Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Mediji| Politika| Život

Ovako više ne može!...ili može ?

trener92 RSS / 10.10.2009. u 00:12


Emisija „Trenutak istine” emitovana preksinoć na TV Pink, u kojoj je voditeljka ovog kviza Tatjana Vojtehovski svoju gošću pitala „Da li ste ikada doživeli orgazam tokom seksualnog odnosa sa vašim ocem?”

izvor

 

pink.jpg 

...Kodeks RRA
1. Правни основ

Правни основ за доношење Кодекса понашања емитера налази се у ставу 5 члана 12 Закона о радиодифузији који гласи:

Агенција доноси опште обавезујуће упутство ради ближег уређивања одређених питања која се односе на садржај програма, независно од постојеће праксе емитера. Опште обавезујуће упутство може да се односи на поједино питање које се тиче садржаја програма, на већи број сродних питања, а може да се односи и на сва питања која се тичу садржаја програма (кодекс понашања емитера).

Осим тога, члан 19 Закона о радиодифузији прописује: „Агенција се стара о заштити малолетника и поштовању достојанства личности у програмима који се приказују посредством радија и телевизије, о чему доноси опште обавезујуће упутство".."
Овим Кодексом, који обухвата и заштиту малолетника и заштиту достојанства личности (заштита приватности и сл.), Агенција реализује своју законску обавезу

:...


KODEKS NOVINARA SRBIJE

 

Prema odluci i ovlašćenju Skupštine NUNS-a, Izvršni odbor NUNS-a je u oktobru 2006. godine usvojio Kodeks novinara Srbije, a isti dokument je i UNS usvojio na svojoj Skupštini, krajem decembra 2006. godine, tako da je Kodeks postao važeći dokument.


PREAMBULA


UNS i NUNS ovaj kodeks donose kao etički standard profesionalnog postupanja novinara.

Dužnost je novinara da slede profesionalne i etičke principe sadržane u Kodeksu i da se suprotstave pritiscima da te principe prekrše. Kodeks preporučuje solidarnost sa kolegama kada su ugroženi standardi profesionalnog postupanja novinara.

Za primenu ovog Kodeksa odgovorni su i urednici i izdavači.


III ODGOVORNOST NOVINARA


5. Novinar je dužan da poštuje i štiti prava i dostojanstvo dece, žrtava zločina, osoba sa hendikepom i drugih ugroženih grupa.

....

 

Moguće da sam pogrešno protumačio ( citirao) ,moguće  da sam "pristrasan" ,

( nadam se da će neko - niccolo-  moći da kaže da li na osnovu ovoga može nešto da se uradi)

ali me interesuje

Da li u ovoj zemlji , postoji neko ko može da odgovori na sledeće pitanje :

Da li ovako nešto može da se dozvoli? Da li će ovo proći nekažnjeno?

Da li će ovaj sadizam , koji je otelotvoren u imenu i prezimenu jedne "novinarke", a podstaknut od strane jednog medija , biti i dalje odobravan i posmatran sa blagonaklonošću 

( čim nije zabranjeno proizilazi da je tako!)

Da li je ovo dovoljan razlog za reakciju :
Ministra Kulture ?
RRA?
Ili nekog trećeg?

 


Ukoliko je ovo dozvoljeno da se nastavi , šta je sledeće što će biti prikazano na medijima?

 

Šta treba da kaže ili uradi neko,
ko za sebe tvrdi da je to što predstavlja , ,
da bi ONI

( ovde mislim na sve koji nas predstavljaju tamo gde treba ( znači vlada, ministri , skupština, i da ne nabrajam), koji treba da vode računa o mentalnom stanju ( zdravlju) građana ove zemlje)


reagovali onako kako bi trebalo , a u skladu sa ovim gore što sam citirao.

 

 

 



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iris.davidovich iris.davidovich 04:13 10.10.2009

Re: Krater u moralu

"Psiholog Žarko Trebješanin smatra da su na TV Pink ovim pitanjem prešli sve granice dobrog ukusa

meni je "dobar ukus" kao komentar na to pitanje previse nezno! preci granicu dobrog ukusa - to ako polemisemo sto se pevaljka obukla u providno pa se vide sise, ili necije neadekvatno ponasanje, ali ovo - ovo je bolesno pitanje

(bas prosle nedelje sam citala slicnu pricu od cerke pevaca iz mamas and papas, oni su godinama imali odnos, a i bili su narkomani)
trener92 trener92 04:20 10.10.2009

Re: Krater u moralu

meni je "dobar ukus" kao komentar na to pitanje previse nezno! preci granicu dobrog ukusa - to ako polemisemo sto se pevaljka obukla u providno pa se vide sise, ili necije neadekvatno ponasanje, ali ovo - ovo je bolesno pitanje

iris.davidovich

Da ,u pravu si, jeste previše "nežno",
loader loader 09:35 10.10.2009

Re: Krater u moralu

Trener: "Ž.Trebješanin: " Gledao sam ranije te emisije i mislim da su skandalozne, ali pitanje da li je žrtva silovanja doživela orgazam u seksualnom odnosu sa sopstvenim ocem je vrhunac neukusa! ... "
Ovo pitanje proizilazi iz očekivanja da će naići na dubok odjek kod brojnih konzumenata emisije, dakle očekivanja još boljeg profita, kao i iz očekivanja da u moralno posrnuloj zajednici kakva je naša neće biti nekih ozbiljnijih sankcija, ni u kom pogledu.

Ove dve osnovne stvari, upravo, omogućuju da se nakaznost prepodobi u zabavu.

Ako je sve dozvoljeno, nema potrebe za ovim blogom. Ako, pak, sumnjamo da je baš sve dozvoljeno, onda ovaj blog treba da bude uzletište za čitav roj komentara koji će nadletati pinkoviziju i polivati je čistom vodom.
Čujem da ovaj ne voli čistu vodu... Može da se rasprsne :)


Filip2412 Filip2412 00:37 10.10.2009

sad mi nesto pade na pamet

ako puste Seselja iz zatvora bice glavna zvezda na rijalti shouima i ovakim kvizovima
trener92 trener92 00:46 10.10.2009

Re: sad mi nesto pade na pamet

Filip2412
ako puste Seselja iz zatvora bice glavna zvezda na rijalti shouima i ovakim kvizovima

Bojim se da si u pravu.
Inner Party Inner Party 02:15 10.10.2009

Re: sad mi nesto pade na pamet

Filip2412
ako puste Seselja iz zatvora bice glavna zvezda na rijalti shouima i ovakim kvizovima


Cuj, nadajmo se! Samo da batali politiku ...


Filip2412 Filip2412 02:54 10.10.2009

Re: sad mi nesto pade na pamet

Inner Party
Filip2412
ako puste Seselja iz zatvora bice glavna zvezda na rijalti shouima i ovakim kvizovima


Cuj, nadajmo se! Samo da batali politiku ...

Eh, da je srece bilo da smo imali ovakih debilnih emisija ranije!

Mozda Sheki & Sloba ne bi nikada ni otisli u politiku vec bi svoje mentalne vratolomije izrazavali kao zvezde nekog jackass serijala i tako postavsi slavni usrecili sebe a spasili nas.

die hard die hard 00:13 11.10.2009

Re: sad mi nesto pade na pamet

ako puste Seselja iz zatvora bice glavna zvezda na rijalti shouima i ovakim kvizovima


E vala bas, samo to sranje cekam.A bice ga sigurno.
Unfuckable Unfuckable 00:38 10.10.2009

mislim da

u levom gornjem uglu, dok ide emisija, stoji ono famozno "16" ,tako da je time preporučeno ko ne bi trebalo da gleda. I sve to govori, bar meni, da su- ako je tako, a rekoh da mislim da jeste - autori i izvođači radova - "čisti", hteli mi to ili ne.
Drugi padež predstavlja zaista šokantno pitanje o mogućem uživanju tokom silovanja od strane oca/brata/bilokoga.. Naravno da se ja pitam šta je to više šokiralo publiku : pitanje ili odgovor ?
Posmatrači u emisiji (najbliža rodbina, najčešće), doduše, imaju pravo da pritiskom na neki tamo taster, onemoguće davanje odgovora na neko pitanje, tj odgovora koji ne žele da čuju. To se nije dogodilo, i učesnica kviza je dala (istinit) odgovor nastavljajući svoj lov na novac
Ljudska fiziologija je poprilično prokleta rabota : radi, pa sve i kada mi ne želimo.
Nesvesne ili neprilične erekcije (da ne spominjem one tokom epi napada, udara struje ili egzekucije strujom, hajde da se zadržimo na plaži ili nekom bezveznom sastanku), polucije pa i - verujem, sasvim dovoljna u broju - svedočenja da se orgazam dešava i tokom klasičnih silovanja - što naravno ne znači da bi žrtva htela - još , govore u prilog onome što je pomenuta učesnica kviza saopštila kao istinit odgovor na pitanje.
Šokantno, o da.
Ali - istinito.
trener92 trener92 01:00 10.10.2009

Re: mislim da

Ne znam , stoji sve što si napisao ali da li je baš sve dozvoljeno, i pazi mozak jedne novinarke , reč je o devojčici koja je imala 11 godina, kada se to dogodilo.,
margos margos 01:04 10.10.2009

Re: mislim da

Ne, Coach... sa 11 je počeo da je zlostavlja, a onda je u narednim godinama rodila troje dece i preko 25 puta abortirala.
Tužno i jadno sve to - i jeste žena za psihijatrijsku i svaku drugu pomoć, a ne da bude zvezda rialitija - ali, ja verujem da su se oni na TV Pink dobro raspitali i zaštitili, tj da žena nije tretirana kao psihijatrijski bolesnik.
nenad_b nenad_b 01:09 10.10.2009

Re: mislim da

Ljudska fiziologija je poprilično prokleta rabota : radi, pa sve i kada mi ne želimo.


Mislim da je ovo pitanje, kad bi ga tumačili kroz gore navedeni kontekst, totalno van konteksta ove emisije kao i da je totalno nezanimljivo za gledaoce iste...mislim, kad bi ga oni tako protumačili...a, sigurno nisu.
Unfuckable Unfuckable 01:23 10.10.2009

Re: mislim da

Mislim da je ovo pitanje, kad bi ga tumačili kroz gore navedeni kontekst, totalno van konteksta ove emisije kao i da je totalno nezanimljivo za gledaoce iste...mislim, kad bi ga oni tako protumačili...a, sigurno nisu.


ok, da pojasnim, pošto vidim da se češkaš po glavi i spominješ kontekst : da li je pitanje bilo šokantnije od odgovora ?
Ako je pitanje problem - mogla je i da ne odgovori, ili da slaže, je li tako ?
(ali ne znam koliko bi to umanjilo činjenice, jer - pitanje je postavljeno da bi se čuo - odgovor)
Ako je odgovor problem - e, pa tu nam niko ne može pomoći - možemo da žmurimo, zapušimo uši, isključimo televizor - ali to je ono što sam naveo pod fiziologija.
Ne možeš pobeći od nje i često te prevari.

Pominjanje cele te stvari (hajde ovako da pogledamo) može da ima i neki drugi smisao, osim onog osnovnog - koje Srbija svakako treba da čuje, a sastoji se iz :
- da, dešava se da otac siluje ćerku
- da, dešava se da ćerka reši da ga prijavi, ali odustane na intervenciju majke
- da, dešava se da joj je posle toga kredibilitet kod policije potpuno urušen i da joj niko ne veruje na svaku sledeću prijavu i ne pregleda je čak
- da, dešava se da je otac još bestijalnije kažnjava posle toga, pa je i mlati, vezanu
- da, dešava se da rođeni brat te Žrtve, koji sedi u publici, kaže da "ništa o tome ne zna osim da im je ona tako pričala da je bilo"
i krucijalno :
- da, dešava se da žrtva tokom silovanja doživi orgazam, što samo predstavlja dodatni psihički lom na svo to zlostavljanje.
Đavo kad se igra - igra se, surovo je ali je istina.
Pitanje je : koliko drugih Žrtava je gledalo sve to i možda shvatilo da je to što su proživele, prošao još neko, i da nisu same u svojim lomovima, pa ako ćemo do kraja - i oko tog, nevoljnog orgazma ?
trener92 trener92 01:25 10.10.2009

Re: mislim da

margos
Ne, Coach... sa 11 je počeo da je zlostavlja, a onda je u narednim godinama rodila troje dece i preko 25 puta abortirala.
Tužno i jadno sve to - i jeste žena za psihijatrijsku i svaku drugu pomoć, a ne da bude zvezda rialitija - ali, ja verujem da su se oni na TV Pink dobro raspitali i zaštitili, tj da žena nije tretirana kao psihijatrijski bolesnik.


margos, mislim da ovde ima materijala za jednog tužioca , samo ako hoće da uradi nešto!
margos margos 01:28 10.10.2009

Re: mislim da

margos, mislim da ovde ima materijala za jednog tužioca , samo ako hoće da uradi nešto!

Ajd' da čujemo pravnike - ja ne znam... al' mislim da nema. :(
Unfuckable Unfuckable 01:36 10.10.2009

Re: mislim da

ok, mene ovo malo podseća na jednu davnu diskusiju u kojoj je i moja malenkost, onako zelena kako samo crna ume da bude - učestvovala
ovde
i ovde
selica_nena selica_nena 01:41 10.10.2009

Re: mislim da

Pitanje je : koliko drugih Žrtava je gledalo sve to i možda shvatilo da je to što su proživele, prošao još neko, i da nisu same u svojim lomovima, pa ako ćemo do kraja - i oko tog, nevoljnog orgazma ?


Čekaj, ako se stvarno želi pomoći žrtvama nasilja, zar to ne može da se uradi u nekoj drugoj formi, nego baš emisijom koja eksplicitno govori - zaradite iznošenjem svog prljavog veša?
Ne znam, ali kad se u sve to umeša novac, kao jedan od motiva za otvaranje duše, meni nešto gadno zasmrdi.
Ali ajde da gledam šire i da razumem zašto je baš u toj emisiji žena obznanila da je prošla kroz pakao. Ali zašto je za celu tu priču bitno da li je doživela orgazam dok je silovana? Šta se htelo tim pitanjem?
Da se naglasi kako ni ona nije bez krivice? Šta, kao da joj se pljusne u lice istina - eto, vidiš da si uživala? Misliš li da gledaoci razmišljaju o fiziologiji orgazma?
E to mene užasava. Ta istina za kojom T. Vojtehovska i ova emisija "tragaju".
trener92 trener92 01:46 10.10.2009

Re: mislim da

Unfuckable
ok, mene ovo malo podseća na jednu davnu diskusiju u kojoj je i moja malenkost, onako zelena kako samo crna ume da bude - učestvovala
ovde
i ovde


Ovo je divno

[b]„Stvarno ne razumem to definisanje pojma zrtve nasilja u porodici, neko te maltretira i ti ostajes i dalje sa njim, vracas mu se po hiljadu puta,a onda se to predstavlja kao nasilje u porodici i povod za dzapanje dusebriznika iz neznam kog razloga. Ne, to je ponasanje dve osobe sa problemima u karakteru, podjednako odgovorne za zivotnu situaciju u kojoj su se nasli.”
(komentar sa bloga : javni servis 48 sati – nasilje)


Nemam šta da kažem.
Što kaže margos bolje da ćutim ( sa velikim t)
Unfuckable Unfuckable 01:46 10.10.2009

Re: mislim da

Da se naglasi kako ni ona nije bez krivice? Šta, kao da joj se pljusne u lice istina - eto, vidiš da si uživala? Misliš li da gledaoci razmišljaju o fiziologiji orgazma?
E to mene užasava. Ta istina za kojom T. Vojtehovska i ova emisija "tragaju".

ne kapiram orgazam kao krivicu već , kao što rekoh - fiziologiju, jaču i moćniju od nas.
Ostale žrtve bi mogle shvatiti upravo to - da uopšte nisu krive ako im se tokom silovanja desio orgazam i da ta pojava ne umanjuje veličinu počinjenog zločina, dakle - da se orgazam tokom silovanja - dešava i da njihove krivice u tom deliktu - nema
nenad_b nenad_b 01:46 10.10.2009

Re: mislim da

- da, dešava se da otac siluje ćerku
- da, dešava se da ćerka reši da ga prijavi, ali odustane na intervenciju majke
- da, dešava se da joj je posle toga kredibilitet kod policije potpuno urušen i da joj niko ne veruje na svaku sledeću prijavu i ne pregleda je čak
- da, dešava se da je otac još bestijalnije kažnjava posle toga, pa je i mlati, vezanu
- da, dešava se da rođeni brat te Žrtve, koji sedi u publici, kaže da "ništa o tome ne zna osim da im je ona tako pričala da je bilo"
i krucijalno :
- da, dešava se da žrtva tokom silovanja doživi orgazam, što samo predstavlja dodatni psihički lom na svo to zlostavljanje.


prvo moram da ti se izvinim jer emisiju nisam gledao, već sam samo ispratio ove tekstove na tu temu...

-da, slažem se u potpunosti sa tobom da se sve ovo dešava
-da, slažem se da o ovim stvarima treba pričati
-da, slažem se da je verovatno ispoštovan pravni okvir i da su sa te strane "pinkovci" mirni i da MI sad na tu temu "tresemo praznu slamu", jer oni koji o tome treba najviše da pričaju ili čitaju neće ovo ni videti(ovde bi voleo i da se ti složiš sa mnom)
Ali da li je ovo baš pravi način da se o tome obaveštava javnost.
...i na kraju-'ajde za svoju dušu da kažem da samo bolestan čovek može da vodi ovakvu emisiju i da postavlja ovakva pitanja osobama poput ove jadnice, pa ma kakvu nadoknadu (...i mogućnost za bolji život) da im nude za uzvrat!

Unfuckable Unfuckable 01:49 10.10.2009

Re: mislim da

...i na kraju-'ajde za svoju dušu da kažem da samo bolestan čovek može da vodi ovakvu emisiju i da postavlja ovakva pitanja osobama poput ove jadnice, pa ma kakvu nadoknadu (...i mogućnost za bolji život) da im nude za uzvrat!

ne slažem se.
nenad_b nenad_b 01:53 10.10.2009

Re: mislim da

...i na kraju-'ajde za svoju dušu da kažem da samo bolestan čovek može da vodi ovakvu emisiju i da postavlja ovakva pitanja osobama poput ove jadnice, pa ma kakvu nadoknadu (...i mogućnost za bolji život) da im nude za uzvrat!

ne slažem se.



Ajd, onda mi reci za koje pare bi ti radio tu emisiju...onako, pričamo "uz kaficu"...
selica_nena selica_nena 01:56 10.10.2009

Re: mislim da

Ma kapiram ja šta je poruka žrtvama, ali sad pričam onima koji nisu žrtve, o običnim gledaocima, koji vide samo jednu ženu koja iznosi svoju groznu sudbinu na uvid javnosti u želji da osvoji pare. I mogu da zamislim da donekle saosećaju s njom, ali kad se postavi pitanje doživljavanja orgazma - 99% njih će razmišljati SAMO o tome da je ona uživala. A u tih 99% je gomila njenih poznanika, prijatelja, rodbine - svih onih ljudi koje svakodnevno sreće. I pitam da li je nužno dodavati joj i taj teret osude okoline što je "uživala"?

P.S. Ja u svašta verujem, ali da je ovo emisija humanitarnog karaktera, ne verujem.
nenad_b nenad_b 02:00 10.10.2009

Re: mislim da

Ma kapiram ja šta je poruka žrtvama, ali sad pričam onima koji nisu žrtve, o običnim gledaocima, koji vide samo jednu ženu koja iznosi svoju groznu sudbinu na uvid javnosti u želji da osvoji pare. I mogu da zamislim da donekle saosećaju s njom, ali kad se postavi pitanje doživljavanja orgazma - 99% njih će razmišljati SAMO o tome da je ona uživala. A u tih 99% je gomila njenih poznanika, prijatelja, rodbine - svih onih ljudi koje svakodnevno sreće. I pitam da li je nužno dodavati joj i taj teret osude okoline što je "uživala"?

P.S. Ja u svašta verujem, ali da je ovo emisija humanitarnog karaktera, ne verujem.


Upravo to! Mene to najviše i nervira u celoj priči. Čitam to njeno pismo i stvarno mi dodje da joj ga nabijem u grlo. Koji bre borac za ljudska prava i protivu nasilja!?
Unfuckable Unfuckable 02:08 10.10.2009

Re: mislim da

ali da je ovo emisija humanitarnog karaktera, ne verujem.

To nigde nisam ni rekao.
Ima međutim, jedna krajnje humana i - paradoksalno - dobra stvar u celom tom džezu :
Ako se dovoljno puta ponove neke istine - pa ma kakve one bile - narod (onih 99% koje pominješ) bi mogao malo da počne da mozga o tome, malo li je na ovu bedu ?
Ne sporim da druga rešenja postoje, ali meni je ok da se Srbija malko suoči sa nasiljem, posledicama pa i eto - propratnim pojavama - u jednoj od najgledanijih emisija na svim tv kanalima.
Zašto ne iskoristiti tu gledanost da joj se na vrlo eksplicitan način, pa i surov - saopšte te istine ?

Ajd, onda mi reci za koje pare bi ti radio tu emisiju...onako, pričamo "uz kaficu"

Hajde prvo da pitamo sve one lekare, policajce, advokate i sudije - koji se svakodnevno susreću sa ovakvim stvarima - za koje pare oni vole/ žele da rade taj posao koji rade, a koji uključuje i ovakva saznanja.

Ja bih ovakve stvari slušao - besplatno.
Ne zato što sam degenerisani manijak, jer mislim da nisam - već zato što se rukovodim onom starom
"Čoveče, ako želiš da saznaš - pristani na sve, ako želiš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"
topcat topcat 02:21 10.10.2009

Re: mislim da

Unfuckable

Ima međutim, jedna krajnje humana i - paradoksalno - dobra stvar u celom tom džezu :
Ako se dovoljno puta ponove neke istine - pa ma kakve one bile - narod (onih 99% koje pominješ) bi mogli malo da počnu da mozgaju o tome.

Koliko sam shvatila, u pitanju nije dokumentarac sa svjedočenjima stradalih, nego usrani tv show!
Čini mi se da će na ovaj način malo tko o nasilju početi razmišljati kao o problemu.
Kao što je već rečeno: orgazam implicira uživanje i vrlo skoro neće biti govora o nasilju nego o dvije bolesne osobe.
Osjećam gađenje i prema tom ocu i neumjesnoj voditeljici, a pomalo i prema postupku ove silovane žene - jer sve to izgovara - ne da bi pomogla osobama koje su isto proživjele, niti da bi spriječila neko novo nasilje - nego da bi dobila taj jebeni novac!
selica_nena selica_nena 02:22 10.10.2009

Re: mislim da

Ima međutim, jedna krajnje humana i - paradoksalno - dobra stvar u celom tom džezu :
Ako se dovoljno puta ponove neke istine - pa ma kakve one bile - narod (onih 99% koje pominješ) bi mogli malo da počnu da mozgaju o tome.
Ne sporim da druga rešenja postoje, ali meni je ok da se Srbija malko suoči sa nasiljem, posledicama pa i eto - propratnim pojavama - u jednoj od najgledanijih emisija na svim tv kanalima.
Zašto ne iskoristiti tu gledanost da joj se na vrlo eksplicitan način, pa i surov - saopšte te istine ?


U redu, potpuno se slažem da je krajnje vreme da ovaj narod počne da mozga. I da se suočava sa posledicama i sve je ovo u tvom citatu na mestu. Pitanje je bilo da li je potrebno dodatno joj otežavati jednim pitanjem koje nema za cilj da edukuje narod, jer da ga je imalo, valjda bi objasnili da postoji nevoljni orgazam i doveli nekog pametnog da to ovom narodu utuvi u glavu.
I mislim nešto - ima li poentu to suočavanje, ako ne postoji kazna za počinioca? Hoću da kažem, da li je novac (ako ga je uopšte bilo) dovoljna satisfakcija za žrtvu i dovoljna nagrada za voditelja koji svesno i dobrovoljno pristaje na ulogu inkvizitora?
Unfuckable Unfuckable 02:34 10.10.2009

Re: mislim da

otežavati ?
...hm
ja nekako mislim da je ta žena najgore stvari u svom životu - prošla, pa još na sve to kasnije izrodila i dece i dobila unučadi...
Možda i bez orgazma, ali - srećom - to je nisu pitali- jer (apstrahujmo malo) to pitanje bih ja, ovakav, doživeo kao besprizorno čačkanje.
Kazna za počinioca : počinioc je malo umro, a ćerka mu je otišla na grob (po sopstvenoj izjavi) da se uveri da može to da uradi. Meni dovoljno.
Žrtvi nikakav novac ne može nadoknaditi to što je doživela, ona se naplatila već samim tim što je sve to ispričala u etar, pri tom pokazujući svoje ćerke i spominjući unučad.
Život je pobedio, pa ma kako osakaćen, po neko je nešto i saznao - ko je želeo da čuje - a neko će (možda) i novce dobiti - tako ja to vidim
Inače, hajde malo i na tu naplatnu stranu da odemo - mada ne znam koliko će to ići na račun g-đe Vojtehovski (ponekad je iz milošte, dok inkvizira, nazovem Vojcekovsky - po onom Poljaku) - dakle, skoro pa pouzdano znam da Pink nije baš uredan u isplatama onih svota što zasvetle na semaforu, da budem suzdržan pa da kažem tako.
nenad_b nenad_b 02:48 10.10.2009

Re: mislim da

Ja bih ovakve stvari slušao - besplatno.
Ne zato što sam degenerisani manijak, jer mislim da nisam - već zato što se rukovodim onom starom
"Čoveče, ako želiš da saznaš - pristani na sve, ako želiš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"


Ti i ja se ne razumemo ili si počeo ko i Tanja da mi podmećeš koješta...
Lepo te pitam(ko što rekoh, onako, uz kaficu), situacija:
Studio, publika, kamere, ogroman auditorijum, Unfuckable sa papirom u rukama, sav oficijelan i jadnica na stolici:
-Da li ste doživeli orgazam dok ste imali odnos sa vašim OCEM?

...za koje pare?

Nemoj mi uvijati politički, reci-jel' nije bolesno?
selica_nena selica_nena 02:49 10.10.2009

Re: mislim da

Kazna za počinioca : počinioc je malo umro, a ćerka mu je otišla na grob (po sopstvenoj izjavi) da se uveri da može to da uradi. Meni dovoljno.


Meni nije.
Sasvim je u redu poruka žrtvama da nasilja da život mora i treba da pobedi.
A šta ćemo sa ohrabrujućom porukom počiniocima da mogu slobodno da rade to što rade i da ostanu nekažnjeni?
Unfuckable Unfuckable 02:55 10.10.2009

Re: želudac

Nemoj mi uvijati politički, reci-jel' nije bolesno?

Ne podmećem ti ništa. čak ti ni odgovorio nisam, tako da nema potrebe da gubiš živce
a i ne kapiram odakle ti komocija da mi se ovako obraćaš, ali ponoviću :
besplatno, jer znam šta pitam i šta bi publika trebalo da čuje - a to, što se ima desiti u odgovoru je priceless, pa ma kako bolelo.
Treba li titlovanje, ili si zadovoljan ?

edit :
A šta ćemo sa ohrabrujućom porukom počiniocima da mogu slobodno da rade to što rade i da ostanu nekažnjeni?

gde si videla tu poruku ?
U zahtevu majke da povuče prijavu jer im treba očeva plata, pa ostali neće imati šta da jedu ako tatko ode malo u mardelj ?
Hajde, pojasni mi malo gde si videla tu ohrabrujuću poruku počiniocima, pliz
selica_nena selica_nena 03:09 10.10.2009

Re: želudac

gde si videla tu poruku ?
U zahtevu majke da povuče prijavu jer im treba očeva plata, pa ostali neće imati šta da jedu ako tatko ode malo u mardelj ?
Hajde, pojasni mi malo gde si videla tu ohrabrujuću poruku počiniocima, pliz


O tom zahtevu majke možemo da otvorimo novi tom.
Pitam da li je tatko kažnjen? Pitam da li je ijednom rečju poručeno da se takve stvari ne smeju raditi? Nešto što bi počinioca (među gledaocima, a ima ih sigurno) naterala da se oseća kao g...?
Unfuckable Unfuckable 03:26 10.10.2009

Re: želudac

Pitam da li je tatko kažnjen? Pitam da li je ijednom rečju poručeno da se takve stvari ne smeju raditi? Nešto što bi počinioca (među gledaocima, a ima ih sigurno) naterala da se oseća kao g...?

Tatko je malo umro, rekoh već.
Kada je bila prilika da se 'apsi, i kazni - našla se tu pragmatična gospodžamajka vizionarski da spreči finansijsku katastrofu.
Što se gledalaca u studiju tiče ('ajd sad da ne idemo do svakog skromnog srpskog doma, ok?),
a i po komentarima ovde vidim, što me raduje - mislim da im je svima bilo bar...jako, jako - muka.
Pa gde ćeš bolje preventive / poruke ?
trener92 trener92 03:49 10.10.2009

Re: želudac

Pa gde ćeš bolje preventive / poruke ?

Unfuckable


Pominješ školu. Podsetio si me na ovo , sad da li ima neke veze sa ovim o čemu pričamo, I ovo je nažalost jedna od surovih istina.

To se odigralo pre godinu dve u jedom mestu u blizini.
Momak išao u školu , sve regularno, , i pred kraj godine mali ima osam ili devet kečeva , ( samo fizičko i valjda likovno su bile pozitivne). I na sednicu dolazi otac, pomenutog, nogom otvori vrata zbornice, virila je drška utoke iz pojasa, i obrati se prisutnima , možeš da pretpostaviš kojim rečima, i kaže otprilike ovako:
Ja sam vam poslao dete u školu, dovodio gfa svaki dan redovno na nastavu, kupio knjige i to što on ims toliko jedinica nije njegova ili moja greška nego vaša što ga niste naučili kako treba. To je otprilike , ne mogu da ti prenesem sve što je rečeno, naravno propraćeno gomilom psovki , udaranjem pesnicama o sto i tako dalje. Lik je inače jedan od kontraverznih lokalnih biznismena.
I na kraju , pretpostavljaš , mali je išao na popravni i prošao razred.
Svakog dana se sve više osećam poražen , a jako ne volim taj osećaj.


iris.davidovich iris.davidovich 04:15 10.10.2009

Re: mislim da

Ali ajde da gledam šire i da razumem zašto je baš u toj emisiji žena obznanila da je prošla kroz pakao. Ali zašto je za celu tu priču bitno da li je doživela orgazam dok je silovana? Šta se htelo tim pitanjem?
Da se naglasi kako ni ona nije bez krivice? Šta, kao da joj se pljusne u lice istina - eto, vidiš da si uživala? Misliš li da gledaoci razmišljaju o fiziologiji orgazma?
E to mene užasava. Ta istina za kojom T. Vojtehovska i ova emisija "tragaju


angie01 angie01 09:10 10.10.2009

Re: mislim da


ne kapiram orgazam kao krivicu već , kao što rekoh - fiziologiju, jaču i moćniju od nas.
Ostale žrtve bi mogle shvatiti upravo to - da uopšte nisu krive ako im se tokom silovanja desio orgazam i da ta pojava ne umanjuje veličinu počinjenog zločina, dakle - da se orgazam tokom silovanja - dešava i da njihove krivice u tom deliktu - nema


je l?

s tim shto se ovde ne radi o zivotinjama i fiziologiji!

sam chin nasilja je dovoljno nedopustiv da dalje recikliranje- narochito u cilju zabave- je potpuna izgubljenost kriterijuma za bilo shta shto je normalno!
mariopan mariopan 09:43 10.10.2009

Re: mislim da

margos
Ne, Coach... sa 11 je počeo da je zlostavlja, a onda je u narednim godinama rodila troje dece i preko 25 puta abortirala.
Tužno i jadno sve to - i jeste žena za psihijatrijsku i svaku drugu pomoć, a ne da bude zvezda rialitija - ali, ja verujem da su se oni na TV Pink dobro raspitali i zaštitili, tj da žena nije tretirana kao psihijatrijski bolesnik.

Stoposto.

Ta žena je toliko bila tučena u svom životu da je na sve - pa i na poniženja svake vrste- oguglala. Ovo je prvi put da svoje ponižavanje može da naplati - i to je uradila svesno. Njen problem što je na to pristala.

Naš problem bi bio da li to đubre treba da se javno emituje? I to na takav način?

Zar ne postoji drugi način da žrtve incesta saznaju da se to događa i drugima i da ima načina da se zaštite? Da treba nekome da se obrate za pomoć? Kome?

A praviti šou od tuđe nesreće meni liči kao da voditeljka pravi pitu od izmeta (božemeoprosti što psujem)...samo što bih je ja naterala da tu pitu sama pojede, za one pare koje je za tu pitu dobila - stavila bih uslov u njen ugovor , da na kraju balade sedne i ona na onu stolicu i odgovori na neka pitanja , pa ako bude istina neka zaradi svoju odvratnu platu - ako laže - nema kinte. Tek toliko da se bolje oseća dok postavlja takva pitanja nesrećnicima koje dovodi u emisiju.

FUJ.
4krofnica 4krofnica 09:59 10.10.2009

Re: mislim da

ovo sto prica mudri Unf. je bolno i istinito...nije stvar ni u pitanju ni u odgovoru vec strahota da to neko moze uopste da dozivi. tu je sav horor.
Meni je glupavo ovo pismo Vojtehovske koje je na nivou srednje skole i to ne gimnazije....
nenad_b nenad_b 10:11 10.10.2009

Re: želudac

a i ne kapiram odakle ti komocija da mi se ovako obraćaš
Treba li titlovanje, ili si zadovoljan ?


Izvini, ne znam šta mi bi(?)!
nenad_b nenad_b 10:16 10.10.2009

Re: mislim da

Meni je glupavo ovo pismo Vojtehovske koje je na nivou srednje skole i to ne gimnazije....


...i ne samo pismo, već njena pozicija je takva da šta god da uradi, osim da prizna da to radi zbog love i da je to čitava poenta priče, je glupavo i izaziva ili smeh ili revolt...
dunja73 dunja73 10:24 10.10.2009

Re: mislim da

Pominjanje cele te stvari (hajde ovako da pogledamo) može da ima i neki drugi smisao, osim onog osnovnog - koje Srbija svakako treba da čuje, a sastoji se iz :
- da, dešava se da otac siluje ćerku
- da, dešava se da ćerka reši da ga prijavi, ali odustane na intervenciju majke
- da, dešava se da joj je posle toga kredibilitet kod policije potpuno urušen i da joj niko ne veruje na svaku sledeću prijavu i ne pregleda je čak
- da, dešava se da je otac još bestijalnije kažnjava posle toga, pa je i mlati, vezanu
- da, dešava se da rođeni brat te Žrtve, koji sedi u publici, kaže da "ništa o tome ne zna osim da im je ona tako pričala da je bilo"
i krucijalno :
- da, dešava se da žrtva tokom silovanja doživi orgazam, što samo predstavlja dodatni psihički lom na svo to zlostavljanje.
Đavo kad se igra - igra se, surovo je ali je istina.
Pitanje je : koliko drugih Žrtava je gledalo sve to i možda shvatilo da je to što su proživele, prošao još neko, i da nisu same u svojim lomovima, pa ako ćemo do kraja - i oko tog, nevoljnog orgazma ?



Ne bih imala nista da dodam , ovde je sve receno .
Ovakve i slicne emisije su emitovane i ovde u Nemackoj , i mislim da to treba prikazivati , jer jedino tako se ustvari i bori protiv "ovakvih stvari" koje su na nesrecu i Boga i svih drustava nesto sto POSTOJI ,i naravno da deca o ovakvim stvarima treba da znaju da bi mogla da prenesu svojim vaspitacima , uciteljima , nastavnisima... jer jedino na taj nacin sebe mogu spasiti od strahota kao gore navedenih..

Ovo, da je grozno za cuti , jeste , nazalost ja ne vidim razlog zbog cega bi se to zabranjivalo .

Alles muss raus - sve mora napolje , sva prljavstina ma koliko mi bili konzervativni , ako mislimo na bolju i zdraviju buducnost , nista se nemojmo cuditi , cak ni tome sto ovde "novac" "navodno" igra glavnu ulogu .

angie01 angie01 10:31 10.10.2009

Re: mislim da

Ovakve i slicne emisije su emitovane i ovde u Nemackoj , i mislim da to treba prikazivati , jer jedino tako se ustvari i bori protiv "ovakvih stvari" koje su na nesrecu i Boga i svih drustava nesto sto POSTOJI ,i naravno da deca o ovakvim stvarima treba da znaju da bi mogla da prenesu svojim vaspitacima , uciteljima , nastavnisima... jer jedino na taj nacin sebe mogu spasiti od strahota kao gore navedenih..

Ovo, da je grozno za cuti , jeste , nazalost ja ne vidim razlog zbog cega bi se to zabranjivalo .


zato shto je ovo skandalozni nachin da se nechija strahota iznese u javnost- nemoralan i shalje sasvim pogreshnu poruku, jer se radi o zabavnoj emisiji , koju ljudi gledaju iz razonode, a uchesnici zaradjuju pare, kao u svakom kvizu- a to shto se toj nesrecnici dogodilo- nije zabava, izgubio se osecaj za postavku stavri.

Meni vishe deluje da je ovde uchesnica, ponovo postala zrtva, jer bez obzira shto je dobrovoljni uchesnik- ponovo je zloupotrebljena.

ovakve se sudbina javno iznose na drugachiji nachin- bezukusnom negoironijom zabavne emisije.
dunja73 dunja73 11:04 10.10.2009

Re: mislim da

ovakve se sudbina javno iznose na drugachiji nachin- bezukusnom negoironijom zabavne emisije.


Andzi , pazi ovo .Neka neko drugi napravi emisiju o "kako se pravilno drzi vinska casa" ili
"test na rak grlica materice" i stajaznam sta sve ...kao sto i postoji gro takvih emisija ..kladim se da sto je Ognjen Amidzic u onim kratkim skecevima objasnio da je imalo vise efekta nego sva muka "ovih drugih" ..Pazi ovo , i "Medo Brundo" je bolje od " Napravi mi sina pod svetlima kazina "
tako da neka baka koja gleda Pink ili mama , koja nikad nijednu decju pesmu nije naucila da izrecituje ili otpeva , sorry "Medo Brundo " je opet nesto...

Isla je neka "spanska serija " ako neko zna kako je se zvala neka napise , uglavnom , radilo se puno o "drogi" i takoto... Tek tada su neki koje ja poznajem poceli da kontaju i o dzidzi , i sto im je dete ovako-onako, i da i da se bore javno , razbili se tabui , pa da vidis ..koliko se njih skinulo i ocistilo ..Da ne bi "spanske" pa nista ..Dzaba "specijalna mesta i strucnjaci" ..

Nego , trbalo bi pokazivati kako u nekim zemljama van "demokratije" prolaze tako ti ocevi , pedofili , ono kad kamenuju i ne docekaju zakon da uzme stvar u svoje ruke .(barem ovde u Nemackoj ne bi bilo na odmet malo takve zabave )

angie01 angie01 11:11 10.10.2009

Re: mislim da

Ognjen Amidzic


jaooo, nemoj molim te,..medobrundo,...je plagijat neke cheshke pesmice i ne vidim da ima neku ulogu u bilo kakvom osveshcivanju,..amidza je deo zagadjenja!

shta sam htela da kazem,,,da je toj zeni potrebna pomoc- a ne da joj dopuste da uchestvuje u kvizu, gde ce se potsticati josh morbidarije na njenom nesrecnom suchaju- je l kapirash razliku?

ovo brate ko SF- jednog dana u nekoj svetlosnoj godini, ljudi se ludo zabavljaju nad otkrivanjem tudjih nesreca- koje u stvari treba zashtiti i pomoci im!
dunja73 dunja73 11:23 10.10.2009

Re: mislim da

ljudi se ludo zabavljaju nad otkrivanjem tudjih nesreca- koje u stvari treba zashtiti i pomoci im!

Slazem se ..
ali ,
kad ovo cujes zar ne krenes da razmisljas "kod koga saljes dete da prenoci i kakvi su roditelji (njene -njegove ) drugarice ?
Jel pustas dete da trci po Merkatoru bez " ne skidam ga s´ oka) ?
Pocinje i komsiluk da te interesuje ( ovde u Nemackoj gde god ima starih Svaba -starog kova sto cimaju muriju za svaki sum ) kriminala i bolesnika nema ili manje ih ima u odnosu na metropole ..
koje u stvari treba zashtiti i pomoci im!


Oni samo sami sebe ako imaju saznanje o istom mogu da se zastite i ovako kako sam navela --drugi da ih zastite ,a do tih DRUGIH uopste NIJE VAZNO kako informacija stize , vazno je da oni budu upuceni i da "odrade " tj da " otpevaju" cim primete , tamo gde treba (kod strucnih i policije)
angie01 angie01 11:39 10.10.2009

Re: mislim da

Oni samo sami sebe ako imaju saznanje o istom mogu da se zastite i ovako kako sam navela --drugi da ih zastite ,a do tih DRUGIH uopste NIJE VAZNO kako informacija stize , vazno je da oni budu upuceni i da "odrade " tj da " otpevaju" cim primete , tamo gde treba (kod strucnih i policije)


kako mislish nije vazno,..pa onda moze i u vidu fazona,...svaka situacija ima svoj kvalitativni oblik i izaziva odredjenu reakciku,..kada neko umre- to je tuga, kada se rodi dete-to je radost, kada je neko zlostavljan, pa josh kao dete, koje ne zna to gde da stavi i kako da preradi i savlada, pa josh od nekog, ko bi trebalo da je shtiti- to je uzas,...i tu je potrebna pomoc drushtva i policije i socijalne sluzbe, psihijatra,..ovo kao da je podsmevanje, jer ne pokazuje odgovarajuci odnos prema dogadjaju.


lavinia_amaldi lavinia_amaldi 12:19 10.10.2009

Re: mislim da

dunja73
Pominjanje cele te stvari (hajde ovako da pogledamo) može da ima i neki drugi smisao, osim onog osnovnog - koje Srbija svakako treba da čuje, a sastoji se iz :
- da, dešava se da otac siluje ćerku
- da, dešava se da ćerka reši da ga prijavi, ali odustane na intervenciju majke
- da, dešava se da joj je posle toga kredibilitet kod policije potpuno urušen i da joj niko ne veruje na svaku sledeću prijavu i ne pregleda je čak
- da, dešava se da je otac još bestijalnije kažnjava posle toga, pa je i mlati, vezanu
- da, dešava se da rođeni brat te Žrtve, koji sedi u publici, kaže da "ništa o tome ne zna osim da im je ona tako pričala da je bilo"
i krucijalno :
- da, dešava se da žrtva tokom silovanja doživi orgazam, što samo predstavlja dodatni psihički lom na svo to zlostavljanje.
Đavo kad se igra - igra se, surovo je ali je istina.
Pitanje je : koliko drugih Žrtava je gledalo sve to i možda shvatilo da je to što su proživele, prošao još neko, i da nisu same u svojim lomovima, pa ako ćemo do kraja - i oko tog, nevoljnog orgazma ?

Ne bih imala nista da dodam , ovde je sve receno .
Ovakve i slicne emisije su emitovane i ovde u Nemackoj , i mislim da to treba prikazivati , jer jedino tako se ustvari i bori protiv "ovakvih stvari" koje su na nesrecu i Boga i svih drustava nesto sto POSTOJI ,i naravno da deca o ovakvim stvarima treba da znaju da bi mogla da prenesu svojim vaspitacima , uciteljima , nastavnisima... jer jedino na taj nacin sebe mogu spasiti od strahota kao gore navedenih..

Ovo, da je grozno za cuti , jeste , nazalost ja ne vidim razlog zbog cega bi se to zabranjivalo .

Alles muss raus - sve mora napolje , sva prljavstina ma koliko mi bili konzervativni , ako mislimo na bolju i zdraviju buducnost , nista se nemojmo cuditi , cak ni tome sto ovde "novac" "navodno" igra glavnu ulogu .


Dunjo, preporuka ko vrata.


Ne zivim vec dugo u Srbiji, tako da emisiju nisam gledala (ne znam u kojem terminu se emituje, nadam se ne u nekom udarnom vec u kasnim satima). Na osnovu ovog teksta i komentara cudim se da cu ovo da napisem ali napisacu..
Emisija se zove Trenutak istine, osoba je u studio dosla dobrovoljno, voditeljka je nesto pitala, ona odgovorila.
Ne vidim problem.

Inace prica je teska i mucna. Bas za 'puke'.
Na zalost ni prva ni poslednja. Samo sto smo za ovu eto saznali pa se 'sablaznili', kao nismo imali pojma da se i to desava.

Na stranu sto orgazam koliko mi je poznato (?), moze da se dozivi nevoljno (cisto zbog fizickog podrazaja), ne zna se da li je ona (psihicki) "uzivala" u tome ili ne, u oba slucaja jeste zrtva. Zrtva silovanja.

Ono sto mene zacudi u ovakvim pricama (cuje se za slicne slucajeve nesto cesto u poslednje vreme) je to - kako je moguce da tako nesto traje GODINAMA, da ne kazem decenijama, i da se na to toliko dugo ne reaguje drugacije.
angie01 angie01 12:32 10.10.2009

Re: mislim da

Samo sto smo za ovu eto saznali pa se 'sablaznili', kao nismo imali pojma da se i to desava.


sablaznili smo se na nachin na koji je "istina" izashla u javnost, a ne na to da TREBA da izadje u javnost!

to, uzivanje i podrivanje najnozih strasti, a putem javnog glaslia u terminima, gde to gledaju i deca- je za Sopermoda!

(nishta drugachije- ni da se daje u kasnim satima- jer je potpuno bolesno! To shto je ta zena pristala na tako neshto, pokazuje samo stepen njenog ochajanja, a i nisam bash sigurna, da li je sposobna da proceni, da li je to ok ili ne- shto ne daje opravdanje onima, koji se nalaze u organizaciji emisije ZABAVNOG karaktera!)
dunja73 dunja73 12:44 10.10.2009

Re: mislim da

sablaznili smo se na nachin na koji je "istina" izashla u javnost,


Pazi Andzi , znam da nije paralela stoposto ,ali..
Jesi li ti , ako si sa narodom u kontaktu tamo u Americi cula (od nasih starih gastosa)
kad se zgranjavaju na onaj "osmeh americki-cuveni" ?
Ili, ovde ja sam x puta cula kao se volitelji "keslaju , klebere ,osmehuju ,podsmehuju "dok naprimer prenose informaciju da je avion pao i sto mrtvih (primer samo) ..

(nishta drugachije- ni da se daje u kasnim satima

komm, ja nisam gledala niti imam Pink , jel neko napisao da ima broj 16 negde u uglu...
angie01 angie01 12:51 10.10.2009

Re: mislim da

kontaktu tamo u Americi cula


ma kakve to veze ima, Dunja?

ima svashta na raznim programima- ovo je preshlo granicu normalnog vishe puta!!!!

ne, nema nikakvu oznaku,..barem ja nisam primetila, a gledala sam par puta po 5 minuta, negde u sredini, dok vrtim kanale- duze je nemoguce izdrzati- ako nisi mazohista.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:00 10.10.2009

Re: mislim da

unfuck


Stoji to da je ljudska priroda nepredvidiva ali nema to veze sa djavolom i ostalim natprirodnim bicima, za to u nauci postoje objasnjenja kako i zasto se to desava. Ovo je isto kao i pitati nekoga ko je izbegao ubijanje: da li ste prizeljkivali da vas zakolju, na koji noz ste mislili i gde ste mislili da je najpogodnije mesto? Nije pitanje da li takvi osecaji postoje ili ne, vec da su to intimne traume o kojima pogodjena osoba prica sa svojim psihologom ili psihijatrom, koji je obucen da zna kako se postavljaju takva pitanja i koji ih postavlja ne iz radoznalosti vec da bi pomogao da se ta osoba oslobodi trauma. Ovo je cisto streljanje pitanjima koja se ne bi usudio da postavi ni sam Freud. Ono sto nije intimno jeste samo nasilje o kom drustvo mora da zna, a mora da zna izmedju ostalog da bi pogodjena osoba dobila sansu da joj se pomogne. Ali posle ovakvih emisija slabo ce ko misliti na nasilje, niti je to i razlog siroj publici da ih gleda. Na ovakav nacin se pogodjena osoba postavlja kao strana i druga, sa kojom vecina nece zeleti da se identifikuje. Ako jos potvrdno odgovori na neka od ovih gadnih pitanja eto ti zakljucka kako je to neka cudna zena koja je i sama kriva za to sto joj se desava. Pada mi na pamet Natascha Kampusch i novine Kronen Zeitung koje su svojim izvestavanjem kod javnosti pojacavale vec ionako probudjeni bolesni voajerizam, a jel ga volela, jel joj zao sto se ubio, hoce li se vratiti u kucu, a gde je silovao, etc.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 14:22 10.10.2009

Re: mislim da

Neues aus der Nachbarschaft
unfuck
Ali posle ovakvih emisija slabo ce ko misliti na nasilje, niti je to i razlog siroj publici da ih gleda. Na ovakav nacin se pogodjena osoba postavlja kao strana i druga, sa kojom vecina nece zeleti da se identifikuje. Ako jos potvrdno odgovori na neka od ovih gadnih pitanja eto ti zakljucka kako je to neka cudna zena koja je i sama kriva za to sto joj se desava.

meni je ovo sasvim izvrnuti nacin razmisljanja. uopste ne mogu da povezem iznesenu cinjenicu sa nekom pricom o krivici i saucesnistvu u sopstvenom zlostavljanju. kvaka 22.

mislim cak i da jeste tako zar to samo ne govori o tome koliko ljudsko bice moze da se poremeti i ne dodaje li to tragediji a ne necem drugom????
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 14:28 10.10.2009

Re: mislim da

angie01
sablaznili smo se na nachin na koji je "istina" izashla u javnost, a ne na to da TREBA da izadje u javnost!

to, uzivanje i podrivanje najnozih strasti, a putem javnog glaslia u terminima, gde to gledaju i deca- je za Sopermoda!

(nishta drugachije- ni da se daje u kasnim satima- jer je potpuno bolesno! To shto je ta zena pristala na tako neshto, pokazuje samo stepen njenog ochajanja, a i nisam bash sigurna, da li je sposobna da proceni, da li je to ok ili ne- shto ne daje opravdanje onima, koji se nalaze u organizaciji emisije ZABAVNOG karaktera!)

angie, ako su roditelji normalni i deca ce biti - ne vidim razloga za strah.
drugo ako se slazemo da treba da izadje u javnost onda ne vidim da je ovakav nacin po difoltu pogresan.
al to sam vec rekla gore, jel.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:11 10.10.2009

Re: mislim da

meni je ovo sasvim izvrnuti nacin razmisljanja. uopste ne mogu da povezem iznesenu cinjenicu sa nekom pricom o krivici i saucesnistvu u sopstvenom zlostavljanju. kvaka 22.

mislim cak i da jeste tako zar to samo ne govori o tome koliko ljudsko bice moze da se poremeti i ne dodaje li to tragediji a ne necem drugom????


Nije u pitanju sta ce ta osoba misliti o svojoj krivici nego kako ce joj se ta krivica kroz ovakva pitanja upisati. A da li ce se neko ljudsko bice poremetiti posle 50 abortusa i dugogodisnjeg silovanja mislim da je pogresno postavljeno pitanje.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 16:09 10.10.2009

Re: mislim da

Neues aus der Nachbarschaft
Nije u pitanju sta ce ta osoba misliti o svojoj krivici nego kako ce joj se ta krivica kroz ovakva pitanja upisati. A da li ce se neko ljudsko bice poremetiti posle 50 abortusa i dugogodisnjeg silovanja mislim da je pogresno postavljeno pitanje.
upisati gde??
i ovo nije bilo moje pitanje vec konstatacija - reakcija na izrecenu istinu o dogadjaju (u formi retorickog pitanja valjda je to bilo jasno)

ps. da ne bude ovo k'o prica gluvih telefona, ja nigde i nisam postavila pitanje o tome da li osoba u emisiji misli ovo ili ono o svojoj ev. krivici i saucesnistvu - vec su tu njenu krivicu i saucesnistvo potencirali kao mogucnost ovi komentatori sto su se sablaznili ne znam da li vise pitanjem ili njenim odgovorom.

znaci kakva krivica ili saucesnistvo zrtve se moze izvesti kao zakljucak iz cinjenice da je ista pri silovanju dozivljavala orgazam?
angie01 angie01 16:46 10.10.2009

Re: mislim da

ako su roditelji normalni i deca ce biti - ne vidim razloga za strah.





drugo ako se slazemo da treba da izadje u javnost onda ne vidim da je ovakav nacin po difoltu pogresan.


p jeste- jer zloupotrebljava nasilje na najperverzniji nachin- u zabavne svrhe!

ako je to ok, gde je onda crta za bil shta drugo,.ajde onda i o drugim stvarima, koje zu za krivichno gojenje i lechenje da uvrstimo u zabavu miliona.
angie01 angie01 17:54 10.10.2009

Re: mislim da

mi se da će na ovaj način malo tko


e, topcat, da se i sa tobom slozim!
trener92 trener92 18:01 10.10.2009

Re: mislim da

Na zalost ni prva ni poslednja. Samo sto smo za ovu eto saznali pa se 'sablaznili', kao nismo imali pojma da se i to desava.

lavinia_amaldi


Nije pitanje da li smo se sablaznili, jer nismo znali da se i to dežava, i nije pitanje , nego gde , i kako se o tome pričalo i zbog toga sam i napisao ovakav blog. .To je tema za potpuno drugaćiju diskusiju , sa strućnjacima iz oblasti nkoji bi objasnili žirokom auditorijumu takvu pojavu . Pričamo o silovanju, zlostavljanju deteta,incestu , a to nije tema za Vojtehovsku i emisije sličnog tipa.Bar ja tako mislim i ne mislim da sam pogrešio
trener92 trener92 18:09 10.10.2009

Re: mislim da

znaci kakva krivica ili saucesnistvo zrtve se moze izvesti kao zakljucak iz cinjenice da je ista pri silovanju dozivljavala orgazam?


Mislim da je pogrešno, shvaćena , još u komentarima od noćas jedan sličan komentar. Samo da ponovim , ovde nije u pitanju da li je neko dožeiveo orgazam pri tom samom ćinu, i mislim da je sasvim pogrešno krenula diskusija u jednom momentu i noćas. Treba imati u vidu o čemu sam napisao gore u tekstu, a i u nekoliko komentara , i u prethodnom odgovoru na tvoj komentar.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 18:44 10.10.2009

Re: mislim da

angie01
ako su roditelji normalni i deca ce biti - ne vidim razloga za strah.
drugo ako se slazemo da treba da izadje u javnost onda ne vidim da je ovakav nacin po difoltu pogresan.
p jeste- jer zloupotrebljava nasilje na najperverzniji nachin- u zabavne svrhe!

ako je to ok, gde je onda crta za bil shta drugo,.ajde onda i o drugim stvarima, koje zu za krivichno gojenje i lechenje da uvrstimo u zabavu miliona.

pa mozda ta emisija iako "zabavna" ima i neku edukativnu komponentu (zasto ljudi vole da citaju recimo istorijske romane ili da gledaju dokumentarne filmove)
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 18:57 10.10.2009

Re: mislim da

trener92
znaci kakva krivica ili saucesnistvo zrtve se moze izvesti kao zakljucak iz cinjenice da je ista pri silovanju dozivljavala orgazam?


Mislim da je pogrešno, shvaćena , još u komentarima od noćas jedan sličan komentar. Samo da ponovim , ovde nije u pitanju da li je neko dožeiveo orgazam pri tom samom ćinu, i mislim da je sasvim pogrešno krenula diskusija u jednom momentu i noćas. Treba imati u vidu o čemu sam napisao gore u tekstu, a i u nekoliko komentara , i u prethodnom odgovoru na tvoj komentar.
i ja sam upravo na to reagovala (na taj deo diskusije), drago mi je da ste to ispravno primetili.
pozdrav
shumska shumska 19:10 10.10.2009

Re: mislim da

da se i sa tobom slozim!

e angie, i ja da prijavim kako sam ti lupala preporuke u ovom slučaju iako si mi brisala moje prve komentare na blogu uopšte ( a kod tebe (kao debitantu, je l')
angie01 angie01 19:24 10.10.2009

Re: mislim da

pa mozda ta emisija iako "zabavna" ima i neku edukativnu komponentu (zasto ljudi vole da citaju recimo istorijske romane ili da gledaju dokumentarne filmove)



Unfuckable Unfuckable 19:28 10.10.2009

Re: mislim da

au, pa evo omraženih preporuka !
Pa gde baš u slučaju stručnjakinje za analizu svega živog, sa posebnim osvrtom na grupe za podršku i brojanje preporuka
Mada, zanimljivo : ne videh da se i na ovom blogu žali na preporuke, što nalazim da je krajnje dosledno.
angie01 angie01 19:29 10.10.2009

Re: mislim da

(kao debitantu, je l')


je l', pa cesh sad to svaki put kada mi se obratish da ponovish- a lepo smo se razjasnili, zar ne?

i jos neshto, kad prvi put dodjesh kod neko u goste, valjda si pristojan, pogledash malo levo, desno, da vidish s kim imash za posla i koji su obichaji, a ne sa vrata pljuckash i grebesh.

pri tome- nikakv problem nije da kazesh shta imash- ma kako to drugachije bilo od toga shto ja zastupam.

je l smo sad konachno zavrshili s tim?

za preporuke hvala,..mada su vec dugo izgubile svoju pravu svrhu i vishe sluze za podrshku u prepucavanju.
angie01 angie01 19:39 10.10.2009

Re: mislim da

Pa gde baš u slučaju stručnjakinje za analizu svega živog, sa posebnim osvrtom na grupe za podršku i brojanje preporuka


je l ovo meni?

a pa druze unf, je l ovo neki nochekivani napad skromnosti- ne znam samo kako moze pored tebe bilo ko da bude veci struchnjak za bilo shta?!!!!

mada vidim, uveo si i kategoriju ispravljaja tudjeg mishljenja, pepoznavanja skrivenih namera sa teranjem sa bloga,..jebg- ko ce s tobom sada, kada si toliko napredovao?

eee, shta to pecanje uchini od choveka!

a to za preporuke je ko mala deca!
il' josh bolje, ko ovi sa stadiona, shto je neko nekog gore i odvratnije pljun'o, to vishe odushevljenog kliktanja!


Unfuckable Unfuckable 19:51 10.10.2009

Re: mislim da

pa nisam primetio da se uobičajeno buniš za preporuke, samo to mi baš onako... simpatično, pošto ih obično pažljivo prebrojiš pa na osnovu toga prišiješ svoje teoreme o kompanjonima, čoporu i podršci, a ovde u 500 komentara koje si postavila to nisam primetio, pa rek'o...da nije ono najgore - inače ne kapiram razlog za šizenje i vređanje, ali ok samo rokaj
angie01 angie01 20:02 10.10.2009

Re: mislim da

pa nisam primetio da se uobičajeno buniš za preporuke,


pa eno, malo sam editovala komentar!

nebunim se ja i za shta drugo, sem za podrshku uvredljivim i ruznim komentarima, a to si valjda isto sabro "oshtrooki":)))), a i ovo o grupi je veoma smeshno da sada negirah- kada ti se dopada, a veoma ti smetalo, kada nije.

500 ili ne, je l problem,....ne komentarishesh to na svojim blogovima, il slichnim, gde u krug sve jedni isti komenatori, vec davno zaboravili od chega su krenuli- onda je ok?

eto, malo svratila kod koucha, pa i ostala, ako to tebe bash nervira- shta cu!


pa rek'o...da nije ono najgore - inače ne kapiram razlog za šizenje i vređanje, ali ok samo rokaj


pa ja ne kapiram shta si ti 'teo s tvojim shizenjem i vredjanjem,..i to ne samo sada, vidim imash novi manir,..napadash ljude, premeshtash, revidirash,ko da si gazda od bloga..chudni neki preobrazaj- al dobro, ti valjda znash zashto!
topcat topcat 20:19 10.10.2009

Re: mislim da

Ajde, ajde...šta ste se počupali...

Ja sam neki dan Peđi lupila preporuku na komentar - dešava se da se i nesloživi slože oko pojedinih pitanja.
Unfuckable Unfuckable 20:23 10.10.2009

Re: mislim da

pa, jednostavno je : ja ne šizim jer mi nije tak'a priroda (za razliku, je l' te...) i nemam običaj da seruckam ljudima po glavi i da mi bloger bude bitniji od teme, te da im non -stop ukazujem nešto, malo me mrzi sve to, a i neproduktivno (dokazano) - dakle, samo mi je jako simpatičan taj tvoj slučajni propust u doslednosti brojanja preporuka, a vidim da čim ti na to neko ukaže odmah mu sleduje jedno desetak dijagnoza, što sasvim dovoljno govori i o napadanju i o premeštanju (ma šta to značilo) i o revidiranju (ovo mi je najslađe, jer tako golootočki zvuči, pa mi se nekako - uklapa) ...
a za gazdu od bloga - e pa to najbolje Supermoda ili Uredništvo da pitaš, ti sigurno jako dobro znaš - svakako mnogo bolje od drugih - kako idu sve te stvari tamo i koliko su oni sposobni ili ne - tj da li im treba gazda ili ne, tako da : giv mi a brejk, pliz sa tom retorikom i obrati se onima u čiju inteligenciju izgleda sumnjaš
Btw, što se napredovanja tiče - ni tebi loše ne ide : najzad jedan komentar bez slovnih grešaka, malo li je ?

I još nešto : mislim da je trenerova tema sasvim ok i vrlo provokativna, ima zaista dobrih komentara i dobrih novootvorenih tema.
Zbog svega toga više neću odgovarati na komentare koji se tiču ove male diskusije, a ti strpljivo sačekaj da se negde drugde stvori "gomila" pa da se, po svom starom običaju - priključiš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:37 10.10.2009

Re: mislim da

topcat
Ja sam neki dan Peđi lupila preporuku na komentar - dešava se da se i nesloživi slože oko pojedinih pitanja.

Мени?!?!
Не верујем ти...

angie01 angie01 20:39 10.10.2009

Re: mislim da

ja ne šizim jer mi nije tak'a priroda (za razliku, je l' te...)


a gde sam ja to shiZela?

ti dosho i, ajd, pa sad drugi shizi???!

i nemam običaj da seruckam ljudima po glavi i da im non -stop ukazujem nešto, malo me mrzi sve to


ma hajde- a ne kapiram onda kako nemash isti metod posmatranja i na sebe?

ja obichno kazem svoje mishljenje nechemu, a ti konkretno napadash nekog odredjenog!

edit:
a sad si josh prepravio svoj komentar, da ti je vaznija tema od blogera:))))- pa ti uvek blogera i napadash, kad napadash, a sad ti izgleda sujeta proradila:))))

a preporuke ne treba da brojim- one su najzeshce na pljuvachkim blogovima, gde prshti od fajta, kao shto rekoh, samo sam komentarisala pojavu, da ih ima najvishe, tamo gde se najstrashnije vredja,...al to tebi sada ne smeta, kao shto ti je smetalo ranije- kada je neka druga grupa bila u igri- zar to nije primer prave doslednosti
..a ja sam se i tada isto postavljala prema toj pojavi, kao i sada.

e to za greshke,..ma hvala za malicioznu opasku,..ja hiljadu puta vec rekla, kako sam losha tipkachica- slabo priuchena- ako je to neshto straaashno bitno!

to za "gomila" da sachekam da se prikljuchim- pojma nemam shta si 'teo, a za trenerov blog si mogao i drugachije da brinesh.
topcat topcat 20:47 10.10.2009

Re: mislim da

Predrag Brajovic

Мени?!?!


Heh...nisam se do te mjere amerikanizirala da Profesore zovem po imenu. ; )))

trener92 trener92 21:36 10.10.2009

Re: mislim da

lavinia_amaldi

i ja sam upravo na to reagovala (na taj deo diskusije), drago mi je da ste to ispravno primetili.
pozdrav


Razumeo sam potpuno tvoje komentare i reakcuju , hvala ti. Drago mi je da se razumemo.
Iako razumem i takve reakcije .
trener92 trener92 21:41 10.10.2009

Re: mislim da

topcat
Ajde, ajde...šta ste se počupali...

Ja sam neki dan Peđi lupila preporuku na komentar - dešava se da se i nesloživi slože oko pojedinih pitanja.


Priznajem i ja sam, ali mnogo davno , priznajem eto.
shumska shumska 22:12 10.10.2009

Re: mislim da

volim da rizikujem.
a volim i da ispadnem budala kad rizikujem, slaže mi se uz temperament
(btw, nikada se to nije razjasnilo, al ajd sad, nebitno...)
i vishe sluze za podrshku u prepucavanju.

nikada, bar meni.
trener92 trener92 10:46 11.10.2009

Re: mislim da

Ovo, da je grozno za cuti , jeste , nazalost ja ne vidim razlog zbog cega bi se to zabranjivalo .

Alles muss raus - sve mora napolje , sva prljavstina ma koliko mi bili konzervativni , ako mislimo na bolju i zdraviju buducnost , nista se nemojmo cuditi , cak ni tome sto ovde "novac" "navodno" igra glavnu ulogu .

dunja73

Dunja hvala ti za komentar,čini mie se da se nismo razumeli .Ne čudi se niko što i novac navodno igra glavnu ulogu, jer to i jeste ,ali da li je baš sve na prodaju! angie je odgovorila što i ja mislim
trener92 trener92 10:52 11.10.2009

Re: mislim da

Neues aus der Nachbarschaft

Hvala za komentar.
I ja sam pretpostavio, u jednom od komentara,
da ukoliko se dozvoli ili prođe preko ovoga što se dogodilo u pomenutoj emisiji ,da možemo očekivati svašta " u neko dogledno vreme, jer ko će posle ovoga da gde je tu je granica. Reč je o emisiji zabavnog karaktera, a šta je tu zabavno, zaista mi nije jasno!
Inner Party Inner Party 00:41 10.10.2009

Nazovite me ...

„Da li ste ikada doživeli orgazam tokom seksualnog odnosa sa vašim ocem?”



.... bolesnikom, ali:



Nadrealno! Treba imati ... za tako nesto na TV.
ivana23 ivana23 00:43 10.10.2009

Sablaznjujuce!

Zalosno je sta sve ljudi nisu u stanju da urade radi novca.
Da prodaju sebe, fizicki i moralno.
Medjutim, gosca nije dovedena u zabludu, svesno je pristala na takva pitanja.

mirelarado mirelarado 00:50 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

Мој коментар на вест, коју је поставио Мрдакс, да не понављам.
trener92 trener92 01:09 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

ivana23
Zalosno je sta sve ljudi nisu u stanju da urade radi novca.
Da prodaju sebe, fizicki i moralno.
Medjutim, gosca nije dovedena u zabludu, svesno je pristala na takva pitanja.


Evo da citiram :

"Rade Veljanovski, profesor Fakulteta političkih nauka i jedan od tvoraca Zakona o radiodifuziji, kaže da se pomenuto pitanje direktno kosi i sa Zakonom o radiodifuziji i sa Zakonom o javnom informisanju.
- To je nedopustiva promocija ličnih nesreća, čak i uz saglasnost osobe koja se ispituje. RRA treba da reaguje jer se krše odredbe Zakona o radiodifuziji koje se tiču psihofizičkog razvoja dece. Takođe, to je promovisanje nasilnog ponašanja, jer se spornim pitanjem implicira da je, možda, žrtva nasilja i uživala. Nasilje se mora ozbiljno istraživati, a ne eksplicitno predstavljati bez ikakvih ograda. Treba da shvatimo da nije sve na prodaju - kaže"

Mislim da je ovo dovoljno dobar odgovor i da se neki tužilac pozabavi malo ovim.
trener92 trener92 01:14 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

mirelarado
Мој коментар на вест, коју је поставио Мрдакс, да не понављам.


Sad sam video , ali neka ostane ono što sam citirao, jer nikako ne mogu da prihvatim ono da je neko pristao dobrovoljno, pa ljudi će pristati na svašta da bi zaradili pare, ali mislim da ne može baš svašta da se radi, bar ne neko kao što je novinar i mediji, postoje neki kodeksi, postoje neka pravila ponašanja , ako već nemaju skrupula.
mirelarado mirelarado 01:22 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

trener92
Sad sam video , ali neka ostane ono što sam citirao, jer nikako ne mogu da prihvatim ono da je neko pristao dobrovoljno, pa ljudi će pristati na svašta da bi zaradili pare, ali mislim da ne može baš svašta da se radi, bar ne neko kao što je novinar i mediji, postoje neki kodeksi, postoje neka pravila ponašanja , ako već nemaju skrupula.


Исти цитат сам и ја издвојила горе у првом коментару, испод Топкет. Ако су прекршени ти закони, то је посао за Тужилаштво.
Inner Party Inner Party 02:23 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

trener92
jer nikako ne mogu da prihvatim ono da je neko pristao dobrovoljno, pa ljudi će pristati na svašta da bi zaradili pare, ali mislim da ne može baš svašta da se radi, bar ne neko kao što je novinar i mediji, postoje neki kodeksi, postoje neka pravila ponašanja , ako već nemaju skrupula.


Hm. Nisi u pravu.
Ovo je neko drugo vreme ...

Rejtinzi stavljaju hleb na sto gospodje Tanje, ne skrupule i kodeksi.
trener92 trener92 03:04 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

Inner Party
trener92
jer nikako ne mogu da prihvatim ono da je neko pristao dobrovoljno, pa ljudi će pristati na svašta da bi zaradili pare, ali mislim da ne može baš svašta da se radi, bar ne neko kao što je novinar i mediji, postoje neki kodeksi, postoje neka pravila ponašanja , ako već nemaju skrupula.


Hm. Nisi u pravu.
Ovo je neko drugo vreme ...

Rejtinzi stavljaju hleb na sto gospodje Tanje, ne skrupule i kodeksi.


MOžda sve vidim mnogo dramatičnije nego što izgleda, nisam siguran, a kad pominješ rejting da li si pročitao vest

Brazilski TV voditelj naručivao ubojstva da bi povećao gledanost
4krofnica 4krofnica 10:02 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

da, on je optuzen za te radnje, sto znaci da naslov ne stoji, covek nije proglasen krivim.
trener92 trener92 17:33 10.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

4krofnica
da, on je optuzen za te radnje, sto znaci da naslov ne stoji, covek nije proglasen krivim.


Da , optužen, samo sam citirao naslov iz novina, vidi se kada se otvori link .
4krofnica 4krofnica 00:29 11.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

naravno, sve kristalno jasno...
trener92 trener92 10:55 11.10.2009

Re: Sablaznjujuce!

ivana23
Zalosno je sta sve ljudi nisu u stanju da urade radi novca.
Da prodaju sebe, fizicki i moralno.
Medjutim, gosca nije dovedena u zabludu, svesno je pristala na takva pitanja.



Ivana nije sporno, da nije dovedena u zabludu, već o nečemu o čemu smo ovde dosta napisali.
markonio92 markonio92 00:45 10.10.2009

0

Ma...
trener92 trener92 03:59 10.10.2009

Re: 0

markonio92
Ma...


Ja sam imao odmah ovakav utisak ,
selica_nena selica_nena 00:54 10.10.2009

Ma, bre,

šta se, u stvari, želi postići tom emisijom? Gledanost, novac, dokaz da su ljudi u stanju i rođeno g.... da pojedu, ako će to snimati TV kamere?
S druge strane, voditeljka se postavlja kao vrhovno božanstvo koje se povremeno sablazni i izrekne ukor, i to je, valjda, sasvim dovoljno da se uzdigne iznad kala u kom se dobrovoljni učesnici valjaju.
Ej, kad vidim onaj krug sa brojkom, lepo mi pozli. Čuj, nije preporučljivo za gledanje mlađima od 16 godina?! Pa to nije preporučljivo za gledanje ni onima čija je profesija bavljenje psihičkim poremećajima.
Strašno je u šta se medijski prostor Srbije pretvorio.
markonio92 markonio92 00:58 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
ljudi u stanju i rođeno g.... da pojedu, ako će to snimati TV kamere?

Što je najgore, to bi bilo manje dno nego ovo što se desilo..
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:01 10.10.2009

Re: Ma, bre,

dobro veče ministre!



a sada ćemo nešto za naciju! - kaže ona....
ivana23 ivana23 01:03 10.10.2009

Re: Ma, bre,

selica_nena
šta se, u stvari, želi postići tom emisijom? Gledanost, novac, dokaz da su ljudi u stanju i rođeno g.... da pojedu, ako će to snimati TV kamere?

Novac, a ne kamere. Veliki novac!
ivana23 ivana23 01:07 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Exitus Letalis

Hajde da ostanemo kod teme ovog posta.
Nisu sada na tapetu Velja i Ceca... ovu emisiju o kojoj je rec nije izmislio Pink.

edit:

TRENUTAK ISTINE je licencirani show (“The Moment Of Thruth” ©ShineReville), koji se uspešno proizvodi i emituje u još 23 zemlje uključujući SAD, Španiju, Brazil, Nemačku, Francusku, Italiju i Veliku Britaniju.

Izvor
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:10 10.10.2009

Re: Ma, bre,

ivana23
Exitus Letalis

Hajde da ostanemo kod teme ovog posta.
Nisu sada na tapetu Velja i Ceca... ovu emisiju o kojoj je rec nije izmislio Pink.

pa?
sve je to pink.
izmislili neprijatelji?
jel mora sve što ne valja da se prihvati?
znamo da je glupost univerzalna.

selica_nena selica_nena 01:11 10.10.2009

Re: Ma, bre,

Što je najgore, to bi bilo manje dno nego ovo što se desilo..

Sad razmišljam o tome. Šta je sledeće? Čoveče, taman kad pomislim da je televizija dotakla dno, oni me zaprepaste koliko daleko mogu da odu. Sad sam pročitala ono pismo T. Vojtehovski i ne mogu da dođem sebi od tolike količine zla.
To je ono što me najviše plaši - da oni koji imaju moć (u ovom slučaju medijsku) potpuno zamene teze i sopstvene frustracije i neiskazano zlo predstavljaju kao pojam vrline i dobronamernosti. I što je još gore - to im prolazi.
selica_nena selica_nena 01:14 10.10.2009

Re: Ma, bre,

TRENUTAK ISTINE je licencirani show (“The Moment Of Thruth” ©ShineReville), koji se uspešno proizvodi i emituje u još 23 zemlje uključujući SAD, Španiju, Brazil, Nemačku, Francusku, Italiju i Veliku Britaniju.


I to je dovoljna garancija kvaliteta? O tome pričamo, bre! Zašto se samo zlo i glupost tako dobro primaju kod nas?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana