Gradjanske inicijative| Sport

KOMŠIJA

NNN RSS / 05.08.2009. u 22:50

Bravo Milorade! Bravo B92!

Čaviću uručeni ključevi stana
.
Ako je neko zaslužio da dobije stan, onda je to Milorad Čavić.
To je zaslužio pre svega rezultatima. Ali ne samo izuzetnim sportskim rezultatima, već i sportskim držanjem i patriotizmom (u najpozitivnijem smislu te reči). Već 5-6 godina je konstantno u svetskom vrhu, uz to mu je direktan protivnik najveći plivač svih vremena.
Jako je teško dostići ovakve sportske visine, naročito u današnje vreme, za to je pre svega potreban talenat, ali i uslovi i fanatičan rad. Čavić je rođen u SAD gde je imao sve, ali je hteo da nastupa za Srbiju i ne samo to, nego i da se vrati u Srbiju. Možda je zbog života napolju imao donekle idealizivanu sliku, ali kada mu prošle godine nisu dodelili stan koji su mu obećali, definitivno je dobio realnu sliku. Ovde čak nije imao uslove ni da trenira, pa je morao da ponovo ode van zamlje, ali opet se nije pokolebao. Nastavio je da trenira i da na najbolji način predstavlja svoju zemlju. Uspeo je ponovo da pomeri ljudske granice i da postigne najveći sportski uspeh za svoju zemlju. Nažalost, država je i tu po ko zna koji put zakazala, pa su morali da priskoče neki pojedinci i neke organicacije. Akciju "Čavića za komšiju" je pokrenuo Fond B92. Prikupljena su sredstva za stan i Milorad Čavić konačno neće više biti samo gost u svojoj zemlji. To je najbolji primer i poruka mlađim generacijama da se dobro dobrim vraća.

milorad_cavic_wideweb__470x300,0.jpg 

Zašto je to dobar primer mladima?
Ajmo unazad.
Zato što je patriota (ovaj pojam je žestoko devalviran poslednjih 20-ak godina, a označava osobu koja VOLI SVOJU ZEMLJU).
Čavić je rođen u Americi, ali se uvek izjašnjavao kao Srbin. Mogao je da se takmiči za SAD, ali je odabrao Srbiju. Studira na prestižnom univerzitetu Berkeley, ali hoće da se živi u Srbiji. Uvek je isticao da mu je Srbija inspiracija i uvek se trudio da svoju zemlju predstavi u najboljem svetlu, ali nikada nije omalovažavao druge (što je poprilično uobičajeno na ovim prostorima). Čavić je pravi primer onoga "Ne pitajte šta vaša zemlja može da učini za vas, već šta vi možete da učinite za svoju zemlju", nije on odabrao da se takmiči za nas zbog stana, već iz ljubavi (a zahvaljujući odličnim rezultatima i dobrim ljudima je i nagrađen).
Zato što je sportista. Mladi treba da se bave sportom; u zdravom telu - zdrav duh. Sportom se uvek teži da se bude bolji, pre svega od sebe samog. Bavljenje sportom sklanja mlade sa ulice. Bavljenje sportom donosi osećaj pripadnosti (po pozitivnim kriterijumima). Pravi sportisti znaju da pobeđuju, ali i da gube i da sportski čestitaju pobedu boljem (posle famoznog poraza od Felpsa na Olipijadi u Pekingu, Čavić je izjavio kako je to najveći trenutak u njegovom životu, kako prihvata poraz, i kako nema ništa loše u tome što je izgubio od najvećeg plivača svih vremena).
Zato što je vrhunski sportista. Bavljenje vrhunskim sportom iziskuje najveća moguća odricanja uz neizvesne rezultate. A Čavić je uspeo da se popne na krov sveta. Uspeo je da svoju zemlju predstavi na najbolji način. Naši sportisti su poslednjih godina učinili mnogo više za Srbiju, nego svi ostali (političari i drugi kojima je to posao) zajedno. Ovo se posebno odnosi na tenisere (Novaka, Anu, Jelenu i Nenada), a evo sada i na plivače (i vaterpoliste), njihov uticaj je dvojak:
1) Popravili si imidž Srbije u svetu više nego sve diplomatske inicijative, propaganda, lobiranje i ostale gluposti (Kako to u praksi izgleda? Pre nekoliko godina mom prijatelju se desilo da u Americi priča sa nekim likom i posle nekog vremena, lik ga pita odakle je, i kad mu je ovaj odgovorio da je iz Srbije, lik se samo okrenuo i bez ikakve reči otišao!?!?! U današnje vreme bi ga verovatno pitao da li igra tenis (umesto asocijacija: rat, zločini, kanibalizam..).
2) Sve je više mladih ljudi u Srbiji koji, bar rekreativno, igraju tenis (nekoliko mojih prijatelja se navuklo, klinci ispred zgrade su napravili improvizovani teren i igraju svaki dan, umesto da gledaju 48 sati granda i slične pokemone). Očekujem da posle ovih fenomenalnih uspeha, sve više ljudi ode na plivanje (još kada bi imali gde).

Odlična je vest i pomoć grada Pančeva Nađi Higl, koja je priredila najveće i najlepše iznađenje na SP u rimu.
Pored očiglednih prednosti i pozitivnih poruka, bilo je i čak negativnih reakcija (nekada ljudi jednostavno ne mogu da razdvoje stvari), pa neki pitaju (u komentarima) šta je sa npr. mladim matematičarima, kao da pomoć Čaviću i Nađi isključuje pomoć ostalima. Možda je takvo raspoloženje u javnosti, između ostalog, posledica kilavljenja vlasti oko sredstava za Petnicu.
Pre neki dan me je jako obradovala vest o 14-ogodišnjoj Ivi Nikolić iz Niša koja je iz požara spasila svoje dve mlađe sestre i "društvo" je nagradilo poklonivši joj stipendiju, letovanje, računar (naravno, najveći poklon joj je što je spasila sestre).
Činjenica je da i nagradama treba promovisati prave vrednosti. Zato što nagrađivanje Milorada, Nađe, Ive pokazuje da je dobro biti vredan, uporan, hrabar, požrtvovan, nesebičan, sve ono što su godinima devalvirale razne klike na vlasti  i oni oko njih.
I uostalom smatram da ulaganja u zdravstvo, obrazovanje i sport nikad ne može biti dosta.



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

scabies scabies 22:52 05.08.2009

prvaprva

prva
NNN NNN 23:06 05.08.2009

Re: prvaprva

Scabi is back
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:13 05.08.2009

Re: prvaprva

scabies
prva


U, al te krenulo danas...
libkonz libkonz 22:59 05.08.2009

bez reči

NNN NNN 23:52 05.08.2009

Re: bez reči


Ajde, Libe, bar neku reč
libkonz libkonz 08:35 06.08.2009

Re: bez reči

Ajde, Libe, bar neku reč

aj...
kao prvo, od VM me ovo ne čudi. Ma svi sa kojima sarađujem, a koji ga lično znaju, kažu Čovek.
Kao drugo, ode i ti u VIP. Čestitam, zasluženo je. Baš juče razmišljam, svi oni dobiše VIP, a 3N ništa. Nepravda je ispravljena.
Kao treće, i dalje tvrdim da Bocvena najbolje piše na blogu, a još je pod palubom. Da se odma' ogradim, ne znam ni da li želi autorsku.
Kao četvrto, kako je počelo ostaću sam sa Peđom među autorima, pa me nešto frka.
Dosta li je na ovu vrućinu?
NNN NNN 12:29 06.08.2009

Re: bez reči

tvrdim da Bocvena najbolje piše na blogu

Kaže Bilja da je podseća na Jelicu.
Svaki put kad objavi tekst, ja sam na ivici da je linkujem na naslovnu bez pitanja
Noćas sam se istopio.
libkonz libkonz 13:11 06.08.2009

Re: bez reči

Kaže Bilja da je podseća na Jelicu.

da, Jelica je još jedan genijalac.
bocvena bocvena 16:20 06.08.2009

Re: bez reči


Prekinite više da me blamirate okolo! Ja sam za Jelicu malo dete.
trol - Bio mi muž danas u Omeginoj Biblioteci, kaže da nemaju Dostojevskog, ali je svinjetina odlična!
Biljana 77 Biljana 77 17:44 06.08.2009

Re: bez reči

Bio mi muž danas u Omeginoj Biblioteci

omega se izgleda baš začitao, nigde ga nema.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:49 06.08.2009

Re: bez reči

I pošto kilo svinjetine? Nemasna, a...
Ljubi vas Jelica, da nemate čašu vode, nešto sam počela da štucam...
Biljana 77 Biljana 77 18:41 06.08.2009

Re: bez reči

Pa jes' . VIP dobio, a da posluži ljude, ništa.. E, dok se ja ne setim..





Izvol'te, izvol'te.. K'o kod svoje kuće!
Biljana 77 Biljana 77 18:49 06.08.2009

Re: bez reči

nešto sam počela da štucam...

Možda zato što si mi puno puta bila na pameti dok sam ovo kucala ... ti si svetli uzor..
omega68 omega68 00:21 07.08.2009

Re: bez reči

Bio mi muž danas u Omeginoj Biblioteci, kaže da nemaju Dostojevskog, ali je svinjetina odlična!

A jel ti reko da tamo deli knjige jedna baba od 240 meseci?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:29 07.08.2009

Re: bez reči

omega68
Bio mi muž danas u Omeginoj Biblioteci, kaže da nemaju Dostojevskog, ali je svinjetina odlična!

A jel ti reko da tamo radi jedna baba od 240 meseci?

ma ko obraća pažnju na babe bre Omega???
svašta od tebe...

NNN NNN 00:45 07.08.2009

Re: bez reči

tamo deli knjige jedna baba od 240 meseci?
Olja Miranovski?
(ja sam se za vikend baš lepo začitao )
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:34 07.08.2009

Re: bez reči

Ej, Biljana kako ti je slatka beba, makar s leđa, ali dovde miriški...Samo napred! Hvala
fenster fenster 23:26 05.08.2009

nemama reci



Evo i ode komsijama!
NNN NNN 23:35 05.08.2009

Re: nemama reci

Ugrinović mi je omiljeni

ps. au al' se troluje.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:43 05.08.2009

A vidi...

... šta je indirektno proisteklo iz ove priče Čavić+B92:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=08&dd=05&nav_id=374964
NNN NNN 00:01 06.08.2009

Re: A vidi...

Dobre stvari pokreću jedna drugu.
Toliko se odugovlačilo sa Čavićevim stanom, a tolike glavonje su stambeno zbrinute i to se jednostavno vidi, kao npr. kad se spuca milion na kovačevića, a nema tri puta manje za Petnicu ili kad nema zdravstveno osiguranje za rudare.
ivana23 ivana23 00:19 06.08.2009

Re: A vidi...

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:14 06.08.2009

Re: A vidi...

Krugolina Borup
... šta je indirektno proisteklo iz ove priče Čavić+B92:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=08&dd=05&nav_id=374964

Ma gde Vojo, pa to je samo domacinska pomoc i domacinsko poslovanje domacinske Srbije. A kakvi bi to bili njegovi ugledni domacini da nemaju stanove ili stanuju u uneuglednim stanovima.
Blade Runner Blade Runner 23:46 05.08.2009

Šta reći?



vishnja92 vishnja92 00:13 06.08.2009

Re: Šta reći?

takodje
miloradkakmar miloradkakmar 23:50 05.08.2009

Mladi

Činjenica je da i nagradama treba promovisati prave vrednosti. Zato što nagrađivanje Milorada, Nađe, Ive pokazuje da je dobro biti vredan, uporan, hrabar, požrtvovan, nesebičan, sve ono što su godinima devalvirale razne klike na vlasti i oni oko njih.
I uostalom smatram da ulaganja u zdravstvo, obrazovanje i sport nikad ne može biti dosta.

Sve rečeno .
shunjich92 shunjich92 23:59 05.08.2009

:)

svaka cast svim sportistima iz srbije koji su nam ovih dana donosili lepe vesti... :)
margos margos 00:09 06.08.2009

Da!

I uostalom smatram da ulaganja u zdravstvo, obrazovanje i sport nikad ne može biti dosta.

Posebno što se ta ulaganja prepliću i donosi uvećanu dobrobit.

A da ne govorim o radosti koju su nam doneli poslednjih dana sportisti, kao uostalom puno puta ranije. Dočeke sportista smo spontano počeli da pravimo jer su nas košarkaši 'okupili'... mnogo puta.
ivana23 ivana23 00:12 06.08.2009

Lepo tvoja zena danas rece...

vishnja92 vishnja92 00:14 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

ale aleeeeeee :))))
vishnja92 vishnja92 00:17 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

aj cik sad na adu, majkovicu... imamo i mi fotoaparate :))))

moras da budes dostojanstven
sto ste mu dali vip?
Biljana 77 Biljana 77 00:27 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

vishnja92 vishnja92 00:46 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

bacilo me na dragoljuba
mirelarado mirelarado 00:52 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

ННН, честитке и за текст и за ВИП!

(Биља је све сумњивија... )

Blade Runner Blade Runner 02:29 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

ALIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
VIPEEE!!!!
NNN NNN 17:07 06.08.2009

Re: Lepo tvoja zena danas rece...

@
ivana23 (svaki blog ulepša i upotpuni )
vishnja92 (TETKAAA!!!!! )
mirelarado (koleginice :) )
Blade Runner ("Ko ti dade VIP?!!" )

HVALA!
miloradkakmar miloradkakmar 00:14 06.08.2009

Jesi li

ti to postao VIP ?!
Tekst je i dole i gore na prvoj strani.
Ma , i ako nisi , ČESTITAM !!!!
margos margos 00:25 06.08.2009

Re: Jesi li

Tekst je i dole i gore na prvoj strani.

:)))) Ima se može se!

Neka ti je sa srećom!!!



NNN NNN 01:11 06.08.2009

Re: Jesi li

Tekst je i dole i gore na prvoj strani.

A ja to propustio,
miloradkakmar miloradkakmar 00:17 06.08.2009

Tek

sad videh Ivaninu potvrdu.

Za tebe i Bilju.

Bojan Budimac Bojan Budimac 00:35 06.08.2009

:)

Barem će se linkovi za Biljine tekstove nalaziti na naslovnoj
Od sveg srca čestitam
Biljana 77 Biljana 77 00:42 06.08.2009

Uobraziće se,

a i ja ću..
Barem će se linkovi za Biljine tekstove nalaziti na naslovnoj

NNN NNN 17:25 06.08.2009

Re: Uobraziće se,

@
miloradkakmar (superdeka )
margos (ne zna da tuti )
Bojan Budimac (interkontinentalni bloger )

HVALA!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:27 06.08.2009

Re: Uobraziće se,

Bojan Budimac (interkontinentalni bloger

ah koja pravopisna greska - KGB-ovac se kaze bre!
Biljana 77 Biljana 77 00:40 06.08.2009

Uobraziće se,

'ajd nazad na temu.
Mnogo me nerviraju komentari tipa : -čime su baš sportisti zaslužili itd.. itd.. ili -a naši mladi naučnici.. Kad se priča o sportistima uvek se nekako gubi iz vida da nije isto biti vrhunski plivač i vrhunski košarkaš, npr. Ovi prvi nemaju mogućnost da plivajući za "klub" zarade za život. Jedini način da zarade za nimalo jeftin život koji uključuje plaćanje trenera, opreme, termina, putovanja i sl. su sponzorstva. A veliki sponozori interesuju se samo za najuspešnije. Zato zajednica mora da stane iza njih, kad već država 'arči pare na budalaštine. Zajednica treba da stane i iza potencijala u matematici, fizici i sl. Svi oni što pljuju i kukaju neka pokušaju nešto da urade, tipa: znate nekog vrhuskog matematičara, obiđite svoju opštinu, firme, animirajte ljude, skupite detetu za kompjuter. Još jednom:Ne pitajte šta vaša zemlja može da učini za vas, već šta vi možete da učinite za svoju zemlju. Pre par meseci klinci iz neke beogradske gimanzije organizovali su koncert da pomognu drugarici koja mora da radi da bi pomgla porodici. Deca su bolja od nas!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:43 06.08.2009

Re: Uobraziće se,

'ajd nazad na temu.

važi!

mara92 mara92 03:06 06.08.2009

Re: Uobraziće se,

Њањо,

је л' ти ово пЦујеш!?
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:41 06.08.2009

Re: Uobraziće se,

Zato zajednica mora da stane iza njih, kad već država 'arči pare na budalaštine. Zajednica treba da stane i iza potencijala u matematici, fizici i s

E to je suština.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:24 08.08.2009

Re: Uobraziće se,

ja evo provodim ovo veče šetajući po blogu i gledajući dal sam nekome zaboravila da čestitam VIP status ili autorsku opciju jerbo se nagomilali kandidati. zakljućila sam da ova moja slikica malo više na kojoj ima neke reči koje pominju VIP da možda i ne predstavlja čestitku tako da evo sad koristim priliku da to urdadim.

NNN čestitke za VIP!!!

NNN NNN 02:50 08.08.2009

Re: Uobraziće se,

Hvala (svidela mi se i ona slika )
NNN NNN 01:08 06.08.2009

HVALA! Hvala svima!


Prvo bih da se zahvalim svojoj porodici

Takođe, koristim ovu priliku da se zahvalim Miloradu Čaviću koji je i inicirao sve ovo, kao i dobrim ljudima sa B92 koji su pokrenuli akciju NNN za VIP blogera
Zahvaljujem se i svima na čestitkama (čuo sam o vama mnogo...od Dragana ), a sada SVI SVI SVI na svoje radne zadatke, nemojte da mi trolujete sve ću da vas banujem (vidi sliku što je okačila njanja) kako i dolikuje VIP-u

Ilişkin bir marjı (Beleška na margini, valjda)
===============================
Ovaj Budrumac me skroz provaljuje (u pola 4 po lokalnom), a između ostalog, i zbog njega sam pisao, a stvarno mi teško pada da pišem iole ozbiljno, to mi je trauma iz škole (pismeni, domaći).

Pozdrav
mashha mashha 01:38 06.08.2009

Još jedno bravooo!!!

Bravo Milorade! Bravo B92!
Brrraaavvooo NNN!!!
(Eto, rekoh, ne izdržah i sad me banuj slobodno )
natasavb natasavb 01:50 06.08.2009

i jos jedno :)))

pa bravo komsija sa ade. :)))
sad tek necu moci da ti pridjem od silnih obozavateljki.

cestitam bilji, jer iza svakog uspenog muskarca ...ne,ne pogresan tekst, slazem se sa onim sto budimac rece.

za sve NNN-ove
NNN NNN 01:48 06.08.2009

I još me nerviraju

ovi što kukaju:
-A gde ste vi bili kad su oni počinjali?
-A sad bi da se slikate i da dajete stanove?
-A šta ćemo sa svima onima što nisu uspeli da dođu do vrha?

Lepo Unf negde objasnio, ne može se ulagati u svaki potencijal.. Sport, je kao i život, surovo mesto. Izbore se najsposobniji. I treba ih nagraditi za to. I treba svima (svoj deci) stvoriti bar približno jednake uslove za obrazovanje, treninge i kreativne aktivnosti. Kvanitetet i konkurencija će onda iznedriti kvalitete.

Biljana 77
antioksidant antioksidant 09:08 06.08.2009

Re: I još me nerviraju

ne može se ulagati u svaki potencijal..

mora se napraviti sistem koji prepoznaje potencijal, koji gaji potencijal i omogucava mu da se iskaze

Sport, je kao i život, surovo mesto. Izbore se najsposobniji.
poenta je stvoriti uslove pa neka se bore... a slikanje? pa neka oni sto vole da se slikaju porade na tome da slikanja bude. u tome je poenta

i ne zaboravi jednu stvar - stan cavicu je proizvod privatne inicijative... sto je super jer u drzavi ne postoje mehanizmi kvalitetnog nagradjivanja ( o potsticajima sam vec rekao)... privatni sektor je ponovo resio nesposobnost drzave

savrseno...


Biljana 77 Biljana 77 13:42 06.08.2009

Re: I još me nerviraju

I
treba svima (svoj deci) stvoriti bar približno jednake uslove za obrazovanje, treninge i kreativne aktivnosti. Kvanitetet i konkurencija će onda iznedriti kvalitete.


mora se napraviti sistem koji prepoznaje potencijal, koji gaji potencijal i omogucava mu da se iskaze
Mislim da mislimo isto.
topcat topcat 02:13 06.08.2009

Hej,

pa i ti si VIP.

Šta je ovo danas? Morat ću neke očale kad mi tako bliještite...; )))
NNN NNN 02:18 06.08.2009

PRELEPA SLIKA

bocvena bocvena 02:27 06.08.2009

Re: PRELEPA SLIKA

Prvo - čestitke za Čavića i ove što mu dadoše stan.
Drugo - čestitke za tebe (pola VIP-a da daš ženi)!
Treće - stvarno lepa slika! Ova mala će kad poraste da bude prva žena predsednik Srbije. Ovaj malo niži će da bude muzičar. A ovaj najmanji - doktor. Kako znam? Pa znam im porodično stablo i genetske predispozicije...
NNN NNN 03:06 06.08.2009

Re: PRELEPA SLIKA

prva žena predsednik Srbije

Pa, liči pomalo
bocvena bocvena 10:21 06.08.2009

Re: PRELEPA SLIKA

Sorry, ja ovu ne računam.
fenster fenster 03:31 06.08.2009

cestitke

Zaboravih da ti cestitam za VIP
mara92 mara92 03:38 06.08.2009

...


ЧЕСТИТАМ!
siddhartha siddhartha 04:36 06.08.2009

......

za tebe
za one koji su omogucili stan
sybil sybil 05:04 06.08.2009

svaka cast

marco_de.manccini marco_de.manccini 05:56 06.08.2009

ННН

комшија!
NNN NNN 12:02 06.08.2009

Re: ННН

@
fenster
mara92
siddhartha
sybil
marco_de.manccini

HVALA
Unfuckable Unfuckable 06:24 06.08.2009

moram da priznam

da ja uopšte nisam znao za akciju B92 "Čavića za komšiju", što i nije relevantno pošto umem da propustim i bitnije stvari - tako da sam bio prilično iznenađen.
Prijatno, naravno.
Bravo za B92, nije prvi put da pomažu tamo gde zaista treba i kako treba.
Prvo : prepoznavanje kvaliteta.
Ta akcija, koliko shvatam, traje već neko duže vreme a ljudi sa B92 su odlično prepoznali da se Čavićevi rezultati kreću uzlaznom linijom i da je ovaj simpatični i vedri momak kvalitetna ličnost i odličan promoter Pravih Vrednosti .
Drugo : proaktivan stav .
Prepoznato je da Država sama neće hteti/smeti/moći ništa da uradi po pitanju olakšavanja uslova za život ovom momku koji je odabrao da bude ovde i deli sudbinu svog naroda iako je mogao da uzme US pasoš bez da trepne. I - umesto polivanja te iste države fekalijama - krenulo se u akciju.
Treće : odmerena medijska eksploatacija rezultata akcije.
Kosa mi se na glavi diže kada zamislim kakav bi cirkus tipa "mečka Božana" ili "sms za Čavu" bio napravljen da je neko drugi sproveo ovakvu akciju i - što je za naše uslove i mentalitet sasvim netipično da ne kažem : nezamislivo - uspešno je doveo do cilja.
Četvrto : tajming.
Po meni, poenta cele priče je da B92 odlično targetira svoje humanitarne i donatorske akcije, bez previše medijske pompe i samohvale i uspešno ih dovodi do kraja.
Reakciju Države koja je zajahala val ove akcije koristeći ga pomalo da
a) pošalje poruku lopovima
b) smanji štetu usled svog pasivnog stava
ne bih previše komentarisao
Još jednom sve čestitke za B92 i sve strane plaćenike, izdajnike, osvedočene Srbomrze, špijune, ustaše i mudžahedine (muhadžedine ! ) koji u njemu rade.
Domaćinu čestitke za vip status, naravno , odličan izbor teme.
Lionsgate Lionsgate 08:31 06.08.2009

Re: moram da priznam

Po meni, poenta cele priče je da B92 odlično targetira svoje humanitarne i donatorske akcije, bez previše medijske pompe i samohvale i uspešno ih dovodi do kraja.

Pitam se da li gospon Unf i ja zivimo u istom gradu i u isto vreme... juce je na B92 bilo par clanaka koji su bili u stilu "ja, ja, ja i samo ja" a vrhunac je bio clanak u kome se radila "änaliza" pisanja ostalih medija u Srbiji i dovodjenje B92 u vezu sa akcijom dodele stana. Znaci doslo se do toga da se vodi racuna i o tome ko sta pise.

Uzgred, preskace se vrlo bitna stvar u celoj prici o Miloradovom stanu, stan je Cavicu dodelila Direkcija za gradjevinsko zemljiste (zato sad i nije u njegovom vlasnistvu) a B92 je svojom akcijom okupio kompanije koje su ga opremile.
Unfuckable Unfuckable 09:26 06.08.2009

Re: moram da priznam

pazi druže - ja nisam prepoznao to "ja, ja i samo ja" koje navodiš ali dopuštam da smo različito profiltrovali podatke.
u vezi ostalog
On je naveo da je akciju pomogao i predsednik Republike Srbije Boris Tadić, a sredstva za kupovinu stana obezbedili su preduzeća "Simpo", Građevinska direkcija Srbije, "Keramika" Mladenovac, Keramika "Espanja", "Polimit", "Minoti" i "Sika", i "Eglo" rasveta.


a inicijativa za sve to je pokrenuta od strane...?
buba_truba buba_truba 11:08 06.08.2009

Re: moram da priznam

Lionsgate
Uzgred, preskace se vrlo bitna stvar u celoj prici o Miloradovom stanu, stan je Cavicu dodelila Direkcija za gradjevinsko zemljiste (zato sad i nije u njegovom vlasnistvu) a B92 je svojom akcijom okupio kompanije koje su ga opremile.

A gde se to "preskače"?

Koliko ja kapiram, poenta i jeste u tome - ko je stan omogućio, ne samo opremio, razni se pominju... i šta je u celoj priči bilo do B92 (inicijativa - tnx to Unf). Upravo se ističe da stan nije kupio B92... I šta tu ne valja? (Smrdi mu iz usta, valjda!? )

p.s. Stan i ne treba da se da u vlasništvo (to bi značilo da Čavić ima pravo raspolaganja, pa i prodaje istog). Daje se na korišćenje... posle njega će ga dobiti neki novi Čavići... Po meni je to skroz ok.
Lionsgate Lionsgate 13:24 06.08.2009

Re: moram da priznam

pazi druže - ja nisam prepoznao to "ja, ja i samo ja" koje navodiš ali dopuštam da smo različito profiltrovali podatke.


Zato i pitam jel' mi zivimo u istom Beogradu i u isto vreme... dakle, kad B92 juce pise o reakcijama ostalih pisanih i elektronskih medija u Srbiji o akciji koju su oni vodili, kad detaljno obavestava ko jeste a ko nije od kolega iz industrije napisao o doprinosu kuce B92, kad se izvrsi pregled celokupnih medija u Srbiji na temu "ja, ja, ja pa ja" onda je za mene to bas to. Stravicno podseca na onaj planacki fazon kad se posle Evrovizije, Univerzijade, premijerove sahrane u nasim medijima prenose reakcije medija po svetu o tome kako smo se pokazali - puna nam dusa ako nas svi pozitivno spominju... recimo da je to moj ugao gledanja na sve.


On je naveo da je akciju pomogao i predsednik Republike Srbije Boris Tadić, a sredstva za kupovinu stana obezbedili su preduzeća "Simpo", Građevinska direkcija Srbije, "Keramika" Mladenovac, Keramika "Espanja", "Polimit", "Minoti" i "Sika", i "Eglo" rasveta.


a inicijativa za sve to je pokrenuta od strane...?

Prvo da razjasnimo, stan nije kupljen, stan je u vlasnistvu Direkcije za gradjevinsko zemljiste i izgradnju grada Beograda, znaci stan je kao vlasnistvo grada Beograda dat na koriscenje Miloradu Cavicu sa mogucnoscu nasledjivanja tog prava njegovim buducim naslednicima. Ostale firme koje se spominju u celoj prici su uletele sa svojim programom ili novcanim donacijama na opremanju stana.
Znaci B92 je inicirao okupljanje tog pula za opremanje stana a sama dodela stana je bila politicka odluka na nivou DS-a (otuda i njen predsednik na dodeli kljuceva) jer je Direkcija za gradjevinsko zemljiste prcija DS-a od kad je isti dosao na vlast u Beogradu. Prevedeno na prostonarodni: inicijativa B92 vec godinu dana nije imala nikakvog efekta dok vrh DS-a olicen u bivsem vatrepolisti nije odlucio da Miloradu Cavicu dodeli gajbu u Beogradu. E sad koji su medjusobni interesi u saradnji B92 i DS-a bumo videli...

Da ne bude zabune, potpuno podrzavam to sto je Milorad Cavic dobio gajbu ali bi i pri tome trebalo saopstiti istinu...

EDIT.
Moj jucerasnji favorit u svemu je fotografija suvlasnika B92, predsednika DS-a i Milorada Cavica. Fotograf ju je opalio izkosa, sa strane suvlasnika B92 tako da su sva trojica priblizne visine... superego
Biljana 77 Biljana 77 13:51 06.08.2009

Re: moram da priznam

- puna nam dusa ako nas svi pozitivno spominju.
Najbolje da tragamo za negativnim reakcijama pa da organizujemo šibanje i samospaljivanje .

Bravo za B92, nije prvi put da pomažu tamo gde zaista treba i kako treba.
Prvo : prepoznavanje kvaliteta.
Ta akcija, koliko shvatam, traje već neko duže vreme
Kupili su me pokretnim mamografom za sva vremena. I svaka sledeća inicijativa im je za pohvalu. I treba da se digne galama u medijima. Jer se na taj način skreće pažnja da treba pomagati, promovisati prave vrednosti. Kao što su to učinili uostalom i opština Pančevo i grad Niš i firme koje su nagradile Nađu i Ivu.
Lionsgate Lionsgate 14:12 06.08.2009

Re: moram da priznam

Najbolje da tragamo za negativnim reakcijama pa da organizujemo šibanje i samospaljivanje .

Ko je govorio o samobicevanju? To ne upraznjavam... U Srbiji je uvek vladao taj mentalitet zelje da se svidis nekome u belom svetu, cak iako su nam lupali sankcije, iako su nas bombardovali bio je melem na ranu ako se u recimo Chicago Tribune-u pojavi pozitivan clanak o nama u bilo kom pogledu.
Jos izrazeniji je taj kompleks povodom "prelistavanja" srpskih medija a u vezi stana za Milorada Cavica, ok, uradili smo tu stvar ali hajde sad da pribelezimo u tefterce kako su to primili ostali iz sela...
Biljana 77 Biljana 77 14:27 06.08.2009

Re: moram da priznam

U Srbiji je uvek vladao taj mentalitet zelje da se svidis nekome u belom svetu

Ja sam bila jako srećna kada su me ljudi iz inistranstva sa kojima svakodnevno radim prestali prepznavati po: -Srbija? A niste više sa Crnom Gorom? Jeste ratovali? počeli da me prepoznaju po: -Srbija? Idete li na Exit? Ili -Srbija? Đoković?

povodom "prelistavanja" srpskih medija a u vezi stana za Milorada Cavica, ok, uradili smo tu stvar ali hajde sad da pribelezimo u tefterce kako su to primili ostali iz sela...

Pozitivna reakcija je potrebna jer ona znači: prepoznali smo vrednosti, možda i mi uradimo nešto slično.
siddhartha siddhartha 23:35 06.08.2009

Re: moram da priznam

Unfuckable
pazi druže - ja nisam prepoznao to "ja, ja i samo ja" koje navodiš ali dopuštam da smo različito profiltrovali podatke.
u vezi ostalog
On je naveo da je akciju pomogao i predsednik Republike Srbije Boris Tadić, a sredstva za kupovinu stana obezbedili su preduzeća "Simpo", Građevinska direkcija Srbije, "Keramika" Mladenovac, Keramika "Espanja", "Polimit", "Minoti" i "Sika", i "Eglo" rasveta.


a inicijativa za sve to je pokrenuta od strane...?

Unfuck, u pravu si....
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:25 06.08.2009

Ipak mnogo pitanja.

Zato što je patriota (ovaj pojam je žestoko devalviran poslednjih 20-ak godina, a označava osobu koja VOLI SVOJU ZEMLJU).

Zar ona deca sto osvajaju zlatne medalje iz matematike i fizike nisu patriote?
Zato što je sportista. Mladi treba da se bave sportom; u zdravom telu - zdrav duh.

i mnogi drugi mladi ljudi su sportisti, pa im se ne placa.Onu ostalu omladinu sto je takodje plivala i dala sve od sebe niko i ne pomenu.Licemerno je da ih se drzava tako pompezno seti samo kad osvoje medalje. A i taj Covic je morao u Italiju da trenira.
Zato što je vrhunski sportista

i oni su vrhunski matematicari, fizicari, naucnici
Popravili si imidž Srbije u svetu više nego sve diplomatske inicijative, propaganda, lobiranje i ostale gluposti

ne treba preterivati
Činjenica je da i nagradama treba promovisati prave vrednosti. Zato što nagrađivanje Milorada, Nađe, Ive pokazuje da je dobro biti vredan, uporan, hrabar, požrtvovan, nesebičan, sve ono što su godinima devalvirale razne klike na vlasti i oni oko njih.

zar i vaterpolisti nisu osvojili medalju pa ne dobise stanove.
I da se ne lazemo, ne igra ni Nole, ni Ana ni Jelena, ni Zimonjic tenis zbog nacije vec sto im donosi ogromne prihode.To cine i fudbaleri i kosarkasi.
Naravno, treba im odati duzno postovanje, svima nam je drago kad slusamo nasu himnu na pobednickom postolju ali je valjda i njima.
A tek ona farsa ispred gradske skupstine i ona nepristojna dreka voditelja programa, vise je licilo na protestni miting i psovanje nekoga osim na proslavu.
Ipak treba imati mere.


Unfuckable Unfuckable 08:34 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

ne razumem kakve veze sa Čavićem, njegovim uspesima i reputacijom ima ona nepristojna dreka voditelja programa ?
I da se ne lazemo, ne igra ni Nole, ni Ana ni Jelena, ni Zimonjic tenis zbog nacije vec sto im donosi ogromne prihode.To cine i fudbaleri i kosarkasi.

voleo bih kada bi ovo mogao da potvrdiš i u slučaju plivanja.
i mnogi drugi mladi ljudi su sportisti, pa im se ne placa.

Ja nešto nisam prepoznao da je tu neko nekoga plaćao, ali ako sam pogrešio molim da me se ispravi.
Ja vidim prepoznavanje kvaliteta od strane jedne medijske kuće, i podršku tom kvalitetu u želji da istraje u nameri da ostane ovde, živi ovde, trenira ovde, reprezentuje ovo ovde.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:52 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

ne razumem kakve veze sa Čavićem, njegovim uspesima i reputacijom ima ona nepristojna dreka voditelja programa ?

stvar je ukusa. mozda je nekom to bilo OK a ne dreka. A nisam ni rekao da ima veze sa Cavicem vec bi se pre reklo da ga koriste da sebe promovisu. Da nije osvoijio medalju ne bi da ni pomenuli kao vrhunskog sportistu.
Ja vidim prepoznavanje kvaliteta od strane jedne medijske kuće, i podršku tom kvalitetu u želji da istraje u nameri da ostane ovde, živi ovde, trenira ovde, reprezentuje ovo ovde.

ma sve u redu ako medijska kuca ima te mogucnosti ali bi onda to trebalo da se barem ponekad odnosi i na te mlade talente kao oni matematicari.
Da se razumemo,nije to samo ni kritika na nas racun niti je nas fenomen. Naravno svetska prvenstva matematicari niti su atraktivna niti su rayumljiva i interesantna vecini populacije.
Ja samo postavljam pitanje sto i njima nije priredjen takav docek i spektakl.
Ovo sa davanjem stanova mi lici na kampanju i socrealisticku DDR kada su sportisti bili kompletno obeybedjeni i fakticki zaposleni kao sportisti clanovi drzavne reprezentacije da se spremaju i osvajaju medalje.
Jos ce mi neko reci i da im vec u 35-oj godini treba dati nacionalne penzije jer vise ne mogu da se bave vrhunskim sportom i od toga zive, pa valjda su ucili i neke skole i imaju neko zanimanje osim rekreacije.
Svaka cas i npr. Vladi Divcu i Noletu ali oni su oli ce do 35 godine obezbediti sve za lagodnu buducnost a u nauci je to malo mnogo tezi slucaj.
antioksidant antioksidant 09:13 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

Jos ce mi neko reci i da im vec u 35-oj godini treba dati nacionalne penzije jer vise ne mogu da se bave vrhunskim sportom i od toga zive, pa valjda su ucili i neke skole i imaju neko zanimanje osim rekreacije.

ne znam da li si svestan koliko je truda ulozeno do te 35te godine? koliko puta se ustalo u zoru, leglo iza ponoci? koliko je odricanja ulozeno? i da li si bar za trenutak svestan da na svakog ko uspe dolaze hiljade koje su ostale negde tamo, zbog povreda, nedostatka upornosti, srece, motiva, podrske?mozes li za trenutak zamisliti nekog ko dozivi povredu u 19oj godini u trenutku kada treba da zakoraci u naplatu ulozenog? (i tu ne mislim na materijalnu naplatu nego moralnu).

ne branis ti matematicare, samo napadas sportiste
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:15 06.08.2009

EJ! VIPOVCI!

Dobrodošli Čestitam!

Unfuckable Unfuckable 09:21 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

pa ok, meni to sve malo zvuči demagoški pošto je o akciji jedne medijske kuće reč, jer možemo jako lako da stignemo do priče tipa "dele stanove a koliko izbeglica ima"
malo se ne vidi šuma od drveća, da ne kažem - spinuje (helou Dragec!)
pojedini komentatori targetiraju Državu, a akcija potiče sa druge strane
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:30 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

ne branis ti matematicare, samo napadas sportiste

Ma nije tacno bre, uopste me niste razumeli, ja govorim o kampanji i koriscenju sportisata za ono hleba i igara narodu.
ne znam da li si svestan koliko je truda ulozeno do te 35te godine?

na to niko nikoga nije terao jer se ya sport mladi ljudi opredele posto su talentovana i vole to. Nije ga niko naterao da svakodnevno trenira i to radi da bi se u svojoj disciplini probio ka vrhunskoj pozici, da do dje do prvog tima pa onda se dobro plasira iz Rada u Zvezdu, iz Zvezde u reporezentaciju i onda u poznate svetske kluboive gde ce zaradjivati ogroman novac. Lepo je kad na tom putu donese medalju naciji a zapravo to je njegov licni uspeh, od njega licno profitira a ne nacija. I pravilno jer je on licno za to zaslužan pošto ga nacija primeti tek kada na svetskom ili evropskom prvenstvu dobije medalju.
HOCU DA KAŽEM DA DRŽAVA TREBA MNOGO ORGANIZOVANIJE DA BRINE O MLADIM SPORTISTIMA KAKO DA IM STVORI USLOVE ZA TRENING ALI I ŠKOLOVANJE; A ONDA KAD OSVOJE MEDALJU DA SE ZNA PROPISANA NAGRADA A NE OVAKO KAMPANJSKI PA ČEVIĆU ĆEMO DATI A LENĐERU ILI DRUGOM NEĆEMO ZATO ŠTO TRENUTNO JESMO ILI NISMO BAŠ ŠIROKE RUKE.
VALJA JE JASNO DA JE I MENI DRAGO DA SU NAŠI SPORTISTI OSVOJILI MEDALJE I DA IH OSVOJE STO VIŠE.
Unfuckable Unfuckable 09:39 06.08.2009

Re: vots d nejm ov d gejm

HOCU DA KAŽEM DA DRŽAVA TREBA MNOGO ORGANIZOVANIJE DA BRINE O MLADIM SPORTISTIMA

kao što već rekoh gore : odvešće nas ovo ko zna gde.
Mene je dovelo do zaključka da Država prvo i osnovno treba mnogo organizovanije da brine o svojim građanima, - ako ćemo da teramo baš mak na konac, a vidim da je to nejm ov d gejm

A NE OVAKO KAMPANJSKI

halo ?
pa ja pročitah negde da cela kampanja traje oko godinu dana ?
i nema potrebe da se dereš, svi umemo da čitamo
rapunzel rapunzel 09:40 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.



mnogo mi drago što ste vip (tu mislim i na Bilju i Stefana)
a i zbog Čavića i Nađe i vaterpolista i
ovih mlađanih košarkaša.
i drago mi je i zbog Teodora i njegovih uspeha u matematici i
zbog Nikole Šibalića (I mesto iz fizike na olipijadi)
i nadam se da će svi dobiti ako ne stanove, a
ono bar neke stipendije i nagrade.
samo da bude što više takve dece!
ivana23 ivana23 09:44 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.



Yesterday I was in Basel and was given the award "Ehrespalebärglemer". R.F. - 17.7.2009.


- Razni gradovi/drzave nagradjuju zasluzne sportiste prema svom nahodjenju.
Atomski mrav Atomski mrav 09:46 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

Milan Karagaća
ne branis ti matematicare, samo napadas sportiste

Ma nije tacno bre, uopste me niste razumeli, ja govorim o kampanji i koriscenju sportisata za ono hleba i igara narodu.
ne znam da li si svestan koliko je truda ulozeno do te 35te godine?

na to niko nikoga nije terao jer se ya sport mladi ljudi opredele posto su talentovana i vole to. Nije ga niko naterao da svakodnevno trenira i to radi da bi se u svojoj disciplini probio ka vrhunskoj pozici, da do dje do prvog tima pa onda se dobro plasira iz Rada u Zvezdu, iz Zvezde u reporezentaciju i onda u poznate svetske kluboive gde ce zaradjivati ogroman novac. Lepo je kad na tom putu donese medalju naciji a zapravo to je njegov licni uspeh, od njega licno profitira a ne nacija. I pravilno jer je on licno za to zaslužan pošto ga nacija primeti tek kada na svetskom ili evropskom prvenstvu dobije medalju.
HOCU DA KAŽEM DA DRŽAVA TREBA MNOGO ORGANIZOVANIJE DA BRINE O MLADIM SPORTISTIMA KAKO DA IM STVORI USLOVE ZA TRENING ALI I ŠKOLOVANJE; A ONDA KAD OSVOJE MEDALJU DA SE ZNA PROPISANA NAGRADA A NE OVAKO KAMPANJSKI PA ČEVIĆU ĆEMO DATI A LENĐERU ILI DRUGOM NEĆEMO ZATO ŠTO TRENUTNO JESMO ILI NISMO BAŠ ŠIROKE RUKE.
VALJA JE JASNO DA JE I MENI DRAGO DA SU NAŠI SPORTISTI OSVOJILI MEDALJE I DA IH OSVOJE STO VIŠE.


Dobro de, ne moraš da vičeš... i čovek se preziva Čavić a ne Čović niti Čević. I jeste, niko ga nije terao da trenira, ali ne verujem da baš zarađuje "ogroman" novac, sigurno ne kao neki vrhunski fudbaler ili košarkaš... nekako mi se čini da ono što pišeš ne ispada onako kako misliš. Naravno da bi bilo bolje da se "briga" o sportistima i ostalim zaslužnim građanima Srbije koji na najbolji način predstavljaju našu zemlju ne odvija kampanjski, već organizovano ali ova naša država je nekako u svim sferama organizovana na kampanjski način...
antioksidant antioksidant 10:12 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

Nije ga niko naterao da svakodnevno trenira i to radi da bi se u svojoj disciplini probio ka vrhunskoj pozici, da do dje do prvog tima pa onda se dobro plasira iz Rada u Zvezdu, iz Zvezde u reporezentaciju i onda u poznate svetske kluboive gde ce zaradjivati ogroman novac.

ti ceo sport vidis kroz fudbal, kosarku, odbojku, rukomet i vaterpolo, tenis...

u ostalim sportovima nema novca. a dok god postoji sistem medjudrzavnih takmicenja logicno je nagradjivati pobednike od strane drzave u cije ime su pobedili. tako su radili i u staroj grckoj.

za trenutak samo zamisli koliko je kilometara do sada isplivao cavic? zamisli koliko je kostao specijalni rezim ishrane?

i naravno, podsticati sistem da pomaze talente kako u sportu tako i u umetnosti i nauci...

.
niccolo niccolo 10:50 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

Da nije osvoijio medalju ne bi da ni pomenuli kao vrhunskog sportistu.

A hajde nam u svojoj preuzvišenoj inteligenciji objasni kako to možeš da budeš vrhunski sportista a da nikad ništa nisi osvojio??? Mislim, izuzetan zaključak, da nije uzeo medalju ne bi ga spominjali kao vrhunskog....
na to niko nikoga nije terao jer se ya sport mladi ljudi opredele posto su talentovana i vole to.

A ko pa do qrca tera matematičare da se bave matematikom?
reanimator reanimator 11:01 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

niccolo
A ko pa do qrca tera matematičare da se bave matematikom?

Ambiciozni roditelji. Dok druga deca cepaju fudbal ispred zgrade, mladi matematičar cepa kvadriranje i korenovanje...dok druga deca pevaju "u svetu postoji jedno carstvo..", mladi matematičar peva "kad je ispred zagrade više, zagrada se briše, kad je ispred zagrade manje, u zagradi se menja stanje"...druga deca prete sa "j....u ti mamu", mladi matematičar preti sa "pomnožiću te sa nulom"...
I onda roditelj, umesto da ga umlati, gleda i cveta kako mu je mali bistar, čime ga direktno osudjuje, ne samo na to da nikad neće dobiti stan od države, nego i na apstinenciju do min tri'es druge.
antioksidant antioksidant 11:02 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

A hajde nam u svojoj preuzvišenoj inteligenciji objasni kako to možeš da budeš vrhunski sportista a da nikad ništa nisi osvojio???

budes stalno drugi?

mada tajnu uspeha ipak najbolje znaju nasi fudbaleri
antioksidant antioksidant 11:03 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

mladi matematičar preti sa "pomnožiću te sa nulom"...


edit: samo zamisljam facu onoga kome je ovakva pretnja upucena
rapunzel rapunzel 11:20 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

čime ga direktno osudjuje, ne samo na to da nikad neće dobiti stan od države, nego i na apstinenciju do min tri'es druge.

ma ovo je predrasuda!
najlepši momak iz moje osnovne i najlepši
i u MG (u svojoj generaciji) bio je Jane K.
koji je negde u usa profesor fizike,
inače ipoosvajao na takmičenjima
sve što se moglo osvojiti.
lep i pametan!!!
vishnja92 vishnja92 11:27 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

najlepši
i u MG (u svojoj generaciji) bio je Jane K.

uopste nije bio najlepsi u mg
al necu da ti kazem ko jeste...
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:46 06.08.2009

Re: vots d nejm ov d gejm

halo ?
pa ja pročitah negde da cela kampanja traje oko godinu dana ?
i nema potrebe da se dereš, svi umemo da čitamo

Ja se uopšte ne derem, samo kažem.
Inače, SVAKA ČAST B92 za takve i slične akcije.
rapunzel rapunzel 11:47 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

al necu da ti kazem ko jeste...


ma ja mislim i da si mi rekla
al kad ja ne pamtim imena
Unfuckable Unfuckable 11:48 06.08.2009

Re: vots d nejm ov d gejm

Ja se uopšte ne derem, samo kažem.

ok, i ja samo kažem da se caps lock u ovakvoj vrsti komunikacije smatra za dranje, mada dopuštam da dosta nas to ne zna
antioksidant antioksidant 11:49 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

najlepši momak iz moje osnovne i najlepši
i u MG (u svojoj generaciji) bio je Jane K.
koji je negde u usa profesor fizike,
inače ipoosvajao na takmičenjima
sve što se moglo osvojiti.
lep i pametan!!!

ok vidim pamet je realizovao a lepotu?
rapunzel rapunzel 11:54 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

ok vidim pamet je realizovao a lepotu


pa u osnovnoj je imao punooooo obožavateljki.
mislim, rado se viđao sa devojkama i
po ceo dan igrao basket sa drugarima
tako da smo se pitali kada taj čovek uči.
reanimator reanimator 11:54 06.08.2009

Re: Ipak mnogo pitanja.

rapunzel
ma ovo je predrasuda!najlepši momak iz moje osnovne i najlepši i u MG (u svojoj generaciji) bio je Jane K.koji je negde u usa profesor fizike,inače ipoosvajao na takmičenjimasve što se moglo osvojiti.lep i pametan!!!

Ooo, pa ko se to nama pali na štrebere :)
A samnom u razred išao jedan, najautentičniji mogući, kojeg smo u sedmom odvukli na Zvezda - Hajduk, pa se pokajali, jer nam je na poluvremenu pričao vic o hitleru i marksu (kao..dovikuju se preko nekog kanjona i marks njemu viče "fašistooooo...", ovaj njemu viče "komunistooooo", a onda krene eho "istoooo..istooo..istoooo". Mislim...1984...trinaest godina..stadion...
Elem, dotični do danas nije imao ribu (a intenzivno pokušava da je nadje od tri'es pete) i ta akumulirana sexualna energija ga čini tempiranom bombom i pretnjom za okruženje. Ono..da ga neko pukne veslom, pola bloka bi odletelo u vazduh. I šta sad..svi treba da najebemo zato što je poosvajao sva moguća regionalna takmičenja u svim disciplinama i bio pretplaćen na Arhimedes od drugog osnovne???

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana