Zabava

09-09-09, čemu?

vladimir petrovic RSS / 08.09.2009. u 21:28

Evo svojevrsne "kalendarske anomalije" - datum sa tri devetke.

Da li vam to nešto kaže?

Ako budemo hteli da čekamo sledeći datum sa tri iste brojke, proći će skoro ceo jedan vek - biće to 01-01-01, odnosno 1 januar 2101. godine. 

Podsećam da Kinezi smatraju osmicu za srećan broj, pa su Olimpijadu bili započeli 08-08-08, odnosno 8 avgusta 2008. godine.

Valjda i devetka može biti srećan broj?

Ako vam ovo ništa ne znači  - dobro onda!



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milan_skoric milan_skoric 21:36 08.09.2009

i utakmica......

Sutra u 9 sati uvece......09.09.09. SRB-FRA
NNN NNN 01:03 09.09.2009

Re: i utakmica......

Baš baš retko pobeđujemo te ekipe iz vrha, eventualno kad su ovako retki datumi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:35 09.09.2009

Re: i utakmica......

Još ako im u devetom minutu damo gol, e to bi stvarno bilo čudno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 09.09.2009

Re: i utakmica......

penal je pao u 9.
ali dok su se izorganizovali francuzi da zamene golmana zbog crvenog, dali smo gol tek u 13. :)
NNN NNN 06:48 10.09.2009

Re: i utakmica......

Da. Treba da bude 09. 09. '09. u 09:09 PM da bi nama sudija progledao kroz prste
vishnja92 vishnja92 07:21 10.09.2009

Re: i utakmica......

sto sad trolujete na ovako znacajnoj temi?


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:32 11.09.2009

Re: i utakmica......

Hebiga, ja sam mislio da je reč o utakmici, a ne o ženidbi.
Unfuckable Unfuckable 12:55 11.09.2009

Re: i utakmica......

evo Kuma !
KUME !!!
izgore ti kesa !
niccolo niccolo 21:36 08.09.2009

Imam jedno pitanje

A zašto se takvi datumi nazivaju kalendarskim anomalijama?
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:43 08.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

Niccolo
A zašto se takvi datumi nazivaju kalendarskim anomalijama?

Neki veruju da baš u takav dan ne treba saopštiti svetu da se - ženiš.
Naravno, uvek se nadju i oni koji vole da rade stvari naopako, pa će baš sutra da se izjasne oko ženidbe.
niccolo niccolo 21:48 08.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

Neki veruju da baš u takav dan ne treba saopštiti svetu da se - ženiš.
Naravno, uvek se nadju i oni koji vole da rade stvari naopako, pa će baš sutra da se izjasne oko ženidbe.

Ali, opet, zašto anomalija? Ovo su verovanja vezana za "anomalije", a moje pitanje je korak ispred, zašto uopšte anomalija...
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:51 08.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

Niccolo
...Ali, opet, zašto anomalija?

Dakle, smatraš da ženidba nije - anomalija?! I ja.
niccolo niccolo 21:57 08.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

Dakle, smatraš da ženidba nije - anomalija?! I ja.

A, pa što odmah ne kažeš da si odlučio da se sutra izjasniš oko ženibde...čestitam...
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:02 08.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

A, pa što odmah ne kažeš da si odlučio da se sutra izjasniš oko ženibde...čestitam...

I ti još imaš vremena. Noć je dugačka.
niccolo niccolo 22:10 08.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

I ti još imaš vremena. Noć je dugačka.

Ajde ti ove godine, a ja ću sledeće. U suprotnom ne bi blogeri mogli da se odluče kod koga pre da dođu na svadbu...
Unfuckable Unfuckable 05:48 09.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

A, pa što odmah ne kažeš da si odlučio da se sutra izjasniš oko ženibde...čestitam...

pridružujem se čestitkama Pižone
topcat topcat 06:17 09.09.2009

Čestitam!

vladimir petrovic vladimir petrovic 07:27 09.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

Unf
...pridružujem se čestitkama Pižone

Prerano je.

Naime, ja sam se u poslednje vreme prilično japanizirao, a kao što sam već rekao, Japanci smatraju da važne odluke ne treba donositi u situacijama kada su devetke okolo... Baksuziraju.

Zato treba sačekati neka bolja vremena.
VP - The Wise Man
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:33 09.09.2009

Re: Čestitam!

Topcat,

Uvek se stresem kada slušam Vagnera. Fenomenalan je.

Samo, odmah se setim da su se neki likovi u romanima Tomasa Mana ubijali nakon slušanja - Vagnerove muzike....
niccolo niccolo 08:21 09.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

Naravno, uvek se nadju i oni koji vole da rade stvari naopako, pa će baš sutra da se izjasne oko ženidbe.

Evo recimo Rusi
vishnja92 vishnja92 08:42 09.09.2009

cestitam i ja!

japanska wedding cake for ju:



e neka si se resio, konacno...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:55 09.09.2009

Re: cestitam i ja!

e neka si se resio, konacno...

Hm. Ja sam dosad verovao da si mi ti prijateljica.
vishnja92 vishnja92 08:57 09.09.2009

Re: cestitam i ja!

pa jesam bre!
Japan, zene i slatkisi, 3 u 1 - malo li je?

ajde, ajde Pizone, nije to tako strasno :)))

buba_truba buba_truba 10:18 09.09.2009

Re: Imam jedno pitanje

vladimir petrovic
Neki veruju da baš u takav dan ne treba saopštiti svetu da se - ženiš.Naravno, uvek se nadju i oni koji vole da rade stvari naopako, pa će baš sutra da se izjasne oko ženidbe.

Pamtim 05.05.2005. (rođen jedan slatkiš)... tada sam čitala obrnuto od ovoga što kažeš - bila je prava navala da se venčanja zakažu baš za taj datum.

Pa me, eto, interesuje: koji su ti "neki" što veruju...?
topcat topcat 15:12 09.09.2009

Re: Čestitam!

vladimir petrovic
ubijali nakon slušanja - Vagnerove muzike....


Potpuno shvaćam pošto sam imala isti poriv nakon višesatnog sjedenja na njegovoj još višesatnijoj opera...
Od tada - jedna pjesma i ćao...

bauer. bauer. 16:02 09.09.2009

Re: Čestitam!

Sta ja ovo razabiram, neko nam se zeni? Ajde, ajde, Vladimire Petrovicu, nije to uopste strasno. A i zasto da tebi bude bolje nego nama. Prvih dvadeset godina moze biti malo turbulentno, dok ne uskladite senzibilitete, a posle - pesma
Milan Novković Milan Novković 16:07 09.09.2009

Re: Čestitam!

dok ne uskladite senzibilitete

Vladimir će svoj da uskladi brzo :)

vladimir petrovic vladimir petrovic 17:21 09.09.2009

Re: Čestitam!

Milan Novkovic
Vladimir će svoj da uskladi brzo :)

Vladimir The Neuskladljivi

N. B. No image visible? (x)
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:23 09.09.2009

Re: Čestitam!

Bauer
...neko nam se zeni?

Radimo na tome. Samo nekako jos uvek iz okolo, if you know what I mean
milan_skoric milan_skoric 21:36 08.09.2009

a i basket igraju...

SRB-GBR
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:22 09.09.2009

Re: a i basket igraju...

milan_skoric
SRB-GBR


SRB - FRA
SRB - GBR
NOLA-NANDO

0 09-09-09,
datume neponovljivi, klanjamo ti se mi o,
deca fudbala, basketa i tenisa!

schweppes92 schweppes92 21:36 08.09.2009

111

A 10 - 10 - 10 (10.10.2010), 11-11-11 i 12 - 12 - 12.
Važi li se to?
milan_skoric milan_skoric 21:41 08.09.2009

Re: 111

Pa to nije za citav vek nego sledece god.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:45 08.09.2009

Re: 111

schweppes92
A 10 - 10 - 10 (10.10.2010), 11-11-11 i 12 - 12 - 12.
Važi li se to?

Ne važi se. Jer 10, 11 i 12 su dvocifreni brojevi.
schweppes92 schweppes92 22:34 08.09.2009

Re: 111

vladimir petrovic
Ne važi se. Jer 10, 11 i 12 su dvocifreni brojevi.


Pa i 09 ima dve cifre ...
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:00 08.09.2009

Re: 111

Pa i 09 ima dve cifre ...

Nula se ne računa, služi za ukras.

marta l marta l 03:20 09.09.2009

Re: 111

Nula se ne računa, služi za ukras

e kad te cuju ovi sa prirodnog smera....
drug.clan drug.clan 04:22 09.09.2009

Re: 111

marta l
Nula se ne računa, služi za ukras

e kad te cuju ovi sa prirodnog smera....



Kako se ne racuna pa zbog nedostatka nule je propalo rimsko carstvo a zbog prihvatanja nule evropa je postala velika zla bankarska sila koja je unistila skoro sve druge civilizacije (sve koje nisu imale nulu).
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:18 09.09.2009

Re: 111

Marta I
...e kad te cuju ovi sa prirodnog smera....

Ja sam praktičan čovek. Kada u džepu imam nula dinara, ništa ne osećam.
A od ništa, odnosno od ničega, niko nema vajde. Osim dokonih teoretičara!
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:44 09.09.2009

Re: 111

Drug.član
... Evropa je postala velika zla bankarska sila koja je unistila skoro sve druge civilizacije

Čiji si ti prijatelj?
builderka builderka 16:07 09.09.2009

Re: 111

Kada u džepu imam nula dinara, ništa ne osećam.


ja sve u 16
AlexDunja AlexDunja 21:46 08.09.2009

e, vp?

s'a ti je?
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:11 08.09.2009

Re: e, vp?

AlexDunja
s'a ti je?

Uzbudjuju me kurioziteti.

Ostatak noći moram provesti dumajući da li da sutra povučem jedan veliki potez, ili da ga ne povučem.

Ili da čekam da mene neko povuče?
miloradkakmar miloradkakmar 23:09 08.09.2009

Re: e, vp?


Ostatak noći moram provesti dumajući da li da sutra povučem jedan veliki potez, ili da ga ne povučem.

Ako si ovu noć rezervisao za razmišljanje, povuci taj potez, ko zna da li će biti sličnih noći?!

Da li " devetka " važi i u obliku 6+3 , 5+4 , 2+7 ....?
Milan Novković Milan Novković 23:44 08.09.2009

Re: e, vp?

Uzbudjuju me kurioziteti.

Ok, evo onda jedne jake SilverEye žene, uronjene u kuriozitete, brojčane i geometrijske

ivana23 ivana23 23:53 08.09.2009

Re: e, vp?

Evo i jedne iz buducnosti - 01.01.01.

vladimir petrovic vladimir petrovic 07:14 09.09.2009

Re: e, vp?

Milan Novković
...evo onda jedne jake SilverEye žene,


E pa, nije baš tako! Ja volim jake žene, ali ne od ove vrste; takve bi mogle da me nose u zubima, he, he, he...

Dakle, kada kažem jake, mislim na nešto drugo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:22 09.09.2009

Re: e, vp?

Ivana23
...Evo i jedne iz buducnosti - 01.01.01.

Ova je već atraktivnija.

Volim kada postoji veliki izbor.
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 21:53 08.09.2009

Lepo je

, možeš da se osećaš barem kao da je nešto posebno u pitanju. Sve te devetke.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:00 08.09.2009

Re: Lepo je

karalejla.superbljuh
...možeš da se osećaš barem kao da je nešto posebno u pitanju. Sve te devetke.

Jeste.
A hvala Bogu što mi nismo Japanci.
Jer u Japanu se broj 9 smatra baksuznim - kao na Zapadu što se smatra broj 13 (tog dana se ne ulazi u ozbiljan biznis, a pogotovu se ne uplivava u bračne vode - ne valja se), he, he, he...
Milan Novković Milan Novković 22:45 08.09.2009

Re: Lepo je

a pogotovu se ne uplivava u bračne vode

Ups. bolje da ne proveravam na koji dan sam proplivao :)
pointofview_gun pointofview_gun 17:41 09.09.2009

Re: Lepo je

Zapadu što se smatra broj 13

Sreca nasa sto ne postoji 13.13.2013.
Kazezoze Kazezoze 22:04 08.09.2009

9, interesantno...

Bash sam nedavno chitao o raznoraznim brojevima i devetka je veoma interesantan broj.

Ovako, devet je broj sfere Yesod (na hebrejskom = Temelj) na Drvu Zhivota koja astroloshki odgovara Mesecu. Yesod je jungovski gledano sfera podsvesti, a u Kabali ona predstavlja zbroj sila i snagu. Upravo iz te snage proizlaze temelji fizichkog postojanja u Malkuthu (Zemlja-Kraljevstvo).

Rech Chai na zhidovskom znachi ZHIVOT.

Enumeracija te rechi je zbir vrednosti slova od kojih se sastoji:

Yod + Chet = 10 + 8 = 18

Ako uzmemo broj 666, kabalistichki broj Jastva, magijskog kvadrata Sunca i sazhmemo broj na jednu znamenku kao: 6+6+6 = 18

Zhivot (18) = 666 (18)

shvacamo da je ZHIVOT Sunce unutar inidividualne Dushe. Sunce kao centar sunchevog sistema je samo refleksija unutrashnjeg sunca koje je centar mikrokosmosa (nash vlastiti unutrashnji sunchev sustav).

Josh jedna zanimljiva "koincidencija" vezana za broj 18, a to je da se u paragrafu u Bibliji, u Otkrivenjima, 13:18 prvi i jedini put spominje broj Zveri, 666(18).

18-ta karta u Tarotu je Mesec/Luna a ona je simbol Ega, shto je analogno broju 666(18).

Sfera Yesod fizichki odgovara genitalijama koje su generator fizichkog zhivota. Rekli smo da je Zhivot (Chai) = 18, a Yesod je 9 (1 + 8). Iz toga proizlazi tvrdnja da su genitalije temelj (yesod) Zhivota. Podsetimo li se na moc ega (666 = 18). Upravo on pokreće genitalije, jer chovek iz ega daje zhivot, sve dok ne spozna da ustvari on sam sebe iz spiritualnih pobuda odrazhava/odslikava u vanjskoj formi shto postaje njegovo dete.

Zanimljiva numerologija i broj 9 u njoj, he, he, he... i Krugolina bi mi pozavidela na ovom :)))
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:07 08.09.2009

Re: 9, interesantno...

Kazezoze
...i Krugolina bi mi pozavidela na ovom :)))

Čekamo Krugolinu. Valjda će nam se smilovati
AlexDunja AlexDunja 22:09 08.09.2009

Re: 9, interesantno...


Čekamo Krugolinu.

ajmo, ima jos :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:18 08.09.2009

Re: 9, interesantno...

Kazezoze
... Ovako, devet je broj sfere Yesod (na hebrejskom = Temelj) na Drvu Zhivota koja astroloshki odgovara Mesecu. Yesod je jungovski gledano sfera podsvesti, a u Kabali ona predstavlja zbroj sila i snagu. Upravo iz te snage proizlaze temelji fizichkog postojanja u Malkuthu (Zemlja-Kraljevstvo).
Rech Chai na zhidovskom znachi ZHIVOT.
Enumeracija te rechi je zbir vrednosti slova od kojih se sastoji:
Yod + Chet = 10 + 8 = 18
Ako uzmemo broj 666, kabalistichki broj Jastva, magijskog kvadrata Sunca i sazhmemo broj na jednu znamenku kao: 6+6+6 = 18
Zhivot (18) = 666 (18)
shvacamo da je ZHIVOT Sunce unutar inidividualne Dushe. Sunce kao centar sunchevog sistema je samo refleksija unutrashnjeg sunca koje je centar mikrokosmosa (nash vlastiti unutrashnji sunchev sustav).
Josh jedna zanimljiva "koincidencija" vezana za broj 18, a to je da se u paragrafu u Bibliji, u Otkrivenjima, 13:18 prvi i jedini put spominje broj Zveri, 666(18).
18-ta karta u Tarotu je Mesec/Luna a ona je simbol Ega, shto je analogno broju 666(18).
Sfera Yesod fizichki odgovara genitalijama koje su generator fizichkog zhivota. Rekli smo da je Zhivot (Chai) = 18, a Yesod je 9 (1 + 8). Iz toga proizlazi tvrdnja da su genitalije temelj (yesod) Zhivota. Podsetimo li se na moc ega (666 = 18). Upravo on pokreće genitalije, jer chovek iz ega daje zhivot, sve dok ne spozna da ustvari on sam sebe iz spiritualnih pobuda odrazhava/odslikava u vanjskoj formi shto postaje njegovo dete.

Da bismo ovo bolje razumeli, morali bismo da zamolimo kolegu Alexlambrosa da posalje jedan e-mail (ili SMS poruku) Madoni da nam ona da stručno razjašnjenje, jer rekoše da se ona razume u Kabalu, he, he, he...
Kazezoze Kazezoze 22:31 08.09.2009

Re: 9, interesantno...

Da bismo ovo bolje razumeli, morali bismo da zamolimo kolegu Alexlambrosa da posalje jedan e-mail (ili SMS poruku) Madoni da nam ona da stručno razjašnjenje, jer rekoše da se ona razume u Kabalu, he, he, he...

koliko se secam, on je preveo 2 kabalistichke knjige i ove stvari su mu zasigurno poznate, a za madonu nisam bash siguran da je upoznata sa kabalom. to ona vishe prati da bude u trendu nego shto razume neshto od toga. duhovnost je sad u modi u holivudu. chak se opra duhovno uzdizhe
debora debora 06:47 09.09.2009

Re: 9, interesantno...

Problem sa numerologijom i kabalom i sl. ucenjima (rado bih stavila pod navodnike, al' ajde) je sto postoje mnoge metode da se jedan broj ili rec pretvori u drugi i kabalista iscitava tekst i presabira ponovo i ponovo dok ne dodje do zeljenog rezultata, novog smisla ili otkrica.

To su sati i sati provedeni nad knjigom dok njihove zene rade ko konji, u kuci i na poslu, stalno trudne...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:30 09.09.2009

Re: 9, interesantno...

tako je i Kaze garant zatvorio svoju zenu u kavez dok se po internetima kojekakvim kabalama bavi!


ne znam puno o kabali ali znam da kogod da je uzeo da se bavi pretakanjem tore u matematichko kosmichke poretke, da je flipnuo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:41 09.09.2009

Re: 9, interesantno...

Srdjan Fuchs
...ali znam da kogod da je uzeo da se bavi pretakanjem tore u matematichko kosmichke poretke, da je flipnuo

Dobar ti je ovaj link. Pun pogodak!
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:50 09.09.2009

Re: 9, interesantno...

Debora
...stalno trudne...

Pa da bi ih neki doveli u to stanje, morali su dobro da rade, da se preznoje.
Svaki rad treba ceniti.

(Poželjno je ne preterivati u istopolnoj pristrasnosti).
debora debora 09:17 09.09.2009

Re: 9, interesantno...

vladimir petrovic
Debora...stalno trudne...Pa da bi ih neki doveli u to stanje, morali su dobro da rade, da se preznoje.Svaki rad treba ceniti. (Poželjno je ne preterivati u istopolnoj pristrasnosti).


...jer i to je bozja volja ...
Kazezoze Kazezoze 11:05 09.09.2009

Re: 9, interesantno...

Srđan Fuchs
tako je i Kaze garant zatvorio svoju zenu u kavez dok se po internetima kojekakvim kabalama bavi!


ne znam puno o kabali ali znam da kogod da je uzeo da se bavi pretakanjem tore u matematichko kosmichke poretke, da je flipnuo.

flipnuo, dobro kazhesh



kod mene ta zainteresovanost za brojke nekako doshla sluchajno i onda evolucijski napredovala. pochelo preko vedske matematike, pa se odlutalo do egipatske mitologije koja se spontano proshirila na hebrejsku i grchku numerologiju
sve u svemu fina igrica za ubijanje dosade dok zhenu drzhish u mentalnom kavezu ne dozvoljavajuci joj da i ona flipne, ako si vec ti morao
mirelarado mirelarado 22:13 08.09.2009

Злоупотреба математике

Бројеви, као знакови, означавају једино и искључиво математичке количине. Можда су људи управо због тога одвајкада склони да им придају којекаква симболична, мистична и магична својства. Ма колико разне кабале и нумерологије биле забавне, за мене су то само тлапње.
Рачунање времена, у шта датуми спадају, такође је ствар договора. Нема у тим бројчаним симетријама ничега осим случајности.

vladimir petrovic vladimir petrovic 22:21 08.09.2009

Re: Злоупотреба математике

Mirelarado
...Ма колико разне кабале и нумерологије биле забавне, за мене су то само тлапње.

Molim te nemoj da bagatelišeš Kabalu (pišem je sa velikim slovom), a možeš da bagatelišeš numerologiju.
Jer Kabala nije tlapnja, he, he, he...
Get serious! (Edit: Šalim se).
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 22:26 08.09.2009

Re: Злоупотреба математике

Бројеви, као знакови, означају једино и искључиво математичке количине. Можда су људи управо због тога одвајкада склони да им придају којекаква симболична, мистична и магична својства. Ма колико разне кабале и нумерологије биле забавне, за мене су то само тлапње.
Рачунање времена, у шта датуми спадају, такође је ствар договора. Нема у тим бројчаним симетријама ничега осим случајности.



O, ali zašto, pa i Pitagora je to radio (pridavao svakojaka svojstva), a on je bio sjajan matematičar! Slučajnosti krepe duh.
mirelarado mirelarado 22:29 08.09.2009

Re: Злоупотреба математике

vladimir petrovic
Molim te nemoj da bagatelišeš Kabalu (pišem je sa velikim slovom), a možeš da bagatelišeš numerologiju.
Jer Kabala nije tlapnja, he, he, he...
Get serious!


Алекс, ти ли си?
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:31 08.09.2009

Re: Злоупотреба математике

karalejla.superbljuh
... Slučajnosti krepe duh

Lepo rečeno.

Ja dodajem: I kurioziteti krepe duh!

P. S. Jel ono Heraklit beše rekao Pitagori da mnogo pameti može da škodi?
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:34 08.09.2009

Re: Злоупотреба математике

Mirelarado
Алекс, ти ли си?

Izgleda da je Madona nedostupna. Isključila mobilni.
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 22:46 08.09.2009

Re: Злоупотреба математике

P. S. Jel ono Heraklit beše rekao Pitagori da mnogo pameti može da škodi?


Hm...ne znam za to. Možda su ga (Pitagoru) neki malo zezali jer je bio kanda malko poludeo pošto mu se nisu poklopile neke kozmo simfonije, šta li. Možda bi on čak bio još i bolji matematičar da ga nisu zaludela značenja brojeva. Ali ovako se sigurno bolje provodio, mislio je da priča sa zvezdama i tako to, hehe. stari sektaš.
taube taube 22:31 08.09.2009

,

znači mi

volim simboliku brojeva

magično je i zanimljivo ponešto znati o tome
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:42 08.09.2009

Re: ,

Taube
...volim simboliku brojeva... magično je i zanimljivo ponešto znati o tome

Slažem se.

Brojeva se ne treba plašiti.

margos margos 22:43 08.09.2009

Divan broj



Sjajna je Kazeova priča...
Koliko ja znam, po numerologiji, devetka je sudbinski broj.
Kažu za one ljude koji imaju 9 9 9 u svom broju, da nam se često mogu činiti čudacima jer rade stvari za koje nemaju objašnjenje, kao da moraju da rade, kao da ih neka sila tera. Možda je to simbolika i ovog dana, ko zna ?
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:04 08.09.2009

Re: Divan broj

Margos
...devetka je sudbinski broj.

To i ja predosećam.

Ali se Niccolo koleba... izgleda da još nije spreman da rešava sudbinsko pitanje!
margos margos 23:13 08.09.2009

Re: Divan broj

izgleda da još nije spreman da rešava sudbinsko pitanje

Ajde ajde... pusti ti Nicca... izgleda da ti nisi načisto...
A njega ne diraj sad kad treba da zajednički sudbinski odradimo ovaj US Open i kad nam već ovako dobro ide - sjajna, neobična ekipa u dobrom raspoloženju. :)))

Al pošto tebe nešto tera da učiniš TO - biće da je sudbina!
Srećno ti bilo.

vladimir petrovic vladimir petrovic 23:18 08.09.2009

Re: To be or not to be...

Volim da izazivam sudbinu.
Two be or not two be, that is the...

margos margos 23:21 08.09.2009

Re: To be or not to be...

Samo ti njoj zapevaj....
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:21 09.09.2009

Re: Divan broj

Margos
... Ajde ajde... pusti ti Nicca... izgleda da ti nisi načisto...

Pa oni koji nisu načisto - su najbolji.

Oni koji JESU načisto - rade to iz računa.
Od takvih treba bežati. Daleko im lepa kuća!

pape92 pape92 01:10 09.09.2009

ko će još i ovo da čita...

Da napišem koju o brojevima, eto čemu.
Šta je broj zapravo je pitanje koje je daleko od trivijalnog. Pitagora i njegovi sledbenici su zaista bili opčinjeni brojevima, i u njima su, ne bez razloga videli harmoniju koja se, smatrali su, na neki način mora prenositi i na čitav svet. Ovakvo razmišljanje o brojevima je podstaklo otkriće da zategnuta žica daje tačno za oktavu viši ton ako se zategne (baš) na polovinu svoje dužine. Takođe su poznati „pitagorejski brojevi“ od kojih je tetraktis i simbol Pitagorejaca (zamislite trougao od naprimer kamenčića koji predstavljaju brojeve, gde je kao osnova trougla poređano 4 kamenčića, odozgo 3, pa 2 pa je vrh 1 kamenčić; zbir je 10, trougao je jednakostraničan, takve stvari su fascinirale svet stare Grčke, i hvalabogu za to, rodile su matematiku koja je otišla dalje od praktične životne primene). No Pitagorejci su imali kobnu zabunu u vezi brojeva, smatrajući da su oni sastavljeni od jedinica koje su materijalne, tačnije, imaju neke prostorne dimenzije. Od tog vremena se traga za logičkom definicijom broja. U 19. veku se došlo do naizgled očiglednih postulata (tek u 19. što dokazuje da je očigledno dvoličan pojam), da ne pominjem svih pet već pojam slednika (onaj koji sledi). Slednik svakog broja takođe je broj, a svaki broj ima jednog (i samo jednog) slednika. Osim nule, koja jeste broj ali ne i slednik. No pitanje definicije samog broja je ostalo mutno, da bi ga donekle razrešio kraj 19 veka, kada je broj logički definisan kao klasa svih klasa koji naliče datoj klasi. Ova definicija je takođe problematična, iz razloga čije bi iznošenje užasno zakomplikovalo ovaj komentar. Možda će biti jasnije ako se kaže sledeće: brojevi se po ovome ne mogu sabirati. Ovo je rekao već Platon, misleći slično ali bez preciznog određivanja koje je uvedeno pojmom klase. Kada sabiramo, sabiramo nešto, ali to nisu brojevi, jer klase ne možemo sabirati. Šta se misli kada se kaže da se brojevi ne mogu sabirati: ne može se sabrati klasa svih 3 (trojstava) sa klasom svih 2 (dvojstava). Kao što se ipak mogu sabrati dve babe i tri žabe i dobiti pet živih bića, uz preduslov da sabiramo nešto što smo odredili kao živa bića. Trojstvo se ne može sabrati sa dvojstvom isto onako kao što se težina ne može sabrati sa bojom.

Možda ste dobili neku sliku. Što se tiče brojeva i sudbine, mnogi su svoju sudbinu vezali za brojeve, pa su im brojevi utoliko i odredili sudbinu. Oni se zovu matematičari.
margos margos 01:50 09.09.2009

Re: ko će još i ovo da čita...

Što se tiče brojeva i sudbine, mnogi su svoju sudbinu vezali za brojeve, pa su im brojevi utoliko i odredili sudbinu. Oni se zovu matematičari.

A bankari?
vladimir petrovic vladimir petrovic 05:45 09.09.2009

Re: ko će još i ovo da čita...

Pape92
...Oni se zovu matematičari.

Živeli matematičari!
Margos
... A bankari?

Dole bankari!
leopold_lady leopold_lady 03:35 09.09.2009

Meni je 8 - ca ...

srećan broj .... Ali,ne znam u datumima da mi nešto neki znači baš baš... 15 - ti je redovno nesrećan datum.... Mada sam ja i 12.09.2007 pala i polomila se.... Inače - iako sam rođena u 09 mesecu - meni je jako težak - uvek.... Drugi ljudi jedva čekaju svoje rođendane,poklone,da budu sa voljenom osobom - a ja samo želim da prođe taj 29-ti -jer nikada za rođendan nisam imala dečka..... A imam 35 godina... Šta reći???

BTW.,podsetio si me na utakmicu večeras .... Moram da spustim roletne .....
Blade Runner Blade Runner 04:30 09.09.2009

Kaže da će dogodine biti

10-10-10

Na takve datume ljudi se žene da bi lakše pamtili godišnjice
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:12 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

Blade Runner
10-10-10
Na takve datume ljudi se žene da bi lakše pamtili godišnjice

Niccolo, koji je rekao da će se ženiti iduće godine, možda će to učiniti baš 10-10-10.

Jer, lepo ti primećuješ, važno je pamtiti godišnjice!
niccolo niccolo 08:25 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

Niccolo, koji je rekao da će se ženiti iduće godine, možda će to učiniti baš 10-10-10.

E vidiš, u ovome je ključna razlika između vas ekonomista i nas pravnika. Vi ne obraćate pažnju na jezičke detalje - ako pogledaš naš razgovor gore videćeš da smo samo pričali o izjašnjavanju o ženidbi, za koju sam ja rekao da će da bude sledeće godine. E sad, ja nikad nisam rekao kako ću da se izjasnim, što znači da samo izjašnjavanje može da bude pozitivno - ženiću se, a može da bude i negativno - neću da se ženim
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:59 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

E vidiš, u ovome je ključna razlika između vas ekonomista i nas pravnika.

Hm. Samo mi još kaži ono "mi pravnici možemo da radimo i ekonomske poslove, a vi ekonomisti ne možete da radite i pravne poslove". Ubiću se.
vishnja92 vishnja92 09:11 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

E sad, ja nikad nisam rekao kako ću da se izjasnim, što znači da samo izjašnjavanje može da bude pozitivno - ženiću se, a može da bude i negativno - neću da se ženim

kakva fela
niccolo niccolo 09:15 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

Hm. Samo mi još kaži ono "mi pravnici možemo da radimo i ekonomske poslove, a vi ekonomisti ne možete da radite i pravne poslove". Ubiću se.

Uopšte nisam to imao na umu...
vishnja92
kakva fela

Bre Višnja, vidiš da se malo šalim sa Vladimirom...
vishnja92 vishnja92 09:21 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

znaci zenis se?
niccolo niccolo 09:22 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

znaci zenis se?

Dogovor je da se izjasnim sledeće godine
rapunzel rapunzel 09:36 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

ekonomista: To je stručnjak koji će znati sutra zašto se ono što je predvidio juče nije dogodilo danas.

advokat:- "Doktore, pre nego što ste pristupili autopsiji, jeste li proverili puls?"
- "Ne."
- "Jeste li proverili krvni pritisak?"
- "Ne."
- "Jeste li proverili disanje?"
- "Ne."
- "Dakle, moguće je da je pacijent još bio živ kada ste otpočeli autopsiju?"
- "Nije moguće."
- "Kako možete biti tako sigurni, doktore?"
- "Zato što je njegov mozak bio u tegli s formalinom na mom stolu."
- "Ali, zar nije moguće da je pacijent i pored toga ipak bio živ?"
- "Moguće je da je živ, i da se danas negde bavi advokaturom."

vladimir petrovic vladimir petrovic 11:24 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

Rapunzel
...ekonomista: To je stručnjak koji će znati sutra zašto se ono što je predvidio juče nije dogodilo danas

Ispade da ne treba da žalim što sam - ekonomista, jer omanuti u predvidjanjima i nije veliki propust.
A advokati (pravnici) neka brinu svoju brigu golemu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:22 09.09.2009

Re: Kaže da će dogodine biti

To je stručnjak koji će znati sutra zašto se ono što je predvidio juče nije dogodilo danas.

нисам знао да је драгец економиста.
vladimir petrovic vladimir petrovic 05:50 09.09.2009

Jeffersonova krava

A propos brojeva, mene je nedavno bila zaintrigirala ova Markova pričica:


Imao chovek 17 krava. pred smrt napishe testament u kome ostavlja krave svojoj trojici sinova. Testament kazhe da 1/2 od svih krava ide najstarijem sinu, 1/3 drugom sinu i 1/9 najmladjem. krave se ne smeju deliti na manje delove (zato shto obichno umiru od toga).

kad je chovek umro sinovi imali mnogo muke da podele krave. nikako ne mozhe onako kako pishe u testamentu. obrate se komshiji, koji se nekom koincidencijom zvao jefferson. jefferson razmisli pa kazhe "evo poklonicu vam ja josh jednu kravu pa podelite onda kako pishe u testamentu". i tako oni sad imaju 18 krava i podele

18/2=9 najstarijem
18/3=6 drugom
18/9=2 najmladjem

to je ukupno 9+6+2=17 krava, pa onda onu preostalu opet vrate jeffersonu. i tako su svi srecno zhiveli do kraja zhivota.

(ova pricha ne ilustruje tachno jeffersonov metod, ali definitivno ilustruje njegov duh).

Ilustruje i Markov duh, dodajem ja.
(Mislim na Marca de Manccinija. Mene, kao francuskog djaka, uvek je fasciniralo ono "de". Zato i Simonu de Bovuar volim, he, he, he...)
Ljuttko Ljuttko 08:13 09.09.2009

Danasnji 09.09.09 u 09 i 09

Evo ja cekam da otkuca, da se upišem pa posle da izvestim šta mi se desilo.
Kod mene je otkucalo a vi kako hoćete, ja sam kapu nakrivila
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:17 09.09.2009

Re: Danasnji 09.09.09 u 09 i 09

Ljuttko
...Kod mene je otkucalo a vi kako hoćete, ja sam kapu nakrivila

Neka ti je sa srećom!

P. S. Nadam se da je i sekundara bila na devetki.
Ljuttko Ljuttko 08:26 09.09.2009

Re: Danasnji 09.09.09 u 09 i 09

Omasih za devet stotinki, nisam ja Bolt. Ali sam zato na blogu umesto 9 ubola 13, odoh sad da popunim loto, to mi je srecan broj
jasnaz jasnaz 11:46 09.09.2009

igra reči-ma



Nine-Letter-Words-Rubiks
Niikola Niikola 13:46 09.09.2009

Sledeći datum sa tri iste brojke

Ako budemo hteli da čekamo sledeći datum sa tri iste brojke, proći će skoro ceo jedan vek - biće to 01-01-01, odnosno 1 januar 2101. godine.


Sledeci datum sa tri brojke je 10 oktobar 2010 ili 10-10-10
Sledeci datum sa tri cifre je 1 Januar 2101 ili 1-1-1
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:55 09.09.2009

pizone

moram ovo ovde da metnem... naredjenje - izvrsenje

"Adam and Eve had an ideal marriage. He didn't have to hear about all the men she could have married, and she didn't have to hear about the way his mother cooked!"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana