Društvo

Dopisništvo RTS-a u Novom Sadu

KRALJMAJMUNA RSS / 01.10.2009. u 16:38

"Rukovodstvo RTS-a odlučilo je da u Novom Sadu formira dopisništvo Medijskog javnog servisa Srbije.

Za vršioca dužnosti šefa dopisništva, zadužena za organizacioni i komercijalni deo poslovanja, određena je Dina Kurbatvinski Vranešević, dugogodišnja radnica RTS-a koja je potom dve godine bila i direktor Radio-televizije Vojvodine.
U Vojvodini naša kuća trenutno ima četiri dopisništva: Vršac, Zrenjanin, Kikinda i Pančevo, sa ukupno 28 zaposlenih.
Postojeća saradnja RTS-a i RTV-a je korektna, razmenjuju se informacije, emisije i prevaziđeni su problemi  oko pretplate i podele prikupljenih sredstava po važećem zakonu. Međutim, RTS-u je potreban studio, montaže i dopisnici koji su dvadeset četiri sata na raspolaganju.
Budući da RTV nije u stanju da neprekidno ustupa svoje kapacitete, Medijski javni servis Srbije odlučio se za formiranje sopstvenog dopisništva u Novom Sadu.
Dopisništvo u Novom Sadu samo je jedno od ukupno deset koliko je planirano da se otvori u ovom delu Srbije do kraja decenije.
Rukovodstvo RTS-a uložiće napore da se dosadašnja saradnja sa RTV unapredi i učvrsti."

Ovo je vest koja je objavljena 22.09.2009.  

Svakog radnog  dana u 17:00 na 1. programu RTS-a je dnevnik Radio Televizije Vojvodina. Do juče je RTV bila deo RTS-a. A sada se otvara dopisništvo: ljudi, tehnika, rukovodioci, prostor. Toliko o regionalizaciji i autonomiji.
Da li ovo znači da će se bilo kakva autonomija, sa statutom ili bez statuta, pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetu? I sve će to dodatno plaćati autonomni ili centralizovani ljudi! I da li to znači da se svaki centralizam pretvara u bezočnu pljačku periferije?
Možda sam ja paranoičan, ali kod nas se svaka ideja sprovodi sa zadnjim namerama, sa figama iza leđa. 



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

miloradkakmar miloradkakmar 17:49 01.10.2009

Moraju

da zbrinu Dinu !?
Dobro, dnevnik u 17,oo je saradnja, dopisništvo je biznis. Ne može svako da izveštava za RTS iz Vojvodine !?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:00 01.10.2009

Već viđeno

Da li ovo znači da će se bilo kakva autonomija, sa statutom ili bez statuta, pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetu? I sve će to dodatno plaćati autonomni ili centralizovani ljdi!

Ne znam zašto mi se ovo čini poznatim. Kao da sam to već negde čuo, video i doživeo.
margos margos 18:57 01.10.2009

Re: Već viđeno

Ne znam zašto mi se ovo čini poznatim. Kao da sam to već negde čuo, video i doživeo.

I meni je nekako poznato...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:54 01.10.2009

Re: Već viđeno

Ne znam zašto mi se ovo čini poznatim. Kao da sam to već negde čuo, video i doživeo

I meni je nekako poznato.
mariopan mariopan 23:18 02.10.2009

Re: Već viđeno

KRALJMAJMUNA
Ne znam zašto mi se ovo čini poznatim. Kao da sam to već negde čuo, video i doživeo

I meni je nekako poznato.

Da li je to eho ili je i meni poznato?
NNN NNN 21:48 01.10.2009

Problem je u ljudima

- svaki centralizam se pretvara u bezočnu pljačku periferije
- bilo kakva autonomija će se pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetu

Kako god okreneš, svaka situacija se koristi za zloupotrebu.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:29 02.10.2009

Re: Problem je u ljudima

NNN
- svaki centralizam se pretvara u bezočnu pljačku periferije- bilo kakva autonomija će se pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetuKako god okreneš, svaka situacija se koristi za zloupotrebu.

Nisam umeo da se izrazim precizno kao ti. A to sam hteo da kažem.
Zahvaljujem na pomoći. A vidim po komentarima da će mi pomoć trebati.
sinergija92 sinergija92 23:53 01.10.2009

A ja cu da citiram ovaj deo:


Možda sam ja paranoičan, ali kod nas se svaka ideja sprovodi sa zadnjim namerama, sa figama iza leđa.





p.s. za tekst
leopold_lady leopold_lady 22:42 02.10.2009

Bila nekad ....

jedna televizija ... Sad ih ima 100 ....

mariopan mariopan 23:22 02.10.2009

Re: Bila nekad ....

Eh, da sam znala, mogla sam ja das ih izveštavam odavde, to nimalo nije teško.

Ništa se ne dešava, ništa se ne dešava, ništa se ne dešava.......i tako u beskrajon.

Mislim ništa od onoga što su obećavali da će se desiti kada oni dođu na vlast.
r0811n r0811n 00:00 03.10.2009

Re: Bila nekad ....

Eh, da sam znala, mogla sam ja das ih izveštavam odavde, to nimalo nije teško.


Ne, nisi.Sigurno ti nije poznato da svi dopisnici RTS-a moraju da imaju saglasnost (akreditive) lokalnih vlasti.
To znači, ako lokalnim političarima nisi po volji, ne možeš da ,,objektivno,, izveštavaš za Javni servis koji plaćaju građani.


mariopan mariopan 00:35 03.10.2009

Re: Bila nekad ....


Ne, nisi.Sigurno ti nije poznato da svi dopisnici RTS-a moraju da imaju saglasnost (akreditive) lokalnih vlasti.
To znači, ako lokalnim političarima nisi po volji, ne možeš da ,,objektivno,, izveštavaš za Javni servis koji plaćaju građani.


E, crna ja, a taman se ponadala nekom posliću koji plaćaju svi građani, znaš kakve su te plate, em velike em redovne kao nigde u Srbiji. ma da probam preko veze?

Pa ima moja prijateljica bratučeda od tetke koji je portir u Opštini pa možda preko veze da pokušam da se prijavim, posao mi treba ko leba...a ono "objektivno" ću da uvežbam, ako dobro plaćaju biću "objektivna" sam tako

miloradkakmar miloradkakmar 23:43 02.10.2009

Napusti

kraljevstvo i podanike !
ČESTITAM!!!
Goran Vučković Goran Vučković 00:23 03.10.2009

Čestitamo

Čestitke na unapređenju - to je bila ta karika koja nedostaje
mariopan mariopan 00:36 03.10.2009

Re: Čestitamo

Čestitam i ja
NNN NNN 01:31 03.10.2009

Re: Čestitamo

Čestitam i ja.

...mada što više ljudi ode na palubu, ostaje sve manje onih koje bih linkovao (a to znači da bi trebalo da nešto pišem sam ).

Ps. Sad sam pročitao prošli tekst i odličan je.
(inače Adom svakodnevno šetaju slepi ljudi koji dolaze iz različitih delova grada)
Unfuckable Unfuckable 01:10 03.10.2009

I meni je nekako poznato

da relativno do znatno slab i mlak tekst - dospe na Naslovnu.
Dešava se ?
Dešava se.
Dobro došao, umeš ti i bolje.

NNN NNN 01:32 03.10.2009

Re: I meni je nekako poznato

Unfuckable Unfuckable 01:40 03.10.2009

Re: I meni je nekako poznato

jbg, rođo : bejzbol je to - samo treba da sačekaš loptu koja leti...
(ili Lovca da postane - Plen)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:39 03.10.2009

Re: I meni je nekako poznato

Unfuckable
da relativno do znatno slab i mlak tekst - dospe na Naslovnu.
Dešava se ?
Dešava se.
Dobro došao, umeš ti i bolje.


Bez kralja, ne valja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:31 03.10.2009

Re: I meni je nekako poznato

"Bez kralja, ne valja"

Nama ne pomaže ni kralj ni general. Ko će nama pomoći?
trener92 trener92 02:28 03.10.2009

Regionalno!

A sada se otvara dopisništvo: ljudi, tehnika, rukovodioci, prostor.


Očekivana odluka , za mene.
Možda se pitaš Zašto? Zato ...



Veliki naklon Kralju . dobro došao iz..... p otpalublja!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:18 03.10.2009

Nisam tražio, majke mi

Ja svima da poručim: potpuno sam šokiran. I nekako mi je neprijatno. Ovo je ničim izazvana reakcija uredništva. Priznajem da je lagodnije DOLE.
Ipak, zahvaljujem svima koji su mi čestitali. Posebno Unf-u na njegovoj srdačnoj dobrodošlici, NNN na njihovoj stalnoj podršci, Mariopan na komentarima i receptima, miloradu (koga nisam napustio), Vučku na kvalitetnim karikama i pojasevima za spasavanje, treneru na dobrom pamćenju.
PS Noćas nisama dobro spavao. Mislio sam da je od punog meseca. Kad ono tamo, ali međutim.
trener92 trener92 14:22 03.10.2009

Re: Nisam tražio, majke mi

Malo šale nije na odmet, Kralju, pretpostavio sam da će ti biti zanimljivo da se upoznaš sa " mladim i perspektivnim kadrovima"

Međutim, RTS-u je potreban studio, montaže i dopisnici koji su dvadeset četiri sata na raspolaganju.
Budući da RTV nije u stanju da neprekidno ustupa svoje kapacitete,

Za ovo licemerje i bacanje prašine u oči ( čitaj muljažu)bi imao što-šta da dodam , ali bilo bi neprimereno, a i bliža komšinica
Dina Kurbatvinski Vranešević

treba da avanzuje , pa ništa onda ....drugi put .
Drago mi je da prihvataš i nisi ostao bez osećaja za zezanje.
U to ime i iskrene čestitke uz omiljeni song ,, (ionako sve ovo neodoljivo podseća na ....džunglu,bar nismo daleko u nekim aspektima, ,ipak samo mi se čini da su tamo stvari uređenije, bar se zna mesto i ko gde pripada, i šta može a šta ne, nema međutim, nema laži nema prevare!,,) a po tome bi mogli mnogi da se ugledaju ....
a i mjuz je odličan ... pazi deo sa Baluom



KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:52 03.10.2009

Re: Nisam tražio, majke mi

a i mjuz je odličan ... pazi deo sa Baluom

Ovo mi je jedna od najnajnajomiljenijih numera. Kad nisam ni sanjao da cu postati KM obozavao sam je. I danas je slusam i gledam zabezeknuto, odusevljeno, kao da mi je prvi put.
krkar krkar 08:37 05.10.2009

Re: Nisam tražio, majke mi

KRALJMAJMUNA
a i mjuz je odličan ... pazi deo sa Baluom Ovo mi je jedna od najnajnajomiljenijih numera. Kad nisam ni sanjao da cu postati KM obozavao sam je. I danas je slusam i gledam zabezeknuto, odusevljeno, kao da mi je prvi put.


Preporučujem, vrlopreporučujem: Dave Brubeck: Dave Digs Disney. Fenomenalan album, sjajne obrade, ima i 2 (ako se ne varam) iz KoDŽ
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:53 05.10.2009

Re: Nisam tražio, majke mi

krkar

KRALJMAJMUNAa i mjuz je odličan ... pazi deo sa Baluom Ovo mi je jedna od najnajnajomiljenijih numera. Kad nisam ni sanjao da cu postati KM obozavao sam je. I danas je slusam i gledam zabezeknuto, odusevljeno, kao da mi je prvi put. Preporučujem, vrlopreporučujem: Dave Brubeck: Dave Digs Disney. Fenomenalan album, sjajne obrade, ima i 2 (ako se ne varam) iz KoDŽ

Već mi je preporučeno, kad sam bio nešto mlađi majmun ili neka druga životinjka.
Take five, krkar!
maricacarica maricacarica 08:22 03.10.2009

U stvari,

treba da prenose satelitski.... svi... ne bi li se narod u dijaspori više dosađivao
mariopan mariopan 09:45 03.10.2009

Re: U stvari,

maricacarica
treba da prenose satelitski.... svi... ne bi li se narod u dijaspori više dosađivao

U pravu si.

Bila sam dijasporičarka celo leto i ništa na tv nema. Gledala sam občno kablovsku a naši kanali nemaju ništa na programu. Ubila sam se od dosade.

Kralju, zašto kažeš "u Vojvodini naša kuća ima..." - nije valjda da radiš nešto za "našu" kuću? TV? Onda da ih ne grdim toliko? Nikakav program, ne znam šta rade ni zašto postoje, samo vesti iz nesvesti a zabavni program repriziraju od pre 30 godina.. šta će im televizija uopšte da mi je znati?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:33 03.10.2009

Re: U stvari,

Kralju, zašto kažeš "u Vojvodini naša kuća ima..." - nije valjda da radiš nešto za "našu" kuću?

Ne radim za njih - ali dobra ideja. To je samo citirana vest RTS-a.
mariopan mariopan 14:04 03.10.2009

Re: U stvari,

KRALJMAJMUNA
Kralju, zašto kažeš "u Vojvodini naša kuća ima..." - nije valjda da radiš nešto za "našu" kuću?

Ne radim za njih - ali dobra ideja. To je sam citirana vest RTS-a.

E, odmah mi je lakše, znači to je samo bila vest.
U svim tim gradovima postoje lokalne televizije koje izveštavaju o "važnim događajima" iz tog grada ali te vesti su sve prežvakane vesti sa "dnevnika" i malo začinjene domaćim "vestima" o lokalim zbivanjima...ne znam šta će im dopisnici i razglednici odavde? O čemu da izvaštavaju? I ovo što gledamo liči na uštrojene vesti a i voditelji mi na to liče, onako uparađeni i ozbiljni a vesti su im iste one koje se vrte na svim kanalima svih televizija, samo prepisuju jedni od drugih. Za to prepisivanje nekada se dobijala jedinica na času a oni će nekome i platu da daju da to radi?

Recimo, baš bih volela da negde nađem prilog iz istarživačkog novinarstva kako je Zrenjanin od industrijskog grada postao industrijska ruševina ? Kada bi se neko usudio o tome da piše bio bi u "apsu" dok si rek'o oma.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:56 03.10.2009

Re: U stvari,

kako je Zrenjanin od industrijskog grada postao industrijska ruševina ?

E, to je meni baš velika misterija. Ne znam šta bih dao da neko od blogera (ili još bolje blogerka) napiše istraživački tekst o Zrenjaninu i čoveku koji je godinu dana u pritvoru i objavi ga ovde.
mariopan mariopan 20:57 03.10.2009

Re: U stvari,

KRALJMAJMUNA
kako je Zrenjanin od industrijskog grada postao industrijska ruševina ?

E, to je meni baš velika misterija. Ne znam šta bih dao da neko od blogera (ili još bolje blogerka) napiše istraživački tekst o Zrenjaninu i čoveku koji je godinu dana u pritvoru i objavi ga ovde.

Eh, mnogo tražiš, pa to ni UDBA ne može da rasplete.
Hajde malo da sačekamo da se dogovore šta sme da se sazna a šta ne sme pa će možda i suđenje da počne?

A za ruševine može ceo spisak, nema Šećerane, nema Pivare ali ima "Dani piva", nema BEKa, nema Čarapare, nema Šešira, nema Sloge (veš i kupaći), nema Radijatora, nema Skrobare....
angie01 angie01 11:22 03.10.2009

e, dobro- poznato vam je!

poshto se se svi slozili, komislija je jednoglasno utvrdila- da vam JESTE poznato!


km-chestitam!
Черевићан Черевићан 12:14 03.10.2009

имене

уз честитаре ево наравски и желимВам г Кингу да у прилозима непосустанете (обзиром на Ваше уистину респектабилне ж. године)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:39 03.10.2009

Re: имене

Черевићан
уз честитаре ево наравски и желимВам г Кингу да у прилозима непосустанете (обзиром на Ваше уистину респектабилне ж. године)

Ma, ne pitajte me ništa. Kad sam video da mi je baš ovaj tekst izašao kao prvi odmah sam znao da će UNF da me dočeka na levi kroše i da mi vrati dug sa početka njegove karijere. Da sam znao da će ovo iskočiti na prvim stranama ja bih se potrudio da to na neštto liči. Ovako je vest koja mi se učinila ružnom i koja je u Srbiji promakla bez ikakvog reagovanja dežurnih lovaca u žitu plasirana kao loše upakovana sa moje strane. Kriv sam, umem i bolje, zaista.
Če, biću tih i miran. Paziću šta pišem, ali ću paziti i šta drugi pišu. Biću dobar.
Unfuckable Unfuckable 12:42 03.10.2009

Re: имене

ama bez kuknjave Vaše Veličanstvo, samo se malo zeUzamo
ja uopšte ne sumnjam u Vaše spisateljske kvalitete, već mi je više simpatična bila cela ta situacija, idemo dalje
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 14:26 03.10.2009

Re: имене

das im malo vlasti, odmah kukaju, i kao: " da sam znao sta ce da bude...."
naravno cestitke


p.s. ostadosmo bez kralja u potpalublju
Goran Vučković Goran Vučković 14:30 03.10.2009

Re: имене

p.s. ostadosmo bez kralja u potpalublju

Kralj je avanzovao
mariopan mariopan 18:36 03.10.2009

Re: имене

A meni đavo ne daa mira pa da se vratim na temu:

Ako nam je zemljica tako mala, kako kaže naš Precednik, da je može brzi voz pre(p)šišati za celih 7 minuta s kraja na kraj....zašto se onda ne odvezu kolima u NSad pa da snime šta im treba, nije to daleko? Samo 7 minuta!

A recimo, ta naša zemljica bila bi još manja kada bi neka raketla preletela ne bi joj trebala ni 2 minuta....mislim, onda šta će nam Precednik za to malo sirotinje, Možda bi nam i seoski starešina bio dovoljan?

Sve to u cilju štednje a ne rasipati okolo ko nenormalni.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:03 03.10.2009

Re: имене

dusanovaiivanovamama
das im malo vlasti, odmah kukaju, i kao: " da sam znao sta ce da bude...."naravno cestitkep.s. ostadosmo bez kralja u potpalublju

Mama, dobro da si me se otkačila. Čuvaj tu tvoju decu i ne daj im da postanu moji podanici.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:07 03.10.2009

Re: имене

Goran Vučković
p.s. ostadosmo bez kralja u potpalubljuKralj je avanzovao

KRALJUVUKOVA, pozdrav od kolege. Znaš kako se kaže za one koji su nisko ili su slabi? Imaju mnogo prostora za napredovanje. E, a ja sa pozicije KRALJA avnzovao!!! To je uspeh. Valjda sam sad CAR.
PS Ja i Dina avanzovali.
Goran Vučković Goran Vučković 20:19 03.10.2009

Re: имене

Imaju mnogo prostora za napredovanje.

Korporativni novogovor - radno mesto sa opisom "mnogo prostora za napredovanje"
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:51 03.10.2009

Re: имене

KRALJMAJMUNA
dusanovaiivanovamama
das im malo vlasti, odmah kukaju, i kao: " da sam znao sta ce da bude...."naravno cestitkep.s. ostadosmo bez kralja u potpalublju

Mama, dobro da si me se otkačila. Čuvaj tu tvoju decu i ne daj im da postanu moji podanici.



a nem0z tako, brigo moja predji na drugoga, !!! Postujem ja tvoje godine KRALJU, al volim i sebe, sto ne mogu da prihvatim -necu
sentinel26 sentinel26 20:57 03.10.2009

Jedini kralj

kome evo pišem čestitku.

Unapredjen a kraljevstvo mu ostalo isto. Ne zaboravi podanike.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:05 03.10.2009

Re: Jedini kralj

sentinel26
kome evo pišem čestitku.Unapredjen a kraljevstvo mu ostalo isto. Ne zaboravi podanike.

Hvala na čestitki. Dobićeš kao nagradu ekonomski sektor u mom savetu mudraca. I pravo na pemziju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:30 03.10.2009

А ко ће да извештава из Београда?

Ја се бојим да ишта кажем. Шта ако погрешим?

Дакле, краљу, не ваља увек бити толико строг са поданицима, зарез тамо, зарез вамо, састављено, растављено - није то толико важно на блогу. Уплаши се раја, завеже се, па ни да бекне, а понекад је, за здравље краљевства, добро и са рајом попричати.

Него, да не бих уз пацке за промашене зарезе добио и пацке за промашену тему, да кажем да је једино логично и да би био ред да сад и РТВ отвори представништво у Београду (ако већ нема).
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:46 03.10.2009

Re: А ко ће да извештава из Београда?

Него, да не бих уз пацке за промашене зарезе добио и пацке за промашену тему, да кажем да је једино логично и да би био ред да сад и РТВ отвори представништво у Београду (ако већ нема).


Ej, marconi. Za ovo drugo sam umreo od smeha Stvarno se mora uvesti višestruka preporuka.

A za prvo: nisam ja strog što se zareza tiče. I ne ispravljam pošten svet koji se šeta noću po Blogu. Obično je to ili naslov (a Blog nije samo zezanje), ili je neko zaslužio packu zbog nečeg drugog (pa mu ja šaljem zaobilaznu packu), ili je stvar principijelna i od opšteg značaja. Nadam se da ove tri situacije sasvim pokrivaju tvoju metaforu "zarez tamo, zarez vamo".
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:02 03.10.2009

Re: А ко ће да извештава из Београда?

Само сам хтео рећи да и они који промаше зарезе понекад - а и ја не говорим искључиво о зарезима - у некој другој прилици и на другу тему пишу сасвим добро. Али ово је већ, свакоме ко има очи и главу, опште место и не знам зашто га наводим.
krkar krkar 08:27 05.10.2009

Pljačka na 100 načina

Da li ovo znači da će se bilo kakva autonomija, sa statutom ili bez statuta, pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetu? I sve će to dodatno plaćati autonomni ili centralizovani ljudi! I da li to znači da se svaki centralizam pretvara u bezočnu pljačku periferije?


DA

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:54 05.10.2009

Re: Pljačka na 100 načina

krkar
Da li ovo znači da će se bilo kakva autonomija, sa statutom ili bez statuta, pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetu? I sve će to dodatno plaćati autonomni ili centralizovani ljudi! I da li to znači da se svaki centralizam pretvara u bezočnu pljačku periferije?DA

Krupna slova i još boldovana. Žao mi je što sam pogodio.
mariopan mariopan 12:32 05.10.2009

Re: Pljačka na 100 načina

krkar
Da li ovo znači da će se bilo kakva autonomija, sa statutom ili bez statuta, pretvoriti u najobičnije povećanje administracije, povećanje broja ljudi koji su na budžetu? I sve će to dodatno plaćati autonomni ili centralizovani ljudi! I da li to znači da se svaki centralizam pretvara u bezočnu pljačku periferije?


DA


da.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana