Kultura| Politika

Kulturne mete

marco_de.manccini RSS / 30.09.2009. u 08:23

 

U jednom dokumentu, koji moje oči nisu nikako trebale niti smele videti, sam, krajičkom oka, pročitao nešto kao

Kulturna razmena se svakako razlikuje od reklame i propagande, ali ipak deli važan aspekt sa njima - potrebu dobrog poznavanja stranke/mete.

Nije mi jasno gde nestaše i šta fali partnerstvu, razumevanju i prihvatanju  u kulturnoj razmeni. Mete? U najboljem slučaju stranke?

Odoh ja da spavam, a posle toga da radim. A ovaj sluđeni svet neka se snalazi bez mene neko vreme. I neka, mrtav hladan i samozadovoljan, otupeo na boje i kontradikcije, cilja svoje kulturne mete.



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jassystar jassystar 08:38 30.09.2009

Prva...

...kulturna meta. Za pocetak, dobro jutro!
Da popijem pa cu da razmislim o razmeni.
dragan7557 dragan7557 08:59 30.09.2009

Re: marco


Rimski Koloseum ( i druge divljačke kasapnice) se tretira kao deo kulturnog nasleđa i već eonima niko ne spominje da je u pitanju najgroznija klanica kojom su protekle reke ljudske krvi a zločin i ubistvo odomaćeni kao umetnost krvožedne rulje.[/b]

Kultura nije ništa drugo do konformacija sa opšte prihvaćenim stanjem društvenih elita koje karakter iste daju onim objektima i subjektima koje ista elita sam odabere, a ostatak rulje prihvati kao nešto dobro i izuzetno.

Mogao bih i dalje sa argumentima protiv onoga što se naziva kulturom ali kao što rekoh nisam baš za pisanje u ovom trenutku, možda kasnije.

dragan7557 cerski
dragoljub92 dragoljub92 09:15 30.09.2009

Re: marco

jedan od kulturnih iskoraka se desio i kad je giljotina zamenila sekiru
a indijanci,pobiše onolki narod ,sram da gi bude.
aramon aramon 09:21 30.09.2009

Re: marco

dragan7557
Rimski Koloseum ( i druge divljačke kasapnice) se tretira kao deo kulturnog nasleđa i već eonima niko ne spominje da je u pitanju najgroznija klanica kojom su protekle reke ljudske krvi a zločin i ubistvo odomaćeni kao umetnost krvožedne rulje


I nedostatak kulture je kultura.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:41 30.09.2009

Re: marco

eto, kome nedostaje, ima za izvoz kod ovih što ciljano razmenjuju pa nek se prijave tamo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:52 30.09.2009

Re: Prva...

auu, a ja prvoj ništa ne dodelih. izvini jassystar, nedostatak kulture, slabo su me ciljali.

evo, za promenu (?), malo corporate culture
jassystar jassystar 18:13 01.10.2009

Re: Prva...

Faja. A za 'nekultivisane'...
moze i scenska, casica kulture
anagardboo anagardboo 08:50 30.09.2009

eh,

lepse je s kulturom, makar i bolelo

nebulozne li konstrukcije...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:02 30.09.2009

Re: eh,

eto, posle nanošenja slobode i demokratije, na redu je i kultura. sasvim logičan sled.
dragoljub92 dragoljub92 08:58 30.09.2009

културоевеме

сгће дођем самда ринем краве
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:03 30.09.2009

Re: културоевеме

ja, koliko vidim, tu neko rine nos.
petarjjj petarjjj 09:14 02.10.2009

Re: културоевеме

rine jašta

možda iziđe i neka pod-kultura (undernose culture)
stari92 stari92 09:02 30.09.2009

(R) Da li glupost boli ?

(ciljna grupa : dežurni analitičari opšte prakse)
- ne žuriti sa odgovorom .. ni u mislima -

Jedno od gordijevskih pitanja na koje je nemoguće dobiti odgovor,pogotovo ako se
traži precizniji odgovor na prošireno pitanje '' i kojim intenzitetom ''.
Naizgled jednostavno pitanje traži sagledavanje iz raznih uglova,što podrazumeva
da tragač za ,,istinom,, mora posedovati multidisciplinarna znanja.
Iz toga sledi da nikako ne može iz ličnog doneti svoj sud,jer je suprotnost gluposti.
Pokušaj sopstvene degradacije (voljno) : Ja sam glup,nauke radi ! , ne proizvodi
nužno bol. Pokušaj više spada u oblast i domen sitnoračundžijske politike,zarad
dobiti u vidu hvale ili već nekog drugog dobra.
Dakle,proističe da lažno predstavljanje izvodi osoba sa zavidnom količinom misa -
onih aktivnosti,a manjkom moralnih,etičkih i sl. vrednosti.
Taktički prilaz evidentno glupom,neviđeno glupom,glupom do boli itd.,u potrazi za
direktnim odgovorom ,osuđen je na propast,tj. besmislen je jer jednostavno :
'' ono nije svesno ''.
Došli smo dakle do zaključka da je moguć pristup jedino sa filozofskog aspekta,a
nikako empirijskim putem.
Tragovi odgovora se mogu naslutiti u srećnom nasmejanom liku,grandiznom delu
iz čega nužno sledi da : Glupost ne boli,ali i ne šteti.

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:37 30.09.2009

Re: (R) Da li glupost boli ?

Boli, i to jako. Što je najgore bol je prenosiva. Pre dve godine jedan glupan nije zakočio na vreme (nije uopšte) i još uvek me bole ledja.

Tako je uvek. Negde zaboli.
loader loader 09:07 30.09.2009

U doba gluposti i nasilja...

U doba gluposti i nasilja nikakvo čudo nije što se pojavio termin - "kulturne mete".
stari92 stari92 12:48 30.09.2009

Argonauti - Malinovski dr B.

~ Razmena kulturnih vrednosti i dobara,kao sledećeg stepena uređenog plemenskog
(zaokruženog) načina života,oslobođenog od straha preživljavanja i opstanka, je bila
i jeste moguća samo u takvim jednostavnim,na prirodu i prirodne zakone oslonjenim
formama.
Progres ?!
Smer u kome je krenuo,i kreće se,sadašnji (i skoro sav pisani tok''civilizacije'') je na -
žalost sasvim suprotan,budući da je oslonjen na materijalno kao imperativ , kao i po
sistemu ''cilj opravdava sredstvo''- bejaše li Makijaveli : Monteskije ?
Sa druge strane,ne manje važno,je odgonetanje i beleženje sopstvenog nasleđa kao
vid pasivnog otpora i kontratežu raznim Ložama,Komitetima,Unijatima-Globalizmu.
Vredi pogledati Zaboravljena Božanstva - Vojin Matić (vidi Međedović)kao primer kako
se brzo zaboravlja i prekraja istorija,i sve,to,samo par stotina godina unazad.
Na kraju,možda i najvažnija/svežija,opomena je sadašnji pokušaj prekrajanja jezika,..

To je ono o čemu se ovde radi !

Nametanje (iliti uterivanje) kulturnih vrednosti je produžena ruka (oblik) spec. rata
protiv neke etničke,ili kako god,celine u cilju razbijanja,dezorjentacije,dezintegracije
tj. uklapanja i asimilacije.

Da parafraziram narodnu izreku : 'teli ste u kolo - sad igrajte

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:47 30.09.2009

Re: U doba gluposti i nasilja...

U doba gluposti i nasilja nikakvo čudo nije što se pojavio termin - "kulturne mete".

Možda smo samo pogrešno razumeli. Možda "meta kulturne razmene" samo znači "viši nivo kultirnih razmena, kulturne razmene o kulturnim razmenama, ...".

Hmmm, ... ma ipak smo dobro razumeli.
strenum strenum 09:10 30.09.2009

grrr

Od postovanog publikuma smo postali mete.


ili...

Kulturo, eve me. Pucaj!
dragoljub92 dragoljub92 09:33 30.09.2009

Re: grrr

Od postovanog publikuma smo postali mete.

од љубитеља потрошачи
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:33 30.09.2009

Re: grrr

од љубитеља потрошачи

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:06 30.09.2009

Re: grrr

reč je o razmeni.
Bojan Budimac Bojan Budimac 09:24 30.09.2009

:)

Sasvim logično. U svetu u kome je sve roba (a svaka roba, kao što znamo, ima kupca), onda je logično da se tzv. kulturna razmena služi tehnikama i terminima iz marketinga cilj/ciljna grupa i sl.
margos margos 10:21 30.09.2009

Re: :)

Bojan Budimac
Sasvim logično. U svetu u kome je sve roba (a svaka roba, kao što znamo, ima kupca), onda je logično da se tzv. kulturna razmena služi tehnikama i terminima iz marketinga cilj/ciljna grupa i sl.

Da - strategije, ciljne grupe, targetiranje, dead lines... etc. Kao ratovanje, od razmene, samo 'ra'...
mirelarado mirelarado 12:59 30.09.2009

Re: :)

Bojan Budimac
Sasvim logično. U svetu u kome je sve roba (a svaka roba, kao što znamo, ima kupca), onda je logično da se tzv. kulturna razmena služi tehnikama i terminima iz marketinga cilj/ciljna grupa i sl.


У таквом, поробљеном свету ништа није изузето из маркетинга, па ни култура.
Ако нас посматрају као мете, да ли они који би требало да доприносе узајамном разумевању и сарадњи себе виде као културне стрелце? Можда је управо зато и разумевања све мање.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:13 30.09.2009

Re: :)

Ja nisam bio mnogo iznenadjen, ali me ipak dojmila plitkoća. Ni sekund razmišljanja.

Ceo tekst je bio nešto na temu promene odnosa i načina na koji se komunicira sa ostalima. I onda, tres, mete. Za promenu odnosa i poboljšanu komunikciju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:32 30.09.2009

Gađajte, boli me...

mariopan mariopan 09:42 30.09.2009

Re: Gađajte, boli me...

Nisam znala da nas gledaju kao metu (za pikado?) i gađaju kulturom... gledala sam sinoć "Rigoleto",,,,,otuda mi one čvoruge?

Nisi to trebao da vidiš, ja mislim da im je taj red u novinama bio prazan pa nisu znali šta tu da stave...pa stavili to
dragan7557 dragan7557 11:51 30.09.2009

Re: Vojislave

Vojislav Stojković

Falusne "kulture" su deo svetske baštine.

dragan7557 cerski
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:14 30.09.2009

Re: Vojislave

mislim da su falusne kulture u svetskoj baštini sasvim kul. sve je to radost života i obnavljanja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:29 01.10.2009

Re: Vojislave

Slažem se.
Recimo dendrofilija je jedna od najstarijih falusnih kultura. Stabla su drevni simbol plodnosti, a muškarci su u određene dane ejakulirali na debla.
Danas se dendrofilima smataju ljudi koji osećaju seksualnu privlaćnost prema stablima ili ih stabla uzbuđuju. To može podrazumevati seksualni kontakt ili obožavanje stabla kao falusnog simbola ili oboje.
Ljudi takve seksualne orjentacije mogu se sresti u blizini botaničkih bašti i po parkovima.
Evo i nekih predmeta obožavanja:





Da kažem i to da onaj Ličanin koji je ožuljao Q jer je na stablu pisalo 3,14 nije dendrofil. On samo veruje u napisano i to doslovno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:57 01.10.2009

Re: Vojislave

Ljudi takve seksualne orjentacije mogu se sresti u blizini botaničkih bašti i po parkovima.

ma svakakvi se motaju po parkovima.
miloradkakmar miloradkakmar 10:01 30.09.2009

Zato

nam je kultura sve udaljenija .
Smatram da je vrednost , npr. knjige u njenom kvalitetu , a ne prodajnoj ceni. Nažalost u većini slučajeva je obrnuto.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:35 30.09.2009

Re: Zato

nisam toliko posimističan. dok ima ljudi, a ima, ima i kulture. ove činovnike što je razmenjuju kao marke na pijaci ne računam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:30 30.09.2009

well

u ovom svetu su slikare zamenili dizajneri, kompozitore sound-dizajneri, reditelje producenti, kulturne dogadjaje advertajzing dogadjaji u promociji nogog proizvoda ili fešn-vikovi, inzenjere menadzeri...i taaaakooo.

'brojutro!

dragan7557 dragan7557 11:54 30.09.2009

Re: well

'brojutro!

12.30 ! ! !


Završetak su dizajnirane ljudske spodobe.

dragan7557 cerski
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:10 30.09.2009

Re: well

'brojutro je za marca iz druge vremenske zone...
myredneckself myredneckself 14:57 30.09.2009

Re: well

jel može nešto na tom tržištu svega i svačega, neka ekonomija that make sense za običan svet, kad smo već targetirani ?( marko, vidiš li kako sam se naježila od izraza?)
neka nas gađaju kulturom, ne samo bankarima i bankama, ma... aj' da pijemo kaficu marko
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:18 30.09.2009

Re: well

dobro jutro, svima, ja sam skroz nešto bezveze, nema veze sa temom, koja je takođe bezveze, ali to je druga tema.

može jedna razmena kafe?



primeti jin i jang. mnogo lep simbol.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:18 30.09.2009

Re: well

primeti jin i jang. mnogo lep simbol.

jeste!
dragoljub92 dragoljub92 20:26 30.09.2009

Re: well

u ovom svetu su slikare zamenili dizajneri

grešiš bebče,zamenili gi raznovrsni instalateri na koncepati.
jasnaz jasnaz 15:05 30.09.2009

– –






– nemoj mi reći da pišeš za sebe!
– a jel ti čitaš za sebe?
– kako to misliš?
– kako to pitaš.


____________________________________________

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:25 30.09.2009

ne baš samo za sebe

ovo me na nešto podseća, ali ne smem da kažem na šta. kad smo se malo igrali za urednicom i administratorom nestalo je s bloga. čini mi se da je tako i bolje. pročitalo ga je 19 ljudi.
jasnaz jasnaz 20:22 30.09.2009

ne baš samo za sebe



Blade Runner Blade Runner 15:47 30.09.2009

Kulturo

eve me!

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:36 30.09.2009

Re: Kulturo

gađanje kulturom je, onom rečenicom, potpuno zaokružilo svoj smisao.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:20 30.09.2009

balans




László Moholy-Nagy
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:56 30.09.2009

Re: balans

možda si u pravu njanjo, šetnja u lepo ne može omašiti.
crossover crossover 17:56 30.09.2009

Re: balans

njanja_de.manccini
László Moholy-Nagy

Њањо, пошто видим да те аутор игнорише, ево, да ти и ја направимо културну размену :))
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:59 30.09.2009

Re: balans

ipak za sekund brži.
crossover crossover 18:07 30.09.2009

Re: balans

marco_de.manccini
ipak za sekund brži.

Е, пошто си био брз, онда ћу да се културно размењујем и са тобом.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:20 30.09.2009

Re: balans

Cross, ne znam kako vo radiš. Kad sam pogledao šta si okačio Njanji setio sam se baš ove pesme koju si sad pustio meni.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:33 30.09.2009

Re: balans

Њањо, пошто видим да те аутор игнорише,

ko, marco?
nema sanse
dobar je decko
kulturan
crossover crossover 18:38 30.09.2009

Re: balans

marco_de.manccini
Cross, ne znam kako vo radiš. Kad sam pogledao šta si okačio Njanji setio sam se baš ove pesme koju si sad pustio meni.

Не знам како да ти кажем, а да те не уплашим...:)))
Имам параненормалне способности.
mirelarado mirelarado 18:59 30.09.2009

Re: balans

Да се укључим у културну размену.

Није лако постићи равнотежу:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:14 30.09.2009

Re: balans

mirelarado
Да се укључим у културну размену.

Али никако без оружја.
На кога би требало да ја пуцам, кажите ми? Ко је моја мета? И ко то пуца на мене?

Најбоље је да и ја, као Марко, одем на спавање. A ovaj sluđeni svet neka se snalazi и bez mene neko vreme.

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:20 30.09.2009

Re: balans

Čoveče, kako savršeno dobro ciljate danas te razmene! Da vi ne radie za onu agenciju?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:31 30.09.2009

Re: balans

Unfuckable Unfuckable 19:46 30.09.2009

Re: meta kulturne razmene

На кога би требало да ја пуцам, кажите ми? Ко је моја мета? И ко то пуца на мене?

heh to me baci u misao da mnogi imaju nekakav čudnovat pancir pa im dođe svejedno ko i kako puca. I - radi čega.
Nanošenje kulture - sjajan izraz
dragoljub92 dragoljub92 20:29 30.09.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
mirelarado
Да се укључим у културну размену.

Али никако без оружја.
На кога би требало да ја пуцам, кажите ми? Ко је моја мета? И ко то пуца на мене?

Најбоље је да и ја, као Марко, одем на спавање. A ovaj sluđeni svet neka se snalazi и bez mene neko vreme.


brajoviću upravo sam smišljao di da ođe udenem katicu kad me ti preteče
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:48 30.09.2009

Re: balans

dragoljub92
brajoviću upravo sam smišljao di da ođe udenem katicu kad me ti preteče

Ја је већ сат времена слушам, него ми је жао што она нема никакав спот са барем топом или, посрећило нам се, каквим навођеним пројектилом. Једино топче које има јесте оно за растеривање облака, а нама, овде, сада треба нешто снажније и веће. Јер видиш ли да ће да ухапсе и Максу и мене, познате београдске изгреднике!?

А све смо то, мислим Макса и ја, могли да обавимо у приватности наших соба, мислим исказавање нашег друштвеног става, како су нас досетљиво саветовали неки угледници.

Јбг., драг-обљубе, одавно се нисам осећао овако бедно, понижено, разочарано, издано, преварено, и то у својим најбољим четрдесетим.
dragoljub92 dragoljub92 21:08 30.09.2009

Re: balans

Јбг., драг-обљубе, одавно се нисам осећао овако бедно, понижено, разочарано, издано, преварено, и то у својим најбољим четрдесетим

upravo sam i na to teo da rečem neku
za ovaj skup ne treba da se traži nikakvo odobrenje od policijemjednostavno nije nadležnqa za to i tačka
šteta što nisam bliže ,baš bi im izašo na crtu

idioti ,oni će da daju ili ne daju dozvolu za ovo ,kreteni
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:10 30.09.2009

Re: balans

А све смо то, мислим Макса и ја, могли да обавимо у приватности наших соба, мислим исказавање нашег друштвеног става, како су нас досетљиво саветовали неки угледници.

Al' sam zaribao (doduše, imam i neke lekiće u sistemu). Pola sata mi je trebalo. Ovo je komentar meseca. Ma i duže.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:13 30.09.2009

Re: balans

marco_de.manccini
А све смо то, мислим Макса и ја, могли да обавимо у приватности наших соба, мислим исказавање нашег друштвеног става, како су нас досетљиво саветовали неки угледници.

Al' sam zaribao (doduše, imam i neke lekiće u sistemu). Pola sata mi je trebalo. Ovo je komentar meseca. Ma i duže.

blago tebi. ja jos ne razumem. a nema smisla da se vadim na grip - opet.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:17 30.09.2009

Re: balans

za ovaj skup ne treba da se traži nikakvo odobrenje od policijemjednostavno nije nadležnqa za to i tačka

Dragoljube, pa ova zabrana se, po paradoksalnosti, može porediti sa kulturnom razmenom sa metama.

Mole se gradjani, da bi sprečili nsilje, da ne izlaze i protestvuju protiv nasilja na dan borbe protiv nasilja. Ako izađu biće ... šta? Pretučeni od strane policije da im se ne bi desilo nešto?
mirelarado mirelarado 21:17 30.09.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
А све смо то, мислим Макса и ја, могли да обавимо у приватности наших соба, мислим исказавање нашег друштвеног става, како су нас досетљиво саветовали неки угледници.



Е па доста је било узалудног гунђања са галерије! Пошто угледници нису хтели да чују, мораће да нас виде!

А ако ће да 'апсе, нема везе, ту је Ерик.
antioksidant antioksidant 21:20 30.09.2009

Re: balans

А све смо то, мислим Макса и ја, могли да обавимо у приватности наших соба, мислим исказавање нашег друштвеног става, како су нас досетљиво саветовали неки угледници.

samo ako je soba pravilnog oblika sa strogo propisanim brojem zidova...

zivot u kutiji, hrana iz kutije, pogled kroz kutiju

tradicionalno
antioksidant antioksidant 21:22 30.09.2009

Re: balans

А ако ће да 'апсе, нема везе, ту је Ерик.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:29 30.09.2009

Re: balans

marco_de.manccini
Mole se građani, da bi sprečili nasilje, da ne izlaze i protestvuju protiv nasilja na dan borbe protiv nasilja. Ako izađu, biće... šta? Pretučeni od strane policije da im se ne bi desilo nešto?



EDIT:
crossover crossover 23:02 30.09.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
одавно се нисам осећао овако бедно, понижено, разочарано, издано, преварено, и то у својим најбољим четрдесетим.

Главу горе, Предраге, није време за разочарења.
Најгори догађаји тек предстоје.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:25 01.10.2009

Re: balans

crossover
Главу горе, Предраге, није време за разочарења.
Најгори догађаји тек предстоје.

Ма, не бринем ја ништа. Чуо сам да ће Министарство пољипровреде, лова и шумарства увести ловостај на странце, а чини ми се да истоветну меру, за педере и лезбејке, предлаже новоформирана Београдска комунална полиција. (Ова друга мера је мало компликованија, мораће све да их контролишу у приватности њихових соба.)

Не знам да ли сам ти рекао да је јуче мој син течно говорио француски са неким бесловесним странцима? Одржао сам му предавање када смо се вратили кући.

Ах, да... Знаш да у најгоре догађаје уистину не верујем. Можда је чила старост и још увек леп глас, као код ове тетке, довољан разлог да пожелиш живети у земаљској слави још пуно година. Ко за то има прилике.

P.S.
Песма је делом на гелском. Још један језик више који не разумеју.


crossover crossover 01:01 01.10.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
Ах, да... Знаш да у најгоре догађаје уистину не верујем.

Задовољан сам што си ме савршено разумео и што не клонеш Духом.
Некада, и сама, блага реч има исцелитељско дејство, као у овој песми.

P.S.
Песма је на језику Навахо. Не мора чак ни да се разуме да би деловала, довољно је само да се широм отвори срце.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:04 01.10.2009

Re: balans

а ту је и прави weapon of choice (the sound of my voice)
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:13 01.10.2009

Re: balans

ех, прођоше и брајовић, и мирела и биљаннна блогом, и нико да ми ишчупа уши за ”протествују”. момци и девојке, не могу ја све сам, поправљајте слободно кад нешто много пара уши, дајте мало размене, ја хоћу да будем бољи.

(ако се бојите да ћете осталима звучити као досадниковићи, може и пп.)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:45 01.10.2009

Re: balans

marco_de.manccini
ех, прођоше и брајовић, и мирела и биљаннна блогом, и нико да ми ишчупа уши за ”протествују”. момци и девојке, не могу ја све сам, поправљајте слободно кад нешто много пара уши, дајте мало размене, ја хоћу да будем бољи.

(ако се бојите да ћете осталима звучити као досадниковићи, може и пп.)

Ја не смем да ти помогнем да будеш бољи. Ионако сам већ озлоглашен како стално закерам. Уосталом, понекад и добри и уморни Хомер задрема. В вишка? Добро је кад није мањка.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:51 01.10.2009

Re: balans

аии, ”звучити” уместо ”звучати”. ма нема наде, видим зашто си одустао.
mirelarado mirelarado 21:07 01.10.2009

Re: balans

marco_de.manccini
ех, прођоше и брајовић, и мирела и биљаннна блогом, и нико да ми ишчупа уши за ”протествују”. момци и девојке, не могу ја све сам, поправљајте слободно кад нешто много пара уши, дајте мало размене, ја хоћу да будем бољи.
(ако се бојите да ћете осталима звучити као досадниковићи, може и пп.)


Је л' ти то постављаш замке да видиш јесмо ли будни (звучити уместо звучати и досадниковићи уместо досадњаковићи)? За мене се зна да не пазим на часу. А и кад дође до ових културолошких тема о могућној (срећом неоствареној) забрани скупа против насиља, није ми битно да ли си употребио правилан облик.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:31 01.10.2009

Re: balans

mirelarado
А и кад дође до ових културолошких тема о могућној (срећом неоствареној) забрани скупа против насиља, није ми битно да ли си употребио правилан облик.

Не, грешиш: она је била остварена, па се потом село и рачунало те је повучена.

P.S.
Ето, Марко, видиш да ме не треба доводити у искушења. Исправљања.
mirelarado mirelarado 22:19 01.10.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
mirelarado
А и кад дође до ових културолошких тема о могућној (срећом неоствареној) забрани скупа против насиља, није ми битно да ли си употребио правилан облик.

Не, грешиш: она је била остварена, па се потом село и рачунало те је повучена.


У праву си, што целу ствар чини још гором. :(
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:29 01.10.2009

Re: balans

mirelarado
У праву си, што целу ствар чини још гором. :(

Видиш, Марко, како је тужно кад исправљам!
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:06 01.10.2009

Re: balans

досадниковићи уместо досадњаковићи

Ма какве замке, то су ове моје две ћелије (познате и под именом лева и десна хемисфера), које се ионако не истичу неком функционалношћу, додатно ошамућене неким лекићима, па сам скроз побенавио.

она је била остварена, па се потом село и рачунало те је повучена.

Е и такав неупотребљив сам још у среду могао у глави израчунати за нула секунди и рећи ”надлежнима”, без надокнаде, да се не играју. Шта ту уопште има да се рачуна? Али ево, ако се ствар и погледа кроз тај рачун, још један коран назад, још један уступак, био би крај икакве замисли да добију следеће изборе. Овај олош што се шета са моткама и утерује морал и српску част и понос свакако неће никад гласати за њих, а ако не учине нешто неће ни ико други.

И шта беше прва реакција? Забранити скуп против насиља? Човече, па ја бар имам две ћелије.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:33 01.10.2009

Re: balans

marco_de.manccini
Али ево, ако се ствар и погледа кроз тај рачун, још један коран назад, још један уступак, био би крај икакве замисли да добију следеће изборе. Овај олош што се шета са моткама и утерује морал и српску част и понос свакако неће никад гласати за њих, а ако не учине нешто неће ни ико други.

Ево, ја неполитични, да прокоментаришем ово овде... Ово је већ сада слабо посећено место, таква је природа блога, и сада долазе само пријатељи. (Надам се да имају разумевање за мој понекад сувише оштри смисао за хумор.) Рећи ћи вам сутра колико их је било.

Идеја тог чврсторукашког и санитарног десничарења јесте управо она коју си ти изложио. Али илузорно је очекивати победу и придобијање подршке на таквој замисли: нико од оних аутентично десних не може да до краја поверује начелнику да је он тај десноња, то би било као да сад Драгољуб и ја ушетамо у неки геј клуб држећи се за руке и махнемо, као, Пеђици и Бобану, а они нас одмах препознају и обрадују се: Ено дошла два нова педера. Не иде, то јест, ако ништа друго, подложно је сумњи. Никад начелник неће бити природно одешњен као што је то аца кучић, треба човек све време да прави гадљиве фаце, а кад сам начелника пар пута видео, није баш такве фаце слагао.

У ствари, да будем искрен, не мислим да је начелник до краја искрен кад каже оно о приватности. (Неки га са овог блога и познају, треба их питати.) Његов став је не тако сложена математичка формула којој је онај ТАРГЕТ, то јест мета из твог текста, то јест гласачко тело, стварни подтекст: како да зауставимо осипање наших гласова у друштву које током кризе клизи удесно. Да се и ми престројимо? А то није природна позиција начелника и странке му, сличан ефекат би био кад бих се ја ложио како сам могао (и још увек могу;-) да будем професионални кошаркаш, са својих 1,80 m висине (ујутро).

Значи, није реч о аутентичном ставу. Реч је о метној математици. Овом приликом, као и многим другим приликама. Али кад калкулациона комбинаторика постане превише сложена и отргне се контроли, ти сам себи више ниси господар. Има да говориш и да радиш оно што ти никад није падало на памет. И спушташ се на њихов ниво, а на њиховом нивоу они су ти који су на домаћем терену. И фаворити су.

Ево, само да још ставим бројач: али, пошто је поноћ већ прошла, тек у суботу имаћу резултате.
Biljana 77 Biljana 77 01:05 02.10.2009

Re: balans

и нико да ми ишчупа уши за ”протествују”

Ja izbegavam da solim pamet ljudima sa pravopisom, osim kad su Stošić . Evo danima je na naslovnici stajalo nisu trebali. No, ako KRALJMAJMUNA krene da ti svraća na blog, ne brigaj.. svako slovce ima da bude na mestu.
NNN NNN 17:05 02.10.2009

Re: balans

Mogu da se zakunem da sam skoro negde video da je i Brajović napisao "протествује"
(brzo sam se izlogovao i lagano udaljio od kompjutera )
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:14 02.10.2009

Re: balans

ja mogu da se zakunem da je ova 100-tka moja!
mirelarado mirelarado 18:12 02.10.2009

Re: balans

A ja могу да се закунем да сам једном написала каЈиш и да је то остало сачувано у цитату. Надам се да се нећеш превише уплашити, ННН.

Него, нешто сам друго хтела. Била сам на скупу културне размене данас. У Београду облачњикаво, на протесту уобичајена група којој припадам (матори хипици) и колеге са којима се срећем на оваквим местима од деведесетих, затим разни активисти и неколицина познатих лица. Присуство полицијских снага дискретно. Говорника је било много, говори кратки. Са скупа преносим и културну музичку поруку, сасвим у духу хипи покрета. Ту смо, је ли, где смо.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:00 02.10.2009

Re: balans

NNN
Mogu da se zakunem da sam skoro negde video da je i Brajović napisao "протествује"

mirelarado
Била сам на скупу културне размене данас.

А ја таман гледао где си, чуди ме да се нисмо срели поред Ранка Бугарског :)

Иначе, тачно си и прецизно пренела атмосферу. Нисам приметио да је било ко од многобројних говорника "злоупотребљавао" скуп у политичке сврхе. Драго ми је и да ми "неполитични" нисмо устали украћени за могућност исказивања свога става, то јест да смо с правима изједначени с онима од претходног дана.

О томе се, између осталог, ради...

P.S.
NNN, исправио сам језичку грешку у оном коментару.

P.P.S.
Шалим се. Како је то говорио Платон (додуше у другом контексту), "учињено не може постати неучињено".
У језику, али и у политици.

P.P.P.S.
Онај мој бројач горе до сада је регистровао 22 отварања странице. Нисам сигуран кад се апдејтује, даћу точан извештај преко викенда.


mirelarado mirelarado 19:54 02.10.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
mirelarado
Била сам на скупу културне размене данас.

А ја таман гледао где си, чуди ме да се нисмо срели поред Ранка Бугарског :)


Таман, па да заподенемо социолингвистичку размену мишљења :)
Била сам негде у позадини, право испред бине. Истина је да није било никаквих злоупотреба и непотребних говоранција.

П.С. Само ми је жао што Драгољуб није могао да види наступ БЦ :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:58 02.10.2009

Re: balans

mirelarado
П.С. Само ми је жао што Драгољуб није могао да види наступ БЦ :)



Ма пусти га, ложи се онако матор...
dragoljub92 dragoljub92 22:15 02.10.2009

Re: balans

Predrag Brajovic
mirelarado
П.С. Само ми је жао што Драгољуб није могао да види наступ БЦ :)



Ма пусти га, ложи се онако матор...

NNN NNN 00:48 03.10.2009

Re: balans

A ja могу да се закунем да сам једном написала каЈиш и да је то остало сачувано у цитату. Надам се да се нећеш превише уплашити, ННН.
Ma, kakvi.
Ja se ionako slabo snalazim i sa pisanjem i sa prepoznavanjem delova odeće (ka(J)iš, ma(J)ica, onaj kajsija bolero, blejzer itd), ali zato imam ženu koja mi objašnjava šta je šta (i kako se piše).
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:12 30.09.2009

Rečnik

kulturne mete

Ovo mora da govore oni što misle da su stvari "užasno važne"
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:09 01.10.2009

Re: Rečnik

Ех, да ми релаксанти не струје кроз вене можда би онај текст био дужи, дубљи, и бољи. Овако је само цртица.

Има ту још један ниво.

Културна размена је један начин упознавања другог и другачијег, ако га не познајемо, или за одржавање добрих односа, ако га познајемо. Е сад, овде се инсистира на добром познавању друге стране у размени, па се може разумети да је до културне размене са циљем упознавања већ дошло, а да је реч о оној даљој сарадњи и одржавању добрих односа са пријатељем. Е сад, ко зове пријатеља метом, ја то не знам. Мада, ја ипак мислим да се само ради о култури у служби хегемоније.

Чувај се Данајаца и кад ти културне дарове доносе.
bauer. bauer. 06:55 01.10.2009

Re: Rečnik

Културна размена је један начин упознавања другог и другачијег, ако га не познајемо, или за одржавање добрих односа, ако га познајемо.

Tako mi u osnovnoj školi imali bratsku osnovnu školu u Goraždu. I razmenjivali se, njihove delegacije dolazile kod nas, mi slali naše kod njih. Smeštaj po kućama i stanovima domaćina. Sećam se da smo tamo isli na marševe po šumama i gorama, tragom neke partizanske brigade čini mi se.

Ne sećam se detalja, ali se sećam da nam je bilo mnogo lepo, bolje nego na ekskurzijijama. Oni bosanci (čitaj, bosanke) nekonvencionalni, nesputani okovima čistunstva... baš smo se razmenjivali :)). Sve kulturno, razume se.

Ali izgleda da to nije bilo dovoljno, pa posle, bi šta bi. Možda da je bilo više takvih dešavanja u prošlosti, ko zna?
jasnaz jasnaz 10:44 01.10.2009

Ali izgleda da to nije bilo dovoljno....

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:05 01.10.2009

Re: Rečnik

Tako mi u osnovnoj školi imali bratsku osnovnu školu u Goraždu. I razmenjivali se, njihove delegacije dolazile kod nas, mi slali naše kod njih. Smeštaj po kućama i stanovima domaćina

Ух, тако ми са једним Новосађанима. Сад си ме уплашио.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:14 01.10.2009

Re: Ali izgleda da to nije bilo dovoljno....

jasna nisam gledala ovaj film, kakav je?
jasnaz jasnaz 15:34 01.10.2009

Re: Ali izgleda da to nije bilo dovoljno....

--jasna nisam gledala ovaj film, kakav je?

- i ja samo segmente: težak: kao svaki o tim našim razmenama: a spustila sam i zbog песме: mirela je gore okačila mesec.....
Kazezoze Kazezoze 16:08 01.10.2009

Re: Ali izgleda da to nije bilo dovoljno....

njanja_de.manccini
jasna nisam gledala ovaj film, kakav je?

ja sam ga gledao i dosta je dobar, maestralna gluma bogdana diklica.
mozhesh pogledati ovde...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:28 01.10.2009

Re: Ali izgleda da to nije bilo dovoljno....

da prijavim da sam ga u medjuvremenu nasla na youtubetu u 11 delova i sve odlgedala. jeste Kaz maestralna gluma Diklica ali i svih drugih. nemam reci.
jasnaz jasnaz 17:25 01.10.2009

maestralci

preporuka sa kazeovog linka......

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana