što se Vi ljutite na mene?
trener92 trener92 16:23 19.12.2009

Re: Iščekujući Spiridonov komentar

Alava
Slobodno na mene možeš koliko god želiš ja nikom ništa ne zameram, posebno lepom ženskom svetu ,

Treneru, skidaj se sa Krstićevog bloga, počeo si k'o savetnik, sad ćeš da pitaš svakog ponaosob A što se Vi ljutite na mene?



“I refuse to join any club that would have me as a member.”
“Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.”
Groucho Marx


Inner Party Inner Party 01:08 19.12.2009

Stunt

Neke moje voždovačke komšije sa zabrinutošću su me pitale da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića.


U politickim kampanjama se svakakve gluposti mogu izvoditi, svasta partije izvode da bi privukle paznju na sebe, ali kada se osvoji vlast onda za time nema potrebe.


schweppes92 schweppes92 01:19 19.12.2009

jel se to bliže izbori?

Da li je DS-u bilo potrebno čitave dve godine da skapira da je jedan deo svoje kampanje LDP usmerio na blog-agitaciju?
Da li će DS-u biti potrebno još dve godine da skapira da je LDP pukao u svojim blog namerama?

Da li će neko da obavesti Krstića da se Biljana Srbljanović, u perfidnoj prosvetiteljskoj misiji u kakvu on upravo kreće, poprilično izblamirala. Toliko da se više ovde ne pojavljuje.
Za razliku od Krstića, ona se bar "spuštala" na nivo zabludelih blogera i odgovarala na komentare.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:43 19.12.2009

Re: jel se to bliže izbori?

Za razliku od Krstića, ona se bar "spuštala" na nivo zabludelih blogera i odgovarala na komentare.

Ja sam u svojoj perfidno prosvetiteljskoj misiji malo zanemario vašu repliku. Zbog toga se mnogo izvinjavam.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:41 19.12.2009

Re: jel se to bliže izbori?

Nebojsa Krstic
Ja sam u svojoj perfidno prosvetiteljskoj misiji malo zanemario vašu repliku. Zbog toga se mnogo izvinjavam.


e ovo je sad još perfidnije i provetiteljskije... sad se on kao izvinjava... pravi se, nemojte da mu verujete! :)

mislim, stvaaaarno... ...
ako nastavite s pljuvanjem zaboraviću da se ne sećam da sam igde čula to za bulevar ratka mladića

perfidno prosvetiteljski... wow... strašno

krle, evo ja ću da te branim iako ne znam o čemu se radi




miloradkakmar miloradkakmar 01:51 19.12.2009

A,

da se sve političke stranke posle 1. januara 2010. registruju na blog B92. !?!
Čini mi se da se malo njih preregistrovalo, a vreme ističe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana