Kad će izbori?

Srđan Kusovac RSS / 19.10.2007. u 10:22

Pratite li hrvatsku redarstvenu akciju izazvanu cyberprostorom? Uhapsilo blogera, a neki dan osudilo na zatvor vlasnika jednog portala. Pa kažu Hrvatska ispred Srbije. Jes vraga.

Je l' imaju madame glavnu urednicu? Nemaju. Je l' šef POA-e (tamošnja varijanta BIA-e, a zapravo isto) nesebično deli „urednicima" ideje? Nema šanse još od dana najveće Pukanićeve slave. Je l' mlate ministri novinare? Jok. (Samo jednom, ima tome desetak godina, Božidar Škegro - onaj Tuđmanov vicepremijer što je snimljen kako je krao flašu - pretio jednoj novinarki u Saboru pištoljem.) Ma tamo u Hrvatskoj ni običnu kašikaru nisu u stanju da bace novinaru u stan. Najgore od svega što su uspeli da urade - onog Glavaša, dobrog i mirnog čoveka i humanistu, zatvoriše kaobajagi ubijao i pretio izdajniku i plaćeniku Dragu Hedlu. Stvarno nema smisla. Ono gde Hrvatskoj treba skinuti kapu je: prvo - što su pre Srbije počeli efikasno i neskriveno da policijsko-sudski „uređuju" cyberprostor (valjda će Njegovo Preosveštenstvo Koštunica pozvati nekoga zbog ovoga na odgovornost), i drugo: što je hrvatski premijer još neinformisaniji od srpskog: kaže Sanader juče, naivan k'o francuska sobarica, nije jadan znao da je uhapsilo novinara i blogera Željka Peratovića. Putovao, kaže, u Lisabon, pa mu javilo kad je već sve bilo gotovo. Inače valjda to ne bi dopustio.

Neću gušiti „razlozima" ove nagle redarstvene akcije inicirane sadržajima u cyberprostoru. Koga zanima eto Googlea - pa nek čita. Zadajte „Željko Peratović" i naći ćete nekoliko njegovih interesantnih internet sajtova na više jezika, jedan dobar blog i ohoho članaka. Puni su juče i danas hrvatski mediji detalja o najnovijem „slučaju Peratović" pa i to možete detaljno pratiti. Reći ću samo da je reč o odličnom novinaru koji ima tri velike mane: 1. čačka po papirima i događajima koje bi vlast da sakrije, a onda ono što iščačka voli da objavi; 2. ne zarezuje tri posto prestrašene urednike, a ni one malo više rangirane od urednika; i 3. misli svojom glavom (nije pleonazam).

netcenz1.jpgDva dana pre Peratovićevog hapšenja osuđen je na četiri meseca zatvora Damir Fintić, vlasnik portala www.vukovarac.net. Sud je ustanovio da je čovek naneo uvredu, teške duševne boli ili šta već izvesnom Štenglu, ex. gradonačelniku. A čovek je samo napisao ono što je u Vukovaru javna tajna i valjda jedina stvar oko koje se u gradu slažu i Hrvati i Srbi - reč je o hohštapleru i protuvi koja se isticala šovinizmom, seksizmom i bahatošću. Ukratko, Štengl = hrvatski Velja, samo malo uglađeniji (ovaj je ipak unikat).

Šta je interesantno u oba slučaja? Jedna sitnica: Obe pojave o kojima je reč dogodile su se pre ohoho. Peratović je inkriminisane dokumente stavio na internet ima tome pola godine, a ovaj Fintić što drži vukovarski sajt gadio je Štengla pre čak dve godine. Pa zašto ih maltretiraju baš sada? Eto, ima jedna sitnica: 25. novembra, za nekih dakle mesec dana u Hrvatskoj su, znate, izbori. Pa se vlast malo priprema. Mediji, oni klasični, ili su pod političko/finansijsko/tajkunsko/idiotskom kontrolom ili se makar zna čiji su - tu nema iznenađenja. A kako je, kazuju istraživanja, situacija poprilično izjednačena, odnosno HDZ ne beži naročito SDP-u, utoliko je vlast rešila da predupredi moguća iznenađenja i da stavi cyberprostor pod kakvu-takvu kontrolu. Ne mogu naravno kontrolisati sve, i ne nameravaju, al' malo straha posejati nije na odmet - računaju valjda da mogu da reše problem onih što im zadaju najviše muke.

netcenz2.gifE pošto srpski političari proteklih godina stalno nešto ističu zapadne susede kao primer (te napravili puteve, te evropske integracije, te sredili da Španci uhapse Gotovinu itd.) računam neće im ni ovo promaći.

Pa sad ako vas zanima kad će izbori, a vi čitajte šta novinarima odgovaraju Nada Kolundžija i onaj siroti Andrija. Ili surfujte i pratite promene.



Komentari (77)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:30 19.10.2007

Izbori su nedelju,

21. oktobra. Predsednički.
Ovde u Sloveniji.
Ko oće može da dođe, da vidi kako to izgleda.
MilutinM MilutinM 10:46 19.10.2007

Re: Izbori su nedelju,

I ovde, u Švajcarskoj. Malo je dalek put za dolaženje na gledanje
oort oort 13:14 19.10.2007

Re: Izbori su nedelju,

ne znam kako to funkcioniše u Sloveniji i Hrvatskoj, ali srski postizborni program je realtime south park. prvo izađu stranke jedna po jedna i kažu kako vode, pa onda izađe neki iz CESID oko 22 i kaže "konačni rezultati su takvi i takvi, ojdo ja da spavam", a onda geruzije iz RIK počinju "na osnovu 0.15% primećenih listića izlaznost je." i tako nedelju dana...
ivana23 ivana23 13:19 19.10.2007

Re: Izbori su nedelju,


Jelica Greganović
21. oktobra. Predsednički.Ovde u Sloveniji. Ko oće može da dođe, da vidi kako to izgleda.


Jedan od kandidata (sa kravatom).
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:55 19.10.2007

Plemeniti

Zmago Jelincčič...šta dodati.
ivana23 ivana23 16:50 19.10.2007

Re: Plemeniti

Jelica Greganović
Zmago Jelincčič...šta dodati.

Da, to me je bas nasmejalo kad sam videla na njegovom sajtu - plemeniti! Al' je spreman a nam da malo mora, ha, ha, ha.
A tek ovo:http://www.net.hr/vijesti/page/2007/10/17/0492006.html
s56a s56a 19:47 19.10.2007

Re: Izbori su nedelju,

Ovi nasi Predsednicki izbori sa 7 kandidata izgledaju kao TV Americki! Cak se i ondasnji dogadjaji sa Clintonom i Monikom prezentiraju nasim kandidatima pa se trazi odgovor od njih i njihovih supruga. Jelincic tuce nacionalizam.
sentinel26 sentinel26 12:42 20.10.2007

Re: Plemeniti

Jelica Greganović
Zmago Jelincčič...šta dodati.

Zmago neće zmagati.

Pobjedjuje Lojze Peterle.
Dr M Dr M 10:34 19.10.2007

Koji izbori?

Na prave izbore cemo cekati dok se svi ne izboramo.
Zato vlast stalno pravi neki fejs-lifting.
AlexDunja AlexDunja 13:31 19.10.2007

Re: Koji izbori?

Dr M
Na prave izbore cemo cekati dok se svi ne izboramo.
Zato vlast stalno pravi neki fejs-lifting.


kako to doktore ?
pa ona vasa kandidatura od pre nekoliko meseci
mi je bila poslednja nada
Dr M Dr M 17:12 19.10.2007

Re: Koji izbori?

Kako sada izgleda, i meni.:)
vucko vucko 10:34 19.10.2007

Sudija Taker

Američki sudija Taker reče negde u 19. veku "Ničiji život, sloboda i imovina nije sigurna kad zakonodavac zaseda".

Izgleda da baš nije baš bezopasno ni kad se sprema da zasedne :)
pufna pufna 10:53 19.10.2007

pitanje

da li je cinjenica da nema jos represija prema ljudima sa neta u Srbiji uzrokovana drugom cinjenicom- da je malo ljudi konektovano , pa im to i nije neka pretnja? ;(
oort oort 13:31 19.10.2007

Re: pitanje

hvala telekomu koji nudi do 1.5 mb/s adsl. da nam nude do hrvatskih 16 mb/s već bi kusovac uživo blogovao sa kragujevačkim profesorima...
Spiridon Spiridon 10:54 19.10.2007

KIRO PROSVIRO - JUBITO - POVRATAK KRALJA

Lun Lun 11:38 19.10.2007

Kad ce izbori?

Na pitanje iz naslova, vlast, slutim, ima univerzalni odgovor - "kretensko pitanje".

Detalj iz Skupshtine, naizgled ne preterano vazan, gde Hadzi Banderas na ovaj nachin kvalifikuje pitanje, predstavlja na simbolichkom i praktichnom nivou - potpunu politichku i finansijsku restauraciju rezima koji je svakom od nas, na ovaj ili onaj nachin, zagorchao ili upropastio zivot.
Moje je mishljenje da je demokratska opcija, teshko mi je to da kazem, dozivela tezak poraz.
Pritom, kada kazem "demokratska opcija", ne mislim na proceduralne momente, na poshtovanje izbornih rezultata, na pravo da svaka budala moze praktikovati razne oblike mrznje, na broj izglasanih (a neprimenjenih) zakona. Mislim na ideju stvaranja otvorenog drushtva, sistema vrednosti baziranog na etici i istini, radu i redu, slobodnog trzishta i slobodnog protoka robe, ljudi i kapitala, necenzurisanih medija i svega onoga shto tvori modernu drzavu.

Iz porazne vizure da prijatelji i kljuchari Veshtice sa Dedinja i dalje seire nad nashim nesrecama, iz chinjenice da koalicione secikese i jajare prave Srbiju po svojoj monopolskoj meri, iz odvratnog saznanja da je samo maloj grupi ljudi stalo do istine o ubistvu (politichkom, da se "zaboravni" podsete) premijera drzave - zakljuchujem da se ponovo nalazimo tamo odakle smo poshli 1989, 1991, 1996, 2000.

Zato nam valja pocheti iznova. Sada kada se svi dobro poznajemo, kada smo uochili sve kohabitacione kapacitete i nakane, kada se narodnjachkom revizijom doshlo do istoprijskog "da" Informbirou, vreme je da se okupi sve ono shto misli dobro Srbiji i svi oni koji ne zele da uchestvuju u ponovnom ubijanju Zorana Djindjica. Ne zbog Zorana Djindjica koji se jednom zauvek oslobodio ove nashe mizerije, niti zbog nas danas, vec radi potomstva koje ce o nashim delima suditi.

Do tada, da upotrebim terminologiju vlasti, imacemo kretenski izbor izmedju glupog i gramzivog s jedne, a zlog i potuljenog, s druge strane.
Dzomba Dzomba 11:59 19.10.2007

Re: Kad ce izbori?

slobodnog trzishta i slobodnog protoka robe, ljudi i kapitala,

svi oni koji ne zele da uchestvuju u ponovnom ubijanju Zorana Djindjica.


Staviti ekonomski liberalizam (ustvari, bilo koji liberalizam koji pocinje "s one strane la Mansa i dalje" u bilo kakvu vezu sa Z. Dj. je kao zamisliti Che Gevaru kako pije koka-kolu: perverzno. Po sopstvenom priznanju, bio je u pocetku anarho-levicar, a kasnije "je doslo do promene". Niko ne zna sta je tacno Z.Dj. podrazumevao pod "promenom", tj
kojoj se politckoj misli priklonio, ali sasvim sigurno to nije bio liberalizam. Ustvari, mene cudi da tako mnogo ljudi, samoproklamovanih liberala, tako lako prelazi preko nekrologa koji je Nenad Prokic objavio "kao prilog intelektualnoj biografiji Z.Dj." i u kome se vrlo sugestivno prikazuje veza izmedju Z.Dj. i Karla Smita (1) (tvrdog konzervativca sa pocetka 20-og veka) i to bas u poznim godinama, tj neposredno pre stupanja na politicku scenu.

(1) clanak se moze naci na sajtu LDP-a.
Dr M Dr M 12:02 19.10.2007

Re: Kad ce izbori?

."..zakljucujem da se ponovo nalazimo tamo odakle smo posli 1989, 1991, 1996, 2000"
I da hrlimo ka 1903, 1868...
Dejan Restak Dejan Restak 12:27 19.10.2007

Re: Kad ce izbori?

Na pitanje iz naslova, vlast, slutim, ima univerzalni odgovor - "kretensko pitanje".


Lun Lun 12:39 19.10.2007

Re: Kad ce izbori?

Dzomba
...

Umesto jednog chlanka, preporuchujem knjigu "Srbija u Evropi" - dr Zoran Djindjic.
Dzomba Dzomba 12:45 19.10.2007

Re: Kad ce izbori?

Umesto jednog chlanka, preporuchujem knjigu


Mesas ekonomski liberalizam i evropske integracije, bas kao sto mesas politicku retoriku (a ona je retorika, bez obzira na to da li dolazi iz usta Z.Dj. ili nekog drugog, manje simpaticnog) i politcke perspektive (kao shvatanje politike).
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:53 19.10.2007

Svi odgovori

su u današnjem peščaniku.
miša brkić i prebijanje vesne bojčić
vukomanović i puč u novom pazaru
ivan čolović i naučni skup - slučaj vidojković ili
ilija čvorović uvek među nama
petar luković i 205 glasova za skidanje sankcija kubi i palma i diznilend u jagodini
uz nazočnost kubanskog ambasadora i hadži struje
audio snimakl iz bg busa - romi marš iz srbije i nož, žica,
srebrenica, poje grupica nepostojećih fašista i rasista
i uvod naravski, kao i obično.
ukratko, tu su svi odgovori i slika srbije
Dejan Restak Dejan Restak 12:04 19.10.2007

Re: Svi odgovori

fale samo advokati iz Londona.
Ruben Ruben 11:56 19.10.2007

Kad će....

Sve je to manje-više tačno.
Ali to nikako ne znači da se može upoređivati Hrvatska sa Srbijom.
Izborna atmosfera, škandali, sve to jeste deo ,,izbornog protokola,, koga imate u razvijenim zemljama.
U Srbiji je nedostatak toga, zatvaranje i hapšenje portala sa neta, upravo dokaz da ovde nema ničega,
a ponajmanje razvijenih i pristupačnih mogućnosti alternativnog učešća u javnom mnenju.
Imate ovaj portal, B92 i to je manje-više sve.Nedovoljno, gotovo sramotno.
I u pravu ste, građaninu ostaje da menja (njihove) kanale i gleda raznorazne partijske službenike, mogućnosti učešća, slobodnog i masovnog ovde nema.To nije slučaj sa Hrvatskom.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 12:07 19.10.2007

Re: Kad će....

Situacije u Srb i Hrv se naravno u mnogo čemu ne mogu porediti. Ono što mi se ovde čini bitnim je da je Hrvatska koja je zaista dosta odmakla Srbiji ovime u medijskom smislu na neki način vraća u najgora vremena Tuđmanove diktature. A pošto smatram da se Srbija za vreme vladavine Vojislava Koštunice dobrano vratila u Miloševićevo vreme, onda ja tu vidim sličnost. Slaba je uteha da se Hrvatska u mnogo čemu drugom ne vraća.

Ovo nije običan predizborni skandal. Uhapsili su novinara, pokupili mu računare i dokumentaciju (a da pri tome nisu tačno ni znali šta traže). Drugi slučaj - sud je osudio čoveka koji čak nije ni novinar nego drži otvoreni portal i sebe smatra "samo" blogerom. Dok su mediji mesecima punili naslovne stranice razvodom izvesne Vlatke i izvesnog Dikana - sve je bilo OK. Kada je objavljeno nekoliko dokumenata vezanih za prošlost koju bi neki da sakriju digla se kuka i motika. Hrvatska naravno jeste ohoho odmakla Srbiji, ne mogu se ni porediti, ali nemojte sumnjati da će ovakva "iskustva" rado primeniti i na istočnim obalama Dunava i Drine.
jaksa scekic jaksa scekic 12:56 19.10.2007

Re: Kad će....

a ako mi se dobro cini i HRT je "prekomponovan" pred izbore
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:01 19.10.2007

Re: Kad će....

jaksa scekic
a ako mi se dobro cini i HRT je "prekomponovan" pred izbore

Da. Vratila se Hloverka...

ruza26 ruza26 13:27 19.10.2007

Re: Kad će....

Naveli ste samo dva primera... naravno, kad se gleda duzi period onda ih daleko vise... u Hrvatskoj, mislim... ali sve se ipak zavrsi "u sistemu" jer oni su zaista odmakli u odnosu na nas, imaju kakav-takav sistem. Njihovo novinarasko udruzenje nije samo forme radi kao nasa, imaju i jak novinarski sindikat pa ako je neki novinar u problemu spor umesto novinara vodi sindikat, recimo... ali, da ima napada na novinare i medije, ima ih.. Nedavno je S. Mesic napao HTV zbog tog sto su objavili izjavu advokata jedne gospodje (umesane u slucaj Gotovina)... ali nije se zavrsilo samo na tome - uhapsili su i tu gospodju, uzeli joj sva dokumenta koja je imala a koja je, kako je najavio taj advokat, trebalo da objavi na konferenciji za stampu... Da ne duljim, hocu reci da se kod njih ne radi o povratku na staro... vlast samo koristi prostor koji jos ima da trenira strogocu. Ali, kako se oni sve vise priblizavaju EU, pa menjaju sistem, te taj prostor postaje sve uzi... Oni, kako god to mi ocenjivali, grabe velikim koracima napred... u odnosu na nas... a otvaraju im se i nove mogucnosti... nisam primetila da je neko pomenuo, ali od iduce godine Hrvatska ce biti u clanstvu Saveta bezbednosti UN.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:43 19.10.2007

Re: Kad će....

Da. Vratila se Hloverka...


Najogavnije stvorenje hrv. novinarske scene. Od tzv. omladinskih medija preko Tuđmanovog anusa opstade i za vreme Račana i Sanadera. Onda otišla, a sada je vratilo i to za urednicu informativnog programa. Onaj Obrad Kosovac, Tuđmanov Vučelić za nju je Volter Kronkajt.

Ona me podseća me na jedan poznati slučaj u Srbiji. :)
Ruben Ruben 13:43 19.10.2007

Re: Kad će....

-Da ne duljim, hocu reci da se kod njih ne radi o povratku na staro...-

Upravo tako, moje razumevanje ide u tom pravcu, da jeu Hrvatskoj proces, znači kretanje.
Ovde ako ne govorimo u toku unazad, onda sigurno možemo govoriti o -statičnom-.
I jedno i drugo je pogibeljno.
Izvesno ,,sladostrašće,, što eto i u Hrvatskoj....je naravno bez osnova i ponižavajuće u samom stavu.
Portala poput B92 u Hrvatskoj ima na desetine, i svi su neuporedivo liberalniji u proceduri.
U odnosu na to, ovaj ovde B92, zapravo služi kao simulacija blogerske javnosti, bez krivice B92, naravno.
Ali to je realnost u Srbiji.
vucko vucko 13:49 19.10.2007

Re: Kad će....

Portala poput B92 u Hrvatskoj ima na desetine

Ruben - može neka preporuka?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:52 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Da. Vratila se Hloverka...


Najogavnije stvorenje hrv. novinarske scene. Od tzv. omladinskih medija preko Tuđmanovog anusa opstade i za vreme Račana i Sanadera. Onda otišla, a sada je vratilo i to za urednicu informativnog programa. Onaj Obrad Kosovac, Tuđmanov Vučelić za nju je Volter Kronkajt.

Ona me podseća me na jedan poznati slučaj u Srbiji. :)

Dobro, tamo se to bar oseti. A zamisli da se sada "Struja" vrati u Politiku. Ko bi, osim simbolički osetio razliku između njega i Smajlovićke...
oort oort 13:52 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Da. Vratila se Hloverka...Najogavnije stvorenje hrv. novinarske scene. Od tzv. omladinskih medija preko Tuđmanovog anusa opstade i za vreme Račana i Sanadera. Onda otišla, a sada je vratilo i to za urednicu informativnog programa. Onaj Obrad Kosovac, Tuđmanov Vučelić za nju je Volter Kronkajt.Ona me podseća me na jedan poznati slučaj u Srbiji. :)

samo jedan?
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:55 19.10.2007

Re: Kad će....

Ruben - može neka preporuka?


www.javno.com jako dobar
www.index.hr (najjači ali malo žut za moj ukus)
www.business.hr

itd
Spiridon Spiridon 13:57 19.10.2007

Re: Kad će....

Ono što mi se ovde čini bitnim je da je Hrvatska koja je zaista dosta odmakla Srbiji ovime u medijskom smislu na neki način vraća u najgora vremena Tuđmanove diktature. A pošto smatram da se Srbija za vreme vladavine Vojislava Koštunice dobrano vratila u Miloševićevo vreme, onda ja tu vidim sličnost. Slaba je uteha da se Hrvatska u mnogo čemu drugom ne vraća.


secas li se krhke starice iz USA koja nam je priskakala u pomoc uvek kada nam je to najvise trebalo



Radmila Milentijevic
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:00 19.10.2007

Re: Kad će....

Spiridon
Ono što mi se ovde čini bitnim je da je Hrvatska koja je zaista dosta odmakla Srbiji ovime u medijskom smislu na neki način vraća u najgora vremena Tuđmanove diktature. A pošto smatram da se Srbija za vreme vladavine Vojislava Koštunice dobrano vratila u Miloševićevo vreme, onda ja tu vidim sličnost. Slaba je uteha da se Hrvatska u mnogo čemu drugom ne vraća.


secas li se krhke starice iz USA koja nam je priskakala u pomoc uvek kada nam je to najvise trebalo



Radmila Milentijevic

Da, Rada iz Azanje...o)))
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 14:05 19.10.2007

Re: Kad će....

Dobro, tamo se to bar oseti. A zamisli da se sada "Struja" vrati u Politiku. Ko bi, osim simbolički osetio razliku između njega i Smajlovićke...


Ja bih osetio. Valjda bi opet on pisao, ili makar Mira pa da se smejemo, a ne ona dva bolida.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 14:09 19.10.2007

Re: Kad će....

Radmila Milentijevic


Da, Rada iz Azanje...o)))

Rada koja je "došla da pomogne Srbiji kad joj je najteže", a onda je zbrisala pošto je prethodno drpila stančugu neku od ar-dva da l' beše Čika Ljubina ili Vasina ili tu negde. Nešto su je čak posle ganjali, pa valjda oprostili. Možda je uzmu ovi da im "brenduje".

Najgore što je onda izgledalo da je ta stančina koju je drpila nekakva velika muljavina. Ovi takve stvari i ne registruju. Najmanje 5-6 ministara ove vlade je najmanje šestocifreno (u €). Pre 15 godina nije imalo kuče za šta da ih ujede.
ivana23 ivana23 14:11 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Ruben - može neka preporuka?www.javno.com jako dobarwww.index.hr (najjači ali malo žut za moj ukus)www.business.hritd

http://www.net.hr/
takodje zuckast..
ruza26 ruza26 14:12 19.10.2007

Re: Kad će....

E, sad, porediti Struju i Hloverku... ona je, istina, otisla, na kratko sa HTV-a ali bila je na TV Novoj... ocito da je nekom bilo vazno da se bas sad, pred izbore, vrati... ali, mozda na to gledamo isuvise pojednostavljeno. HTV je sila za sebe! Oni su se sve ovo vreme, zahvaljujuci ubiranju pretplate, pre svega, razvijali tehnicki, kadrovski takodje, to je jedina nacionalna TV u Hr. i san je svakog hrvatskog novinara raditi na HTV-u. Potpuno su ekonomski nezavisni a ni uticaj politike nije toliki da bi to sprecavalo novinare - ako gledate njihove autorske emisije onda sigurno vidite s koliko se zara njihovi novinari obrusavaju na ministre, predsednike stranaka... postavljaju im neugodna pitanja, insistiraju na odgovorima... a kod nas, na RTS idila - politicari pricaju koliko hoce i sta hoce... ako nesto i upitaju, novinari i ne cekaju odgovor na postavljeno pitanje vec da sagovornik zavrsi pa idu dalje... ali, da i ja ne padam u zamku... ne vredi porediti... jer, nije za poredjenje...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 14:15 19.10.2007

Re: Kad će....

Naravno da se ne da porediti, ali to je zato što u Srbiji uopšte ne postoji državna televizija. Ima tamo u onoj zgradi prave video bilten Vlade Srbije, i to loše rade.

HRT je recimo u poređenju sa Češkom TV bolja za tri koplja. Godinama gledam obe i to znam sigurno.

Ali budući da je tzv. Hrenovka došla u HRT-u na vlast, da su neki ljudi zbog toga otišli (ko ne bi), da se bliže izbori, da Hrenovka najviše voli da služi vlasti....
Spiridon Spiridon 14:16 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Radmila Milentijevic


Da, Rada iz Azanje...o)))

Rada koja je "došla da pomogne Srbiji kad joj je najteže", a onda je zbrisala pošto je prethodno drpila stančugu neku od ar-dva da l' beše Čika Ljubina ili Vasina ili tu negde. Nešto su je čak posle ganjali, pa valjda oprostili. Možda je uzmu ovi da im "brenduje".

Najgore što je onda izgledalo da je ta stančina koju je drpila nekakva velika muljavina. Ovi takve stvari i ne registruju. Najmanje 5-6 ministara ove vlade je najmanje šestocifreno (u €). Pre 15 godina nije imalo kuče za šta da ih ujede.


prica se da zbog toga imaju jezivu grizu savesti



vucko vucko 14:22 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Ruben - može neka preporuka?


www.javno.com jako dobar
www.index.hr (najjači ali malo žut za moj ukus)
www.business.hr

itd


Hvala, bukmarkovano. Hvala Ivani takođe.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:23 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Dobro, tamo se to bar oseti. A zamisli da se sada "Struja" vrati u Politiku. Ko bi, osim simbolički osetio razliku između njega i Smajlovićke...


Ja bih osetio. Valjda bi opet on pisao, ili makar Mira pa da se smejemo, a ne ona dva bolida.

Bilo je bogami i za smeh i za plač..o)) Što bi najavila to bi se dogodilo..

vucko vucko 14:25 19.10.2007

Da li baš ovaj?

Ja koliko znam ovaj se nije baš ovajdio od svog vladanja, bar tako kažu neki njegovi zaposleni koje znam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:29 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Radmila Milentijevic


Da, Rada iz Azanje...o)))

Rada koja je "došla da pomogne Srbiji kad joj je najteže", a onda je zbrisala pošto je prethodno drpila stančugu neku od ar-dva da l' beše Čika Ljubina ili Vasina ili tu negde. Nešto su je čak posle ganjali, pa valjda oprostili. Možda je uzmu ovi da im "brenduje".

Najgore što je onda izgledalo da je ta stančina koju je drpila nekakva velika muljavina. Ovi takve stvari i ne registruju. Najmanje 5-6 ministara ove vlade je najmanje šestocifreno (u €). Pre 15 godina nije imalo kuče za šta da ih ujede.

A, u Čika Ljubinoj...Pa po tom modelu su kasnije svi radikalski ministri dobili stanove, a ovi sada majstori, oni to daju nižem osoblju. Recim Velja je u interegnumu to podelio vozačima i referentima iz svoga ministarstva. I to na način da su neki počeli raditi za Velju tek kada su uselili u stan..o)) Koalicioni partneri kažu da je Velja "malo neobičan" ali vredan i spontan..o)))

ruza26 ruza26 14:34 19.10.2007

re: Kad ce..

Ne moze to svako.. a mene jednom ukorio kad sam dvaput objavila isti odgovor...
Ruben Ruben 14:38 19.10.2007

Re: Da li baš ovaj?

Imaš dosta dobar -blog.hr pored ovih koje su već okačili.
Takođe - internet monitor, tamo imaš sve moguće linkove štampe, elek.medija i blogova.
vucko vucko 14:43 19.10.2007

Re: Da li baš ovaj?

Ruben
Imaš dosta dobar -blog.hr pored ovih koje su već okačili.
Takođe - internet monitor, tamo imaš sve moguće linkove štampe, elek.medija i blogova.

Aha, to je ono gde Dule sad piše - malo gadno izgleda, sa onim otvaranjem novih browsera itd.

Sad još da budem krajnje bezobrazan pa da pitam još i za preporuku autora na blog.hr (osim Duleta )?

(hvala :))
Ruben Ruben 14:53 19.10.2007

Re: Da li baš ovaj?

E pa to ne znam, mislim na blog.hr, ja pišem na -politika/ Neovisni ali ne i neutralni.
Možeš slobodno da se registruješ i pišeš na ekavici, no problem.
vucko vucko 15:04 19.10.2007

Re: Da li baš ovaj?

Ruben
E pa to ne znam, mislim na blog.hr, ja pišem na -politika/ Neovisni ali ne i neutralni.
Možeš slobodno da se registruješ i pišeš na ekavici, no problem.

Hehe pa ja i ovde pišem jednom u dva meseca, a ne kačim se sa upravom pa da moram da bežim u emigraciju... ovo je više radoznalost - povremeno da prošetam da vidim malo atmosferu :)
angie angie 15:18 19.10.2007

Re: Kad će....

josh jedna od zlobinih baba shto je "radila" za nas!
zvek zvek 15:23 19.10.2007

Re: Kad će....

e sad baš da je ogavnija od milića...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 15:43 19.10.2007

Re: Kad će....

e sad baš da je ogavnija od milića...


E što jes-jes. Povlačim. Druga.
Bonner D Bonner D 19:24 19.10.2007

Re: Kad će....

Ruben

Sve je to manje-više tačno.Ali to nikako ne znači da se može upoređivati Hrvatska sa Srbijom.Izborna atmosfera, škandali, sve to jeste deo ,,izbornog protokola,, koga imate u razvijenim zemljama....


Svakako je Hrvatska „uvek bila i biće ispred Srbije“, u nečijim očima. Najčešće onih koji dobro ne vide. Posebno ne šta se sve u Hrvatskoj dešava. Ili neka „dešavanja“ posmatraju ružičastim naočarima. A kad posmatraju dešavanja u Srbiji, po mogućnosti nataknu one najcrnje, naočare je li.

Dovoljno je da pročitate jednom nedeljno Greatest Shits u Feralu i da znate kakvo je stanje u Hrvatskoj i o kakvom se „prosperitetu, napretku i prednosti“ radi.

O Tompsonovim koncertima i činjenici da na njih dolazi 50-60000 ljudi, sa sve Ministrima Vlade RH, i ostalim javnim i kulturnim poslenicima, gde se diže ruka na pozdrav „za dom spremni!“ sa kompletnom ikonografijom, da i ne govorim. Niti o tome da je to za većinu u Hrvatskoj potpuno normalna stvar, i da se niko posebno ne uzbudjuje oko toga sem jevrejskih organizacija iz Izraela, koje malo, malo pa se oglase povodom nekog incidenta ovakvog tipa u Hrvatskoj.

Suočavanje sa skorijom prošlošću u Hrvatskoj ide dotle dok se ne dirne u „svetinju“ „Domovinskog“ rata i „Oluje“, ali tu je onda kraj, ali problem je u tome što bi za mnoge to tek bio početak suočavanja. O sudjenjima za ratne zločine da ne pričam, toliko procesa još nije niti pokrenuto. Slučaj Gospić npr. i sve u vezi sa tim slučajem je najblaže rečeno skandal. Stotine hiljada Srba su proterane iz gradova na najbrutalniji način, a u tim „hrvatskim“ gradovima nisu gradonačelnikovali ni Martić ni Drago Kovačević, već su tamo vedrili i oblačili funkcioneri HDZ-a, SDP-a i ostalih stranaka koji i danas vedre i oblače, samo sada ne na lokalnom nego na državnom nivou.

Napadi na Srbe povratnike i njihovu imovinu ne jenjavaju, a neki od njih nemaju ni vodu niti struju u kućama ni nakon nekoliko godina nakon povratka iako su je pre rata imali, itd.

Diskriminacija Srba prilikom zapošljavanja, njihova loša zastupljenost u organima državne uprave samo su neke od stvari koje se jako retko pominju.

Sama činjenica da je danas u Hrvatskoj na vlasti stranka i ljudi koji su na vlasti bili i 90.-ih kada su se dešavale sve te strahote i kada je buktao rat dovoljno govori o „prednosti“ Hrvatske u odnosu na Srbiju!

O predsedniku države Mesiću i aferama koje je imao a vezano za II svetski rat i „dvostrukoj pobedi“ Hrvata i 1941. sa NDH i 1945. sa SRH, već je dovoljno rečeno.

Premijer države Sanader, Predsednik onog istog HDZ-a koji je vladao 90.-ih sa Tudjmanom na čelu, koji je samo pre neku godinu stajao na splitskoj rivi uz preko 100 000 ljudi i klicao „Svi smo mi Norac!“, sada napada Haški sud, jedan medjunarodni sud i njegove presude!

I tu je i Predsednik Hrvatskog helsinškog odbora za ljudska prava, Puhovski, koji daje podršku Premijeru Sanaderu u njegovim suludim napadima na jedan nezavisan medjunarodni sud, dakle Haški sud itd. Za ovog prvog kažu da to čini za "unutrašnju upotrebu" u predizbornoj kampanji, ali zašto to čini Puhovski, koliko mi je poznato on se nije kandidovao na izborima?!

Odvojenost izvršne i sudske vlasti i „nezavisnost“ sudstva jasno je demonstrirana na skorašnjem slučaju Radić i brojnim drugim sudjenima, sudijama i „slučajevima“ itd.

Ovo su samo neki od detalja o aktuelnom „stanju i napretku“ u Hrvatskoj.

Ali Hrvatska je cenjena i poštovana država u medjunarodnim krugovima, od januara 2008. nestalna članica SB UN, sigurno na putu u punopravno članstvo EU (čiji temelji inače počivaju na antifašističkoj borbi!), na čelu sa ovim Predsednikom i Vladom, hrvatskim gradjanima ne trebaju vize za putovanje u zemlje šengenske zone (iako npr. hrvatske pasoše poseduje i posedovala je gomila kriminalaca i mafijaša, na čelu sa prvoosudjenima sa klupe iz beogradskog specijanog suda!) itd.

A zašto je to tako? Ne bi o tome, i ovo je zaista previše.


ruza26 ruza26 19:35 19.10.2007

Re: Kad će....

Kad su Srbi u pitanju onda je nacija jedinstvena. Najbolje se to moglo videti nakon presude za "Vukovarsku trojkku"... jedino je Feral imao drugaciji pogled na celu situaciju vezanu za ratne zlocine, podsecajuci na sramne presude u Hrvatskoj za ratne zlocine, posebno na sudjenje za zlocine u Medackom dzepu... svi ostali, mediji, stranke, NVO.. unisono su napadali Tribunal u Hagu, suce, tuzilastvo... stvarana je svojevrsna histerija... tako nesto u Srbiji nije moguce i eto, ni po tome se ove dve drzave ne mogu porediti.
Ruben Ruben 19:47 19.10.2007

Re: Kad će....

Bonner D

Dovoljno je da pročitate jednom nedeljno Greatest Shits u Feralu i da znate kakvo je stanje u Hrvatskoj i o kakvom se „prosperitetu, napretku i prednosti“ radi.


Dovoljno je da U Srbiji nema Ferala i nece ga biti.Samo toliko.
Kazezoze Kazezoze 20:00 19.10.2007

Re: Kad će....

Bonner D Bonner D 20:00 19.10.2007

Re: Kad će....

Ruben

Dovoljno je da U Srbiji nema Ferala i nece ga biti.Samo toliko.


Onda je stavarno "potop i kraj", znači "mrak totalni". Jednostavno sam paf! Šta ću!


vucko vucko 20:05 19.10.2007

Re: Kad će....

Dovoljno je da U Srbiji nema Ferala i nece ga biti.Samo toliko.

Naši oponenti režimu nemaju smisla za humor, a oni koji imaju, već su u Feralu - odliv mozgova, jbg, kao i u svim drugim oblastima :)
Bonner D Bonner D 20:10 19.10.2007

Re: Kad će....

ruza26

... jedino je Feral imao drugaciji pogled ...



A Feral ima tako "basnoslovan" tiraž u Hrvatskoj, da je skoro bio pred gašenjem jer ne može da se izdržava od prodaje i može da živi jedino uz donacije. Toliko o tome gde i koliko daleko taj drugačiji pogled uspe da dopre.


Lektorka Lektorka 21:20 19.10.2007

Re: Kad će....

Ali Hrvatska je cenjena i poštovana država u medjunarodnim krugovima, od januara 2008. nestalna članica SB UN, sigurno na putu u punopravno članstvo EU (čiji temelji inače počivaju na antifašističkoj borbi!), na čelu sa ovim Predsednikom i Vladom, hrvatskim gradjanima ne trebaju vize za putovanje u zemlje šengenske zone

A zašto je to tako? Ne bi o tome, i ovo je zaista previše.

eto, posle čitave pripovetke o hrvatskoj dobismo na kraju da vi "ne bi o tome" zašto je to tako. no dobro, nije u vašim rečima teško načuti kalimerovsko vajkanje nad nepravdom.

nego, da vas razonodim. ovde u švajcarskoj se u medijima često pojavljuju odbornici i aktivisti svp-partije (narodnjaci čija retorika me po mnogo čemu podseća na naše radikale). razgoropadili se nedavno neki od njih, a mladi socijalisti lepo spakovali u koverat po džoint za smirenje i poslali im pisma poštom. (s obzirom da znate nemački, evo je vest ovde). zamislite kako sočno bi o tome pisao pera luković (kog, slutim, ne volite) u pominjanom feralu...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 21:22 19.10.2007

Re: Kad će....

Kakva besmislica:

"Hrvatska je ispred Srbije.... u očima onih koji dobro ne vide"..... al je zato da bi se spoznala kompletna situacija u Hrvatskoj dovoljno pročitati tri vica nedeljno.

Svaka ti dala.

Netačno je da "slučaj Gospić nije ni pokrenut". Eno ga gen. Mirko Norac guli aps.

"Stotine hiljada Srba su proterane iz gradova na najbrutalniji način". Netačno.
"Napadi na Srbe povratnike i njihovu imovinu ne jenjavaju". Netačno.

Sanader nije na čelu "iste one stranke" nego je to potpuno drugačija stranka iz koje je izbacio ekstremiste i nacoše.

Dalje neću da čitam. Ovoliko netačnosti i trabunjanja, ofrlje ocena bez I JEDNOG JEDINOG DOKAZA.

Za ovog lika sam i ranije ustanovio da je nešto mnogo kivan na Hrvatsku, što je sasvim legitimno. Ali ne treba lagati ko pas. Barem negde može i neka poluistina.
gavroche gavroche 22:14 19.10.2007

Re: Kad će....

ruza26
Nedavno je S. Mesic napao HTV zbog tog sto su objavili izjavu advokata jedne gospodje (umesane u slucaj Gotovina)...



Ne radi se o "slucaju Gotovina", vec o "slucaju Zagorac.
Bonner D Bonner D 22:20 19.10.2007

Re: Kad će....

Srđan Kusovac
Netačno je da "slučaj Gospić nije ni pokrenut". Eno ga gen. Mirko Norac guli aps...


Norac guli aps, ali mnogi njegovi saučesnici i direktni izvršioci zločina nisu niti osumnjičeni. Evo iz članka iz Politike o Gospićkom slučaju, tačnije o slučaju Potpredsednika hrvatskog Sabora Milinovića! Ah da Politika je prorežimska i laže, ali Milan Levar valjda nije Koštuničin savetnik, bio!, dok nije ubijen, a ko ga je ubio i zbog čega? Hrvatska policija i tužilaštvo naravno “vredno” rade i na ovom “slučaju”!

“У ратне злочине, према тврђењу сведока, био је умешан и Орешковићев пријатељ лекар у госпићкој болници Дарко Милиновић. Њега је у исказу тадашњем СЗУП-у (хрватској државној безбедности) још 1998. године директно оптужила Орешковићева секретарица Фатима Скула. Испричала је како су многи српски цивили довођени у зграду општине где је столовао Орешковић и где су их његови сарадници дивљачки мучили, најчешће до смрти. После тога би - како је навела - позвали Милиновића да их колима хитне помоћи одвезе на њој непознато место и тако прикрије злочин.”


Srđan Kusovac

"Stotine hiljada Srba su proterane iz gradova na najbrutalniji način". Netačno.


Ovde zaista nemam nikakav komentar. Imaćete, nadam se, prilike da neke od tih ljudi upoznate u Beogradu.

Srđan Kusovac

Napadi na Srbe povratnike i njihovu imovinu ne jenjavaju". Netačno..


Pitajte g-dina Pupovca, skoro su u njegovom rodnom selu napadnute i demolirane kuće nekoliko povratnika. To jednostavno ne prestaje i to je činjenica.
Srđan Kusovac

Sanader nije na čelu "iste one stranke" nego je to potpuno drugačija stranka iz koje je izbacio ekstremiste i nacoše.


A gde je Sanader bio 90.-ih, ili npr. Predsednik Sabora Šeks ili gore pomenuti Milinović?

Srđan Kusovac

..... al je zato da bi se spoznala kompletna situacija u Hrvatskoj dovoljno pročitati tri vica nedeljno.Svaka ti dala.


Vi izgleda ne čitate ni viceve kad je u pitanju stanje u Hrvatskoj, jer bi inače znali ponešto od ovoga što sam ovde naveo.

Srđan Kusovac

Za ovog lika sam i ranije ustanovio da je nešto mnogo kivan na Hrvatsku, što je sasvim legitimno. Ali ne treba lagati ko pas. Barem negde može i neka poluistina.


A i plaćen sam za to, zar ne, od strane NSPM, Antonića, Vukadinovića, Tadića i Koštunice lično?!
Smejurija! Nisam ja kivan na Hrvatsku, samo ukazujem na ovo nepoznavanje nekih činjenica i neznanje ovde na blogu, to sve mi je toliko smešno. Sreća pa Vi niste kivni na ništa pa ni na Hrvatsku i pre svega na “sjajno” stanje u Hrvatskoj.


ruza26 ruza26 22:21 19.10.2007

Re: Kad će....

Pa da, u pravu ste. Gotovina je u Hagu, Zagorac u Austriji....
vipera vipera 00:35 20.10.2007

Re: Kad će....

Ja bih preporučila i ovaj, više blogerski: http://pollitika.com/, na kojem je i uhapšeni, pa pušteni novinar intenzivno objavljivao.
vucko vucko 00:41 20.10.2007

Re: Kad će....

vipera
Ja bih preporučila i ovaj, više blogerski: http://pollitika.com/, na kojem je i uhapšeni, pa pušteni novinar intenzivno objavljivao.


Hvala, bukmarkovano... gle,gle... ovo podseća na našeg starog druga Drupala :)
oldtajmer oldtajmer 15:08 19.10.2007

Hrvatska ispred Srbije

Pratite li hrvatsku redarstvenu akciju izazvanu cyberprostorom? Uhapsilo blogera, a neki dan osudilo na zatvor vlasnika jednog portala. Pa kažu Hrvatska ispred Srbije. Jes vraga.


Kako nije? Prvi su poceli da hapse :) Dakle ispred su.
oldtajmer oldtajmer 15:18 19.10.2007

Peratovic

Ja te poslusao, i vidi sta sam nasao:

http://cryptome.org/mi6-peratovic.htm
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 15:48 19.10.2007

Re: Peratovic

To je poznata priča kada je trebalo da nekako pometu pod tepih ubistvo haškog svedoka Milana Levara onda su izmislili da je Peratović britanski agent.

oldtajmer oldtajmer 17:07 19.10.2007

Re: Peratovic

poznata mozda, ja je nisam pre cuo.

BTW, zakljucci na stranu, taj sajt ima zanimljive podatke, i verodostojne izvore dokumenata (barem kad je u pitanju CIA).
jaksa scekic jaksa scekic 22:18 19.10.2007

Pitanje

A da mi objasni neko ,odkud sad da se "kalpi" Miskovic,vidim B92 pre neki dan,pa sad opsiran prilog,pa se na to zakacio Velja,a Gospodja Forcan naprasno postala media-frendly RTS,pa i na TV Enter za koju se prica da se Kompanija otvorila te sad primaju redovnije plate...il to po sistemu "mala bara a mnogo krokodila" ?
gorran gorran 23:53 19.10.2007

Re: Pitanje

A da mi objasni neko ,odkud sad da se "kalpi" Miskovic
Ima jedan dobar vic - bogati i siromašni imaju jednaka prava, ili tako nekako...
strava strava 17:35 20.10.2007

Srbija- Hrvatska- Slovenija

Sta me briga za Hrvatsku, a pogotovu za Sloveniju i dosta mi je poredjenja sa tim zemljama. Ja zivim u Srbiji i tu me interesuje kako je. Mnogo bi bilo interesantnije da neko izvrsi poredjenje Srbije sa Bugarskom i Rumunijom. Ovako stalno neke novosti iz zemalja koje su na mojo listi interesovanja ispod Nule. I ne samo te dve zemlje vec i sve zemlje bivse Jugoslavije su na mojoj listi interesovanja ispod nule. A mislim i vecine ljudi koji posecuju vas bloq.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 18:29 20.10.2007

Re: Srbija- Hrvatska- Slovenija

Reakcije, posećenost, br. privatnih poruka koje sam dobio, a i zdrav razum, kazuju da niste u pravu. Na svu sreću.
Unfuckable Unfuckable 22:39 20.10.2007

Re: Srbija- Hrvatska- Slovenija

strava
Sta me briga za Hrvatsku, a pogotovu za Sloveniju i dosta mi je poredjenja sa tim zemljama. Ja zivim u Srbiji i tu me interesuje kako je. Mnogo bi bilo interesantnije da neko izvrsi poredjenje Srbije sa Bugarskom i Rumunijom. Ovako stalno neke novosti iz zemalja koje su na mojo listi interesovanja ispod Nule. I ne samo te dve zemlje vec i sve zemlje bivse Jugoslavije su na mojoj listi interesovanja ispod nule. A mislim i vecine ljudi koji posecuju vas bloq.


.
..m da ...i sa Kinom ...i ona nam dođe nekako u okruženju, a nije bljak-zapadno......možda malo Koreje ? Kube - jes zapad...al...prija
No way da se poredimo sa nekim ispred nas ili boljim (u mnogim oblastima) od nas ...da nam se ne smežuraju pimpeki, jel....
Basket treba učiti od Vijetnama...imaćemo utisak da smo the best

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana