Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Mediji| Politika| Život

Ovako više ne može!...ili može ?

trener92 RSS / 10.10.2009. u 00:12


Emisija „Trenutak istine” emitovana preksinoć na TV Pink, u kojoj je voditeljka ovog kviza Tatjana Vojtehovski svoju gošću pitala „Da li ste ikada doživeli orgazam tokom seksualnog odnosa sa vašim ocem?”

izvor

 

pink.jpg 

...Kodeks RRA
1. Правни основ

Правни основ за доношење Кодекса понашања емитера налази се у ставу 5 члана 12 Закона о радиодифузији који гласи:

Агенција доноси опште обавезујуће упутство ради ближег уређивања одређених питања која се односе на садржај програма, независно од постојеће праксе емитера. Опште обавезујуће упутство може да се односи на поједино питање које се тиче садржаја програма, на већи број сродних питања, а може да се односи и на сва питања која се тичу садржаја програма (кодекс понашања емитера).

Осим тога, члан 19 Закона о радиодифузији прописује: „Агенција се стара о заштити малолетника и поштовању достојанства личности у програмима који се приказују посредством радија и телевизије, о чему доноси опште обавезујуће упутство".."
Овим Кодексом, који обухвата и заштиту малолетника и заштиту достојанства личности (заштита приватности и сл.), Агенција реализује своју законску обавезу

:...


KODEKS NOVINARA SRBIJE

 

Prema odluci i ovlašćenju Skupštine NUNS-a, Izvršni odbor NUNS-a je u oktobru 2006. godine usvojio Kodeks novinara Srbije, a isti dokument je i UNS usvojio na svojoj Skupštini, krajem decembra 2006. godine, tako da je Kodeks postao važeći dokument.


PREAMBULA


UNS i NUNS ovaj kodeks donose kao etički standard profesionalnog postupanja novinara.

Dužnost je novinara da slede profesionalne i etičke principe sadržane u Kodeksu i da se suprotstave pritiscima da te principe prekrše. Kodeks preporučuje solidarnost sa kolegama kada su ugroženi standardi profesionalnog postupanja novinara.

Za primenu ovog Kodeksa odgovorni su i urednici i izdavači.


III ODGOVORNOST NOVINARA


5. Novinar je dužan da poštuje i štiti prava i dostojanstvo dece, žrtava zločina, osoba sa hendikepom i drugih ugroženih grupa.

....

 

Moguće da sam pogrešno protumačio ( citirao) ,moguće  da sam "pristrasan" ,

( nadam se da će neko - niccolo-  moći da kaže da li na osnovu ovoga može nešto da se uradi)

ali me interesuje

Da li u ovoj zemlji , postoji neko ko može da odgovori na sledeće pitanje :

Da li ovako nešto može da se dozvoli? Da li će ovo proći nekažnjeno?

Da li će ovaj sadizam , koji je otelotvoren u imenu i prezimenu jedne "novinarke", a podstaknut od strane jednog medija , biti i dalje odobravan i posmatran sa blagonaklonošću 

( čim nije zabranjeno proizilazi da je tako!)

Da li je ovo dovoljan razlog za reakciju :
Ministra Kulture ?
RRA?
Ili nekog trećeg?

 


Ukoliko je ovo dozvoljeno da se nastavi , šta je sledeće što će biti prikazano na medijima?

 

Šta treba da kaže ili uradi neko,
ko za sebe tvrdi da je to što predstavlja , ,
da bi ONI

( ovde mislim na sve koji nas predstavljaju tamo gde treba ( znači vlada, ministri , skupština, i da ne nabrajam), koji treba da vode računa o mentalnom stanju ( zdravlju) građana ove zemlje)


reagovali onako kako bi trebalo , a u skladu sa ovim gore što sam citirao.

 

 

 



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Budimac Bojan Budimac 23:33 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Preface, xix:

Hvala Vučko
ninasimone ninasimone 23:39 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Bojan Budimac

No, ono što je interesantno kad se priča o nasilju na televiziji je pristajanje na sterilizaciju slika pravog nasilja . O čemu ja to? O slikama odnosno "futidžu" koji do nas dopire putem te kutije iz delova sveta gde se pravo nasilje dešava i.e. ratova.

Ako se secas, niko nije bio eksplicitniji po pitanju pravog nasilja od RTS-a tokom devedesetih. Da li su ti snimci ubrzali zavrsetak rata? Nisu, samo su ga jos vise produzili. Kao i uvek, nije bitno o cemu se prica, niti koliko su snimci sterilizovani, nego kako se prica i u kom kontekstu. Sadrzaj sam po sebi ne moze biti ni moralan ni nemoralan, mi smo ti koji mu dajemo taj znacaj a pri tom jedna "moralnost" ne iskljucuje drugu. Da je tako, onda bi drustvo sa bloga Milice Tomic, na primer, imalo svako pravo da nam "moralise" kako se navodno nismo bunili protiv Arkana a bunimo se protiv njihovog proglasa slobode. Ne vidim zasto bi se ovde pravili isti "paket aranzmani".
shumska shumska 23:45 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

već si ih dobio, svukud

hoću i ja preporuku, svukud !

crossover crossover 23:45 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Goran Vučković
Preface, xix:
Governments like it that way. They want their people to see the war as a drama of opposites, good and evil, 'them' and 'us', victory or defeat. But war is primarily not about victory or defeat, but about death and the infliction of death. It represents the total failure of the human spirit. I know an editor who has wearied of hearing me say this, but how many editors have first-hand experience of war"?

Одлично (и тачно) је ово написано, заинтересовао си ме таман толико да (платим) набавим књигу.
Хвала Вучко.
lakipingvin lakipingvin 23:46 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

i ko se iz Otpora žestoko ogrebao na tome bi kolega Marović, pretpostavljam, mogao da složi jedan vrlo interesantan blog (računam bolje je upoznat sa detaljima nego ja koji sam ipak bio 900 km južnije,

Bojan Budimac

pa on rece skoro na svom blogu povodom godisnjice da jedini koji su se obogatili u to vreme bili stampari niko drugi...neznam delovao mi iskreno covek...:)
hvala za link
shumska shumska 23:47 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Ah te emocije..

pa jbg topket, ja sam emotivni čelovjek, emotivno i reagiram -
i u real time i na blogu
trener92 trener92 23:56 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Unfuckable
e, da i bar 10 preporuka za isti

! ! !
nije fer, on je imao vremena da smišlja koment skoro 24h a ja sam pisao u real time, hoću i ja preporuku, svukud !


Ajde , evo
Goran Vučković Goran Vučković 00:03 11.10.2009

Re: Sjajan blog coach!


Одлично (и тачно) је ово написано, заинтересовао си ме таман толико да (платим) набавим књигу.
Хвала Вучко.

Još nisam smislio dovoljno jake reči za preporuku ove knjige. "Glorious" bi možda bilo negde u dobrom pravcu.
trener92 trener92 04:34 11.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

topcat
300?

edit:
hihihi


To je moja Cat ( unf dobio si preporuku, šta ti još treba? samo kukaš!)
Bojan Budimac Bojan Budimac 08:17 11.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

ninasimone
Bojan Budimac

No, ono što je interesantno kad se priča o nasilju na televiziji je pristajanje na sterilizaciju slika pravog nasilja . O čemu ja to? O slikama odnosno "futidžu" koji do nas dopire putem te kutije iz delova sveta gde se pravo nasilje dešava i.e. ratova.

Ako se secas, niko nije bio eksplicitniji po pitanju pravog nasilja od RTS-a tokom devedesetih. Da li su ti snimci ubrzali zavrsetak rata? Nisu, samo su ga jos vise produzili. Kao i uvek, nije bitno o cemu se prica, niti koliko su snimci sterilizovani, nego kako se prica i u kom kontekstu. Sadrzaj sam po sebi ne moze biti ni moralan ni nemoralan, mi smo ti koji mu dajemo taj znacaj a pri tom jedna "moralnost" ne iskljucuje drugu. Da je tako, onda bi drustvo sa bloga Milice Tomic, na primer, imalo svako pravo da nam "moralise" kako se navodno nismo bunili protiv Arkana a bunimo se protiv njihovog proglasa slobode. Ne vidim zasto bi se ovde pravili isti "paket aranzmani".

Sećam se te pornografije nasilja samo do momenta emigracije (početak '93). Ne znam da li je ta propaganda produžila ili skratila rat niti tvrdim da se to desilo sa Vijetnamskim -- Kažu da su te slike zaustavile (izgubile) rat u Vijetnamu.

Naravno da sadržaj po sebi ne može biti moralan ni nemoralan, ne razumem zašto mi to objašnjavaš, jer ja nisam ništa slično napisao.
trener92 trener92 12:07 11.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

shumska
da nastavim sa svojim budalastim komentarima, makar mi se opet obilo o glavu...
svaka čast Budimac - u ovom komentaru si načeo bar pet jakih tema i rekao pravu stvar.
suštinu
edit - e, da i bar 10 preporuka za isti


Hvala shumska, ne znam da li sam ti zahvalio za komentare, i nisu budalasti!
mariopan mariopan 13:38 11.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

shumska
da nastavim sa svojim budalastim komentarima, makar mi se opet obilo o glavu...
svaka čast Budimac - u ovom komentaru si načeo bar pet jakih tema i rekao pravu stvar.
suštinu
edit - e, da i bar 10 preporuka za isti

Slažem se.
shumska shumska 15:17 11.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Hvala shumska, ne znam da li sam ti zahvalio za komentare, i nisu budalasti!

sve je ok Treneru, ono budalasti i obijanje o glavu se odnosilo na situaciju sa angie.
sve je 5 :):)
elizabetha elizabetha 23:36 10.10.2009

Slučajno...

...sam kod komšinice ,pre par meseci,odgledala oko 10 minuta pomenute emisije...
Bila sam sa decom i jedno od pitanja je bilo : " Da li je vaš bivši suprug bio i vaš makro"...
Kada me je mlađi sin upitao šta je to 'makro' , pokupila sam se i otišla kući...
Naravno da se nešto takvo , jadno, ljudski ponižavajuće , nisko i prosto ne gleda u mojoj kući...
Sramota.
Unfuckable Unfuckable 23:42 10.10.2009

Re: Slučajno...

Kada me je mlađi sin upitao šta je to 'makro' , pokupila sam se i otišla kući...

ok, ali klinac je ostao uskraćen za odgovor, koliko kapiram.
Ili makroi ne postoje?
bauer. bauer. 02:44 11.10.2009

Moralna gromada...

Kada me je mlađi sin upitao šta je to 'makro' , pokupila sam se i otišla kući...
Naravno da se nešto takvo , jadno, ljudski ponižavajuće , nisko i prosto ne gleda u mojoj kući...
Sramota.

trener92 trener92 04:30 11.10.2009

Re: Moralna gromada...

bauer.
Kada me je mlađi sin upitao šta je to 'makro' , pokupila sam se i otišla kući...
Naravno da se nešto takvo , jadno, ljudski ponižavajuće , nisko i prosto ne gleda u mojoj kući...
Sramota.



B.JB.
trener92 trener92 12:15 11.10.2009

Re: Slučajno...

elizabetha


Hvala za komentar, samo da dodam da se to prilično gleda, nažalost, ali bez obzira , na ukus, neke granice treba da postoje.
ivana23 ivana23 00:09 11.10.2009

Javno uterivanje demona

Usred dejstva istine, učesnik duboko veruje da je u nekoj avangardnoj misiji u kojoj će njegova smelost, istinoljubivost i otvorenost za neprijatne stvari biti nagrađeni ne samo novcem već i slavom u tamo nekoj budućnosti čijeg je sklada i utopijske vedrine on vizionar. Ali njegovo priznanje ne deluje katarzično. Na licu nema ni trunke pokajanja. Kamera beleži prazan, ravnodušan pogled onog koji u trenucima istine ne prilaže dušu. Uz osmeh i aplauz, on zavodi ličnim demonima koji raspojasano trčkaraju nagrađeni iznenadnom slobodom. No, ubrzo će morati da se vrate tamo odakle su došli. Ono malo požutelog i prosenjenog veša okačenog na konopac u javnom dvorištu, junak istine pokupiće pred prvom olujom. Svi će ubrzo prestati da se sećaju njegovih muka i sramote. Čovek brzo zaboravlja. Bolje je tako, jer ko bi, izuzev Borhesovog Funesa koji pamti čak i broj zrna u upravo pojedenom grozdu, izašao na kraj s tolikim sećanjem koje reže i skrnavi.

Ljubica Arsić - ceo tekst
trener92 trener92 18:50 11.10.2009

Re: Javno uterivanje demona

ivana23


Hvala Ivana, ništa bez tebe!
NNN NNN 00:13 11.10.2009

A zabranili pornografiju

trener92 trener92 04:27 11.10.2009

Re: A zabranili pornografiju

NNN


Greh i ja kažem!
lavandablue lavandablue 02:10 11.10.2009

"borac" protiv nasilja

doticna 'novinarka' se bori protiv nasilja, isto kao sto mafijas ide u crkvu, pa opet nije istinski religiozan.

trener92 trener92 04:26 11.10.2009

Re: "borac" protiv nasilja

lavandablue
doticna 'novinarka' se bori protiv nasilja, isto kao sto mafijas ide u crkvu, pa opet nije istinski religiozan.



Ali dobije oprost , za deset "očenaša".Hvala ti za komentar.
lavandablue lavandablue 11:05 11.10.2009

Re: "borac" protiv nasilja

ova umesto oprosta dobije pare za to sto radi...
gorio92 gorio92 08:34 11.10.2009

PINK

Cenim da se oko ovog pinkovskog incidente digla ovolika prašina ako ni zbog čega drugog onda zbog toga što vidim da u ovoj Srbiji postoji makar mali broj normalnih(ne bezgrešnih) ljudi.
RTV Pink ne gledam, pre svega zato što ne volim proizvode iz Miloševićevih devedesetih (ne gledam ni Dačića) ali ono što sam video "u prolazu" je manje ili više isto, strašno.
Grand, Nacionalni dnevnik, Trenutak istine ... nema tu neke razlike.
A dobili ljudi nacionalnu frekvenciju i nikome ništa!
Treneru preporuka svakako, za ovo talasanje.
trener92 trener92 12:11 11.10.2009

Re: PINK

gorio92
Cenim da se oko ovog pinkovskog incidente digla ovolika prašina ako ni zbog čega drugog onda zbog toga što vidim da u ovoj Srbiji postoji makar mali broj normalnih(ne bezgrešnih) ljudi.
RTV Pink ne gledam, pre svega zato što ne volim proizvode iz Miloševićevih devedesetih (ne gledam ni Dačića) ali ono što sam video "u prolazu" je manje ili više isto, strašno.
Grand, Nacionalni dnevnik, Trenutak istine ... nema tu neke razlike.
A dobili ljudi nacionalnu frekvenciju i nikome ništa!
Treneru preporuka svakako, za ovo talasanje.


Hvala ti gorio, iako je staro pravilo " ne talasaj , počeće ....da ti ulaze u usta" , ali valjda će se neko zamisliti više nad ovim mentalnim nasiljem koje se servira nenormalno dugo,
lavandablue lavandablue 13:13 11.10.2009

Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

znaci ovo:
...
Slušate li vi uopšte šta ja govorim u toj emisiji...
-> kako se usudjujete da kritikujete bilo sta sto JA govorim u toj emisiji?!

O kakvoj vi moralnoj granici pričate???
-> ja ne znam, nemam nikakvog pojma, koja je to moralna granica o kojoj vi pricate jer je jos nisam dosegla ni upoznala.

O ženi koja je javno ispričala svoj pakao incesta kroz koji je prošla, koja je smogla snage i hrabrosti da to uradi jer to je i želela - samo da ispriča....
-> o zeni koja je javno ispricala incest (mada posto sam cula da mnogi to nazivaju paklom, izrazicu se i ja tako, pa cu to okvalifikovati kao pakao), mada sa moje tacke gledista to uopste nije bas tako strasno i nije ni pakao, jer je ona ipak smogla snage i hrabrosti da to uradi (mada smo je mi naveli da to pozeli), i da isprica, samo da isprica da bi dobila pare, jer pare su ako cemo iskreno, i najvaznije od svega toga.

O ženi koja je dala vrlo direktnu poruku svima onima koji se nalaze u sličnoj i istoj situaciji a to je - da žrtva ne sme da ćuti, da mora da govori okolo dok ne nađe nekog ko će da joj pomogne...
-> O zeni koja je dala vrlo direktnu poruku svima koji se nalaze u slicnoj i istoj situaciji a to je - da zrtva ne sme da cuti, da mora da govori u OVOJ emisiji, a moze usput i okolo (mada je ipak bolje samo u ovoj emisiji, dok ne nadje nekog ko ce da joj da pare za to, jer ce naci), ali najvaznije je da govori u ovoj emisiji, jer moze da dobije i pare za to, a mi koji ovu emisiju vodimo cemo svakako pare dobiti, jer je ako cemo da upotrebimo trenutak istine, to i najvaznije.

Šta je nemoralno??
->Ja zaista i dalje nemam pojma sta taj pojam 'moral' uopste znaci. Mada pretpostavljam da hocete da kazete da je to nesto sto se ne preporucuje, ne valja? Ali ne treba da mi odgovorite. Nismo na istom nivou.

Poruka koja je poslata žrtvama od nekog ko se iz svega izvukao, ne bez posledica, ali se izvukla??!!
-> Poruka koja je poslata ucesnicima takvih dogadjaja (nazovimo ih zrtvama, jer mnogi to govore pa cu i ja, a i lepse zvuci jer je krace), i koji su ostali dan danas zivi posle toga, govori da iako nisu zivi bez posledica, da posto su zivi, da su se ipak izvukli, i da mogu da dobiju cak i pare za to, jer ako cemo iskreno, da i ovde upotrebimo trenutak istine, pare su najvaznije u svemu tome. I samo ko se izvuce, moze da dobije pare!

Šta to znači? To znači da se vi zalažete za tezu da o nasilju ne treba pričati!! Da žrtve treba da ćute jer je nemoralno da žrtve pričaju o tome što se dogodilo!!! Po vama žrtve treba da ćute!!!
-> Sta to znaci?
To znaci da se vi zalazete za tezu (necu da kazem ideju, jer do ideje tek treba doci) da o takvim dogadjajima (nazovimo ih nasiljem, jer ih mnogi tako nazivaju pa cu zato i ja) ne treba pricati u ovakvoj emisiji! Kako se usudjujete to da kazete?! Mi dobijamo i dajemo pare za to!
Da ucesnici ovakvih dogadjaja (nazovimo ih zrtve), treba da cute u ovakvoj emisiji, jer je lose tj. nemoralno (iako i dalje ne znam sta znaci taj pojam) da zrtve pricaju u mojoj emisiji o tome sta se dogodilo, cak i ako ce moci dobiti pare za to! Po vama zrtve treba da cute u mojoj emisiji iako su placeni da pricaju! Ja dobijam pare za to, i to je za mene najvaznije od svega, a pare mogu da dobiju i takve zrtve, jer ako cemo iskreno, samo od para se zivi!

Šta je vaša teza?? Zatvarati oči pred nasiljem? Ne govoriti? Ćutati?
-> Sta je ta vasa teza, kad do ideje jos niste dosli, pih.
Zatvarati oci pred takvim dogadjajima (koje neki nazivaju i nasiljem, pa cu i ja)?
Ne govoriti o tome zbog para?
Cutati, iako mogu da se dobiju pare za pricanje o tome?

Vaša teza da je nemoralno pričati o nasilju i da je nemoralno poslati poruku žrtvama i na taj način možda nekom pomoći, da o tome treba ćutati i praviti se da se nije dogodilo je apsolutno skandalozna.
-> Vasa teza (i dalje niste dosli do ideje) da je nepreporucljivo (ili kako vi to nazivate cudnim pojmom 'nemoralno' ) pricati o takvim dogadjajima (krace zvanim - nasilje) zbog para, i da je lose poslati poruku ucesnicima takvih dogadjaja (krace zvano - zrtvama), iako se moze tako nekom pomoci parama, da o tome treba cutati i praviti se da se nije dogodilo (a mogu da se dobiju pare za to!), je apsolutno skandalozna, i za moj pojam vrednosti apsolutno nepojmljiva, jer, da opet upotrebimo trenutak istine, jedine prave vrednosti su pare.

Vaša drskost da meni, koja se godinama javno borim protiv svake vrste nasilja i ne znam koliko sam puta javno iznosila svoje stavove ne samo u trenutku istine je drskost neviđenih razmera.I sigurno nećete ovo objaviti...
-> Vasa drskost da MENI (shvatate li vi ko sam ja? ja ipak imam neke pare!), koja se godinama javno borim protiv svake vrste izvesnih dogadjaja (zvanim nasilje), tako sto godinama javno pricam protiv svake vrste nasilja (kao i neki nasi politicari koji imaju bas bas puno para, u nadi da cu jednom i doci do toga kao do ideje i neceg opipljivog) ,
i ne znam koliko sam puta javno iznosila stavove o nasilju koji se preporucuju, i to ne samo u trenucima istine nego i u trenucima zla (kada me uhvati to stanje, a uhvati me cesto, ako cemo opet da upotrebimo trenutak istine), je hrabrost nevidjenih razmera!
I sigurno necete ovo objaviti. Ali ako objavite, mozda i vi dobijete neke pare.

Nemojte da vam padne na pamet da objavite nešto drugo, jer čuvam ovaj mail. Sram vas bilo!!!!
-> Nemojte da vam padne na pamet da objavite nesto drugo sto nije trenutak istine, jer JA cuvam ovaj email sa trenucima istine.
Tesko vama, jer uvek dodje maca na vratanca, jer cete i vi mozda biti u prilici da ucestvujete u mojoj emisiji, kada vam budu trebale pare, ali onda necete moci!

Tatjana Vojtehovski
-> Moze i Markiza de (Novi) Sad, kako neki ovih dana kazu, ako cu da dobijem pare i za to.
lavandablue lavandablue 13:16 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

ja se izvinjavam postavljacu talasastog bloga, ali me uhvatio trenutak istine, i ovo je prosto moralo iz mene da izadje.

hebes pare.
vazno je i neko zadovoljstvo.

mariopan mariopan 14:14 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

hahahaha lepo ti je zadovoljstvo, da ti se pridružim

Meni je lep i onaj odgovor uredništva "24 sata" gde smatraju da to pismo NE zaslužuje odgovor u sledećem izdanju
lavandablue lavandablue 14:53 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Meni je lep i onaj odgovor uredništva "24 sata" gde smatraju da to pismo NE zaslužuje odgovor u sledećem izdanju



pa to . vide sa kakvom gromadom imaju posla.




roseblue roseblue 16:32 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Možda Tanja zaista ima najbolje namere. Možda sebe vidi kao mesiju ?!




Interesije me da li oni rade neke psiho testove pre nego što puste osobu na tu stolicu da igra igru istine ?

Moj utisak je da oni iskorišćavaju tudju patnju u svrhu dizanja rejtinga i ništa više. Ta žena će se vratiti kući, s parama ili bez i nikom ništa. Sledeće srede nova emisija i novi takmičar,
lavandablue lavandablue 16:45 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu


I nikom nista?
trener92 trener92 18:45 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu


Ovo si trebala da postaviš kao blog , komotno! Hvala ti. ( odličan prevod)
trener92 trener92 19:41 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

roseblue
Možda Tanja zaista ima najbolje namere. Možda sebe vidi kao mesiju ?!




Interesije me da li oni rade neke psiho testove pre nego što puste osobu na tu stolicu da igra igru istine ?

Moj utisak je da oni iskorišćavaju tudju patnju u svrhu dizanja rejtinga i ništa više. Ta žena će se vratiti kući, s parama ili bez i nikom ništa. Sledeće srede nova emisija i novi takmičar,


Sve je moguće, ko zna šta se "mota" u toj glavi.
trener92 trener92 19:42 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

lavandablue

I nikom nista?


Nadam se da neće biti tako " nada umire poslednja" ...
roseblue roseblue 20:25 11.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

I ja se nadam da neće biti tako !

Jedna je stvar kad neko pristane da priča o tome da li je varao ženu, s kim , kako (ne odobravam, ali mogu da podnesem), ali ova žena je žrtva koja je iskorišćena za povećanje gledanosti.

edit: ako je Tanja želela da pomogne, kao što kaže, trebalo je postaviti neka druga pitanja, a ne ovako sramna i ponižavajauća.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:57 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Interesije me da li oni rade neke psiho testove pre nego što puste osobu na tu stolicu da igra igru istine ?

mene interesuje da li rade neke psihotestove kad zapošljavaju novinare.
margos margos 16:41 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Moj utisak je da oni iskorišćavaju tudju patnju u svrhu dizanja rejtinga i ništa više. Ta žena će se vratiti kući, s parama ili bez i nikom ništa. Sledeće srede nova emisija i novi takmičar,

Da - još jedan aspekt ove emisije je što je to KVIZ emisija - na sve ili ništa.:(
roseblue roseblue 16:57 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Haahahahahahahahaha !!!


Danas sam na poslu pitala kolege koje znam da prate pomenutu emisiju šta misle na ovu temu i komentar je bio: "Ona se sama prijavaila da uzme pare, ko joj je kriv što je njen život bio takav! "

Ostala sam bez teksta.
margos margos 18:01 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Ne kapiram čemu se smeješ, stvarno. Jel to što sam rekla da postoji još jedan aspekt?
Meni je užasno što ti ljudi uopšte dođu, šta sve ispričaju i nekad posle deset pitanja i odgovora - gde se usput stidiš zajedno sa decom ili roditeljima koji su u studiju - oni odu u svoju bestragiju bez ijednog dinara - jer su na jedanaestom 'slagali'.

Zanimljivo je i jedino korisno - što posle pokušaja gej parade, ubistva Brisa Tatona i ove emisije - saznaš s kim živiš, radiš, provodiš vreme.... :(
roseblue roseblue 18:22 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Ne smejem se tebi, smejem se ovome

"mene interesuje da li rade neke psihotestove kad zapošljavaju novinare"
margos margos 19:04 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Ok, dobro :)

Uzgred, ne radimo psihotestove ni za predsednike države, ni ministre... :(
lavandablue lavandablue 22:22 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

Možda sebe vidi kao mesiju ?!



jedina mesija koja ona moze biti ovde i sada, je mesija zla.

ili jahacica apokalipse.
lavandablue lavandablue 22:24 12.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

ko joj je kriv što je njen život bio takav! "


strasno...
trener92 trener92 02:01 13.10.2009

Re: Pismo doticne listu 24 sata u prevodu

roseblue
Haahahahahahahahaha !!!


Danas sam na poslu pitala kolege koje znam da prate pomenutu emisiju šta misle na ovu temu i komentar je bio: "Ona se sama prijavaila da uzme pare, ko joj je kriv što je njen život bio takav! "

Ostala sam bez teksta.

Stvarno žalosno, eto to je ono što stalno pokušavam da kažem, ta indiferentnost , je pogubna , mislim da je prisutna kod velikog broja ljudi, u smislu koji si napisala.A to je strašno.
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:48 11.10.2009

Možda troll

trener92 trener92 18:41 11.10.2009

Re: Možda troll

Bojan Budimac

Sad si me iznenadio. Otkad je ovde muzika trol?
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:40 11.10.2009

Re: Možda troll

trener92
Sad si me iznenadio. Otkad je ovde muzika trol?

Nije muzika Coach, nego žvaka sa CNN, ali dobro se naslanja na temu, jer se govori o cenzuri i šire kontroli
trener92 trener92 19:45 11.10.2009

Re: Možda troll

Bojan Budimac
trener92
Sad si me iznenadio. Otkad je ovde muzika trol?

Nije muzika Coach, nego žvaka sa CNN, ali dobro se naslanja na temu, jer se govori o cenzuri i šire kontroli


Zbog toga sam i postavio ono ili je trebao ovaj ( sve gledam šta je sad? , da ne duva neki čudan vetrić tamo sa mediterana , ali ne smem da ptam!

edit: Auuuu, Zappa ... sad sam kod onog dela o incestu ...
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:00 11.10.2009

Re: Možda troll

edit: Auuuu, Zappa ... sad sam kod onog dela o incestu ...

Kažem, naslanja se a ovo nije direktno u temi, ali...
ninasimone ninasimone 21:17 11.10.2009

Re: Možda troll

E, bas dobro sto si ovo postavio, taman onda mogu ovde da odgovorim na ovo tvoje pitanje gore jer se nadovezuje.
Naravno da sadržaj po sebi ne može biti moralan ni nemoralan, ne razumem zašto mi to objašnjavaš, jer ja nisam ništa slično napisao.

Ono o cemu sam ja govorila je isto sto i Zappa ovde govori a to je da reci/slike same po sebi nista ne znace, znacenje im daje kontekst, odnosno kako ih upotrebimo. Kad su u pitanju slike rata, u Srbiji je to devedesetih dobilo oblike pornografije a danas je problem sto ih nema uopste (ovde mislim na trenutne ratove i globalne/zapadne medije), sto je potpuno druga krajnost, pa nema ni razgovora.

Mislim da ovde ne pricamo ni o kakvom moralu, nego o basic decency sa kojim se cesto brka, o nacinu prikazivanja i obradjivanja, o odnosu prema pravim zrtvama, u ovom slucaju incesta. Dakle, ne pricamo ni o umetnickim slobodama. Na isti nacin bi reagovali ako bi neko najstrasnije slike pravog rata koristio da bi lezerno rekao u kvizu: pogodite koliko je ljudi poginulo na ovom snimku i osvojite nagradu.
E, sad, cenzurisanjem se nista ne postize osim da se cenzura koristi za generalno gusenje slobode govora. To ne znaci da drustvo/gradjani ne treba da reaguju. Javna rasprava je jedini nacin da drustvo nekako ustanovi na koji nacin zeli da se razgovara o problemima, sta je opsteprihvatljivo a sta ne. Na kraju krajeva, jeste pitanje dece ali ne onako kako ga desnicari shvataju. Pitanje je kako cemo im neke stvari o ljudskoj prirodi objasniti, sta je u redu da odrasli rade sa decom a sta nije, i kako se dalje odnosimo prema onima sto su imali tu nesrecu da iskuse nasilje.

Da li razgovor o incestu na ovaj nacin u okviru zabavne emisije sprecava ili odmaze razgovor o ratovima? Tvoj stav je da diskusija predstavlja unnecessary distraction, da se ljudi time samo zamajavaju i gube vreme. Ja mislim da ima svoju svrhu i da u stvari moze samo da doprinese opstem otvaranju tema i da je prozivanje ljudi sto se time bave kontraproduktivno. I to opet na kraju ispadne jedna vrsta 'moralisanja', u fazonu, kako mozete da mislite na to sta cete danas kuvati kad ima toliko gladnih na svetu.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:43 11.10.2009

Re: Možda troll

Odličan komentar NinaSimone.

No, verovatno mojojm krivicom, si malo učitala moj stav. Naime, ne mislim da je ta vrsta emisija nit necessary nit unnecessary distraction, a još manje sam bilo koga prozivao. Kažem mojom krivicom, jer sam poslednjom rečenicom (u kojoj kažem da je to bacanje koske) povezao (možda nespretno) dve odvojene stvari (slike pravog nasilja kojih nema i ovaj, navodno, zabavni program).

E sad, nisam gledao nijednu emisiju od početka do kraja, kažem gledao sam je jedno destak minuta i tada je učesnik bio neki džanki koji je "pao" na pitanju da li je "čist" poslednjih šest meseci ili tako nečem. Nimalo nisam ubeđen da je format pogodan za otvaranje bilo kakvih pitanja osim što zadovoljava voajerističke poriva gledalaca, titillation rekao bi Zapa (da se odmah razumemo, nemam ništa protiv -- it' a free world i svaka roba nađe kupca).

Jedino štetno u toj emisije je to da se sprava zvana poligraf uzdiže do arbitra istine -- to je u suštini gomila beskorisne gvožđurije, a sam "proces" nema nikakve osnove u nauci.
ninasimone ninasimone 02:27 12.10.2009

Re: Možda troll

Bojan Budimac


Jedino štetno u toj emisije je to da se sprava zvana poligraf uzdiže do arbitra istine -- to je u suštini gomila beskorisne gvožđurije, a sam "proces" nema nikakve osnove u nauci.

... a ni DNA nije vise ono sto je nekad bio, kazu najnovija istrazivanja.

Bez sale, ova tema je toliko slozena, moze da ide u hiljadu razlicitih pravaca. Izmedju ostalog i ka razvoju i pozicijama privatnog srpskog korporativnog medijskog konglomerata na nacionalnim frekvencijama (uf, umori se) ciji je PR menadzer Tatjana Vojtehovska, ujedno i voditeljka programa. Ne znam koja je uloga najvise zasluzna za ono pismo ali je svakako primer kako ne treba raditi.

Ono sto je meni ovde najinteresantije da vidim je to sto se ona nasla ponukana da odgovori, dakle vidi potrebu da razgovara sa javnoscu. To je velik pomak i znak da je doslo vreme da se i oni upitaju sta je uopste posao PR menadzera, da krenemo odatle. Za pokusaj, dacemo joj 2+ i to samo zato sto joj je taktika uzdizanja programa na edukativni nivo za nijansu kompleksnija od uobicajenih 'it's just a show', 'that's what people want'. A na javnosti/gradjanima/drustvu, na tom P iz PR, je da pokaze da i oni znaju da se igraju korporacija.

edit: 2-
Bojan Budimac Bojan Budimac 07:07 12.10.2009

Re: Možda troll

ninasimone
Bojan Budimac


Jedino štetno u toj emisije je to da se sprava zvana poligraf uzdiže do arbitra istine -- to je u suštini gomila beskorisne gvožđurije, a sam "proces" nema nikakve osnove u nauci.

... a ni DNA nije vise ono sto je nekad bio, kazu najnovija istrazivanja.

Nema potrebe za ironijom, dovoljno je razmsliti o "principu" na kome to radi. Ako nekog zanimaju detalji možda nađe ovaj link korisnim ili ako želi da ide na PINK može da uzme ovaj crash course.
ninasimone ninasimone 08:49 12.10.2009

Re: Možda troll

Bojan Budimac
ninasimone
Bojan Budimac


Jedino štetno u toj emisije je to da se sprava zvana poligraf uzdiže do arbitra istine -- to je u suštini gomila beskorisne gvožđurije, a sam "proces" nema nikakve osnove u nauci.

... a ni DNA nije vise ono sto je nekad bio, kazu najnovija istrazivanja.

Nema potrebe za ironijom, dovoljno je razmsliti o "principu" na kome to radi. Ako nekog zanimaju detalji možda nađe ovaj link korisnim ili ako želi da ide na PINK može da uzme ovaj crash course.

Bojane, ovo nije ironija, zaista su pronasli da DNA testovi nisu toliko fool proof kao sto se mislilo. Pretpostavljam da moze da se nadje na internetu o tome. Ovo je bio moj - ocigledno neuspesan - pokusaj da ne teram mak na konac i odgovaram stavku po stavku. Inace, uspesnost detektora je potpuno irelevantna u celoj ovoj prici s obzirom da se radi o odgovoru na pitanje koje nije uopste trebalo biti postavljeno. Ako mislis da postoji opasnost da se ovom emisijom detektor lazi uvede kao arbitar istine, kako onda da se ne zabrinemo da ce postavljanje ovakvog pitanja zrtvama incesta i silovanja svake vrste postati sasvim normalno i opravdano? Na primer prilikom sudjenja za ratne zlocine.
ivana23 ivana23 09:12 12.10.2009

Re: Možda troll

ninasimone

...kako onda da se ne zabrinemo da ce postavljanje ovakvog pitanja zrtvama incesta i silovanja svake vrste postati sasvim normalno i opravdano? Na primer prilikom sudjenja za ratne zlocine.

U Hagu (to znam, jer je sudjenje Milosevicu prenosila B92), svedocile su zene, zrtve silovanja. Time su bile izlozene vrlo intimnim pitanjima.
Bojan Budimac Bojan Budimac 09:17 12.10.2009

Re: Možda troll

Mislio sam da se pitanje fiziologije rešeno još na prvoj strani, a tamo su i pravnici dali doprinos diskusiji pričajući o nekim pitanjima koja se postavljaju žrtvama silovanja. Pravo da ti kažem sad ja ne vidim vezu, odnosno ne razumem ovu rečenicu:
Ako mislis da postoji opasnost da se ovom emisijom detektor lazi uvede kao arbitar istine, kako onda da se ne zabrinemo da ce postavljanje ovakvog pitanja zrtvama incesta i silovanja svake vrste postati sasvim normalno i opravdano. Na primer prilikom sudjenja za ratne zlocine.
Već rekoh, mislim da je već (valjda) razjašnjenjo tamo ranije, silovanje i/ili incest su zločini bez obzira na fiziološko (nevoljno) reagovanje žrtve, koje je (ili bi trebalo da bude) potpuno irelevantno za suđenje. Ne razumem, do malopre si tvrdila da emisija otvara važna pitanja, a sada ispada da će možda negativno delovati na sudske procese normalizacijom inače irelevantnih pitanja.

P.S. Moja usputna opaska o poligrafu se nije odnosila na uvođenje istog bilo kuda (oni koji ga uptrebljavaju znaju da je to pile of bullshit) nego utiskivanje u svest gledalaca da se tom mašinom stvarno dolazi do istine. Da, potpuno nevažno i usputno za ovu temu.
ninasimone ninasimone 19:10 12.10.2009

Re: Možda troll

Bojan Budimac
Ne razumem, do malopre si tvrdila da emisija otvara važna pitanja, a sada ispada da će možda negativno delovati na sudske procese normalizacijom inače irelevantnih pitanja.

Rekla sam da javna diskusija o ovakvim slucajevima otvara vazna pitanja, da ima smisla i da nije puko tapsanje po ramenu kako smo, eto, "moralni" sto se time bavimo i zgrazavamo, sto je bila tvoja postavka. Najbolje bi bilo da se emisija nije ni desila, ali kad vec jeste, onda da kazemo zasto ne valja. Tesko da cemo zabranama ista postici ali mozemo da probamo da stvorimo atmosferu u drustvu da tako nesto nije u redu raditi. Isto kao sto ova emisija moze ovakakvim pitanjima da stvori atmosferu u drustvu da je u redu pitati zrtvu silovanja da li je imala orgazam. Orgazam je u svesti ljudi povezan sa uzivanjem bez obzira na svu fiziologiju i analizu iste ovde iznetu. Odatle je vrlo kratak put do 'ako ima uzivanja onda nema zlocina' i to onda postaje vise od pukog prizemnog titillation. Dakle i ja govorim o utiskivanju u svest gledalaca a nemojmo se zavaravati da zakonodavci/politicari, advokati i sudije nisu gledaoci. Njihovo labavo shvatanje pravde i prava je vec nebrojeno puta pokazano.

U pravu si kad kazes da svaka roba nadje kupca ali zato postoje razlicite prodavnice za razlicitu robu, pa ko voli nek izvoli. Pink nije kablovska televizija na koju se posebno placa pretplata, nju dobijes hteo to ili ne i nema varijanta opt-out. Imas televizor, imas i Pink, ko sto imas vodu kad otvoris cesmu. Resenje za losu vodu nije ukidanje nego dodas malo joda/hlora pa teraj dalje. Ti se sad mozda jezis na ovo jer vidis kao sanitaciju a ja kazem da sanitacija u nekim slucajevima pomaze a u nekim je potrebno uraditi upravo obrnuto. Zato i reagujem na uvodjenje istok/zapad teme i 'paket aranzmana' tipa 'ako si za zapad, onda moras i ovu zabu da progutas' (posebno sto ni na zapadu takve zabe ne gutaju). Da li tako oni koji su za tzv. istok moraju da progutaju da se devojcice od 12-13 godina udaju pa to onda tehnicki nije silovanje nego bracna duznost?







trener92 trener92 09:38 13.10.2009

Re: Možda troll

Tesko da cemo zabranama ista postici ali mozemo da probamo da stvorimo atmosferu u drustvu da tako nesto nije u redu raditi. Isto kao sto ova emisija moze ovakakvim pitanjima da stvori atmosferu u drustvu da je u redu pitati zrtvu silovanja da li je imala orgazam. Orgazam je u svesti ljudi povezan sa uzivanjem bez obzira na svu fiziologiju i analizu iste ovde iznetu. Odatle je vrlo kratak put do 'ako ima uzivanja onda nema zlocina' i to onda postaje vise od pukog prizemnog titillation. Dakle i ja govorim o utiskivanju u svest gledalaca a nemojmo se zavaravati da zakonodavci/politicari, advokati i sudije nisu gledaoci. Njihovo labavo shvatanje pravde i prava je vec nebrojeno puta pokazano.

ninasimone


Ovo sam posebno citirao ,odlično napisano ,i ova poslednja rečenica mi je surovo istinita .
zucc zucc 22:42 11.10.2009

Demonstracije za secu PINKA

Nisam gledao ali sam cuo od mnogih i svi su zgrozeni.
Fizicko ubijanje je mozda i kaznjivo u Srbiji, kazem mozda jer josh ne videh presude za mnoga ubistva koja su se desila proteklih godina, ali sta je sa "ubijanjem" psihe. Zrtve su uvek oni koji su slabi ili nezasticeni. Mene PINK moze samo da zgrozi, ne samo ta emisija vec skoro sve sto se emituje na toj televiziji, ne moze da me "ubije" ali sta je sa mladim ljudima, sa decom, sa onima koji su 'slabi i nezasticeni". Vidim ovde poziv na demonstracije povodom sece sume na Zvezdari da li cemo se setiti da organizujemo proteste protiv UZASA sa PINK televizije i uopste svog "trovanja" sa svih televizija. Pocevsi od tubo folka, voditelja grand parade, preko kursadzija pa sve do ISTINE.

"Ako ne trazis neces ni dobiti"!

trener92 trener92 00:26 12.10.2009

Re: Demonstracije za secu PINKA

zucc


Nisam siguran da bi imalo efekta, bolje je da neko to uradi od ovih koje sam nabrojao u tekstu.
mariopan mariopan 14:23 12.10.2009

Re: Demonstracije za secu PINKA

proteste protiv UZASA sa PINK televizije i uopste svog "trovanja" sa svih televizija.

On i su zaštićeni ko beli medvedi. kada bih izašla da protestvujem protiv svega što predlažeš dodala bih svemu tome i užas od zgrade koju su nasadili na Dedinje, jedna "moderna rugoba" u stilu pinka usred zelenila i starih vila - ko im je to dopustio da urade? Unakazili grad ali može im se sve. Otuda sve ovo što nas zasipa sa svih strana - dozvoljeno im je.
Rejlem Rejlem 08:37 12.10.2009

Vojtehovska

Meni se zgadilo kad sam video da će ona učestvovati na skupu protiv nasilja u Pionirskom parku 2. oktobra.
Drago mi je da je neko pokrenuo priču o Trenutku gadosti koji ona vodi.
trener92 trener92 09:03 12.10.2009

Re: Vojtehovska

Rejlem
Meni se zgadilo kad sam video da će ona učestvovati na skupu protiv nasilja u Pionirskom parku 2. oktobra.
Drago mi je da je neko pokrenuo priču o Trenutku gadosti koji ona vodi.


Hvala ti za komentar, ovo je samo pokušaj da ukažem na nešto , što je neko pomenuo da "talasam malo"
mrmotcina mrmotcina 09:44 12.10.2009

Malo kasnim, ali...

Kasnim sa komentarom, ali ne mogu a da se ne pridruzim GADJENJU onoga sto videh tada saltajuci kanale. Izgleda da bas nije bio moj dan, jer sam na pink te veceri nabasao bas kada je bilo pitanje “Da li ste ikada, dok vas je otac silovao, doziveli orgazam?” I zena rece DA. Pa na veeeelikom ekranu zasjalo ono ISTINA. Odmah sam se vratio mislima na pocetak karijere Arnolda Svarcenegera i hita koji ga je izbacio u orbitu, filma “Trkac”. Za mladje to je prica smestena u buducnost gde je televizija sve i svja. Arnold je vojnik nevino optuzen za neki masakr nad civilima pa Kilijan,voditelj najgledanije emisije resi da ga uzme kao glavnu zvezdu. Emisija je u stvari potera uzivo gde trkaci(osudjenici) treba da stignu od tacke A do tacke B i ako u tome uspeju dobijaju oslobadjajucu presudu. Za to vreme ih jure gonici( rmpalije, ljubimci nacije) koji ih love da ih ubiju, sve uzivo. Ko prezivi od trkaca, a takvih je bilo malo, dobijaju novi zivot na nekom egzoticnom ostrvu. Ako sam vas kratkim sadrzajem zainteresovao da pronadjete ovaj film I pogledate, necu pricati kraj. Poenta je da je u filmu iz 1987 godine pored te emisije onako usput prikazano jos mnogo slicnih koje velicaju nasilje i izopacenost na televiziji, UZIVO! NPR. Lovac na novac gde se lik penje uz uze na kojem su nacickane novcanice dok ga dole cekaju besni psi i tako to…Gledajuci sve to kao desetogodisnjak mislio sam u sebi…maaa daaaaj. Ali voditeljka bi verovatno zgadila i scenaristu Stivena de Souzu i Stivena Kinga po cijem je romanu sve ovo snimano sa gore pomenutim pitanjem. Iako nisam pratio njena objasnjenja koja su sigurno usledila a koja su verovatno bila “ Zeleli smo da govorimo javno o tom problemu, ili cilj nam je bio da podstaknemo skrivene zrtve da prijave nasilnike…” postavlja se sledece pitanje. Zasto ste postavljanjem tog pitanja pitali ustvari zenu da li je UZIVALA DOK JU JE OTAC SILOVAO? Sta je tu pozitivno. Niste li tim pitanjem pokazali ostalim zrtvama koje I dalje zive u tom paklu, da to ponekad moze biti i lepo?
Cini mi se da je Stiven ipak bio vidovit…
trener92 trener92 09:59 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

mrmotcina

Hvala ti za komentar.

U jednom od ranijih komentara sam pomenuo baš ovaj film ,kao vrlo mogući nastavak "neke buduće zabave širokih narodnih masa"
mrmotcina mrmotcina 10:59 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Mnogo, ali mnooogo smo blizu...
ivana23 ivana23 11:17 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

trener92
U jednom od ranijih komentara sam pomenuo baš ovaj film ,kao vrlo mogući nastavak "neke buduće zabave širokih narodnih masa"

Jesi li gledao film '8 mm' (Nicolas Cage) o snuff filmovima?
margos margos 12:14 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Zasto ste postavljanjem tog pitanja pitali ustvari zenu da li je UZIVALA DOK JU JE OTAC SILOVAO? Sta je tu pozitivno. Niste li tim pitanjem pokazali ostalim zrtvama koje I dalje zive u tom paklu, da to ponekad moze biti i lepo?

Izvini, ali pitanje nije bilo da li je uživala - već da li je doživela orgazam.

Već više puta sam rekla da sam emisijom - od njene prve najave da se istina konačno vraća u Srbiju - zgrožena. Od samog koncepta prodaje intime, preko poligrafa koji je vrhovni sudija, do reakcija koje i kod tolerantnih i smirenih izazivaju najgore emocije, reči i reakcije.

Pod uslovom da sve nije namešteno - emisija svakako pokreće mnoga pitanja - od toga da li tu ima posla za tužiooca, preko karaktera (nekih) žrtava do toga kakvi sve ljudi žive tu pored nas - ili što bi se reklo: 'gde ja živim?!?!?'.

(Kad pomenuh karakter nekih žrtava - samo da potkrepim - znam ženu koja je bila žrtva porodičnog nasilja i ma koliko se pakovala u fine reči i oblande - njena surovost i nedostatak empatije za bilo koga drugog - uvek izbije na površinu.)
trener92 trener92 13:23 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

ivana23
trener92
U jednom od ranijih komentara sam pomenuo baš ovaj film ,kao vrlo mogući nastavak "neke buduće zabave širokih narodnih masa"

Jesi li gledao film '8 mm' (Nicolas Cage) o snuff filmovima?


Bio je i pre par dana na jednoj od televizija ,
Da, gledao sam , šta da ti kažem .
Ima malo toga što može da me iznenadi.
mrmotcina mrmotcina 13:31 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Izvini, ali pitanje nije bilo da li je uživala - već da li je doživela orgazam.

Ne znam tacnu definiciju orgazma, narocito kod zena, ali smatram da se moze dogoditi samo usled dostizanja odredjenog zadovoljstva. Sumnjam da je I jedna zena koja je silovana dostigla orgazam, osim u tematskim pornicima. Nisam sarkastican zaista, voleo bih da mi neko dokaze da gresim…
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:36 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Ne znam tacnu definiciju orgazma, narocito kod zena, ali smatram da se moze dogoditi samo usled dostizanja odredjenog zadovoljstva. Sumnjam da je I jedna zena koja je silovana dostigla orgazam, osim u tematskim pornicima. Nisam sarkastican zaista, voleo bih da mi neko dokaze da gresim…

To je uobičajen problem, kada se uskoči u diskusiju posle trista komentara, a da se prethodni nisu pročitali... Obrađeno još na prvj strani...
trener92 trener92 13:43 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Ne znam tacnu definiciju

mrmotcina

Jasno je šta si želeo da kažeš , iako je margos ,s pravom, reagovala, velika je razlika između uživati i doživeti,
Da nije ovako ozbiljna tema u pitanju, ( ovo mi je odlična asocijacija)
sada bi ostavio onu "nenadmašnu" rečenicu ( koju je izgovorio Dik Drebin) , ali neka ostane za neki drugi put
margos margos 13:51 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Na nekoj od prethodnih strana je Unf govorio o fiziologiji i dao neke linkove.
Orgazam nije nužno proizvod zadovoljstva.
Da je smešna tema - rekli bi neki da je ženski orgazam mit - ali nije.
Ali, fiziologija je zaista čudo - poznajem muškarca koji je kao dete bio zapravo žrtva jedne pijane starije dame i prvi odnos mu je bio bukvalno silovanje, a njemu je to ostala fascinacija i uzbuđenje za ceo život. 'Obradio je' to kao da je to baš super iskustvo i za živu glavu ne bi priznao da je to bio nasilan čin koji ga je oštetio trajno.
mariopan mariopan 14:30 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

ivana23
trener92
U jednom od ranijih komentara sam pomenuo baš ovaj film ,kao vrlo mogući nastavak "neke buduće zabave širokih narodnih masa"

Jesi li gledao film '8 mm' (Nicolas Cage) o snuff filmovima?

Ja sam gledala i još se ježim.
Od tada ubeđujem sebe da neke stvari ne postoje, toliko sam užasnuta ljudskim bezumljem.
mariopan mariopan 14:33 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

mrmotcina
Izvini, ali pitanje nije bilo da li je uživala - već da li je doživela orgazam.

Ne znam tacnu definiciju orgazma, narocito kod zena, ali smatram da se moze dogoditi samo usled dostizanja odredjenog zadovoljstva. Sumnjam da je I jedna zena koja je silovana dostigla orgazam, osim u tematskim pornicima. Nisam sarkastican zaista, voleo bih da mi neko dokaze da gresim…

Nisi kriv ako nešto ne znaš. Bilo je na prvim stranama. I ja sam neke stvari tek sa bloga saznala , ne ovde već uopšteno.. pozdrav.
ninasimone ninasimone 22:43 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

margos

Izvini, ali pitanje nije bilo da li je uživala - već da li je doživela orgazam.

Ovo je ono sto zovu a distinction without a difference, tesko za prevodjenje pa cu ga ostaviti ovako. Orgazam je u svesti ljudi neizbezno povezan sa uzivanjem i nema te analize fiziologije koja ce sad razbiti ovu asocijaciju na prvu loptu. Nama je ovde trebalo pet strana da ustanovimo kako je moguce refleksno doziveti orgazam prilikom silovanja. Da li ce prosecan gledalac doci do tog zakljucka u roku od tri sekunde? Ne verujem. Ovo je loaded question na isti nacin kao sto su loaded pitanja Da li ste nosili kratku suknju? Da li ste bili nevini pre nego sto su vas silovali? itd. Dizajnirana su da stvore upravo te asocijacije na prvu loptu. Posle mogu da pricaju sta hoce i da kazu kako je to bilo jedno sasvim legitimno pitanje da bi se utvrdilo cinjenicno stanje (iako znanje te cinjenice po svim pravilima ni u kom slucaju ne menja cinjenicu da je u pitanju silovanje) ali steta je vec nacinjena.
margos margos 23:09 12.10.2009

Re: Malo kasnim, ali...

Dizajnirana su da stvore upravo te asocijacije na prvu loptu. Posle mogu da pricaju sta hoce i da kazu kako je to bilo jedno sasvim nevino pitanje da bi se utvrdilo cinjenicno stanje (iako znanje te cinjenice po svim pravilima ni u kom slucaju ne menja cinjenicu da je u pitanju silovanje) ali steta je vec nacinjena.

U ovoj emisiji su pitanja dizajnirana da zeznu, namerno zbune, učesnika i da ga ostave bez novčane nagrade, nadoknade za užas kom se podvrgao. To kao prvo, a kao drugo može biti bilo šta - da zblanu, podignu prašinu, šta god.

Potpuno razumem šta pričaš - ali velika je razlika kad se takvo pitanje postavi u sudnici kod utvrđivanja zločina i krivice, a drugačije kada se pojavi na tv-u u emisiji zabavnog karaktera.

U ovom slučaju, silovanja su vršena pre 20 i 30 godina, žena sada ima 49 godina i sama je došla u studio da o tome priča - i to ne sa ulice, nego posle pripremnih radnji (prijavljivanje, testiranje), dopla je ne sa idejom da obavesti, upozori, skrene pažnju i pođali se, več vrlo namerna da na tim činjenicama profitira i počinilac je pod zemljom. Nije isto kao kad se radi o nekom aktuelnom slučaju i izvrtanju činjenica na sudu i postavljanje zlonamernih pitanja koja iako istinita, nanose štetu.

S druge strane, svaka žrtva silovanja zna da period od 20 i 30 godina ne znači zaborav i da taj čin ostavlja posledice za ceo život. Još ako je u pitanju otac. I još kada za posledicu ima neželjenu decu, koju kao svoju onda voliš. Totalno uvrnuto, kompleksno i zeznuto. Po svemu sudeći, toj ženi je poslednja stvar kojoj je trebalo da se izloži i da je izlože - tv šou.

Možda naivno, al tripujem da će makar nekom informacija da orgazam prilikom nasilnog akta nije jednako uživanje u istom, omogućiti da sutra otvorenijih ušiju i svesti, sasluša i podrži neku drugu žrtvu iz svog okruženja, kojih, nažalost, ima i previše.


Edit:
a distinction without a difference - narodski 'nije šija nego vrat'

nsarski nsarski 14:53 12.10.2009

Naslov

Estragon: Ja ovako dalje vise ne mogu!
Vladimir: To se tebi samo cini...
(Beket, Cekajuci Godoa)
trener92 trener92 16:01 12.10.2009

Re: Naslov

nsarski
Estragon: Ja ovako dalje vise ne mogu!
Vladimir: To se tebi samo cini...
(Beket, Cekajuci Godoa)


Profesore!
nsarski nsarski 16:05 12.10.2009

Re: Naslov

Profesore!

Yassir, Mr. Koč!
vlada_bg79 vlada_bg79 16:52 12.10.2009

Re: Naslov

Surovo, ali istinito.
Savrsen citat, pogadja bas tamo gde ne treba...
trener92 trener92 19:46 12.10.2009

Re: Naslov

nsarski
Profesore!

Yassir, Mr. Koč!


Sa nekoliko reči si mi razbio sve iluzije!A taman sam se ponadao ,( istini za volju ne znam ni ja čemu)
edit: nsarski-Beket = surovo otrežnjujuća kombinacija
vlada_bg79 vlada_bg79 15:37 12.10.2009

Boze me sacuvaj...

Video sam emisiju par puta i uvek mi je izazivala osecaj blage odvratnosti svojom bizarnoscu, a i voditeljka nekako sa neke moralne visine gleda svoje "zrtve", pa im prebacuje sto su varali zenu sa komsinicom, a ona zaradjuje pare pustajuci to na televiziji i zumirajuci kako se ta ista zena znoji...
Kada malo razmislim i ja nisam bas cist kada se zadrzim na toj emisiji i odgledam je do kraja.
Pomenutu epizodu srecom nisam gledao, ali sam procitao pitanje koje je postavljeno i stvarno sam uprkos poznavanju koncepta emisije ostao zaprepascen Stvarno ne znam sta bih rekao, osim da je onaj ko je smislio to pitanje bolesniji od oca te nesrecne zene, a ako je pitanje smislila sama voditeljka preporucujem joj da se obrati najblizem psihijatru...
trener92 trener92 19:50 12.10.2009

Re: Boze me sacuvaj...

vlada_bg79
Video sam emisiju par puta i uvek mi je izazivala osecaj blage odvratnosti svojom bizarnoscu, a i voditeljka nekako sa neke moralne visine gleda svoje "zrtve", pa im prebacuje sto su varali zenu sa komsinicom, a ona zaradjuje pare pustajuci to na televiziji i zumirajuci kako se ta ista zena znoji...
Kada malo razmislim i ja nisam bas cist kada se zadrzim na toj emisiji i odgledam je do kraja.
Pomenutu epizodu srecom nisam gledao, ali sam procitao pitanje koje je postavljeno i stvarno sam uprkos poznavanju koncepta emisije ostao zaprepascen Stvarno ne znam sta bih rekao, osim da je onaj ko je smislio to pitanje bolesniji od oca te nesrecne zene, a ako je pitanje smislila sama voditeljka preporucujem joj da se obrati najblizem psihijatru...


Hvala ti za komentar, u ovoj poslednjoj rečenici si napisao zanimljivu tezu sa koju bi mogao da prihvatim.
mili92 mili92 20:19 12.10.2009

Dno dna!

Ovo se stvarno desava, nije neki trip film pa da kudimo i hvalimo reditelja jer je pomjerio granice filmske umjetnosti i zanra u nekom neslucenom pravcu. Ovo je dno dna, ogavno do u beskonacnost, podlo da boli. S time da ce se realizatori " Trenutka istine " ushititi jer im raste rejting posto se podigla ovolika prasina oko emisije. Ipak, na kraju je najbitnija gledanost, a to Vam vec nesto govori. Ne leti muva na cvijece.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:03 12.10.2009

Re: Dno dna!

Не знам како је у Србији, али је у САД гледаност важна зато што одређује цену реклама које се пуштају током програма. А ово (добит од реклама) је најважније (а не гледаност).

Ако овде људи желе промену у јавним програмима (некабловским) све што требају да учине је притисак на велике компаније које рекламирају своје производе током тог програма. Иде се на ”све док рекламирате своје производе током тог програма ми нећемо куповати ваш производ”. Ако је акција успешна компаније запрете повлачењем својих реклама, а ово итекако уме да утиче на програмске промене (много боље од било чега другог).

Веома често велике компаније раде ово (претњу повлачења, па и повлачење) и без притиска потрошача, зато што сматрају да им се квари углед (или оцењују да имају екномски интерес да се претварају да им је поврђен углед).

Наравно, ово зна да реши неке проблеме, али и отвара неке друге (ко контролише јавну телевизију и шта се сме рећи, поготову ако је уперено против великих компанија, ...) .
trener92 trener92 02:12 13.10.2009

Re: Dno dna!

mili92
Ovo se stvarno desava, nije neki trip film pa da kudimo i hvalimo reditelja jer je pomjerio granice filmske umjetnosti i zanra u nekom neslucenom pravcu. Ovo je dno dna, ogavno do u beskonacnost, podlo da boli. S time da ce se realizatori " Trenutka istine " ushititi jer im raste rejting posto se podigla ovolika prasina oko emisije. Ipak, na kraju je najbitnija gledanost, a to Vam vec nesto govori. Ne leti muva na cvijece.


Hvala ti za komentar , Logičan zaključak, samo se nadam da će ta prašina koja se podigla naterati nekog da reaguje, ko to može da uradi, .
trener92 trener92 02:48 13.10.2009

Re: Dno dna!

marco_de.manccini

А ово (добит од реклама) је најважније (а не гледаност).

Mislim da bi ovo trebalo da bude i kod nas, ali
Kod nas je sve prilično mutno , ustvari reći ću ovako monopol na tržištu za prodaju prizvoda koji se reklamiraju na televizijama ( bez razlike) je u rukama nekoliko "kontraverznih" biznismena, I hteo to ili ne upućen si na korišćenje tih proizvoda, Zbog toga i mislim da neka takva kampanja ne bi imala nikakvog efekta .
A o povlačenju proizvoda pojedinih kompanija je u našem slučaju smešno i pomisliti,
ovde je ugled "kategorija" koja se ne stiče kvalitetom, ugled o kojem ti pričaš( pretpostavljam pozitivan ugled stečen kvalitetom ) već je na sceni i dalje oprobani "zakon jačeg " samim tim i moćnog sa novcima uglavnom stečenim u sumnjivim transakcijama ( privatizacije, malverzacije, bogaćenje u periodu poslednjih dvadesetak godina )
i nekim neverovatnim odlkama koje idu u prilog ovim likovima. Navešću ti najnoviji primer. Jedan od dvojice - Mafijaš, koji je trebao da bude krivično gonjen, za koga se pouzdano zna da je izvršio veliki broj krivičnih dela,prijavi se kao zaštićen svedok i nastavlja bez problema da radi posao kojim se bavio a koji je uzgred bio i pokriće za raznorazne malverzacije.
i dobija -njegova fima- posao za koji kada ga uradi treba da dobije oko 2 ili 3 miliona evra -oiblaznica kod Batajnice. a što je najbolji džez u svemu , da ekspoprijacija koja treba da se uradi , doneće vlasnicima zemljišta velike novce. a vlasnici su isti oni koje sam pomenuo u gornjem delu teksta jedan ili dvojica
Još jedar biser iz tog miljea je da taj isti, o kmm sam ti ovde pisao, je pre neki dan ili mesec otvorio, posttao vlasnik ili kako se to već kaže, obrazovnu ustanovu - fakultet!
Drugi lik je , neko za koga se sumnjalo, osnivani su i anketni odbori koji su pokazali da je bilo mutljavine , malverzacija u poslovima, koje je radila njegova firma (e) , (oko električne energije kupovina - prodaja)ali je to sve na neki volšeban način , zaustavljeno.
Šta više da ti kažem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:04 13.10.2009

Re: Dno dna!

Šta više da ti kažem.

ништа, немам ни ја.
margos margos 09:15 13.10.2009

.....

Čujem sad na vestima da na današnjem zasedanju Skupštine raspravljaju o izboru novih članova u RRA. Možda je trebalo da cimnemo one koje smo birali da zastupaju naše interese - pa da tamo prozbore koju.
trener92 trener92 09:24 13.10.2009

Re: .....

margos
Čujem sad na vestima da na današnjem zasedanju Skupštine raspravljaju o izboru novih članova u RRA. Možda je trebalo da cimnemo one koje smo birali da zastupaju naše interese - pa da tamo prozbore koju.


Možda, a gledao sam emisiju na studoB , ( Basara i još nekoliko njih kod Sarape mislim da se tako zove voditelj i pomenuo je rialiti šou programe u sličnom kontekstu u kojem mi ovde govorimo i između ostalog , "da li je neki sledeći nivo , skrivena kamera u ispovedaonici , "
Stvarno, ne bi se čudio da neko dobije ovako morbidnu ideju!
Goran Vučković Goran Vučković 09:47 13.10.2009

Re: .....

"da li je neki sledeći nivo , skrivena kamera u ispovedaonici , "

Ili u toaletu - kao što je Čak Beri (r'n'r muzičar) u svoje vreme postavio u svom kafiću/restoranu/šta li je, pa se izvukao sa vansudskim poravnanjem
trener92 trener92 10:06 13.10.2009

Re: .....

Goran Vučković
"da li je neki sledeći nivo , skrivena kamera u ispovedaonici , "

Ili u toaletu - kao što je Čak Beri (r'n'r muzičar) u svoje vreme postavio u svom kafiću/restoranu/šta li je, pa se izvukao sa vansudskim poravnanjem


Ovo je dobro , nisam znao da Čak bio takav igrač. Iako sam negde pročitao da nije bio cvećka
Spiridon Spiridon 09:37 13.10.2009

..

prvi!
trener92 trener92 09:43 13.10.2009

Re: ..

Spiridon
prvi!


Za prvog i muzika

Nothing gonna change my love for you
p.s. imam za tebe video ( nešto što još nisi video ) odličan
Spiridon Spiridon 09:49 13.10.2009

Re: ..

trener92
Spiridon
prvi!


Za prvog i muzika

Nothing gonna change my love for you
p.s. imam za tebe video ( nešto što još nisi video ) odličan


jel porno

evo da ti se oduzim



In the late 1960s, Parsons became enamored of Joshua Tree National Monument in southeastern California. Alone or with friends, he would disappear in the desert for days searching for UFOs while under the influence of psilocybin or LSD.


trener92 trener92 09:53 13.10.2009

Re: ..

Spiridon
prvi!


Da li čuješ , kako
setna melodija struji kroz ovaj hladni,kišom okupani
oktobarski dan,
i pronosi miris nepovratnih tenutaka
od nekud iz daleka
na talasima
prohujalih vremena!
Seti se toga .... Miomirka,

( Pesnički trenutak - čita - Draga Jonaš,)
trener92 trener92 09:56 13.10.2009

Re: ..

jel porno

evo da ti se oduzim

Naopako, taman posla,

Doneće ti pp- soko!
( ali da opišeš impresije !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana