In memoriam| Moj grad| Život

Umro je Bris Taton

Srđan Mitrović RSS / 29.09.2009. u 10:05

 12225872524ac1d047bab69194141322_extreme.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovog mladića (28) huligani su pretukli 17. septembra na Obilićevom vencu u centru Beograda, uoči fudbalske utakmice beogradskog Partizana i francuskog Tuluza. Policija je dva dana kasnije uhapsila 11 osoba osumnjičenih za napad na francuskog državljanina.


Desetorici osumnjičenih za brutalan i svirep napad na francuske turiste određen je pritvor do 30 dana zbog sumnje da su izvršili krivčno delo teško ubistvo u pokušaju, dok je jedan osumnjičeni pušten da se brani sa slobode.

Candle1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jako me je sramota ovog grada, ovih političara i ove zemlje.



Komentari (302)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

teodorakaze teodorakaze 14:53 29.09.2009

Re: Žetva

Pojednostavljivanje, možda. Izgovor? Ne bih rekao.
Na kraju krajeva, naša je obaveza bila da stvari u našem svetu držimo na svojim mestima.

Izvini, ali ovo nista ne znaci.

Dakle - ti momci niti su deca, niti su bilo cije zrtve. Oni su zakonski odgovorna lica koja su svesno pocinila ubistvo. Sva prica o tome kako su oni zrtve vremena, ili pak podneblja u kome zivimo samo sluzi zamagljivanju te cinjenice, jer ima mnogo vise primera momaka istih godina, sa istog podneblja koji ovakve stvari ne rade. Kao sto ima primera momaka koje ovakve stvari rade, ili su radili, a ne pripadaju ovom vremenu niti podneblju.

Eto zato mislim da je to izgovor, koji pretenduje da ih na neki nacin iskupi. Koji god da je razlog njihovog ovakvog postupka, oni su krvi i sasvim odgovorni. Licno.
Bili Piton Bili Piton 14:57 29.09.2009

Re: Žetva

Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)
gorran2 gorran2 15:00 29.09.2009

Re: Žetva

Bili Piton
Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)
Da.
tripio tripio 15:04 29.09.2009

Re: GDE SU NJIHOVE SLIKE!

Nadji ih na fejsu, ja sam našao jednog... ne znam dali smem da postujem link ali evo citata šta mladić ima da kaže o sebi:


"There's nothing different about me. I'm just another bored male, approaching 20, who lives for the weekend.Casual sex, watered-down lager, heavily cut drugs. And occasionally kicking fucking out of someone"
teodorakaze teodorakaze 15:06 29.09.2009

Re: Žetva

Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)

Da.


Jasno mi je da nije osnovna namera bila da se oni brane, ali mislim da objasnjenje motivacije/predistorije pogresno i ima sve predznake izgovora. Ne moze drustvo biti odgovornije od tebe samog. A narocito u ovakvom slucaju kada mislim da je paralela sasvim pogresna.

Gorane, jasno mi je da ih ne branis, i znam sta si hteo da kazes, samo mislim da gresis (t.j. da to o cemu govoris ima malo udela), te i dalje smatram da to nije analiza uzroka, vec izgovor.
ivana23 ivana23 15:10 29.09.2009

Re: Žetva

Bili Piton
Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)

A kako da definisemo uzroke nasilja, takodje prisutno kod mladih osoba, a odraslih u zemljama u kojima nema tog konteksta?!
Zna se o cemu pisem, puni su mediji slicnih primera iz raznih zemalja.

Vest koja me je zapanjila
Bili Piton Bili Piton 15:24 29.09.2009

Re: Žetva

ivana23

A kako da definisemo uzroke nasilja, takodje prisutno kod mladih osoba, a odraslih u zemljama u kojima nema tog konteksta?!


Ne ticu me se oni trenutno, razgovaramo o ovima ovde kod nas.
sinergija92 sinergija92 15:35 29.09.2009

Re: Žetva

ivana23
Bili Piton
Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)

A kako da definisemo uzroke nasilja, takodje prisutno kod mladih osoba, a odraslih u zemljama u kojima nema tog konteksta?!
Zna se o cemu pisem, puni su mediji slicnih primera iz raznih zemalja.

Vest koja me je zapanjila


Hvala bogu da neko i to primeti, uzmite se u pamet dragi blogeri, ni ovi protiv ni ovi za nisu autonomni, nego svi "prepisuju" svoje postupke sa, uglavnom, zapada...
Ovde se trpaju "zasluge" Milosevicu za sve zivo, verovatno trazeci opravdanje za vlastitu inertnost u svim sferama, krivi smo svi i kao pojedinci i kao drustvo...

Toplo preporucujem da ponovo procitamo Branislava Nusica - "Svet" ...satira je uvek dobrodosla u kriznim vremenima


R.I.P. Bris
dragan7557 dragan7557 15:37 29.09.2009

Re: Žetva

ivana23
Bili Piton
Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)

A kako da definisemo uzroke nasilja, takodje prisutno kod mladih osoba, a odraslih u zemljama u kojima nema tog konteksta?!
Zna se o cemu pisem, puni su mediji slicnih primera iz raznih zemalja.

Vest koja me je zapanjila

Šta ima da te zapanji pogledaj šta se dešavalo u Liberiji a možeš i dokumentarni u kojem supruga Čarlsa Tejlora navodi imena sa kojima je njen čo'ek prijateljevao dok je bio na vlasti a deca vodila rat. Ima viđenih imena svetske prominentne političke menažerije.

dragan7557 cerski
gorran2 gorran2 15:43 29.09.2009

Re: Žetva

sinergija92
ivana23
Bili Piton
Niko njih ne oslobadja krivice, govori se samo o kontekstu u kome su nastali i postali to sto jesu (ubice)

A kako da definisemo uzroke nasilja, takodje prisutno kod mladih osoba, a odraslih u zemljama u kojima nema tog konteksta?!
Zna se o cemu pisem, puni su mediji slicnih primera iz raznih zemalja.
Vest koja me je zapanjila

Hvala bogu da neko i to primeti, uzmite se u pamet dragi blogeri, ni ovi protiv ni ovi za nisu autonomni, nego svi "prepisuju" svoje postupke sa, uglavnom, zapada...
Ovde se trpaju "zasluge" Milosevicu za sve zivo, verovatno trazeci opravdanje za vlastitu inertnost u svim sferama, krivi smo svi i kao pojedinci i kao drustvo...
Toplo preporucujem da ponovo procitamo Branislava Nusica - "Svet" ...satira je uvek dobrodosla u kriznim vremenima

R.I.P. Bris
Pogrešno je sve strpati u isti koš.
Postoje razlozi koji se tiču otuđenja i okrutnosti savremenog društva. Na primer, u sferi konkurencije za uspeh u poslu i životu, usled nezaposlenosti i sl.
Ili kompleks uzroka koji se tiču degradacije porodice kakva je postojala milenijumima.
Ili maloletničko vršnjačko nasilje. Deca zaista umeju da budu okrutna između sebe.

Svi ti činioci, naravno, u većoj ili manjoj meri, deluju i kod nas.

Međutim, mi imamo i ovaj, specifičan, ovakav kakav je opisan.

Ne pomaže sve strpati u isti koš. Treba se baviti problemima na analitički i artikulisan način.
Moj utisak je da u našem društvu postoji latentna mržnja prema drugosti/različitosti, i da je ona delom namerno, delom spontano generisana iz politike, države i medija.
I da to još nije zaustavljeno - a igra značajnu ulogu u društvenoj patologiji kod nas danas.
tripraseta92 tripraseta92 16:52 29.09.2009

Re: Žetva

gorran2


Moj utisak je da u našem društvu postoji latentna mržnja prema drugosti/različitosti, i da je ona delom namerno, delom spontano generisana iz politike, države i medija.
I da to još nije zaustavljeno - a igra značajnu ulogu u društvenoj patologiji kod nas danas.


exactly !
antioksidant antioksidant 17:35 29.09.2009

Re: Žetva

Ne možeš s jedne strane sistematski zagovarati bolestan pogled na svet, a s druge kažnjavati one koji ga shvate suviše bukvalno.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:38 29.09.2009

Re: Žetva

Moj utisak je da u našem društvu postoji latentna mržnja prema drugosti/različitosti,

čuj, latentna
ecce-florian ecce-florian 18:59 29.09.2009

Re: Žetva

Moj utisak je da u našem društvu postoji latentna mržnja prema drugosti/različitosti,
čuj, latentna

letalna
dragan7557 dragan7557 21:28 29.09.2009

Re: Žetva

Da za zlo kažemo da je zlo, a ne da.........

..........tvrdimo da je neko ili nešto manje zlo (mislim na izbore) i da ga/ ih biramo kao manje zlo.

Ovde su prisutni i blogeri koji su na ovom blogu vodili kampanju za izbor manjeg zla.

dragan7557 cerski
die hard die hard 23:02 29.09.2009

Re: Žetva

govori se samo o kontekstu


Jednostavno konteksta nema.Sami su izabrali da budu ubice.Koliko samo znam klinaca tog godista koji su dobri studenti, muzicari, prodavci u jebenim buticima ili vec sta ...Na pamet im ne pada da prebijaju i ubijaju bilo koga.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:04 29.09.2009

Re: Žetva

Ovde su prisutni i blogeri koji su na ovom blogu vodili kampanju za izbor manjeg zla.

ne znam gde je nestalo moje pitanje, ali da pitam opet:
a koje je tvoje rešenje bilo u datom trenutku?
dragan7557 dragan7557 23:46 29.09.2009

Re: Žetva

a koje je tvoje rešenje bilo u datom trenutku?

Sveobuhvatna društvena tranzicija za koju su potrebni časno motivisani lideri iz Srbije a van olinjalih partija i borbe za plen koji je jedini motiv svog ovog zla.

Umesto prazne političke lažurije o demokratiji i lažno obećane tranzicije urađena je drska neviđena pljačka naroda i neokolonizacija Srbije.

Narod je ostao nem posmatrač a moralno zakonske granice u potpunosti izgubljene.
Kada će biti (ako već nije, a čini mi se da jeste ) pređena point of no return, tačka sa koje nema povratka, nacija će u vrlo kratkom vremenu izgubiti i teritorijalnu suverenost (Bosna , Kosovo) i sebe samu, i nažalost nećemo biti prvi a ni poslednji narod koji je izumro zbog mismanagementa svoji lidera, a još je Domanović upozorio na ovu budućnost Vođom i Stradijom pre svega STO godina.

Uzgred izvini što sam promenio kontekst

dragan7557 cerski
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:52 29.09.2009

Re: Žetva

opet ništa nisi rekao. lako je teoretisati i srati po svemu. svi mi znamo šta bi bilo najbolje.
tada je bilo ili boris ili toma. ne računam one minorne liderčiće.

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:21 30.09.2009

Re: GDE SU NJIHOVE SLIKE!

Srđan Mitrović
Policija je dva dana kasnije uhapsila 11 osoba osumnjičenih za napad na francuskog državljanina, od kojih jedan ima 27, a ostali između 18 i 22 godine.

Uhapšeni su Stefan V.(1988) iz Beograda, Milan T.(1991) iz Beograda, Dragan T. (1989) iz Beograda, Bojan M. (1990) iz Batajnice, Jovan K. (1991) iz Beograda, Branimir Č.(1987) iz Nove Pazove, Vladan S. (1988) iz Nove Pazove, Milan V. (1990) iz Pančeva, Vladimir B. (1991) iz Sremčice i Ivan G. (1982) iz Sremčice.


ja se slažem sa srđanom da nije dovoljno da se objave imena (i prezimena).
ima sigurno, mrzi me da proveravam, istih imena u žutim stranicama.
slike, objaviti slike. fotografije.
da vidi komšiluk ko im je prvi sused.
da vide ostali mladići s kim su možda pili pivo il kafu u nekom
kafiću.
da vide roditelji ostale dece ko je ko.
sa kakvim zločincima im se (možda) druže deca.
da ih (možda) spreče ako nije kasno...
fotke na sunce!
Bili Piton Bili Piton 18:25 30.09.2009

Re: Žetva

die hard
govori se samo o kontekstu


Jednostavno konteksta nema.Sami su izabrali da budu ubice.Koliko samo znam klinaca tog godista koji su dobri studenti, muzicari, prodavci u jebenim buticima ili vec sta ...Na pamet im ne pada da prebijaju i ubijaju bilo koga.


Strogo govoreci, ovi o kojima pricamo nisu sami izabrali da budu ubice, vec su, pouceni prethodnim slicnim iskustvima, a u skladu sa svojim ocito nasilnickim porivima, dokonali da se nasilje ne kaznjava ili se kaznjava kilavo. Moglo bi se cak reci i da im je kontekst koji sam pomenuo omogucio da postanu ubice. Ne razumem sta tu nije jasno.

Engleski fudbalski huligani su pre izvesnog broja godina bili medjunarodni problem. Danas su uglavnom mirni kao bubice. Zasto - opalila ih vlast po usima, ozbiljnim kaznama, zatvorima i svim drugim raspolozivim zakonskim sankcijama, i to najcesce po kratkom postupku. Sve se moze kad se hoce.
112358oo 112358oo 12:07 29.09.2009

.

veta92 veta92 12:07 29.09.2009

Bris

Prekasno za Brisa. A za nas? Objaviti fotografije svih ubica i njihovih Borci, Ovci, Banovaca i Sremcica. Slikati im majke, oceve, sestre i bracu...i pitati ih sta misle o tome. Pitati ministre spoljnih poslova i pravosudja hoce li se naci koji milion za obestecenje nesrecne porodice Taton, kao onomad za nasilnika Kovacevica. Pitati pravnike hoce li " ubistvo u pokusaju" biti preimenovano u " ubistvo sa predumisljajem"- jer zaboga , nisu ova stvoranja krenula u laganu setnju gradom, da udahnu vazduh. Pritisak na drzavu , na sve njene institucije da se ovaj zlocin nikako ne zaboravi ili skrajne , jer je nasilna smrt ovog mladica pitanje nasih zivota i zivota nase dece.
ivana23 ivana23 12:34 29.09.2009

Re: Bris

sestre i bracu

Mozda su oni OK, vec ovo im je dovoljna sramota, zasto nekoga ko nije kriv stavljati na stub srama?!
Ajde da malo racionalno razmisljamo, jesu emocije uzburkane, ali nam to ne daje pravo da uprilicimo linc protiv neduznih.

Moj sin je u odeljenju imao druga, primerno dete, odlican djak, a brat 2 godine stariji izbacen iz skole.
veta92 veta92 12:45 29.09.2009

Re: Bris

o da, i sestre i bracu, muka mi je vec od amaterske psihologije i kvazi-socioloskog opravdavanja ovakvih likova. Takve su nam porodice u kojima da, hmmm... neko moze biti dobar djak, kao sto rekoste a da pri tom vrlo ubedljivo promovise nasilje.
scabies scabies 12:46 29.09.2009

Re: Bris

Mozda su oni OK, vec ovo im je dovoljna sramota, zasto nekoga ko nije kriv stavljati na stub srama?!
Ajde da malo racionalno razmisljamo, jesu emocije uzburkane, ali nam to ne daje pravo da uprilicimo linc protiv neduznih.
Možda nije racionalno, ali nije neopravdano. Da je moj brat ili sestra učinio/učinila nešto tako strašno i sramno, ja bih sama insistirala da u javnosti iznesem svoj sud i sperem ljagu sa imena svoje porodice. Baš zato da pokažem da je to stvar individualne odgovornosti. I da to osuđujem i da se stidim.
A mislim da bi to poslalo dobru i jaq poruq javnosti. Baš ta osuda i stid, ako postoje.
Tako da i ja lično smatram da bi bilo dobro pitati članove porodica ovih monstruma (nemam blažu reč) da li imaju nešto da izjave.
ivana23 ivana23 12:47 29.09.2009

Re: Bris

neko moze biti dobar djak, kao sto rekoste a da pri tom vrlo ubedljivo promovise nasilje.

Gde sam to napisala? Citaj pazljivije.
Goran Vučković Goran Vučković 12:51 29.09.2009

Re: Bris

o da, i sestre i bracu, muka mi je vec od amaterske psihologije i kvazi-socioloskog opravdavanja ovakvih likova. Takve su nam porodice u kojima da, hmmm... neko moze biti dobar djak, kao sto rekoste a da pri tom vrlo ubedljivo promovise nasilje.

Poštovanje zakona (umesto linča) je ono što nas razlikuje od ovih koji su ubili Brisa. Valjda.
ivana23 ivana23 12:57 29.09.2009

Re: Bris

scabies
Da je moj brat ili sestra učinio/učinila nešto tako strašno i sramno, ja bih sama insistirala da u javnosti iznesem svoj sud i sperem ljagu sa imena svoje porodice. Baš zato da pokažem da je to stvar individualne odgovornosti. I da to osuđujem i da se stidim.A mislim da bi to poslalo dobru i jaq poruq javnosti. Baš ta osuda i stid, ako postoje.Tako da i ja lično smatram da bi bilo dobro pitati članove porodica ovih monstruma (nemam blažu reč) da li imaju nešto da izjave.

Razumem tebe, ali koliko ti imas godina, kako rezonujes i koliko tvoja rec ima tezinu...
Pogledaj godista tih huligana, mozda su im braca i sestre (ili deo njih) jos mladji.
Ocekujes od (mozda) dece od 15-ak godina da se izjasne o ovom zlocinu?
Ako su braca i sestre OK, onda ih treba postedeti bilo kakvog izlaganja javnosti.

Imam dvoje dece i ne smatram da bilo koje treba da nosi breme greske onog drugog.
Ja kao roditelj sam svakako odgovorna.
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:01 29.09.2009

Re: Bris

Poštovanje zakona (umesto linča) je ono što nas razlikuje od ovih koji su ubili Brisa. Valjda.

Podvlačim.
Vučko, to treba ponavljati do besvesti, ponekad izgleda beznadežno, ali mora se.
corn mouth corn mouth 13:03 29.09.2009

Re: Bris

Poštovanje zakona (umesto linča) je ono što nas razlikuje od ovih koji su ubili Brisa. Valjda.

Podvlačim.
Vučko, to treba ponavljati do besvesti, ponekad izgleda beznadežno, ali mora se.

preporuka obojici
veta92 veta92 13:08 29.09.2009

Re: Bris

Niste me razumeli, a pomenuli ste dobrog djaka + stariji brat izbacen iz skole. Nisam za linc porodice, nikako, samo hocu da kazem da je porodica ODGOVORNA a drzava SUODGOVORNA. Da li bi ste vi okrivili drzavu za greske svog deteta.?Na to sam mislila kada sam rekla da treba da se izjasni porodica, i to svaka! Nasilnici ne nastaju iznenada, preko noci, to je brizljivo negovan manir nasilja ( koje ima sto lica) u mnogim porodicama ovdasnjim. Ili kao sto rece jedan istomisljenik:
Bilo je pitanje dana kada će nekontrolisano divljanje razularenih bandi obesnih klinaca da uzme svoj krvavi danak. Pitam sve roditelje tih monstruma koji svako veče divljaju po ulazima i blokovima zgrada, da li znate gde su vam deca? Zapitate li se nekad, oko ponoći, gde je, šta radi, s kim je? Ako ne znate, prošetajte par blokova dalje od vašeg, videćeti ih kako urlaju, lome, uništavaju. Isto tako se ponašaju i na utakmicama, za tapšanje po ramenu, pivo ili cigarete u stanju su da premlate rođenog oca i majku. E pa gospodo roditelji, rodili ste čudovišta, sad bi bio red da zajedno s njima odete u zatvor na najmanje 20 godina i da se prisetite gde ste pogrešili. Život jednog čoveka je ugašen, samo zato što je bio stranac, drugačiji, a ugasili su ga vaša čudovišta i nakaze koje ste stvorili. Sram vas bilo!
ivana23 ivana23 13:18 29.09.2009

Re: Bris

Takve su nam porodice u kojima da, hmmm... neko moze biti dobar djak, kao sto rekoste a da pri tom vrlo ubedljivo promovise nasilje.

To si prvo napisala. A zatim:
veta92
Niste me razumeli, a pomenuli ste dobrog djaka + stariji brat izbacen iz skole. Nisam za linc porodice, nikako, samo hocu da kazem da je porodica ODGOVORNA a drzava SUODGOVORNA. Da li bi ste vi okrivili drzavu za greske svog deteta.?Na to sam mislila kada sam rekla da treba da se izjasni porodica, i to svaka! Nasilnici ne nastaju iznenada, preko noci, to je brizljivo negovan manir nasilja ( koje ima sto lica) u mnogim porodicama ovdasnjim. Ili kao sto rece jedan istomisljenik: Bilo je pitanje dana kada će nekontrolisano divljanje razularenih bandi obesnih klinaca da uzme svoj krvavi danak. Pitam sve roditelje tih monstruma koji svako veče divljaju po ulazima i blokovima zgrada, da li znate gde su vam deca? Zapitate li se nekad, oko ponoći, gde je, šta radi, s kim je? Ako ne znate, prošetajte par blokova dalje od vašeg, videćeti ih kako urlaju, lome, uništavaju. Isto tako se ponašaju i na utakmicama, za tapšanje po ramenu, pivo ili cigarete u stanju su da premlate rođenog oca i majku. E pa gospodo roditelji, rodili ste čudovišta, sad bi bio red da zajedno s njima odete u zatvor na najmanje 20 godina i da se prisetite gde ste pogrešili. Život jednog čoveka je ugašen, samo zato što je bio stranac, drugačiji, a ugasili su ga vaša čudovišta i nakaze koje ste stvorili. Sram vas bilo!


Ne znam sta da ti kazem.
Mozda da ne pises u magnovenju.

Pozdrav, vise necu ucestvovati u ovoj raspravi.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:43 29.09.2009

Re: Bris

E pa gospodo roditelji, rodili ste čudovišta,

upravo je suprotno.
čudovišta se ne radjaju.
to, ko od nas pravi čudovišta, druga je tema, ali
nepostojanje sistemskih rešenja
kao i
tolerancija na nasilje (i to sa državnog vrha, pa na dole) dovodi do ovakivh užasnih gubitaka.
veta92 veta92 13:44 29.09.2009

Kome se ti obracas? Prvo odgovaras meni, a

ne bih rekla da je konfuzno vec da nemas kapacitet da razumes.

Filip2412 Filip2412 19:15 29.09.2009

Re: Bris

Poštovanje zakona (umesto linča) je ono što nas razlikuje od ovih koji su ubili Brisa. Valjda.
Slazem se. Samo ja bih pre toga vratio smrtnu kaznu u zakon i njome pocastio ubice.
Rejlem Rejlem 12:30 29.09.2009

Sad i drzava hoce da mitinguje...

Povodom smrti francuskog državljanina Brisa Tatona, Ministarstva za ljudska i manjinska prava poziva sutra u 11 i 30 na mirni protest protiv nasilja.

Državni sekretar u tom ministarstvu Marko Karadžić rekao je za B92 da je poziv upućen svim građanima, a podrška se očekuje i od nevladinih organizacija.


Da niste malo okasnili?
Ili je to preventiva da se ne okupljamo u petak?
Rip Kirbi Rip Kirbi 12:37 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

U 11,30!?
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:38 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

Da niste malo okasnili?
Ili je to preventiva da se ne okupljamo u petak?

bolje ikad nego nikad!
ako nećeš kada, kad ćeš?
ako nećeš ti, ko će?
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:42 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

Sad i drzava hoce da mitinguje...

marko karadžić nije država.
marko je građanin.
retko hrabar i vrlo određen.
nema uvijanja ko ovi - nismo zabranili
- zaštitićemo sve građane...
i ostala muljanja...
dragan7557 dragan7557 13:11 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

Neće država već njeni politički funkcioneri beru poene zakazivanjem mitinga a lovorike su tu.
Verovatno da će i sve partije sada izraziti oštar protest protiv njihove države pri tome zaobulazeći svoje funkcionere i svoju ulogu u državi.

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 13:15 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

marko karadžić nije država.

Već visoki državni funkcioner, a reakcija post mortem je cinizam bilo građana bilo državnih funkcionera.

Izgleda da "bolje sprečiti, nego lečiti" u Srbiji više ne stanuje.

dragan7557 cerski
ivana23 ivana23 14:14 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

alenbihorac alenbihorac 15:10 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

marko karadžić nije država.
marko je građanin.
retko hrabar i vrlo određen.

A što nije mitingovao kada su "njegovi" na ist zverski način ubili Panića?
Zar ga to nije potreslo?

Naka je lahka zemlja rahmetli Tatonu i neka drzava konačno počne da radi svoj posao i prestane da se bavi selektivnim marketingom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:23 29.09.2009

Re: Sad i drzava hoce da mitinguje...

Već visoki državni funkcioner, a reakcija post mortem je cinizam bilo građana bilo džavnih funkcionera.

slabo čitaš ili pratiš.
apsolutno jedini koji uvek javno istupa i u svoje ime.
i pre nego što je postao državni sekretar.
Izgleda da "bolje sprečiti, nego lečiti" u Srbiji više ne stanuje.

naravno.
miloradkakmar miloradkakmar 13:07 29.09.2009

Sram

prolazi, a Bris Taton neće više gledati utakmice.
Treba da nas boli čovek.
tehnodeda tehnodeda 13:29 29.09.2009

DA IH SAMO VIDITE

Gore navedeni Stefan Velickovic , mamino dete, ima otvorenu stranu na fb-u, nije problem od 5-6 ponudjenih provaliti ko je. A inace je i putovao po Evropi i pazite apsurd ima slike ispod Ajfelofog tornja u Parizu. Ziv je dosao kuci da bi sa ortacima uzvratio gostomprimstvo Francuzima.
Ako sam ja mogao da ga nadjem za par minuta na netu,, FB-u,neznam kakav problem ima policija da provali ostatak od 30 ljudi (kazu da ih je bilo toliko), pa pogledati prijatelje, grupe i sve vam je jasno.
Njegovo ime sam prvo procitao i nasao , predpostavljam da svi navedeni imaju svoje profile pa ako neko ima malo brzi net i malo vise znanja oko postavljanja slika, nece biti nikakav problem objaviti fotografije ovih MONSTRUMA a i prijatelja im, cisto da znamo s kim imamo posla ili ti od koga da zaziremo.
Cocoa Cocoa 14:37 29.09.2009

Re: DA IH SAMO VIDITE

Gore navedeni Stefan Velickovic , mamino dete, ima otvorenu stranu na fb-u, nije problem od 5-6 ponudjenih provaliti ko je. A inace je i putovao po Evropi i pazite apsurd ima slike ispod Ajfelofog tornja u Parizu. Ziv je dosao kuci da bi sa ortacima uzvratio gostomprimstvo Francuzima.


Kako si siguran da je to taj?
Inace, ako jeste ima jedan interesantan detalj. Taj sa Ajfelovom kulom ima pod Political views - "Demokratska stranka".
Unfuckable Unfuckable 19:16 29.09.2009

Re: DA IH SAMO VIDITE

i pazite apsurd ima slike ispod Ajfelofog tornja u Parizu.

i Mile Luković Kum & Dušan Spasojević Šiptar su imali slične fotografije, sa sve drugarima, tako da ja ovaj apsurd čitam malo drugačije
mrdax mrdax 13:39 29.09.2009

My condolences

Moje iskreno saucesce porodici Brisa Taton-a.

Ne znam sta da kazem o ovim huliganima , Beogradu, drzavi i politicarima.
Sve nam se vraca, ali u sve strasnijem obliku.

Cocoa Cocoa 13:44 29.09.2009

Facebook

A ima i takvih koji kažu "da bolje nije ni zaslužio"

http://www.facebook.com/group.php?gid=143286931261 (potreban facebook account)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:47 29.09.2009

Re: Facebook

na dnu strane postoji nešto što se zove Report Group
Cocoa Cocoa 14:00 29.09.2009

Re: Facebook

Reportovano, odavno.
lutherblisset lutherblisset 14:03 29.09.2009

Organizovana monstruoznost na delu

Neke stvari treba isterati na čistac. Ovo nije obično ubistvo kao posledica tuče navijača. Ovo je posledica svesnog i brižljivo planiranog napada na stranog državljanina. Ovo je prava nacistička egzekucija i kao takva stoji u istom rangu sa ubistvom romskog dečaka Dušana Jovanovića i glumca Dragana Maksimovića (njegove ubice nikada nisu odgovarale).

U ovom slučaju je posebno monstruozna činjenica da par dana mediji uopšte nisu objavljivali ime nesrećnog Francuza, a sam napad je kvalifikovan kao tuča navijača. Jasno je da o tuči ne može biti ni reči (pošto je za tuču potrebno dvoje), već samo o brutalnom napadu kukavičke rulje naoružane štanglama na par golorukih i miroljubivih momaka. Takođe je i monstruzno to što su praktično svi (i državni organi i mediji) dosta dugo krili detalje o napadu, pa smo tek posle nekoliko dana saznali da je nakon brutalnog prebijanja (šetorica na jednog) nacistička gamad bacila ovog momka sa šest metara visine.

Fašističke falange već nekoliko godina intenzivno napadaju na ovakav način. U samo nekoliko meseci svedoci smo brutalnog napada na Rome (ovaj slučaj je već zaboravljen), nekoliko napada na antifašističke aktiviste (slučajevi u kojima desetak degenerika razbija momku flaše o glavu ili brutalno prebija momka i devojku u parku kod Palasa), pokušaja prekidanja odavanja počasti srebreničkim žrtvama, napada na gej klub u Kneza Miloša. Ovim vestima se pridavalo malo značaja. Dok nam država zamazuje oči navodnim planiranim akcijama albanskih terorista (zna se da su Albanci srpski arhineprijatelji) i grotesknim optužbama za navodni međunarodni terorizam protiv šačice levičara (koje, između ostalog, nije strah da jasno i glasno kažu da su antifašisti i onda kada je to najopasnije, npr. kao u slučaju pokušaja gej parade 2001.), dok Đilas i opština Novi Beograd, u vreme akcije iseljavanja Roma, od naših para pomažu bizarne naci skejtere od kojih su se odavno pravi skejteri distancirali (slučaj Kobazz), pred očima imamo teror nacifašističke rulje i sprovođenje tzv. strategije tenzije (poznata fašistička teroristička doktrina, koju su neofašisti sprovodili u delo u Italiji sedamdesetih godina, a koja za cilj ima zastrašivanje građana brutalnošću i korišćenje tog straha u monstruozne političke svrhe). Da je pravde u ovoj državi, kraj ne bi dočekali Dušan Jovanović, Dragan Maksimović i Bris Taton, već fašizam.

Ps. Izvinjavam se ako ovo deluje kao politički pamflet. Jednostavno sam se trudio da sistematično razložim i povežem sve ove događaje, pošto sam ubeđen da su te nasilne nacističke grupe veoma povezane. Na delu je organizovani nacifašizam. A vi me sada slobodno proglašavajte ludim i neprijateljem srpstva.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:15 29.09.2009

Re: Organizovana monstruoznost na delu

mogu samo da ponovim:

Neke stvari treba isterati na čistac. Ovo nije obično ubistvo kao posledica tuče navijača. Ovo je posledica svesnog i brižljivo planiranog napada na stranog državljanina. Ovo je prava nacistička egzekucija i kao takva stoji u istom rangu sa ubistvom romskog dečaka Dragana Jovanovića i glumca Dragana Maksimovića (njegove ubice nikada nisu odgovarale).

rapunzel rapunzel 14:17 29.09.2009

Re: Organizovana monstruoznost na delu

luter, potpisujem
sinergija92 sinergija92 15:58 29.09.2009

Re: Organizovana monstruoznost na delu

lutherblisset
. Dok nam država zamazuje oči navodnim planiranim akcijama albanskih terorista (zna se da su Albanci srpski arhineprijatelji)


Idi procitaj ovu papazjaniju od komentara, koji nema ni grama sistematicnosti, porodicama policajaca poginulih, ili onima koji su ostali dozivotni invalidi...bili su na zadataku odbrane, pored ostalog, i mirnog pisanja po blogu, onako iz svoje tople sobe i udobne fotelje...
topcat topcat 14:04 29.09.2009

...

Moja sućut.
Inner Party Inner Party 14:14 29.09.2009

Strasno, strasno...

... ovo jeste i na dusu fudbalskog saveza. Konkretna akcija protiv kluba - Partizana - bi morala da usledi odmah.

cult cult 14:39 29.09.2009

uopšte

mi ne ulazi u glavu šta ima drzava da mitinguje protiv nasilja.
Drzava ima policiju i sudstvo i zakone.
Mitingovanjem nece popraviti raspalost sistema.

Ja bih im zabranio miting.

Ona drzava koja nije u stanju dilere droge da smesti u zatvor na hiljadu godina, vec im daje uslovne kazne, drzava u kojoj pijani vozac ubije dete i za ubistvo dobije tri godine zatvora, drzava koja se sakrije u mišiju rupu pred Obrazima i ludacima raznih vrstra sa motkama, drzava koja placa siledzijama Miladinima za svoja nedela milion dolara, posto im prethodno organizuje bekstvo iz suda i zatvora - direktan je saucesnik u lincu ovog jadnog decka.
Gade mi se!
hexenschuss hexenschuss 15:10 29.09.2009

Re: uopšte

cult

Ona drzava koja nije u stanju dilere droge da smesti u zatvor na hiljadu godina, vec im daje uslovne kazne, drzava u kojoj pijani vozac ubije dete i za ubistvo dobije tri godine zatvora, drzava koja se sakrije u mišiju rupu pred Obrazima i ludacima raznih vrstra sa motkama, drzava koja placa siledzijama Miladinima za svoja nedela milion dolara, posto im prethodno organizuje bekstvo iz suda i zatvora - direktan je saucesnik u lincu ovog jadnog decka.
Gade mi se!


couldn't agree more!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:38 29.09.2009

Re: uopšte

Srbijanska drzava je na zalost kad je u pitanju obezbedjivanje slobode i normalnog zivota za pojedince dobra samo na recima. Eno Tadic kaze kako je Srbija otvoreno drustvo. Ako je to tako ne znam sta je onda zatvoreno i zatrovano drustvo. Ali da on sam zna kakvo mu je drustvo rekao bi da ga je sramota da se strani drzavljani love i ubijaju do srmti u drzavi ciji je on predsednik. Pitam se da li mu je barem neugodno dok tu drzavu predstavlja danas u Ljubljani. Nece nama niko da drzi lekcije iz ljudskih prava, bre!
wd-40 wd-40 16:04 29.09.2009

Re: uopšte

Nek pociva u miru.

...

Jos jednom da bude naglaseno:

cult

Ona drzava koja nije u stanju dilere droge da smesti u zatvor na hiljadu godina, vec im daje uslovne kazne, drzava u kojoj pijani vozac ubije dete i za ubistvo dobije tri godine zatvora, drzava koja se sakrije u mišiju rupu pred Obrazima i ludacima raznih vrstra sa motkama, drzava koja placa siledzijama Miladinima za svoja nedela milion dolara, posto im prethodno organizuje bekstvo iz suda i zatvora - direktan je saucesnik u lincu ovog jadnog decka.
Gade mi se!

ivana23 ivana23 14:40 29.09.2009

***

Pariz , 29 septembra 2009

IZJAVA PORTPAROLA MINISTARSTVA INOSTRANIH I EVROPSKIH POSLOVA

SMRT BRISA TATONA
Ministarstvo spoljnih poslova Francuske je upravo sa velikom tugom primilo vest da je naš sunarodnik, Bris Taton preminuo u Beogradu.

U ovim veoma teškim trenucima, naše su misli okrenute njegovim roditeljima i najbližima i mi im izražavamo naše najdublje saučešće. Naša ambasada u Beogradu je uz njih u ovim trenucima.

Smrt Brisa Tatona izaziva snažne emocije u Francuskoj i naročito u Tuluzu, gradu iz koga je on poticao.

Želimo da izrazimo srpskim vlastima kao i svim građanima Srbije zahvalnost za izraze žaljenja, saosećanja i podrške, koje smo primili nakon bezočnog napada čije su žrtve bili Bris Taton i drugi mladi navijači fudbalskog kluba iz Tuluza (TFC) a koji se dogodio 17. septembra u Beogradu. Takođe želimo da se zahvalimo Kliničkom centru Beograda na predanosti medicinskog osoblja ove ostanove.

Očekujemo da u okviru istrage koja je u toku, nadležni organi Srbije u potpunosti rasvetle sve okolnosti ovog ubistva i da odgovorni budu ubrzo izvedeni pred lice pravde.


Francuska Ambasada u Srbiji
leopold_lady leopold_lady 15:02 29.09.2009

I mene Srđane ....

I mene ....

Bože,bio je prelep ..... I da nije bio lep - bio je mlad i nije zaslužio takvu strašnu sudbinu - da nastrada od manijaka ovde ....
mozaik92 mozaik92 15:30 29.09.2009

Odbijam

da poverujem da je ovo istina!!!

Stid me je i to do neba!
gorio92 gorio92 15:33 29.09.2009

Brisu Tatonu


sa ljubavlju i poštovanjem

Porodica Jovandić
margos margos 15:47 29.09.2009

:'(

Reste dans la paix.
mara92 mara92 16:17 29.09.2009

Неописиво

Срамота ме је...
...Почивај у миру Брис...
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:21 29.09.2009

мало је касно, али ради или се склони!

Ова влада има само две опције. Озбиљну борбу, одмах, свим средствима, против свих извршилаца и подстрекача насиља, или колективна оставка (комплетна влада, наравно, ништа ту нема шта и зашто да се спашава).

Неко ће рећи ”али гњиде које шаљу оне имбециле по граду с моткама да бране морал, српску част, и остале ствари које сами засигурно немају су и хтеле дестабилизацију, нема смисла наградити их оставком владе”. Не делим такав став уопште. Тачно је да су то они хтели, али то они увек хоће, није то никакво изненађење. Управо зато влада има само оне две опције. Или је способна или није. Ако не уме ни себе да одбрани како ће нешто друго учинити? Доста је било глуме, криза, није тренутака, и осталих ”објективних” тешкоћа.

Овде више није реч о гласовима и изборима, на-ти-дај-ми политикантству и сличним надмудривањима. Овде се људи прогоне, туку и убијају. Тадићу и Дачићу, стидите се! Цветковићу, ако имаш икакве части учини нешто још данас или се склони још данас.
dragoljub92 dragoljub92 16:41 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

Ова влада има само две опције. Озбиљну борбу, одмах, свим средствима, против свих извршилаца и подстрекача насиља, или колективна оставка (комплетна влада, наравно, ништа ту нема шта и зашто да се спашава).

nemaništa da se desi,ukakabuka par danamesec i jedno 10 godina suđenja krcvnicima dok se ne zaboravi šta se desailio jedna kazna pa žalba pa druga pa nova žalba i tako u beskraj a za to vreme će oni što su žvrljali po atinsku ambasadu i bacili dva unučića na istu da odleže 15 godina po hitnom postupku,
demokratska stranka bi trebala debelo da se zapita zaslužuje li još to ime
4krofnica 4krofnica 16:44 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

'Želimo da izrazimo srpskim vlastima kao i svim građanima Srbije zahvalnost za izraze žaljenja, saosećanja i podrške, koje smo primili nakon bezočnog napada čije su žrtve bili Bris Taton i drugi mladi navijači fudbalskog kluba iz Tuluza (TFC) a koji se dogodio 17. septembra u Beogradu. Takođe želimo da se zahvalimo Kliničkom centru Beograda na predanosti medicinskog osoblja ove ostanove.'

oni bi se nama zahvalili....majko mila...
i sad sam provalila ko mi gasi suze ceo dan...slusam vesti o smrti Brisa i krene mi iz stomaka muka i suze na oci i onda puste Tadica (o cemu on prica? sa velikom ozbiljnosu ce se odnositi prema ovom slucaju...jebote..!) i Dacica koji isprica nesto da ce biti kaznjeni, zbrza ga da predje dalje...jednostavno se zaledim i nerazumem..
pa .......!!!!!!!
danima neidem pored tih stepenica iako mi je najblize
al znam da cu opet na ulicu ili park, gde treba...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:38 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

nemaništa da se desi

драгољубе, ја не волим да попујем шта треба и не треба да се деси. ја не гласам овде зато што нисам држављанин, а не гласам ни тамо јер не мислим да одавде имам права да бирам власт и уређење живота које не морам да трпим (о онима који имају прилику да гласају у земљи у којо живе, а иду на пецање, не бих овом приликом).

али овај пут нешто мора да се деси.

и ту уопште не мислим на драконске казне оним слуђенцима који за нечији рачун шетају по граду и тероришу суграђане и странце. ако је господи из владе (ове садашње) икад фалио претекст да се обрачунају са шљамом (у ширем контексту) сад га имају. хајде да видимо од ког су материјала.

успут, мој последњи блог уопште није био неполитички. инспирација о изабранима који ураде ствари до пола па се погубе није дошла из давне прошлости.
Doctor Wu Doctor Wu 18:54 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

dragoljub92
Ова влада има само две опције. Озбиљну борбу, одмах, свим средствима, против свих извршилаца и подстрекача насиља, или колективна оставка (комплетна влада, наравно, ништа ту нема шта и зашто да се спашава).

nemaništa da se desi,ukakabuka par danamesec i jedno 10 godina suđenja krcvnicima dok se ne zaboravi šta se desailio jedna kazna pa žalba pa druga pa nova žalba i tako u beskraj a za to vreme će oni što su žvrljali po atinsku ambasadu i bacili dva unučića na istu da odleže 15 godina po hitnom postupku,
demokratska stranka bi trebala debelo da se zapita zaslužuje li još to ime

I ja isto mislim. Biće halabuka po novinama, osudiće ih na po 10 god max, onda će ići žalba Vrhovnom sudu koji će kaznu preinačiti na 2-3 godine i za godinu dana će klinci biti na slobodi. 2 su razloga za to: 1. razlog je sudije su korumpirane i ako ovim klincima neko bude platio nekog Borovića, Filu ili tako nekog, nema da se brinu za ishod. 2. razlog je očajna kaznena politika koja, za razliku od, na primer, Amerike, uopšte ne štiti žrtvu nego zločinca. U nekim državama USA, ovom ubici bi se smešila smrtna kazna, u Srbiji, daj bože da odleži 2 godine.

Znam za ljude koje je branio Borović i koji su pred očevicima izvršili ubistvo sa predumišljajem na javnom mestu, u po bela dana, i za to su odrobijali 2 godine. Srpski advokati i sudije su mafija neopevana.

Ono što bi policija trebalo sada da uradi je da otkrije ko su nalogodavci, odnosno naručioci ovog ubistva, koje, po meni, ima težinu ubistva Đinđića.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:56 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

nemaništa da se desi,ukakabuka par danamesec i jedno 10 godina suđenja krcvnicima dok se ne zaboravi šta se desailio jedna kazna pa žalba pa druga pa nova žalba i tako u beskraj a za to vreme će oni što su žvrljali po atinsku ambasadu i bacili dva unučića na istu da odleže 15 godina po hitnom postupku,
demokratska stranka bi trebala debelo da se zapita zaslužuje li još to ime

uh...tako tačno. samo da podsetim prisutne da se vodji fasisticnog pokreta u srbiji sudi u odsustvu - covek je lepo dobio vizu za italiju na godinu dana.

tako ce i ovi. tako je i onaj glavonja kovacevic.

.
dragoljub92 dragoljub92 19:36 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

драгољубе, ја не волим да попујем шта треба и не треба да се деси. ја не гласам овде зато

ma be druže ne radi se ovde da ja tebi nešto prebacujem.samo sam se setio
beše u slobino doba jeddno brutalno ubistvo(više ih je bilo nego se ovo izdvojilo) ubili klinca majku i to majku pucanjem u jetru da bi što diže umirala a klinca -jer se slučajno zateko ,i da ne pričam dalje.
elem digla se javnost ,trte mrte ovo o ono osudiše ih pi hitno, postupku i... posle par dana meseci jovonanovo,jopet kriminal ubistva i tako to.
dođe sablja,dss kukakše onolko zbog 11000 narkomana i kretena koji su poapšeni i isplatiše im oštetu,poče kriminal ponovo na ulicu da izlazi i da preuzima ulice ,ist kao i u slobino doba samo ovog puta sa koštunicinim amanetom,zamenoi ga tadić ,ja reko aj ubuše mu predsednika sad će da uzme sabčlju u ruke i da počisti šljam sa ulica kad ono međutim on gi dade još i krila ,ispadosmo mi koji pričamo protiv nasilja i kriminala najveći zlotvori ovog društva a kreteni i ubice zaštitnici demokratije
e tatiću tadiću ti samo potvrđuješ marfijev zakon koji kaže da svako napreduje do onog mesta gde postaje potpuno beskoristan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:57 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

Znam za ljude koje je branio Borović i koji su pred očevicima izvršili ubistvo sa predumišljajem na javnom mestu, u po bela dana, i za to su odrobijali 2 godine. Srpski advokati i sudije su mafija neopevana.

secam se da su se izvesni bunili zasto u vreme sablje uhapseni nisu mogli da dobiju advokate? onda im je beba p. rekao da mogu da dobiju advokate ali po sluzbenoj duznosti, jer tu mafiju advokatsku nece pustiti da ih brani.
dragan7557 dragan7557 21:45 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

Озбиљну борбу, одмах, свим средствима, против свих извршилаца и подстрекача насиља,

Oprosti marco ali ja se sećam da je tu oštru borbu protiv kriminala obećavai sam Milošević Slobodan a i svi koji su pod maskom demokratije došli posle njega.

Tek da se ne zaboravi.

dragan7557 cerski
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:26 29.09.2009

Re: мало је касно, али ради или се склони!

Oprosti marco ali ja se sećam da je tu oštru borbu protiv kriminala obećavai sam Milošević Slobodan a i svi koji su pod maskom demokratije došli posle njega.

а јок, ја од оних на власти не очекујем и не тражим причу, обећања и позиве на шетње. то је домен опозиције. од власти се очекују и траже, а онда и оцењују, само дела.
skyspoter skyspoter 16:56 29.09.2009

????

zasto je moj komentar obrisan?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:57 29.09.2009

Re: ????

zasto je moj komentar obrisan?

sad sam se ulogovao. nemam pojima.
ivana23 ivana23 17:05 29.09.2009

Re: ????

skyspoter
zasto je moj komentar obrisan?

Ima kod Marka pri kraju jedan tvoj komentar, mozda si mislila da si ga stavila ovde?
skyspoter skyspoter 17:37 29.09.2009

Re: ????

izvini bila sam ubedjena da sam na srdjanovom blogu. Hvala.


samo da dodam na ono sto sam napisala na markovom blogu da smo opet prvi na BBC a i na FRANCE24

i da bih volela da procitam statment od nekih ministara povodom ovog dogadjaja. Narocito ministra dacica koji je javno izjavio da je obavestio Svedsku Vladu o pljacki koje se nedavno desila u Stokholmu. Ako ima takve informacije verujem da je znao da je utakmica Partizan -Tuluz visokog rizika. AKo nije znao onda treba da podnese ostavku jer nije sposoban da vodi policiju ili kao se vec to sada zove.. Ako jeste znao da je utakmica visokog rizika onda opet treba da podnese ostavku jer nista nije preduzeo da se smrt Tatona izbegne.
skyspoter skyspoter 17:37 29.09.2009

Re: ????

izvini bila sam ubedjena da sam na srdjanovom blogu. Hvala.


samo da dodam na ono sto sam napisala na markovom blogu da smo opet prvi na BBC a i na FRANCE24

i da bih volela da procitam statment od nekih ministara povodom ovog dogadjaja. Narocito ministra dacica koji je javno izjavio da je obavestio Svedsku Vladu o pljacki koje se nedavno desila u Stokholmu. Ako ima takve informacije verujem da je znao da je utakmica Partizan -Tuluz visokog rizika. AKo nije znao onda treba da podnese ostavku jer nije sposoban da vodi policiju ili kao se vec to sada zove.. Ako jeste znao da je utakmica visokog rizika onda opet treba da podnese ostavku jer nista nije preduzeo da se smrt Tatona izbegne.
dragan7557 dragan7557 21:47 29.09.2009

Re: ????

AKo nije znao onda treba da podnese ostavku

Na koju od funkcija, nije valjda samo na ministarsku?

dragan75557 cerski
veliot veliot 17:05 29.09.2009

NIJE UMRO MALI BOG...

Block Out - Sekira

Sa jedne strane sekire - on,
otac i brat.
Sa druge strane, pancir i kruna,
nezvani svat.

Bez boca i maske,
hrabro leži, i ćuti na dnu.
Do grla u mulju,
negde gore
iznad nas.

Nije umro mali bog.
Nije umro, no se ućutio.
Ni on ne voli slanu dečiju krv.

Moderan svet je izvan kontrole,
a starci su dosadni, glupi i odani.
Trojan je sam sebi zasrao carstvo,
ljudi su gubili glave zbog njegovih ušiju.

Nije umro mali bog.
Nije umro, no se ućutio.
Ni on ne voli slanu dečiju krv,
ali ne voli ni krst.

WON'T FORGET YOU, BRICE!
lula953 lula953 17:53 29.09.2009

Umro je...


Hocu OSTAVKU, OSTAVKU, OSTAVKU, OSTAVKU, OSTAVKU svih odgovornih. Hocu ime i prezime i SLIKU roditelja ovih nasilnika. Hocu da nam kazu gde su pogresili! Oni i mi svi drugi.
Filip2412 Filip2412 18:42 29.09.2009

Re: Umro je...

Hocu OSTAVKU, OSTAVKU, OSTAVKU, OSTAVKU, OSTAVKU svih odgovornih. Hocu ime i prezime i SLIKU roditelja ovih nasilnika. Hocu da nam kazu gde su pogresili! Oni i mi svi drugi.


Ne zelim polemiku da zapocinjem ali stvarno zalim sto Srbija nije Texas ovih dana pa da se ubicama dosudi smrtna kazna kao sto i zasluzuju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:58 29.09.2009

Re: Umro je...

Ne zelim polemiku da zapocinjem ali stvarno zalim sto Srbija nije Texas ovih dana pa da se ubicama dosudi smrtna kazna kao sto i zasluzuju.

e...jebesmisve! da i ja pozelim da smo Texas!
Goran Vučković Goran Vučković 19:08 29.09.2009

Re: Umro je...

e...jebesmisve! da i ja pozelim da smo Texasu!

40 godina zatvora za nekoga ko ima 20 godina se razlikuje od smrtne kazne uglavnom u tome što duže traje.
Bili Piton Bili Piton 19:08 29.09.2009

Re: .

alenbihorac

To su samo pretpostavke simpatizera pojedinih organizacija


Ne nego javna tajna.

...........nište opipljivo nije prezentovano.


Bice, ne boj se.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:47 29.09.2009

Re: Umro je...

40 godina zatvora za nekoga ko ima 20 godina se razlikuje od smrtne kazne uglavnom u tome što duže traje.

i to je tacno...eh, kad bi ih ovde osudili na 40 godina, srbija bi drugacije izgledala.
dragan7557 dragan7557 21:53 29.09.2009

Re:suđenje

i to je tacno...eh, kad bi ih ovde osudili na 40 godina, srbija bi drugacije izgledala.

Pošto je u pitanju francuski državljanin mogli bi da ih izručimo Francuzima da im oni sude i osude ih. Francuski zatvori su poznati po udobnostima.

dragan7557 cerski
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:09 29.09.2009

Re: Re:suđenje

Pošto je u pitanju francuski državljanin mogli bi da ih izručimo Francuzima da im oni sude i osude ih. Francuski zatvori su poznati po udobnostima.

ne bih se bunila, samo da znam da ce kaznu odsluziti do kraja, da ih nece francuski zarobljenici lincovati posle 5 dana...
dragan7557 dragan7557 23:53 29.09.2009

Re: Umro je...

Goran Vučković
e...jebesmisve! da i ja pozelim da smo Texasu!

40 godina zatvora za nekoga ko ima 20 godina se razlikuje od smrtne kazne uglavnom u tome što duže traje.

U redu Gorane a gde smo u tome mi kao društvo ?

dragan7557 cerski
Goran Vučković Goran Vučković 00:17 30.09.2009

Re: Umro je...


U redu Gorane a gde smo u tome mi kao društvo ?

dragan7557 cerski

Pretpostavljam ovde. Pokušavamo da se učlanimo u zajednicu zemalja koje su smrtnu kaznu ukinule. pre pedeset i više godina.
mara92 mara92 18:31 29.09.2009

France24

Mort du supporteur français grièvement blessé à Belgrade
Mardi 29 septembre 2009
Le Toulousain Brice Taton, grièvement blessé en marge d'un match de football, le 17 septembre à Belgrade, est mort. Le jeune homme avait été agressé par des supporteurs du Partizan Belgrade, qui s'apprêtait à affronter le TFC.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:19 29.09.2009

moža nije mesto ali...

vishnja92 vishnja92 19:21 29.09.2009

Re: moža nije mesto ali...

mesto je
ninasimone ninasimone 19:31 29.09.2009

Re: moža nije mesto ali...

a sad se guraju ko ce da stane na celo kolone 'protiv nasilja'... eno, Ceda vec zauzeo poziciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana