Nauka

Die Frau Führer

Vojislav Stojković RSS / 29.09.2009. u 16:16

Analizirajući posthumno Adolfa Hitlera, psihoanalitičari su pronašli brojne patološke crte njegove ličnosti: ekstremnu narcisoidnost, intenzivnu nekrofiliju, pukotine u percepciji i socijalnim kontaktima, a verovatno i prisustvo psihoze i šizofrenije. Uzgred, ustanovljeno je i da su Hitlerove seksualne želje bile voajerističke, analno sadističke prema inferiornom tipu žena i mazohističke prema tipu žena kojima se divio. Neki su tvrdili da je vođa Trećeg rajha bio homoseksualac. Smelu hipotezu da je Adolf Hitler bio žena, koliko je poznato, ipak, niko nije izneo. Međutim, poslednji nalazi pokazuju, da ni tu mogućnost ne treba isključiti.

 

Kako nas obaveštavju  mnogobrojni mediji, na Univerzitetu u Konektikatu izvršena je DNK analiza dela lobanje za koju se verovalo da je Hitlerova. Arheolog Nik Belantoni je objavio rezultate DNK analize koji pokazuju da je reč o lobanji žene, koja je u trenutku smrti bila mlađa od čedrset godina. Belantoni ukazuje na dva moguća zaključka: Ili Hitler nije umro u bunkeru ispod Rjhstaga ili je bio žena.

 

Poznata i prihvaćena istorijska verzija kaže da se Hitler, zajedno sa Evom Braun, ubio 30.aprila 1945.g. Eva se otrovala cijanidom, a Adolf je sebi ispalio metak u glavu.

Njihovi leševi su poliveni benzinom i spaljeni ispred ulaza u bunker. Isto i danas tvrdi jedini živi svedok.

Krajem prošlog veka otkrilo se da je sovjetska vojska pokupila Hitlerove ostatke, te da su većinu tih ostataka 1970.g. uništili kremiranjem. Sačuvani su samo delove Hitlerove lobanje i pohranjeni u državnom arhivu u Moskvi. Navodno su ranija DNK istraživanja ostataka, upoređena sa DNK Hitlerovih rođaka, potvrdila da su delovi lobanje bili zaista Hitlerovi. Istraživači tvrde da je trideset i devet Hitlerovih rođaka živo i danas. 

Naravno, moguć je i treći najverovatniji zaključak: ostaci lobanje koji su bili uzorak DNK analize na Univerzitetu u Konektikatu nisu Hitlerovi, ali on nije šokantan kao prethodna dva, pa mediji jedva da ga i spominju. Ali u tom slučaju:

"Nema forenzičkog dokaza da je Hitler umro u bunkeru", tvrdi istoričar i novinar Žerard Vilijams i podseća da je nacistička komanda  od 1943. pravila planove za beg iz Nemačke i uspostavljanje Četvrtog Rajha, uglavnom u Južnoj Americi. Postojala je veoma efektna ruta od Nemačke do Južne Amerike, a nacisti su imali pomoć sa raznih strana. Međutim, saveznicima je odgovaralo da se veruje da je Hitler mrtav, jer su želeli da što brže zatvore to poglavlje. Hladni rat je upravo počinjao. Bilo je pogodno.

Niko ozbiljan ne veruje da je Hitler bio žena, malo je verovatno i da je pobegao u Južnu Ameriku, ali je sigurno da nalazi sa Univerziteta u Konektikatu bacaju ozbiljnu senku na okolnosti pod kojima je umro nacistički vođa i opšteprihvaćenu verziju njegove smrti.

 

 

 

Dokaz, u koji su svi verovali, ni ovoga puta ne odgovara istini.

 

 

Atačmenti



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Blade Runner Blade Runner 16:51 29.09.2009

Misliš da je malo verovatno?

Ako su pravili planove za beg od 1943. meni to deluje kao najverovatnije. Toliko je njih pobeglo u Južnu Ameriku, a neki su se sa lažnim identitetom i vraćali u Nemačku i ponovo odlazili iz nje kako su hteli.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:00 29.09.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

Plan, odnosno mreža bekstva, nazvana je pacovski kanali. Taj naziv dao im je američki Ured za strategijske usluge OSS. O tome su napisani tomovi knjiga.
Mene, međutim, u slučaju Hitlerove lobanje, kao istorijskog dokaza, fascinira koliko mi malo ili nimalo stvarno znamo o događajima iz ne tako davne prošlosti.
Blade Runner Blade Runner 17:19 29.09.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

Mene, međutim, u slučaju Hitlerove lobanje, kao istorijskog dokaza, fascinira koliko mi malo ili nimalo stvarno znamo o događajima iz ne tako davne prošlosti.

Bilo je i pre priča da je Hitler pobegao ali ovo je možda prvi ozbiljan dokaz.
Time Bandit Time Bandit 05:15 30.09.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

Mene, međutim, u slučaju Hitlerove lobanje, kao istorijskog dokaza, fascinira koliko mi malo ili nimalo stvarno znamo o događajima iz ne tako davne prošlosti.


Postoji deo lobanje, tj. vilice sa zubima. Ovo je i bila osnova predmeta identifikacije A.H. prezentiranog Staljinu posle sveobuhvatne istrage čiji su manje uspešni istražni organi završili u Gulagu. Staljinu se izložba sa predmetima, odećom i ličnim stvarima A.H. nije baš mnogo dopala i tražio je konkretne dokaze. Srećni istražitelj je pronašao ženu - zubarskog tehničara koja je dva puta asistirala (zadnji put 1936) prilikom zubarskih intervencija. Ona je potvrdila identitet osobe koja je spaljena posle samoubistva na osnovu zubarskog kartona i pronađenih ostataka vilice sa zubima.

Postoji snimak u koloru Molotova i njegove posete Rajhstagu dan posle pada Berlina. Njegov zadatak, dobijen od Staljina, je bio supervizija svih preduzetih mera u cilju pronalaženja dokaza i njihovog transporta u Rusiju čim prije.

Tone zemlje i sve što se nalazilo u zapaljenom bunkeru je prebačeno tamo na dalju obradu (na ruskim snimcima se vide oštećene prostorije i voda na nekim mestima do kolena).

Kasnije je pepeo spaljenih osoba, po Staljinovom naređenju - da bude izvan Rusije (na pitanje saveznika šta je sa ostatcima A.H. on je odgovarao da se to ne nalazi u Rusiji i da on nema nikakvih podataka o tome), zakopan u Istočnoj Nemačkoj u dvorištu (sada je parking) jedne opštinske zgrade.

Pošto su navatali gotovo sve koji su preživeli a bili u bunkeru, ili imali neke veze sa njim, Rusi su uspeli da rekonstruišu vrlo pouzdano šta se tamo događalo. A.H. je bio ozbiljno bolestan, i unakažen od predhodnog atentata, i njihova procena je da on teško da bi živeo više od mesec, dva ...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:01 30.09.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

Rusi kažu da nikad nisu ni tvrdili da je pronalazak lobanje bio glavni razlog da poveruju da je ona pripadala Hitleru. Oni su ukazali na zubarski karton kao dokaz da se nacistički lider ubio.
Što se tiče zubarskog kartona, dokumenta su uništena po naređenju Martina Bormana 1944, pa nema sa čime da se uporede ugljenisani ostaci,
tvrdi Ž. Vilijams.

Ipak, ostaje činjenica da je lobanja čuvana tolike godine kao dokaz da se AH ubio, a sad vidimo da je to lobanja nepoznate žene.
Time Bandit Time Bandit 16:09 30.09.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

tvrdi Ž. Vilijams


Saveznička saznanja su dolazila iz posrednih izvora (neko mi je rekao, čuo sam...) jer su Rusi odneli gotovo sve što je imalo neku vezu sa A.H:
a sad vidimo da je to lobanja nepoznate žene.

Pronalazak lobanje nikada nije ozbiljno razmatran od strane rusa jer su imali potpuni uvid u sav dokazni materijal. Vrlo pažljivo su prosejali tone zemlje iz okoline bunkera i pronašli razne ostatke, između ostalog i protezu Gebelsa.
Odveli su i gotovo sve preživele iz bunkera, pronašli lekare i bolničare koji su se brinuli o A.H., njihove radne dnevnike itd, Sa tim zarobljenim osobama iz najbližeg okruženja su se družili sledećih dvadesetak godina (a oni koji su imali bolja saznanja su ostali večno sa njima).


Sav relevantni dokazni materijal je završio u Moskvi u zgradi specijalne boje i bio je prikazivan liderima prijateljskih zemalja i onih koji će to biti kasnije. Najverovatnije da je i neka od vojno političkih delegacija SFRJ videla ovu izložbu zatvorenog tipa.

Predpostavljam da si ovako nešto imao u vidu prilikom pisanja ovoga posta

Adolf Hitler suicide questioned after controversial DNA test

September 29, 2009

Adolf Hitler’s self inflicted bullet wound to the head and suicide has been called into question after US researchers claimed that the skull fragment believed to have belonged to the Nazi dictator is that of a woman.

The four-inch long skull fragment features a hole which would appear to have been made by a bullet as a projectile reportedly had passed through Hitler’s left temple at the time of his suicide. The skull piece had been kept by Russian authorities in federal archives along with what are understood to be his jawbones. Together, the bones represent all that is left of Hitler’s corpse, the charred remains which invading forces first recovered at the end of the war in 1945. For decades, Russian authorities have held up the skull fragment as proof that the Soviet army discovered Hitler’s body amongst the ruins of Berlin and that he killed himself on April 30 by combining a gun shot to the head and a cyanide capsule.

But a History Channel documentary called Hitler’s Escape says the bone is that of female under 40 years of age and not that of Hitler, who was 56 when he allegedly died. The programme features Nick Bellantoni, an archaeologist and bone expert who made DNA tests at the University of Connecticut. He and his colleagues doubt that the skull fragment could have belonged Hitler’s long-time companion, Eva Braun, since it is understood that she had committed suicide by taking a capsule of cyanide rather than with a gun.

The recent test result are likely to revive old conspiracy theories which propagate the idea that Hitler did not commit suicide in 1945 but rather survived and escaped to South America or elsewhere. Proponents of that concept believe only his body double had been found.

However, Russian authorities have never held up the skull fragment as exhibit one, always claiming that the jawbones — which are in perfect condition – are proof that the dictator died in 1945. Soviet forces found an assistant to Hitler’s dentist who confirmed they are authentic. The controversial skull fragment was found in 1946, when the Russian authorities began investigating rumours that Hitler was living. The skull fragment was discovered in the same hole where his charred remains had been found.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:21 30.09.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

To i tome slično.

Međutim, ako te interesuju moji dublji motivi, to će ti uzeti malo više vrmena.
Kao prvo, moja učiteljica isorije bila je kurva.
Kao drugo, verovao sam svojim profesorima matematike, verovao sam u nauku.
A o Isusu i religiji da i ne govorim.

Razočaran, počeo sam da stvaram svoj svet, svoju vasionu, u kojoj sam ja demiurg, evo npr:
- Greh gospođe Emilije
- Summa cum laude
- Dokaz.....
... i dalje ga stvaram.:)))
Time Bandit Time Bandit 05:22 01.10.2009

Re: Misliš da je malo verovatno?

Роман разматра најкомплекснија питања (сам «врх врхова») књижевности, теологије, филозофије и науке. То су теме о којима морате имати предзнање или широк дијапазон интересовања и интелектуалне радозналости да би овај роман, маскиран као убедљиви кримић, ишчитали негде до средине.


još sam zauzet oko ovih predznanja , to uzima malo više vremena,
srećom to nije preduslov za ovaj zanimljivi drugi deo

А тада се текст «отвара», тешка артиљерија Џојса, Аквинског, Канта, Гедела, Њутна и правог језика самог Свевишњег прелива се у неколико животних прича које вас узимају под своје и воде уверљиво и убедљиво, са повременим изненађењима, до онога где мислите да је крај.


Rado čitam izveštaje iz ovog Sizifofskog procesa
stvaram svoj svet, svoju vasionu

mada moram priznati najzanimljiviji su oni o učiteljici
(za ovog dole kažu da je rekao nešto kao strašno me je podsetila na moju omiljenu učiteljicu)

Kazezoze Kazezoze 17:02 29.09.2009

mislim

da postoje i najmanje dve nashe teze o tome kako je zavrshio hico.
jedna je da je izvrshio plastichnu operaciju i pod lazhnim imenom josip broz tito nastavio da vlada jugoslavijom, malom drzhavicom na balkanu, do svoje smrti, i duzhe, a druga je da se uz pomoc svojih saveznika dugo krio po vrletima jugoslovenskih planina, da je pustio bradu i brkove da lichi na ove nashe junachine (mozhda je uprazhnjavao i tihovanje). kad nadju grob djenerala drazhe, za kojim su trenutno u potrazi, verovatno ce pronaci i njegove svete moshti...
adam weisphaut adam weisphaut 17:49 29.09.2009

Re: mislim

kad nadju grob djenerala drazhe, za kojim su trenutno u potrazi, verovatno ce pronaci i njegove svete moshti...

Forenzičko znanje koje bi nesuđeni arheolizi lokalni mogli da ponude je nemerljivo...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:25 29.09.2009

Re: mislim

Kazezoze
da postoje i najmanje dve nashe teze o tome kako je zavrshio hico.

Imaš li ti dokaze, u vidu DNK analize ili slične, za te dve teze? Odnosno, mora li se baš toliko kopati, bez obzira na akcelerativni razvoj nauke, da bi se dokazala ova druga?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:14 29.09.2009

Re: mislim

da postoje i najmanje dve nashe teze o tome kako je zavrshio hico.
jedna je da je izvrshio plastichnu operaciju i pod lazhnim imenom josip broz tito nastavio da vlada jugoslavijom, malom drzhavicom na balkanu, do svoje smrti, i duzhe, a druga je da se uz pomoc svojih saveznika dugo krio po vrletima jugoslovenskih planina, da je pustio bradu i brkove da lichi na ove nashe junachine (mozhda je uprazhnjavao i tihovanje). kad nadju grob djenerala drazhe, za kojim su trenutno u potrazi, verovatno ce pronaci i njegove svete moshti...

Unfuckable Unfuckable 20:32 29.09.2009

Re: mislim

koliko kapiram, đaba sva ta dnk, đaba istorija i "s kolena na koleno" - ništa bez lopate
nsarski nsarski 20:47 29.09.2009

Re: mislim

Unfuckable
koliko kapiram, đaba sva ta dnk, đaba istorija i "s kolena na koleno" - ništa bez lopate

koliko kapiram, ti si, Unf, ili covek od 150 godina koji izgleda suvise mlado za svoje godine, ili covek od 110 godina koga su brige napravile da izgleda starije.....
DNK, choveche! Radi - trust me.
Posebno je pitanje, recimo, da li Bog ima DNK, i da li se moze klonirati.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:27 29.09.2009

Re: mislim

Unfuckable
koliko kapiram, đaba sva ta dnk, đaba istorija i "s kolena na koleno" - ništa bez lopate


Radiće i tehnika, nije da neće, čim pristigne.

Juče pročitam onog potpuno pomahnitalog Homena koji kaže da su sad nabavili iz inostranstva specijalne sonare koji mogu na tri metra dubine da pronađu leš u zemlji. Da se ne mučimo da kopamo. Da li je stvarno pronalaženje groba nekog zločinca kao što je Draža Mihailović, dakle, ultimativni četnik, je li to stvarno sada vrhunsko pitanje u ovoj zemlji. Sa naslovom u Novostima - još nas samo nekoliko nedelja deli do tog svečanog događaja. Jebo vas Draža i jebali vas sonari i jebo vas Homen. Pa, je l' postoji nešto drugo u ovoj zemlji, pizda mu materina, sem Draže i otkopavanja Draže? Pa gde da ga kopamo, dal u Lisičijem jarku, na Adi, da li je ispod mosta, idite u pizdu materinu svi. Jel su svi srećni, niko nema gladan u ovoj zemlji, jel niko nije siromašan u ovoj zemlji, nijedan realan problem ne postoji? Umesto što si kupio taj jebani sonar, mogao si da kupiš 200 metara gaze za bolnice. (izvor)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:36 29.09.2009

Re: mislim

nsarski

Posebno je pitanje, recimo, da li Bog ima DNK, i da li se moze klonirati.


organizovati LGBT ili masone ili judeo-anarhiste da maznu ovo od Crkve...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:42 29.09.2009

Re: mislim

nsarski

koliko kapiram, ti si, Unf, ili covek od 150 godina koji izgleda suvise mlado za svoje godine, ili covek od 110 godina koga su brige napravile da izgleda starije.....

Kad je već o godinama reč, tebe nsarski nema već blizu 100 godina.
Unfuckable Unfuckable 21:45 29.09.2009

Re: mislim

koliko kapiram, ti si, Unf, ili covek od 150 godina koji izgleda suvise mlado za svoje godine, ili covek od 110 godina koga su brige napravile da izgleda starije.....

šarski, malo zaglavismo na pregovorima oko pola (ako se nastavi, blizu sam da oberučke prihvatam hermafroditizam) a ejdž bi trebalo tek potom da dođe na red, kako i dolikuje - plašim se samo da ne krene rasprava o mentalnom uzrastu, to bi tek bila debata, ihaaaj !
Napisah ono sa nekim laičkim uverenjem da svako igra sa onim što ima, pa neko ganja dnk forenziku sa sve pcr bulšitovima, a neko ne odmiče od lopate, figurativno je to više bilo, izvin'te na nejasnoćama.

ps : Džeremaja - možda im taj bolje - ikad - nego - nikad - sonar pomogne i u mnogijem drugim rabotama, ako ga budu dosledno koristili, hm ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:49 29.09.2009

Re: mislim

Srđan Fuchs
nsarski

Posebno je pitanje, recimo, da li Bog ima DNK, i da li se moze klonirati.


organizovati LGBT ili masone ili judeo-anarhiste da maznu ovo od Crkve...


Za ovo bi mogli angažovati švedsku grupu uz podršku helikoptera.


nsarski nsarski 21:51 29.09.2009

Re: mislim

Kad je već o godinama reč, tebe nsarski nema već blizu 100 godina.

Pa, ybg, bio celo leto u Srbiji pa sam se malo zaigrao i nisam stigao. Sada sam u amerima pa stizem. Ali, eto mene nazad, pronto!
nsarski nsarski 22:03 29.09.2009

Re: mislim

organizovati LGBT ili masone ili judeo-anarhiste da maznu ovo od Crkve...

Ne taj Bog, Srdjane, ne taj Bog!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:10 29.09.2009

Re: mislim

nsarski

Pa, ybg, bio celo leto u Srbiji ..... Sada sam u amerima ...... Ali, eto mene nazad, pronto!

Pa, hebiga, tebi više ni Ljajić ne može da uđe u trag.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:12 29.09.2009

Re: mislim

Unfuckable

ps : Džeremaja - možda im taj bolje - ikad - nego - nikad - sonar pomogne i u mnogijem drugim rabotama, ako ga budu dosledno koristili, hm ?

Kad počne da radi sonar, ko zna šta će sve da otkrije.
mariopan mariopan 10:50 01.10.2009

Re: mislim

Kad počne da radi sonar, ko zna šta će sve da otkrije.

Tja, šta znaš, možda krenu u potragu za mozgom (svojim)?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:05 01.10.2009

Re: mislim

Pa, pošto ga mnogi zakopavaju kada se učlane u partiju, moguće.

A, moguće, da tamo gde je neko sahranjen ne nađu ništa, samo prazan sanduk. Npr. ispod lipe u P.
loader loader 18:03 29.09.2009

Frojlajn Hitler? Hm.. :)

Možda je, stvarno, bio zanosna plavuša...

U stvari,
dr Mengele je mogao da ga pretvori u bilo kakvog stvora..
Čujem da su imali specijalan napitak koji je ...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:04 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)



Edit: mislim da je, ipak, Frau, a ne Frojlajn.
Udao se 29. aprila 1945. za E. Braun.
Mladenci su bili u crnom.
loader loader 18:18 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)


Mislio sam da je bio neudata :) Tj. smetnuo sam s uma da su se u zanosu predsmrtnog hropca venčali stimulišući se međusobno mišlju o orgijama koje, kako se ovde na zemlji priča, vladaju u paklu. Svejedno, Frojlajn, ili Frau, žestok je to sexy-transformers bio! .. :)

Evo njega i Eve, presvučenih u mlade hitlerjugende, srednjih tridesetih. Naravno, Eva levo, kao dečak, a Hića desno, sa pletenicama boje fla-vor-eida ..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:30 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)

To da je frojlajn Braun bila u zanosu i sva vaznesena postoji dokaz. Na dokumentu ( nešto kao naša matična kniga venčanih) se tako uzbuđena i zbunjena potpisala kao Eva Braun, a ne Eva Hitler. Kad je uočena greška svojom rukom je precrtala Braun i napisala Hitler.
loader loader 18:38 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)

Ma, da... tu se odmah uočava da su nešto muvali..

Šuška se da su menjali jedno drugom prezimena, da su jedno sa drugog presađivali stidne dlačice (pogledati fotose Adolfovih brčića pažljivije), da su više puta menjali pol... :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:57 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)

Lavrentie Beria, ti li si?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:15 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)

Možda je, stvarno, bio zanosna plavuša...

uh...mozda i jeste ali sa stomacnim problemima kakih je on imao, tesko da bi ga ko hteo
loader loader 19:22 29.09.2009

Re: Frojlajn Hitler? Hm.. :)

Možda je, stvarno, bio zanosna plavuša...
uh...mozda i jeste ali sa stomacnim problemima kakih je on imao, tesko da bi ga ko hteo
Hm, čak i sa tim malim stomačnim problemima,
većina ga, kao ovakvu blondušu, nipošto ne bi odgurnula od svog libida :)


Черевићан Черевићан 20:51 29.09.2009

заврзлама

. . . . Kada je američki predsednik Truman upitao Staljina na konferenciji u Potsdamu 1945. godine, da li je Hitler mrtav, Staljin je kratko odgovorio:
- Nije.
Ruski maršal Georgij Žukov, cije su jedinice osvojile Berlin 1945. godine je. posle duge ruske istrage, bez uvijanja izjavio:
- Nismo našli telo koje bi bilo Hitlerovo.
Šef američkog tima advokata na sudjenju u Nirnbergu, Tomas J. Dod rekao je:
- Niko ne može da tvrdi da je On mrtav
General major Flojd Parks, komandant američkog sektora u Berlinu, izjavio je da je bio prisutan kada je maršal Žukov opisivao svoj ulazak u Berlin i rekao da veruje da je Hitler uspeo da pobegne. General major Bedel Smit, načelnik generalštaba u Ajzenhauerovom štabu za iskrcavanje u Normandiji i kasniji direktor CIA-e javno je izjavio 12 okt 1945 g:
- Niko živ sa sigurnošću ne može da kaže da je Hitler mrtav
Pukovnik V.J.Hajlih, šef istrage američke obaveštajne službe u Berlinu, o sudbini Hitlera u svom izveštaju je napisao:
- Nema dokaza, sem glasina, koji bi podržali teoriju o Hitlerovom samoubistvu
Kasnije je duhovito dodao:
- Na osnovu postojećih dokaza, nijedno osiguravajuće društvo u Americi ne bi isplatilo premiju u slučaju smrti Adolfa Hitlera
1952. godine Dvajt Ajzenhauer je rekao:
- Nismo otkrili ni jedan delić opipljivog dokaza o Hitlerovoj smrti.Mnogi veruju da je Hitler pobegao iz Berlina . . . .
Rip Kirbi Rip Kirbi 21:30 29.09.2009

Re: заврзлама

A na zidu stadiona FK "Obilić" piše: "Arkan je živ". Pa?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:37 29.09.2009

Re: заврзлама


G. Čer, onda nije ni čudo što Robert Heris ovako počinje svoj roman Otadžbina:

April, 1964. Golo telo starca pluta na povrsini jezera na periferiji Berlina. Za nedelju dana bice 75. rodjendan Adolfa Hitlera. Zastrasujuca zavera pocinje da se rasplice...

ivana23 ivana23 21:59 29.09.2009

Re: заврзлама

Rip Kirbi Rip Kirbi 22:14 29.09.2009

Re: заврзлама

Pa, da, to i govorim!

Povucimo odgovarajuće paralele i dijagonale, izvucimo zaključke, mućnimo glavom.
Aki je živ, drži poslastičarnicu i trenira podmladak lokalnog kluba. Redovno vežba u teretani na uglu.
Čak uspeva i da podrži turističke poslenike:

nizozemski turistički vodiči pokazuju gostima prodavaonicu satova Rolex na trgu Darmark u Amsterdamu, ističući kako ju je 13 puta opljačkao "najveći kriminalac Arkan koji se i danas skriva u gradu".


Ne razumem samo kako mu uspeva da istovremeno živi na dva mesta (Amsterdam i Cipar). Eh, jedan je Aki!
ivana23 ivana23 22:18 29.09.2009

Re: заврзлама

kako mu uspeva da istovremeno živi na dva mesta

Ko je rekao istovremeno?
Rip Kirbi Rip Kirbi 22:30 29.09.2009

Re: заврзлама

Da, u pravu si, niko to nije rekao. Dakle, živi naizmenično. Čas je ovde, čas tamo. Što ti je čoek, ka tica.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:35 29.09.2009

Re: заврзлама

Da je Arkan živ kako bi reagovao na ovo:


ivana23 ivana23 23:03 29.09.2009

Re: заврзлама

Rip Kirbi
Da, u pravu si, niko to nije rekao. Dakle, živi naizmenično. Čas je ovde, čas tamo. Što ti je čoek, ka tica.

Pa da.

ivana23 ivana23 23:05 29.09.2009

Re: заврзлама

Vojislav Stojković
Da je Arkan živ kako bi reagovao na ovo:

Mora tako, da se vlasi ne sete...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:10 29.09.2009

Re: заврзлама

Lukavo, lukavo...
mirelarado mirelarado 00:57 30.09.2009

Re: заврзлама

crossover crossover 02:00 30.09.2009

Re: заврзлама

mirelarado
A Елвис?

Е, видео га ја неки дан. Вози 26-ицу.
И купује бурек на Булевару.
mirelarado mirelarado 02:07 30.09.2009

Re: заврзлама

crossover
mirelarado
A Елвис?

Е, видео га ја неки дан. Вози 26-ицу.
И купује бурек на Булевару.


Ц-ц-ц, опет не пази на линију! :)))))
libkonz libkonz 08:32 30.09.2009

Re: заврзлама

A na zidu stadiona FK "Obilić" piše: "Arkan je živ"

ta priča ima "podršku" u činjenici da su oni koji su ubijeni sa njim bili sa njim u sukobu, a da su se pomirili samo par dana pre ubistva... Za onog ko voli takve priča, šta ćeš više !
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:04 30.09.2009

Re: заврзлама

mirelarado
A Елвис?

crossover

Е, видео га ја неки дан. Вози 26-ицу.
И купује бурек на Булевару.

Elvis ne samo da je živ, nego ih ima više.
crossover crossover 23:25 30.09.2009

Re: заврзлама

Vojislav Stojković
Elvis ne samo da je živ, nego ih ima više.

Само се ти зезај Џеремаја, видео сам ја и Хићу у Мекдоналдсу. Једе чизбургер и чита новине.
Ево, ако ја лажем, слика не лаже.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:52 30.09.2009

Re: заврзлама

crossover
... видео сам ја и Хићу у Мекдоналдсу.

Чини ми се да је то онај код Славије.
crossover crossover 00:20 01.10.2009

Re: заврзлама

Predrag Brajovic
crossover
... видео сам ја и Хићу у Мекдоналдсу.

Чини ми се да је то онај код Славије.

Није. Ово је у Земуну.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:03 01.10.2009

Re: заврзлама

crossover
Vojislav Stojković
Elvis ne samo da je živ, nego ih ima više.

Само се ти зезај Џеремаја, видео сам ја и Хићу у Мекдоналдсу. Једе чизбургер и чита новине.
Ево, ако ја лажем, слика не лаже.

Ovaj tvoj nije žensko.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:06 01.10.2009

Re: заврзлама

Predrag Brajovic
crossover
... видео сам ја и Хићу у Мекдоналдсу.

Чини ми се да је то онај код Славије.

Ako si i ti video jednog kod Slavije i njih ima više, u svakom sokaku po jedan.
crossover crossover 01:16 01.10.2009

Re: заврзлама

Vojislav Stojković
Ovaj tvoj nije žensko.

Па сад... није женско... ал’ се фарба у плаво.
Таква је мода у том Земуну.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:37 01.10.2009

Re: заврзлама

Mislio sam da je taj na službenom putu.
crossover crossover 01:55 01.10.2009

Re: заврзлама

Vojislav Stojković
Mislio sam da je taj na službenom putu.

И ја сам мислио да је Хитлер мртав.
Ето видиш, драги мој Џеремаја, како је свет препун тајни.
nsarski nsarski 03:44 01.10.2009

Re: заврзлама

Само се ти зезај Џеремаја, видео сам ја и Хићу у Мекдоналдсу. Једе чизбургер и чита новине.

Sunce vam zarko, odem malo sa bloga a vi vec oziveste Hicu! Moji zemski ukucani se sada raspituju da li je neko video Dzeka Trboseka negde u komsiluku (da izbegavaju taj komsiluk).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:05 01.10.2009

Re: заврзлама

Ima i toga, sada trboseci po Beogradu napadaju one sa najvećim stomacima.
dunja73 dunja73 21:03 29.09.2009

mislim da je bio

aseksualan ..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:02 29.09.2009

Re: mislim da je bio

Liči li tebi, dunja73, ovo na aseksualnost:

Rene Miler, filmska glumica, poverila je svom direktoru A. Cajsleru šta se dogodilo one večeri koju je provela u Hitlerovoj kancelariji:
Oboje su se svukli i Rene je bila sigurna da firer s njom namerava imati seksualni odnos. Međutim, Hitler se bacio na pod i preklinjao je da ga udari nogom u stražnjicu. Ona se uplašila, ali on je bio uporan govoreći joj kako je bezvredan i puzao pred njom u agoniji. Na kraju ga je udarila kako je zahtevao i to je Adolfa snažno uzbudilo. Preklinjao je da ga udara sve više i jače. Što ga je više udarala nogom, on je postajao sve uzbuđeniji.
dunja73 dunja73 22:16 29.09.2009

Re: mislim da je bio

Liči li tebi, dunja73, ovo na aseksualnost:

Pa Vojo bre..svaki "iksan" ima neku tacku na koju je "osetljiv"
Nego , zna li se ishod ove "sutke" ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:27 29.09.2009

Re: mislim da je bio

dunja73

Nego , zna li se ishod ove "sutke" ?


Zna se. Ishod je tragičan: Kratko posle te večeri 1943.g. Rene Miler je izvršila samoubistvo.

Neobično je velik broj žena koje su bile bliske Hitleru, a koje su izvršile ili pokušale izvršiti samoubistvo: Geli Raubel, Eva Braun, Rene Miler i lepa Unity Mitford.


Rip Kirbi Rip Kirbi 21:44 29.09.2009

Adolf i Eva

Adolf je bio fin, pristojan momak. Čitao je dosta, naročito Ničea (Nietzsche). Voleo je operu. I sanjario o slikarskoj slavi. Umetnička priroda. Ah, da... i pse je voleo.

Onda je došla Eva i, kao u onoj priči, upropastila ovog finog momka. Metaforično govoreći, naterala ga je da zagrize zabranjeno voće (jabuku). Sve one bizarne ideje - arijevska rasa, istrebljenje Jevreja, blitzkrieg... - pripadaju Evi. Možda je to manje poznato, ali nije ništa manje istinito.

Adolf je nevin, Eva je kriva za sve. Gurnu čoveka na stranputicu.

Dakle, u svetlu gornje rasprave, tvrdim da je u tom odnosu Eva bila - muškarac (dominantna, agresivna, posesivna), a Adolf njena - pardon, njegova - ljubavnica.
Rip Kirbi Rip Kirbi 21:56 29.09.2009

Re: Adolf i Eva

Evo, recimo, šta kaže Hitlerov telohranitelj, poslednji preživeli iz podzemnog bunkera, Rochus Misch:
"Kao šef bio je normalan. Posve normalan."

Očigledno, samo je Evino cinično držanje i raspusno ponašanje u njemu podsticalo nemoćne izlive besa.



(Bio je niži 4 cm!)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:09 29.09.2009

Re: Adolf i Eva




Ponešto o odnosu adolfa i eve ima i ovde.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:02 30.09.2009

Re: Adolf i Eva


Rip Kirbi


Dakle, u svetlu gornje rasprave, tvrdim da je u tom odnosu Eva bila - muškarac (dominantna, agresivna, posesivna), a Adolf njena - pardon, njegova - ljubavnica.

Iza ili ispred svakog uspešnog muškarca stoji uspešna žena, supruga ili ljubavnica.:)
miloradkakmar miloradkakmar 23:58 29.09.2009

Ocene

Niko ozbiljan ne veruje da je Hitler bio žena, malo je verovatno i da je pobegao u Južnu Ameriku, ali je sigurno da nalazi sa Univerziteta u Konektikatu bacaju ozbiljnu senku na okolnosti pod kojima je umro nacistički vođa i opšteprihvaćenu verziju njegove smrti

Šta će biti sa ocenama iz istorije u đačkim knjižicama, svedočanstvima i diplomama?
Na " bunkeru " su mnogi prosperirali.
selica_nena selica_nena 00:35 30.09.2009

Re: Ocene

Eto ti ga sad! A kad se setim koliko sam mrzela istoriju i kako mi je bilo muka da je učim. Tačno sam osećala da nema smisla
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:14 30.09.2009

Re: Ocene

miloradkakmar

Šta će biti sa ocenama iz istorije u đačkim knjižicama, svedočanstvima i diplomama?
Na " bunkeru " su mnogi prosperirali.

selica_nena
Eto ti ga sad! A kad se setim koliko sam mrzela istoriju i kako mi je bilo muka da je učim. Tačno sam osećala da nema smisla


NIje samo taj nastavni predmet u pitanju, ni sa matematikom nije sve izvesno. O fizici da i ne govorim - upetljali su se glede postanka ko pile u kučine:))
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:07 30.09.2009

120 godina

је од његовог рођења тако да је врло веровано да је ипак већ мртав. и то тако треба и да остане.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:08 30.09.2009

Re: 120 godina

Ovde raspravljamo da li je mrtav ili mrtva.:))
Kazezoze Kazezoze 10:22 30.09.2009

Re: 120 godina

marco_de.manccini
је од његовог рођења тако да је врло веровано да је ипак већ мртав. и то тако треба и да остане.

a to shto se malo, malo pa reinkarnira u nekog, to nishta?
on je lichnost sa najvishe reinkarnacija... poslednja reinkarnacija mu je bio:



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:50 30.09.2009

Re: 120 godina

Jedna od novijih reinkarnacija:

wukadin wukadin 14:01 30.09.2009

Nove teorije zavere

A ima i ona da je kidnuo na Antarktik, na teritoriju koju su zaposeli 1938 i nazvali je Nova Švabija.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:03 30.09.2009

Re: Nove teorije zavere

A da on nije, ipak, tu negde u našem sokaku?
medjutim92 medjutim92 16:24 30.09.2009

Moguce da je bio zensko..

To bi objasnilo odakle mu onakvi brkovi..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:35 30.09.2009

Re: Moguce da je bio zensko..

Da, brkovi su, svakako, krunski dokaz. Jer, sve je to bilo pre nego je depilacija ušla u modu.
plamenutami plamenutami 20:34 01.10.2009

Die Frau Hitler

Vojislave, čitam Vaše tekstove redovno i ovo je već drugi ili treći o Adolfu Hitleru.Iskreno ne znam zašto ste "opčinjeni" njime ali je činjenica da ne prihvatate pogled na svet koji je on imao.

Kao što znamo istoriju pišu pobednici.Drugi svetski rat je bio dug,mukotrpan i krvav.Puno je ljudi izginulo da bi na kraju pobedio,ajde da kažemo to moderno-lobi, koji oblikuje današnji svet.Mnogi na taj rat gledaju crno-belo, odnosno onako kako se to predstavlja od 9.maja 1945 a to je sasvim jednostavno -Nemci ( zli "nacisti"na jednoj strani i "humani" Saveznici predvođeni SAD i Britanijom na drugoj strani.

Ko se malo zainteresovao za tu tematiku i prelistao istorijske knjige,zapise,filmske žurnale a razgovarao sa učesnicima vidi sasvim drugu priču.

Ideolozi liberno-kapitalističko-demokratskog sistema na svaki talas jačanja patriotskih osećanja u narodima Evrope pokreću priču o Hitleru; tom "monstrumu" koji je sada po "najnovijim istraživanjima" bio žena?Odavno nisam čuo stupidniju izjavu propagandista novog svetskog poretka koji čitav sistem političkih vrednosti zasnivaju na 6.000.000 umorenih Jevreja.

Navešću samo neke činjenice o Adolfu HItleru:

- rođen je u Austriji 1892 u katoličkoj porodici
- Nemačke nacionalnosti
- bezuspešno je pokušavao da se upiše na likovnu akademiju u Beču
- radio mnoge poslove da bi preživeo
- anti Habsburški i nacionalistički orjentisan
- dobrovoljno se javio u nemačku vojsku
- odlikovan za hrabrost, dobio čin kaplara
- pristupa Nemačkoj Radničkoj Partiji - deli socijalističke ideje ali uviđa uticaj Jevreja u nemačkom društvu a pogotovo u privredi
- Ubrzo postaje vođa Nemačke Radničke Partije kojoj po uzoru na francuske drugove dodaje prefiks Nacional Socijalistička
- vođen revolucionarnim zanosom organizuje pobunu nacionalsocijalista poznatiju kao "puč iz pivnice" zbog čega je odležao 10 god. u zatvoru kada je napiso "Mein Kampf" -manifest nacional socijalizma-nadam se da ste ga pročitali u integralnom prevodu
- po izlasku iz zatvora posvećuje se 100% politici i time žrtvuje privatni život.Na pitanja saradnika zašto se ne oženi kroz smeh odgovara da je "Nemačka njegova nevesta"
- ubrzo legalno putem izbora osvaja vlast
- Jevrejski lobi se organizuje i pokušava da putem "građanskih" partija i komunističkim terorom zbaci NSDAP sa vlasti što dovodi do usvajanja zakona o zabrani političkog delovanja
- Kao najvećeg ideološkog neprijatelja Nemačkoj i celokupnoj Evropi vidi komunizam sa jedne strane i liberalno-kapitalistočko-imperijalističko-demokratski blok predvođen SAD,V.Britanijom i Francuskom, koje u tom trenutku imaju oko 75% sveta pod svojim uticajem
- do tada u istoriji neviđenom brzinom oporavlja nemačku ekonomiju.I istok i zapad sa nevericom gledaju uspon Nemačke
- takva situacija tera eksponenta judeokapitlizma Čerčila na reakciju.On naprosto gura zemlje koje su susedi Nemačke u rat.
- Ubrzo dolazi do rata.Zbog velikog bremena rata i patnje miliona ljudi sve više psihički i fizički propada.Čak prelazi na potpuno vegetarijanski način ishrane.Od 1943 dnevno jede po parče hleba,paradajz i kuvani krompir.

Ovo su činjenice a završetak rata - svi znamo

Uskoro ću objaviti i jedan tekst o Čerčilu i Rudolfu Hess-u.Očekujem da ga prokomentarišete.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:57 01.10.2009

Re: Die Frau Hitler

Od 1943 dnevno jede po parče hleba,paradajz i kuvani krompir.

јадни човек, баш се намучио. душица.
mirelarado mirelarado 21:11 01.10.2009

Re: Die Frau Hitler

Доиста дирљива биографија.
Је л' то са сајта Штормфронта?
crossover crossover 22:16 01.10.2009

Re: Die Frau Hitler

plamenutami
Očekujem da ga prokomentarišete.

Нема ту шта много да се коментарише.
Заслужио си Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:54 01.10.2009

Re: Die Frau Hitler

plamenutami



Hitlerova biografija ništa posebno ne govori.
Pogrešno se misli da se zli ljudi imaju rogove. Baš zato ih nije moguće prepoznati dok ne počine svoja zlodela.
Hitler je bio izuzetno zao čovek, retko destruktivan karakter. Imao je i određene sposbnosti i to velike, ali ne jedinstvene. Jedinstvena je bila društveno-politička klima u kojoj je on uspeo da dođe do vrha, a zatim počini neslućeno zlo, kako drugima, tako i svom narodu.
Hiljade sličnih Hitleru i danas živi među nama, imaju ljubazno lice i čekaju da nastupi njihov čas.

Sa stavovima koji na bilo koji način pravdaju Hitlerovu politiku i relativizuju zločine koje je nacistička Nemačka počinila, ja se, naravno, ne slažem, niti vidim potrebu da iznosim bilo kakvu kontraargumentaciju.
ivana23 ivana23 23:58 01.10.2009

***


HITLER JE POBEGAO U ARGENTINU UZ PRISTANAK AMERIKE! - četvrtak, 01 oktobar 2009 15:32 | Izvor: La Capital, Argentina
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:12 02.10.2009

Re: ***

Čim je objavljena vest o rezultatima DNK analize, a niko iz Rusije nije opovrgao da je ona vršena na uzorku ostatka navodne Hitlerove lobanje, moglo se predpostaviti u kom pravcu će krenuti priča. Biće toga još.

Znajući Nemačku poslovičnu sposbnost za vrhunsku organizovanost i disciplinu, u linkovanom tekstu u ovaj deo se jedino ne može sumnjati:

Plan je razrađen veoma detaljno i malo ko je bio upoznat sa planom u celosti. Organizacija je bila na vrhunskom nivou. Sve je bilo do tančina sračunato. Svaki izvršilac znao je samo svoj sektor odgovornosti.
plamenutami plamenutami 18:30 04.10.2009

Re: ***

Postojao je plan za povlačenje na Antarktik i Argentinu ( koja je tek pod pritiskom SAD krajem 1944 objavila rat Nemačkoj).Sumnjam da je Adolf Hitler prebačen na jedno od ta dva mesta.Najverovatnije se i,kako kaže zvanična verzija ubio.Za to je imao jak razlog: nije želeo da Staljin sa njim paradira niti da mu zapadni saveznici "sude" ( slična pravda je zadesila Srbe sa haškim sudom).

Zanimljiva je činjenica da su pripadnici Waffen SS-a organizovani u pokret opora " Werwolf"do sredine 50-tih godina vodili gerilsku borbu i pružali povremeno jak oružani otpor u tadašnjoj boljševičkoj Istočnoj Nemačkoj.NKVD a kasnije KGB nikada nije uspeo da zarobi sve pripadnike te organizacije koji su i pored straha od komunističke odmazde imali značajnu podršku stanovništva.

Bivša Istočna Nemačka je danas uporište Nemačkih nacionalista.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana