Reč i slika

Kako se uz pomoć offside i ''enca'' ide na SP

omega68 RSS / 19.11.2009. u 01:04

Ali tu je naš prijatelj

MIŠEL PLATINI!



Komentari (51)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aleksandarz92 aleksandarz92 01:09 19.11.2009

1

Ja bas razmisljao koji blog da istrolujem sa ovim.
Sudija
mikimedic mikimedic 01:10 19.11.2009

Re: 1

ali da kazem da je mozda bila i kompenzacija za nedosudjeni penal od par minuta ranije.
omega68 omega68 01:13 19.11.2009

Re: 1

za prvog:
evo ti ove domaćice koje vole da budu miss

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:14 19.11.2009

Re: 1

ali da kazem da je mozda bila i kompenzacija za nedosudjeni penal od par minuta ranije.

Francuzi su u Dublinu bili osteceni za penal, ovaj nad Anelkom nije postojao.
mikimedic mikimedic 01:16 19.11.2009

Re: 1

za prvog:


a za drugog?
mikimedic mikimedic 01:18 19.11.2009

Re: 1

Francuzi su u Dublinu bili osteceni za penal, ovaj nad Anelkom nije postojao.


zavisi od tumacenja pravila. mislim da je ocigledno da nije postojala golmanova namera (ili ok, ocigledno nije postojala ocigledna namera), ali se jasno vidi da postoji dodir sake i stopala.... e sad, da li je dovoljno za penal, nisam strucnjak, meni je bilo ocigledno...

a navijao za irce sve vreme jeb'ga...
omega68 omega68 01:19 19.11.2009

Re: 1

bila i kompenzacija za nedosudjeni penal od par minuta ranije.

nema kompenzacije
sudija , pravi, to ne gleda
sudi se po onome što se vidi
mikimedic mikimedic 01:20 19.11.2009

Re: 1

nema kompenzacije
sudija , pravi, to ne gleda
sudi se po onome što se vidi


znam -- zato i kazem, nije pravi sudija



nego jel ste videli onu frku u zenici?
omega68 omega68 01:25 19.11.2009

Re: 1

mikimedic
nema kompenzacije
sudija , pravi, to ne gleda
sudi se po onome što se vidi


znam -- zato i kazem, nije pravi sudija



nego jel ste videli onu frku u zenici?

ne,
nisam mogao da gledam, šta je bilo?
( sada sam zastupnik miliona ljudi u Srbiji koji nisu mogli da vide tu Antologijsku utakmicu)
mikimedic mikimedic 01:36 19.11.2009

Re: 1

nista preterano ozbiljno, vec su Bosanci i Hercegovci bili pukli u 75 minutu je Portugalija vec debelo vodila sa jedan nula, i lik je dobio crveni karton. Izbila neka sitnija tuca medju navijacima, ali je pomocnik nesto debelo dobio u glavu. trajalo je to neko vreme, i dok su mu pruzali pomoc (ukljucujuci i kesu leda na glavi) nastavilo se sa gadjanjem sudija.

mislio sam da ce biti prevremeni kraj, ali nista... nastavise i odradise do kraja.
omega68 omega68 01:42 19.11.2009

Re: 1

mikimedic
za prvog:


a za drugog?

omega68 omega68 01:10 19.11.2009

Samo se molim

Da nam opet padnu u grupu
Da im vratimo za onu municiju koju smo morali da prepravljamo na brzu brzinu jer nije odgovarala oruđima....
medjutim92 medjutim92 09:22 19.11.2009

Re: Samo se molim

omega68
Da nam opet padnu u grupu
Da im vratimo za onu municiju koju smo morali da prepravljamo na brzu brzinu jer nije odgovarala oruđima....


he, na svakoj temi da pokazes odakle si
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:55 19.11.2009

Re: Samo se molim

Da nam opet padnu u grupu

ja bih, pre svega iz sportskih razloga, želeo isto. Ili Portugal. Mislim da su obe reprezentacije u problemu - igraju daleko ispod kvaliteta, nemaju timski duh, i lako mogu da puknu od čvrstog protivnika (što ćemo valjda biti mi).
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:12 19.11.2009

c'est la vie

Irci su igrali sjajno. Nisu zasluzili da ispadnu. Francuzi nisu igrali ni za qrac. Henry je instiktivno igrao rukom, ne bih rekao da je tu bilo namere. Jebiga, zao mi. Inace, tekmu gledali u pubu i bila je super atmosfera iako pub nije bio pun.
omega68 omega68 01:16 19.11.2009

Re: c'est la vie

Henry je instiktivno igrao rukom, ne bih rekao da je tu bilo namere.

ma da, taj instikt je čudo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:28 19.11.2009

Re: c'est la vie

ma da, taj instikt je čudo

evo za tebe jedan pravi link
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:35 19.11.2009

Re: c'est la vie

fudbaleri godinama igraju fudbal i instinktivno (bolje reći refleksno) mogu jedino da sklanjaju ruke od lopte.
omega68 omega68 01:36 19.11.2009

Re: c'est la vie

sve se slažem , ali neću da budem obožavaOc
Makar nikad ne bio VIP bloger
jebiga
znam, znam, ovo nema veze sa statusom
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:47 19.11.2009

Re: c'est la vie

Него, стручњаци, може ли Анри за ово да накнадно добије неку казну, рецимо три утакмице неиграња?
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:48 19.11.2009

Re: c'est la vie

po pravilima, mogu svi da mu pljunu pod prozor.

EDIT. uostalom, kako da bude kažnjen kad prekršaja nije ni bilo (prekršaja nema ako nije sudjen)?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:50 19.11.2009

Re: c'est la vie

marco_de.manccini
po pravilima, mogu svi da mu pljunu pod prozor.

Хммм...
А да направимо акцију: "Због Анрија престаћу да купујем Gillete"?
pedja1008 pedja1008 01:54 19.11.2009

Hm

Ono je bio cist penal, a Anri je igrao namerno rukom... sudije su bile prilicno lose...
omega68 omega68 02:04 19.11.2009

Re: Hm

pedja1008
Ono je bio cist penal, a Anri je igrao namerno rukom... sudije su bile prilicno lose...

Evo ga još jedan Peđa
P.S.
sudije su uvek loše
omega68 omega68 02:00 19.11.2009

Hm


A meni je prvi put kao komentator u goste došao Predrag
vratio sam se se iz kreveta da vidim šta se događa...
Biljana 77 Biljana 77 11:54 19.11.2009

Re: Hm

vratio sam se se iz kreveta da vidim šta se događa...
Ti baš nemaš pametnija posla u dva ujutru?
omega68 omega68 15:51 19.11.2009

Re: Hm

Ti baš nemaš pametnija posla u dva ujutru?

blogovatelj blogovatelj 03:44 19.11.2009

Hand of God!

Enac je dobar i za titulu, ne samo za prolaz na prvenstvo... Mada, onaj drugi sto je dao na toj tekmi jeste za titulu.

Colin_bgd Colin_bgd 10:53 19.11.2009

Kao u tenisu...

Dok svetska atletska federacija oduzima medalje prevarantima i nakon nekoliko godina, fudbalska organizacija odbija i da pogleda u televizor na par sekundi. Francuzi su bili ocajni, Irci kakve igrace imaju Trapatoni je napravio cudo. A bas jutros sam na radiju (BBC Five Live) cuo dobar predlog da se u fudbalu uvede kao u tenisu, na primer, da svaki tim dobije po jedan “video appeal” po poluvremenu i onda bi moglo da se, mozda, izbegne ona sramota sto se juce desila.

Francuzi su me juce malo podestili na reprezentaciju SFRJ iz 1982 u Spaniji, gde smo imali dobre igrace, solidan kvalitet, ali na terenu, ne nula, nego minus beskonacno…
Atomski mrav Atomski mrav 13:35 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

Opet se vraćamo na Platinija koji se toliko bori protiv tog pravila i uvođenja kamera makar na gol liniji, da je to čudo jedno. Valjda je jeftinije imati 5 sudija na terenu (pa čak i da je bio taj dodatni sudija, valjda bi video da je Anri igrao rukom...)?
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:51 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

da je bio taj dodatni sudija, valjda bi video da je Anri igrao rukom...

Pa, sad...
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:12 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

A bas jutros sam na radiju (BBC Five Live) cuo dobar predlog da se u fudbalu uvede kao u tenisu, na primer, da svaki tim dobije po jedan “video appeal” po poluvremenu i onda bi moglo da se, mozda, izbegne ona sramota sto se juce desila.

американци то раде већ годинама у оном њиховом фудбалу. с тим што се захтев за преглед видео снимка не сматра потрошеним ако је стварно била грешка. тако се моће поправити више од једне грешке по полувремену (с друге стране ко захтева преглед, а није био у праву губи један тајм-аут, не знам коју би казну требало увести у фудбалу.)

и још, онај захтев се не може поднети баш за сваки прекршај већ за озбиљне ствари. глуматање пенала и давање гола руком су дефинитивно озбиљне ствари. и још, не може се прекинути игра и тражити да се нека одлука донесе, већ захтеви за прглед снима само служе да се преиначи већ донета судијска одлука.

е сад, ту би постојало зезање око офсајда, ако судија досуди, одбрана прекине да игра, а нападач да гол, шта радити у случају да видео снимак покаже да офсајда није било? признати гол? дати индиректан ударац са места где је грешком досуђен офсајд? има ту зезања. у америчком фудбалу је ово мало лакше јер судије не свирају прекршај кад га виде већ само баце неку марамицу на терен, а игра се наставља. па кад се ”акција” заврши гледа се да ли је неки судија бацио марамицу и шта је хтео да досуди. па може да поништи резултат акције или да ”да предност” (с тим што тренер оштећеног тима има право да бира да ли хоће предност или пркршај).
iris.davidovich iris.davidovich 16:43 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

америчком фудбалу је ово мало лакше јер судије не свирају прекршак кад га виде већ само баце неку марамицу на терен, а игра се наставља. па кад се ”акција” заврши гледа се да ли је неки судија бацио марамицу и шта је хтео да досуди. па може да поништи резултат акције или да ”да предност” (с тим што тренер оштећеног тима има право да бира да ли хоће предност или пркршај).

dobro su uspeli da zapamte sve ovo

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:36 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

ма играчи не памте ништа, њима је само речено играј док судија не свира крај. судија је ту да памти и тренер.
aleksandarz92 aleksandarz92 17:56 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

Razlika između NFL-a (a i tenisa) i fudbala je ogromna po pitanju challenge-a. U oba sporta akcija (ili poen) traje par sekundi, dok u fudbalu to može da bude i par minuta do prekida. Lako je proveriti situaciju i opozvati odluku ako je gol postignut iz ofsajda, ali šta ako je ofsajd dosuđen neopravdano? Ili da Anri nije igrao rukom, a sudije dosudile 'enac neopravdano? Šta onda?
Slažem se da treba uvesti neku vrstu tog pravila u fudbalu, ali oprezno. Jbg, svi mislimo da nam to pravilo treba kada se desi ovakvo sranje, ali niko ne razmišlja šta bi to pravilo promenilo u fudbalu, i kakve bi posledice proizvelo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:08 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

Razlika između NFL-a (a i tenisa) i fudbala je ogromna po pitanju challenge-a. U oba sporta akcija (ili poen) traje par sekundi, dok u fudbalu to može da bude i par minuta do prekida. Lako je proveriti situaciju i opozvati odluku ako je gol postignut iz ofsajda, ali šta ako je ofsajd dosuđen neopravdano? Ili da Anri nije igrao rukom, a sudije dosudile 'enac neopravdano? Šta onda?
Slažem se da treba uvesti neku vrstu tog pravila u fudbalu, ali oprezno. Jbg, svi mislimo da nam to pravilo treba kada se desi ovakvo sranje, ali niko ne razmišlja šta bi to pravilo promenilo u fudbalu, i kakve bi posledice proizvelo.

ja nisam za bilo kakve inovacije tog tipa.Prosto smatram da je sudija ucesnik u igri isto kao i fudbaleri pa ako golman moze da primi gol koz noge,a fudbaler da promasi penal, zasto sudija ne bi imao pravo na gresku.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:49 19.11.2009

Re: Kao u tenisu...

ја већ рекох да је у фудбалу све то мало незгодно. с друге стране, постоје ситуације у којима се грешке лако могу исправити. нека се почне скромно од таквих ситуација.

мало иновације не би шкодило фудбалу, овакав какав јесте је веома досадан. и даје превелике шансе саплитачима о ваздух, рукометашима и осталим подлацима.

што се судије као саставног дела игре тиче, не видим никакав разлог да се утицај тог дела ”игре” не минимизује. нико не иде на стадион да види које ће одлуке донети судија.

ево још једног лепог гола.





cult cult 12:39 19.11.2009

pošto

ti video nije više available due to...štagod, evo ostavljam novi. Dakle, sramota, totalna.
NNN NNN 14:24 19.11.2009

Smrad

Ipak su Francuzi svetski prvaci u rukometu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:13 19.11.2009

Re: Smrad

Не само то. Обрати пажњу: Анри има два контакта руком са фудбалском лоптом. Првим контактом, можда заиста случајним, лопту зауставља, а другим додиром руке "примири" лопту и спусти је на ногу како би центрирао. Дакле, други пут је намерно играо руком. Можда "стварно" у "жару борбе" (паз', молим те, ово дође к'о оно у судским процесима: "смањена урачунљивост"!), тако да би му у "жару кажњавања" требало одрапити три до пет утакмица неиграња на званичним такмичењима (таман да пропусти светски шампионат), да послужи као пример за остале.
NNN NNN 19:30 19.11.2009

Re: Smrad

Анри има два контакта руком са фудбалском лоптом.
Da golman nije bio na prvoj stativi, Anri bi verovatno probao da rukom unese loptu u gol
thebee269 thebee269 17:23 19.11.2009

ako...

malo pazljivije pogledate,
ajde sto nije svirao igranje rukom, nego je i ovaj sto je dao gol,cini mi se Galas, bio u ofsajdu.
omega68 omega68 18:02 19.11.2009

Re: ako...

thebee269
malo pazljivije pogledate,
ajde sto nije svirao igranje rukom, nego je i ovaj sto je dao gol,cini mi se Galas, bio u ofsajdu.

izgleda da je ofsajd bio još na početku akcije, prilikom izvođenja udarca posle prekida
thebee269 thebee269 18:08 19.11.2009

Re: ako...

izgleda da je ofsajd bio još na početku akcije, prilikom izvođenja udarca posle prekida
*novo

to je onda treci previd u istoj akciji.
sto je mnogo,mnogo je.
omega68 omega68 19:00 19.11.2009

Re: ako...

evo ovde se vidi i to:

libkonz libkonz 22:22 19.11.2009

Re: ako...

to je onda treci previd u istoj akciji.
sto je mnogo,mnogo je.

ovi kao Keln pre 20 godina !
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:19 19.11.2009

Re: ako...

kao Keln pre 20 godina

Joj, ne staj mi na muku
libkonz libkonz 09:51 20.11.2009

Re: ako...

Joj, ne staj mi na muku

nema veze, da nije bilo Kelna, možda ne bi bilo ni Barija sledeće godine (iskreno, ni ja taj Keln ne mogu da izbacim iz glave)
mikimedic mikimedic 01:22 24.11.2009

replay

omega68 omega68 16:29 24.11.2009

Re: replay

koje ludilo
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:35 24.11.2009

Re: replay

ja sam od 20 pokusaja dala 15 gola, a vi?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana