Prethodni blog "POVORKA POVORKE" pamtim i po komentaru - predlogu jednog blogera da krenem u Akciju! I evo Akcije: Poslovni projekat koji otvara nova radna mesta, povećava prihode od PDV-a, obogaćuje našu turističku ponudu. Ako Italijani imaju svoje pizze, Grci girose, Amerikanci hamburgere i pečene piliće, Britanci pabove, a Nemci i Česi svoje pivnice, zašto mi ne bismo imali naše ČORBADŽINICE!?
Projekat LANAC NACIONALNIH RESTORANA ČORBADŽINICE u funkciji je ekonomskog razvoja Srbije. Radi se o kreativnom spoju tehnologije brze ishrane, već razradjene u svetu i kod nas, i domaće kuhinje, koji bi obogatio turističku ponudu naše zemlje, pospešio zapošljavanje, pre svega mlade radne snage, i doprineo sveopštem blagostanju.
Za razliku od postojećih lanaca brze ishrane, u čorbadžinicama "Kod kuće" okosnicu ugostiteljske ponude činile bi čorbe. Takodje, uz čorbe bi se servirale i odabrane vrste peciva, meze, domaće salate i poslastice.
Kao i u ostalim restoranima tog tipa, kompletna ponuda bi se mogla konzumirati u samom restoranu ili nositi u posebnim pakovanjima.
Što se pića tiče, servirala bi se isključivo bezalkoholna pića i nekoliko vrsta piva.
Ovakva ugostiteljska ponuda bila bi obogaćena i tekstilnim artiklima sa folklornim motivima, kao i suvenirima od keramike, porcelana i drveta. Dakle, na jednom mestu gost bi mogao dobiti višestruku ponudu, koja bi tako postala neka vrsta izloga Srbije.
Enterijeri nacionalnih restorana brze ishrane "Kod kuće" bili bi uradjeni kombinacijom modernih i tradicionalnih rešenja, pri čemu bi drvo, cigla i crep bili dominantni.
Isto važi i za radne uniforme osoblja, kao i za kompletnu papirnu i tekstilnu galanteriju, karakterističnu za ovakve ugostiteljske objekte.
Radni deo restorana, pre svega kuhinja, bila bi opremljena najmodernijim uredjajima za pripremanje velikog broja obroka, kao i za pranje posudja.
Posebna pažnja bi bila posvećena medijskoj promociji, pošto se radi o originalnom projektu, sa specifičnom ponudom.
Bili bi ispoštovani svi evropski standardi, kako u pogledu kvaliteta hrane, tako i izgleda samog restorana, pre svega opremanja i higijene.Ovaj projekat radio bi se u fazama: najpre jedan pilot restoran u centru Beograda. Zatim bi se mreža restorana postepeno širila po većim gradovima u Srbiji, po hotelima, motelima i u blizini benzinskih pumpi na glavnim putnim pravcima u Srbiji. I najzad, ovakav tip restorana, sa originalnom ponudom, mogao bi postati vrlo unosan izvozan artikal naše privrede.
Pozivam sve zainteresovane, kojima je dosta praznih priča, a pogotovo obećanja, da mi se pridruže u ovom poslovnom poduhvatu! AKCIJA LANAC NACIONALNIH RESTORANA ČORBADŽINICE!