Petak, dan za ......

Jelena Milić RSS / 03.07.2009. u 11:45

„Ljudska prava su principijelna, šira stvar,  ne smeju žrtvovati zbog privremene prednosti.“

 Vojin Dimirijević, današnji Danas

Afera kraj školske godine gotova. Izašla knjiga Evropski standardi u Srbiji, Centra za demokratiju. Urednik i jedan  od autora Ms Milić. Izašao izvestaj  CEAS -Društveno politička i pravna analiza 6 slučajeva, još nas niko demantovao nije, Batić peni al ne demantuje činjenicama. The Taliban and Mc Milić FW na Kop. Daljinski je moj. Kućni kompovi su moji. Telefon je moj. Novine su moje..... Još da nema ove kišurine pa da zujnem na Adu.....al pada, a Dr Housea sam ispratila u američku verziju Crne reke, kud ću šta ću, daj da gladam naš TV,mimo UN i Poligrafa, kad ima šta da vidim!

A taman sam se spremala da vam pišem o Pančiću, Proki, Nadeždi,Ostoji, Danasu, etc, etc, možda bi  Šutanovca nekontrolora medija dodala, kaže ne utičem, al da oću znajte da bi uspeo, mnogo  je jak, brate do jaja, mislim novinari što ovo puštate bez reakcije,  ima vremena, i Homenovu, ne Ms Milic, izjavu  da Vojska ima privilegije u dostupu informacijama koje nisu EU standard ću ovih dana...al, al, ima bitnijih stvari. Velike posledice svega gore nevedenog.

 15526176454a4a54c749601498717532_big.jpg

Elem, Nikolić, veliki saradnik BAAS partije nekad,  kod Oli Reana a naši volonteri na UB09 zvižde  Amerima i zapadnjacima.  Ovacije Iranu i Rusiji. Nije ni čudo, kakve se konfuzne poruke emitiju sa svih strana. U 21 veku tipa ovo je za domaću a ovo za stranu javnost. Ovo je za hard core birače, ovo drugo, potpuno suprotno,  da uzmem 5% neprijatelju. Tako ćemo daleko dogurati. Sa tom 360 stepeni politikom, sistemom vrednosti, i vizijom gde će to Srbija.

 

 Odma da se razumemo, mogu da zvižde Bajdenu, Bušu, Bleru,  kome god, do sudnjeg dana, bez nasilja i paljenja ambasada, mogu na političkim skupovima i dešavnjima naroda da nose Putinove slike, neka cveta tisuću cvjetova. Evo ja opet zviždim i Đilasu koji se brani time da se organizacije civilnog društva samopromovišu oko priče o deložaciji Roma i U, baš se pitam šta on radi u celoj priči, evo i zviz, zviz opet LDP što o tome šuti.

 

 Ms Milić se odavno izjasnila: i Exit i Guča, muzički, dole kulturfašizam. I Benson i Hulijo, al ne Ceca Arkana koja slavi, to nije pitanje ukusa muzičkog. To je već politika.  Ms Milic je protiv političkog principa  I NIKOLIĆ I JOVANOVIĆ, otud nam se i dešava zviždanje na UB09, a za to imaju odgovornosti i oni čijim se sportistima zviždalo. Ne moš živeti od Pravde, Kurira i co i izveštaja sa prijema kod Amera i Britanca, sa sve slikama Plame, Nikolića kod Britanca pre neki dan, juče opravdano odsutan.... Kad se setim pre par godina, soroševci i tačijeve kurve ...kažete, to je napredak, bolje je, eto SNS pravi odbor za EU integracije..Kao to će da opasulji Jeremića. Aha. Možda ga stimuliše da postane veći Šešelj od Nikoloća, to verovano. 

 

Dakle, pročitajte i feljtone, danas 2009, u tim istim novinama gde je OK što je Plama kod Amera, 6,7,8, strane....Il poslušajte zvižduk, ko danas u 8 još zvidim Amerima i EU...a ovacije Iranu i Putinu.

 

Mislim, Nikolić u Briselu, a ovaj mladi svet  u getu, vidi svet  sa TV. Vi zapadnjaci otvarajte taj beli šengen ( BŠ za ceo svet, ovo mi je omljni oglas) da se ne bi smo putinizovali skroz, i pored NBA, Dr Housea, a vi "naši" malo se skinite sa Irana, Venecuele, Rusije, ...makar onoliko koliko su vam kao  jednako bitni i EU i Kosovo formalno....

 

 Zviždanje na otvaranju  sportskog događaju, kod Srba „tradicionalnih domaćina“, je baš bljak. Ma više od bljak. Alarmantno. I ništa. Naleteh, za sad jedino, na reakciju gradskog odbora LDP.

 

Još čujem da na toj ceremoniji nije bio ufur za svakoga, nego da su publiku pretežno sačinjavali volonteri! Propust, tipa nikom od organizatora nije palo napamet da će naša omladina tako da reaguje? Otkud im to. Da nije iz kuće, medja, škole, od Jeremića, Nikolića u Briselu......( ovo na račun Brisela). Klinci, mladi ljudi koji su se od 2000 naovamo kriznih godina grejali naftom iz EU, išli u škole koje je popravljao USAID, pili vodi i drugo iz lokalne infrastrukture takođe popravljanje bespovratnim sredstvima trulih zapadnjaka.

 

Kako su jadni. Mislim, gospođo brate, sport, pop kultura, muzika, ono na šta pare i vreme trošite, ono što volite, ono što kopirate, pa to je to, to sve takođe odatle dolazi. Tome ste zviždali.  Džordanu, Brajanu, našima koji s njima igraju....Svom ukusu, mahom. Mislite li o tome.  

 

Ako već Ms Milić ne slušate, slušajte Džeja. ...Ni na istok ni na zapad, na sever i jug, nigde nigde, bez tebe se vrtim još u krug....

 

Bez ideje mislim. Bez vizije kuda tačno i pod kojim uslovima Srbija treba da ide.

 

Mi smo strateški partneri sa Francuskom, a ovamo smo neutralni, a Francuzi priznali Kosovo i u NATO su.Ide sednica GS UN o Iranu. Izjasnite se. Javno. Od Jeremića, koliko poena....Od Nikolića koliko poena za aktuelni iranski režim....Čim prije.  

 

U stvari kakva nam je politika, deca su još i dobra. Samo su zviždala.

 

 Moooj Beogradeeee 

 

 



Komentari (51)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 11:50 03.07.2009

Zvizdali?





a nekad je bilo ovako.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:39 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Zviždanje na otvaranju sportskog događaju, kod Srba „tradicionalnih domaćina“, je baš bljak. Ma više od bljak. Alarmantno. I ništa.

Ja ne verujem da su baš svima zviždali, samo onima za koje im priučaju dasu zaslužili.
Ne verujem da su zviždali kada su se istovremeno podizale tri zastave Rusije, Belorusije i Srbije. Da li je to u skladu saonom skupštinskom deklaracijom o ujedinjenju sa njima,koja još nije zvanično stavljena a/a.
Ili je uvežbavano dodeljivanje medalja pa slučajno odabrane tri ekipe za zlatnu , srebrnu i bronzanu.
Nego, bre Ms. Milić, Vi semnogo svemu čudite kao da ste spali s Marsa i ne živite u Srbiji. Ovde je sve nenormalno normano i normalno nenormalno.
Jelena Milić Jelena Milić 12:41 03.07.2009

Re: Zvizdali?

pa da zvizdali amerima , ovacije rusima i irancima

sportisitma i to studentima

ne politicarima


Vi se mnogo svemu čudite kao da ste spali s Marsa i ne živite u Srbiji. Ovde je sve nenormalno normano i normalno nenormalno.


ma znam, al sve kao ajd da bar povremeno reagujem, mozda neka vajda bude
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:48 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Možda su nadahnuti nadahnutim percepcijama Ivane Žigon o Rusiji i nama i njen komentar na opaske da „nam Rusija nikada nije pomogla”, Ivana Žigon odgovara: „Kad to kažu te razne Pešićke, Lede, Biserke i ostale Kandićke, uvek imam pri pameti da one nisu baš toliko glupe i neobrazovane, već da su prosto zlonamerne, drske i bezobrazne. One možda i ne znaju da je Srbija posle ropstva od 500 godina dobila svoju autonomiju blagodareći upravo pobedi Rusije u rusko-turskom ratu. Briga njih i za ruskog konzula Jastrebova, koji nije dao Turcima da zatvore srpsku bogosloviju u Prizrenu, koja je potom radila do 1999, dok ih 'Milosrdni anđeo' nije zatarabio. Možda one nisu čule za Tolstoja, niti za pukovnika Rajevskog, koji je sa još 5.000 dobrovoljaca poginuo u balkanskim ratovima i koji je bio prototip za lik Vronskog. Ne zna jadna Vesna Pešić ni da je više od 20 miliona Rusa poginulo u borbi protiv fašizma, koji se rodio u srcu te njene Evrope. Od cele istorije, ona priznaje samo svog druga Tita i njegove poltrone, čiji su sinovi danas vodeći članovi njihove sulude drogirantske partije. Biljanu Srbljanović, koja je izjavila da se plaši Putinove senke jer se nadvila nad nama, pitam: Zar ne znaš da samo ono što je osvetljeno ima svoju senku? Mrak koji živi u duši B. S. je potpun. Neka je čestita Srbadija pomenu u molitvi svojoj. I neka je slučajno ne mrze, ona zaslužuje naše saosećanje”.
E ovo boldovano jestvarno biseri do biseri (ovo biseri može i bez bi)
Jelena Milić Jelena Milić 12:49 03.07.2009

Re: Zvizdali?

od cuvara mostova do cuvara srpske kulture, do saveta cuvara revolucije.....
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:59 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Jelena Milić
od cuvara mostova do cuvara srpske kulture, do saveta cuvara revolucije.....

koje revolucije ili možda rezolucije( deklaracije)?
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 13:21 03.07.2009

Re: Zvizdali?

MK:
Ovde je sve nenormalno normano i normalno nenormalno.


Mantra koja se ponavlja dok ne postane realnost.
Da li ste čuli da propaganda postaje istina ako se ponovi dovoljan broj puta?
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:38 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Vladimir Maričić
MK:
Ovde je sve nenormalno normano i normalno nenormalno.


Mantra koja se ponavlja dok ne postane realnost.
Da li ste čuli da propaganda postaje istina ako se ponovi dovoljan broj puta?

Ako je zviždanje gostima koji su došli na univezijadu i selektivno zviždanje samo nekim ekipama a ovacije drugim normalno i ako to još rade studenti, naši akademski građani, a nikometo ne smeta,meni to nije normalno.
Normalno bi bilo da pokažemo gostoprimstvo o kojem toliko svagde pričamo,pa kad to ne radimo onda je nenormalno.
Normalno bi bilo da kada kažemo da jeUniverzijada afirmacija Srbije u svetu da se potrudimo da o nama ti ljudi lepo pričaju kada odu odavde,ako o tome ne vodimo računa to je neshvatljivo i nenormalno.
Inače, nisam vam ja baš ljubitelj ni mantri ni stereotipija već upravi da se one razbijaju.
sentinel26 sentinel26 14:12 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Milan Karagaća
E ovo boldovano je stvarno biseri do biseri

Dje je sad TJ da te vidi i da ti se izvine. Ali ti je "napade" po političkoj liniji a ništa glumatanje i slična umjetnost.

Umjesto svih ovih zviždanja, ja ću pamtiti jedino onaj aplauz na fudbalskom stadionu poslije onog 11.09. to je bilo užasno i sramotno.
Ovo što rade ova djeca da se umile političarima, tj. darodavcima i gazdama od para i od njihove budućnosti, meni baš i ne smeta mnogo.
Ružno jeste i brukaju sebe i svoju državu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:33 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Milan Karagaća

Ako je zviždanje gostima koji su došli na univezijadu i selektivno zviždanje samo nekim ekipama a ovacije drugim normalno i ako to još rade studenti, naši akademski građani, a nikometo ne smeta,meni to nije normalno.Normalno bi bilo da pokažemo gostoprimstvo o kojem toliko svagde pričamo,pa kad to ne radimo onda je nenormalno.Normalno bi bilo da kada kažemo da jeUniverzijada afirmacija Srbije u svetu da se potrudimo da o nama ti ljudi lepo pričaju kada odu odavde,ako o tome ne vodimo računa to je neshvatljivo i nenormalno.Inače, nisam vam ja baš ljubitelj ni mantri ni stereotipija već upravi da se one razbijaju.


Nadam se da ne mislite da je u redu gostoprimstvo koje praktikuju diktatorski rezimi: na sve strane zvanicni osmesi za strane goste, sa ulica posklanjani pijanci i odrpanci, a iza ugla policija ubija od batina nekog demonstranta kome strani gosti bas i nisu po volji.

Srbija je (koliko-toliko) slobodna zemlja u kojoj (uglavnom) sme da se zvizdi i meni se licno dopada ta poruka. Slazem se da nije najkulturnije i najprimerenije, ali treba se podsetiti da nema mnogo prilika da se zvizdi americkim (i ostalim) politicarima. Kada je Bajden dolazio, sva okupljanja su bila zabranjena (a na Youtube-u se vrteo snimak hapsenja coveka koji je skupio nesto publike citajuci Davidove psalme), niko nije smeo da zvizdi i demonstrira, pa je normalna posledica zvizdanje tamo gde je moguce.

Istovremeno, mislim da zvizdanje moze da bude korisno i za one kojima se zvizdi. Valjda ce se bar neko od njih upitati: zasto?
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:41 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Istovremeno, mislim da zvizdanje moze da bude korisno i za one kojima se zvizdi. Valjda ce se bar neko od njih upitati: zasto?

Mnogo će da se potresu.
lutherblisset lutherblisset 15:13 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Istovremeno, mislim da zvizdanje moze da bude korisno i za one kojima se zvizdi. Valjda ce se bar neko od njih upitati: zasto?



Haha, da li vi zaista mislite da ta dece koja su izviždana imaju neki uticaj na visoku politiku?
Ne razumem zašto su ona kriva za greške američke politike tokom poslednjih godina.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:49 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Milan Karagaća
Istovremeno, mislim da zvizdanje moze da bude korisno i za one kojima se zvizdi. Valjda ce se bar neko od njih upitati: zasto? Mnogo će da se potresu.

Naravno da nece da se potresu, ali nije lose kao jedan reality check: veliki deo americke omladine je indoktriniran da veruje da zivi u najboljem od svih svetova i da ih svi vole. Pa eto, ne vole ih bas svi.

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:57 03.07.2009

Re: Zvizdali?

lutherblisset
Haha, da li vi zaista mislite da ta dece koja su izviždana imaju neki uticaj na visoku politiku?Ne razumem zašto su ona kriva za greške američke politike tokom poslednjih godina.

Naravno da ne, niti ce najveci deo imati, niti su oni konkretno krivi za agresivnu americku politiku, ali sportski tim koji nastupa pod zastavom jedne zemlje je simbol i predstavnik te zemlje.

Da se razumemo, ne podrzavam zvizdanje, ali ne mislim ni da je tako strasno i skandalozno.

Strasnije je sto su ocevi te dece posejali bombe po ovoj planeti.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:20 03.07.2009

Re: Zvizdali?


Srbija je (koliko-toliko) slobodna zemlja u kojoj (uglavnom) sme da se zvizdi i meni se licno dopada ta poruka. Slazem se da nije najkulturnije i najprimerenije, ali treba se podsetiti da nema mnogo prilika da se zvizdi americkim (i ostalim) politicarima. Kada je Bajden dolazio, sva okupljanja su bila zabranjena (a na Youtube-u se vrteo snimak hapsenja coveka koji je skupio nesto publike citajuci Davidove psalme), niko nije smeo da zvizdi i demonstrira, pa je normalna posledica zvizdanje tamo gde je moguce.


Ako nije bilo prilike da se zvizdi Bajdenu, bilo je onolike da se pali Am. ambasada i razbijaju izlozi usled nezadovoljstva americkom politikom prema nama, ili zbog nekog drugog nezadovoljstva, cega li vec.

lutherblisset lutherblisset 19:54 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Naravno da nece da se potresu, ali nije lose kao jedan reality check: veliki deo americke omladine je indoktriniran da veruje da zivi u najboljem od svih svetova i da ih svi vole. Pa eto, ne vole ih bas svi.



Pa baš sada ne znam da li je veliki deo. Da je tako, na izborima bi pobedili Republikanci koji su zagovarali nastavak ustaljene spoljnje politike.

I naravno da ne treba mrzeti građane Amerike, već kritikovati američku politiku. To su dve sasvim odvojene stvari.

Ukoliko kritikujemo američku hedonisičku omladinu, ne možemo ostati slepi pred glavnim idealima dobrog dela naše omladine- perverznim spojem plitkog konzumerizma i raznih konzervativnih i desničarskih ideologija. BMW, Air Max dvojka i Majka Srbija. Manite me toga...


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:49 03.07.2009

Re: Zvizdali?

principessa_etrusca
Milan Karagaća
Istovremeno, mislim da zvizdanje moze da bude korisno i za one kojima se zvizdi. Valjda ce se bar neko od njih upitati: zasto? Mnogo će da se potresu.

Naravno da nece da se potresu, ali nije lose kao jedan reality check: veliki deo americke omladine je indoktriniran da veruje da zivi u najboljem od svih svetova i da ih svi vole. Pa eto, ne vole ih bas svi.


Pretpostavljam da je ovo zakljucak iz iskustva bivanja u USA-u i poznavanja njene omladine?
Evo, ja mogu da tvrdim poniknuta sopstvenim iskustvom dugogodisnjeg zivota u Americi, da americka omladina realnije razmislja o zivotu i polozaju sopstvene zemlje u odnosu na svet.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:30 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Jelena Pavlović

Srbija je (koliko-toliko) slobodna zemlja u kojoj (uglavnom) sme da se zvizdi i meni se licno dopada ta poruka. Slazem se da nije najkulturnije i najprimerenije, ali treba se podsetiti da nema mnogo prilika da se zvizdi americkim (i ostalim) politicarima. Kada je Bajden dolazio, sva okupljanja su bila zabranjena (a na Youtube-u se vrteo snimak hapsenja coveka koji je skupio nesto publike citajuci Davidove psalme), niko nije smeo da zvizdi i demonstrira, pa je normalna posledica zvizdanje tamo gde je moguce.


Ako nije bilo prilike da se zvizdi Bajdenu, bilo je onolike da se pali Am. ambasada i razbijaju izlozi usled nezadovoljstva americkom politikom prema nama, ili zbog nekog drugog nezadovoljstva, cega li vec.




Taj dan, kada se Bajden vozao po Bgd-u je nezaboravan za beogradjane. 20 000 policajaca brane Dzordza, snajperisti, u uniformama, bez uniforma, lezeci, stojeci,vozeci,nigde pasa lutalica, nestali, da se htelo zvizdati u pokusaju popio bi metak, po izboru, nasi u glavu, njihovi 2 po izboru....Zao mi sto niko ne snimi dokumntarac po busevima u izmenjenim trasama...
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:23 03.07.2009

Re: Zvizdali?

lutherblisset
Naravno da nece da se potresu, ali nije lose kao jedan reality check: veliki deo americke omladine je indoktriniran da veruje da zivi u najboljem od svih svetova i da ih svi vole. Pa eto, ne vole ih bas svi.



Pa baš sada ne znam da li je veliki deo. Da je tako, na izborima bi pobedili Republikanci koji su zagovarali nastavak ustaljene spoljnje politike.

I naravno da ne treba mrzeti građane Amerike, već kritikovati američku politiku. To su dve sasvim odvojene stvari.

Ukoliko kritikujemo američku hedonisičku omladinu, ne možemo ostati slepi pred glavnim idealima dobrog dela naše omladine- perverznim spojem plitkog konzumerizma i raznih konzervativnih i desničarskih ideologija. BMW, Air Max dvojka i Majka Srbija. Manite me toga...


Рекла бих да велики део неће имати значајнији утицај, то је једноставно ствар статистике. Такође, амерички универзитетски спортисти ретко улазе у високу политику, а после последњих избора на којима је изабран Барак од Наде и Промене, излазност ће скоро сигурно поново склизнути наниже, па већина неће утицати ни као гласачи.

Наравно да не треба мрзети америчке грађане. Има много америчког шта ја лично веома волим. Не мислим ни да је звиждање на спортском такмичењу најефектнији и најприкладнији начин протеста, али не налазим ни да је то неки толико шокантан гест.

Такође, мислим да критика били америчке, било српске омладине излази из оквира ова теме.

Амерички студенти су без сумње briefed пре пута о земљи у коју иду, па ваљда знају да тек што је прошла десетогодишњица рата њихове, војно супериориорне земље против земље домаћина. Они којима је звиждано се сами тога не сећају, били су деца и то је био један мали рат у низу ратова њихове велике земље, али се сећају они који су звиждали јер су као деца седели по склоништима, а то се тешко заборавља.

У том смислу мислим да нема места овом згражавању на пар звиждука. Као што рекох, драго ми је да у Србији сме да се звижди.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:39 03.07.2009

Re: Zvizdali?

Jelena Pavlović
principessa_etrusca
Milan Karagaća
Istovremeno, mislim da zvizdanje moze da bude korisno i za one kojima se zvizdi. Valjda ce se bar neko od njih upitati: zasto? Mnogo će da se potresu.

Naravno da nece da se potresu, ali nije lose kao jedan reality check: veliki deo americke omladine je indoktriniran da veruje da zivi u najboljem od svih svetova i da ih svi vole. Pa eto, ne vole ih bas svi.


Pretpostavljam da je ovo zakljucak iz iskustva bivanja u USA-u i poznavanja njene omladine?
Evo, ja mogu da tvrdim poniknuta sopstvenim iskustvom dugogodisnjeg zivota u Americi, da americka omladina realnije razmislja o zivotu i polozaju sopstvene zemlje u odnosu na svet.


Не знам колико је Ваше "дугогодишње" америчко искуство заиста дугогодишње јер је критично размишљање о положају сопствене земље у односу на свет о коме говорите у Америци релативно нова појава, рецимо да је уочљивије од другог Бушовог избора, када су Американци почели да се буде подстакнути "звиждуцима" из Европе. Прва реакција је међутим генерално била изненађеност и збуњеност.
lutherblisset lutherblisset 19:53 04.07.2009

Re: Zvizdali?

Не знам колико је Ваше "дугогодишње" америчко искуство заиста дугогодишње јер је критично размишљање о положају сопствене земље у односу на свет о коме говорите у Америци релативно нова појава, рецимо да је уочљивије од другог Бушовог избора, када су Американци почели да се буде подстакнути "звиждуцима" из Европе. Прва реакција је међутим генерално била изненађеност и збуњеност.



Haha. Pa jeste li vi čuli za građanski otpor tokom vijetnamskog rata?

Relativno nova pojava.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:57 03.07.2009

a tek povratak u KPS

Eto naši rekli izađite, sada kažu uđite,pa nemojte na lokalne izbore,pa ako neko hoće i može ali mi vam nismo rekli,
pa onda nećemo da plaćamo struju a hoćemo da imamo struju,pa onda nećemo da plaćamo šiptarskom KEK-u a ako nam ne daju to je zato što baš nama ne daju. E sada ajde da platimo kao sav normalan svet struju jer ni evri ni struja nemaju nacinalnost. Eto smeniše i Marka Jakšića sa mesta direktora a on kaže da je to politički čin.
Sve ovo liči na ono da malo uđe a ipak ne uđe ili da se bude malo u drugom stanju. Poznata taktika kreni -stani.
I sve to potvrđuje samo činjenicu da se Srbi na Kosovu i njihove muke koriste za unutrašnje političke potrebe.
Da li neko razmišlja da ti Srbi na Kosovu mogu jednoga dana da zamole da ih više tako ne branimo.
Jelena Milić Jelena Milić 13:02 03.07.2009

od cuvara mosotova do ovh cuvara

noboole noboole 13:07 03.07.2009

Re: a tek povratak u KPS

Milan Karagaća
Eto naši rekli izađite, sada kažu uđite,pa nemojte na lokalne izbore,pa ako neko hoće i može ali mi vam nismo rekli,
pa onda nećemo da plaćamo struju a hoćemo da imamo struju,pa onda nećemo da plaćamo šiptarskom KEK-u a ako nam ne daju to je zato što baš nama ne daju. E sada ajde da platimo kao sav normalan svet struju jer ni evri ni struja nemaju nacinalnost. Eto smeniše i Marka Jakšića sa mesta direktora a on kaže da je to politički čin.
Sve ovo liči na ono da malo uđe a ipak ne uđe ili da se bude malo u drugom stanju. Poznata taktika kreni -stani.
I sve to potvrđuje samo činjenicu da se Srbi na Kosovu i njihove muke koriste za unutrašnje političke potrebe.
Da li neko razmišlja da ti Srbi na Kosovu mogu jednoga dana da zamole da ih više tako ne branimo.


A jel mogu jednom neki ljudi da nauce da se ne turche vise, a za nista. Samo izvredjase tu studentariju. Sta je postignuto time? A kontrola emocija, malo?
shumska shumska 13:08 03.07.2009

evo

šta kaže drug koji je bio prisutan: neki od prisutnih su zviždali. kome: Iran, Crna Gora, Hrvatska, Albanija, SAD...
Jelena Milić Jelena Milić 13:10 03.07.2009

Re: evo

tnx

360 stepeni i za politiku. konfuzija.

da ne ponavljam, odes budes volonter da zvizdis sportistima studentima! hello
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 13:13 03.07.2009

Re: od cuvara mosotova do ovh cuvara

Jelena Milić Jelena Milić 13:25 03.07.2009

Re: od cuvara mosotova do ovh cuvara

preferiram ih
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 13:31 03.07.2009

Re: od cuvara mosotova do ovh cuvara

Jelena Milić
preferiram ih

Jesu simpa, ali biju sestro.
Jelena Milić Jelena Milić 13:36 03.07.2009

Re: od cuvara mosotova do ovh cuvara

koga, gejeve, zene, druge stranke, druge vere...makar kod kuce...
mikimedic mikimedic 14:25 03.07.2009

Re: od cuvara mosotova do ovh cuvara

druge vere


uglavnom ove.
Jelena Milić Jelena Milić 15:56 03.07.2009

Re: od cuvara mosotova do ovh cuvara

uglavnom ove.


slazem se

ipak je bolje od da

Vladimir Maričić Vladimir Maričić 13:05 03.07.2009

Ihaaa

Čak da te ništa drugo nisu naučili u USA,
shvatila si da je sve u seksi naslovu.

Bez ideje mislim. Bez vizije kuda tačno i pod kojim uslovima Srbija treba da ide.


Zavisi šta je vladajuća sila, dijalektika ili pravda.

Peace
Jelena Milić Jelena Milić 13:08 03.07.2009

Re: Ihaaa

shvatila si da je sve u seksi naslovu.


uh, nekad bilo u seksu samom
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 13:18 03.07.2009

Re: Ihaaa


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:13 03.07.2009

a ja naivan pomislio

da je petak dan za Politikin zabavnik. i to onaj sa Pajom, Mikijem i ostalim junacima. da ne bude zabune.
Jelena Milić Jelena Milić 15:57 03.07.2009

Re: a ja naivan pomislio

Pajom, Mikijem i ostalim junacima.


pervertitu
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:32 03.07.2009

Re: a ja naivan pomislio

pervertitu

ovo se već zove projekcija
Jelena Milić Jelena Milić 16:34 03.07.2009

Re: a ja naivan pomislio

pa ko ovde crta gole zene
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:40 03.07.2009

Re: a ja naivan pomislio

pa ko ovde crta gole zene

ko?
Jelena Milić Jelena Milić 17:52 03.07.2009

pa ja jos naginjem vise ka politici

zveštaj projekta Stop zaboravu
Zataškavanje zločina
Snežana Čongradin
Veličina slova: Decrease font Enlarge font
Photo: EPA/RADE PRELIC-TANJUG

Šta je zajedničko zločinačkom režimu Slobodana Miloševića, vladi Vojislava Koštunice i aktuelnoj vlasti Borisa Tadića, a kako trenutno stvari stoje, i budućoj vladi Tomislava Nikolića? Prikrivanje i pokušaj zataškavanja ne samo ratnih zločina počinjenih prema drugim narodima, već i činjenice da su građani Srbije brutalno žrtvovani zbog ostvarenja političko-propagandnih ciljeva.

Miloševićev SPS podmetnuo je direktno pod bombe živote 16 zaposlenih u zgradi RTS, u cilju opstanka na vlasti. Koštunica je zbog svoje zaostale i primitivne nacionalističke politike konfrotacije sa zapadnim zemljama, vezao još čvršće uz državne bezbednosne i vojne službe učesnike u tom gnusnom zločinu iz devedesetih. Tadić ne samo da je nastavio tradiciju nerazračunavanja s prošlošću, već je učinio i korak dalje. Uveo je začetnike spirale zločina iz devedesetih u novo doba srpske istorije, i to na sam tron vlasti.

Kada je napravljen taj veliki korak u smeru „pomirenja“ sa glasnogovornikom osvedočenih ubica i dokazanih kradljivaca iz mračne prošlosti, Dačićem na Ivici i zagovaračem puštanja Dragoljuba Milanovića iz zatvora „pre roka“ - Milutinom Mrkonjićem – istaknut kao precizni prorok ubistva premijera Đinđića, a čuven po funkciji zamenika vojvode Šešelja u propagandi „klanja Hrvata i Muslimana zarđalom kašikom“ - Tomislav Nikolić ne predstavlja nikakvo čudo koje je naglo iskočilo na evropski put Srbije.

Građani su zbog njega, i njemu sličnih, dugo vremena, nepoželjni bez viza, u celoj Evropi. Međutim, Dačić na Ivici devedesetih, sada radi za nas – ističe se u procesu liberalizacije viznog režima. Hvale ga sa svih strana. Tomislav Nikolić se druži sa Oli Renom. U Briselu.

Kao legitimni politički protivnik Borisa Tadića, kako ga je predsednik države sam nazvao, postao je, sada je izvesno, i legitimni predstavnik Srbije u prijateljskom zagrljaju čelnika Evropske unije. Ekonomske teme preovladavale su u razgovorima između Velike Srbije i Evropske unije, uprkos činjenici da Nikolić stoji i dalje na čelu organizacije čuvenog mitinga u najavi, za podršku Ratku Mladiću, ukoliko bi ovaj zaista bio uhapšen i isporučen Haškom tribunalu.
I Srbija i Evropa: Tomislav Nikolić
Photo: BETA/VLADIMIR MILOVANOVIĆ

Uslov svih uslova – hapšenje i isporučenje Ratka Mladića? Izgleda da se dogodio obrt - biznis pre svega!

Kakve posledice takvog ponašanja „demokratskih vlasti“, uz tolerisanje međunarodne, zajednice trpe građani Srbije, i kakva ih budućnost u takvom sistemu vrednosti očekuje, još nije društveno osvešćeno, a time i predmet žaljenja, ili osujećenosti. Zbog toga, problem porodica tragično nastradalih vojnika tokom 2004. i 2005. godine, u vojnoj pošti Leskovac i objektu Karaš na Topčideru, kao i porodice poginulih radnica i radnika RTS-a, tokom NATO bombardovanja, mora biti i problem čitavog društva.

Učešće države najpre u lažiranju, a potom prikrivanju i zataškavanju okolnosti pod kojima su u mirnodobskim uslovima poginuli vojnici, kao i pokušaj okončanja ispitivanja okolnosti pogibije radnika RTS bez utvrđivanja pune istine o tom slučaju, predstavlja zločin tolikih razmera da je, s aspekta njegovih predvodnika i učesnika, čini se ,poželjan što jači napad javnosti zbog finansijskih korupcija, kako bi skrenuo pažnju s mnogo strašnijih grehova.

Centar za evroatlanske studije u okviru projekta Stop zaboravu, uz pomoć Roditelja u crnom i uz finansijsku podršku Fonda za otvoreno društvo, objavio je izveštaj pod nazivom - “Društveno politička i pravna analiza slučajeva poginulih radnika RTS, vojnika nastradalih u Topčideru i Leskovcu i slučaj vojnika Milana Matića“.

O ulozi međunarodne zajednice u navedenim primerima, u Izveštaju piše: „Zapadna međunarodna zajednica i njihova podrška trendu političke, a time, u pojedinim slučajevima, verovatno, i krivične, amnestije svih iz sadašnjih redova SNS i SPS, koji su imali istaknute uloge u društvu i državi, pogotovo u vreme bombardovanja RTS, svesno ili ne, otežava njihovo rasvetljavanje“, upozorava Milić.

Uvidom u izveštaj projekta Stop zaboravu, stiče se poražavajući utisak o ulogama nosioca vlasti od 2000. godine, pa sve do danas. Autori izveštaja Jelena Milić, direktorka Centra za evroatlanske studije i advokat Dragoljub Todorović, ističu da je sva tri slučaja potrebno objediniti u isti društveno-politički kontekst. Ujedno, identifikovali su Ministarstvo odbrane kao nadležni državni organ, koji odbija da učini dostupnim relevantna dokumenta. U opstrukciji procesa utvrđivanja pune istine, prema navodima iz Izveštaja, Republičko javno tužilaštvo je, takođe, na samom vrhu odgovornosti.


U vreme pogibije vojnika u Leskovcu, ko je bio vozač komandanta Prištinskog korpusa (sadašnjeg zamenika načelnika Generalštaba VS) Mladena Ćirkovića, ratnog saborca Pavkovića i Lazarevića, osuđenih u Hagu zbog ratnih zločina počinjenih krajem devedesetih na Kosovu - i da li mu je Ratko Mladić, ponekada „pravio društvo“ u vožnji


Izveštaj projekta Stop zaboravu traga za uzrocima, zataškavanja slučaja nastradalih vojnika Ivanovića, Kostića i Žarkovića, u objektima VP Leskovac, u periodu od godinu dana (avgust 2004 - avgust 2005). Milić i Todorović podsećaju da su istražne radnje, kao na primer ekshumacija, preduzete sa znatnim zakašnjenjem, što se, logično, „ozbiljno odražava na kvalitet preduzete radnje“.

„Bez veštačenja preko Komisije veštaka za sudsku medicinu i eventualnog veštačenja Komisije za DNK-a analizu, zapisnici o obdukciji i ekshumaciji u slučajevima: Žarković, Kostić i Ivanović, to jest u slučaju Leskovac, su neupotrebljivi“, ocenjuju autori izveštaja. „Slučaj Leskovac“, piše u Izveštaju projekta Stop zaboravu, indikativan je i po tome što ni vlast, ni NGO sektor, pa ni mediji, nikad nisu posmatrali uporedo tri navodna samoubistva vojnika u periodu od godinu dana u istoj VP, od ranije poznatoj po indicijama o švercu oružija i drugim nedopuštenim radnjama.

„U sva tri slučaja karakteristično je i to da su istrage i rezultati obdukcija nesumnjivo davali povoda da se rasvetli veliki broj dodatnih okolnosti, a da to u ova tri slučaja nadležni državni organi nikad nisu naredili, a opravdanim zahtevima punomoćnika ne izlaze u susret. Sva tri navodna samoubistva desila su se kada je komandant Prištinskog korupusa, kome pripada VP Leskovac, bio sadašnji zamenik načelnika GŠ VS, Mladen Ćirković. Izjave aktuelnog ministra odbrane, Dragana Šutavnoca, date u neformalnom razgovoru sa autorom ovog dela Izveštaja, da poginuli vojnik Ivanović nikad nije vozio generala Ćirkovića, ne poklapaju se sa više puta javno ponovljenim izjavama oca poginulog, Milorada Ivanovića, da mu je sin vozio i Ćirkovića i Mladića. Zvanično, razlog smrti vojnika Ivanovića je trovanje heroinom. Interesantno je da se navodno trovanje desilo zadnjeg dana vojnog roka. Ako su tvrdnje oca Ivanovića tačne, kako to da je jedan heroinski zavisnik uopšte poslat na odsluženje redovnog vojnog roka, te da mu je povereno da bude vozač starešina. Otac pokojnog Ivanovića je u javnosti, kao što je već navedeno, više puta ponovio i da je Srđan Ivanović u nekoliko navrata vozio haškog optuženika Ratka Mladića. I pored javno više puta ponavljanih izjava da državni organi čine sve da se locira Ratko Mladić, niko od nadležnih organa ili onih zaduženih za proveravanje da li se Mladić nalazi na teritoriji Srbije, nije našao za shodno da direktno i javno, ili sudski, oca Ivanovića ispita na ove okolnosti“, navodi se u Izveštaju projekta Stop zaboravu.

Budući da nadležni sud u slučaju Kostić i Žarković, ali ni vojska interno, nikad nisu pokrenuli istragu oko toga otkud na telu spomenutih vojnika veliki broj povreda nanešenih tupinom predmeta, i to na način na koji je to teško učiniti samom sebi, činjenica da su kao uzrok smrti u oba slučaja navedene povrede vatrenim oružijem, nameće pitanje koje je teško izbeći – ko je odgovoran za takve propuste?

Slike iz mrtvačnice pokojog Radomana Žarkovića, VP 4445-7 Leskovac, koji je nađen mrtav 30. juna 2005. na osmatračnici "Devojkin kamen", a koju je tajno mobilnim telefonom napravio Bojan Žarković, brat Radomana Žarkovića, traže odgovor na to pitanje.

„Porodice nastradalih vojnika i civila bezbroj su puta tražile sastanke sa predstavnicima državnog vrha i vojske svih vlada od 1999, naovamo. U većini slučajeva, pokazuje se, radilo se o praznim obećanjima koje su dobijali, ako bi do susreta uopšte i došlo, a kojima je jedini cilj bio da se porodice pacifikuju. Umesto punih istina, porodicama su nuđena, nekad i prihvatna, zapošljenja rođaka i druge 'pogodnosti'“.



Indikativnost nedavno ozvaničenog partnerstva između vladajućeg DS-a i stranke DHSS Vladana Batića, koji je punomoćnik porodica vojnika ubijenih u Topčideru i dvojice od trojce vojnika nastradalih u „slučaju Leskovac"


Jelena Milić ističe da neki od sadašnjih punomoćnika u slučajevima “Leskovac” i “Matić” „slučajeve navodno vode pro bono“. „Mada je to hvale vredno“, nastavlja Milić, „dužina trajanja i traljavost istražnih radnji koje bi mogle ukazati na krivicu drugih, čime bi se demantovalo da su u pitanju navodna ubistva pa samoubistva ili navodna samoubistva, otvara i pitanje ažurnosti pravnih zastupnika u spomenutim slučajevima, koji medijski nisu toliko atraktivni koliko i slučaj Topčider, ili njihove moći da sami vode ove slučajeve“.
Photo: Dragan Kujundžić

Autorka Izveštaja prenosi utisak da se pravni tim Vladana Batića u spomenutim slučajevima, a pogotovu u „slučaju Leskovac“, sa kojima se dovodi u vezu i aktuelni zamenik načelnika Generalštaba VS, Mladen Ćirković, „više angažuje na predmetima koji se tiču nadoknade štete porodicama, nego na insistiranju da se istraže sve kontroverze iz obdukcionih nalaza i eventulano dokaže da postoji kriivca NN lica u slučaju smrti ovih vojnika." Kao indikativno u vezi sa angažovanjem Batića, Milić podseća da je Batić istovremeno i aktivan političar. "Treba imati u vidu da je njegov DHSS nedavno postao partner DS, koji drži minstasrtvo odbrane i ministarstvo pravosuđa i ima uticaja u imenovanjima tužilaca, pa I v.d. republičkog javnog tužioca. Advokat Todorović identifikovao je upravo RJT kao organ koji sprovodi opstrukciju slučaja Topčider", ocenjuje Jelena Milić.

Reagujući na navode Milićeve, Vladan Batić je rekao je da je cela javnost upoznata s njegovim angažmanom u slučajevim pogibije vojnika, osim novinara koji mu se obratio, pa „on nema potrebe da to ponavlja i odgovara na besmislene optužbe“. Batić pritom nije naveo kojim ciljevima bi neko bio motivisan da ga neosnovano optužuje.


Iako sa činom generala koji dobio tokom NATO bombardovanja, bivši direktor RTS-a Dragoljub Milanović, tokom suđenja za delo koje je počinio, smatran civilom. Krsman Ilić, danas zamenik republičkog javnog tužioca, bio je nadležni tužilac u procesu suđenja za „slučaj RTS” i odgovoran je za pogrešno pravno kvalifikovanje krivičnog delo, a u korist optuženog Dragoljuba Milanovića.


U izveštaju se naglašava da je RTS tokom NATO bombardovanja, a pre nego što je zgrada pogođena, proglašen „za veliki tehnički sistem od interesa za odbranu zemlje“, a u ratnim uslovima bio je pod ingerencijom Sektora za civilnu odbranu Ministarstva odbrane SRJ. Dragoljub Milanović, tadašnji glavni i odgovorni urednik RTS, koji je pravosnažno osuđen na deset godina zatvora, tokom suđenja tretiran je kao pojedinac, a ne kao deo sistema u lancu komande, iako je tokom ratnog stanja dobio čin generala.

Advokat Todorović naglašava da je tadašnji nadležni tužilac Krsman Ilić pogrešno pravno kvalifikovao krivično delo za koje je osuđen Milanović. Ilić je danas na funkciji zamenika republičkog javnog tužioca. Todorović naglašava da je upravo Republičko javno tužilaštvo državni organ koji opstruiše slučaj Topčider. Ovaj advokat ističe da su, pored Dragoljuba Milanovića i drugih bivših čelnika RTS-a, odgovorni i funkcioneri Sektora za civilnu odbranu Ministarstva odbrane, s obzirom na to da je državna RTV proglašena za veliki tehnički sistem od interesa za odbranu zemlje u ratu. „Da bi se utvrdila ta vrsta odgovornosti neophodno je da se sva lica za koja je istražni sudija tražio, oslobode čuvanja službene, državne i vojne tajne. To je prvi uslov da bi se utvrdila eventualna odgovornost funkcionera iz Ministarstva odbrane, kao i eventualna odgovornost drugih funkcionera iz tog ministarstva, koji su svojevremeno odbili zahtev istražnog sudije za oslobađanje od čuvanja tajne“, kaže Todorović u izveštaju.

On podseća na, kako kaže, „neprimeren način na koji su nadležni u ministastvu odbrane reagovali na izjave penzionisanog vojnog lica, pukovnika Lakića Đorovića, o tome da su vojska i Ministarstvo odbrane znali da će do bombardovanja zgrade RTS doći, govori i da je, deset godina posle tragedije, pitanje smrti 16 radnika RTS za vojsku i Ministarstvo odbrane vrlo neuralgična tačaka“.

Todorović piše da aktuelni ministar odbrane Dragan Šutanovac nastavlja da „opstruiše rasvetljavanje slučaja budući da ne dozvoljava punomoćnicima porodica da lično vide pojedine spise, već sam objašnjava šta u njima ima i šta u njima piše“. Autori izveštaja projekta „Stop zaboravu“ izražavaju sumnju da se krije činjenica koliko je tačno lica poginulo te noći u zgradi RTS, a kao povod navode okolnost da ne postoji zapisnik Vojiske s mesta tragedije.

Inače, porodice su još 2006. godine Specijalnom tužilaštvu za organizovani kriminal predale knjigu Tišina u Aberdarevoj sa dokazima koje prethodni sud nije procesuirao. U zahtevu se, navode autori Izveštaja, traži i da se preispita mogućnost krivične odgovornosti Milana Topalovića, tadašnjeg tehničkog direktora RTS-a, i pukovnika Petra Pajčina iz Ministarstva odbrane, zaduženog u Sektoru civilne odbrane za odbranu RTS-a. „Njegova odgovornost se ogleda u tome što je Radio-televizija Srbije proglašena za veliki tehnički sistem od interesa za odbranu zemlje i u ratnim uslovima je bila pod ingerencijom Sektora za civilnu odbranu Ministarstva odbrane. Takođe, traženo je da se ispita odgovornost Dušana Vojvodića, koji je bio zamenik glavnog urednika informativnog programa. Potrebno je utvrditi i odgovornost Milorada Komrakova, glavnog i odgovornog urednika RTS-a u vreme posmatranog događaja“, piše u izveštaju projekta Stop zaboravu.


Photo: Milica Jovanović


Umesto podizanja optužnice protiv NN lica za ubistvo dvojice gardista u Topčideru, ponovo suočavanje dokazano neistinitog i dokazano istinitog izveštaja o njihovoj pogibiji u cilju odugovlačenja procesa


Razmatrajući slučaj Topčider, gde je kao potpuno nesporno utvrđeno da je dvojicu gardista ubilo treće lice, advokat Todorović ocenjuje da je sada neophodno da tužilac stavi zahtev istražnom sudiji za sprovođenje istražnih radnji protiv NN počinioca. Tokom sprovođenja istražnih radnji, smatra Todorović, neophodno je saslušati velikih broj lica iz Gardijske brigade, iz Vojne policije, Vojno bezbednosne agencije, Vojno obaveštajne agencije i Bezbednosno informativne agencije.

Da bi, pošto se već nisu prijavili sami, trebalo saslušati i članove Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom, pre svih Rasima Ljajića i Vladimira Vukčevića, jasno je i laičkoj javnosti.

„Njih dvojica su više puta istupali u javnosti i isticali da imaju određene podatke koje ne smeju javno da iznesu zbog operativnog rada na lociranju i hapšenju Ratka Mladića. Više puta su izjavljivali da znaju gde se u određenim vremenskim periodima nalazio Ratko Mladić, ali da to ne mogu javno da obelodane. Međutim, s obzirom na to da je pitanje ubistva dvojice gardista izuzetno bitna stvar, moglo bi se reći stvar od državnog značaja, članovi Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom morali bi sva svoja saznanja da saopšte istražnom sudiji, a ta saslušanja pred istražnim sudijom bila bi proglašena tajnom i zatvorena za javnost sve dok se ne dođe do podataka bitnih za istragu o ubistvu vojnika. Nalazim da bi istražni sudija mogao da se obrati i istražiteljima Haškog tribunala sa zahtevom da mu dostave svoja saznanja o kretanju i skrivanju Ratka Mladića, jer bi i to doprinelo utvrđivanju istine o ubistvu dva vojnika. Da bi se rasvetlilo ubistvo dvojice gardista, Haški tribunal bi takođe morao da sarađuje sa istražnim sudijom, bez obzira na tajnost podataka kojima raspolaže“, kaže Dragoljub Todorović.

Umesto toga, tnastavlja Todorović, tužilac Aleksandar Stojev, tražio je da istražni sudija pozove veštake iz istražne komisije, koju je formirao istražni sudija Vuk Tufedgžić, i Državne komisije, da bi usaglasili mišljenja. „Budući da je istražni sudija Tufedgžić napravio neistinit izveštaj u kojem se navodi da su dvojica gardista stradala nakon što je jedan ubio drugog a potom izvršio samoubistvo, kao i da je to zvanično potvrđeno, ovakav predlog tužioca Stojeva, kao i dosadašnji kompletan angažman u ovom predmetu, navodi na sumnju da tužiocu nije cilj rasvetljavanje ovog zločina niti utvrđivanje ko ga je počinio, već nepotrebno prolongiranje i odugovlačenje postupka“, zaključuje Todorović.

Inače, Vuk Tufedgžić trenutno obavlja istu funkciju istražnog sudije Okružnog suda u Beogradu koji je nastao kao posledica transformacije vojnihu civilne sudove. On i članovi njegovog tima nikada nisu smenjeni niti pozvani na odgovornost zbog evidentnih propusta.


Nakon nacionalnog, internacionalno pomirenje – Dačić i NATO


U izvršnom rezimeu izveštaja, Jelena Milić ocenjuje da se „Srbija ni posle deset godina nije otarasila Miloševićeve metodologije vladanja, koja zarad ostanka na vlasti, realizacije svojih ciljeva ili zaštite svojih interesa, nije prezala od ubistava svojih građana ili od razaranja samih temelja države-razdvojenosti pojedinih grana vlasti. Vojnici u Topčideru i Leskovcu možda nisu direktno žrtvovani u političko propagandne svrhe, kao što je to vrlo verovatno slučaj sa radnicima RTS, ali način na koji se vode ovi slučajevi govori i da su post petooktobarske vlasti, ili bar njeni nekontrolisani i neformalni delovi koji još uvek kontrolišu vlast, takođe spremeni da diskredituju druge, da drastično krše krše procedure da bi sakrile svoju odgovornost za eventulane propuste, pa sve dotle da, možda, eliminšu svedoke svojih kriminalnih radnji“.

„Podeljena“ krivica NATO i tadašnjih državnih organa i političke elite Srbije, možda bi i bila u interesu DS, koji je otvoreniji od DSS prema saradnji sa NATO, zajedniča politika u funkciji „očuvanja Kosova“ je vrlo verovatno ono što i sadašnju vladu, isto kao i Koštuničinu, čini nezainteresovanom da se „slučaj RTS“ u potpunosti rasvetli. Najnovija izjava šefa SPS, Ivice Dačića, da u pregovorima o formirnaju vlasti u Zemunu SPS neće pregovarati o predlogu da sa se raspiše referendum protiv ulaska Srbije u NATO, govori u prilog sumnji da su DS i SPS možda napravili neku vrstu dogovora koji podrazumeva da se ne insisitira na odgovornosti tadašnjeg političkog i državnog vrha u „slučaju RTS“, a da se zauzvrat sadašnji SPS, čiji su funkcioneri i tada imali visoke položaje, ne protivi ulasku Srbije u NATO“, zaključuje Milić.

Kritikujući inertnost medija i ulogu civilnog društvu u rasvetljavanju ovih slučajeva, Milićeva ukazuje da „ubistvo premijera Đinđića nije bio poslednji brutalni udarac moćnih udova režima koji još uvek guše naše društvo“. „I slučaj Topčider i slučaj Leskovac desili su se posle atentata na premijera“, zaključuje se u Izveštaju projekta Stop zaboravu.


star
AlexDunja AlexDunja 15:36 03.07.2009

onaj jutjub gore!

ne do pu sti vo!!!

banovacu te for gud!
Jelena Milić Jelena Milić 15:59 03.07.2009

Re: onaj jutjub gore!

to ja da ilustrujem posledice politike koju pljujem

al ne Ceca Arkana koja slavi, to nije pitanje ukusa muzičkog. To je već politika
AlexDunja AlexDunja 16:09 03.07.2009

Re: onaj jutjub gore!

to ja da ilustrujem posledice politike koju pljujem

znam, bre, sele:)

nego sam se prenerazila ilustracijom:)

moram se lecim uz sinead, veceras:)))
Jelena Milić Jelena Milić 16:10 03.07.2009

Re: onaj jutjub gore!

ja cekam 11, pa 23, pa....
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 22:09 03.07.2009

Re: onaj jutjub gore!

Jelena Milić
to ja da ilustrujem posledice politike koju pljujem

al ne Ceca Arkana koja slavi, to nije pitanje ukusa muzičkog. To je već politika


napisano za blog Milana Karagaće o moralnoj podobnosti , ali primenjivo i na Ms Milic:

Можда компликујеш ствари више него што је потребно. Ако се упоређујемо са западом и тежимо њеним стандардима онда није лоше бацити поглед и на афричке земље. Свуда живе интелигентни људи који кад дођу на запад углавном немају проблем да прихвате предности развијеног света. Често нисмо свесни колико је Србија напредна земља и превише омалажавамо сопствена достигнућа. Мислим да је тај начин размишљања научен. То су започели пре стотинак година и никако да стану. Шта значи "недовршена европеизација" Светислава Басаре? То је као кад ставиш пацова у онај точак па трчи бато! Јасно да точак неће никада стићи игде, циљ је у јурњави. Људи који су идеолошки заслепљени као рецимо некад комунисти или данашњи типични интелектуалци попут Светислава Басаре, су као ти пацови који покушавају да убеде остале пацове да сви треба да бесмислено трче у тим колутовима док се циљ увек измиче.

Треба живети за садашњост и видети емоционалне људске димензије. За мене, Цеца није политичка личност како је види "Ms Milic" кроз своју искривљену свест, већ једна певачица која је давно напустила школу, прекинула свој интелектуални развој и одустала од достизања пуног људског потенцијала. Надам се да ће Мз Милић наћи довољно снаге да постане победница као сестре Вилијамс, а не неко ко се стално жали на околности.

Морално питање јесте и друштвено и индивидуално, и још уситњеније оно је питање тренутка. Не постоји морално подобан човек, постоје само морални избори. Током целог живота смо приморани да бирамо између добрих и лоших реакција. Религије, а нарочито хришћанство су већ добро обрадиле питања добра и зла, тако да се не ради само о тренутно важећим и друштвено прихватљивим нормама, већ о човековој бити. Хришћанска антропологија дефинише и посматра човека као НЕСВРШЕНО БИЋЕ. Мислим да се апсолутно сви на свету можемо сложити са том констатацијом. Индивидулани човек може значи постати свеукупно моралнији и да његови избори буду увек добри, а може се морално дегенерисати. (Узгред речено не мислим да су гејеви по дефиницији морални дегенерици, али да неки гејеви јесу морални дегенерици то је не сумљиво тачно.)

Живео сам у исламским земљама и сад радим са муслиманима овде у Лондону, и у свим друштвима прећутно знамо које су норме понашања. Границе прекршаја се осећају, оно што муслимане може збунити - као чашица вискија - једноставно није предмет наше интеракције, док са Енглезима окосница дружења може бити пиво. Насилници и расисти постоје и овде, и пошто сам у саобраћају 12 до 14 сати дневно, значи у интеракцији, морам да на основу погледа и реакције установим с ким сам суочен и да знам како да се понашам. Насилници које прекршавају норме су огромном већином само млади људи. Верујем да је и у Србији то случај. Они брзо заврше у затворима или се њихов примитивни националистички жар охлади и они постају прагматични јер морају да зарађују за живот тј. да праве компромисе са свим људима. Ви у Србији, повезујете младе изгреднике са политичарима тј. интелектуалцима патриотима и националистима, и онда стварате једну лажну слику о Србији. То је био случај са демонстрацијама када је Косово признато. Био сам тих дана у Београду, и многи моји пријатељи, и ја са њима, смо сматрали да је потребно да се прошетамо градом у једној од протестних шетњи.

Многи на овом сајту, од тог дана па до данас изједначују интелектуалце, политичаре и друге са младим изгредницима. Овде на блогу постоји лажна свест и погрешно разумевање, али они који су моћнији тј. бројнији, одржавају то лажно размишљање: у стилу "јој вратила сам се из Торина или Црне Горе а овде само трешти ПИНК ТВ, јао како је грозно", тој особи наводно не пада на памет да свако данас има ххх канала, интернет сајтова или радио станица, да може да промени канал кад хоће. Али крдо се одмах прилепи, "донесу послужење" , направе кавицу, припале цигарету, и онда фурају тај колективни дефетизам који је у ствари једна продужена адолесценција.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:33 06.07.2009

Re: onaj jutjub gore!

Vladimir Maričić
Jelena Milić

al ne Ceca Arkana koja slavi, to nije pitanje ukusa muzičkog. To je već politika



Треба живети за садашњост и видети емоционалне људске димензије. За мене, Цеца није политичка личност како је види "Ms Milic" кроз своју искривљену свест, већ једна певачица која је давно напустила школу, прекинула свој интелектуални развој и одустала од достизања пуног људског потенцијала. Надам се да ће Мз Милић наћи довољно снаге да постане победница као сестре Вилијамс, а не неко ко се стално жали на околности.


Колико год можемо говорити о томе да смо сви незавршени и несавршени, ова реченица о конкретној особи, Цеци, и "њеном прекинутом интелектуалном развоју и одустајању од достизања пуног људског потенцијала" ми изгледа као скоро невероватно арогантна и покровитељска квалификација.

Цецину музику не слушам нити препознајем њене песме чак ако их и чујем негде, а поготово не знам о њеном интелектуалном развоју. Напуштање школе, само по себи, не мора да значи ништа: овај свет је пун, по разним мерилима успешних људи уз чије име иде "left school at sixteen", скоро као препорука (мада, опет, не знам ни да ли је то Цецин случај). Колико ми је познато, ни Мадона, Ејми Вајнхаус или Викторија ака Пош не раде undercover на Макс Планк Институту.

Што се "достизања људског потенцијала" тиче, то ми звучи још проблематичније. Ко смо ми да судимо и на основу чега?

Наравно, у потпуности се слажем се да Цеца није никаква политичка личност (а то уосталом није био ни Аркан, осим у покушају). Правити поређења вероватно никада није захвално, али ових дана када свет испраћа Мајкла Џексона, талентовану, али веома контроверзну личност, можда ипак можемо да ставимо Цецин случај у неку перспективу: да ли је боље бити удовица човека са криминалном прошлошћу или она реч на "п" коју листом изостављају и писци најопширнијих и најобјективнијих некролога.
homeles homeles 16:49 03.07.2009

off(on)topic

Jelena Milić Jelena Milić 16:52 03.07.2009

Re: off(on)topic

vec videla

samo cekam sns argumente za

kako rece dacic, prvo zemun pa nato
homeles homeles 17:02 03.07.2009

Re: off(on)topic

prvo zemun, pa atelje, a za nato ćedavidimo
Jelena Milić Jelena Milić 08:21 07.07.2009

kolega bloger

Thursday 02 July, 2009

Universiade spirit... or not

The World University Games, or Universiade, opened in Belgrade this week, bringing thousands of athletes and officials from 145 countries to Serbia. On Monday 29 June we organised a garden party to welcome the British team and officials, and some team members from other countries too. We also hosted many Serbian guests, of course, including a group of school pupils from the Rade Drainac school who are supporting the UK team during their stay here. With entertainment from the 'Orthodox Celts' - a local band that plays Irish music - it was a very international occasion. All the weather forecasts had said it would rain, but they were wrong as usual, and everybody seemed to have a good time. I was enormously impressed by the enthusiasm of the young UK visitors, none of whom (as far as I could find out) had been to Serbia before, who were all looking forward to their competitions. They all seemed very happy with their accommodation, and with the welcome they had received.



On 1 July I went to the opening ceremony at the Belgrade Arena. The flags were paraded in one by one to loud cheers and everything seemed to be going well until the flag of the USA appeared. Then, unfortunately, a large section of the crowd to my left began booing loudly, and there were further boos, though less loudly, when the Croatian flag appeared a few minutes later. This must have been very hurtful to the young US and Croatian athletes present, who had worked so hard to get to the competition. It also left all the references to 'sportsmanship' and 'fair play' in the pre-scripted speeches that followed sounding very hollow. After the speeches there was an entertainment programme. The young people must have rehearsed hard, but I no longer felt like celebrating and left before the end.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana