Društvo| Ljudska prava| Politika

TV Skorojevici svih javnih servisa - vsjedinjajtese!

Tibor Jóna RSS / 17.11.2009. u 00:36

Kako prenosi nasa maticna B92: "Na osnovu uredbe Republičke radio-difuzne agencije zbog smrti patrijarha Pavla u danima žalosti biće trajno ili povremeno isključeni svi radio kanali i sledeći TV kanali: Zone Club, Vizant, Fox life, BBC Prime, VH 1, OBN, Melos, MTV Adria, DSF, TV E, Canale 5, RT CG, Fashion TV, RAI Uno, MTV Hits, VH1 Clasic, Enter, HRT 1 i 2", saopštio je KDS (u feud zapao Demokratskoj stranci).

Zanimljiv spisak! Smesan spisak! 

Pocnimo od toga da BBC Prime btw. vise i ne postoji. Sada je to BBC Entratainment. No, kao da je to uopste i bitno! Pa nemozemo ocekivati od RRA da gleda i prati televiziju!

Uprkos svemu na dozvoljenim kanalima - poput History Chanell-a, danas bilo svega - na narecenom je bio neki program o vanzemaljcima, na "Viasatu" je bio program o nekom engleskom plemicu i bonvivanu koji je svojim zivotom dao nacrte seksualne revolucije 60tih, na "SciFi kanalu" je bila "Futurama", HBO kanali prikazivali su komedije i zabavne filmovev sve u 16...

Drugo pitanje bi bilo - Zasto su zabranjeni kanali iz CG i Hrvatske ali ne i kanali iz recimo Madjarske ili Rumunije (gledamo ih putem kablovskih mreza barem 3 ili 4 iz obe drzave - svaki sa veselim i duhovitim sadrzajem)? 

Sta sad ispada?

Ispada da je odluka da se zabrane pojedini strani kanali sa zabavnim sadrzajem povezana sa time razumeju li ih oni koji govore srpski (RTCG i HRT), te da je za RRA bilo potpuno nepotrebno da se bakce zabranjivanjem kanala na "egzoticnim" jezicima i ako se dobar deo gradjana Republike (koji ih placaju da im kroje radiodifuzni prostor) sluzi njima - kao sto su to na primer madjarski ili rumunski jezik.

Dakle, uredba RRA pretpostavlja svojim spiskom postojanje dve grupe gradjana! Jedne grupe kojoj se treba zabava uskratiti i jedne grupe koja moze da radi sta hoce (koga se to tice)? A zasto to, molicu finu? Ako je RRA drzavna agencija, a jeste, ona mora da radi u interesu svih gradjana bez obzira da li su Srbi ili "ostali koji u njoj zive" i da nam svima zabrani gledanje zabavnih sadrzaja!

Eto kako se skorojevicevskim ponasanjem i pseudodusebriznistvom i pseudovernistvom banalizuje jedan u sustini sveti trenutak smrti duhovnika!

Kako se zabavni sadrzaji unatoc Uredbe RRA ipak emituju na svim kanalima putem kablovske TV, tako je zapravo odluka RRA omanula u potpunosti!  Nije postigla svoj osnovni cilj - sprecavanje emitovanja zabavnih tv i radio sadrzaja na teritoriji Republike, za vreme trajanja trodnevne zalosti.

Izmedju ostalog, nisu uspeli i jer je putem Interneta i dalje moguce neometano pracenje radio i TV programa zabavnog karaktera! Ako nastavimo logikom RRA - da li je trebalo onemoguciti pristup svim sajtovima koji nisu u skladu sa trodnevnom zaloscu?

Krace receno - kome je do suza i zalosti, i ko iz svoje duse crpi potrebu da tuguje nad preminulim arhipastirom, taj i ovako ne gleda TV jer mu do televizije nije. Kome, pak, a ima i takvih, do suza i zalosti nije - iz blo kog god razloga i motiva - taj i dalje moze da se zabavlja i uziva u samom sebi skrojenom danu.

Cemu onda ova besmislena zabrana kojom je zabranjeno gledanje samo onih kanala cijom zabranom KDS nece ispastati finansijski zbog ranije preuzetih ugovornih obaveza? Porucuje li RRA da tuga za patrijarhom prestaje tamo gde pocinje obligaciono pravo? Ako tako misli neka se pokrije usima i cuti a ne da banalizuje jedan dogadjaj koji je iskreno potresao mnoge - ma sta bilo ko od nas mislio o tome.

Insistiranje na bilo kojem osecanju koje nije i zaista prisutno kod ljudi jalov je posao, posebno ako na njemu insistira drzava!

Tuga jer je neko umro je prirodna posledica emotivne povezanosti sa pokojnikom koja se gradila godinama, a ne stvar koju polovicnim zabranama moze indukovati nesto tako profano kao sto je uredba RRA. Izbanalizirano do krajnosti - nikome nece biti tuznije sto Patrijarha vise nema medju nama samo zbog toga sto sada nemoze da gleda "Dharmu i Grega" ili "Rebu"!

Poslati sliku!

Medjutim - cini se - RRA nije zelela cak ni da se u narodu indukuje osecaja tuge - jer da je to bila sustina, zabranila bi se sva televizija tokom tri dana zalosti - cilj je izgleda bilo- nase cuveno - POSLATI SLIKU o tome kako smo svi tuzni! 

Kao sto za veliki deo javnosti i medija nije bilo bitno to sto je Taton linchovan na smrt, nego su se brinuli kakvu ce to "sliku da posalje u svet", tako i ovde nikoga zapravo ne zanima da li neko tuguje ili ne! Bitno je da izgleda. Samo zasto? Kao da vec i onako vec postoji impresivan broj iskrenih ozaloscenih gradjana!

Potreba za "slanjem slike" o tome kako postoji masovnija tuga za Patrijarhom, od one tuge koja je iskreno indukovana ovim tuznim dogadjajem u primetno velikom delu javnosti - dovodi nas u jednu situaciju iz koje se mogu izvuci vrlo potresni zakljuci - ispada da ljudi, koji su ispred RRA doneli ovu uredbu, (i njeni nalogodavci) postavljaju smrt Njegove svetosti u emotivnu jednacinu sa sitkom serijom od 30 minuta, dajuci implicitno, svojom zabranom, ovom potonjem vecu vrednost!

Jer ispada da RRA vrlo izvesno smatra da tugovanje nad smrcu patrijarha ne bi izdrzalo konkurenciju kakve duhovite serije, te da bi verni, ali avaj lakomi narod u dilemi nastavka tuge za prvojerarhom ili gledanja zovijalne serije IPAK izabrao zovijalnu seriju. Pa kad je vec tako, kad nam je vec narod toliki moron koji ne ume ni iskreno da tuguje, daj da RRA deluje malo kao policija misli!

I tako se od republicke radiodifuzne agencije, RRA transformisala u neku vrstu pseudosekularne Kongregacija za doktrinu vere koja svojim uredbama spasava nase gresne duse od iskusenja televizije i spasava nas vatre paklenog ognja - cime ne samo da ispada smesna, nego i dolazi i u sukob za hriscanskom vizijom coveka kojem je Bog dao razum izmedju ostalog i da bi sam u sebi, i za sebe umeo da razlikuje dobro od zla!

Rekli bi Englezi - Oh ye of little faith!

No, nije ovo prvi put da Drzava misli da smo preispoljni moroni i kreteni koji ne umeju cak ni da tuguju bez drzavne regulacije. Pogledajmo samo prepucavanje ministra za KiM i Olivera Ivanovica u povodu kosovskih izbora u kojem se srpska zajednica na Kosovu tretira tek kao malo slovesnija od pijuna na velikoj tabli medjunarodnog shaha koju igra steroidni Zvanicni Beograd!

To sto te birokrate misle, da ako oni nisu iskreni u tuzi, nije niko - to je vec druga stvar.

Gde drzava prelazi liniju koju postavlja sekularno drustvo i prelazi u instrument jedne verske zajednice sto nikako nije dogovoreno unapred?

Ova zabrana TV kanala stvara i neke druge presedane jer, izmedju ostalog, nijansira nacine na koji se u Republici obelezava Dan zalosti! Ispada, po ovoj zabrani iz RRA, da ovo i nije obican Dan zalosti - kakvim ga poznaje zakonodavstvo u Republici, vec nekakav "Zalosniji dan zalosti" - jer se na ovaj nacin uz pomoc ovakvih birokratskih alata, nije tugovalo, na primer, povodom Dana zalosti za radnicama uzicke fabrike oruzija.

Ukoliko zabranjivanje emitovanja izvesnih kanala sa zabavnim sadrzajem ne postane u buducnosti praksa i za svaki sledeci Dan zalosti, ispostavice se da sekularna drzava Srbija ima nekakvo posebno zakonodavstvo i posebne protokole kada su u pitanju duznosnici i vernici pojedinih verskih zajednica. To jest da jedan Dan zalosti postoji za jedne, a druga vrsta Dana zalosti za duge - i to po nepisanim i unapred neutvrdjenim kriterijumima - sto nije nista drugo do arbitrarnost, cijem se izbegavanju u zakonodavnoj delatnosti tezi jos od rimskih vremena!

Kako nas Ustav ipak (ili jos uvek) ne poznaje distinkciju izmedju gradjana na osnovu pripadnosti i/ili funkcije koju obavljaju u nekoj od religijskih zajednica, tako je ovaj slucaj jos opasniji po taj isti Ustav - koji proklamuje sekularnost drzave - jer ga potkopava i jer donekle anulira neke od njegovih odredbi.

Jos je opasnije sto se to cini jednim pravnim instrumentom izuzetno niskog ranga - kakav je akt (uredba) jedne od republickih agencija!

Ako jedna agencija moze da prostom Uredbom ponisti sekularni karakter Republike i pretpostavi jednu od vrednosti jedne verske zajednice vrednostima ostatka drustva, ma koliko taj ostatak bio minijaturan, pitanje je sta je onda u stanju da uradi Parlament, Vlada ili Predsednik Republike - kada im se prohte - i gde je tu onda jednakost gradjana pred drzavom?

Ali ovo nije pocetak progresije bezakonja "na gore", nego nastavak silaska bezakonja i bahatosti "na dole".

Dalje, nemoze se zameriti Borisu Tadicu ili Slavici Djukic Dejanovic sto su isli celivati telo patrijarhovo u Sabornoj crkvi, ali se u svetlu te poboznosti dvoje ljudi moze zameriti javnom servisu sto je cin, ova dva, ocigledno, vernika, predstavio kao obnasanje zvanicnih duznosti dva drzavna funkcionera - sto opet ne sme da se desava u sekularnoj drzavi.

Najtezi faux pas u ovom kontekstu je sigurno bilo pojavljivanje predsednika Republike u Patrijarsiji i zajednicka izjava sa  Njegovim preosvestenstvo mitropolitom Amfilohijem. Najmanje je ovde problem, i ako je i to problem, sto je Predsednik govorio drugi, posle crkvenog velikodostojnika, sto je opasan signal o strukturi moci u Republici!

Veci je problem sto je njegova duznost, kao predsednika sekularne Republike, bila da sve gradjane Republike obavesti o ovom  ovom izvanredno vaznom dogadjaju, NAJPRE iz svog kabineta, koji svi placamo, sa zastavom Srbije i predsednickom standartom sa kojom se svi identifikujemo i da nam prvo kao Predsednik Srbije predstavi sve moguce implikacije smrti Njegove svetosti, pa da tek POTOM ode Njegovom preosvestenstu na savetovanje i dogovor  eventualno saopstenje za novinare.

Ovako ispada da imamo Predsednika koji na prvi znak "krize" odbacuje sa sebe sve do najmanje naznake republikanskog i sekularnog, baca iz ruke Ustav, koji se zakleo da ce cuvati - i gradbi "Bibliju", te nam se pojavljuje iskljucivo kao Vernik Boris Tadic, u ulozi u kojoj zapravo zloupotrebljava svoju javnu funkciju za plasiranje licnih misli i razmisljanja o dogadjaju unutar njegove verske zajednice.

Problema nikakvog ne bi bilo da nam, umesto Kalemara&Co i piplmetra, "Biblija" i zasita upravlja svakodnevnim radom predsednika, no kako po rezultatima delovanja ima mesta sumnji u tu eventualnost, to se sve pretvara u vrlo bizarni photo-op!

Javni servisi svih gradjana?

Posebno je tuzno ono sto radi Studio B - jos jedan u nizu javnih servisa koji potpuno pristrasno i nekriticki prate dogadjaje oko smrti ahripastira SPC - ako se to uopste moze nazvati pracenjem.

Ova televizija na jos pateticniji i skorojevickiji nacin, u danima zalosti, ispunjava svoj program iskljucivo vestima i emisijama o crkvenim velikodostojnicima!

Tako slusamo o detinjstvu monahinja, vladika i duhovnika SPC i price u kojima se pocivsi patrijarh pominje uzgred, ako li i uopste, jer, na posletku, namena emisija, u vreme kada su snimane, i nije bila da ponude osvrt na zivot Njegove svetosti vec da ponude uvid u individualne sudbine ljudi koji su u svojoj veri otisli korak dalje od obicnog vernog puka. 

Gde je logika Studija B?

Posto je umrlo svesteno lice prikazivacemo program koji pokazuje druga svestena lica, a bez da taj program, sem usputnih referenci na preminulog, ima bilo kakve veze sa njim, njegovim zivotom ili njegovim delima? Bez da nas obavestava sta to znaci za nas u ovom trenutku, kakve su implikacije dogadjaja, sta nas ocekuje i sl?

Kako je iskazivanje pocasti i omaza preminulom patrijarhu beskrajno prikazivanje nasumicnih emisija o razmisljanjima svestenih lica SPC? Da li je Studio B resio da komunicira sa gledaocima jezikom opstih simbola po principu mantija=duhovnost=ozbiljno ergo uzviseno i filosofski?

Opet, ni ovde za "sustinu" nema mesta! Bitna je slika koja se salje. Slika koja pokazuje Studio B toboz u dubokoj tuzi za patrijarhom Pavlom. Meni izgleda kao da Studio B ovakvom programskom semom sledi logiku tipa - narod (sto posto!) ima pavlovljev refleks na mantiju, pa place cim vidi popa, jer popove i onako (sto posto) uglavnom vidja samo po sahranama.  

To sto i najosnovnije pretresanje teme pokazuje odsustvo svakog smisla ovakve programske seme - nikog izgleda da nije briga. Dok je prave poslate slike sve je OK!

Prijavio bih pokorno Vlastima da u vreme kad zavrsavam ovaj tekst - 00.25 - Uredba RRA tako dobro deluje da na TV 1000 upravo jedna plavokosa gospodjica i jedan tamnoputi gospodin - ili u velikoj zurbi ili u velikoj oskudici - tek goli - svasta rade jedno drugom, po sred ekrana!

Ostavku bi RRA trebalo da podnese ne zato sto je donela ovakvu uredbu (mada moze i zato) vec i zato sto je RRA ocigledno jedno krajnje neefikasno telo koje ne moze da izvrsi jedan prost nalog - da TV ekrane ocisti od zabavnog sadrzaja nedostojnog Dana zalosti - o cemu svedoci, izmedju ostalog, i gore opisani ljubavni klinch!

 



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 00:51 17.11.2009

Skandal

Talibani nijedni
cbronson cbronson 00:58 17.11.2009

Nemojte provoditi mnogo vremena ispred tv

ekrana, pazite na pritisak i nivo secera, vise setajte, jedite voce, nemojte jesti jako zacinjenu hranu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:03 17.11.2009

dosta veseo film i na pinku ...

Prijavio bih pokorno Vlastima da u vreme kad zavrsavam ovaj tekst - 00.25 - Uredba RRA tako dobro deluje da na TV 1000 upravo jedna plavokosa gospodjica i jedan tamnoputi gospodin - ili u velikoj zurbi ili u velikoj oskudici - tek goli - svasta rade jedno drugom, po sred ekrana!


evo, pinka radi punom parom. nema farme al komedija sve u 16, meteorolog.
fox o vešticama...
i fox crime radi - porodica serano ...
simpa al krađe, ubistva, preljube... ma sve po bibliji
reality hell - sexiest ... sve polugole do skroz... family pink šljaka, također, kaubojac...
a i top shop - turbo kuvanje flavor wave oven ...
sa manje masti i kalorija, možda nešto za post ...
tv5 mond radi... opet prpust ...
e, a Do, i oni imaju golaće.
nisam znala do danas ...

tako, ima svašta...
al najbolje knjigu u ruke pa sačekati da prođe ...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:12 17.11.2009

Leče tugu

Prijavio bih pokorno Vlastima da u vreme kad zavrsavam ovaj tekst - 00.25 - Uredba RRA tako dobro deluje da na TV 1000 upravo jedna plavokosa gospodjica i jedan tamnoputi gospodin - ili u velikoj zurbi ili u velikoj oskudici - tek goli - svasta rade jedno drugom, po sred ekrana!


Exitus Letalis Exitus Letalis 01:34 17.11.2009

Re: Leče tugu

ova olivera sa rts je gora čak i od farme ...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:08 17.11.2009

RRA na blogu

A jel smemo da kačimo youtube linkove u vreme žalosti i slušamo muziku preko interneta?

dolybell92 dolybell92 01:24 17.11.2009

Ponovljeno

Neznam i ne interesuje me koliko je pravoslavnih vernika
(drugih verovatno da ni nema?)
u Srbiji, ali ako su pravi vernici SAMI ONI NEĆE UKLJUČIVATI
TV I RADIO u znak žalosti... nije im potreban NIKO a najmanje
(RRA) - SBB - IKOM - i ostali dušebrižnici

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:23 17.11.2009

Re: Ponovljeno

Neznam i ne interesuje me koliko je pravoslavnih vernika
(drugih verovatno da ni nema?)
u Srbiji, ali ako su pravi vernici SAMI ONI NEĆE UKLJUČIVATI
TV I RADIO u znak žalosti... nije im potreban NIKO a najmanje
(RRA) - SBB - IKOM - i ostali dušebrižnici


I ja bih tako mislio. Ali izgleda da ovi 'vernici' funkcionisu po sistemu naredbi (sad je slucajno sveti RRA), uvek treba neko drugi da im kaze sta treba raditi. Kad je Bozic ovo, kad je Uskrs ono, etc. Uvek se pitam kad imamo ova javna plakanja u javnosti iz kog razloga ljudi stvarno placu. Cega se sete, gde nadju emocije? Ovo je vec neko pomenuo ali hajde opet, posebno je zanimljivo pitati se iz kog razloga vernici placu ako veruju u zivot posle smrti? Recicu nesto banalno: ocigledno nisu vernici sta god to znacilo.
joseywales joseywales 01:38 17.11.2009

banalna republika

Eto kako se skorojevicevskim ponasanjem i pseudodusebriznistvom i pseudovernistvom banalizuje jedan u sustini sveti trenutak smrti duhovnika!


Dovoljno.
jaglika jaglika 01:39 17.11.2009

Sve ovo je toliko glupo i neukusno

- da boli! Inace, ljudi ateisti su u ovoj drzavi non stop sikanirani na sitno od strane svih institucija, obespravljeni, omalovazeni i uguseni... Nemaju ni trunke stila, ukusa i mere - pa bar da su nesto naucili od kolega iz inkvizicije.
Hansel Hansel 09:38 17.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

Inace, ljudi ateisti su u ovoj drzavi non stop sikanirani na sitno od strane svih institucija, obespravljeni, omalovazeni i uguseni...
Auuuuu... Ako izuzmemo ovih nekoliko dana gde pripadnik druge konfesije, ateista, pa i vernik (ili bar: ne-aetista) širih pogleda zaista može da ima opravdane zamerke, najviše ovim povodom, ali ovo citirano, od početka do kraja, sve zajedno, teško da je tačno. Da reče da smo svi šikanirani (i sve ostalo) od strane svih institucija, mogao bih da se složim, ovako... kad bi bar bilo dato nekoliko primera... možda ima nešto što ne znamo?
Zen Master Zen Master 10:10 17.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

jaglika
- da boli! Inace, ljudi ateisti su u ovoj drzavi non stop sikanirani na sitno od strane svih institucija, obespravljeni, omalovazeni i uguseni... Nemaju ni trunke stila, ukusa i mere - pa bar da su nesto naucili od kolega iz inkvizicije.


Da izvinete poštovana ali o čemu vi to pričate ?! Evo moja malenkost je nešto jako blisko ateisti ( da ne zamaramo i ne gušimo oko preciznih definicija ) i ne primećujem da me bilo ko, na bilo koji način šikanira i omalovažava !?!
Ponoviću još jednom i na ovom blogu, budimo ljudi te makar ovih dan-dva zaćutimo i pognimo glavu makar i na tren, umro je čovek u pravom smislu te reči. Kamo sreće da ova zemlja ima više ljudi kao što je bio on, a manje onakvih kao što je Amfilohije koji je kao i mnogi od vas danas i ovde koristio tudju smrt ( tj sahranu ) da propagira svoje ideje kakve god one bile. Nije poenta priče u idejama, poenta je u načinu na koji se one forsiraju
Zaćutite makar malo budite toliko ljudi, biće dana da branite svoja slobodarska ubedjenja i da jurite svoje vetrenjače po širokom polju b92 bloga i gde god vam uostalom duša ište...

meandmyself meandmyself 10:29 17.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

umro je čovek u pravom smislu te reči


Slažem se, ali umrli su i mnogi drugi dobri ljudi, pa nije bilo ovakve cenzure.
Možda Vama ne smeta da Vam država određuje kada ćete i u kojoj meri nekoga da žalite, ali ima ljudi kojima smeta.
filantrop filantrop 20:22 17.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

budimo ljudi te makar ovih dan-dva

Govori u svoje ime:
To sto ti inace nisi covek pa sad hoces da budes ova tri dana, jer ti se konacno ukazala prilika, je tvoj problem,
sto ostali da ispastaju.
Ima ljudi koji su uvek ljudi.
jaglika jaglika 22:47 17.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

Mozda nije bas sikaniranje, ali ostalo stoji. Ne verujem da ne znate, nego da Vas podsetim.

PRIMERI

Skolstvo
- Udzbenici i njihov sadrzaj (srpski jezik i istorija)
- Proslava Sv. Save (obavezno prisustvovati jednoj, jer je na blogu nemoguce ukratko ispricati)
- Kod detea u skoli je bila ponuda da deca idu na kurs plivanja besplatno. Trebalo je popuniti upitnik koji je izmedju ostalih pitanja imao i pitanje o veroispovesti detea. Mi smo vratili nepopunjen upitnik.
Ja sam se od 11. do 14. skolovala u Francuskoj
- Nikada nije spominjana vera niti bilo sta u vezi sa tim
- Kada su u skolskoj kantini sluzili jelo sa svinjetinom, bila je alternativa sa drugim mesom
- Katehizam nije pri skolama

Sudstvo
- Blagonaklonost, do zastarevanja, prema slucajevima u kojima su okrivljeni ljudi iz crkve (ja ne znam da je iko, zbog bilo cega osudjen, a bilo je afera...)

Restitucija
- Vracena je imovina crkvama, tj. crkvi pravoslavnoj, a druge crkve i svi gradjani ce da cekaju

Svi politicari, clanovi vlade, predsednik svih gradjana na bezbroj nacina u milion prilika istakli su pripadnost konfesiji, potpuno nepotrebno i neukusno. Svojevremeno su nas gusili sa marxizmom i podobnoscu, a sad sa pravoslavljem, njegovim sistemom vrednosti i favorizovanjem verskog, pre svega pravoslavnog opredeljenja. Mislim da je u ovakvim trenucima to samo ociglednije...

Crkva legitimno tezi sto vecem broju vernika. Moja kritika je za drzavu.
jaglika jaglika 22:55 17.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

Zen Master-u

Ja pokojnog patrijarha Pavla, nisam recju spomenula.
Ja se javljam na temu gde se kritikuje drzava, institucije i njihov odnos prema aktuelnoj situaciji i prema gradjanima. Dakle, moj komentar je primereniji ovom mestu i ovoj temi, nego Vas poziv da se cuti.
maca22 maca22 00:36 18.11.2009

Re: Sve ovo je toliko glupo i neukusno

Zen Master
Da izvinete poštovana ali o čemu vi to pričate ?!
budimo ljudi te makar ovih dan-dva zaćutimo i pognimo glavu makar i na tren, umro je čovek u pravom smislu te reči.
Zaćutite makar malo budite toliko ljudi, biće dana da branite svoja slobodarska ubedjenja i

Može li autor (ili bilo ko) da objasni ovo boldovano?
Hansel Hansel 02:03 18.11.2009

Za jagliku

OK, razumem sada šta hoćete da kažete, kritika je i po meni na mestu za mnogo toga, ali ja nekako pronalazim opštiju zakonitost u diskriminaciji, bar kad su sudski procesi u pitanju: viša "kasta" - manja kazna ili oslobađanje od odgovornosti, nema veze da li je sveštenik, tajkun, direktor, lekar...

Ali mislim da ste u upitnik 'ladno mogli da napišete - "lična stvar pojedinca" ili tako nešto. Pa baš da vidim da li bi neko zbog toga uskratio detetu bazen... A ako bi, jedino borba preostaje.

Za srpski jezik i istoriju isto ne znam... ali, protivnik sam svega što prelazi u indoktrinaciju... ako je pak u pitanju prosto nacionalna istorija, onda već ne znam koji su to detalji. Mada ja istoriju nikada nisam voleo, upravo zbog raznih detalja kojiam nisamvideo smisao...
jaglika jaglika 04:12 18.11.2009

Re: Za jagliku

Prekrizili to pitanje u upitniku, fotokopirali (da se nadje) i dopisali nas komentar, pa poslali natrag.. Nisam htela da gusim detaljima : )
Hansel Hansel 15:00 18.11.2009

Re: Za jagliku

Da li je prihvaćen formular, da li je dete dobilo kurs za neplivače?
jaglika jaglika 15:43 18.11.2009

Re: Za jagliku

Ja sam se mislila 'Make my day!'', ali su prihvatili i dete je krenulo. Ipak sam zgrozena i revoltirana.
joseywales joseywales 01:47 17.11.2009

spanish inquisition


draganchica draganchica 06:03 17.11.2009

svasta...

mislim da ovo ni sma patrijarh ne bi podrzao.ovih dana govore o njegovoj osvedocenoj skromnosti, i postenju,a crkva zarad svojih licnih poena i promocije odredjenih ljudi, pretvara trodnevno bdenije u medijski cirkus koji odudara od celog skromnog zivota samog pokojnika.
RRA se sada pravda, ne odnose oni uredbe, nego obavezujuca uputstva.Ma molim te, sem fomralnopravne razlike, koja u zemlji Srbiji vise nije toliko vazna, koja je razlika uopste?Iako sam pravoslavka, smatram ovaj medijski cirkus endostojnim pravoslavlja i suludim takmicenjem na temu, ko ce biti veci patrijarh od patrijarha samog.Pustite coveka da mu se dusa smiri, da se na primeren nacn oprosti od ovog sveta i mi od njega.Ovo nikome od nas ne treba a tuzni su politicki poeni i svetovne i sakralne vlasti koje ce dobiti na ovaj nacin.
aramon aramon 10:41 17.11.2009

Re: svasta...

mislim da ovo ni sma patrijarh ne bi podrzao.ovih dana govore o njegovoj osvedocenoj skromnosti, i postenju,a crkva zarad svojih licnih poena i promocije odredjenih ljudi, pretvara trodnevno bdenije u medijski cirkus koji odudara od celog skromnog zivota samog pokojnika.


Upravo. Kad Ga videh kako objavljuje smrt patrijarha, drzeci zlatni krst velicine podlaktice...


Jos mi je znacajno zasmetala Tadiceva izjava kako se pri resavanju bitnih drzavnih pitanja uvek konsultovao sa patrijarhom. Ej bre?!
maca22 maca22 11:21 17.11.2009

Re: svasta...

aramon
Jos mi je znacajno zasmetala Tadiceva izjava kako se pri resavanju bitnih drzavnih pitanja uvek konsultovao sa patrijarhom. Ej bre?!


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:20 17.11.2009

Re: svasta...

Tadiceva izjava kako se pri resavanju bitnih drzavnih pitanja uvek konsultovao sa patrijarhom. Ej bre?!

Držim ruke nad tastaturom nekoliko minuta i jednostavno ne znam šta da kažem.
vampirkazimir vampirkazimir 07:38 17.11.2009

SVASHTA

U prilog ludosti, Tijanic je sve voditelje jutarnjeg programa obukao u crninu.?????
maca22 maca22 11:14 17.11.2009

Re: SVASHTA

vampirkazimir
U prilog ludosti, Tijanic je sve voditelje jutarnjeg programa obukao u crninu.?????

jabez.wilson jabez.wilson 09:14 17.11.2009

IDIOTSKA LOGIKA

U redu je da javni servis rts i ostali nacionalni kanali malo modifikuju program ova tri dana, AKO PROCENE DA TREBA, u redu je da privatni kanali odluce da malo smire program AKO PROCENE DA TREBA, ail koja je kretenska logika naterala kablovske provajdere da skrembluju kanale na svoju ruku!? Oni ce da nam odredjuju koga treba da upristoje a koga da skinu!? Na stranu sto je izbor skremblovanih kanala komican, na stranu sto su to kao strani kanali tj.zemalja gde nije nacionalna zalost i koje ja zelim ili ne zelim da gledam kad vec placam i na stranu sto je uopste lista ponudjenih kanala spustena na prizeman nivo, ovo je zaista skandalozna odluka provajdera. Da smo mi neko civilno drustvo pisali bi proteste&peticije a oni bi se javno izvinili.
gradjani_nn gradjani_nn 09:37 17.11.2009

Slobo Sadame

Sto rece neko juce, da nam je Sloba ukinuo kanale, vec bi smo bili uveliko na ulicama sa parolama!
Hansel Hansel 09:44 17.11.2009

Re: Slobo Sadame

Ma, da, kao ono kad su Šešelj i Vučić, naravno sa Slobom, zabranili reemitovanje stranih info-servisa, kada su zatvarane neke stanice...
veko-beko veko-beko 20:15 17.11.2009

Re: Slobo Sadame

gradjani_nn
Sto rece neko juce, da nam je Sloba ukinuo kanale, vec bi smo bili uveliko na ulicama sa parolama!



Ma, juce sam sa boljom polovinom komentarisao da je Cobe bio mila majka sto se medijskih sloboda/nesloboda tice.

Prosto ne mogu da verujem sta su me naveli da izgovorim.
Hansel Hansel 01:48 18.11.2009

Re: Slobo Sadame

Pa i ja sam napisao, još kad se najavljivalo gašenje (bar dela) HRT-a, kod gordanec, da se osećam upravo kao u pomenuto gore Šešeljevo-Vučićevo i Slobino vreme!
anica92 anica92 10:42 17.11.2009

sta pise u ugovoru

Ne znam sta pise u nasim ugovorima sa KDS, imaju li pravo da nam ukidaju kanale kad god su u zalosti?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:54 17.11.2009

Kopernikus

Kopernikus nije isključio nijedan od navedenih kanala. Evo gledam MTV.
Cocoa Cocoa 11:18 17.11.2009

Sada se nisu dobro pripremili ali...


Izmedju ostalog, nisu uspeli i jer je putem Interneta i dalje moguce neometano pracenje radio i TV programa zabavnog karaktera! Ako nastavimo logikom RRA - da li je trebalo onemoguciti pristup svim sajtovima koji nisu u skladu sa trodnevnom zaloscu?


Što bi rekao glavni ideolog aktuelne i prethodne vlasti, jednoga dana, Srbijo, jednoga dana.
Možda već za koju nedelju.
pointofview_gun pointofview_gun 17:25 17.11.2009

Re: Sada se nisu dobro pripremili ali...

Što bi rekao glavni ideolog aktuelne i prethodne vlasti, jednoga dana, Srbijo, jednoga dana.
Možda već za koju nedelju.


Nemaju oni takvih strucnjaka, za selekciju sajtova..inace bi davno neki bili zabranjeni
hcn.cyanide hcn.cyanide 12:52 17.11.2009

A računi?

Ono što je najzanimljivije u celoj priči je to da svi mi koji gledamo kanale koji distribuiraju naši kablovski operateri, mesečno plaćamo da nam se svi ti programi "dostavljaju" u tom obliku u kakvom postoje. Ko će nama nadoknaditi to što mi tri dana nismo mogli da gledamo kanale koji smo želeli, ukoliko smo želeli, a kanale koje smo platili iz svog novčanika? Hoće li nam neko umanjiti račune za ta tri dana bez gomile kanala koje dobijamo putem kablovskih operatera?

I umesto da se domaći kanali modifikuju tako da ne puštaju zabavne sadržaje tokom trodnevne žalosti, pa na taj način iskaže neko poštovanje koji svi žele da iskažu, nama se nameće jedan pravi oblik cenzure, pa čak i to polovično i nedovršeno. To sve ide po principu "imate prava, ali i mi imamo pravo da vam delimično oduzmemo to pravo kad god poželimo". Samo delimično, da bismo još, barem prividno, imali pravo na nešto.

Takođe, postoje i neki od nas koji smo ateisti, koji nismo pratili život dragog nam Pavla i koji na to gledamo kao na još jednu smrt 95-godišnje osobe, ništa više, a opet moramo da trpimo većinske želje ili možda bolje reći, želje jedne RRA u čijem odboru sedi pop. Dovoljno je bilo što su ateisti prozvani djavoljim desnim rukama od strane Pravoslavne crkve, što su ateisti izdajnici srpskog naroda i što će goreti u paklu, pa još pored svih tih uvreda na račun ateista koji apsolutno imaju pravo da postoje, a i ja kao jedan od njih, moramo da trpimo da nam neko bez ikakve opomene i bez ikakve nadoknade ukida kanale kako želi. Dođe mi da kupim sebi digitalnu satelitsku, pa nek' košta koliko da košta, ali onda mi barem niko neće određivati šta ću ja da gledam i kada.

Ono što je još licemernije u celoj situaciji je i to što su se desile mnoge tragedije u ovoj zemlji, a koje nisu prošle sa ovakvim načinom žaljenja. Pa šta nam to govori? Da je smrt patrijarha važnija od života bilo koje druge osobe u ovoj zemlji? Da, tragične smrti drugih ljudi u ovoj zemlji ne treba da prođu sa toliko velikom tugom, kao smrt patrijarha? Toliko o jednakosti.

Zato se nalazimo u situaciji u kojoj se nalazimo. Svako može da gazi preko svakoga, bez ikakve brige o bilo kome, važno je samo da se nečiji lični interesi ostvare, a za interese drugih moraju drugi da se pobrinu ... kada bi imali mogućnosti. Pošto nemaju mogućnosti, ne mogu onda ni to. Mogu samo da sede i da gledaju, kritikuju i prihvate to što se dešava. U ovoj zemlji svi moraju da misle isto i da se ponašaju isto. Ukoliko to nije slučaj, učiniće se sve da se onima koji ne misle isto daju prividna prava, ali da ta prava ne mogu nikako da ostvare. U takvoj zemlji živimo.
Kazezoze Kazezoze 13:38 17.11.2009

Re: A računi?

ja mislim da bi trebalo organizovati gradjanstvo da izadju na ulice i izvrshe javno unishtavanje svojih televizora.
tim chinom bi se stekla vishestruka korist:
- ukazali bi ste vladi na probleme koje vam serviraju preko lazhnih glasila
- oslobodili bi ste se placanja TV pretplate
- reshili bi ste se svih loshih programa koji vam godinama stvaraju samo nervozu u glavi.
- znatno bi umanjili negativna zrachenja koji dolaze sa TV ekrana vashih prijemnika, koja, pored ostalih zrachenja, znatno utichu na vashe zdravlje i mentalno raspolozhenje
- ________________nastavite niz po zhelji...
krkar krkar 13:55 17.11.2009

Vrhunski komentar

Bravo, Jona!

Divim ti se kako te nije mrzelo ali lepo si sve to raščlanio do u sitna crevca. Uključujući i ono što mnogi (više) i ne primećuju - derogaciju Ustava i zakona uredbama, obavezujućim uputstvima, pravilnicima o primeni pravilnika...

Ali čini mi se da nije dotaknuta sama suština suštine i bit bitka: odnos javnog i privatnog.

Iz Zakona o obeležavanju dana žalosti jasna je namera zakonodavca da se zekon odnosi na javne manifestacije. Iz člana 10 (zabrana izvođenja ili emitovanja narodne i zabavne muzike odnosno programa zabavnog karaktera) jasno je da je namera zakonodavca bila da se spreči manifestovanje nežalnog ponašanja na javnim mestima. Ali, zakon pravi gradaciju ograničavanja manifestacija nežalnog ponašanja: sportske manifestacije nisu zabranjene (iako je očigledno da se na njima sportom bavi manjina - sami aktivni učesnici- a većina - posmatrači - su tu radi zabave) već se na njima mora pokazati formalno učestvovanje u žaljenju (minut ćutanja).

Zakon takođe određuje ponašanje medija (član 6). Iz tog člana, koji navodi da se njegove odredbe odnose i na emisije namenjene inostranstvu, jasna je namera zakonodavca a to je manifestativno i deklarativno žaljenje, tj. propisivanje opšte participacije u žaljenju u onome što je u domenu države.

U domenu države i javnog!

Ni sam zakon, inače priglup kao i većina zakona koja birokratija piše bez preteranog razumevanja, ne pretenduje da utiče na privatni domen. Zakon ne traži da se u privatnim kućama ili kancelarijama ne emituje zabavna i narodna muzika. Evo, meni u kancelariji svira Beethoven, Eroica (ne, NIJE to nikakva tužna muzika, čak iako je 2. stav posmrtni marš, uostalom prethodni CD bio je Clash) i ne kršim ni zakon ni nameru zakonodavca.

Da je zakon hteo da bude talibanski ne bi se, na primer, smele prenositi ni sportske manifestacije iz inostranstva na kojima učesnici ne odaju poštu Patrijarhu minutom ćutanja. U tom smislu zakon je sasvim korektan.

Ali zato Srbija ima duh talibanstva (pravoslavnog, demokratskog, DS-ovskog i inog) pa se zato zamenik predsednika Saveta RRA Goran Karadžić direktno uvlači u čmar svom predsedniku vladici Porfiriju Periću izdajući obavezujuće uputstvo (uzgred - nije ni objavljeno na sajtu RRA) mimo zakona i protivno zakonu. Karadžić je uštva poltronska ali upravo takvi su Srbiju i doveli ovde gde je (tek će potonuti još dublje, takođe zahvaljujući takvima). Porfirija znam lično i garantujem da njemu takva odluka na pamet pala ne bi!

Obaveštavam poltrona Karadžića i savetničku mafiju koja je okretala kablovske distributere da nisu dosledni. Znam ljude koji se jako raduju gledajući sportske manifestacije pa je trebalo blokirati/ukinuti i sportske kanale. Mene jako raduju emisije o prirodi na npr. Diskaveriju (a i dodatno me učvršćuju u pro-evolucionizmu i anti-kreacionizmu) pa je i njih trebalo ukinuti. Nadalje, deca nam se jako vesele gledajući crtane filmove pa obaveštavam gg. poltrone o tom propustu.

Tako to kreće. Jednog dana će Karadžić ili Krle početi da izdaju ovlašćenja kojekakvim srbijanskim basidžima (Dvercima, Nomokanoncima, Miletićevcima i sličnima) da nam ulaze u kuće i kontrolišu šta gledamo jer je ukidanje prava na privatnost već počelo.

Pavle bi se stideo cirkusa i sprdnje koje poltroni prave tobož u ime njega.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 14:10 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

molim "bravo jonu" da nam isprica o tome kako se osecao kada je preminuo papa wojtila? da li mu je i sta tada smetalo?
ajd "bravo jono" leba ti. ajd ne bilo ti zapovedjeno jednu kritičicu vatikana da se svi iznenadimo i da posle počnemo tvoje mudrolije na druge teme ozbiljno da uzimamo.
pix3lchick pix3lchick 14:24 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

Dejan Tiago Stanković
molim "bravo jonu" da nam isprica o tome kako se osecao kada je preminuo papa wojtila? da li mu je i sta tada smetalo?

U pravu si Dejane. Mene je i tada žestoko nerviralo to što su svi kablovski operateri zavrnuli slavinu i ukinuli sve zabavne kanale na tri dana, kao i to što su voditelji jutarnjeg programa RTSa, zavijeni u crninu, morali hiniti duboku žalost. Takođe, i odsustvo sa posla na dan Papine sahrane je vrlo nanerviralo mog poslodavca...

Aj' ne izigravaj punokrvnog dijaserca zbog lične netrpeljivosti prema autoru bloga. Mogao bi čovek da se zakune da srbuješ na daljinsko...
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:29 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

Dejan Tiago Stanković

ajd "bravo jono" leba ti. ajd ne bilo ti zapovedjeno jednu kritičicu vatikana da se svi iznenadimo i da posle počnemo tvoje mudrolije na druge teme ozbiljno da uzimamo.


skup je ulaz u vatikanski muzej!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 14:43 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

2 pogresne pretpostavke su:
da sam ja vernik (i da srbujem, posto ne srbujem i nisam vernik i uglavnom se slazem sa sadrzajem bravojoninog napisa)
da ima bilo kakve netrpeljivosti prema bravojoni, on je meni licno krajnje simpatican i privatno mi je zabavno s njim. malo ga provociram, jer je objektivno, pristrasan.
pix3lchick pix3lchick 14:54 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

Dejan Tiago Stanković
da ima bilo kakve netrpeljivosti prema bravojoni, on je meni licno krajnje simpatican i privatno mi je zabavno s njim. malo ga provociram, jer je objektivno, pristrasan.

Pih, pa ako ovako hejtuješ nekoga ko ti je simpatičan, ne želim da vidim šta radiš sa onima koji su ti antipatični...
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 14:55 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

jono, brani me! oce da nas posvadjaju, dusmani.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:58 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

2 pogresne pretpostavke su:
da sam ja vernik


Lažeš Dejane, brojanice te odaju
pix3lchick pix3lchick 15:02 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

Dejan Tiago Stanković
jono, brani me! oce da nas posvadjaju, dusmani.

Ne, a sério, kada je Drug Vojtila završio karijeru, ovde je od žalosti moglo da se čuje samo otvaranje flaša od Jelen piva i pokoji telegram ucveljenosti. Nije baš za poređenje, kao ni to da Tiborov stav o seči tv kanala ne deli dobar deo populacije.
corlaja corlaja 15:59 17.11.2009

Re: Vrhunski komentar

Versku policiju je do juce je jedino imao Iran, a sad ima i Srbija u obliku RRA.
Neverovatno kako se u Srbiji sve pretvori u svoju suprotnost, umesto da se drzava zadrzi na strani i ostavi iskrene vernike da ozale svog duhovnog pastira, imamo neke kvazi vernike na drzavnim funkcijama koji zele da se dokazu kako su veci pravoslavci od vaseljenskog patrijarha.
Franka Franka 00:51 18.11.2009

Re: Vrhunski komentar

Hej, šta se s tobom dešava, Dejane?
Je l napad nostalgije?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:15 18.11.2009

Re: Vrhunski komentar

kakav crni napad nostalgije?
malo zafrkavam jonu.
jaksa scekic jaksa scekic 14:12 17.11.2009

Sta reci.....

Posto je grad Beograd proglasio cetvrtak za dan zalosti, po tom bi KDS trebalo da i tog dana iskljuce neke kanale za gledaoce u glavnom gradu

J





ZEM-SBB-PRETPLATA
SBB neche smanjiti pretplatu zbog izmena programa

BEOGRAD, 17. novembra 2009. (Beta) - Kablovski operater Srpske
kablovske mrezze (SBB) neche smanjiti pretplatu zbog iskljuccivanja
pojedinih programa, tokom trodnevne zzalosti zbog smrti patrijarha
Pavla.

Na pitanje visse medija da li che smanjiti pretplatu zbog
iskljuccivanja pojedinih kanala, SBB je danas saopsstio da su kanali
iskljucceni na osnovu dopisa Republiccke radiodifuzne agencije.

"U nedostatku jasnih pravila, nazzalost, ostavljeno je da sam
kablovski operator donese odluku koja nije u njegovoj nadlezznosti",
naveo je SBB i zapitao da li che Radio-televizija Srbije smanjiti
pretplatu zbog trodnevne izmene programa.

SBB je naveo i da smatra "da se proglassena drzzavna zzalost zbog
smrti verskog vodje ne mozze meriti sa moguchnosschu gledanja neke
humoristiccke serije".

U tom preduzechu agenciji Beta je recceno do ccetvrtka 19. novembra
SBB neche prenositi: muziccki kanal MTV, VH1, DM SAT, Fashion TV, Fox
Life, HRT 1 i HRT 2.

ZEM-KABLOVSKA TELEVIZIJA-DAN ZZALOSTI
SBB objavio imena kanala koje neche emitovati

BEOGRAD, 17. novembra 2009. (Beta) - Kablovski operater Srpske
kablovske mrezze (SBB) saopsstio je danas da se preporuka RRA o
prilagodjavanju programa danima zzalosti zbog smrti patrijarha Pavla
odnosi i na njih i da tokom trodnevne zzalosti gledaoci neche mochi da
prate visse kanala.

U tom preduzechu agenciji Beta je recceno do ccetvrtka 19. novembra
SBB neche prenositi: muziccki kanal MTV, VH1, DM SAT, Fashion TV, Fox
Life, HRT 1 i HRT 2.

Na pitanja po kom kriterijumu su odredjivani kanali cciji program
neche biti emitovani i da li che korisnici biti obesstecheni u SBB-u
su rekli da che "tokom dana emitovati saopsstenje".

Zamenik predsednika Saveta RRA Goran Karadzzich agenciji Beta je
izjavio da ta agencija od kablovskih distributera nije trazzila da
iskljucce HRT.

"Upozorili smo emitere i kablovske distributere da program prilagode
danima zzalosti, ssto se odnosi na domache muziccke kanale", kazao je
Karadzzich naglassavajuchi da su sami distribiteri odredili kanale
koje che iskljucciti.

Tokom dana zzalosti pojedine programe neche emitovati ni
Kablovsko-distributivni sistem (KDS) u vlasnisstvu javnog preduzecha
Posste Srbije, kao ni Interaktivne kablovske objedinjene mrezze
(IKOM).

IKOM je obavestio korisnike da zbog smrti patrijarha neche emitovati
programe sa zabavno-muzicckim sadrzzajem, 16. 17. i 18. novembra.

KDS je obavestio korisnike da che zbog smrti patrijarha u danima
zzalosti trajno ili povremeno biti iskljucceni svi radio i neki
televizijski kanali.

"Na osnovu uredbe Republiccke radio-difuzne agencije zbog smrti
patrijarha Pavla u danima zzalosti biche trajno ili povremeno
iskljucceni svi radio kanali i sledechi TV kanali: Zone Club, Vizant,
Fox life, BBC Prime, VH 1, OBN, Melos, MTV Adria, DSF, TV E, Canale 5,
RT CG, Fashion TV, RAI Uno, MTV Hits, VH1 Classic, Enter, HRT 1 i 2",
saopsstio je KDS.

Od 64 programa koje radna jedinica KDS javnog preduzecha PTT
saobrachaja Srbija trenutno nudi pretplatnicima privremeno je ukinuto
29 kanala zbog trodnevne zzalosti.

(Kraj) mob/jjj/per


ZEM-SKUPSSTINA-ODBOR
Odbor trazzi od RRA objassnjenje uputstva za emitere

BEOGRAD, 17. novembra 2009. (Beta) - Odbor Skupsstine Srbije za
kulturu i informisanje zatrazzio je danas od Republiccke radiodifuzne
agencije (RRA) da dostavi objassnjenje uputstva emiterima datog
povodom dana zzalosti zbog smrti patrijarha Pavla.

Povodom odluke kablovskih operatera da prekinu emitovanje pojedinih
televizijskih programa zbog dana zzalosti, Odbor je na sednici
zatrazzio od Saveta RRA da dostavi obrazlozzenjenje o tome kakvu su
vrstu uputstva poslali emiterima i na koga se ono odnosi.

To pitanje je pokrenuo je poslanik Liberalno demokratske partije Nenad
Prokich koji je rekao da kablovske operatere niko nije ovlastio da
prekidaju emitovanje programa susednih zemalja, dok se na pojedinim
kanalima emituju pornografski sadrzzaji.

Prema njegovim reccima, Odbor treba da reaguje na "samovolju i
nedoliccno ponassanje".

Savetnica u Ministarstvu kulture Snezzana Peccenccich rekla je da po
zakonu Ministarstvo kulture nadzire rad emitera u vreme dana zzalosti,
ali da ministarstvo nema kapacitet da nadgleda program.

Ona je navela da je dogovoreno da RRA preko svog monitoringa radi taj
posao i da che Ministarstvo kulture po dobijanju izvesstaja RRA posle
trodevne zzalosti u drzzavi odlucciti o pokretanju prekrssajnih
postupaka.

Peccenccich je rekla da je Ministarstvo kulture predlozzilo izmenu
Zakona o danu zzalosti koji che se uskoro nachi u skupsstinskoj
proceduri kako bi se nadzor nad programom u vreme zzalosti poverio
RRA.

Kablovski distributeri jucce su iskljuccili visse kanala iz programa,
a osim zabavnih programa iskljucceni su HRT1 i HRT2.

jesse jesse 14:47 17.11.2009

Re: Sta reci.....

RTS nije prekinuo program, samo ga je promenio, pa nema razloga, za razliku od SBB-a da smanjuje pretplatu. Uostalom, ko gleda RTS?
subwire subwire 17:06 17.11.2009

Nesto ste izostavili...

Jos jedno vrlo bitno pitanje je vezano za samu nadleznost RRA. Jer, koliko je meni poznato, a i samo ime govori Radiodifuzna agencija je nadlezna za regulisanje rada radiodifuznih preduzeca, ali ne i za rad tzv Closed Circuit TV sistema, tj. kablovskih sistema iz jednostavnog razlga jer nisu RADIODIFUZNA preduzeca.
Mislim, to je slucaj sa zakonskom regulativom u SAD-u.
Sto postavlja samo pitanje zakonitosti te preporuke, uredbe... ili kako god da je zvali. A, to znaci da ukoliko biste tuzili SBB zbog neemitovanja tih kanala tri dana i trazili odstetu, onda oni ne bi mogli da se brane drzavnom zabranom, jer je tu zabranu izdalo telo koje nije nadlezno. A samim tim bi bili duzni da isplate odstetu zbog neispunjenja ugovorenih obaveza.
Ne zaboravite, nepoznavanje zakona (pravna zabluda) vas ne oslobodja od dogovornosti.

Interesantno je da se niko nije upustio u pitanja nadleznosti RRA, pogotovu kad je u pitanju CATV.
angie01 angie01 17:08 17.11.2009

Sve, sve,

ali Fashion TV da mi ukinu!
pointofview_gun pointofview_gun 17:31 17.11.2009

Re: Sve, sve,

angie01
ali Fashion TV da mi ukinu!


Ja ionako gledam samo Fashion TV i Ultru. A mislim da je Top Gear na Ultri jedna jako zabavna emisija. Cita li ovo neko iz RRA? Pa da ukinu i Ultru
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:27 17.11.2009

Re: Sve, sve,

mislila sam da sanjam kad sam čula da je i đilas (tu sam da hor bude veći) proglasio dan žalosti.
i da poslodavci omoguće građanima da dođu na sahranu ... pa da odrade
a on, član hora, on će da obezbedi neometan život grada svima koji će ili koji neće na sahranu.
zemljo, otvori se!!!
angie01 angie01 19:42 17.11.2009

Re: Sve, sve,

ne znam samo, je l' su organizovane mere zashtite, za onu gomilu ljudi, shto dahcu jedni drugima za vrat, u onoj koloni-je l tu pandemija gripa ne vazi, ili shta?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:17 17.11.2009

Re: Sve, sve,

angie01
ne znam samo, je l' su organizovane mere zashtite, za onu gomilu ljudi, shto dahcu jedni drugima za vrat, u onoj koloni-je l tu pandemija gripa ne vazi, ili shta?!

a ti angie nemoj da si tamo gledala nešto što bi svakako bilo zabranjeno.
i das upišeš u knjigu žalosti...

viš kako su ovamo organizirani:

Generalni konzulat Republike Srbije u Njujorku obaveštava sve građane da je povodom smrti Njegove svetosti patrijarha srpskog gospodina Pavla otvorena knjiga žalosti u prostorijama Genaralnog konzulata Srbije koji se nalazi na adresi 62 W 45th St. 7th Floor New York, NY 10036.

Knjiga žalosti će biti otvorena 17, 18. i 19. novembra 2009. godine u periodu od 10 do 16 časova.
angie01 angie01 22:40 17.11.2009

Re: Sve, sve,

a ti angie nemoj da si tamo gledala nešto što bi svakako bilo zabranjeno.


kolko sam shvatila- latino serije su preporuchljive- al ne mogu da izdrzim ni 2 minuta,..tako da cu ostati na Spartaku 57. put!
krkar krkar 02:30 18.11.2009

Re: Sve, sve,

angie01
ne znam samo, je l' su organizovane mere zashtite, za onu gomilu ljudi, shto dahcu jedni drugima za vrat, u onoj koloni-je l tu pandemija gripa ne vazi, ili shta?!


Svinjski je grip, valjda računaju da ne prelazi na ovce
angie01 angie01 20:05 17.11.2009

ah, da,...

a shta- ispadoshe one muchene hispano serije prigodna podrashka za tugovanje-Bogtemazo, ko Bahove sinfonije!?
veko-beko veko-beko 20:12 17.11.2009

Iskljuciti struju

Ja mislim da bi najbolje bilo iskljuciti struju svuda i zabraniti voznju automobila.
Na taj nacin bi se minimalizovala mogucnost da neko na kompu slusa muziku, gleda neprilicne sadrzaje i sl, ili, ne daj Boze, u kolima odvrne neki mp3 dok se vozika.

Tacka.

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:14 17.11.2009

Re: Iskljuciti struju

veko-beko
Ja mislim da bi najbolje bilo iskljuciti struju svuda i zabraniti voznju automobila.
Na taj nacin bi se minimalizovala mogucnost da neko na kompu slusa muziku, gleda neprilicne sadrzaje i sl, ili, ne daj Boze, u kolima odvrne neki mp3 dok se vozika.

Tacka.


i zabraniti prodaju baterija.
a može i pretres kuća, da neko slučajno nema agregat ili štatijaznam baterije.
Filip2412 Filip2412 20:57 17.11.2009

...

"Uprkos svemu na dozvoljenim kanalima - poput History Chanell-a, danas bilo svega - na narecenom je bio neki program o vanzemaljcima, na "Viasatu" je bio program o nekom engleskom plemicu i bonvivanu koji je svojim zivotom dao nacrte seksualne revolucije 60tih, na "SciFi kanalu" je bila "Futurama", HBO kanali prikazivali su komedije i zabavne filmovev sve u 16..."

A za pametan svet koji ne gleda TV sve sto pozelis ima na Internetu.

Nego ako ima neka uteha, po raskosi hipokrizije jos uvek nismo gori od katolika.... catching up though
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:03 17.11.2009

Re: ...

Filip2412


Nego ako ima neka uteha, po raskosi hipokrizije jos uvek nismo gori od katolika.... catching up though


ne razumem utehu u poredjenju sa grdjim od sebe?!?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:15 17.11.2009

Re: ...

Tibor Jóna
Filip2412


Nego ako ima neka uteha, po raskosi hipokrizije jos uvek nismo gori od katolika.... catching up though


ne razumem utehu u poredjenju sa grdjim od sebe?!?

ne razumeš, ali je srcu milo em drago...
Filip2412 Filip2412 22:46 17.11.2009

Re: ...

ne razumem utehu u poredjenju sa grdjim od sebe?!?

pa ne moras da razumes, probaj samo i videces da godi

ne razumeš, ali je srcu milo em drago...

upravo tako

.... salim se ajde, nemoj da smo preozbiljni...
baroniknez baroniknez 02:50 18.11.2009

molim sacekajte

malo o medijima:



ODLAZAK VELIKO-SRPSKE SOTONE PATRIJARHA PAVLA
Autor: Esad Krcić
Objavljeno: 15. November 2009. 09:11:16

ostatak teksta:http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=36260



hvala lepo, do vidjenja
maca22 maca22 11:22 18.11.2009

Re: molim sacekajte

Na koji način tuđi idiotizam ima veze sa tim kako naša vlas' se igra duhovnosti?
baroniknez baroniknez 14:35 18.11.2009

Re: molim sacekajte

maca22
Na koji način tuđi idiotizam ima veze sa tim kako naša vlas' se igra duhovnosti?


ima, jer je neko duzan da pokaze da je izvesni krcic majmun, skot i da nije dobro dosao u srbiju, a jos manje da ce moci ovako nesto da pise ako misli da ima celovitu BiH. mada sto bi rekao dodik sada mozemo da kazemo u ime onih koji hoce samostalnu rs - hvala krcicu!
Supermod Supermod 16:41 18.11.2009

kad već gledate preko plota

mikimedic mikimedic 18:08 18.11.2009

Re: kad već gledate preko plota

e a kako ide taj link za ribe?
blue_song blue_song 12:09 18.11.2009

Tuga/Postovanje

Tibor Jona
Tuga jer je neko umro je prirodna posledica emotivne povezanosti sa pokojnikom koja se gradila godinama, a ne stvar koju polovicnim zabranama moze indukovati nesto tako profano kao sto je uredba RRA.
Ovo je netacno. Imate isuvise ostrascenosti u citavom tekstu, sto nije uputno ako zelite da se predstavite kao ozbiljan kriticar.
Tuga prema preminulom patrijarhu ne indukuje se, kako ste kazali, zabranama emitovanja nekih kanala na teritoriji Srbije. Te privremene restrikcije u emitovanju programa samo su dokaz da drzava postoji i da kroz institucije od javnog znacaja odaje postu i zahvalnost onima koji su je zaduzili. Patrijarh Pavle, kao i SPC koja je dugovecnija od drzave Srbije, zasigurno su zaduzili ovu zemlju. Druga je stvar sto ce nekolicina pojedinaca zazmuriti pred tim.

Dakle, privremena restrikcija u emitovanju programa ne sluzi da indukuje bilo kakvu tugu, vec da iskaze postovanje prema preminulom patrijarhu.
Svaka iole normalna drzava ucinila bi isto zarad sopstvenog dostojanstva. Nereagovanje drzave prilikom ovakvih vanrednih dogadjaja znacilo bi da drzave nema. Podseticu, velika vecina gradjana te iste Srbije, svidelo se to nekom ili ne, postuje patrijarha Pavla i iskreno tuguje zbog njegovog odlaska. Za detalje otici pred Sabornom crkvom u bilo koje doba dana ili noci i pogledati kolonu za strahopostovanje. Takodje, ko je u prilici neka u cetvrtak pogleda koliko ce gradjana ispratiti patrijarha Pavla.
U skladu sa svim tim moze se reci da samo zlonamerni gradjani nece (ili ne zele) da razumeju postupak drzave - koja ne indukuje bilo kakvu tugu, vec iskazuje postovanje i saoseca sa VELIKOM VECINOM njenih gradjana.
pix3lchick pix3lchick 13:21 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

Prisilno imobilisanje države u trajanju od četiri dana ne znači da države ima, već da je ista kapitulirala. Uobičajene državne manifestacije žalosti su prilagođavanje tv programa, zastave na pola koplja, ukidanje saobraćaja kuda treba da prođe pogrebna procesija. I to bi bilo to. Ukidanje nastave u školama, "preporuke" poslodavcima da o sopstvenom trošku tog dana zamandale firme, ukidanje tv kanala od strane distributera, otkazivanje svih kulturnoumetničkih događaja... to je već najobičnija talibanizacija i prisila.

To se u ovoj zemlji nije radilo ni kada je preminuo visoki državni zvaničnik, hm recimo... premijer? A kada jedan crkveni zvaničnik dobije kudikamo specijalniji tretman nego najviši državni zvaničnik, gde se čak ne ostavlja izbor pučanstvu kako će i da li će žaliti, to onda nije država. To je onda crkvena džamahirija. Pa kako je kome drago - ti si se već izjasnio, onako pravoslavno, saudijski.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:56 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

blue_song
---


pa ne iskazuje postovanje posto pornici pucaju i dalje.
ukinuti su samo oni kanali - zbog kojih kablovski operateri ne bi morali da placaju penale! Kanali sa kojima kablovski distributeri imaju ugovore nisu prekinuli i ako neki od njih emitiuju ne samo duhovite i zovijalne sadrzaje vec i pornografiju.

sto znaci da sto se RRA tice - tuga za patrijarhom prestaje tamo gde pocinje obligaciono pravo i dzep.
drugim recima - "postujemo i saosecamo" dok nas ne kosta! sto je licemerje par excellance!

Ja bih se mozda i slozio sa vama da je svaki zabavni karakter prognan sa TV programa - ali nije! Cak ni priblizno. TV kosava emituje seriju "Sponzoruse"... I to su znali i oni u RRA koji su donosili ovu baljezgariju!

a vi ako mislite da se postovanje prema patrijarhu iskazuje ovakvim polovicnim merama onda imate jako visoko misljenje o patrijarhu!
blue_song blue_song 18:34 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

pix3lchick
Prisilno imobilisanje države u trajanju od četiri dana ne znači da države ima, već da je ista kapitulirala.
Hajde? Budite ljubazni pa mi argumentovano objasnite tri stvari:
- ko je to drzavu i na sta "prisilio";
- kako je to drzava i od strane koga "imobilisana";
- kako je to drzava i nad kim "kapitulirala"

Pitanja su vrlo konkretna, ocekujem takav odgovor. Ukoliko ga, naravno, imate. I ukoliko znate definicije prinude, imobilizacije i kapitulacije.

Dalje.

pix3lchick
Uobičajene državne manifestacije žalosti su prilagođavanje tv programa, zastave na pola koplja, ukidanje saobraćaja kuda treba da prođe pogrebna procesija. I to bi bilo to. Ukidanje nastave u školama, "preporuke" poslodavcima da o sopstvenom trošku tog dana zamandale firme, ukidanje tv kanala od strane distributera, otkazivanje svih kulturnoumetničkih događaja... to je već najobičnija talibanizacija i prisila.
1. Nastava u skolama nije ukinuta. Informisite se. A ne bi bilo na odmet i da, ako vec zelite ozbiljan pristup kritici, da odbacite sopstvenu ostrascenost koja nikako ne pociva na argumentima. (savet: lepo je sto volite da budete kriticar, to je danas moderno; ali morate nauciti kako se kritikuje, ako zelite da vas neko ozbiljno shvati)
Skole su po pitanju dana zalosti jedino obavezne na minut cutanja. Dakle, prema Zakonu, to je jedino sto se u vezi sa danom zalosti definise kao duznost skola kao javnih ustanova.

2. Preporuku poslodavcima ste stavili pod znake navoda, iz, pretpostavljam, potpuno subjektivnih dozivljaja. Pravo stanje stvari jeste takvo da poslodavcima jeste data preporuka, ma kako to vi cinicno prihvatili. To je vec problem na licnom nivou i u tako nesto ne bih ulazila, to je vase.

3. TV kanali nisu ukinuti, kako ste to decidirano a opet ostrasceno ispljunuli, vec je privremeno obustavljeno emitovanje od strane, kako sam shvatila nekih kablovskih distributera. Mesate kategorije i definicije.

4. Kulturno umetnicki dogadjaji nisu otkazani od strane drzave, vec su shodno Zakonu o danu zalosti duzni da svoje programe prilagode danu zalosti.

Informisite se i adekvatno obrazujte ako pretendujete na ozbiljnost. Bicu rada da vam preporucim naucno-istrazivacka stiva gde biste se i poucili i o tome sta je talibanizacija. Jer cak i da se poezijom ili satirom bavite, morali biste da razgranicite gde koju metaforu mozete umetnuti.

Pokojnog premijera Djindjica ne morate mesati u ovo, neukusno je. Covek je bio ubijen, nije doziveo da umre kao i svi ostali ljudi. I u vreme njegove sahrane bilo je dezurnih gundjala koji su nalazili za shodno da prevrcu ocima ne moguci da docekaju kad ce proci dani zalosti, i da cvokocu o tome kako je grad blokiran zbog sprovoda.
Licno ne vidim razliku izmedju njih koji su onda zvocali, i vas koji sada zvocate o toboze narusenim vasim pravima zbog dana zalosti za Patrijarhom Pavlom.
adam weisphaut adam weisphaut 18:39 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

Te privremene restrikcije u emitovanju programa samo su dokaz da drzava postoji i da kroz institucije od javnog znacaja odaje postu i zahvalnost onima koji su je zaduzili.

Glupost starostavna
blue_song blue_song 19:07 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

Tibor Jona
pa ne iskazuje postovanje posto pornici pucaju i dalje.
To je vec stvar kablovskih distributera. U to ne ulazim. Govorila sam o netacnosti vase izjave da drzava toboze pokusava da prolongira tugu kroz propise koje se odnose na institucije od javnog znacaja.
Jednostavno, ne moze drzava da mene, vas ili bilo koga natera da tugujemo po bilo kom pitanju, jer tugom rukovode emocije coveka a ne drzava.

Sto se tice tih kablovskih kanala, odakle uopste vama to da je RRA distributerima naredila koje kanale da emituju a koje ne?
Ljudi iz RRA izjavili su da RRA nije decidirano nalozila kablovskim distributerima koje kanale da (ne)emituju u dane zalosti. Distributeri su se sami odlucili sta ce (ne)emitovati. RRA se po tom pitanju nije precizno izjasnila, i samo u tom nivou moze ici kritika na njihov racun u ovom slucaju, jer su, cini mi se, doprineli zbrci.

Tibor Jona
Ja bih se mozda i slozio sa vama da je svaki zabavni karakter prognan sa TV programa - ali nije! Cak ni priblizno. TV kosava emituje seriju "Sponzoruse"... I to su znali i oni u RRA koji su donosili ovu baljezgariju!
Ne gledam TV, ali nemam razloga da vam ne verujem u ovo sto kazete. Medjutim, to se resava nakon dana zalosti, kada se obavi neophodan monitoring (radi ga RRA posto im je ministarstvo kulture to prepustilo), i kada ministarstvo kulture krene (ako krene) sa pokretanjem prekrsajnih postupaka.

Ne bih se saglasila sa vama u tom, kako ste rekli, proganjanju sa TV programa u dane zalosti. Tako nesto ni terminoloski niti na bilo koji drugi nacin nije odlika demokratije niti pravne drzave.
Ne moze drzava progoniti one koji u toku dana zalosti krse zakon o istom. U pravnoj drzavi se to radi na nacin da kada prodju dani zalosti drzava preko nadleznog ministarstva radi na adekvatnim sankcijama.
Drzava samo odlucuje o proglasenju dana zalosti, a svi koji cine tu istu drzavu duzni su shodno zakonu da se pridrzavaju onoga sto zakon kaze. Na njima je da li ce ispostovati zakon, ili se odluciti na primanje samara u obliku pravne sankcije.

blue_song blue_song 19:10 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

adam weisphaut
Glupost starostavna
Ovo je vec dubokopremudro
adam weisphaut adam weisphaut 19:24 18.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

Dakle prosto je neverovatno koliko je praznoslovlja prosipao/la korisnik/ca pod imenom blue song, naime, evidentno je da ovaj korisnik nije upoznat/a sa pojmom kablovske televizije i razlikom u odnosu na kanale sa nacionalnom frekvencijom, dok je kod televizija sa nacionalnom frekvencijom rec o javnom dobru koje je na raspolaganju svim gradjanima dok se u kablovskoj televiziji radi o ugovornom odnosu izmedju KDS i krajnjeg korisnika, korisnik moze ali i ne mora da koristi uslove KDS i te uslove kod odredjenih KDS variraju u zavisnosti od paketa tipa muzicki, sportski, filmski i khm...XXX,. Takodje kanali koji su iskljuceni mahom ne potpadaju pod juriszdikciju naseg pravosdja jer se nalaze u drugim zemljama, za njih dan zalosti jednostavno ne vazi. Ovakvim misljenjem i jednostavom analogijom dolazimo do srzi problema, da li mozemo ocekivati da u u doglednoj buducnosti po preporuci vlasti i tzv. "nezavisnog regulatornog tela" ukidaju neprimene internet stranice tokom "tihovanja" ?
blue_song blue_song 00:08 19.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

adam weisphaut
...

Puno ti hvala na razjasnjenju koje u potpunosti nema veze sa onim sto ja pisala.
Tihovanje naglas u tvom slucaju je ocigledno.

Pre nego sto si se poptuno nepotrebno ušiljio, trebalo je da procitas sta sam pisala. Da si citao, ne bi se ovako javno blamirao da mesas babe i zabe i govoris nesto potpuno cetvrto.

Ko je tebi uopste rekao da kanali koji su iskljuceni potpadaju pod jurisdikciju naseg pravosudja? (btw, osvrni se na prapovis srpskog podhitno)

Prvi komentar ti je bio cista dubokoumnost u dve reci: "glupost starostavna".
Ovaj drugi je vec premudra dubokoumnost sa vise bukačko-praznog naklapanja.
adam weisphaut adam weisphaut 07:16 19.11.2009

Re: Tuga/Postovanje

Tebi poenta cele ove price promice, ili se samo pravis blesava?
A mozda se i ne pravis...
adam weisphaut adam weisphaut 18:37 18.11.2009

Tugovanje ludom tihovanje...


Siguran sam je ovo dozvoljeno
mikimedic mikimedic 19:10 18.11.2009

Re: Tugovanje ludom tihovanje...

Siguran sam je ovo dozvoljeno


hehe pa kad se pojavilo bilo zabranjivano (mozda milan moze da prokomentarise nesto vise, ja sam bio klinac), a valjda sad sme da se slusa?
adam weisphaut adam weisphaut 19:29 18.11.2009

Re: Tugovanje ludom tihovanje...

"Isus je nas maj" ?
Paja ja vas Tito ?
alexlambros alexlambros 04:55 19.11.2009

ucveljeni popovi



Услед жалости за својим преминулим духовним вођом попови се против туге и стреса због великог губитка боре старим опробаним рецептом - шопингом. Срећом су се заветовали на сиромаштво и скромност па пазаре у Хуго Босу ...
meandmyself meandmyself 10:03 19.11.2009

Re: ucveljeni popovi

Smem li da ti ukradem sliku? :)
alexlambros alexlambros 11:01 19.11.2009

Re: ucveljeni popovi

Smem li da ti ukradem sliku? :)


mais oui, mais oui
hcn.cyanide hcn.cyanide 11:42 19.11.2009

Par činjenica vezane za ovaj cirkus

Fenomenalno je kako se u ovoj zemlji jedna stvar može zakomplikovati i prelomiti na leđima građana, a sve u cilju nečije lične koristi. Sramotno je šta se sve radi pod opravdanjem Dana žalosti, i da se pritom, krivica prebacuje sa jedne na drugu stranu.

Ja sam korisnik SBB kablovskog operatera, i ovih dana sam u nemogućnosti da pratim više kanala od kojih neki čak i nisu uopšte kanali zabavnog karaktera, već kanali drugih zemalja, poput HRT, OBN i sl. Između ostalog, ukinuto je još nekoliko kanala. Dobro, to je nešto što svi ovde znamo. Ono oko čega se polemiše je, da li je to tako trebalo da bude ili ne. Svaka pametna osoba bi sa malo istraživanja došla do zaključka da je ovo jedan neverovatan vid cenzure, gaženja po ljudskim pravima i krađa para kojima mi plaćamo kablovske operatere.

Zašto? Evo par dokaza zašto sam ljut i zašto je sve ovo što se dešava sramotno.

Za početak, citiraću član 10 Zakona o obeležavanju dana žalosti:

Za vreme dana žalosti je zabranjeno emitovanje narodne i zabavne muzike, odnosno održavanje programa zabavnog karaktera na javnim mestima.


Znači, same televizije (kako ću kasnije argumentovati), treba da obrate pažnju da NE EMITUJU narodnu i zabavnu MUZIKU, a ne da se ukida jedan npr. Fox Life, koji čak i nije domaći program, već strani, i na kojeg ne može da se odnosi Zakon, ali ne daj bože da se neki od nasmeju tokom trodnevne žalosti. Svi moramo da plačemo. Drugi deo citiranog zakona se odnosi na održavanje programa zabavnog karaktera na javnim mestima.

Drugo, RRA je naredila radiodifuznim organizacijama da postupe u skladu sa Zakonom o obeležavanju dana žalosti.

Републичка радиодифузна агенција обавештава све радиодифузне организације за информисање јавности на територији Републике Србије да свој програм ускладе са чланом 6 став 1 и чланом 10 Закона о обележавању дана жалости на територији Републике Србије, у складу са одлуком Владе Србије која је, због смрти патријарха Павла прогласила тродневну жалост за 16., 17. и 18. новембар 2009. године.


Šta ovde ne valja? Pa, prema definiciji, u članu 8 stava 4 Zakona o radio-difuziji, radio-difuzne organizacije su sledeće:

8) Radiodifuzna organizacija (u daljem tekstu: `emiter`): fizičko ili pravno lice koje je registrovano za delatnosti proizvodnje i emitovanja radio ili televizijskog programa kome je, u skladu sa ovim zakonom, izdata dozvola za emitovanje programa


Pod ovo NIKAKO ne potpadaju kablovski operateri, jer su oni tu da omoguće samo distribuiranje kanala putem kablovsko-distributivnog sistema, a ne i radio-difuzne organizacije, prema članu 4 stav 15 Zakona o radio-difuziji.

15) Kablovski distributivni sistem (u daljem tekstu: `KDS`): pretežno kablovska telekomunikaciona mreža namenjena distribuciji radio i televizijskog programa, kao i pružanju drugih telekomunikacionih usluga.


Treća stvar je nešto zbog čega sam se jako naljutio i bio jako besan, toliko da mi je došlo da podignem tužbu protiv SBBa, a sve zbog jednog trenutka, kada sam, gledajuci Total TV naišao na kanal koji je imao sledeći sadržaj:



Pozivom korisničkog centra, dobio sam odgovor da to nije do njih, već do televizije, na šta sam kompletno odlepio i svašta im rekao. Biću pristojan ovde, pa neću reći šta sam rekao.

Dakle, mogu da se ukidaju razni strani i domaći kanali, bez obzira da li su oni zabavnog karaktera ili ne, sve po nečijem ličnom navođenju, ali kada se na televiziji pojavi ovakva neka bljuvotina, onda je to "do same televizijske stanice". Ko koga ovde pravi budalom?

Na stranu to da RRA protiv SBB ni ne može da podnese prekršajnu prijavu za nepoštovanje Zakona o obeležavanju dana žalosti, jer SBB nije radio-difuzna organizacija, već kablovski operater koji nema nikakve veze sa onim što rade televizije. Prekršajne prijave bi trebale da idu na adresu samih radio-difuznih organizacija (radio stanice, televizijske stanice...) koje nisu poštovale Zakon.

No, to tako ide u ovoj zemlji izgleda. Čim crkva usedne na nešto, nije potrebno ni sat vremena da se to nešto obistini, bilo to po zakonu ili ne. Vidi se ko ovde vlada zemljom. Oni koji žive u Novom Sadu, setiće se šta se sve radilo na pucketanje prstiju vladike bačkog Irineja, ukidale su se međunarodne manifestacije, sklanjale bašte kafića i šta sve ne, samo zato što je "njegovoj svetosti" to zasmetalo. I onda smo mi sekularna država....
ivana23 ivana23 12:31 19.11.2009

Re: Par činjenica vezane za ovaj cirkus

hcn.cyanide

Nov si ovde, pa da ti kazem da jesi u pravu, ali to se RRA ne tice...

Pre dvadesetak dana diskutovali smo ovde, o ovome.

Strasno!
hcn.cyanide hcn.cyanide 23:55 19.11.2009

Re: Par činjenica vezane za ovaj cirkus

Uh, da, čitao sam o ovome. Zaista strašno. Bez komentara...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana