Društvo

Ljudi!

Aleksandar Stosic RSS / 27.08.2009. u 13:14

Nemojte da nosite pistolje.Sta ce vam pistolj, uopste?! U sta hocete da pucate, koga hocete da ubijete? Zar pistolj da nosite sa sobom ?!!!!

Nemojte da ubijete coveka u kafani ako vam kaze ruznu ili uvredljivu rec. Pijan je, istrpite, izadjite napolje, cekajte da se otrezni pa mu onda recite sta mislite.

Nemojte da ubijate druge ljude, vase zene i muzeve i njihove ljubavnike ili lubavnice, zbog ljubomore. Ima i drugih nacina, zivot nece stati ako neko ode od vas.

Nemojte da ubijate druge ljude samo zato sto navijaju za drugi klub, ili zato sto nosi dobar sat, patike ili mobilni telefon.

Nemojte da davite i silujete starice i ubijate starce jer imaju inostrane penzije.

Nemojte da nosite nozeve u pretincima vasih automobila i nemojte da se svadjate na ulici. Nemojte da trubite i da drugome psujete majku samo zato sto je stao da propusti pesaka ili slicno,  i nemojte da se zaletite u njegov auto samo zato sto je napravio neku gresku u saobracaju. Posebno, nemojte da pucate u coveka koji se vozi pored vas samozato sto vas je popreko pogledao.

Nemojte da drzite sirenu do iznemoglosti, vozite polako jer mozete da pregazite neko dete. Pazite na decu, ona istrcavaju pred automobile, a u naseljima vozite 20 na sat, tada ih necete ubiti cak I ako ih udarite. Ne jurite po naselju, nista vam nece pobeci, a i niko vise ne misli da ste smekeri, nego da ste seljacine.

Nemojte da vozite decu u camcima ako nemate zastitne prsluke, nemojte da vozite motore bez kacige, nemojte da izbegavate da vezete sigurnosne pojaseve u automobilima.

Nemojte da idete na svadbe, ispracaje, kafane, nocne klubove s kolima ako cete da pijete. Vratite se taksijem, ako ste pijani.

Prestanite da gledate druge; ko su, sta su, vrede li ili ne, nemojte da ih prezirete, ni nipodastavate. Gledajte sebe i pomozite sebi.

Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se.

Provedite vreme s svojom decom, nemojte samo da gledate u zadimljenoj dnevnoj sobi s odsutnim pogledom trash programe i vrcave pevaljke na televiziji . Procitajte detetu neku knjigu, popricajte s njim, kupite mu nesto lepo, odvedite ga u pozoriste, bioskop...

 



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:25 27.08.2009

More beži

Jes, ti će mi zabraniš, koji si bre ti.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:36 27.08.2009

Re: More beži

KRALJMAJMUNA
Jes, ti će mi zabraniš, koji si bre ti.


- Komšija, jel ti puši krava ?
- Ne.
- Onda ti gori štala.
duchesse duchesse 13:30 27.08.2009

O da!

"Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se."

Krajnje je vreme bilo da neko napiše nešto o ovome, ubistva, psovke i nepažnja prema ljudskom životu na stranu.
mrdax mrdax 13:32 27.08.2009

Re: O da!+moj doprinos

I prestanite da kukate samo kako vam je tesko i kako je nekome tamo nezasluzeno bolje! <_<
Ma prestanite da kenjate vise!!!!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:41 27.08.2009

Re: O da!

duchesse
"Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se." Krajnje je vreme bilo da neko napiše nešto o ovome, ubistva, psovke i nepažnja prema ljudskom životu na stranu.


Ja bih dodao i ne parkirajte kola u bašti kafića u kome sedite, idete ponekad pešice,
ne bacajte djubre kroz prozor, ne drogirajte se i ne opijajte po celu noć,
ne puštajte muziku do daske dok komšijama ne crkne krava, recite dobar dan, hvala itd...
wukadin wukadin 13:43 27.08.2009

Re: O da!

Ajde, i dalje podržavam apel, postoje ti problemi i bar je korektno izneto.
A ne kao poslanički kandidat LDP-a onomad:
Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano, kada prestane da se kolje i sahranjuje svakih 50 godina, kada prestane da slavi mediokritete, debile i zlocince kao vrhunske umove, kada pocnu da cene obrazovanje i uspeh, kada prestanu da kisele kupus po podrumima zgrada i setaju po prljavim ulazima i da idu na 15 sprat peske jer su pokvareni liftovi, kada prestanu da istresaju mrve kroz prozor, kupaju se nedeljom i peru zube samo pre izlaska u grad( ili ni tada) onda ce zasluziti da dobije neki drugi epitet. Eraserhead, LDFovac
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:53 27.08.2009

Re: O da!

A ne kao poslanički kandidat LDP-a onomad:
Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano...

Prvo, ajde da ovo svedemo na nepoliticki nivo!
Drugo, Ceda to, na nacin kako si ti preneo, nije rekao. Da, pricao je u tom tonu, s kojim se inace potpuno slazem, ali ni nijednom javno rekao "bezrepa stoka", niti" debili" niti tako nesto. Dakle, Wukadine, hajmo u dobrom duhu da se ne prepucavamo i da ne izmisljamo. I hajde da ne pricamo o Cedi i Bebi i LDP, i slicnim stvarima....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:55 27.08.2009

Re: O da!

duchesse
"Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se." Krajnje je vreme bilo da neko napiše nešto o ovome, ubistva, psovke i nepažnja prema ljudskom životu na stranu.

evo, u Blicu ima danasnja lepa i poucna prica o zubicima: Svakom cetvrtom nedostaje deset zuba!
duchesse duchesse 14:00 27.08.2009

Re: O da!

Strmoglavi badža
Ja bih dodao i ne parkirajte kola u bašti kafića u kome sedite, idete ponekad pešice,
ne bacajte djubre kroz prozor, ne drogirajte se i ne opijajte po celu noć,
ne puštajte muziku do daske dok komšijama ne crkne krava, recite dobar dan, hvala itd...


Nemojte u svom stanu udarati bubnjeve u 3 sata noću - ima ljudi koji u to vreme spavaju.
Nemojte Audijem ulaziti u tudje dvorište u rane jutarnje sate, uz zvuke Cecinog "Groma".
Nemojte u 5 ujutru bez potrebe vrištati ispod nečijeg prozora - ljudi mogu da pomisle da vas neko kolje.
Nemojte zalivati baštu u gaćama.
Nemojte peći paprike ispred ulaza svoje zgrade.
Nemojte puštati svoje magarce da se šetaju gradskim naseljem i pasu po parkovima.
Nemojte zapišavati svaki ćošak na koji naletite - nismo dužni da udišemo isparenja vaše mokraće.
Točkovi parkiranog kamiona ne služe kako biste se za njih uhvatili dok vršite veliku nuždu na parkingu. Kad smo već kod toga, ni trava ne služi za brisanje nakon što završite sa velikom nuždom. Nemojte to raditi, molim vas.
Nemojte donositi svoje poljoprivredne proizvode i prodavati ih iz kamiona ili gepeka a na mestima za to nepredvidjenim.
Nemojte u pauzama izmedju prodavanja poljoprivrednih proizvoda, na nepredvidjenim mestima, slušati glasno narodnu muziku i igrati kolce.
Nemojte voziti ulicom K. Milana dok vam iz zvučnika trešte narodnjaci - baš je lepo što ste patriote ali ne moramo svi da delimo vaš muzički ukus.

Uzgred, svi primeri iz ličnog iskustva. Jel se vidi da sam besna?
wukadin wukadin 14:04 27.08.2009

Re: O da!

Drugo, Ceda to, na nacin kako si ti preneo, nije rekao.


Pa nije rekao Čeda, nisam ni ja to rekao, nego čovek koga je ovaj postavio na listu, pa ako si glasao za LDP, glasao si i za tog čoveka. Ali kad već pominješ Čedu... dobro ajde nećemo o politici, drugom prilikom ću pisati o tome kako cenim uspeh Jeremića Vuka, koji je bar uspeo na Harvardu, a ne dao 10 ispita za mesec dana

Međutim, ako ćemo ne-politički, citiraću najveći bestseler svih vremena:
Ko je bezgrešan neka prvi baci kamen.

Dakle, ako se slažeš da dodamo tvom apelu i ovo:
Nemojmo generalizovati i omalovažati one koji misle drugačije. Neće baš biti da su svi nepismeni, dripci, narkomani, izdajnici, azijati, lopovi i iz tog repertoara.

A, je l' se slažeš?
wukadin wukadin 14:07 27.08.2009

Re: O da!

A dodajmo i ovo:

Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table, pogodićeš auto a možda i ljude
Filip2412 Filip2412 15:29 27.08.2009

Re: O da!

Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano, kada prestane da se kolje i sahranjuje svakih 50 godina, kada prestane da slavi mediokritete, debile i zlocince kao vrhunske umove, kada pocnu da cene obrazovanje i uspeh, kada prestanu da kisele kupus po podrumima zgrada i setaju po prljavim ulazima i da idu na 15 sprat peske jer su pokvareni liftovi, kada prestanu da istresaju mrve kroz prozor, kupaju se nedeljom i peru zube samo pre izlaska u grad( ili ni tada) onda ce zasluziti da dobije neki drugi epitet. Eraserhead, LDFovac


Sav sam se najezio, kakav govor mrznje...
Covek koji ovako govori protiv kiselog kupusa ne zasluzuje da ga zovemo Covekom.

A gde on kiseli kupus, u dnevnoj sobi? Ili mozda kupuje u supermarketu () ili mozda pravi sarme i varivo sa slatkim kupusom ( )
drug.clan drug.clan 15:48 27.08.2009

Re: O da!

Filip2412
Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano, kada prestane da se kolje i sahranjuje svakih 50 godina, kada prestane da slavi mediokritete, debile i zlocince kao vrhunske umove, kada pocnu da cene obrazovanje i uspeh, kada prestanu da kisele kupus po podrumima zgrada i setaju po prljavim ulazima i da idu na 15 sprat peske jer su pokvareni liftovi, kada prestanu da istresaju mrve kroz prozor, kupaju se nedeljom i peru zube samo pre izlaska u grad( ili ni tada) onda ce zasluziti da dobije neki drugi epitet. Eraserhead, LDFovac


Sav sam se najezio, kakav govor mrznje...
Covek koji ovako moze protiv kiselog kupusa da govori ne zasluzuje da ga zovemo Covekom.

A gde on kiseli kupus, u dnevnoj sobi? Ili mozda kupuje u supermarketu () ili mozda pravi sarme i varivo sa slatkim kupusom ( )



Mnogi ljudi su se toliko navikli na krajnje nehuman i neprirodan zivot u gradovima da sada sasvim normalne i prirodne stvari smatraju groznim.
darkonduty darkonduty 15:55 27.08.2009

Re: O da!

Aleksandar Stosic
u Blicu ima danasnja lepa i poucna prica o zubicima: Svakom cetvrtom nedostaje deset zuba!

Umalo da nisam pala u nesvijest, ovo nije normalno. Razumijem da ljudi općenito nemaju novaca, ali ovdje nije samo riječ o siromašnim kućnim budžetima. Nedostatak navike ili što? Pa ne može mi nitko tvrditi da 60 posto ljudi nije u stanju priuštiti si svakih nekoliko mjeseci najjeftiniju četkicu za zube i tubu paste? Stvarno šokantno.

Ofc preporuka.
ervetor ervetor 16:19 27.08.2009

Re: O da!

drug.clan
Filip2412
Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano, kada prestane da se kolje i sahranjuje svakih 50 godina, kada prestane da slavi mediokritete, debile i zlocince kao vrhunske umove, kada pocnu da cene obrazovanje i uspeh, kada prestanu da kisele kupus po podrumima zgrada i setaju po prljavim ulazima i da idu na 15 sprat peske jer su pokvareni liftovi, kada prestanu da istresaju mrve kroz prozor, kupaju se nedeljom i peru zube samo pre izlaska u grad( ili ni tada) onda ce zasluziti da dobije neki drugi epitet. Eraserhead, LDFovac


Sav sam se najezio, kakav govor mrznje...
Covek koji ovako moze protiv kiselog kupusa da govori ne zasluzuje da ga zovemo Covekom.

A gde on kiseli kupus, u dnevnoj sobi? Ili mozda kupuje u supermarketu () ili mozda pravi sarme i varivo sa slatkim kupusom ( )



Mnogi ljudi su se toliko navikli na krajnje nehuman i neprirodan zivot u gradovima da sada sasvim normalne i prirodne stvari smatraju groznim.


Misliš, grozno je što se kiseli kupus u podrumima zgrada ?
Ma ne, to je naš brend, kako to može biti grozno.
Naši brendovi su uglavnom raznorazne vrste smradova i kiselih produkata...
drug.clan drug.clan 16:35 27.08.2009

Re: O da!

ervetor
drug.clan
Filip2412
Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano, kada prestane da se kolje i sahranjuje svakih 50 godina, kada prestane da slavi mediokritete, debile i zlocince kao vrhunske umove, kada pocnu da cene obrazovanje i uspeh, kada prestanu da kisele kupus po podrumima zgrada i setaju po prljavim ulazima i da idu na 15 sprat peske jer su pokvareni liftovi, kada prestanu da istresaju mrve kroz prozor, kupaju se nedeljom i peru zube samo pre izlaska u grad( ili ni tada) onda ce zasluziti da dobije neki drugi epitet. Eraserhead, LDFovac


Sav sam se najezio, kakav govor mrznje...
Covek koji ovako moze protiv kiselog kupusa da govori ne zasluzuje da ga zovemo Covekom.

A gde on kiseli kupus, u dnevnoj sobi? Ili mozda kupuje u supermarketu () ili mozda pravi sarme i varivo sa slatkim kupusom ( )



Mnogi ljudi su se toliko navikli na krajnje nehuman i neprirodan zivot u gradovima da sada sasvim normalne i prirodne stvari smatraju groznim.


Misliš, grozno je što se kiseli kupus u podrumima zgrada ?
Ma ne, to je naš brend, kako to može biti grozno.
Naši brendovi su uglavnom raznorazne vrste smradova i kiselih produkata...


Mislim bas obrnuto, ljudi su se tako mnogo navikli na nehuman zivot nametnut u gradovima (gde se sve sa dodatkom najstrasnijih otrova kupuje kod Miskovica) pa ni najprirodnije i najnormalnije radnje kao sto je kiseljenje kupuse vise ne podnose.
angie01 angie01 16:38 27.08.2009

Re: O da!

Mislim bas obrnuto, ljudi su se tako mnogo navikli na nehuman zivot nametnut u gradovima (gde se sve sa dodatkom najstrasnijih otrova kupuje kod Miskovica) pa ni najprirodnije i najnormalnije radnje kao sto je kiseljenje kupuse vise ne podnose


da bash najprirodnije, drze burad na terasi ili podrumu u zgradama da svi uzivaju u prirodnosti, onako domacinski, komshijski i nesebichno!
Filip2412 Filip2412 16:38 27.08.2009

Re: O da!

Naši brendovi su uglavnom raznorazne vrste smradova i kiselih produkata...


Sta fali na kiselo, ti vise volis slatko? Ondak uzivaj u McDonalds hrani, Kraft smrznutom jelu i mutiraj svoj organizam tom industrijskom hranom.

Inace kiseli kupus, ajvar i domaca rakija su uvek dobro docekani od stranaca na zapadu, ja ovde kome god sam ponudio svi su odusevljeni i traze jos :). Mnoge sam konvertovao na spremanje hrane, pa vise ne kupuju djubre u kutijama.
drug.clan drug.clan 16:42 27.08.2009

Re: O da!

angie01
Mislim bas obrnuto, ljudi su se tako mnogo navikli na nehuman zivot nametnut u gradovima (gde se sve sa dodatkom najstrasnijih otrova kupuje kod Miskovica) pa ni najprirodnije i najnormalnije radnje kao sto je kiseljenje kupuse vise ne podnose


da bash najprirodnije, drze burad na terasi ili podrumu u zgradama da svi uzivaju u prirodnosti, onako domacinski, komshijski i nesebichno!


naravno, da svako ima bure nikome ne bi smetalo.

Da li vam izduvni gasovi smrde? Sto ne pljujete ljude koji ne idu uvek pesice vec se voze automobilima i autobusima?

Uvalis elektranu seljacima sa kupusom, uzivas u struji pa se onda zalis sto ti njihov kupus smrdi?
Filip2412 Filip2412 16:43 27.08.2009

Re: O da!

Naši brendovi su uglavnom raznorazne vrste smradova i kiselih produkata...
da ima Boga moderacija bi zabranila ovog sto je reko da kiseli kupus smrdi...
angie01 angie01 16:45 27.08.2009

Re: O da!

drug.clan

angie01
Mislim bas obrnuto, ljudi su se tako mnogo navikli na nehuman zivot nametnut u gradovima (gde se sve sa dodatkom najstrasnijih otrova kupuje kod Miskovica) pa ni najprirodnije i najnormalnije radnje kao sto je kiseljenje kupuse vise ne podnoseda bash najprirodnije, drze burad na terasi ili podrumu u zgradama da svi uzivaju u prirodnosti, onako domacinski, komshijski i nesebichno!naravno, da svako ima bure nikome ne bi smetalo.Da li vam izduvni gasovi smrde? Sto ne pljujete ljude koji ne idu uvek pesice vec se voze automobilima i autobusima? Uvalis elektranu seljacima sa kupusom, uzivas u struji pa se onda zalis sto ti njihov kupus smrdi?


najvishe volim ovo sa babama & zabama!
drug.clan drug.clan 16:51 27.08.2009

Re: O da!

angie01
drug.clan

angie01
Mislim bas obrnuto, ljudi su se tako mnogo navikli na nehuman zivot nametnut u gradovima (gde se sve sa dodatkom najstrasnijih otrova kupuje kod Miskovica) pa ni najprirodnije i najnormalnije radnje kao sto je kiseljenje kupuse vise ne podnoseda bash najprirodnije, drze burad na terasi ili podrumu u zgradama da svi uzivaju u prirodnosti, onako domacinski, komshijski i nesebichno!naravno, da svako ima bure nikome ne bi smetalo.Da li vam izduvni gasovi smrde? Sto ne pljujete ljude koji ne idu uvek pesice vec se voze automobilima i autobusima? Uvalis elektranu seljacima sa kupusom, uzivas u struji pa se onda zalis sto ti njihov kupus smrdi?


najvishe volim ovo sa babama & zabama!


ja najvise volim licemerje drugih
dragan7557 dragan7557 17:00 27.08.2009

Re: O da!

Kupajte se."

Precednik nije još naredijo kupanje. Ona stara naredba koju izdade kao ministar vojske važi samo za vojsku, a civili oslobođeni. Kad' naredi kupaćemo se .

dragan7557 cerski
Filip2412 Filip2412 17:02 27.08.2009

Re: O da!

dragoljub92 dragoljub92 17:06 27.08.2009

Re: O da!


nemo mi dirate kupus inače
Filip2412 Filip2412 17:12 27.08.2009

Re: O da!

Krv i Cast, Kiseli Kupus i Aleva Paprika

kupuje se ovde u supermarketu, ali yebiga nije to to, nema raso

eh kad se setim u Srbiji... sidjem u podrum pa zavatim raso iz bureta mojoj sreci nema kraja
angie01 angie01 17:35 27.08.2009

Re: O da!

ja najvise volim licemerje drugih


shta je tu licemerno?
ervetor ervetor 18:19 27.08.2009

Re: O da!

pa ni najprirodnije i najnormalnije radnje kao sto je kiseljenje kupuse vise ne podnose.


Prirodno jeste da se kiseli kupus.
Prirodno je i da se prdi i vrsi mala i velika nuzda, samo to ne treba raditi ljudima pod nosem.
I zasto uvek idemo iz krajnosti u krajnost ?
Mislim, da, slažem se u potpunosti oko Miškovića, ali ako mu je alternativa da svi kiselimo šta stignemo gde stignemo to nije sloboda već zadovoljenje sopstvenih potreba ugrožavanjem tudjih.
A to jeste danas naš brand name, hteli mi to da priznamo ili ne.
ervetor ervetor 18:26 27.08.2009

Re: O da!

Filip2412
Naši brendovi su uglavnom raznorazne vrste smradova i kiselih produkata...
da ima Boga moderacija bi zabranila ovog sto je reko da kiseli kupus smrdi...


Srećom, bog nije fašista.
I verovatno ga baš zabole za moje mišljenje oko toga da li kupus smrdi ili ne.
Pre će biti da će bog kazniti one koji bi da zabranjuju pravo drugima da kažu slobodno šta misle.
Filip2412 Filip2412 18:37 27.08.2009

Re: O da!

Prirodno jeste da se kiseli kupus.
Prirodno je i da se prdi i vrsi mala i velika nuzda, samo to ne treba raditi ljudima pod nosem.
I zasto uvek idemo iz krajnosti u krajnost ?
Mislim, da, slažem se u potpunosti oko Miškovića, ali ako mu je alternativa da svi kiselimo šta stignemo gde stignemo to nije sloboda već zadovoljenje sopstvenih potreba ugrožavanjem tudjih.
A to jeste danas naš brand name, hteli mi to da priznamo ili ne.
Sve si u pravu ali ne diraj kupus, sta je covek ako nema kiseli kupus u podrumu?

Kiseli kupus nikad ne smrdi osim kad se cisti bure ali to je na kratko.

Ovde u kanadi kad prodjes pored indijskog naselja ili udjes u zgradu gde ima mnogo indijaca u vreme rucka osetices kulturni shok jaci nego kiseli kupus star 5 godina. Ali ako, meni ne smeta, samo tolerancija...
ervetor ervetor 18:43 27.08.2009

Re: O da!

Da li vam izduvni gasovi smrde? Sto ne pljujete ljude koji ne idu uvek pesice vec se voze automobilima i autobusima?


Odličan primer.
Uglavnom ako posetite neki od Evropskih gradova, primetićete da ima mnogo vozila na ulicama ali da vazduh ne smrdi. bar daleko manje nego kod nas.
Tamo se uveliko vozi Euro IV i V koji u izrazito manjoj meri zagadju okolinu u odnosu na naš vozni park, koji bih ja zabranio, jer je jedan od glavnih razloga malignih bolesti.
E, to jeste ista priča kao s kupusom samo sa još ozbiljnijim posledicama.
Dakle ponavljam, ne možeš zadovoljavati svoje potrebe ugrožavanjem prava drugih.
To ne znači da ja nemam iste te potrebe, da ja ne volim kupus ili da ne volim da se vozim. To samo znači da ih neću zadovoljavati na tudj račun.
To su dve različite stvari.
Ali tu modu skretanja teme i zamene teza je u Srbiju uspešno uveo Šešelj.
Dakle ako ja kažem na primer: Molim vas da mi ne vršite nuždu ispred kuće, a Vi mi odgovorite: " A šta ti kao nikad ne piškiš. Baš si licemeran"
Mnoga deca jedu paštete i viršle pa ih niko ne smatra licemernim malim skotovima jer ne kolju svinje lično.
Zbog toga je potpuno smešno skretati priču na teren da li ja volim ili ne volim kupus. jednostavno moraju postojati pravila ponašanja u zajednici koja se odnose na sve pa i na kiseljenje kupusa.
ervetor ervetor 18:47 27.08.2009

Re: O da!

Filip2412
Prirodno jeste da se kiseli kupus.
Prirodno je i da se prdi i vrsi mala i velika nuzda, samo to ne treba raditi ljudima pod nosem.
I zasto uvek idemo iz krajnosti u krajnost ?
Mislim, da, slažem se u potpunosti oko Miškovića, ali ako mu je alternativa da svi kiselimo šta stignemo gde stignemo to nije sloboda već zadovoljenje sopstvenih potreba ugrožavanjem tudjih.
A to jeste danas naš brand name, hteli mi to da priznamo ili ne.
Sve si u pravu ali ne diraj kupus, sta je covek ako nema kiseli kupus u podrumu?

Kiseli kupus nikad ne smrdi osim kad se cisti bure ali to je na kratko.

Ovde u kanadi kad prodjes pored indijskog naselja ili udjes u zgradu gde ima mnogo indijaca u vreme rucka osetices kulturni shok jaci nego kiseli kupus star 5 godina. Ali ako, meni ne smeta, samo tolerancija...


Znam. I meni je iz Kanade Srbija delovala mnogo lepše nego što jeste.
A tek kada sam se vratio, konačno sam kristalno jasno shvatio prednosti Kanade.
Naime, preskočio si jedan bitan momenat.
To je da ti imaš mogućnost izbora. U jednom kvartu su jedna pravila u drugom su druga ali su ti unapred poznata. Ideš tamo gde ti odgovara.
Ovde, baš nije tako.
drug.clan drug.clan 19:06 27.08.2009

Re: O da!

To je da ti imaš mogućnost izbora. U jednom kvartu su jedna pravila u drugom su druga ali su ti unapred poznata. Ideš tamo gde ti odgovara.
Ovde, baš nije tako.


to se zove segrgacija - prisilna na ovaj (zabranama i pravilima) ili onaj (finansijskim mogucnostima, visokim property tax-om) nacin

Nisam ja zamenio nikakve teze vec samo primerom pokazujem da zivot u neprirodnom okruzenju kao sto je grad sa sobom nosi odricanja. Svi cemo se sloziti da je voznja auta zadovoljavanje sopstvenih potreba na stetu (tudj racun) ali posto prednosti voznje prevazilaze stetu koju drugi trpe voznja auta se tolerise. Zasto bi bilo drugacije kada je kupus u pitanju? Istina je da njegovo kiseljenje ponekada ide na stetu drugih ali sa sobom nosi prednosti koje su znacajne poput pravilne ishrane i na kraju zdravlja ljudi.
I za razliku od voznja auta koje stvara trajne posledice na najvaznije sto covek ima - zdravlje, kupus ne samo da neostavlja nikakve trajne posledice vec potpomaze najvaznije sto ljudi imaju - zdravlje.

Dakle da sumiram. Zivot u gradu nosi sa sobom odricanja i u slucaju kada prednosti neke radnje prevagnu nad stetom koju cine drugima mi to tolerisemo. Kod kupusa je steta stvarno minorna i zanemaljiva u odnosu na prednosti stoga ne vidim ni jedan razlog zasto ga vi ne bi tolerisali.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:38 27.08.2009

Re: O da!

Misliš, grozno je što se kiseli kupus u podrumima zgrada ?

ne mislim. al mislim da je opasno držati na terasi il u podrumu pune plinske boce.
Unfuckable Unfuckable 19:40 27.08.2009

Re: O da!

Sve si u pravu ali ne diraj kupus, sta je covek ako nema kiseli kupus u podrumu?

podržavam
i riba "miriše" kad se sprema pa niko ne kuka
dragoljub92 dragoljub92 19:53 27.08.2009

Re: O da!

Unfuckable
Sve si u pravu ali ne diraj kupus, sta je covek ako nema kiseli kupus u podrumu?

podržavam
i riba "miriše" kad se sprema pa niko ne kuka

ma i kadse...pase nebunu neg trču pojoš
die hard die hard 20:12 27.08.2009

Re: O da!

da ima Boga moderacija bi zabranila ovog sto je reko da kiseli kupus smrdi...

... sto je ocigledno dovoljan dokaz da gore narecenog nema.Trebalo bi da javimo Dokinsu.
Spiridon Spiridon 20:36 27.08.2009

Re: O da!

"Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se

dragoljub92 dragoljub92 20:47 27.08.2009

Re: O da!

Spiridon
"Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se


pa jes oćeš da budem ko peđa,tolimi pripremaš.a
@spiro izdajico...roda svoga
Spiridon Spiridon 20:52 27.08.2009

Re: O da!

dragoljub92
Spiridon
"Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se


pa jes oćeš da budem ko peđa,tolimi pripremaš.a
@spiro izdajico...roda svoga


veruj da sam se zayebao, htedoh da preporucim nesto savim deseto =]

Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table, pogodićeš auto a možda i ljude



dragoljub92 dragoljub92 20:57 27.08.2009

Re: O da!

Spiridon
dragoljub92
Spiridon
"

pa jes oćeš da budem ko peđa,tolimi pripremaš.a
@spiro izdajico...roda svoga


veruj da sam se zayebao, htedoh da preporucim nesto savim deseto =]

Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table, pogodićeš auto a možda i ljude




e tako te volim
jesen92 jesen92 20:59 27.08.2009

Re: O da!

I za razliku od voznja auta koje stvara trajne posledice na najvaznije sto covek ima - zdravlje, kupus ne samo da neostavlja nikakve trajne posledice vec potpomaze najvaznije sto ljudi imaju - zdravlje
...nisam znala da je kiseo kupus toliko zdrav....
Spiridon Spiridon 21:07 27.08.2009

Re: O da!

dragoljub92
Spiridon
dragoljub92
Spiridon
"

pa jes oćeš da budem ko peđa,tolimi pripremaš.a
@spiro izdajico...roda svoga


veruj da sam se zayebao, htedoh da preporucim nesto savim deseto =]

Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table sa vrha svoje zgrade
Nemoj da bacaš betonske table, pogodićeš auto a možda i ljude




e tako te volim


zelim te
drug.clan drug.clan 21:32 27.08.2009

Re: O da!

jesen92
I za razliku od voznja auta koje stvara trajne posledice na najvaznije sto covek ima - zdravlje, kupus ne samo da neostavlja nikakve trajne posledice vec potpomaze najvaznije sto ljudi imaju - zdravlje
...nisam znala da je kiseo kupus toliko zdrav....


ako zdravlje na usta ulazi onda nema nista zdravije od kiselog kupusa
ervetor ervetor 22:37 27.08.2009

Re: O da!

die hard
da ima Boga moderacija bi zabranila ovog sto je reko da kiseli kupus smrdi...

... sto je ocigledno dovoljan dokaz da gore narecenog nema.Trebalo bi da javimo Dokinsu.


Ocigledno ima neke veze izmedju kiseljenja kupusa i potrebe u Srba da zabrane i proteraju svako drugacije misljenje. Čim sam vas dirnuo u kupus odmah se primate, molite boga , smeta vam sto nisu svi isti. Mogu da zamislim sta bi bilo da je neslaganje oko neke ozbiljnije teme nego sto je kupus. Upravo bi bilo onako kako svi nacelno pozivate da kao nebi trebalo. Dakle bas sve suprotno od onoga na sta gornji tekst poziva. Na toleranciju. Izmedju ostalog i toleranciju drugacijeg misljenja.
Cinjenica je da je moj stav manjinski. Dakle, kao takav ne moze nikako ugroziti vase pravo da se gadjate kupusom preko terasa u slobodno vreme ako hocete.
I pored toga, Vi niste spremni cak ni da ostavite da egzistira jedno usamljeno misljenje koje je drugacije od Vaseg. I to bi ste da proterate, da iskljucite i da ga nema.
Svi volimo kupus, svi ga kiselimo, svi volimo trubace i rakiju. Ko ne voli ne treba da postoji i pozovimo i boga i pravdu da nas spasi i da ga ugasi...
Zato, ja cu sam da se udaljim odavde a vi svi uzivajte u kupusu, i budite tolerantni jedni prema drugima u vezi vase neizmerne ljubavi prema istom.
drug.clan drug.clan 00:02 28.08.2009

Re: O da!

ervetor
die hard
da ima Boga moderacija bi zabranila ovog sto je reko da kiseli kupus smrdi...

... sto je ocigledno dovoljan dokaz da gore narecenog nema.Trebalo bi da javimo Dokinsu.


Ocigledno ima neke veze izmedju kiseljenja kupusa i potrebe u Srba da zabrane i proteraju svako drugacije misljenje. Čim sam vas dirnuo u kupus odmah se primate, molite boga , smeta vam sto nisu svi isti. Mogu da zamislim sta bi bilo da je neslaganje oko neke ozbiljnije teme nego sto je kupus. Upravo bi bilo onako kako svi nacelno pozivate da kao nebi trebalo. Dakle bas sve suprotno od onoga na sta gornji tekst poziva. Na toleranciju. Izmedju ostalog i toleranciju drugacijeg misljenja.
Cinjenica je da je moj stav manjinski. Dakle, kao takav ne moze nikako ugroziti vase pravo da se gadjate kupusom preko terasa u slobodno vreme ako hocete.
I pored toga, Vi niste spremni cak ni da ostavite da egzistira jedno usamljeno misljenje koje je drugacije od Vaseg. I to bi ste da proterate, da iskljucite i da ga nema.
Svi volimo kupus, svi ga kiselimo, svi volimo trubace i rakiju. Ko ne voli ne treba da postoji i pozovimo i boga i pravdu da nas spasi i da ga ugasi...
Zato, ja cu sam da se udaljim odavde a vi svi uzivajte u kupusu, i budite tolerantni jedni prema drugima u vezi vase neizmerne ljubavi prema istom.



to za zabranjivanje je izjavio samo jedan bloger a ti nam pripisala svima.
Niko nije trazio da vi volite kupus vec da budete tolerantni i dozvolite drugima da ga imaju.

znaci vi niste tolerantni i hteli bi da svi budu kao vi.
dunja73 dunja73 01:14 28.08.2009

Re: O da!

Ovde u kanadi kad prodjes pored indijskog naselja ili udjes u zgradu gde ima mnogo indijaca u vreme rucka osetices kulturni shok jaci nego kiseli kupus star 5 godina. Ali ako, meni ne smeta, samo tolerancija...


Fi , kupujem u Nemackoj kod "Turcina"
a imam i römertopf

Stvar komsiluka , nisam u svojoj zgradi nikad osetila u Srbiji da bi
bilo nesto alarmantno , vise mi smeta "beli luk" ustvari , mnogo mi smeta ..i jos nesto ,ali
ne bih sad , jer mozda sto meni smrdi , to nekom mirise ..i obratno ..joj...

Indijci ..Skoknem do neke moje ..a kod nje u zgradi "bas to" ..vreme rucka..
manta , manta ..
ervetor ervetor 07:19 28.08.2009

Re: O da!

drug.clan
ervetor
die hard
da ima Boga moderacija bi zabranila ovog sto je reko da kiseli kupus smrdi...

... sto je ocigledno dovoljan dokaz da gore narecenog nema.Trebalo bi da javimo Dokinsu.


Ocigledno ima neke veze izmedju kiseljenja kupusa i potrebe u Srba da zabrane i proteraju svako drugacije misljenje. Čim sam vas dirnuo u kupus odmah se primate, molite boga , smeta vam sto nisu svi isti. Mogu da zamislim sta bi bilo da je neslaganje oko neke ozbiljnije teme nego sto je kupus. Upravo bi bilo onako kako svi nacelno pozivate da kao nebi trebalo. Dakle bas sve suprotno od onoga na sta gornji tekst poziva. Na toleranciju. Izmedju ostalog i toleranciju drugacijeg misljenja.
Cinjenica je da je moj stav manjinski. Dakle, kao takav ne moze nikako ugroziti vase pravo da se gadjate kupusom preko terasa u slobodno vreme ako hocete.
I pored toga, Vi niste spremni cak ni da ostavite da egzistira jedno usamljeno misljenje koje je drugacije od Vaseg. I to bi ste da proterate, da iskljucite i da ga nema.
Svi volimo kupus, svi ga kiselimo, svi volimo trubace i rakiju. Ko ne voli ne treba da postoji i pozovimo i boga i pravdu da nas spasi i da ga ugasi...
Zato, ja cu sam da se udaljim odavde a vi svi uzivajte u kupusu, i budite tolerantni jedni prema drugima u vezi vase neizmerne ljubavi prema istom.



to za zabranjivanje je izjavio samo jedan bloger a ti nam pripisala svima.
Niko nije trazio da vi volite kupus vec da budete tolerantni i dozvolite drugima da ga imaju.

znaci vi niste tolerantni i hteli bi da svi budu kao vi.


NIje jedan izjavio nego dva, a predlog preporucilo dosta njih... ...prema tome ispravka, nisu svi, ali vecina jeste a to ne menja sustinu onoga sto sam rekao
wukadin wukadin 07:26 28.08.2009

Re: O da!

Filip2412
...


Kanda nisi primetio da govori o celom narodu, ili narodima Balkana. Ili bar o onima koji ne slede njegovu opciju, što je preko 90%. A šta misliš ima li nekoga da ne voli američku imperiju i ne kiseli kupus?! Evo, ja ću da ti kažem...
rankot rankot 07:50 28.08.2009

Re: O da!

wukadin
Ajde, i dalje podržavam apel, postoje ti problemi i bar je korektno izneto.
A ne kao poslanički kandidat LDP-a onomad:
Kada balkanska bezrepa stoka pocne da se ponasa civilizovano, kada prestane da se kolje i sahranjuje svakih 50 godina, kada prestane da slavi mediokritete, debile i zlocince kao vrhunske umove, kada pocnu da cene obrazovanje i uspeh, kada prestanu da kisele kupus po podrumima zgrada i setaju po prljavim ulazima i da idu na 15 sprat peske jer su pokvareni liftovi, kada prestanu da istresaju mrve kroz prozor, kupaju se nedeljom i peru zube samo pre izlaska u grad( ili ni tada) onda ce zasluziti da dobije neki drugi epitet. Eraserhead, LDFovac

Па зар није баш тако? Можда је речено на ружан начин, али је тачно.
rankot rankot 08:02 28.08.2009

Re: O da!

ervetor

Zbog toga je potpuno smešno skretati priču na teren da li ja volim ili ne volim kupus. jednostavno moraju postojati pravila ponašanja u zajednici koja se odnose na sve pa i na kiseljenje kupusa.

Наравно да је смешно, јер се ради о буквалном схватању поруке - кисели купус је метафора за свако оно понашање коме у граду није место. Можете ви да киселите купус ако живите у својој кући у граду, али је мало незгодно по комшије ако то радите у подруму зграде (па успут проспете расол).
Можете ви на селу да гајите кокошке, али је мало незгодно по комшије ако то радите у својој кући у граду, где је комшијин прозор спаваће собе удаљен од вашег кокошињца 2,5м и ако кад кренете у покољ живине перје, главе, ноге и изнутрице бацате у канализацију...
Али је некако постало правило да ови што се издају за велике Србе обично не умеју да се уклопе у живот у заједници, да их увек погоди кад их неко прозове оваквим метафорама, па почну да скрећу тему на уопштавање, на традицију итд, а то нема везе с мозгом. Јесте традиција да се кисели купус и гаји живина, али кад је настала та традиција нисмо живели у солитерима.
Goran Vučković Goran Vučković 09:00 28.08.2009

Re: O da!

A šta misliš ima li nekoga da ne voli američku imperiju i ne kiseli kupus?!

Ne voli karanfile a nosi pantalone?
jesen92 jesen92 10:27 28.08.2009

Re: O da!

ervetor, evo ja te podrzavam....nemam nista protiv kupusa ali mislim da je drzanje u podrumima, pre svega, nehigijenski....svi znamo kakvi su podrumi u zgradama i da tu setaju razni glodari i sl.....miris bilo kakve hrane privlaci iste....Mislim da je normalnije drzati na terasi ako je zatvorena, ako je otvorena verovatno bi se kupus zimi zaledio...Iskreno, meni zaista nije jasno sta ce nekom 100kg kupusa...i kolace da jedes svaki dan, smucili bi ti se...ali nema veze, svako ima svoje navike u svemu pa i u nacinu ishrane....vazno je ne ugrozavati druge i zivotnu sredinu(neprijatni mirisi, skupljanje gamadi....)......
wukadin wukadin 10:54 28.08.2009

Re: O da!

Ajd kad se već toliko držite kupusa, ono što je problem to je pretakanje u WC šolju. Jer onda zasmrdi čitavu vertikalu. I sam sam proklinjao takve, ALI (i ovo ali je veoma bitno) nisam ih samo zbog toga nazivao bezrepom stokom, nisam dovodio u vezu sa celim narodom ili političkim opredeljenjima (a citirani jeste).
Što se podruma tiče, zavisi od podruma. Ne znam kako to ugrožava ostale stanare, ili kako im smeta, ako su podrumske prostorije odvojene od ostalih.

Uostalom, kome smeta soliter zbog takvih stvari, ili nekih drugih, ne mora tamo da živi. Evo ja, pre u zgradi sa šest spratova, na svakom bar po jedan da je čudan, a ima i narkomanka zbog koje skoro svaki dan dolazi policija, pisale novine kad je malo visilo kroz prozor... Sad lepo u predgrađu, zgrada od tri stana. Jedan komšija kiseli kupus u podrumu i nikad nisam osetio zadah.
wukadin wukadin 10:59 28.08.2009

Re: O da!

Zato, ja cu sam da se udaljim odavde a vi svi uzivajte u kupusu, i budite tolerantni jedni prema drugima u vezi vase neizmerne ljubavi prema istom.


Srećan put, i preporuka zbog odlaska
angie01 angie01 11:15 28.08.2009

Re: O da!

ervetor, evo ja te podrzavam....


i ja!
jesen92 jesen92 11:57 28.08.2009

Re: O da!

Što se podruma tiče, zavisi od podruma
...zavisi, ali vecina podruma su vrlo prljavi a prisustvo hrane dodatno privlaci raznoraznu gamad...pa sad ako vam i to ne smeta, onda nista.....a o pretakanju u wc solju nema sta da se doda....samo ne znam zasto bih se ja selila ako se neko drugi ponasa nekulturno...logicno je da se taj neko odseli ako mu ne odgovara zivot u urbanoj sredini....

wukadin wukadin 12:07 28.08.2009

Re: O da!

Čemu tolika tvrdoglavost?
Ubi bene ibi patria
Pričaš kao da si patriJota.
Ako mi negde ne odgovara, a imam alternativu, naravno da ću otići.
drug.clan drug.clan 13:08 28.08.2009

Re: O da!

Nema tolerancije pa eto ti.
Vama smeta miris kupusa samim tim svi koji ga vole ne mogu da ga imaju.

Sto se urbanog zivota tice, ziveo sam ja u mnogo urabanijim sredinama gde je u zgradama bilo svakakvog sveta i svakakvih mirisa i nikome nije smetalo, tj i ako je i smetalo bili su tolerantni.

Eto meni na primer smeta jak parfem svuda ali narocito u liftu ili restoranu i jel sada urbano da se zabrani parfem?
wukadin wukadin 14:35 28.08.2009

Re: O da!

Ovo zaslužuje komentar
Cinjenica je da je moj stav manjinski. Dakle, kao takav ne moze nikako ugroziti vase pravo da se gadjate kupusom preko terasa u slobodno vreme ako hocete.


I Hitlerov stav je u početku bio manjinski. I stav Davidovića je manjinski. I šta onda ne može da ugrožava druge samo zato što je manjinski?!
A slutim da bi ovde neki zakonom zabranili kiseli kupus, e samo kad bi njihovi postali većina. I šta onda, da ih tetošimo dok njihov stav ne bude većinski, pa onda da moramo da se borimo za izgubljene slobode?!?
jesen92 jesen92 16:28 28.08.2009

Re: O da!

Pričaš kao da si patriJota. Ako mi negde ne odgovara, a imam alternativu, naravno da ću otići
...ako je to meni upuceno ne razumem...meni zivot u gradu odgovara ali mi ne odgovara da mirisem kupus dok perem zube.....
jesen92 jesen92 16:28 28.08.2009

Re: O da!

Nema tolerancije pa eto ti.
Vama smeta miris kupusa samim tim svi koji ga vole ne mogu da ga imaju.
...banalizujete i to namerno...jasno vam je da to nije ok a ipak to radite...Niko nigde nije zabranio kupus, ovde samo pricamo o tome da nije uredu da se kupus cuva po podrumima zgrada a posebno nije uredu da se pretace u wc solju kao i da se u maju mesecu peru burici a ostaci od pranja takodje bacaju u wc.......
drug.clan drug.clan 17:59 28.08.2009

Re: O da!

jesen92
Nema tolerancije pa eto ti.
Vama smeta miris kupusa samim tim svi koji ga vole ne mogu da ga imaju.
...banalizujete i to namerno...jasno vam je da to nije ok a ipak to radite...Niko nigde nije zabranio kupus, ovde samo pricamo o tome da nije uredu da se kupus cuva po podrumima zgrada a posebno nije uredu da se pretace u wc solju kao i da se u maju mesecu peru burici a ostaci od pranja takodje bacaju u wc.......


a gde da se cuva?
govna su OK kada se "bace" u WC i to vam je uredu a kupus (hrana) nije OK?
ervetor ervetor 13:59 29.08.2009

Re: O da!

I Hitlerov stav je u početku bio manjinski. I stav Davidovića je manjinski. I šta onda ne može da ugrožava druge samo zato što je manjinski?!
A slutim da bi ovde neki zakonom zabranili kiseli kupus, e samo kad bi njihovi postali većina. I šta onda, da ih tetošimo dok njihov stav ne bude većinski, pa onda da moramo da se borimo za izgubljene slobode?!?




( Sta li bi rekli potomci miliona pobijenih Jevreja, Roma i drugih kada vide da se njihove sudbine dovode u istu ravan sa sudbinom kupusa u podrumu...)

Da ne govorimo da Davidovicev stav uopste nije manjinski,da ima podrsku ove drzave, te da se ne radi tu o stavu nego o delovanju. Misljenje (stav) je jedno, a delovanje je drugo. Politicko delovanje.
Ja bih vas mozda mogao ugroziti ako bih imao udruzenje gradjana koje mrzi kupus.
Ali niti mrzim kupus niti imam politicku organizaciju.
Zato, mislim da pocinjete onako zesce da lupetate...
Pazi, molim te, izgubiti slobodu da u zajednickim prostorijama zgrade radis sta hoces.
A pravo na Vasu slobodu da u ovom anarhicnom drustvu radite sta hocete, ja vam ne mogu oduzeti. Mozete ga oduzeti upravo sami sebi braneci takve principe koji ce vam se obiti o glavu sutra prekosutra kada istom tom logikom neko drugi ugrozi Vasa prava u takvom drustvu kakvo ste zajedncki stvorili...
vishnja92 vishnja92 15:08 29.08.2009

Re: O da!



totalno vise ne pratim radnju...
tyson tyson 21:42 29.08.2009

Re: O da!

Mogu da zamislim sta bi bilo da je neslaganje oko neke ozbiljnije teme nego sto je kupus.
?? Šta može da bude ozbiljnije od kupusa?!




tyson tyson 21:49 29.08.2009

Re: O da!

Iskreno, meni zaista nije jasno sta ce nekom 100kg kupusa...
Ih ženo, ode pola glavice, sa alevom paprikom, očas posla!




alselone alselone 13:32 27.08.2009

Slicno se slicnom raduje

Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se.

Stole.

Mislim, taj narod je neobrazovan, primitivan, on se ne kupa, narod je često lud, manijakalan, ništa ne pamti, ne zna za koga da glasa i kad glasa uvek glasa za pogrešno, ne ume da čita, voli majice.

Perole.
Pescanik.net
vishnja92 vishnja92 15:09 29.08.2009

Re: Slicno se slicnom raduje

voli majice.

sad tek videh ovo :)))))))))))))
dragoljub92 dragoljub92 17:41 29.08.2009

Re: Slicno se slicnom raduje

Mislim, taj narod je neobrazovan, primitivan, on se ne kupa, narod je često lud, manijakalan, ništa ne pamti, ne zna za koga da glasa i kad glasa uvek glasa za pogrešno, ne ume da čita, voli majice.

све је то тачно,али,то је мој народ и ја немогу ни да га се одрекнем ни да га мрзим,могу само да га критикујем,а критика није =мржња,бер у мом случају је покушај да се нешто поправи,не знам шта је аутор ових речи имао на уму.
libkonz libkonz 13:33 27.08.2009

Eto

Stošiću, od mene preporuka za tekst.
Treba ga okačiti u sve čekaonice, autobuse...

edit:
sad dolazim iz prodavnice, pa su "utisci" sveži
duchesse duchesse 13:46 27.08.2009

Re: Eto

libkonz
Treba ga okačiti u sve čekaonice, autobuse...


I'll second this!! Treba stvarno uraditi nešto povodom toga, tipa da nadležno ministarstvo, npr. ono na čelu s Dulićem, koje treba da se bavi životnom sredinom, odštampa nalepnice a evo ja ću lično organizovati akciju lepljenja!
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:44 27.08.2009

Re: Eto

na čelu s Dulićem

il tomicom...

gorran2 gorran2 13:40 27.08.2009

Drugi, i prvi

Nemojte da ubijete coveka u kafani ako vam kaze ruznu ili uvredljivu rec. Pijan je, istrpite, izadjite napolje, cekajte da se otrezni pa mu onda recite sta mislite.
Nemojte da ubijate druge ljude, vase zene i muzeve i njihove ljubavnike ili lubavnice, zbog ljubomore. Ima i drugih nacina, zivot nece stati ako neko ode od vas.
Ael možemo sebe?
Sredite se, popravite zube, obrijte se, ocesljajte se, nemojte da smrdite na duvanski dim nti na znoj, koristite dezodoranse i parfeme, sapune i sampone. Menjajte carape, gace, majice. Kupajte se.
Aj dobro, nego kad obavimo sve to?
rankot rankot 07:53 28.08.2009

Re: Drugi, i prvi

gorran2
Aj dobro, nego kad obavimo sve to?

Само ће вам се касти.
wukadin wukadin 13:40 27.08.2009

Sad izvini

Nemojte da nosite pistolje.Sta ce vam pistolj, uopste?! U sta hocete da pucate, koga hocete da ubijete? Zar pistolj da nosite sa sobom ?!!!!



...ali od početka si me podsetio na jednog lika koji je 1999. mrtav pijan trabunjao "šta će ti bre pištolj, hoćeš iz njega da gađaš avione". A koliko se sećam od kutije cigara u džepu (ili beše mobilnog) mu se učinilo da je utoka...

Ali podržavam apel:
Budimo ljudi iako smo Srbi
rajce1 rajce1 13:42 27.08.2009

...

[
Prestanite da gledate druge; ko su, sta su, vrede li ili ne, nemojte da ih prezirete, ni nipodastavate. Gledajte sebe i pomozite sebi.


Preporuka!!
Goran Vučković Goran Vučković 13:44 27.08.2009

Stoletove zapovesti



Thou shall not drink'n'drive.

Thou shall fasten your seatbelt.

Thou shall not stink.

Thou shall bathe regularily.

Thou shall not have rotten teeth.

Thou shall change socks and pants regularily.

gorran2 gorran2 13:55 27.08.2009

Re: Stoletove zapovesti

Goran Vučković

Thou shall not drink'n'drive.
Thou shall fasten your seatbelt.
Thou shall not stink.
Thou shall bathe regularily.
Thou shall not have rotten teeth.
Thou shall change socks and pants regularily.
Thou shall not dig for treasure.



wukadin wukadin 14:08 27.08.2009

Re: Stoletove zapovesti

A to je znači onih 5 zapovesti sa table koju je Mozes ispustio...
Doctor Wu Doctor Wu 19:53 27.08.2009

Jes vala,

fali samo ono: A ja kažem...
Goran Vučković Goran Vučković 20:41 27.08.2009

Re: Stoletove zapovesti

A to je znači onih 5 zapovesti sa table koju je Mozes ispustio...

Platiš 5 dobiješ 6
Biljana 77 Biljana 77 13:50 27.08.2009

Nemojte nikad

da pretrčavate ulicu sa decom u naručju ili vukući ih za sobom. Nemojte da pretrčavate ulicu uopšte.
duchesse duchesse 14:06 27.08.2009

Re: Nemojte nikad

Nemojte da hodate sredinom strme ulice, držeći malo dete za ruku, kad sa obe strane zjapi prazan trotoar.
ervetor ervetor 16:25 27.08.2009

Re: Nemojte nikad

duchesse
Nemojte da hodate sredinom strme ulice, držeći malo dete za ruku, kad sa obe strane zjapi prazan trotoar.

Preporuka, s tim što bih dodao da ne hodatte sredinom ulice bila ona strma ili ne, sa ili bez deteta, ako imate slobodne trotoare. A ako već nisu slobodni onda opet nemojte baš po sred ulice da isterujete pravdu...
A sada pojedini trotoari stvarno jesu slobodni, pauci odnose automobile, vozači nervozno traže parking a za to vreme gomila sveta hladnokrvno baulja kolovozom.
Spiridon Spiridon 20:45 27.08.2009

Re: Nemojte nikad

Biljana 77
da pretrčavate ulicu sa decom u naručju ili vukući ih za sobom. Nemojte da pretrčavate ulicu uopšte.


i nikada ne pokusavajte da sa decijim kolicima koristite pokretne stepenice
duchesse duchesse 08:18 28.08.2009

Re: Nemojte nikad

ervetor
s tim što bih dodao da ne hodatte sredinom ulice bila ona strma ili ne, sa ili bez deteta, ako imate slobodne trotoare.


Slažem se. Komentar je bio inspirisan situacijom od prethodnog dana. Spuštam se kolima niz svoju ulicu, koja je prilično strma, i automobili se zaleću niz nju sve u 16, a moj je utisak da je teže zaustaviti se na nizbrdici, pogotovo kada juriš. Elem, ispred mene žena vodi za ruku dete od 3-4 godine, ide sredinom ulice, polako. Ja usporila na vreme, i milim iza njih dve. Nisam htela da trubim jer me je fenomenološki zanimalo šta će da uradi. Dakle, ona mene sigurno čuje, ali se prvo pravi luda, a onda se okrene i dobaci mi jedan besan pogled, kao "šta ti radiš na mom kolovozu, ćurko" i nastavi da mili sredinom ulice. Sa detetom od 3-4 godine.

Onda je, kada joj se diglo, da prostite, prešla na trotoar.

4krofnica 4krofnica 13:54 27.08.2009

vazno

Prestanite da gledate druge; ko su, sta su, vrede li ili ne, nemojte da ih prezirete, ni nipodastavate. Gledajte sebe i pomozite sebi.
i drugima

Provedite vreme s svojom decom

vrlo vazno! ide vreme i posle se pitas-otkud utoka, droga, sto me dete psuje..

sve je stvar naseg zdravog razuma i vaspitanja koje cemo preneti njima
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:57 27.08.2009

Re: vazno

sve je stvar naseg zdravog razuma i vaspitanja koje cemo preneti njima

bas tako 4K!
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:51 27.08.2009

Re: vazno

sve je stvar naseg zdravog razuma i vaspitanja koje cemo preneti njima

čujem i tražim tu vest da mmf traži da se prosveta il nauka, ne znam tačno, smanji za 50 posto.
valjda smo preterano obrazovani al krijemo.
šta li?
može li neko da potvrdi ovu vest?
4krofnica 4krofnica 08:04 28.08.2009

Re: vazno

pa nije bas spominjano 50 posto ali evo-treba da se krese!!?
aleksandradas aleksandradas 14:13 27.08.2009

Wau

Svaka ti je ko Njegoševa. Odavno nisam pročitala bolji tekst.
angie01 angie01 14:17 27.08.2009

techo,

na bilborde-umesto onih dosadnih politichkih laznih poruka za zamajavanje!
drug.clan drug.clan 14:32 27.08.2009

Re: techo,

angie01
na bilborde-umesto onih dosadnih politichkih laznih poruka za zamajavanje!


bilborde sve zabraniti a reklame ogranicita na 1 min na sat
background noise background noise 14:17 27.08.2009

Imam pistolj od '96

Pojma nemam sto sam ga nabavio. Imam i dozvolu. I od te '96 kad sam ga gurnuo u ormar, nisam ga ni pogled'o.

Stvarno, cudan su ljudi soj.

Zamisli ej, ja, pa imam pistolj?

Pa onda hsvatim da se tih vremena secam kao kroz neku koprenu, ne razumem nista.
drug.clan drug.clan 14:31 27.08.2009

a sloboda

tebi

ali sada ce se oni "liberalni" pobuniti jer atakujes na ljudske "slobode"
dragoljub92 dragoljub92 16:41 27.08.2009

tićemikaeš

roland_h roland_h 17:14 27.08.2009

...


Nemojte da nosite nozeve u pretincima vasih automobila i nemojte da se svadjate na ulici. Nemojte da trubite i da drugome psujete majku samo zato sto je stao da propusti pesaka ili slicno, i nemojte da se zaletite u njegov auto samo zato sto je napravio neku gresku u saobracaju. Posebno, nemojte da pucate u coveka koji se vozi pored vas samozato sto vas je popreko pogledao.


kad bi ljudi koji rade takve stvari citali blog, citali ista...
dragoljub92 dragoljub92 17:20 27.08.2009

Re: ...

kad bi ljudi koji rade takve stvari citali blog, citali ista.

uh,kako bi se ti iznenadio da znaš.....
roland_h roland_h 17:29 27.08.2009

Re: ...

hmmm

onda: kada bi ti (malobrojni) sto citaju razumeli i prihvatili procitano...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana