Sport

US OPEN - završnica

niccolo RSS / 13.09.2009. u 08:00

Pošto je praktično neprestana kiša od četvrtka uveče do subote uveče potpuno poremetila raspored igranja mečeva na USO moram da otvorim novi blog kako bi svi zajedno ispratili mečeve polufinala i finala u muškom singlu i finala u ženskom singlu i ženskom i muškom dublu.

Za danas nije najavljena kiša te bi mečevi trebali da se igraju po sledećem rasporedu: Prvo će od 18 časova po našem vremenu na teren Rafael Nadal i Huan Martin Del Porto u prvom polufinalnom meču muškog singla. Za njima sledi meč između Rodžera Federera i Novaka Đokovića (taj meč neće početi pre 22 i 30 po našem vremenu), da bi se program na Artur Ešu završio ženskim finalom Karolina Vozniački - Kim Klajsters.

U isto vreme se na Armstrongu igra prvo nastavak drugog polufinala ženskog dubla između Stosur/Stabs i Blek/Huber - trenutni rezulat je 7:5 za Stosur/Stabs, a nakon tog meča (ali ne pre 20 i 30) igra se finale muškog dubla između Dluhog/Paesa i Bupatija/Noulza.

 Ukoliko sve bude išlo po planu sutra će se prvo igrati finale ženskog dubla (u kome će sestre Vilijams igrati protiv pobednica današnjeg meča) a onda i finale muškog singla.

 

Osim svih ovih mečeva, danas se još igraju i sva finala u konkurenciji juniora i juniorki: na četvorci se igra finale dubla dečaka između Francuza Odrija i Pužea i Mađara Fučoviča i Tajvančanina Šieja. Na sedmici  finale devojaka igraju Ruskinja Jana Bučina i Britanka Heder Votson, a odmah posle njih na isti teren izlaze i dublovi devojaka - Rumunka Bogran i Tajlanđanka Lertčivarkan igraju sa jedne protiv Ruskinje Solovjeve i Ukrajinke Zanevske sa druge. Na 11tici meč finala kod dečaka igraju Amerikanac Čejs Bukenen i Australijanac Bernard Tomić.



Komentari (388)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 00:31 14.09.2009

Re: Kakve sudije!?!

niccolo
Istina, uvek ga neko od njih dvojice zaustavi...


Evo ga jedan od te dvojice.
Treba svoje devojcice da nauci da prvo otkopcaju dugme kada hoce na obuku majicu.

radojicic92 radojicic92 00:41 14.09.2009

Re: Kakve sudije!?!

Svaka cast Federer, nije ni morao mnogo da se trudi dok se Fokovic setka i guzi po terenu
cestitke AD i EL

AlexDunja AlexDunja 18:34 14.09.2009

Re: Kakve sudije!?!

ma, vr...
ja zaista mislim da fed igra najlepsi tenis sada,
ali mi je mnogo drago kad novak pobedjuje,
mislim da ima duha i pameti.
mislim da mu nedostaje koncentracije i
ozbiljnijeg odnosa prema igri...
mislim da bi mogao da igra lepse, bolje
i elegantnije od ovih ostalih...(del potra, marija,
rodika, pa i nadala)
bilo bi lepo kada bi on na meceve sa fedom gledao kao na privilegiju i
mogucnost da se meri sa najboljim, a ne
kao na svoju losu srecu jer se rodio u losem trenutku...
pa sa manje truda moze da bude neki prvi...
ne mislim da je sve u tome.
dovoljno je on visoko! bar sto se mene tice..
meni je malo zao sto mislim da bi mogao da bude bolji:)
radojicic92 radojicic92 01:58 15.09.2009

Re: Kakve sudije!?!

kao na svoju losu srecu jer se rodio u losem trenutku...

ma AD nije to los trenutak ni nedostatak koncentracije vec nedostatak srca, a to ne moze da se nauci. Ima da izgine bre ako se vec bavi time umesto da se ljulja po terenu i posmatra kako zuje loptice. Neka izgubi, al' bar nek se polomi, nece mi biti zao
Isto vazi i za Jankovic i Ivanovic.
Svaka cast sto su i dovde dosli, ali od njih nikad sampioni.
Eno sad Del Potro podelio lekciju. Djokovic to nikad nece imati.

AlexDunja AlexDunja 09:00 15.09.2009

Re: Kakve sudije!?!

Eno sad Del Potro podelio lekciju. Djokovic to nikad nece imati.

razumem sta kazes...
DP je stvarno pokazao srcanost i borbenost
u ovom mecu.
sve cestitke, zaista...odlicna predstava je bila...

ali, ne zamerite, meni se ne svidja takva igra...
dvometrasi koji biju iz sve snage...
kapiram ja da je tako u svim sportovima
snaga je sve vaznija od vestine...
i odbojka je postala vise igra ivana miljkovica
nego nikole grbica i vase mijica...

zato i mislim da su ljudi koji insistiraju na vestini
veoma vazni...
novak bi mogao da bude jedan od njih:)

NNN NNN 00:21 14.09.2009

Jebi ga...


Prvi set su obojica odigrali mLogo lošije nego neki kvalifikanti (nisam video lošiliji (1.) servis, a ritern još gori).
Mogu da shvatim Novakovu frustraciju kad izgubiš set od tako očajnog protivnika. Vremenom je Federer "opuštao ruku", treći set je već ličeo na nešto, ali daaleko je to od vrhunskog tenisa.
Manje loš nije izgubio.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:23 14.09.2009

Re: Jebi ga...

Mogu da shvatim Novakovu frustraciju kad izgubiš set od tako očajnog protivnika.

dadadadada...
stvarno očajan protivnik:)))
da je bio neki 273 na listi de bi nam bio kraj:)))
NNN NNN 00:26 14.09.2009

Re: Jebi ga...

Pa, glupo je da te pitam da li si gledala, kad znam da jesi, ali šta si ti dobro videla od tenisa večeras (Del Potra ne računam), osim pretposlednjeg poena ?
niccolo niccolo 00:29 14.09.2009

Re: Jebi ga...

Pa, glupo je da te pitam da li si gledala, kad znam da jesi, ali šta si ti dobro videla od tenisa večeras, osim pretposlednjeg poena (Del Potra ne računam)?

Ovo je polufinale, igra se za plasman u finale, a ne za publiku...Kao što sam više puta govorio, ne valja umirati u lepoti, rezultat se računa (seti se toga kad sutra budeš gledao nas i Turke)...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:34 14.09.2009

Re: Jebi ga...

NNN
Prvi set...

... Новак је морао да добије јер је Рођа одвратно сервирао.
NNN NNN 00:38 14.09.2009

Re: Jebi ga...

Nema umiranja u lepoti, ali 20-ak % procenta 1. servisa u većem delu prvog seta, i 0% riterniranih servisa u prva 2 gema je umiranje u ružnoći
Recimo u finalu pre 2 godine isti igrači su odigrali jako dobar (samim tim i lep) meč.
NNN NNN 00:46 14.09.2009

Re: Jebi ga...

Predrag Brajovic
NNN
Prvi set...

... Новак је морао да добије јер је Рођа одвратно сервирао.
Apsolutno tačno. Ni ostatak nije servirao na svom nivou, ustvari, koliko se nerviram na Novaka, još se više nerviram na sebe sto sam uopšte gledao ceo meč (ionako sam imao druge planove), ovo je bilo gore od Srbija - Francuska.

Doctor Wu Doctor Wu 07:31 14.09.2009

Jebi ga...

Nole, svaka čast Kim. Posebno mi je drago jer Klajsters izgleda kao da je pošla na pijacu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:32 14.09.2009

Е па...

... стајати тако док ти неко кроз ноге, леђима окренут, забија поен значи да се још није ушло у суштину игре: готово је онда кад се поен укаже на семофору. Стати код удараца које не очекујеш да онај други врати исто то. Па ти момци, да не враћају оно што други не могу, и не би били први, други и трећи на свету. Мислити да је мрежа "на нечијој страни" значи пребацивати кривицу на неког другог: да је противник само мало ниже ударио лоптицу, она не би ни прешла. Да је ударио више, она мрежицу не би ни закачила. И то је то. Нема ту "среће". Нема извињавања.

Није ствар у ударцима. Они су готово сви ту. Ствар је у глави. Када сам био млађи, једно време сам сумануто играо преферанс, и толико сам био истрениран да сам умео после партије поновити сва она кључна дељења и како је ко у том трену играо. И тад сам разумео: цела се игра одлучивала у тих десетак дељења, све остало је била пука статистичка расподела добрих и лоших карата, што је све играче подједнако пратило. Тако и у тенису. Свако одигра своју норму лоших и добрих удараца, а у оних одлучујућих десет-двадесет поена меч се преломи. У њима треба имати хладну главу и пуну концентрацију. Закачила мрежицу? Врло важно, и то је ударац као и сваки други, или пређе или не пређе на другу страну. Погодио линију? Па да је мало јаче гађао, лопта би била у ауту, и поен би био твој. Нема ту среће. Знање. Вољни моменат. Концентрација.

Да, бесан сам. Плашим се да је Новак запечаћује себи судбину да никад не буде број један. А то је оно што и он жели. Ништа мање га неће задовољити, ма шта он причао. Он ту моторику има. Фали му она друга, у глави. Да рашчисти са собом шта он то стварно хоће. И да у то сам поверује.

Јбг., стварно сам се изнервирао. Такве прилике се пружају малобројнима, и не сме се према њима олако односити. И никад се не понављају. Само у бајкама меч се игра изнова или сви оживе. У животу један једини пут.

Навијаћу и даље, наравно.
niccolo niccolo 00:37 14.09.2009

Re: Е па...

Стати код удараца које не очекујеш да онај други врати исто то.

Jeste, ovo je i meni smetalo dok sam gledao, više puta je jednostavno stao i pustio ovoga da poentira, bez da makar pokuša da stigne lopticu i vrati (pa ako ne uspe, da kažeš, dobro, ovaj je udario mnogo dobro)...
Blade Runner Blade Runner 00:41 14.09.2009

Re: Е па...

Плашим се да је Новак запечаћује себи судбину да никад не буде број један.

Slažem se u svemu osim ovoga. Nole pred sobim ima još godine i godine igre i siguran sam da će kad-tad biti prvi
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:44 14.09.2009

Re: Е па...

цела се игра одлучивала у тих десетак дељења, све остало је била пука статистичка расподела добрих и лоших карата


Moram još da primetim (opet rizikujući da budem pristrasan): Novak pokušava da bude prvi u situaciji kada to mesto ne daju dvojica izuzetnih i još barem dvojica veoma dobrih igrača. Federer je imao bolji trenutak da se popne na vrh, sjajno ga je iskoristio, a sada može opuštenije da igra (pogotovo posle uzimanja Rolan Garosa). Nadal se za tu poziciju krvavo izborio. Noletu to, nažalost, još ne polazi za rukom. Valjda će...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:47 14.09.2009

Re: Е па...

Blade Runner
Плашим се да је Новак запечаћује себи судбину да никад не буде број један.

Slažem se u svemu osim ovoga. Nole pred sobim ima još godine i godine igre i siguran sam da će kad-tad biti prvi

А Мари, Дел Потро и Рафа има пре тога да оду у пензију? Па они су Новакови врсници, Дел Потро је и млађи...
niccolo niccolo 00:57 14.09.2009

Re: Е па...

Milutin Milošević

Za 200tog


P.S. Mislim da ću da propustim žensko finale, valja rano izjutra ići u sud...nek noćna smena preuzme vođenje live score-a
NNN NNN 00:59 14.09.2009

Re: Е па...

Мари, Дел Потро и Рафа
Nole je bolji , a Rafa je počeo s povredama ...
Milutin Milošević Milutin Milošević 01:07 14.09.2009

Re: Е па...

Mislim da ću da propustim žensko finale, valja rano izjutra ići u sud...nek noćna smena preuzme vođenje live score-a

Evo, ja ću da te podržim. Laku noć svima
Blade Runner Blade Runner 01:08 14.09.2009

Re: Е па...

Nole je bolji , a Rafa je počeo s povredama ...

Uze mi reč sa tastature
ivana23 ivana23 01:25 14.09.2009

Re: Е па...

Milutin Milošević
Mislim da ću da propustim žensko finale, valja rano izjutra ići u sud...nek noćna smena preuzme vođenje live score-a
Evo, ja ću da te podržim. Laku noć svima

Takodje.
Sutra cu napisati nesto. Veceras ne razmisljam bas racionalno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:30 14.09.2009

Re: Е па...

niccolo
P.S. Mislim da ću da propustim žensko finale, valja rano izjutra ići u sud...nek noćna smena preuzme vođenje live score-a

hehehehe...
moj tata je govorio - blago vama, vi svi odoste na spavanje a ja moram da gledam fudbal:))))
tako i ja - moram, jednostavno moram...

bila danas na svadbi.
tamo u donjem nivou turili video bim ko artur eš.
gledala nadala.
bila sam jako tužna.
meni je on mnogo drag.

nažalost, mislim da svi ovi novi mladi teniseri neće da traju.
mnogo se troše.
vidite kakve mišiće imaju, svi nabildovani, kao za mister muskulus:)))
a federer ništa.
totalno normalna muška ruka.
pravi gladijatori, kao što sam već rekla i kao što mislim i sada.

p.s. ide repriza kim i serene, ko nije gledao...

ivana23 ivana23 12:00 14.09.2009

Re: Е па...

Rafa je počeo s povredama ...


"Nadal has a 15 millimeter tear in his abdominal muscle and will be out at least a month"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:08 14.09.2009

Re: Е па...

Predrag Brajovic
... стајати тако док ти неко кроз ноге, леђима окренут, забија поен значи да се још није ушло у суштину игре: готово је онда кад се поен укаже на семофору. Стати код удараца које не очекујеш да онај други врати исто то. Па ти момци, да не враћају оно што други не могу, и не би били први, други и трећи на свету. Мислити да је мрежа "на нечијој страни" значи пребацивати кривицу на неког другог: да је противник само мало ниже ударио лоптицу, она не би ни прешла. Да је ударио више, она мрежицу не би ни закачила. И то је то. Нема ту "среће". Нема извињавања.

Није ствар у ударцима. Они су готово сви ту. Ствар је у глави. Када сам био млађи, једно време сам сумануто играо преферанс, и толико сам био истрениран да сам умео после партије поновити сва она кључна дељења и како је ко у том трену играо. И тад сам разумео: цела се игра одлучивала у тих десетак дељења, све остало је била пука статистичка расподела добрих и лоших карата, што је све играче подједнако пратило. Тако и у тенису. Свако одигра своју норму лоших и добрих удараца, а у оних одлучујућих десет-двадесет поена меч се преломи. У њима треба имати хладну главу и пуну концентрацију. Закачила мрежицу? Врло важно, и то је ударац као и сваки други, или пређе или не пређе на другу страну. Погодио линију? Па да је мало јаче гађао, лопта би била у ауту, и поен би био твој. Нема ту среће. Знање. Вољни моменат. Концентрација.

Да, бесан сам. Плашим се да је Новак запечаћује себи судбину да никад не буде број један. А то је оно што и он жели. Ништа мање га неће задовољити, ма шта он причао. Он ту моторику има. Фали му она друга, у глави. Да рашчисти са собом шта он то стварно хоће. И да у то сам поверује.

Јбг., стварно сам се изнервирао. Такве прилике се пружају малобројнима, и не сме се према њима олако односити. И никад се не понављају. Само у бајкама меч се игра изнова или сви оживе. У животу један једини пут.

Навијаћу и даље, наравно.

– Ех, Брајовићу, ево таман Новак изјавио управо оно што му ти замераш: ""Mislim da sam bio blizu osvajanja sva tri seta. Kada se približim i uspem da dodjem do brejk prilika neobjašnjivo počnem da pravim greške. Ne bih da pričam o sreći, ali mislim da je na ovom meču nisam imao. I zbog toga sam razočaran", rekao je Đoković posle meča.

– Ето видиш. То је управо приступ који му пребацујем.
– Не знам шта да ти кажем. Ваљда ће Тод Мартин нешто променити?
– Ваљда. Јер ова изјава није реално сагледавање онога што се догађало на терену.
ivana23 ivana23 00:56 14.09.2009

***



NEW YORK - SEPTEMBER 13: Roger Federer of Switzerland (R) meets Novak Djokovic of Serbia at the net after the Men’s Singles Semifinal match on day fourteen of the 2009 U.S. Open at the USTA Billie Jean King National Tennis Center on September 13, 2009 in the Flushing neighborhood of the Queens borough of New York City. Federer defeated Djokovic 7-6 (7), 7-5, 7-5. (Photo by Matthew Stockman/Getty Images)
Blade Runner Blade Runner 04:06 14.09.2009

Veštac jaše reket

vladimir petrovic vladimir petrovic 20:32 14.09.2009

Re: Veštac jaše reket

Bas je mangup veliki taj Svajcarac, RF

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 01:04 14.09.2009

sta reci

svaka mu cast i ipak je lepo spavao Rodja, koliko vidim. Novak je mogao ovakvom igrom da pobedi bilo koga, ali Rodja je Rodja. Ona slika kad mu se natrcio sa reketom medju nogama, me zanima sta je hteo sa tim? Kad se cuje da je izgubio rezultatom 3:0, a posle skoro tri sata igre, nemam reci, nego kapa dole i jos jednom svaka mu cast.
P.S. blago vama kad odoste da spavate, mene su rasanili i iznervirali
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:36 14.09.2009

Re: sta reci

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:39 14.09.2009

Re: sta reci

iris.davidovich iris.davidovich 01:37 14.09.2009

Njanjo,

'di si? pa nama je sad prime time za tenis
mnogo me nervira ovaj federer, prosto me sramota sto sam nekad navijala za njega. pokazao se, od onda kad je pao na 2. mesto, pade i maska. uf, sto bi' volela da ga sutra del potro nalupa
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:41 14.09.2009

Re: Njanjo,

iris.davidovich
'di si? pa nama je sad prime time za tenis
mnogo me nervira ovaj federer, prosto me sramota sto sam nekad navijala za njega. pokazao se, od onda kad je pao na 2. mesto, pade i maska. uf, sto bi' volela da ga sutra del potro nalupa

klasika.
neki od vas više vole da izgubi federer nego da pobedi đoković il bolji, sad svejedno.
pa i treba da pobedi del potro ako bude bolji.
šta je tu sporno?
shumska shumska 02:11 14.09.2009

sapatništvo u navijanju

ljudi, kad čitam sve ovo šta pišete i na koji način gledate igru - lepo mi bude krivo što vrlo površno pratim tenis
sinergija92 sinergija92 02:42 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

Kim vodi 2:1 u prvom setu...(iz publike je gleda cerkica )
Karolina je vratila brejk...bice, izgleda, uzbudljivo...(a Karolina...Karolina je lepa )

EDIT: Karolina vodi 3:2...krenulo je sa brejkovima ..3 od ukupno 5 gejmova...

inace nikako da spomenemo toalete devojaka u finalu:
Kim u crvenoj majici, crnoj suknjici i dve bele znojnice koje se uparuju sa patikama...kosa sakupljena u pundjicu,
a Karolina je u nezno ljubicastoj haljinici...lepe mindjuse krase otkriveno lice kosom vezanom u rep...bela narukvica za sat na levoj ruci i takodje, bele patike...
margos margos 02:55 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

Pozdravila te Milka Babović
sinergija92 sinergija92 03:07 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

margos
Pozdravila te Milka Babović

Pa nisam spomenuo sljokice ... ali sam se mnogo dvoumio oko boje Karolinine haljinice ...

4:4 .... tu negde oko 4 sata


margos margos 03:18 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

Pa nisam spomenuo sljokice ...

Nisi, kad ih nema.... ne mo'š da nas lažeš kad i mi imamo televizore u boji
sinergija92 sinergija92 03:24 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

Lepoti vecerasnjih finalistkinja moze da konkurise jedino lepota igre u ovom, prvom, setu..

6:5 prednost za Kim, a Karolina se istice po vracanju "nemogucih" lopti....
bravo za obe devojke, kvalitetnija igra nego polufinale kod muskaraca...


EDIT: Mama je povela sa 1:0 u ovom mecu.... (7:5)

Upravo smo saznali da je i mamina mama dobila bebu par nedelja kasnije
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:36 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

EDIT: Mama je povela sa 1:0 u ovom mecu.... (7:5)

gledam.
kuku, već svoće.
a ima još sat do kraja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:41 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

judi, kad čitam sve ovo šta pišete i na koji način gledate igru - lepo mi bude krivo što vrlo površno pratim tenis

šta nam tačno zameraš?
onako pitam.
ne moraš da odgovoriš.

volim tenis.
navijam godinama za istog.

al ne gledam tenis samo kad igra moj favorit.
recimo, ovde sam manje-više ravnodušna al volim lep
tenis.
a ovaj je baš lep.
kim se stvarno vratila.

lahka noć do sutra svima koji su budni.

dobro jutro vama koji se zorom javite.
iris.davidovich iris.davidovich 03:48 14.09.2009

Re: Njanjo,

klasika.
neki od vas više vole da izgubi federer nego da pobedi đoković il bolji, sad svejedno.

malo si se zaletela. ja uopste nisam u toj kategoriji koju si pomenula, ovo sto si napisala za mene je uvredljivo
niccolo niccolo 09:20 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

šta nam tačno zameraš?

Mislim da nam ništa nije zamerila nego da joj je žao što se i ona bolje ne razume pa da se više uključi. Bar sam ja tako razumeo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:17 14.09.2009

Re: Njanjo,

iris.davidovich
klasika.
neki od vas više vole da izgubi federer nego da pobedi đoković il bolji, sad svejedno.

malo si se zaletela. ja uopste nisam u toj kategoriji koju si pomenula, ovo sto si napisala za mene je uvredljivo

ček, ček, dear iris, pa zar nisi ti ovo napisala:
mnogo me nervira ovaj federer, prosto me sramota sto sam nekad navijala za njega. pokazao se, od onda kad je pao na 2. mesto, pade i maska. uf, sto bi' volela da ga sutra del potro nalupa
zašto bi volela da ga nalupa del potro?
zato što je novak izgubio?
il ima neki drugi razlog?

mada si mogla da dodaš i sledeći citat:
pa i treba da pobedi del potro ako bude bolji.
šta je tu sporno?

al ja nisam želela da novaka "nalupa" federer.
već sam napisala da treba da pobedi ko tog dana bude bolji.
da, baš tako "tog dana bolji", što ne iskuljučuje da je mogao i novak da pobedi.
da je mogao da ima bolji dan.
sorry ako sam te uvredila.
nije bilo namerno.

pozz

jasna

p.s.vrlo pazim kad pišem o novaku, jer znam da za njega navijaju skoro svi, čak i oni što
nisu ni videli reket dok novak nije počeo da igra tako vrhunski.
p.p.s. niti sam tokom meča provocirala zluradim komentarima.
namerno, iako je bilo belodano da će fed da pobedi.
ja nisam iz te kategorije.
niccolo niccolo 13:30 14.09.2009

Re: Njanjo,

ja nisam iz te kategorije.

Kao i uopšte blogeri koji se "skupljaju" na mojim teniskim blogovima. Najveće prozivke su poput onih sa prve strane (za koje je pitanje uopšte da li se mogu nazvati prozivkama), obično između Federerovih fanova i Đokovićevih/Nadalovih...

Hoću da kažem da mi je veoma drago zbog tolerantne atmosfere na ovim blogovima
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:43 14.09.2009

Re: Njanjo,

Kh, khm, ja sam možda Fonekad nekima išao na živce svojim komentarima. Činio sam to sa razlogom da u malo ležernijoj atmosferi propratimo događaj, a ne da širim svađu ili provociram. Nekako mi je življe ako ima malo peckanja a ne samo akademski, kao u pozorištu
niccolo niccolo 13:46 14.09.2009

Re: Njanjo,

Milutin Milošević
Kh, khm, ja sam možda Fonekad nekima išao na živce svojim komentarima. Činio sam to sa razlogom da u malo ležernijoj atmosferi propratimo događaj, a ne da širim svađu ili provociram. Nekako mi je življe ako ima malo peckanja a ne samo akademski, kao u pozorištu

Da, to sam uračunao u one za koje kažem da je pitanje da li se mogu nazvati prozivkama pošto je bilo jasno da nije zlonamerno...
shumska shumska 15:05 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

niccolo
šta nam tačno zameraš?

Mislim da nam ništa nije zamerila nego da joj je žao što se i ona bolje ne razume pa da se više uključi. Bar sam ja tako razumeo...

tačno, baš tako.
moram da pazim kako pišem, neverovatno mi je da ovo može da se protumači i kao zamerka
shumska shumska 15:08 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

šta nam tačno zameraš?
onako pitam.
ne moraš da odgovoriš.

ama ništa, svidja mi se atmosfera na blogovima o tenisu kod niccola, svidja mi se navijanje i zajedništvo.
nema zamerki, nikakvih.
iris.davidovich iris.davidovich 15:53 14.09.2009

Re: Njanjo,

zašto bi volela da ga nalupa del potro?
zato što je novak izgubio?
il ima neki drugi razlog?

uf. za mene je ogroman napor razumevanje tvog komentara (i prvog i drugog), a jos veci napor mi iziskuje da odgovorim na isti. prosto nisam sposobna za takav vid komunikacije (plus, to sve utice na lepotu, a ja zelim ovako da izgledam jos dugo, dugo )

dakle, ima neki drugi razlog. nema veze sa tim sto je novak izgubio, gledala sam mec, pa nekako, je li, i anticipirala da ce da izgubi (iako sam se nadala suprotnome). ima veze sa mojom recenicom da je pala njegova maska sportskog dzentlmena i dobrog coveka, ako mogu tako da kazem, i to jos odavno, od onda kad je izgubio prvo mesto. ima veze sa njegovim ponasanjem na terenu, ponasanjem prema protivnicima i izjavama koje daje. dakle, danas cu da navijam za del potra, a bolji ce svakako pobediti, bez obzira na moje zelje.
za novaka cu uvek navijati.
p.s.vrlo pazim kad pišem o novaku, jer znam da za njega navijaju skoro svi, čak i oni što
nisu ni videli reket dok novak nije počeo da igra tako vrhunski.
p.p.s. niti sam tokom meča provocirala zluradim komentarima

sta ima veze sto neki nisu videli reket dok novak nije krenuo da igra vrhunski? ja recimo, pratim tenis od svoje 10. godine (tad je moj otac kupio satelitsku antenu, pa sam gledala mnogo tenisa na inostranim kanalima), a pomalo i igram amatersku ligu, pa opet, kak'e veze ima? mislim da ne polazem vece pravo na navijanje zbog toga. nekako mi dodje logicno da za njega navijaju skoro svi, i oni koji znaju i oni koji do skora nisu znali.
nikad nije kasno za ljubav

Blade Runner Blade Runner 16:18 14.09.2009

Re: sapatništvo u navijanju

ama ništa, svidja mi se atmosfera na blogovima o tenisu kod niccola, svidja mi se navijanje i zajedništvo.

I ja imam samo reči pohvale. Ovde sam se sprijateljio s mnogim blogerima
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:16 14.09.2009

Re: Njanjo,

ima veze sa mojom recenicom da je pala njegova maska sportskog dzentlmena i dobrog coveka, ako mogu tako da kazem, i to jos odavno, od onda kad je izgubio prvo mesto. ima veze sa njegovim ponasanjem na terenu, ponasanjem prema protivnicima i izjavama koje daje.

čovek nije samo jedan nivo.
malo više stvari čini jednu osobu dobrim čovekom.
na primer:

Ambasador dobre volje pri UNICEF-u. Iako je još 2004. dao višemilionski iznos za žrtve cunamija, samo dve godine kasnije dodatno se sažalio na decu iz Tamil Nadua koja su zbog „velikog talasa“ ostala bez roditelja, pa im je poklonio celokupnu godišnju zaradu sa Masters turnira. Aktivno je uključen i u kampanju UN protiv AIDS-a, a takođe je redovan donator fondacija koje se bore protiv ove opake bolesti.


meni su, takođe, dragi ovi ljudi ovde i niccolov blog, pa ne bih da širim priču.
ajde da uživamo.
dosta je prepucavanja po političkim blogovima.

da, neka pobedi bolji!
podrazumeva se nekako.

nadam se da će to biti federer. al da vidimo.
dosadašnji skor head to head:

Juan Martin del Potro vs. Roger Federer
(0 - 6)


Roland Garros
2009-06-05 Semifinals J. del Potro 2-3 R. Federer 6-3 6-7 6-2 1-6 4-6
Mutua Madrilena Masters Madrid
2009-05-16 Semifinals J. del Potro 0-2 R. Federer 3-6 4-6
Australian Open
2009-01-27 1/4 J. del Potro 0-3 R. Federer 3-6 0-6 0-6
Mutua Madrilena Masters Madrid
2008-10-17 1/4 J. del Potro 0-2 R. Federer 3-6 3-6
Davidoff Swiss Indoors Basel
2007-10-25 1/8 R. Federer 2-0 J. del Potro 6-1 6-4
Wimbledon
2007-06-28 1/32 R. Federer 3-0 J. del Potro 6-2 7-5 6-1

možda večeras bude 7:0 a možda i 6:1.
bumo vidli:)))
iris.davidovich iris.davidovich 19:52 14.09.2009

Re: Njanjo,


meni su, takođe, dragi ovi ljudi ovde i niccolov blog, pa ne bih da širim priču.
ajde da uživamo.
dosta je prepucavanja po političkim blogovima.

mene po politickim blogovima nema.

ni u onim sa prepucavanjima.

tvoj komentar, osim sto me uvredio, me malo i isprepadao, i tonom i sadrzinom, jer je zazvucao bas kao da trazis to cega ti je dosta. zato mislim da si potpuno pogresila osobu (znas onaj vic ubili ste pogresnog coveka )

nadam se da će to biti federer. al da vidimo.

ma nek ti pobedi, ebem ti kljesta, svi ce izginemo zbog kljesta!

radojicic92 radojicic92 03:15 14.09.2009

...


FLUSHING, NY - SEPTEMBER 13: Shingo Kunieda of Japan celebrates with the trophy after winning the Wheelchair Men's Singles Final during day fourteen of the 2009 U.S. Open at the Billie Jean King National Tennis Center on September 13, 2009 in the Flushing neighborhood of the Queens borough of New York City.
AlexDunja AlexDunja 10:03 14.09.2009

Re: ...

radojicic92

FLUSHING, NY - SEPTEMBER 13: Shingo Kunieda of Japan celebrates with the trophy after winning the Wheelchair Men's Singles Final during day fourteen of the 2009 U.S. Open at the Billie Jean King National Tennis Center on September 13, 2009 in the Flushing neighborhood of the Queens borough of New York City.

v.r.
i tnx!
Blade Runner Blade Runner 04:02 14.09.2009

Mama dobila

2:0
sinergija92 sinergija92 04:09 14.09.2009

Re: Mama dobila

Suze radosnice u oku Klajsterice ...

Bravo za uspesan povratak ...neka je sa srecom titula ...

Sve cestitke i za Karolinu, svakako i za nju ogroman uspeh...

Eto kada se Blade lepo vlada na blogu, sve protekne fino i civilizovano,
sinoc navalio pricu o nekom nasilju i onda Serena pocne da pravi scene ...


Treca smena pozdravlja ranoranioce....
Blade Runner Blade Runner 04:20 14.09.2009

Re: Mama dobila

Eto kada se Blade lepo vlada na blogu, sve protekne fino i civilizovano,
sinoc navalio pricu o nekom nasilju i onda Serena pocne da pravi scene ...

Znaš li da je i meni to palo na pamet. Kao da smo prizivali.

Karolini svaka čast što se obratila svojim navijačima i na danskom i poljskom. Nekima to nikad ne bi palo na pamet.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:37 14.09.2009

Re: Mama dobila

Treca smena pozdravlja ranoranioce...

Hvala na izveštajima. Spavajte mirno
niccolo niccolo 09:18 14.09.2009

Re: Mama dobila

Hvala na izveštajima.

Hvala i od mene...Baš lepo što je Kim uzela, zaista je pružila najbolju igru na ovom turniru...s druge strane, to pokazuje da je ženski tenis u krizi kad neko može da osvoji gren slem samo mesec dana posle povratka na teren...
ivana23 ivana23 09:21 14.09.2009

***

Exitus Letalis Exitus Letalis 11:29 14.09.2009

Re: Mama dobila

niccolo
Baš lepo što je Kim uzela, zaista je pružila najbolju igru na ovom turniru...s druge strane, to pokazuje da je ženski tenis u krizi kad neko može da osvoji gren slem samo mesec dana posle povratka na teren...


obe su krasne.
baš sam uživala.
naročito me je ono što je došlo posle meča dirnulo.
kako je slatka ova karolina.
kako je radosna što je ušla u finale.

tokom meča ni jedna ni druga nisu pokazale nikavu lošu emociju.
divno!
radujem se zbog obe.
naročito zbog karoline.
tek joj je 19 godina.

NNN NNN 12:38 14.09.2009

Re: Mama dobila

obe su krasne.
Jeste. Obe su preslatke (+ ovo tršavo detence).
Nažalost nisam gledao, pa ću sad negde da pojurim snimak.
niccolo niccolo 13:25 14.09.2009

Re: Mama dobila

naročito zbog karoline.
tek joj je 19 godina.

Slažem se...Naravno, tek sad mora da nastavi da radi i da opravda ovo finale...
ivana23 ivana23 09:24 14.09.2009

***

ivana23 ivana23 09:26 14.09.2009

***

Milutin Milošević Milutin Milošević 11:14 14.09.2009

Jelena pala na 8. mesto, Ana i dalje 11.

Još i nije previše pala

A sad tek dolazi period kada je prošle godine dobila 4 turnira za redom i tako bila prva na kraju. Mož lako da se desi da na kraju godine ni jedna ne bude medju 10
ivana23 ivana23 12:23 14.09.2009

Sereni Williams maksimalna kazna

Američka tenisačica Serena Williams kažnjena je s 10.500 dolara zbog vrijeđanja linijske sutkinje u subotnjem polufinalu US Opena protiv Belgijanke Kim Clijsters, a otvorena je i istraga nakon koje bi mogle uslijediti mnogo teže sankcije.

Izvor
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:01 14.09.2009

Re: Sereni Williams maksimalna kazna

Vidim da je "maksimalno kažnjena", te da još nekakve kazne slede, stvar još nije gotova.
Jadna, nije ona kriva što je temperamentna.

niccolo niccolo 13:20 14.09.2009

Re: Jelena pala na 8. mesto, Ana i dalje 11.

Mož lako da se desi da na kraju godine ni jedna ne bude medju 10

Sasvim moguće. Videćemo kako će Jelena igrati u narednom periodu. Ana i inače po svom rasporedu treba da igra na još samo dva turnira, pa od nje ne očekujemo ništa do kraja sezone...
Jadna, nije ona kriva što je temperamentna.
I to što kažeš...
margos margos 16:51 14.09.2009

Re: Sereni Williams maksimalna kazna

Jadna, nije ona kriva što je temperamentna.

Eh... kako je to često dobro opravdanje za nedostatak vaspitanja i koječega još....
Preterala je - treba da plati.
niccolo niccolo 18:19 14.09.2009

Re: Sereni Williams maksimalna kazna

Preterala je - treba da plati.

Svakako, to nije ponašanje kakvo treba jedan sportista da prezentira (iako je ja razumem da je to zbog njenog temperamenta )
ivana23 ivana23 18:16 14.09.2009

***

Na ES 2 pocinje prenos finala zenskog dubla.
niccolo niccolo 18:21 14.09.2009

Re: ***

Popravni za sestre Vilijams, da probaju da uzmu jednu titulu na USO ove godine...Ipak, igraju protiv odličnog dubla Blek/Huber, tako da bi trebalo da bude interesantan duel...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:04 14.09.2009

Re: ***

niccolo
Popravni za sestre Vilijams, da probaju da uzmu jednu titulu na USO ove godine...Ipak, igraju protiv odličnog dubla Blek/Huber, tako da bi trebalo da bude interesantan duel...

jel su i kod drugih na eurosportu 2 svi vitki, pa čakl i serena:)))
niccolo niccolo 19:08 14.09.2009

Re: ***

jel su i kod drugih na eurosportu 2 svi vitki, pa čakl i serena:)))

Da znaš da jesu
niccolo niccolo 19:17 14.09.2009

Re: ***

Ipak nije pretereno neizvesno - 6:2 u prvom za Vilijamsove...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:18 14.09.2009

Re: ***

Da znaš da jesu

na popravnom vode sa 1:0.
mislim prvi set dobiše sa 6:2.

gledamo dalje...
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:03 14.09.2009

Distrolujem

(Zatvori dušmanska moderacija NNNov blog sat ranije od isteka 7 dana)

Pobedom Slovenije nad Poljskom na Evropskom prvenstvu u košarci, plasirali smo se u četvrtfinale!

Sad ostaje da se večeras od 9 borimo sa Turcima a u sredu sa Litvancima za što je bolje mesto i onda valjda lakšeg protivnika u tom najvažnijem meču.
niccolo niccolo 19:07 14.09.2009

Re: Distrolujem

Pobedom Slovenije nad Poljskom na Evropskom prvenstvu u košarci, plasirali smo se u četvrtfinale!

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:30 14.09.2009

Re: ***

evo i tri brejk lopte ...
ček da vidim ....
za sada se izvukoše...
još traje...
ništa, propade im
1:1 u drugom setu.

hoće li serena da se izvini za ono sranje koje je napravila?
mislim kad se završi meč.
svakako će imati priliku da kaže, pa dal tanjir il pehar.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:44 14.09.2009

Re: ***

evo, već 4:1 u drugom setu.

kaže reporter da se dva puta već izvinila na svom blogu za, kako on
kaže, glupost koju je napravila.
on mora da bude fini al mi ne moramo.
nije glupost, već odrinarna bahatost i nevaspitanje.
šta nas briga što je temperamentna.
zar se to ne pokazuje u igri a ne na linijskim sudijama, kome god....
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:54 14.09.2009

Re: ***

gotovo.
da čujemo sad spič...
niccolo niccolo 20:16 14.09.2009

Re: ***

Čestitke sestrama Vilijams na još jednoj tituli u dublu!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:54 14.09.2009

Re: ***

što nisu prikazivali dodelu pehara?
zna li iko?
možda i eurosport protestvuje zbog sereninog ponašanja?
niccolo niccolo 20:59 14.09.2009

Re: ***

Ne verujem, ipak im je pomeranje za jedan dan poremetilo programsku šemu, verovatno su žurili da puste šta je već inače bilo na programu...
ivana23 ivana23 21:31 14.09.2009

Re: ***

Pocelo musko finale, a niko A da zucne...
niccolo niccolo 21:33 14.09.2009

Re: ***

ivana23
Pocelo musko finale, a niko A da zucne...

Ja ću da se pridružim praćenju kad se završi košarka...to mi je ipak bitnije u ovom trenutku...
ivana23 ivana23 21:35 14.09.2009

Re: ***

niccolo
Ja ću da se pridružim praćenju kad se završi košarka...to mi je ipak bitnije u ovom trenutku...

Vazi.

Koji poen Fedexa...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:25 14.09.2009

Re: ***

Ne verujem, ipak im je pomeranje za jedan dan poremetilo programsku šemu, verovatno su žurili da puste šta je već inače bilo na programu...

Imaju, bre, ljudi važnije sportove da prenose. Eto, na ES1 je prvo bilo obaranje ruku, a onda se na to nadovezalo profesionalno rvanje (čitaj: odglumljeno prenemaganje) za žene
ivana23 ivana23 22:03 14.09.2009

***


NEW YORK - SEPTEMBER 14: Juan Martin Del Potro of Argentina (L) and Roger Federer of Switzerland pose for a potrait before the Men’s Singles final on day fifteen of the 2009 U.S. Open at the USTA Billie Jean King National Tennis Center on September 14, 2009 in the Flushing neighborhood of the Queens borough of New York City. (Photo by Clive Brunskill/Getty Images)
niccolo niccolo 22:06 14.09.2009

Re: ***

6:3 za Feda u prvom
ivana23 ivana23 22:07 14.09.2009

Re: ***

niccolo
6:3 za Feda u prvom

Da znas da je zasluzeno, DP ni senka onog od pre dva dana.
niccolo niccolo 22:11 14.09.2009

Re: ***

Imao sam utisak da će tako da bude, za atraktivnost meča bi bilo bolje da je dobio Nadal...
ivana23 ivana23 22:15 14.09.2009

Re: ***

niccolo
Imao sam utisak da će tako da bude, za atraktivnost meča bi bilo bolje da je dobio Nadal...

Na neki nacin, ali ako je DP onako pocepao Rafu, kako bi ga tek Fedex sredio...
Rafa ima manji rascep stomacnog misica, ne bi mogao da pruzi dostojni otpor. Bas mi ga je zao.
mirelarado mirelarado 22:28 14.09.2009

Re: ***

Ево брејка и у другом сету. 3:1 за Федерера.

П.С. Уби ме ово споро учитавање странице!
niccolo niccolo 22:31 14.09.2009

Re: ***

Уби ме ово споро учитавање странице!

Veoma nervira
margos margos 22:35 14.09.2009

Re: ***

Rafa ima manji rascep stomacnog misica, ne bi mogao da pruzi dostojni otpor. Bas mi ga je zao.

Dobro se on borio sa takvom povredom, svaka mu čast.
mirelarado mirelarado 23:00 14.09.2009

Re: ***

niccolo
Уби ме ово споро учитавање странице!

Veoma nervira


Сад се поправило (да не буде да само гунђамо), а и Дел Потро се пробудио. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana