Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Politika| Život

"Đe je zapelo bo`na?

trener92 RSS / 13.08.2009. u 19:18

 

 

Nagrada za hrabrost, talenat i pristojnost  t1813.gif

antonela-riha.jpg

 Letnji prelazni rok je u punom jeku , ali ovaj transfer ...

Čuo sam još pre neki dan , ali  se niko odavde ne oglašava, bar od blogera koji pišu blogove o politici.

Ne mogu da verujem da im je ovo promaklo, ili možda ne sme niko da piše o ovome,... pogotovo što ovde

na blogu ima toliko tekstova o RTS-u, pa ....

Inspirisan pisanjem jednog izvanrednog blogera , reših da otvorim blog , pa možda će neko imati nešto da kaže.

A evo šta kaže Antonela :

"Za mene je prelazak na RTS, zaista, novi izazov. Mislim da je došao trenutak da se profesionalno izrazim u drugoj medijskoj kući, onoj čiji se auditorijum razlikuje i sigurna sam da ću moći to da uradim na profesionalniji način. Imaću novu autorsku političku emisiju, ideja postoji i tek ćemo je razvijati. Naravno, biće to nešto po mojoj meri. Prelazak na Javni medijski servis je, svakako, iskorak u mojoj karijeri i profesionalnom razvoju. U "Devedesetdvojci" sam stekla ime i status i formirala se kao novinar. Sigurna sam da će i na RTS to da se prepozna i da će to biti novi kvalitet za RTS, kao što ću ja od RTS dobiti novi prostor i novu publiku".

 

Ovo je kao da je Maradona počeo da igra za Brazil, onomad...ili...još samo  da Mrs.  počne da piše kolumne u Politici, onda možemo da    ... pevamo

 Ala se ovde nešto ne rimuje ...u tom smislu

 

 

 


 

 


 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

drug.clan drug.clan 19:21 13.08.2009

prvi

prvi

EDIT:
kako se postaje "Jedna od najuglednijih srpskih novinarki" i ko deli takve komplimente?

Za mene je najveca od svih tajni bas ona tajna koju krije Tijanic: kakve li on cini (bele i crne) baca unaokolo kada ga porrd svega sto je radio "vole" cak i "zakleti" neprijatelji.

Za ovo bi TMilana valjalo kosultovati, ovde radi magija samo tako.
margos margos 19:27 13.08.2009

Re: prvi

drug.clan
prvi

Kad si i ti počeo da se igraš, zadnje vreme došlo:)))

Nagrada za prvog od konkurencije:

drug.clan drug.clan 19:27 13.08.2009

Re: prvi

margos
drug.clan
prvi

Kad si i ti počeo da se igraš, zadnje vreme došlo:)))

Nagrada za prvog od konkurencije:


i ja volim sve sto vole mladi

nego sta ti mislis o ovom velikom magu
trener92 trener92 19:35 13.08.2009

Re: prvi

Za mene je najveca od svih tajni bas ona tajna koju krije Tijanic:


margos margos 02:06 14.08.2009

Re: prvi

nego sta ti mislis o ovom velikom magu

Nedavno, kad je ono Čedomir Petrović pisao ovde tekstove protiv Tijanića, upitam jednu damu koja radi na RTS-u oko tog slučaja i šta ona misli o Tijaniću. Toliko ga je nahvalila u smislu profesionalnog i ljudskog odnosa prema zaposlenima, ilustrovala mi onim slučajem oko Beovizije i glasanja, objasnila kako se postavio u odnosu na problem i na ljude koji su pogrešili, da ja samo mogu da joj verujem da čovek zna znanje.
trener92 trener92 10:07 14.08.2009

Re: prvi

margos
nego sta ti mislis o ovom velikom magu

Nedavno, kad je ono Čedomir Petrović pisao ovde tekstove protiv Tijanića, upitam jednu damu koja radi na RTS-u oko tog slučaja i šta ona misli o Tijaniću. Toliko ga je nahvalila u smislu profesionalnog i ljudskog odnosa prema zaposlenima, ilustrovala mi onim slučajem oko Beovizije i glasanja, objasnila kako se postavio u odnosu na problem i na ljude koji su pogrešili, da ja samo mogu da joj verujem da čovek zna znanje.


Posle onolikih napisa ( ovde što u komentarima , što u tekstovima ) gde se kritikuje uređivačka "strahovlada" samodršca( takav sam ja utisak stekao posle svih kritika, očekivao sam neki žešći tekst od strane nekog blogera koji imaju više informacija i poznaju ovu materiju bolje od mene, ali sam se prevario . Ko zna zašto je to tako
r0811n r0811n 11:36 14.08.2009

Re: prvi

Posle onolikih napisa ( ovde što u komentarima , što u tekstovima ) gde se kritikuje uređivačka "strahovlada" samodršca( takav sam ja utisak stekao posle svih kritika, očekivao sam neki žešći tekst od strane nekog blogera koji imaju više informacija i poznaju ovu materiju bolje od mene, ali sam se prevario . Ko zna zašto je to tako

Pošto se osećam prozvanim: teško mi je da bilo šta kažem, jer rasprava je zapravo o svinjcu a vodi se pro et contra kao da je predmet rasprave neki fitnes centar.
Maserke su dobre, kakve su mašine....
Tijanić je laf, nije laf, Karići, nagrade,aha!
Mislim, šta reći...
trener92 trener92 17:14 14.08.2009

Re: prvi

r0811n
Posle onolikih napisa ( ovde što u komentarima , što u tekstovima ) gde se kritikuje uređivačka "strahovlada" samodršca( takav sam ja utisak stekao posle svih kritika, očekivao sam neki žešći tekst od strane nekog blogera koji imaju više informacija i poznaju ovu materiju bolje od mene, ali sam se prevario . Ko zna zašto je to tako

Pošto se osećam prozvanim: teško mi je da bilo šta kažem, jer rasprava je zapravo o svinjcu a vodi se pro et contra kao da je predmet rasprave neki fitnes centar.
Maserke su dobre, kakve su mašine....
Tijanić je laf, nije laf, Karići, nagrade,aha!
Mislim, šta reći...


Pa dobro , nisam ja baš prozivao, ali mislim svi se prave ludi , kao ništa se ne događa. a ustvari pršti na sve strane.
To je moj utisak i mislim da se nisam prevario .
margos margos 19:22 13.08.2009

E, da ne čitam blogove

ni ovo ne bih znala.
Ne znam šta da mislim... tražimo profesionalce bez duše - dobijamo... ajd' da ne lajem.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:27 13.08.2009

prelazak Antonele na RTS

dosta govori o B92. nažalost.
biće to prva emisija koji ću gledati na RTS-u posle mnooooogo godina
Unfuckable Unfuckable 19:41 13.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

o da
I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS, posle mnoooogo godina, što već dosta govori.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:16 13.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Антонела Риха прешла је на РТС из истих разлога због који би многи од нас променили "радно окружење"... Не мислим да има неких скривених разлога.

Немојмо заборавити: Ненад Љ. Стефановић није Милорад Комраков, Наташа Лекић није Споменка Јовић, данашњи РТС није некадашњи РТС. Прелазак је, јавно, нуђен и Ољи Бећковић, а тајно вероватно и многим другима.
niccolo niccolo 21:35 13.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS

Stvarno?
g.radicevic g.radicevic 22:22 13.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS,


kad si vec kod LS
veci klubovi, kupuju od slabijih, najbolje igrache
nadajuci se tituli. Neki se uklope i opravdaju kintu,
neki ne.
RTS mi po malo lichi na Real, mnogo para,
mnogo zvezda, al nikakva igra.
B92, ce ipak ostati Barsa(i bez Eto-a)
kouch, kakav surprise,
mislim ti i politika
libkonz libkonz 23:13 13.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

nažalost.

da, i dalo se očekivati. Da li je kiks sa gledanošću OT zaista bio skup ili je uticaj DĐ zaista onakav kako se priča?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:29 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Немојмо заборавити: Ненад Љ. Стефановић није Милорад Комраков, Наташа Лекић није Споменка Јовић, данашњи РТС није некадашњи РТС. Прелазак је, јавно, нуђен и Ољи Бећковић, а тајно вероватно и многим другима.

ne znam da li se secate koliko je na sva usta najavljivan dolazak Maje Žeželj na b92 i koliko je vesti procitala ukupno? i hop - eto je na rts-u.
trener92 trener92 02:13 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS



kouch, kakav surprise,
mislim ti i politika

g.radicevic


Mislim, pazi ja i politika : " nokat i meso ", šta da ti kažem. Ovde ima toliko političkih analitičara, a niko da se oglasi povodom ovoga , kriju se ko zmija noge, a ja mislim da je to onako blago rečeno, žestok šamar 92-dvojci,
trener92 trener92 03:48 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Unfuckable
o da
I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS, posle mnoooogo godina, što već dosta govori.


Ovo ni ja nisam znao .To stvarno mnogo govori , pucanje po šavovima , meni se čini.Bilo bi dobro da grešim.
sentinel26 sentinel26 10:05 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

trener92
Unfuckable
o da I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS, posle mnoooogo godina, što već dosta govori.
Ovo ni ja nisam znao .To stvarno mnogo govori , pucanje po šavovima , meni se čini.Bilo bi dobro da grešim.
Na sam dan odigravanja posljednje finalne utakmice RTS je uz vijest o rezultatu utakmice slavodobitno saopštila da će oni naredne godine prenositi ligu šampiona.
trener92 trener92 10:11 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Антонела Риха прешла је на РТС из истих разлога због који би многи од нас променили "радно окружење"... Не мислим да има неких скривених разлога.


Konkretno , hvala Brajoviću.

Немојмо заборавити: Ненад Љ. Стефановић није Милорад Комраков, Наташа Лекић није Споменка Јовић, данашњи РТС није некадашњи РТС. Прелазак је, јавно, нуђен и Ољи Бећковић, а тајно вероватно и многим другима.


Pomenuo sam negde dole u komentaru, možda je ovo jedan od razloga( što sam smetnuo s uma) što mislim da postoji neki skriveni razlog za ovakvu odluku, i čini mi se da je b92 prilično uzdrman ovim.
trener92 trener92 10:12 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

sentinel26
trener92
Unfuckable
o da I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS, posle mnoooogo godina, što već dosta govori.
Ovo ni ja nisam znao .To stvarno mnogo govori , pucanje po šavovima , meni se čini.Bilo bi dobro da grešim.
Na sam dan odigravanja posljednje finalne utakmice RTS je uz vijest o rezultatu utakmice slavodobitno saopštila da će oni naredne godine prenositi ligu šampiona.


Da , zaboravio sam na to, hvala ti na podsećanju!
trener92 trener92 10:13 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

BebaOdLonchara
Немојмо заборавити: Ненад Љ. Стефановић није Милорад Комраков, Наташа Лекић није Споменка Јовић, данашњи РТС није некадашњи РТС. Прелазак је, јавно, нуђен и Ољи Бећковић, а тајно вероватно и многим другима.

ne znam da li se secate koliko je na sva usta najavljivan dolazak Maje Žeželj na b92 i koliko je vesti procitala ukupno? i hop - eto je na rts-u.


Toga se ija sećam i znam da sam se iznenadio.Ona i Goran su bili odličan tandem.
Atomski mrav Atomski mrav 10:34 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Unfuckable
o da
I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS, posle mnoooogo godina, što već dosta govori.

Nisam oprostio B92 što je preuzela prenose Lige Šampiona one godine kada je Partizan učestvovao, a da se njen program nije mogao pratiti svuda (nisu imali "nacionalnu pokrivenost" tada). Ne navijam za Partizan, ali sam hteo da gledam LŠ na TV a nisam mogao te godine... ne treba zagristi više nego što možeš da progutaš.
trener92 trener92 10:52 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Atomski mrav
Unfuckable
o da
I Ligu Šampiona ćemo gledati na RTS, posle mnoooogo godina, što već dosta govori.

Nisam oprostio B92 što je preuzela prenose Lige Šampiona one godine kada je Partizan učestvovao, a da se njen program nije mogao pratiti svuda (nisu imali "nacionalnu pokrivenost" tada). Ne navijam za Partizan, ali sam hteo da gledam LŠ na TV a nisam mogao te godine... ne treba zagristi više nego što možeš da progutaš.

Odličan primer za dotacije, koje izgleda da više nema.
mikimedic mikimedic 11:42 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Odličan primer za dotacije, koje izgleda da više nema.


nece valjda da pocnu da naplacuju blogovanje?
Biljana 77 Biljana 77 14:09 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

veci klubovi, kupuju od slabijih, najbolje igrache
nadajuci se tituli. Neki se uklope i opravdaju kintu,
neki ne.

Kulturni nokaut je na RTS-u potpuno nestao..
trener92 trener92 16:23 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

mikimedic
Odličan primer za dotacije, koje izgleda da više nema.


nece valjda da pocnu da naplacuju blogovanje?

... kako je krenulo ...
trener92 trener92 16:41 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

Biljana 77
veci klubovi, kupuju od slabijih, najbolje igrache
nadajuci se tituli. Neki se uklope i opravdaju kintu,
neki ne.

Kulturni nokaut je na RTS-u potpuno nestao..


Pisao je i Jakša o tome i zašto.
lektor lektor 16:57 14.08.2009

Kulturni nokaut

Koliko se sećam izjave Maje Uzelac, mislim da se povukla iz privatnih razloga i čini mi se da reče da ima neke druge preokupacije, film mislim. Ili možda grešim... Voleo bih da znam šta je s tom devojkom.
trener92 trener92 17:00 14.08.2009

Re: Kulturni nokaut

lektor
Koliko se sećam izjave Maje Uzelac, mislim da se povukla iz privatnih razloga i čini mi se da reče da ima neke druge preokupacije, film mislim. Ili možda grešim... Voleo bih da znam šta je s tom devojkom.


Pozdravljam lektore, da li smo razjasnili šta se dogodilo noćas?
lektor lektor 17:22 14.08.2009

Jesmo, jesmo

Jesmo, valjda. Napisah dole, možda je i do mene bilo, poludeo pc... Sorry
trener92 trener92 17:29 14.08.2009

Re: Jesmo, jesmo

lektor
Jesmo, valjda. Napisah dole, možda je i do mene bilo, poludeo pc... Sorry

Ništa ok , važno je da niko nije povređen ...šala naravno , dobro došao
Biljana 77 Biljana 77 17:41 14.08.2009

Re: Kulturni nokaut

Koliko se sećam izjave Maje Uzelac, mislim da se povukla iz privatnih razloga

Da, ali i ono vreme koliko je živeo na RTS-u Kulturni nokaut nije bio isti.. nekako se nije složilo.. baš kao igrač u pogrešnoj ekipi, ma koliko bio dobar...
Unfuckable Unfuckable 19:37 14.08.2009

Re: Kulturni nokaut

i ono vreme koliko je živeo na RTS-u Kulturni nokaut nije bio isti.. nekako se nije složilo

mene to jako podseća na prelazak Ace Stojanovića na RTS, jer ne mogu da ga prepoznam u tom "novom odelu" gde mu se uglavnom svaljuje neko tolkovanje tj "koordinisanje" reportera na liniji "zemlja - vazduh - tribine - nebesa" ili prenosi vaterpola, i imam osećaj da se ne oseća preterano dobro u tom odelu ali da tera dalje jer - i to je vrsta izazova, profesionalnog i finansijskog, svakako. Tako da mi je s jedne strane drago što će opet biti u prilici da prenosi Ligu Šampiona, iako sam svestan da to znači manje para u kasici meni omiljenije B92 tv - a pare su ipak osnov neke nezavisnosti,mislim ja
Ono što mi, stimuvezi (LŠ) malo pecka memoriju je onaj kukavički i bedni blog koji je napisao odmah po njegovom prelasku na RTS jedan njegov, tada već bivši kolega, koji je izgleda prodisao punim plućima kada se takav raskošni talenat pomakao "u drugo dvorište", e pa evo mu sada sportske redakcije na B92, mora da je hepi
trener92 trener92 19:48 14.08.2009

Re: Kulturni nokaut

Ono što mi, stimuvezi (LŠ) malo pecka memoriju je onaj kukavički i bedni blog koji je napisao odmah po njegovom prelasku na RTS jedan njegov, tada već bivši kolega, koji je izgleda prodisao punim plućima kada se takav raskošni talenat pomakao "u drugo dvorište", e pa evo mu sada sportske redakcije na B92, mora da je hepi


Da ono si odlično opisao i ja imam taj utisak kada ga gledam , ko slon u staklenoj radnji otprilike ,ali gura u pravu si , nekako je u grču non stop.

A ovo misliš na "zvezdaša" ?
Unfuckable Unfuckable 19:56 14.08.2009

Re: Kulturni nokaut

mislim na onog sa ribljim prezimenom što je Aci do kolena uvek bio...Somovića...?
die hard die hard 20:28 14.08.2009

Re: prelazak Antonele na RTS

nece valjda da pocnu da naplacuju blogovanje?


E, nekima bi vala bas i trebalo.
die hard die hard 20:45 14.08.2009

Re: Kulturni nokaut


Da, ali i ono vreme koliko je živeo na RTS-u Kulturni nokaut nije bio isti.. nekako se nije složilo.. baš kao igrač u pogrešnoj ekipi, ma koliko bio dobar...


Tako je isto delovala Bobicka na devedesetdvojci.Ne uklapa se pa to ti je.Kao da je B92 i dalje rasadnik " omladinskih "
kadrova.Kad im porastu krila odu iz gnezda.Sto u stvari i ne mora da bude lose.
lektor lektor 21:10 14.08.2009

Ne mora da znači

Ljudi, to je tržište. Ko ponudi više, taj otkupi prava. Pa i B 92 je nedavno prenosio Vimbldon... Verovatno su se na RTS-u čupali za kosu...
ivana23 ivana23 21:19 14.08.2009

Re: Ne mora da znači

lektor
Ljudi, to je tržište. Ko ponudi više, taj otkupi prava. Pa i B 92 je nedavno prenosio Vimbldon... Verovatno su se na RTS-u čupali za kosu...

Pa mogao je i RTS da je hteo. Uporedo sa B92, Vimbldon je prenosio i Sport klub. Mogle su sve televizije da kupe prava. To ne vazi za ostale GS koje prenosi samo ES.
lektor lektor 21:44 14.08.2009

Aca Stojanović

Šta sad hoćeš da kažeš? Zato što je obukao odelo zaboravio je da radi svoj posao?
Unfuckable Unfuckable 21:48 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

kome je upućeno ovo pitanje ?
( II put )

ps : trebalo bi da citiraš onoga kome upućuješ pitanje, olakšalo bi
gretel gretel 21:58 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Promenio cova odelo, al "lizala ga majka" nije frizuru, to bi trebalo da promeni!
lektor lektor 22:00 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

ps : trebalo bi da citiraš onoga kome upućuješ pitanje, olakšalo bi

Ovo tebe pitam, kažeš, ne snalazi se čovek tamo. Teško da bih se složio s tobom
Ja, međutim, kući B 92 skidam kapu za marketing koji radi svojim novinarima. Deca koja su počela juče da rade, već su "face", naravno, samo dok rade na B 92. Mislim da je i u ovom slučaju o tome reč.

PS: A ono prvi put što si pitao, naslovio sam na trenera, možda nisi obratio pažnju.
lektor lektor 22:02 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

:)
Unfuckable Unfuckable 22:18 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Ovo tebe pitam, kažeš, ne snalazi se čovek tamo. Teško da bih se složio s tobom

Aca Stojanović je najjači kada ispred sebe ima pun stadion, fudbalsku loptu na centru, i dve ekipe koje čekaju da pocepaju jedna drugu. Tih par sekundi tišine kada ga uključe, a onda perfektni intro su ono što dokazuje da je to voda u kojoj on pliva.
Ja ne sumnjam da će se snaći, verujem u njega i jako ga poštujem, nosio on odelo ili opanke, bio ćelav ili zarastao u kosu - jer kvalitet uvek mora da opstane i ispliva,
ali mislim da - slikovito rečeno - na velikoj tv a u vezi njega imamo situaciju kao kada se Žigiću daje lopta "u noge"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:31 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

lektor
:)

Кад желиш да цитираш нечији коментар, кликни на Citiraj (заокружено црвеним):

Тако се види коме се обраћаш и који коментар коментаришеш.
Unfuckable Unfuckable 22:36 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Brajoviću ?
Mi te poslali da šinterišeš morske psine a ti ovde edukuješ iskusne, heh ?
Brčkanje (u moru), čemu ?
cijenim da si se bržebolje vratio da zauzmeš prvi red na Madoni
gretel gretel 22:57 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Unfuckable
Ovo tebe pitam, kažeš, ne snalazi se čovek tamo. Teško da bih se složio s tobom

Aca Stojanović je najjači kada ispred sebe ima pun stadion, fudbalsku loptu na centru, i dve ekipe koje čekaju da pocepaju jedna drugu. Tih par sekundi tišine kada ga uključe, a onda perfektni intro su ono što dokazuje da je to voda u kojoj on pliva.
Ja ne sumnjam da će se snaći, verujem u njega i jako ga poštujem, nosio on odelo ili opanke, bio ćelav ili zarastao u kosu - jer kvalitet uvek mora da opstane i ispliva,
ali mislim da - slikovito rečeno - na velikoj tv a u vezi njega imamo situaciju kao kada se Žigiću daje lopta "u noge"



Ima velikih i malih TV? Deder mi pojasni.
Unfuckable Unfuckable 23:06 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Ima velikih i malih TV? Deder mi pojasni.

izvini, a je l' ti ličim ja na helpdesk ili na furunu ?
ne pada mi na pamet da ti pojašnjavam nađi nekog drugog da ložiš,
pun mi vas je kufer registrovanih u poslednjih par dana pa sve naivnih i neupućenih
gretel gretel 23:12 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Ne licis ni na sta, samo sam pitao, registrovan sam uredno, nadji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:15 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Unfuckable
Mi te poslali da šinterišeš morske psine a ti ovde edukuješ iskusne, heh ?
Brčkanje (u moru), čemu ?

Знаш како су нам једном рекли у Котору кад смо наручили пицу: "Је л' можете да сачекате док купимо шунку?" Е ја овде не бих да чекам док се та шунка донесе, него да помогнем колеги да се одмах снађе.

Видео сам и ја навалу свежих рибица, ал' и ја сам некад био нов. Овај прираштај можда је наговашетај новог догађања народа. Можда се нешто лепо изроди одатле.
Unfuckable Unfuckable 23:16 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

ok važi ja sad kao nađem i oduševim se što si se registrovao uredno (kao da ima i neurednih registracija, bokte !)
a ti lepo sam nađi nekako tu razliku između velikih i malih televizija, pliz,
bez da mene ovde propituješ šta sam kojim zarezom hteo da kažem
A ako imaš neko stručno znanje o svemu tome, onda nemoj da palamudiš nego ga prostri.
gretel gretel 23:42 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

Ne vidim je, razliku, al ti si naveo da je velikih TV il malih, kuferishe mi se za to, ovde se sme biti bezobrazan? Setaj bre pile
Unfuckable Unfuckable 23:51 14.08.2009

Re: Aca Stojanović

pa izvini sokole, ja razliku vidim i to jako veliku, a i bar pola komentatora ovog bloga objašnjava tu razliku,
ali si se ti jedini, naivan baš našao mene da intervjuišeš, how cute
Ti nemoj da šetaš : čitaj, nije teško i ne boli
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:46 15.08.2009

Re: Aca Stojanović

razliku između velikih i malih televizija

nego, mozda malo off topic, ali cujem da gomila malih televizija po gradu ustvari ne radi, imaju samo tonca (ili kako se vec zove osoba koja pusta to sto gledamo?) koji pusta sta mu se kaze i ostalo - nema. raspusteni, nema kinte, nema posla... - ćao male TVs. da nije neko cuo isto?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:26 15.08.2009

Re: Aca Stojanović

BebaOdLonchara
razliku između velikih i malih televizija

nego, mozda malo off topic, ali cujem da gomila malih televizija po gradu ustvari ne radi, imaju samo tonca (ili kako se vec zove osoba koja pusta to sto gledamo?) koji pusta sta mu se kaze i ostalo - nema. raspusteni, nema kinte, nema posla... - ćao male TVs. da nije neko cuo isto?

Криза, Бебо... Светска. Економска.

Тако је свуда: компаније прво режу маркетиншке буџете, а телевизија живи од реклама.
trener92 trener92 10:14 15.08.2009

Re: Kulturni nokaut

Unfuckable
mislim na onog sa ribljim prezimenom što je Aci do kolena uvek bio...Somovića...?


Onaj mali, sa sve kapicom
trener92 trener92 10:45 15.08.2009

Re: Kulturni nokaut

Kad im porastu krila odu iz gnezda

die hard


Antonela rođena 1963. a na b92 došla `96... hajde da se složim sa ovim što si napisao iako mi je malo neobično.
trener92 trener92 10:53 15.08.2009

Re: Aca Stojanović

BebaOdLonchara
razliku između velikih i malih televizija

nego, mozda malo off topic, ali cujem da gomila malih televizija po gradu ustvari ne radi, imaju samo tonca (ili kako se vec zove osoba koja pusta to sto gledamo?) koji pusta sta mu se kaze i ostalo - nema. raspusteni, nema kinte, nema posla... - ćao male TVs. da nije neko cuo isto?


Da, tako je i ovde, u NS, mislim da je Brajović rekao dobro. Pa i RTV Vojvodina bi pukla da nema lovu od izvršnog veća ( čini mi se nisam siguran ). Recimo TV NS, je ranije pre 90, ustvari početkom, imao najbolju ( i najskuolju opremu što za snimanje , emitovanje, ,pre , onda su sve to razgrabili , pokupili veći deo je otišao u BG, a jedan deo su majstori odbeli i otvorili male tv centre. Posle pre samog bomb. sve je definitivno razgrabljeno, da vidiš i sada sa čim rade, umrla bi od smeha, i još uvek su u zgradi naftagasa kod velike pečurke, katastrofa.
trener92 trener92 11:21 15.08.2009

Re: Aca Stojanović

gretel
Ne vidim je, razliku, al ti si naveo da je velikih TV il malih, kuferishe mi se za to, ovde se sme biti bezobrazan? Setaj bre pile

Nisam ovo video sinoć, ali ću ti sada. odgovoriti
Setaj bre pile

Polako, polako ...

ovde se sme biti bezobrazan?


Postoji disclamer, koji se primenjuje u slučajevima kada sagovornici ne mogu da se razumeju, a komunikacija između njih pređe , "zamišljenu" granicu kulturnog dijaloga, i izražavanja . Kod svakog je ta "granica na nekoj liniji naravno što zavisi od komentatora ,odnosno od njegove želje ili nastojanja da ne uvredi sagovornika. ukoliko postoji dobra volja da se bez uvreda komunicira, disclamer nije potreban . Toliko o bezobrazlucima.
A i čini mi se da je unf npisao dovoljno dobar odgovor gore u komentaru, tako da nema potrebe da se insistira
Nemoj samo ,mmolim te ,da kažeš da ne razumeš šta je rekao kada je mislio na veliku i malu tv, deluje dosta naivno da ne razumeš. Nadam se da sam objasnio to o bezobrazlucima.ok
Ali evo reći ću ti šta mislim otome, U ovoj zemlji imaš samo jednu pravu TV, sve ostalo je u pokušaju ili tv centri da se ne lažemo koji pokušavaju da postanu televizije .U redu ?
lektor lektor 20:32 15.08.2009

Neće biti

Ivana, greška u koracima. Nisu mogli i B 92 i RTS da otkupe u isto vreme prava na Vimbldon. U pitanju je: Ko pre devojci...
ivana23 ivana23 21:46 15.08.2009

Re: Neće biti

lektor
Ivana, greška u koracima. Nisu mogli i B 92 i RTS da otkupe u isto vreme prava na Vimbldon. U pitanju je: Ko pre devojci...

Kako je onda i Sport klub prenosio ceo W?
angie01 angie01 19:30 13.08.2009

meni je ovo super-kao moguce!

za mene to znachi- iako rts ne gledam, da se pomerila vizura, josh uvek nejgldanijeg i najuticajnijeg medija u Srbiji i nadam se da ce joj biti date odreshene ruke i da ce raditi kao i do sada- a to je kao nova infuzija za veci deo javnosti.

za nju, izlalzak sa utabane staze i susret sa , pre svega novom publikom.
trener92 trener92 10:00 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

angie01
za mene to znachi- iako rts ne gledam, da se pomerila vizura, josh uvek nejgldanijeg i najuticajnijeg medija u Srbiji i nadam se da ce joj biti date odreshene ruke i da ce raditi kao i do sada- a to je kao nova infuzija za veci deo javnosti.

za nju, izlalzak sa utabane staze i susret sa , pre svega novom publikom.


Mogu da se složi angie, sa komentarom, ali ne misliš da ima nešto još iza toga osim "promene vizure na rts" koju pominješ?
angie01 angie01 11:10 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Mogu da se složi angie, sa komentarom, ali ne misliš da ima nešto još iza toga osim "promene vizure na rts" koju pominješ?


ja sam komentarisala , samo kako to moze da rezultira,..a da li neshto iza ima- nemam pojma,..vidim, ona se krajnje fer izjasnila,..druga strana nije nishta rekla-pa sad jedino da gatam,..ako je to uopshte bitno,..meni ne da se novinari sele i probaju neshto drugo,....ali uredjivachka politika nekog medija-DA,..ko shto unfak reche, mozda dodju neke nove snage ns B92- za koju sam ja barem vezana,..ali da sama kuca odrzi svoj kvalitet i slobodu govora- shto u zadnje vreme ne izgleda bash tako,..pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin, e sad shta je u pitanju, da li je to novi koncept, takav "sluh"- pojma nemam.

za nas korisnike, ljubitelje, ..je bitno da se ne promeni osnovna ideja- jer smo se uz nju i vezali za ovaj medij,...nadam se najboljem i navijam za to, iako deshavanje pokazuje neshto sasvim drugo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:54 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:35 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

angie01
... pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin...

Ма да, дошли варвари и истерали питоме.

Сад вероватно следи јогурт-револуција.
Kazezoze Kazezoze 13:59 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Predrag Brajovic
angie01
... pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin...

Ма да, дошли варвари и истерали питоме.

Сад вероватно следи јогурт-револуција.

Pa bila je... Nisi ti josh bio aktivan u vreme revolucije.
Organizatorka bila Biljana Srbljanovic, mada su svi ochekivali da ce i ovaj put organizatorsku palicu u svoje ruke uzeti Soroshov dechko Ivan Marovic, generalnu frku je napravila BS. Shtrajk je trajao jedno vreme i onda se sve vratilo u kolotechinu. Zaboravilo se kao da se nije ni dogodio, bash kao i onaj Marovicev tamo nekog davnog 5-og...
angie01 angie01 14:30 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Ма да, дошли варвари и истерали питоме.

Сад вероватно следи јогурт-револуција.


e pa havala, za klasichan primer komentara koji izvrce recheno-ne moram ni da se naprezem da trazim i pojasnim!
angie01 angie01 14:31 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Pa bila je


ne znam samo kakve ovo veze ima sa onim shto sam rekla?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:41 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

angie01
e pa havala, za klasichan primer komentara koji izvrce recheno-ne moram ni da se naprezem da trazim i pojasnim!

Па, angie01, онда те и Александар погрешно разумео:
Aleksandar Stosic
pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin


Зато немој да се љутиш само на мене. Да поделим кривицу? Рецимо, с Александром?
angie01 angie01 14:46 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Па, angie01, онда те и Александар погрешно разумео:


zashto ti procenjujesh u njegovo ime?

ja lichno- chisto sumnjam da jeste,..me pogreshno razumeo!



Зато немој да се љутиш само на мене. Да поделим кривицу? Рецимо, с Александром?


ja se na tebe ne ljutim,..ti radish onako kako mislish-ja sam samo rekla-hvala!


a na techu sam slaba-tako da ti nije bash da njega potezesh za krivicu-kada sam ja u pitanju!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:00 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Ја само тумачим Александрову реакцију на твоје речи. Он се њима обрадовао, јер су у складу са његовом тезом да су овај електронски простор населили разноразни вагабунди, арамије, варвари... (в. његов текст: Волео бих да на мом блогу више не долазе...)

Израз дешавање народа, у српском језику, означава данас нешто негативно: навалу и једно време трајућу победу кратковиде, задрте, притупасте, ксенофобичне свести. То је израз који си ти употребила говорећи о садашњем стању на блогу, то јест о онима који на њему учествују. Може бити да ниси тако мислила. Може бити... Али, онда, ниси написала оно што си мислила. Како год, мени је то звучало увредљиво.

Можда сам преосетљив?
angie01 angie01 15:42 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Ја само тумачим


ja kako tumachim- techa i ja smo se razumeli-a ti se ne slazesh sa tim!



da ne ispadnem bash da sam ne fer-..eno ti antioksidantov poslednji blog-pa saberi!

to je samo jedan od primera i to mali.


Можда сам преосетљив?

e da,..ja sam preosetljiva na agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, loshu komunikaciju, primitivizam, mrznju, nekorektnost,...da ne upotrebim sada i neke jache izraze....a pri tome sve to nema nikakve veze-sa drugachijim mishljenjem, koje moze i sasvim pristojno da se iznese i razmeni.
trener92 trener92 16:34 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

ja sam komentarisala , samo kako to moze da rezultira,..a da li neshto iza ima- nemam pojma,..vidim, ona se krajnje fer izjasnila,..druga strana nije nishta rekla-pa sad jedino da gatam,..ako je to uopshte bitno,..meni ne da se novinari sele i probaju neshto drugo,....ali uredjivachka politika nekog medija-DA,..ko shto unfak reche, mozda dodju neke nove snage ns B92- za koju sam ja barem vezana,..ali da sama kuca odrzi svoj kvalitet i slobodu govora-

angie01


hm, da ... ovim si mi odgovorila što sam otprilike i mislio da ćeš reći , samo ja opet smatram da je ovo mnogo značajnije nego što izgleda, u smislu da je jako loše za b92 -.
shto u zadnje vreme ne izgleda bash tako,..pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin, e sad shta je u pitanju, da li je to novi koncept, takav "sluh"- pojma nemam.

za nas korisnike, ljubitelje, ..je bitno da se ne promeni osnovna ideja- jer smo se uz nju i vezali za ovaj medij,...nadam se najboljem i navijam za to, iako deshavanje pokazuje neshto sasvim drugo.


A ovo , polazim od sebe, recimo da mi danima ne padne napamet da prebacim tv na b92 , (poslednjih meseci), ne mogu da objasnim zašto .
A ovo za blog, pa svašta se dešava , ali , pričali smo o tome ,
trener92 trener92 16:38 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

e da,..ja sam preosetljiva na agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, loshu komunikaciju, primitivizam, mrznju, nekorektnost,...da ne upotrebim sada i neke jache izraze....a pri tome sve to nema nikakve veze-sa drugachijim mishljenjem, koje moze i sasvim pristojno da se iznese i razmeni.

angie01


Svi smo ( koji su čitali) bili svedoci zaista ružnih scena, . Nemoj da se sekiraš
trener92 trener92 16:47 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Pa bila je... Nisi ti josh bio aktivan u vreme revolucije.
Organizatorka bila Biljana Srbljanovic, mada su svi ochekivali da ce i ovaj put organizatorsku palicu u


Daaa, to je bila onako "ovlaš" žešća gungula , Divim se poduhvatu do imbecilnosti.
Kad već pominješ, niko se nije oglasio posle toga da objasni da li su pronašli krivca ili je ostalo da je BT spamovao? A takva "seča knezova je bila na tim blogovima , katastrofa!

Kazezoze

edit: imaš dole u jednom komentaru pozdrav od starog sa Nišvila sinoć
angie01 angie01 17:49 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Nemoj da se sekiraš


pa nije tu problem "moje sekiracije"-nego da se to deshava i da je prihvatljivo!
trener92 trener92 18:05 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

angie01
Nemoj da se sekiraš


pa nije tu problem "moje sekiracije"-nego da se to deshava i da je prihvatljivo!

Nije prihvatljivo , i ne može i ne treba da bude prihvatljivo , nadam se da će se to ispraviti ,
"Neko to odgore vidi sve"
angie01 angie01 18:34 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

"Neko to odgore vidi sve"




trener92 trener92 18:45 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

angie01
"Neko to odgore vidi sve"





Kako si znala angie

Samo za tebe

die hard die hard 20:31 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Mogu da se složi angie, sa komentarom, ali ne misliš da ima nešto još iza toga osim "promene vizure na rts" koju pominješ?


Pretpostavljam da je zena dobila mnogo bolju platu i onda je sve potpuno u redu.Pa samo Veran Matic ne bi napravio takav transfer, to bi ipak bilo previse.
Unfuckable Unfuckable 20:49 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

pa i na blogu se "desio narod" na neki chudan nachin...

ja bih vrlo rado prokomentarisao ovu opasku kada bi malo bolje precizirala,
pošto za ove 2,5 godine nagledah se raznijeh "dešavanja" na blogu, i prosto ne mogu da razaberem o kom se tačno dešavanju radi, naročito ako je to "dešavanje naroda" na blog donelo
agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, loshu komunikaciju, primitivizam, mrznju, nekorektnost

lektor lektor 21:08 14.08.2009

Promena vizure II deo

Treneru, kad pričaš o promeni vizure, moram da primetim da se to u poslednje vreme dešava i na B 92. Na sva zvona se pričalo o dodeli stana Miloradu Čaviću, što je dečko - da se razumemo - svakako zaslužio, ali najviše zbog toga što je B 92 organizovao akciju i pomogao da se nađu sponzori.
Mene, međutim, zanima nešto drugo. Otkud tolika podrđka Čaviću, kad se pre neku godinu, sećaš se kad je nosio majcu Kosovo je Srbija, onoliko bio ispljuvan baš na ovom sajtu?
Evolucija, il šta već?
Unfuckable Unfuckable 21:13 14.08.2009

Re: Promena vizure II deo

je l' ti to mene pitaš da ti odgovorim na pitanje ?
angie01 angie01 22:37 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

ja bih vrlo rado prokomentarisao ovu opasku kada bi malo bolje precizirala,


pa da je bilo ko drugi trazio preciziranje- pa da razumem, al' ti-zvuchi mi k'o fazon!
Unfuckable Unfuckable 22:44 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

ok, hajde onda ja da pokušam budem precizniji pošto vidim da me ne razumeš i da ne ispadne k'o fazon :
blog čitam od jeseni 2006. a registrovao sam se februara 2007
i zatekao sam
agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, loshu komunikaciju, primitivizam, mrznju, nekorektnost.
Zato sam pitao
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:57 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

А ја сам мало читао марта 2008 па су ми се црева окренула од бљувотина и гадости које сам видео укључујући

agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, loshu komunikaciju, primitivizam, mrznju, nekorektnost.

Регистровао се августа 2008, кад сам приметио да је то мало спласнуло.

Али после дадоше опције Брајовићу, Мирели, Јеремији, Јелени Гал, Будимцу, Антиоксиданту, Тренеру, Владимиру Петровићу, НаташиВБ, Круголини, НННу, па чак и оном Унфу и, најгоре од нејгорег, Марку од Манчиних, и ово место одједанпут постаде тако безвезно и јадно. Све неки неваспитани, примитивни и агресивни ликови. Бљак.

Разумем разочарење у потпуности.
angie01 angie01 23:38 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

i zatekao sam



da bilo je raznih faza,..sad svako verovatno provlachi stvari kroz svoje parametre, da bi ih onda po njima i svrstao i tu postoje razlike u vishe pravaca- da ne ulazimo sada u tu dubiozu,..vidim neki su me razumeli,..pa poshto tebe dozivljavam kao nekog ko pomno prati deshavnja i upoznat je sa mnogo chime- mogu samo da zakljuchim da imamo razlichite stavove o tome shta je shta-jer ti si svakako neko ko reaguje,..kao shto si sada na primer,...a kao shto na neshto nisi.

Unfuckable Unfuckable 23:47 14.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

filterisanje razumem, baš imajući to u vidu tražio sam pojašnjenje
ali ne razumem prozivku
angie01 angie01 00:07 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

ali ne razumem prozivku


koju prozivku- ja sam na Brajovicevo pominjanje osetljivosti-rekla na shta sam ja!


ps- malo shlihtarski zvuchish!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:10 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

angie01
ps- malo shlihtarski zvuchish!

Ма, шлихта се мени, зна да имам карту вишка за ВИП ложу код Мадону, све са пропусницама за бекстејџ.
angie01 angie01 00:14 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Ма, шлихта се мени


ako je TO u pitanju-podrzavam!!!!,..ne smem nishta o madoni-da ne kvarim:)))
angie01 angie01 00:15 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

trener92

angie01
"Neko to odgore vidi sve" Kako si znala angie Samo za tebe

Unfuckable Unfuckable 00:17 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

opet mi treba pojašnjenje, sada zaista želim da to pročitam bez cile - mile, idimidođimi zagonetki i jeste - ali i nije - konstatacija :
kome se to šlihtam ?
i za šta ?

edit : Brajoviću - podrazumeva se.
Za Madonu sam spreman da idem do - slepog creva !
pa čak i sopstvenog
angie01 angie01 00:24 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

sada zaista želim da to pročitam :


evo, otkrio Brajovic!:))))


sada zaista želim da to pročitam bez cile - mile, idimidođimi zagonetki i jeste - ali i nije - konstatacija :


e poshto si promenio,....

ma koje bre zagonetke, cile-mile,..pitash me u zabezeku neshto shto je recheno u sklopu nekog drugog razgovora, kao da sam izrekla neshto shto ne stoji i shto te je ogrebalo po sred dushe na prkosima,...shta tu nije jasno,..eno ti samo razgovor na poslednjem AO blogu i to je josh chista finoca u odnosu na neke druge-gde si i ti bio pristutan, pa sigurno znash,..ja ti lepo kazem, ok, ti o nechemu mislish ovako, jer su tvoji parametri drugachiji, a ja mozda vidim na drugi nachin,...a ti opet , a chemu prozivka,...koja prozivka? Na chemu insistirash,..pa josh kako je bilo pre-to je bilo strashno,..pa kazem, bilo je raznih faza, u kojima barem ja nikada nisam bila drugachije osetljiva, shto ti nisi bash primetio, kada smo se upoznali, pa si posle ipak sabr'o i ne vidim u chemu je sad problem- pa sad ako smem to da kazem- hvala!
Unfuckable Unfuckable 00:29 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

ene : bez Brajovića ništa, pa pričaH ja !
(sorry Predrage, nema apostrofa ...znam, znam... )
trener92 trener92 00:31 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

и ово место одједанпут постаде тако безвезно и јадно. Све неки неваспитани, примитивни и агресивни ликови. Бљак.


Pa kad gledaš "ovlaš " , tako ti i treba
marco_de.manccini


edit a čitaš i Ćao , video sam

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana