Preporuke

scabies RSS / 14.07.2009. u 02:08

Pre tri dana sam videla sledeci komentar na vest "Britanac poginuo na Petrovaradinu":

"Nemam nista protiv Exit-a, u stvari, bio sam u NS par dana pre pocetka istog....

Ali, sama definicija polupijanih engleza koji bauljaju Petrovaradinom mi se ne dopada, sa stanovista ideje o sigurnosti ucesnika...

Ni malo me ne cudi da je decko englez, pokoj mu dusi, ali ko ih je ikada video kako se ponasaju i leze po inostranstvu i aerodromima, kao sto sam ih ja preskakao na aerodromu Charles De Gaulle u Parizu, zna o cemu pricam...

Nije do organizatora, samo mesto je takvo da je jako rizicno za neodgovorne ljude...
"

To je komentar koji je imao 1338 preporuka, skoro dva puta vise od "drugoplasiranog" komentara (703 preporuke). Hiljadu trista trideset osam ljudi se slaze sa ovom izjavom??? I vi se slazete? Ne vidite nista sporno u njoj?

Hajde sada da zamislimo da je situacija bila malo drugacija, da je nastradali momak bio Srbin, a da je komentar ostavio neki Britanac. To bi izgledalo ovako:

"Nemam nista protiv Exit-a, u stvari, bio sam u NS par dana pre pocetka istog....

Ali, sama definicija polupijanih srba
koji bauljaju Petrovaradinom mi se ne dopada, sa stanovista ideje o sigurnosti ucesnika...

Ni malo me ne cudi da je decko srbin, pokoj mu dusi, ali ko ih je ikada video kako se ponasaju i leze po inostranstvu i aerodromima, kao sto sam ih ja preskakao na aerodromu Charles De Gaulle u Parizu, zna o cemu pricam...

Nije do organizatora, samo mesto je takvo da je jako rizicno za neodgovorne ljude...
"

Vidite li sad nesto sporno? 

Ja se pitam koliko bi preporuka dobio takav komentar... 

Uostalom, uopste nije vazno koje nacionalnosti je bio nastradali mladic, nije bitno ni kako se ponasaju njegovi sunarodnici po aerodromima, to je moglo da se desi bilo kome ko je dovoljno pijan, neobazriv ili (ako bas hocete) neodgovoran. Zar se nesto slicno nije dogodilo prosle godine kada je mladic Srbin upao u kavez sa medvedima?

Sve to je manje bitno, nisam htela da pisem o tom dogadjaju, ni o predrasudama, ni glupim i besmislenim generalizacijama, htela sam da pisem o PREPORUKAMA. Tacnije, ne da pisem, vec da vas pitam:

Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?

Da li obracate paznju na preporucene komentare? Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka? Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?

Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?

Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?

Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku? Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno?

I, naravno, za kraj: Preporuke, cemu? :-)

 



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 07:22 14.07.2009

Uh, koliko pitanja...

Krenimo redom:
Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?

Da.
Da li obracate paznju na preporucene komentare?

Ne, ali obratim pažnju koliko je preporuka dobio komentar koji se meni učini zanimljiv.
Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka? Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?

Nije. Ne razmišljam o tome.
Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?

Ne.
Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?

Da, recimo preporučio sam odličan Stošićev blog u vezi sa irskim pabovima mislim da je bio...
Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku? Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno?

Može da bude, ne mogu da se setim...
Preporuke, cemu?

Evo tebi preporuka...he, he, he...
nimulid nimulid 07:48 14.07.2009

Re: Uh, koliko pitanja...

Evo tebi odmah preporuka, a posle cu razmisliti da li cu se pokajati
margos margos 12:15 14.07.2009

Re: Uh, koliko pitanja...

Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?

Da... i začudim se kad na nekom tekstu ili komentaru ne vidim preporuke, a čini mi se da zaslužuju.
Po mom mišljenju - preporuke su često 'obrati pažnju na ovaj tekst ili komentar'' ali i jednostavno ''slažem se''.
Da li obracate paznju na preporucene komentare?

Ne obraćam pažnju, ali mi nekad privuče pažnju... pa mi naravno nije uvek jasno:
Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka?
Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?

Često... retko se iznenadim... al mi drago kad se iznenadim:)
Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?

Ne. al nekad sam u frci - saglasna sam sa 70-80% onog što je rečeno, ali ne 100%, a mrzi me da to i napišem, pa hoću-neću... te nekad preporučim, a nekad pretegne onih 20 % neslaganja, pa ne preporučim.
Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?

Da, to mi je najslađe
Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku?

Jeste. Kad 'preporučeni' pomahnita i misli da sad može da pravi pokolj po blogu...:( Nekad je ljudima malo potrebno da se raspuste...
Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno?

Jesam, sigurno... ne sećam se, ali teško da sam prošla i bez toga, s obzirom na frekventnost blogovanja i preporučivanja.
I, naravno, za kraj: Preporuke, cemu?

Na jednom drugom blogu - nema preporuka i mnogo mi nedostaju.
Preporuka je za mene često ''bila sam, pročitala, dopalo mi se, i opravdalo je moje vreme i pažnju''. Nekad je dokaz saglasnosti, a nekada totalno oduševljenje. To iz pozicije davaoca preporuka. A iz pozicije primaoca - iznenadim se kad vidim da je neki moj običan komentar dobio preporuke, a neki, gde mislim da sam rekla nešto mudrije i suštinskije - prošao neopažno.

I da - na nekim temama ima malo komentara - ali se zato preko preporuka pokazuje saglasnost - na taj način se autoru bloga stavlja do znanja da se mnogima ne dopada ono što je napisao u osnovnom tekstu, a ljudi ne bi da se ofiraju ili troše vreme. Obično je to kod političkih - koji rade po zadatku.

A sad povodom onih 1338 - ne verujem da svi koji su preporučili, 100% misle kao i autor, već po onom 'hoću neću' + gde svi Turci... A ja sam se nadala da ovaj Exit neće odneti nečiji život, no...:(
scabies scabies 21:44 14.07.2009

domacica kasni

Auuuu, da sam znala da ce ovo da se desi ostavila bih pisanje za neki drugi dan... Mada-mozda je ovde i bio ovako dobar provod zato sto mene nije bilo

Da se zahvalim svima koji su komentarisali i preporucili (nisam ja slucajno stavila ovakav naslov, to je da vas podsetim ). Posebno se zahvaljujem onima koji su odgovorili na postavljena pitanja. A cim stignem, poqsacu i da se ukljucim u razgovor (ne, stvarno, ja kad vidim da je neki blog ovako odmakao sa komentarima izgubib volju/zelju/ideju da se ukljucujem...)

I poseban pozdrav za
Dobrosavljevicku
i Shunjicha
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:55 14.07.2009

Re: domacica kasni

I poseban pozdrav za Dobrosavljevicku

Domaćice
scabies scabies 22:01 14.07.2009

Re: Uh, koliko pitanja...

A sad povodom onih 1338 - ne verujem da svi koji su preporučili, 100% misle kao i autor, već po onom 'hoću neću' + gde svi Turci... A ja sam se nadala da ovaj Exit neće odneti nečiji život, no..
Hm... Pitanje je da li i autor misli ono sto je napisao...mislim-da li je svestan sta je rekao.
Sve to me podseca na komentar nekog poznanika kako su Crnci mnoogo lenji, zna on jer je njegov rodjak radio sa petoricom na brodu... Sta reci? Video rodjak pet Crnaca iz Kenije i sad ima misljenje o svim Crncima na svetu??!!
dunja73 dunja73 08:39 14.07.2009

--

Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?

Da li obracate paznju na preporucene komentare? Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka? Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?

Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?

Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?

Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku? Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno?

I, naravno, za kraj: Preporuke, cemu?


naravno da dajem preporuke
jasno
nikada dok ne procitam tekst ne dajem preporuku
Ne obracam paznju sa kim sam imala nesuglasice , iskljucivo preporucujem "komentar" ili "tekst"
za mene su izbegavanja posle nesuglasica tipicno balkansko - provinncijski sindrom
Uglavnom se ne kajem ..za stvari koje uradim , vise za one koje ne uradim

No salu na stranu ..Ova izjava :
Nije do organizatora, samo mesto je takvo da je jako rizicno za neodgovorne ljude... "

bi bila na mestu ako bi se ustanovilo da je stepen bezbednosti zadovoljio evropske standarde ,apsolutno u svakom smislu .
Ni malo me ne cudi da je decko englez, pokoj mu dusi, ali ko ih je ikada video kako se ponasaju i leze po inostranstvu i aerodromima, kao sto sam ih ja preskakao na aerodromu Charles De Gaulle u Parizu, zna o cemu pricam

Englezi su poznati po "divljanju" opste poznato,ali sa ovakvim izjavama treba biti jako jako "obazriv" ,jer nije Srbija " nedje" u Africi a raja dosla malo na tam-tam ( bez uvrede Africi) ...Odlicno da si stavila akcenat na ovo,i da je
zapazeno
ovakav nacin razmisljanja i rezonovanja je strasan i nazadan..


dali76 dali76 09:04 14.07.2009

procitah te preporucih

Fasciniraju me komentari tipa: evo preporuka poslje cu da citam.
Postoje blogeri za koje smatram da izvrsno pisu I ma koliko kod istih superzanimljiv blog prestaje biti neka novost ipak sacekam da dodjem do kraja teks.
Citam I preporucujem I one blogere sa kojima sam otkopao ratne sjekire.
Dakle, ne drzim se one narodne : ne gledaj sta kaze/pisevec ko kaze/pise, vec bas naprotiv.

cult cult 09:06 14.07.2009

Uočismo

isti komentar na vestima tog dana, (treba li dodati - naravno) : )
Zamijetio bih i da pisac komentara kaze da nema nista protiv Exita, te to dokazuje time sto je bio u Novom Sadu par dana pre Exita. Kakav nesvesni otklon! Und...imam utisak da je neka organizacija obrazovsko-dverske provinijencije nalozila svojim clanovima da lupaju preporuke na sve komentare koji odisu njihovim pogledom na svet. Otud hiljade preporuka.

Sto se bloga tice, jos nisam stekao mnoge navike svojstvene starijim (hm) blogerima. Tek sam nedavno napravio prve korake van čitanja glavne stranice, te još nemam naviku da dajem preporuke, mada mi se desilo nekoliko puta. Cak sta vise, sinoc sam naleteo na ingeniozan komentar jednog iskusnog blogera (u ovom slucaju moram pazljivo s rečima) koji je imao samo dve reči Čedomir Palah, te sam crkavajuci od smeha kliknuo na preporuku. Dakle, sve je to impulsivno.

A primetio sam da u slucaju neke rasprave u kojoj sam uzeo, jel, reč, dobijem neku preporuku, cca 2-3, dok ovi suprotnog stanovišta imaju izmedju 8 i 30, (bas volim na strašnom mestu postojati), tako da me par puta zaintrigiralo ko li su ti kontra-tok lounli rajderi.
dunja73 dunja73 12:12 14.07.2009

Re: Uočismo

ovi suprotnog stanovišta imaju izmedju 8 i 30, (bas volim na strašnom mestu postojati), tako da me par puta zaintrigiralo ko li su ti kontra-tok lounli rajderi.

postoji neTko tko sve vidi i sve cuje , a zove se .... super.....
cult cult 13:03 14.07.2009

Re: Uočismo

mod?
scabies scabies 22:07 14.07.2009

Re: Uočismo

isti komentar na vestima tog dana, (treba li dodati - naravno) : )

sinoc sam naleteo na ingeniozan komentar jednog iskusnog blogera
Onog cije se ime ne izgovara? Mislim li na pravog?
miloradkakmar miloradkakmar 09:17 14.07.2009

Preporučih

tvoj tekst o preporukama. Koji god tekst otvorim , naročito u potpalublju , dajem mu preporuku. Ona je prvo za hrabrost, jer nije svejedno dati javnosti na čitanje i ocenu lično razmišljanje ili stva o određenim problemima, a drugo za uočavanje određenih problema , tema ,pitanja...
Trudim se da pročitam sve tekstove i da ostavim komentar i retko se dešava da ne dam preporuku. Ima blogera, na prvoj strani, koji jednostavno ignorišu moj komentar, ali ja sam takav stav odavno prevazišao, pa i ih i dalje čitam. Dešava se i to , da ponekad ne stignem da isčitam sve nove tekstove ili zaboravim da im se vratim dok su aktuelni.
Svi su oni ovde na jednom mestu i ima vremena da se pročitaju.
shunjich92 shunjich92 15:01 14.07.2009

Re: Preporučih

slazem se sa svim sto si rekao...
scabies scabies 22:09 14.07.2009

Re: Preporučih

Milorade, hvala za preporuq, sad bar znam 2 od koga su.
Dobro, de, imam ja i svoja dva sigurna glasa Pozdrav za glasove
ines08 ines08 11:19 14.07.2009

preporuke - naravno!

Preporuke dajem isključivo tekstovima, a ne autorima.
Naravno da imam omiljene autore čije me pisanje fascinira i čije tekstove čitam u jednom dahu. Od nekih možda i previše očekujem, pa se dešava da budem ponekad blago razočarana kad pročitam nešto što se ne uklapa u sliku koju imam o tim autorima. Previše se unosim, ponekad...
Preporuke na pojedinim blogovima nisu uvek pokazatelj kvaliteta, ali dosta govore, i o autoru i o tekstu - neko je jednostavno popularan, i bez obzira šta napiše uvek će imati i komentare i preporuke. Ne kritikujem, samo iznosim svoje zapažanje. Što mi se ne sviđa - jednostavno ne čitam.
Komentare ostvaljam samo kada osetim da treba nešto da kažem, s preporukama mi je mnogo lakše
Nije mi se do sada desilo da dam preporuku a da se kasnije kajem, iako reagujem uvek po inerciji (intuiciji) kada je davanje preporuka u pitanju.
Unfuckable Unfuckable 13:16 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

(da iskoristim ovaj lepi naslov komentara)
Dajem preporuke, naravno. Moram da priznam da kod mene često bolje prolaze manje eksponirani i manje vidljivi autori - ovo što se blogova tiče.
Što se komentara tiče, mislim da su tu preporuke veoma bitne, jer smo svi mi prvo komentatori pa tek onda autori - bar sam ja od te sorte, pošto se u ono vreme autorska opcija dobijala posle različitog perioda čekanja.
Cult je dobro primetio pojavu kroz koju je većina nas prošla - tu preporuke padaju kao izbor strane u dotičnoj diskusiji, ali i kao rezultat toga što je (bar) jedan od aktera malo bolje poznat blogopopulaciji. Dakle, cult (predpostavljam) može očekivati sličnu situaciju ali u svoju korist za par meseci kada bude ušao u neku diskusiju sa userom "xyz" koji je posle svog petog komentara na blogu, na kom se registrovao 1.novembra'09 počeo da ulazi u duele i diskusije. Ovo me inače jako podseća na jedan komentar koji sam ostavio - sada već hodajućoj legendi i sex bombi bloga, sybil - posle jedne rasprave, a svodio se na moju tvrdnju da neće proći ni par meseci i smejaćemo se tome što je tada bilo tako bitno & ozbiljno.
Slično iskustvo imam i sa Autoricom ovog bloga, ali bez tvrdnje oko sex bombe jer ne pije zeleni čaj i nije 173/56
Dakle, da skratim : relacije među blogerima jesu bitne, pa i kod preporučivanja, ali daleko od toga da su presudne.
Dosta puta mi se desi da "vidim" tekst ili komentar koji će se dopasti čitaocima, ali dosta puta i promašim - dosta puta je atmosfera na nekom blogu takva da sve "puca" od preporuka a na nekom drugom, na kome ima iole vrednih komentara - mrtvaja od preporuka, ali i atmosfere. Ne znam ni sam koliko sam video "haj'mo raja " blogova koji ni na šta nisu ispali, ali i onih koji su niotkuda i ni iz čega - ispali perfektne žurke
Pa, primetićete sigurno da je i "čitanje" nekako različito : nekada su blogeri jednostavno raspoloženi, a nekada svi nekako čitamo "ukoso" i sa pola mozga, pa su i komentari sačuvajmebože, kao što se i Blog, kao neko živo biće (a logično : pa živi ljudi ga čine) nekada ponaša krajnje sanjivo i lenjo a nekada eksplodira u adrenalinskoj hiperreaktivnosti.
Da, obraćam pažnju na preporučene komentare, ali ipak više volim sam da pročitam i razumem / shvatim / osetim koju je to emociju autor takvog komentara probudio. Dvoipogodišnji staž na blogu & i bogata mašta, često mi pomognu u tome, kada logika i čula (a dešava se) zakažu.
niccolo niccolo 13:21 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

sada već hodajućoj legendi i sex bombi bloga, sybil

E ovo je primer komentara kakav ja preporujem
topcat topcat 14:27 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

Eno Unfu još jedne preporuke.
miloradkakmar miloradkakmar 17:14 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

topcat
Eno Unfu još jedne preporuke.

Ja dadodh preporuku Ines , jer je njen komentar naveo Unfa na tako razložno- iskustveno razmišljanje.
ines08 ines08 19:43 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

miloradkakmar
Ja dadodh preporuku Ines , jer je njen komentar naveo Unfa na tako razložno- iskustveno razmišljanje.

Hvala Milorade :)
Ja pomislila da je od Unfa, zbog lepog naslova komentara, a ono cvrc
scabies scabies 22:12 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

Slično iskustvo imam i sa Autoricom ovog bloga, ali bez tvrdnje oko sex bombe jer ne pije zeleni čaj i nije 173/56
Hvala na pitanju-ne pijem. A mere ako te bas zanimaju: 137/65 (60-90-60)
scabies scabies 23:40 14.07.2009

Re: preporuke - naravno!

cult (predpostavljam) može očekivati sličnu situaciju ali u svoju korist za par meseci kada bude ušao u neku diskusiju sa userom "xyz" koji je posle svog petog komentara na blogu, na kom se registrovao 1.novembra'09 počeo da ulazi u duele i diskusije.
Mora m ti priznati da taj princip uopste ne razuem... A znam da ga ti praktiqjes, pa ako mozes da mi objasnis...
U cemu je problem kad se neko tek registrovao? Ja ne bih ni detetu od 8godina rekla: "ti nemas pravo da iznosis svoje misljenje na datu temu", a narocito ne razumem zasto je problem kad neko novoregistrovan bilo sta kaze i bilo kako nastupi... Pa ne pocinje zivot sa Blogom, valjda svako ima svoj identitet koji na Blog donosi, a ne da treba da saceka da mu ga isqsni blogeri izgrade...
U svakom slucaju, ne volim taj stav: "cekaj mali, gde si pos'o?! moras ti jos mnogo da prodjes da bi bio jednak sa jednakima..."
Unfuckable Unfuckable 06:22 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

niko nije rekao da nema pravo da iznosi svoje mišljenje, pročitaj malo pažljivije, scabby - ali kapiram o čemu se radi u tvom komentaru i zato ću podrobnije objašnjenje okačiti nešto kasnije

edit :
evo ga "kasnije" :
dakle, šta smo primetili, da se ponekad u diskusiji upotrebljava nešto tipa "e baš ti hvala što si se registrovao / la da bi nam ...." ?
pa ok, prosto je - novopečenog blogera koji je došao da bloguje, komentariše, upozna i skapira, prepoznaš iz aviona.
E sad - imaš i "novopečenih" blogera koji uopšte nisu novi, već su u pitanju klonovi, a to da provališ - treba ti samo malo više vremena na blogu, dakle - malo iskustva. Mislim, teže ćeš provaliti ko je to tačno u pitanju, ali kloniranje se da provaliti.
Zašto da "provališ" ? Pa zato što, po pravilu, u 99% slučajeva, takvi novopečeni neće objaviti blogosferi da su nekad bili "pera, žika, laza" nego će mudro ćutati tj pokušati da pod plaštom novog nicka dovrše "posao" koji iz nekog razloga (a banovanje je najčešće taj razlog) nisu uspeli pod starim nickom.
E, takvima se često pošalje poruka koja se u stvari prevodi kao "nešto si mi poznat sine, priđi bliže" i to nema nikakve veze sa "izgradnjom identiteta od strane isqsnih blogera"
(mislim, ovo tek ne razumem - kao : niko ne može da komentariše nešto dok mu se ne da dozvola za to ili dok mu "isqsniji blogeri" ne objasne šta treba da misli? sorry scabby ali ovo je teeeeška glupost)
ili "čekaj mali, gde si poš'o"
(to, kao - fazan - džomba relacija ? Pa ko bi se još primao na to?)
Ne sporim da postoje i zaista novi blogeri koji se često "zalete" u neku temu koja ima neku svoju predistoriju pa ispadnu pomalo i smešni, to se svima desi. Ali mislim da ih niko ne šikanira zbog toga i da se najčešće sami osećaju pomalo neprijatno kada to shvate. Tu je vreme najbitnija stvar i ne znam koliko sam puta to ponavljao svakome ko me je pitao, a blagi bog zna da sam pomogao ili bar to pokušao svakome ko mi se obratio : ne možeš očekivati da skapiraš blog ako dođeš jednom nedeljno na pola sata i čitaš samo 3 teksta iz svoje vip liste (od toga 2 "ukoso", a ostaviš dva komentara (jedan kod sebe, a drugi kod sestre od tetke).
Ok, ima ljudi koji jednostavno nisu spremni da odvoje više vremena za to, i ja to potpuno razumem.
Ali, onda neka ne bude kuknjave oko "isqstva", pliz
scabies scabies 08:23 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

Unfuckable
niko nije rekao da nema pravo da iznosi svoje mišljenje, pročitaj malo pažljivije, scabby - ali kapiram o čemu se radi u tvom komentaru i zato ću podrobnije objašnjenje okačiti nešto kasnije
Znas da znam da nisi rekao
znici-ne da ne iznosi svoje misljenje, nego da pazi kako ga iznosi
scabies scabies 08:29 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

Ustala sam malo na levu nogu jutros, pa bolje da nastavimo razgovor drugi put dok ne nastanu neki nesporazumi i ti se naljutis
Unfuckable Unfuckable 08:34 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

dok ne nastanu neki nesporazumi i ti se naljutis

e ovo je najbolja fora kada mene neko ko je ustao na levu nogu dijagnostikuje kao ...
ujbt, pa da ja sam poznat kao lik koji se lako i brzo naljuti, a onda samo "nestane" jedno pola blogera, eh šta ti je Moć
ps : još sam editovao komentar gore, sorry
scabies scabies 08:41 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

Neces me isprovocirati, necu da se svadjam i tacka!
Unfuckable Unfuckable 08:43 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

ma ko te bre provocira scabby, otkuda ti ta ideja ?
Zanima me samo da li je gornji odgovor zadovoljio tvoje kriterijume.
scabies scabies 08:53 15.07.2009

Re: preporuke - naravno!

Salim se, naravno da me ne provociras, ali tako izgleda svet iz ugla onog ko je ustao na levu nogu.
Odgovor zadovoljio kriterijume.
topcat topcat 12:55 14.07.2009

Heh...

preoporuke.

Kad se radi o preporukama van bloga - one ne moraju biti pokazatelj realnog stanja, pošto se često može preporučivati već preporučen tekst. ne znam da li ima veze sa tim što nisi logiran ili što sistem ne bilježi tvoj IP...ali može se nanovo preporučivati. Ja sam sasvim slučajno otkrila kad mi je "ničin izazvan" blog završio na putovanjima. Kliknula sam na preporuku...pa sam se kasnije sjetila da sam već preporučila. Refresham i opet preporuka...tko ima vremena i volje - može ih naštancati koliko hoćeš.

Preporuke na blogu su druga priča.
Uvijek preporučim odličan tekst - ako nije pretenciozan.
Ako mi liči na planiranu, zakrabuljenu propagandu i serviranje mišljenja kroz naizgled laganu priču (krcatu "sitnih slova" koja se manje čitaju, a najbitnija su) - ne da ne preporučim nego se naljutim i teško ću mu/joj ikad poslije dati preporuku, taman da čestita rođendan mom najboljem prijatelju.

S druge strane, neistomišljenicima na odličan komentar ili repliku, čak i u međusobnoj svađi, bez problema dajem preporuku. Također na komentar koji tu stoji da "izazove" polemiku, koji "traži" raspravu. Teško je plasirati takav komentar a nekolicina blogera to fenomenalno radi.

Preporuke na slijepo dajem - povremeno. Postoje blogeri koji ne znaju napisati loš tekst i čiji će blog izazvati pažnju, ali neće imati 2000 preporuka. Ponekad mi se uvodni tekst ne sviđa, ali je blog sjajan zbog komentara pa opet preporučim
Novim blogerima volim dati preporuku - da bar znaju da ih je netko pročitao i podržao. Mislim, i ja sam bila novi bloger u "nemilosrdnim raljama"...pa eto...

...ima sigurno još toga...sjetit ću se. : )))

niccolo niccolo 12:58 14.07.2009

Re: Heh...

taman da čestita rođendan mom najboljem prijatelju.

A kad je rođendan tvom najboljem prijatelju?
cult cult 13:02 14.07.2009

Re: Heh...

niccolo
taman da čestita rođendan mom najboljem prijatelju.

A kad je rođendan tvom najboljem prijatelju?

topcat topcat 13:08 14.07.2009

Re: Heh...

niccolo

A kad je rođendan tvom najboljem prijatelju?


he, he, he
( ne smin reć da se oni drugi ne naljuti...i treći...gužva...)

Super ozbiljno (kravata, kostimić i taj rad):
to je više za primjer nečega što bi, u normalnim okolnostima, razdragano preporučila.
Biljana 77 Biljana 77 13:13 14.07.2009

Glupost

se glupostima raduje, naravno. Otud toliko preporuka na ovakav komentar. Prvo jer ljudi vole genaralizacije, drugo jer ne razmišljaju šta suštinski znači preporučiti ovakvo mišljenje, a to je: saglasiti se sa idejom da je nečija smrt očekivana i nije tragična jer je Englez, pijan, šta god...

A sad odgovori:
1. tekstove i komentare preporučujem, mada ne uvek.. prosto zaboravljam na tu opciju

2. Obratim pažnju ako neki tekst/komentar ima puno preporuka i uglavnom mi je jasno zašto. Mada se ponakd pitam: -Ma jesu li ovi ljudi normalni.. Pa ko ovo preporučuje? Uglavnom mogu da prepoznam ko će dobiti dosta preporuka (što samo govori o tome da sam peviše na blogu).

3. Ne, nikad ne preporučujem blanko. Osim svom mužu. Nepotizam , off course.

4. Preporučujem uvek duhovit/ inteligentan komentar bez obzira ko je autor.

5. Mislim da se nisam pokajala zbog ijedne preporuke. Obično komentar ili tekst baš treba da mi izazove pozitivnu reakciju pa da ga preporučim.

6. Eh.. svi smo pomalo sujetni. Volimo da vidimo da se ljudi sa nama slažu, da misle da dobro pišemo, da ispravno razmišljamo, da smo pametni, duhoviti.. Otud smisao dobijenih preporuka.. A datih? Volimo da damo mišljenje o drugom... makar i "neprimetno".
I evo tebi preporuka!
NNN NNN 13:51 14.07.2009

Re: Glupost

Ne, nikad ne preporučujem blanko. Osim svom mužu. Nepotizam , off course.
Ja ovo ne mogu da preporučim (javno ).
NNN NNN 13:19 14.07.2009

Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?
Da (vrlo rado).
Da li obracate paznju na preporucene komentare?
Samo na njih i obraćam pažnju (u stvari i njih me mrzi da čitam, nego im samo lupim preporuku)
Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka? Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?
Da. Često.
Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?
Da, ako se oduševim pre kraja.
Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?
Nemam tih problema (u vezi preporuka, a ne u vezi autora, mada kad se već otvaram, mogu da kažem da za njih mogu da postavim više standarde u vezi preporuka, ako su me baš iznervirali).
Preporuke, cemu?
Ja sam i za uvođenje negativnih preporuka (dešava se da neko postavi neki flejm ili hejt i umesto da se blatimo, samo dam negativnu preporuku i ćao).
dunja73 dunja73 13:33 14.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

(dešava se da neko postavi neki flejm ili hejt i umesto da se blatimo, samo dam negativnu preporuku i ćao).

jelda , usta imamo -jezika nemamo.. Kao neki robotici .. plus , minus...
mada ,moze i tako..
NNN NNN 14:54 14.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

A ovom cultu - kontrašu, koji se ubi od prosipanja pameti kod Krugoline, ne bih dao preporuku, pa makar mu od toga zavisilo izdavanje Uputa
scabies scabies 22:18 14.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

A ovom cultu - kontrašu, koji se ubi od prosipanja pameti kod Krugoline, ne bih dao preporuku, pa makar mu od toga zavisilo izdavanje Uputa
Culta mi ne diraj! Ne moras preporuke da mu dajes, ali vatru ne dam da sipas na njega! Bar ne na mom blogu! Si razumeo?
Al sam opasna
Ja Culta potpuno razumem, mada ima trenutaka i kad se ne slazem sa njim. Postujem to sto iznosi svoje misljenje koje je definitivno manjinsko i to sto ga pristojno i argumentovano brani.
I kad vidim nekoga ko je "kontras" nikad ne pomislim da to radi da bi nervirao vecinu. A vecina? Udobno i sigurno mesto, samo cesto gusi...
NNN NNN 22:50 14.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

kad vidim nekoga ko je "kontras" nikad ne pomislim da to radi da bi nervirao vecinu
To je zato što si i ti kontraš ali ti ne nerviraš ljude (mnogo ), a za dotičnog ... ne želim o tome da pričam
scabies scabies 23:03 14.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

Ne znam da li nerviram ljude i koliko (o Blogu pricam, da se razumemo)... Trudim se da na to ne obracam mnogo paznju. U poslednje vreme mozda i obracam vise nego sto bih zelela, pa se sve nesto ogradjujem, objasnjavam, pojasnjavam i sl. Opasan je to teren, kad covek pocne tako da razmislja (mislim o tome da nece nikog da nervira) vec je na putu utapanja u masu i vec se odrekao dela svoje individualnosti!
Jebiga, ja sam od onih kojima je Individualnost iznad bilo kog Kolektiva, a iznad Individualnosti je jedino Ljubav!!!
To sto ljude nervira kad je neko usamljen glas u masi, to sto im smeta kad neko STRCI, cesto najvise govori o njima samima i "zakonu mase", ne o onome ko strci...
NNN NNN 00:05 15.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

Kad svi isto misle, znači da niko ne misli dovoljno, a nije problem u štrčanju nego u istrajavanju na gluposti, i a to ne bi bio neki problem da se nije dešavao na neprimerenom mestu.



Nego...nisi odgovorila na sopstvena pitanja!
scabies scabies 00:19 15.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

i a to ne bi bio neki problem da se nije dešavao na neprimerenom mestu.
Priznajem da nisam pazljivo citala to kod Krugoline, citala samo svaki treci red u svakom cetvrtom komentaru... Vise komentarisem pojavu da ljudi nekog proglase za kontrasa i svi se ostrve na njega, a covek samo ima svoje misljenje. To je valjda svacije pravo... Sad da li je nase misljenje nesto cime mozemo da se ponosimo-to je druga stvar, ali ne treba toliko da pogadja druge ljude.
Cult me je odusevio svojom smirenoscu i pristojnoscu. I stalno se iznenadim ljudskoj sposobnosti da na osobu sa tako civilizovanim stavom udare sa licnim uvredama i vulgarnostima. Ali i ja sam to osetila na svojoj kozi-ne moze to coveka da uvredi!
I interesantno mi je to kontras... To stavljanje nas u Centar, pa onda drugi nije svoje misljenje imao pa izneo nego ga uvek namerno pravi da bi nam kontrirao. Zvuci cudno, zar ne?
Secam se kakoa si i ti mislio da se ja sigurno zalazem za pedofiliju onda na PP...
Nemoj samo da se ljutis sad, nije nista licno. Ni kontriranje radi kontriranja
A na pitanja cu da odgovorim za par min
scabies scabies 00:21 15.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

E, a mozes da mi ponovis pitanja?
Mrtva sam umorna ne znam vise sta pisem.
cult cult 00:22 15.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

Guys, mene zaista nimalo ne dodiruje to sto jesam ili nisam vecina
(narocito ne broj preporuka pozitvnih il negativnih).
Tim pre sto je reakcija "vecine" uvek predvidiva.
Narocito sam svestan kako se lako sklizne u ad hominem diskurs.
Pogotovo kad si u toj nekoj imaginarnoj vecini, prijatno ususkan.
Malo me ko/sta moze razocarati jer imam pristojan broj godina i iskustva.
Ipak, zacudim se ponekad sopstvenom zakljucku da su inteligencija i sujeta obrnuto srazmerne.
Decacka naivnost, valjda (zivi to jako dugo u svakom muskarcu)... Ili losi primeri...tko zna.
Anyway, izraziti svoj stav u granicama pristojnosti je stvar licne slobode. A ja taj neuhvatljiv i imaginaran pojam shvatam jako ozbiljno. Mozda se to kolokvijalno naziva kontrastvo. Ne znam. I nesto ne mogu sad o tome da brinem.

Ali ovih par misli izrečenih od Scabies made my night.

Pozdrav.
scabies scabies 00:37 15.07.2009

Aj i ja da odgovorim na svoja pitanja

Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?
Naravno!

Da li obracate paznju na preporucene komentare? Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka? Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?
Obracam paznju. Nekad kad nemam vremena samo te sa dovoljnim brojem preporuka citam.
Vrlo cesto mi nije jasno. Ni sad mi nije jasno zasto ovo ima 17 preporuka. Mora biti zato sto sam ih stavila u naslov, pa to delovalo na podsvest
Ponekad.

Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?
Gresna sam, priznajem! Da, desavalo mi se da se na pocetq toliko odusevim da pre kraja citanja preporucim, ali samo proverenim ljudima za koje sam sigurna da su male sanse da me razocaraju do kraja. I, da, to se odnosi samo za komentare, nikad za textove.

Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?
Desilo mi se. Mada su autori koji mi se ne dopadaju (a malo ih je) oni sa kojima se u gotovo svemu razilazim.

Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku? Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno?
Mislim da jeste, ali da me ubijete ne znam kad i za koga...



Unfuckable Unfuckable 06:25 15.07.2009

Re: Aj i ti da odgovoriš na svoja pitanja

Vise komentarisem pojavu da ljudi nekog proglase za kontrasa i svi se ostrve na njega, a covek samo ima svoje misljenje.

ma nemoj : a meni dok ste vadile oči i čerečile utrobu na sve 4 strane sveta kod Krugoline, onda je sve bilo ok, heh ?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:36 14.07.2009

:))))

Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku? Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno

Desilo mi se par puta, al' mi najsmešnije bilo sa Pižonom.
Čitam ja, komentar podugačak, razrada, iznošenje činjenica, potvrdno klimam glavom, rekomendujem
(sviđa mi se pravac u kom se priča razvija, jelte), kad dođem do zadnje rečenice,
a Pižon iz celog elaborata izvuk'o neki zaključak da sam se pot-pu-no zgranula,
ostadoh ovako :)))

I da, dajem preporuke, obraćam pažnju na njih generalno, al' se ne bavim predviđanjima
jer mi se čini da nema pravila. Raspoloženje na blogu, broj istomišljenika koji se u raspravi
podržava međusobno, koliko je bloger (ne)popularan/ poznat-
sve to može, al' ne mora da bude faktor, al' mi nije ni toliko bitno, u krajnjoj liniji,
ja se ovde samo igram :)
topcat topcat 14:41 14.07.2009

Re: :))))

dobrosavljevic_m

Čitam ja, komentar podugačak, razrada, iznošenje činjenica, ja potvrdno klimam glavom, rekomendujem
(sviđa mi se pravac u kom se priča razvija, jelte), kad dođem do zadnje rečenice,
a Pižon iz celog elaborata izvuk'o neki zaključak da sam se pot-pu-no zgranula,
ostadoh ovako :)))


E, a ima i da daš nekom preporuku sav ozaren, a kad ono za 5 minuta lik sve editira i zasere.
NNN NNN 14:50 14.07.2009

Re: :))))

koliko je bloger (ne)popularan/ poznat-
sve to može, al' ne mora da bude faktor, al' mi nije ni toliko bitno, u krajnjoj liniji,
ja se ovde samo igram :)
Ja kad vidim dobrosavljevic m, ruka sama krene na Preporuči
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:02 14.07.2009

Re: :))))

E, a ima i da daš nekom preporuku sav ozaren, a kad ono za 5 minuta lik sve editira i zasere

Ovo mi se još nije desilo
Ja kad vidim dobrosavljevic m, ruka sama krene na preporuči

Joj, počeću još i da pazim šta pišem
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:16 14.07.2009

Re: :))))

Joj, počeću još i da pazim šta pišem

NIKAKO! super ti ide kad ne pazis

ljudi napisala bi ja sta imam po ovim pitanjima al me jet leg drma opasno pa se bojim ako pocnem da pisem da ne zaspim.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:27 14.07.2009

Re: :))))

Njanja!
Biljana 77 Biljana 77 16:47 14.07.2009

Re: :))))

Njanja!

JEEE!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:15 14.07.2009

Re: :))))

eh vas dve kako ste mi pobegle...
shunjich92 shunjich92 14:58 14.07.2009

no1: prepuruka za tebe, a sad odgovori...

Da li preporucujete tekstove i komentare na blogu?

da ukoliko je taj neko rekao ono sto sam ja zeleo da kazem, pa da se vec ne ponavljam...

Da li obracate paznju na preporucene komentare? Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka? Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?

po nekad obracam paznju na preporucene komentare, ali obicno na one ispod vesti, jer me interesuje generalno misljenje ljudi o nekim stvarima, a znam da mnoge mrzi da pisu komentare. pa to onda shvatam kao priliku da i takvi ljudi, makar na takav nacin, kazu ono sto misle... s obzirom na ovo sto sam sad napisao, po nekad mogu da predpostavim sta ce dobiti najvise preporuka, ili komentara...

Da li nekim ljudima date preporuku iako niste procitali tekst (ili komentar), ili bar ne do kraja?

ne, zasto bih?!

Da li date preporuku tekstu ili komentaru i ako vam se njegov autor ne dopada ili ako ste imali prethodnih nesuglasica?

da ukoliko se slazem sa onim sto je tu napisao/la...

Da li vam se nekad desilo da ste se pokajali za neku preporuku? Da ste po inerciji preporucili, a onda shvatili pravi smisao, ali je bilo kasno?

naravno da jeste, ali retko...

I, naravno, za kraj: Preporuke, cemu?

a zasto da ne?! delom sam na ovo pitanje odgovorio i u prvom odgovoru..
dali76 dali76 15:56 14.07.2009

...

Sjecam se da nisam spocetka mog blogovanja razumio sta znaci VIP glas.
Pisalo je cetiri.
Onda sam imao neku prepirku kod Aleksandra T I sutradan video da se status VIP glasova promjenio na dva!!
Skidate li vi svoj VIP glas onome sa kim se “razidjete”?
PS
E da pozitivno me uvijek oduseve ljudi sa kojima se razidjem, nekad imam I ostrije rasprave, I onda opet tipkamo, opet djelimo stavove ali I opet se razilazimo.
Sa njima se mogu razici, bogme mozemo biti na dve razlicite “obale” ali o njima kao osobama mislim sve najbolje.
Iod njih uvijek znam sta cu dobiti; njihov stav!!

Poz za Dunju I Topcat.
dunja73 dunja73 17:57 14.07.2009

Re: ...

Sa njima se mogu razici, bogme mozemo biti na dve razlicite “obale” ali o njima kao osobama mislim sve najbolje.
Iod njih uvijek znam sta cu dobiti; njihov stav!!

Poz za Dunju I Topcat.

Dali , ganc normal .. vreme pokazuje "svoje"

mislim da ce ti se OVO OVDE dopasti..
topcat topcat 19:59 14.07.2009

Re: ...

dali76

Iod njih uvijek znam sta cu dobiti; njihov stav!!


Ajdede, topcat se izrazito trudi da baš ne istrese sve emocije kad joj se "podigne pritisak" , ali sam do sada samo dvojici komentatora svjesno uputila oštru kritiku na ličnoj osnovi (blambrosu i ipsiju ) - inače pišem općenito.
Svjesna sam da ponekad ispadne drugačije, ali mi se čini da je bolje da vrijeme odradi svoje nego da misao zatrpamo sa onim "a ja sam zapravo...".

Moram se baš jako jako naljutiti da blogera izbacim iz VIP liste. Ne izbacujem zbog toga što se s nečim ne slažem, već jer mi je potpuno svejedno da li ću tekst pročitati sada ili za 5 dana pošto vrlo vjerojatno neću sudjelovati u raspravi (a tekst je ionako vidljiv).
scabies scabies 23:42 14.07.2009

drugari, gde ste?

Eto, znala sam da cu sve da vas rasteram kad se pojavim
A bas smo se lepo druzili bez mene
margos margos 01:05 15.07.2009

Re: drugari, gde ste?

E, ja se nešto smorila pa odoh ranije da gledam iznutra:)
(Nisam mogla da odem, a da ne odgovorim i na ovo pitanje:) )
Laku noć

scabies scabies 01:06 15.07.2009

Re: drugari, gde ste?

(Nisam mogla da odem, a da ne odgovorim i na ovo pitanje:) )
Hvala!
Laq noc.
scabies scabies 01:03 15.07.2009

A sad - zelje, cestitke i pozdravi!

Pozdrav za Acky koja prati
topcat topcat 01:07 15.07.2009

Re: A sad - zelje, cestitke i pozdravi!

evo, da ne ispadne monolog.

mala dopuna mom komentaru gore

Da li obracate paznju na preporucene komentare?

Mogu privući pažnju, ali to ne znači da ću automatski preporučiti.
Da li vam je uvek jasno zasto je neki komentar ili tekst dobio toliko mnogo ili malo preporuka?

Ne. Ponekad se osjećam kao totalni debil - jer ili ne kužim o čemu se radi, ili su stvarno svi pop...
Koliko cesto mozete da prepoznate tekst ili komentar koji ce dobiti mnogo preporuka?

Često.
scabies scabies 01:13 15.07.2009

Re: A sad - zelje, cestitke i pozdravi!

evo, da ne ispadne monolog.
Hvala, mada sam navikla
scabies scabies 16:58 15.07.2009

Osamnaesti,

sto se ne javi, da znamo ko si
A i da odgovoris na pitanja!

Posle ovog texta i ovolikih preporuka, imam samo dve mogucnosti: da prestanem da pisem i odem u dobrovoljnu penziju na vrhuncu slave ili da mi svaki text ima naslov Preporuke
nimulid nimulid 18:00 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Staces kod osamnaestog?

Nemoj da me razocarAavas. Ti si jedna
scabies scabies 18:04 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Staces kod osamnaestog?
Crna Nimulid, sta ce ljudi pomisliti?
vishnja92 vishnja92 18:17 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

sto se ne javi, da znamo ko si

ja sam :)

nego si me bacila u tesku introspekciju na ovih +35 pa mi je pogled odbludeo... i tako.
evo sad cu, za koji sat.
nimulid nimulid 18:19 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Ako o svojoj tajni cutim,
ona je moj zarobljenik;
ako se izlanem,
ja sam njen zarobljenik.
Drvo cutnje nosi plodove mira

scabies scabies 18:32 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

O, Visnja
Gde si ti kad je +35?
vishnja92 vishnja92 18:54 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

u svom jugozapadno orijentisanom podstanarskom stanu. sva sreca te cvetam na vrucini (sto se za moj intelekt, doduse, ne bi moglo reci - al tim bolje).

nego vidi - idem sad da skacem, pa cu kad se vratim.

nimulid nimulid 19:03 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Sta sam sada pogresno rekla?

scabies scabies 19:15 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Ako o svojoj tajni cutim,
ona je moj zarobljenik;
ako se izlanem,
ja sam njen zarobljenik.
Drvo cutnje nosi plodove mira

nimulid nimulid 19:26 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Znaci, da cutim.

Dobro
Unfuckable Unfuckable 19:27 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

ćuti bolje inače će scabby da se naljuti a onda smo ga ugasili
nimulid nimulid 19:33 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

ćuti bolje inače će scabby da se naljuti a onda smo ga ugasili


Znaci, ja cu jos dugo, dugo , biti new here
scabies scabies 19:39 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

Znaci, da cutim.
Nimulid, naravno da ne treba da cutis, samo da pazis sta pricas-kad vec pominjemo moje tajne
Inace, niko tebe ne sme da dira! Ipak sam ja tvoj "zarobljenik"
nimulid nimulid 19:57 15.07.2009

Re: Osamnaesti,

I am your man
vishnja92 vishnja92 20:06 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

e evo me. zamisli, nisam skakala :(
komarci podivljali, ponasaju se sasvim sumanuto.

ehm. aj da ne odgovaram na pitanja - jel moze? - nego da kazem nesto drugo. zvucace sasvim kao frazetina, ali tako istine mahom i zvuce.

evo - meni se tu i tamo desi da... se bas onako razgnevim (cemu doprinose okolnosti razne o kojima, je li, necemo sad i ovde) i onda krenem u potpuno razlupavanje doticnog okidaca-blogera. i onda, posto mi takvo ponasanje zaista nije svojstveno (makar nije bilo do pre pola godine, ali ako ne pripazim moze da se desi da postane), naknadno se pokajem i zakljucim da trenutno nisam za blog niti je on za mene, i bude me sramota, i resim da se malo sklonim i da cutim. i uzasno se stidim.

a onda taj komentar dobije gomilu preporuka.

i to potpuno razumem - kad me prodje taj bes, ukapiram da je bio ubojit, ovakav, onakav, sve ono sto se ceni - ali mene svaka ta preporuka dodatno zacne i stidim se jos vise. hocu da kazem, nekako mi je zapalo da mi uglavnom negativni komentari budu preporucivani i to me poprilicno rastuzuje. vec mi je samo po sebi dovoljno sto uopste postoje. to znaci da nisam dobro :)

eto, bila sam iskrena koliko god je moguce. trebalo mi je dan i po za ovo.
scabies scabies 22:33 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

Za iskrenost
margos margos 22:40 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

scabies
Za iskrenost


Za da budeš bolje
NNN NNN 22:44 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

evo - meni se tu i tamo desi da... se bas onako razgnevim (cemu doprinose okolnosti razne o kojima, je li, necemo sad i ovde) i onda krenem u potpuno razlupavanje doticnog okidaca-blogera.
Bio prisutan (više puta, tačnije 3 i po)


scabies scabies 22:48 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

Bio prisutan (više puta, tačnije 3 i po)
Ja mislim da nisam nikad Mada ja i nisam toliko mnogo/cesto na blogu koliko deluje...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:29 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

Ne sekiraj se, Šnjavi, sigurno je i zdravo da se povremeno prsne.
Tako ću i ja kad-tad, možda bi trebalo da na vreme upozorim neke blogere
scabies scabies 23:36 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

Drugari, a da ja vas nesto pitam... Delujem li ja zivcano nekad na blogu? Al' iskreno!
Sebi nekad delujem kad citam napisano, mada znam da sam bila potpuno hladne glave...
Eto, bas me zanima...
Puko me neki osecaj krivice od ove Visnjine iskrenosti, a i zbog onih nemilih dogadjaja kojih smo se prisecali kod Margite
Inace, vrlo sam smirena i treba bas da se poklopi toliko toga pa da prsnem, mislim na ovo van bloga, a nekad mi se cini da na blogu deluje drugacije.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:55 16.07.2009

Re: Osamnaesti,

scabies pa zivcana??? ma jok bre kakvi. meni je bilo smesno na pocetku tamo kod kru kad ste se dovatili sa unfom kako ladno odgovaras i opstajes u diskusiji da sam jedno vreme mislila da si neka unfova prijateljica pa samo glumite da se svadjate. ozbiljno.

vishnja bogte sta naprica bre ti? pa ovaj blog ne bi bio takvo dobro mesto da tebe nema. opusti se kad imas vremena, a kad nemas teraj po starom
scabies scabies 00:01 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

Da ti pravo kazem, Njanjo, i sebi delujem prilicno smireno
Mada Unf me jednom jeste izbacio iz koloseka, bas sam tad preterala, posle mi cak bilo i malo neprijatno... Sva sreca da je moderacija bila hladne glave pa pobrisala, mada sam ja bila ubedjena da je Krugolina brisala...
cult cult 00:10 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

Huh.
Prvi susret sa scabies je upečatljiva stvar.

Delovala si kao glas razuma.
I to smiren. Bilo mi je zanimljivo kako praviš lagani slalom
da ne "uvrediš", a opet da kazes to sto mislis.
Mislim, ja to ne uspevam.
Ja sam više za spust.
Tako da si ideal kome treba teziti : )

Sem kad se zakacis za onog cije se ime ne izgovara
.
Tu se bas opustis : )
scabies scabies 00:18 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

Delovala si kao glas razuma.
I to smiren. Bilo mi je zanimljivo kako praviš lagani slalom
da ne "uvrediš", a opet da kazes to sto mislis.
Mislim, ja to ne uspevam.
Ja sam više za spust.
Tako da si ideal kome treba teziti : )

Sem kad se zakacis za onog cije se ime ne izgovara
.
Tu se bas opustis : )
E, da, on je posebna prica (da ne kazem poseban slucaj )... Sa njim su svi toliko fini da moram ja da pravim ravnotezu, da ne zastrani. Ja to sve za njegovo dobro, sta cu kad sam nepopravljivi humanista
cult cult 00:40 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

blush, m?

ok, umesto smajliback-a
saljem ti uvod u Stingov Fragile
(vrtim to na gitari vec pola sata, ali sledeci tune je tvoj)

ravnoteža&humanost.
of kors.
: )
topcat topcat 01:26 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

scabies
Drugari, a da ja vas nesto pitam... Delujem li ja zivcano nekad na blogu? Al' iskreno!

Scabi, ako ti kad padne na pamet da djeluješ živčano, smjesti se negdje kraj mog komentara i ispast ćeš cooler godine. : )))
topcat topcat 01:42 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

vishnja92
hocu da kazem, nekako mi je zapalo da mi uglavnom negativni komentari budu preporucivani i to me poprilicno rastuzuje. vec mi je samo po sebi dovoljno sto uopste postoje. to znaci da nisam dobro :)

Takva nam je priroda ponekad...inertni smo i palimo se samo kad je neka "akcija" tj. svađa.
Ja se - pazi sad ovo - mrzim svađati, ali ne mogu podnijeti nepravdu (neiskrenost, muljanje, prodavanje magle, bezmudnost, trivijalnost kad su u pitanju ključne stvari od društvenog značaja...) Organski ne podnosim do te mjere da ponekad osjećam mučninu u želucu.
Uglavnom pišem općenito, a načitam se i nagledam svega i svačega na osobni račun.
Tješim se onom...vrijeme će pokazati.
Uvijek pokaže.
scabies scabies 05:17 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

Scabi, ako ti kad padne na pamet da djeluješ živčano, smjesti se negdje kraj mog komentara i ispast ćeš cooler godine.
Imacu to na umu
dunja73 dunja73 10:00 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

bezmudnost

hvala Topkat , jedna nova rec vise , koja
ce mi obogatiti lexiku..
Otisla sam do bloga o muskarcima časkom..
topcat topcat 11:19 17.07.2009

Re: Osamnaesti,

dunja73
jedna nova rec vise

testis free se još kaže : ))
NNN NNN 01:28 18.07.2009

Re: Osamnaesti,

Drugari, a da ja vas nesto pitam... Delujem li ja zivcano nekad na blogu? Al' iskreno!
Sve te zamišljamo kako mlatiš rukama
Unf me jednom jeste izbacio iz koloseka, bas sam tad preterala, posle mi cak bilo i malo neprijatno... Sva sreca da je moderacija bila hladne glave pa pobrisala
Ja još dobacivao "dvoje su se tako smuvali", kad ono - obrisali vse
vishnja92 vishnja92 07:58 19.07.2009

Re: Osamnaesti,

Ako o svojoj tajni cutim,
ona je moj zarobljenik;
ako se izlanem,
ja sam njen zarobljenik.
Drvo cutnje nosi plodove mira

hej nimulid, jel mi dozvoljavas da ovo stavim u svoj profil?
vishnja92 vishnja92 08:00 19.07.2009

Re: Osamnaesti,

Ako o svojoj tajni cutim,
ona je moj zarobljenik;
ako se izlanem,
ja sam njen zarobljenik.
Drvo cutnje nosi plodove mira

hej nimulid, jel mi dozvoljavas da ovo stavim u svoj profil?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana