HEROJI

mara92 RSS / 26.10.2009. u 03:53

Red je da im neko kaže HVALA. Red je da pomenemo ljude koji su brzo, smireno i profesionalno evakuisali 280 pacijenata KBC "Dragiša Mišović"

Знам, то им је дужност: да воде рачуна о суграђанима; здравствено особље о здрављу, полиција, жандармерија и ватрогасци о безбедности...Међутим, осећам потребу да свима њима захвалим на професионализму који су демонстрирали у ноћи између 24. и 25. октобра.

Пођимо редом:

Ватрогасна бригада Београда примила је пет позива грађана о пожару у КБЦ "Драгиша Мишовић". Касније ће се утврдити да је ватра избила на последњем спрату болнице: спрату који је тек реконструисан и празан (без пацијената и без опреме). Прва ватрогасна возила пристижу у болницу за неколико минута. До краја опасне ноћи која је лако могла да се претвори у трагедију, пожар је гасило 78 ватрогасаца са 27 возила, а гасили су површину од 1200 квадратних метара!!!

Када је пожар почео, дежурно особље болнице одмах почиње евакуацију пацијената. Место пожара је објекат где је смештена коронарна јединица и општа хирургија...лаик сам, али усудићу се да претпоставим како се махом ради о непокретним или тешко покретним пацијентима...Сведоци ће да потврде како су медицинске сестре брзо и врло љубазно будиле пацијенте: оне који су могли да ходају усмеравале су и пратиле до дворишта....

У међувремену, не само да су пристигли ватрогасци, већ и полиција, а и жандармерија (судећи бар по написима штампе, те не смем да тврдим). Заједно са медицинарима, укључују се у евакуацију болесника: у чаршавима, ћебадима, на рукама....

Мени је срце стало само док сам читала извештаје...Прво сам прочитала 147, а сада 280 пацијената!!! 280 људи је евакуисано, ниједан пацијент није повређен, нити је ико трпео последице у здравственом смислу због евакуације!!!!

Евакуација је извршена за МАЊЕ ОД САТ ВРЕМЕНА!!! ЕЈ! Мање од сат!!!

Пацијенте су прихватили: Војномедицинска академија (чије су екипе такође помогле евакуацији), Ургентни центар, КБЦ Звездара, мислим и Клиника за кардио-васкуларне болести "Дедиње"...

На све ово, сва покретна опрема, како прочитах негде, је спасена...

Након избијања пожара, у круг болнице је за пар минута стигао и директор...

Болницу ћемо оправити и поправити - не сумњам. Међутим, живот - један једини нема цену о томе хоћу да причам овде. Хоћу да кажем да су хероји недеље, месеца, године сви ови храбри људи који су професионално и пре свега смирено спасили све пацијенте. Поменула бих и грађане који су се затекли или дошли у круг болнице и помагали...

Колико су страшне слике болесника поређаних по травњаку, са болницом која гори - толико са друге стране осећам страхопоштовање према онима који су свој посао обавили како треба и више од тога.

Постоји изрека "хлеб од седам кора". Нешто мислим, хлеб који сви ови људи зарађују је више од тога, јер од њиховог умећа и спретности директно зависе људски животи. Зато данас скидам капу свима њима и ево, пишем ове редове да кажем једно велико хвала у име грађана Београда и Србије. Хвала им што су ту, што раде часно свој посао. Хвала им, јер док мирно спавамо, они брину и чувају, они помажу онима којима је помоћ потребна одмах.

Ово пишем због свега ружног што видимо, због оних који својим себичлуком, похлепом и свакако мањком људске части руше углед најхуманије и најтеже професије.

Још једном ХВАЛА и СВАКА ЧАСТ!

 



Komentari (44)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

4krofnica 4krofnica 06:22 26.10.2009

hvala

ja sam isto tako pratila bez daha vesti, svaka cast svima.

vatrogasci su superheroji
margos margos 11:01 26.10.2009

Re: hvala

Hvala i Tebi, Druže Maro!

Slušala sam bez daha sve vesti, sve breaking news, a snimke sam pogledala tek kad je sve prošlo.
Pošto sam nekad radila u tom Centru, ležala i lečila se, znam rapored, znam dosta osoblja, lekara.... i neki mnogo dragi ljudi tamo rade. Slušala sam, moleći se i razmišljajući je li neko od njih te noći dežuran, jesu li tamo....?

Delim tvoje oduševljenje - efikasno, brzo i bezbedno su sve uradili. Veliko, veliko hvala.
mara92 mara92 17:03 26.10.2009

Re: hvala

Сви су одлично реаговали. Дежурно особље: сестре, лекари...наравно и остали које сам поменула.
Blade Runner Blade Runner 06:24 26.10.2009

...

СВАКА ЧАСТ!

marco_de.manccini marco_de.manccini 07:12 26.10.2009

пожар и несаница

они који су обављали свој посао предано и поштено спавају ноћас мирно. да, свака им част.

надам се да они остали нису ока склопили. и да тек неће.
mara92 mara92 16:22 26.10.2009

Re: пожар и несаница

надам се да они остали нису ока склопили. и да тек неће.

Е,
О тим осталима нисам намерно писала - да не укаљам захвалност. Сачекајмо резултате истраге, јер, уколико је нечијим немаром преко 280 живота било директно угрожено - е, онда је то јако, јако озбиљно кривично дело. Но, да сачекамо и видимо шта ће да каже истрага.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:08 26.10.2009

Hvala i pažnja ubuduće

Naravno da su to sjajni momci. I vatrogasci, i policajci i lekari i sestre. Ali bih mnogo voleo da se preduprede ovakvi događaji. Ako je uzrok npr. struja, nepažnja, šlamperaj, nepoštovanje procedure. A ovi uzroci su najčešćii kod nas. I da se poštuju propisi protivpožarni pri gradnji. I da se strogo kažnjavaju SVI koji sprečavaju svojim automobilima prilaz zgradama. Koliko čujem rukama su pomerali neke automobile od kojih vatrogasci nisu mogli da priđu.
I da ubuduće ne moraju ovakvi heroji da rešavaju probleme.
mara92 mara92 16:26 26.10.2009

Re: Hvala i pažnja ubuduće

KRALJMAJMUNA
Naravno da su to sjajni momci. I vatrogasci, i policajci i lekari i sestre. Ali bih mnogo voleo da se preduprede ovakvi događaji. Ako je uzrok npr. struja, nepažnja, šlamperaj, nepoštovanje procedure. A ovi uzroci su najčešćii kod nas. I da se poštuju propisi protivpožarni pri gradnji. I da se strogo kažnjavaju SVI koji sprečavaju svojim automobilima prilaz zgradama. Koliko čujem rukama su pomerali neke automobile od kojih vatrogasci nisu mogli da priđu.I da ubuduće ne moraju ovakvi heroji da rešavaju probleme.

Све се слажем, Ваше Величанство. Не знам какви су стандарди, али све више ценим рецимо идеју о обавезној уградњи оних спринклера који су обавезни овде у САД. Аларме за дим поставити свуда и систем се сам активира уколико детектује нешто...
То о паркирању нисам знала. Знам да су ватрогасци морали да поломе рампу како би возила могла да уђу у сам круг болнице...Не смем ни да помислим...због непрописно паркираних аутомобила или поменуте рампе губе се драгоцени минути од којих некоме живот зависи!
niccolo niccolo 08:22 26.10.2009

ХВАЛА

и СВАКА ЧАСТ!
antioksidant antioksidant 08:50 26.10.2009

lepo receno

осећам страхопоштовање према онима који су свој посао обавили како треба и више од тога.


hvala im
ivana23 ivana23 09:47 26.10.2009

Jedan od heroja...

Prilikom gašenja požara dvojica vatrogasaca su povređena. Jedan od njih, Predrag Talović bio je gost Vesti TV B92

angie01 angie01 09:57 26.10.2009

SVAKA IM CHAST!

myredneckself myredneckself 10:53 26.10.2009

Re: SVAKA IM CHAST!

da svaka čast vatrogascima i med. osoblju. te bomba, vatra... užas!
a ministar zdravlja?
ili sam propustila!?
i ovi pacijenti će imati dodatne strašne posledice
bilo je na kraju više sreće, nego pameti
profesionalcima za efikasnost treba nagrada, i to novčana, tapšanje po ramenu ne igra
mara92 mara92 16:30 26.10.2009

Re: SVAKA IM CHAST!

i ovi pacijenti će imati dodatne strašne posledice

Мене је обрадовао податак да су сви пацијенти збринути, са све медицинском документацијом - тако да здравствене установе које су их прихватиле знају које обољење је у питању и која терапија је прописана.
Друго и најважније, за сада се ниједном пацијенту здравствено стање није погоршало због евакуације...што је феноменално само по себи.
myredneckself myredneckself 17:32 26.10.2009

Re: SVAKA IM CHAST!

mara92
i ovi pacijenti će imati dodatne strašne posledice

Мене је обрадовао податак да су сви пацијенти збринути, са све медицинском документацијом - тако да здравствене установе које су их прихватиле знају које обољење је у питању и која терапија је прописана.
Друго и најважније, за сада се ниједном пацијенту здравствено стање није погоршало због евакуације...што је феноменално само по себи.

маро, хвала богу да је тако
мислила сам како је то све шокантно за болесне и старе
miloradkakmar miloradkakmar 10:53 26.10.2009

Tri minuta

je 180 sekundi.
Da su kasnili pet sekundi, ko zna...
ХВАЛА и СВАКА ЧАСТ!
lenameesacordola lenameesacordola 14:02 26.10.2009

da!

pridruzujem se pohvalama vatrogascima i svim ljudima koji su se, slucajno, ili ne, nasli tu i pritrcali u pomoc!
mozda je sve to normalno, mozda se podrazumeva da se sve zavrsi bez i jedne zrtve, a mozda smo svi mi samo navikli da drzavne i gradske sluzbe ne rade svoj posao kako treba, pa smo iznenadjeni kada se nesto potpuno suprotno desi!
u svakom slucaju, presrecna sam sto niko nije stradao i jos jednom SVAKA CAST NASIM DRAGIM VATROGASCIMA! :)
mara92 mara92 16:33 26.10.2009

Re: da!

mozda je sve to normalno, mozda se podrazumeva da se sve zavrsi bez i jedne zrtve, a mozda smo svi mi samo navikli da drzavne i gradske sluzbe ne rade svoj posao kako treba, pa smo iznenadjeni kada se nesto potpuno suprotno desi!

...има и тога...а има и оно да се само пише о лошим стварима (које опет и морају да буду представљене јавности)...Пожар било где, а посебно у болници је лош догађај сам по себи, врло је специфично све око тога: сви учесници морају да буду посебно опрезни, пажљиви и прецизни у свему што раде, јер су евакуисали људе чије је здравствено стање лоше...
Можда си у праву са овом тезом да нас изненађује када надлежне службе функционишу како треба.
Biljana 77 Biljana 77 14:37 26.10.2009

Nema za njih dovoljno

lepe reči i dovoljno velike pohvale.
Jedan od dva povređena vatrogasca se posle ukazane pomoći vratio na mesto nesreće da "radi" dalje.
Nadam se da ova država ume da ceni na koji način svoj posao obavljaju. I mi, njihovi sugrađani. Nadam se da njihova deca znaju da su oni pravu superheroji.
mara92 mara92 16:40 26.10.2009

Re: Nema za njih dovoljno

Jedan od dva povređena vatrogasca se posle ukazane pomoći vratio na mesto nesreće da "radi" dalje.

Како човеку да захвалиш за овако нешто?
Мислим, да је отишао кући - нико му не би замерио, а он се вратио: да помогне колегама и онима којима је помоћ најпотребнија. Треба да се цене овакви потези. Ови храбри људи треба да знају да смо им захвални и да ценимо то што раде и како раде.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:39 26.10.2009

...

mara
Још једном ХВАЛА и СВАКА ЧАСТ!


maro da podvucem
Svaka im Cast!
mara92 mara92 16:41 26.10.2009

Re: ...

баш тако Њањо, баш тако: подвући и поновити сваки пут
leopold_lady leopold_lady 15:41 26.10.2009

Emotivno sam ....

vezana za tu bolnicu i za određene ljude koji rade u njoj - već celih 12 godina .... Ne mogu da kažem kako sam se osećala..... Ne mogu da kažem ništa što već neki drughi ljudi nisu rekli.....

Zahvalila sam se odmah onima koji su požar lokalizovali i koji su evakuisali pacijente i osoblje iz bolnice,kao i onima koji vrše istragu..... Onako - kako samo ja znam da se zahvalim....

Hvala tebi što si o ovome pisala - ja nisam mogla ..... Razlog sam navela.....
NNN NNN 15:45 26.10.2009

HVALA

i tebi što si ovo napisala.

Ti ljudi su neverovatni, ovo što oni rade ne može se platiti novcem. Povređeni vatrogasac se posle ukazane prve pomoći vratio da pomaže u gašenju požara i evakuaciji pacijenata i opreme!

Realno, ovo je pravi podvig.
Takođe je sreća u nesreći što je požar izbio oko 23h, pa su ljudi videli vatru i pozvali vatrogasce, pitanje je kada (i da li) bi neko video vatru u 03h i koliko bi se požar proširio.

A poseban osvrt treba napraviti na psihopate koje se iživljavaju sa lažnim dojavama o podmetnutoj bombi u trenutku su životi stotina ljudi direktno ugroženi. Valjda bi policija trebalo da identifikuje ko je zvao i da se taj smrad osudi za neko teže krivično delo.
mara92 mara92 17:01 26.10.2009

Re: HVALA

Да,
Нисам хтела о томе: о чињеници која ми боде очи; дакле, пожар пријављују грађани. Нико из болнице. Разумем и верујем да су одмах почели са евакуацијом пацијената, али неко је ипак морао - МОРАО истог тренутка да зове Ватрогасну бригаду. То ме буни...тај део, у смислу процедуре у оваквим ситуацијама: ко је дужан да јави?
Ми се смејемо Американцима који за све и свја имају тзв. "менјуел" - приручник за све живо. Е, па то треба и код нас да се уведе, да се тачно зна ко је у обавези да јави, ко шта ради у оваквим и сличним ситуацијама.
Друго,
Прича о дојави за наводно постављену бомбу. То ми се не свиђа. То је толико узело маха (судови свако мало бивају евакуисани због тога, два или три пута - небитно, обустављен је саобраћај на Бранковом мосту). Не разумем људе који то раде. Апсолутно немам разумевања за ту врсту "игре". То је болесно. При томе, јавити тако нешто за болницу...!!!! Не желим ни да размишљам како је неко евенутално спреман да тако нешто и уради: то је ван памети.
Нећу да улазим у спекулације ове врсте, јер ћемо далеко да одемо...о правним консеквенцама тако нечег поготово. Језа!
Biljana 77 Biljana 77 17:43 26.10.2009

Re: HVALA

дакле, пожар пријављују грађани
Nije nimalo neobično, i nema se šta zameriti. Požar je prijavio onaj ko ga je prvi video. Teško je videti da ti krov gori, a na poslednjem spratu nije bilo nikog jer je renoviranje tek okončano. Jedino što je čudno je da nema/ili se nije oglasio neki protivpožarni alarm.
mara92 mara92 18:42 26.10.2009

Re: HVALA

Biljana 77
Nije nimalo neobično, i nema se šta zameriti. Požar je prijavio onaj ko ga je prvi video. Teško je videti da ti krov gori, a na poslednjem spratu nije bilo nikog jer je renoviranje tek okončano. Jedino što je čudno je da nema/ili se nije oglasio neki protivpožarni alarm.

Биљо,
Нисам баш сигурна. Чекај бре, па на капији рецимо, има неких стражара. Дим се осетио сигурно не само у згради већ и напољу...Не упирем прстом ни у кога - него гласно размишљам како би неке ствари морале да се предупреде.
Савесним грађанима свака част - одлично је што се јавило пар њих, јер је комадант бригаде изјавио да су размишљали да пошаљу мање возила, али није хтео да ризикује...Понављам, опет, записати у неком правилнику минималан број возила која морају да изађу када је пријављен пожар у болници...на то сам хтела да укажем...
Glas Amerike Glas Amerike 18:28 26.10.2009

Hvala

Bravo za osoblje bolnice i beogradske vatrogasce! (Ovde, u SAD, postoji veliko postovanje prema svima koji se bave tim vaznim i opasnim zanimanjem, to postovanje se razvija od malih nogu, deca posecuju vatrogasne stanice, gradjani volontiraju u njima...) Fantasticno je cuti kako je efikasna bila akcija evakuacije "Dragise Misovica", velika sreca da nije bilo zrtava!
mara92 mara92 18:38 26.10.2009

Re: Hvala

Поменула сам горе америчке "приручнике" којима се упорно смејемо. Лепо, кад се негде запослиш, добијеш књигу правила, после потпишеш - да не буде "нисам знала", "нико ми није рекао" и слично.
Дакле, све ово што су људи урадили се стави на папир и делиш свима: да се зна ко шта мора да уради и када, шта је чија обавеза, а које су последице ако се нешто не уради (заборави или не знам ни ја шта).
Код нас је волонтерски рад изузетак од правила. Да ли због немаштине или због свега што нам се десило - друштво смо које је у некој потпуној апатији. Деца у САД се од малих ногу васпитавају и усмеравају ка друштвено корисном раду, код нас то није случај (ево баналног примера: приобаље Дунава и Саве чешће чисте стране дипломате него Београђани! То се третира као "блам", барем код тинејџера).
Треба да мењамо неке лоше навике. Знам, криза је (ах, а када није?), али и наше мало (помоћ, било које врсте) некоме може да значи много...
margos margos 18:59 26.10.2009

Re: Hvala

Ovde su se, u vreme socijalizma, tim društveno korisnim radom uglavnom bavili gorani. U Novom Sadu već dvadeset godina postoji 'VCV' (Volonterski Centar Vojvodine) i znam da su dosta aktivni i u međunarodnoj razmeni dovodili mnogo volontera iz celoga sveta na raščišćavanje šuma, izletišta, priobalja. Najgore od svega što im je Udruženje gorana konkurent i oponent - kao da za sve nema dovoljno posla. (sad vidim na internetu da su konačno radili neke zajedničke projekte. Popravljaju se :)))
mirelarado mirelarado 21:16 26.10.2009

Re: Hvala

Једно велико хвала ватрогасцима, грађанима, полицајцима и свима који су учествовали у гашењу пожара у болници и спасавању болесника!

Треба да знамо ко су прави хероји и да им будемо захвални. Јер, био је то прави пакао, види се и овде, на снимку.

Маро, за блог
Unfuckable Unfuckable 21:06 26.10.2009

veliki je podvig

evakuisati teške i komplikovane bolesnike, noću i bez žrtava, naročito kada ti to nije primaran posao - zato svaka čast medicinskom osoblju i svim građanima koji su pomogli da ne dođe do velike tragedije.
Vatrogasci su, bar po meni, samo obavili posao zbog kog i postoje, ali i njima svi komplimenti na brzini i požrtvovanju.
Hvala i Mari za ovaj lepi tekst, naravno.
Meni je, da kažem i to, zanimljivo kada vidim da se divimo nekome ko je samo uradio svoj posao baš onako kako treba, i koliko smo se odvikli od takvih pojava.
vishnja92 vishnja92 13:51 27.10.2009

Re: veliki je podvig

tacno tako (al ga sroci, svaka cast)
Unfuckable Unfuckable 14:43 27.10.2009

Re: veliki je podvig

pazi - daleko su ređi tekstovi koji govore o nečem pozitivnom.
Što je još gore : čudno će zvučati ali nekako je i teže komentarisati takve tekstove, kao da ima premalo reči za pohvale u našem jeziku, ili smo ih pomalo zaboravili.
Daleko je ugodnije, udobnije, lepršavije i energetski manje zahtevno - kritikovati.
(naročito tupave i nelogične zakonske predloge )
vishnja92 vishnja92 15:12 27.10.2009

Re: veliki je podvig

dobro, ali ja sam pre mislila na tacnu meru zahvalnosti/pohvale svima i nacin na koji je upakovana.

a jednako je tesko komentarisati tekstove o dobrom kao i tekstove o losem, ako su zaokruzeni i samodovoljni.
takvih ima, a ima i takvih autora: meni je snezana mihajlovic jedna od omiljenih, a kod nje najcesce samo cutim.

pritom ne sumnjam da cutanje dopre tamo gde treba, nekako.
mara92 mara92 17:44 27.10.2009

Re: veliki je podvig

Обоје сте у праву. Нисам склона да баш, тек онако аплаудирам и одушевљавам се, јер су људи радили свој посао. Међутим, ситуација је била специфична: ватрогасци су поред пожара, морали да евакуишу људе чије је здравље већ претходно нарушено, те је цео посао далеко тежи.
Друго, морала сам да напишем нешто и због тога што најчешће читамо о корупцији, нераду, јавашлуку, нељубазности медицинског особља, а сада, без икакве намере да се нешто улепша, читамо сведочења пацијената о апсолутном професионализму дежурног особља, као и о њиховој изванредној љубазности - што ме је натерало да то нагласим овим блогом.
čudno će zvučati ali nekako je i teže komentarisati takve tekstove, kao da ima premalo reči za pohvale u našem jeziku, ili smo ih pomalo zaboravili.

Ово је жива истина. Озлојеђени смо и цинични до те мере да нам је проблем да изустимо похвалу, а да не звучи памфлетски или као са неког митинга политичке странке.
Daleko je ugodnije, udobnije, lepršavije i energetski manje zahtevno - kritikovati.
(naročito tupave i nelogične zakonske predloge )

Па зар није? Још кад имаш Носиоца Функције са тако ингениозним еуропским идејама...
vishnja92 vishnja92 18:09 27.10.2009

Re: veliki je podvig

maro bre, tvoje pobude i nacin su potpuno jasni i ok.

samo sto se ne slazem da je lakse pricati o losem nego o dobrom - to je samo ruzna navika, otprilike kao grickanje noktiju. potpuno sam, ali potpuno ubedjena da je zlo poremecaj i iskliznuce iz prirodnog stanja stvari i da su svi pogledi iz mracnog ugla jednostavno neodrzivi, i da stoga ipak ima vise sveta koji bi se bavio onom svetlijom stranom svega.
(ne pricam o realnom pristupu problemima - samo o nacinu na koji bojimo zivot)
legaleagle legaleagle 11:44 27.10.2009

Heroji nego šta!

Kada sam čula da je izbio požar, samo sam pomislila koliko će ljudi biti povređeno, i već mi se srce steglo, ali kad sam čula da niko od pacijenata, zaposlenih u bolnici, i ostalih ljudi nije povređen (osim dvojice heroja, ali lakše, na svu sreću), počela sam da skačem od sreće! Divna vest, sreća u nesreći. Daj bože da posle ovoga sve bolnice i ostale javne institucije ugrade te prskalice i ostale sisteme, da bar nešto dobro proizađe iz ovoga.

Za heroje - jedno veeeeeliko i jedno veeeeliko HVALA
margos margos 17:00 27.10.2009

Re: Heroji nego šta!

E, tvoja radost je zarazna....
mara92 mara92 17:47 27.10.2009

Re: Heroji nego šta!

Ај кажи Марго, ево за обе
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:43 27.10.2009

Pouke

Da ne bude baš sve samo pohvala.
Ipak je uzrok struja, nepažnja, šlamperaj, nepoštovanje procedure. I onda nam, naravno, trebaju heroji.
Hoću vreme bez heroja, hoću dosadne procedure, poštovanje zakona i bezbednosnih propisa. Ne daj Bože zemljotresa. Ima da nam popadaju nadgradnje pa će opet ti isti heroji morati da lome sopstvene ruke i noge i da požrtvovano vade iz ruševina ljude. Pu, pu, pu.

Iz ovoga treba, osim zasluženih pohvala ljudima koji su jako dobro odradili posao (i preko uobičajenih normi), izvući zaključke.
Ne sme ulaz u zgradu da bude zakrčen protivtenkovskim preprekama, rampama, automobilima,...
Ne sme da se bira izvođač radova koji je najjeftiniji nego onaj koji je optimalan (i kvalitet i cena).
Ne smeju podrumi da budu puni zapaljivih materijala.
Ne smeju da se žice spajaju kao da će na njima da bude ukras za jelku a ne TA peći i drugi veliki potrošači.
Nema šale sa protivpožarnom zaštitom. Nije to "Gori, moja gospođice". Nedavno je u Pančevu bilo mrtvih u zgradi a bezazleno je vatra počela iz kuhinje.
Sad kad bi kontrola prošla kroz naše bolnice (ne samo u Beogradu, a južno je još "toplije", našla bi svašta. Ide zima biće TA peći, biće razvlačenja kablova, biće svega.
mariopan mariopan 18:11 27.10.2009

Re: Pouke

Stvarno, svaka im čast za hrabrost, brzinu, sposobnost .. za sve zajedno HVALA.
mara92 mara92 19:03 27.10.2009

Re: Pouke

Величанство,
апсолутно се слажем... као да си ми прочитао мисли. Све што си написао апсолутно стоји.
Предраг Марић, задужен за ванредне ситуације у МУП-у (не знам како му званично гласи функција) је изјавио да су у питању инсталације. Као што си ти лепо рекао: ко је извођач радова? Читам, директор те фирме се не јавља новинарима. Када се распише тендер, приликом избора да ли се неко сети да погледа, потражи информацију шта је то правно лице раније радило? Да ли је конкретно нека грађевинска фирма изводила радове овог типа, на објектима од посебног значаја (што болница сигурно јесте), дакле, које су референце...Друго, да ли се неко сетио да прегледа комплетно све инсталације, целог објекта, пре него што је кренула реконструкција фамозног четвртог спрата.
Ово је генијална мисао:
Ne smeju da se žice spajaju kao da će na njima da bude ukras za jelku a ne TA peći i drugi veliki potrošači.

Значи, ликови су оставили отприлике предратне жице и каблове (за монофазну струју такорећи), а треба да се прикључи не знам, оперативни блок, рентгени, скенери, чуда...Плус, ово за контролу - могу мислити...кад се крене са грејалицама...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana