Čekajući pravdu

Jelena Milić RSS / 23.07.2009. u 16:55

 

Rođake ubijenih Srba na žetvi, najviše boli činjenica što, kako kažu, ni posle deset godina niko nije odgovarao za ovaj zločin.

 Iz vesti sa sajta B92 o desotogodišnjici zločina u Starom Gackom

 Reče mi neko ovde pre neki dan „pa vi ste Ms Milić velika čekalica“. Čudno, al umem baš da budem nestrpljiva, i to često isitčem ko svoju glavnu manu. Al evo, možda zato što i nisam  imala izbora, mislim hetela ne htela svira mi Benson večeras. Dočekala sam. ( ko ne razume a zanima ga, see profil). Al kad razmislim malo zrelije, možda  čovek i čitao blog Ms Milić, pa je odlučio.....Al, nisam samo čekalica. Po nekad i radim na tome, da se desi ono što očekujem. 

 Mogu AD i Maxa i co da me zezaju koliko hoće, bila, išla na Hulija, super se provela, makar mi ovde pao tiraž da priznam i da na Harisa Džinovića umem da otkinem, ali Benson, .....

 Sećam se kad sam ga prvi put čula. Sećam se, već sam sama otkrila Kvinis Džonsa, moja ekipa je polako skretala ka panku, ka Azri, sister i ja ne,  još smo se poklapali oko Dajr Strejca, išli na ova koncerta u Pioniru i na onaj u Krajnjčevićevoj u Zagrebu, možda nas je još jedino veliki J.J: Cale pored Dajr  Straits držao zajedno. U ostlalom on je čovek iza ili oko Marka.

 I došao je jedan novi svet. Krusajdersa. Spirogire. Pa fanka. Fank/soula. Fank-soula-diska. Fank-soula-diska-hiphopa. Accid jazz, sećam se leta 98 kupila sam dva dupla CD , wow, Brendi nju heviz, wow.... Pa onda još jedan  veliki prodor do Ms Milić –MPB, zahvaljući sister.  Ona, opet, kaže da sam je ja navukla na Bensona.   I tu sam, za sad,  ostala. Ometena u daljem muzičkom razvoju. Mislim, slušam ja i Pink, Kejt Peri odma prepoznam u Njujorkeru, ali, ali, ali....Benson rules.

 Pisala sam vam već, moj prvi koncert u oslobođenom Beogradu, Rendi Kraford. Wow, mrtva pijana ili stondirana, pita šta još da vam pevam, sister i ja se deremo iz prvog reda sredina viiiiišing on a staaaaar .....

 I dalje sve bitne događaje u svom životu pamtim po tome šta sam tada slušala. U atačmentu je tekst koji će izaći kao prilog za knjigu, zbirku radova, grupe mladih političkih lidera iz istočne  Evrope ( da, da, i prvo i drugo ne zadovoljavam, al ajde) u izdanju nemačke fondacije Fridrih Nauman, a glede i unatoč dvdesetogodišnjice pada Zida. I tu sam, celo moje viđenje tog perioda i onoga posle, i ulogu MZ, propuste i dobre poteze, opisala kroz pesme kojih sam slušala u određenim  periodima.Pusti ću ga jednom i kao post. ( za one koji sad propuste;)

 A na dan kad sam čula za zločin u Gacku, slušala sam, kao i celo bombardovanje pre toga, Mariju od Blondi. Kako krenu sirene, ja nam odvrnem Mariju. Ne znam tačno zašto, ali ona me je držala da ne poludim, sama sa the Taliban na Dorćolu.U stvari poslušajte sam početak pesme.  Ona i Šer Du ju biliv...( AD i Makso, da reč niste rekli).

 Pa evo, danas je deset godina od tog zločina. Nerešenog. Još. Na parastosu nije bilo nikoga iz Kosovske vlade i MZ al i malo i naših zvaničnika. Slušam vesti, pita žena koga je mislim izgubila brata:“ Šta radi taj Haški tribunal, šta je sa Niš ekspresom?“ Meni se čini da je jedna od najvećih propusta u koncipiranju samog  Tribunala bilo to što je nekako nedorečeno ostalo, do kad mu je mandat, u smislu do kog momenta u ratovima na Balkanu oni zločine iz njih procesuiraju.

 I? I ništa. Upornost. Upornost. Razapnite me, OK, al pitala sam se i da li će iko od onih kojima su Kravica puna usta oko godišnjica Kravica i Srebrenice, išta o tome pisati dan posle. U danima posle godišnjice. Ništa. Nije dobar način. Posle MZ krivi, NGO krivi. Kako kaže onaj bog jevrejinu u onom vicu.....Ne moraju Sonja i Nataša sve. Ne mogu. Niko ne može sve. Ali mnogi izgleda mogu ništa. To Eulex or not to Eulex that is an issue now. Jeremiću, ti vidi. Ako već znaš da ne možeđž sve, vidi šta možeš najviše. Ako znaš da ne možeš sve, to jest, ....I ako si svesan cene. Nije to poraz. Poraz jer ne uraditi sve ovo drugo što se može. Zbog inata i veličine.

 A porodice i prijatelji su pomen održali pod sloganom “Sejmo žito, žanjimo slobodu”. Ne znam šta tačno podrazumevaju pod slobodom. Naslućujem.   Pred njima je teško reći Kosovo će verovatno biti nezavisno. Opet, šta reći onima čiji su bližnji u Batajnici. 

 Nisam pametna.Lakše mi da razmišljam o uzrocima i lekcijama i preventivi. Da se ne ponovi. O tome je, valjda, taj tekst za knjigu, koji vam je u atačmentu. Zove se Između zidova.

 Pa evo, Njih dve. Sa svom snagom koja zrači iz tih pesama.  U pomen. Umesto ičeg pametnog.

 

Atačmenti



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

r0811n r0811n 17:02 23.07.2009

jbg

Vrlo svestrano.Što jest-jest.
d_sandic d_sandic 17:06 23.07.2009

A ja mislio

moja ekipa je polako skretala ka panku, ka Azri, još smo se poklapali oko Dajr Strejca
,

Odma' će da se dovatimo za guše! Zbog Azre ti sve opraštam !!!( u narednih pola sata, za posle ne garantujem, a ni tekst još nisam pročitao)
Jelena Milić Jelena Milić 17:12 23.07.2009

Re: A ja mislio

a ne, ne nadaj se skoro da ces ms milic sve da oprostis jer ja ne volim azru, ako nisam jasna bila a umem i to
d_sandic d_sandic 17:13 23.07.2009

Re: A ja mislio

a ne, ne nadaj se skoro da ces ms milic sve da oprostis jer ja ne volim azru, ako nisam jasna bila a umem i to


kako bre ne voliš? Pa ja bi 3n proglasio za himnu Balkana!
Jelena Milić Jelena Milić 17:16 23.07.2009

Re: A ja mislio

jbg, mora i tekstovi i muzika, i glas.... ne ili ili ...evo primer

Bensooooon
d_sandic d_sandic 17:19 23.07.2009

Re: A ja mislio

jbg, mora i tekstovi i muzika, i glas.... ne ili ili ...evo primer

A najbolja ritam sekcija? A pesme koje nešto poručuju? Imam i sebičan razlog: Džoni je redak primerak ljudske vrste koji peva lošije od mene!
d_sandic d_sandic 17:11 23.07.2009

Ne izdržah pola sata

I? I ništa. Upornost. Upornost. Razapnite me, OK, al pitala sam se i da li će iko od onih kojima su Kravica puna usta oko godišnjica Kravica i Srebrenice, išta o tome pisati dan posle. U danima posle godišnjice. Ništa. Nije dobar način.


Mi smo sestro u potpalublju ovog Titanika. Ne dopiremo do prve strane. Mi možemo da lajemo koliko hoćemo. Piši ti mi ćemo da te podržimo.
Jelena Milić Jelena Milić 17:15 23.07.2009

Re: Ne izdržah pola sata

potpalublje je loš izgovor

ja rekoh odavno, ako vam to nije dovoljno, moj blog vam je tu kad god

d_sandic d_sandic 17:17 23.07.2009

Re: Ne izdržah pola sata

potpalublje je loš izgovor

ja rekoh odavno, ako vam to nije dovoljno, moj blog vam je tu kad god


Eno ti kod mene zanimljiv članak o Kravici.
Jelena Milić Jelena Milić 17:20 23.07.2009

Re: Ne izdržah pola sata

videla

idi dalje

ne delujes mi kao neko nesposoban i neobaveasten, ali iskreno, ako ti trebaju saveti mozda kako, tu sam, koliko mogu, sta znam, ...

meni kod fonda za otovreno drustvo prosao nastavak projekta stop zaboravu
d_sandic d_sandic 17:22 23.07.2009

Re: Ne izdržah pola sata

Čestitam.
gera92 gera92 18:46 23.07.2009

fantom slobode

Jelena Milić

Reče mi neko ovde pre neki dan „pa vi ste Ms Milić velika čekalica“.


Bojim se da sam bio malKo ironican, Ms Milic.

Ukus je sudbina, sto rece Pesnik.
Kriterijumi po kojima se ravnate samo to naglasavaju.
Vi ste, sve slusajuci produkciju, lisili sebe zadovoljstva da cujete pesmu i osnovnu emociju koju ona nosi.
Osudili sebe da na spoznate citave svetove koje svojim glasovima otkljucavaju Dylan, Young , Cohen, Waits, Stulic...
Nije vam palo na pamet da, mozda, robujete stereotipu i da su i njihovi glasovi emanacije andjeoskih - da nije bitno milovanje usiju, vec duse.
Ti kriterijumi, na zalost, ne sputavaju samo vas muzicki ukus...

Da bas sve ne bude crno - od svih honorarnih boraca vi mi jedini ne izazivate animozitet, drhteci nad tastaturom priznajem da ima neceg detinje iskrenog u vama...
Zato, uz nadu da ce Ms Milic pronaci svoju dusu:
Tko je zauzeo mjesto u raju
Poštenje ili vlast
Tko je hvalio carevo ruho
Patuljci s naslovnih strana
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:11 24.07.2009

Re: Ne izdržah pola sata

d_sandic
potpalublje je loš izgovor

ja rekoh odavno, ako vam to nije dovoljno, moj blog vam je tu kad god


Eno ti kod mene zanimljiv članak o Kravici.

Evo pročitah članak i odmah sebi i svima nama postavljam pitanje Kako se ne setiše da polože venac i na spomenih stradalih Srba,a znaju kako su stradali. Tek kad se to obostrano dogodi može se govoriti da razum prevladava mržnju.
d_sandic d_sandic 08:33 24.07.2009

Re: Ne izdržah pola sata

Evo pročitah članak i odmah sebi i svima nama postavljam pitanje Kako se ne setiše da polože venac i na spomenih stradalih Srba,a znaju kako su stradali.


Scenario sarajevskih vlasti bio je jednostavan. Poslati te nesretne žene da polože vence na stratište u Kravici. Računajući da će bes kravičana, zbog zločina koji je Naser tu počinio, izbiti na površinu priželjkivali su da te nesretnice budu pretučene.

E sad , pošto su Majke Srebrenice postale svetski brend zamislite kako bi izgledala vest : ' Srbi tukli Majke Srebrenice koje su želele da polože vence...' .

Ponovo se zloupotrebljava srebrenička sirotinja. Prvi put 95. vlast u Sarajevu nije učinila ništa da im olakša izlazak iz enklave. Da su pripadnici tuzlanskog korpusa izvršili napade na naše linije veći deo zbegova bi se probio do teritorije pod kontrolom A BiH. Zbog čega to nije učinjeno svi znamo. Aliji je više trebalo par hiljada mrtvih nego par hiljada živih srebreničana.

Naše budale su na to nasele i donele mu adut koji je teško izbiti iz ruku. Slučajno ili namerno, nisam pametan. Dan danas mi nije jasno da među našim oficirima nije bilo pameti za jedini logičan potez. Internirati sve zarobljene muškarce koji su vojni obveznici. Izdvojiti komandni kadar i ljude za koje se utvrdi da su činili zločine i suditi im pred vojnim sudom. Ostale staviti pod zaštitu MCK i omogućiti im izlazak na muslimansku teritoriju pod kontrolom MCK. Nikom šamar ne opaliti.

Ovaj put smo, na sreću, bili pametniji. A bojao sam se da neće tako biti.
Jelena Milić Jelena Milić 08:57 24.07.2009

Re: fantom slobode

u i njihovi glasovi emanacije andjeoskih - da nije bitno milovanje usiju, vec duse.


ironiju sam primetila

kao i svaku naznaku dobrog ( nisma rekla pristojnog, ne samo dobrog) humora

evo sinoc sam se zaklela da ni na jedna koncert vise ( madonu sam vec kupila karte to se ne racuna) do koean necu ici

al cu ici i na tom jones, tako da mi i dalje drste taj minus upisan za muzicku uskogrudost

slusla nesa, stila i janga uveliko, i jos slusam....vi meni kazete da ima nesto detinje u meni

ja zato slusam sajmona i garfankla takodje, to je za mene kompliment, mada vam je ono sa honorarnim borcima do jaja

ali, da mora da miluje i usi

inace tu je mika antic za dusu

zvucna forma mora da mi miluje usi. opet, i walk this way mi miluje usi, da se razumemo . i ac/dc na koncertu.

kao recimo i klavirski PI cjakovskog

ili mendelson


al, za rolere, skijanje, za kola i klince u kolima, za navlacenje dece na 'moju muzicku stranu" vs skola, obdaniste, tv, grandovi, etc, etc


pa tengola kamisa negra je muzika do jaja radi posao

i znate sta jos, wow, secate li se filam evolution!

plej dis fanki mjuzik vajt boj ( 3 godine No 1 u mom jugu kad vozim klince)

tad sam shvatila da ne moram da brnem za buduci muzicki ukus moje dece

gera92 gera92 14:40 24.07.2009

Re: fantom slobode

Jelena Milić




Pomalo vam zavidim Ms Milic.
To sto vam je euforija pomutila percepciju samo potvrdjuje tu divnu crtu infantilnosti koju osecam da imate.
Nema ni zrna ironije u ovom - infantilnost se visoko kotira na mojoj listi lepih osobina kod odraslih.
Elem, pogresno ste shvatili - ne zameram vam ja muzicku i svaku inu uskogrudost (i vi i ja dobro znamo da se ne radi samo o muzici), vec (ne)selektivnost i nekonzistentnost.
Prosto receno - Benson, Madona i Cohen nisu isti svetovi, zanatlija i marketing ekspert, makar bili i vrhunski, nisu drustvo Pesniku.

... kad rekoh pesniku:
I svaki put kad te slome,
pa moras nov san da stvaras,
ne sanjaj ga u mraku,
dotrci blize zori,
na pragu ove pesme
tako se divno bori.


Jelena Milić


mada vam je ono sa honorarnim borcima do jaja



Stvarno nisam mogo da nadjem bezazleniju odrednicu... a, i volim kad ste prosti.
AlexDunja AlexDunja 18:09 24.07.2009

Re: fantom slobode

zanatlija i marketing ekspert, makar bili i vrhunski, nisu drustvo Pesniku.


gero

sve ostalo masis:)
gera92 gera92 18:23 24.07.2009

Re: fantom slobode

AlexDunja
zanatlija i marketing ekspert, makar bili i vrhunski, nisu drustvo Pesniku.


gero

sve ostalo masis:)




Lose sam citirao Miku Antica?
AlexDunja AlexDunja 18:27 24.07.2009

Re: fantom slobode

Lose sam citirao Miku Antica?

nisi:)
gera92 gera92 18:32 24.07.2009

Re: fantom slobode

AlexDunja
Lose sam citirao Miku Antica?

nisi:)


Znam!
Mozda je bolje da se ne cackas.
AlexDunja AlexDunja 20:30 24.07.2009

Re: fantom slobode

Mozda je bolje da se ne cackas.

eh?
mozda nije
gera92 gera92 21:54 24.07.2009

Re: fantom slobode

AlexDunja
Mozda je bolje da se ne cackas.

eh?
mozda nije


Sa Ms Milic pocinjem da gajim poetske tendencije, sa tobom cu, ako tako nastavis, proraditi edukativne... sa vaspitnim kaznjavanjem.
gera92 gera92 22:58 25.07.2009

Re: fantom slobode


Jelena Milić


mada vam je ono sa honorarnim borcima do jaja




gera92


Stvarno nisam mogo da nadjem bezazleniju odrednicu... a, i volim kad ste prosti.





Jelena Milić


Jebe mi se i za kiselu iz Rica



Da laskam sebi?
gbls gbls 17:32 23.07.2009

Postovana Ms Milic

Vec neko vreme zelim da Vam postavim pitanje u vezi velikog razmaka izmedju redova u Vasim postovima i tekstovima. Da li taj veliki prazan prostor znaci da mnogo toga moze da se procita izmedju redova ili ste neke svoje misli sebicno zadrzali za sebe, ne podelivsi ih sa nama?
Jelena Milić Jelena Milić 17:34 23.07.2009

Re: Postovana Ms Milic

ma jok,

tako,

kad vratim nekad, ostane u istom redu, ...

ajd probacu da popravim

buba_truba buba_truba 17:43 23.07.2009

Re: Postovana Ms Milic

gbls
Vec neko vreme zelim da Vam postavim pitanje u vezi velikog razmaka izmedju redova u Vasim postovima i tekstovima. ..

Oprez, Jelena - meni ovo liči na muvanje.

p.s. Izvinjavam se zbog šaljive digresije na ovako ozbiljnoj temi, ali dopalo mi se kako vas dvoje komunicirate... pa poželeh da vam to nekako kažem.
gbls gbls 17:50 23.07.2009

Re: Postovana Ms Milic

Oprez, Jelena - meni ovo liči na muvanje.

p.s. Izvinjavam se zbog šaljive digresije na ovako ozbiljnoj temi, ali dopalo mi se kako vas dvoje komunicirate... pa poželeh da vam to nekako kažem.

Mi samo lepo komuniciramo a napolitanac je malo ljubomoran.
d_sandic d_sandic 17:37 23.07.2009

Ajd' tebe Dragan nešto pita

Da li ti zaista misliš da će Eulex ili bilo ko drugi ( haški , EU NATO) nešto ozbiljno poduzeti po pitanjima zločina nad Srbima? Pouzdano znam da je MUP Rep. Srpske tone dokumentacije, fotodokumentacije i izjava svedoka dostavio tužilaštvu haškog tribunala. I šta? Pojela maca.

Ozbiljna si žena, ne veruješ valjda da jedna minobacačka granata može da ubije 150 ljudi ( Markale) ili da su u Račku svima pucali u potiljak?

Zbog tih događaja se digla NATO mašinerija, ne zbog tuzlanske Kapije gde je zaista ubijeno sedamdesetak mladih ljudi. Tamo nije bilo CNN-a ni posmatrača OEBSA.

Dakle, kako bi oni svojim poreskim obveznicima objasnili 95. i 99. smo digli mašineriju da pomognemo režime koji su činili ( Alijin) i čine zločine ( Tači and co.) ?
Jelena Milić Jelena Milić 17:44 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

i, sve mora tribunal
ne mora

a ti, nije ti palo napamet, da moza nije dato sve i kako treba, jer bi to znacilo DAVANJE LEGITIMITETA tribunalu, sto i nisma sigurna da vlast i velika vecina u RS bas voli i zeli, a i neki poput mladica i ekipe mu


i da, ja verujem da su amerikanci zasita dosli na mesec
d_sandic d_sandic 17:49 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

a ti, nije ti palo napamet, da moza nije dato sve i kako treba, jer bi to znacilo DAVANJE LEGITIMITETA tribunalu, sto i nisma sigurna da vlast i velika vecina u RS bas voli i zeli, a i neki poput mladica i ekipe mu


Kojeg legitimiteta? Pa isporučili smo tri predsednika, gotovo sve generale, dostavljamo dokumentaciju, ima kancelarija u Beogradu...

Za mesec nemam pojma ( rođen sam u decembru 69) , ali za minobacački projektil kalibra 120mm odlično znam. I koji mu je domet, i kakav krater pravi, i koji mu je radijus dejstva... Eksploziv, postavljen načvrstu podlogu, međutim ima sasvim drugo delovanje...

i, sve mora tribunal
ne mora


Koji su naši mehanizmi? Kako da dođemo do osumnjičenih ? Ko Mosad?
Jelena Milić Jelena Milić 17:55 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

RSu sam mislila

da li je RS to u interesu ( republika srpska)
Jelena Milić Jelena Milić 17:56 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

Kako da dođemo do osumnjičenih ? Ko Mosad?


ne. pogledaj upornost zanke stojanovic.

nemoj odmah vikati kalimero, nista ne mozeemo.....

d_sandic d_sandic 17:56 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

RSu sam mislila

da li je RS to u interesu ( republika srpska)



Šta imamo da izgubimo?
drug.clan drug.clan 17:57 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

Jelena Milić

i da, ja verujem da su amerikanci zasita dosli na mesec


Valjda je "otisli na mesec". Bilo bi "dosli" samo samo za nekoga sa meseca.

Razotkrili smo vas. Vi ste vanzemaljci - mesecari
d_sandic d_sandic 17:59 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

nemoj odmah vikati kalimero, nista ne mozeemo.....


Za sada je , na žalost, tako. Evo ti Naserov primer. Više je u Sarajevu dobio zbog ilegalnog nošena oružja nego u Hagu zbog niza zločina. Pa Haradinaj . Pa ovo sa Interpolovim poternicama. Nije da država ne pokušava...
Jelena Milić Jelena Milić 18:02 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

pa ako je tribunal legitiman, onda je i presuda krsticu legitiman, onda je u srebrenici bio genocid.


moj utisak je da je vlast RS sama odustala od casnog izvestaja koji je objavila pre par godina

http://www.medijaklub.cg.yu/zanimljivi/zanimljivi%202001/avgust/03.htm
d_sandic d_sandic 18:09 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

pa ako je tribunal legitiman, onda je i presuda krsticu legitiman, onda je u srebrenici bio genocid.


moj utisak je da je vlast RS sama odustala od casnog izvestaja koji je objavila pre par godina


Znam za izveštaj. Krstića sam i lično upoznao. Nećeš mi verovati, ali jako častan oficir. Nije imao mehanizme da zlo zaustavi, a zla nebi ni bilo da je bilo po njegovom. U svakom slučaju, platio je punu cenu.

Nije RS odustala od izveštaja. Čitao sam ga. Malo je na brzinu sklepan, ima mnogo nedorečenosti, ali to je to...
RS sada traži isto od drugih. Izveštaj sa zločine nad sarajevskim Srbima. Kolone, Podrinje... Traži da sud BiH radi nepristrasno. Da postupa po tužbama, da ih ne drži u fiokama. Ne to nije odustajanje od Srebrenice. Ali u Bosni se nije desio samo jeden genocid.
libkonz libkonz 18:15 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

Evo ti Naserov primer.

I Bosna i Hrvatska plaćaju račun zbog svojih "heroja". Pogledaj najveće hrvatske "junake", generale. Onaj Korade, koliko je ljudi pobio, svojih komšija, pa policajca, neki drugi vođe mafije. U Bosni slično.
zanka zanka 21:14 23.07.2009

Re: Ajd' tebe Dragan nešto pita

Dragi moji mladi prijatelji!

Hajde malo ,ja vas sve ,da upitam.

Koja se to nasa vlada,skupstina bavila tragedijom nasih naroda.Mislim na celu bivsu Jugoslaviju.
Da li je neko sakupio i prezentirao javnosti gde se i kada tragedija dogodila.Imena zrtava.
Sve je parcijalno ,sa zeljom da se zaboravi,sve skrije i sa stalnim pitanjima :"Sta hocete,sta cete dobiti posle toliko godina."I da ne nabrajam ostale komentare.

Veliki pozdrav za sve
Zanka
Biljana 77 Biljana 77 17:43 23.07.2009

Da li će znati da peva?

Ne znam šta tačno podrazumevaju pod slobodom. Naslućujem.
To je ono što je najtužnije, što mi odavde ne možemo ni da zamislimo šta je za njih sloboda.. Za nas beli šengen, a za njih.. bezbedan odlazak na njivu, groblje...

d_sandic d_sandic 17:44 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

bezbedan odlazak na njivu, groblje...


Struja, tri obroka, odlazak na posao, dobar dan komšija....
Jelena Milić Jelena Milić 17:54 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

joj, ja se bojim da nije to, da oni sanjaju nesto drugo, povratak srbije na kosovo i da mozda zbog toga, ne pokusavaju ni da ostvare nesto manje, racionalnije, sve do pravde i isterivanja na cistac svega u vezi gackog i nis ekspresa npr, u ovim okolnostima ....

Biljana 77 Biljana 77 17:54 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

Struja, tri obroka, odlazak na posao, ....

Ovo su već elementi ekonomske stabilnosti kojima se ni svi u Srbiji ne mogu pohvaliti..
Jelena Milić Jelena Milić 17:57 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

pa ako cemo iskreno,

ii ta prica ( ne znam za gacko daleko bilo)

o struji koju ne placas deset godina.....

neucestvovanje na izborima.....
Blade Runner Blade Runner 18:05 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

o struji koju ne placas deset godina.....
neucestvovanje na izborima.....


dok su albanci npr. to pedantno radili dok smo bili jedna država
d_sandic d_sandic 18:11 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

o struji koju ne placas deset godina.....

neucestvovanje na izborima.....


Struju ne plaćaju jer imaju ograničenu slobodu kretanja. Nemaju poslove. Ni njive ne mogu da seju...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:35 23.07.2009

.

But then Yugoslavia died. Or it was murdered. Or it committed suicide. Or the western community spread the sparks of violence. Or it just collapsed into a bloody war. Like a rotten, poorly built wall. And political Milosevic was born. It is still not clear to many in Serbia what was the egg and who was the hen in this story. Anyhow, a wall of social security and careless youth fell around me too. A wall of international isolation and its huge consequences on the everyday lives of common people was built instead. Pictures of suffering and destruction replaced MTV.


Odlican tekst!!!


Jelena Milić Jelena Milić 18:51 23.07.2009

Re: .

H V A L A
zb92fm zb92fm 20:32 23.07.2009

Re: Da li će znati da peva?

Biljana 77
Ne znam šta tačno podrazumevaju pod slobodom. Naslućujem.
To je ono što je najtužnije, što mi odavde ne možemo ni da zamislimo šta je za njih sloboda.. Za nas beli šengen, a za njih.. bezbedan odlazak na njivu, groblje...



Biljana....mozda je odgovor ovde:

1. Писмо

Помаже Бог драги моји, ја сам Јована Радовановић,ученица сам петог разреда и одлична сам ученица. Имам 10 година још мало па ћу 11.
Живим на Косову са родитељима и са још две сестре које су млађе од мене.
Место у коме ја живим зове се Ораховац , то је једина енклава у Метохијском делу. 
Ораховац је подељени град, у већем делу града живе Албанци и имају свеуслове за нормалан живот, а док ми Срби живимо у једном делићу којиизноси свега 300 метара слободне територије . Да добро сте прочиталисамо 300 метара слободне територије. То је тај српски део и ми туживимо. Често нестаје струја па се дешава да ја и моје сестре пишемо домаће задатке уз свећу. Када нема струје ја често измислим неку нову игру или причу и тако нам прође брже време. На улицу не смемо да излазимо јер прети опасност од злих људи који се шетају српским делом. У центру српског дела налази се црква УСПЕНИЈЕ ПРЕСВЕТЕ БОГОРОДИЦЕ. Ја се ту са мојим сестрама и радитељима молим да ГОСПОД спаси сав српски народ на Косову и Метохији и широм света. Литургију служи отац Веља Стојковић. После службе отац Веља увек сврати људе на кафу и на по чашицу домаће ракије, тако се сви скупе, причају и поделесвоје бриге. Црква је ограђена бодљикавом жицом тако је то поставио Кфор због безбедности. Испред цркве је постављен велики тенк, ту даноноћно стоји Кфор и тако чува цркву. Живот на Косову је много тежак,али ипак живи се уз Божију помоћ. Најтеже је што немамо слободу кретања, ми деца то највише осећамо. Моје је детињство покошено и ускраћено.Тако је код сваког детета на Косову, ми не мислимо оно о чему треба деца да мисле , да се играмо и да се бавимо детињим бригама. То деца са Косова а нарочито из Ораховца одавно не чине. Ми мислимо о другим стварима. Свако дете размишља као одрасла особа, тако нас је живот учио. Често када нам дођу гости из Србије, причају са нама о свему и свачему и сами примете наше понашање и диве нам се. Ја се тада много лепо осећам јер на тренутак уз причу и песму заборавим ко сам ја и где живим, и тада сам много срећна, али то кратко траје јер нам гости брзо оду. Онда сам ја много тужна и кад крене аутобус ја подигнем обе руке ииз свег срца и снаге им машем и тако аутобус оде а ми останемо са истом тугом и истим болом и са истом жељом за слободу. И тако свих ових година... 
За сада толико о мени писаћу неком другом приликом о нечему другоме пуно поздрава од ЈованеРадовановић из Ораховца. Остајте ми смиром Божијим, З ' Богом .




2. писмо

MOJA MAШТА
Када завршим са вечером ја одем да спавам. Пре спавања упалим кандило и прочитам молитву.У истој соби спавају моје две сестре које су млађе од мене. 
Њима обично прочитам по неку бајку или им испричам неку причу и тако се оне успавају. Када се моје сестре успавају, тада останем сама и онда почињем да мислим о свему. Страх ме је, немам са киме да причам, па се бојим мрака иако је кандило упаљено, јер не знам шта ће ми ова дуга ноћ донети, а шта однети?
-Хоћу ли дочекати јутро и ново сунце?
И тако сама са собом и са мислима ћутим у кревету док моје сестре спавају. Мале су и незнају за страх. Мислим о свему!
- Где ја живим? 
- Какав живот живим? 
- Да ли је мало душманима што су нам урадили и да ли жале због наше патње? 
- Да ли они разумеју моје мало невино срце, које се узбуди када чује пуцњаву у даљини?
- Да ли они знају да је живот у кавезу другачији од живота на слободи?
Све дубље тонем у свет маште и када већ на јави не могу у мислима постанем срећна, јер знам да у моме свету маште нема злих људи. На крилима маште обиђем Свет, али мисли се зауставе на Косово свето. 
Обиђем све порушене цркве и манастире. Размишљам о остављеним светињама. Маштам да целивам иконе, палим свећу и молим се. Преврћем камење по згаришту и проналазим старе иконе у рушевинама па их све лепо слажем на згаришту порушене светиње. Запалим кандила и очистим иконе од прашине...а ореол обасјава око главе сваког светитеља и лик њихов је тако чедан, погледи нам се спајају, као да су радосни што сам на згаришту дошла и пронашла их у гомили камења.
Маштам како слажем иконе... Прво је Господ Исус Христос, до њега мајка Му Пречиста Богородица, ту су Бесребреници Козма и Дамјан, па Свети Јован, Света Петка и још многи свеци, све их слажем и Дечанским тамјаном кадим. Тамјан шири неописиви мирис којим мирише Метохија. 
На крају се поклоним светитељима, све их редом целивам, а оне су помало тужне јер их остављам опет да саме на згаришту чувају камење њиховог дома-манастира. 
Моја машта наставља даље...
Пролазим кроз разна места, обилазим пољане, пашњаке и ливаде пуне цвећа, од којег се један највише види, стоји тако гордо и поносно а то је Косовски Божур...
Направила сам венчић од цвећа па сам косу окитила и тако лебдим над мојим Косовом и Метохијом.
Даље...али...већ се ближи крај, на ивици сам провалије немогу даље, чак ни моја машта не може прећи преко...ако се дрзнем да на други крај пређем, бојим се упашћу у јаму где ме чекају неописиви гадови...окрећем се натраг и гледам моју Метохију...
Видим манастир Високи Дечани како поносно стоји и Грачаницу што као златна јабука сија. 
Моју машту прекиде пуцањ недалеко од бодљикаве жице са друге стране мога града . 
Тада се дрзнем и вратим се у реалност. 
Хвата ме паника и страх је још јачи од онога пре него што сам упловила у свет маште.. 
О Господе...да ли ће некада доћи време када неће бити злих људи, пуцњаве, ратова и свега што ми ускраћује здраво детињство. 
Замишљам Ораховац као један велики град где има пуно Срба као што је раније било, желим да има више деце, да нас је више у школи, да имам још више другова и другарица. Моји другови који су се одселили са Косова можда су далеко од мене и од мог краја, али од мога срца нису.
У мојој глави је само једна слика, а та слика представља живот без жица и ограда које ме чувају од смрти, живот са пуно добрих и племенитих људи и са пуно другара и другарица.
Волела бих да живим као и остала деца у свету, без терета на мојим нејаким леђима.
Откако знам за себе живим изолована и лишена од свега што краси живот нормалног човека . Понекад пожелим да са неким попричам и поделим оно што ме мучи и боли, али мало је људи који ће разумети и саслушати једно дете.
Прерано сам одрасла, иако је на мени још увек лик детета.
Желим да завлада мир у целом свету. Кад порастем бићу правник и бранићу нејаке а моја земља је нејака, бранићу је од оних који желе да нас униште. А данас је браним молитвама.
Једнога дана ће моја машта постати стварност, сви ћемо бити као браћа и сестре волећемо се и поштоваћемо се, јер ми смо РОД У ХРИСТУ!

Јована Радовановић, Косово и Метохија



Sloboda je u samo 250x350m, ponovimo jos jednom i zamislimo se nad time, nije to druga planeta, to je tu medju nama
libkonz libkonz 17:58 23.07.2009

Tekst u attachu

Dobar tekst, vidi se iskreno napisan.
Zanimljivo je ono što si napisala, da pomažu Norvežani, Japanci, EU, a mi ipak volimo Ruse. Stvarno, pomaže li nama Rusija nešto?
Jelena Milić Jelena Milić 18:00 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

pomogli su nam da se oslobodimo NISa
d_sandic d_sandic 18:03 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

pomogli su nam da se oslobodimo NISa


Da, to sa Rusima jeste večito srpsko pitanje. Ali ja im ne bi gurao prst u oko. I pustio bi i njihov kapital u Srbiju. pa nije nam to najspornija privatizacija. Po onoj narodnoj : ' umiljato jagnje dve majke sisa'. Da i mi jednom probamo tako...
libkonz libkonz 18:10 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

Ja za Ruse navijam u hokeju. Prvaci su sveta, ako nekog zanima. Kad nas nema na nekom sportskom takmičenju za Ruse navijam. Ali mi nekako mnogo draže da mi Nemac bude šef nego Rus. Draži mi je kapital iz EU (možda su Italijani izuzetak). Bahati su Rusi, ali kad ne možemo birati.
gbls gbls 18:11 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

Jelena Milić
pomogli su nam da se oslobodimo NISa

... a doveli su i "top" menadzment koji ce napraviti vecu stetu od razlike do trzisne cene NIS-a...
Jelena Milić Jelena Milić 18:31 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

noj : ' umiljato jagnje dve majke sisa'. Da i mi jednom probamo tako...


pre licimo na buridanovo magare

i eu i kosovo i bice

nista
d_sandic d_sandic 18:38 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

pre licimo na buridanovo magare

i eu i kosovo i bice

nista


Neko je davno, pametno, primetio : ' Svaka vlast u Srbiji može da izgubi Kosovo. Da ga da nijedna'. Ko bi ga priznao trajno bi zapečatio svoju političku karijeru.

Primer drugi : Hrvati i Slovenci

Sanader je rekao ako zbog ulaska u EU moramo da se odreknemo i jedne hrvatske kuće, nećemo u EU.

Primer treći: Kipar

Ima nerešena pitanja granica a u EU je. Ako hoće da te prime, prime te...

Ja i dalje mislim da bi podela bila najčasnije rešenje za sve zainteresovane strane. Nema pobeđenih, nema pobednika! Ostavlja prostor za normalizaciju odnosa.

Ups, ako ovo čita neko iz tužilaštva ode Dragan u aps! Podrivanje teritorijalne celovitosti...
Jelena Milić Jelena Milić 18:45 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

dragane

za to cu ja da te vadim

al necu za ovo drugo, sto izvrcers,

jerBH je UN zemlja medjuanrodno priznata, kosovo nije
podelu, bojim se, jer sam i sama zagovornik, mozemo da zaboravimo

d_sandic d_sandic 18:50 23.07.2009

Re: Tekst u attachu

dragane

za to cu ja da te vadim

al necu za ovo drugo, sto izvrcers,



Šta sad izvrćem, majke ti ? Vazda me napadaju da nešto izvrćem a niko mi nikad ne kaže šta?
napolitanac92 napolitanac92 18:14 23.07.2009

CEKAJUCI PRADU

Procitah na Pescaniku dva eseja Hane Arent,u najavi stoji:
O licnoj odgovrnosti:Ne postoji kolektivna krivica,ni kolektivna nevinost.Ti izrazi imaju smisla samo ako ih primenimo napojedinca.
O krivici:mnnogo je onih koji snose odgovornost bez vidljivog dokaza krivice.Vise jeonih koji su krivi bez i najmanjeg udela u odgovornosti.
d_sandic d_sandic 18:18 23.07.2009

Re: CEKAJUCI PRADU

Ovo su više umetničke slobode. Pravo ovakve kvalifikacije ne poznaje. Kriv si ako si učestvovao , saučestvovao ili podsticao izvršenje nekog krivičnog dela. I ako za to postoje neoborivi dokazi.
Jelena Milić Jelena Milić 18:27 23.07.2009

Re: CEKAJUCI PRADU

pravo nije jedino merodavno,

ajd stoti put, je li hitler kriv

kad smo kod prava

postoji velika razlika izmedju unutrasnjeg i medjunarodnog prava

imala sam veliku cast da ucim u jednom kratkom periodu od milana sahovica i despota,

naucila sam jednu velikus tvar iz zenevskih konvencija koja se, gle cuda, odnosi bas na vojnike

znati i biti duzan znati upravo je isto
napolitanac92 napolitanac92 18:43 23.07.2009

Re: CEKAJUCI PRADU

Za zlocine i zlocince nema umetncke slobode,niti su eseji HA posveceni umetnickim slobodama i odogornostima za zlocine.Ne.Postoje tri vrste odogovornosti za zlocine a to su Krivicna(izvrsioci i naredbodavci),Moralna(oni koji zu poticali ili ih opravdavali) i istorijska-politicka,a ona je kolektivna jer se brani zlocinacka vlast i njeni izvrsioci,(sto i na ovim blogovima cine mnogi)
d_sandic d_sandic 18:48 23.07.2009

Re: CEKAJUCI PRADU

napolitanac92
Za zlocine i zlocince nema umetncke slobode,niti su eseji HA posveceni umetnickim slobodama i odogornostima za zlocine.Ne.Postoje tri vrste odogovornosti za zlocine a to su Krivicna(izvrsioci i naredbodavci),Moralna(oni koji zu poticali ili ih opravdavali) i istorijska-politicka,a ona je kolektivna jer se brani zlocinacka vlast i njeni izvrsioci,(sto i na ovim blogovima cine mnogi)


I sve tri su manje više farsa. Naročito dve poslednje. Niti će to oživeti mrtve, niti ispraviti nepravde. A i u svetu a kamoli na Balkanu stereotipi se teško razbijaju. Imam zeta iz Holandije. Čovek jednostavno mrzi Nemce! Kada sam ga pitao zašto gledao me je ko poslednju budalu...
napolitanac92 napolitanac92 19:41 23.07.2009

Re: CEKAJUCI PRADU

bojim se kada bih te pitao i ja zasto se sluzis stereotipima,ala niko nece oziveti mrtve ,niti ispraviti nepravde,oslobadja bilo koga od moralne odgovornosti,a posebno od politicke,o kojoj je na ovom psotu rec,gledao bi me kao Holandjanin tebe.

Jedan crnogorac,kojem je nasa SANU priznala kvalitet pesnika i primila ga u sovje redove napisao je jednu haiku pesmicu o mrznji,koja glasi:

Mrzi Holandjanin nemca,
Mrzi Francuz Francuza,
Mezi Englez Egleza.
Mrzi brat brata,a kda
Srbin mrzi on mrzi brata Hrvata.
Farsicno.
mara92 mara92 04:27 24.07.2009

Јопет ја ... шта ћу, добар си саговорник

Jelena Milić
pravo nije jedino merodavno,
ajd stoti put, je li hitler kriv
kad smo kod prava
postoji velika razlika izmedju unutrasnjeg i medjunarodnog prava
imala sam veliku cast da ucim u jednom kratkom periodu od milana sahovica i despota,
naucila sam jednu velikus tvar iz zenevskih konvencija koja se, gle cuda, odnosi bas na vojnike
znati i biti duzan znati upravo je isto

..
Види, мораш онда да назначиш о којој врсти одговорности говоримо. Уколико говоримо о правним категоријама, онда је јако, ИЗУЗЕТНО важна свака реч, интерпункција...

Бај д веј...хе, хе...ај' кад се већ гађамо, мени је Међународно јавно право предавао покојни Милан Пауновић, али ми је Међународне односе предавао Војин Димитријевић, а асистент била Милица Делевић...Међународне организације такође Војин, а вежбе нам је држао Влада Ђерић (кад смо на оном блогу дискутовале, поменула сам га, био је у правном тиму Србије пред Међународним судом правде у процесу БиХ против Србије)...само да кажем да је Ђерић био немилосрдан у оцењивању колоквијума које није најављивао....
...
Морам да кажем да се не слажем са овом констатацијом како постоји разлика и то велика између унутрашњег и међународног права - НАПРОТИВ! Све државе које се сматрају демократским, дакле, велика већина европских држава, чланица УН-а су ратификовале бројне међународне конвенције, мултилатералне и билатералне уговоре и слично, а потом сва та документа усвојиле у законодавним телима...То значи да су одредбе тих међународних докумената (од којих је међународно право и сачињено, грубо речено) постале саставни део права неке државе - па тако и наше. Хоћу да кажем, да многе одредбе основних међународних конвенција, пактова...егзистирају као позитивно право Републике Србије..
Женевске конвенције су окосница хуманитарног права...јесте, изузетна материја...баш као и Међународно кривично право ...
......
пс. дај људи зауставите ме, ја о овоме могу до јутра....
пс2. Мис Милић, ја ово мало да попуним док уживаш на концерту (мали прилог разговору)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:31 23.07.2009

Prvo

moram da te pohvalim ... zbog pominjanja ovog zlocina u Starom Gackom ...

Ali ne mogu i da ti ne uputim kritiku: sta ti treba da pravdas Sonju i Natasu ("Ne moraju Sonja i Nataša sve. Ne mogu" )? A siguran sam da znas da njima ne bi niko prebacivao sto nisu postigle sve ...

Problem je sto ne idu redom ... I sto preskacu i zrtve i zlocince ... u zavisnosti od politicke podobnosti, odnosno strane na kojoj su bili ...
Jelena Milić Jelena Milić 18:36 23.07.2009

samo sam te cekala

Ali ne mogu i da ti ne uputim kritiku: sta ti treba da pravdas Sonju i Natasu ("Ne moraju Sonja i Nataša sve. Ne mogu" )? A siguran sam da znas da njima ne bi niko prebacivao sto nisu postigle sve ...


drugo, ne slazem se sa tvojim opisom njihoovg rada

trece, namerno sam stavila, jer najcesce svih ovih godina, po blogu, po tribinama, na semianrima, cujem, a zasto one ne i to, a pre toga nisu dobre etc

i zato sto mislim da mnogi ovde u srbiji a i sire sede i kukaju kako su zapostavljeni, zrtve, zavere, etc, etc...a kad ih pitate sta ste uradili.....

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:59 24.07.2009

Re: samo sam te cekala

Jeca

drugo, ne slazem se sa tvojim opisom njihoovg rada

trece, namerno sam stavila, jer najcesce svih ovih godina, po blogu, po tribinama, na semianrima, cujem, a zasto one ne i to, a pre toga nisu dobre etc

i zato sto mislim da mnogi ovde u srbiji a i sire sede i kukaju kako su zapostavljeni, zrtve, zavere, etc, etc...a kad ih pitate sta ste uradili.....


Ih da sam znao da si me cekala, ne bih samo ostavio komentar i ustao od kompa ... nego bih ostao celu noc ako treba kod tebe

A ovo "a zasto one ne i to, a pre toga nisu dobre etc" je uzrocno posledicna veza ... zato i nisu dobre sto ne rade to i to ... inace bile dobre.

A ne znam koji bi to "drugi" bili koji bi to mogli da rade (sto one nisu)? Vlasti opterecene Milosevicvevom hipotekom nisu bile u situaciji da jure one druge zlocince nego samo one u Srbiji. Drugih bitnijih cinilaca pogodnih za to nije bilo (pa ne mozemo mi obicni gradjani to da radimo?). Znacu ostaju samo NVO koje su za to placene i to im glavni posao. Al' ocigledno im posao bio da se brinu samo o odredjenim stranama ... Zato ti ne vredi da ih branis, kad nemas nikakvih ozbiljnih i razumnih argumenata ... osim da su ti drugarice ...

pozz

ps. Vlasti su, hvala bogu, sad pocele malo da dizu glavu u tom smislu ... ali to nije dovoljno .... a i godine su propustene
Jelena Milić Jelena Milić 06:34 25.07.2009

Re: samo sam te cekala

Znacu ostaju samo NVO koje su za to placene i to im glavni posao. Al' ocigledno im posao bio da se brinu samo o odredjenim stranama ... Zato ti ne vredi da ih branis, kad nemas nikakvih ozbiljnih i razumnih argumenata ... osim da su ti drugarice ...

pozz

ps. Vlasti su, hvala bogu, sad pocele malo da dizu glavu u tom smislu ... ali to nije dovoljno .... a i godine su propustene


vaso, a da uguglujes rec NGO ....

NGO je posao ono sto same smisle, od cuvanja retkih zlatnih ribica, do zalaganja za slobodu istocnog timora, ama


dakle ne organizuje se i ne osniva NGO dekretom, vec se SKUPE LJUDI, dobrovoljno, DAJU POTPISE, smisle statut i amndat, predau papire mislim u min za lokalnu samoupravu, za par dana dobiju resenje, i pocnu da rade

pare: ne dobijaju po difoltu iz budgeta ili kaze recimo soros ili taci evo sad ovima ovoliko onima onoliko

da li ti je, btw, ikad palo napamet da NVO placaju porez i da su uslovi koje u tom smislu i domaci i strani donatori traze vrlooooo strogi

projekti: ima generalno dve vrste: tenderi, EC recimo, ove godine podrzavamo projekte iz tih i tih oblasti

....ili imas ideju, posaljes pa vidis, al ne u 2 reda, nego se razbijes od ispunajvanja kucica, paln, akcije,opravdanje, ima da se radiiiii vaso, neces verovati al tako je, ( ako nadjes negde tender koji kaze podrzavamo projekat za punu istinu o ubistvu 16 radnika RTS ubi me :) a ja sam za to sad dobila od fonda za otovreno drustvo pare

dakle ubedjenje, argumenti, kreativnost, rad....


dakle vaso, muci te nesto, neko drugi jos to ne radi, skupi ekipu i udri...al jebi ga ne moze se sve, zar ne i OK posao negde drugo i NGO management, a gle cuda NGO je neprofitan, to jes tima honorar al nema lova velikja, nema kredita, hipoteka na kuce ko kad radis u firmi....tako da sonja i antasa odrade to a mi cemo iz udobnosti sigurnih palta ( u NGO je od projekt ado projekta, plus sto sad sve vise niko ne daje za tekuce troskove vec samo za programe...)

ja cu ti licno, sa mojim malim iskustvom, jer ja sam dugo radila u sasvim drugoj strukturi, SP, UMNIK, nedonatorski poslovi ne nGO poslovi, etc, pomoci da krenes, ili poslati kod nekog drugog

BTW i ruska ambasada finasira projekte, prema tome ta prica o "nastranosti donatora" odavni isto ne pije vodu

eto recimo NSPM

zaista bi bio red ako vec imas toliku fiksacinu na nase NVO da znas malo vise o nacinu rada, a ne ono sto spinuju kurir i pravda


sonja i natasa su samo dve od mora NGO u srbiji BTW

i udrzenje za odbranu lika i dela kradadzic rase je NVO...da li je njima posao da rade ovo sto tebe tisti...NIJE!

lepo su u naslovu rekli sta oce da rade i imaju pravo da se SAMO TIME BAVE...ZA RAZLIKU OD STRANKA nvo cesto single issue organizacije
Jelena Milić Jelena Milić 19:05 23.07.2009

ms milic je nestala bez traga

gospodo draga,
nemojte da mi kvarite koncert pliz, odlayim po ovoj vrucini turbo nasminkana i to, a idem lepo raspolozena i zato sto mi se cini da nesto postizemo, da smo poceli da pricamo o ogromnim gadnim kontroverznim temama na dobar nacin, mojne kad se vratim da nadjem moderaciju i to

( eto, vidi se, majka pa to ti je, tri nedelje joj deca nisu tu, transfer....mora nekoga da ...)

slusajte bensona, sve i reci

d_sandic d_sandic 19:07 23.07.2009

Re: ms milic je nestala bez traga

Lepo se ti nama provedi. Posle ćemo da se svađamo!
talicni talicni 20:19 23.07.2009

Between the walls

Good read.

Keep up the good work.
Blade Runner Blade Runner 20:43 23.07.2009

Re: Between the walls

Keep up the good work.


Jelena Milić Jelena Milić 08:45 24.07.2009

Re: Between the walls

djole63 djole63 21:14 23.07.2009

Back in the routine ...

Ko da sam ja pisao "muzicki dnevnik". Ubedljivo najbolja pesma u tih godinu dana (ustvari ona je negde iz 1998 - ono kad je trebalo da nas napadnu u Oktobru). Ali trajala je duuugoo ...
A i Debbie je dobra ....

Nego, malo o temi ...
Šta radi taj Haški tribunal, šta je sa Niš ekspresom?“ Meni se čini da je jedna od najvećih propusta u koncipiranju samog Tribunala bilo to što je nekako nedorečeno ostalo, do kad mu je mandat, u smislu do kog momenta u ratovima na Balkanu oni zločine iz njih procesuiraju.

Ne bi rekao do kada, nego STA MU JE MANDAT.

A porodice i prijatelji su pomen održali pod sloganom “Sejmo žito, žanjimo slobodu”. Ne znam šta tačno podrazumevaju pod slobodom. Naslućujem. Pred njima je teško reći Kosovo će verovatno biti nezavisno. Opet, šta reći onima čiji su bližnji u Batajnici.

Nista lakse - svakom svoje. Ako ima dobre volje i enklave se mogu mirno odvojiti - pitanje je da li Albanci zele da izgube i kvadratni metar teritorije sad dok se osecaju podrzani od NATO & co.

I cestitam na objavljivanju rada - mladi lideri - cuj, broji se ono "Young in heart"
Jelena Milić Jelena Milić 08:44 24.07.2009

Re: Back in the routine ...

I cestitam na objavljivanju rada - mladi lideri - cuj, broji se ono "Young in heart"


ticu, jesi li gledao one mucke kad del boj prijavi rodnijev rad na konkurs za crtez, z aklince do 12 god, pa dobiju nagradu za spaniju

vec sam pitala izdavace i ove sto rade taj projekat da mi kazu ko su drugi odabrani autori, al nesto sam vec videla sebe ko rodnija
djole63 djole63 10:10 24.07.2009

Re: Back in the routine ...

al nesto sam vec videla sebe ko rodnija

A ko bi bio ?
Ona scena kad ulaze sa privedenim ribama a u casi se kupa dedina vilica je pogibija (a ako se dobro secam, to je cak nesto sto su njih dvojica i predvideli da ce da im se desi , ali je bilo kao ma neeceee ... )

Nego jel izdavac nece da se ljuti sto objavljujes rad pre izlaska knjige? Znas kako je kod Strongmana - prvo izadje u plejboju, onda on objavina Blogu, ali samo uvod
Jelena Milić Jelena Milić 10:13 24.07.2009

Re: Back in the routine ...

nije to MOJA knjiga, ja sam samo jedan od autora
maksa83 maksa83 23:21 23.07.2009

nevrdles

Mogu AD i Maxa i co da me zezaju koliko hoće, bila, išla na Hulija, super se provela, makar mi ovde pao tiraž da priznam i da na Harisa Džinovića umem da otkinem

Hej, you know we love you man, makar se ispostavilo da iznad kreveta imaš požuteli ali redovno od prašine brisan poster Sinana Sakića.

Takvi smo ti mi kultur-fašisti - vazda netolerantni - ali - mestimično ekstremno subjektivni.

P.S. Plus sto poJena za Blondi. :)
AlexDunja AlexDunja 08:27 24.07.2009

Re: nevrdles

Takvi smo ti mi kultur-fašisti - vazda netolerantni - ali - mestimično ekstremno subjektivni.

evo:)
ja cu samo da citiram maxu,
da zucnem necu:)

ps. kako je bilo?
Jelena Milić Jelena Milić 08:42 24.07.2009

Re: nevrdles

ps. kako je bilo?


odlicnoooooo
odlicnooooooooo
al, sto rece maksa, ja sam isto subjektivna kad je benson u pitanju

a kakav prateci bend, sviraju sa strejsend, bionse, sakirom,

gitrista no 2 sa krusajdersima bio kad se setim albuma free as the wind , koliko sam kilometara sto u kolima sto na rolerima i skijama uz njega presla
AlexDunja AlexDunja 08:53 24.07.2009

Re: nevrdles

a kakav prateci bend, sviraju sa strejsend, bionse, sakirom,


nisam ni sumnjala,
imam snimak jednog njegovog koncerta.

savrseno precizno i odsvirano i otpevano...
pomalo sterilno za moj ukus:))
ali razumem te.

samo kad si ti meni docekala bensona...

ja cupkam do septembra...
Jelena Milić Jelena Milić 09:19 24.07.2009

Re: nevrdles

do koena

vidimo se naravno

ps

nabavi film in the loop

uzivaces po ovoj vrucini
mara92 mara92 03:23 24.07.2009

Randy Crawford...'де ме нађе?

Не могу да верујем! Е, свака част на музичком укусу (све хоћу да напишем, али не постизавам).
Моја омиљена, убедљиво и без премца је "Street Life"...
...
одо' да одврнем...после ћу да се јавим на ове озбиљне теме



ДИСКЛЕЈМЕР: Извињавам се на музичком тролу, али сам морала...
mara92 mara92 05:50 24.07.2009

Ајд да кажем нешто

написах одговор, али се све избрисало, немам појма како...
Нема везе...сума сумарум, има ствари око којих се слажемо, али има ту и неких ситнијих "диференцијација"...
...
пс. била је опширна реплика/дуплика, мрзи ме сад поново све да куцкам...биће прилике (и о ЕУЛЕКСУ, делу НВО-а, Карли, ђубрету које називају дневном штампом и сличном....)...

Важно да си била на концерту....ево ја одврнула соул.....
Jelena Milić Jelena Milić 10:08 24.07.2009

Re: Ајд да кажем нешто

mislim da bi se iznenadila kad bi cula na kave opstrukcije zanka nailazi isto je skoro...

ovo zadnje sto si spomenula, ja se bojim da se o njima dvema vise forira stav na osnovu onoga sto o njima pisu kurir i pravda, nego na osnovu onoga sto one stvarno govore. ne kazem da je to i kod tebe slucaj, nacelno kazem.


imala sam priliku da posmatram sta radi simo spasic, kako ne da onim nesretnicama da same pricaju svoje sudbine, da komuniciraju sa "ozoglasenim NVO" ...hocu reci da razumem tvoj argument/opis sitacija na kosovu ali hocu da kazem da ima stvari koje celu stvar stopiraju jos pre u nekim slucajevima

nadalje, ja sam ako prevodilac bila vise puta u pristini ( NN lice tamo ) i tu se sigurnije osecma nego recimo u kosovoskoj mitrovici, i vidim da sve vise srba iz enklava ide u spoping kod kineza recimo u pristinu nego na sever sad....nijhe sve ni tako crno belo kako ti predstavljas

sto se mogucnosti euleksa tice, ja samo kazem ako nista ne pokusamo, malo ce se desiti, ako pokusamo, mozda nesto i hoce

karla del ponte, znaimljivo mi je bilo, kako su mediji koji su godinama tvrdili da je srbomrzac, da laze, bla, bla, skocili na njene navode o zutoj kuci kao apsolutno sigurnu stvar

opet, da ne bude nesporazuma, naravno da to treba gurati, nego kazem kakvo je licemerje tih medija ili bolje receno povrsnost i instrumentalizacija, i onda nije ni cudo da su i neke osobe iz naseg NGO sektora pre u startu satanizovane nego sto je njihov rad podvrgnut legitimnoj i svugde potrebnoj kritickoj analizi




mara92 mara92 04:46 26.07.2009

Тешко мени ја избрисах сопствене коментаре

....
Грубом омашком обрисах горе оно што сам хтела да поставим овде....а сад ми се и ово нетрагом изгубило...
...
Јелена, извини за збрку...

пс. ето, ово се зове "самоцензура"...стварно се извињавам...тако ми и треба кад брзам...
Jelena Milić Jelena Milić 09:56 24.07.2009

RfE


Srbija
George Benson zatvorio Summertime festival

23.07.2009
Nebojša Grabež
U velikoj završnici ovogodišnjeg Summertime festivala, na kojem su nastupile zvezde poput Dejvida Birna, Šinejd o Konor, Stenlija Klarka, Markusa Milera, u beogradskom Sava centru u četvrtak je nastupio legenda jazz gitare Džordž Benson, svestrani muzičar, ikona jazz i funk gitare, kompozitor, pevač.

Tokom duge i plodne karijere Benson je specifičnim stilom i prepoznatljivim zvukom menjao muzičke žanrove i nametao visoke standarde svojim sledbenicima. Višestruki je dobitnik nagrade “Grammy”, a mnogi od njegovih desetak albuma doživeli su platinaste i zlatne tiraže. Sarađivao je sa legendama jazz-a od Lonija Smita do Majlsa Dejvisa, Čet Etkinsa, Kvinsija Džonsa…

Široj publici ostaće poznat po pop i R&B hitovima: “Give me the Night”, “Lady love me”, “In your Eyes”…



Umetnički direktor beogradskog jazz festivala Vojislav Pantić imao je priliku da Bensona sluša više puta uživo. Poslednji put je to bilo pre šest dana u Peruđi, na Umbria jazz festivalu.

Posmatrano iz ugla ovog fana jazz-a, muzičkog pravca koga je Benson napustio početkom sedamdesetih, nastup nije previše inspirativan:

"Na žalost, mi taj program slušamo već nekih 20-25 godina na raznim festivalima i svake godine je sve mučnije i mučnije to čuti, posebno što se radi o istim temama, istim numerama koje je on, kao singlove, imao tamo negde krajem sedamdesetih, početkom osamdesetih godina, dakle sve ono "Give me the Night", "On Broadway"… Repertoar koji znamo napamet, gde Benson sve slabije i slabije peva, sve manje svira gitaru i sve više, zapravo, daje priliku muzičarima oko njega da sviraju, odnosno da njega malo odmore."

Ipak, za one koji do sada nisu imali priliku da budu na koncertu Džordža Bensona, a takvih je neuporedivo više, ovaj događaj je, svakako, bio veliki izazov. Vojislav Pantić:

"Ko želi da se zabavi na takvom programu, imaće jednog prvoklasnog zabavljača ispred septeta ili okteta odličnih, kvalitetnih muzičara koji se, pre svega, bave pop muzikom i ne zalaze mnogo u okvire jazz-a, a ko želi da u tome otkrije onog starog Bensona, punog inspiracije za kvalitetnu gitarsku svirku i, naravno, onog Bensona koji je umeo da zapeva jako dobro, pre tridesetak godina, neće se mnogo ovajditi."

Džordž Benson i iz ugla Aleksandra Simića, jednog od organizatora koncerta:

"Šta reći o Džordž Bensonu? Legendarni jazz gitarista, čovek koji je zaista otpevao i neke od evergrin hitova sedamdesetih godina. Koji je prodao milionske tiraže, sarađivao sa svima živima, svim velikim muzičarima iz raznih oblasti muzike, i iz jazz-a, i iz popa i roka i filmske muzike. Prosto je neverovatno da nikada nije bio ovde kod nas – to je ovako mali kuriozitet. Već dve godine nešto pregovaramo o tome, i sad smo zajedno sa našim poslednjim partnerima uspeli. Smatrali smo da ne treba da propustimo priliku da publika vidi jednu istinsku legendu, jednog od zaista najvećih muzičara popularne muzike jazz-a iz druge polovine 20. veka."


* Printajte
* Pošaljite
mikimedic mikimedic 22:50 25.07.2009

A ko je taj

Benson?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana