Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Mediji| Politika| Život

Ovako više ne može!...ili može ?

trener92 RSS / 10.10.2009. u 00:12


Emisija „Trenutak istine” emitovana preksinoć na TV Pink, u kojoj je voditeljka ovog kviza Tatjana Vojtehovski svoju gošću pitala „Da li ste ikada doživeli orgazam tokom seksualnog odnosa sa vašim ocem?”

izvor

 

pink.jpg 

...Kodeks RRA
1. Правни основ

Правни основ за доношење Кодекса понашања емитера налази се у ставу 5 члана 12 Закона о радиодифузији који гласи:

Агенција доноси опште обавезујуће упутство ради ближег уређивања одређених питања која се односе на садржај програма, независно од постојеће праксе емитера. Опште обавезујуће упутство може да се односи на поједино питање које се тиче садржаја програма, на већи број сродних питања, а може да се односи и на сва питања која се тичу садржаја програма (кодекс понашања емитера).

Осим тога, члан 19 Закона о радиодифузији прописује: „Агенција се стара о заштити малолетника и поштовању достојанства личности у програмима који се приказују посредством радија и телевизије, о чему доноси опште обавезујуће упутство".."
Овим Кодексом, који обухвата и заштиту малолетника и заштиту достојанства личности (заштита приватности и сл.), Агенција реализује своју законску обавезу

:...


KODEKS NOVINARA SRBIJE

 

Prema odluci i ovlašćenju Skupštine NUNS-a, Izvršni odbor NUNS-a je u oktobru 2006. godine usvojio Kodeks novinara Srbije, a isti dokument je i UNS usvojio na svojoj Skupštini, krajem decembra 2006. godine, tako da je Kodeks postao važeći dokument.


PREAMBULA


UNS i NUNS ovaj kodeks donose kao etički standard profesionalnog postupanja novinara.

Dužnost je novinara da slede profesionalne i etičke principe sadržane u Kodeksu i da se suprotstave pritiscima da te principe prekrše. Kodeks preporučuje solidarnost sa kolegama kada su ugroženi standardi profesionalnog postupanja novinara.

Za primenu ovog Kodeksa odgovorni su i urednici i izdavači.


III ODGOVORNOST NOVINARA


5. Novinar je dužan da poštuje i štiti prava i dostojanstvo dece, žrtava zločina, osoba sa hendikepom i drugih ugroženih grupa.

....

 

Moguće da sam pogrešno protumačio ( citirao) ,moguće  da sam "pristrasan" ,

( nadam se da će neko - niccolo-  moći da kaže da li na osnovu ovoga može nešto da se uradi)

ali me interesuje

Da li u ovoj zemlji , postoji neko ko može da odgovori na sledeće pitanje :

Da li ovako nešto može da se dozvoli? Da li će ovo proći nekažnjeno?

Da li će ovaj sadizam , koji je otelotvoren u imenu i prezimenu jedne "novinarke", a podstaknut od strane jednog medija , biti i dalje odobravan i posmatran sa blagonaklonošću 

( čim nije zabranjeno proizilazi da je tako!)

Da li je ovo dovoljan razlog za reakciju :
Ministra Kulture ?
RRA?
Ili nekog trećeg?

 


Ukoliko je ovo dozvoljeno da se nastavi , šta je sledeće što će biti prikazano na medijima?

 

Šta treba da kaže ili uradi neko,
ko za sebe tvrdi da je to što predstavlja , ,
da bi ONI

( ovde mislim na sve koji nas predstavljaju tamo gde treba ( znači vlada, ministri , skupština, i da ne nabrajam), koji treba da vode računa o mentalnom stanju ( zdravlju) građana ove zemlje)


reagovali onako kako bi trebalo , a u skladu sa ovim gore što sam citirao.

 

 

 



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 01:15 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
TRENUTAK ISTINE je licencirani show (“The Moment Of Thruth” ©ShineReville), koji se uspešno proizvodi i emituje u još 23 zemlje uključujući SAD, Španiju, Brazil, Nemačku, Francusku, Italiju i Veliku Britaniju.I to je dovoljna garancija kvaliteta? O tome pričamo, bre! Zašto se samo zlo i glupost tako dobro primaju kod nas?

Vec rekoh negde gore... zbog novca.

Konje ubijaju, zar ne?

rayzippo rayzippo 01:16 10.10.2009

Re: Ma, bre,

islo je to i ovde(americka verzija posto su aussie malo konzervatniji u pogledu reality show-a) samo cini mi se u nekom kasnom terminu...
trener92 trener92 01:18 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
TRENUTAK ISTINE je licencirani show (“The Moment Of Thruth” ©ShineReville), koji se uspešno proizvodi i emituje u još 23 zemlje uključujući SAD, Španiju, Brazil, Nemačku, Francusku, Italiju i Veliku Britaniju.


I to je dovoljna garancija kvaliteta? O tome pričamo, bre! Zašto se samo zlo i glupost tako dobro primaju kod nas?


To je ono što se i ja pitam: Zar ne postoji neko ko će da kaže ne može ovako?*
selica_nena selica_nena 01:21 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Vec rekoh negde gore... zbog novca.

Konje ubijaju, zar ne?


I to tbog novca mora imati neku granicu. Je l' dozvoljeno ubijati zbog novca? Nije.
Je l' dozvoljeno iživljavati se nad nekim zbog novca? Nije.
Je l' dozvoljeno prostituisati se zbog novca? Nije.

Pa ne bi smelo dozvoliti ni ovakve emisije.
rayzippo rayzippo 01:28 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
Vec rekoh negde gore... zbog novca.

Konje ubijaju, zar ne?


I to tbog novca mora imati neku granicu. Je l' dozvoljeno ubijati zbog novca? Nije.
Je l' dozvoljeno iživljavati se nad nekim zbog novca? Nije.
Je l' dozvoljeno prostituisati se zbog novca? Nije.

Pa ne bi smelo dozvoliti ni ovakve emisije.



pre neku godinu sam gledao jerry springera kod parkinsona...rece covek da se ljudi sami priljavljuju za ucestvovanje u emisiji(na prvi pogledam sam pomislio da su glumci u pitanju posto je delovalo neverovatno da neko moze onakve bljuvotine kaze ili ucini).sta ljudi vodi da se javno ogole je diskutabilno ali cinjenica je da sve televizije imaju neku provokativnu emisiju;vole ljudi...
ivana23 ivana23 01:32 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
Vec rekoh negde gore... zbog novca.Konje ubijaju, zar ne?
I to tbog novca mora imati neku granicu. Je l' dozvoljeno ubijati zbog novca? Nije. Je l' dozvoljeno iživljavati se nad nekim zbog novca? Nije.Je l' dozvoljeno prostituisati se zbog novca? Nije.Pa ne bi smelo dozvoliti ni ovakve emisije.

Stani, nema razloga da mi jedni na druge 'skacemo'.
Apsolutno ne opravdavam emisiju, ne gledam je i vec sam rekla da je sablaznjujuce.

Pokusavam da se suocim sa istinom, neko je spreman radi velikog novca i svoju intimu da otkrije.
Neko da snimi porno film, da se prostituise... moze se nabrajati do ujutru.
Sve to na zalost postoji i mimo kamera.
Unfuckable Unfuckable 01:39 10.10.2009

Re: Ma, bre,

da, ne kapiram ni ja ovoliku energiju
Hoće li sva ta glad za novcem
i spremnost ljudi da svašta za novac urade
(pa i istinu u lice javnosti da saspu) prestati ako zabranimo takve emisije ?
selica_nena selica_nena 01:46 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Ma ne skačem, Ivana23, nego mi više muka što je sve otišlo na doboš.
Prosto vidim kako u nekoj od sledećih emisija voditeljka pita kandidata za najiskrenijeg građanina Srbije - A kad ste pojeli ljubavnika/cu, je l' ste slatko podrignuli?


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:03 10.10.2009

Re: Ma, bre,

ivana23
selica_nena
TRENUTAK ISTINE je licencirani show (“The Moment Of Thruth” ©ShineReville), koji se uspešno proizvodi i emituje u još 23 zemlje uključujući SAD, Španiju, Brazil, Nemačku, Francusku, Italiju i Veliku Britaniju.I to je dovoljna garancija kvaliteta? O tome pričamo, bre! Zašto se samo zlo i glupost tako dobro primaju kod nas?

Vec rekoh negde gore... zbog novca.

Konje ubijaju, zar ne?



A i kengure. Mislim ubijaju. Zbog love.
trener92 trener92 02:05 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Unfuckable
da, ne kapiram ni ja ovoliku energiju
Hoće li sva ta glad za novcem
i spremnost ljudi da svašta za novac urade
(pa i istinu u lice javnosti da saspu) prestati ako zabranimo takve emisije ?


Čekaj malo, unf. kao što se ni mnogim zabranama nije zaustavilo mnogo toga, da li to znači da treba sve dozvoliti dok se ljudi ne zasite idiotarija, zbog čega onda uopšte postoje zakoni?

edit: koji je drugi način da se stane nekako ovom na put da ignorišemo pa kome prvom dosadi?
Unfuckable Unfuckable 02:11 10.10.2009

Re: Ma, bre,

zbog čega onda uopšte postoje zakoni?

da bi se poštovali.
Ako je ova emisija prekršila zakon, ne vidim šta se čeka ?
Inner Party Inner Party 02:24 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
š Gledanost, novac, dokaz da su ljudi u stanju i rođeno g.... da pojedu, ako će to snimati TV kamere?


Dobrodosli u XXI vek.
trener92 trener92 02:28 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Unfuckable
zbog čega onda uopšte postoje zakoni?

da bi se poštovali.
Ako je ova emisija prekršila zakon, ne vidim šta se čeka ?


Pa to i ja mislim, zato sam gore i citirao ono , mislim da bi dobar tužilac mogao da uradi posao , , ne znam možda grešim, ali ako ne urade ništa ,neće valljati
Unfuckable Unfuckable 02:41 10.10.2009

Re: Ma, bre,

mislim da bi dobar tužilac mogao da uradi posao , , ne znam možda grešim, ali ako ne urade ništa ,neće valljati

ako dobar tužilac ovo ne odradi - onda i nije imalo šta da se radi, tako ja vidim to
edit : osim toga, jako bi mi drago bilo da onaj drug pop, koji sedi u RRA kaže koju o svemu ovome.
Nešto se ne oglašava.
trener92 trener92 03:29 10.10.2009

Re: Ma, bre,

edit : osim toga, jako bi mi drago bilo da onaj drug pop, koji sedi u RRA kaže koju o svemu ovome.
Nešto se ne oglašava.


Ma i drug pop je , uhhhhh bolje da ne napišem.
trener92 trener92 03:57 10.10.2009

Re: Ma, bre,

rayzippo

ali cinjenica je da sve televizije imaju neku provokativnu emisiju;vole ljudi...


Provokativna, ali opet treba odrediti neku meru, a to se u ovakvim društvima određuje nekim pravilima.
iris.davidovich iris.davidovich 04:27 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Sad razmišljam o tome. Šta je sledeće?

jos onaj kviz cheaters da dodje, i sve licence smo skupili! (muz/zena sumnjanju na prevaru, pa detetktiv prati osumnjicenog, na kraju konacni obracun)
da su slicice, pa da igramo tapke licencama!
Exitus Letalis Exitus Letalis 08:34 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Unfuckable
zbog čega onda uopšte postoje zakoni?

da bi se poštovali.
Ako je ova emisija prekršila zakon, ne vidim šta se čeka ?

ti kao da ti je vojtehovska familija.
ovde se ne radi, valjda smo to ukapirali, o poštovanju zakona.
radi se o moralu.
o javnom moralu.

nije zabranjeno ni da se go šetaš terazujama, pa to ne radiš (nadam se).

negde si napisao da si prikazivao snimke tatona i šta štangle mogu.
meni je to bilo jezivo.
to gledaju njegovi roditelji.
jel to tebi ok.

ovde je zakazalo skoro sve, sem love.
sesili sesili 10:37 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Tako je! Ja se branim time što je ne gledam. U prvoj emisiji sam odslušala nekoliko pitanja i odmah sam se pitala ko je tu lud, a ko zbunjen. Ali, komšinica mi povremeno po nešto kaže. Kad sam za ovo čula, molila sam je da ne nastavi. Pa to je sadizam, mazohizam, svaki ...izam. Zaista ne moramo baš sve sa zapada da primamo. Ne postoji novac za to.
Bili Piton Bili Piton 15:47 10.10.2009

Re: Ma, bre,

ivana23


Konje ubijaju, zar ne?



Hvala ti sto si me podsetila na taj sjajan film, sad znam sta cu veceras da ubacim u disc drive, dugo ga nisam gledao.
ivana23 ivana23 16:00 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Bili Piton

ivana23
Konje ubijaju, zar ne?
Hvala ti sto si me podsetila na taj sjajan film, sad znam sta cu veceras da ubacim u disc drive, dugo ga nisam gledao.

Mislim da si mozda jedini koji je obratio paznju na podsecanje na ovaj film.
Sta su ljudi spreni da rade i na kakav nacin se bore za nesto para...
Manje vulgarna, ali podjednako ponizavajuca situacija. Knjiga po kojoj je snimljen film datira iz 1935.g.

Vrati se sutra ponovo ovde sa komentarom.
Bili Piton Bili Piton 16:26 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Vrati se sutra ponovo ovde sa komentarom.


Pa nemam sta vise mnogo da dodam....to na sta su ljudi spremni zbog para, narocito kada ih spopadne najdublji ocaj, dobro znam, from real life experiences. Suvise dobro.

Ali to je samo jedan od aspekata filma (i knjige, pretpostavljam - nisam citao). Mnogo je suroviji onaj koji se bavi manipulatorima tih ocajnih ljudi. To su oni koji ladno saopste ocajnicima, i to podlo, na kraju, da ni na kakve pare ne treba da racunaju sve i da pobede u takmicenju. I tu dolazimo do Vojtehovske i Pinka i narocito, urednika emisije, cije se ime za sada ne pominje. Najgora vrsta parazita koja zivi od tudje nesrece, usput je maksimalno trivijalizujuci, a nas koji sve to u neverici gledamo, cini saucesnicima.
trener92 trener92 17:46 10.10.2009

Re: Ma, bre,

ivana23

Mislim da si mozda jedini koji je obratio paznju na podsecanje na ovaj film.
Sta su ljudi spreni da rade i na kakav nacin se bore za nesto para...


Video sam i ja , izuzetno bi bilo kao naslov samo ako bi pričao u nekom drugom kontekstu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:52 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Hvala ti sto si me podsetila na taj sjajan film, sad znam sta cu veceras da ubacim u disc drive, dugo ga nisam gledao.

ponoćni kauboj?

margos margos 20:41 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Strašno je u šta se medijski prostor Srbije pretvorio.

Pre godinu dve mi u komšiluku ukazaše na neku zabavnu emisiju na MTV-u... Izvin'te, al ne sećam se koje su sve gadosti činili učesnici - jer sam brzinski izbrisala iz memorije, samo se sećam da sam bila zblanuta, i to ponajviše jer sam skapirala da moje komšije - mama ćerka i zet - uživaju u tom idiotskom serijalu i da mi s oduševljenjem pričaju šta su u prethodnim emisijama neki drugi učesnici morali da urade... isto za kintu.
Rekoh, nema granica.:((((
Unfuckable Unfuckable 22:35 10.10.2009

Re: Ma, bre,

ti kao da ti je vojtehovska familija.
ovde se ne radi, valjda smo to ukapirali, o poštovanju zakona.
radi se o moralu.
o javnom moralu.
nije zabranjeno ni da se go šetaš terazujama, pa to ne radiš (nadam se).
negde si napisao da si prikazivao snimke tatona i šta štangle mogu.
meni je to bilo jezivo.
to gledaju njegovi roditelji.
jel to tebi ok.
ovde je zakazalo skoro sve, sem love.


Ovaj krajnje glupi i nepismeni komentar po starom i oprobanom sistemu "perje pušteno iz jastuka sa 30. sprata ne može se pokupiti" je samo još jedna cigla u Zidu Bede tvog čitanja ukoso i učitavanja, kao osnovne, ali nevešto i neinteligentno obavljane delatnosti.
Prvo. ne sećam se gde sam to i kako branio Vojtehovsku, ako možeš - bilo bi lepo da mi navedeš citat.
Drugo : ako se radi o moralu, kao što već rekoh - pa zašto se onda RRA koja je za javni elektronski moral zadužena - ne oglasi ? Da li je neko ovde kriv što oni ne štite javni moral (ma šta to bilo), ili u narečenoj emisiji ne prepoznaju vređanje javnog morala by EL ?
Treće : za javni moral na Terazijama brine se policija, a ne RRA, zaista me fascinira ovakvo "brkanje teza" od nekog ko je tako iskusan
Četvrto : nisam rekao da sam prikazivao snimke već da bi ih, da sam u prilici - svakako prikazivao, ako su već pušteni javno - a jesu i to na vestima Tv B92, ali se isto tako ne sećam da si ikada igde rekla (a od momenta emitovanja snimka ima ....ihaaaj) da je to jezivo što je objavljeno (a i da jesi, ne slažem se - jeste jezivo, ali u ovakvom društvu : samo jeza je delotvorna) Dakle opet gledamo ko je komentator, a ne temu i činjenice, stari tupavi i neproduktivni rad
I, nisam baš nešto siguran da roditelji pokojnog mladića gledaju TV B92, mojneme sa tim patetičnim lamentiranjima, malo je dosadno svo to uvaljivanje i hvatanje za svaku moguću sitnicu
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:15 11.10.2009

Re: Ma, bre,

Ovaj krajnje glupi i nepismeni komentar po starom i oprobanom sistemu

štaš, nije svako emerson.
samo je tebi dato da budeš pismen i pametan.
"perje pušteno iz jastuka sa 30. sprata ne može se pokupiti" je samo još jedna cigla u Zidu Bede tvog čitanja ukoso i učitavanja, kao osnovne, ali nevešto i neinteligentno obavljane delatnosti.

gledaj samo ovu lepotu, skoro poezija, bokte.
Drugo : ako se radi o moralu, kao što već rekoh - pa zašto se onda RRA koja je za javni elektronski moral zadužena - ne oglasi ?

zato što na čelu sedi pop a on valjda zna šta je moral najbolje.
od lopatanja do pedofilije, sve regularno, što se popova tiče.
Četvrto : nisam rekao da sam prikazivao snimke već da bi ih, da sam u prilici - svakako prikazivao, ako su već pušteni javno - a jesu i to na vestima Tv B92

sori za omašku. i namera je dovoljno jeziva.

e sad, dal gledaju b92 il ne al su sigurno videli snimak. zaklela bih se.
u san im dolazi kako se trese u onoj jezivoj sobi pod onim groznim ćebetom.
jeza!
mojneme sa tim patetičnim lamentiranjima, malo je dosadno svo to uvaljivanje i hvatanje za svaku moguću sitnicu

već rekoh, jedan je i neponovljiv unfuc...
blago ga se tebi neponovljivom, originalnom, pismenom, duhovitom i uopšte...
ko će s tobom.
Unfuckable Unfuckable 01:30 11.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

e, neka si mi otpilila , svaka čas' !
odoh da se stidim sad malo, nakon ovakovijeh argumenata, plač do pucanja kapilara included
- a ti kad rešiš sledeći put ( a, biće, ne sumnjam...) da ovako malo javno kakaš,
bar probaj da razmisliš (ne boli!), pre neg' počneš da se zaklinješ (to boli !!!) - pa makar to i ne bilo na sred Terazija -
i pre nego što klikneš na to famozno i grozničavo privlačno, ali za napaljene glupake krajnje opasno - "objavi"
honey_bunny honey_bunny 10:58 11.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

Unfuckable
......
bar probaj da razmisliš (ne boli!), .......
i pre nego što klikneš na to famozno i grozničavo privlačno, ali za napaljene glupake krajnje opasno - "objavi"


Ne bi bilo zgoreg da i vi razmislite. Vaših ispljuvaka na ovom blogu ima i previše. Tužno je da moderacija nekim ljudima dozvoljava bezobrazluke a još tužnije da istima tapšu i preporučuju ih.
trener92 trener92 11:13 11.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

honey_bunny
Unfuckable
......
bar probaj da razmisliš (ne boli!), .......
i pre nego što klikneš na to famozno i grozničavo privlačno, ali za napaljene glupake krajnje opasno - "objavi"


Ne bi bilo zgoreg da i vi razmislite. Vaših ispljuvaka na ovom blogu ima i previše. Tužno je da moderacija nekim ljudima dozvoljava bezobrazluke a još tužnije da istima tapšu i preporučuju ih.


Očigledno da postoji razlika u mišljenjima, ali ne vidim zašto bi se moderacija umešala .
Ni meni se ne dopada mnogo toga recimo
zato što na čelu sedi pop a on valjda zna šta je moral najbolje.
od lopatanja do pedofilije, sve regularno, što se popova tiče.

kontekst u kom je ovo napisano , gde se svi onako bez izuzetaka stavljaju pod isti koš, što nije u redu i to sam napisao u nekom od komentara.
Ponekad se dogodi da neko ne razume sagovornika ( namerno ili ne) , pa nastavi sa diskusijom .
Meni je savršeno jasno u kom kontekstu i šta je Unf napisao, i mislim da je razumljivo, samo ako hoće da se pročita šta je napisao, i ne mislim da je uvredljivo ili za neku polemiku.
Toliko o tome.
trener92 trener92 19:01 11.10.2009

Re: Ma, bre,

sesili
Tako je! Ja se branim time što je ne gledam. U prvoj emisiji sam odslušala nekoliko pitanja i odmah sam se pitala ko je tu lud, a ko zbunjen. Ali, komšinica mi povremeno po nešto kaže. Kad sam za ovo čula, molila sam je da ne nastavi. Pa to je sadizam, mazohizam, svaki ...izam. Zaista ne moramo baš sve sa zapada da primamo. Ne postoji novac za to.


Hvala ti za komentar sesili, i meni liči na sadizam, pogotovo posle onoga što sam linkovao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:56 12.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

e, neka si mi otpilila , svaka čas' !


Prvo. ne sećam se gde sam to i kako branio Vojtehovsku, ako možeš - bilo bi lepo da mi navedeš citat.


kad već tražiš.

1.
..i na kraju-'ajde za svoju dušu da kažem da samo bolestan čovek može da vodi ovakvu emisiju i da postavlja ovakva pitanja osobama poput ove jadnice, pa ma kakvu nadoknadu (...i mogućnost za bolji život) da im nude za uzvrat!

ne slažem se.


2.
- da, dešava se da žrtva tokom silovanja doživi orgazam, što samo predstavlja dodatni psihički lom na svo to zlostavljanje.


3.
ali da je ovo emisija humanitarnog karaktera, ne verujem.

To nigde nisam ni rekao.
Ima međutim, jedna krajnje humana i - paradoksalno - dobra stvar u celom tom džezu :
Ako se dovoljno puta ponove neke istine - pa ma kakve one bile - narod (onih 99% koje pominješ) bi mogao malo da počne da mozga o tome, malo li je na ovu bedu ?


4.
Ti i ja se ne razumemo ili si počeo ko i Tanja da mi podmećeš koješta...
Lepo te pitam(ko što rekoh, onako, uz kaficu), situacija:
Studio, publika, kamere, ogroman auditorijum, Unfuckable sa papirom u rukama, sav oficijelan i jadnica na stolici:
-Da li ste doživeli orgazam dok ste imali odnos sa vašim OCEM?

...za koje pare?

Nemoj mi uvijati politički, reci-jel' nije bolesno?"

Ne podmećem ti ništa. čak ti ni odgovorio nisam, tako da nema potrebe da gubiš živce
a i ne kapiram odakle ti komocija da mi se ovako obraćaš, ali ponoviću :
besplatno, jer znam šta pitam i šta bi publika trebalo da čuje - a to, što se ima desiti u odgovoru je priceless, pa ma kako bolelo.

Treba li titlovanje, ili si zadovoljan ?

kako da kažem, ovo je samo deo ... mrzi me da dalje kopam.
al ne da si je podržao, nego si gosn vojtehovski.
nema razlike.

od gluposti da žrtva doživljava orgazam, nevoljno, fiziološki... do da ima jedna, mada paradoksalno, humanitarna stvar
pa tamo da bi džaba postavljao ovakva pitanja.
eto, ako se žena razboli, ima ko da je zameni.
zabadava.
pošto je samo žrtvama stalo do love, nikako tandemu mitrović&vojtehovska...
žrtve su poznate po žrtvovanju za lovu.
za lovu ih siluju, za lovu ih proteruju, za lovu ih ubijaju...
u stvari, ti hoćeš da poručiš da su žrtve pohlepne a da su mitrović&vojtehovska donatori...
ma da, kako nisam ukapirala.
zbog nepismenosti, valjda.
eto, pomože drugo čitanje...
trener92 trener92 09:49 12.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

Exitus Letalis

Zaista ne mogu da shvatim:
Kome može da posluži, kome ili čemu ,ide u prilog ovakav komentar?

Ako je neki od ranijih komentara ,sasvim slučajno i nenamerno ukazivao na fokusiranje na nekog , ko ti nije po volji iz tebi znanih razloga ( koji me zaista ne interesuju)
a ne na nešto o čemu bi trebalo ovde da se diskutuje,
onda si ovim odagnala svaku sumnju ,
u svoju nedvosmisleno iskazanu netrpeljivost prema nekom, ne nalazeći za shodno da pročitaš šta je taj napisao.

Jer ,

1, 2, 3, 4.

Ovo sve što si nabrojala, a posle napisala ovakav komentar
al ne da si je podržao, nego si gosn vojtehovski.
nema razlike.

od gluposti da žrtva doživljava orgazam, nevoljno, fiziološki... do da ima jedna, mada paradoksalno, humanitarna stvar
pa tamo da bi džaba postavljao ovakva pitanja.
eto, ako se žena razboli, ima ko da je zameni.
zabadava.
pošto je samo žrtvama stalo do love, nikako tandemu mitrović&vojtehovska...
žrtve su poznate po žrtvovanju za lovu.
za lovu ih siluju, za lovu ih proteruju, za lovu ih ubijaju...
u stvari, ti hoćeš da poručiš da su žrtve pohlepne a da su mitrović&vojtehovska donatori...

Samo je potvrda komentara koji sam ostavio gore i citiraću deo
Ponekad se dogodi da neko ne razume sagovornika ( namerno ili ne) , pa nastavi sa diskusijom .

Ovo je odličan primer , kako može da se upadne u zamku sopstvenih zabluda, kako se iz jednog apsurda vrlo lako prelazi u drugi još veći
ili da bude jasnije
netrpeljivosti prema nekom, a da pritom nije uopšte bitno šta je taj napisao.
Da je kojim slučajem napisao " Danas je lep dan" ubeđen sam da bi i to bio razlog za komentar slične konotacije , jer kako može da bude lep dan kad je ...i tako dalje.

Zasta te najljubaznije molim da ne nastavljaš sa ovim što si započela
jer niti ima smisla niti ima bilo kakve veze sa ovim što si napisala kao komentar,
niti si citirala dobre primere koji bi potkrepili tvoje tvrdnje ,
jer ih ni nema,
a nije ni dobro izvlačiti iz konteksta reči koje su u sklopu nekog komentara.

dodatak:
Ukoliko imaš nešto da mu kažeš, ili želiš da polemišeš sa njim o njemu, o tebi , ili bilo kome na ovom blogu

svoje impresije ili fasciniranost , opsednutost nekim ,
podsećam te da možeš da

iskoristiš mogućnost pisanja privatnih poruka ili svog portala,
Unfuckable Unfuckable 11:52 12.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

ili svog portala,

što radosno iščekujem, evo već treću godinu, ali nešto ti - ne ide
Za mene je ova diskusija, kao i ona sa tvojom drugaricom gore - završena.
Ne pada mi na pamet da se više mantam sa tvojim iskošenim "drugim čitanjima" i naknadnom "pameću".
Ko ume da čita (a vidim da tu i dalje žestoko posrćeš, kao i sa pisanjem, uostalom) i da razdvoji napisano od nicka komentatora - imao je šta da pročita.
A ti si (tj ta koja ti je naknadno diktirala šta da napišeš ) po svom starom, lošem običaju - učitavala.
U prevodu : mojnemene, bre
Lep pozdrav
trener92 trener92 20:05 12.10.2009

Re: hvala na kompleksmentima !

[
Unfuckable
ili svog portala,


Za mene je ova diskusija, kao i ona sa tvojom drugaricom gore - završena.
.
U prevodu : mojnemene, bre
Lep pozdrav


Zaista verujem da će se ova polemika ovde završiti, jer ne vidim nikakvu svrhu , ne znam kuda bi mogla da nas odvede osim u ćorsokak ( ionako se tamo već nalazimo)


Goran Vučković Goran Vučković 01:39 10.10.2009

Dobrodošli na Zapad

Sloboda ponekad ume da bude odvratna stvar.

Srećom postoji sprava zvana daljinski upravljač. Ostalo su uradili već skupi advokati.
mirelarado mirelarado 02:01 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Сећате ли се овог газда Милутиновог блога?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:07 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Goran Vučković
Sloboda ponekad ume da bude odvratna stvar.

Srećom postoji sprava zvana daljinski upravljač. Ostalo su uradili već skupi advokati.


ne gledam apsolutno ništa ovakvo na tv-u. nije mi potrebno to u životu. s toga Vučko je u pravu uzmite daljinski i rešite se bede, jer takvih emisija će biti sve dok ima kandidata.
dragoljub92 dragoljub92 02:08 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Goran Vučković
Sloboda ponekad ume da bude odvratna stvar.

Srećom postoji sprava zvana daljinski upravljač. Ostalo su uradili već skupi advokati.

upravo,daljinski glavu čuva.
ja sam u čekanju na reprizu mićki naleteo na baš na to pitanje i ,otišo dalje .ali ,kad mi je do svesti došlo šta je pitanje vratio sam se brže bolje da proverim.i kad samponovo čuo da je to što sam čuo tačno otišo sam dalje ne čuvši ceo odgovor.
jednostavno takve stvari ne gledam,a oni koji gledaju...pa šta da kažem ,ukusi su različiti.
Goran Vučković Goran Vučković 02:10 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

mirelarado
Сећате ли се овог газда Милутиновог блога?

Sećam se
trener92 trener92 02:13 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

njanja_de.manccini
Goran Vučković
Sloboda ponekad ume da bude odvratna stvar.

Srećom postoji sprava zvana daljinski upravljač. Ostalo su uradili već skupi advokati.


ne gledam apsolutno ništa ovakvo na tv-u. nije mi potrebno to u životu. s toga Vučko je u pravu uzmite daljinski i rešite se bede, jer takvih emisija će biti sve dok ima kandidata.

Ali ne može da se žmuri i prelazi preko toga. To neko gleda i pomisli da je sve dozvoljeno. posle se čudimo zbog čega se nešto desilo kada se dogodi , ko je dozvolio da se to dogodi.
trener92 trener92 02:18 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Goran Vučković
mirelarado
Сећате ли се овог газда Милутиновог блога?

Sećam se

dragoljub92

To je ono što je pogrešno, po meni. Da, imaš daljinski i promeniš kanal , ali to ćeš ti da uradiš, ali neće neko drugi, a taj je tu u tvojoj blizini. I šta jednog dana možeš da očekuješ ?

mirelarado mirelarado 02:27 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

trener92
To je ono što je pogrešno, po meni. Da, imaš daljinski i promeniš kanal , ali to ćeš ti da uradiš, ali neće neko drugi, a taj je tu u tvojoj blizini. I šta jednog dana možeš da očekuješ ?


Мени је јасно да то што ми који овде разговарамо не гледамо те гадости ништа не значи. Тај програм сигурно има велику гледаност. Када она буде пала, тај шоу се неће радити, него неки нови, још гнуснији... и тако у бескрај. Мислим да је на делу злоупотреба слободе медија, али не знам може ли се, барем делимично, зауздати.
topcat topcat 02:32 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

mirelarado
Мислим да је на делу злоупотреба слободе медија, али не знам може ли се, барем делимично, зауздати.

Mislim da je u prvom, drugom, petom i n-tom slučaju nasilja i zloupotrebe slobode koji se zadnjih dana povlače blogom, glavna stvar koja nedostaje - osnovni kućni odgoj.
trener92 trener92 02:32 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

mirelarado
trener92
To je ono što je pogrešno, po meni. Da, imaš daljinski i promeniš kanal , ali to ćeš ti da uradiš, ali neće neko drugi, a taj je tu u tvojoj blizini. I šta jednog dana možeš da očekuješ ?


Мени је јасно да то што ми који овде разговарамо не гледамо те гадости ништа не значи. Тај програм сигурно има велику гледаност. Када она буде пала, тај шоу се неће радити, него неки нови, још гнуснији... и тако у бескрај. Мислим да је на делу злоупотреба слободе медија, али не знам може ли се, барем делимично, зауздати.


Bojim se toga Mirela, što si napisala , setim se odmah onog filma "Trkač sa Švarcenegerom". Koliko je daleko dan , kada ćemo imati takav jedan šou program na televiziji? Ovako kako je krenulo, mislim da nije daleko:
selica_nena selica_nena 02:37 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Мени је јасно да то што ми који овде разговарамо не гледамо те гадости ништа не значи. Тај програм сигурно има велику гледаност. Када она буде пала, тај шоу се неће радити, него неки нови, још гнуснији... и тако у бескрај. Мислим да је на делу злоупотреба слободе медија, али не знам може ли се, барем делимично, зауздати.


Upravo to. Stalno se trubi kako televizija kreira javno mnjenje, a na svim kanalima se neguju emisije i serijali u kojima se, sasvim nekritički, na površinu izvlače najgore ljudske osobine i posrnuća. I istovremeno zaklanja iz tvrdnje - narod to voli da gleda.
Pa ponudite ovom narodu neki normalan sadržaj koji će da mu kreira pozitivne vrednosti i dajte mu bar mogućnost izbora! I nemoj neko sad da mi se javlja sa satelitskom i kablovskom televizijom, jer pričam o Srbiji koja nema ni fiksne telefone.

Goran Vučković Goran Vučković 02:47 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Bojim se toga Mirela, što si napisala , setim se odmah onog filma "Trkač sa Švarcenegerom". Koliko je daleko dan , kada ćemo imati takav jedan šou program na televiziji? Ovako kako je krenulo, mislim da nije daleko:

"Trkač", sa Švarcenegerom :)

Ja sam nekako prilično siguran da je ovo što Pink radi sasvim u skladu sa zakonom, bez obzira na ono što je gazda bloga izvukao. Ne verujem da bi tek tako išli u sivu zonu. A verujem da bi u slučaju spora imali i podršku te kuće koja im je odobrila licencu.

Zakon se može promeniti. Za to postoji ustavom propisana procedura. Ako neko ima želju da pravi narodnu inicijativu da se ovakve stvari zabrane, ja ću rado podržati (ako budem saglasan sa tekstom predloga).

Ali čini mi se da je boriti se protiv ovoga kao plivanje uz vodopad - dok god ima dovoljno onih koji bi to gledali. Ako je ovo moguće u EU (a jeste), onda je ovo naša "srećnija budućnost". I ne verujem da ćemo pobeći od toga čak i ako se ne pridružimo EU - samo će biti više onih koji u nedostatku hleba primaju i veću dozu igara.
mirelarado mirelarado 02:50 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

topcat
mirelarado
Мислим да је на делу злоупотреба слободе медија, али не знам може ли се, барем делимично, зауздати.

Mislim da je u prvom, drugom, petom i n-tom slučaju nasilja i zloupotrebe slobode koji se zadnjih dana povlače blogom, glavna stvar koja nedostaje - osnovni kućni odgoj.


Када је о кућном одгоју реч, вазда смо у великој оскудици. Али ријалити шоу програми јесу, по мени, малигно тв ткиво, које је свуда у свету узело маха, а храни се недостатком законске регулативе, гледаношћу и зарадом.
crossover crossover 02:58 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Музички интермецо:

mirelarado mirelarado 03:17 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

crossover
Музички интермецо:


У прави час. :)
trener92 trener92 03:25 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

samo će biti više onih koji u nedostatku hleba primaju i veću dozu igara.

Goran Vučković


Čini mi se da sam i sam svestan svega ovoga što si napisao, ali ne vredi kad organizam neće da prihvati , pa pokušavam da urlam na sav glas!
Bili Piton Bili Piton 04:42 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad


Uz sve postovanje prema "dobrodosli na zapad" tezi i daljincima, meni se cini da ovakvo nesto u Britaniji ne bi proslo. Mozda, pre 4-5 godina, u doba najveceg televizijskog razvrata ovde (u moralnom smislu, vise nego striktno seksualnom) ali danas - ne, imam utisak da su u prilicnoj meri pocistili kucu. Izgleda da treba da dodje taj point of disbelief da bi se nesto desilo, pokrenula neka javna debata, pale neke ostavke - program je danas znatno neviniji u svakom smislu, osim sto se u proseku vise psuje, sto manje vise nikome stvarno i ne smeta.

Mozda je ovo bila ta tacka koja ce da prepuni casu - a mozda, znajuci koliko je u Srbiji sve stihijski i neregulisano, pa tako i televizija - i nije.
margos margos 07:10 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Mozda je ovo bila ta tacka koja ce da prepuni casu - a mozda, znajuci koliko je u Srbiji sve stihijski i neregulisano, pa tako i televizija - i nije.

Odmah da ti kažem - nije i neće.
Doctor Wu Doctor Wu 08:17 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Uz sve postovanje prema "dobrodosli na zapad" tezi i daljincima, meni se cini da ovakvo nesto u Britaniji ne bi proslo.

Pa jel to nisu emisije tipa Jerry Springer Showa, Trisha, Kilroy ili kako se već ne zovu? Kilroy i Trisha su bili toliko popularni u UK da su oboje započeli političke (doduše, neuspešne) karijere. Jerry Springer, koji za sebe kaže da je King of Trash, je bio gradonačelnik Sinsinatija, Ohajo.
margos margos 08:27 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Jerry Springer, koji za sebe kaže da je King of Trash, je bio gradonačelnik Sinsinatija, Ohajo.

I ako se ne varam, vodio je jednu predsedničku kampanju - valjda Klintonovu, nisam sigurna.
Doctor Wu Doctor Wu 08:49 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

I ako se ne varam, vodio je jednu predsedničku kampanju - valjda Klintonovu, nisam sigurna.

Ne znam da li je vodio kampanju ali je osvedočeni Demokrata. Inače, vrlo zanimljiv tip, veliki cinik, potpuno svestan svog statusa među white trash, trailer trash publikom.

Inače, to su programi koji se u UK, a verujem i Americi prikazuju u radno vreme, znači za nezaposlene. Činjenica da Pink ovaj program pokazuje u maltene udarnom terminu možda govori da Pinkovi urednici čitavu Srbiju vide kao jedan veliki white trash bin.
ninasimone ninasimone 09:15 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Bili Piton

Uz sve postovanje prema "dobrodosli na zapad" tezi i daljincima, meni se cini da ovakvo nesto u Britaniji ne bi proslo. Mozda, pre 4-5 godina, u doba najveceg televizijskog razvrata ovde (u moralnom smislu, vise nego striktno seksualnom) ali danas - ne, imam utisak da su u prilicnoj meri pocistili kucu.

I u Americi je vladao nekoliko godina potpuni haos od reality tv, rastezali su granice dokle god su mogli i to sve na tzv. prime time public chanels. Bilo je strasno jeftino i strasno isplativo snimati takve emisije. E, onda su pocela da se desavaju sranja poput samoubistava ucesnika nakon izuzetno traumaticnih ispovedanja i sl. Tu su onda pocele tuzbe da pljuste, javne rasprave i tako to, ali najvise je uticalo to sto je ljudima na kraju dosadilo sve to da gledaju. Sad opet ima jako dobre tv produkcije za koju su svi mislili da je odumrla. Dakle, ima nade.

Faktor novca nema sanse da se iskoreni, tu je uvek bio i bice, jedino sto su nivoi i nacin prezentiranja razliciti. Oprah u tri popodne prikaze Mackenzie Phillips sa njenom incestuoznom horor pricom koja je ravna ovoj ovde (u obliku sveze stampanih memoara, $24, thank you) i hotlines za pomoc zrtvama se usijaju od poziva. Obavila se drustveno korisna funkcija, issues are discussed, para se obrnula i svi srecni i zadovoljni. Ali, ako Oprah predje tu neku nevidljivu granicu dobrog ukusa koju joj javnost odredjuje, ona placa cenu. Gledaoci su potrosaci, oni dolarima glasaju, jednostavno prestanu da kupuju ono sto se u takvim programima reklamira i da vidis kako se uozbilje. Nijednom voditelju u toj situaciji ne bi palo na pamet da onako arogantno odgovara javnosti.


maksa83 maksa83 10:05 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Goran Vučković
Sloboda ponekad ume da bude odvratna stvar.

Srećom postoji sprava zvana daljinski upravljač. Ostalo su uradili već skupi advokati.

Tako je.
<agresivno slaganje i klimanje glavom gore dole>

To su tekovine uvođenja liberalnog kapitalizma bez adekvatne kulturne potke koja bi potrla proistekle treš-nusprodukte , tj. ni ono što servira TV nije pošteđeno zakona ponude i potražnje. Neukus? Naravno. Ali neukus se prodaje jako dobro.

Videti pod:

Jerry Springer Show

Posle proliferacije mind-numbing-spirit-crunching rialiti šouova bilo samo je pitanje vremena kada će da se pojavi neki Jerry Springer klon.
Doctor Wu Doctor Wu 10:13 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

To su tekovine uvođenja liberalnog kapitalizma bez adekvatne kulturne potke koja bi potrla proistekle treš-nusprodukte , tj. ni ono što servira TV nije pošteđeno zakona ponude i potražnje. Neukus? Naravno. Ali neukus se prodaje jako dobro.

Ok, pa šta ti onda predlažeš? Komitet koji će (podjednako neukom i neukusnom) narodu određivati šta se danas ima gledati?
maksa83 maksa83 11:15 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Ok, pa šta ti onda predlažeš? Komitet koji će (podjednako neukom i neukusnom) narodu određivati šta se danas ima gledati?

Ništa slično ne predlažem. Zapravo ništa ne predlažem.

Ustvari predlažem - da se niko ne nervira zbog tih emisija, pošto one neće ovde nestati od našeg prezira, kao što nisu tamo nestale od tamošnjeg prezira - isto kao što se onaj ispred tebe neće dezintegrisati kad legneš na sirenu. Neukus je globalni i neuništiv fenomen, i što kaže Vučko uvek možeš ka njemu da zama'neš nekim ovakvim lepotanom:




Odn. što bi rekla anglosaksonska plemena - pick your battles wisely. :)


A sad kapiram oklen i nesporazum, verovatno ona kulturna potka - to je nešto čega ima ili nema zahvaljujući društvenim i istorijskim okolnostima, ne postoji neka piggyback fora da se ona nakalemi pa se raja unapred pelcuje od neukusa.
Doctor Wu Doctor Wu 12:18 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Odn. što bi rekla anglosaksonska plemena - pick your battles wisely. :)

Ma nije battle, božemesakloni, nego meni uvek malo bode uši/oči kad čujem/vidim da neko bi nešto zabranjivao, ograničavao, propisivao. Uslovni refleks, odmah mi udari ona žila glupača, :).

Što se tiče ocene nivoa publike uvek se setim one stare "no one ever went broke underestimating the taste of the American public", s tim što ja ovo American smatram primenljivim i na druge sredine(Ameri su jedino veći & kontrolisaniji pa se kod njih lakše uočavaju zakoni velikih brojeva).
maksa83 maksa83 13:09 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Ma nije battle, božemesakloni, nego meni uvek malo bode uši/oči kad čujem/vidim da neko bi nešto zabranjivao, ograničavao, propisivao. Uslovni refleks, odmah mi udari ona žila glupača, :).

Ma "pick your battles wisely" nije uopšte bilo upućeno tebi, nego u opštem pravcu, tj. da čovek treba da bira oko čega će da se nervira, i da ovakve emisije sa neodmerenim voditeljima kojima je dat kart blanš da sablažnjavaju neće nestati zato što nam se ne svidžau.
Bili Piton Bili Piton 15:16 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Doctor Wu
Uz sve postovanje prema "dobrodosli na zapad" tezi i daljincima, meni se cini da ovakvo nesto u Britaniji ne bi proslo.

Pa jel to nisu emisije tipa Jerry Springer Showa, Trisha, Kilroy ili kako se već ne zovu? Kilroy i Trisha su bili toliko popularni u UK da su oboje započeli političke (doduše, neuspešne) karijere. Jerry Springer, koji za sebe kaže da je King of Trash, je bio gradonačelnik Sinsinatija, Ohajo.


Ne bih ja ovo poredio sa Trisom i Dzerijem (btw, nijedan od tih frik-souova vise ne postoji, ima samo onaj Kyle-whats-his-face na ITV-ju, znas ga sigurno, onaj picopevac sto ima facu that just begs to be punched - a izgleda da ce i njega da ukinu, posto je sve vise zalbi na sadrzinu programa). To jeste bila moda pre izvesnog broja godina (Dzeri je carevao sredinom devedesetih npr), ali danas toga skoro da nema ili ima sve manje, bar na terestrijalnoj televiziji. To je imalo svoj rok trajanja i novelty factor se iziveo, na svu srecu.

Pritom ni Trisa ne bi svojoj gosci, mnogostruko silovanoj zeni koja je dosla da prica o svojim strasnim incestuoznim iskustvima postavila ovako neumesno pitanje. Ili, ako bi, uradila bi to s mnogo vise takta.

Ovakav materijal po meni jednostavno ne spada u prime-time program zabavnog karaktera, pa jos sa dobitnim fondom, nego u ozbiljnu istrazivacku emisiju (tipa Panorama i sl). gde se problematika ozbiljno obradjuje i ne sluzi za zabavu gledaocima. Problem je sto je kod nas sve uvek proizvoljno i improvizovano.
trener92 trener92 17:52 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Činjenica da Pink ovaj program pokazuje u maltene udarnom terminu možda govori da Pinkovi urednici čitavu Srbiju vide kao jedan veliki white trash bin.
Doctor Wu



Ovo si rekao bolno -istinito!
BigBadWolf BigBadWolf 18:27 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Doctor Wu
Odn. što bi rekla anglosaksonska plemena - pick your battles wisely. :)
Ma nije battle, božemesakloni, nego meni uvek malo bode uši/oči kad čujem/vidim da neko bi nešto zabranjivao, ograničavao, propisivao. Uslovni refleks, odmah mi udari ona žila glupača, :).



Liberal u dusi...
trener92 trener92 21:46 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Mozda je ovo bila ta tacka koja ce da prepuni casu -

Bili Piton


Nadam se da će ovako biti Bili, da ne verujem da to može da se promeni, ne bi ni postavio ovako nešto .
trener92 trener92 21:51 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

I u Americi je vladao nekoliko godina potpuni haos od reality tv, rastezali su granice dokle god su mogli i to sve na tzv. prime time public chanels. Bilo je strasno jeftino i strasno isplativo snimati takve emisije. E, onda su pocela da se desavaju sranja poput samoubistava ucesnika nakon izuzetno traumaticnih ispovedanja i sl. Tu su onda pocele tuzbe da pljuste, javne rasprave i tako to, ali najvise je uticalo to sto je ljudima na kraju dosadilo sve to da gledaju

ninasimone


Hvala ti za ovo, zaista bi bilo dobro kada ne bi došlo do ovoga, a nije nemoguće da se dogodi i tako nešto. Zato treba i reagovati na vreme , a ne okretati glavu od svega i čekati da se samo od sebe reši.ili dok nekom ne dosadi.. Tako ja mislim
ninasimone ninasimone 23:13 10.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

trener92
Zato treba i reagovati na vreme , a ne okretati glavu od svega i čekati da se samo od sebe reši.ili dok nekom ne dosadi.. Tako ja mislim

Ne, definitivno ne okretati glavu samo je pitanje koji nacin je najefikasniji. Ako se krene sa zabranama, kaznjavanjem i sl. odozgo postoji opasnost da se ugusi sloboda govora sto je po meni vece zlo. Sudske tuzbe bi svakako trebalo ostaviti pojedincima i grupama gradjana kao mogucnost. Mozda pravno obesnaziti te tzv. legal disclaimers koje ljudi potpisuju pre snimanja. Ako ucesnici mogu da tuze programe zbog tretmana i posledica, producenti bi dvaput razmisli sta ce i kako da prikazu.

S druge strane, javno stavljati do znanja Vojtehovskama da to sto rade nije nikakva uzvisena borba protiv nasilja, da je ona tu radi gledalaca a ne gledaoci radi nje i da postoje nacini da se njena money making shema razbuca ko zvecka. Ako oglasivaci pocnu direktno i, sto je jos vaznije, indirektno da trpe ekonomsku stetu, nema tog rejtinga koji ce je spasiti. Da bi ovakvi programi opstajali, nije ih dovoljno samo gledati nego i kupovati a tu je malo svesniji i obrazovaniji deo populacije jos uvek u prednosti. Velikim svetskim markama je dovoljno da im se zapreti bojkotom pa su uvek pogodne mete za pritiske ovakve vrste.
trener92 trener92 11:17 11.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

crossover
Музички интермецо:



Hvala ti, za mjuz! ( pazi mene "kakav mjuz " , u skladu sa temom
trener92 trener92 11:21 11.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

Ako se krene sa zabranama, kaznjavanjem i sl. odozgo postoji opasnost da se ugusi sloboda govora sto je po meni vece zlo. Sudske tuzbe bi svakako trebalo ostaviti pojedincima i grupama gradjana kao mogucnost. Mozda pravno obesnaziti te tzv. legal disclaimers koje ljudi potpisuju pre snimanja. Ako ucesnici mogu da tuze programe zbog tretmana i posledica, producenti bi dvaput razmisli sta ce i kako da prikazu.


Da , slažem se , i mislim ( na ovo što sam boldovao) da ta mogućnost već postoji, samo je pitanje zbog čega se niko nije oglasio. i to je možda i najvažnije u ovoj celoj priči.
trener92 trener92 01:03 12.10.2009

Re: Dobrodošli na Zapad

maksa83
Goran Vučković
Sloboda ponekad ume da bude odvratna stvar.

Srećom postoji sprava zvana daljinski upravljač. Ostalo su uradili već skupi advokati.

Tako je.


To su tekovine uvođenja liberalnog kapitalizma bez adekvatne kulturne potke koja bi potrla proistekle treš-nusprodukte , tj. ni ono što servira TV nije pošteđeno zakona ponude i potražnje. Neukus? Naravno. Ali neukus se prodaje jako dobro.

Videti pod:

Jerry Springer Show

Posle proliferacije mind-numbing-spirit-crunching rialiti šouova bilo samo je pitanje vremena kada će da se pojavi neki Jerry Springer klon.


Izvini ali nikako da ti zahvalim za komentar .Slažem se sa ovim što si napisao , ali mislim da nije u pitanju samo neukus,( bar ne u ovom slučaju)
jaksa scekic jaksa scekic 07:26 10.10.2009

Nije Pink kriv....

Pink radi ono sta rade sve TV u Srbiji, ide, pa dokle dotera, nit veliki Brat nit Farma nije nista bolje, ovo kako se Tanja brani to je isto kako je Tijanic branio 48 sati svadbu kad se mlada pohvalila kako joj mladozenja s vremena na vreme zavali cusku-to taj debilitet od programa po recima Gen Dir Javnog servisa postade "socioloska studija srpskog drustva."
Elem, nisu krive TV, vec grupa gradjana koji se vec duze vremena predstavljaju kao RRA, i koji se u principu ne mesaju u svoj posao.
Tu i tamo se oglase, smene nekog po necijem nalogu, uzivaju u velikoj i lepo sredjenoj zgradi na Trgu Republike, i kao nesto gledaju program i analiziraju...pisu ..a za to vrme ludilo na ekranu.
Da se nije digla frka ne bi se oni ni oglasili, ovako koliko citam, dali su pravnoj i ne znam kojoj drugoj sluzbi da ispitaju navode-jednom recju mala vajda.
Sad kad je talas racionalizacije na ovom prostorima, tu grupu gradjana treba raspustiti, i dovesti ljude koji ce da se mesaju u svoj posao.
Ovako, sto se tice regulisanja medijskog prostora dzabe smo krecili.

J
arianna arianna 09:25 10.10.2009

Re: Nije Pink kriv....

Sad kad je talas racionalizacije na ovom prostorima, tu grupu gradjana treba raspustiti, i dovesti ljude koji ce da se mesaju u svoj posao.



U potpunosti se slažem sa ovim. RRA je toliko zla nanela Srbiji, svojim NEČINJENJEM i ne mešanjem u svoj posao, da verujem nisu ni svesni posledica koje plasirani sadržaji kroz medije, imaju na građane Srbije, naročito na mlade.

Sadržaji u kome se prezentuje nasilje, perverzno ponašanje, incesni odnosi, etc.. naročito u večernjim gledanim terminima, i uređivačka politika koja sve to odobrava zarad rejtinga i trenutne popularnosti, jesu za svaku osudu.

Ne zaboravite da su mediji, jedan od najvažnijih činilaca u vaspitanju mladih i kreiranju njihovih životnih stavova i vrednosnog sistema.

Krajnje je vreme da se i na ovim prostorima pokrene javna debata o kvalitetu programa.
trener92 trener92 18:17 10.10.2009

Re: Nije Pink kriv....

Elem, nisu krive TV, vec grupa gradjana koji se vec duze vremena predstavljaju kao RRA, i koji se u principu ne mesaju u svoj posao.
jaksa scekic


Jakša hvala za komentar, ustvari možda bi trebalo da kopiram ceo komentar. čini mi se da je suština u ovome da neko neće da se mešaju u svoj posao,
trener92 trener92 18:21 10.10.2009

Re: Nije Pink kriv....

Ne zaboravite da su mediji, jedan od najvažnijih činilaca u vaspitanju mladih i kreiranju njihovih životnih stavova i vrednosnog sistema.

Krajnje je vreme da se i na ovim prostorima pokrene javna debata o kvalitetu programa.

arianna

Hvala Arianna
Sa ovim se potpuno slažem, posebno sa prvom rečenicom koju si napisala ,a koju sam citirao , i to je jedan od razloga zbog koga ovaj blog i ima nekog smisla.
sybil sybil 07:38 10.10.2009

meni je ta emisija

koju naravno ne gledam, ali po vasem opisu, dakle, po meni je ta emisija cista pornografija. doci na televiziju i pricati o orgazmima je morbidno, a pricati o orgazmina u toku silovanja od strane oca je - nekrofilski.


trener92 trener92 18:26 10.10.2009

Re: meni je ta emisija

a pricati o orgazmina u toku silovanja od strane oca je - nekrofilski.

sybil, , ono jeste izopačeno, ali da je nekrofilski, malo je preterano. Ali u svakom slučaju se slažem potpuno da je bolesno., bar na način na koji se o tome razgovaralo , a rezultati toga su trebali da budu :
-to je već neverovatan apsurd materijalna-
korist za sve učesnike tog događaja.Neverovatno perverzno osmišljeni scenario.
sybil sybil 06:32 11.10.2009

Re: meni je ta emisija

kako kome. nekom je to - realnost, a nekom- nekrofilija.
Rip Kirbi Rip Kirbi 07:51 10.10.2009

Neukusna nepismenost

Ministarstvo kulture bi trebalo da reaguje, svakako.

I to zbog pisma Tanje Vojtehovski, prepunog pravopisnih grešaka. Pogledajte samo te uzvičnike i upitnike... Šta je njena profesija? Novinar? Pišu li novinari?

Ovakva novinarska brljotina je ispod granice dobrog ukusa.
jaksa scekic jaksa scekic 10:30 10.10.2009

Re: Neukusna nepismenost

Rip Kirbi
Ministarstvo kulture bi trebalo da reaguje, svakako.

I to zbog pisma Tanje Vojtehovski, prepunog pravopisnih grešaka. Pogledajte samo te uzvičnike i upitnike... Šta je njena profesija? Novinar? Pišu li novinari?

Ovakva novinarska brljotina je ispod granice dobrog ukusa.


Greska u startu Tanja Vojtehovski novinar, ja mene ne bi zaj****o


J
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:45 10.10.2009

Re: Neukusna nepismenost

Greska u startu Tanja Vojtehovski novinar, ja mene ne bi zaj****o


J

nemoj da ti pošalje mail...
trener92 trener92 21:54 10.10.2009

Re: Neukusna nepismenost

Ministarstvo kulture bi trebalo da reaguje, svakako.

Rip Kirbi


I ja mislim da bi oni trebali prvi da reaguju i opravdaju bar ime institucije koju predstavljaju.
libkonz libkonz 08:16 10.10.2009

moj prvi blog

biću slobodan da ga kopi - pejstujem:

Za sve nas koji smo znali da kritikujemo Grand parade, razne Talk Show emisije tipa "Draga moja, sta si danas kuvala?" i mnogobrojne licencne programe u kojima smo gledali anonimuse zeljne slave i novca, jedna velika televizija pruzice nam iskustvo istinskog prosvetljenja.

Emisija koja ce mnoge od nas nagnati da u dnevnu sobu okacimo poster Sase Popovica (u prirodnoj velicini, naravno), a na fejsbuku se uclanimo u fan grupe vecine reality programa, zove se Trenutak Istine. Imao sam tu nesrecu da deo emisije pogledam na jednoj hrvatskoj televiziji. Nakon tih nekoliko minuta pozeleo sam da televizor iznesem iz kuce, uzmem cekic vecih gabarita i da TV sa nekoliko dobro plasiranih udaraca zauvek onesposobim da mi i dalje truje mozak. Postoje emisije zbog kojih menjam program, ova je jedina zbog koje program brisem iz memorije. Za svaki slucaj.

Nemam zelju da pisem o sadrzaju emisije, a ako neko odluci da je pogleda, imam samo dva saveta: Gledajte da u blizini nema dece i gledajte je praznog stomaka.
trener92 trener92 18:30 10.10.2009

Re: moj prvi blog

Gledajte da u blizini nema dece i gledajte je praznog stomaka.

libkonz


Slažem se sa tvojim copy/paste .
NNN NNN 00:23 11.10.2009

Re: moj prvi blog

libkonz
Reality show programi su naša (i svetska) realnost, međutim bilo bi lepo (& korisno) da umesto ovih bljuvotina koje se prikazuju na nacionalnim televizijama bude neki informativan i edukativan
trener92 trener92 11:25 11.10.2009

Re: moj prvi blog

NNN
libkonz
Reality show programi su naša (i svetska) realnost, međutim bilo bi lepo (& korisno) da umesto ovih bljuvotina koje se prikazuju na nacionalnim televizijama bude neki informativan i edukativan


Slažem se sa tobom NNN
leopold_lady leopold_lady 08:49 10.10.2009

Mogu da zamislim ....

kako je toj ženi bilo - preživeti sve to - što je preživela i nastaviti da funkcioniše,koliko-toliko normalno.... Ja sam manje od mnogih preživela i još vučem neke traume i strahove....Još tog 23.09. ne mogu da izađem iz stana,ne želim nikoga da vidim,ne mogu taj dan normalno da funkcionišem.Iako je prošlo 11 godina..... Sve druge dane sam Ok.... Samo taj nisam....I ovih dana - zbog vozačkog me pitaju stalno za taj dan.... Popizdela sam i ako me neko još jednom bude pitao - okupiću ih sve i reći im - šta je bilo taj dan....

Pročitala sam u 24 h da žele da tuže novinara što se usudio da piše Tatjani Vojtehovski ....Što je pitao psihologe,ljude koji su od novinarske struke .... Ma,ne znam.... Ne znam - gde ovo naše društvo i svet ide.... U propast najjverovatnije....

I imam dobru pesmu za njih..... Znam da ti nije do muzike,ali nešto slušajući ovih dana - pesma za njih je....



Pesma upućena jednom čoveku - koji ovo neće čitati i neće imati pojma da se odnosi na njega - ja znam koji je....I svako pametan će znati o kome se radi....

I jedna javna poruka njemu - Imaš kćerke - kako si mogao ???!!!
mariopan mariopan 09:25 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

Ne gledam TV, za tu emisiju sam znala ali je nikad nisam gledala.
Odem do kioska da kupim cigarete i tamo vidim novine sa debelim masnim slovima na naslovnoj, piše "Silovao me otac, imala sam više od 50 abortusa"...............samo što se nisam srušila tamo! Ne samo zbog naslova, već u novinama ima ceo spisak pitanja -ODVRATNO.

Ta jadna žena je odrasla u teškoj bedi. Da li ona razume koliko su je ponizili javno, bez obzira na neke pare koje je dobila za to?

Ali oni koji su zamislili da zarađuju ponižavanjem tih jadnika - sigurno znaju šta rade. Toliko sam ljuta da ne znam uopšte šta bih im uradila.
leopold_lady leopold_lady 09:37 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

za tu emisiju sam znala ali je nikad nisam gledala.


Veruj mi - ništa nisi propustila,jer u toj emisiji zaista nema šta pametno da se niti vidi,niti čuje....



novine sa debelim masnim slovima na naslovnoj


Da,novinari (pisanih medija) jedva čekaju da se nešto loše desi - pa da objave u što gorem izdanju sve što mogu da objave .... Prosto ih nekad mrzim i pitam se - kako mogu da žive od tuđe muke ??? Kako sebe gledaju u ogledalu?Kako mogu te pare koje zarade da potroše??? Kad znaju na koji način su ih zaradili.... I onda mi se zgadi novinarstvo i zgadim se sama sebi - što sam želela time da se bavim i što sam ceo život sanjala da postanem novinar nekih novina !!!


Ali oni koji su zamislili da zarađuju ponižavanjem tih jadnika - sigurno znaju šta rade. Toliko sam ljuta da ne znam uopšte šta bih im uradila.


Ja sam jednog od njih (glavnog) i pitala - ovde ,sada.... Ne daj Bože da se njegovoj deci nešto desi (ne želim nikome,a kamoli njima) .... Šta bi onda??? Al,mislim da su toliko sebični ti ljudi i opsednuti novcem - da ne razmišljaju o svojoj deci,ma ne misle ni na koga nego samo na sebe.... I onda kad ih (ne daj Bože) nešto zadesi - pitaju se - Zašto mene?
roseblue roseblue 09:57 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

Na ovom blogu se skoro 100 % ljudi izjasnilo da ne gleda "Trenutak istine", "Menjam Ženu", ""24h svadba" itd. A svi znamo šta se u tim emisijama dešava.

Ne gedam ni "Velikog brata" ni "Farmu", ali svakodnevno, na poslu od ljudi koji samnom rade čujem sve detalje, dok čekam bus pročitam na izlogu trafike masne naslove, ovde na blogu saznam neke detalje.
Svi mrzeli Slobu Miloševića, a on vladao više od decenije ?!
Svi imamo Pink, niko ga ne gleda ?!
Niko ne prati "Grand" , a na proslavama znamo sve pesme ?!

Opšta rasprodaja bola...

A njima je jeftinije da plate tužbe i sporove, mnogo, mnogo više se zaradi od rejtinga i reklama.

PS. Videh na MTV Paris Hilton traži najbolju drugaricu, ta količina poniženja i gadosti koje su devojke spremne da podnesu je nezamisliva.
angie01 angie01 12:40 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

Pesma upućena jednom čoveku - koji ovo neće čitati i neće imati pojma da se odnosi na njega - ja znam koji je....I svako pametan će znati o kome se radi....

I jedna javna poruka njemu - Imaš kćerke - kako si mogao ???!!!


hej bre, LL,..pushtash pesme sa porukom nekom ko je nasilnik i ko to josh, znash, nece prochitati???

ne znam shta da ti kazem, al deluje groteskno!
leopold_lady leopold_lady 17:12 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....



hej bre, LL,..pushtash pesme sa porukom nekom ko je nasilnik i ko to josh, znash, nece prochitati???

ne znam shta da ti kazem, al deluje groteskno!



Ko shvatio - shvatio .... Ko ne razume,ja ne znam kako da mu objasnim.... Vlasnik Pinka definitivno ne čita blogove - zar ne??? Pa sigurno neće pročitati moj komentar njemu.... Ali,to ne znači da ja nemam mišljenje o njemu i njegovoj televiiziji .... Kao i njemu kao ličnosti....
trener92 trener92 18:32 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

leopold_lady


Odgovoriću malo kasnije na tvoj komentar, nadam se da ćeš razumeti.

edit: Ti možda najbolje razumeš ,kako je toj ženi,a ono zbog čega sam i reagovao (na ono što sam postavio kao link u tekstu,) je način na koji je korišćena i nesreća koju je preživela , traume , a samo da bi neko ( u ovom slučaju Vojtehovska i pink povećao rejting i zaradio pare.
Tragično je da niko ne reaguje i nije do sada ( bar neke organizacije - možda za ljudska prava - ) da ukažu na ovaj užas koji se odigrao.
leopold_lady leopold_lady 19:42 10.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

Odgovoriću malo kasnije na tvoj komentar, nadam se da ćeš razumeti.



Uvek
trener92 trener92 11:34 11.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

roseblue


Ovo sve što si naveo/la ( ne mogu sada da idem na tvoj profil) je sasvim logično razmišljanje , kada vidimo posledice toga.Ne treba da ih nabrajam.
Tu postoji i puno toga što je pitanje ukusa ( ili neukusa)
Zbog toga sam i napisao da neko treba da reaguje kada se pređe granica nekih moralnih vrednosti o kojima se puno govori ( mislim i na pojedince i institucije )
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 14:55 11.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

trener92
Odgovoriću malo kasnije na tvoj komentar, nadam se da ćeš razumeti.

edit: Ti možda najbolje razumeš ,kako je toj ženi,a ono zbog čega sam i reagovao (na ono što sam postavio kao link u tekstu,) je način na koji je korišćena i nesreća koju je preživela , traume , a samo da bi neko ( u ovom slučaju Vojtehovska i pink povećao rejting i zaradio pare.
Tragično je da niko ne reaguje i nije do sada ( bar neke organizacije - možda za ljudska prava - ) da ukažu na ovaj užas koji se odigrao.

oprostite ali odakle vam pravo da tvrdite da je to jedini razlog zbog kojeg je ova emisija napravljena takva kakva jeste (rejting, novac).
sta je zapravo tema ovog teksta - da li to sto je neko spreman da za novac iznosi detalje svog intimnog zivota, ili to sto detalji tog zivota vredjaju neciji osecaj za moral (sudeci po pitanju i odgovoru koje je bilo okidac reakcije) - ili sama emisija kao takva.
ako ovo drugo, zasto se na istu nije reagovalo mesecima unazad.

tacnije da li komentatori - pod parolom "brige za ucesnicu" i za novac koji se tu okrenuo - zapravo kriju svoj konzervatizam, sto podseca na pojavu nojevog skrivanja glave u pesku (od isitne).

ako se brinete iskreno za ucesnicu - odakle znate da njoj posle te njene price mozda nije lakse jer je to podelila sa ljudima i izbacila iz sebe
zena od 49 godina je valjda sposobna da rasudi da li zeli da ucestvuje u emisiji, koji su njeni razlozi pa sve i da je novac u pitanju, kao i da li zeli ili ne da odgovori na pitanja koja ce joj postaviti, posto je - kako sam procitala u objasnjenju emisije, znala unapred sva pitanja koja ce joj biti postavljena.

i ukoliko je naznaceno da emisija nije za decu ispod 16 godina, ne izgleda da su ikakva ljudska prava i ne znam ti ja sta prekrsena "spornim" pitanjem i odgovorom.

cisto da razgranicimo o cemu se ovde polemise - da ne kazem da se 'polemika' vrti u krug...

ps. ne znam da li je bitno ali tzv tv pink nisam gledala nikad i ne nameravam ni sad da pocnem, i moj odnos prema toj tzv tv kuci je lepo sazeo bojan budimac u postu koji moze da zameni sve ove nase zajedno: "Žmitrovića i njegovu Pink imperiju prezirem. Ima u tom preziru i ličnog,".. itd.
inace 'hvala bogu' pa u 21om veku postoji nesto sto se zove daljinski upravljac...

ps2. takodje tekst izvora koji ste naveli - sajt "24 sata" - je vec preformulisao naslov u nesto sto je netacno - oni je nisu pitali da li je uzivala dok je otac silovao, vec da li je ikada dozivela orgazam. mislim da tanja ima sve osnove da ih tuzi za izvrtanje cinjenica.
go figure.
trener92 trener92 20:29 11.10.2009

Re: Mogu da zamislim ....

oprostite ali odakle vam pravo da tvrdite da je to jedini razlog zbog kojeg je ova emisija napravljena takva kakva jeste (rejting, novac).
sta je zapravo tema ovog teksta - da li to sto je neko spreman da za novac iznosi detalje svog intimnog zivota, ili to sto detalji tog zivota vredjaju neciji osecaj za moral (sudeci po pitanju i odgovoru koje je bilo okidac reakcije) - ili sama emisija kao takva.
ako ovo drugo, zasto se na istu nije reagovalo mesecima unazad.

lavinia_amaldi


Odgovor na ovo pitanje koje sam boldovao , vidi se na blogu kod alexlambrosa.( na prvoj strani ovog bloga.)Bilo je još tekstova o tome , i ranije ,ali ne mogu sada da pronađem, ukoliko imaš snage potraži u arhivi bloga.
Toliko o tome šta i koliko se ovde , na blogu, ukazuje na ovo.
Nisam siguran da ovo što je pisano na blogu ima nekog efekta ili da će se neko zamisliti, ali mislim da je bolje reći nego prećutati.

Moja namera nije bila da ulazim u to da li je neko spreman i na šta je sve spreman , da bi zaradio pare, Nego da li ima granica ili da li je dozvoljeno toliko slobode kakva je dozvoljena jednom mediju za postavljanje pitanja
tipa: Citiraću sa

"'jeste li progutali spermu svog partnera?'..
. 'znaju li vaša deca da nameravate da napustite njihovu majku?',
'volite li da vam se svršava po licu?.'... "

Ima još dosta toga , ne bih dalje i ovo je dovoljno, čini mi se.
A pošto ovakvim emisijama ne prisustvuju stručnjaci , iz tih oblasti( psiholozi, psihijatri, sociolozi , dodaj ako misliš ko bi još trebao da bude tu ), da bi komentarisali, objasnili, ,nema diskusije , i kao i ono što sa postavio gore u tekstu, onda je u pitanju samo podizanje rejtinga i samim tim materijalna dobit.
Da li je to emisija edukativnog karaktera, zaključite sami, a ja ću pokušati da postavim neki video klip sa youtube , ukoliko postoji!

niccolo niccolo 09:46 10.10.2009

Šta kaže zakon...

( nadam se da će neko - niccolo- moći da kaže da li na osnovu ovoga može nešto da se uradi)

Za neku vrstu krivičnog gonjenja (pa samim tim i za angažovanje tužioca) nema mesta, a RRA procenjuje da li je Pink prekršio neko pravilo prikazivanjem ovog pitanja i ima na raspolaganju više mera - opomenu, upozorenje i oduzimanje dozvole (privremeno ili trajno).

Vidimo da RRA nije reagovao (barem za sad) i s te strane se čini da je Pink za sada "bezbedan". Ipak, može se postaviti pitanje (od strane građana) da li nam je potreban RRA koji ne reaguje na ovakve stvari i shodno tome istaći zahtevi za smenama članova saveta RRA (mada je njih teže smeniti od Pape).

Lično smatram da Pink sazlužuje strogu kaznu s obzirom da navedeno pitanje nije postavljeno u okviru kakve obrazovne emisije u kojoj bi se podučavali gledaoci o tome da čak i u slučaju silovanja može doći do orgazma već je postavljeno u okviru šoua...
roland_h roland_h 09:56 10.10.2009

Re: Šta kaže zakon...

niccolo
navedeno pitanje nije postavljeno u okviru kakve obrazovne emisije u kojoj bi se podučavali gledaoci o tome dabčak i u slučaju silovanja može doći do orgazma već je postavljeno u okviru šoua...


zato što je ciljna grupa obrazovnog programa uglavnom upućena u takve stvari.
treba objasniti i onim ljudima koji radije gledaju ˝trenutak istine˝ i to na neki prigodan način. nadam se da je voditeljka to i pokušala.
trener92 trener92 13:31 10.10.2009

Re: Šta kaže zakon...

niccolo
( nadam se da će neko - niccolo- moći da kaže da li na osnovu ovoga može nešto da se uradi)

Za neku vrstu krivičnog gonjenja (pa samim tim i za angažovanje tužioca) nema mesta, a RRA procenjuje da li je Pink prekršio neko pravilo prikazivanjem ovog pitanja i ima na raspolaganju više mera - opomenu, upozorenje i oduzimanje dozvole (privremeno ili trajno).

Vidimo da RRA nije reagovao (barem za sad) i s te strane se čini da je Pink za sada "bezbedan". Ipak, može se postaviti pitanje (od strane građana) da li nam je potreban RRA koji ne reaguje na ovakve stvari i shodno tome istaći zahtevi za smenama članova saveta RRA (mada je njih teže smeniti od Pape).

Lično smatram da Pink sazlužuje strogu kaznu s obzirom da navedeno pitanje nije postavljeno u okviru kakve obrazovne emisije u kojoj bi se podučavali gledaoci o tome da čak i u slučaju silovanja može doći do orgazma već je postavljeno u okviru šoua...


Interesovalo me je šta misliš o ovome, zbog toga sam i napisao, pretpostavljam da imaš bolju sliku od nas šta može a šta ne, i da li je primenjjiv zakon u ovom slučaju.

Izdvajam treći pasus, jer je to ono što sam hteo i unf. da odgovorim na komentar od noćas , na prvoj strani,
mislim, zbog toga sam na sve ovo i reagovao, da je jedna tema zlostavljanje koje je doživela žena, ali koje se sprovodilo nad njom još kao detetom od 11 godina, i mislim da ne treba ni pominjati , da lije dete moglo nešto da uradi povodom toga , a usput nije imalo podršku sa majčine strane. Taj zločin, ja bi to tako nazvao, nešto što je ostavilo trag kod te žene, ( vidi se i po pominjanju broja abortusa - 50!!!!!) , i cela njena situacija je trebala da bude povod za emisiju edukativnu ili obrazovanu sa učešćem stručnjaka svih oblasti ( sociologa, psihologa , psihijatara, možda i nekog pravnika), Ovako se ta nesreća koju je žena doživela , zlostavljanje , koje je kažnjivo i po zakonu, koristi u emisiji , šou programa, a da bi se pribavila korist , materijalna kako za pink tako i za novinarku.
O beskurpuloznosti voditeljke , bi trebalo da raspravlja ili NUNS iliUNS ili da se oglasi i pkrene neku inicijativu ako već neki tužilac smatra da nije prekršen zakon po bilo kom osnovu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana