05.oktobar dan za ponos !

Branislav Kovačević Cole RSS / 05.10.2009. u 08:53

 

HVALA GRADJANIMA SRBIJE KOJI SU DOVELI DO 05.OKTOBRA, HVALA GRADJANIMA SRBIJE KOJI SU BILI I BORILI SE SVIH ONIH DANA NA ULICAMA I PO TRGOVIMA SRBIJE.

PETI OKTOBAR
PETI OKTOBAR
 

 

 

Atačmenti



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:04 05.10.2009

i hvala političarima

što ništa nisu ispunili od svojih obećanja.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:34 05.10.2009

Re: i hvala političarima

Srđan Mitrović
što ništa nisu ispunili od svojih obećanja.


da nije bas nista uradjeno, ne bih se slozio...ali da je moglo sve drugacije i daleko bolje, svakako!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:46 05.10.2009

Re: i hvala političarima

da nije bas nista uradjeno

nije da nije, ali posle 9 godina moglo je ipak još MNOGO više. čak nam ni vize nisu ukinute.
albicilla albicilla 12:22 05.10.2009

Re: i hvala političarima

nije da nije, ali posle 9 godina moglo je ipak još MNOGO više


moglo????

MORALO!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:31 05.10.2009

Re: i hvala političarima

MORALO!

slažem se.
doriangrey87 doriangrey87 09:12 05.10.2009

Hvala

I onima koji su nastavili da se i dan danas bore po tim istim trgovima i ulicama.


EDIT: "Branislav Kovačević Cole, predsednik Koalicije za Šumadiju, nije ostao u politici, već se u Kragujevcu bavi kulturom." Sad naleteh na ovo, u tekstu o liderima nekadasnjeg DOSa.

Link
mariopan mariopan 09:35 05.10.2009

Re: Hvala

Samokažnjavanje
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:35 05.10.2009

Re: Hvala

doriangrey87
I onima koji su nastavili da se i dan danas bore po tim istim trgovima i ulicama.


Sve je manje energije u toj borbi.,.ali i sve manje dobrih ideja,,,
duchesse duchesse 09:49 05.10.2009

Re: Hvala

Nema na čemu, i drugi put!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:29 05.10.2009

Re: Hvala

doriangrey87
I onima koji su nastavili da se i dan danas bore po tim istim trgovima i ulicama.


EDIT: "Branislav Kovačević Cole, predsednik Koalicije za Šumadiju, nije ostao u politici, već se u Kragujevcu bavi kulturom." Sad naleteh na ovo, u tekstu o liderima nekadasnjeg DOSa.

Link



Jedini kontinuitet je paljenje sveca.
noboole noboole 09:55 05.10.2009

HA-HA

Samo napred.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:10 05.10.2009

Cole

Za mene je to i dalje najsrecnij dan u zivotu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:22 05.10.2009

Re: Cole

Aleksandar Stosic
Za mene je to i dalje najsrecnij dan u zivotu.


Znam da ce biti razlicitih komentara, pre svega razocarenja, ali ja sam ovom prilikom mislio iskljucivo na sam taj dan...zaista sam bio ponosan sto sam deo te price..sve posle, podlozno je tumacenjima, videnjima...itd. Ali sa DOS-om ili bez njega bio bih na istom mestu, uvek u takvim prilikama.
poz
bkc
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:31 05.10.2009

Re: Cole

Ali sa DOS-om ili bez njega bio bih na istom mestu, uvek u takvim prilikama

Da, ja sam za vreme 5. oktobra bio u Warszawi i to je zapravo jedini put da nisam izasao na ulicu...
spadalo92 spadalo92 11:26 05.10.2009

Re: Cole

Za mene je to i dalje najsrecnij dan u zivotu.
Da nisi ti onaj sto je zdipio fotelju?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:29 05.10.2009

Re: Cole

Da nisi ti onaj sto je zdipio fotelju?
*novo

pogledaj komentar iznad tvog
spadalo92 spadalo92 11:38 05.10.2009

Re: Cole

pogledaj komentar iznad tvog
Ma znam. Ja sam po prirodi brzoplet pa sam procitao samo prvi komentar. Izvinjavam se.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:31 05.10.2009

Re: Cole

spadalo92
pogledaj komentar iznad tvog
Ma znam. Ja sam po prirodi brzoplet pa sam procitao samo prvi komentar. Izvinjavam se.

da, ali to ne smeta idijotima da ti zalepe preporuku!Jer samo neka seStosic crni, uvek i svuda. Istina je ovde najmanje bitna.... ali, navikao sam vec, da se ljudi kriju i iz mraka junace. Seljaci postaju seljacine
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:09 05.10.2009

Uh...

Istina je ovde najmanje bitna...


...opet istina...ima li totalitarističkijeg pojma od nje?...

Nego, da i ja kažem, 5. oktobar je bio dan kada mi je srce poraslo kao bundeva, kada sam tako bila ponosna na Srbiju. Hvala svima.

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:24 05.10.2009

Re: Uh...

Jelica Greganović



Nego, da i ja kažem, 5. oktobar je bio dan kada mi je srce poraslo kao bundeva, kada sam tako bila ponosna na Srbiju. Hvala svima.




Samo toliko, ali dovoljno....!
pozdrav
bkc
cbronson cbronson 15:41 05.10.2009

Re: Cole

da, ali to ne smeta idijotima da ti zalepe preporuku!

poziva se jelena gall da odmah dodje u SMENI
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:51 05.10.2009

Re: Cole

bronsone

blago tebi, kada ti je toliko smesno
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:52 05.10.2009

Re: Uh...

Je li ovo poziv na otpor Tadiću, ili političkoj klasi uopšte... Ne mogu da verujem...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:03 05.10.2009

Re: Uh...

Drago Kovacevic
Je li ovo poziv na otpor Tadiću, ili političkoj klasi uopšte... Ne mogu da verujem...

Drago, kome je ovo upuceno?
cbronson cbronson 16:05 05.10.2009

Re: Cole

Aleksandar Stosic
bronsone

blago tebi, kada ti je toliko smesno

... ali sam ti dao i preporuku:
Za mene je to i dalje najsrecnij dan u zivotu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:11 05.10.2009

Re: Uh...

Drago, kome je ovo upuceno?

Jelici..Začudih se ovim pozivom na otpor...ili sam loše razumeo....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:13 05.10.2009

Re: Cole

... ali sam ti dao i preporuku:

barem nesto,
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:58 05.10.2009

Re: Uh...

Loše si razumeo. Ovo je blog sećanja na 5. oktobar, a ne prilika da se unovčavaju sitni stranački poeni.
wukadin wukadin 10:52 07.10.2009

Re: Cole

Aleksandar Stosic
Ali sa DOS-om ili bez njega bio bih na istom mestu, uvek u takvim prilikamaDa, ja sam za vreme 5. oktobra bio u Warszawi i to je zapravo jedini put da nisam izasao na ulicu...


Uopšte me ne čudi da oni koji nisu bili tu su sada najžešći revolucionari. Psihologija to lako može objasniti.
Kao i izvesni Mašan Stanković, poslanički kandidat LDP-a, koji je tada bio u Americi na Dinja (Melon) koledžu.

fixxerus fixxerus 10:19 05.10.2009

jaja forever:.

bio ono sloba
maltretirao nas sa svojom ekipom smradova
dal bi bilo pristojno da ix sve sad nabrajam
da mi ne dođu da mi pljunu pod prozor
eee
i zajebavali nas u sred zime 95.
s restrikcijama struje
kao nema je
a svi znamo
izvozili je razni crnogorci u italiju
bogatili se enormno
sve sa direktorom elektrodistribucije
i pičkama koje su ix pokrivale
no
jave ti 1 jutro da će taj dan struja doći na samo par sati
i skoči ti moja majka da usisa napuni tikvice
opere suđe popegla veša
i napravi krofne
dok se mi ne vratimo s bolesnim detetom od lekara
otkači se u toj majčinoj brzini besni tromb
napravi masivan izliv krvi joj u mozak
bolnica frka
užas
nema čaršava
50 dem
nema sestre 50 dem
nema sonde 50 dem
nema vate 50 dem
nema mesta juri kod Zokija da iskopa vezu
xvala mu do neba
pustite ženu reče mi jedna pametna i nervozna lekarka
nek umre na miru nema joj spasa
a ja jok
te akupuntura
te fotka unuka iznad kreveta
te mleč i polen kroz sve rupe
i sl sranja
vegetacija na sve strane
ja očajan
otac u depresiji
i sad:
balet
(ovo je bila uvertira)

iza majke ostaše jebene tikvice
pravili smo se siti nekix par dana
one tikvice nas jele iz frižidera
ona tadašnja nije znala šporet da uključi
ždrali smo neku slaninu za sve čekove
dete bolesno od nestašice struje
aj tikvice ćemooo
sipali po jednu kao
suze mi kaplju po tanjirima budućnosti
xtedox da ix bacim proklete tikvice
ali bejax nekako vezan za njix
drage tikvice
o maaaaajkooooo
ux
uusta me jebem jadna
sipax još tri tikvice i tako rešix taj problem

sutra oko pola pet
stojimo mi bez mame ispred upaljene ringle
stavili četr jaja ispred
i neko se setio da izvuče ulje iz ormana sa 50 litara u šteku
čudno izgledaju jaja reče ona tadašnja
šta ćemo da pravimo
ja sam čitao negde kako se ppravi kajgana od 5 jaja
al jebeš ga mi imamo četr
da odem da dokupim 1
gde bre kad nigde ničeg nema
danas doneli samo sapune ovi iz madžarske
šta se radi sa jajima u ovom stanju
rekla bih da moraju prvo da se razbiju
ux majku ti al si pametna
nikad mi to nebi palo na pamet
aaa kako se jaja razbijaju
nemam pojma o neku ivicu valjda
aj razbi ti
ne mogu gadno mi
aj ix stavimo ovako u tiganj šta fali
utom se stvori neko dete od našeg deteta
protrča ko vetar pored šporeta
stavi ručicu na upaljenu ringlicu
vrisnu sruši jaja na pod
ja mu sipo flašicu faberovog zelenog mastila na opekotinu
ova se sagla na pod razgleda ona jaja poispadala iz ljuske
vidim gadi se da ix dodirne
neka ja ću
posegnux xrabro prema jajima
al ona neće migolje se nekako
jebote el su to ona jaja koja je majka znala da primeni tako fantastično
da nisu neka druga jaja
u tom moj pametni otac ulazi u priču
evocira uspomene na trumanova jaja
ex to su bila vremena
a ne ovo sad
jaja u ljusci pa još ovako ljigava
u dve boje
daj reko viljušku da ix podignem
ubodox jedno u srce žuto
ju jebote ovo iscure
ix ti sve moraš da ubodeš
daj kašiku
sve su prljave
operi
nema vode
danas pustili struju al nema vode
majku im jebem
govnjivim motkama treba po njima
ćuti čuće te komšija znaš da je dole uvek kad glasamo
jebo mu ja mater espeesovsku
on je iz jula
uu tek ga onda nabijem i njega i miru i ljušu i onog debelog
nemoj ko zna možda će ostati zauvek
nema šanse jebaćemo im mater samo još malo
možda
možda ix i skinemo pa se oni ipak ubrzo vrate
ix nema šanse sve ćemo ix o bandere na terazijama
aj ćuti tu plašiš se jaje da razbiješ
ti ćeš nekog o banderu
maaa videćeš samo mi da dođemo
e sad
predomislio sam se
i ovo je uvertira
aj tek sad balet:

došli naši
al uz pomoć njixovix
pušimo ga batice
al tako
da me je sramota
i bivšix i sadašnjix
i deteta koji sad ima 21
i svix jaja koje sad tako majstorski smeštam u fantazije
i pokojne mame koja poginu na pravdi struje

i sebe
kad ix još uvek puštam
te mućkove
da mi mute ovo malo
izgleda za valjanom kajganom



buba_truba buba_truba 11:41 05.10.2009

Re: jaja forever:.

fixxerus
došli naši
al uz pomoć njixovix

Poenta. A to se plaća... i još će.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:36 05.10.2009

Re: jaja forever:. BRAVO!

fixxerus
bio ono sloba
maltretirao nas sa svojom ekipom smradova




Izrazavanje bez pretenzija!

Re: jaja forever:. BRAVO!

samo bih da izrazim slaganje sa fikserom
sentinel26 sentinel26 10:21 05.10.2009

D a n

za čestitanje je u Srbiji uvijek i dan za plakanje.

Oplakivanje prošlosti u cilju bolje i ljepše budućnosti je prosto postalo dugovječni obrazac kako treba raditi.

Umro je 05.oktobar.
A ni 06-ti neće doći, šanse su prokockane.
Opijelo još nije bilo a kad će ne znamo, možda kada se dogovore po čijem obredu će..

Srušen je samo Milošević a njegov sistem se danas restaurira pod budnim okom stručnjaka za restauraciju prošlosti i pisanja nove stare istorije.

Srpska Oktobarska revolucija nije pojela svoju djecu no su djeca pojela revoluciju pa su se prejela a od njihovog prejedanja muka je cijelom narodu pa sada se mnogi drže za stomak i povraćaju.

Pozdrav.

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:25 05.10.2009

Re: D a n

sentinel26
za čestitanje je u Srbiji uvijek i dan za plakanje.



Umro je 05.oktobar.




Ne mislim da je "umro" peti oktobar..jer on je na ponos svih gradjana koji su ucestvovali! Tada smo bili vest dana u svetu....zasto smo prokockali sansu,,,? A koliko ih je bilo od 90-te.....pa smo ih propustili?!

sybil sybil 10:35 05.10.2009

Re: D a n

Dragi moji prijatelji u Beogradu,

Sigurno ste primijetili da Slobodan Milošević nikad nije umro jer se spotičete o njegovo neumrlo truplo svaki dan. Ako izgledate pederasto On vas bije, ako slušate ministra policije On vam se obraća, ako imate priliku uživo gledati prijenos suđenja iz Haaga možete vidjeti kako se brani njegova Desna ruka.
mariopan mariopan 10:58 05.10.2009

Re: D a n

..zasto smo prokockali sansu,,,?

Mislim da nismo mi prokockali šansu, mi smo našu šansu (5.oktobar) iskoristili...sve ostalo prokockali su oni koji su došli na vlast...a mi im to omogućili.
Ne treba zaboraviti da je DOS sa dve trećine glasova osvojio izbore - dakle dali smo im šansu.
Svo kukanje i pljuvanje "glupog" naroda koji je glasao za ove ili one pa smo se upropastili jer smo mi nikakvi ( kažu neki blogeri)..ne stoji.
Oni koji su se tada dočepali vlasti su nikakvi bili, ostali i upropašćavaju nas stručno i dan danas. Ne zanimaju me "objektivne okolnosti" oni su trebali da plivaju kroz sve okolnosti, rekli su da znaju, da hoće i da će uraditi...i šta se desilo?
Šteta za taj 5. oktobar, bila je to istorijska šansa za sve nas.. za nekoga istorijska šansa da se dokopa lične koristi i zakopa celu zemlju.

Da, sećam se tog dana, te euforije, te nade, posle toliko dugog mraka najzad svetlo na kraju tunela ...i nadala se toliko.. To ne mogu da im oprostim nikada, ogorčena sam i svi moji komentari od tada do sada obojeni su tim ogorčenjem.
Rejlem Rejlem 11:12 05.10.2009

Re: D a n

Srpska Oktobarska revolucija nije pojela svoju djecu no su djeca pojela revoluciju pa su se prejela a od njihovog prejedanja muka je cijelom narodu pa sada se mnogi drže za stomak i povraćaju.


Deca pojela revoluciju!!! Odlicno!!!
Tako reci NEPREKINUTA NIT PREJEDANJA i onog fizioloskog sto prati prejedanje...
golub_tica golub_tica 10:52 05.10.2009

Cestitke i Vama!

Vec mi je dosadilo da slusam/citam "razocarane" u 5. oktobar.
Da, svi smo ocekivali vise, pardon, ne svi, neki od "najvise razocaranih" su ocekivali dosta manje, na primer da se nista i ne promeni. Ali ja tada nisam dosao na skup sa razmisljanjem kako cu da zivim 5. oktobra 2009 vec iskljucivo sa ciljem da 6. oktobra 2000 Slobodan Milosevic ne bude na vlasti. I to smo i uradili.

Problem je sto smo posle te velike pobede imali mnogo malih i jedan ogroman poraz, ali jos nije gotovo, zivot je borba



Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:07 05.10.2009

Re: Cestitke i Vama!

golub_tica
Vec mi je dosadilo da slusam/citam "razocarane" u 5. oktobar.
Da, svi smo ocekivali vise, pardon, ne svi, neki od "najvise razocaranih" su ocekivali dosta manje, na primer da se nista i ne promeni. Ali ja tada nisam dosao na skup sa razmisljanjem kako cu da zivim 5. oktobra 2009 vec iskljucivo sa ciljem da 6. oktobra 2000 Slobodan Milosevic ne bude na vlasti. I to smo i uradili.

Problem je sto smo posle te velike pobede imali mnogo malih i jedan ogroman poraz, ali jos nije gotovo, zivot je borba





Zivot i jeste vecna borba, u kojoj se nikada nece pobediti., ali da pamtimo lepsa vremena, bar mi stariji,,pamtimo, samo da mi neko jos nesto ne spocitava, tek onako! Vrlo brzo smo zaboravili gde smo i kako ziveli, da ne nabrajam sada...pa morali smo da platimo cenu...na zalost! Pitanje cene je postavljao i poc prof Ivan Djuric jos 90-tih ali je vecina tada bila za Milosevica itd....Dakle pogresne procene, odluke uvek kostaju...koliko, to je vec pitanje....
poz
bkc
golub_tica golub_tica 11:14 05.10.2009

Re: Cestitke i Vama!

Branislav Kovačević Cole


Zivot i jeste vecna borba, u kojoj se nikada nece pobediti., ali da pamtimo lepsa vremena, bar mi stariji,,pamtimo, samo da mi neko jos nesto ne spocitava, tek onako! Vrlo brzo smo zaboravili gde smo i kako ziveli, da ne nabrajam sada...pa morali smo da platimo cenu...na zalost! Pitanje cene je postavljao i poc prof Ivan Djuric jos 90-tih ali je vecina tada bila za Milosevica itd....Dakle pogresne procene, odluke uvek kostaju...koliko, to je vec pitanje....
poz
bkc


Da naravno, "stara dobra vremena". Opet zavisi sa kim od "vas starijih" se razgovara. Nekima, kako sam razumeo, ni ta stara vremena nisu bila tako dobra. Nekima je 5. oktobar bilo finale poluvekovne borbe, nekima finale decenijske borbe. U svakom slucaju je to bila jedna lepa pobeda.

Pozz
Rejlem Rejlem 11:21 05.10.2009

Re: Cestitke i Vama!

Slazem se da 5.oktobra nismo razmisljali o velikim ciljevima na dugom stapu, vec samo o tome da skinemo SM.
Na zalost kako je vreme islo, a posle kratkotrajnog pocetnog optimizma, apetiti su nam porasli. Bar meni. Meni je vec 3-4 godine zelja da ova zemlja pocne da funkcionise, da konacno institucije pocnu da rade, bilo sta. A nista se ne desava, cak stvari idu u nazad. NEPREKINUTA NIT...izgleda da je u pitanju opruga...
Jedva sam se naterao prosle zime da glasam za Tadica u 2. krugu. Ali tu je kraj, vise me izbori nece videti...
noboole noboole 13:16 05.10.2009

Re: Cestitke i Vama!

golub_tica
Vec mi je dosadilo da slusam/citam "razocarane" u 5. oktobar.





Preporukcina!!!
sybil sybil 07:52 06.10.2009

Re: Cestitke i Vama!

5. oktobar je veliki korak za nas.

ali, mi i danas osecamo, bolje receno ispastamo, sto nije bilo 6. oktobra. batinasi, 1389, obraz, kurir, sumnjivi dilovi sa rusima, psi lutalice po ulicama, dezorijentisani i narod i tzv. demoktratska vlast, antizapadna propaganda, tijanic direktor televizije, novinari iz doba kasapina vedre i oblace.
loader loader 11:49 05.10.2009

Ovaj datum će ostati, a demagogija..

Manji deo Srbije desetak godina se borio da se samoubilačka politika pretvori u politiku normalnog života. 5.oktobra 2000. pridružio se nakratko i jedan deo one većinske Srbije, poteran mukom i siromaštvom. Kad je režim srušen, ostao je isti mentalitet. Promene su postepene i danas je razlika u odnosu na ranije vrlo vidljiva, ali je plasirana ona poznata, javno prihvaćena teza da se nije uradilo ništa, ili da je to vrlo malo u odnosu na mogućnosti. To je naravno demagogija, koja lepo zvuči kao nekakva kritika, a u stvari je krajnje neobjektivna. Jer, da se moglo, uradilo bi se više. Ali, nije se moglo, nije se znalo, nije se ni htelo. Od najbanalnijeg činovnika, ili radnika, do onih u vrhu upravljanja glavnim tokovima privrede i politike - ogromna većina ljudi je zadržala stare navike. U smislu: "Promene da, ali ne na mojoj koži, ne po mojim interesima." Upravo to je najvažniji ključ zašto je tempo promena ovakav, kakav je. Tu su još neki faktori, ali mi na njih ne možemo direktno da utičemo.

Većinski deo Srbije, sve vreme, naginje dekadentno-patriotskim vrednostima (i naravno strankama, što se vidi po sastavu u parlamentu). A ovaj već pominjani manji deo Srbije i danas pokušava isto što i pre 15-ak godina, da unapredi shvatanja, da unapredi život ove zemlje, ali i taj deo je, kako često vidimo, uglavnom sklon defetizmu, nerazumevanju celog ovog procesa, ili pranju ruku od onoga što se ovih 9 godina događa.

Frapantno je kad neko za koga se smatra da je intelektualac kaže: "A šta su oni uradili tokom ovih devet godina?!" Koji oni? Koja stranka? Koja koalicija stranaka? Koja društvena grupa? Kao da je devet godina jedna vlada uz podršku istih poslanika sve vreme bila u istom, nepromenjenom sastavu, pa možemo reći - e, ovi devet godina ništa ne uradiše. Ili, premalo uradiše. Međutim, ovde izgleda ne postoji baš preterana sklonost da se analizira geneza vladavine od 5.oktobra. Vidi se i po ovdašnjim komentarima. Od takve analize kao da se beži, valjda zato što onda prestaje mogućnost da se onako usput kaže - "Ma, svi su oni isti. Svi su oni političari koji ... Ovih devet godina nisu ništa uradili, a mi toliko očekivali..." To je čista autodemagogija, ili demagogija grupe, ili demagogija na opštoj ravni. Izvor te demagogije je isti, kao i onaj koji je uslovio da se pretežno zadrže stare navike u radu, ponašanju i stavovima, a da se deklarativno govori o neophodnosti promena, demokratiji itd.

Svejedno, 5.oktobar 2000. je veliki, veliki datum. Demagogija će jednom proći, a taj datum će ostati.



zlikiliki zlikiliki 13:25 05.10.2009

05. oktobar dan za ponos

Hvala i političarima iz DOS-a koji su nam omogućili da nastavimo da sanjamo san o normalnom životu koji smo sanjali 90-tih godina!
Rejlem Rejlem 13:28 05.10.2009

Re: 05. oktobar dan za ponos

Hvala i političarima iz DOS-a koji su nam omogućili da nastavimo da sanjamo san o normalnom životu koji smo sanjali 90-tih godina!


peericnik peericnik 14:14 05.10.2009

5. oktobar i borba protiv Milosevica

noboole noboole 14:26 05.10.2009

dobar dan za osvrt

razmisljam otprilike u smeru loaderovog komentara i tice goluba. klackamo se, klackamo, ali prema belom shengenu. Vozimo i pacove, da, ali su i ti pacovi promenili plocu, pustili druge, krupnije pacove niz vodu i, u stvari, koce i krive na taj nacin da zastite sebe od pravde koju pacovski zasluzuju. Put ka nekorumpiranom drustvu koje se nece baviti suvise prosloscu, za sada se ne sudara previse sa tim ciljem.
Mozda ce, kada se politicka klima znacajno promeni, negde tamo u svetloj buducnosti, neki novi ljudi smestiti ostarele pacove tamo gde treba. Samo, tada ce to imati samo simbolicki znacaj
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:43 05.10.2009

Hajka

Kampanja protiv Zorana Đinđića vodi se i sada, samo različitim intenzitetom, izjavio je Velimir Ćurguz Kazimir, autor knjige "Hajka", koja se bavi analizom medijske kampanje protiv ubijenog premijera Srbije.

On je na promociji knjige objasnio da ovo delo zapravo predstavlja nastavak analize urađene odmah posle ubistva Đinđića i precizirao da su sada obuhvaćeni svi štampani mediji, kao i odeređeni sajtovi i televizijske emisije.

"U toj prvoj analizi, oko 3.500 tekstova smo svrstavali kao pozitivne, negativne ili neutralne prema Đinđiću i Vladi, ali sada smatram da i nije bio toliki problem u broju negativnih tektova o premijeru, već u tome što je bilo malo onih koji su o Đinđiću govorili pozitivno", rekao je Velimir Ćurguz Kazimir.

On je ocenio da se nikako ne može reći da je bila reč o nekim tajnim mehanizmima hajke koja je dovela do ubistva premijera, već o ličnostima koje i dalje nastavljaju napade.

Novinarka Gordana Logar rekla je da je, posle čitanja knjige, bila impresionirana time što delo "nije sabrana knjiga utisaka, već kompletna riznica dokaza o postojanju hajke".

"Osetila sam strah posle čitanja, zbog organizovanosti hajke koja je vođena iz jednog političkog centra. Uplašila sam se i zbog rečnika koji je tada korišćen, jer veoma podseća na ovo današnje vreme nasilja, ista je ideologija i iste političke pozicije", rekla je Logar.

Predsednica NUNS Nadežda Gaće smatra da je u knjizi raskrinkana i moć vojnih kontraobaveštajnih služni, koja je, po njenom mišljenju, imala velikog udela u kampanji.

"Kriminal je i danas jači od države, a urednici nekadašnjeg "Identiteta", "Nacionala" i "Pravde", danas su urednici "Presa", "Kurira" i "Groma", rekla je Gaće i zamerila Demokratskoj stranci što oštrije ne reaguje na napade na Đinđića koji i dalje traju.

Novinarka Saška Stanojlović je predočila da je medijska hajka na Đinđića imala cilj da stvori utisak u javnosti da je potrebno da se on ukloni i sa politčke scene i fizički, kako bi takvo ubistvo bilo legitimno.
(FoNet)
peericnik peericnik 14:54 05.10.2009

Re: Hajka

Kada vidim ko nam je na vlasti meni je iskreno zao sto sam tog 5. oktobra 2000. godine izašao na ulicu.
Smenili smo jednu bagru da bi nas zajašila druga.......Kurtu smenila Murta.................i dan danas, posle 9 godina na vlasti je Slobin Ćmali-debeliĆ Ivica Dačić samo što u ovom trenutku ne šuruje sa JULom i SRSom, sa Seseljem i Mirom vec sa DS, LDP, G17, sa Borisom, Cedom, Mladjom..............
DS, G17 i LDP nam ponovo uvode medijski mrak skandaloznim medijskim zakonom..........pa zašto smo uopšte menjali Vučićev zakon?

Milosevic i ekipa su želeli da zabrane sve koji drugačije misle, danas to čine Boris, Mladja, Ivica i Čeda..........


Da sam samo znao, ostao bih kući..........................A svi oni su napravili lepe dilove i podelili opljačkanu lovu, pa čak i Djindjić.
Šta je bilo sa famoznom "Žitnom Aferom" u kojoj je Djindjić (ispravno) optužio Mirka Marijanovića za malverzacije sa državnim žitom i ybog toga dobio dve godine uslova?
Ništa.
Došao Djindjić na vlast, žitnu aferu niko više nije ni pomenuo a Mirko mirno krckao pokredene milione do kraja života........Političari koji su potpisali ugovor sa narodom su nas prodali raznim dilovima sa Milosevićevim banditima...........svi do jednog!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:03 05.10.2009

Re: Hajka

Kada vidim ko nam je na vlasti meni je iskreno zao sto sam tog 5. oktobra 2000. godine izašao na ulicu.

jebi ga vracarac, svima je jasno da si se zajebao
peericnik peericnik 15:10 05.10.2009

Re: Hajka

Aleksandar Stosic
Kada vidim ko nam je na vlasti meni je iskreno zao sto sam tog 5. oktobra 2000. godine izašao na ulicu.
jebi ga vracarac, svima je jasno da si se zajebao


Kad vidim koje sam likove izmedju ostalog i ja doveo na vlast, bolje bi mi bilo da sam ostao kod kuće.........to mi je bio dobar nauk da više nikada ne izadjem na izbore.
A ti slobodno uživaj u kohabitaciji sa Ivicom Dačićem.

P.S.
Za nekoga ko je propustio manje-više sve iole bitno u borbi protiv Miloševića, a i sada propuštaš, nije mi baš jasno na osnovu čega uporno za sebe tražiš status nekakvog prvoborca, na osnovu čega uporno sebe preporučuješ za neku "spomenicu"???

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:53 05.10.2009

Re: Hajka

Izvini Vracarac,
zasto se krijes iza nicka peericnik?

na osnovu čega uporno sebe preporučuješ za neku "spomenicu"???

hoce mi se!
periicnik periicnik 18:24 05.10.2009

Re: Hajka

hoce mi se!


Klasična malogradjanska bahatost i oholost.................klasičan primer neokomunističkog primitivizma - MOŽE MI SE, HOĆE MI SE!!!!! Nije ni čudo što tvoji ljubimci kohabitiraju sa Dačićem.
takvi kojima se MOGLO i kojima se HOĆE su i doveli do ratova i krvoprolića.
mikimedic mikimedic 19:02 05.10.2009

Re: Hajka

jebi ga vracarac, svima je jasno da si se zajebao


eh ima i onih koji se nisu...
mikimedic mikimedic 19:03 05.10.2009

Re: Hajka

Za nekoga ko je propustio manje-više sve iole bitno u borbi protiv Miloševića, a i sada propuštaš, nije mi baš jasno na osnovu čega uporno za sebe tražiš status nekakvog prvoborca, na osnovu čega uporno sebe preporučuješ za neku "spomenicu"???


valjda na osnovu intervjua sa mihnjikom?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:19 05.10.2009

Re: Hajka

mikimedic
Za nekoga ko je propustio manje-više sve iole bitno u borbi protiv Miloševića, a i sada propuštaš, nije mi baš jasno na osnovu čega uporno za sebe tražiš status nekakvog prvoborca, na osnovu čega uporno sebe preporučuješ za neku "spomenicu"???


a evo i mikija, desi mikilence severna kanada, ulice bagdada

valjda na osnovu intervjua sa mihnjikom?

pa nemoj mikilence da se ljutis i tebe cu sledeci put da vodim da ga upoznas....evo bas cemo u decembru ponovo da se nadjemo da razgovaramo...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:28 05.10.2009

Re: Hajka

periicnik

pa cekaj ko si ti Vracarc? cas si peericnik, a cas periicnik... da ti nisi neki covek sa hiljadu huliganskih lica...
kako bese pravda za urosa jel tako... a jel znas sta sam video sad kada sam bio u Bgd, na tvom Vracaru. Pise: Urose izdrzi pa ga opet przi, pa me zanima jesi li ti to napisao, ili si instruirao one vase vrapcice, kao sto su i ovi tvoji drugari u crno-belom objasnili svojim vrapcicima kako Srbi treba da docekaju prijatelje iz Francuske.
zeks92 zeks92 14:53 05.10.2009

... Hm ...

05.oktobar dan za ponos !


05.oktobar dan za odnos !



mrdax mrdax 15:35 05.10.2009

5 oktobar

Koliko je posle 5. otobra zaista postalo bolje za mene licno dovoljno govori to da sam tada bio u srednjoj skoli i nadao se boljem. A sada i posle faxa, i rada u Srbiji ipak odlucujem da sa devojkom napustim zemlju sledece godine.Mozda je objektivno malo bolje ali ja ga licno ne osecam.
Da ne govorim o 12.mart-u.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:36 05.10.2009

Cole...

Jeste, 5. oktobar je važan dan. I u istoriji Srbije će svakako ostati takvim.
Drugo je pitanje što su mnogi od njega više očekivali. Objektivno, on je razdrmao zlo u Srbiji, nepovratno. No, to zlo još nije poraženo, što zbog toga što ima mnoge promotere i mnoge interese u političkoj klasi, što zbog kukavičluka nosioca vlasti danas. Kako god bilo. Nosioc tog kukavičluka i konfuzije je Boris Tadić iako je nekoliko puta od građana dobio drugčiji mandat. Srbija ipak, bez obzira na taj kukavičluk nikada neće biti kao što je bila pre 5. oktobra, 2000. godine.
Zato,Cole ne brini. Nisi "džaba krečio", uradio si ono što je bila tvoja ljudska dužnost. Imaš moje poštovanje....zaista...
jaksa scekic jaksa scekic 16:11 05.10.2009

Peto oktobarski rebus






...Vucic listu Politika
У излагању у Центру Вудро Вилсон Америку сте ставили на место број један у спољнополитичким приоритетима Србије. Није ли то потпуни заокрет у односу на оно што су донедавно били Ваши ставови?

Говорио сам о спољнополитичким приоритетима Србије и на прво место ставио Америку. Говорио сам и о Русији, али сам јасно ставио до знања да свако ко мисли да Србија може да иде напред, а да нема добре односе са САД, грдно греши. Наша политика је политика сарадње и са Истоком и са Западом, али мислим да су ствари у свету јасне и да Србија мора да се понаша у складу с тим реалностима.





TANJUG 05S291 1647 0510
SPR:RUSIJA-JEREMICH-INTERVJU

Jeremich: Bez otvorenih politicckih pitanja sa Rusijom
MOSKVA, 5. oktobara (Tanjug) - Izmedju Srbije i Rusije ne postoji nijedno otvoreno politiccko pitanje, izjavio je danas ssef srpske diplomatije Vuk Jeremich i ocenio da che se posetom ruskog predsednika Dmitrija Medvedeva Beogradu biti dogovorene dalje aktivnosti i jaccanje saradnje. „Rusija je uvek bila, Rusija je danas i uveren sam da che Rusija biti najbolji prijatelj Srbije. I obrnuto“, rekao je Jeremich u intervjuu Ehu Moskve....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:18 05.10.2009

Ne znam kako ti Jakša..

Ne znam kako ti Jakša, ali meni se čini da je Tadić što se Zapada tiče, "prnuo u varićak"". To bi u mom kraju značilo da su ga otpisali. Sve što im je obećao, slagao je...Ništa ne može realizovati. I čini mi se da Toma i Vučić postaju njihovi favoriti....
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:41 05.10.2009

Re: Ne znam kako ti Jakša..

E, Drago, dobar si...a kod nas u kraju se kaže " Ko o čemu, baba o čepu."
noboole noboole 21:00 05.10.2009

Re: Ne znam kako ti Jakša..

Jelica Greganović
E, Drago, dobar si...a kod nas u kraju se kaže " Ko o čemu, baba o čepu."


Ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana