Šta se dešava kad umreš

scabies RSS / 25.08.2009. u 23:55

 Gost: Krugolina Borup

Mama, šta se dešava kad umreš? 

"Pa, ne znam sine. To niko ne zna." (Pa, odakle mu sad ovo pade na pamet? I to pred spavanje?? A nema ništa u Škorpiji. Doduše, vladar prve u osmoj...)

"A ja bih stvarno voleo da znam. Jaaaako me zanima!" ('Bem ti i onolike filozofe, silno vreme potrošili, a rašta? Nigde 'ready-made' odgovora kad ti treba, nego parola - majka, snađi se kako znaš i umeš!)

"Pa, mnoge zanima, ali niko tačno ne zna."

"A gde onda ideš?"

"Pa, ne zna se tačno. Neki ljudi misle da onda ideš kod Boga. Drugi ljudi misle da ne ideš nigde, da te jednostavno više nema. A u stvari - niko ne zna sigurno."

"A ja bih hteo da znam."

"Pa, znaćeš sine jednog dana kad..." (Jesi luda, bre, šta ti je! Hoćeš da se ubije iz radoznalosti da sazna gde se ide posle toga??!! O, lude žene, vazda joj jezik brži od pameti. Smišljaj sad nešto drugo, ajde, brže, brže...) "... dođe vreme."

"A jel, kad umreš, onda odeš u bolnicu?" (Eto ti sad. Tako mi i treba kad petogodišnjem detetu pokušavam da predočim debatu: teorija evolucije protiv teorije kreativne inteligencije. Drž' se detetu razumljivog! Još će da istripuje da je bolnica Raj!)

"Ne, sine, obrnuto - u bolnicu ideš pre nego što umreš, da spreče da umreš."

"A kako sve možeš  da umreš?" (El on mene ovo stvarno pita??? A što me pita? Da neće da se ubije, pa peca ideje, jer hoće da sazna gde se ide posle??? Kuku mene, šta ću sad??)

"Na mnogo načina može da se umre, sine. Možeš da se razboliš..." (E, pa sjajno. Sad će da istripuje da će da umre svaki put kad dobije temperaturu! 'Bem te brzu na jeziku! Popravljaj!) "...ali, ima raznih bolesti, nisu sve opasne, ne umire se od svake, uglavnom ih leče, zato i idu u bolnicu, da lekari tamo spreče da umreš, znaš. Eto, koliko si ti puta bio bolestan, reci mi?"

"Pet puta!" (E, al ga izbroja! Ko Republički zavod za statistiku!)

"Pa, eto, vidiš, bio si bolestan tako mnogo puta, a nisi umro! Išli smo kod lekarke, ona je rekla koji lek da pijemo i šta sve treba da radimo, da se izlečiš i da živiš dalje. Jel tako?"

"Aha. A kako još  možeš da umreš?" (Dakle, ljubopitljivog li deteta, na koga li je...)

"Pa, na razne načine sine, mnogo načina ima. Recimo, mogu da te zgaze kola, zato je jako bitno da uvek gledaš levo i desno kad prelaziš ulicu..." (Tako je! Iskoristi priliku! Ajde, trpaj još, indoktriniraj, indoktriniraj...) "Onda, jako je bitno da zdravo jedeš, sve što ti mama kaže, da ti telo bude jako i zdravo, pa da ne možeš baš lako da se razboliš..."

"Ali, ja ne želim da umrem!" (Eto ti sad. Ja u gajde, on u tamburu. Ma, šta je uopšte istripovao smrt odjedom, odakle, bre?)

"Ma, ne brini sine, nećeš ti još dugo!"

"Ja neću UOPŠTE da umrem!" (Hm. Slagati ili ne slagati? Brže razmišljaj, brže!!!)

"Sine, niko neće da umre, ali svi umiru. Mora se. Nego, nemaš ti šta da brineš, nećeš ti još dugo, dugo, dugo..."

"Ja neću NIKAD da umrem!" (Eto ti sad. A pre dve godine me pita: "Mama, šta to znači 'nikad'?" A sad zna šta znači!)

"Sine, svi umiru. Niko još nije večno živeo. Ali, nema šta da brineš, nećeš ti još dugo. Jel' znaš kad ćeš ti da umreš?"

"Kad?"

"Prvo ćeš da porasteš, pa ćeš onda da se oženiš, pa ćeš da dobiješ decu, pa će ona da porastu, pa da se požene i poudaju, pa da dobiju svoju decu... pa ćeš onda možda da umreš." (Božemeoprosti, samo ti znaš kad će da umre, ali moram nešto da mu kažem.)

"Ali, ja neću da TI umreeeeeeš!" (Kuku mene, pa on TO tripuje!!! Vidi, rasplaka se dete! Vidi, zaceni se od ridanja i jecanja! Auuuu, kud ga odmah ne slagah da niko nikad ne umire...)

"Sine, pa šta ti je, što plačeš?"

"Ja se MNOOOOGO brinem da ćeš ti da umreeeeš!"

"Crni sine, pa ti mene već sa'rani, šta ti je, ne plači! Pa, zar ne vidiš da sam živa? ..."

"Ja neću da tebe nemaaaaa!!!"

"Stani, sine, stani. Pogledaj me. Smiri se. Tako, tako je bolje. Vidi ovako. Ti znaš da je meni mama umrla?"

"Aha."

"Iako nje nema, ja se nje sećam, imam uspomene, razmišljam kako nam je lepo bilo dok smo bili zajedno, dok nije umrla. Tako da nije tačno da nje nema. Ona postoji i dalje, u mojim mislima." (Ne valja. Sad će da te pita šta su to 'misli'. Potegni 'mozak'. To su mu u vrtiću već objasnili, kad su objašnjavali kosti i mišiće.) "U mozgu, znaš?"

"A jesi ostala sama kad je ona umrla?" (Aha! U tom grmu leži zec! Dobro. To mogu da hendlujem. Valjda...)

"Pa, nisam, sine. Ostala sam s mojim tatom. S dedom tvojim, on je moj tata. Nisam bila sama. Niko nikad nije sam, uvek ima nekog. Mi smo svi bili tužni što je mama umrla, ali smo nastavili da živimo dalje. Takav ti je život."

(Ućuta se. Dobro je. Zapamtiti: kad god ne znaš šta da odgovoriš, reci: 'Takav ti je život." Očigledno pali. Ma, nisu njemu vaspitačice još u jaslama dale nadimak 'filozof' za badava! Ajd sad obrni na veselo!)

"Sine, jel' se sećaš  kad si bio mali kako ti je mama pevala crva?"

"Aha."

"Cv, cv, cv, šareni cv, došo, došo Maka, malog, malog Maka..."

(Dobro je, ućuta se. Pevaj dalje! Pevaj!!!)

"Mamino mače, mače što mjauče, mamino pile, pile što pijuče, mamino luče, luče što guuuče..."

Zaspa.

O Hvaljen Gospod! I Devica Marija!

Dakle, preznoji me!



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 23:57 25.08.2009

...

Prva?
scabies scabies 23:59 25.08.2009

Re: ...

topcat
Prva?
Aha
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:04 26.08.2009

Re: ...

Prva?


Naravno.
I baš mi drago.
Ajde ovde malko da se odmoriš od onih teških rasprava.
Vidiš da sam ja pobegla glavom bez obzira!!!
topcat topcat 00:12 26.08.2009

Re: ...

Pa i tamo smo već krenuli po trolu (kad već od pravih brojki nema ni traga ni glasa).
Valjda nitko nije one spaljene čokolade shvatio ozbiljno. : ))

Nego, mislim da ja svoje nikad nisam pitala takva "teška pitanja".
U mojoj glavi je to nekako bilo: mrtvi spavaju (tipa medvjed, zimski san itd).
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:16 26.08.2009

Re: ...

Nego, mislim da ja svoje nikad nisam pitala takva "teška pitanja".
U mojoj glavi je to nekako bilo: mrtvi spavaju (tipa medvjed, zimski san itd).


Ti si bila jedno DOBRO dete.
scabies scabies 00:23 26.08.2009

Re: ...

Meni su ostale traume iz detinjstva pa i sad kad sam nekome toliko blizu da čujem otqcaje srca-sva se u uho pretvorim, sve mislim ako ne slušam-staće...
Inače, teška tema i za odrasle, a ne za Marka.
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:28 26.08.2009

Re: ...

Inače, teška tema i za odrasle, a ne za Marka.


A tek za roditelje...
scabies scabies 00:36 26.08.2009

Re: ...

A tek za roditelje...
Dobro je da nije pitao zašto ljudi umiru. E tu da vidim šta bi rekla
antioksidant antioksidant 07:53 26.08.2009

Re: ...

Vidiš da sam ja pobegla glavom bez obzira!!!

cao kru...
: )))
ja obicno zaspim odgovarajuci ...
margos margos 00:00 26.08.2009

A baš mi danas rekoše

da ima neka nova Čoprina knjiga na temu - posle smrti. :)

Dobro je da je zaspao :) Pšššššššttt da ga ne probudimo...
scabies scabies 00:01 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Molim Krugolinu da umesto mene preporuči svoj text
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:02 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

ima neka nova Čoprina knjiga na temu - posle smrti. :)


E, a jel' znaš da sam ga upoznala?
Čudni su putevi Gospodnji.
Kad sam izdala njegovu knjigu "Kvantno isceljenje" daleke 1997. godine, čak sam jednu noć sanjala da ga upoznajem.
Jedanaest godina kasnije - namestilo se da ga stvarno upoznam!
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:02 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Molim Krugolinu da umesto mene preporuči svoj text


cult cult 00:06 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

mame ne umiru nikad, sine.

p.s.
nije loša ova krugolina kad je staložena.
i kad ne govori o sebi u trećem licu.
scabies scabies 00:06 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Pazi, ja kliknula na preporuči, on kaže "Ne možete preporučiti svoj text", a text nije moj Sigurno se moderaciji upalila crvena alarmna lampica za "preporučuje svoj text"
margos margos 00:08 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

E, a jel' znaš da sam ga upoznala?
Čudni su putevi Gospodnji.

E! I??? Utisci? Je l drag i sladak?
Pričaj!
Meni neko maznuo kaseticu što sam imala sa njegovim gostovanjem kod Vejn Dajera - njih dvojica nešto lepo pričali.:) Volela sam da ga slušam sa onim 'Piter Selers' naglaskom. Sve ti jasno dok ga slušaš, al zeznut za prevođenje:)
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:15 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

E! I??? Utisci? Je l drag i sladak?
Pričaj!


E, nizak, nizak... niži od ministra, čini mi se. (A ministar, kad sam na štiklama, definitivno niži od mene, proverila kad smo bili u "Stanju nacije".)

Nismo mi nešto naročito pričali, znaš. Bilo neko predavanje u Danskoj, to organizovali neki Krletovi prijatelji, dovodili i Dalaj Lamu i Benazir Buto i Šeri Bler i Klintona i Kafenog i Gora (ne sve odjednom, naravno, već pojedinačno), a onda posle tih predavanja bude, kao, neki foto-sešn, gde kao, progovoriš tri i po reči, rukuješ se i slikuješ se.

Predavanje mu bilo lepo, ama meni sve poznato. Sve prepričavao primere iz knjiga, a kako sam većinu njih ovde baš ja prevela, meni sve to bilo poznato. Na sceni je harizmatičan. Van scene deluje... otužno?
margos margos 00:23 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Van scene deluje... otužno?

Valjda se diskonektuje. :)
Zna nekad da bude smorno kad slušaš ono što znaš i još znaš.. Isto je i sa pričanjem.
Ali je prelepo što ti se realizovao san :)

Edit:
Iznenadi me informacijom da je tako nizak
scabies scabies 15:22 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

"Kvantno isceljenje"

Moze kratko objasnjenje?
Nemoj da me isqliras kao tamo kod selice_nene za glavu
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:52 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Moze kratko objasnjenje?


Pa, kako ja sad tebi kratko da objasnim nešto što je njemu trebalo celu knjigu da napiše da bi objasnio?
Samo nemoj da mi kažeš da nisi čula za Čopru?
scabies scabies 15:56 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Samo nemoj da mi kažeš da nisi čula za Čopru?
Neeee. Je l' to sad neka velika sramota?
A mozes sigurno bar malo, onako, cisto da me uputis, mooolim te
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:17 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Neeee. Je l' to sad neka velika sramota?


C, c, c, c, c... ova današnja omladina ništa ne zna...
Evo ti prvo ovdi malko da se edukuješ, e da bi znala šta uopšte da me pitaš.


Deepak Chopra
scabies scabies 16:39 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Zna omladinka da googla, ali za alternativu je glupa izrazito
I dalje me isto zanima: kako to radi? Je l' to ono kad spustis frekvencu na 12Hz pa mozak sam obavi posao? Ili sam lose informisana?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:41 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

kako to radi?


To ne radi.
Ti radiš.
scabies scabies 16:45 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

To ne radi.
Ti radiš.
Mislila sam: kako radi kvantno isceljenje? Zato i zakrivih TO.
Ali ako je potrebno mogu preformulisati: Kako to radis?
Sad oceqjem odgovor.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:52 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

A, bre, Scabi, pa kako to sad da ti ukratko objasnim?!
Šta god da napišem, nema da bude kompletan odgovor.
Ajd da probam.

To radiš tako što si tela svoga, i svega oko sebe, i svoje povezanosti sa svim oko sebe, svesna koliko si i sebe svesna.
scabies scabies 17:01 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

To radiš tako što si tela svoga, i svega oko sebe, i svoje povezanosti sa svim oko sebe, svesna koliko si i sebe svesna.
Auuu, jbte
Lepo sam rekla da sam izrazito glupa za to. Samo me jos uvek zanima ima li to ikakve veze sa cuvenih 12herca ili sam pogresno informisana?
Sad ozbiljno: vidim da bi da izbegnes temu, hvala u svakom slucaju za odgovor. Mozda i bolje nego da ulecemo u raspravu oko toga
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:09 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Lepo sam rekla da sam izrazito glupa za to.


Ma, nisi Scabi, garantujem da nisi.

Pazi ovako: priseti se kad si se u životu osećala, ono... punom, smirenom, radnosnom iznutra, povezanom sa onim što je oko tebe. Obično se tako nešto doživljava u nekoj prirodi. Lično pamtim jedan takav trenutak (e, kamo sreće da ih imam više za pamtiti), na nekoj plaži, u smiraj dana. Sama, Sunce zalazi, ja sedim i gledam i osećam totalno i apsolutno da sam se stopila sa svim tim oko sebe, smirena, smirena, smirena beskrajno...

Imaš li takav trenutak u memoriji pamćenja?

ima li to ikakve veze sa cuvenih 12herca ili sam pogresno informisana?


Čopra, koliko se sećam, nikakove herce ne spominje. Ti si to nešto Silva metod i Čopru pomešala, biće.

Sad ozbiljno: vidim da bi da izbegnes temu, hvala u svakom slucaju za odgovor. Mozda i bolje nego da ulecemo u raspravu oko toga


S tobom raspravljati - to ti je divota. Nego, što sam starija, to sam lenjija da raspravljam kucajući. Kad bi negde mogle sesti, kafu popiti, pa sve po redu raspraviti - to bi bilo sjajno.
scabies scabies 17:25 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Ma, nisi Scabi, garantujem da nisi.
Sad ja treba da dokazujem da jesam glupa?
Imaš li takav trenutak u memoriji pamćenja?
Imam, kako ne. Moze biti da sam ja to trenirala i bez Copre, ko zna koliko sam karcinoma i pomahnitalih maligno transformisanih celija ubila do sad
Svaki dalji razgovor na temu tradicionalnog istocnjackog pristupa medicini je bolje da sasecemo u korenu. Nije bas da ja ne kapiram o cemu se tu radi, ali ... Ma, rekla sam da necemo o tome.
S tobom raspravljati - to ti je divota.
Hvala, to je veliki kompliment.
Nego, što sam starija, to sam lenjija da raspravljam kucajući.
Vidis, kod mene to ide obrnuto. Sto sam starija to mi je jednostavnije i lepse da raspravljam qcajuci. Tako da mi jedino ostaje da se nadam da ces se ti provredniti kad je qcanje u pitanju
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:43 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Imam, kako ne. Moze biti da sam ja to trenirala i bez Copre, ko zna koliko sam karcinoma i pomahnitalih maligno transformisanih celija ubila do sad


Pa, naravno da ne treba nikom ni Čopra ni Silva ni ništa da koristi nešto što već ima usađeno u sebi. Niti ti ljudi uopšte nude išta što već ti sama nisi sposobna da radiš. Jedino što ti ljudi rade je da pokušavaju da skrenu pažnju na to, na važnost takvih stvari, pa se onda trude i da ih nekako sistematizuju, pojasne, itd. Stoga kojekakve teorije u korenima ove ili one prirodne pojave.

A sad kad si mi rekla da imaš takovih trenutaka, mogu da ti odgovorim i na tvoje početno pitanje "Kako to radiš?" Dakle, to radiš tako što se tako kako si se u tim trenucima osećala - osećaš stalno.

El možeš ti to, reci ti meni?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:45 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Sad ja treba da dokazujem da jesam glupa?


To kad bi pokušala, ozbiljno bi se posvađale.
reanimator reanimator 17:45 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Krugolina Borup

Šta god da napišem, nema da bude kompletan odgovor.
Ajd da probam.
To radiš tako što si tela svoga, i svega oko sebe, i svoje povezanosti sa svim oko sebe, svesna koliko si i sebe svesna.

Scabies, naredjujem ti da ne insistiraš na složenijem i kompletnijem odgovoru! :)
scabies scabies 18:02 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Dakle, to radiš tako što se tako kako si se u tim trenucima osećala - osećaš stalno.

El možeš ti to, reci ti meni?
Za stalno bih morala da napustim svoj zivot, sve ljude oko sebe i odem u neki budisticki manastir da poqsam. Ali, znam ja sebe, ne bih uspela. Pristajem ja pre da delim i srecu i nesrecu u svom zivotu, nego da vecno zivim u petom stadijumu meditacije. J*** takav zivot, ako mene pitas. A sad, kad ce me kakav karcinom pokositi, ne znam i nije mi bitno... Informisana sam i pristajem na rizik
Koji je tu pristup sebicniji, to je opasna filozofija.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:15 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Za stalno bih morala da napustim svoj zivot, sve ljude oko sebe i odem u neki budisticki manastir da poqsam. Ali, znam ja sebe, ne bih uspela. Pristajem ja pre da delim i srecu i nesrecu u svom zivotu, nego da vecno zivim u petom stadijumu meditacije. J*** takav zivot, ako mene pitas. A sad, kad ce me kakav karcinom pokositi, ne znam i nije mi bitno... Informisana sam i pristajem na rizik


Ti si moja sestra bliznakinja, definitivno.
scabies scabies 18:19 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Procitah nekad negde:
"Ne kazem da nije dobra istocnjacka* filozofija. Dobra je. Za svakog ko nema svoju."
Sve je to stvar izbora. I treba postovati tudje izbore.


*U ovom slucaju je stvarno bila istocnjacka, ali to mozemo zameniti i bilo kojom drugom.
scabies scabies 19:24 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Ti si moja sestra bliznakinja, definitivno.
Masamo se za par godina
Mozes li na osnovu toga da zakljucis koji sam znak i podznak u horoskopu (podznak ni ja ne znam, pa bi dobro doslo)?
A i nisi htela da mi odgovoris na onom tamo blogu...
Dobro, znam da sam dosadna, ali sta cu kad me zanima astrologija. Samo nemoj opet da poqsas da me otkacis nekim linkom
margos margos 19:32 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

E, filoSofkinje - dumala sam noćas kako bi bilo ludo linkovati vas na naslovnu uz neki bombastičan naslov... kao potpuni cirkus: vipovka se štekuje u potpalublju, palubljanka otkriva zaveru i eto, tema za naslovnu, kao u tabloidima :) Odustala naravno, ali me zabavljala ideja. :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:43 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

dumala sam noćas kako bi bilo ludo linkovati vas na naslovnu


Nemoj, bre, jesi normalna, onda tek neću imati gde da pobegnem i pišem za svoju dušu!!!
Uhapsilo mi blog totalno ovo oko porodilišta. Duša mi pati. Ne daju da skrenem s teme, odmah, bre, kritike (ko onomad s baka Evdokijom, e, bre, masovne emailove sam dobijala s naređenjem: Vraćaj se na temu!).
A malo mi i glupo da pišem o koječemu o čemu bi pisala, kad znam da čitaju ginekolozi i PR služba ministarstva. Pitala ja urednicu da li mogu da se registrujem kao Krugolina_Iz_Potpalublja, pa da imam drugi blog da pišem šta mi duša oće... ama, ona kaže zabranjeno imati druple registracije, i niko to nema i ne može. Tako ti ja zavisim od dobrih ljudi iz Potpalublja, koji hoće da me ugoste.

Krugolina Borup Krugolina Borup 19:47 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Mozes li na osnovu toga da zakljucis koji sam znak i podznak u horoskopu (podznak ni ja ne znam, pa bi dobro doslo)?


Draga, ja sam astrolog (pardon, astrološkinja), a ne vrač-pogađač (vračačica-pogađačica?).
Ti meni treba da kažeš koji si znak i podznak (to jest, da mi daš podatke o rođenju), a ne da ih ja pogađam.
Pa, kad mi ih jednom daš, onda pitaš šta te zanima, a ja blejim u tu kartu i pričam ti.
Kapiraš?
Unfuckable Unfuckable 19:56 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Ti meni treba da kažeš koji si znak i podznak (to jest, da mi daš podatke o rođenju), a ne da ih ja pogađam.

kako ono beše :
"pa ti si lekar, ti treba da kažeš šta mi je!"

scabby ?
scabby je jarac na kub
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:58 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

scabby je jarac na kub


Ko ministar, znači?
Auuu...
scabies scabies 20:02 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Kapiraš?
Vidiš da ne, ali naučiću napamet
Ti meni treba da kažeš koji si znak i podznak (to jest, da mi daš podatke o rođenju), a ne da ih ja pogađam.
Nisam mislila na datum i godinu, već samo na znak. Dobro, jasno mi je da ne može, ali da objasnim šta sam mislila. Moje površno poznavanje upotrebe astrologije se svodi na rečenice koje sam čula ili pročitala poput: to se od NNa moglo očekivati, on je pasadnešto u horoskopu. Pa ja mislila da je onda potpuno logično da se na osnovu toga što je NN nekakav može pretpostaviti šta je u horoskopu. Ako ne može u oba smera, onda mi ne pije vodu ni u jednom. Nemoj samo da se ljutiš, molim te. Potpuno je moguće da je to posledica nedovoljnog poznavanja materije.
scabies scabies 20:04 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

scabby je jarac na kub
He, he
Samo me prosvetli na osnovu čega zaključuješ, pojma ti ja nemam o tome...
Ili je to trebalo da bude neka uvreda?
scabies scabies 20:12 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Eto, sad sam dokazala da sam glupa i Krugolina se naljutila
margos margos 20:34 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Nemoj, bre, jesi normalna,

Neću bre - al' da više ne pitaš jesam li normalna - kad znam/znaš/znaju da nisam.

E, a sad praktično - što ne pišeš s Krletovog naloga? Npr.

scabies scabies 20:36 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

E, a sad praktično - što ne pišeš s Krletovog naloga? Npr.
Je l' ti to poqšavaš da mi oteraš gošću?
Vidiš da joj je ovde lepo. Što se mene tiče može stalno da piše ovde.
margos margos 20:44 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Je l' ti to poqšavaš da mi oteraš gošću?

Ne bre.
Rekoh samo 'praktično'. Nisam rekla lepše, ugodnije isl.

O bre, stvarno ti je taj Mars na Ascedentu
scabies scabies 20:47 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

O bre, stvarno ti je taj Mars na Ascedentu
Vi to mene nešto organizovano zezate?
Ajde mi bar ti, molim te, objasni.
Unfuckable Unfuckable 20:50 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

nije uvreda, bre
ozbiljno sam pomislio...zbog čvrstine u čeonom delu tokom obrazlaganja stavova tokom diskusija
scabies scabies 21:05 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

nije uvreda, bre
ozbiljno sam pomislio...zbog čvrstine u čeonom delu tokom obrazlaganja stavova tokom diskusija
Eto, sad mi je neprijatno što nisam jarac (ili se to kaže koza na rodno ravnopravnom jeziq?)
Imaš još jedanaest poqšaja
A Margita ako hoće da mi objasni šta znači:
taj Mars na Ascedentu

margos margos 21:24 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

A Margita ako hoće da mi objasni šta znači: taj Mars na Ascedentu

Ne znam ,zaista. Rado bih, ali ne znam, samo sam upamtila sa onog Selicinog bloga da je
'brzina mi je vrlina = Mars u Ovnu ili blizu ascedenta''.

Meni je Kru rekla da me kecaju nekakve plejade, pa opet živim... šta ćeš... svakom nešto u nešto zapadne, moja ti... Ja bih, onako laički, lupila, da ti je Merkur u Blizancima - a to nije lošO, da znaš...


scabies scabies 21:33 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

da ti je Merkur u Blizancima - a to nije lošO, da znaš...
Volela bih da mogu da ti odgovorim gde mi je Merqr, ali pojma nemam gde se zaturio
A kako mogu da proverim gde je? I šta bi to trebalo da znači?
topcat topcat 21:38 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Meni je navodno Merkur u blizancima.
Mars čini mi se u raku.
Uran u škorpionu - ovog zadnjeg se najviše plašim.
Unfuckable Unfuckable 21:51 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

a meni je voda u kolenu
margos margos 21:53 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Evo, npr. imaš www.astro.com pa možeš tamo da ukucaš podatke pa da vidiš gde ti je šta.:)
topcat topcat 21:55 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

a jel ima i za vodu?

(plačem ovdje...od smijeha za promjenu! )

edit:
nema za vodu, al paz' vamo:
You strive for peace and harmony and if it were left up to you the whole world would be more humane, kind, and considerate.
scabies scabies 23:09 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

dumala sam noćas kako bi bilo ludo linkovati vas na naslovnu uz neki bombastičan naslov... kao potpuni cirkus: vipovka se štekuje u potpalublju, palubljanka otkriva zaveru i eto, tema za naslovnu,
Pazi, ja sam mislila da sledeći put Krugolina objavi kod sebe, a ja samo da je ovde linqjem
margos margos 23:14 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Pazi, ja sam mislila da sledeći put Krugolina objavi kod sebe, a ja samo da je ovde linqjem

Ne, bolje je ovako, pa onda ja tebe linkujem na naslovnu - da bude povezivanje na svim nivoima :)

Jesi li ti pogledala ko si i šta si? Ne mislim u ogledalu, nego na астро.цом -u?
scabies scabies 23:33 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Jesi li ti pogledala ko si i šta si? Ne mislim u ogledalu, nego na астро.цом -u?
Nisam spremna za susret sa sobom te vrste. A i lakše mi da ne znam. Stvarno ne znam ni šta sam u podznaq. Dovoljno mi je što znam znak, pa mogu da kažem kad neko ima potrebu da razvije predrasude prema mojoj ličnosti. Zamisli kad bih sve znala, koliko bi tu moglo predrasuda da se isplete.
Ja najviše verujem svojoj proceni ljudi. I volim kad se i drugi tako ponašaju. A šta zvezde imaju da kažu o nama, to me se mnogo ne tiče.
ivana23 ivana23 23:39 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

scabies
A šta zvezde imaju da kažu o nama, to me se mnogo ne tiče.

Uostalom, ovako mozes da kazes - rodjena pod srecnom zvezdom...
scabies scabies 23:43 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Ivana, lepo je videti te ovde
margos margos 23:46 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Nisam spremna za susret sa sobom te vrste

to me se mnogo ne tiče.

Ni jedno ni drugo mi se ne uklapa u moje predrasude o tvojoj radoznaloj ličnosti.... odoh da razmišljam....
scabies scabies 23:57 26.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Ni jedno ni drugo mi se ne uklapa u moje predrasude o tvojoj radoznaloj ličnosti....
To nisu predrasude, to je utisak.
Nego sad si imene bacila u razmišljanje da li sam radoznala... Hm. Zavisi za šta i kako kad. Tako da zvezde šta god da kažu neće mnogo pogrešiti.
Inače ja mislim da to važi za sve što zvezde kažu. Uvek opisuju osobine koje svi imamo, samo u različitoj meri. Ali nekako imam utisak da uglavnom opisuju neke pozitivne osobine, ne verujem da ikome kažu da je bezosećajan, nemoralan, asocijalan, ograničenih intelektualnih kapaciteta i sl. Ispravi me ako grešim.
Tako da šta god da kažu zvezde, nije teško to u sebi prepoznati.
Ja da bih u sve to poverovala morala bih da sprovedem par experimenata, ako već neko drugi nije.
A rekla sam da ne znam puno o tome. Moguće je da su u ovde u pitanju moje predrasude. Sasvim moguće.
margos margos 00:08 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

To nisu predrasude, to je utisak.

Ja se šalila i namerno napisala 'predrasude'. Da, imam utisak da si radoznala - ja to zovem zdravo radoznala. I mislim isto da svi mi imamo gotovo sve osobine, u različitoj meri.

A što se astrologije tiče, ona je toliko obimna - da ove uprošćene varijante možda možeš da proveravaš zabave radi, ali kad pomisliš da ima 12 znakova, 12 podznak(ov)a. 12 kuća, 10 planeta, 360 stepeni + međusobni odnosi kuća i planeta - uh, mnogo veliki broj kombinacija, teško se tu snaći, posebno onako usput.
scabies scabies 00:13 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Da, imam utisak da si radoznala - ja to zovem zdravo radoznala.
Ćuti, imam ja i trenutke kad sam bolesno radoznala

margos margos 00:37 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Pa rekosmo da imamo svi sve - samo u različitim omjerima. :))
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:21 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Nisam mislila na datum i godinu, već samo na znak. Dobro, jasno mi je da ne može, ali da objasnim šta sam mislila. Moje površno poznavanje upotrebe astrologije se svodi na rečenice koje sam čula ili pročitala poput: to se od NNa moglo očekivati, on je pasadnešto u horoskopu. Pa ja mislila da je onda potpuno logično da se na osnovu toga što je NN nekakav može pretpostaviti šta je u horoskopu. Ako ne može u oba smera, onda mi ne pije vodu ni u jednom. Nemoj samo da se ljutiš, molim te. Potpuno je moguće da je to posledica nedovoljnog poznavanja materije.


Prvo moraš da odvojiš astrologiju od popularne astrologije, baš kao što se odvaja psihologija od popularne psihologije, i nauka od popularne nauke. Reci mi, možeš li ti biti naučnik i steći pravu sliku o nauci čitajući stranicu o nauci u nekim novinama?

E, isto ti je tako s astrologijom. Prognoza za 12 sunčevih znakova koja se čita po novinama nije totalna glupost, ima neku svoju logiku iza sebe, i može da bude jako dobra ako je radi neko ko je jako dobar u toj vrsti posla. Ali, avaj, takvih je stvarno malo, a novinske redakcije neretko imaju uposlenog novinara koji A od astrologije video nije, nego sedi i lupa. Čim nema potpisa astrologa u novinama koji je radio prognoze - znači da najverovatnije upravo imamo slučaj nekog ko sedi i lupa.

Pogađati horoskopski znak nije nemoguće, ali je zahebano. Često je podznak izraženiji nego znak, naročito što se fizičkog izgleda tiče. A onda ni to ne mora da znači. Može da se desi da neka planeta pravi egzaktan aspekt sa osom Ascendenta, i onda će ta planeta imati presudan uticaj na fizički izgled.

Ovde, pre svega, nemamo šansu da vidimo ičiji fizički izgled, tako da ono što je ključno za astrologa koji uopšte želi da se bavi pogađanjem - nije dostupno. Ono što se kroz pisanu reč ovde vidi, pre je temperament, nego opis horoskopskog znaka, tj. znaka u kome je bilo Sunce na rođenju.
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:22 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Krugolina se naljutila


Krugolina zaspala!
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:30 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

E, a sad praktično - što ne pišeš s Krletovog naloga? Npr.


Odlično pitanje.
Nije mi palo na pamet?!

Krle i blog - to je jedna vrlo zanimljiva stvar. Pošto STVARNO nemam vremena da mu prevodim blogove, a on radoznao da zna o čemu se radi, ode pa koristi Google translate. A Google translate prevodi "Krugolina Borup" kao "Put Away" (???) Pa, recimo, kad je skoro Antioksidant baš za Krleta u nekom komentaru rekao da je "dobar frajer", Google preveo kao "sugar daddy", i Krle se mrtav nasekirao, jedva sam mu objasnila da mu AO daje kompliment!!!

Tako, da ne bih Krleta petljala u blog više nego što se siroma sam već upetljao. Osim toga, ko bi me pa tamo našao da nešto i napišem? Ima li Krle dva VIP izbora? Kod Scabi ipak pronjuška nešto više ljudi. Ne bih da pišem baš, ono, za nikog...
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:36 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Eto, sad mi je neprijatno što nisam jarac (ili se to kaže koza na rodno ravnopravnom jeziq?)


E, ali - možda si Jarac u podznaku, ili ti je Jarac generalno naglašen postavkom većeg broja planeta u tom znaku, ili ti je, pak Saturn, vladar Jarca negde jako istaknut... vidiš zašto se ja ne bavim pogađanjem?
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:39 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Pazi, ja sam mislila da sledeći put Krugolina objavi kod sebe, a ja samo da je ovde linqjem


Krugolina Borup Krugolina Borup 08:42 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Ja najviše verujem svojoj proceni ljudi. I volim kad se i drugi tako ponašaju. A šta zvezde imaju da kažu o nama, to me se mnogo ne tiče.


Za nekog koga zvezde baš i ne zanimaju, prilično često, mnogo i uporno zapitkuješ oko astrologije.
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:48 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Inače ja mislim da to važi za sve što zvezde kažu. Uvek opisuju osobine koje svi imamo, samo u različitoj meri. Ali nekako imam utisak da uglavnom opisuju neke pozitivne osobine, ne verujem da ikome kažu da je bezosećajan, nemoralan, asocijalan, ograničenih intelektualnih kapaciteta i sl. Ispravi me ako grešim.


A kad odeš kod psihologa kakvim povodom, on ti to kaže?

To što astrolog klijentu ne kaže loše stvari, ne znači da ih ne detektuje. Nego, kad ih detektuje - ako je dobar astrolog, ako se drži etičkih načela - pronaći će načina da na pravi način osobi skrene pažnju koje su joj mane, i da ga usmeri da se koncentriše na vrline, tj. da izbegava upadanje u zamku loših izbora.

Nije poenta da te astrolog ubije u pojam, nego da ti pomogne.

Osim toga, osnovni posao astrologa i ne bi trebalo da bude puko pričanje o ličnosti. Otkada je sveta i veka, posao astrologa je bio da prognozira. A to je, već, vrlo lako proverljivo.
niccolo niccolo 09:42 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Može da se desi da neka planeta pravi egzaktan aspekt sa osom Ascendenta

I mi tebi isto...
scabies scabies 17:13 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Često je podznak izraženiji nego znak, naročito što se fizičkog izgleda tiče.

Molim te da mi ovo objasniš, ništa mi nije jasno. Kakve sad veze ima fizički izgled sa astrologijom?
Inaće nisam mislila da pogađaš kako izgledam-to znam
scabies scabies 17:18 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

E, ali - možda si Jarac u podznaku, ili ti je Jarac generalno naglašen postavkom većeg broja planeta u tom znaku, ili ti je, pak Saturn, vladar Jarca negde jako istaknut...
Ma jok, mama mi je jarac pa je izgleda genetika u pitanju
Za nekog koga zvezde baš i ne zanimaju, prilično često, mnogo i uporno zapitkuješ oko astrologije.
Nisam ja rekla da me ne zanima astrologija, pa vidiš da me zanima, ne možeš živa od mene da ostaneš... Samo ne bih je na sebi primenjivala
Unfuckable Unfuckable 19:50 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Samo ne bih je na sebi primenjivala

scabby nije ti to zeleni čaj, ne boli
biće da se ti malo plašiš...samospoznaje
cult cult 21:13 27.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

a evo i srodnih nauka:


scabies scabies 00:22 28.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

scabby nije ti to zeleni čaj, ne boli

biće da se ti malo plašiš...samospoznaje
Kakvim sam se ja sve psihološkim testovima izlagala da samo znaš... Ne plašim se ja toga (da znam) šta jesam, plašim se ja toga šta zvezde mogu misliti da jesam ili da treba da budem.
scabies scabies 17:48 29.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

scabby ?
scabby je jarac na kub
I samo da se pohvalim da mi horoskopski znak baš lepo zvuči
I samo da priznam da mi je prostrujala pomisao da kažem neki znak, da vidim ko će se upecati. Naravno da nisam. Nisam ja takva
Unfuckable Unfuckable 03:09 30.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

I samo da se pohvalim da mi horoskopski znak baš lepo zvuči

ok
shvatili smo da imaš ideju da si devica
scabies scabies 06:21 30.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

I šta ja sad da kažem a da ne otkrijem znak
Ništa, najbolje da ćutim.
I najteže
Evo, ćutim.
margos margos 10:17 30.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Riba, npr. Mož' da zvuči i to. I to lepo.
Još kad neko kotrrrlja pa kaže: 'Onaj je RRRiba...' :)
scabies scabies 14:29 30.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

Još kad neko kotrrrlja pa kaže: 'Onaj je RRRiba...'
Ili: "ona je rrriba"
margos margos 15:22 30.08.2009

Re: A baš mi danas rekoše

scabies
Još kad neko kotrrrlja pa kaže: 'Onaj je RRRiba...'
Ili: "ona je rrriba"

Baš TO htedoh reći... al da ti sad ne objašnjavam otkud viška 'j',,,,
scabies scabies 00:09 26.08.2009

Krugolina,

Ako mi ovde dovučeš one tvoje iz ministarstva-platićeš mi
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:11 26.08.2009

Re: Krugolina,

Ma, neće valjda ovdi da nas nađu?
Vidiš valjda da se i ja krijem!
topcat topcat 00:13 26.08.2009

Re: Krugolina,

scabies
Ako mi ovde dovučeš one tvoje iz ministarstva-platićeš mi


Ma riješit ćemo to, scabi...
dunja73 dunja73 00:21 26.08.2009

---

Zanela sam se tamo , ovo oko statistike ..ne mogu neke stvari da razumem , no
hajd `
kad smo vec kod statistike ,
i statisticari teze( zele ) da budu sahranjeni u Jerusalimu , jer po
statistici ...

(dopuni sama) ili zovi Maksu ..
scabies scabies 00:24 26.08.2009

Re: ---

(dopuni sama) ili zovi Maksu ..
Nisam još do tog stupnja stigla, moram čekati Učitelja...
dunja73 dunja73 00:25 26.08.2009

Re: ---

scabies
(dopuni sama) ili zovi Maksu ..Nisam još do tog stupnja stigla, moram čekati Učitelja...


Instruktora ..
cekamo , cekamo ..
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:28 26.08.2009

Re: ---

Zanela sam se tamo , ovo oko statistike ..


E, a stvarno se ljudi zaneli, davno nisam imala blog na kome se toliko komentariše!
Ne mogu da stignem da ispratim!
Pa sam i odustala - do sutra.
maksa83 maksa83 05:04 26.08.2009

Re: ---

i statisticari teze( zele ) da budu sahranjeni u Jerusalimu , jer po
statistici ...

Jer po statistici tamo bar dvojica sa'ranjenih ožive. (Laza i Jezus)

Je l' to?

Kako god, bitno je da ne bude sa'ranjena u Kini, saćevidite zašto.

Q: Zašto Kinezi sa'ranjuju svoje mrtve tako da im dupe viri iz zemlje?
A: Da imaju gde da parkiraju bicikle.

Jedini put kad sam malo poželeo da budem religiozan je kad me dete pita teška pitanja (od "zašto je voda providna?" pa do ovakvih stvari). Bilo bi beskonačno lakše reći mu "to je Čika tako napravio". Zapravo moja teza je da su ljudi izmislili religiju da bi lakše odgovarali na dečija pitanja.
topcat topcat 05:55 26.08.2009

Re: ---

dečija pitanja


Q: Tata, a kako možemo uhvatiti zrak?
A: ne znam sine, inače bi ja prodavao maglu.
dunja73 dunja73 14:15 26.08.2009

Re: ---

Jer po statistici tamo bar dvojica sa'ranjenih ožive. (Laza i Jezus)


A: Da imaju gde da parkiraju bicikle.



Meni je jednostavnije da mislim da je tebi Cika dao genijalnost , no
grad ,drzava ,skola i ostalo..(pa ti kako ´oces ..

Blade Runner Blade Runner 02:00 26.08.2009

U tim godinama

ja sam mog sina ladno lagao. Kad malo odrastu lakše im je objasniti.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 07:34 26.08.2009

oči plave

Marko je car!
Odusevi me pitanjima. Samo, stvarno šta mu bi?! Šta ga je podstaklo da postavlja ta pitanja?
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 07:38 26.08.2009

Ako ovo zapamti...

"Prvo ćeš da porasteš, pa ćeš onda da se oženiš, pa ćeš da dobiješ decu, pa će ona da porastu, pa da se požene i poudaju, pa da dobiju svoju decu... pa ćeš onda možda da umreš."


...može još da utripuje da ćeš umreti kad se oženi i dobije decu.

Valjda neće.
Nadam se da ga je danas prošlo i da je zaboravio razgovor od sinoć.
Unfuckable Unfuckable 07:42 26.08.2009

Re: Ako ovo zapamti...

meni je to ok, klinci se u tim godinama živo zanimaju oko "procene štete" glede umiranja, to je samo znak da se jako dobro oseća u svojoj koži i da ne bi želeo da mu neka iznenadna okolnost poremeti sklad, sećam se sebe (a i pričalo mi) oko 4 - 5 godine sam poprilično maltretirao matorce sa svim tim upitima.
Oni su se od toga spasavali pričom o redosledu (od najstarijih) ali im se to obijalo o glavu kad stigne pitanje "a kad će deka da mre?"
Krugolina Borup Krugolina Borup 07:53 26.08.2009

Re: Ako ovo zapamti...

Nadam se da ga je danas prošlo i da je zaboravio razgovor od sinoć.


Usta dete jutros, prvo što mi kaže: "Mama, obećala si da ćemo danas da pričamo o smrti..."

A ja, ono, jesam u jednom trenutku sinoć, iz čistog očaja, sve zapitkujući "Otkud ti to pade na pamet, sine?" usput rekla i: "Hajde bolje da pričamo sutra, po danu, sad je vreme da se spava."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana