Politika

Pazi cipela !!!!!

Milan Karagaća RSS / 27.11.2009. u 13:37

Narodna skupština, narodni poslanik , kako to gordo zvuči, a često sramno izgleda.

Skupština je ranije mnogo više ličila na lakrdiju i upravo je zahvaljujući promeni poslovnika i, mora se reći, ličnom zaslugom upravo Gordane Čomić, sednice su postale malo pristojnije i rad parlamenta efikasniji.Ali, rasprava o Statutu Vojvodine kao da je opet probudila strasti, svega ima više nego argumentovane rasprave. Kako sve ide u našoj skupštini, morače se doneti izmena poslovnika pa da poslanici ulaze u salu bez cipela kao u džamiju, u svakom slučaju klompe striktno zabraniti.

Gospođa Pop-Lazić, narodna poslanica i dama

skupstina-v.jpg 

je na njoj i njima svojstven radikalsko-hrišćanski način htela da zaštiti svoga mladog kolegu.

Pošto su po nalogu onoga ko im je ranije rekao da masovno kunu, sada prestali sa tom praksom , evo promovišu efikasnije argumente - cipelom u glavu, svojom cipelom u tuđu glavu. I još kaže da to nije nepoznato način izkazivanja neslaganja, što znači da bi neki sledeći put mogli očekivati i druge poznate načine kako to očigledno i sočno čine seoske snaše. - Nisam reagovala instiktivno, već vrlo smišljeno. Već neko vreme poslanicima SRS nije dozvoljeno da pričaju. Razmišljala sam prethodnih dana šta da uradim - kaže za „Blic“ Pop Lazićeva.

 Mislila, mislila i smislila. Šta bi tek uradila da nije toliko dumala.

Nisu badava rekli da čovek mnogo lakše nauči i tuđu kulturu i običaje nego što se odrekne sopstvenog primitivizma.

I šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić podržao postupak Gordane Pop-Lazić, rekavši da je ona imala „svako opravdanje" da to uradi.

Inače, kažu bolji poznavaoci da je gađanje cipelama muslimanski običaj, pa sukladno istom ne bi mogao biti pravoslavni.

Šta je uzrok ovakvom ponašanju, očito primitivizam i nevaspitanje ili je možda cipela skinuta zbog kurijeg oka, ali i uzrok i povod je očito (ne) mešanje Crkve u aktuelna politička i državna pitanja. Dakle,

SPC se u februaru očitovala i to vrlo rezolutno oko Statuta Vojvodine, a sada eto opet pismo Irineja bi neposredni povod da srpska cipela gađa srpsku glavu.

Šef poslaničke im grupe zadržao je cipeli, pa možda već sutra sa njom pokuša da imitira Hruščova za govornicom.

Onome prema kome leti cipela ostaje da se brzo skloni i razmišlja da li onaj ko baca cipelu ima isto ili više u glavi ili cipeli.

Skupština naša je odavno mnogo ćešće brbljaonica nego savremeni parlament, poslanici pokazuju da ne poštuju ni predsedavajućeg,ni sagovornike,ni parlament, ni narod koji ih je izabrao i , u svemu tome pokažu da nemaju ni samopoštovanje.

Rasprave se ne vode o nečemu već protiv nečega, diskusije su pune međusbnog vređanja na svim osnovama, uključujući i lični izgled, bližu i dalju prošlost , bližu i dalju familiju- zavisi koliko kome argumenata treba.I kad su na raspravi i najozbiljnija pitanja sala je poluprazna, bez obzira šta je tema svako ptiča šta mu padne na pamet. Pa i onda kada se tako pompezno svi sakupe kao što je bio slučaj sa usvajanjem Ustava, sve izgleda neiskreno, licemerno, nategnuto, istrgovano.

Mi kao narod i država koji imamo takve poslanike i takav parlament imamo i, pored mnoštva ostalih, vrlo ozbiljan  razlog za zabrinutost.

Nije pitanje da li ih gledati ili ne, već šta i kako rade.I tu čak i nema nešto sporno jer,birali smo, izabrali i sada nam ostaje da seirimo.Kome se ne sviđa nečije ponašanje , neka ne gleda.

Možda je promenjena ona hrišćanska , «ko tebe kamenom ti njega hlebom» u «za svaki slučaj prvo ti njega cipelom»

 

 

 



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 13:46 27.11.2009

E onda je sigurno to bilo po

I šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić podržao postupak Gordane Pop-Lazić, rekavši da je ona imala „svako opravdanje" da to uradi.

zakonu i državotvorno, čim je iz dSS-a aminovano...
mannitou.jr mannitou.jr 14:39 27.11.2009

Re: E onda je sigurno to bilo po

I šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić podržao postupak Gordane Pop-Lazić, rekavši da je ona imala „svako opravdanje" da to uradi.


Ovo je potpuno u skladu sa njegovim sitno-špekulantskim karakterom!

lavinia_amaldi lavinia_amaldi 15:11 27.11.2009

Re: E onda je sigurno to bilo po

adam weisphaut
I šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić podržao postupak Gordane Pop-Lazić, rekavši da je ona imala „svako opravdanje" da to uradi.

zakonu i državotvorno, čim je iz dSS-a aminovano...




"pokazi mi vec jednom.. svoje pravo lice.."
NNN NNN 13:47 27.11.2009

Uhh

Ako cipela miriše isto lepo koliko i vlasnica lepo izgleda, onda je u pitanju napad hemijskim oružjem.
Jelena Gall Jelena Gall 15:00 27.11.2009

Re: Uhh

NNN
Ako cipela miriše isto lepo koliko i vlasnica lepo izgleda, onda je u pitanju napad hemijskim oružjem.

lepo milan kaže - dama.
angie01 angie01 15:23 27.11.2009

Re: Uhh

Shesheljuga!
mimi09 mimi09 17:20 27.11.2009

Re: Uhh

Kad je vec toliko mislila danima, mogla je da baci neku lepsu cipelu.

angie01 angie01 18:21 27.11.2009

Re: Uhh

mimi09
Kad je vec toliko mislila danima, mogla je da baci neku lepsu cipelu.


mimidraga, ona je bre Drusila-nemere to u staklenu cipelicu!
veliki.vladimir veliki.vladimir 14:06 27.11.2009

Како до цензуса?

После клетви ево и новог начина да се СРС још више удаљи од достизања цензуса на следећим изборима.
Zen Master Zen Master 14:58 27.11.2009

...

Milan Karagaća
IInače, kažu bolji poznavaoci da je gađanje cipelama muslimanski običaj, pa sukladno istom ne bi mogao biti pravoslavni.

Šta je uzrok ovakvom ponašanju, očito primitivizam i nevaspitanje ili je možda cipela skinuta zbog kurijeg oka, ali i uzrok i povod je očito (ne) mešanje Crkve u aktuelna politička i državna pitanja. Dakle,

SPC se u februaru očitovala i to vrlo rezolutno oko Statuta Vojvodine, a sada eto opet pismo Irineja bi neposredni povod da srpska cipela gađa srpsku glavu.


Nema veze sa religijom ima veze sa arapskim svetom, cipelama se gadjaju psi tako da je to najveća uvreda u arapskom svetu da te neko kao uličnu džukelu gadja cipelom.
A koliko ja znam komunisti koji nisu verovali baš ni u kakvog Boga su one koje drugačije misle od njih neposredno posle II svetskog rata gadjali pretežno metkom u potiljak a ne cipelom u lice. Tako da manite se svojih poprilično paranoičnih hipoteza kako to ima neke navodne veze sa crkvom i religijom !?
Bezrepa dvonožna stoka je uvek bila i biće stoka druže Karagaća imali petokraku zvezdu na čelu ili Šešeljev lik kao bedž na reveru, potpuno nebitno...
Jelena Gall Jelena Gall 15:05 27.11.2009

Re: ...

Tako da manite se svojih poprilično paranoičnih hipoteza kako to ima neke navodne veze sa crkvom i religijom !?

a sada eto opet pismo Irineja bi neposredni povod da srpska cipela gađa srpsku glavu.

pedja1008 pedja1008 15:30 27.11.2009

Re: ...

Zen Master
Milan Karagaća
IInače, kažu bolji poznavaoci da je gađanje cipelama muslimanski običaj, pa sukladno istom ne bi mogao biti pravoslavni.

Šta je uzrok ovakvom ponašanju, očito primitivizam i nevaspitanje ili je možda cipela skinuta zbog kurijeg oka, ali i uzrok i povod je očito (ne) mešanje Crkve u aktuelna politička i državna pitanja. Dakle,

SPC se u februaru očitovala i to vrlo rezolutno oko Statuta Vojvodine, a sada eto opet pismo Irineja bi neposredni povod da srpska cipela gađa srpsku glavu.


Nema veze sa religijom ima veze sa arapskim svetom, cipelama se gadjaju psi tako da je to najveća uvreda u arapskom svetu da te neko kao uličnu džukelu gadja cipelom.
A koliko ja znam komunisti koji nisu verovali baš ni u kakvog Boga su one koje drugačije misle od njih neposredno posle II svetskog rata gadjali pretežno metkom u potiljak a ne cipelom u lice. Tako da manite se svojih poprilično paranoičnih hipoteza kako to ima neke navodne veze sa crkvom i religijom !?
Bezrepa dvonožna stoka je uvek bila i biće stoka druže Karagaća imali petokraku zvezdu na čelu ili Šešeljev lik kao bedž na reveru, potpuno nebitno...


ili krst od zlata oko vrata...
Kraja Kraja 15:38 27.11.2009

...retko je bio...

...u potiljak....no, vama se verovatno cini da je mnogo prisniji odnos levom rukom za kosu, a desnom pod vrat...svakako, za kralja i otadzbinu....
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:40 27.11.2009

Re: ...

A koliko ja znam komunisti koji nisu verovali baš ni u kakvog Boga su one koje drugačije misle od njih neposredno posle II svetskog rata gadjali pretežno metkom u potiljak a ne cipelom u lice. Tako da manite se svojih poprilično paranoičnih hipoteza kako to ima neke navodne veze sa crkvom i religijom !?

Ako niste razumeli sta je tema ili ponovo procitajte ili se nemojte javljati.Ako su Vam komunisti toliko omiljena tema onda brate napisite o tome a nemojte to ubacivati bez ikakve veze sa temom.
adam weisphaut adam weisphaut 07:15 28.11.2009

Re: ...

Bezrepa dvonožna stoka je uvek bila i biće stoka druže Karagaća imali petokraku zvezdu na čelu ili Šešeljev lik kao bedž na reveru, potpuno nebitno...

Iliti Zen Master forever!
jaksa scekic jaksa scekic 14:38 27.11.2009

Protest



Ulazem prigovor zbog nicim izazvane kampanje protvi jedne dame kao sto je GPL.
Razlog:
Gadjanje cipelom se nije desilo.
Kao svaki ozbiljan gradjanin verujem sloganu kojim me zatrpava javni servis:"ne menjajte kanal Verujte nasim ocima"
Gde je video snimak cipele GPL koja leti po vazdusnom prostoru Skupstine Srbije.
Javni servis ima, kako mi je receno, 7 kamera,pa bas ni jedna da ne zabelezi ovaj nazovimo incident.
Elem, nije se ni desilo.
Sto postoje fotografije-photo-shop je cudo.
Citava prica je zavera Vatikana,Kominterne, 4 Rajha,Iluminata,Lokalnih Zombija, Franjevaca,Isusovaca, Luteranaca, Plemena iz Amazonske sume...

J
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:44 27.11.2009

Re: Protest

Da ali sama GPL je rekla kako je dugo to pripremala, opisala gde je i kako kupila, da ima gumeni đon (cipela), a i njen šef poslaničke grupe je držao cipelu i rekao da će GPL kazniti ne zato što je gađala nego što nije pogodila.
JJ Beba JJ Beba 18:06 27.11.2009

Re: Protest

Milan Karagaća
Da ali sama GPL je rekla kako je dugo to pripremala, opisala gde je i kako kupila, da ima gumeni đon (cipela), a i njen šef poslaničke grupe je držao cipelu i rekao da će GPL kazniti ne zato što je gađala nego što nije pogodila.

a sad je nije briga šta će o njoj da misle njena deca!!?
onomad kada je plakala što je diro toma nikolić za neke švalere, a on kuka, ooovolikeee suze roni ufazonu ja kao udovica takorekuć samohrana majka, š'a li će deca moja da misle o meni tako smernoj i hrišćanski čovečanskoj......na tomu nije potegla cipelicu.

AlexDunja AlexDunja 18:14 27.11.2009

Re: Protest

a sad je nije briga šta će o njoj da misle njena deca!!?

tako je jj:)
ja mislim da bi za nju bolje bilo da joj deca misle da
je zena sa normalnim sex lajfom,
nego da je siledzija sto se gadja po skupstini!
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:22 27.11.2009

Re: Protest

na tomu nije potegla cipelicu.

na tomu nije potegla cipelicu.

uostalom, cipele su grozno ružne.
i vidi se da su tvrde i (neudobne) pa je precizniji pogodak mogao
fatalno da se završi po gč.
eee, da su neke talijanke, neke soft u pitanju... to je već druga priča.
pnbb pnbb 19:34 27.11.2009

Re: Protest

da su neke talijanke, neke soft

opste je poznato da su italijanske cipele tvrde
AlexDunja AlexDunja 20:22 27.11.2009

Re: Protest

pomer'sesmesta AD, kakav te bre sx spopo

stacu... volim
JJ Beba JJ Beba 20:30 27.11.2009

Re: Protest

AlexDunja
pomer'sesmesta AD, kakav te bre sx spopo

stacu... volim

radikali i sex?!?
gle onog krasića
AlexDunja AlexDunja 20:34 27.11.2009

Re: Protest

gle onog krasića

:))))

pa sto bre, i oni mogu nekog da nadju...

edit:
idi bre, ko mozeTo da vizualizuje...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:01 27.11.2009

Re: Protest

JJ Beba
AlexDunja
pomer'sesmesta AD, kakav te bre sx spopo

stacu... volim

radikali i sex?!?
gle onog krasića

Nisam za to da se u raspravu uvodi lični izgled i sklonosti u domenu privatnosti.
Niko nije ni kriv ni zaslužan za svoj izgled, a i to je stvar ličnih simpatija i antipatija, ali svako mora biti odgovoran za svoje postupke.
JJ Beba JJ Beba 22:31 27.11.2009

Re: Protest

Milan Karagaća
JJ Beba
AlexDunja
pomer'sesmesta AD, kakav te bre sx spopo

stacu... volim

radikali i sex?!?
gle onog krasića

Nisam za to da se u raspravu uvodi lični izgled i sklonosti u domenu privatnosti.
Niko nije ni kriv ni zaslužan za svoj izgled, a i to je stvar ličnih simpatija i antipatija, ali svako mora biti odgovoran za svoje postupke.

msje karagaća, po meni, da bi neko bio sexy i tako zračio, ne mora nužno da bude bred pit ili džordž kluni.
Sexy izgled je stanje u glavi, a glava glavni sexualni organ.
s obzirom šta pričaju i kako se ponašaju pomenuti čkanovi srs sexy su ko nahtkasne.

možda je troll, a ko d'odoli
niccolo niccolo 22:44 27.11.2009

Re: Protest

a glava glavni sexualni organ.

Pa ti skoro ko Jelena Karleuša!
JJ Beba JJ Beba 22:46 27.11.2009

Re: Protest

niccolo
a glava glavni sexualni organ.

Pa ti skoro ko Jelena Karleuša!

umetnica nema autorsko pravo na dotičnu istinu
mikimedic mikimedic 22:48 27.11.2009

Re: Protest

.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:05 28.11.2009

Re: Protest

Sexy izgled je stanje u glavi, a glava glavni sexualni organ.
s obzirom šta pričaju i kako se ponašaju pomenuti čkanovi srs sexy su ko nahtkasne.

možda je troll, a ko d'odoli

Ma OK, ali nije tema ko jeste a ko nije sexy, a i kad bi bila opet je to stvar individualne percepcije-nekome je neko sexy a drugome nije uopšte. Glava jeste organ višestruke namene ali ne i sredstvo.
Unfuckable Unfuckable 04:47 28.11.2009

Re: Protest

upamtimo :
Glava jeste organ višestruke namene ali ne i sredstvo.


bjes bjes 14:46 27.11.2009

...

какве везе има хришћанство са бацањем ципела?
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:09 28.11.2009

Re: ...

bjes
какве везе има хришћанство са бацањем ципела?

Ama baš nikakvo jer pravi hrišćanin/ka to ne bi ni uradio/la.
Unfuckable Unfuckable 04:49 28.11.2009

Re: ...

pravi hrišćanin/ka to ne bi ni uradio/la.

a kako stojimo s ateistima ?
(ama baš nikako : pravi ateista/ kinja to ne bi ni uradio/la)

ps : Wu, znam da uživaš, odnegde
JJ Beba JJ Beba 19:09 28.11.2009

Re: ...

bjes
какве везе има хришћанство са бацањем ципела?

možda treba da se gađaju sandAlama, (ooooj bato brale kupi mi sandale) ali onim na kaišiće, tzv isusovkama?
JJ Beba JJ Beba 12:54 29.11.2009

Re: ...

е да може глупошћу да се гађа, ти би имала 100% учинак :)

el to meni? uz prevod - ел то мени?
bjes bjes 13:01 29.11.2009

Re: ...

JJ Beba
е да може глупошћу да се гађа, ти би имала 100% учинак :)

el to meni? uz prevod - ел то мени?


eto, stvarno imas 100% ucinak :)
mikimedic mikimedic 18:24 29.11.2009

Re: ...

el uz prevod - ел ?


jel' uz prevod - јел'

(skraceno od 'jeli')
niki m niki m 15:04 27.11.2009

G Comic!

Skupština je ranije mnogo više ličila na lakrdiju i upravo je zahvaljujući promeni poslovnika i, mora se reći, ličnom zaslugom upravo Gordane Čomić, sednice su postale malo pristojnije i rad parlamenta efikasniji.


Ako vi mislite da je ponasanje Gordane Comic primereno i u skladu sa onim sto je posao predsedavajuceg skupstine, u tom slucaju isto pravo imaju i oni koji smatraju da je bacanje cipele na G Comic primereno. Mada je licno nikada bih gadjao ni cipelom niti sa nekim drugim predmetom, mislim da je njeno vodjenje skupstine klasican primer siledzijstva i primitivizma.
Jelena Gall Jelena Gall 15:09 27.11.2009

Re: G Comic!

mislim da je njeno vodjenje skupstine klasican primer siledzijstva i primitivizma.

ne pratim, istina, skupštinske prenose, ali čujem često da okrivljena provokatorka čomić uporno ne dozvoljava poslanicima da pričaju prekovremeno, upadaju u reč i vređaju. neopevano siledžijstvo i primitivizam!
eee, da je blogu koja cipela...
angie01 angie01 17:00 27.11.2009

Re: G Comic!

u tom slucaju isto pravo imaju i oni koji smatraju da je bacanje cipele na G Comic primereno


ma hajde molim te!

takvo ponashenje je odraz najprimitivnijeg siledzijstva, ma gde da se dogodio, a u skupshtini je to sramotni i porazavajuci skandal!

Nije mi jasno, kako je dotichna osoba josh uvek poslanik, kada se svo vreme ponasha katastrofalno i ispod nivoa tolerancije za jednu javnu funkciju!

Chomicka se krajnje cool ponela u ovoj ruznoj situaciji, a bash me zanima, kako bi izgledalo da je bilo obratno, da je neko bacio cipalu na pop-lazicku-to bi verovatno sve prshtalo od histerisanja i novih bisera od kletvi i sasvim moguce, da bi chin bio kvalifikovan kao pokushaj atentata!

zar u skupshtini ne postoji pravilnik, po kome postoje nachini izrazavanja neslaganja sa nechijom odlukom?
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:32 27.11.2009

Re: G Comic!

mislim da je njeno vodjenje skupstine klasican primer siledzijstva i primitivizma.

Uopste se ne slazem sa vama.Naprotiv.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:34 27.11.2009

Re: G Comic!

Chomicka se krajnje cool ponela u ovoj ruznoj situaciji, a bash me zanima, kako bi izgledalo da je bilo obratno, da je neko bacio cipalu na pop-lazicku-to bi verovatno sve prshtalo od histerisanja i novih bisera od kletvi i sasvim moguce, da bi chin bio kvalifikovan kao pokushaj atentata!

U pravu ste 100%.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:37 27.11.2009

Re: G Comic!

u tom slucaju isto pravo imaju i oni koji smatraju da je bacanje cipele na G Comic primereno.

ja mislim da ovo sto kazete nije primerno. Onaj ko se tako ponasa pre svega narusava svoj ugled, ugled skupstine i naroda koji kao predstavlja.
rapunzel rapunzel 18:29 27.11.2009

Re: G Comic!

akvo ponashenje je odraz najprimitivnijeg siledzijstva, ma gde da se dogodio, a u skupshtini je to sramotni i porazavajuci skandal!

Nije mi jasno, kako je dotichna osoba josh uvek poslanik, kada se svo vreme ponasha katastrofalno i ispod nivoa tolerancije za jednu javnu funkciju!

Chomicka se krajnje cool ponela u ovoj ruznoj situaciji, a bash me zanima, kako bi izgledalo da je bilo obratno, da je neko bacio cipalu na pop-lazicku-to bi verovatno sve prshtalo od histerisanja i novih bisera od kletvi i sasvim moguce, da bi chin bio kvalifikovan kao pokushaj atentata!

zar u skupshtini ne postoji pravilnik, po kome postoje nachini izrazavanja neslaganja sa nechijom odlukom?



angie, draga, potpisujem
a ono za druzilu sam se slatko nasmejala
angie01 angie01 18:38 27.11.2009

Re: G Comic!

rapunzel



maksa83 maksa83 15:47 27.11.2009

muzički trol

Are you ready boots?
Start walking.



Ta verzija je bolja za slušanje, a verzija Džesike Simpson je bolja za gledanje:

NNN NNN 16:11 27.11.2009

Re: muzički trol

maksa83
Are you ready boots?
Start walking.



Ta verzija je bolja za slušanje, a verzija Džesike Simpson je bolja za gledanje:



Evo još jednog predloga:

sentinel26 sentinel26 16:16 27.11.2009

Mani se cipela

prijatelju, nego da vidimo šta ćemo sad da radimo, Oli Ren više nije komesar za proširenje EU.

Baroso je danas saopštio da će novi komesar za proširenje biti komesar iz Češke, gospodin Štefan Füle.
Prije nego je došao na mjesto komesara bio je 4 godine (2005 - 2009 ) ambasador Češke u NATO-u.


Štefan Füle

Ko će sada da pomaže nekim strankama na izborima da daju lažna obećanja narodu o EU integracijama ?

jaksa scekic jaksa scekic 16:57 27.11.2009

Re: Mani se cipela

sentinel26
prijatelju, nego da vidimo šta ćemo sad da radimo, Oli Ren više nije komesar za proširenje EU.

Baroso je danas saopštio da će novi komesar za proširenje biti komesar iz Češke, gospodin Štefan Fule.
Prije nego je došao na mjesto komesara bio je 4 godine (2005 - 2009 ) ambasador Češke u NATO-u.


Štefan Füle

Ko će sada da pomaže nekim strankama na izborima da daju lažna obećanja narodu o EU integracijama ?



Il su lazna obecanja 30 novembar,10 pa 19 decembar

J
sentinel26 sentinel26 18:28 27.11.2009

Re: Mani se cipela

jaksa scekic
sentinel26
prijatelju, nego da vidimo šta ćemo sad da radimo, Oli Ren više nije komesar za proširenje EU.
Baroso je danas saopštio da će novi komesar za proširenje biti komesar iz Češke, gospodin Štefan Fule.
Prije nego je došao na mjesto komesara bio je 4 godine (2005 - 2009 ) ambasador Češke u NATO-u.
Štefan Füle
Ko će sada da pomaže nekim strankama na izborima da daju lažna obećanja narodu o EU integracijama ?
Il su lazna obecanja 30 novembar,10 pa 19 decembar
J
Budite malo precizniji kod identifikacije sijača obećanja.
Zasluge za viznu liberalizaciju (ako je bude ) pripadaju :
- 70% gradjanima Srbije,
- 10% Vladi Srbije, i
- 20% EU administraciji (jer je za toliko zažmurila - u predlogu ).
U proteklom, posmatranom periodu (od dobijama MAPA puta ) procenat gradjana Srbije koji je zloupotrebio vize je zanemarljiv a povećanje koje se očekuje prema proceni neće stvoriti velike probleme u prvoj godini novog viznog režima. E sa ovim treba da se slože svi ministri unutrašnjih poslova.
To ćemo saznati 30.11. Postoje još neki problemi, te neko mora da putuje toga dana i da nešto obećava...a onda će direktno da javi radosne vesti i obraduje voljeni narod..

jaksa scekic jaksa scekic 18:51 27.11.2009

Re: Mani se cipela

sentinel26
jaksa scekic
sentinel26
prijatelju, nego da vidimo šta ćemo sad da radimo, Oli Ren više nije komesar za proširenje EU.
Baroso je danas saopštio da će novi komesar za proširenje biti komesar iz Češke, gospodin Štefan Fule.
Prije nego je došao na mjesto komesara bio je 4 godine (2005 - 2009 ) ambasador Češke u NATO-u.
Štefan Füle
Ko će sada da pomaže nekim strankama na izborima da daju lažna obećanja narodu o EU integracijama ?
Il su lazna obecanja 30 novembar,10 pa 19 decembar
J
Budite malo precizniji u identifikaciji sijača obećavajućih izjava (sumnji ).

Zasluge za viznu liberalizaciju 70% pripadaju gradjanima Srbije a 10% Vladi Srbije i 20% EU administraciji što je za toliko zažmurila.
Nadam se da nije potrebno obrazloženje. Ali ako moram evo delića:

- Procenat gradjana Srbije koji je u posmatranom periodu (od dobijama MAPA ) zloupotrebiuo vize je zanemarljiv a prema (njihovoj ) proceni povećanje koje će svakako uslijediti nije takvo da će ozbiljne probleme stvoriti u prvoj godini primene viznog režima.
30.11. ćemo saznati da li je taj stav prihvatljiv za sve zemlje Šengen zone.
Ministarska (javna ) trućanja o tome ja ne uzimam ozbiljno.

Nazalost ja Vase nazovimo argumente ne uzimam ozbiljno,

Kad 19 decembra ova nacija pocne slobodno da se krece po Evropi,najveci gubitnici ce biti ljudi poput
Vaseg mentalnog sklopa.
Istina trebalo je 19 godina, ali nema veze, vazno je da sam docekao

sentinel26 sentinel26 19:30 27.11.2009

Re: Mani se cipela

jaksa scekic
Nazalost ja Vase nazovimo argumente ne uzimam ozbiljno,

Kad 19 decembra ova nacija pocne slobodno da se krece po Evropi, najveci gubitnici ce biti ljudi poput
Vaseg mentalnog sklopa
.
Istina trebalo je 19 godina, ali nema veze, vazno je da sam docekao

Na moju veliku radost :

1) Ja o tvojem "mentalnom sklopu" ne znam ništa, niti me možeš nagovoriti da pišem nešto o tvojoj ličnosti.

2) Ja se već duže vrijeme slobodno šetam tom Šengen zonom i to nikada nije zavisilo od ponašanja vlade i režima u Srbiji a neće ni ubuduće.
Ništa ne gubim , ništa ne dobijam, neki moji prijatelji će biti na dobitku, ne znam nijednog koji će biti na gubitku.. (ministri i stranački funkcioneri nijesu moji prijatelji ).

3) Posebno mi je drago što ti radosno čekaš taj dan, pa možeš i na aerodrom da ideš na doček Tadića, koji će morati još nešto da obeća tamo da bi ti mogao da se raduješ..

4) Ostajem kod onih procenata, (prvi i treći procenat nijesu moji, a drugi sam nekako izračunao ), to su činjenice, ako tebi liče na argumente, neka ti bude.

5) Vizna liberalizacija je gradjanima Srbije obećana još za kraj 2008-e i za mene je to bilo davanje lažnih (nerealnih ) obećanja..

6) Izgleda da nijesam ja kriv što sam se slobodno šetao Evropom a ti nijesi ...
Tine i Radojka Tine i Radojka 23:11 27.11.2009

Re: Mani se cipela

sentinel26
Ja se već duže vrijeme slobodno šetam



Milan Karagaća Milan Karagaća 00:15 28.11.2009

Re: Mani se cipela

Oli Ren više nije komesar za proširenje EU.

Kao što videsmo od OR i nije ništa zavisilo kao što neće ni od Fuele-a. Sve zavisi i zavisiće od nbas samih, a to je izgleda i najveći problem.
Inače, novi je bar slovenska duša, doduše katolička pa bomo videli.
Ko će sada da pomaže nekim strankama na izborima da daju lažna obećanja narodu o EU integracijama ?

Valjda će stranke jednom prestati sa lažnim obećanjima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:37 28.11.2009

Re: Mani se cipela

Unfuckable Unfuckable 05:05 28.11.2009

Re: Mani...tua mi !

mora da sam dosta toga propustio, ali ipak ne kapiram ovu količinu iskrene zlobe.
gorran2 gorran2 06:50 28.11.2009

Re: Mani...tua mi !

Unfuckable
mora da sam dosta toga propustio, ali ipak ne kapiram ovu količinu iskrene zlobe.
Važno da je iskrena...
Inner Party Inner Party 16:33 27.11.2009

Dno dna

I šef poslaničke grupe DSS-a Miloš Aligrudić podržao postupak Gordane Pop-Lazić, rekavši da je ona imala „svako opravdanje" da to uradi.


Aligrudic bi morao da snosi konsekvence zbog ovako glupih izjava kojima veoma narusava ugled DSS-a.




Sramota!
Mislim, ovo najvise steti SRS-u, dao Bog da vise nikada ne predju cenzus.
To sto je ova gospodja jos uvek poslanik je zaista bruka za Srbiju!

tadicijus tadicijus 18:02 27.11.2009

Промашај

Гордана Чомић је ипак држећи "тираду" посланику Мартиновићу (мислим да се тако зове), овога добрано извређала. Била је у надмоћном положају, на месту председавајуће, нико није могао да јој искључи микрофон, нико није могао да је упозори а она је причала, причала, све док није долетела ципела. Ово су импресије некога који нема никакве сипматије према радикалима који су ми сада ипак искрено деловали беспомоћно. Дајте ипак мало објективности.
zipo_64 zipo_64 18:38 27.11.2009

Re: Промашај

tadicijus
Гордана Чомић је ипак држећи "тираду" посланику Мартиновићу (мислим да се тако зове), овога добрано извређала. Била је у надмоћном положају, на месту председавајуће, нико није могао да јој искључи микрофон, нико није могао да је упозори а она је причала, причала, све док није долетела ципела. Ово су импресије некога који нема никакве сипматије према радикалима који су ми сада ипак искрено деловали беспомоћно. Дајте ипак мало објективности.

Nema milosti prema nekome ko drugacije misli
Ovde se neko usudio da trazi objektivnost
Jednog dana ce Gordana Comic da bude ta kojoj ce neko da iskljucuje mikrofon.
Rezultat je da ce Srbija manje vise da tapka u mestu.
I tako u krug
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:25 28.11.2009

Re: Промашај

Гордана Чомић је ипак држећи "тираду" посланику Мартиновићу (мислим да се тако зове), овога добрано извређала.

Mislim da je ona baš primer kako se komunicira sa poslanicima bez vređanja ali i bez pardona. Mnogima smeta što ih na vreme, što bi deca rekla provali, pa im ne dozvoli da se formalno pozovu na Poslovnik da bi dobili reč i onda pričaju što sa poslovnikom veze nema.
Drugo, ako je Irinej uputio pismo pa makar to značilo i da Sinod odustaje od ranijeg pisma onda ga treba uvažiti. U tom slučaju Martinović je mogao da govori o mešanju Sinoda u rad skupštine i o tome kako oprečnim stavovima unosi zabunu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:30 28.11.2009

Re: Промашај

Дајте ипак мало објективности.


"Молим службу да се предмет, рекла бих ’ципела’, којом је Гордана Поп-Лазић нарушила углед Народне скупштине нађе и достави народној посланици, јер је тај предмет њено власништво”.
Pristojno i objektivno, zar ne.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:34 28.11.2009

Re: Промашај


bas lepa cipela, narodna nošnja, ko pripremljena za tu priliku.
sentinel26 sentinel26 02:20 28.11.2009

Re: Промашај - "Merilin Monro"

Milan Karagaća
bas lepa cipela, narodna nošnja, ko pripremljena za tu priliku.

Vidi šta je izjavila za list "Alo" (27.11.2009. )

"Uverena sam da će ove cipele jednoga dana vredeti i više nego haljina Merilin Monro"
NNN NNN 14:28 28.11.2009

Re: Промашај - "Merilin Monro"

Uverena sam da će ove cipele jednoga dana vredeti i više nego haljina Merilin Monro

Dobro je da onda nije bacila haljinu
sentinel26 sentinel26 14:37 28.11.2009

Re: Промашај - "Merilin Monro"

NNN
Uverena sam da će ove cipele jednoga dana vredeti i više nego haljina Merilin Monro
Dobro je da onda nije bacila haljinu
Ma kako je krenulo, možemo i očekivati nešto slično.
"Ništa nas ne sme iznenaditi" - zaboravili smo ...
mariopan mariopan 14:48 28.11.2009

Re: Промашај - "Merilin Monro"

NNN
Uverena sam da će ove cipele jednoga dana vredeti i više nego haljina Merilin Monro

Dobro je da onda nije bacila haljinu

Bio bi to napad na sva čula, zabranjeno gledanje za decu ispod 100 godina!
angie01 angie01 16:55 28.11.2009

Re: Промашај - "Merilin Monro"

Dobro je da onda nije bacila haljinu Ma kako je krenulo, možemo i očekivati nešto slično.


nece, nece- nemere ispeglat' unterciger!
marija_sale marija_sale 19:19 27.11.2009

hm...

Prostakuša.
Nije ni čudo što nam Skupština liči na cirkus...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:15 27.11.2009

Eeeee

a ja se ponadala da će opet da bude iznošenje k'o predsednika joj. Za ručice i (bose) nožice, ufufuf!
Pa još bi to sa suknjicom bilo i ...zanimljivije.
mariopan mariopan 22:37 27.11.2009

Re: Eeeee

Gospođa Pop-Lazić, narodna poslanica i dama

Mislim da ti se potkrala grdna greška.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:19 28.11.2009

Re: Eeeee

mariopan
Gospođa Pop-Lazić, narodna poslanica i dama

Mislim da ti se potkrala grdna greška.

koja greška, pa zar se ne preziva Pop-Lazić?Ja ne znam kako se to piše u ženskom rodu.
aleksandarz92 aleksandarz92 01:10 28.11.2009

Re: Eeeee

Milan Karagaća
mariopan
Gospođa Pop-Lazić, narodna poslanica i dama

Mislim da ti se potkrala grdna greška.

koja greška, pa zar se ne preziva Pop-Lazić?Ja ne znam kako se to piše u ženskom rodu.

Možda ovo boldovano
Unfuckable Unfuckable 05:09 28.11.2009

Re: Eeeee

koja greška, pa zar se ne preziva Pop-Lazić?

Wu ?
gde si sada kad je najteže ?
gorran2 gorran2 06:52 28.11.2009

Re: Eeeee

koja greška, pa zar se ne preziva Pop-Lazić?Ja ne znam kako se to piše u ženskom rodu.
Piše se Popadija-Lazić
mariopan mariopan 09:56 28.11.2009

Re: Eeeee

Milan Karagaća
mariopan
Gospođa Pop-Lazić, narodna poslanica i dama

Mislim da ti se potkrala grdna greška.

koja greška, pa zar se ne preziva Pop-Lazić?Ja ne znam kako se to piše u ženskom rodu.

Mislim na ono "dama"
Grdna greška, ne znam šta drugo da kažem.
Jedino još da je gađam cipelom u glavu, polijem vodom ili tako nešto, možda bi ona to razumela, ako ne razume rečima onda cipelom?
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:04 28.11.2009

Ponosan na cipelu


sentinel26 sentinel26 01:17 28.11.2009

Re: Ponosan na cipelu

Milan Karagaća

Kad je Al-Zeidi izašao iz zatvora, ja sam napisao, da on kao novinar nije imao ime (ni para ) ali je imao m*da da skine cipele i gadja Buša, pa sada ima ime (i para ) ali za m*da nije sigurno, no ona mu više i ne trebaju.

Pop-Lazićka nije dobila ništa, osim ako se ne uračuna višak sramote..
Kratkosilazna putanja stranke i davljenici se za pogrešne slamke hvataju..

Todorovićeva izjava o "istorijskom" dogadjaju pokazuje da su oni ovo planirali ranije i da su čekali neku priliku, a vrijeme izmiče brzo i eto ispucali se ... i to ćorak koji im se vratio natrag ...


Milan Karagaća Milan Karagaća 01:24 28.11.2009

Ima li neke veze?

Supermod Supermod 10:39 28.11.2009

Re: Ima li neke veze?

Milan Karagaća
sporno pismo podeliko Sinod


ovo pismo?




gorran2 gorran2 06:55 28.11.2009

Spremte se, spremte, Cipelići-i-i

lavinia_amaldi lavinia_amaldi 11:21 28.11.2009

GordanaC

je carica :) - svaka joj cast na taktu i strpljenju sa kim sve tamo ima 'posla'..
mariopan mariopan 14:52 28.11.2009

Re: GordanaC

lavinia_amaldi
je carica :) - svaka joj cast na taktu i strpljenju sa kim sve tamo ima 'posla'..

Slažem se. Nekad mi je žao šta sve mora da sluša i otrpi. Uvek je pametnom i vaspitanom teško da sluša grozne i nevaspitane ljude.Ja mogu da ih ne gledam , ugasim TV a ona ne može da im ugasi...khm štagod treba da se gasi
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 00:24 29.11.2009

Re: GordanaC

mariopan
Slažem se. Nekad mi je žao šta sve mora da sluša i otrpi. Uvek je pametnom i vaspitanom teško da sluša grozne i nevaspitane ljude.Ja mogu da ih ne gledam , ugasim TV a ona ne može da im ugasi...khm štagod treba da se gasi

da, cini mi se da za te druge ni ne vredi trositi reci.
nazalost i to je neko drugo lice srbije
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:43 29.11.2009

Re: GordanaC

mariopan
lavinia_amaldi
je carica :) - svaka joj cast na taktu i strpljenju sa kim sve tamo ima 'posla'..

Slažem se. Nekad mi je žao šta sve mora da sluša i otrpi. Uvek je pametnom i vaspitanom teško da sluša grozne i nevaspitane ljude.Ja mogu da ih ne gledam , ugasim TV a ona ne može da im ugasi...khm štagod treba da se gasi

Baš tako, a u skupštini se može čuti više gluposti i primitivizma nego na obrenovačkoj pijaci.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:52 28.11.2009

ko govori istinu

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:06 29.11.2009

Andragogija po GPL

gađanje cipelama je posledica tog nevaspitanja.
Upozorila sam Čomićevu na vreme!
Subota - 28.11.2009
Poslanica radikala Gordana Pop-Lazić, koja se prekjuče „proslavila“ time što je tokom zasedanja Skupštine Srbije predsedavajuću Gordanu Čomić iz DS-a gađala cipelama, kaže za „Alo!“ da je Čomićevu na vreme upozorila „da će ako se sama ne urazumi, oni morati da nađu način da je urazume“.
- Nek Čomićeva razmisli šta sve cipela dodiruje, gde stiže i šta predstavlja. Ja sam je pre nekoliko dana upozorila da ćemo, ako ne radi u skladu sa poslovnikom i ne promeni svoje ponašanje, morati da nađemo drugi način da je urazumimo, a gađanje cipela bio je jedan od načina. Pametnom čoveku bi to bilo dovoljno, ali vidite da ona nastavlja u istom maniru. Tokom jučerašnjeg zasedanja izrekla je 15 opomena poslanicima! - objašnjava Pop-Lazićeva.
Ona kaže i da očekuje da će DS preispitati odluku da ih Čomićeva predstavlja na mestu potpredsednika parlamenta, a da ukoliko ona samo sprovodi uputstva svoje stranke, onda DS treba da promeni stav.
- Čomićeva teško može sama da se urazumi, ali DS treba da je urazumi. Nismo mi jedini nezadovoljni, i drugi predstavnici opozicije smatraju da su im prava ugrožena - tvrdi poslanica SRS-a. Pop-Lazićeva kaže da od prekjučerašnjeg incidenta nije videla svoju imenjakinju koju je „počastila“ cipelama, ali da će joj se, kada je sretne, javiti i porazgovarati sa njom.

- Ni inače se nas dve ne čujemo telefonom, a u salu mi je zabranjeno da uđem, pa je nisam srela. Ipak, ne sumnjam da ću je uskoro videti pa ću joj se, kao što to uvek radim, javiti. Domaće vaspitanje mi ne dozvoljava da prođem pored nekog koga poznajem, a da mu se ne javim - navodi Pop-Lazićeva. Ona smatra i da njen postupak građani nisu ocenili kao čin nevaspitanja, već revolta.
- Nevaspitanje je kad nekom onemogućavate da nešto kaže i stalno mu upadate u reč, a gađanje cipelama je posledica tog nevaspitanja. Želela sam da pokažem da ne smemo dozvoliti diktaturu u državi, a naročito u parlamentu, jer ako ne možemo u parlamentu da iznosimo stavove, gde ona možemo - pita se Pop-Lazićeva. Kaže da je dobila mnogo poruka i poziva građana koji su je podržali i ponudili joj da umesto nje plate kaznu od 32.000 dinara.
- To mi je bilo veliko ohrabrenje, a kaznu ću, naravno, sama platiti - navodi Pop-Lazićeva.
Cipele za blato
Gordana Pop-Lazić i juče je nosila obuću koju je zafrljačila ka koleginici iz DS-a. Ona kaže i da je njena ideja da ih da na aukciju bila samo šala.
- Cipele sam kupila specijalno za jesenju kampanju, jer su udobne i imaju gumenu petu, da po njima mogu da gazim i po blatu. Neće ih dati na aukciju, ali ću ih ja sačuvati i kad ih dobro iznosim - kaže Pop-Lazićeva.
babela babela 00:18 01.12.2009

cipelgrad

Jos gledam tu cipelu na TV,pa jos i ovde..ajde bacite cipelu.Pusti glupost na miru na presahne

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana